Po pirmojo prezidento rinkimų turo pirmadienio vakarą tiesioginėje LRT laidoje „Teisė žinoti“, kurioje buvo kalbama praėjusių ir būsimų rinkimų tema, kaip visada žybtelėjo konservatorius Andrius Kubilius.

Be viso kito, paaiškėjo, kad Lietuvos lenkai ir rusai telkiasi Kremliaus dėka, kuris per savo tėvynainius įgyvendina savo strategijas. Todėl dabar žinome, kodėl už Valdemarą Tomaševskį balsavo tiek daug rinkėjų, net 109 tūkstančiai, – visa tai tik dėl Kremliaus vykdomos politikos Lietuvos atžvilgiu.

Visi turime suprasti, kad tik Kremliaus pastangomis konservatorių ir prezidentės D. Grybauskaitės valdymo laikotarpiu Lietuvoje suvešėjo politinė korupcija ar buvo neteisėtai nurėžtos pensijos. Net ir nuolatinis prezidentės melas ir savo sovietinės praeities slėpimas – tai niekieno kito, o Kremliaus darbas. Jei ne Kremlius, prezidentė nebūtų tokia melagė, kokia yra dabar.

Turbūt ir A. Kubiliaus bendrapartietės Irenos Degutienės dar prieš kelis metus išsakytas atviras pripažinimas, jog Lietuvos valstybė yra užvaldyta ir mes einam ne demokratiniu, o autoritariniu keliu, tėra tik paprasčiasias Kremliaus išmislas...

Dėl visų bėdų Lietuvoje kaltas Kremlius, Kremlius ir dar kartą Kremlius.

Minėtoje laidoje konservatorių lyderis išsakė kur kas daugiau stiprių minčių negu pateiktoje vaizdo ištraukoje. Todėl visą, tikrai nenuobodžią laidą būtinai rekomenduojame pasižiūrėti LRT mediatekoje.

Naujausi

Komentarai (109)

Rikiuoti
Pasipūtė varlė prieš traukinį2014-05-19 20:28

Kuo taip brangi Grybauskaitė,kad ją medžioja?Manau ji Maskvai reikalinga ,kaip šuniui penkta koja.Abudu jūs kiršinate Rusiją,nes tik tiek tesugebate.

dėl regnum.ru2014-05-18 16:55

panaršiau šį Kubiliaus pareklamuotą svetainę regnum.ru - nėra jame nė vienos užuominos apie Grybauskaitės puolimą. Yra tik gan objektyvus rinkiminės kampanijos atspindys. Kubiliau, matyt, tavo baimės akys labai labai didelės - kas bus jei tavo stogas pralaimės rinkimus!

Manau ,2014-05-17 15:34

kad grybauskaitės taikinys numeris vienas , na, o toliau konervatorių vedlių pasiklauskite jie manau ,daugiau žino.

tave2014-05-15 01:20

kubiliau jau senai prakeikė tauta,taip kad ir aname pasaulyje nebus tau ramybes

O kam Maskvai2014-05-15 01:17

pulti Grybę? Už tai, kad VSD pasodino kagebistą? Už tai, kad genprokuroro kėdėje pasodino nusikaltėlį? Už tai, kad uoliai tarnavo partškoloje? Ko prisirūkei Kubile, kad tokias nesąmones pliauški?

81 AS MYLIU LIETUVA2014-05-15 00:33

Pradzia straipsnio nebloga toliau jau ryskiai issidaviaiko nori,kad tave saugotu.

Mano nuomone2014-05-15 00:23

Kubilius artimai bendrauja su Putinu,todėl ir žino Kremliaus poziciją.Tik nesuprantu,kaip Putinas kalbasi su Kubiliumi,juk ir arkliui aišku,kad jis aferistas.

kaunui2014-05-15 00:20

AS MANAU,KAD RINKTUSI SAVO BENDRAZYGIA.

NAKAS2014-05-15 00:15

As taip nemanau,kad kaunas isprotejo.Siulimas BALCITIS turi parinkti komanda,kuri po paskaiciavimo balsu galetu perskaiciuoti balsus ten pat tai butina visose apygardose .Pamatysite tada visa tiesa.ta reikia daryti ir pas Vaigauska tai butina norint gauti tikslius rezultatus.

Mano nuomone2014-05-14 16:08

Jeigu Putinas tik tiek teturėtų smegenų kiek Kubilius su savo protežė,tai seniai būtų užpuolęs.Bet jis protingas prezidentas ir į kaką nekiša nagų.

geras straipsnis2014-05-14 02:42

V.Rubavicius.Prazutingas pastovumas./alkaslt/.

bronius>97. Mano nuomone2014-05-14 01:20

kokiam? Prašau pakomentuoti.

Mano nuomone2014-05-14 00:23

Grybauskaitė yra didžioji propagandistė ir šmeižikė,jojanti ant arkliuko 'rusai puola'.Kokiam ponui ji talkina,kartu su konservatoriais,komentarų nereikia.

pušis2014-05-13 22:59

Straipsnis Alke. Liberalo V. Danilevičiaus „poezija“ veidaknygėje * Aš jus prakeikiu, antro turo partija, Už savo būsimąsias nemigos naktis. Už tai, kad jūs visi, pasaulio vargetos, Prieš daug stipresnį griežiate dantis… Už tai, kad jums vis trūksta gladiatorių, Kad norit kraują pamatyti ekrane, Kad savo Lietuva seniai jūs pardavėt, Ir norit nebeleist kitiems prekiaut žeme… Už tai, kad jums patinka caras svetimas, Už tai kad norit vogt be pabaigos, Už kad tėviškės jūs šviesią ateitį Už tris skatikus jau sutinkate parduot. Na ką gi, jūs, hienos inkščiančios, Artėja jūsų paskutinė valanda! Jei jums taip Lietuvoj čia nepatinka, Tai emigruokit ir baigta šneka! * Dar nebuvom išvadinti hienomis ir vagimis. Pridėjo naujų epitetų. Kuo patys kvepia, tuo kitus tepa. Į EP rinkimus ruošiasi, būtų gera reklama išplatinus, jei būtų galimybė, ne tik portaluose. Apskritai reikia kažką daryt, įgriso tas nuolatinis įžeidinėjimas.

gudi giria2014-05-13 22:22

apgailetinas vagio smotas,o kaip gina savo sebrus,jie privalo ginti,taip stipriai lietuviu tauta deja viskas isvogta ir sunaikinta.ateis atpildas,kitaip ir buti negali

Jo jo2014-05-13 22:11

Dalis Kauno nuprotejo,o gal "memles",kuriuos lengva "isdurti"!Juk konservu virsuneles su globeja -uzsimaskave raudonskuriai....

Tadas2014-05-13 22:11

Grybauskaitė ,taikinys numeris du,pirmas numeris buvo Burokevičius.

Kaunas2014-05-13 21:59

Raudonskūriai nuolat pardavinėja Lietuvą, jos kalbą, šeimos tradicijas, dėl lovio susideda su juodaisiais buhalteriais, koloradine lenko korta, abonentais, borisovų rėmėjais.... Balčytį stumdo net jo partiečiai, jo sūnelis buvo teisiamas dėl maklių su ES parama... Ar reikia mums šito minkšto senstelėjusio gražuoliuko, kai Tėvynė pavojuje? Galvokim, ką rinktųsi Putinas? Žinoma, balčytį.

Fliox2014-05-13 21:53

Po gerb.Skardziaus komisijos ,Kubiliui tik i cype!Va kuria partija reikia teisti uz simtus issvaistytu milijonu ,palyginus Viktoras angelas su savo vienu milijonu!!!Kodel Kubilius dar nepasalintas is seimo uz tokio masto aferas?Kodel tyli prezidente?Ar negeda ,kad ja remia didziuju aferu partija?

Liepa-Nr.532014-05-13 21:42

Liepa atsiprašo visų padorių kauniečių. Nuoširdžiai. Mano aplinkoje visi balsavo už Naglį.// Tad galiu tik prisijungti prie Jūsų abejonių dėl balsavimo skaidrumo.

nykstukas p-42014-05-13 21:23

netgi prietaisas atvirai juokesi is sudu qbilo pliurpalu!

>86.2014-05-13 21:13

O tai ne baranauskas su tuo rusu išpompavo snoro pinigus į savo sąskaitas?

to atidirbat2014-05-13 21:13

Kas leido rusų ir lenkų aljansui ateiti į seimą?Gi jiems buvo nustatytas tik 5 procentų barjeras,kai Lietuvos tautininkams ir jų sąjungininkams 7 procentų??????Tai įvyko konservatorių ir liberalų valdymo laikotarpiu?Tai kaip čia su ta penkta kolona yr?

vagis grybauskaite2014-05-13 21:07

pavogė iš Baranausko banką ir turi pinigų rinkimams, o kiek dar Kuperis "otkatų" sunešė...

kubiliau,nebalamutink zmoniu2014-05-13 20:59

didziausia Lietuvos gresme-grybauskaites liezuvis.

>75.2014-05-13 20:53

Ir aš manau, kad už nieką. Tik pasakiau, jeigu...

SNORO OBLIGACININKE, ATMINK, KAI VEL BALSUOSI2014-05-13 20:42

Dėl Grybauskaitės, Kubiliaus, Šimonytės, Vasiliausko ir kitų konservatorių partijos aktyvistų, įvykdyto neteisėto privačios nuosavybės užgrobimo bei banko Snoras tyčinio sužlugdymo, nukentėjo ir virš 14 tūkst. indėlių sertifikatų bei obligacijų turėtojų , kuriems valstybė visiškai nekompensavo jų prarastų piniginių lėšų. Jei būti visiškai tiksliam, tai po Snoro tyčinio subankrotinimo, 4390 indėlių sertifikatų turėtojų neteko per 327 milijonus litų ir 9759 obligacijų turėtojai neteko 255 milijonų litų savo investicijų. Ir visa tai , kad patenkinti kelių valstybės vadovų asmenines bei politines ambicijas?!

to 78 atidirbat2014-05-13 20:31

Pasakysiu jums stai ka. I penkta kolona lenkus ir rusus telkia tokie kaip jus!!! Mechanizmas veikia "spyruokles"principu. Ta spyruokle, butent tokie kaip jus ir perspaudet. O spyruokle turi savybe atsokti. Dar pries kelis metus nebuvo jokio rusu bei lenku "klausimo". Butent kubiloidai su TATA kirsina Lietuva. Ir jiems sekasi :) Va kai suprasite, kad reikia nekirsint, o skatint PILIETISKUMA, tada nebus baisus nei rusai nei lenkai- visi bus savi- LIETUVOS PILIECIAI.

As myliu Lietuva2014-05-13 20:23

Aciu Grybauskaitei ir konservatoriams uz atimta musu teise rengti referendumus. Ko gero visi Lietuviai itakojami kremliaus. Dar vienas Landsbergofobijos skleidejas. Dar aciu uz Lietuvos suvereniteto praradima - gi atiduokim amerikos kapitalistams viska, ir dar ju pedams pridekime savo vaikus. Va tada Lietuva bus laiminga - isdulkinta visaip ir per visus galus.

Mykolas2014-05-13 20:21

Sena taktika. Dar Auksčiausioje taryboje lanzbergininkai vis sąmoningai gąsdino deputatus rusais dėl savų tikslų, ir tai jiems nesutrukdė ir dujotiekius ir Mažeikius ir Lietuvos kurą su visomis bazėmis ir benzokolonėlėmis atiduoti rusams. Kaip sako: žydas muša, žydas rėkia!

Blefas.2014-05-13 20:20

Ponas Kubilius aiškiai blefuoja - Kremlius savų nemuša.

atidirbat2014-05-13 20:10

na Kubilius pasakė ne visą tiesą...Kremlius tikrai telkia į penktą koloną Vilniaus krašto lenkus ir Lietuvos rusus. be ne mažiau svarbūs Kremliaus strateginio tikslo, Baltijos šalių išplėšimui iš ES bei jų įtraukimui į Rusijos įtakos zoną, įgyvendinimui ir išdavikai. Išskirtinį vaidmenį, įgyvendinant Kremliaus planą atlieka, Rusijos interesams tarnaujanti Lietuvos žiniasklaida. Pvz. "ekspertai.eu" - atidirba iš širdies...

O KUR GRYBAUSKAITES IR KUBILIAUS ATSAKOMYBE??!2014-05-13 20:06

TAI PASIRODO, KAD BANKĄ SNORAS IŠVOGĖ GRYBAUSKAITĖS STATYTINIS VASILIAUSKAS KARTU SU FRIKLIU IR KUPERIU !!! IŠ SEIMO LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJOS 2012-05-30 IŠVADŲ: Dokumentas ar kitoks įrodymas, įrodantis galimą AB banko Snoras turto sumažėjimą iki 2011 m. lapkričio 16 d. , nurodytą 2011 m. lapkričio 16 d. "Tarnybiniame rašte" , AB banko Snoras laikinojo AB banko Snoras administratoriaus S. Friklio ataskaitoje iki 2011m. lapkričio 24 d. ar bankrutuojančios AB banko Snoras administratoriaus N. Kuperio ataskaitose iki 2011 m. gruodžio 7 d. , komisijai pateiktas nebuvo.

pilieltis2014-05-13 19:59

kubiliui pranoja gileja.bijo net savo seselio.kiek mes dar leisimes kvailinami?man jau net geda kad esu kaunietis.nuvalkiojo kauna konservai omes vis juos remiam ir remiam.kada atsipeikes uzzombinti kainieciai????????????????

to 74 bronius2014-05-13 19:55

Prajuokinot. Na jei konstatavote toki fakta, tai pagriskite. Ka reikia daryti Puteikiui, kad butu isrinktas po 5 metu? I komunistu partija stot jau per velu :):):)Ka dar galima padaryt? Agituot uz Dalia? Kubilas su Dalia taps Puteikio draugais ir ji po 5 metu parems ha ha ha Kazkodel manau, kad Puteikis neagituos uz nieka.

bronius2014-05-13 19:50

daug kas dabar priklausys nuo Puteikio. O jei jis sugalvos paremti Balčyti, apie prezidento postą po 5m. gali nesvajoti.

AS2014-05-13 19:39

PAŽIŪRĖKIT Į TOMAŠEVSKĮ PER KOLORADO DIENĄ: KOLORADINĖ JUOSTA BEVEIK PUSĖS METRO ILGIO IR MAŽYTĖ LENKIJOS VELIAVYTĖ. Taip kad dėl to kremliaus statytinio kubilius yra teisus , jis visų pirma putino atstovas

to 712014-05-13 19:31

Grybauskaite=Balcytis. Taciau nereikia taip pulti i panika. Komunistai- slykstu, taciau galima ir "pazaisti" su komunistais antrame ture :) Na, nebent jums kubiloidai su Dalia prie sirdies. Atvirai pasakysiu,man iki gyvo kaulo nusibodo dabartinis Seimas ir co. bei ju politiniai zaidimai. O ypac isterija "rusai puola". Nesu is tu, kurie tiki, kad TATA mus nuo rusu apsaugos. Jei atvirai, tai tie kas eis Lietuvos ginti tikrai bus ne is kubilo ar socdemu tvartelio. O siaip, nuvertus raudonaja, galima po 5 metu ir kitu komunistu atsikratyti. Sutaupytume 5 metus :)

>692014-05-13 19:25

o kas uz Balcycio sedi? vista tu vista..

to 65 ir 672014-05-13 19:25

Neit balsuot- ne pasirinkimas. Neit balsuot tai lygu balsuot uz Grybauskaite. Jei jus tai tenkina-tada, zinoma, nera ko vargintis su tais rinkimais.

BALSUOKIT2014-05-13 19:23

už Balčytį - jis jau bent ne klastingas. O DALĖ su bailiais rasa ,tata ir kubilium - tuoj užsinorės "iššauti"

pritariu 67-am2014-05-13 19:23

pritariu!

rinkėja2014-05-13 19:21

Koks skirtumas tarp Kubiliaus ir Butkevičiaus, tarp Balčyčio ir Grybauskaitės? VISI JIE VIENO LIZDO PAUKŠČIAI. Ar matėte , kas sėdi debatuose už jų visų nugarų, kas sėdi jų rinkiminiuose štabuose? Ar jau baigiate pamiršti skausmo ir vaiko klyksmo , bei amžiams jo pradanginimo dieną -gegužės 17? Ar pamiršote, kaip jie visi ,tie sėdintys, vieningai kėlė rankas už vaiko ašaras? Ar dar iki šiol nesupratote, kad žodis "pedofilas" šiandien tapo be tabu,nes ištaręs šį žodį tapsi violetiniu, o žodis "Venckienė"tapo vos ne keiksmažodžiu? O juk Venckienė, ne mažiau nei Puteikis ,stojo į kovą prieš pūlinius... Rezultatas prieš akis... Sėkmės Puteikiui.

Adele2014-05-13 19:20

reigarda idomu skaityti..-vercia pamastyti..

Adele2014-05-13 19:18

Jei melagis tai ir vagis.. Nei uz Grybauskaite nei uz Balcyti!

60 Bese komentarui2014-05-13 19:07

Gal but jus ir teisybe parasete...

ana2014-05-13 19:04

Kai pasako arba daro Kubilius, tai mums reikia suprasti arba daryti atvirkščiai, tai gausis kažkas panašaus į teisybę.

Kubiliaus agonija2014-05-13 19:03

Pažiūrėjus visą laidą - Kubilius patalogiškai pavydi Puteikiui, net prikaišioja Puteikiui kad jis laimėjo vienmandatinėje kaip konservatorius ir siūlė atsiimti mandatą iš seimo. Ir seniau buvo įtarimas, kad Kubilius negerbia ir nemyli žmonių, bet kad taip nusiristų iki stribo mentaliteto - neįtikėtina....

Beta2014-05-13 19:00

Visiškai pritariu. Antro turo šūkis "Skandinam konservus". Eisiu Balsuoti prieš konservų Grybauskaitę.

Besė2014-05-13 18:58

55-tam Raigerdui. Siūlote galvoti savo galva, bet jūs pats primygtinai siūlote Berezovskį. Ir manau, kad jūs turbūt esate neblogai paruoštas etatinis " komentuotojas" būtent šiam portalui. Anksčiau nesibodėjot net įžeidinėti kitą nuomonę parašiusius, dabar jaučiasi ir mandagumas, net kantrus toks pamokymas, kaip " reikėtų" galvoti.

52 to 562014-05-13 18:55

Balsuot as eisiu.Manau, jei Grybauskaite pralaimetu, sekantis butu Balcytis ha ha ha po 5 metu, aisku. Cia mano planas- chuliganas dabar toks- pirma skandinam koncervus su Dalyte, veliau- socdemus su Balcyciu...:):)Is esmes, jei isrinks Dalyte irgi neverksiu- man rinkimai jau pasibaige. Tik laiko gaila, nes po 5 metu vel tauta su savo komunistiniu mentalitetu isrinks komunista- ir si karta tikrai socdema.

56 komentarui2014-05-13 18:52

Reikia eiti balsuoti...,bet tik ne uz grybauskaite!

to batia2014-05-13 18:49

Ukraina bus suskaldyta. Bet nereikia cia kisti Ukrainos. Rinkimai Lietuvoje ir Ukraina neturi nieko bendro. Man ir gaila Ukrainos ir ka? Del to turiu rinktis is 2 komunistu? Man labiau del sios padeties gaila Lietuvos!!!As labai rimtai- taip slyksciai netikejau kad bus. Pasibaisejau LT zmoniu - vergu sovietiniu mentalitetu.Maniau po 24 nepriklausomybes metu mes uzaugom. Pasirodo-ne.

52 -am2014-05-13 18:45

tu geriau neik balsuot.

Raigerdas Vytautui Ju2014-05-13 18:45

Gerbiamas Vytautai, jūs pabandykite galvoti savo galva, o ne svetima. Pirmiausia, tai yra patikimiau, antra, jūs nepasiklysite tarp trijų pušų, trečia, jūs priversite savo galvą atllikti jai labai elementarias funkcijas, kurių vykdymo laukia, bet nesulaukia. Tad, jeigu jūs paimsite Mindaugo Peleckio straipsnius, tai jūs nerasite jokios objektyvios informacijos. Jūs visur rasite Mindaugo Peleckio subjektyvią nuomonę ir daugumoje jo sraipsnių pasižymi kokia nors kenkėjiška veikla. Nesavrbu kam, bet Mindaugui Peleckiui yra svarbu kam nors pakenkti. Neduokite Mindaugui Peleckiui valgyti, bet leiskite jam kam nors pakenkti. Taigi, žaidimų laikas baigėsi ir mes turime pagalvoti ne apie tai, kiek nuostolių apturės Vokietija, nors ir tai yra svarbu, bet kaip mums išvengti 3-iojo pasaulinio karo arba paskutiniojo karo, po kurio nebeliks nei Rusijos, nei Europos. Jeigu nors šiek tiek patikėti Berezovskiu, tai Putinas yra vagis ir žudikas, be to, labai riboto proto, bet valdingas KGB-istas. Reikia suprasti, kad tas "šoko" metodas ekonomikoje sukūrė visiškai patologines vyriausybes. Mes matėme net tokį absurdą, kaip kriminalas valdė Ukrainą. Ne metodiškas ir laipsniškas perėjimas prie kitos ekonominės sistemos, o šitas "šoko" metodas, kad visas valstybės turtas išgrobstomas sukūrė šiandien situaciją, kad gali prasidėti 3-ias pasaulinis karas. Rusijos jūs jau nenuraminsite. Psichozė ir melas per TV tapo Rusijoje jau norma. Niekam į galvą neatėjo, kad Rusija gali pereiti prie fašizmo. Bet, deja, taip įvyko. Leisti fašizmui toliau nekliudomai plėstis, tai reiškia padaryti lemtingą klaidą. Dabar jau be nuostolių šios situacijos nebesutvarkysi. Reikia žiūrėti, tik kad jų būtų ko mažiau. Bet šiandien mes matome iš proto einančią Rusiją. Pažiūrėkite šį video. Aš nepropaguoju Berezovskio, tačiau šis žmogus tikrai nebuvo kvailas:"Последнее интервью Березовского (о Путине)".

Kubiliau ir Butkeviciau...2014-05-13 18:42

kas kaltas, kad praskolinot Lietuva? tai jus atsakysite..ir negasdinkite tautos Putinu.., mes jau nieko nebijome..

MIELA LIEPA,2014-05-13 18:42

be reikalo Jūs taip apie kauniečius. Aš kaunietė,ir balsavau už gerb. Puteikį. Ir labai daug mano draugų ,pažystmų balsavo už Naglį Puteikį. Man labai įdomu,ar sąžiningai skaičiuojami balsai? AŠ jau senai tuo abejoju Be to, tie balsavimo biuleteniai,tai jokie griežtos atsiskaitomybės blankai,kaip paprasti popiergaliai. Jų galima prispausdinti kek tik nori. Jeigu pinigus sugeba "padaryti",tai tokius biuletenius taip pat. Labai būtų įdomu sužinoti kiek metų Kaune tie patys atsakingi už rinkimų organizavimą,ar ne ta pati patikima "CHEBRA"? O dėl kubiliaus,tai matosi,kad žmogus jau pervargęs.

Balsuosiu taip2014-05-13 18:40

As balsuosiu uz Balcyti. Pasirinkimas is 2 komunistu ir man nei tas nei anas nepriimtinas. Taciau labai noreciau, kad galu gale koncervams is po siknos kas kede isspirtu. Tegul supranta viena karta, kad Lietuva - ne ju karalyste, o ju statytine- ne ju karaliene. Jei laimetu Balcytis, manau ateitu ir socdemams galas :) Labai noreciau matyti Lietuva kitokia, kitus veidus Seime, Prezidenta, verta Lietuvos Prezidento vardo, be jokio komunistinio sleifo ir tauta- laisva, o ne nuolat renkancia komunistus. Asmeniskai man GEDA, kad po 24 metu nepriklausomybes man tenka rinktis is 2 komunistu!!!! Kuo reikia buti, kad per 24 metus negaletum nusimesti sovietinio mastymo jungo? Negi lietuviai tokie kiausingalviai ir mano, kad be komunistu nera protingu zmoniu? GEDA, BAISI GEDA. Bet vistiek tikiu, kad kada nors ta neokomunistine irstva bus sunaikinta.

Adele2014-05-13 18:39

Kubilius lepterejo, kad Brazauskas geras premjeras buvo! tai ko iskart nesake, o tik dabar... eina jie visi n..ui!

Na, viskas teisingai,-atsakymas i antrašte2014-05-13 18:23

Kadangi Kubilius aiškiai pareiškia, kai jis reklamuoja Kremliaus pozicija, tai visiems aišku, kad visas pozicijas reklamuoja lojalus, prijaučiantys ir gerbiantys reklamuojama daikta personos. Tai supratau, kad Kubiliui ne tik artimos, bet ir gerai žinomos / kaip patikimo asmens/ Kremliaus pozicijos. Sveikinu už drasu prisipazinima.

batia2014-05-13 18:07

Ekspertai, ekspertai... ir taip rašot tada, kai Ukraina yra skaldoma į gabalus. O žodį "reklama" ištarė pirmas jakilaitis ir Kubulius tik pakartojo. Pusė tiesos = melas

aras To 44. dp2014-05-13 18:05

Nereikia taip karsciuotis. Mes visi cia tariames, kaip elgtis per antraji tura. Vienas pasiulymas buvo balsuoti pries Grybauskaite, balsuojant uz Balcyti, taip sutrukdanr jam atsisesti i ES parlamentaro kede ir pareikalaujant pilnos socdemu atsakomybes. Visada malonu isgirsti ir kitus argumentus.

TIK UZ BALCYTI2014-05-13 18:04

GRYBE I SIUKSLYNA...

atsiprašau...2014-05-13 17:41

Peleckio

Vytautas Ju.2014-05-13 17:36

Vietoje to, kad tuščiai ginčitis, užsukite į M. Paleckio straipsnį „Sankcijos Rusijai smarkiai pakenks Vokietijos ekonomikos plėtrai (video)“ ir pasiklausykite video. Išgirsite ne oficialu amerikietišką požiūrį į Ukrainos problemas. Nesitikėjau tai išgirsti.

dp2014-05-13 17:17

visą laiką rėmiau - ne tik moraliai, bet ir materialiai "ekspertus". O dabar- maždaug pusė metų - jau nebesuprantu :kas jums pasidarė? Jūs ką - Balčytį palaikot? Tegul dabar tas tipas visai partijai lėšas už reklamą atidirbinėja? Ne tik partijai, bet ir giminei Visai nukvakot? Jums Brazausko šutvė geriau? Ekspertai, tapot apgailėtini su savo pozicija..

stasys2014-05-13 17:06

41.. gal ji ir kietesnis tvarinys ..bet žmonės vis dar linkę aplinka vertinti labai materialiais skaičiais. Ir tik jų pagrindų daryti jau visas kitas išvadas. Remiuosi 2006-8 metu patirtimi. Tik sparčiai besipučianti ekonomika leido soc.demams ..pabandyti sukurti tokį kaip LOE.lt ir nenuskęsti iškarto.Konservatoriams pabandžius ta pakartoti su VAE ..tas jau neišdegė.

NUOMONĖ2014-05-13 16:38

JEI NETURI KĄ PASAKYTI-KALBA NIEKUS-kaip PU,kalba daug ,ir nieko nepasako...ką lietuva jau negali turėti normalių ministrų su premjerų,LOJALIUS tegul į stalčių įsideda......žinot kodėl lojalių reikia-KAD NEIŠAIŠKĖTŲ JUODI DARBELIAI,vien mažeikių nafta,ką reiškia

Stasy,2014-05-13 16:08

visuomenė - tai ne mechanika, o kur kas kietesnis riešutėlis nei manai. Aritmetika negelbsti, kad ir kokia ji nanotechnologinė bebūtų.

Ui2014-05-13 15:34

Istorija kartojasi, lygiai kaip ir su Laurinkumi. Tipo, rusai jį uždusins savo glėbyje. Tai ir čia ta pati korta. O už kampo su jais glebėsčiuojamasi ir kikenama-che, che, už lukoilo otkatus gerai gyvena.

senis2014-05-13 15:27

manau kad isrinkus grybauskaite dar 5 m. konservatoriai atves Lietuva i muitu sajunga.Kubiliai juknevicienes ir kiti masiuliai gaus eilinius laipsnius FSB strukturose ir pakelti i bajorus.

stasys2014-05-13 15:20

37 ..Jei tas gyvenimo blogėjimas mokamų pašalpų formoje..tada tikrai užjaučiu. Bet padėti matyt niekaip neišeis ..ateina laikas kai ir Lietuvoje "duona ims verkti tinginio valgoma".Ir jokia čia vakarų demokratija nepadės.:)

29 Rita komentarui2014-05-13 14:56

Jo jo tikrai ,kad bukagalviu ,gerai praminet ir net 45%... ,bet tie poniukai manau uz grybauskaite balsavo ,kuriems nereikia nieko keisti Lietuvoj ,turi pinigo ir jiems viskas ok. bet dar kaimai tie prasigere ,kai rodo per TV PAGALBA... nu juk duosi 10lt eis ir balsuos... Situacija prades keistis kai bus isrinktas ar Puteikis ar Vaisvila ar Kuolys .. na is tokiu zmoniu turi buti prezidentas Lietuvos.. o ta grybauskaite tai pasodinta bobele ir tiek,kad plautu zmonems smegenis ir toliau ,kaip viskas gereja toj Lietuvoj.

Liepa-Diedukui2014-05-13 14:52

Sveiki, Dieduk. Skelbiam karą"kavenskiniams?";) Na, yra ir ten padorių žmonių. Bet didžioji dalis tai tik vartotojų lygio: perku-parduodu-kombinuoju-giriuosi. Kaip ir visur.// Svarbu, ne kur gyveni, o kas esi....

nuomone2014-05-13 14:52

Va va uztat ir negalejome pasiziureti laidos per tokius kubilius ir masiuli ... mala liezuviais,jau bloga darosi... visus zmones laiko kvailiais ,galvoja ,kad paims ir patikes ka jis plepa... kada tu koncervu nebeliks seime tai gal tas seimas kazkaip prades atgauti ir zmoniu pasitikejima. jakilaitis visas isitempes kaip kokiam slaptam pasitarime ,kad butu ,o ne laidoj kur ziuri Lietuva,akis varto ,baisu ziure4ti... miliute tai nebepraveria burnos arba pas gydytoja arba i kita darba uz eterio ..

Jules2014-05-13 14:44

Kubiloidai pamiršo, kad lenkomanas Kubilius, būdamas premjeru, palaikė jedinstveninkus ir juos rėmė, gynė nuo jaunalietuvių ir kitų patriotinių jėgų ir visaip iš jų tyčiojosi. Kas netikite, galite panaršyti po LR archyvą ir susirasite, koks tikrasis Kubiliaus su J. Razma veidas? Kuo jis tik nevadino patriotines, prolietuviškas, proeuropietiškas jaunas ir solidaus amžiaus jėgas? Kaip ruskiai Baltijos šalių salagas Rusijos kariuomenėje okupacijos metais.

DIEVE2014-05-13 14:41

apsaugok mus nuo Kubiliaus ir jo šutvės.

Kada2014-05-13 14:40

Viskas aisku,socialliberalkonservatoriu "aukso amzius" tesiasi.Niekas nesikeis.Taciau liko vienas neaiskumas, kiek dar liko laiko iki ateis rusai, kada mes vel tapsime ju imerijos dalimi?

nesuprantu2014-05-13 14:32

kas dar gali klausyti šito balvono peizalu

Jo2014-05-13 14:31

Gerai, kad dėl kvailumo, nekompetencijos, savo godumo ir trmparegiškumo galima apkaltinti kremlių.

Rita2014-05-13 14:16

Man Lietuva mirusi po rinkimu . Netikejau kad tiek bukagalviu gyvena musu salyje . Visi verkia kaip sunku ,kaip viskas brangu bet balsuoja uz tuos pacius ,uz ta pacia komuniste . Daugiau niekam niekada nebeaukosiu ,tegul Grybauskaite aukoja ir dziaukites visi kvailiai nes issirinkote ka norejote .Badaukite ,skaiciuokite grasius nes jus niekam nereikalingi ,geresnio ir teisingesnio gyvenimo nenorejote ,tiesos taip pat .

Tadas2014-05-13 14:08

Kaip sakė neobolševikė Rasa Juknevičienė,kas už Grybauskaitę,tas už Lietuvą,o kiti trys ketvirtadaliai Lietuvos žmoniu,išeitu ,kalės vaikai.Tikiuosi po tokių pasisakymų ir Grybauskaitė ir Kubiliaus neobolševikai ,praskris kaip fanera virš Lietuvos

to 22. ekspertai, neputokit2014-05-13 14:04

tame ir baisumas, kad labai didele tomasevskio armija, virs 100 tukstanciu, reiskia tomasevskininkai jau greitai perims valdzia prievarta, okupuos viska ir prisijungs prie rusijos. apie tai ir bando pasakyti kubilius. tik kubiliaus niekas nebegirdi, niekas kubiliui nepritaria. kubiliaus labai sunki situacija, jis sako tiesa o jo niekas negirdi. o kremlius jau vaziuoja cia su tankais.

Pagaminę „mailiaus“ bylą tyrėjai pagamino milžiniškų nuostolių.2014-05-13 14:01

FNTT ir Generalinė prokuratūra pagamino netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą. Lietuvos visuomenę „tyrėjai“ mulkino ir mulkina jau 5 metai ir dėl to milžinišką žalą patyrė ne tik verslininkai, kurie ketino įgyvendinti akvakultūros projektus, bet ir Lietuvos valstybė, o tai reiškia, kad buvo veltui, visiškai be reikalo išleisti visų mokesčių mokėtojų pinigai. Prie visuomenės mulkinimo nuo pat pradžios parodė iniciatyvą ir prisidėjo ir Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra, Žuvininkystės departamentas, kurie visiškai be jokio pagrindo (tą pripažino pati NMA) atmetė 7 akvakultūros projektus, siekiant gauti ES ir LR biudžeto paramą ir dėl to verslininkai patyrė milijoninius nuostolius. STT nustatė (ir ne tik STT nustatė), kad ŽŪM ministerijoje yra galimi korupcijos atvejai ir yra neskaidrus ES paramos skirstymas žuvininkystės srityje. Verslininkai patyrė turtinės ir neturtinės žalos už apie 40 milijonų litų, o Lietuvos valstybė visiškai be reikalo dėl šios „bylos“ turėjo padengti tyrėjų, prokuratūros, ministerijų, įvairių tarnybų, Seimo komisijų, teismų ir t. t. darbo ir kitas išlaidas, taip pat dėl sužlugdyto verslo valstybė nesulaukė investicijų į verslą, nesumokėti būsimų pajamų pelno ir kiti mokesčiai ir per 4 metus tai sudaro apie 50 milijonų litų. Padaryta žala bendrai siekia iš viso apie 90 milijonų litų. Būtent taip skaičiuojami nuostoliai dėl sužlugdyto verslo. Pajamų gavo tik žiniasklaida 5 metus intensyviai ir įžūliai skleisdama melą ir šmeiždama projektų dalyvius. (bet projektų dalyviai sumažins šias pajamas, paduodami žiniasklaidos atstovus į teismą už tokią veiklą) Žalą valstybei dėl „mailiaus“ bylos galėtų (turėtų) nustatyti Lietuvos respublikos Valstybės kontrolė – Aukščiausioji valstybinio audito institucija. Tyrėjai ir prokurorai patys savo tarnybų ir darbuotojų padarytų nuostolių netirs, todėl tuo pasirūpinti turėtų kitos valstybės institucijos. Valstybės institucijos turi išsaiškinti ar ši „byla“ yra tyrėjų nekompetencijos rezultatas ar ši, galimai pagal užsakymą pagaminta „byla“ yra galimai piktnaudžiavimo valstybės tarnyba ir valstybinės korupcijos pavyzdys? Laikas išsaiškinti kaltininkus. Jie „gelbėjo“ valstybę nuo „pasikėsinimo pasisavinti milijonus litų ES paramos“, kurios (paramos) net nebuvo! Nebuvo ne tik skirta parama, bet nebuvo net numatyta (! ) skirti jokios paramos ir visiems kitiems projektams, o ne tik „mailiaus“! Ar kontroliuojančioms mūsų valstybės darbą valstybės institucijoms nesvarbu, kad švaistomi milijonai vaidinant „tyrimų“ spektaklius ir pučiant „kovos su ekonominiais nusikaltimais“ burbulus? Valstybei padaryta ne tik didžiulė materialinė, bet ir didžiulė moralinė žala. Šmeižiami ne tik verslininkai, bet niekinama ir pati valstybė prieš visą Europą ir visą pasaulį. Ar investuotojai norės investuoti į tokią Lietuvą? Gal jau laikas pasikeisti? Jei valstybės institucijos negali nieko pakeisti, tai gal galėtų padėti OLAF (Europos kovos su sukčiavimu tarnyba), Europos audito rūmai, Europos komisijos Žuvininkystės departamentas, gal būsimoji Europos prokuratūra? O dabar, esant tokiai apgailėtinai situacijai tik belieka pasakyti: Numerus stultorum in finitus est (lot. ) Kvailių skaičius – begalinis.....

Diedukas 23 - ai kaunietei2014-05-13 14:01

Jei bent kiek orientuojiesi šioj srity, tai pagal Liepos IP galėjai pasižiūrėti, kur ji bazuojasi. Vilniaus ten nerasi. Taip kad esi greita pažeminti žmones. O kas link Kauno, tai, kiek gerbiau kauniečius, tiek dabar jie žemiau plintuso...Vilnietis.

21. nuomone2014-05-13 13:55

Susikišk savo nieko vertą nuomonę į užpakalį. Vergetų portalas. tik verkt kad viskas blogai temokat.. Balsuoja nes mato akimis o ne prabezdėta galva. 5 faktai kad esat patys kalti: - jei nuolat bambat ant kažko tai greičiausiai esat ubagai(70-80%) - jei esat ubagai tai greičiausiai mokėtės kažkokį šūdiną mokslą(20%) arba visai nesimokėt(50%). - jei dar ne pabandėt užsidirbti užsienyje ir taikotės su šūdina alga, tai esat neveiksmingi bailiai(70%). - jei esat neveiksmingi bailiai tai jus išgelbėtų tik pinigai gauti tų kurie gerai uždirba sąskaita - kas yra parazitizmas - taigi esat tiesiog parazitai - jei vakarai tau tik propaganda tai 100% tu nei mėnesio nesi gyvenęs tikro vakarietiško gyvenimo ir tik kruši čia protą. Vergetos pradėkit veikt ir nebereikės bambėt... DEL VISKO KALTI TIK JŪS PATYS.

to Liepa2014-05-13 13:53

nepersistenk su apibendrinimais, "vilniete", atkakusi į sostinę iš Lumpėnų kaimo. Arba rašinėji nuo Bako (kuris yra etatinis pareigūnų profsąjungos pirmininkas, bet kažkodėl įsteigė "nepriklausomą" portalą), chebros kompiuterio - Kaunietė.

ekspertai, neputokit2014-05-13 13:45

šį kartą Kubilius visiškai teisus. Tomaševskis iš esmės tarnauja Kremliui, o savo pozicija dėl Ukrainos prisiviliojo bukesnius ir neišprususius rusakalbius. Tai faktas. Bet kalta ir Lietuvos valdžia, leidusi kurti partijas tautiniu pagrindu, kas yra visiškas nonsensas, nes užkerta kelią pilnavertei kitataučių integracijai į valstybės gyvenimą. Be to, praeituose rinkimuose buvo užmerktos akys, kad lenkai ir rusų aljansas eina bendru sąrašu ir jiems netaikyta 7 proc. kartelė. Tuo tarpu tautininkų, Akstinavičiaus socdemų ir "ozolininkų" bendram sąrašui ta padidinta riba buvo pritaikyta. Kur tada buvo Kubiliaus akys? Subinėj?

nuomone2014-05-13 13:43

prasau paaiskinti,kodel didele tautos dalis nekencia konservatoriu,bet balsavo uz konservatoriu remiama kandidata???Juk didele tikimybe,kad jei sioji bus isrinkta ,tai priedo gausit ir konservatorius.Man susidaro ispudis,kad ta musu tautele susideda is dideles dalies teslagalviu.Ka jiems kisa ta jie ima.Gaila protingu zmoniu,kuriuos tie ciopliai tempia i dugna

Taikinys numeris vienas2014-05-13 13:15

Kubilius.

gal nereiktų2014-05-13 13:11

vadintis Kaunu,tai reikštų ir kalbėti Kauno vardu. Kauno senolių nemaža dalis balsavo už Grybauskaitę,apylinkėse kur žinau antras Puteikis. Prieinama senoliams vienpusė informacija,vien "Pūkas"kiek padirbėjo,kurio aktyviai klauso močiutės. Todėl nereiktų įtįkinėti,kad toks balsavimas buvo dėl sąmoningumo. Balsavo už jaunimas-studentai,kurių tėvai patenkinti esama situacija tai ir vaikams gerai,daugiausia galimai valstybinių įstaigų darbuotojų vaikai konservatoriškų,liberalių pažiūrų ir partija taip prisakė?

Čiukča2014-05-13 13:09

Balsuoti uz Grybauskaitę vadinasi visa Lietuvos valdymą atiduoti i vienos mafijos su konservatorių ir liberastų pavadinimu gaujų rankas. O algas susikėlė visas seimas išskyrius gerbiamą Puteikį. Dėl algų pasikėlimo daugiausiai prisidėjo Konservliberastai kurių daugiausiai statytinių dirba konstituciniame teisme. Balčytis ne angelas, bet nesulyginsi su šėtonu Grybe. Tai Lietuvos praradimas dar penkiems metams ir šį praradimą stumia konservantai kubilius, juknevičienė, liansbergis, abu seimo masiuliai ir kiti auštrevičiai iš Stepančikovo dvaro.

ruta2014-05-13 12:59

Ka protingo gali pasakyti Kubilius ir kaip paaiskinti konservatoriu partijos kenkejiskus veiksmus , kai buvo sidarytos kenkejiskos sutartis su Amerikos aferistais 'Willjams' ? Kodel saukdami apie energetine nepriklausomybe atidave 'Willjams' Butinges naftos terminala , dar dadiedami Birzu naftoteki ir nulini svartavimo tarifa ? Kodel LEO projektas virto afera 2K / Kirkilas Kubilius /? Kodel trindami savo pasturgalius Seime jau virs 20 metu nei syki nesugebejo / nenorejo/ nei vieno didelio projekto ivykdyti skaidriai ir be abejo su nauda valstybei ? Atomine jau pavirto ne tik aukso kasykla saviems , bet tikra atomine bomba Lietuvos ekonomikai . Patogu prisidengent mitiniais kenkejais , patiems kenkti Lietuvai ir ne tik patogu , bet ir pelninga . Pasidomekite kaip atkuto visi tie 'patriotai -bugailiskei -prudai ' , kai tuptelejo i politika , buvo pilki luzerei , nieko nepasieke savo profesijoje / na neskaitant sovietini propesoriu ir sovietinio rezimo uolia funkcioniere /. Tiek metu state SAU gerove , o dabar Tauta nori numesti nuo finansinio Olimpo , reikia skubiai ieskoti priesu /senas sovietinis triukas/. Hipokratas yra sakes - gydytojau , pirma pasigydyk pats ...

Kaip jis besakytų2014-05-13 12:58

bet Kubilius tai tikrai yra taikinys Nr..

Ǒ2014-05-13 12:54

Gal Kremlius ir vykdo sąmoningą imperinę politiką, nukreiptą į Lietuvos tautines mažumas, tik ne tiesiogiai, o per Kubilių ir jo šunaują. Jis yra tikras Kremliaus politikos retransliatorius. Be to, prisipažintų Grybauskikė, kad nepriklausomybės atstatymo metu buvo patapusiu burokevičiūte, ir visos įtampos atslūgtų, visokie landspirgiai atsikabintų.

Visus verčia gintis2014-05-13 12:46

nuo kremlinių, o patys būdami kremliniais , kam tik įmanoma kanda briuselinių vardu chod koniom (Ėjimas žirgu).

aras2014-05-13 12:46

Pasislykstejau Kubiliumi vakar. Toks agitavimas uz Grybauskaite turetu visus nuteikti priesingai. Tuo ir dziaugiuos. Vidutinybe, kuris galvoja, kad yra strategas, atrodo visikai apgailetinai.

kompromitavimas2014-05-13 12:44

Kas patikės,kai Kubilius paniekinamai išsiviepęs vapalioja tokius rimtus dalykus? Tas pats kad Žalimas vaikščiotų po pensininkių butus ir ragintų renovuoti daugiabučius.Kremlius grėsmė reali kaip niekad,bet ne Kubiliui tą žinią nešti.

Ne NE NE2014-05-13 12:39

Dalei ,ji penkis metus valde sali,darbu nulis,o sneku daug,kas gali paneigti,kad vel taip bus ,ar blogiau,nes jau negales buti prezidente,mano nuomone

O juk Kubilius2014-05-13 12:38

buvo paskutinis Sąjūdžio sekretorius!!! Kokių žolelių jis prisirūkė ir savo konservus apdūmijo, kad protelis visai susisuko? Iki grabo lentos ištikima Leninui anūkė tapo jiems tokia miela, kad net drįsta teigti jog ją "puola" Kremlius. Kam gi tam Kremliui pulti savo ištikimą šalininkę? Juk atėjo į Daukanto aikštę sutramdyti oligarchus, kontrabandą, kyšininkavimą. Tai kaip, Kubile, sutramdė? O gal tai smulkmena? Na apsimelavo, juk visi politikai meluoja (kol tauta jiems leidžia). Bet kaip paaiškinsi nusikaltėlio Valio darbą, Grino darbą, KT darbą, pedofilijos bylos viražus, vaikų vežiojimą šunims skirtoje mašinoje už TIE - SOS ir t. t. ir t. t. Ne, Kubiliau, tu sužlugdei konservus galutinai ir Tata tau puikiai talkino. Kaip dabar aiškėja liustraciją sužlugdė ne komunistai, o konservai, kurie patys pirmi būtu pakliuvę po liustracijos priekalu. Išdrįsti pasakyti, kad referendumas Maskvos projektas, geriausias įrodymas, kad konservai su Tata priešakyje nukvako galutinai.

MELAS2014-05-13 12:17

Taip pat kubiliau kaip timošenko .AR NE?

Liepa2014-05-13 12:01

Kaune ne tik gatvės duobėtos, bet ir gyventojų smegenys.Rinkimų rezultatai- puikus įrodymas.// Jeigu tik išgirstu frazę"aššš iš Kauuuuno", tai viskas aišku. Gal tik porą kauniečių adekvataus elgesio ir mąstymo teko sutikt.

Beta to 3. Kaunas2014-05-13 11:54

Jau vien tai, kad save vadini "Kaunas", galima spėti, kad rašai iš Žiegždrių ligoninės palatos. Neskaitant komentaro turinio.

Untanas2014-05-13 11:54

Logiška išvada; esantys ir buvusieji valdžioje kremliaus statytiniai. Kas jei ne valdžia su Prezidente priešakyje valdo Lietuvą?

tikrai gal Kremlius2014-05-13 11:49

kad konservatoriai su Landsbergiu tapo akli ir buki ir virto komunistų šuniukais - tikrai gal Kremlius kaltas. Gal rusų špijonai kokių vaistukų užšėrė Landsbergį, Kubilių, Juknevičienę ir kitus konservatorius?

stasys2014-05-13 11:43

Sėdi šeši ir aptaria ta septinta kurios nėra šalia .. temoje kas nutiko, kodėl „griūvantis dangus“ vis dar savo vietoje ir ar tai nereiškia kad kita savaite sulauksime gerų žinių ? . Aš pateiksiu kita galima priežastį.. Ar ne keistai vertinama situacija ?.. D. Grybauskaitė vis dar save laiko nepriklausoma kandidate ,.. nors politinė visuomenė ,.. to fiziškai nepajėgi suvokti. Neužteko ir penkerių metų laikotarpio tam.. Kur čia šaknys viso to reiškinio ? ir kodėl pas mus taip primigtinai siekiama visiems nepaaiškinamiems reiškiniams duoti savo apibendrinimus ? Tokia sąvoka kaip (nepriklausomas kandidatas), Lietuvoje galima sutykti tik vienoje grafoje kartu su ufonautais ir burtininkais ... apie kuriuos kalbama tik juoko formoje, pavyzdys mūsų ekspertai . eu . Bet komentaras ne apie tai .. mane labiau domina kitas reiškinys , kodėl politinėms partijoms ir jas palaikančioms jėgoms toks svarbu s politinės priklausomybės faktorius ? kad net pačiam kandidatui nepavyksta nuo to visiškai atsiriboti. Ar ta terpė kurioje sukasi mūsų tradicinės partijos su naujai besikuriančiais tautiniais, visuomeniniais judėjimais .. tikrai suvokia ką iš tikro palaiko paprastoji tautos dalis ir kodėl po visų tų šmeižto kampanijos pastangų, prieš D. Grybauskaite, jos reitingai tik aptirpę.. bet nesumenkę pasitikėjimų .. Kaip man tai atsakymas aiškus .. o tos TV laidos vinis ... tu visų ponų baimė ir neviltis .. matant kiek bevertės jų pačių pastangos .. kai progresyviai mastanti didžioji tautos dalis jau sugeba atsirinkti kas tai (tradicinės partijos).. O tokiam kaip Kubiliui su Butkevičiumi tenka eilinį karta žaisti gerai žinoma žaidimėlį..“ gerajį ir blogajį policininką“ .. Tai vis ta pati BAIMĖ, kad supuvusios politinės sistemos kvapas privers tauta išstumti iš savo tarpo tuos TIKRUOSIUS kurie savo prioritetuose matys ne tik Euro parlamento saldžia duona .. ar toki kaip Z. Vaišvila.. isikandusi savo vienos tiesos preambule .. kaip nedaloma bažnytine tiesa, seimo sakykloje.. Atsiras daugiau tokių kaip D. Grybauskaitė .. kurie stos sistemai skersai kelio ir vers ja būtent KEISTIS... neatsižvelgiant į tai kokia politine forma jį įgauna .. Gal čia ir bus ta tikroji priežastis kodėl nepaaiškinami dalykai tampa tokie suprantami .. o D. Grybauskaitė per sekančius antro turo rinkimus .. gaus ne mažiau 50 proc. visų balsuojančiųjų palaikymo. Tai tik vizija.. vizija kuri remiasi skaičiais ir tuo kas akivaizdžiais bado akis.

Kaunas2014-05-13 11:42

Rinkimų rezultatai gana geri, nes apie 60 proc rinkėjų išlaikė sveiką protą ir balsavo už politikus, išlaikančius valstybinį mąstymą ir atsakomybę- D. Grybauskaitę ir Balčytį. Bet dabartinėmis sąlygomis Prezidentė turi žymiai didesnį vidinį potencialą pasipriešinti kremlinų, vietinės oligarchų mafijos, korumpuotų teisėsaugos struktūrų spaudimui, negu minkšasis balčytis, kuris ne kartą buvo nuspirtas į užribį savo partijoje, už kurio godžiais nasrais stovi raudonoji nomenklatūra, paramą pareiškę borisovų rėmėjai, juodieji buhalteriai, koloradinė lenko korta... SĖKMĖS LIETUVAI IR DALIAI GRYBAUSKAITEI.

Beta2014-05-13 11:18

Niekingas skystaprotis. Jo iš viso negalima kviesti į normalių žmonių kompaniją. Nebent tik kaip juokdarį. Bet tada sodinti reikėtų atskirai.

Antanas2014-05-13 10:40

Štai, Kubiliau! Nepadaryta Liustracija, tamstai pavirto jau "Lietuvos Kremliumi"? Nesnauskite. Kitaip tariant "pačiam kelmui šaknys pasmirdo".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi