Lietuvoje veikia ne vienas labdaros ir paramos fondas, skirtas kovai su koronavirusu.

Visi trys Lietuvos prezidentai – Dalia Grybauskaitė, Valdas Adamkus, Vytautas Landsbergis – skiria šiai kovai didelį dėmesį ir pinigus.

Į kokį fondą, gerbiami ekspertai.eu skaitytojai, ketinate pervesti ar jau pervedėte savo pinigus jūs, skirtus kovai su koronavirusu?

Dalyvaukite apklausoje, nebūkite abejingi ir išsikėlę vėliavą balkone, rūsy ar ant stogo, aukokite kuriam nors iš kovos su koronavirusu fondų, ar, jei turite galimybę, visiems fondams iš karto.

Veikiantys Lietuvos prezidentai, iš kairės į dešinę: Dalia Grybauskaitė, Valdas Adamkus, Vytautas Landsbergis, Gitanas Nausėda.

Naujausi

Komentarai (109)

Rikiuoti
Tam davė, tam davė, o tam neliko2020-04-15 02:00

Tai į tuos fondus nubyrejo-es ar ne iš tų 5 milijardų eurų???

:)2020-04-14 23:48

O 5 varianto nebus?

Bleka2020-04-14 18:08

Zur ir gaila ju:visi nevykeliai ir ne lietuviai...

S2020-04-14 07:12

.be/zzYznaRulYA....Per 27 metus nepriklausomybes...nesugebejo ne vieno padoraus meninio istorinio filmo sukurti....nuo tarybiniu laiku vienintelis ir liko HERKUS MANTAS....TIKRO ISTORINIO NEI APIE SAULES MUSI...NEI APIE TIKRA TIKEJIMA GAMTA , ZALCIU, UGNIM....tik Lieyuvos Kinostudija ir ta sugriove....jokios kurybos, tik griauti, kad tu nugriutum su visu savo balkonu.....

Vytas2020-04-14 01:13

ŠAKĖS! Nuo kada prezidentu V.Landsbergis tapo? Tai tas pats, kuris fondą įkūrė pavogtais iš Lietuvos pinigais dar prie prezidentų priskiriamas. O šiaip jie visi vieno ir to paties medžio vaisiai: agentas "Dėdulė", agentė "Magnolija", šlepetės iš Šiaulių, na ir paskutinis - tamsus bankininkų arkliukas.

Rigas partizans2020-04-13 22:17

Visi konservatnykai, bėgte marš į Nacionalinio Stadiono griuvėsius ir bliaunate giesmę savo Ožiui!

cccp kaput2020-04-13 22:13

UŽ LAISVĄ LIETUVĄ už SĄJŪDĮ už KGBISTĄ DĖDĘ LANSBERGĮ UŽ KGBISTĘ prezidentę GRYBAUSKAITĘ URAA tovariščiai graždaninai ccccccp kaput

N.A.T.O.2020-04-13 22:12

Pirkit debiliukai ginklus, kaukių neturim

Labai2020-04-13 18:52

Gaila, bet klydome rinkdami Grybauskaitę. Kuo toliau, tuo labiau neigiamai stebina. Antpečiai ilgam prikibo ant krūtinės!

Timas2020-04-13 16:37

KGB šutvei Dėdulė - Magnolija nesulauks paramos iš sážiningú žmoniú. Jakilaičio-Tapino ir televizinės bobelės fondai irgi negaus nei kapeikos, nes tai konservinės šliurės.

Kodėl2020-04-13 13:08

dėdulė pavadintas prezidentu? Žiniasklaidos ir dar vieno išrinkto geresnio iš blogiausių sąrašo nieko nereiškianti nuomonė. Tautai (šunaujai) jis niekada nebuvo ir nebus prezidentu. Savanaudis savo ydų vergas.

Aukoti,2020-04-13 12:26

o kuriam iš jų? Jie dešimtmečiais "kaupė" tautos lėšas, tik pasididindami savo sąskaitas bankuose ar ofšoruose, bet tautai kas gero? Nebeaukoju niekam jau kelinti metai, nes kai pamatau "aukų organizatorius" kokiam Balyje ar Malyje, vemt norisi. Dirbt eikit, vargdieniai su ištiesta ranka, piniguose paskendę iki kaklo. Savo dalinkit neuždirbtus, o nusavintus, bet savo...tuo gal pataisysit reputacijas.

kaunietis2020-04-13 02:23

aš irgi nesuprantu kodėl V.Landsbergis vadinamas prezidentu. Kada profesorius ėjo šias pareigas ir kas jį išrinko ?

aAlgirdas -Romui2020-04-13 01:02

dabar supratote kodėl aš ilgokai tęsiau diskusiją. Juk čia Lietuva čia lietūs o įstatymai priimami ir vykdomi kelių suinteresuotų veikėjų. Teisė yra kažkur užribyje. Manau ne veltui diskusijai sugaišęs tiek laiko

Romas > 94. aAlgirdas2020-04-12 23:55

Kas idomu, suzinojau tik siandien - iki sios dienos nera jokio Grybauskaites vadovaujamo fondo. Nera Registre uzregistruoto tokio juridinio asmens. Yra tik saskaita Finansu ministerijoje. Iskart iskyla klausimai - 1. Pirma karta girdziu, kad saskaita turetu vadova. 2. Kokiu galu, ar kokia kuno vieta, eiline piliete, pensininke Grybauskaite susijusi su su Finnsu ministerija. Tai ne visuomenine institucija.

aAlgirdas -Romui(93)2020-04-12 23:27

gerbiamas Romai, manau mes vienas kitą supratome ir todėl po diskusijos man kilo idėja pasiūlyti ekspertų administratoriamas šiek tiek pakeisti apklausą --- prie kiekvieno jų išvardinto fondo prirašyti 5 didžiausias sumas paaukojusius aukotojus. Mano galva, tuomet skaitytojai dalyvaus žinodami KAS YRA KAS.

Romas > 91. aAlgirdas2020-04-12 22:37

As nieko nezinau apie Sapokos fonda - kas ji kure ir kokiems tikslams, nezinau. Valstybiniai, kaip ir kiti, fondai tiekia parama. Tai fondu esme - teikti parama. Bet valstybiniai fondai neteikia paramoms kitiems fondams. Privatus fondai formuojami is fondo ikurejo pinigu. Visos aukos, privaciuose fonduose, tai jau antraeilis dalykas. Dauguma privaciu fondu plauna pinigus, tam jie ir kuriami. Skirtumas tarp visu privaciu fondu yra tik tas, kad vieni savo pagrindiniu darbu laiko labdara ir parama. Tai stambus fondai, ikurti zinomu turtingu zmoniu ir ju pagrindas, tai tu zmoniu paaukotas stambus nuosavas kapitalas. Tai milijonai doleriu istatyminio kapitalo. Kiti, nulines vertes, rankiojantys is zmoniu pinigus, po truputi vagiliaudami ir plaunantys kriminalini kapitala. Kaip pvz. pateiksiu jums du labdaros fondus Rusijoje - 1. Timchenkos seimynos fondas. Kai 2014 metais prasidejo sankciju paradas, Genadijus Timchenko permete savo aktyvus is vakaru i Rusija ir sukure naujus verslus Rusijoje. 2015 isteige labdaros fonda ir imete ten savo asmeniniu apie 200 milijonu. Toliau fondas dirba, kazka daro, uzdirbineja pinigus ir teikia parama. Savaime aisku, manau, kazkas gal aukoja i fonda ar vyksta labdaros aukcionai ir t. t. 2. Kitos krypties fondas, vadinasi Viltis. Istaiminis kapitalas 10 000, isteige neaiskios kilmes veikejai, vadovai pastoviai keiciasi ir t. t. Visa ka galiu pasakyti - plauna ir grynina pinigus. Savaime aisku pastoviai galima pamatyti banerius kvieciancius aukoti. Timchenkos fondo raginimu aukoti niekada nemaciau ir girdeti neteko. Jo fondui, manau, jeigu ir aukoja, tai tik turtingi zmones, o greiciausiai tai vyksta aukcionu forma. Pries pora metu maciau info apie surengta Timchenkos fondo aukciona labdaros reikalams. Su kiekvienu privaciu fondu reikia aiskintis konkreciai ir kruopsciai. Bet kokiu atveju nepasitikiu "tusciais" fondais, kuorie nuo pat pradzios pradeda kaulyti pinigus. Kuri fonda, pradziai suformuok savo asmenine saskaita padoru kapitala ir pradek parama. Zmones pamatys tavo darbo rezultatus, prades aukoti. Net prasyti nereikes.

aAlgirdas -Romui2020-04-12 21:17

ataiprašau, praleidau juridinius asmenis

aAlgirdas -Romui(90)2020-04-12 21:16

atsiprašau, Jūs šiek tiek nukrypote nuo temos, nes aš samprotauju apie paprasčiausius paramos fondus ir teigiu, valstybė tokių fondų neturi remti, nes, kaip Jūs teisingai pastebėjote ji gali kaupti papildomas lėšas VALSTYBINIAME FONDE (aš manau, kad į jį lėšas kaupia tik VALSTYBĖ). Jūs aiškia ir visi supratamai ir išdėstėte būtent tokio Valstybinio fondo funkcionavimą. Vienok pono Šapokos sukurtas fondas nėra toks fondas, o paprastas paramos fondas, kuriame aukoja privatūs ir fiziniai asmenis, bet ne VALSTYBĖ. Kur aš neteisus?

Romas > 83. aAlgirdas2020-04-12 20:56

Jus nelabai suprantate biudzeto, izdo funkcijas. Alkoholio, tabako, kuro ir kiti akcizai niekada neina i fondus, tai biudzeto pajamu sudetine. Teoriskai, dalis akcizu kali formuoti koki nors fonda biudzeto saskaita, bet tai retas dalykas. Tam Vyriausybe pateikia parlamentui pasiulyma, nurodant konkrecia dali, parlamentas priima, salis vadova tvirtina. Bet kaip sakiau, tai retas dalykas. Daugumoje valstybiniai fondai yra nebiudzetiniai ir randasi izdo jurisdikcijoje. Jie formuojami is papildomu pajamu, gautu virs priimto biudzeto. Tai suverenus valstybiniai fondai. Pvz. kaip formuojamas Rusijos valstybinis geroves fondas - biudzetas ruosiamas ir priimamas turint gan aisku supratima savo pajamu ir islaidu. Vienas is pajamu saltiniu gan daznai kintanti sudetine ir turinti rimta itaka biudzetui, tai nafta. Sakysim, biudzetas formuojamas imant naftos kaina - X. I biudzeto pajamas eina tai kas sudaro -X, bet realiai kainos kinta ir susiformuoja pajamos - Y. Viskas kas gauta virs X, automatiskai patenka i Valstybes geroves fonda, i izda. Toliau Valstybe arba didina ta Fonda, investuodama, ar, reikalui esant, naudoja tam, kad "uzkimsti finansines skyles biudzete". Arti 80 saliu turi savo Valstybinius suverenius fondus, ekonomikos ir nacionaliniu projektu remimui. Tai turi Kinija, Rusija, Norvegija, Arabu Emiratai,Kuveitas ir t. t. Bendras Valstybiniu suvereniu fondu kapitalas Pasaulyje sudaro apie 8 trilijonus doleriu. Stambiausi - Kinija, Arabu Emiratai ir Norvegija. Rusija uzima 11 vieta. Jeigu trumpai, mazdaug taip.

82-am2020-04-12 20:08

Matant, vertinant rezultatus: iš ties, rentų dalinimas -išsityčiojimas šaipymasis ir niekinimas... Net mažiausio judesio ištaisant savo darbo broką (sadistai; Abišala, Oželytė...)

Nesąmoningai2020-04-12 19:36

užduotas klausimas,nepaliekant alternatyvos.Tipo,ar nori būti pakartas,ar pasmaugtas,ar nušautas,ar dar kitaip gauti galą,bet nera galimybės pareikšti nuomonės ,kad norėtum išgyventi.Susidaro įspūdis,kad ir ekspertus "Dėduliniai" už velykinių suėmę laiko.

Laima2020-04-12 18:56

Nuo kada V>Landzbergis tapo prezidentu? Ar aš ką nors prasnaudžiau, ar "expertai" bučiuoja reikiamą užpakalį?

nuomonė2020-04-12 18:35

vakar parėmiau kaimynę pensininkę. Kam man klausti - kam noriu, tam duodu.

aAlgirdas -Melžėjai(82)2020-04-12 16:47

parašėte rimtą gana objektyvią tiesą, bet nepalikote atsakymo į savo klausimą :" kam reikia "valstybės paslapčių" kiekviename žingsnyje ir įstatymų,pagal kuriuos baudžiama iki 2-jų m.kalėjimo už “okupacijos neigimą”,sausio 13-os ar miškinių “niekinimą” ir pan" Gal žinote kur galima rasti atsakymą? Pagarbiai

Andrius.A.2020-04-12 16:39

Įtariu, kad šių veikėjų fondai pirmiausiai rems "laisvą ir nepriklausomą" žiniaslaidą.

aAlgirdas -Romui(77)2020-04-12 15:12

pats parašėte labai idomų sakinį --" remiamas Vyriausybes is papildomai gauto biudzeto pelno" ir ką tai reiškia ? Kad biudžete nėra eilutės - kažkokio fondo rėmimas o geriauusiu atveju gali būti nuoroda ---- sakykime, lėšos gautos už tabako ir alkoholio akcizus, bet vėlgi kas tokiu atveju nusprendžia kuriam fondui skirti. Problema ?

Melžėjai2020-04-12 14:48

Kas darosi po 1991-jų ir kam reikia "valstybės paslapčių" kiekviename žingsnyje ir įstatymų,pagal kuriuos baudžiama iki 2-jų m. kalėjimo už “okupacijos neigimą”,sausio 13-os ar miškinių “niekinimą” ir pan. ,labai jau primenančių liūdnai pagarsėjusį dvasininkų seminarijos auklėtinio J. Džiugašvilio-Stalino laikų 58 str. ,pagal kurį sodindavo už “negeras” kalbas. Įsižiūrėkite. Įsiklausykite. Atmerkite akis. Jie melžia. Valstybę. Lietuvą. Kartu ir mus visus. Lyg pusiau šventą karvę. Dieną ir naktį. Kartais - iš abiejų pusių. Kai kurie - ir po mirties… Į guminį besąžinės ir gobšumo kibirą. Trisdešimt metų. Tie,kuriems visur reikalingos "valstybinės paslaptys" ir tokie įstatymai. Kad žmonės tiesos nesužinotų. Vieni jau baigė melžti,o kiti tęsia. Arba pradėjo jį vėliau. Geriausiai sekasi,kai abu melžėjai sutuoktiniai,kai melžia kartu arba pakeisdami vienas kitą. Įsižiūrėkite į „stogus" ir „stogines",po kuriais ir po kuriomis galima melžti tą lietuvišką juodmargę bet kokiu oru,nebijant,kad pasvilins pakaušį,nors ir labai ūkanota Lietuvos teisingumo saulė. Įsižiūrėkite. Įsiklausykite. Melžia. Tą beveik šventą lietuvišką karvę. Labiau “nusipelnę” - po „stogais",nenusipelnę - tik probėgomis. Neveltui net vienas seimo narys šoko su karvės tešmeniu... pamąstykite! Niekas taip nesuteršė mūsų valstybės garbės kaip tie, pasivadinę save signatarais, stribų pavyzdžiu išsireikalavę dar kažkokias rentas, kurios daugiau nei penkis kartus viršija eilinio žmogaus realų uždarbį. Už kokius nuopelnus jiems skirti tie papildomi pinigai? Gal už tai, kad balsavo už atsiskyrimą nuo TSRS? Tuo laiku net beždžionė būtų taip balsavusi – TSRS galą jautė net visiški bukapročiai. Kai kurie net nebalsavo, bet nepraleidžia progos pasinaudoti išmokomis, pavadintomis "renta". Ne tam juos žmonės delegavo į Aukščiausiąją tarybą, ne to tikėjosi ir ne tokio gyvenimo laukė. Ką konkretaus padarė bent vienas vadinamasis signataras, kad nebūtų tokio bordelio LT,kad žmonės neskurstų,nebadautų,nebūtų niekinami ar priversti palikti Tėvynę visiems laikams?

Jonas2020-04-12 13:53

Nuo kada smardaliai Ožys tapo prezidentu????

Trigrašis > 72.Darius2020-04-12 13:44

Aš irgi iš karto pagalvojau tą patį.Matot,kaip gerai vadovavo ir vadovauja mūsų Prezidentai(nesupratau tik,kokia proga"Dėdulė" irgi vadinamas prezidentu),jei neaukosit,pandemijos neįveiksim.Ką jūs veikėte,būdami valdžioje,kad bet kokia proga,- aukokit žmonės!!!!!!!!!!!!!!!!!Sergančius vaikus gelbėkim,-aukokit,maltiečių sriubai,-aukokit,dabar gripas užpuolė,-ir vėl aukokit.Turėtumėt "sudegti" iš gėdos,o ne lįsti su savo kuriamais fondais.

Piktas pensininkas2020-04-12 12:05

Šv. Velykų proga paaukosiu lazdą ir du kiaušinius.

Nelaime2020-04-12 05:43

Ch-b-tniku fondas,amzinai vogti! Vakcina ziniasklaida,pinigas vezdas!

Romas > 76. aAlgirdas2020-04-12 02:01

Jus neteisus - nera tokios savokos tikras/netikras fondas. Valstybiniai fondai remiami Valstybes, misrus - dalinai, privatus - privaciais pinigais. Pvz. Rusijos Nacionalines Geroves Fondas, kurio dydis arti 200 mlrd. euru, remiamas Vyriausybes is papildomai gauto biudzeto pelno. Pvz. Kinematografijos fondas, jis misrus, remiamas dalinai Vyriausybe, o dalinai mecenatu parama ir fondo pelnas nuo filmu nuomos. Viskas priklauso, kokias uzduotis sprendzia kiekvienas Fondas.

aAlgirdas -Romui(58)2020-04-12 01:40

dėkoju už gana išsamią informaciją apie fondus. Vienok problema tame,kad veikėjai sugebėjo inteprtuoti sąvoka pagal savo reikmes,t. y. padarė iš normalaus fondo (tai ne valstybės pinigai) papildomą grandį valstybinių pinigų dalyboms. Tarp kitko Jūsų minimas pensijinis fondas atitinka mano logiką, nes jame nėra valstybės pinigų (ta pensininkų pinigai, kuriuos laiko valstybė). Todėl tikrasis FONDAS negali būti remiamas valstybės pinigais, nes valstybė yra sukūrusi atitinkamas organizacijas tuos pinigus dalinti pagal patvirtintą biudžetą Nėra biudžete eilučių skirtų tikriems visuomeniniams fondams, jų iš esmės ir neturi būti.

/////////2020-04-12 01:26

trys veikejai pridirbe ir dirbantys tamsius darbus lietuvoj

Taigi2020-04-12 00:43

Ko cia detas senelis V. Landzberis , nei jis buvo ir yra LT Prezidentas , nei ka . Prasome nepravardziuoti seno zmogaus.

As2020-04-12 00:42

Nuo kada tas kiauliasnukis zudelis Liundzbergis tapo prezidentu?kada ir kas ji rinko?

Darius2020-04-12 00:17

Gerb. "ekspertai.eu", pamirsote prideti 5-aji punkta:'su mielu noru, pasiusciau juos visus n xxxx i...'

Vardas2020-04-12 00:03

Šitie fondai yra įkurti pasitikrinti, kiek dar Grybauskaitė, Adamkus, Landsbergis, Tapinas, etc. turi gerbėjų. Tapino Laisvės pikniko pagrindinė Laisvės šauklė Grybauskaitė, smarkiai kovojusi už Lietuvos laisvę Vilniaus partinės mokyklos barikadose, fondo stigimą sinchronizavo su jos asmeninio gydytojo Kasiulevičiaus prognoze, jog tuoj bus dešimtys lavonų. Į Grybfondį nedelsiant 100K pervedė ne kas kitas, kaip vienas iš legalių PVM grobstytojų Numavičius (pasikeitęs pavardę į Numa). Tai sutapo su jos paskyrimu Jungtinių Tautų įsteigtos Aukšto lygio komisijos, atsakingos už tarptautinę finansinę atskaitomybę, skaidrumą ir sąžiningumą (Financial Accountability, Transparency and Integrity – FACTI), vadove. Šiaip ar taip, pagrindinis fondų tikslas yra sociologiniai tyrimai dėl lojalumo.

Romas > 63. Gal reikėtų2020-04-12 00:03

Nepergyvenkite jus taip, Lietuva netiekia jokios paramos, juolab Kinijai. Na gal padarys dar viena instaliacijo, papoteriaus kabinete, tuo ir baigsis parama. Tiesa, nelaukite kad tai padidins jusu gerbuvi. Kas del skolu - keista klausyti jusu susirupinima. Lietuva jau virs 20 metu gyvena is skolu - biudzetas deficitinis. Lietuviams seniai nieko nepriklauso - valdzia amerikoniska, pinigas briuselinis, partijos idiotiskos, bankai svediski ir t. t. Kiaules, ir tos, danu. Tiesa skolos - lietuviskos. :)))

kaip2020-04-12 00:02

aš galiu dalį pensijos jiems aukoti , jei nei vienu nepasitikiu ir negerbiu?

2x22020-04-11 23:57

zemes gabaliuka uz tvarto... kasti giliai ir visus i viena duobe... meslu uzversti :-)

Darijus2020-04-11 23:45

Ruošiuosi įkurti Sacharos pingvinų gelbėjimo fondą. Ar verta?

Ekspertai BLIN2020-04-11 23:43

Nuo kada lanzsbirbis tapo prezidentu? Rašinėdami tokias nesamones sulauksit, kad kažkas jus išsprogdins.

EUROPA SPYRĖ ŠIKNON2020-04-11 23:33

Europa spyrė šiknon ir sėdi pensininkė Tulpė namie prie Ožio nu.myžto rūtų darželio...

Geriau man paaukokit as juos teisingai panaudosiu2020-04-11 23:18

youtube.com/watch?v=Zj4PzDH0DI8

Gal reikėtų???2020-04-11 23:14

Ir vis tik nereikėjo iš skolintų milijardų paramą teikti Italijai, Ispanijai, Kinijai. Ir kodėl neirūpinate savo tautos žmonėmis, apart aukoję kitoms valstybėms. Juk ne jie grąžins tą didžiulę pasiskolintą milijardinę skolą. Dabar, prašoma nuskurdintos tautos,aukoti kornoviruso pašalinimui. Ar nėra gėda Jums, prašytojams, iš tautos, kuri neišgali nusipirkti net medicininių kaukių, kurios medicininės, bet jomis prekiauja parduotuvės tokios kaip Maxima, Norfa,o vaistinėse nė su žiburiu nerasime. Kainos tų vienkartinių kaukių Maxsimoje, 50 vnt, 30 eurų, Norfoje keliais eurais mažiau... Pensininkai-nurašyti. Jie nenusiperka. Aukas rinkote gydytojams,renkate pastoviai vaikams; sergantiems onkologinėmis ligomis, o kada pasirūpinsite senoliais kurie neįstengia nusipirkti net kaukių, gaudami mažas pensijas? Kiek galima šaipytis iš senelių ir jais naudotis, juos nurašant mirčiai?

Paskaiciuokim,2020-04-11 23:04

turtingieji kurmiai,-tapkius-Mazeikiu nafta-apie 14 milijardu dolcu ,kalejimai-milijonai,bet nezinom kiek,Grybauskaite-Snoras,obligacijos,atkatai is banku uz paskolas su 10 % palukanu,duju laivas,kuris duoda pelna kiekviena diena,o apie oz ir baisu kalbeti-blokados fondas,norvegu milijonas,ta pati Mazeikiu nafta,Butinges terminalas,kazkada kauptas ir sekmingai pradinges privatizacijos fondas,sudarytas pardavus visa pramone.Na ka, aukosim dar karta ???

vo tep2020-04-11 22:56

Graži keturių Komunarų nuotrauka...

Nepažįstu2020-04-11 22:49

tokio prezidento V.Lanzbergio,kada ir kur jis buvo išrinktas?

Konservatorių partijos naujoji vedlė2020-04-11 22:25

Šimonytė labai nusipelniusi-du bankus išvogė,kiek ubagais paleido-čia ne špokučius traiškyti.Oi konservams tada pazalatijo rankytes taip pazalatijo ,kad oi nu aišku ir savęs nenuskriaudė.Jo tik Lietuvoje galimi tokie dalykai.Kai matai ką prigyvenom šitoj neprigulmingoj,tai jau jokių žalių žmogeliukų nebebijai.Koks velnias mums liepė kišti vaikus po tankais,kad parazitai juodai apvogtų žmones ir tyčiotųsi iš jų kaip tik gali?...

Romas > 46. aAlgirdas2020-04-11 22:19

Kas del Grybauskaites fondo, kuri ikure Sapoka negaliu nieko konkreciai pasakyti, nes reiketu ziureti istatus. Jeigu Sapoka ji isteige, kaip privatus asmuo, Grybauskaite gali buti vadovu. Jeigu ta fonda isteige Vyriausybe, Grybauskaite negali buti jos vadovo. Tiesa Lietuvoje viskas iskreipta, nes nera tokios institucijos, kaip Valstybe, o ir valdzioje pasitaiko retas profesionalas. FONDAS,tai nera Lietuvos ismyslas ar samprata. Fondas gali buti, kaip registruotas juridinis asmuo, taip ir imones ar institucujis vidinis padarnys, kurio savoka ir veikla nustatoma vidiniu isakymu. Fondai, kaip juridiniai asmenys, buna valstybiniai, visuomeniniai, privatus ir dalinai valstybiniai-privatus. Ju veikla ir finansu judejimas reglamentuotas istatais. Valstybiu civiliniam kodekse duodama Fondo samprata ir apibudinama jo veikla, pavaldumas, kontrole. Jeigu trumpai - Fondas, tai aktyvu akumuliacija, skirta spresti konkrecius uzdavinius. Keli pvz. skirtingu fondu - 1. Valstybes geroves fondas. Pensijinis fondas (valstybinis, privatus ar maisytas). 2. Kokio nors asmens ar imones labdaros fondas. 3. Darbo uzmokescio fondas ir t. t. Fondas gali buti monetarinis arba derivatyvinis. Tai labai plati tema su daugeliu niuansu.

Skraidanti ožio žemė2020-04-11 22:16

Ši A. Kubiliaus įstatymo pataisa buvo labai naudinga nepakeičiamam konservatorių lyderiui, A. Kubiliaus patronui Vytautui Landsbergiui. Vilniaus apskrities viršininko konservatoriaus Alio Vidūno 2000 m. vasario 22 d. sprendimu Avižienių seniūnijoje Klevinės kaime 1,16 ha žemės sklypas, kaip lygiavertis paveldėtam, neatlygintinai perduotas Gražinai Landsbergienei. V. Landsbergio žmonai Anykščiuose buvo atkurtos nuosavybės teisės į Prano Ručio 0,15 ha žemės, tačiau sklypas atrėžtas netoli Vilniaus, ir vietoj turėtų 0,15 ha - 1,16 ha.

stėrva2020-04-11 22:02

.. reikia manyti, kad jų globėjas ir filantropas Dž. Sorošas irgi paaukojo nemenkas sumas kiekvienam...

Egziuperi teisingai rase2020-04-11 21:58

kad kiekvienas ateina is savo vaikystes-NKVD gaisrininbko stribo dukters leksika isliko ta pati-keitesi tik postai.

Tsakant2020-04-11 21:58

Visi sie " fondai" - su stipriu telefoniniu sukciu dvoku.

NUSIKALTĖLIŲ SĄRAŠAS SU SNORO AFEROS AUTORIAIS2020-04-11 21:53

Vardiju tikruosius AB banko Snoras vagis : Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas, Petrauskas, Geralavičius, Misevičius, Leika, Valiūnas, Sutkienė, Norkus, Burgienė, Rimšelis, Markevičius, Udrėnas, Ulbinaitė, Anušauskas, Razma, Dagys, Šedbaras, Auštrevičius, Bogušis, Glaveckas, Matuzas, Majauskas, Valentukevičius, Valys, Raulišaitis, Mikelionis, Stankevičius, Maciejevski, Mažintienė, Friklis, Cooperis, Adomonis ir Degutis.

Būtinai2020-04-11 21:51

Skaitykite apie išverstaskūrę Grybauskaitę straipsnyje "Kritinės situacijos itin gerai atskleidžia, kas ko vertas – pandemija tą parodė ir Lietuvoje". Galima įsivaizduoti, kokia valdžių nesusikalbėjimo krizė dabar būtų ištikusi Lietuvą, jei šaliai vis dar vadovautų D. Grybauskaitė. Nesusipratimu reikėtų vadinti jau tai, kad finansų ministras V. Šapoka, gal atsidėkodamas už prezidentės paramą tampant S. Skvernelio Vyriausybės nariu, netikėtai paskyrė ją vadovauti valstybės įkurtam COVID-19 pasekmių mažinimo fondui. Labiau netinkamos kandidatūros negu D. Grybauskaitė verslo paramai pritraukti turbūt nebuvo įmanoma rasti. Kai ji buvo paskirta vadovauti, verslo žmonės iš karto prisiminė jos patyčias ir pažeminimą, taip pat vienų verslininkų dusinimą, o kitų protegavimą. D. Grybauskaitė per 2009 metų krizę skatino verslą nustekenusią, žmones nuskurdinusią A. Kubiliaus Vyriausybės diržų veržimo politiką, pritarė skolinimuisi už milžiniškas palūkanas iš komercinių bankų, atsisakant naudingomis sąlygomis siūlytos Tarptautinio valiutos fondo paramos. Nereikia manyti, kad žmonių atmintis trumpa. Juolab D. Grybauskaitei, kaip niekam kitam, tinka lietuvių patarlė, kad kuproto nė karstas neištiesins. Net dabar, kai kadencija jau baigta, ji vis viena leidžia sau kritikuoti ją pakeitusį G. Nausėdą ir daro tai įžeidžiančiu tonu. Nerašytos buvusių šalies vadovų elgesio taisyklės reikalauja vengti įpėdinių kritikos. Tačiau G. Nausėdai nusprendus nesiūlyti atleisti iš Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro vadovų A. Verygos, D. Grybauskaitė niekinamai atsiliepė apie prezidentą, vadindama jį „kažkuo“. Regis, visas sveiko proto ribas peržengė A. Verygos, kad ir užuominomis, palyginimas su asilu. Kai taip kalba prezidento titulą turintis asmuo, tai jau ne sarkastiška pašaipa, o chamizmas. Kritinės situacijos itin gerai atskleidžia, kas ko vertas.

Pelėda2020-04-11 21:21

Nėvienam iš šių fondų, kurių įkūrėjai yra Lietuvos pardavikai, neaukosiu nė cento, nes labdara nepasieks tikslo.

Pagaliau2020-04-11 21:18

atsirado balsavimo mašinytė .. Sveikinimai!

V. Ladas2020-04-11 20:45

Kai ranka nekyla...Manau, kai kurie žmonės, kaip ir aš, negali perlipti per save ir paaukoti fondui, kurio priekyje yra, švelniai tariant, nemėgstami, arba nepatikimi asmenys...

aAlgirdas -istoriniams faktmas(36)2020-04-11 20:26

ėmėtės gana rizikingos temos, kadangi minimoo žmogaus biografija yra ko gero valstybės paslaptis. Štai rašote " kadrų skyriaus viršininku, dirbo ten apie 1985 m, taigi skyrių gavo turėdamas apie 30 metų. " betgi nerašote ką jis veikė nuo 1978 metų (pagal viešus šaltinius tuomet jis baigė VU teisę) iki 1985 metų Tai ką gi jis veikė? Jūsų pamąstymas -"Ir neatrodo, kad jis ten dirbo nuo paskyrimo baigus mokslus, kaip tais laikais būdavo" yra ne atrodo, bet faktas, kad to negalėjo būti. Pašto dėžių kadrų skyrus buvo KGB įtakos sferoje ir paskyrimas galėjo būti tik į KGB. Gal aš neteisus?

zinoma2020-04-11 19:52

Juokaujant , kad kas nesugalvotu tu skolintu 5 mlrd pervesti , tada negales niekas kovoti su virusu .

aAlgirdas -Romui(9)2020-04-11 19:46

keistokai, mano galva, atrodo diskusija, nes Lietuvoje yra savotiška FONDO samprata. Aš nežinai kas ją sugalvojo, bet sugalvojo tas, kuis gerai suprato kaip galima paiimti VALSTYBĖS pinigus. Dabar paaiškinu savo supratimą. Fondas -- tai visuomeninis aukų rinkimo darinys ( gali būti privačių asmenų ir organizacijų ). Vienok JIS NEGALI PRIIMTI VALSTYBINIŲ ORGANIZACIJŲ vadinamų aukų Pavadinu vadinamų aukų todėl ,kad VALSTYBĖ nėra AUKŲ davėja--- ji įstatiškai remnia tą ar kitą veiksmą. Todėl FONDAS kurimevalstybinių įnašų ir sukurtas finansų ministro bei paskyrimas Grybauskitę valdytoja yra fikcija. Kaip manote Jūs? Pagarbiai

Komentatorius2020-04-11 19:46

Man "pinigais nelyja". Kiekvieną eurą reikia pačiam užsidirbti, o čia nematau nei vieno "didelio veikėjo fondo", kuriam norėčiau atiduoti savo sunkiai uždirbtus pinigus... Yra daug kitų būdų, kaip galiu padėti ligos ištiktiems žmonėms: tiek ligoniams, tiek medikams.

Lietuvos NeDalia2020-04-11 19:32

Tie, kurie aukštai vertinant buvusią prezidentą D. Grybauskaitę, turit padėkot ir V. Landsbergiui, kuris ją atvedė "vadovaut" Lietuvai. Ir kai prieš pirmus D. Grybauskaitės rinkimus (dar prieš mėnesį iki rinkimų) Maskva džiūgavo, kokią gerą prezidentę Lietuva gavo- buvo aišku, kad abi minėtos asmenybės tarnauja ne Lietuvai. Bet, kad D. Grybauskaitė yra apgailėtinos kultūros, kai ji ėmėsi Valstybės vadovo vaidmens prasidėjus korona virusui, mažai kas tikėjo.

Ceslovas2020-04-11 19:18

Net negalvoju nesti savo pinigeliu i parazitu vadovaujamus fondus, galima tiesiai paaukoti medikams.

SS2020-04-11 19:13

Landsbergistų gauja prie panašių fondų neprileidžia jokių kitų partijų. Visus finansus kontroliuoja landsbergistai. Nesvarbu, kad partijos valdžioje. Kaip ir prie LRT - valstiečiai niekaip negali išrauti iš ten landsbergizmo šaknį ir padaryti iš ties visuotinę televiziją. Ne. Iš ekranų pilasi tik landsbergizmas.

Tikrai geras uošvis...2020-04-11 18:50

Tie patys nusikalteliai kesinosi dar i 740 tukst. litu. Pernai spali E. Cijausko žmona Nijole pasiskolino iš verslininko Jono Jagmino 35 tukst. litu. Po keliu savaiciu E. Cijausko sprendimu Kaišiadoriu bendrovei Gireles paukštynui, kurio beveik 100 proc. akciju paketa valdo J. Jagminas, buvo sumoketa daugiau kaip 650 tukst. litu iš SAPARD paramos fondu. Iš Nacionalines mokejimo agenturos Jagminu šeima ir su ja susijusi imone iš viso turejo gauti beveik 4 mln. litu.

Geras tas broilerio uošvis...2020-04-11 18:50

Austejos tevai - Evaldas Zigmas Cijauskas (g. 1954 m. ) ir Nijole Cijauskiene. Evaldas Cijauskas, jei prisimenat, iki 2003 m. dirbo Nacionalines mokejimu agenturos prie ŽUM direktoriumi, bet 2003 m. kilo skandalas del išvogtu ES lešu (agentura pervedinejo jas Nijoles Cijauskienes draugu firmoms), ir jis turejo atsistatydinti, bet kadangi jis jau tada buvo Landsbergio anuko uošvis, tai matyt del to ir nebuvo teisiamas ir nesusilauke baudžiamosios atsakomybes. Europos Sajungos (ES) lešas skirstancios Nacionalines mokejimo agenturos direktorius Evaldas Cijauskas atsistatydina. Pirmas skandalas del ES žemes ukio ir kaimo pletros paramos programos (SAPARD) lešu grobstymo kilo liepos viduryje, kuomet žiniasklaida praneše, jog Jonavos rajono Prauliu kaime esancias apleistas fermas iformine kaip paramos reikalaujanti objekta, sukciai spejo pagrobti beveik 200 tukst. litu SAPARD lešu.

Žmogus2020-04-11 18:47

Ar jie ne satanistai?

nika2020-04-11 18:46

Kokios valstybes prezidentas Lanzbergis.Lietuvoje prezidentus renka o tokio prezidento nerinko niekas,tai kaip galiu aukoti i apsisaukelio fonda.

jeronimas2020-04-11 18:44

Jeigu buve patalpinti Lietuvos valstybeje prezidentai tureti bent kiek garbes,aisku tokiu apklausos rezultatu tikrai nebutu. Beda ta,kad sazine ir garbe prarade,o kazkuris visa ta sazine ir garbe (netureta niekada) sumaise dar ir su kilogramu shudo,tai vat toks ir rezultatas. Jau daug metu uzsiimu labdara tiems ,kuriems reikia,tik labai apgailestauju ,kad tiesiogiai nera galimybiu tai daryti,nes valdzios nieksai prieme tokiuos istatymus (pagal savo sugedimo laipsni),kad esi priverstas naudotis ivairiais neaiskios kilmes ir neaiskiu pilieciu fondais. O i grzybovskos ar dedules fonda niekada neaukosiu. Nes iki sios dienos neatsakyti kur padejo senas aferistas-teroristas milijona skandinavu paaukotu Lietuvai,neaisku ,kur panaudota ir surinktas auksas ir kitos vertybes blokados fondui ?? Todel ,va ir rezultatas apklausos toks. Ketvirtoj eilutej daugiausia baaalsu tikrai ne del to jog laukia kol ikurs manikenas fonda. Tiesiog kartojasi cia balsavime tas pats faktas,kaip per rinkimus. Anksciau balsavome uz mazesne blogybe,o dabar balsavau uz bet ka,tik ne uz pirmus tris Lietuvos naikintojus. Nors klausimas sendien ar atsirastu aukojanciu ir ketvirtam varijantui. Lietuvos zmones supranta kokios padugnes sendien uzvalde Lietuva,todel aukoje tiesiai medikams,juos maitina,jiems dovanoja saugos priemones,jiems skiria muzikos kurinius,juos tiesiog MYLI. Ir sioje vietoje aferistai perskystytojai nereikalingi,juolab ,kad neviesinama,kokias algas sau pasiskyre tie fondu "valdytojai".

Istoriniai faktai2020-04-11 18:42

Austėjos tėvas Evaldas Čijauskas sovietiniais laikais dirbo Elektrografijos MTI kadrų skyriaus viršininku. Kas nežino, Elektrografijos MTI buvo "pašto dėžė", turėjo apie 2000 darbuotojų. Devyniasdešimtaisiais, Maskvai nutraukus finansavimą, institutas, kaip ir daugelis kitų, užsilenkė. Evaldas Čijauskas 1954 m gimimo, kadrų skyriaus viršininku, dirbo ten apie 1985 m, taigi skyrių gavo turėdamas apie 30 metų. Ir neatrodo, kad jis ten dirbo nuo paskyrimo baigus mokslus, kaip tais laikais būdavo. Tiesiog atėjo iš kažkur (kaip ir Grybauskaiė į Filharmonijos kadrų skyrių , grįžusi iš Leningrado) tiesiai į viršininkus. Į kadrų skyriaus viršininkus. Į pašto dėžę. Trisdešimties metų. Matyt, labai gabus žmogus tas Evaldas Čijauskas. Matyt, asmeniškai Čijauskas KGB labai buvo nusipelnęs!...

Kur?????2020-04-11 18:38

tas fondas, į kurį nešėme savo pinigėlius ir vestuvinius auksinius žiedus visi prieš 30-t metų???? Gal galima jį dabar panaudoti medikams kaip priedą prie jų atlyginimų. Latviai net 50 procentų padidino medikų atlyginimus.

Išmoktos pamokos2020-04-11 18:36

Vogti per atstumą konservatoriams nėra naujiena...net pandemijos sąlygomis

U-22020-04-11 18:35

Visi sie "fondininkai" nuo zmoniu skiriasi tuo, kad fondams pinigus jie renka net per savo laidotuves.

Papildau 25 kom.2020-04-11 18:33

Nutraukti partijų finansavimą iš biudžeto.Partijos tegul darosi sau reklamą valydami gamtą ,paruošdami kuro seniems žmonėms (pilni laukai prižėlę krūmynų,miškai išvartų).Savo darbais tegul parodo,kad jie verti būti seimūnais.O LRT vienodai visoms partijoms skirs laiką savireklamai.

Yra kaip yra2020-04-11 18:30

Nebent gal tik prezidento Adamkaus fondui, kitiems simpatijos nejaučiu

Cha cha cha2020-04-11 18:30

Vat ir vėl gavot spjūvį į veida, balsuokit už konservatorius,grybauskaites,simonytes,kubilius,landsbergius.... jūs esate runkeliai,kuriuos galima vadinti sunauja ir su kuriais galima labai greit susidoroti,andriulis Šiaulių turgininko sūnus visus pastatė į vieta, landsbergiu klanas š... ant jūsų galvų.

Nuomonė2020-04-11 18:27

Landsbergių giminaitis L. Andriulis nėra tas vienintelis virusas mūsų visuomenės organizme. Jų yra ištisos kolonijos ir vienintelė sritis, kur jie gali daugintis, t.y. tos ląstelės, kurių sąskaita jie gyvena, yra VALSTYBININĖS INSTITUCIJOS. Iš ten ir sklinda visas tas užkratas po visą Lietuvą. Neišeliminavus parazitų iš valstybinių institucijų, mes niekada neišbrisime iš skurdo. Reikia nukirpti jiems tuos čiulptuvus ir jų karūnas.

Etiudas2020-04-11 18:24

Mes kuriam struktūras, dėliojame chartijas, mes sakome "partija" suvokiame "Landsbergis". mes sakome "Landsbergis" - girdime "Partija". Mums nebaisi nei liga, nei anarchija, mus dar palaiko "laisvės" hierarchija. Mus vis dar veda elitinis lapinas, mes vis kartojame tapinas, tapinas...Tapinas veda, žino tik tapinas, tapinas dirba, gyvena ir šlapinas...Mes galimybėm visi apipilti, mums šioj visuomenėj šlapia ir šilta...

Klausimelis2020-04-11 18:22

Ar kada nors girdejote kad Anglijoje ,Vokietijoje ,Norvegijoje ir aplamai vakaruose zmoniu butu prasoma aukoti ??? Niekada,nors atlyginimai ir pensijos nera komir lyginti ! Kas cia vyksta ? 30 metu gyvename "nepriklausomi",rusai vis dar neuzpuole,tai kodel turetume aukoti ? Vokietija skiria NATO tik 1%,kodel Lietuva 2 %,o kur auksiniai saukstai ? Nebukit kvailiai,senimas jau aukojo i blokados fonda,o kur jis dingo ??

to-232020-04-11 18:15

Tamsta nesusipratelis,jeigu pinigai bus vienam krepsy,tai kaip pasidalins ? Juk susimus,kiekvienas irodines kad "vardan tos...." padare daugiau negu kitas! Na nebent skaiciuotu pagal pavogtu objektu verte-"Mazeikiu nafta,Snoras,duju laivas,Butinges terminalas,visos gamyklos,blokados fondas ir t.t.Bet vis tiek liks neaiskiu punktu,geriau tegul vagia kiekvienas atskirai.

Mano nuomone ,2020-04-11 18:11

aukoti nereikia-dabar karantinas,todėl nuimkime lėšas prestižui,komandiruotpinigius,kanceliarinėms lėšoms ir atlyginimus palikim minimalius,kaip eiliniams piliečiams.Nebemaitinkime svetimos kariuomenės,nebepirkime padėvėtos ginkluotės-štai kiek lėšų kovai su koronavirusu.

Kodel2020-04-11 18:08

niekas nenori aukoti anukui ? Juk ksant,-prezidento ,nors ir apsisaukelio anukas ! Zmones,juk cia cirkas ! Po duju laivo,po Mazeikiu naftos,ir visos pramones sunaikinimo aferu,-aukojimas jiems cirkas koki ir sunku sugalvoti !

apgailėtini reikalai2020-04-11 18:07

Ar čia vardan tos Lietuvos jie nesugeba sukurti bendrą fondą ir kiekvienas vaikšto su savo krepšeliu? Geras pavyzdys gražbyliauhant apie vienybę.

Anfisa2020-04-11 17:58

Jei tureciau pinigu, aukociau tik Dedules fondui. Nes man jo gaila. Jis gi nieko neturi, vargsas. Zinau, kad, kai numirs, bus palaidotas su vieninteliu savo munduru, paskutiniais kelniais-galife, visu pluostu eilerasciu ant popieriaus ir vieninteliais kerzavais batais be kojiniu. Graudu... Stalinas nors turejo dar kiaurai pradegusia pypke bei partiankes savo kerzavams...

?2020-04-11 17:57

O kas ,jei nei vienu iš 4-ių fondu nepasitikiu,ypač kai paskutinio,dar neįkurto, vadas pensininkams,kurie kas antras žemiau skurdo ribos,pasiūlė po 3eu.,o metalo laužo prekybai šimtai milijonų,ir vis per maža?

Dalius.2020-04-11 17:52

Viešpatie,kaip galima negerbti kitų,neissiskalbiant kojinių.

Apsigraibykit!2020-04-11 17:49

---net baznycia nebeturi jokio zodzio - uzdaryta karantinui??? Satyra! Vatikane vyko kratos, kas anksciau butu buve neitiketina! Visu nuostabai Popiezius kazkoki metu darba pasirase tik savo vardu ir pavarde! Vienas is vokieciu kardinolu tai pavadino "Barbarei". Ka tai reiskia? Kad popiezius priduoda savo titulus, kad kataliku baznycioje nebelieka hierarchijos, kad popiezius nebera Kristaus tarnas??? Kol kas sio ivykio niekas garsiai nekomentuoja, bet tai idomus reiskinys!

AbRusas2020-04-11 17:46

>10. Liudvikas Andriulis - "štukininko" iš Šiaulių sūnus Liudvikas Andriulis - Albino Andriulio, garbingo ir visų gerbiamo žmogaus, deja, neseniai mirusio, sūnus.Prieš rašydamas visokį briedą pasitikslink informaciją!

žopa2020-04-11 17:41

Vagims vis negana...

Pasveikinkim naujaja pasulio tvarka!2020-04-11 17:33

uno ir who vadovauja direktoriai, kitaip: visas pasaulis (gal isskyrus Rusija,Kinija ir USA, kol ja valdo Trump'as) yra vadovaujami direktoriu. Vienai is JT tarnybu (kovos su korupcija) vadovauti paskirta Grybauskaite! Kokia garbe Lietuvai! Jokiu parlamentu, jokiu prezidentu jau nebereikia ir ju nebebus! Labai demokratiskai ir taikiai, be revoliuciju ir karu jau gyvename naujoje pasaulio tvarkoje, vadovaujamoje banku, koncernu bei uno-who direktoriu ir ju padejeju regionuose! Pasaulio direktoriams padeda policija, o jei reiktu - ir armija! Viskas ivyko ir toliau vyksta taikiai: gyventojai laikosi tvarkos ir priziuri vienas Kita, savo solidaruma rodydami aukomis baisaus viruso fondui!

Kada jie bus teisiami uz nusikaltimus Lietuvai?:2020-04-11 17:31

Demokratinej Valstybej tulpe, landzbergis, adamkievicius ir kubilas butu gave maziausiai 20 metu.

klauimėlis2020-04-11 17:29

O jų fonde asmeniški pinigai? Mūsų tai asmeniškai uždirbti ir pragyvenimui skirti, o jų?

>12. Dalius.2020-04-11 17:28

Jis nieko neturi, tai kremliaus skleidziama propaganda, Landsbergis nuolatos puolamas. Visi normalus aukos, o putino augintiniai los. Tarp kitko, coronos virusas labai gera proga valstybe visiskai isvalyti nuo visu propagandistu, ar pasinaudos tuo musu tarnybos? Matant amzina ju neryzta, abejoju. Nors labai noretusi, kad taptume laisvi nuo sovietines imperijos.

Dalius.2020-04-11 17:21

Jiems išvis neverta aukoti nes vienas turi brangią vilą Šveicarijoje ir turi puikius rūbus,kitas gyvena kaip krezas ir turi puikias kojinės. Nereikėjo lakstyti po pasaulį. Tegul iš savo aukso ir kojinių paaukoja tiems kam iš tiesų reikia.

ilgai juokiausi....2020-04-11 17:15

pataiset nuotaika ! as tikrai nesuprantu,nejaugi dar atsiranda debilu,aukojanciu aferiugoms ? I ta apklausa butina irasyti dar viena punkta-ar aukojate is viso ? Nu blyn,po 30 geroves metau-DAR REIKIA AUKOTI ?

Liudvikas Andriulis - "štukininko" iš Šiaulių sūnus2020-04-11 17:10

Pagoglinkite straipsnį - "Landsbergių giminaitis L. Andriulis grasina medikams: Naudosiu viską, kad keršyti ir naikinti". L. Andriulis yra žinomo "štukininko" iš Šiaulių sūnus ir joks jis ne elitas. Pamenu, Andriulis vyresnysis, Liudviko tėvas, turėjo Šiauliuose Spindulio gatvėje nuosavą namą, kuriame buvo pastatytos mezgimo mašinos ir iš vogtų Kauno šilko fabriko siūlų mezgė jam samdyti mezgėjai "štukas". Andriulis tėvas taip pat dar buvo žinomas Šiauliuose, kaip vogtų akrilano siūlų perpardavinėtojas. Kitaip sakant buvo didelis tarybinių laikų spekuliantas. Kaip sakoma liaudyje: nepagautas - ne vagis, negaudytas - irgi! Vėliau, jau atėjus Nepriklausomybei, spekuliantas Andriulis tėvas tapo dideliu komunistų (vėliau taip vadinamos socdemų) partijos finansiniu rėmėju. Aktyviai bendravo su Lietuvos komunistų partijos Šiaulių skyriaus vadovu Alvydu Šedžiumi. Tai po to padėjo tų korumpuotų santykių pagalba Andriuliui vyresniajam prichvatizuoti pagrindinę Šiaulių turgavietę. Taigi, kaip matome noras už nelegaliai uždirbtus pinigus pasigviešti svetimą turtą ar apvogti kitus jiems nesvetimas. Štai tokia yra naujoji Landsbergių - Čijauskų Dinastijos giminė. Vagis vagiui vagis ?!...

Romas2020-04-11 17:01

Visiskai pritariu "5. yel"l"ow submarine" komentarui, bet turiu dar papildoma klausima - Kodel atzymeti ne visi fondai? Kokiais sumetimais tokia diskriminacija? :)))

Koronavirusas2020-04-11 17:01

Kur senį Ožį paslėpėte? Bijote , kad nepadvėstų iki rinkimų intrigantas?

Ta niekšė Grybauskaitė2020-04-11 16:59

Ypač ciniškai ir žiauriai sunaikino Snorą , palaidodama daugelio gyvenimus ir viltis. Grybauskaitė Snoro pinigus išvogė ir suaukotus fondo pinigus pavogs.

Vadakste2020-04-11 16:43

Aukokim , aukokim , nes ir taip jie kaip tuzai gyvena.

yel"l"ow submarine2020-04-11 16:27

kodėl ekspertai atėmė galimybę dalyvauti apklausoje dėl tų pornofondų, iš didžiosios dalies ekspertų skaitytojų ? :) - akivaizdu, kad joks padorus žmogus negali sau leisti atsakyti nė vienu variantu, įskaitant ketvirtą - neva ironišką ... , - todėl tenka atsakyti individualiai : visas valstybinių nusikaltėlių įsteigtas patrydiotų ir na ivuolių mulkinimo kontoras paremsiu moraliai - pasiųsdamas visas jas, ir visus jų "steigėjus" subinėn, pačiais macniausiais siuntimo būdais :))

Rasa2020-04-11 16:23

Aciu visiems fondu kurejams, tik drauge atlaikysime negandas.

SS2020-04-11 16:17

Landsbergistams niekada neaukoju.

U-22020-04-11 16:17

Pagaliau ekspertai suprato fondu esme ir kas juos vienija. Cia, kaip anekdote apie ciukia: - morda moja, fufaika - ne moja. P.S. Tvartelio bankininko ir seno fondininko, kuprotojo Ozio Vytauto gebejimas maskuotis jam stipriai pravers pragare. Gales apsimetineti atgailaujancia pasileidele Magdalena.

Papildymas2020-04-11 16:14

Truksta - neaukosiu

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi