Perskaičiau alkas.lt puikų 2017-06-08 Jūratės Sofijos Laučiūtės straipsnį „S. J. Laučiūtė. Laiškas A. Kubiliui dėl kalbos išdavystės“.Palikau tokį komentarą (žiūrėkite paveikslėlį):

Pakviečiau pasiskaityti trečią nuomonę išdėstytą 2017-05-11 straipsnyje „Vieno lizdo paukščiai“, kuriame yra parodyta, kad tiek visokie A.Kubiliaus kalbos darkymo projektai, tiek „Talkos už Lietuvos valstybinę kalbą“ projektas iš esmės siekia to pačio tikslo: valstybės dokumentą pildyti ne valstybinės kalbos rašmenimis.

Įrodymas, kad mano komentaras buvo išcezūruotas, parodo žemiau esantis paveikslėlis:

Mano komentaro tikslas buvo, kad Jūratės Laučiūtės straipsnio skaitytojas susipažintų su šia trečia nuomone, kuri publikuota internete. Šią nuomonę trumpai taip išreiškiu. Jei „atrame“ paso puslapyje bus leidžiama rašyti originalias pavardes, tai sudarys prielaidas visų papildomų 150 Europos tautų raidžių įvedimą į oficialų valstybės dokumentą ir tai turės atlikti Valstybės tarnautojas.

Kodėl esant Lietuvos valstybėje lietuvių kalbai valstybine reikia privertinėti Lietuvos tarnautoją rašyti Valstybės dokumentą, pasą, kad ir „antrame“ puslapyje tomis ne valstybinės kalbos rašmenimis?

Valstybės tarnautojas, kuris tai darytų, pažeidinėtų LR Konstituciją. Niekur pasaulyje, išskyrus Latviją, taip nedaroma. Lenkija į Latviją kol kas nesikėsina, todėl Latvija mums nėra joks pavyzdys šiuo klausimu.

Tai ko vertas „Talkos...“ pasiūlymas siekiantis prievartauti Lietuvos valdininkus pažeidinėti LR Konstituciją? Kas „Talkos...“ iniciatorius prašė taip daryti? Ar tik ne tie patys, kurie ir A.Kubiliaus prašė? Jei ne pro duris, tai pro kaminą nori įlysti. O gal čia vyksta rungtynės, kas premiją gaus už lietuvių kalbos statuso sumenkinimą Lietuvoje?

O gal tikisi kokį nors Lenkijos apdovanojimą gauti, kaip Prezidentas Valdas Adamkus: Baltojo Erelio ordinas, Lenkija, 1999 m. , Lenkijos atgimimo ordino Didysis kryžius, Lenkijos Respublika, 2009 m. O kur dar garbės daktaro vardai: Torūnės Mikalojaus Koperniko universiteto (2007 m.), Liublino katalikiškojo Jono Pauliaus II universiteto (2009 m.). O juk apdovanojimus kažkaip reikia užsitarnauti?

„Draskosi“ abi pusės. Nenori klausimo spręsti konstituciškai. O jeigu pažvelgti giliau, tai iš vis jokio klausimo ir jokios problemos nėra. Ji yra dirbtinė. Niekas Anglijoje ar JAV nerašo lenkiškų pavardžių lenkiškomis raidėmis nei pirmame, nei atrame paso puslapiuose. Tai kodėl Lietuva turi taip daryti?

Gi aiškiai matome, kad alkas lt įvykdydamas CENZŪRĄ siekia aferistinių tikslų, kad nebūtų žinoma trečioji nuomonė, kuri tvirtai gina LR Konstitucijos galiojimą Lietuvoje. Ko siekia antikonstitucininkai – inteligentai? Tarnauja antikonstitucinei valdžiai.

Alkas lt portalas jau ne pirmą kartą taip daro. Apie tai galima pasiskaityti 2017-04-07 straipsnyje „Alko cenzūra lietuvių kalbai įsisiautėjo“.

Išvada: Alkas.lt siekia antikonstitucinių tikslų, kad Valstybės dokumento paso „antras“ puslapis būtų pildomas ne valstybine kalba, lyg „antras“ paso puslapis būtų jau ne Lietuvos valstybės dokumento dalis. Kadangi alkas lt tai daro nebe pirma kartą, tai reiškia, kad alko lt aferistai cenzūruodami, pažeidinėja ir konstitucinį žodžio laisvės principą. Nori girdėti tik savo antikonstitucines nuostatas.

Naujausi

Komentarai (61)

Rikiuoti
PRL2017-07-11 17:01

Keista, kad alkas.lt apšaukti aferistais. Kas tai daro? Tokie pat aferistai? Ar puolimas nėra kiršinimas? Žiukšlė tas Ramanauskas: neišmano nieko, o šmeižia tuos, kurie dirbo darbą dėl lietuviškos rašybos dokumentuose daugiau kaip 20 metų. Ko tuo siekiama? Apjuodinti ir gauti sau garbės naudos?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-24 21:45

to "59. StasysG (2017-06-23 20:39:57) (82.140.168.97)". StasyG, ne tik neatsako į klausimą, kodėl tas vyksta, bet ir nepasiūlo nieko konkretaus. O tai reiškia tik vieną: tai ezopinis kalbėjimas, tas pats ir toks pats, kaip ir antikonstitucinės valdančios klikos. Ponas K. Jovaiša buvo pedofilijos pusėje, gynė spaudoje valstybinius banditus, tai žmogus be garbės ir sąžinės. Užsiiminėja propagandine pliurpalogija.

StasysG2017-06-24 00:39

ŠIANDIEN Dr Karolis Jovaišas delfyje (K. Jovaišas. Skurdo Lietuva pati kalta dėl savo skurdo) kirto kito dr Jono Ramanausko styliumi: "Tikroji problema ne ta, kad vieni uždirba n kartų daugiau už kitus, o ta, kad uždirba nepagrįstai. Pavyzdžiui, visokie švogeriai, užimantys šiltas vietas dėl protekcijų, valstybės įmones neefektyviai valdantys ir ES paramą grobstantys veikėjai arba visuomenės sąskaita p a r a z i t uo j a n t y s valdžiažmogiai". Tik jis neatsako į klausimą: kodėl tas vyksta.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-21 01:22

to "56. V. Ladas". Tai tamstos pasiūlymas nėra blogas. Manau, kad kiekvienas, kuris nori išsaugoti savo originalią pavardę, tegu PARAŠO vietoje tai ir užrašo, kaip PARAŠĄ. Toks būdas neprieštarautų Konstitucijai, nes kiekvienas kaip nori taip ir pasirašo. Tačiau tuomet ką turime? Turime tokia situaciją. Qbilowi bus parašo vietoje, o Kubilovi bus dokumentinis įrašas. Tas ko gero nieko netenkins. Versti valdininką stebėti, ką kažkas daro su Valstybės dokumentu antikonstituciškai..... yra antikonstituciška ir valdininkas tokius bandymus turi nutraukti, nesudaryti galimybės tai daryti. Valstybės dokumentas išduodamas Valstybės vardu Valstybės tarnautojui atliekant pareigas neprieštaraujant Konstitucijai. Jei kas nori išdarinėti tokius šposus kaip tie "Talkininikai..." ir 2K Kubilius-Kirkilas, tai turi PADŪMOTI ir rengti REFERENDŪŪŪŪŪMĄ ir pasiekti pergalę. Štai ir viskas. Visaip kitaip jie vadinsis KONTITUCINIAIS NUSIKALTĖLIAIS, antivalstybininkais ir dvasiniais iškrypėliais. Jiems vienodai rodo, kadangi jie jau yra konstituciniai nusikaltėliai.

StasysG----> VLadui2017-06-21 00:13

Įdomu, techniškai dabar įmanoma įamžinti originalą. Bet ne, negerai. Tie kirilicos ar jeroglifai nueis į banką atsidaryt sąskaitos pagal 2 rą puslapį, norės dalyvauti rinkimuose ir tt.

V. Ladas2017-06-20 21:34

Mano pasiūlymas būtų pirmą puslapį pildyti pagal galiojančius įstatymus ir konstituciją, o antrą pase palikti tuščią, įpareigojant ir įgalinant užpildyti paties paso gavėjo ranka, ar kuo jis paprastai rašo. Rašyti paso gavimo metu visi juk jau mokame. Rašyti "spausdintinėmis", gal net didžiosiomis raidėmis, specialiu rašalu, pasininkui prižiūrint, nukopijuojant tai, kas parašyta, ir saugant, nekeliant jokių reikalavimų, kad tai būtų lotynų šriftas, kirilica, hieroglifai, ar kas kita. Tada nereikės 150 naujų raidžių raidyne, visi bus patenkinti savo originaliais vardais...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-20 20:24

Į "vieno lizdo paukščių" govedą įsijungia ir tokia ponia Pranciška Regina Liubertaitė-Žižiūnienė su savo 2017-06-20 straipsniu "P. R. Liubertaitė-Žižiūnienė. Atviras laiškas Seimo pirmininkui dėl pavardžių rašybos" (ht*tp:/*/alkas. *lt/2017/06/20/p-r-liubertaite-ziziuniene-atviras-laiskas-seimo-pirmininkui-del-pavardziu-rasybos/), kuriame siūlo: "Kodėl nepalaikoma Latvijos pozicija? ". Belieka tokios ponios paklausti, ar Lietuvoje galioja LR Konstitucija ar tik Latvijos pozicija? O kas pildys tą "antrą" paso puslapį? Ar pats asmuo ar Valstybės valdininkas? Valdininko NEGALIMA versti pažeidinėti Konstituciją, o į Valstybės dokumentą NEGALIMA leisti daryti įrašus pačiam asmeniui. Štai ir viskas. Inteligentams visiškai suminkštėjo smegenys ir jie kaip pašėlę kaunasi prieš Lietuvos valstybę, jos Konstituciją. Ar visi parsidavėte?

StasysG2017-06-19 23:10

Skvernelio vyriausybės buldozeris kala vinį (delfis): ----"Vyriausybės priimtas sprendimas dėl asmenvardžių rašybos liberalizavimo dokumentuose yra nepagrįstas, įsitikinęs kalbininkas Kazimieras Garšva, Ministrų Kabinetui pirmadienį pritarus siūlymui leisti pagrindiniame paso puslapyje užsieniečių pavardes rašyti originalo kalba lotyniško pagrindo rašmenimis (įskaitant raides „q“, „x“, „w“)..."

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-18 07:33

to "52. StasysG (2017-06-17 21:32:26) (82.140.168.97)". StasyG, skaityk mano 14-tą komentarą. Ten yra atsakymas. Jie yra aferistai taip kaip sakau. Jie nemėgsta tiesos, nes 69000 LR piliečių apgavo su savo afera.

StasysG2017-06-18 01:32

Gali būti, kad administratorius automatiškai ir aklai atmeta komentarus su simboliais w ir h (citata iš 47:"Portalo adminas pats valioje nuspręsti ka praleisti ir ko ne"). Todėl rašant reikėtų atsižvelgti, kas administratoriams užkliūna. Pvz, Alkas dar neištrynė mano pasiūlytos kopijos.

stasys2017-06-17 23:02

Jonai ..dėl nuomonės ribojimo aš Jums visomis savo (asiliškomis) keturiomis pritariu .:) To neturėtu būti . :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-17 22:30

to "47. stasys (2017-06-17 17:11:56) (83. 176. 252. 49)". Kiekvienas daro sprendimą ir tą sprendimą vertiname, Jūs vertinate mano sprendimus, mano vertinimus, mano straipsnius. Tai alko sprendimas yra ne tik antikonstitucinis pagal žodžio laisvės nuostatą, tačiau yra antikonstitucinis ir valstybinės lietuvių kalbos atžvilgiu. Jų veikimas, t. y. cenzūravimas, ir parodo alko ESMĘ. Labai svarbiu klausimu blokuoja, nes aferistai buvo pagauti darantys niekingą darbą Lietuvai. Taip vertinu šiuos aferistus. Pagautas vagis niršta.

StasysG2017-06-17 22:17

Antras puslapis pase nelietuviškai? ----Teisingumo ministerija kaitalioja pozicijas dėl pavardžių ne lietuviškais rašmenimis (lzinios internetu). Bet ką TEISMAI išdarinėja? Ten taip rašoma: ----"Šiuo metu Lietuvoje galiojantys teisės aktai numato, kad Lietuvos piliečių dokumentuose vardai ir pavardės rašomi lietuviškais rašmenimis. Lietuvos t e i s m a i yra priėmę keletą neskundžiamų sprendimų, įpareigojančių Lietuvos piliečių pasuose ir tapatybės kortelėse įrašyti pavardes ir nelietuviškais rašmenimis, bet a n t r a m e dokumento puslapyje. Skundų autoriai nėra šiais sprendimais patenkinti..."

StasysG2017-06-17 21:29

Pasiūliau JR Alkui komentaro kopiją be jokių w ir h. Atspausdino, tikar ilgam?: StasysG: 2017 06 17 17:25 | IP adresas: 82.140.168.97 Bandau pasiūlyti JR komentaro kopiją: “Prie 2017-05-11 “Vieno lizdo paukščių” 2017-06-17 prisijungė ir Algimantas Zolubas su straipsniu “Kėslas pažeisti Konstituciją ir Seimo narių priesaiką turi būti sustabdytas” , kuriame teigia: “Pirmenybę Lietuvoje reikia teikti „Talkos“ ir projektui Nr. XIIIP-471, bet išvadų VLKK dėl to nenurodo. Bet kokie veiksmai prieš valstybinės kalbos įstatymą neleistini, tik VLKK, būdama pavaldi Seimui, neišlaikė Seimo liberaliųjų narių pastovaus spaudimo, dezinformacijos ir buvo priversta pažeisti Konstituciją.” O tai reiškia ponui Algimantui Zolubui, kad antras, trečias ir kt. paso puslapiai jau nėra to pačio valstybės dokumento paso dalis. Kur su tokiu “inteligentišku” supratimu nuvžiuosime…. tik į Lenkiją. Labai gaila, kad alko AFERISTAI neleidžia parašyti komentaro po straipsniu su kita nuomone. Apie tai yra aprašyta 2017-06-09 straipsnyje “Aferistai siautėja” . Pavojingieji lietuvių kalbai alko aferistai, mulkiai nusipelno paniekos. Mulkiai todėl, kad apmulkino 69000 pasirašiusiųjų nes “Talkos” pavadinimas ir turinys priešingi. Pasitikrinsime, ar ir toliau alko aferistai blokuoja komentarus”. Atsakyti

stasys2017-06-17 21:11

Jonai Jus čia neadekvačiai sureagavote .:) Portalo adminas pats valioje nuspręsti ka praleisti ir ko ne . :) Taip jau nutiko kad paprastai tai reiškia paprastas žmogiškas silpnybes ir jo trukumus.:) bet užtai reikšmingas .:)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-17 20:59

Alko cenzūrastai aferistai ir toliau blokuoja. Nepraleido žemiau esančio komentaro.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-17 19:29

Prie 2017-05-11 “Vieno lizdo paukščių” (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/vieno-lizdo-pauksciai92318/? comm=1) 2017-06-17 prisijungė ir Algimantas Zolubas su straipsniu “Kėslas pažeisti Konstituciją ir Seimo narių priesaiką turi būti sustabdytas” (ht*tp:/*/alkas. *lt/2017/06/17/a-zolubas-keslas-pazeisti-konstitucija-ir-seimo-nariu-priesaika-turi-buti-sustabdytas/), kuriame teigia: “Pirmenybę Lietuvoje reikia teikti „Talkos“ ir projektui Nr. XIIIP-471, bet išvadų VLKK dėl to nenurodo. Bet kokie veiksmai prieš valstybinės kalbos įstatymą neleistini, tik VLKK, būdama pavaldi Seimui, neišlaikė Seimo liberaliųjų narių pastovaus spaudimo, dezinformacijos ir buvo priversta pažeisti Konstituciją.” O tai reiškia ponui Algimantui Zolubui, kad antras, trečias ir kt. paso puslapiai jau nėra to pačio valstybės dokumento paso dalis. Kur su tokiu “inteligentišku” supratimu nuvžiuosime…. tik į Lenkiją. Labai gaila, kad alko AFERISTAI neleidžia parašyti komentaro po straipsniu su kita nuomone. Apie tai yra aprašyta 2017-06-09 straipsnyje “Aferistai siautėja” (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/aferistai-siauteja). Pavojingieji lietuvių kalbai alko aferistai, mulkiai nusipelno paniekos. Mulkiai todėl, kad apmulkino 69000 pasirašiusiųjų nes “Talkos” pavadinimas ir turinys priešingi. Pasitikrinsime, ar ir toliau alko aferistai blokuoja komentarus.

Senis Šaltis2017-06-11 19:25

ramanauski apsispręsk - jei niekšas niekada neklysta, tai gal ne toks jis ir niekšas, o niekšas esi tu, kuris klysta (neįtikėtinai per dažnai)?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-11 18:57

to "42. Senis Šaltis". Tamsta besmegeni, tu niekada neklysti, visą laiką niekšo darbą dirbi. Gal 2016-09-01 straipsnis "Nusikaltėlių irštvos, Seimo vagims ir niekšams" yra apie tave? (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/nusikaltelu-irstvos-seimo-vagims-ir-nieksams/).

Senis Šaltis2017-06-11 16:41

Atsiprašau, čia tema apie raides, o ne apie pilietybę. Aš irgi būna klystu.

Senis Šaltis2017-06-11 16:40

ramanauski pastebėk savo dviveidišką veidmainiavimą. Kada su geltonu čia kalbame apie 137 straipsnį, tu isterijojs aiškini, kad čia tema ne apie tai, o apie dvigubą pilietybę. O pats aptarinėji su stasiuG rinkimų įstatymą. Ajajai, kaip nepatogu gaunasi. Bet ar Tėvynės išdavikas gali kitaip elgtis? (atsakymo l.žiniose autorius nepateikia cha!)

StasysG2017-06-11 15:58

Pasirodė komentaras S+S lziniose.

StasysG2017-06-11 12:17

lžnios pradžioje nepraleido, bet paskui prakišau tokį komentariuką:---" 2017-06-11 08:10 Viename portale parašiau, kad lžiniose Autorius p. Kazėnas neduoda atsakymo, kodėl valdžia atitrūko nuo tautos. dr. J. Ramanauskas ten atsakė: "ATSAKYMAS: Todėl, kad pagal antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą visą laiką iš esmės yra išrenkami tie patys sąrašiniai. Tas kas sudaro sąrašus, tuos tie sąrašiniai ir atstovauja. O tai parodo, kad rinkimų rezultatas nepriklauso nuo tautos balsavimo. O tai reiškia valdžia nepriklauso nuo tautos, tai kodėl jai neatitrūkti nuo tos tautos? Todėl valdžia neatstovauja tautos. O Seime yra beveik visi sąrašiniai, tik keletas save išsikėlusių. Net tie, kurie laimi vienmandatėse dažniausiai būna ir sąrašuose, todėl jie irgi yra sąrašiniai. Todėl turime antikonstitucinę valdžią, kuri nieko negirdi apie savo neteisėtumą, nelegitimumą. Sąrašų sudarinėtojai to NELEIDŽIA. Kas norės netekti valdžios? Lietuva yra OKUPUOTA. ". O dabar čia dar Autoriaus ir komentatorių norėčiau paklausti: ar tikrai Seimo rinkimų įstatymas neatitinka Konstititucijos reikalavimams? Daugiau skaitykite: egzistencine-lietuvos-beda-nuo-tautos-atitrukusi-valdzia;245352"

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-11 08:28

to "35. StasysG (2017-06-11 01:21:58) (82. 140. 168. 97)". Tamsta gale parašai: "KLAUSIMAS: kodėl valdžia atitrūko nuo tautos? Autorius atsakymo nepateikia." ATSAKYMAS: Todėl, kad pagal antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą visą laiką iš esmės yra išrenkami tie patys sąrašiniai. Tas kas sudaro sąrašus, tuos tie sąrašiniai ir atstovauja. O tai parodo, kad rinkimų rezultatas nepriklauso nuo tautos balsavimo. O tai reiškia valdžia nepriklauso nuo tautos, tai kodėl jai neatitrūkti nuo tos tautos? Todėl valdžia neatstovauja tautos. O Seime yra beveik visi sąrašiniai, tik keletas save išsikėlusių. Net tie, kurie laimi vienmandatėse dažniausiai būna ir sąrašuose, todėl jie irgi yra sąrašiniai. Todėl turime antikonstitucinę valdžią, kuri nieko negirdi apie savo neteisėtumą, nelegitimumą. Sąrašų sudarinėtojai to NELEIDŽIA. Kas norės netekti valdžios? Lietuva yra OKUPUOTA.

Senis Šaltis2017-06-11 07:45

Geltonas, kad reikia išlaikyti kažkokį dalykiškumą. Nenusiristi gi ir mums iki jų lygio.

yel“l“ow submarine to 34. Senis Šaltis2017-06-11 05:53

norisi pasiųsti tuos visus ligonius tiesiai šviesiai ir labai konkrečiai :)))

StasysG2017-06-11 05:21

Ne į temą, bet... Dabar lziniosLT'e skaitau straipsnį apie valstybės egzistavimo PAMATĄ: "Egzistencinė Lietuvos bėda – nuo tautos atitrūkusi valdžia"--- Gediminas KAZĖNAS 2017 06 10. ---Politinėje teorijoje seniai žinoma, kad valstybės egzistavimo PAMATAS yra trys ramsčiai – teritorija, valdžia ir tauta. Šį klausimą savo veikale „Valstybė“ nuosekliai išdėstė Mykolas Romeris, tarpukario Lietuvos politinis ir visuomeninis veikėjas. ---- Teritorija yra tas žemės lopinėlis, kuriame gyvena tam tikri žmonės (tauta – populus) ir kurioje veikia tik viena valdžia. Teritorijos svarba yra ta, kad apibrėžia tautą (populus), taip pat nubrėžia valdžios ribas. Toje teritorijoje gali veikti tik viena valdžia, kuriai paklūsta tauta. Jei toje teritorijoje atsiranda kita konkuruojanti valdžia, tuomet kyla anarchija. Valdžia yra iš tautos kylantis elementas, ji savo valdžią įgyvendina tos teritorijos ribose. Valdžia būtina tautai organizuojant savo gyvenimą. Tauta paklūsta valdžiai, tačiau to nereikia suprasti siaurai. Be pavaldinio nebūtų valdovo, o be valdovo – pavaldinio. Tai yra santykis, be kurio nebūtų ir atitinkamo statuso. Šiuo atveju valdžios ir tautos santykiai yra paremti tam tikrais motyvais, o tie motyvai lemia, kad pavaldinys elgiasi kaip pilietis, o valdžia rūpinasi pavaldiniais, juos gina ir saugo. Visi šie valstybės sudedamieji elementai tarpusavyje glaudžiai susiję ir sąveikauja. Kaip ir kiekvienoje sistemoje, taip ir valstybėje tarpusavio priklausomumas reiškia, kad, vienam elementų sunykus ar kitam imant dominuoti, pusiausvyra sutrinka, ir visa sistema gali išsibalansuoti, o galiausiai ir sunykti. Žvilgtelėjus į Lietuvą ir iš istorinės perspektyvos, kyla mintis, kad egzistencinė Lietuvos problema yra valdžios arba politinio „elito“ atitrūkimas nuo tautos. Tas atotrūkis gali būti įvairių formų, tačiau jo pasekmės galų gale visada būna labai skausmingos tautai ir Lietuvos valstybei. LDK laikais bajorija, rūpindamasi savo interesais, sulenkėjo ir nutolo nuo savo pirminio prado..." ---- Na o toliau Autorius apie RAŠYBĄ, remiantis Konstitucijos 68 str. ("50 tūkstančių piliečių, turinčių rinkimų teisę, gali teikti Seimui įstatymo projektą, ir jį Seimas privalo svarstyti") rašo taip: "Kitas pavyzdys – 2K projektas ir asmenvardžių rašybos klausimas Seime, kai ignoruojama partijos kolegų pozicija ir beveik 70 tūkst. piliečių parašų bei konstitucinis imperatyvas svarstyti tokį projektą, taip pažeidžiant Konstitucijos 68 straipsnį". ----KLAUSIMAS: kodėl valdžia atitrūko nuo tautos? Autorius atsakymo nepateikia.

Senis Šaltis2017-06-10 20:29

ramanauski, taigi jis užsislaptinęs kgb agentas, tik šiek tiek geresnis už mane, nes pasakė kažką prieš mane tau pritardamas. Drauge joni, kad žinok, kol tu jau tiek daug metų gyveni JAV, čia Lietuvoj ir nebeliko nei vieno ne kgb agento. Visi čia likę tarnauja kremliui. Nes net savo pagrindinio įstatymo nemokam pavadinti Pagrindiniu Įstatymu, o vadinam kažkokiu žydišku žodžiu konstitucija. Pasinagrinėk joni iš kur kilęs šis žodis. Gal praplėsi lietuvių kalbą. srasy, o tu vis dar trolinimo viršūnėje. Nieko nesupratau, ką sakei, bet lėk opeliuką tvarkyti, o ne komentarus rašinėk. Nes į mečetę skleisti krikščionybės tau kiaušiai (hmmm čia po tų visų spalvotųjų revoliucijų kažin ar tokie dar liko pas tave) per minkšti.

stasys2017-06-10 20:09

Senis ..nejaučiu poreikio tampyti sena tavo dešrą po ta tema. kaip pats sakei mano pozicijai visiškai priešinga esamai temai .:)o ir opeliukas dūmija ..

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-10 20:09

to "25. stasys (2017-06-10 12:33:17) (83. 176. 172. 61)". Dar kartą. Atkreipiu dėmesį į tamstos pasakymą: "Konstitucija turi tarnauti žmogui .. o ne žmogus jei ir jos poreikiams." Pabandykime susigaudyti, kas gi čia yra pasakyta ir tada nustatysime, kas pas tamstą galvelėje darosi, smegenėlėse, pasaulio suvokime darosi. Tamsta tvirtai teigi, kad Konstitucija turi tarnauti ŽMOGUI, o tas žmogus ima ir pamato, kad jam ta Konstitucija netarnauja, tai tas ŽMOGUS ima ir jos nesiklaiko, paniekina, kaip kokie alko aferistai ar seimūnai ar net pati pati JE LR Prezidentė Dalia Grybauskaitė. Ženkime toliau. Tas pats ŽMOGUS ima ir pamato, įstatymas netarnauja jam, ŽMOGUI, tai jis jo ir nesilaiko. Neleidžia ŽMOGUI įstatymas apvoginėti Valstybę, apvoginėti kaimyną, tai kam tam ŽMOGUI toks įstatymas? Įstatymas juk turi tarnauti ŽMOGUI - VAGIUI. Ar ne taip? Tai jeigu jau tas ŽMOGUS jau yra toksai, tai kam jam iš viso tie įstatymai, Konstitucija, viskas turi tarnauti to ŽMOGAUS poreikiams. Taigi tokia tamstos nuostata parodo, kad tamstos mintys yra nesukurtos valstybiniam mąstymui, nes tarnavimas ŽMOGUI, nereiškia tarnavimą ŽMONĖMS. O Konstitucija ir įstatymai turi tarnauti ne žmogui, o ŽMONĖMS, visiems žmonėms, todėl visi ir privalo laikytis Konstitucijos ir įstatymų, neprieštaraujančių Konstitucijai, tik tada turėsime teisinę VALSTYBĘ. Tamstos liberastinis ( tariu šitą žodį su nepaprasta nepagarba) požiūris, apie Konstitucijos tarnavimą žmogui yra griaunati Valstybę nuostata. Konstitucija tarnauja ŽMONĖMS. Atrodo nedidelis kelių raidžių skirtumas, o esmė labai skiriasi. Tai dabar antikonstitucinis Seimo rinkimų įstatymas tarnauja partinėms gaujoms, tai yra labai siauroms žmonių grupėms, tačiau netarnauja Lietuvos žmonėms. Tik paklusimas Konstitucijai tarnauja visiems Lietuvos žmonėms, nes taip žmonės susitarė gyventi Lietuvos valstybėje. Todėl dabar partinės nusikaltėlių gaujos yra NUSIKALTĖLIAI prieš Valstybę ir visus jos žmones. Liberalizmas griauna VALSTYBĘ, tarnauja VAGIMS, teisingumo ir demokratijos vagims. Pasibaisėjau tamstos galvojimo būdu.

stasys2017-06-10 20:05

Jonai ..man tikrai nereikia Tamstos pramintu takeliu įsi vertinimui. :)

Senis Šaltis2017-06-10 20:04

stasy jei jau trolini tai bent taip, kad nereikėtų perklausinėti. "..aš tiesa sakant dar nemačiau kad prieš juos kas kariautu ..:)) greičiau priešingai ." - kas prieš ką čia kariauja, ko tu nematei?

stasys2017-06-10 20:02

Senis ..man atrodo kad per anksti uodega pakėlei .:) prieš tave nebent geltonas ukčioti gali . O šeip 'besmegenis' tinkamiausias tavo apibūdinimas, ..aš tiesa sakant dar nemačiau kad prieš juos kas kariautu ..:)) greičiau priešingai .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-10 19:20

to "25. stasys (2017-06-10 12:33:17) (83. 176. 172. 61)". Nežinau net ką pridėti prie tamstos savęs įsivertinimo. Cituoju: "Skamba komiškai , bet tikrai ateina laikas kai reikia pagalvoti ne tik apie Konstitucija kaip tokia ,bet ir ja vis dar tikinčius žmones". Reikia galvoti apie Konstituciją ir bus pagalvota apie žmones, kurie ją vis dar tiki, nes tik teisinėje valstybėje yra galimas teisingesnis gyvenimas. O visa kita, ką tamsta kalbi, tai tikrai skamba komiškai. Beje Konstitucija ir tarnauja žmogui, nes žmonės susitarė taip gyventi kartu. Taigi antikonstitucininkai netarnauja žmonėms, o tik savo interesams. Kol turime tokią Konstituciją, tai tokiai ir reikia paklusti. Kai Konstitucija teisėtu būdu bus pakeista, reikia paklusti tai naujai Konstitucijai. Kitaip teisinės demokratinės valstybės niekada nematysime. Alko aferistai pakilo prieš Konstituciją. Tai tegu ir srebia tai ką ir užsitarnavo.

yel“l“ow submarine to 26. Senis Šaltis2017-06-10 16:52

na, konversacijos su ultraberetozoidiniu pussytalkingo didmeistriu stasiotu, manau, p. daktarui pridės nemažai bonusų idiotizmo ir klouniškumo reitinguose :))

Senis Šaltis2017-06-10 16:47

Dabar teisinkis ramanauski. Užkalbinai trolį, kurio požiūris yra kardinaliai priešingas tavajam. Galvoji radai "sojūzniką" cha! , o pasirodo čia, kaip kokiam filme, ateini prie bachūro pasigirti, kad gerą bobelę aplaipiojai, o pasirodo tas bachūras jos vyras. Ir ko tas mūsų draugas jonis nepadarys. kad tik rastų kas prieš mane bent ką blogo parašytų. Net su koncervatliberalu stasiu susimestų ir į vieną saują pagrišintų. Aš tau atleidžiu, bet smirdėti nenustojai. Skaitom žemesnius komentarus, kur ramanuskis siūlo skaityti savo straipsnį, kurio jis net neskaitęs gali kažką pasakyti cha! Žiauru žodžiu, kaip amerika iš žmonių protą atima.

stasys2017-06-10 16:33

Jonai viską galima suderinti jei yra derinama iš principo . Jei pozicijos nesutaikomos reikia ieškoti liberalesniu keliu savo tikslui pasiekti . Ko negalima , tai palikti ta sena status cvo ,.. poziciją kaip nekeičiama . Tuo labai buvo populiaru seniaU NAUDOTIS IR TEISINTIS TA PAČIA KONSTITUCIJA , bet kaip sau seniau esu minėjęs Konstitucija turi tarnauti žmogui .. o ne žmogus jei ir jos poreikiams . Man norėtųsi kad visa tai galima butu suderinti , be jos kaip tokios pokyčiu . Ir kaip talkos iniciatyvos atveju , taip ir antros pilietybės klausimu .. savotiškas variklis yra tie patys žmonių poreikiai .. Skamba komiškai , bet tikrai ateina laikas kai reikia pagalvoti ne tik apie Konstitucija kaip tokia ,bet ir ja vis dar tikinčius žmones . Man pačiam kartais sunku suprasti kur baigiasi tamstos Lietuva ir kur prasideda joje vis dar gyvenantis žmonės . Ir vizgi kas svarbiau .. teisinė mistifikacija valstybės ar vizgi jos teisėtumas per jos piliečiu poreikius .. Kaip matote gretinu abi iniciatyvas kaip lygias viena šalia kitos .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-10 03:32

to "23. stasys ". Gali mane patikrint ir labai nesunkiai. Pasakysiu kaip, nes kažkaip pagalvojai, kad esu susikrimtęs. Tai va. Man buvo iš anksto nuspėjami alko veiksmai. Tai tuomet parašiau paprastą komentarą ir iš karto nusiėmiau paveisliuką ( gali pažiūrėti pirmą paveiksliuką straipsnyje). Tuo būdu paspendžiau antikonstitucinėms alko žiurkėms spąstus. Kiek palaukęs pasižiūrėjau. O jau žiurkės spąstuose. Tai nuo kompiuterio ekrano nusiėmiau antrą paveiksliuką, kaip įrodymą, kad antkonstitucinės žiurkės nemėgta kitos nuomonės tik savo. O toliau beliko tik apiforminti tai straipsneliu, kurį jau turi alko kolektyvas ir visi Seimo nariai su jų padėjėjais. Kodėl taip padariau? Labai paprasta, nes daug kartų toms žiurkėms aiškinau, kad jų "Talka..." yra aferistinė, nes pavadinimas vienas, o turinys kitas, tai yra priešingas Konstitucijai. Tokiu būdu toms antikonstitucinėms žiurkėms pavyko apmauti 69000 LR piliečių ir tarp jų labai įžymių ir mano mėgstamų žmonių, kaip antai akad. Zigmą Zinkevičių, kuris apie tuos dalykus raštiškai straipsniu yra pasakęs "NESĄMONĖS", o vis tiek pasirašė, nes pavadinimas tai gražus, kas ten tą turinį beskaitys ir nagrinės? Visi inteligentai nori būti grąžūs, ramūs, draugiški.... pasirodo antikonstitucinėms žiurkėms. Apie tas NESĄMONES galite paskaityti prof. akad. Zigmo Zinkevičiaus, kalbininko 2015-08-28 straipsnį „Lietuvos piliečių pavardes rašyti lenkiškomis raidėmis – nesąmonė“ (ht*tp:/*/ww*w. delfi. *lt/news/ringas/lit/z-zinkevicius-lietuvos-pilieciu-pavardes-rasyti-lenkiskomis-raidemis-nesamone. d? id=68838808). Taigi antikonstitucines žiurkes pagauti su spąstais yra vienas malonumas. O kaip kitaip joms šiknas išspardysi?

stasys2017-06-10 01:34

Jonai ..Aš tikrai galiu , o va senis besmegenis matyt kažko daugiau nori .? :))

Senis Šaltis2017-06-10 01:32

Aš tau atleidžiu drauge. Susigraudinau.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-10 01:30

to "19. stasys ". Man atrodo, kad Jūs neteisingai įvertinate situaciją, kad tai mane "verčia švaistyti brangius laiko resursus tuo piktinantis". Taip tik atrodo. O iš tikro esu alkui dėkingas, nes mane įgalina parodyti jų tikrą aferistinį veidą, antikonstitucinę veiklą, kėsinimąsi į šventą lietuvių kalbą. Tai su tokiais "inteligentais" teisinės valstybės nesukursime. Tiesa yra tame, kad tikrai esu nelankstus Valstybės nusikaltėlių atžvilgiu. Ar galite man atleisti už tai?

Senis Šaltis2017-06-10 01:19

Oj stasy ir išdykėlis esi. Sakai ramanauskiu pasilenkti, kad galėtų ir burna dirbti ir išsiriestų... Oj šmaikštutis cha!

stasys2017-06-10 01:15

Jonai .. (truputi humoro ) čia dėl to alkas. lt siūlau savo situacijos vertinimą . Vertindamas situacija Jus aiškiai neįvertinote alkas. lt PMS (premenstruacinis sindromas) būsenos, o tai nedovanotina klaida, taip kaip vėliau Jus verčia švaistyti brangius laiko resursus tuo piktinantis .. Jei sunku suprasti kaip tas veikia imkite pav. iš stasio ir ekspertai. lt susiklosčiusios praktikos sugyventi .. Ryte stasys daug rašo , per pietus ekspertai daug trina , po pietų skirtinguose kampuose tyliai pasėdime , o vakare vėl meilė ir bendras supratimas abiejų pusiu . Viskas kaip gyvenime . Tik kai kada sunku suprasti kodėl būtinai penktadieni ir kam čia tas PMS pratrūko .. Aukščiau nosį .. demokratija nemėgsta ašarų .. o ašarojančiu ir šeip niekas nemylį . :) tuose Jūsų santykiuose su Alkas Jums trūksta truputi lankstumo. :)))

Senis Šaltis2017-06-10 01:09

Pasmirdo nuo tavęs ramanauski. O dar lietuvių kalbos čia visus mokai. Fu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-10 00:48

Besmegeniui 16 perkeliu visą komentarą iš po 2017-06-09 straipsnio "Politologas K. Girnius be humoro įvertino prezidentės metinį pranešimą" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/politologas-kgirnius-be-humoro-ivertino-prezidentes-metini-pranesima/) , nes komentuoti tik sakinio pradžią šitam 16 tam idiotui negalima. Perkeldamas šitą komentarą kartu išplatinu ir nuorodas duotas tame komentare. Galės besmegeniui 16 ponia JE Prezidentė Dalia Grybauskaite netgi padėkoti, kad yra platinama jos antikonstitucinė veikla. Gal kokį bulvės medalį užkabins, gal į belangę pasodins? : "4. dr. Jonas Ramanauskas joramlt at yahoo. com (2017-06-09 19:42:41) (98. 212. 66. 159) Parašė: Tiesiog labai nesinori atsiversti Valstybės nusikaltėlės JE Dalios Grybauskaitės 2017 metinio pranešimo teksto. Nesinori gadinti nuotaikos. Po 2016 metų metinio pranešimo JE tapo valstybės nusikaltėle. Skaitykite 2016-06-14 straipsnį "JE metinis pranešimas yra NUSIKALTIMAS PRIEŠ VALSTYBĘ" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/je-metinis-pranesimas-yra-nusikaltimas-pries-valstybe/). Net neskaitęs galiu teigti, kad JE Dalia Grybauskaitė tęsia savo nusikaltimą prieš Valstybę. Pataisykite mane, jaigu ne taip. Garantuoju, kad jinai tikrai nutylėjo faktą apie antikonstitucinius 2016 metų Seimo rinkimus. Jei kas norite papildomai paskaityti, tai paskaitykite 2016-08-10 straipsnį "Viešas atsakymas LR Prezidento kanceliarijai dėl antikonstitucinių Seimo rinkimų" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/viesas-atsakymas-lr-prezidento-kanceliarijai-del-antikonstituciniu-seimo-rinkimu/)."

Senis Šaltis2017-06-10 00:20

Čia gerą bajerį ramanauskis sumetė po straipsniu "Politologas K. Girnius be humoro įvertino prezidentės metinį pranešimą". 4. dr. Jonas Ramanauskas joramlt*yahoo. com (2017-06-09 19:42:41) (98. 212. 66. 159). Tai pakopijuosiu savo komentarą - "ramanauskis rašo: "Skaitykite 2016... Net neskaitęs galiu teigti, kad..." - Ar su tavim drauge Jonai viskas gerai? Ko tu neskaitęs gali teigti? Parašyto savo kūrinio neskaitęs? Nu čia tai jau tikrai patalogija."

?2017-06-09 22:45

Pilnatis ane?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-09 22:45

to "12. Donda> ". Matote ponas Donda, kad Jūs nieko nematote. O nematote, kad pirmame komentare yra tokia pati internetinė nuoroda, kaip ir mano komentare ir originaliame tekste ji yra aktyvi, kaip ir mano. Galite net patikrinti. Todėl tamstos bandymas apginti alko aferistus yra nekompetentingas. Jei paranoja nebūtų nustelbusi Jūsų proto tai būtumėte net supratęs, kad jokio "roboto" ten nėra, ten gyvas žmogus po kurio tai laiko praleidžia arba nepraleidžia komentaro. Kaip pavyzdys būtų ekspertai eu, čia jeigu duosi tikslią interentinę nuorodą, tai tikrai tas "robotas" nepraleis tokio komentaro iš karto. Supratot? Kaip sakoma, nemokyk mokyto ...

Senis Šaltis2017-06-09 22:10

Ech Donda Donda. Kelias valandas draugas ramanauskis jautėsi saugus, laimingas ir svarbiausia - teisus. Dabar tas mūsų JAV/LT Navalnas visus sudraskys įrodinėdamas savo teisumą.

Donda> 10. dr. Jonas Ramanauskas2017-06-09 21:23

Paranojiškas požiūris į Alko portalą, net nesistengiant įžvelgti savo klaidos. Juk dauguma lietuviškų portalų paklūsta įstatymui, skirtam apriboti informacijos laisvę ir neleisti skleisti komentaruose nuorodų- neduok dieve kas nors įmes nuorodą, paneigiančią dvaro poetų feikines rašliavas. Jei paranoja nebūtų nustelbusi proto,būtumėt padarę du puikius dalykus: pirma- būtumėt parašę nuorodą be HyperText Transfer Protocol trumpinio, be slash ir trijų w ir robotas būtų patvirtinęs tamstos komentarą kaip tinkamą, o antra- nebūtumėt pagimdę eilinės ilgos paklodės.

Senis Šaltis2017-06-09 19:48

šaunuolis ramanauski

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-09 19:48

9-to komentaro įsipareigojimas įvykdytas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-09 19:31

Seimo nariams, jų padėjėjams ir alko kolektyvui Šitą straipsnelį su 9 komentarais nedelsdamas išsiunčiu alko kolektyvui ir visiems Seimo nariams ir jų padėjėjams pdf formate. Privalo būti informuoti iš anksto, prieš priimdami sprendimus. Sustabdykime bandymą išsityčioti iš lietuvių kalbos, kaip valstybinės, konstitucinio statuso. dr. Jonas Ramanauskas 2017-06-09

V. Ladas2017-06-09 19:01

Kada europiečiai rašo kitataučių vardus ir pavardes kiekvienas savo raidyno raidėmis, galima už pilvo susiėmus juoktis, išgirdus kaip tariami tavo vardas pavardė. Nes tas pačias raides anglai taria vienaip, prancūzai kitaip,o kituose raidynuose iš viso nėra tokių raidžių, kurios išreikštų kokį "nacionalinį" garsą. O kaip tariami ir rašomi garsai "č" "š" ne čekiškai ir ne lietuviškai?. Kaip "c" ir "s". Ar tuo nepažeidžiama mano teisė į tai, kad pavardė būtų tariama kaip ji skamba originale (lietuviškai)?. Reikėtų bent ES sutarti, kad vardai pavardės būtų rašomi lotynų kalbos raidėmis ir tos raidės reikštų vienodą garsą visoms kalboms, kaip jos skamba lotyniškai...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-09 18:48

to "3. senis (2017-06-09 13:37:23) (84. 15. 177. 94)". Viskas taip, prieš Lietuvą yra įvykdytas dvasinis genocidas, kai deportacijomis į Sibirą buvo nukirtos Lietuvos inteligentų, mokslininkų, politinių veikėjų, karininkų, mokytojų ir kt. galvos. Galvos ne taip greitai atauga. O joms ataugti neleido 50 metų okupacija. Todėl dabar inteligentai jau nebesugeba suvokti, kad Lietuva yra OKUPUOTA dar ir dabar. O kas nori detaliau su tuo susipažinti, tai skaitykite 2017-03-11 straipsnį "Okupuota nepriklausomybė" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/okupuota-nepriklausomybe91670/? comm=1e).

Senis Šaltis2017-06-09 18:47

ramanauski nustok draskytis. Nesugadink bent šitos savo idėjos savo įžulumu. Beje žodis "diskusija" nėra lietuviškas. Kada pamirštam lietuviškus žodžius, tai ir belieka tik "padiskutuoti".

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-06-09 18:40

to "2. ... (2017-06-09 12:20:03) (83. 187. 100. 212)". Jūs sakote: "Sakot draskosi, o kodėl to nepavadinti diskusija? Lietuviškai." Jeigu Seime yra surenkama 70 seimūnų parašų po tuo klausimu, kuris iš viso nėra klausimas, o siekimas sumenkinti lietuvių kalbos statusą Lietuvoje, ir po to siekiama Seime prastumti ĮSTATYMĄ, tai NĖRA diskusija. Jeigu "Talkos ..." iniciatoriai surenka 69000 parašų, tai nėra diskusija, o "draskymasis", kad jų variantas taptų ĮSTATYMU, kuris sumenkina lietuvių kalbos, kaip valstybinės kalbos, statusą. Tai diskusija yra tada, kai diskutuojama, o ne per prievartą brukama antikonstitucinės nuostatos. Ar jaučiate skirtumą lietuviškai? Mes galime diskutuoti, o ten ne diskusija, o "draskymasis" vyksta, kas laimės mūšį už lietuvių kalbos statuso sumenkinimą Lietuvos valstybėje. Tai ar suvokiate lietuviškai, kas yra parašyta?

Senis Šaltis2017-06-09 18:24

Reiktų tada priminti, kad ramanauskis irgi iš JAV ir grįžti nežada Lietuvon. Nors dėl svetimų raidžių rašybos jam ir pritariu. Toliau narcizo draskymąsis, visur nuorodos į savo pačio rašytus straipsnius, savo tiesos prievartinis kišimas. Čia jau ne pro kaminą žmogus (draugas Džonis ramanauskis) lenda, bet daužo langus ir per juos lipa.

senis2017-06-09 17:37

viskas stoja i savo vietas, kai suprantame, kad Lietuva siuo metu valdo Judo ir Kaino hibridai-Lansbergio uzsislaptine kgbistai. Judas buvo is Kariotiskiu. Adamkus buvo is JAV. Grybauskaite is Leningrado. Visi sitie rezidentai stengesi parduoti Lietuva, tai ju tokia prigimtis.

...2017-06-09 16:20

nuo kėdutės...Jonai vienok Jus keistai suvokiate tuos procesus kuriuos matome Lietuvoje . Sakote draskosi, o kodėl to nepavadinti diskusija? Lietuviškai.

kliba jau2017-06-09 15:35

Dr. Jonas Ramanauskas ir tautieciai mazi akmeneliai , dideli supuvusi vezima vercia.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi