Nėra reikalo iš naujo įrodinėti aksiomą, kad teisė yra vienas esminių valstybės pagrindų, o jį silpninti reiškia veikti prieš valstybę.

Šią aksiomą savitais metodais tautai jau ne kartą įrodė ir Lietuvos politinis bei teisinis elitas, tad šiandien net ir mažamečiams akivaizdu, kad bet koks, o ypač politikų, spaudimas teismams ir nepasitikėjimo jais kurstymas – tai antivalstybinė veikla, brutaliausias kišimasis į teismų darbą, teismų ir teisėjų nepriklausomumo principų pažeidimas ir, žinoma, visiškas konstitucinės sąrangos nepaisymas.

Todėl didžiulę nuostabą kelia absoliuti tyla, kuria teisinis ir politinis elitas reagavo į antikonstitucinius prezidentės Dalios Grybauskaitės veiksmus, nors apie juos prieš kelias dienas pagrindinėse naujienų pozicijose pranešė visos masinio informavimo priemonės.

„Teismas nusprendė, kad jie gali (grįžti į darbą), o moralinės ir kitos priežastys išlieka . Kaip minėjau, melo detektorių parodymų nepanaikins niekas, taigi šešėlis dėl šių žmonių, dviejų vadovų reputacijos išlieka“, – sakė prezidentė, komentuodama neskundžiamą Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartį grąžinti į pareigas neteisėtai atleistą Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) direktoriaus pavaduotoją Vytautą Giržadą.

Šie D. Grybauskaitės žodžiai – akivaizdus teismo sprendimo ignoravimas, visuomenės nepasitikėjimo teismų sprendimais kurstymas ir neteisėtas spaudimas teismui.

Šalies vadovės pasiųsta žinia aiški: vykdyti teismo sprendimą dėl V. Giržado grąžinimo į darbą – amoralu. Nes teisėsaugos institucijų vadovų reputacija turi būti nepriekaištinga, o V. Giržado reputacija, anot D. Grybauskaitės, tokia nėra.

Toks prezidentės tonas ir pozicija kursto abejonę, ar teisėtai valstybė mokės V. Giržadui moralinės žalos atlyginimą, – juk teismas neteisėtai iš tarnybos atleistam FNTT direktoriaus pavaduotojui priteisė ir 10 000 Lt kompensaciją už patirtą moralinę žalą.

Be to, šį pareiškimą D. Grybauskaitė padarė tuo metu, kai teismas dar nebuvo priėmęs sprendimo dėl buvusio FNTT vadovo Vitalijaus Gailiaus neteisėto atleidimo ir moralinės žalos atlyginimo. Todėl viešas prezidentės pasisakymas apie jai išliekančias abejones dėl V. Gailiaus reputacijos vienareikšmiškai vertintinas ir kaip tiesioginis spaudimas teismui.

Tai, kad Lietuvos politinis ir teisinis elitas nesugebėjo niekaip reaguoti į šį antikonstitucinį prezidentės siautėjimą, yra ne tik apgailėtina, bet ir baisu, nes dar kartą patvirtina buvusios Seimo pirmininkės Irenos Degutienės liudijimą, kad prezidentė yra įgijusi antikonstitucinių galių ir per baimę valdo visą politinę Lietuvos sistemą.

Kad kompensuotų tariamo elito tylą, ekspertai.eu siunčia prezidentei D. Grybauskaitei kelis klausimus:

- ar prezidentė kvestionuoja teismo sprendimą dėl moralinės žalos, kurią V. Giržadas patyrė dėl neteisėto atleidimo iš tarnybos, atlyginimo?

- ar viešas prezidentės pareiškimas, jog išlieka moralinės priežastys , pateisinančios V. Giržado atleidimą, kai teismas neskundžiama nutartimi pasisakė priešingai, yra suderinamas su etinėmis nuostatomis, kurių privalu laikytis valstybės vadovui?

- ar moraliniu požiūriu pagrįstai iš valstybės biudžeto bus pervesta 10 000 Lt kaip teismo priteistas atlyginimas V. Giržadui už patirtą moralinę žalą, jei, kaip teigia prezidentė, moralinės priežastys vis dėlto išliko?

- kada prezidentė ketina viešai paaiškinti Lietuvos žmonėms, kodėl po Kovo 11-osios dirbo Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, tapusioje Sausio 13-osios perversmininkų štabu, ir papasakoti apie savo tėvelį, NKVD gaisrininką Polikarpą Grybauską?

LR Seimo pirmininkė:Gal man laikas iš čia nešdintis? Jaučiu beprasmybę.“ „ekspertai.eu“ turimi dokumentai rodo, kad prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas tarnavo NKVD

Naujausi

Komentarai (117)

Rikiuoti
Jo2013-10-27 14:33

116 komentaras labai puikiai atskleidžia, kodėl iškeltas Paulauskas... Sistema dirba labai sistemingai - durnina durnius, bet išduria tik save...

Benas2013-10-27 13:58

Jei rinksimtokias kaip dalyte ar arturelis tai Lietuvai progresas nesimato dar penkmeti. nejaugi nera kitu zmoniu? As suprantu, kad blokuojami kitiems zmonems laikrasciai ir tv, bet norint ka pakeisti, mano nuomone negalima uz tokius balsuoti.

stasys2013-10-27 13:48

ar Ekspertai pritrūko naujų įdėjų ? savo politinėms pažiuroms pasireklamuotį ? yba kam čia tą seniena iškėlė ?

Jei Paulauskas varo ant prezidentės2013-10-27 13:35

Geresnės reklamos ir nesugalvosi. Niekaip nesupratau, jinai gerietė, ar blogietė. Dabar matau, jei 'niekšams kliūna', vadinas gerietė

Balsuosiu2013-10-27 13:33

Už Grybauskaitę

Skorpionas2013-10-27 13:32

VASILIAUSKAS TIKRAI SĖS Į LUKIŠKES UŽ BANKO SNORAS TYČINĮ SUNAIKINIMĄ. JIS NE TIK KARTU SU SU SKANDINAVŲ BANKYRIAIS PARUOŠĖ IR ĮGYVENDINO SNORO SUŽLUGDYMO PLANĄ, KAD SUNAIKINTI ŠVEDŲ BANKŲ KONKURENTĄ, BET TAIP PAT PRAŽUDĖ ŽMONIŲ PINIGUS BEI PADARĖ LIETUVAI 5 MLRD.LT NUOTOLIŲ !!! TIK REIKIA , KAD NEPAMIRŠTŲ KARTU PASIIMTI IR SAVO "MŪZOS" IŠ DAUKANTO AIKŠTĖS - GRYBAUSKAITĖS !!!

taigi ponai,2013-10-27 13:20

Pakso žadėtoji kontrevoliucija prasideda. Niekas mūsų geriau nevaldys kaip kgb susiliejus su rusijos mafija. uraaa:)

ką nutyli kgb perversmą remiantys "ekspertai'?2013-10-27 13:16

Darbo partija susijungė su G. Vagnoriaus krikščionimis, Darbo partijos kandidatas į LR Prezidentus – A. Paulauskas - rašo KOMENTARAS LT. "Šiandien Šiauliuose vykusiame bendrame Darbo partijos (leiboristų) ir Krikščionių partijos suvažiavime absoliučia balsų dauguma buvo pritarta šių dviejų partijų susijungimui. Naujoji partija vadinasi Darbo partija ir turi ankstesnį Darbo partijos logotipą. Naujosios partijos pirmininke išrinkta Loreta Graužinienė." Kandidatas į Prezidentus - A. Paulauskas "Šiandien jubiliejiniame Darbo partijos suvažiavime iškeltasis partijos kandidatas į LR Prezidentus Artūras Paulauskas savo oficialioje kalboje itin daug dėmesio skyrė dabartinės šalies vadovės darbo kritikai, pabrėždamas, kad į Lietuvą pagaliau turi grįžti socialinis, ekonominis ir visuomenės stabilumas", - informuojama Darbo partijos išplatintame pranešime spaudai. „Aš apsisprendžiau kandidatuoti į LR Prezidento postą, todėl kad, mano akimis, šiuo metu Prezidentė šias pareigas vykdo netinkamai, nesielgia kaip derėtų valstybės vadovui, veikia chaotiškai ir neturi aiškaus plano, trūksta nuoseklumo. Aš manau, kad daug ką reikia keisti ir kitaip žiūrėti į šių pareigų vykdymą. Autokratinis valdymo būdas, neduodantis jokių rezultatų, rodo šlubuojančią demokratiją. To pasekmė – susiskaldžiusi visuomenė,“ – kandidatą nuo DP į Prezidentus A. Paulauską cituoja partijos pranešime spaudai. Jame pažymima, kad Artūras Paulauskas kritikavo Prezidentės Dalios Grybauskaitės demonstruojamą valdingą politinį charakterį ir akivaizdžią „simpatijų politiką“, pabrėždamas, kad valstybę reikia ne valdyti, o jai vadovauti. "Kandidatas nevengė išsakyti opiausių tokio valdymo pasekmių pavyzdžių: nuo teisėsaugos institucijoms daromo spaudimo iki siekio kištis į vidaus politiką, nors tai – Vyriausybės prerogatyva, ir priešingai – žlugdyti tarptautinius santykius, kas yra prioritetinė valstybės vadovo sritis", - teigiama pranešime spaudai. "Pasak Artūro Paulausko, naujojo prezidento užduotis ir pirminis tikslas turėtų būti atkurti darbiniai, draugiški santykiai su užsienio valstybėmis, pirmiausia – kaimynais. Antrasis tikslas – užtikrinti šalies socialinį stabilumą ir orientuotis į žmones, kurie yra valstybės kūrėjai, t. y. aktyviausi mūsų visuomenės atstovai. Trečiasis tikslas – panaikinti baimę, atstatyti pasitikėjimą valstybe, stovėti priekyje (o ne virš visuomenės), kartu įveikiant visus sunkumus", - teigiama Darbo partijos išplatintame pranešime spaudai.

praeivis2013-10-27 13:10

KODĖL "EKSPERTAI" EINA SU MAFIJA IR KGB IŠVIEN?

litas2013-10-27 11:41

Grybaites kredo nesvarbu kaip balsuoja svarbu kaip mes su Zeniuku suskaiciuosim.

Pikasas2 to 106 tęsinys 15:552013-10-27 11:37

Vakar atspausdinus ir paplatinus savo apmąstymus, pastebėjau tam tikrą paniką specifinių komentatorių tarpe. Vietoj to, kad bandytų argumentuotai oponuoti, pasipylė įprastinės niekinančios pašaipos. Kažin ar jos veda tiesos link? Ir kaip bebūtų keista, būtent "Delfi" skaitytojai priėmė tai santūriai ir netgi palankiai. (pirštelių suma 48/5) Kadangi tokią pozicijos kaitą ten pastebiu jau senokai, susidariau įspūdį, kad tas didžiausias internetinis leidinys sutraukė kiek kitokius skaitytojus. Tai yra tuos, kurie nori gauti teisingą informaciją ir komentuoti ją neprišnerkštoje aplinkoje. Gaila, kad šis "ekspertų" leidinys dalinai išbarstė savo skaitytojų elektoratą, sukauptą pedofilijos ir žudynių skandalo metu, ir čia pasirodė kai kurie komentatoriai, tokie kaip jūs 106nr, kuriems moralės ir etikos principai vargu ar turi kokią reikšmę. O juk tokią santykinai laisvesnę informacinę erdvę verta saugoti nuo galimybės naudotis ja "penktai kolonai". Beje, niekados nesu raginęs balsuoti už kurią nors partiją ar atskirą kandidatą. Niekados. Todėl jūsų komentaras Pikasui: "kodėl Venckienės nebestumi į prezidentes? Ar jau šeimininkai pakeitė nuomonę apie ją?" yra tik niekinis patauškėjimas. Esu daug diskutavęs "D. Kedžio istorijos" temomis, kurių nereikia painioti su nelabai pavykusia "Drąsos kelio" partijos ir jos ideologinės lyderės N. Venckienės veikla. Kovoti už teisinės sistemos gerinimą ir tuo pat metu stengtis padėti nuteisiamojo teismo sprendimo sulaukusiam V. Uspaskichui ir jo aplinkai - visiškas politinis absurdas. Manau, kad N. Venckienė ir visa DK frakcija tai anksčiau ar vėliau suvoks. Kad tik nebūtų per vėlu...

Įdomu2013-10-27 09:09

kada Klano gatvės patvorio violetinių iškrypėlių gauja gaus komandą nustoti durniuoti?

A. Lochaitė-Nukvakelienė2013-10-27 08:54

visa tauta uz gerb Venskene, matysit bent 98 procentai balsos uz ger Venskiene. Ir DK partija gaus dar 120 vietu mazeusei.

Debilui Pikasui2013-10-27 08:51

kodėl Venckienės nebestumi į prezidentes? Ar jau šeimininkai pakeitė nuomonę apie ją?

to: 102 pensininkui2013-10-26 21:25

cia matyt tie reitingai nekrinta, kuriuose pensininkai nesusigaudo:) Arteja rinkimai, nenumaldomai...Atsimename kaip buvo pranasaujama, kad vel konservatoriai valdys. Deja,deja tauta pasirinko kitasip. Nemanau, kad kitaip bus ir su PREZIDENTO rinkimais....Nereikia pranasauti , kad reitingai nekrinta, nes daugiausia, ta VILTIS, durniu motina, ima ir paveda...:)

Manes DP nepapirkinejo (ESU NEPARTINE)2013-10-26 21:20

Jei reiketu balsuoti uz sita partija ir vel balsuociau, nors kai kurie labai stengiasi visokiais budais ir ilgais komentarais aprasineti ja. Yra toks tautos posakis, kuo pats KVEP, tuo kita TEP....

Tai gal Lietuvoje2013-10-26 21:13

TOKIO ELITO neturime?

pensininkas2013-10-26 20:43

Stebiuosi Raudonosios Dalios fenomenu. Tiesiog šventoji, reitingai nekrenta. Nors greit jai 60 metų bet tikriausia dar ir nekalta yra. Nekaltybės įsikūnyjimas.

Pikasas2013-10-26 19:55

Kai prieš keliolika metų pradėjau “skambinti varpeliu” apie neokomunizmo metastazių plitimą Lietuvoje ir galima dėl to pavojų mūsų ekonominei ir politinei laisvei, kai kas bandė pasišaipyti. Betgi ta plėtra tęsiasi ir dabar šaipymosi tapo mažiau. Lietuva mažais žingsneliais, pasitrūkčiodama trepsi imperijos link. Net ir prezidentės D. Grybauskaitės pastangos tai stabdyti ne visada sėkmingos. Ant jos šiukšlių maišas jau išpiltas, prezidento rinkiminei kampanijai net neprasidėjus. Darosi vis aiškiau, kad lietuviško “hegemono” partijos visaip persivadinę pasekėjai ne tik susikūrė sau pavaldžių politinių UAB’ų grupelę, bet surado ir labiau savarankiškų sąjungininkų “burokinių” paksoidų ir darbiečių gretose. Šie bendražygiai, penimi neaiškiomis lėšomis, taip išbrinko, kad jų apetitai kyla kaip ant mielių. Net ir pas socdemų lyderius gali pradėti vienas skruostas trūkčioti, bandant perspjauti minėtus darinius finansinėmis investicijomis, skirtomis politinei reklamai. Pasitelkus teisėsaugą sugebėta pričiupti Darbo partijos “gudručius” už dešimtis milijonų neskaidriai gautų ir panaudotų litų. Bet tai užfiksuota tik viename laiko periode, o kas buvo veikiama ir suveikiama prieš ar po netgi nesidomėta. Bent jau visuomenė apie bylos išplėtimą visam DP egzistavimo dešimtmečiui nieko nežino. Kai DP lyderiai pajuto, kad “uodega” priminta, pradėjo blaškytis prisijungdami tai kišeninę “leiboristų” grupę iš Kėdainių, tai G. Vagnoriaus “krikščionis”. Apie šiuos, dabar vieningai balsuojančius “parteicus” verta prisiminti atskirai. Gedimino Vagnoriaus ir jo komandos bandymas suskaldyti TS(LK) baigėsi visišku fiasko. Išėjo ta, paties G. Vagnoriaus pasirinkta grupelė ir niekas dėl to galvos nesuko. Pasiliko iš jos tik A. Kubilius, kuriuo vėl buvo patikėta. Bandė G. Vagnorius prisigretinti prie buvusio parankinio, jau premjeru tapusio Andriaus, bet tas nepasimetė. Gal jau suprato, kur buvusio bendražygio kojos dygsta. Jei ankstesnį G. Vagnoriaus susijungimą rinkimams su “jaunalietuviu” Buškevičiumi dar galima buvo laikyti politiniu neišprusimu, tai dabartiniai viražai rodo, kad Gediminas atsidūrė ten, kur jam gal jau seniai buvo vieta. Ko nepadarysi dėl siekio grįžti į valdžią? Pasirodo, galima išduoti netgi pagrindinius moralinius principus. Dabar “krikščionys” kartu su “Viktoro gvardiečiais”, atseit, gelbės Lietuvą. Būtų labai juokinga, jei nebūtų graudu. Tam, kad V. Uspaskich ir DP šiose visokiose manipuliacijose ir manevravimuose, siekiant įsisukti nuo teisinės atsakomybės, nesijuoktų paskutinis, manau, verta pažiūrėti kritiškai į Vilniaus Apygardos teismo sprendimą atjungti Darbo partiją nuo atsakomybės, kaip naują politinį darinį. Teisingumas laimėtų, jei būtų priversta sumokėti DP skolas valstybei ir prokurorų siūlytą baudą, atitinkančią padarytos ir nustatytos aferiūkštės mastą. Jei negalime pašalinti visų neokomunizmo metastazių, tai verta bent jau gelbėti gyvybiškai svarbius organus, kurie užtikrina šalies normalų ekonominį ir politinį funkcionavimą. Negalima leisti, kad ir ES paramą skirstytų tie, kurie jau “prisiskirstę iki ausų”. Pasirinks naujas darinys kandidatu į prezidentus Artūrą Paulauską ir vėl gali prasidėti seni žaidimai. Alytaus laikraštyje buvo skelbta, kad kukliai gyvenusi mokytoja anksčiau skyrė A. Paulausko rinkiminei prezidentinei kampanijai 400 tūkst. litų, nors jos vaikai mokykloje gaudavo nemokamus pietus. Kai tokie “įsimylėję” rėmėjai, tai Artūro reklamos skydų dydis gerokai prieš rinkiminės kampanijos pradžią Vilniuje vos tilpdavo ant daugiabučių namų galinių fasadų. Tada A. Paulauskui buvo sunkoka reikšti mintis lietuviškai, tačiau graži šypsena pirko damų širdis ir tiktai taip. Tada rėmėjų milijonai nukeliavo į šiukšliadėžę. Gal net V. Uspaskichui tada atiduoti postai, gal už paramą, to neatpirko? Nežiūrint muštos A. Paulausko rinkiminės kortos ir nugriuvusios tvoros, jis vis tiek išlieka kiečiausiu kandidatu darbiečių kompanijoje. Lietuvai didelis nuostolis, kai gabūs žmonės vienaip ar kitaip pasikabina. Susikabinome rankomis Baltijos kelyje ir reikėjo trepsėti padorios demokratijos ir teisingumo link. Kam Lietuvai buvo reikalingi tie 1600 išsiliustravusių KGB “bildukų” valdžioje? – man iki šios dienos neaišku. Meluoti anketose vis tiek negalima, mieli ponai ir ponios. Neleidžia Dekalogo įsakymai, kurie ir už Konstituciją, manau, svarbesni.

Clerkenwell FX2013-10-15 05:06

Grybowska tai kvaila bandite arba banditu irankis. Geda mums kaip Tautai, kad esame akli ir nesugebame nuo visu tu padugniu apsivalyti.

Skorpas2013-10-13 21:05

ŠEŠĖLIS išlieka ir ant stankės ir ant Ūso ir ant nužudyto teisėjo ir ant tos pačios prezidentės su kryževičium priešaky...kodėl ji nemato šitų šešėlių???????????????

>97. Pikasas (2013-10-06 13:35:27) (78.62.86.131) Parašė2013-10-10 15:51

Pilieti, kodėl taip neišsamiai - paklodė "netraukia" net pradėti susipažinimą su jos turiniu. Prašau,kitą kart netaupyk "materiolo" - paklodės turi ,po galais, nors pateisint savo fizinę būklę .Aiškinu papildomai - pasmulkink , atskiesk ,išpūsk bent dvigubai - va tada bus galima pretenduot ir į mūsų ,komentuotojų , dėmesį. O tai....juokas...

Pikasas2013-10-06 17:35

Jei “Drąsos kelio” partijos frakcija seime džiaugiasi L. Graužinienės palaikymu, tai manau, kad yra gerokai kitaip. Visos tos kalbos apie Konstitucijos viršenybę yra teisingos, tačiau DP nuolat ją trypė labai svarbiais Lietuvai atvejais. Nekalbėsiu apie rinkėjų papirkinėjimo atvejus net kalinių tarpe. Kur kas reikšmingesnį vaidmenį turėjo neskaidrių lėšų partijoje ir jos rinkiminėje kampanijoje panaudojimas, kuris galėjo nulemti Darbo partijos rezultatus mažiausiai per dvejus Seimo rinkimus. Jei kai kas galvoja, kad Darbo partijos tikrajam šeimininkui iš Kėdainių “dvaro” bei jo artimai aplinkai rūpi N.Venckienės ir jos augintinės likimas, tai, manau giliai klysta. Visa ši parodomoji palaikymo akcija galėjo būti panaudota politiniams DP tikslams ir todėl, kad politikoje mažai tesusigaudžiusi N.Venckienė, praktiškai, pati pasisiūlė dirbti su socdemais, paksoidais ir darbiečiais. Jei prisiminti daugiau, tai bene pirmas tokį pasiūlymą pateikė anksčiau buvęs Klaipėdos vyr. prokuroru, dabar jau staigiai iškeliavęs Anapilin S. Stulpinas. Teko skaityti ir pritarti visai eilei jo ankstesnių rašinių, smerkiančių teisėsaugos institucijų ir jų pareigūnų keistas manipuliacijas “D. Kedžio” istorijoje. Tačiau, kai jis pasiūlė N. Venckienei kuo greičiau prašyti užtarimo pas minėtas kairiąsias jėgas, dargi su “burokiniu” atspalviu, tai teko labai tuo teisininku nusivilti. Beje, N. Venckienė greitu laiku taip ir padarė. Ji tik nenumatė, kad A. Butkevičius savo pažado jai padėti išsigins, o V. Mazūronis, niekada nieko aiškaus jai nežadėjo. Jis, kaip labai gudrus politikas leido suprasti, kad jei prireiks DK pagalbos, tai kodėl gi ne. Savo 20:08 komentare nužymėjau tuos trikdžius, kurie neleido tikėtis geresnių rinkimų rezultatų. Nebesikartosiu. Noriu tik priminti, kad politinei, visokių “bielinių” ir “laučių” garbinamai trijulei prisijungus dar ir “tomaševskininkus” gavosi ir taip perteklinė Seimo dauguma. Tokiu būdu Drąsos kelio frakcija pasikabino erdvėje tarp tų jėgų, kurios galėjo įžvelgti N. Venckienės ir jos aplinkos terpėje tik savo priešininkus. Kairieji dėl minėtų teisėsaugos valdymo priežasčių, o dešinieji, manau, dėl užgautų politinių ambicijų. Nemažai joms susiformuoti bei sustiprėti buvo tai, kad vidinius TS LKD partijos pirmininko rinkimus A. Kubilius laimėjo prieš V. Landsbergį nedideliu skirtumu antrame rinkimų ture. Kiek žinau, Kauno partijos skyrių nariai turėjo kitokią nuomonę, tačiau ji nebuvo labai ryškiai išreikšta. Pagal mano supratimą, laimėjo pragmatinė, o ne idealistinė linija ir tolesnis “varžtų priveržimas” šioje istorijoje buvo tik laiko klausimas. Galima nuraminti buvusį premjerą, kad pagrobta mergaitė gyveno ir “gyvena gerai” (jei gyvena). Bent jau tokią informaciją skleidžia tie, kurie potencialias liudininkes slėpė ir vėliau kažkur slapta išvežė. Pastebėkime, kaip staigiai L. Stankūnaitė (kurios pilietybė ir paso duomenys pakeisti) atsisakė savo viešų dejonių ir suskubo vėl tvirtinti, kad viskas puiku. Gal išsigando, kad gali sekti ir ją toks likimas, kuris nužymėtas šiurpiu pėdsaku šioje kraupioje istorijoje. Pastebiu ir dabar prie informacijos apie dar vieną paminklinio angelo išniekinimą prie Kauno marių ir kitur, kad D. Kedys vadinamas žudiku. Tokios informacijos neturiu, o prokurorų žinomoje spaudos konferencijoje pateikta versija gerokai subliuško, sužinojus papildomą informaciją, liudininkų matytus atvejus, profesionaliai sušaudant teisėją ir prie V. Naruševičienės namų bei naktį prie Kauno marių. Ar dar reikia stebėtis, kad psichiatrijos priemonių “prisireikė” mažai mergaitei, liudininkams Jonui, Ivanauskui? Kas sekantis? Visas tuntas komentatorių siūlinėja “psichuškes” tiems, kurie kalba ne taip, kaip skelbia prokurorų išmesta į viešumą versija. Tik galutinis teismo sprendimas gali pripažinti kaltinamuosius kaltais. Jau lygiai prieš 4 metus spalio 6 d. komentavau, kad , jei nusikaltimus padarė D. Kedys, tai jį gal ir galima būtų suprasti, bet jokiu būdu negalima pateisinti. Kai kas ir dabar kaltina Pikasiuką , kad “ginu žmogžudį”. Niekad negyniau, neginu ir neginsiu jokio nusikaltėlio. To labiau žmogžudžio, nes net nesu advokatas. “Kiekvienas nusikaltimas turi būti išaiškintas, ir teismo atitinkamai įvertintas”. Būtent taip komentavau sekančią dieną po Kauno žudynių ir dabar savo nuomonės nekeičiu. Būtina išsiaiškinti žudikus, gal ir jų užsakovus, jei tokie yra, atlikti kitus procesinius veiksmus. Manau, kad verta baigti tą trečiaeilių bylų kurpimo karuselę, kuri , manau, tik žemina teisėsaugos įvaizdį ir pradėti tirti šią istoriją nuosekliai ir iš esmės. Jei būtų mano valia, tai susikompromitavusius pareigūnus netgi išjungčiau iš tokio tyrimo. Nežinau, ar net prezidentė gali tokį tyrimą inicijuoti. Seimas ir Vyriausybė rankas jau nuleido ir dabar pagrindiniu šalies rūpesčiu laiko N. Venckienės išvykimą. Netgi ne dėl Seimo nario atlyginimo, kurio ji negauna, o todėl kad kai kam būtinai reikia kuo skubiau ją izoliuoti. Beje, būdų tam yra įvairių. Kai kuriuos galėjome stebėti ir šio skandalo metu.

ilka2013-10-03 22:10

Vieniem pritaikomas -galiojantis melo detektoriaus parodymai ,o kai kam pagal vyriausybės pageidavimus ,kaip jie nuspręs taip ir bus .Juokinga iki ašarų,,,,,,

to 14, 72013-10-03 20:46

turite juk 'karštą komentarą". Tai jūsų laikraštis.

taip...2013-10-03 20:41

už panašų pasisakymą p. Venckienei -kelios bylos. Prezidentė kas savaitę pasako frazes,kurios kertasi su Konstitucija ir nieko.... ( primenu, pasakyta,kad DP seimo narių balsai dėl P. Valio -neturi galios ,nors visi seimo nariai prezidentei turi būti lygūs, nekalbant jau apie pasisakymus dėl Gailiaus ir Giržado grąžinimo darban... ). . Kur tas mūsų išgirtasis Konstitucijos žinovas p. Sinkevičius,ką jis šiuo atveju pasakytų?. " Kas galima Jupiteriui ,negalima Jaučiui"???

Česlovas Paūpiui2013-10-03 00:46

Vaikai neatsako uz tevus, bet ant laukines obels alyviniai irgi nesirpsta. O esamu metu dukrele pranoko tetes zygdarbius.

to paūpiui2013-10-02 22:00

Ir kas cia tokio kad moteris uzmurijo langą jeigu jai jis buvo nereikalingas tai ir uzmurijo, o jeigu medis užstojo sviesa tai teisingai ir padare kad nupjovė taip kad jus paūpi esate keistas kad apkalbate moterį .

Paūpis2013-10-02 19:58

Portaliukas ima skleisti negerą kvapą. Kam D.Grybauskaitei nuolatos prikišti tėvo biografiją? Ar vaikai atsako už tėvus? Gyvenu tame pačiame name, kur gyvena gerb. Nako mama. Keista tai ponia: vieną langą dalinai užsimūrijo, prieš dešimtį metų buvo su elektros naudojimu skandaliukas, šymet liepą iki pusės prieš lagus nusipjovė, o kelmą paliko. Bet gi nepradėsi po to tvirtinti, kad Nakas negali leisti "Ekspertų", kad jo motušė "su keistenybėmis".

rope2013-10-02 16:18

autoriui lietuvos draugas.Visi supras tavo mintis kvaily tai ne czv bet kgb agentas pasiilgai kolonijos.

virgis2013-10-02 16:03

71am prasiplauk smegenis mulki zeme isvogta tau matosi europos nereikia.Federacija neleis vogti isganimas tokiems tai kitas sojuzas.

Pikasas2013-09-30 13:43

Nors Prezidento rinkimų ažiotažas įsisiūbuos tik po metų, svarstyti, kas turėtų pakankamą autoritetą, kompetencijos bei moralumo savybių - verta aptarinėti iš anksto. Rinkėjų pasirinkimo galimybės, kaip suprantame, daugelyje atvejų priklausys nuo konkretaus būsimų kandidatų sąrašo. Nesinorėtų klysti, tačiau bendras įspūdis toks, kad tolstame nuo Lietuvos Sąjūdžio idėjų gan nuosekliai ir prieš aptariant kandidatus verta pamąstyti kokioje politinėje terpėje Lietuvos visuomenė yra atsidūrusi. Šalies slydimas neokomunizmo link prasidėjo ne šiandien ir ne paskutiniais metais. Jau pirmais Nepriklausomybės metais prasidėjo arši kova už valstybinio turto persidalinimus, kurie vaizdžiai buvo pavadinti "prichvatizacija". Tam procesui pridengti buvo naudojama sovietinio raugo smarvės vis neatsisakanti teisėsauga. Na, o tam, kad visuomenė būtų klaidinama ir deziorientuota pasitelkta pavaldi žiniasklaida. Galima buvo vaizdžiai stebėti, kokia įnirtinga kova vyko dėl įvairiausių žiniasklaidos priemonių priklausomybės. Jei provincijoje ji beveik visa liko kairiųjų jėgų rankose, tai dėl centrinių leidinių ir televizijų buvo susikauta rimčiau. Pergales pasiekdavo tie, kurie buvo daugiau neskaidrių lėšų prisikaupę ar turto "prisichvatizavę". Kas turto aukcionuose dažniausiai laimėdavo, net su nusikaltėliškų grupuočių pagalba, pastebėti galėjo tie, kurie tai stebėjo... Tai, kad Lietuvos Sąjūdžio idealistai buvo nustumti į pašalį - daug kas negalėjo atsistebėti. Lietuvos dešinės jėgoms nepavyko įvykdyti dekomunizacijos, padaryti būtinus valymus nuo buvusių įžūliausių kadrų svarbiose teisinėse struktūrose ir dar daug ką padaryti tam, kad galėtumėm atsikratyti "penkta kolona" ir žengti laisvi demokratinės ir teisinės valstybės link. Netgi tie 1600 išsiliustravusių "bildukų" neatsisakė meluoti savo anketose. Net neabejoju, kad kai kurie jų pratęsė savo karjerą Nepriklausomos šalies politikoje ir valdžios struktūrose. Dabar belieka tik spėlioti, kiek tokių yra Seime, Vyriausybės kabinetuose , teisėsaugos struktūrose. Jei kai kas yra ir šiandien pakabintas ant praeities kompromatų, tai ar beverta stebėtis keistais įstatymais ar teisėsaugos sprendimais? Ar reikia tada stebėtis, kad taip sunkiai žengiame į energetinę, o tuo pačiu ir ekonominę nepriklausomybę nuo imperijos užmačių? Tik pagalvokime nuoširdžiai patys. Šitiek metų rinkome ir leidome mus toliau valdyti "hegemono" partijos palikuonių. Kurie, beje, prisisteigė įvairių, juos palaikančių UAB'ų ir netgi užsiaugino sau dangstantį skydą - "burokines" paksoidų ir darbiečių politines grupuotes. Šiuo metu be pastarųjų paramos visaip persivadinę "socialdemokratai" net valdžios daugumos neturėtų (kabutės ne šiaip sau). Galima tik įsivaizduoti, kaip mūsų "imperijos ledlaužis" galėjo atrodyti demokratinių šalių visuomenėms, kai mes, apsiskelbę norintys tapti "Šiaurės Atėnais", pirmąjį sekretorių rinkome į prezidentus arba jis buvo skiriamas premjeru. Praktiškai, kartu su "hegemono" partijos aršia aplinka. JAV gamtosaugininkas Valdas Adamkus, ilgokai važinėjęs į Lietuva sovietmečiu, pirmai kadencijai buvo aktyviai remiamas kairiųjų jėgų. Kadencijos pabaigoje šis prezidentas pradėjo slysti iš tiesmukiškos kairės įtakos. Vėliau kairieji rinkosi K. Prunskienę, A. Paulauską ir gerokai per savo spaudą koneveikė V. Adamkų. Manau, kad nusivylę dėl ne visiško jiems paklusnumo. O juk slinktis neokomunizmo link jau tada nuosekliai vyko. Jos pasekoje V. Adamkus atsirado net politiniame centre, kur pabandė kurti nepavykusią "Naująją politiką", kur senų "kadrų" taip pat netrūko. Paskutiniuose prezidento rinkimuose teko iš ilgo sąrašo rinktis geriausią kandidatą. Nelengva buvo užduotis. Mano supratimu, diskusijų verta buvo tik eurokomisarė D. Grybauskaitė. Laimėjusi jau pirmame ture, ji išvengė visų kairiųjų jėgų susijungimo apie A. Butkevičių. Antras turas, manau būtų buvęs aršesnis. Beje, kaip AMBrazausko protežė, D. Grybauskaitė neatrodė labai pavojinga ir kairiesiems. Po eilės subtilesnių ar tiesmukiškų paraginimų būti kartu su jais ir po rinkimų, teko pastariesiems nusivilti. Prezidentė D. Grybauskaitė vis tik pasirinko tapti labiau nepriklausoma ir netgi paremti tas dešiniųjų bei centro iniciatyvas, kurios, kaip dabar pasirodo, buvo labai tikslingos krizės metu. Dar daugiau. Prezintentei po eilės stabtelėjimų ir kluptelėjimų pavyko normalizuoti savo santykius su JAV ir toliau išsaugoti savo autoritetą ES erdvėje. Pastaruoju laikotarpiu jos noras priešintis Rytų imperijos diktatui, manau, sukėlė didelį nerimą tarp "penktos kolonos" aktyvistų. Buvo pajungtos žiniasklaidos priemonės tam, kad kiek įmanoma aršiau kapstytis prezidentės ire jos šeimos praeityje, taip bandant niekinti jos darbus kadencijos metu. Pas aktyviai dirbančią prezidentę klaidų išvengti nepavyko, tačiau bendra, mano supratimu, pozityvi linija išsaugota. Tai labiausiai ir šokiruoja jos oponentus. Drįstu teigti, kad tie oponentai yra kairiosios jėgos, kurios nesigėdija į talką pasitelkti netgi tuos, kurie "nebūna buvę"... Lietuvos piliečiai, manau, turėtų dar ir dar kartą peržvelgti visus tuos politinius sūkurius tam, kad pastebėtų ir povandeninius akmenis bei seklumas. Būtų blogai, jei koks sūkurys vėl įtrauktų į juodą gelmę. Iš jos išplaukti gali būti netgi labai sunku.

pensininkas2013-09-27 03:31

Masiulis Gailiaus pareiškimus pavadino gandais ir jį prilygino Gražuliui. Gailiaus vietoje dėl to aš išeičiau iš Liberalų frakcijos į Mišrią seimo narių grupę, kur Balsys, Urbšys ir Baškienė

kritika2013-09-26 19:41

beje, vakar girdėjau labai įdomią nuomonę, esą komentarai, kritikuojantys prezidentę yra „PRIEŠ PREZIDENTĘ“ (!!! ). tokios nuomonės šalininkus norėčiau paklausti: nuo kada klausimai valstybės vadovui dėl probleminių sričių yra pozicija PRIEŠ? kodėl negalima klausti? kritikuoti? matyti tai, kas daroma blogai arba nusikalstamai nedaroma? o dar įdomiau, kodėl prezidentė nemano, kad ji turėtų savo darbdaviui (piliečiams) pasiaiškinti dėl daromų darbų ir klausimų? jeigu oficiali valstybės vadovo pozicija yra uždrausti kritikuoti ir klausti, tada kyla kur kas daugiau klausimų nei pirmieji.. kokioje santvarkoje gyvename? paskutinio patikrinimo duomenimis, tai nebuvo monarchija, ponai, bent jau oficialiai.

Nematau as2013-09-26 02:54

to elito (bent jau ta prasme,kaip ji suprantu).

83-am2013-09-25 20:07

kaip malonu, kad matome ir esame matomi:)tik piktumo nerasta ir iki senjorų labai labai toli - dirbam kaip ir jūs, ech..tik, jūs, deja, ne už Lietuvą...p.s. jūsų IP skaičiaus turbūt nepralenkiau?:)

to 792013-09-25 20:04

suskaičiavau net 13 komentarų prieš Prezidentę su tuo pačiu ID numeriu - ar tai ir yra tie "rinkėjai":) taip ir įsivaizduoju piktą senjorą, sėdinčią prie kompo ir imituojančią daugybę nepatenkintų "rinkėjų".

darabi2013-09-25 19:59

kyla klausimų dėl prezidentės darbų Lietuvai, kadangi nesimat prezidentės pastangų šiais klausimais: 1) kovoti prieš bandymus Lietuvą įtraukti į ES kaip federacinę sąjungą, ginti Lietuvos Konstituciją kaip aukščiausią įstatymą ir valdžią; 2) kovoti už žemės nepardavimą užsieniečiams; 3) kovoti už Lietuvos žemės gelmių išsaugojimą; 4) kovoti už lietuvių kalbos išsaugojimą; 5) kovoti prieš Lietuvos biudžeto nešvaistymą – „snorams“ ir kitiems; 6) ginti nekaltai teisiamus žmones politinėse bylose; 7) paaiškinti tautai ką kitų šalių atstovybės daro Lietuvoje remdamos vieną žmonių grupę ir visiškai negerbdamos kitų? ir DAUG kitų dalykų, sąrašas nebaigtisnis, greičiau - tik kukli pradžia..

80-am2013-09-25 19:57

...pasake IP "84.15...." kokia tai įstaiga?:)

kaip gražu2013-09-25 19:54

kad mūsų krepšininkai gavo tinkamą įvertinimą ir dėmesį iš Prezidentūros. Gaila, kad kiti skubėjo išvykti į Kauną, o Kleiza su visais atsisveikino jau prieš išskrendant namo. Kažkur kitur matyt turi sutartis. Gražu buvo žiūrėt ir kaip Prezidentė apsidžiaugė kai ir jai užkabino medalį. Šauni mūsų Prezidentė ir visų begal mylima. Megaitės mokykloje siekia būti panašios į ją. Puiku ir tai, kad jos draugė Merkel išrinkta gal jau trečiai kadencijai. Kol tookie žmonės valdys, bus viskas gerai su ES. Bet va leiboriai kelia nerimą.

rinkėjai2013-09-25 19:54

laukia, kada prezidentė viešai tautai papasakos kaip ir kada komunistinės praeities atsisakė ir atsisakė visiems laikams - dabar, kai KGB kelia galvas, tai labai svarbu. dėkojame iš anksto.

Pikasas2013-09-25 19:53

ATLEISTI NEGALIMA PALIKTI. Kur bus padėtas kablelis kol kas galima tik paspėlioti. Bene pats didžiausias priekaištas generaliniam prokurorui D. Valiui yra tai - su kokia pagieža jis vadinamas "prezidentės žmogumi". Atseit, visi tokį epitetą turi suprasti, kaip didelį prokuroro trūkumą. Nemanau, kad tai jog D. Valys kartais būna pakviečiamas į prezidentūrą ir prezidentė su įvairiais klausimais juo tariasi, kai ką paderina, apriori, yra kažkoks blogis. Visi generaliniai Lietuvos prokurorai vienaip ar kitaip tardavosi su šalies vadovais. Tai, sakyčiau, netgi visai natūralu. Tai kas blogai toje labai gražioje, jei nesakyti pompastiškoje, gen. prokuroro ataskaitoje? Atrodo ir pareigūnų prokurorų kaita vyko bene sparčiausiai iki šiol ir pateikti kriminalistikos skaičiukai bent jau didelio nuosmūkio nerodo. Sunku spėti dėl kokių priežasčių kai kurie pareigūnai netgi savo valia pasitraukė iš prokurorų pareigų. Kad ta kaita buvo nepakankamai reikšminga ar netikslinga, kiekvienu konkrečiu atveju tektų aiškintis atskirai. Tie, kurie nori šalies prezidentę kuo skubiau "pastatyti į vietą" jokių tokių aiškinimų, manau, netgi nelauks. Gal skubės "patikrinti raumenis" - arba arba. Asmeniškai manau, kad generalinis savo postą kol kas išsaugos. Tačiau tai nereiškia, kad jis kai kurių priekaištų nenusipelno. Prisiminkime galimą prokurorų vaidmenį "Snoro" informacijos nutekinimo istorijoje, keistą poziciją keistai tiriant skandalingas istorijas, tam tikrą neryžtingumą netiriant kitų teisėsaugos institucijų pareigūnų įtartinus veiksmus ar neveikimą. Gal prokuroras D.Valys ir norėjo užčiuopti bei paklusti daugumai Klonio gatvės istorijoje. Taip, jis tą daugumą užčiuopė tarp politikų ir pareigūnų, tačiau beviltiškai nesistengė suvokti kodėl vis tiktai TIESOS IR TEISINGUMO lozungas tapo toks populiarus visuomenėje. Žiniasklaidos, dažniausiai užėmusios pragmatišką poziciją net minėti neverta... Ji visada labiau turtingiems ir įtakingiems tarnavo. Lietuvoje teisėjai, prokurorai ir kitų teisėsaugos institucijų vadovai yra ne renkami, o skiriami. Skiria juos prezidentė su Seimo arba Vyriausybės pritarimu. Gaunasi taip, kad bet kuriam aukštam pareigūnui, norint išsaugoti savo postą, pakanka raiškiau tarnauti tiems, kurie juos skiria ar skyrimui pritaria. Jei kokia visuomenės dalis aktyviau išsako savo neigiamą nuomonę, tai tos prievartos ir bausmių priemonės, kurios yra panaudojamos, parodo ne demokratijos stiprybę šalyje, o jos silpnumą. Kaip sakoma, "būkime biedni, bet teisingi". Genaraliniam prokuroraui tikrai yra palikta daug erdvės pozityviems sprendimams. Kol jis tokius sprendimus darys tik retsykiais, abi rankas už jo kandidatūrą niekas nekels. Ar pakels po vieną ranką? pamatysim spalio 1-ą dieną. Bet kuriuo atveju tai bus mažu mažiausiai paraginimas darbuotis pagal "Dekalogo" nuostatas, nuoširdžiai ir atsakingai visų mūsų, o ne atskirų asmenų ar grupuočių labui. Neturime prarasti vilties, kad taip ateityje ir bus. Tai priklausys ir nuo mūsų sąmoningumo įvairių rinkimų metu bei visoje mūsų gyvenimo pozicijoje. Nepamirškime Konstitucijos nuostatos: "Piliečiai turi teisę dalyvauti savo šalį tiek tiesiogiai , tiek ir per demokratiškai išrinktus atstovu..." "Piliečiams laiduojama teisė kritikuoti valstybės įstaigų ar pareigūnų darbą, apskųsti jų sprendimus, Draudžiama persekioti už kritiką". (Iš 33-io straipsnio. ) Naudokimės savo teisėmis atsakingai ir ryžtingai. Tada žengsime teisingu ir teisėtu keliu.

vizit2013-09-25 19:29

antikonstituciškai siautėja čia tik a la "ekspertai', nuolat agituodami prieš valstybės teisėtą vyriausybę.

bronius>74. Suslovas is kapo tebevaldo2013-09-25 19:29

Smirdėk, jei gali, tyliai.

kas valdo Lietuvą?2013-09-25 18:48

kad KGB Lietuvoje veikia - matome plika akimi, manau, visi. daug ką pasako vien VSD taikomi metodai ir gąsdinimai. todėl, manau, dabar kaip niekad aktualu, kad prezidentė būtų skaidri tautai. ypač, kai kyla tokie “raudonieji” klausimai prezidentės praeityje, susiję su (gink dieve!!! ) bendradarbiavimu su Rusijos struktūromis, kuri, pačios prezidentės žodžiais, puola ir kitaip atakuoja Lietuvą, prezidentės pirmiausias reikalas būtų viešai tautai paskelbti visas savo biografijos detales, paneigti šmeižtą ir paaiškinti savo sprendimus, net jeigu jie ir neatrodytų populiarūs. nuoširdumą žmonės priima geriau už bet kokį melą ar išsissukinėjimą. kur atsakymai? o lygioj vietoj daryti politiką ir nuolat šaukti, kad visi mylintys Tėvynę yra Rusijos draugai ir tautos priešai, yra ne daugiau kaip tušti lozungai, jeigu valstybės vadovė sėdi užrišta burna. klausimas- kas jai ją užrišo? o jei užrišo, kas valdo valstybę?

Suslovas is kapo tebevaldo2013-09-25 18:46

Maskvos KGB sparnas valdo Landsbergi.Tas-Grybauskaite. (abu perverbuoti Vakaru).O pastaroji-"runkelius" ir "kirmelyna" su "kurdupeliais".

keestas2013-09-25 18:27

vakar pas Prezidente , kaip pranese per tv atejo tik penki krepsininkai tu apdovanojimu atsiimti. Ir ar po suma 240 000 yra pagerbimas kiekvienam krepsininkui, ar tie ivardinti pinigeliai yra visiems krepsininkams ir daktarams ir treneriams ir kam ten kitiems , taip mes ir likom nesuprate.

ruta2013-09-25 18:02

mhm.has.it

kur mūsų prezidentė?2013-09-25 17:22

be visų "darbų Lietuvai", nematau prezidentės pastangų šiais klausimais: 1) kovoti prieš bandymus Lietuvą įtraukti į ES kaip federacinę sąjungą, ginti Lietuvos Konstituciją kaip aukščiausią įstatymą ir valdžią; 2) kovoti už žemės nepardavimą užsieniečiams; 3) kovoti už Lietuvos žemės gelmių išsaugojimą; 4) kovoti už lietuvių kalbos išsaugojimą; 5) kovoti prieš Lietuvos biudžeto nešvaistymą – „snorams“ ir kitiems; 6) ginti nekaltai teisiamus žmones politinėse bylose; 7) paaiškinti tautai ką kitų šalių atstovybės daro Lietuvoje remdamos vieną žmonių grupę ir visiškai negerbdamos kitų? ir DAUG kitų dalykų.

baisu2013-09-25 17:18

prezidentės nuolat demonstruojama viešumo baimė ir slapstymasis – kaip savo juodus darbelius slepiančio nusikaltėlio. visa kita – tik butaforinis atvirumas ir gerai išmokti tarybiniai šūkiai ir.. užkulisiniai darbeliai, sudėjus “tinkamas galvas” ten, kur jos turi būti. dar prezidentė nuolat kišasi į tas sferas, į kurias neturėtų kištis (pats žymiausias, ko gero, “ne prie ko” serialas), tačiau nekovoja už esminius valstybės gyvavimo klausimus – kaip ir nurodyti mano sąraše. jei valstybės vadovui nerūpi tokie klausimai net tiek, kad išreikštų savo nuomonę ir raginimą atitinkamoms institucijoms spręsti šiuos klausimus tautos, o ne ES naudai (ką ją daryti įpareigoja mūsų konstitucija), toks vadovas yra prasčiau negu prastas. toks vadovas yra valstybės ir tautos naikintojas. o kur dar užkulisiniai darbeliai Briuselyje parduodant tautos suvenerias galias – neturint teisės to daryti? taip, prezidentė tikrai “gera” – greičiausiai į istorijos knygas įeis kaip prezidentas, sunaikinęs Lietuvos valstybę ir tautą.

Investigation Discovery2013-09-25 16:40

"Melo detektorių duomenų nepanaikins niekas", tačiau melo detektorių duomenys nėra patikimi, kadangi šiuo atveju duomenis žymia dalimi apsprendžia konkretaus žmogaus charakterio savybės. Užsienio kriminalistams melo detektoriaus duomenys - tai tik patariamoji priemonė, bet ne įrodymas.

Jules2013-09-25 16:26

Taip, KGB rezervistai atliks savo pagrindinę funkciją pagal Andropovo direktyvą ir KGB rezervisto instrukciją - sugrąžins valdžią kadriniams KGB-istams ir pasikvies Maskvą gelbėti runkelių nuo pseudoelito ir taip bus sugrąžinta Rusijai laikinai prarasta teritorija, net gudai jos negaus - pati viską pasiims. Juodas humoras iš nevilties, bet, manyčiau, kad tai neišdegs, kad ir kaip jie besistengtų ir besityčiotų iš paprasto, eilinio lietuvio, kiek makaronų ir demagogijos bepiltų ant mūsų galvų oligarchijos propagandistai ir agitatoriai bei Neosovietijos(oligarchijos) privati ir valdiška televizija, kiek besitengtų olialia pupytės mus savo plikais užpakaliukais apgauti. Nepasiseks ir didžiajam konciervui Vagnorkai su "bombačnyku" Zigmučiu pasodinti Paulauską į Oligarchijos sostą.

ruta2013-09-25 16:26

nuoga tiesa mhm.has.it

Jurgis2013-09-25 15:46

Čia, kaip siaubo filme. Ta," Konstitucijos garantas", kaip ir ankstyvesnieji, pati pažeidinėja Konstituciją. Gal jau laikas Henytę į prezidentus, tas bent biednų neskriaudė, o oligarchams bematant įvestų progresinius mokesčius. Netemtų, kaip brazauskiniai "soceldemokratai".

Tėvynė2013-09-25 15:34

pavojuje,koloborantai siaubia,plėšia,drasko proseneliu,kovotoju už laisve iškovota ir krauju aplaistyta valstybę.

manau2013-09-25 15:26

kad Lietuva valdoma ne KGB rezervo, o KGB aktyvo. Bet žmonės jau bunda ir tai yra nuostabu. Ačiū ekspertams.

Taip, taip, draugai!2013-09-25 15:15

Galutinai sugrąžinkime valstybę KGB rezervui, ania? Paulauskas viešai per TV pareiškė, kad jis už mirties bausmę, bet su sąlyga, jei runkeliai rinks jį prezidentu. Į vajų už Paulauską sako jau įsijungė Zigmutis su Vagnorka. Tam tereikia 100 kandidatų, kad laimėtų vienas vienintelis - Raudonasis prokuroras, ypač jei jis gražus ir patinka Lietuvos moterims.

Ar ekspertai2013-09-25 14:42

nedirba VSD ir prezidentūrai?

pensininkas2013-09-25 14:10

O parašų po peticija Susigrąžinkime valstybę dar tik 600. Reikia pasirašyti.

paula2013-09-25 14:02

Koki baisuma padare konservatoriai valdydami Lietuva , tai Garliavos isplesimas, kokie teismai besakytu , kad nieko nebuvo , nieko nebuvo. Nepades . Yra Venskienes filmuota medziaga , kuri sako kaip buvo. Generolu atleidimas baisiau buti negali, pries kiek laiko pavadintu zmoniu kurmiais atleidimas. Ir baisiausias Lietuvos praskolinimas valdant konservatoriams. Dabar socialdemokratai , didziausia klaida daroma skalunu ileidimas , visiskai ignoruojant Tauta , nesilaikant Konstitucijos,kai kiekviena detale del skalunu turi buti susitarta su tauta. O yra priesingai Tautai beveik nieko nerodoma , beveik nieko nesakoma apie skalunu poveiki vandeniui ,zemei , kaimyninems salims , ir zmonems. Lietuvos vadovai turi mokytis demokratijos ir salies valdymo is Vakaru saliu vadovu

V.Landzbergis stovi2013-09-25 11:55

už jos ir valdo.Pirmą kartą juo pasibjaurėjau.

Česlovas2013-09-25 01:23

Ka ta saltibarsciu spalvos Dale svabalioja apie Girzado ir Gailiaus morale kai pati neturi nei sazines nei morales.

stasys2013-09-25 01:18

Ta str. pavadinčiau truputi kitaip pvz. „TRUKT UŽ VARČIOS IR VĖL NUO PRADŽIOS“ jau FNTT skandalo pradžioje, prieš du metus,Gailius užsiminė apie Prezidentės skambutį jam, dėl Giržado atleidimo,.. tai truputi neaišku kas pasikeitė per tuos kelis metus ,kol vyko teisinės batalijos,.. tikėtina kaip visada nieko tokio, be to kad prisikaupė truputis „šudelio“ viešam pasimėtimui .. su skambiais pavadinimais .. bet čia tik mano nuomonė ir labai tikėtina kad ji nėra objektyvi,.. man paskutinio pusmečio teismų darbas kelia labai didelias abejones savo nutartimis ,.. tiek tų nutarčių formulavimu ... ne išimtis ir konstitucinis teismas su savo akybrokštais .. ar po to reikia stebėtis kad Prezidentė Ima interpretuotį jų(teismu)nutartis „pritaikant elementarios logikos dėsnius“ ??? pareigunai atleisti neteisėtai,“neginčijama“, bet gražinti juos atgal į ta patį laža čia jau per daug , netgi tam kvailam bepročiui kuriam atrodo, kad VSD tai tik keliatas apsirukusių dėdulių su savo „vidaus dėdavščinos taisyklėmis“... o ir ar klausė kas ko norį vyrai ? po dviejų metų kituose darbuose ... sugryžti ten kur nėra jokios perspektyvos tolesniai karjierai. Nemanau .. kad principai persvertu proto balsa,o ko jau ko bet teismams to neturėtu trukti,.. bet truksta .. va ir Ekspertams. EU niekaip nedašunta kad šiandieninė politika, su jos atstovais, tiek žemai nusirytusi .. moraline skale ,. kad kai bando kas kalbėti apie tai viešai (pvz. seimo pirmininkas)vienu kuo užsiduodi .. tai tik tuo kad Gedvilui rimtai kas sukrėtė galvele .. ir jo moralinis komposas ėmė rodyti dvi šiaures vienu metu... nes tam pačia Vyktorui apvadinus teismus „riebiais“ epitetais toj kontoroj net blūsos nesuamsėjo .. išvada dvygubi moralės standartai .. ir tokių nesamonių matyt galima butu prirašyti dar ne viena lapa.. tik kas iš to .. jei mes visi imsim rėkti apie tai ko nematom.. jei jau esi viena akimi žvairas tai matyt likusiam gyvenimui.. ir dėl to nereiktu kaltinti tuos kas gamina akinius ,. šeip iš pagarbos sau,.. o aš kaip visada man geriau žvirblis rankose nei gulbė danguje .. realus teigiami dalykai gyvenime ateina tik po truputi,.. belieka tik kantrybe atsišarvoti .. :) p. s. pralinksmino Ekspertu klausimai Prezidentei .. taip ir padvelkė Vaišvila .. :))

pensininkas>492013-09-25 00:47

Prieš tai ką parašėte, prezidentė ir siautėja. O jos stūmikas už tai mus net veršiais pavadino, nes mes nesuprantame to, ką supranta JIE.

ome2013-09-25 00:22

kas man gali paaiskinti koks teises aktas ar valstybes statusas leidzia imperatyvioms teises normoms, uz tas normas atsakingas valstybes insticucijas nusikalstamai neveikti?

ome2013-09-25 00:18

Kai reikejo mergaite is globejos pagrobti, tai visi teises korifejai galejo persiplest viesai kad tik tai irodyt kaip butinybe, o dabar ko visi tylu šiknas surauke? tai ka gal čia vel kitos dimensijos savoka, ar dvigubi standartai?

Algirdas2013-09-24 23:02

Nepasakysiu,kad sis mano komentaras dingo is kamsamolkos -Dabar arba po minutes! Pasakysiu,kaip yra. Visas straipsnis dingo! Ieskokit moters -pasake komisaras Megre ir…isejo. Tai ir pajieskokim: Jau kuris laikas Drasius kelia triuksma,tai ir sumane Violeta atsisveikinimui pazantazuoti Klana. Tarsim,ant milijono. Orinta tai jau “sensta”. O is ko gyvent? O pasitelkti teiseja Furmanaviciu -pats geriausias variantas. Juk ne sesele vistele. O kaip? Ne bobu reikalas. Kad butent si reikala Furmanavicius ir tvarke Vilniuje pas kursioka,puikiausiai patvitins Sysalo istorine fraze su “nenustatytu” pasnekovu: -Vista ta Garneliene! Nu matyt ir suderejo: -atvezi kompromata ir imk ta savo milijona. Tik taip nebuna. Taip pinigai NE daromi. O buna pich pach o jo joi,umirajit zaicik moj. Taip ir pigiau.” ekonomika dalzna byt ekonomnoj”. L. I. B.

ttt2013-09-24 22:20

kažkodėl 'ekspertai" tik dabar prabudo. Juk Grybauskaitė atviru tekstu po rinkimų pareiškė, kad nei į seimo vadovybę, nei į vyriausybę neturi patekti 'teisiamųjų suole sedintys asmenys". Ne nuteisti, bet teisiami - t. y. tie kurių kaltė teismo nėra nustatyta ir patvirtinta - tai absuliutus ir visiškas nekaltumo prezumpcijos principo ir teismų funkcijos - nustatyti ar asmens kaltumą ar nekaltumą ignoravimas ir tiesioginis nurodymas teismams, kad visi asmenys, kuriems pareikšti vienokie ar kitokie kaltinimai teismų PRIVALO būti pripažinami kaltais be jokio įkalčių nagrinėjimo ar svarstymo, kaip tai daro ir pati D. Grybauskaitė. Nei tada , nei dabar "politinis elitas" tokių Grybauskaitės antikonstitucinių pareiškimų ir veiksmų nepastebėjo ar tiesiog neišdryso pastebėti ir pradėti apkaltos procedūras, todėl Grybauskaitė ir toliau ignoruoja, tiek konstituciją, tiek teisės normas, tiek jai nepatinkančius teismų sprendimus.

ne viskas2013-09-24 21:48

o kad tik tiek problemų ir tebūtų. mano akimis, prezidentė neveikia kai reikia veikti (tyli), o kai nereikėtų tam tikrų dalykų daryti nepasitarus su tauta, daro. štai, pasvarstykim: prezidentė tyli, kai visomis savo galiomis turėtų: 1) kovoti prieš bandymus Lietuvą įtraukti į ES kaip federacinę sąjungą, ginti Lietuvos Konstituciją kaip aukščiausią įstatymą ir valdžią, o ne nepasitarus su tauta Briuselyje atidavinėti Lietuvos suverenitetą; 2) kovoti už žemės nepardavimą užsieniečiams (be žemės tautos nėra, tik paskutinė karta); 3) kovoti už Lietuvos žemės gelmių išsaugojimą ir Chevron pasiuntimo iš kur atėję – be geriamo vandens būsime ne tik skurdūs ES vergai, bet ir maldaujantys pagalbos pabėgėliai – gal atsiųs kas kokį litrą kaip humanitarinę pagalbą – įpirkti „naujojo kuro“ tikrai negalėsim, kai tai taps viso pasaulio paklausiausia preke. dabar prezidentė palieka žmonės gintis savarankiškai – „šakėmis“, nes policija ne tik negins, bet ir kovos prieš. ar prezidentė to nežino? negyvena Lietuvoje? ; 4) kovoti už lietuvių kalbos išsaugojimą – ne tik žodžiais, o realiais darbais; 5) kovoti prieš Lietuvos biudžeto nešvaistymą – „snorams“ ir kitiems, norintiems pasipinigauti; 6) ginti nekaltai teisiamus žmones politinėse bylose, nes šalyje, kurioje nėra žodžio laisvės, nėra ateities; 7) paaiškinti tautai ką kitų šalių atstovybės daro Lietuvoje remdamos vieną žmonių grupę ir visiškai negerbdamos kitų? ir t. t. - sąrašas nesibaigiantis. prezidentės nesigirdi, jos nėra?

viešpatie aukštielninkas ,koks tu kūdas:))))))2013-09-24 21:39

viena yra blogai. Ir ne tai kad blogai,bet tiesiog daugiau nei įtartina,kai pranešama:" nors apie juos (prezidentės veiksmus) prieš kelias dienas pagrindinėse naujienų pozicijose pranešė visos masinio informavimo priemonės..." :)))))))). O kieno interesus atstovauja tos "pozicijos" prie tų tyrųjų ,lietuviškų informavimo priemonių:)). Jūs ką ,visus lietuvius paskutiniais durniais dar vis drįstat laikyti. Patys pasitikrinkit adresu Vasaros5 savo psichinę sveikatą ,prieš pateikdami tokius "užmušančius" argumentus. Niekas gi rimtai jūsų senai nebevertina. Sakyčiau,- kažkas kažkam prispaudė kaip reikiant uodegą ,tai dabar griebiasi "tyriausių" argumentų:))))))Linkiu tuos savo gaujų santykius aiškintis labiau privačioje aplinkoje ir negaišinti piliečių laiko . Atsimenat - "time is Money". Tiek žinių ,propiesoriai.

o ko norėti2013-09-24 21:32

Kokie dyvai,kai rusų palikta teismų mašina išteisina uniformuotus sadistus ir nusikaltėlius ir pateisina jų nusikaltimus,žinodami kad Tautą taip eis išlaikyti baimėje,kaip ir priklauso policinėje Valstybėje laikyti vergus ir baudžiauninkus.Beet ir vergams kartais trūksta kantrybė ir jokie šarvuočiai ir bunkeriai nepadeda nudribti nuo sostų.

Kostui2013-09-24 21:28

ir tai, deja, nėra atsitiktiniai reiškiniai, o tiesus kelias į diktatūrą. Laikas stabdyti.

Kostas2013-09-24 21:19

Taip prasideda diktatūra, taip tiesiamas kelias fašistiniam režimui, kai tauta pradeda aklai dievinti savo kumyrą, nematydama jo nesiskaitymu su įstatymais, siekimais perimti visas valdymo galias į vienas rankas, o aukščiausi valdžios ešelonai to nemato ir tyliai pritaria sistemingiems įgaliojimų viršijimams ir neribotai arogancijai. Šiaip ji tėra tik įrankis fašistiniam režimui valstybėje pasiekti ir įtvirtinti.

39 ReferenDūmui2013-09-24 21:10

Eik gerti vaistus, negerai darosi kai dozę praleidi.

pasirinktinis "teisingumas"2013-09-24 21:06

"Šalies vadovės pasiųsta žinia aiški: vykdyti teismo sprendimą dėl V. Giržado grąžinimo į darbą – amoralu. Nes teisėsaugos institucijų vadovų reputacija turi būti nepriekaištinga, o V. Giržado reputacija, anot D. Grybauskaitės, tokia nėra." ___________________________ O 2012 05 17 vykdyti baisiai jau abejotiną ir amoralų teismo sprendimą klaikiai brutualiomis priemonėmis,anot Grybauskaitės,buvo moralu? Ant tiek moralu,kad ji net priekaištavo susierzinusi ją klausinėjantiems žurnalistams-atseit,ar nėra kitų temų ir problemų Lietuvoje?

stai todel2013-09-24 20:52

Paneles vardas-KGB.Stai todel ir tyli isgamos "elitiniai".

metas2013-09-24 20:52

"Metas prezidentei pasvarstyti, ar ji turi moralinę teisę toliau eiti pareigas": (cit. tiesos lt straipsnis) "Vyriausiajam administraciniam teismui pripažinus, kad buvęs FNTT direktoriaus pavaduotojas majoras Vytautas Giržadas buvo iš pareigų atleistas neteisėtai, jo buvęs viršininkas Seimo narys Vitalijus Gailius viešai priminė: Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė reikalavo nusikalsti – nepagrįstai atleisti iš pareigų savo pavaduotoją V. Giržadą. Akivaizdu, kad, darydama neleistiną spaudimą Vyriausybės paskirtam pareigūnui – FNTT direktoriui, nusikalto pati Respublikos prezidentė: ji pažeidė Konstituciją ir įstatymus. Užuot pripažinusi padarytą šiurkščią klaidą ir dėl jos viešai atsiprašiusi persekiotų FNTT vadovų bei visuomenės, ponia D. Grybauskaitė ėmė žiniasklaidai aiškinti Lietuvoje dar negirdėtus dalykus – neva teismas neturįs galios panaikinti VSD poligrafo duomenų. Priminsime: teismas konstatavo, kad VSD poligrafo duomenis falsifikavo. Brutaliai pamindama teismo sprendimą, ponia D. Grybauskaitė paragino į eitas pareigas sugrąžintą majorą V. Giržadą atsistatydinti, nes jis šių pareigų eiti neva „neturi moralinės teisės“. Toks neadekvatus ponios D. Grybauskaitės elgesys neabejingiems piliečiams kelia rimtą rūpestį. Jiems pradeda aiškėti: ateina laikas pačiai prezidentei pasvarstyti, ar ji turi moralinę teisę toliau eiti savo pareigas."

39-am2013-09-24 20:47

"martos" IP - straipsnis nei apie referendumą, nei apie Vaišvilą.... "marta", G E T H E L P!!!! :)

referenDūmas2013-09-24 20:45

Ar ga li ma re fe ren du mais pa­keis ti Lie tu vos kons ti tu ci nę sant var ką, pa vyz džiui, įsi­ves ti ne be pa kei čia mą ma ni pu lia to rių val džią? Toks ban dy mas bu vo, žr. to liau. Ar ga li ma re fe ren du mais ap vers ti va ka rie tiš ką ša lies kryp tį? O kaip gi. Ėjo an tai, rin ko par ašus: ar tu no ri, kad Lie tu vo je bū tų ku ria ma bran gi ka riuo me nė, ku rios rei ka lau ja NA TO, ar kad ta vo vai kas ei tų į mo­kyk lą? To kio re fe ren du mo sėk mės at ve ju, dar ir vai kams ne gims tant, kai mo kyk lų ma žiau be lie ka, šian­dien mus be sens tan čius gin tų Rau do no ji ar mi ja. Pa na šiems pokš tams te rei kia vi suo me nės to les nio by rė ji mo į ne vi suo me nę ir ge rai fi nan suo ja mo jos mul ki ni mo bei su ver ši ni mo. Dar svar bu, kad klau si muo se, dėl ku rių siū lo ma bal suo ti, žmo nės ne ats kir tų pe lų nuo grū dų, ne įž velg­tų ti kro jo tu ri nio. Tuo tiks lu už lei džia (re fe ren)dū mų akims, kad spring tu me ir ne su si vok tu me, už ką iš ti­krų jų bal suo ja ma. Ar no ri, kad sprog tų Ig na li na? Tai bal suok už pa ta ri mą, kad ver čiau tesp rogs ta As tra vas ir Ra gai nė, bet šia pus mū sų sie nos nie kur Lie tu vo je bran duo li nių jė gai nių nie kad ne bū tų sta to ma. Pa sis kal dy sim ba la­nų, pirk sim elek trą iš Ru si jos. Ar my li pa ukš te lius? Tai bal suok prieš tas ne gra žias šal to vė jo jė gai nes. Ir taip to liau. Su mi nė tuo ju po li ti niu vals ty bės už val dy mu bu vo toks an tai Vik to ro tiks las, mė gi ni mas gau ti re fe ren dū­mą.

37-am2013-09-24 20:42

tai kad straipsnis ne apie Z. Vaišvilą - jis čia nė vieno žodžio nepasakė ir neparašė. tad ši jos patologija žiauriai atsibodo. pati pati muša, pati rėkia:)

31-mam2013-09-24 20:40

ar nemanot, kad "marta" turi teisę kaRTOTI ŠIUOS KOMENTARUS TIEK KARTŲ, KIEK KARTŲ KARTOSIS VAIŠVILOS PEZALAI?

35-am2013-09-24 20:40

gal galite pateikti šaltinius, kuriuose signataras Z. Vaišvila teikia duomenis dėl "Dalios tėvo"? ačiū. p.s. "martos" IP? "84.15...?":)

PIKČIURNAI2013-09-24 20:35

kur jūsų logika - Komunistai niekada nebuvo traukiami į KGB, nes KGB juk buvo Komunistų sarginiai šūnys. Tik vat kai tie šunys apraizgė pasaulį savuoju tinklu, jie nusprendė, kad gali jau patys tvarkytis. Taip ir tvarkosi Rusijoje jau nuo 2000 metų. O tai, kad VAišviliokas ištraukė du Grybausko dokumentus su skirtingais vardais ir pateikė čia kaip "įrodymus", dėl Dalios tėvo praeities, rodo ypač nešvarų šmeižtą. Tokį kokį ir tegali sugalvoti sargniai šunes. O ir patikėti tokiais niekais gali tik atitinkamo lygio žmonės. Na, tokie, kurie patikėjo, kad Pociūnas šlapindamasis iškrito pro langą, ar kad Kedys prigėrė balutėje. .... Kitavertus. jei tokia, kaip sakot informacija būtų buvus "giliai įslaptinta", tai kaip ji pateko į Vaišbvilos rankas? jei jis neturi artimų kontaktų su KGB? Man neaišku, o jums?

klausimas2013-09-24 20:31

ar Lietuvoje dar galioja LR Konstitucija? regis, ji apeinama visų, kas netingi. kodėl?

lietuvis2013-09-24 20:23

net ir po 20 metu kgb ir nkvd metodai bauginti veikia kuo puikiausiai , ypac kai valdzioje prisitaikeliai komunistai ir ruskio kunigaikscio subinlaiziai . Is tokiu nesitikek pasipriesinimo , koloborantas sedes ramiai kaip sedejo, alga svarbu eina ir privilegijos, ura tovarischi

GINTAS2013-09-24 20:13

Nesuprantu, kai Paksas norėjo kaška daryti- tai visi dabartiniai tyleniai nėrėsi iš kailio - kas labiau apderks prezidentą, o dabar visi tyli. Vadinasi kirvis kotą atitiko.

28-am Kritikui2013-09-24 19:52

dėl "martos" - ta pati jos giesmelė giedama kiekviename tinklapyje ir po kiekvienu straipsniu - moku mintinai. logikos neieškokite - tik nuolatinė patologinė "neišsipildymo reakcija" į Z. Vaišvilą. todėl ir bandau duoti patarimų, kurie išgelbėtų žmogui jei ne sveikatą, tai bent gyvybę:)

stai todel2013-09-24 19:32

Paneles vardas-KGB.Stai todel ir tyli isgamos "elitiniai".

Jo2013-09-24 19:11

Tas elitas yra ta pati chebra, kuriai rūpi tik pinigai, o kai jų daug turi, ir kitokių malonumų prireikia....Teisininkai "atsibunda", kai reikia ką nors sudoroti...

Kritikas Pikčiurna2013-09-24 19:04

Nežinau iš kur 18-tasis žino, kad 8-9-10 yra "marta", bet aš norėčiau atkreipti komentatorių dėmesį į tos "martos" loginius prieštaravimus. Z. Vaišvilos dėka mes jau tiksliai žinome daugelį dokumentuotų D. Grybauskaitės biografijos faktų ir nekyla abejonių, kad ji buvo KGB, o gal ir GRU žmogus, bet pagal TSRS įstatymus apie TSKP narius tokia informacija būdavo giliai įslaptinama arba sunaikinama. Jei tikėti "martos" versija, išeina, kad vienas KGB kurmis taip aršiai veikė prieš kitą ir prieš pučą, ir po jo, kad net bandė konkuruoti rinkimuose į LR Prezidentus? Kodėl KGB taip susidvejino? O kur šios versijos dokumentuoti įrodymai, be Gabrielės Vasiliauskaitės Alfa. lt plepalų? Dezinformaciją reikia išmokti skleisti taip, kad bent nebūtų loginių klaidų... Bet tie, kurie Lietuvos žmones laiko mulkiais ir veršiais, mano, kad logika, kaip ir moralė yra ne šio pasaulio dimensijos...

kxe...2013-09-24 18:45

nulinis beigi niekinis tas jusu echlitas.

Darijus2013-09-24 18:20

O kas nusprendė, kad Lietuvoje egzistuoja teisinis ir politinis elitas? Juk tai tie patys koloborantai. Jiems jokio skirtumo, kam tarnauti: ar rusams, ar žydams, ar amerikonams.

Kritikas Pikčiurna2013-09-24 18:17

Lietuvos politiniam "elitui" reiktų padėti Prezidentei išsiaiškinti savo biografijos ŠEŠĖLIUS, užuot aiškinus apie apie "melo detektorių" šešėlius, kuriuos labai lengva kurti ir valdyti, kaip kokiame lėlių teatre. Ar ne todėl jie yra praradę amą? Baisu, kad iš jų šešėlių nepamatytų, nors jie jau akis bado.

Tadas2013-09-24 18:15

Baikit vieną kartą kurti pasakas apie tą teisę,tos teisės tiek prikūrė,kad patys teisininkai joje susipainiojo ir dabar kuo didesnis degradas tuo labiau ta teise manipuliuoja.

įdomu2013-09-24 18:12

tikrai įdomu su tuo moralinės žalos atlyginimu neteisėtai atleistiems pareigūnams..o dar įdomesni reikalai su moraline atsakomybe - ypač tų, kurie taip lengvai nebaudžiami pažeidinėja įstatymus ir leidžia sau nurodinėti tokios teisės neturėdami. kažin ar tai užrtaukia tik moralinę atsakomybę?

Jules2013-09-24 18:09

Dovanokite mano logikos klaidą. Turėjo būti "neosovietinė-oligarchinė privati ir valstybinė televizija beveik neskyrė tam labai svarbiam reikalui dėmesio", o ne nesovietinė, atsiprašau. Tschüß!

arturui2013-09-24 18:05

Pedofilijos byloje melo detektoriaus išvados,kad Ūsas ir Stankūnaitė meluoja, yra paskelbtos niekinėmis ir byloje nebuvo teisėjo Cininio nagrinėjamos visiškai. Jis gi žino,kad tai tik papildomos priemonės, bet susidorojimui-tinka.

Jules2013-09-24 18:02

Zigmutis neranda sau vietos, vien pagalvojęs, kad jo pradininkas - labai garsus ir be galo talentingas ir genialus vokietukas-moksliukas Manfred von Ardenne gavo net dvi Stalino premijas už atominę "bombačką" Matuškai, o jis, Zigmutis, nei priemijos gavo - tik "Žaliųjų judėjimą", kuriam irgi nepasisekė, nes nekurie KGB rezervistai per bukumą pasiviešino(atsiskleidė) ir taip nesėkmingai žlugo jųjų reikaliukas. Beliko tik proga mažeikiškiams įkąsti ir ne vieną paleisti vėjais, ką sėkmingai ir padarė iš to sielvarto. Žinoma, pasiviešino ir Gailius su Urbšiu taip pat, balsuodami prieš Neringą. Prezidentė kaip galėjo taip padėjo ir gynė Neringą, nes nedesovietizuotų, nederusifikuotų teisėjų mafijos dar nieks negali įveikti - išliustruoti. Žodžiu, nekuriems nenaudėliams žiauriai nepasisekė. Ir ne vien Zigmučiui, Gailiui ar Urbšiui. Tokių yra gana daug, o Prezidentė Jaltoje pasirodė puikiai, todėl mūsų nesovietinė-oligarchinė privati ir valstybinė televizija beveik neskyrė tam labai svarbiam reikalui dėmesio.

Atrodo aišku2013-09-24 18:02

Teismo sprendimas atrodo aiškesnis, negu aiškus. Giržado atleidimas iš darbo buvo neteisėtas ir dėl to jis patyrė moralinę žalą-suteršta Giržado reputacija,dėl neteisėtų veiksmų. Bet yra dar vienas niuansas-pripažinus vyriausybės pareigūnų veiksmus neteisėtais atsiranda vada iškelti baudžiamą bylą institucijoms,kurios tuos neteisėtus veiksmus atliko. Ginant viešąjį interesą, baudžiamąją bylą privalo iškelti generalinė prokuratūra savo iniciatyva. Privalėtų būti iškelta byla tiems,kurie "ne prie ko",ir šios lakios frazės autoriui.

8-9-10 "martai"2013-09-24 17:45

dėl jūsų patologinio prisirišimo prie gerb. signataro Z. Vaišvilos (net kai straipsnio tema su juo neturi nieko bendro): visgi keista, kad jūs beveik per visą savo nugyventą gyvenimą neišmokote sau padėti. „marta“, visi esame susidūrę su nesklandumais meilėje – mus atstumia, mes atstumiame – kai kas veikia, kai kas neveikia – toks gyvenimas, viskas yra patirtis ir reikia išmokti su tuo gyventi. betgi, kaip matosi, jūsų „MA koridorių“ vaiduokliai tebepersekioja ir po kiek? 25-30 (gal daugiau? ) metų – negalite atleisti Z. Vaišvilai dėl kažko neįvykusio? koks visgi informatyvus buvo jūsų prisipažinimas apie tuos laikus. šiuo atveju draugiškai rekomenduoju jums galinčius padėti 2 būdus: 1 ) nedelsdama kreipkitės tiesiai į Vaišvilą. jeigu po to, kiek čia šlamšto čia pripylėte, jis jūsų pasigailės, išsikalbėjimas „iš širdies“ galbūt galėtų jums padėti; 2 ) kreipkitės į psichologinės pagalbos liniją – nuo dvasios savižudybės jie jūsų neišgelbės, bet nuo kūno – galbūt. sėkmės, „marta“, laikykitės, komentatorių kolektyvas dvasioje –su jumis :)

šaunuoliai2013-09-24 17:39

ekspertai. kaip visada- taikliai ir su jumoru:) tik nemanau, kad išgirsime kokį atsakymą kol Grybauskaitė valdžioje...o paskui, žinoma, viskas išlįs..

antanas2013-09-24 17:35

Kodėl po šitokių komentarų tyli signataras Zigmas V.? Ar reikia suprasti, kad tylėjimas dėl to, kas apie jį aprašyta, yra sutikimo ženkjlas?

arturas2013-09-24 17:33

kodel pedofilijos byloje melo detektoriumi neabejojama

oi ekspertai, ekspertai..2013-09-24 17:26

oi ekspertai, ekspertai... -"sustabdyti Europos Sąjungos teisės viršenybę prieš Lietuvos Respublikos įstatymus įtvirtinančių įstatymų priėmimą ir priimtų galiojimą iki tol, kol dėl jų referendume pasisakys tauta" -"Prezidentę Dalią Grybauskaitę – atsistatydinti". Cituoju tik du punktus, už kuriuos siūlo pasirašyti šitos peticijos autoriai... Šių punktų esmė labai paprasta: išstokim iš ES ir nuverskim teisėtą šalies vadovą. Tai ne kas kito, kaip kvietimas PERVERSMUI. Žino ir šios peticijos užsakovai, kurių ausys Kremliuje kyšo, žino ir Ekspertų kompanija, kad šita peticija nesuveiks. Tai koks gi jos tikslas??? Greičiausiai yra Rusijos technologų užsakymas išsiaiškinti koks apytikslis Lietuvos gyventojų procentas palaikytų brutalų Rusijos įsikišimą ir valdžios perdavimą Kremliui lojaliai valdžiai... Senas ir gerai veikiantis(deja, deja... )Rusijos slaptųjų tarnybų metodas - perimti į savo rankas žiniasklaidą, kurią galima naudoti tiek kaip teisėtos valdžios diskreditavimo įrankį(sorošistų vinokurininkų Alfa, tiesos. lt, Antonovo Lietuvos rytas, Ekspertai, Laisvas laikrašis, Romanovo diena. lt, Uspaskicho balsas. lt grupė rajonuose, beveik visi TV kanalai, net dalinai nacionalinis transliuotojas - totali antiprezidentinė kampanija), tiek kaip visuomenės nuomonės tyrimo priemonę. Ką šiuo atveju daro ekspertai... Baisiausia, kad Lietuvos žiniasklaidos užvaldymas pasiekė tokį mąstą,kad nebeliko nei vienos Lietuvos valstybei lojalios žiniasklaidos priemonės. Tai nedovanotina ir netoleruotina buvusios VSD klaida. Mano nuomone, Prezidentė, Seimas, Vyriausybė turėtų ne žaisti žaidimėlius su parsidavusia žiniasklaida(kas kam skaudžiau įkas) o rasti lėšu finansuoti nors vieną LIETUVOS VALSTYBEI LOJALIĄ viešojo informavimo priemonę, kuri pateiktų visuomenei objektyvią, teisingą ir pilną informaciją. Antras darbas, kurį reikia nudirbti kuo skubiausiai, tai gerai "nutarkuoti" VSD buvusiuosius, kad leido susiklostyti tokiai padėčiai, nuo kurios kenčia visos valdžios struktūros ir ES autoritetas. Šiuo metu kenčia labiausiai JE, nes užsakyta totali antiprezidentinė kampanija, o Seimas ir valdanti dauguma bendo tuo naudotis. Nesidžiaukit - ateis ir jūsų eilė... Todėl visos valdžios struktūros, partijos turėtų būti suinteresuotos, kad Lietuvoje atsirastų nors viena žiniasklaidos priemonė, neįtakojama Rusijos... Žmonės gerieji, negi jūs manot, kad KGB pamiršo, kaip puikiai suveikė Lenino planas??? "Perversmą(Leninas tai vadino revoliucija)reikia pradėt nuo laikraščio" - sakė Iljičius ir įkūrė "Iskra"... kas sekė toliau visi žinom. O dar vėliau sekė KGB vadovo Andropovo sukurtas slaptas "perestroikos" planas 'GOLGHOTA" . Kurio pirmą etapą turėjo įvykdyti Gorbis, antrą Jelcinas, o trečią "gerai išmuštruoti ir užsieniuos apsitrynę KGB vyriukai. Toks vyriukas dabar valdo Rusiją. Tokio vyriuko dabar tikisi peversmininkai Lietuvoje.

Justinas2013-09-24 17:19

Cituoju: ► 7. Biss (2013-09-24 12:54:52) (84.15.176.90) Parašė: Kur žiūri mūsų VSD, kad leidžia "ekspertais" pasiskelbusiems keliems nei tin vykusiems aktorėliams - Puidokui, Nakui, Borovskiui , skleisti tokias antikonstitucines agitacijas prieš Visos tautos demokratiškai išrinktą Prezidentę? ◄ Drįstu priminti, kad Vokietijoje Hitleris taip pat buvo išrinktas visos tautos demokratiniu būdu. Tai tereiškia viena - nėra neklįstančių tautų.

Beta2013-09-24 17:18

Išeitų tep: Grybauskaitė "yra pūlinys mūsų teisinėje ir politinėje sistemoje" .(Kabutėse pateiktos citatos autorius Aukščiausiojo teismo pirmininkas G. Kryževičius.

DEJA2013-09-24 17:10

tARKIM GAILIUI YRA TIK VIENAS NESKAIDRUMAS. O KIEK NESKAIDRIŲ KLAUSIMŲ APIE GRYBAUSKAITĘ. AŠ MANAU JOKIOS MORALINĖS TEISĖS JI NETURI ŠNEKĖTI APIE GAILIŲ. KOKIĄ TEISĘ JI TURI ,KAD GALI BŪTI NESKAIDRI.

KGB: susigražinkime valstybę!!!2013-09-24 17:08

Alfa lt šaltiniai teigė, kad yra tekę ir dabar pastebėti Z. Vaišvilą apsilankantį Romualdo Marcinkaus namuose Vilniuje ir sveikinantį jį įvairių reikšmingesnių švenčių metu, todėl galima daryti išvadą, kad jų bendravimas nėra nutrūkęs ir šiuo metu. Mažeikių „Sodros“ vadovei signataro Z. Vaišvilos verslas kainavo ramybę ir sveikatą. Neliko vilties atgauti ilgai nemokėtų ir laukiamų atlyginimų didelei daliai Mažeikių gyventojų, dirbusių UAB „Oruva ir Ko“, dėl kurios bankroto kaltinamas Z. Vaišvila. Galų gale vietoj vilties Lietuvai – įtarimai, kad Z. Vaišvilos veikla kainavo milijonus iššvaistytų mokesčių mokėtojų litų. Verslininko Z. Vaišvilos karjerą sunku atsekti. Kaip sakė Alfa. lt šaltiniai, tai – tarsi voratinklis, suraizgytas apraizgytas „firmelėmis“, signataro skundais prokuratūrai, teismams ir, panašu, visiems, kam tik įmanoma. Z. Vaišvila valdė arba vadovauja šioms kompanijoms: finansų bendrovei „Parex Lizingas“ (dabar „FF Lizingas“) bei dyzelinius variklius gaminančiai bendrovei „Oruva ir Ko“. Abiem iškelta bankroto byla. Pastarosios turtą Z. Vaišvila, kaip įtariama, perkėlė į savo vėliau įsteigtą bendrovę „Oruva Motors“ Palangoje (taip pat dyzeliniai varikliai). Dar viena finansinių signataro voratinklių dalyvė – vienokiu ar kitokiu būdu galimai jo kontroliuojama bendrovė „RRD“. Istoriškai“ verslo voratinklis pradėtas megzti 2001 metais. Mažeikių dyzelinių variklių gamintojai AB „Oruva“ (1500 darbuotojų) buvo iškelta bankroto byla. Tuo metu bendrovė su Lietuvos valstybės garantijomis buvo gavusi 100 tūkstančių dolerių paskolą iš vieno Vokietijos banko. Beveik visas bendrovės turtas buvo įkeistas už šią paskolą. Taip pat „Oruva“ buvo pasirašiusi kelias lizingo ir faktoringo sutartis su „Parex lizingu“, kuriam vadovavo Z. Vaišvila. „Oruva“ buvo skolinga „Parex lizingui“ apie 2 mln. litų.

KGB: susigražinkime valstybę!!!2013-09-24 17:07

Antrą kartą paklausus apie pažintis su KGB veikėjais, ypač su generolu R. Marcinkumi, signataras noriau pasakojo apie tai, ką laiko savo istoriniais nuopelnais: „Daug pažįstu generolų… Visų pirma, visų pirma su juo bendradarbiavau, na, kaip bendradarbiavau, Šebaršino darbo reikalais. Jis buvo [KGB vadovas] vietoj Kriučkovo, iš karto po Putino. Pirmąją Lietuvos ir Tarybų Sajungos sutartį pasirašiau su Šebaršino asistentu gen. Sergejumi Lebedevu (dabar jis yra Rusijos užsienio žvalgybos tarnybos direktorius – red. past. ). Daug bendraudavome. Iš lietuvių saugumiečių, taip, buvo bendrauta su generolu Marcinkumi, bendrauta su visais vadais, perimant saugumo reikalus. Tačiau su buvusiu KGB generolu R. Marcinkumi Vaišvilą siejo ne tik darbas inventorizavimo komisijoje. Šio dešimtmečio viduryje R. Marcinkus baigė karjerą globojamas Z. Vaišvilos. Kelerius metus, iki kol išėjo į pensiją, buvęs KGB generolas dirbo draudimo agentu „Parex“ grupei priklausančioje draudimo bendrovėje „Baltic Polis“, nors jo darbo vieta buvo tuometiniame „Parex lizinge“ (dabar „FF lizingas“). Iš ten atleistas, jis iki pensijos tęsė savo darbinę veiklą „Parex lizinge“. Šios bendrovės vadovas buvo Z. Vaišvila.

KGB: susigražinkime valstybę!!!2013-09-24 17:07

Vaišvila: tepa, kuo kvepia 2009-05-12 Gabrielė Vasiliauskaitė | Alfa. lt Paaiškėjo, kad signataro politinė ir verslo reputacija kelia didelių abejonių. Z. Vaišvilos biografijoje būta ir galimai artimų ryšių su KGB generolu, ir įtariamų finansinių aferų, kurios kainavo milijonus litų valstybei bei privačioms bendrovėms. Z. Vaišvilos, kaip verslininko, biografijoje vyrauja „serijiniai“ bankrotai, signataro veikla arba domėjosi, arba tebesidomi Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba ir Generalinė prokuratūra. (APIE TAI DAUG MINIMAME RAŠINYJE. SIŪLAU SUSIPAŽINTI) (…)artimas Z. Vaišvilos tėvo bičiulis buvo KGB generolas Romualdas Marcinkus, SSRS KGB Pirmosios vyriausiosios valdybos 19-ojo skyriaus viršininkas, kuris be viso kito kuravo ir tuometinį KGB rezidentą VDR Vladimirą Putiną. Generolas R. Marcinkus ėjo vadovaujamas pareigas LTSR KGB prieš pat nepriklausomybės atgavimą, vėliau jis dirbo skandalingajame koncerne EBSW dabar teisiamo Gintaro Petriko saugumo konsultantu. Alfa. lt pasiteiravus Z. Vaišvilos, ar jis gyveno Maskvoje pas generolą, šis atsakė trumpai: „Studijų Maskvoje metais aš gyvenau Dubnoje, 130 km nuo Maskvos, taip pat bendrabutyje Vilniuje. Toks būtų mano atsakymas.“ Paklausus, ar pažįsta generolą R. Marcinkų, Z. Vaišvila staiga skubiai atsisveikino ir padėjo telefono ragelį. Z. Vaišvila iš tiesų į Lietuvą grįžo iš Dubnos. Maskvos srityje esantis miestelis buvo ypač uždaras, nuo pašalinių užklydėlių ypač saugomas Sovietų Sąjungos karinio pramoninio komplekso centras, vadinamoji „pašto dėžutė“, kuriame buvo kuriamas SSSR branduolinis ginklas. (Vienas iš Z. Vaišvilos tariamų kaltinimų Daliai Grybauskaitei, buvo būtent kad JI dirbo vadinamojoje „pašto dėžutėje“ tuometiniame Leningrade. )

Biss2013-09-24 16:54

Kur žiūri mūsų VSD, kad leidžia "ekspertais" pasiskelbusiems keliems nei tin vykusiems aktorėliams - Puidokui, Nakui, Borovskiui , skleisti tokias antikonstitucines agitacijas prieš Visos tautos demokratiškai išrinktą Prezidentę? Prieš tautos išrinktą valdžią bambėti senos demokratijos šalyje - Anglijoje leidžiama tik kartą per savaitę HYDE PARK CORNER kamputyje, kur kjiekvienas gali išsikeikti kiek tinkamas, bet jei tai darysi kitur, tavim kaip mat pasidomės saugumas ar policija. O pas mus agituojama visiškai atvirai ir net per oficialius laikrasčius. Ne veltui ir Hileri Klinton pastebėjo, kad pas mus per daug demokratijos. Ir tuom aiškiai piktnaudžiausjama.

Tomas J.2013-09-24 16:51

TSKPistė demonstruoja teisinį nihilizmą. V.Gailiaus pareiškimai apuie banditinę saugumiečių gaują teisingi. Jų nagrinėjimas Seime turėtų nuvesti prie apkaltos TSKPistei prezidentei. Ar Seimo valdantieji neišsigąs, ar ne per silpnos kinkos?

Ǒ2013-09-24 16:50

Partinės gaujos yra antikonstitucinės, todėl beprasmiška apeliuoti į jas. Jei imti analogiją su nusikaltėliu, tai kokia prasmė aukai prašyti nusikaltėlio žudyti humaniškai?

parsidavėliams2013-09-24 16:45

baikite mulkinti žmones. Mūsų Prezidentė kiaurai mato kiekvieną sukčių, todėl jie ir negaili pinigų šmeižto kompanijai. Gėda ekspertams.

Pensininkas2013-09-24 16:39

O kaip kitaip gali kalbėti apie Poligrafą Poligrafo duktė Poligrafovna.

KGB: susigrąžinkime valstybę!2013-09-24 16:36

"balti ir švarūs" KGB-bistai bando suisgrąžint valstybę, susigrąžint VSD, kontroliuot internetą... Darbo partija jau iškėlė į Prezidentus artūrą Paulauską, KGB generolo sūnų, vedusį kito generolo dukrą. Per pirmąjį šio žmogaus kandidatavimą sklido kalbos, kad jaunam, gražiam vyr. prokurorui sekretorė Jolanta turėjusi neva atlikti "Monikos Levinski vaidmenį". Ji atliko tą kur kas geriau. Šeimą išskyrė. Puikus kandidatas "susigrąžinant valstybę", anot Z. Vaišvilos. Juk valstybę jie jau valdė, valdydami senąjį Pociaus VSD, bei Prokuratūrą. Kai Prezidentė ėmėsi reformuoti VSD, FNTT ir Prokuratūrą, šie su savo rezervistais gvoltu ėmė šaukti - SUSIGRĄŽINKIME VELSTYBĘ:) Juokinga, ar ne? jei nebūtų graudu. Juk Rusiją jau 13 metelių valdo KGB su savo verslo priedangos organizacija - Gasprom, besiskverbiančia į Europą ir Aziją.

korumpuotos mafijos, prižiūrimos KGB sukilimas2013-09-24 16:30

Mūsų Prokuratūra areštavo 32 milijardus mafijos pinigų Ūkio banke. Jie atiteks valstybei. Pinigai susieti su neveikiančiomis fiktyviomis įmonėmis. Vadinasi plaunami. ..... Fiktyvios įmonės. Kaip Wiljams. Kaip ta ofšorinė firma, kuriai E. Masiulis su Žiemeliu vos nepardavė Fly Lal už milijoną.. ....... Ukrainos ir visos Pietryčių Europos mafijos bosas Semion Mogilievič įkūręs fiktyvią įmonę Kanadoje, turėjo įžūlumo suvedžioti Niujorko piliečius investuoti pinigus į tą jo įmonę. Netgi savo tautiečius - Niujorko žydus. Dėl to FTB priklijavo jį prie 10 labiausiai paieškomų nusikaltėlių tarp kurių tuo metu buvo ir Ben LAdenas, už kurio adresą pažadėta 100 000 dolcų. Ar Mogilievič pridėjo ranką prie Timošenko patubdymo cypėn? Mano duomenimis taip. Nes jis, į Ukrainą atėjo kaip pigesnių dujų iš Kazakstano tarpininkas (kaip mūsų Stonys, užėmęs Uspaskiui numatytą vietą:) ), nes buvo savo firmą įregistravęs Vengrijoje. Tai buvo pretekstas uždaryti premjerę Timošenko į kalėjimą,apkaltinant ją neva sudarius brangesnių dujų sutartį su Putinu. ....... Rusijos prokurorai buvo prieš tai sugavę Semion Mogilievičių, laikė metus cypėj, bet paleido. FTB neperdavė. Matyt pamanė, kad bus naudingas ir juo pasinaudojo. . Dabar Timošenko nubausta ir už "Ornanžinę revoliuciją". Kažkodėl Berezovskis, neva didžiausias Putino priešas irgi paliudijo, kad yra davęs 50 milijonų "oranžinei revoliucijai"... ir nė nebandė Timošenko ištraukti. Keisti dalykai. Ypač keistai atrodo Putino susitikimai su Berezovskiu Ispanijos pietuose, name greta vieno didžiausių pasaulio mafijozų, kurį stebėjo ispanų saugumiečiai. Vadinasi Putino kova su žydų oligarchais buvo tik dėl akių? Kad tais neva jo išvytais oligarchais labiau pasitikėtų Vakarai? ...... Ateina visgi po truputį Rusijos žd mafijai galas. . "Diskaunt" bankas Maskvoje - Mafijos bankas. Galimai mūsų Snoro sąvininko V. Antonovo tėvo bankas... Jis su tėvu kaltinami dviejų konkurentų nužudymu žr. : rumafia. com Vladimiro Antonovo dosje. ............ Vieną mafijos bosą Maskvoje jau nušovė. Rašė tada delfi. Konkurentai. Kuriems susivienyti sukliudė policija... Mano žiniomis iš interneto Semion Mogilievič vasalų suvažiavimui Prahoje prieš keletą metų sutrukdė policija. Semion Mogilievič valdo Bulgarijos media su tv kanalais, rašė wikileaks, taip pat ir didžiumą kitų Rytų Europos, Rumunijos žiniasklaidos organų. .... O kas valdo didžiumą mūsų pricvatizuotos ir protus pudrinančios medijos? Ar pons Jakimavičius nenorėtų apie tai parašyti? ..... Viktoras Uspaskich kaip tik tą dieną kai buvo nušautas mafijos bosas išvyko į Maskvą. Koks sutapimas. Gal kartais į laidotuves? Gal rinko naują "krikštatėvį"? Juk pinigų kilmė, už kuriuos jis buvo teisiamas iki galo nenustatyta. O kai Grybauskaitė pakrapštė ir Snorą su Ūkio banku, visa mafijinė žiniasklaida ėmėsi "formuoti visuomenės nuomonę" prieš Prezidentę. Kas kam dar čia neaišku?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi