Ukrainos Nacionalinio saugumo ir gynybos tarybos sekretorius Andrijus Parubijus tiesioginio eterio metu televizijoje pareiškė, kad Rusija gali pulti bet kurią naktį, pranešė pravda.com.ua.

Jis pabrėžė, kad Kijevas rengiasi tiesioginiam Rusijos įsikišimui į konfliktą ir jos karių įvedimui į Ukrainą.

„Tokia grėsmė Ukrainos pajėgų neatbaidys nuo bandymo apginti savo žemes ir žmones Rytuose“, – pasakė jis.

Iki šio momento Rusijos kariuomenė Ukrainos sienos dar kol kas nekirto.

PAPILDYTA 11:00

Ukrainos Vidaus reikalų ministro patarėjas Zorianas Škiriakas savo facebookpaskelbė, kad liepos 1-ąją, pačią pirmąją antiteroristinės operacijos (AO) dieną po paliaubų nutraukimo Donbase jau buvo nužudyta apie 1 tūkst. separatistų.

PAPILDYTA liepos 3 d. 8:00

Kromatorskas. Nuotr.ua.com
Kromatorskas. Nuotr.ua.com

Ketvirtadienio naktį Rytų Ukrainos Kramatorsko ir Slaviansko miestai buvo apšaudomi iš artilerijos, pranešė uninan.net . Nemažai sužeistų ir žuvusių žmonių. Pasak uninan.net (tą patį patvirtina ir Lietuvos didieji portalai) šiuos miestus apšaudo patys separatistai-teroristai.

„Kramatorskas dreba. Dosniai žeria. Yra žuvusiųjų ir sužeistų. Jasnogorka intensyviai apšaudoma”, – naktį skelbė tinklalapis podrobnosti.ua .

Vietos gyventojų teigimu, Kramatorsko priemiesčiai buvo apšaudyti iš reaktyvinės sistemos „Grad”, apgriauti ar sugriauti dešimtys Veselio ir Krasnogorko kaimo namų.

Iš artilerijos apšaudomas ir iš Slavianskas. Mieste nėra apšvietimo, geriamo vandens, telefono ryšio.

Keli vaizdai iš karo paliestų zonų:

Naujausi

Komentarai (122)

Rikiuoti
stasys2014-07-08 12:40

Analitikui ..saulele, nuo kada karas tapo sprendimo galimybe ? vaizdžiai kalbant .. juk neimate kaltinti plaktuko, nepataikius į vinį ? pikta skaudų taip ,.. bet sužalotą pirštą juk čiulpiate pats ..? taip ir čia, konflikto pasekmės guls visai Ukrainos visuomenei, ..bet jos taps pamatų pilietinių vertybių pokyčiams ..visai Ukrainos tautai, skirtumas tik kaina ..kiek tai kainuos. Laisvė griuvėsiuose ..ne koks pasirinkimas.

Analitikas2014-07-06 00:58

Bet koks piletinis karas yra VERTYBIŲ KONFLIKTO visuomenėje sprendimas pačiu blogiausiu (kariniu) būdu. Karo propaguotojai (abiejose pusėse) privalo atsakyti už savo poelgius prieš bendrapiliečius ir jų genocidą.

хххх2014-07-05 01:36

Ukrainoje vyksta karas. Karas visur baisus, kur jis bevyktų: Ukrainoje, Irake, Bosnijoje ar Sirijoje. Ir tokių vaizdų yra kiekviename kare, bet mums yra baisu dėl to, kad karas priartėjo prie mūsų ir kad Rusija kariauja nepaskelbtą karą su Ukraina. Baisu pagalvojus, kad tai gali ateiti ir į mūsų namus.

kubusas2014-07-04 23:57

apsisvietei PutiNake..

NikoGreko to 1162014-07-04 02:20

nematau jokios prasmes skaitit demagogija. Sekmes!

NikoGreko2014-07-04 02:18

Terroristai visada slepesi uz paprastu zmoniu nugaromis. Ir nesvarbu kurius tikslus jie siekia, jie visur ir visada liks terroristais. Ir tik terroristai kalti, kad zusta civiliai zmones.

>115. NikoGreko-nustok purslioti,"vinigretas surūgs"2014-07-04 02:17

žydų kurstoma neapykanta liejasi kraujo ir motinų ašarų upėmis.Kodėl žudynių propaguotojai... negimdo vaikų? Skaityk tarp eilučių "nikogreko" ;))

NikoGreko to 1142014-07-04 02:10

Besmegenis klumpagalvis kolukietis lietuvis!!!! As ne kalbu apie preizastis!!! As kalbu apie budus, kaip pasiekiami tikslai!!!

>113. NikoGreko ("vinigretui")2014-07-04 02:03

Ar užteks tau "protinių galių" suvokti Palestinos ir žydų pjautynių priežastis? Ar gebi tik geltonosios spaudos klišėm "mąstyti"?

NikoGreko2014-07-04 01:48

Tas pats scenarijus kaip ir Palestinoje, palestinos teroristai paleidzia raketas nuo darzialiu ir mokyklu stogu, o kai Izraelio kariuomene apsaudo vietas is kuriu buvo paleistos raketos, zusta civiliai zmones. Klausimas kas kaltas kad viksta kariniai veiksmai? Atsakimas labai paprastas, kalti terroristai.

er2014-07-04 00:12

Ukrainos didžiausia klaida buvo kad patikėjo garantijomis ir atsisakė atominio ginklo ,nebutu nei Krymo atėme ,nei kitas dalis puole

marazminės delfistano rašliavos,"pateisinančios" civilių žudynes2014-07-03 23:44

Penkios priežastys, kodėl Ukraina negali išvengti karo... "Autorius"-nežinomas ?

Juozpas --- 108tam2014-07-03 23:30

Ech, tu - "barone" barabone... Nors "markizu" ar "hercogu" pasivadintum vis tiek žagrės rankenos iš rankovių kyšos. Geriausiu atveju galėtum būti nebent koks čigonių baronas. Bet,... Misliju kad esi paprasčiausias putlerio propagandos apsiėdęs baranas. Avinas. Tačiau labiausiai tikėtina, kad esi pasmirdęs ožys- koloradinis "kaziolas".

to 1022014-07-03 23:20

Neplyšauk ant Amerikos, nes be jos nebūtų ne tik Sovietų Rusijos imperijos, bet ir Putino KGB Banko imperijos taip pat. Gerbkit pagaliau šeimininką vienąkart, o tai blogai baigsite. Vienąkart negarbingai prasukote reikaliuką su garsaus bolševiko Lurjė ir Rosenbergo Krymo "Agro-Joint'u", manote, kad ir šįsyk pavyks. Nepavyks, nes visiems kaimynams esate baisiai daug skolingi, koloradčikai.

baronas2014-07-03 23:14

p. Palmaiti, kaip jusu liga vadinasi? kokius vaistus vartojate jei ne paslaptis? ar jums buna tik priepuoliai ar visa laika paumejimas laikosi kad tolias nesamones non stop barote?

>95.Paprastam(88.118.179.138) į "gyvulių ūkio"temą2014-07-03 22:52

Militaristų "reabilitacijai" apie karo beprasmynę ypač tiktų G.Orwelo,dalyvavusio Ispanijos pilietiniame kare,knyga "Katalonijai pagerbti".

Letas Palmaitis2014-07-03 22:43

Beprasmiai ginčai. Vyksta karas, kurį sukėlė faktinės Mokšvos (bet ne hipotetinės "Amerikos" su "CŽV") pastangos išlaikyti Ukrainą savo valdžioje. Ukrainai reikia arba pasiduoti ir pasinaikinti, arba kovoti. Kova NEIŠVENGIAMAI reiškia žudynes, kuriose, deja, nužudomi ir nekaltieji. Tai ką, pasiduoti banditams? Žinoma, jei tuo norima tapti dar didesniu kankiniu, jau vardan D-vo ir JHS, tada OK. Tačiau tuomet tam turi pritarti visa ukrainiečių tauta. Kadangi to nėra, belieka remti arba teisiąją, arba neteisiąją (agresoriaus) pusę. Žmonės, baikite diskutuoti su apmokamais priešo agentais! Jie yra jūsų priešai, kurie analogiškoje situacijoje šaudys į jus, jūsų brolius, vaikus ir moteris. Karui prasidėjus, su tokiais diskutuojama tik Kalašnikovo kalba, kitokios jie nesupranta. O "Ekspertai" aškiausiai žaidžia dugininkų propagandos naudai su savo vienpusiais "papildymais". Ape Duginą sk. čia: kavkazcenter. com/russ/content/2014/07/02/105372. shtml

>80."mastantis"?Gal kvaištantis?2014-07-03 22:37

"vienintele iseitis-bombarduoti rytu ukrainos miestus su aviacija ir labai aukstai. tada nenukentetu ukrainos kariai,o zutu tik teroristai, na gal darsiek tiek civiliu, bet butu isvalytas krastas pilnai nuo okupantu" --------------------------------------------- Negi vietoj apelsinų(orange)sulčių vartoji "agent orange"? Kodėl ekspertai publikuoja psichopatų rašliavas?

Beta2014-07-03 22:16

Donecke teroristai iš banko pavogė pinigus, skirtus pensijoms ir socialinių darbuotojų algoms

to Beta2014-07-03 22:08

o mes cia gyvenantys kiekvienas pagal savo sugedimo ar informuotumo laipsni komentuojam ir isreiskiam savo poziuri praktiskai nezinodami kas ten vyksta,tik turim propogandinius pranesimus is vienos ir kitos puses...taip kad tie visi komentarai ir mintys neturi jokios reiksmes niekam,isskyrus mus pacius,mes bandom parodyti savo reiksminguma nezinia kam,turbut patys sau...

to Beta2014-07-03 22:00

ar jus buvote Ukrainoje? ten normaliu zmoniu gal kas 10,tai buvo senais laikais...o dabar ten tiktai nera normaliu zmoniu,amerikieciai vadovaujantys karui Ukrainoje na ir kovotojai kurie gina savo teises is vienos ir kitos puses....kas buvo kare tikrai nera normalus zmogus,su visa atsakomybe as jums ta galiu pasakyti...

Beta to 99.2014-07-03 21:36

Abejoju. Nes žmonėms tai Balta vėliava, Raudonas kryžius, Raudonojo pusmėnulio emblemos yra šventas dalykas. Nepaisyti jų, reiškia paminti patį žmogiškumą. Normalus žmogus taip niekuomet nesielgs.

Paprastas2014-07-03 21:32

Skaito tik Gyvulių ūkio gyventojai, „arkliai“, tu ir t.t. O Mes matome ir girdime- jog turim palydovinius(pas mane net 5 „galvutės“). Todėl jūsų(Gyvulių ūkio)darbuotojų pastangos „paremti“ melą ir fašizmą be..... Važiok geriau į mišką ir iškask sau bunkerį, arba seną atkapstyk...

to 96 Beta2014-07-03 21:27

zmones zmones ,nepergyvenkit...su fasistais kovoti bet kokie metodai tinka...

Liepa-"velniukui"2014-07-03 21:27

Ačiū už pakvietimą.;) Matot, aš dabar kaip ir su Dievu draugauju, tai nesinori su Juo pyktis...// Galiu vaikščiot tik į dalykinius susitikimus( į pasimatymus "liepinas" neleidžia...) ;)Manau, kad susitiksim ir neplanuotai: kad ir tam pačiam Vingio parke- gal mitinge, gal akcijoj -"vardan tos Lietuvos". Dėkui už gerą nuotaiką. ;)

juokas2014-07-03 21:25

aisku kad Parubijus bijo Rusijos! reikes atsakyti uz Odesoje sudegintus ir susaudytus zmones,uz maidane nusautus virs 100 ir dar daug nusikaltimu...juk pagal jo scenarijus Ukrainoje vyksta taikiu zmoniu zudynes ten kur dar nevyksta karas...Parubijus vykdo CZV isakymus,jis jau seniai uzverbuotas sios organizacijos kuri organizuoja zudynes visame pasaulyje...

Beta2014-07-03 21:20

Ar skaitėt kaip separatistai apgavo Ukrainos karius su balta vėliava? Iškėlė baltą vėliavą, atseit pasiduodam, o priartėję pradėjo šaudyti. Tai ar jie nors truputį civilizuoti žmonės? Ir ar iš viso žmonės?

Paprastas2014-07-03 21:14

Dabar baigiau žiūrėti Ukrainos „Naujenos“, kaip visada tiesiogiai, ne taip kaip Gyvulių ūkio darbuotojai. Kas krenta į akys, tai vietoji tiesioginių reportažu, paveiksliukai ir komentarai. Tiesa parodė fašistų gvardijos komentarus grynai skirtus gyvuliams: Pirmame vadas paroda dvejų delnų duobutę, ir ten gulinti „nesusprogusį“ 120 mm. „miną“. Spardo ją su koja ir aiškina – tai šaudė separatistai. Ir korespondentas tiki... O ta „mina“ atskrido už 4-5 km. (rodo į Slaviansko pusę)Tai galima įsivaizduoti kokia butu duobė. O kitas, be aprangos, matyt „zekas“(pagal tatuiruotės)džiaugėsi – dabar kariauti gerai, jokiu įsakymu šaudymui nereikia, kaip pamatom kažkas juda taip ir šaudom iš patranku ... greitai baigsim.... (tai vadinasi „šiuos miestus apšaudo patys separatistai-teroristai.“ ) Parodė paleistus Ukrainos žurnalistus(jaunas bachuras ir mergina, kurios dvi savaitės išlaikė „separatistai“. Kolegos puolė jos sveikinti, norėjo paklausinėti, filmavo... tačiau tie atsisakė, apsisuko ir abu nuėjo gatve... Matosi, kad prisižiūrėjo fašistinio teroro pasekmės ir nenori su jais bendrauti... va tokios naujienos Gyvulių ūkyje.

Beta to 93. po velniu2014-07-03 21:13

Ačiū, tik kad pati svečių laukiu ir keliom dienom važiuosim į Dzūkiją pagrybauc, pauogauc... Bet kita proga būtinai prisistatau :)

po velniu2014-07-03 20:56

beta, liepa, kvieciu jus i pasimatyma. liepos 6. susiimsim uz ranku. Tautiska giesme kartu sugiedosim. zodzius prisiminsim (dar spesit ismokt, jei ka). i akis jums paziuresiu. selfie padarysim.. ka? vingio parke. Vilniuj. kelione iki sostines apmokesiu.

arklys kuriam aišku2014-07-03 20:31

Žinoma, gaila žmonės kenčia. Ar karo metu būna kitaip? Ukrainiečiai gelbėja savo valstybę kaip moka. Ar manote rusai tai darytų švelniau? Prisiminkite Berlyno, Vokietijos šturmą. Ten irgi ne visi norėjo karo. Bet privartaudami moteris rusai jų apie tai neklausinėjo. Miestus lygino su žeme nors ten irgi buvo civilių. Niekas nekariauja pagalvėmis ar bokso pirštinėmis... O kad Krymo, Donecko ir Lugansko "taikūs gyventojai" kėsinosi sudraskyti valstybę ir atiduoti ją rusams, jau ir Landsbergio sektantams aišku. Gaila, bet turbūt ne už tą arklį pastatėte. Srėbkit (žinoma, atsiprašau). Ir ne Rusijai moralizuoti - pamiršo Katynę, Rainius..? Jei jau tokie taikūs gyventojai,iš kur pas juos automatai, minosvaidžiai, o dabar jau ir tankai? Klėtyje saugojo?

Beta2014-07-03 20:26

Viskas! Separatistams ateina galas. Pralaimi visus mūšius iš eilės. Cлава Україні! :)

Liepa-Betai2014-07-03 19:59

Teisingai, Beta, - nepasiduokit. To dar betrūko ! Jie galvoja, kad nesugebam suregzt"triaukščių" ar išmatuot ten, kur toli ir ilgam siunčiama pabūti.// Yra veiksmas, yra ir atoveiksmis. ;)

Beta to 79. betai2014-07-03 19:33

Jeigu jau mane siuntinėja (74.kom.), kodėl negaliu pasiųsti atgal?

tikiu sveiko proto ukrainieciu pergale2014-07-03 19:24

pritariu 87 komentarui. rusija nori sukelti antraji pasaulini kara, kas nepalaiko europines pozicijos is karto matosi kad tarnauja kremliaus judosiui. stebiuosi ukrainieciu kantrybe, jau seniai reikejo susprogdinti tuos luganskus ir donbasus kartu paemus. negi amerikieciai negali padeti ir atsiusti normaliu bombu?

Ekspertams2014-07-03 19:21

Rusai norėjo pakariauti tai, ko dabar verkia šis portalas. Gaila rusų? Nemanau, kad čia vien noras būti labai objektyviems ir viską parodyti. Dar kiek laiko praeis ir nusivažiuosite iki "laisvo laikraščio" lygio. Galėsite kviestis Paleckį komentarams. Daugumoje laikote lyg ir normalią liniją, bet advokatavimas Rusijai yra nepriimtinas.

Miela Rita,2014-07-03 19:19

Jūs siūlote paskambinti Zuokulos draugeliui Žirikui, kad abonementinį mokestį padidinti padėtų? Zuokula jau greit ir orą apmokestins. Tokie abonementiniai veikėjai, puolę iš purvo į kunigaikščius, turi labai lakią fantaziją savo luomo, prasčiokų, atžvilgiu - nunerti kailį arba paskutines kelnes numauti ir į bordėlį nuvaryti duonai sau ir ponui uždirbti.

Jules2014-07-03 19:10

Na, dėl Klaipėdos problemos kažkiek ir lietuvaičiai kalti, ypač dėl nevykusios politikos, lygiai tokios pat kaip šiandien, kai liberaliųjų konciervų, krikdemų, bolševikų ir davatkų aljansas pragaištingai stumia lietuvaičius iš Lietuvos ir vykdo dar pragaištingesnę politiką Vilniaus krašte - netekimo link. Kiek žinau, Lietuva Klaipėdą atgavo su, deja, Berlyno pritarimu ir parama, kitaip butų Žečpospolitai atitekęs, kaip pageidavo prancūzai ir anglai. Na, ir tas Pirmais Maskvos paktas, vadinamas Molotovo paktu, irgi padėjo mums atgauti tam tikra prasme Vilnių, nes vokiečiai primygtinai savo iniciatyva reikalavo įtraukti Vilniaus klausimą į slaptuosius protokolus, kitaip šiandien Vilnius, manyčiau, būtų Stalino priskirtas Gudijai. Slapti protokolai ir šiandien sudarinėjami ne tik Garliavos šturmui įvykdyti, dalijamasi įtakos zonomis. Šiaip tai Pirmasis Maskvos(irgi Maskvos iniciatyva surengtas, gal žinote, kodėl? ) paktas buvo spąstai Vokietijai ir Rusijos diplomatijos triumfas – viršūnė, leidusi pradėti vykdyti Antrojo pasaulinio karo projektą. Kremliaus vadyba su sąjungininkais buvo nepriekaištinga – geniali. Bankas laimėjo, be jokios abejonės. Antrasis Maskvos paktas(1939 metų spalio 15d. , jei neklystu) buvo tarp dėdžių Viniuko ir Džo su dideliais ūsais. Na, o pačios žiauriausios įtakos zonų dalybos pasaulyje prasidėjo karo metu ir po karo, be jokios abejonės, kokių pasaulis dar nebuvo regėjęs ir galutinai sunaikinta prūsų baltiška tauta.

palyginimas2014-07-03 19:03

Pusė lietuvių ėmė ir patapo Rusijos agentėliais- taip mano Raigerdas, Landsbergis, dar Grybauskaitė su Juknevičiene. Kaip kad R. Valatka "15min." demaskuoja, kad Garliavos mergaitė– Rusijos agentė, o G. Alasevičius iš Delfi šlovindamas E. Jakilaitį, niekina D. Kuolį ir P. Šliužą. Kaip vienas išsireiškė, tikras psichodelinis jovalas. Kai, anot fotografo Sutkaus, tyčiojamasi iš garbingiausių Lietuvių tautos autoritetų, o kritiškas antisisteminis požiūris apšaukiamas nebūtais dalykais. Tikrai gaila ukrainiečių, taip pat kaip ir lietuvių, kurių nacionaliniais jausmais manipuliuoja trečioji jėga su tuntais neaiškaus plauko patarėjų, siekdamos savų tikslų ir darydamos "didžiąją" politiką. Nebūtina nuvažiuoti į Europą, užtenka, kad JAV viceprezidentas Džo Baidenas pareiškė, kad visos JAV vyriausybinės įstaigos gavo prezidento Obamos įsakymą didžiausią dėmesį užsienio politikos srityje skirti homoseksualistų ir lytinių iškrypėlių teisių gynybai užsienio šalyse. Jis pareiškė, kad seksualinių mažumų teisės yra aukščiau visų tautinių kultūrų, o tų teisių priešininkus pavadino urviniais žmonėmis ir užviršijo, kad seksualinių mažumų teisių gynimas yra išskirtinis aukštos civilizacijos valstybių politikos bruožas ir kad pastarasis yra aukščiau visų tautinių kultūrų ir tradicijų. Valstybės neįvedančios į savo teisę sodomitų teisių (t. y. neleidžiančios pas save jaunimo tarpe laisvai propaguoti homoseksualizmo) „privalės brangiai sumokėti už šitokį nežmoniškumą“ – dar pagrasino Baidenas. Kreipdamasis į susirinkusius LGBT atstovus ir jų teisių gynėjus Baidenas pareiškė: „Jūs esate dauguma, o visi kiti tai trogloditai“(trogloditas – urvinis žmogus, pažodžiui verčiant iš graikų kalbos. Vikipedija aiškina, kad Vakaruose tuo žodžiu vadina atsilikusius, nekultūringus ar nevisai pilno proto žmones). Nematote ryšio? Tas pats Džo Baidenas ne taip seniai spaudė ranką Grybauskaitei Vilniuje ir Jeceniukui Kijeve.

po velniu2014-07-03 18:59

Jies!! :-)

Rita2014-07-03 18:53

Labai idomu stebeti prorusisku komentatoriu psichika.Is pradziu su uzsidegimu varo Putino propoganda.Po to disputa veda nelogiskais faktais.Kada pritruksta argumentu ,pradeda nervuotis.Laukiu kada bus paskutine faze ir prades izeidineti.Paskambinkite Zirikui,jis jus prakonsultuos siuo klausimu.

tu mastantis2014-07-03 18:52

mastai su š..a,todėl ir rašai tokias nesamones.Tik prodo invalidas gali rašyti,kad norint laimėti prieš kažką galima žudyti civilius niekuo nekaltus žmones.

mastantis2014-07-03 18:44

vienintele iseitis-bombarduoti rytu ukrainos miestus su aviacija ir labai aukstai. tada nenukentetu ukrainos kariai,o zutu tik teroristai, na gal darsiek tiek civiliu, bet butu isvalytas krastas pilnai nuo okupantu

betai2014-07-03 18:43

beta, kas tau darosi. toks jausmas, kad tau kaip rusai sako "vozža pod hvost popala"

Beta to 76.2014-07-03 18:37

Caras, komunistai... Čia, matyt, žmogus apie vienos tautos genomą kalba. :)

Beta to 74.2014-07-03 18:33

Široka strana tvoja rodnaja... Vologda, Krymas (skubėk, nes tai laikinai), Kamčatka, Čiukotka, Bratsk,... Vperiot! Skatertju dodrogą! O jei jau čia sėdi, tai sėdėk ir neįsakinėk kitiems ką jiems daryti, o ko ne. Tavo laikas jau 247 metai kai praėjo, o kitas dar neatėjo ir,. nesitikėk, neateis.

po velniu 752014-07-03 18:19

caras, komunistai..kas jums? laikrodziai sustojo? vaistai baigesi ar pinigu neperveda? iki 10 d. turetu..

to 742014-07-03 18:15

Ponuli,nesinervuokit.Nepatinka,neskaitykit.O i Kryma tegul vaziuoja prorusiki lietuvaiciai,kurie pasizymi aktyvia Putino propoganda siame portale .Jums Rusijos caras galetu ir nemokama kelialapi padovanoti uz nuopelnus .

po velniu2014-07-03 18:04

atrodo, kad raigardas ir rita sedi vienam kabinete. o beta su jules kava nesioja. kontorele. jei dirbat, dirbkit tiesiogini darba, o ne paklodes rasinekit. jei atostogaujat, varykit i sventaja. pagal mentala jums ten vieta. o gal geriau varykit i kryma. ten ir paaiskinkit savo "tiesas". megafona pasiimkt. kai grisit, papasakosit.

Raigerdas 70-am2014-07-03 17:25

Jūs, deja, nesupratote mano komentaro. Šiame nuostabiame sviete yra toks reiškinys, kaip kažkokio reiškinio egzistavimo laikas. Plaštakė, tarkim, gyvena vieną dieną. Yra medžių, kurie gyvena ne vieną tūkstantį metų. Arktikos ledynai turi sukaupė net tokią informaciją, kuri įrodo, kad šioje Žemėje jau buvo atominis karas. Valstybės yra taip pat gyvas organizmas. Jos arba vystosi, kaip ir atskiras žmogus, arba jos degraduoja, ir tada iškyla pavojus kaimyninėms valstybėms, nes jos nesiruošė kariauti. Istorija rodo vieną faktą, kad Žmonija kol kas nėra išprendusi problemos dėl bepročių. T. y. visuomenė jų neatpažįsta, nes paprastai toks pamišęs politikas sako, kad jis tai daro tos šalies ar nacijos naudai. Protingi žmonės tokių dalykų nepriima, kaip tai buvo nacių atveju, bet pamišėliai į tai reaguoja labai guviai, nes išmušė pagaliau jų valanda, kada jie tampa "svarbiais savo nacijai" žmonėmis. Pagrindinis pamišusio žmogaus požymis yra tame, kad jo daroma žala yra didesnė, nei padaryta nauda. Bet dauguma visuomenės tokių duomenų neturi, ir tik išvydusi lavonų krūvas, staigiai ji pradeda praregėti. Aš palyginau buvusius faktus su fašistine Vokietija, nes požymiai to noro kariauti ir pamokyti visus, egzistuoja Rusijoje. Karas jau turėjo prasidėti. Kodėl neprasidėjo? Todėl, kad fašistinės Vokietijos atžvilgiu nebuvo imtasi jokių priemonių. Ir tada Hitleriu apetitas pakilo bevalgant. Ukrainos atžvilgiu Europa ir JAV neliko abejingos ir ėmė stabdyti tą Rusijos beprotystę pradėti karą. Kariuomenė prie Ukrainos sienos jau buvo paruošta. Jau buvo sukurti filmai, kaip ateina krachas Ukrainai, ir Rusija ją okupuoja. Taigi, vos ne masteliu 1:1, įvykiai vykę su fašistine Vokietija, pasikartojo su Rusija. Jau įvairūs psichotikai čia Lietuvoje ir pačioje Rusijoje pradėjo šnypšti, kad štai Putinas sugrąžins prarastas TSRS teritorijas ir mes vėl gyvensime MELO IMPERIJOJE. Kodėl taip įvyko? Todėl, kad nebuvo jokio socializmo ir nėra jokio kapitalizmo, bet yra buvo kriminalinis socializmas, kuris dabar pavirto į kriminalinį kapitalizmą. Ukrainos noras yra normalus siekis - atsikratyti to kriminalų skleidžiamo melo Rusijoje. Ukraina nori keistis. O Rusija su pasikeitimu turi jau seną amžių problemą. Netgi tada, kai Europoje pradėjo vystytis pramonė, Rusija vis dar buvo atsilikusi valstybė, kurioje vis dar tebebuvo baudžiava. Taigi, nieko naujo Rusijos istorijoje neįvyko. Tai yra amžių problema. O dabar pasikeitimus Rusijoje sustabdė įsigalėjusios KGB grupuotės Rusijoje, kurios pralaimėjusios karą, pirmiausia savo kriminaliniams autoritetams, nori atsikvitavoti. KGB ir "Vory v Zakone" - tai du nusikalstami junginiai, kurie TSRS laikais dalijosi turtu. Bet dabar įvyko turto perdalyjimas. KGB-istai tapo milijardieriais ir jiems niežti turėti ne tik milijardus, bet netgi atskiras šalis. Ir viena iš jų yra Ukraina.

naikint teroristus be kompromisu reikia2014-07-03 17:24

kai kas cia pergyvena kad zusta civiliai.nu ir kas?nereikia civiliams palaikyt rusu nebutu karo. ukraina turi atsikratyti visu kas pries jos nepriklausomybe. lietuva palaiko ukrainieciu musi ir pergale bus musu! galu gale tik per krauja rusu okupantai gyvenantys rytu ukrainoj supras kad ten jiems ne vieta

Rita2014-07-03 17:02

Na nerasinekit apie ta pilietini kara. Tai netiesa. Tai vyksta nepaskelbtas Rusijos karas su Ukraina,panaudojant ivairias priemones. Borodajus,Girkinas vadovaujantys separatistams-teroristams yra Rusijos pilieciai. Tuose miestuose siaucia ivairiausios grupuotes,imdami i nelaisve zurnalistus ,ukrainiecius nesutinkancius su separatistais ,ESBO stebetojus. Plesia bankus,atimineja is gyventoju masinas,uzpuldineja ir nuginkluoja milicija ir t t. Kas tai ,jei ne terorizmas ir banditizmas. Tie zmones,kurie norejo atskiros Novorosijos respublikos,jau seniai prarado ta nora ir sustabdyti isibegejusi terorizma gali tik armija. O kad ten vieni banditai kovoja su kitais tarpusavyje tai faktas. Jau pamirstas Ponomariovas atrodo pasiskelbes Sloviansko meru ,kitos grupuotes pasodintas i cype. Jeigu Rusija nemaitintu tu grupuociu karine technika ir naujais rusijos pilieciais,Ukraina susitvarkytu. Ukrainieciu klaida kad jie is karto neuzkirto kelio pradineje separatizmo stadijoje,kada buvo uziminejamos administracijos ir nuginkluojama milicija. Ukrainieciu beda kad daug tautoje isdaviku ir vargas kad nebuvo normalios sienos su Rusija. Net kosmariskame sapne pries pusmeti niekas nemate kad Rusija taip pasielgs su broliska vadinama ukrainieciu tauta. Aisku gaila zuvusiu zmoniu ir kiek dar bus auku. Visa atsakomybe uz tas aukas ir inspiruota kara tenka tik Rusijai. Nejaugi ji pamirso antrojo pasaulinio karo baisumus.

br - Raigerdui2014-07-03 16:47

Sugrįžtant prie 1938 m. temos, - būtent dėl Vokietijos ultimatumo Lietuvai. Pagalvokime, kas būtų, jei Lietuva nepriima Vokietijos ultimatumo ir Vokietija nužygiuoja "iki Latvijos sienos", okupuodama Lietuvą? Tuomet vienareikšmiškai galime teigti, kad nebūtų Molotovo - Ribentropo pakto, ar bent jau tokio, koks iš tikrųjų buvo pasirašytas. Tikriausiai visas Pabaltijys (gal ir Suomija) ir Lenkija liktų Vokietijos įtakos zonoje arba būtų nukariauta. Dar didelis klausimas, ar Hitleris būtų toliau veržęsis į rytus, ar puolęs britus. O gal Stalinas būtų paskelbęs karą (kaip ruošėsi daryti) Hitleriui? Ir sovietai iš II pasaulinio karo "aukos" būtų tapę tikrais agresoriais? Supranatama, galima daug spėlioti "kas būtų, jei būtų" (ko istorikai žiauriai nemėgsta). Bet kažkaip neapleidžia mintis, jog dabartiniai (tarsi ne itin reikšmingi pasauliniu mastu) įvykiai Ukrainoje gali išsivystyti "į kažką daugiau", ko labai nesinorėtų...

po velniu2014-07-03 16:25

patys separatistai apsaudo save is artilerijos!? Wtf!? Tai kiek vaiku gyvybiu kainuoja usa propogandistu darbas? Gyvybemis, ne $. Gal kas zino, kiek reikia nuzudyti zmoniu, kad prabiltu sazine?

Basakojė2014-07-03 16:22

Koks dar terorizmas ar teroristai? Ten vyksta pilietinis karas.

Rita2014-07-03 16:12

tu nepaprastas ,o labai prastas situacijos traktuotojas. Cia galima ir savo sapnus komentuoti. Juk nesi ten buves,o tavo visi aiskinimai atkartoti is Kisieliovo,Solovjovo propogandistiniu laidu. Mes ta mateme ir klausemes. Pasvarstyciau apie tamstos issakytus teiginius,jeigu butum korespondentu ir butum dalyvaves tuose ivykiuose . As taip pat ten nedalyvau,taciau klausau,skaitau abieju pusiu ivykiu eigos destyma. Paskaityk ir paklausyk ukrainieciu zurnalisto Portnikovo,opozicine rusu spauda ir bus aisku kas agresorius,o kas auka. Oficialiuose rusu TV kanaluose dideliu isminciumi buti nereikia. Uz didelius pinigus rusu tauta galima itikinti kad saule sukasi apie zeme jeigu tai bus naudinga Putinui. O didejantis Rusijos fasizmas pasireiskia tuo,kad jie tik savo tauta mato kaip pacia didingiausia ir neapykanta tiems kurie tokios idejos nepriima. Juokingiausia tai kad visi tie juodieji TV saumenai-propogandistai dergiantys ES,JAV vazineja ne savo salyje pagamintomis masinomis,rengiasi ne savo dizaineriu drabuziais ir perka vilas ne Adleryje ar Brianske,o supuvusiuose ju zodziais vakaruose. Tik paprasti ,dirbtinai paversti patriotais rusai nesioja vietinius rubus arba sekond hand atveztus,mokosi ne Kembridze o Volgodonsko licejuje ir vazineja dar tarybiniu laiku moskviciais. Dar 70 procentu rusu nebuvo uzsienyje ir yra susidare nuomone kad Europoje po gatves vaiksto vien gejai,ir isrvirkeliai. ,kurie nori sunaikinti Rusija. Tokiems zombiams uztenka pranesti,kad ukrainieciai zudo rusus ir jie nieko negalvodami versis per siena ju ginti. O tokiu ziniu pranesejai ir toliau lepinsis po Majamio saule ir vazines mersedesais. Visai tai Putino saikai nusispiaut i rusu tauta,jos vargus ar mirtis. Svarbiausia per propoganda issaugoti valdzia ir turtus. Kas to nemato ar nenori suprasti yra tokie pat zombiai. Didziausia Elcino klaida buvo savo ipediniu palikti ta pilka KGB pele ,pavirtusia plesrunu.

Beta2014-07-03 15:54

Baisiausia, kad teroristai neleidžia evakuotis gyventojams. Kažkada buvo atidarę koridorių kelioms valandoms, kas spėjo gerai, kad ne - tragedija. O ir išvažiuoti visa šeima bijo, kažkas lieka turto saugoti, nes siautėja marodieriai.

uz ukrainieciu laisve iki paskutinio suvio2014-07-03 15:34

kol nebus nukautas paskutinis teroristas antiteroristine operacija reikia vykdyti. taip zus dar eiliniu gyventoju, bet jie turi suprasti, kad norint gyventi geriau reikia ir pasiaukoti. lietuva perejo tas kancias, uz tai dabar gyvenam bendrijoj ir esam saugus. tas pats bus ir su ukrainieciais. slave ukraini ir smert teroristum.

Raigerdas Ritai2014-07-03 15:18

Paskaitykite Ritos komentarą. Ji labai blaiviai išdėstė savo požiūrį į įvykius Ukrainoje. Ji labai teisingai rašo, kad "O tokia agresyvi retorika apie rusu gynima svetimose teritorijose sukelia priesinga reakcija". Nuo savęs tik pridėsiu, kad būtent tokią retoriką dėl kitur gyvenančių vokiečių naudojo Hitleris. Prisiminkite ultimatumą Lietuvai ir jo atvykimą į Klaipėdą. Pažiūrėkite šį video:"Hitleris Klaipėdoje 1939 m." ir jūs pamatysite, kaip jis buvo sutiktas. Ir mosikauoja baltom nosinaitėm ir plakatai, kad "Memelis dabar bus laisvas", ir ištiestos rankos su šuksniais "HI HITLER!" Ir jūs dabar man pasakykite, kuo skiriasi vokiečių naciai nuo dabartinių Rusijos nacių? Prisiminkime tuos įvykius:"Reicho valdžia pareikalavo, kad Lietuva perduotų jiems Klaipėdos kraštą (vokiečių vadinamą Mėmelio teritorija), atskirtą nuo Vokietijos po Pirmojo pasaulinio karo, grasindama, kad kitu atveju Vermachto pajėgos įsiverš į Lietuvą ir nesustos iki pat Latvijos sienos". "1924 m. Klaipėdos konvencijos 4 signatarai, anksčiau pažadėję ginti Lietuvos suverenitetą Klaipėdos klausimu, ultimatumo metu Lietuvos neparėmė. Didžioji Britanija ir Prancūzija laikėsi nuolaidžiavimo politikos, o Italija ir Japonija, Vokietijos sąjungininkės, palaikė vokiečių interesus. 1939 m. kovo 22 d. Lietuva buvo priversta priimti ultimatumą". "1938 m. Hitleris viešai pareiškė, kad Vokietija privalo atgauti Klaipėdos kraštą, kuris savo svarba Vokietijai nusileido tik Sudetų kraštui". "1938 m. gruodžio 11 d. rinkimuose į Klaipėdos krašto seimelį 25 vietas (iš 29) laimėjo vokiečiai ir tik 4 - lietuviai. Vokiečių nacistų judėjimo pirmininku Klaipėdoje tapo Ernestas Neumanas, vienas iš 1934 m. suimtų nacistų, veikusių pogrindyje. Neumanas reikalavo, kad Lietuvos valdžia leistų Klaipėdos krašto gyventojams pasirinkti, kuriai valstybei priklausyti: Vokietijai ar Lietuvai. Vokietija tuo tarpu tikėjosi, kad Lietuva pati savanoriškai atiduos Klaipėdos kraštą. Ministrų kabineto pirmininko Vlado Mirono vyriausybė nieko negalėjo padaryti prieš nacistinės savivaldos Klaipėdos krašte sudarymą. Vyriausybė taip pat nebandė imtis jokių ryžtingų priemonių prieš nacistinių organizacijų veiklą". Taigi, Krymo ir Klaipėdos krašto okupavimo scenarijus tas pats. Taip elgėsi fašistinė Vokietija. Dabar taip elgiasi fašistinė Rusija, nors slepia savo analogišką fašistinei Vokietijai elgesį.

uz greita jega2014-07-03 14:58

porosenka turetu veikti ryztingiau, tie miestai turetu buti nusluoti nuo zemes pavirsiaus. taip, zutu ir visi gyventojai, bet ateitis butu normali, kas is to kad zudo tik po truputi

hehe2014-07-03 14:56

Oho kaip įdomiai, teroristai-separatistai šaudo patys į save ir nusikauna tūkstančiais, bet spėju iš rusijos plūsta irgi tūkstančiais. Tai čia galo nebus, reikia sienas uždaryt ir dar popkorno daugiau užvežti ukrainiečių šauniai kariuomenei, kuri neturi ką veikti ir stebi visą šią kovą. Pergalė jau nebe toli, tikrai per faceboką paskelbs - laukiu nekantraudamas!

egzpertas2014-07-03 14:52

Stiprybės Ukrainaj kovoje su teroristais. Visa Lietuva palaiko kovą su okupantais-teroristais. Tikėkimės viskas baigsis greitai.

Jules "paprastam" žmogeliui2014-07-03 14:39

Kol neatplaukė drg. Trockis iš Niujorko su babkėmis ir neįkūrė Antrosios Rusijos imperijos, dėl runkelių pavadintos Sovietų Sąjunga arba Rusijos sovietine imperija, tol nieko gero nebuvo, ane? Beje, ir Putino Trečiąją Rusijos imperiją irgi tas pats Bankas įkūrė, todėl turi pilną teisę Maskvai įsakyti susiprastinti iki Maskvos kunigaikštijos, tiesa? Tiesa, draugas Leninas iš draugo Trockio nufyrino tą jo sukurtą ypatingą produktą, kurį vėliau Stalinas paveržė, o dabar Putinas nudžiovė, tiesa? Ar sutinki su tokia faktologija?

Paprastas2014-07-03 14:31

Na, taip: „Fašistų partija buvo Italijoje“ – pradžioje..., o perversmas ir pilietinis karas buvo Ispanijoje. Kaip dabar Ukrainoje. Viskas teisingai! O va kas liečia „internacių partija arba kitaip - Bolševikų partija - buvo Rusijoje“ – tai grynai gyvuliškas mąstymas. Paskaityk geriau – kada ir kur buvo sukurtas internacionalas, „Bolševikų partija“ – RSDP, vėliau buvo „(b)“ ir t.t.

sera2014-07-03 14:20

nesupratau tai teroristai saudo ir is miestu ir i miestus? patys tik saudo pirmyn atgal? o ka daro tuo metu ukrainos armija? tik stebi kol anie i savo pirmyn atgal saudo ir zudo zmones griauna namus?

Ko čia kliedit, balamūtai?2014-07-03 14:12

Fašistų partija buvo Italijoje, o internacių partija arba kitaip - Bolševikų partija - buvo Rusijoje, negi neaišku arba tebeskaitote TSKP istoriją ir žiūrite išsižioję, ką pasakys oligarchijos dvaro pseudo istorikai, tiksliau, Vilniaus universiteto agitpropas su "činovnykais, ane?

Paprastas to 552014-07-03 13:57

Rašai grynai Š.... : „Pirmiausia-ar kada skaitete Rusijos ziniasklaidoje apie ukrainietiska fasizma,rusu naikinima ,valdant Janukoviciui,Juscenkai ir kitiems.“ – ką tada irgi buvo Odesa, bombardavimai, fosforas, cheminis ginklas ir t. t.? „nebeapsikente vadovu oligarchu nustekentos salies padetimi ir taip pat norejimu pasukti europietiskos demokratijos pusen,išeinant“ – „europietiską demokratija“ – tai kraujas, o idėja – naikink kas prieš? Grynai gyvuliškas palyginimas: Janukovyčius tankus ir kariuomenę į Kijevą neįvedė, kaip Gorbačiovas, dar daugiau su visko sutiko... net referendumą dėl „europietiskos demokratijos pusen“ surengti ir naujus prezidento rinkimus paskelbė..... „Ar tai tau primena Lietuvos Sajudzio“? Kas paleido iš kalėjimo visus nusikaltėlius ir jos apginklavo? Kas lakstė per vis Ukrainą ir daužė nekaltus žmonės, milicininkus, gubernatorius ir t. t. Visus tos įvykius rodė ne „Maskvą“, o Ukrainos žiniasklaidą, t. sk. ir garsus „5 kanalas“. Ir tik vėliau prasidėjo konstitucinis pasipriešinimas(be ginklų) atskiruose regionuose. O ginklai atsirado vėliau(kada kariškiai, milicininkas, išniekintas „berkutas“ ir t. t. perėjo į gyventojų pusę). Tik tada atsirado Krymo įvykiai. Ir t. t. ... „Keletas komentatoriu su didziuliu inirsiu gina Rusijos pozicija“ ... Mes neginam, o rašom teisybę... , o tu varai juoda Gyvulių ūkio propagandą. Kiek tau fašistai sumokėjo?

Rita2014-07-03 13:16

Keletas komentatoriu su didziuliu inirsiu gina Rusijos pozicija,viska suplakdami i bendra kruva. Pirmiausia-ar kada skaitete Rusijos ziniasklaidoje apie ukrainietiska fasizma,rusu naikinima ,valdant Janukoviciui,Juscenkai ir kitiems. Tai buvo broliska tauta. Viskas apsiverte aukstyn kojomis kada paprasti zmones nebeapsikente vadovu oligarchu nustekentos salies padetimi ir taip pat norejimu pasukti europietiskos demokratijos pusen,iseinant is po Rusijos globos subure Maidana. Ar tai neprimena Lietuvos Sajudzio. Siaubingu ivykiu pasekoje Janukovicius spruko i Rusija kartu su pavogtu izdu. Stai cia ir prasidejo Rusijos agresija . Paslaptingai suguzeje rusu kariai padedami vietinio kriminalo atstovu pasieme Kryma. Taip,Kryme gyveno dauguma rusu,kurie norejo buti Rusijoje,taip sis pusiasalis daugiau kaip 200 metu buvu Rusijos teritorija. Taciau kodel taip viskas buvo padaryta per pora savaiciu,o ne pries 10 metu arba dar po 10 . Rusija kaip banditas pasinaudojo Ukrainos silpnumu,pakrikimu ir prorusiskais isdavikais. Taip elgiasi kapisonais apsidenge gatves chuliganai atiminedami is pagyvenusiu pinigines. Tas pats norima buvo padaryti ir su Rytu Ukraina. Taciau ukrainieciai jau stojo i kova uz savo teritorijos issaugojima. O uz tai jie vadinami fasistais. Ir prie ko cia JAV. Taip jie moraliskai per savo pasiuntinius palaiko ukrainiesius sioje kovoje uz salies vientisuma. Taciau skirtingai nei Rusija,nesiuncia nei tanku,nei ivairaus plauko teroristu pradedant kazokais baigiant cecenais. O visa ta rusu isterija apie genocida,tai smeizto ,melo ir ivairios biaurasties rezultatas. Kas liecia Odesos ivykius. Buvo taiki maidanininku eisena. Taciau agresyvus prorusiski antimaidanininkai su savo bitom uzpuole ta kolona. Prasidejus mustynems dalis subego i ta prakeikta pastata,metant molotovo kokteilius,ivyko gaisras. Baisu. Rusija kalbedama apie savo tevynainiu gynyma daro meskos paslauga. Visose buvusiose respublikose rusai gyvena taip pat kaip ir vietiniai,niekas ju nediskriminuoja,o kalba tos salies kur gyveni reikia moketi. O tokia agresyvi retorika apie rusu gynima svetimose teritorijose sukelia priesinga reakcija. Putinui reiketu rupintis savo teritorijoje,kurios jau apzioti negali,vargstanciais rusais,kurie salies gilumoje iki siol gyvena zeminese ir apgriuvusiose suns budose. Leisti buvusiom Rusijos okupuotoms respublikoms pacioms rinktis kaip tvarkytis salies viduje ir su kuo draugauti,Tas pastovus vyresnio brolio nurodinejimas ir santazavimas jau visiems nusibodo ir siuolaikiniame pasaulyje yra atgrasus.

Paprastas to 512014-07-03 13:11

Tau ir tokiems, kaip tu – „atlyginimą“ tikrai užteks : „iki gyvos galvos“.

spalvotas propagandinis balionas niekšybėms maskuoti2014-07-03 13:06

Parubijus išpūtė nesąmonių balioną,o broliai lietuviai ėmė jį nesąmonių autografais puošti..... Arabžydžių skaldančioji,kiršinančioji veikla žinoma nuo Egipto faraonų laikų iki mūsų dienų.Visais istorijos etapais ją gairiavo kraujo upės ir kalnai lavonų.

Dugino klaida2014-07-03 11:57

O Putinas paklausė. Kam reikėjo gimdyt NOVOROSIJĄ. Ir arkliui buvo aišku,kad tai bus "vietnamas" slavų žemėse. Nusilps bekariaudami visi slavų kraštai. Po to ateis"leninas" jevrejų kraujo ir karus pavers revoliucija. Ir vėl visi liks patenkinti. Nieko nėra durnesnio už įsiutintą rusą:jis nebemąsto ,o eina kaip robotas žudikas. Bet ,kai atsigręžia -žiūri,kad jo tėvynės laukai tušti likę ir dilgėlėmis užžėlę. Apima liudesys rusą ir jis palikęs tėvynę ,išvyksta apsigyventi į užkariauto priešo teritoriją tardamas"zdies chorošo žitj".

Jules "paprastam"2014-07-03 11:51

Koks genocidas, kai ruskiai ir jų vadai su anūkėliais dar neatsiskaitė už XX amžiaus Bolševikų partijos ir jos internacionalo nugalabytus žmones pasaulyje, o aukų gi virš 150 milijonų, taip kad ir Sibito bei Maskvos turtų žalai atlyginti nebeužteks - teks ne tik "gnatj monetu", bet ir nugarą lenkti pasaulinio genocido vykdytojų anūkams ir proanūkiams? Va tep, genocido draugai stachanoviečiai, Morozovo bendražygiai XXI amžiuje. Lietuviškųjų bolševikų iš socialdimokratų ir liberaliųjų konciervų partijų ir jųjų davatkų, grybautojų, irgi laukia tas pats - atsakomybė.

Jules2014-07-03 11:42

Nepasiduokit, oi, nepasiduokit, koloradininkai, juk "vašė delo pravoje", ane? Aš ir mirdamas prisiminsiu, kaip mus, salagas, pačią pirmąją atvykimo dieną į ruskių kariuomenę dieną "diedai" pavadino mus "niemcais", fašistais ir "pribaltijskais banditais", kuriems, atseit, nepatinka sovietų valdžią ir nuolat prašydavo pasiaiškinti Rusijos inteligentų atžalos, kodėl mūsų senelius ir tėvus "niemcai" šokoladu maitino ir kaip atrodo „liesnyje bratja“, o jei netinkamai pasiaiškinsi - tai lengvai galėjai likti be dantų arba būti užspardytas vorelėje. Va tep, žinoma, kubiloidų, liberalų ir bolševikų(socialdimokratų) mamyčiukams to nesuprast, juk užaugo po saugiu mamos sijonu, tiesa?

Paprastas2014-07-03 11:40

„pačią pirmąją antiteroristinės operacijos (AO) dieną po paliaubų nutraukimo Donbase jau buvo nužudyta apie 1 tūkst. separatistų.“ – Na ką, ateis laikas ir tokios „naujienos“ bus teismo pripažintos, kaip „akivaizdus genocido faktas“. Fašistai pasprings nekaltų žmonių kraujyje. Ir jie jau jaučia (kaip gyvuliai) savo galą, todėl žvėriškumas tik didės. Šitas pilietinis karas parodė, kas yra kas... Jeigu atskyros vakarų valstybės, reikalauja sustabdyti šį karą, tai Gyvulių ūkis – banda(Amerika ir ES) atvirkščiai – skatina žudymus, bei provokuoja rusiją, suverčia jai „atsakomybę“, nekaip negali atleisti Krymą. Toks Gyvulių ūkio kerštas, sukelia vis didesnį pasipiktinimą tarp nepriklausomų valstybių ir formuojamas galingas „prieš europietiškas blokas“. Auga ir ES vidiniai nesusitarimai, o tai jau ES pabaiga. Jokia NATO nesugebės išlaikyti ES bloką – Gyvulių ūkis pats save žudo, žudydamas kitus.

"raigerdui"2014-07-03 11:02

Na ir iš kur Lietuvoje randasi tokių išsigimusių žmonių kaip tas "raigerdas", kurie visus aplinkinius ima markiruoti "rusijos agentais". Kas tai per psichikos liga, kas per dvasinis neįgalumas. Maniau, kad tik numaidaunintoje Ukrainoje yra tokių piliečių, kaip tūlas odesietis, išmetęs savo močiutę per balkono turėklą, šaukdamas "Slava Ukraine, gerojam slava", kas vokiškame variante skambėtų "Hail Hitler, sich hail".

Rusijos "agentas "Raidardui2014-07-03 10:03

ištrauka iš Vytauto Mikalausko straipsnio Rusai karų nepradeda – jie juos užbaigia. Apie „kolorado vabalus“ Negaliu ir, matyt, niekada nesuprasiu tokio požiūrio. Maniškis labai skiriasi nuo oficialaus, tarybiniais laikais mokslus baigusių, profesijas įsigijusių ir ne taip jau blogai gyvenusių, dabartyje save didžiausiais ano meto nuskriaustaisiais ar net kovotojais už laisvę įvardijančių „mokymo“. Geras tai požiūris ar nelabai - ne man spręsti. Esu išmokytas neteisti savo tautos istorijos. Neperrašinėti, nekoneveikti, o priimti ją tokią, kokia ji buvo. Ir priimti pagarbiai, kiekvienas iki mūsų gyvenęs žmogus, daugiau ar mažiau, tikrai vertas. Jau vien dėl to, kad jis gyveno. Dabar tokius kai kas vadina „penktąja kolona“ ar kažkokiais „kremlinais“. Neseniai atsirado dar vienas įvardijimas: „kolorado vabalai“. Beje, apie tuos kolorado vabalus, kurių apsčiai surasi bulvių laukuose. Manau, kad tas nežinomas autorius, kuris pirmas šį pavadinimą panaudojo ne pagal paskirtį, menkai žino, kad, sakysim, iki pereito šimtmečio septinto dešimtmečio apie kolorado vabalą Europa nieko nebuvo girdėjusi. Jis atėjo Lietuvon iš „jūros“. Būtent čia ir yra visa paslaptis: koloradas buvo atplukdytas ir konteineriais išmesti jūron, vėliau jie siautusios audros buvo išplukdyti į krantą ir... Tai koks nors atsitiktinumas? Anaiptol. Toks sąmoningas veiksmas politikoje įvardijamas kaip biologinio ginklo panaudojimas. Taigi, realybė yra tokia, kad tais metais prieš tuometinę TSRS per Lietuvos teritoriją Vakarai panaudojo biologinį ginklą, kuris, jų manymu, turėjo ypač kirsti per plačiai mūsuose bei kitose Baltijos respublikose ar Baltarusijoje užauginamą bulvių derlių... Toks buvo kažkieno galvoje, ten, už Atlanto, viename iš daugelio institutų gimusios ekonominės diversijos planas. Tiek to. Tiesą pasakius, ko jau ko, bet kvailių visais laikais gimdavo apsčiai. O dabartiniame laike, atrodo, nuo tos „demokratijos“ jų tik padaugėjo. Gal ne visur, gal tik pas mus? Belieka tikėtis, nors veiksmai Ukrainoje, ir ne tik Ukrainoje, verčia kalbėti priešingai.Visas straipsnis kk.

Raigerdas Rusijos agentėliui nr. 452014-07-03 06:02

Kodėl jūs diksusiją suprantate taip vienpusiškai? Kas su jumis nesutinka, tai tuoj reikia pradėti gąsdinti? Na, jūs dabar gi ne kalėjime. Ar jūs niekaip negalite atprasti nuo tų kalėjimo stereotipų? Ai, ai, ai, pasirodo Ukrainoje net 10 milijonų teroristų. Ir visi jie, kaip nekeista, rusai. Ir dabar ukrainiečiai puls naikinti rusus. Ai, ai, ai, kaip neteisingai elgiasi ukrainiečiai. Na, tikri fašistai. Tai, kas ginasi? Ukraina Rusiją puola, ar Rusija Ukrainą puola? Bet paršams iš "Gyvulių ūkio" aiškinti tokius dalykus yra beprasmiška. Lietuviai, kurie gynėsi nuo rusų, buvo vadinami banditais. Scenarijus tas pats, nes nieko "Gyvulių ūkyje" jie naujo nesugeba sugalvoti. Matai, rusai jau pradeda erzinti jaunimą ir kitose Europos šalyse. Pažiūrėk šį gana puikų repą: "Made in Russia - OHNE LABEL". Išversiu, kad "Russenshit" reiškia šioje dainoje rusišką šudą. Kaip matai, agentėli, įgrįsote jūs ne tik Lietuvoje, ir ne tik Ukrainoje.

juk2014-07-03 04:34

Naujosios Ukrainos marionečių valdžios tikslas išžudyti ir ištremti 10 mln. Rytų Ukrainos gyventojų. Nejau nesimato, kad A.Parubijus nepajėgus mąstyti savarankiškai. O "psiciatrui", zoologijos mėgėjui Raigerdui atsitiko taip, kaip tam batsiuviui vienaakiui-vienarankiui likusiam be batų.

Raigerdas dar Rusijos agentams2014-07-03 04:03

Šitie Rusijos agentai, matomai yra su implantais. Jie kaip robotai gieda tą patį ir visi pavyzdžiai - tai melas, melas, melas. Na, ką gi, "Gyvulių ūkyje" nieko kito ir nemoko. Todėl ten nieko naujo nėra. Štai vienas tūlas Rusijos agentėlis rašo: "As irgi galiu taip paklaust, jeigu tamsta pries Rusija, tai reiskia tamsta uz JAV". Vach, vach, vach, Rusijos agentėlis galvojo galvojo, galvojo ir sugalvojo pakartoti Lenino frazę:"Kas ne už mus, tas prieš mus". Būtent pas kriminalus taip ir yra. Tik Rusijos agentėlis pamiršo iš kur jis tą frazę ištraukė. Hitleris kaltino žydų finansininkus Europos bolševizacija. Jis bijojo bolševizacijos, todėl pradėjo pulti kaimynines šalis. Rusijos agentėliams yra parašyta dainuoti tą pačią dainelę, tik dabar kaltinti JAV dėl globalizacijos. Todėl reikia pulti kaimynines šalis. Būtų gerai, kad jūs visi susieitumėte į krūvą, ir išsiaiškintumėte. Rusijos mafija su Amerikos mafija ir neknistumėt protą nei lietuviams, nei ukrainiečiams, nei kitų šalių piliečiams. Bet paskiau, kaip ten bebūtų , teks grąžinti Krymą, sumokėti kompensaciją Ukrainai, Lietuvai, Latvijai, Estijai, Lenkijai, Suomijai, Moldavijai, Čečenijai, gal būt, net Vengrijai ir Čekijai. Toliau reikia padaryti apklausą Rusijos viduje ir apklausti nacionalinėse autonominėse respublikose ar nėra diskriminacijos ir gasdinimų iš rusų pusės. Po truputį Rusijoje įgyvendinti Žmogaus Teises. Tada žmonės atsigaus ir "Gyvulių ūkis", keliantis problemas visiems aplinkui, tame tarpe ir patiems Rusijos žmonėms, gaus pagal tai, ko nusipelnė. Tai ir bus kažkas panašaus į Paskutinį Teismą. Bet jis turi būti Rusijoje. Virš 19 miljonų nužudytų žmonių vien TSRS teritorijoje. Tai tikrai GENOCIDAS. Europa šokiruota Rusijos mafijos prekyba ginklais ir narkotikais netgi Afganistane: "Schattenreich russische Mafia - Die Bedrohung". Jeigu Cosa Nostra turi tik 35 000 savo bojevikų, tai Rusijos mafija turi 144 000. Skirtumas gana didelis: "Воры в законе фильм о русской мафии".

juokas to Rita2014-07-03 02:50

ne Rusijoje pasimaise protas....cia amerikos nuosekli zmoniu pjudymo ir zudymo programa veikia...na aisku ir Lietuvos mankurtu propoganda...

juokas2014-07-03 02:48

sitas veikejas dar bus teisiamas uz ODESOJE sudegintus ir susaudytus zmones....

PACIFISTAS2014-07-03 02:28

tikras paribys tas veikėjas. Visi ir be parubijaus žino, kad JAV nori išprovokuoti Rusiją karui. Gaila Ukrainos žmonių ir kareivėlių, atsidūrusių JAV ir 'parubijų" mėsmalėje. O džiaugtis kad nužudė savo šalies 1000 piliečių tai jau virš visko.Ir kaip po to jie galės 'gražiai' gyventi vieningoje ir vientisoje Ukrainoje? Ramybės ten jau nebus ilgai.

jezau marija2014-07-03 02:23

dviem didziausiem pasaulio taikdariam usa ir rusams savo galimybes is esmes teikia taip rusus nuzeminus aliaska Von ten tvarkyt savo virsenybes svarbumo ir meiles taikai reikalu Salin rankas nuo Ukrainos Kuo ji cia deta gerbiamieji taikos balandziai

Raigardas 272014-07-03 02:20

Teisingas logiškas pastebėjimas,visos Imperijos baisios, bet blogio Imperija, tai košmaras.

Rita2014-07-03 02:13

Rusijoje vienu metu pasimaise protas 80 procentu gyventoju. Putino ziniasklaida savo juoda propoganda idiege tautieciams,kad jie apsupti priesu ir greitai bus uzpulti NATO. Dar baisesni ukrainieciai,todel reikia uzgrobti jos zemes ir ten sukelti sumaisti. Ir ta visa pilka mase patikejo skleidziamom nesamonem ir pradejo melstis Putinui. Visus vadindama fasistais,Rusija pati tapo didziausia agresore ir fasistine salimi pasaulyje. Blaiviai mastancius rusus arba isvare is salies arba susodino i kalejimus,o Duma priimineja istatymus viena uz kita idiotiskesnius. Labai gaila ukrainieciu,siame etape patekusiu kegebisto Putino nemalonen. Kokia bus sekanti salis beprociu idioto taikiniu tik laiko klausimas. O cia privisusiems Putino garbintojams-dinkit i savo viduramziu tevyne ir rupinkites jos gerove. Tik tokiu koloborantu deka prasideda neramumai ir karai. Taciau jums to turbut ir norisi.

Gėda ekspertai2014-07-03 01:58

Kur mano komentaras.

andrius2014-07-03 01:51

Su raigerdu geriau nediskutuot.jis nelabai supranta kas yra diskusija. vakar jis pareiske ,kad jo rusijos intelegentija ir verslas laukia isskiestom rankom. ir dar rase,kad gali konsultuoti puse lietuvos psichiatru.. zodziu musu reigardas,kaip ir teiserskyte kokia,- nacionaline vertybe

TERAP........2014-07-03 01:34

Ir kaip tas A.Parubijus,Zorinas taip tiksliai suskaitčiavo "separatistų"aukas?ne999-os ne1001-na,o lygiai 1000-is aukų,kažkaip idijotiškai keistai skamba,nežinau,tik sukėlė užkrečiantį juoką.O Rusija Ukrainą tiksliai žinau puls vakar.

reigerdui2014-07-03 01:27

tamsuoliui. Rodosi man,kad tamsta arba visiskai nieko nesupranti,arba dirbi juodam jankiui. Man rodosi,kad tavo rankos jau seniai uz nugaros ir dar is siknos kazkas juodo kyso su amerikoniska velevele ant galo. Kalbi lygiai ,kaip ir tie parsidave zombiai porosenkos,timosenkos,prodanai it t. t. Tu kalbi jankiu kalba ir tave sunku suprasti,tu jau seniai issirinkai verhe kgbisteir dar drysti mus ,kurie turime savo nuomone,vadinti pamiseliais. Arba tu jankio pasamdytas,arba durnius.

Šitie laukinai eina į Europą?2014-07-03 00:59

youtube.com/watch?v=cbA-UXD5ny0

akivaizdu2014-07-03 00:57

Rusijos kariuomenės įvedimas į Ukrainą yra numatytas pagal JAV CŽV scenarijų, kas atrištų rankas jų tolimesniems veiksmams. Tam ir sprogdinami Rytų Ukrainos kaimai, todėl A.Parubijus ir bėga pirmas šaukdamas prieš vežimą.

>302014-07-03 00:40

Pilnai jums pritariu. O yra čia tokių aktyviai besireiškiančių, kurie turi tik dešinę akį, ausį, ranką ir koją, kuria ir spardo iki isterijos kitaip manančius nei jie patys. O Ukrainoje tikrai nieko gero iš valdžios elito nėra.

to Raigerdas2014-07-03 00:25

Ar neatrodo tamstai,kad visada yra daugiau kaip 2 iseityr, t. y. jeigu nepalaikai oficialios Ukrainos valdzios, tai dar visiskai nereiskia kad palaikai Rusijos vykdoma politika??? kaip uzknisa tokie kaip tamsta kai bando klausima statyt tik jiems patogiu rakursu. As irgi galiu taip paklaust, jeigu tamsta pries Rusija, tai reiskia tamsta uz JAV, uz valstybe kuri kiekviena diena savo vykdomos politikos deka nuzudo tukstancius zmoniu. Kaip patinka toks klausimo ir atsakymo pateikimas? Lietuva dabar tokioj pavojingoj stadijoj, kad betruksta tik stalininiu troikiu teismu ir greito nuosprendzio ivykdymo, taip sakant atsikratyt visais kurie nenori palaikys tik vienos puses.. Taip kad nereikia, nebukit tokie kategoriski, nes diktaturu istorijos parode kad niekas nebus saugus, kulka ar kartuves gali gaut didziausias diktaturos fanas. Beje, gaut nuo tos pacios diktaturos, vos tik atsiras kazkas norintis uzimt siltesne vieta.

beje2014-07-02 20:51

pasaulio verchas yra JAV o ne Rusija, nes nuo ju viskas priklauso o ne nuo rusu.

nebijokit2014-07-02 20:50

Obama sake kad Ruusija silpna.

Raigerdas Rusijos agentams2014-07-02 20:03

Kokios didelės ašaros šitų Rusijos agentų iš Maskvos. Pasiilgote Lietuvos? Nostalgija kankina? Bet priversti dirbti pagal rusų nurodytą šabloną? O dabar paimsime faktus. Kokia valstybė kelią pavojų Lietuvai, Ukrainai, Latvijai, Moldavijai ir kt. kaimyninėms šalims? Atsakymas aiškus - Rusija. Ar gali užpulti Ukraina Rusiją, Lietuvą, Latviją, Suomiją, Moldaviją, Lenkiją ar kitą kaimyninę šalį? Atsakymas aiškus - ne, negali. Ar gali Rusija užpulti Ukrainą, Lietuvą, Latviją, Suomiją, Lenkiją, Moldaviją ar kitą kaimyninę šalį? Atsakymas aiškus - taip, gali. Kodėl? Todėl, kad to kaimyno politika prilygsta politikai, kuri yra kalėjime, kur yra "verchas", o kiti visi jam paklūsta. Taigi, kriminaliniai įpročiai ir tvarka Rusijoje pareina iš kalėjimų ir KGB kultūros. Štai, kodėl tas kaimynas yra neprognozuojamas, kaip yra neprognozuojami bandito veiksmai. Nusikaltėlio logikos jūs nesuprasite, todėl kiekveinu momentu jūs priverstas saugotis. Nusikaltėlis kartu yra ir pamišėlis. Štai, kodėl neįmanoma nuspėti kaip jis pasilegs po minutės. Todėl Rusijos kalėjimuose teroristai vedžiojami tik pasilenkę "rakom", o jų rankos visada už nugaros yra su antrankiais. Bet Rusijos agentams tas dalykas yra aukštoji matematika. Jie šito nesupranta, bet jie taip pat nėra garantuoti, kad patys neatsidurs tokioje pozoje. Štai ateis ta diena, kai pasikeis "verchas". Ir ką jūs darysite? Jūs manote, kad jūs dirbsite naujam "verchui"? Manau, kad jūs apsirinkate. Nežinau, ar jums padės jums šitas filmas, bet galite pažiūrėti:"Специальный проект. Мафия страны советов". Mano manymu, jūs paklūstate tik tada, kad jums kas nors įvaro baimę. Savo galvos jūs neturite.

:)2014-07-02 19:11

zmones rytuose jie zudo ,o negina.Jie zudo tuos ,kurie mano kitaip ir jie dar kalba apie kazkokia tai demokratija.Amerikos klapciukai,porsenkas viena kalba ,parvaziuoja i kyjeva ,gauna naujus jankiu nurodymus ir vel daro kitaip.Marionetes savo salyje,labai panasiai,kaip ir lietuvoje.

Virusas 22-am.2014-07-02 17:23

Net neįsivaizduoju, kaip tu ten spėji sutikrinti, sąžiningai ar ne? Bet jei jau tvirtini, tai matyt spėriai sukiesi. Malačius. :)))) O kodėl 3-iasis prasidės būtent naktį? Ogi todėl, kad baisiau būtų. Juk daugelis dabar ir dienom ruso bijo, o čia, įsivaizduok sau, naktis, tamsu ir dar rusas puola. Apsišikt galima iš baimės! Taip ir mirs rusofobai. Nuo infarkto. Net nepamatę to ruso. Nes bus naktis. Tamsu... :))))))

Po velniu,2014-07-02 17:15

terminas "teroristai", kaip pagal komandą, visuose leidiniuose pakeistas į "separatistai". Khm, ką tai galėtų reikšti…? Kad teiginys "nužudyta 1000 teroristų" skamba idiotiškai?

baisiui2014-07-02 16:48

Taigi "broliškoji tauta" galėtų palaidoti bent dalį "ukrainiečių" ir nebūtų viskas taip baisu. :) Likusius jau ir pati Ukraina kaip nors pasilaidotų. :)

kalbant paprasčiau2014-07-02 16:45

Bet kurią naktį gali prasidėti III Pasaulinis.Vykstant informaciniam karui,nereikėtų labai tikėti kariaujančių šalių pranešimais apie priešo nuostolius.Nors,priešingai nei koloradinių respublikų Donbabve ir Luganda vatnikai,Ukraina savo nuostolius įvardina labai sąžiningai.

baisu2014-07-02 16:41

nuzudyta 1000 ukrainieciu....Koks dziaugsmas kitiems ukrainieciams ...

tarakonui2014-07-02 16:31

pagal tavo kacapiska logika Rusijai senai reikejo ateiti i Lietuva ir isdauzyti litovcus misko brolius... Fasyyyystus atseit... Prastai tamstai su mastymu

skorpionas2014-07-02 15:46

Rusijai jau senai reikėjo ateiti ir išvaryti iš Luhansko ir Donecko Respublikų banderas-buvusius Hitlerio sąjungininkus.

stasys2014-07-02 15:39

Beta ... apie kaina reikia kalbėti tada kai yra realios prielaidos jai kisti, Jums gal ir patinka Skardžiaus populizmas, bet Jis neturį realios alternatyvos tam ką pats sudėjo pirštais.. skaičiuodamas. Beta nereikia apsigaudinėtį pigumų, jei to negali pagrįsti realiais pasiūlymais dabar ir šiuo laiku, tai tokios kalbos nieko vertos. Mulkinti visuomene galima pasakant ir tik dalį jai tiesos, pateikiant kaip alternatyva, bet esmė visada liks ta pati .. versle laikas visada surištas su kaina, jei pavėlavai apsispręsdamas dabar.. vėlesnės diskusijos dėl kainos dydžio netenka esmės. Pavizdys Visagino AE.. Butkevičiaus traukinys jau nuvažiavo .. tik Jis dar pats to nesupranta, o jei supranta, tai tuo pačių mulkina ir visuomene savo pasiteisinimais. Neišnaudota galimybė visumoje daug brangesnė sutaupytai skaičiuojant tai brangu ar ne. :) juk laikas tai nestovį..

Beta stasiui2014-07-02 14:56

Pradėta? O kiek baigta? Kiek iš jų turi tęstinumą? Ir kiek tas NIEKAS kainavo mums? Skaičiavai Tamsta?

stasys2014-07-02 14:48

Beta .. man tai atrodo kad toks klausimas aplamai čia nereikšmingas .. jei kalbame apie tai kas į tema ir kas ne . Grįžtant prie temos, o Jus pabandykite sau pačiai įdomumo dėlei pasiskaičiuoti kiek energetinių projektų buvo pradėta per paskutinius 2008-2013 metus .. bent man vienos rankos pirštų neužteko. Ir kodėl būtent tuo laikotarpių. O ne tada kai Lietuva sąliginai ekonomiškai klestėjo... kas link tos emigracijos .. tai plepalai. Lietuva gal ir vėluoja su kai kuriais ekonomiką skatinančiais sprendimais, bet tai nieko bendro neturį su kažkokių išsivaikščiojimu.

Beta2014-07-02 13:55

Ne, vis tik komentaras vietoje. Tai kodėl mes su stasiu čia apie dujų kainą diskutuojame? :)

Beta2014-07-02 13:54

Apsižiūrėjau, kad mano 9-tas komentaras ne čia į dėtas, ne į temą. Atsiprašau.

Beta stasiui2014-07-02 13:50

Tai jokia Gazpromo nuolaida, tai tik atstatymas iš politinės į rinkos kainą. Dėl dujų terminalo geriau patylim. Jei ne tas pats Kubilius, dujų terminalas JAU stovėtų ir ne už dešimt kartų užkelta kaina,nežinia po kieno, tik ne po Lietuvos vėliava plaukiojantį terminalą, bet už normalią kainą, kurią būtų mokėję net ne vartotojai. Sakai, dabar ne laikas? o kada tas laikas ateis? Kai Lietuvoje JAU nebus lietuvių, ar kai Lietuvoje nebus konservų? Nes kol jie valdžioje tokio laiko nenusimato... nebent po karakosmečių.

stasys2014-07-02 13:26

Beta .. Jus čia bandote žaisti ta savo kairė dešinė ,. o pagal mane nereikia pulti į kraštutinumus. Tiek soc. demai tiek konservatoriai, neturį bendros energetinės vizijos Lietuvai,.. o kai to nėra, viskas priešpastatoma politinių įdeologijų skirtumams. Juk faktas ir tai, kad jei ne tas pats konservatorių kraštutiniškumas, soc. demai taip ir nebūtų pasiryžę toms energetikos pertvarkoms,.. kalbų apie dujų terminalą, ir trečiajį energetikos paketą. Sąlyginis pigumas, kaip matote po 10 metų tapo superinėmis kainomis, o pigiai parduotos Lietuvos Dujos, puikiu verslų perparduodant jas tiems patiems.. Jums paprasčiausiai vis dar sunkų suprasti, kad nuolaidos kaip tokios, šeip neegzistuoja.. o jei jau jas gauni pasitikrint ar tikrai jos tokios.. Lietuva puikus tam pavizdys. Todėl ir klausiu ką pasiūlė Gasprom . Butkevičiui .. ar tik ne dar viena .. pigumo antį. ? juk laikas tam netinkamas.

ruta2014-07-02 13:24

24 birzelio Vienos konferencijoje , Putleris pasdake :Taip , as neslepsiu / tik nepasake kodel pries tai sliepe ir melavo/ , mes panaudojame karines pajegas , kad ivyktu Krymo 'referendumas' , taip pat blokavome Ukrainos armijos padalinius.'http:/kremlin .ru/transeripts/46060

ruta2014-07-02 13:19

1 numeris prikimstas rusiskos propagandos , kaip Kaledinis kalakutas ...

Beta2014-07-02 13:19

„Ukrainos kontržvalgyba pagavo Rusijos agentą Ukrainos pilietį, universiteto dėstytoją, profesorių. Profesorius Rusijos žvalgybos buvo užverbuotas 2005 metais, kai jis lankėsi Maskvoje. Ryšį su savo kuratoriais profesorius palaikė per kuratorių Kijeve. Profesorius Rusijos žvalgybai sutiko dirbti už piniginį atlygį. Per Ukrainos prezidento rinkimus profesorius turėjo sugadinti elektros kabelį, kuriuo yra tiekiama elektra pastatui, kuriame dirbo Centrinė rinkimų komisija. Tokiu būdu Rusijos žvalgyba siekė sutrikdyti rinkimų komisijos darbą ir parodyti visam pasauliui, kad rinkimai buvo suklastoti. Kitas uždavinys buvo paprastesnis. Profesorius turėjo signalinėmis raketomis apšaudyti Lenkijos ambasadą, esančią Kijeve. Pistoletą numesti, o šalia jo palikti „Dešinysis sektorius“ vizitinę kortelę. Rusijos žvalgyba siekė diskredituoti Dešinįjį sektorių tarptautinės visuomenės akyse. Už šią provokaciją Rusijos žvalgyba profesoriui sumokėjo 3000 eurų.“ /Kastytis Braziulis/

H2O2014-07-02 12:57

Ko tikisi fašistas parubijus, maidaunų komendantas, vežęs snaiperinius šautuvus "dangiškos šimtinės" gavybai. Oligarchai žydai, užgrobę valdžią Kijeve, intensyviai naikinantys brolžudiškame kare Donecke ir Luganske nacių "šimtines" sunaikins ir jį patį: naciai jiems buvo reikalingi, kad užgrobti valdžią, užvaldyti 20 proc. dar neužvaldytų aktyvų, o šiandien jie balastas, atidirbta medžiaga, nusikaltimų liūdininkai, kuriuos reikia likviduoti.

Beta stasiui2014-07-02 12:47

„Vienas iš svarbiausių Rusijos žvalgybos uždavinių Lietuvoje yra valdyti energetikos sektorių, įtakoti jame vykstančius procesus. Jeigu jie negali jos valdyti, tai padaryti taip, kad mūsų energetikos sektorius būtų nuostolingas, itin brangus ir sunkiai žmonėms pakeliamas. Toks įvykių rezultatas taip pat juos tenkina.“ /Kastytis Braziulis/. Ką ir darė Kubiliaus vyriausybė- laikė aukštas dujų ir elektros kainas, atsakydavo, arba kitaip kaišiodavo pagalius bet kokiams galimam dialogui su Gazprom. Kartais nusivažiuodavo net iki tiek, kad pas atvykusius iš Gazprom'o derybininkus, derėtis nusiųsdavo džinsais apsirengusį, su išpašytais markiniai peimenį, atseit, "derėkimės". Kodėl jis taip elgėsi? Pagalvok.

stasys2014-07-02 12:28

Beta ..svarbu ne turinys, o to turinio laikas. :) karas Ukrainoje, nėra gera prielaida kainoms mažėti .. pasvarstykite.

Beta stasiui2014-07-02 12:02

Tai žinoma, kuo didesnė dujų kaina, tuo Lietuvai geriau. O jei jau Vyriausybei (kuri ne Kubiliaus), pavyko argumentų kalba prirėmus susišnekėti su Gazpromu, tai blogai. Labai labai blogai... konservams. O jau kas konservams blogai turi būti blogai visai Lietuvai- tokia jau bolševizmo prigimtis: kas ne su mumis tas prieš mums.

stasys 22014-07-02 11:54

.. Ir dar pabaigai ,ta tema. Mane stebina kiek atsainiai žiūrimą Lietuvoje į tokias savotiškas gerasias Butkevičiaus "pergales", su gasprom, ar tai ne rusiškas saldainis avansų Lietuvai,..juk žiaumojanti burna neturį laiko rėkauti. Tik ar mes patys žinome ką žiaumojame.?

jooo2014-07-02 11:40

Kijevo Maidano didvyriai jau pradėjo dėti į kelnes...Rusija juk ne tuščiai fiksuoja, kuris kiek praliejo gyventojų kraujo - Parubijus daugiausiai - juk pradėjo nuo maidaniečių...

stasys2014-07-02 11:36

Jei konfliktas gylės tiek savo apimtimi tiek laiku, labai tikėtina kad ateis tas momentas kai Rusija su diplomatijos pagalba permes konflikto padarinius pačiai Ukrainai pasaulinės bendruomenės akyse. Pirmas tokios politikos ženklas, Rusijos bandymas atsiriboti nuo tiesioginio kišimosi į konfliktą,Rusijos parlamento pagalba panaikinant leidimą panaudoti Rusijos kariuomene Ukrainoje.. situaciją "non stop" reikalauja kad tai atrodytų išplaukiančiai iš pačios problemos . Bet esmė konflikte juk lieka vis ta pati, Ukraina ir toliau reaguoja tik į scenarijaus padarinius, kuriuos jai kurią Putinas. Todėl Autoriaus komentaras labai logiškas .. ir tikėtinas. Užsitesusio konflikto išeitis yra tik dvi greitai,.. išvalyti r. Ukraina nuo Rusijos smogikų ,antra įsivesti tarptautines pajėgas .. pripažįstant visos tos situacijos beviltiškumą. Laikas tiksį ne Ukrainos naudai, taip kaip vasara praeina greitai .

Paprastas2014-07-02 11:03

Einis propagandos blefas. Kaip ir mūsų politikų. Jog tam, kad „užpulti“ putinui reikia įgaliojimų – leidimą iš Dumos. O tai procedūra, ir užtrunka ne „bet kurią naktį“... , čia pas jos puola kas nori ir kada nori.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi