Vokiečių verslininkas, knygų autorius, ekonomikos profesorius Andreasas Poppas balandžio 21 d. Berlyne demonstracijoje „Už taiką“ pasakė kalbą apie visuotinį žiniasklaidos skleidžiamą melą, manipuliacijas, bukinimą ir kitas valdžios blogybes.

Vokiečių kalba:

Vertimas į rusų kalbą:

Naujausi

Komentarai (81)

Rikiuoti
Zbignewas>77. jau bunda zmones2014-05-16 03:36

šikna tavo gal bunda.

Letas Palmaitis2014-05-09 07:05

Ruskiai svolačiai Berlyne: youtube.com/watch?v=KH-cQJqdrnk

Darijus2014-05-06 04:00

Letai, progresuoji nusišnekėdamas.

Letas Palmaitis 77-am2014-05-06 03:51

Bunda, bunda - visa proburliokiška šutvė jau pabudo, ruošiasi sutikti tankistus išvaduotojus su gėlėmis ir kartu su jų persirengėliais kelti sukilimą prieš vietos "fašistų valdžią".

jau bunda zmones2014-05-06 03:28

paklausykit A.Poppo kalbą. Praregi jau zmonės.

bronius>75. Na2014-05-05 03:33

jei žaidžiam kvailį, tai pasakyk, kur tas vokietis "viską teisingai susakė". Jei nesugebėsi, tai užsičiaupk amžiams.

Na2014-05-02 01:21

Dabar ekspertueu eile atejo buti apsauktais rusu statytiniais. Nieko naujo. O vokietis viska teisingai susake. Pagarba vyriskiui.

labai gera kalba2014-05-02 01:07

bet kaip sutrumpejo verciant)

dar tokiu nesamoniu negirdejau2014-05-02 00:35

na bet ekspertai nusivaziavo, toki mesla, nesamone rodo. cia panassiai kaip baznyccios tikejimo zodis atstovas.nieko jis nepasake normalaus, "sudo malejas"

Audrone2014-05-01 17:02

Betkuris pasisakanti pries ES sistema ir politika,apsaukiamas kremliaus statytiniu,nupirktu ir t. t Jus isiklausykite, cia kalbama apie tai kaip ES ziniasklaida plauna smegenis,meluoja,dezinformuoja. Kas jums dar neaisku? Grybauskaite deklaruoja kad per 10 metu Lietuva sustiprejo...... ar tai ne melas???? Pasiziurekit kiek kartu padidejo valstybes skolos. Trecdalis lietuviu paliko lietuva. Lietuva ritasi i bedugne su tokiu pagreiciu,kad kvapa uzgniauzia. O is televizoriaus tik ir girdime MES KRIZE SUVALDEME..... LIETUVA SUSTIPREJO.... Jus sulyginkite valstybe su elementaria seima,bus paprasciau suprasti. Jei seima paeme kredita pries 10 metu ir per 10 metu savo skola padidino keliolika kartu.. Tai kaip manote tai yra gera seimos finansine padetis??? Gyvename i skola, O kas ta skola atidavines????

Letas Palmaitis Bronei 19 ir kt. dėl p. Onano2014-05-01 09:01

Pastebėjau, kad ne vien Bronė kažkodėl gana rusiškai (kai "o" ir "a" nekirčiuoti) painioja onani... su anonimais. Tai vadinasi "liaudies etimologija" - jei kas mėgsta onani..., tai viešai neskelbia, ar ne?

.2014-04-30 02:48

Raigerdui like :) , toliau tesk savo svietejiska komentavima, gal kada kaikurie cia prareges :)

Liepa-682014-04-30 02:35

...čia ne pirmiena "rududu- fufufu" , "bronius","jonis", "rita"... Svetimi - iškart matyti kaip ant delno.//Kas dėsis rinkimų išvakarėse?// Bus daug nesvietiško siutimo.. :)

mgsrfsghklp2014-04-30 02:22

"bronislava"? .... nickas nieko nereiškia. tačiau rašymo stilius yra tarsi pirštų antspaudai. dauguma kontorinių trolių turi savo braižą. trolis "bronislava" mėgsta save pozicionuoti tarp primityvaus šelmiškumo ir pigaus vulgarumo. Kaip kada. "bronislavai" jos savininkas parinko koketiškai braviūrišką "stiliuką" bet su tais stiliukais kontoriniams nelabai sekasi. girdėjo kad kažkur zvanija, bet kur - nežino. ar ne, "rududu"? vis galvojau tu čia "rududošiau" ar ne tu. bet yra ir kitas tavo bruožas- "produktyvumas", o trečia- "rududu" mėgsta rašyti trumpomis replikomis. trys sutapimai. gal būt, bet aš netikiu sutapimais.

Bronė2014-04-30 02:19

tas Popo visiška nesąmonė, asilas. Jau gal geriau koks diedukas Dzūkijos.

Liepa-Diedukui2014-04-30 02:17

Žinot, pamiršom, kad pavasaris - taigi itin paaštrėja visokie sutrikimai.// ekspertai.eu jiems nepadės - ne tos srities specializacija... ;)

Diedukas bronei2014-04-30 02:11

Kaimynės teisios.

Diedukas Liepai2014-04-30 02:09

Labas, Liepa! Taip, šitie politiniai apžvalgininkai suranda ir Vokietijoje "runkelius". Bet vietiniai labiau nekenčiami. Vien ko verta šviežiai iškepta nūdienos realijų apžvalga tokiam pavidale: (perliukas) - " 73. bronė>71. ONA (2014-04-29 21:55:55) (89.117.245.89) Parašė: aš manau, tu apgauta suka ryžo šuns, kas yra Šunauja."

Jules2014-04-30 02:06

Taip, bus Trečiasis banko organizuotas runkelių sukilimas. Plukdys laivelį su babkėmis į Peterburgą ar į kurį nors kitą miestą.

Bronislava>58. Diedukas2014-04-30 02:04

tarp kitko, esu dama. Aš neturiu draugių, gal kad per protinga, o kaimynės sako: nenormali. Bet tu pirdyda, manęs neįžeidinėk.

Liepa-Diedukui, Raigerdui2014-04-30 01:56

Visokie a lia broniai-nevidonai iki apsiputojimo taškosi purvais ir nesupranta,kad būtent patys tuose nešvarumuose ir nusikapucys. // Kam jau čia naujiena, kad saujelė išrinktųjų kelia karus,valdo ištisas šalis per bankus, "teisingą" spaudą, "demokratinius" rinkimus, teisėtas partijas ir pan.? Visada reikia galvoti savo galva ir išklausyti daug skirtingų nuomonių, kad surastum vidurio kelią ir turėtum supratimą apie tai, kas iš tikrųjų vyksta pasauly// Jei žmogus nekenčia savo šalies žmonių, tai ko iš tokių asabų galima tikėtis? // Net linksma kažkaip,- pasirodo, "runkeliai" ne tik LT, bet jau ir Vokietijoj atsirado. Kas bus, kai tos "daržovės" susivienys prieš nedaržoves- Trečiasis Runkelių Pasaulinis? ;)

Bronislava Teišeikis diedukui2014-04-30 01:42

"laukėm kol nurimsi". Wast ist das? Das ist kuopelė volodinskaja?

bite2014-04-30 01:32

lyg ir teisingos šio vokiečio mintys... bet,kažin ar įmanoma tokia 'draugystė' tarp tautų dabartiniu metu? Ar išnyko jau imperinės grėsmės tiek iš rytų, tiek iš vakarų? Taip, dabartinė situacija sudėtinga, ES darosi keista organizacija,kažkodėl vietoj realios ekonominės Sąjungos virstanti kažkokiu politiniu-lytiniu dariniu,kuriam ypatingai svarbūs ES piliečių lovos reikalai, bet nesvarbu kaip tie žmonės gyvena,ar turi ką valgyti,ar gali leisti savo vaikus mokslan,juos gydyti, ar turi galimybes saugoti savo tradicijas,kultūrines vertybes? Svarbiausia šiandien ES parlamente -jų pačių gerovė, lytinės laisvės ir teisės. Kitos žmogaus,ypač tautų teisės kaip ir neegzistuoja. Europa,atrodo, visai nebesiorientuoja aplinkoje,paskendę savo gerovėje,nemato ir nebesupranta kitų valstybių ,norinčių gyventi kitaip. Todėl ES būtina reformuoti ir ne federalizmo kryptimi. Taip, dalis europiečių yra nepatenkinti JAV politika,amerikiečių karinėmis operecijomis, bet nori būti NATO ginami, patys skirdami savo gynybai tik minimumą. Ir įsivaizduokim bent minutei,jei nebūtų NATO, kur šiandien jau vaikščiotų rusų 'mandagieji žalieji žmogeliai"? Apie tai šis ponas vokietis negalvoja,net neįsivaizduoja... O reikėtų,nes per greitai viską pamiršo,ypač savo bendrapiliečių padarytus "žygdarbius" Europos šalyse.

Diedukas bronei2014-04-30 01:13

O kas tas yra "onanimas"? Masturbatorius? Gal "išprususi dama" paaiškintu nežiniukui? Šokinėdama po straipsnius, savo "išmintim" bandai galynėtis su žmonėm, kurių IQ yra šimteriopai viršesnis už tamstos, su visom draugėm kartu paėmus... Ar pačiai neatrodo, kad išsistatei save pajuokai? Niekas gi nesiginčijo, ignoravo, laukėm kol nurimsi, bet "taškaisi" ir toliau. Ir jokios prasmės. Gal į delfį nukeliauk, ten bendraminčių rasi, ko čia su "pacientais" diskutuot? Ne lygis...

Bronislava>56.onanimui2014-04-30 00:45

Negerbiat mano prašymo kreipiantis. Tiek to – nekultūra jūs kraujyje. Kažkaip jaučiu. kad Jūs ir esat tas tautininkas, tas baltaodis? buvot ir tv. Nepamenu. Tik žinau, kad ne Teišerskis.

to bronė2014-04-30 00:31

ūsuota brone, ar stringai kiaušų nespaudžia? Baik čia tą smegenų plovimą, niekas tavo rašliava nesidomi. O tavo užuominos apie tautininkus - iš pasiutimo ir bejėgiškumo, kad jie gaus nemažai rinkėjų balsų.

Bronislava Teišerskis Diedukui2014-04-30 00:28

Pirdyla, skaityk nepriklausomą spaudą, švieskis. O tai sėdi priklausomas ir gadini orą ir nežinai, kad šiuolaikinės išprususios damos nebūtinai tampa "ienėmis". Pasiskųsiu Raigerdui ir parašysiu, kad įžeidei damą ir net neatsiprašei.

Diedukas bronei2014-04-30 00:07

Vištgaidis?

Bronislava Teišerskis2014-04-29 22:49

Taip nuo šiol prašau kreiptis.(Nors gal gi negražu taip žiauriai tyčiotis iš pacientų). O pavardė — sumoderninta,nors ir nesijaučiu jauna pana.

Raigerdas Diedukui2014-04-29 22:44

Gerbiamas Dieduk, ta "Bronė" yra Tomas Jareckas arba Darius Teišerskis iš Lietuvos Radijo ir Televizijos centro. Tu gi žinai, kaip kenkėjai būtinai maskuojasi. Jie yra okupavę LTV, nes jeigu prisimenate LTSR laikais ten dirbo KGB-istas šalia KGB-isto. Bet faktas yra tas, kad Andreas Popp pasisakė prieš Europos Parlamentą. Ir būdintys šunys netruko pradėti loti. Jie mus saugo. Jie mus saugo nuo informacijos, nes jie ten yra atsakingi, kad letuviai pastoviai būtų maitinami Murdocho lygio informacija: gandais, konfliktinėm situacijom, kur bus įvardintos melagingos to konflikto priežastys, ir visokia dezinformacija. Kam to reikia? Kad visuomenėje susidarytų įspūdis, kad šitas pasaulis yra pamišęs, kad niekas nesupranta, kas čia vyksta, kad yra "demokratija" ir t. t. Kam visa tai reikalinga? Kad šitas engiamas pilietis nesuprastų, kad jis yra engiamas ir eitų į barą ir leistų linksmai savo laiką. Šitas pilietis neturi suprasti nei gyvenimo prasmės, nei tai, kad jis gimė tik tam, kad būti laimingu, ir šita laime dalintųsi su kitais žmonėmis. Visa žiniasklaida dirba pagal psichiatrų planą - įrodyti, kad žmogus yra gyvulys, štai kodėl tiek daug nelaimių, štai, kodėl tiek daug savižudybių ir t. t. Jiems reikia įrodyti, kad ne jie yra bepročiai, o mes visi esame bepročiais.

diadukas bronei2014-04-29 22:43

aisiu, kai panoresiu. gali anam palmaiciui nurodinet. Turiu ligias taises su pacia...

>48.2014-04-29 22:38

nedribtelėjo tau, diedukai. Aik magot, ryte ir durna galva šviesesnė.

Liepa2014-04-29 22:34

Puiki Andreaso kalba.Pagarba šiam žmogui.

bronei2014-04-29 22:32

aš ir pažiiurejau ale neradau ti prostiticiu. Mažu da penktu kameru kur nebut filmuota. O brazausku tei gražu klausit buva...

jonas2014-04-29 22:25

Manau , kad niekas netiki, kad gali kilti Pasaulinis karas. Nesinori tiketi, mes stengiames nematyti Tų ženklų, kurie rodo, kad kiekvieną dieną girdime: ginkluokimeės, Nato pasakė Tą, Nato padarė Šitą... Protingieji pasakys: tau paranoja. Tačiau..

bronė2014-04-29 22:25

nepatingėjau peržiūrėt šitos prostitutės kalbos. Ne visą, nes čia kaip Brežnevo ar Brazausko klausyt. Plojikai – samdyti ir drausmingi. Filmuota 4 kamerom: pradžioj įmontuota tik viena, o paskum, gal kad neatsibostų šitas dežavu, jau ritmas greitėja – montuojama iš visų.

Raigerdas Jules2014-04-29 22:17

Gerbiamas Jules, šuo taip pat turi emocijas. Jeigu jūs leisite šuniui reikšti visas jo emocijas, tai jūs pats turėsite išeiti iš savo namų. Tas pats bus su beždžione. Leiskite jai savo namuose reikšti jai savo emocijas ir iš jūsų buto liks kavardakas. Alkoholikas taip pat turii savo emocijas. Narkomanas taip pat turi savo emocijas. Sadistas taip pat turi savo emocijas. Štai jūs turite vaikų. Ir štai jūsų kaimynas yra pedofilas. Jis, savaime aišku, nori pažaisti su jūsų vaikais. Jis juos myli. Jums patiks jo emocijos? dar yra adekvačios emocijos ir neadekvačios emocijos. Aš nežinau, kiek komentatorių išreiškia savo neadekvačias emocijas į parašytą straipsnį. Bet jų yra beveik prie kiekvieno straipsnio. Normalus, išsilavinęs žmogus niekada neprimes jums savų emocijų, ir netampys jus už rankos ar alkūnės, kad tu juoktumeisi, kai jis pasakoja visiškai nejuokingą anekdotą. Todėl nemaža dalis komentatorių išreiškia savo žemas emocijas, kurios nelabai skiriasi nuo beždžionės emocijų. Bet jie tai šito nesupranta. Jiems tai yra norma. Kaip parašys komentarą sėdėjęs vaikų kolonijoje? Jis parašys tokį komentarą, kuriose jūs pamatysite kolonijos vaizdą, kuris jums tikrai nereikalingas. Todėl komentaras turi būti ne jūsų emocijų išraiška, o adekvatus atsakymas į pareikštas tame straipsnyje idėjas. Tai būtų normalu.

Diedukas bronei2014-04-29 22:16

...taisingai brone šia viska parashei / dok velniu tom ishgamam onaniminem ipač tam su kartėmis barzdele.

35 Raigerdas komentarui2014-04-29 22:09

Labai tiksliai isdestete viska.

bronė2014-04-29 22:05

paskaitinėjau vokietį apie niekąžmogį. Jaunas labai panašus į vieną mūsų tautininką. Irgi prorusišką. Pamiršau pavardę. Toks baltaodis su apgamu ir kartėmis barzdele ir labai nenorintis savo žemės parduoti užsieniečiams.

Raigerdas2014-04-29 22:00

Ir pabaigoje dar viena pastaba. Andreas Popp pasakė tiesą ir apie socializmą ir apie kapitalizmą. Tai yra pirmas žmogus, kuris mitinge išdrįso apie tai parbilti. Abi šitos sistemos neleidžia žmogui tapti pilnaverčiu šios planetos gyventoju. Abi šitos sistemos suteikia galimybę įsigalėti jose parazitams, kurie engia labai didelią dalį visuomenės. Šitie parazitai negyvena iš to, ką jie sukuria, bet jie gyvena iš to, kaip jie išnardo pro visas įmanomas skyles įstatymuose, papirkinėja valdininkus ir t. t. , t. y. jie gyvena iš apgaulės. Šitose abejose sistemose nėra vietos dvasinei žmonių pažangai, nėra vietos žmogaus teisėms ir teisingumui. Pavyzdžiui, Rokfeleriai pasidarė pinigų iš narkotikų prekybos kiniečiams ir tai buvo daroma su Anglijos Karalienės žinia. Ir niekas nesėdo į kalėjimą. O Kinijai užprotestavus, prieš juos buvo panaudota jėga. Daugelis klausytojų nesuprato, kodėl Andreas Popp pasakė, kad Vokietija yra valdoma ne iš Berlyno, o iš Frankfurto. Kodėl? Todėl, kad Frankfurtas yra bankininkų miestas.

Jules2014-04-29 21:56

Aš irgi sakau, kad jis, A. Popp, daug tiesos pasakė, bet ir paskanino internacių propaganda taip pat, kaip ir mielas „Veidrodukas-Špygėliukas“(„Der Spiegel“) savo straipsnyje: „Henry Ford und die Nazis: Der Diktator von Detroit“. Pasaulis šiandien vėl sprendžia dilemą: karas ar taika, „Eine Frage von Krieg oder Frieden“. Tai labai sunkus klausimas ir be emocijų čia neapsieisi, nes visi mes norime gyventi ir būti saugūs. Istorikai irgi sprendžia keblų klausimą – galėjo ant Ruzvelto stalo gulėti Theodore Newman Kaufmann‘o knygelė „ Germany must perish!“ ar ne ir ar išvis tokia garsi knygiūkštė buvo, raginusi visus vokiečių vyrus kastruoti, o vokytkoms vaikų pridaryti iš Rytų šalelės, ar kaip ten? Na, o Degutienė nėra politikė arba buvo labai prasta politikierė, bet buvo gera medikė ir daugelis jos pacientų, kiek žinau, ją prisimeną kaip labai šiltą, nuoširdžią ir talentingą medikę, gelbėjusią ne vieną, bet kaip žinote - ne visi medikai gali būti politikais kaip ir visi kiti likę. Tokie žmonės ten patekę tik susikompromitoja ir pridaro vienokių ar kitokių kiaulysčių tėvynainiams ar net nusikalsta - išduoda Tėvynę. Talentinga medikė pagadino savo reputaciją ir jau šaukštai po pietų.

Raigerdas 28-am2014-04-29 21:46

Jis pasakė dar vieną labai svarbią tiesą:"Politiniai artistai". Iš tikrųjų, tai čia labai tikslus pavadinimas, nes mes politikų neturime, mes turime tikrai politinius artistus. Pažiūrėkite į Viktorą Uspaskich. Akivaizdu, kad jis yra geresnis artistas, kaip Razma arba Kubilius, arba Rasa Juknevičienė. Iš tikrųjų jie nėra politikai. Mes matome pastovius politinius spektaklius ir jie atima tiek laiko, tačiau žmonėms tokie spektakliai naudos neduoda, o dažniausiai net atneša nuostolius. Yra pinigai. Ir pinigai turi būti skaičiuojami. Jie turi būti skaičiuojami ir Seimo nariams. UŽ DARBĄ YRA MOKOMA TIK UŽ KONKREČIAI SUKURTĄ PRODUKTĄ. JOKIO KITO APMOKĖJIMO NEGALI BŪTI. SUKURTAS ĮSTATYMAS TURI ATNEŠTI VALSTYBĖJE EKONOMINĘ NAUDĄ, PADĖTI ŽMONĖMS LAISVIAU ATLIKTI SĄŽININGUS MAINUS IR T. T. Viskas gali būti normos ribose. Kodėl taip nėra? Jeigu jūs paimsite šizofreniką ir duosite jam atlikti keletą užduočių. Ką jis darys? Jis darys tą, jis darys aną, bet jis nedarys tai, ką jūs liepėte jam padaryti. Taigi, mes gauname, kad tik apie 70-80% piliečių sugeba įvykdyti užduotis,nepažeidžiant įstatymų. Apie 20% nepaklūsta įstatymams, kokie jie bebūtų. Kas daugiausia nepaklūsta įstatymams? Tai politikai, žurnalistai, kriminalai ir įvairūs psichotikai. Kokiose profesijose jūs atrasite daugiausia žmonių su iškrypusia sąmone? Tai politikai, žurnalistai, kriminalai ir kt. psichotikai. Kodėl valstybinės institucijos taip blogai dirba? Todėl, kad jiems mokomi atlyginimai ne už atliktą darbą ir netgi neįvertinant atlikto darbo kokybės. Faktiškai tai yra parazitai.

r2014-04-29 21:36

Nepagauniu kablio. Gal cia is gero gyvenimo tokia kalba?

Varna2014-04-29 21:30

Vau...pagaliau kažkas prabudo senutėje Europoje, bet, garantuoju, nerodys jo televizijos laidose, tai per daug pavojinga, nes šis žmogus kalba pernelyg suprantama kalba, o tai pavojinga.

Mindaugas2014-04-29 21:29

euopos parlamentas nieko nesprendzia, o jei nusprendzia, tai jis verciamas balsuoti tol kol nusprendzia taip kaip reikia. o balsuotojai net nesupranta uz ka balsuoja, va paklauskit Balcycio ar jis balsavo uz vaiku tvirkinima. speju kad pasakys jog "ne" o balsavimo protokolas sako kad "taip". svetimos federalines valstybes parlamento su svetimu centriniu banku rinkimai ???

Raigerdas 28-am2014-04-29 21:25

Taip, gerbiamasai. Dėkoju už pritarimą. Iš tikrųjų mes patys leidžiame bujoti neobjektyvumui, dezinformacijai ir nesveikų žmonių skleidžiamoms emocijoms. Matote, žurnalistika lietuvius apgavo, o tiksliau tas niekam tikęs Vilniaus Universitetas mausto savo studentus, o šitie vėliau mausto jau skaitytojus ir žiūrovus. Kokia yra norma? Kiekvienas žmogus turi teisę išsakyti savo nuomonę. Tačiau nuomonės būna tik 2-jų tipų: nuomonė, kuri remiasi faktais, ir nuomonė, kuri nesiremia jokiais faktais. KAIP ELGIASI MŪSŲ SUBUDULĖJĘS ŽURNALISTAS? JIS IŠKRAIPO TĄ FAKTĄ, KAD NUOMONĖ EGZISTUOJA TIK 2-JŲ TIPŲ, IR SUABSOLIUTINA NUOMONĖS TEISES. Taigi, piktnaudžiajant žurnalistui, valstybėje įsivyrauja chaosas, nes yra sulyginami du nelygūs dalykai:žmogus, kuris išsako savo nuomonę, vadovaujantis faktais, yra prilyginams žmogui, kuris sako bilei ką ir jokios atsakomybės. Kas šitoje situacijoje yra "gudriausias"? Žurnalistas, nes jis pradeda manipuliuoti nuomonėmis:"Matote, Petras pasakė, kad taip, o jūs tvirtinate antraip". Šitame dirbtinai sukurtame chaose, nebeįmanoma valdyti visuomenės, nes teisus yra tas, kuris turi daugiausia pinigų. Jis nuperka straipsnius, jis gali sužlugdyti atskirą žmogų ar net grupę, o gal net kompaniją. Todėl mes turime KRIMINALINĘ ŽURNALISTIKĄ, KURI YRA PATEIKIAMA, KAIP NORMALI ŽURNALISTIKA.

gaudy2014-04-29 21:23

Šiaip viską teisingai porina šitas vyrukas išskyrus požiūrį į putiną. O juk putinas yra tos pačios matricos dalis tikriau globalistinės piramidės kita plokštuma. O globalistams lėlinikams jokio skirtumo nėra kas laimės rusija ar javainiai. Jiems gi svarbiaussi yra satanistiniai strateginiai planai, žmonių skaičiaus sumažinimas, likusius sučipuojant ir padarant galvijais.

joo2014-04-29 21:22

LL naujas str

Mindaugas2014-04-29 21:14

tas musu pajacas va koki IP pasirinko IP Address 87.165.232.86 Host p57A5E856.dip0.t-ipconnect.de labai itartinas tas pajacas, ar tik nebus jis Kubilius+Babilius viename flakone

Jules2014-04-29 21:12

Žmogus be emocijų yra, manau, monstras. Radikalus pacifizmas, na, kaip čia pasakius, savyje slepia visai ką kitą. Va, sakykim, Vagnorka, vienas didžiųjų konservatorių, irgi kažkada dievagojosi, kad jis nesidomi politika ir jam neįdomi politika, bet dėl vargšų galėtų aukotis, nes jaučiasi esąs genijus ar kažkas ten tokio panašaus, net nežinau. Radikalūs pacifistai irgi tokie pat - kalba apie taiką, o galvoja tik apie karą ir visą laiką tam rengiasi. Taip pat ir neklystantis žmogus, manau, irgi yra įtartinas. Aš turiu teisę klysti ir emocijos man nesvetimos, kaip ir politikos istorija, apskritai visokie ten jos fiki-miki su pričendalais.

Darijus2014-04-29 21:11

Akivaizdžiai matosi, kad koks nors amerikos fondas tautai gelbėti, išskyrė pinigų propogandinei atakai Lietuvoje. Tiek demagogiškų išvedžiojimų anksčiau nebuvo. Dabartinė kryptis: visus, turinčius savo nuomonę, vadinti KGBistais, rusų agentais ir pan. Pilnai atitinka oficialią sistemos politiką. Patys buvę KGBistai perverbuoti CŽV, šaukia, kad priešas jau čia. Tik paskaičius visas tas rašliavas, matosi žemas kurybinis lygis, tikriau, jo nerasta.

Raigerdas Betai2014-04-29 21:09

Miela Beta, Andreas Popp pasakė, kad nereikia palaikyti materiliai tų, kurie jus apgaudinėja. TV iš tikrųjų nėra, laikraščių nėra. Yra polituojantys TV, laikraščiai ir kt. žiniasklaida, organizuota pagal Murdocho primestą modelį, kad dauguma TV žiūrovų yra menkai išsilavinę žmonėms, kurie nežino kaip gyventi, kaip galvoti, bet TV. Ir TV jiems nurodo, kaip reikia galvoti prieš rinkimus. Taip jie ir galvoja. Kaip turi būti? Žurnalistas privalo perduoti informaciją objektyviai. Nes turi būti galimybė, kad kontroliuojanti institucija paima ir patikrina faktus. Ir jeigu ten yra melas, tai šita TV turėtų būti uždaryta. Jūs išeinate darbe iš ofiso. Tačiau išeinant jūs galite trinktelti durimis arba uždaryti jas normaliai, nesukeliant kitiems (ir durims tame tarpe durims)jokių problemų. Žurnalistas taip pat privalo sugebėti perduoti įvykius tokiais, kokie jie yra. Bet žurnalistui reikia susireikšminti, parodyti, koks jis genialus, apipilti purvais niekuo dėtus žmones ir pasijausti, kad jis yra svarbus. Tai maniakai. Jie negali dirbti žurnalistikoje. Kas eina dirbti redaktoriais? Pasidomėkite ir jūs nustebsite, kad dauguma iš jų yra nevykę rašytojai, kuriuos Pegasas neskraidina.

27Raigerdas komentarui2014-04-29 21:06

Gerai ,kad droziate tokiems tieisiai sviesiai..bet kiek ju daug tokiu...,kad tik parasyti ...nesvarbu kaip ,bet tik ,kad rasyti ir plauti zmonems smegenis.

Raigerdas 22-am2014-04-29 20:56

"Šitas pajacas, kurį Ekspertai pristato, kaip kokią iškilę asmenybę, nevertas nei skatiko. jis neturi jokios realios įtakos, niekas juo nesidomi ir neklauso jo kliedesių. O visa šita "akcija atrakcija", rusų suorganizuota". Dabar, kaip tu įrodysi, kad jis yra pajacas, o tu ne pajacas? Kuo tu už jį geresnis? Jis nors prieš žmones kalbą pasakė, o tu net nesurezgi vieno komentaro. "Jis neturi jokios realios įtakos". Bet jis ir pats apie tai pasakė, kad jis nesikiša į politiką. O tu asmeniškai, kokią turi įtaką? Tu asmeniškai, kodėl nesugebi įtakoti net savo proto? Nes tavo komentaras yra buduliškas, jis net nekritikuotinas. Kaip tu įrodysi, kad tavo komentaras nesuorganizuotas rusų?

Beta2014-04-29 20:53

Neskaitykite laikraščių, nežiūrėkite tv, boikotuokite EP rinkimus. Kažin ar tai geriausia išeitis? Ir ar iš viso išeitis? :)

2 komentatoriui2014-04-29 20:47

chachacha ar senai gyveni su isplautom smegenim>?

17komentarui2014-04-29 20:43

Va va butent ...pritariu jums del to leto palmaicio..gal pagaliau ir kiti komentatoriai pastebes.

Raigerdas Jules2014-04-29 20:29

Jules, tu supainiojai vaikų darželį su eskpertai. eu Supranti, vaikų darželyje gali būti įdomios tavo emocijos auklėtojai arba kitiems vaikams. Jos įdomios tavo tėvams. Bet komentaruose, jos iš viso nereikalingos. Tau reikia įsikišti savo emocijas į užpakalį ir pabandyti parašyti konkretų dalyką: ką šitas Andreas Popp pasakė neteisingai? Su kuo tu nesutinki? Kaip turėtų būti teisingai? Nebrukite skaitytojams savo emocijų, nes jūsų vaidyba yra gana nevykusi, o emocijos primityvius. Tai kodėl jūs terorizuojate skaitytojus savo emocijomis. Kartoju dar kartą, kaip darželinukui: ką Andreas Popp pasakė neteisingai?

rusiška propaganda2014-04-29 20:22

Šitas pajacas, kurį Ekspertai pristato, kaip kokią iškilę asmenybę, nevertas nei skatiko. jis neturi jokios realios įtakos, niekas juo nesidomi ir neklauso jo kliedesių. O visa šita "akcija atrakcija", rusų suorganizuota. Berlyne į išpardavimus susirenka daugiau žmonių, nei į šitą ruskių renginį. o ir Publika tokiuose renginiuose visada ta pati: komunistuojantis jaunimėlis, radikalai, narkomanai(ypač aktyvūs, nes už dozę dirba), Marzhn'o(buvęs Rytų Berlyno proletarų rajonas) ilgalaikiai bedarbiai ir ten gyvenantys rusai. Tokių kvailų renginių Berlyne vyksta kiekvieną dieną, jų niekas net nepastebi, kaip ir šio. Žinoma,Vokietijos saugumo tarnybos fiksuoja, nes joms, be abejo, nelabai patinka, kai rusai ima rengti antieuropines demonstracijas jų sostinėje. Bet šitie mulkiai tikrai nepavojingi. Rusai prifilmavo kelis šimtus žmonių,taip, kad atrodytų daugiau, dabar rodys per savo TV, "štai net Berlyno gyventojai smerkia ES veiksmus prieš Rusiją". Na, o ko Ekspertai čia reklamuoja kažkokį gatvės rėksnių būrelį? Ką liepė, tą Ekspertai. ru ir daro...

Jules2014-04-29 20:11

A.Popp nori taikos, žada taiką, bet ir Trockis, ir Leninas, ir Lurjė, ir Stalinas žadėjo taiką, o kuo baigėsi ta jųjų taika-mes žinome.

Raigerdas2014-04-29 19:53

Mieli komentatoriai, kod4l jūs rašote apie tai, ko patys nesuprantate? Kam jums rekalingi komentarai, kaip šuns lojimas? Kokią jūs tame matote naudą? Kodėl jūs, kaip maži vaikai, nesugebate parašyti konkrečiai: ką šitas žmogus pasakė neteisingai? Kodėl jūs tokie neįgalūs? Todėl, kad jūs rašote savo nuomonę. Gerai, tegul būna nuomonė. Bet kodėl jūs neparašote su kuo jūs nesutinkate? Bet jums svarbiau yra išvadinti ji durniumi, kvailiu, dar kuo nors, bet tik neparašyti konkrečiai su kuo jūs nesutinkate.

Bronė2014-04-29 19:42

taiJūs čia reklamuojate kažkokio pamišusio onanimo ip? Gal čia jūs ir dangstotės Letu? O iš tikrųjų Vasia?

Letas Palmaitis Bronei ir 17-am2014-04-29 19:15

Vasia Ložkinas geriau pažįsta savo tautą, gal ne? Prašom: jurbenko.livejournal.com/29161.html?thread=49897 ---,--- nibler.ru/skill/6632-tvolchestvo-vasi-lozhkina.html

Letui Palmačiui2014-04-29 19:03

Tokia retorika išduoda, kad sergate sunkia rusofobijos liga. Todėl jūsų rašliavų nebeverta skaityti, nes tos rašliavos persmelktos pykčiu ir neapykanta. O tiesos jose minimum. P.S. Beje ir minties turinys labai dažnai kartojasi.. P.P.S. Jupiteri, tu pyksti? Tu neteisus!

Jules2014-04-29 18:56

Atsiprašau, turėjo būti hipnozė, o ne "hipnize". Žinoma, Vokietijos runkeliai yra labiau išprusę nei mūsiškiai, nors kartais būna ir atvirkščiai.

Jules2014-04-29 18:55

Tai akivaizdus pavyzdys, kaip Vokietijos runkelynui tiesa skiedžiama melo propaganda(hipnize). Tiesos čia kažkiek daugiau nei mūsų Neosovietijos oligarchijos dvaro "činovnykų" istoriniuose veikaluose ir informacinėse dezinformacijos priemonėse pasakyta ir pasakoma, bet visgi ji vėl labai gudriai praskiesta ta pačia melo propaganda, palankia Rusijos despotijai. Vakarų ir Pietų Europa neturi žalio supratimo, kas yra Rusija iš tikro ir, žinoma, Sibiras?

bronė Letui2014-04-29 18:52

kas tas V.Ložkinas? Prisisapnavo?

Letas Palmaitis2014-04-29 18:45

Kremlius apmoka agentūrininkus visame pasaulyje, nieko nuostabaus, kad rusai jiems draugai. Kad visas "Vakarų" pasaulis yra pavergtas (tik gal Maskvos Orda vienintelė "nepavergta"? ), nieko naujo, bet reikia sakyti, kas yra tas pavergėjas, kuris pavergė net ir JAV. Kai nesakai, kiekvienam "aišku", kad "žydai". Matyt, tai tokia kenksminga politinė armija. Tie patys mitinguotojai savanoriškai pateikia pavergėjams savo biometrinius duomenis, išmainė vardus į lagerininko numerius ir vaikšto su elektroniniais lustais, laiko pinigus globalistų bankuose ir tuo praturtina globalinę bankų imperiją, nes kurti neprocentinius visuomeninius bankus jiems neapsimoka: brangiau! Jie patys išmainė vaikus į automobilius ir veislinius šunis, bet skundžiasi teigiama musulmonų demografija Europoje. Jie seniai tapo ateistais ir reikalauja, kad tikintieji laikytų Aukščiausiojo žinią žmonijai "privačiu reikalu", o paklustų savo pavergėjų parsidavėliškuose parlamentuose diktuojamiems, kas savaitę kaitaliojamiems įstatymams, kurie neva viršesni už amžinus D-vo įstatymus. Tiek to, Ekspertai kaip visada, žino ką reikia "objektyviai" pakišti. Užtat 2-asis komentatorius ne ką geresnis: nesuvokianti, kas yra šalies prezidento žodis ir jį išniekinusi per Garliavos įvykius, (moralinė nebe)prezidentė (liežuviu) "kovoja su rusiška meška" (ne meška ten, bet kriminalinės gaujos vadovaujami totaliai apiplėšti sužvėrėję vergai pragertomis smegenimis iš Vasios Ložkino paveiksliukų). (Moralinei nebe)prezidentei Krymas - dovana savo patriotizmui rodyti prieš rinkimus. Kokios dar kuopos? Ar (nebe)prezidentė ragino piliečius burtis į gynybines kuopas? Kada? Kur tai paskelbta?

bronė2014-04-29 18:44

rusai turi žirinovskį, mes – paleckį, o vokiečiai šitą pašlemėką.

Raigerdas2014-04-29 18:43

Ta pati Murdocho žiniasklaida visose šalyse. Braižas ir metodai vieni ir tie patys: melas ir manipuliacijos. Ir tai daroma visiems matant. Ir nors žiniasklaidos sritis ir paskirtis yra visai kita, bet ji tampa dar viena politine jėga, kuri nėra įvardinta, kaip politine jėga. Mūsų žiniasklaida įžūliai pareiškia, kad jie yra "KETVIRTOJI VALDŽIA". Nors pagal LR Konstituciją tokios valdžios nėra. Mūsų politikai žiūri į tai, karpo ausimis ir tyli.

Untanas2014-04-29 18:36

Robertai, išvalyk virusus iš savo smegenynės.

Raigerdas Robertui2014-04-29 18:33

Taip, iš tikrųjų provokatorius esate jūs. Džiugu, kad žmonės Lietuvoje pradeda juos atpažinti. O juos atpažinti yra nesunku: jeigu žmogus meluoja ir kaltina kitus, ko jie nėra padarę, reiškia jis ir yra tas, kuris tai daro, bet pirštu rodo į kitus. Reikia iš karto demaskuoti tuos provokatorius, nes jų vieta kalėjime. Negailėkite nei provokatorių, nei melagių. Ne todėl, kad būti negailestingais, o todėl, kad jie jūsų gailestingumą supranta, kaip jų melo palaikymą. Būkime gailestingi geriems žmonėms ir negailestingi melagiams ir provokatoriams. Negalima būti gailestingu melagiui ir provokatoriui, nes jie jūsų niekada nepagailės. Sibiro tremtys turėtų pagaliau kažko išmokyti mūsų tautą.

žmonės2014-04-29 18:33

girdi TIESĄ

bronė pritaria 2-am.2014-04-29 18:32

Vyksta karas, tai kai ko vieta – kaliūzėj.

stasys2014-04-29 18:21

Viešai, atvirai, tvarkingai apsieinant be pritemdytos aplinkos ir sovietinės patirties rengti komunos sueigas giliame pogrindyje. Vedu mintį prie to, kad nereikia baimintis kitos nuomonės, netgi tuo atvejų kai jį oponuoja dabartinei valdančiai daugumai. Mokėti išsakyti kritika viešai Valdžia tik mūsų pačių visuomenės atspindys,ji tokia kokios mums reikia. .. su tuo aišku daug kas gali ir nesutikti.. bet klaidas gyvenime visada daug sudėtingiau taisyti,.. nei jas daryti. Todėl kai sakome kad mums Jį netinka,, sekantis sakinys turėtų būti atsakimas, kodėl ir ko reiktų kad situacija keistusi.. va čia ir atsiranda kita nuomonė . Manes negąsdina Anreas Poop mintys .. nors joms ir nepritariu. Boikotas tinka, tik pasyviai protesto formai, taip sukuriant reikalinga vakumą .. tai pačiai nomenklatūrinei terpei .. kuri iš esmės tiek ten tiek čia vienoda.

Taip2014-04-29 18:14

gera kalba... žmogus laisvai kalba, laisvai jaučiasi, laisvai reiškia mintis...Ir policijos nematyti stovint prie kampų, netrukdo...ir jam nebus iškelta baudžiamoji byla, netampys po teismus...

Robkė2014-04-29 18:13

iš konservų lizdo, matyt. o gal pats kubiloidas sėdi ir peckioja vėjus.

Darius2014-04-29 17:59

Provokatorius tai jus, Robertai. Ir karo kurstytojas. Minties klapciukas.

Robertas2014-04-29 17:51

Nesuprantu kodel tokios provokatoriu kalbos kaip sito nususelio vokiecio yra platinamos lietuviskuose interneto portaluose. Gal VSD apsimes kad nemato siu provokaciju? Zmones mielieji, jau tuoj Lietuvos gatvemis gali vaziuoti Rusijos tankai, Lietuva neteks Nepriklausomybes. Burkimes i kuopas, stokime i gynybines pozicijas, negalima tyleti tokiu metu niekam. Manau metas kviesti mitinga ir palaikyti Prezidente jos kovoje su rusiska meska.

.2014-04-29 17:47

Verta susimastyti.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi