Savaitgalį Vilniuje vykęs homoseksualų paradas atskleidė kelias nerimą keliančias tendencijas. Dažnam renginio stebėtojui į akis krito parade dalyvavusių užsienio piliečių ir diplomatinių atstovybių pareigūnų gausa. „Svečių iš užsienio“ buvo tiek daug, kad akylesniam stebėtojui tiesiog piršosi mintis, jog šio renginio organizatoriai įsikūrę bet kur, tik ne Lietuvoje.

Iki šiol iš lūpų į lūpas sklinda žinios, kad Lietuvoje įsikūrusiose kai kurių „pažangių“ Vakarų Europos valstybių atstovybėse besidarbuojantys lietuviai išgirdo ultimatumą: arba dalyvaujate parade, arba galite pasiieškoti naujo darbo. Alternatyvios šeimos šalininkų moralės standartus šalia veiksmą stebinčios savo šeimos pademonstravęs ir juokinga 300 litų bauda nubaustas olandų jaunuolis, nepatvirtintais duomenimis, taip pat yra aukšto Olandijos ambasados pareigūno sūnus.

Šios ir kitų valstybių ambasados taip pat buvo ir vienos pagrindinių „Baltic Pride“ projekto partnerių bei rėmėjų. Pastarųjų sąrašas, pateikiamas Lietuvos gėjų lygos svetainėje, skatina kelti klausimą: ar įmanoma tebetikėti, kad Lietuva – suvereni valstybė?

„Baltic Pride“ rėmėjų sąrašas: Amnesty International (įkurta Londone)

Open Society Foundaitions (George'o Soroso įkurtas Atviros visuomenės fondas; veikė ir Lietuvoje; 2004 m. įkūrė Pilietinės visuomenės institutą, kuris mūsų šalyje tęsia veiklą iki šiol)

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija

ILGA-EUROPE (Briuselyje įsikūrusi homoseksualų, biseksualų ir transseksualų teisių gynimo organizacija)

Europos socialinio fondo agentūra

Prancūzų institutas Lietuvoje

Norvegijos ambasada

Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa

Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo nevyriausybinių organizacijų programa

Olandijos ambasada

Airijos ambasada

Čekijos ambasada

Švedijos ambasada

Suomijos ambasada

Ispanijos ambasada

Prancūzų kultūros centras

Vokietijos ambasada

Prancūzijos ambasada

JAV ambasada Lietuvoje

JAV ambasada Latvijoje

JAV ambasada Estijoje

Europos lyčių lygybės institutas

Gėtės institutas

Freedom House

Kanados ambasada

Female Oxygen

Danijos ambasada

Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje

Vilniaus gėjų klubas SOHO

Ar toks „užsienio svečių“ ir rėmėjų sąrašas nėra tam tikras prarandamo Lietuvos suverenumo indikatorius? Juk bet kurioje normalioje ir save gerbiančioje šalyje už tokį kišimąsi į vidaus reikalus įvairius fondus tiesiog išprašytų lauk, o ambasadorius iškviestų į URM ir griežtai pareikalautų nesikišti į vidaus reikalus.

Panašu, kad Europoje ši taisyklė nebegalioja seksualinių mažumų renginiams, kuriuos gali organizuoti ir aktyviai remti užsienio šalių atstovybės ir kitų šalių kilmės fondai.

Taip pat galima klausti, ar kartais, prisidengiant pas mus vykdoma „europeizacija“ bei „vesternizacija“, neslepiamas tikslas Lietuvą nustumti atgal į Rytų geopolitinę erdvę? Prisimenantiems nesunku palyginti, kad taip tyčiotis iš absoliučios daugumos visuomenės moralinių normų nedrįso net sovietų okupantai.

Jie, nors kūrė vadinamąją tarybinę šeimą ir mėgino ją perauklėti, gėjų šeimų kūrimo patys buvo seniai atsisakę. Klausimas nėra beprasmis.

Juk seniai žinoma, kad Rusija mėgina paveikti Lietuvos vidaus gyvenimą ir formuoti sau palankias visuomenės nuostatas. Prorusiška Lietuvos piliečių orientacija yra didžiausia šiandien įmanoma Rusijos diplomatinė pergalė.

Tačiau, palyginti su brutaliu Vakarų ir Šiaurės Europos šalių spaudimu bei siekiu perdirbti mūsų visuomenę, tiek sovietų, tiek dabartinės Rusijos pastangos šioje srityje atrodo kukliai ir gana rafinuotai. Tad kas suinteresuotas kurstyti antivakarietiškas nuotaikas, neišvengiamai stiprėsiančias Lietuvoje, kurios gyventojų moraliniai ir kultūriniai įsitikinimai yra atvirai paminami?

Ir, dar svarbiau, kodėl tai leidžia Lietuvos valdžia, turinti tautos suteiktą mandatą ginti šalies savarankiškumą ir pareigą atstovauti ją išrinkusios visuomenės nuostatoms?

Tai klausimai, į kuriuos anksčiau ar vėliau turės būti pateikti atsakymai.

www.propatria.lt

Naujausi

Komentarai (46)

Rikiuoti
Darius2013-08-01 04:42

Manau, db jaunimas gaidzius po viena isgaudys uz tokius paradus ir tautos demoralizavima.. Atsilaike Lietuva pries rusu ir lenku genocida, atstoves ir pries ciulpiku gauja!

ss2013-07-31 19:33

regnum.ru/news/1688769.html

Zvelk placiau2013-07-31 03:07

pasiziurekite ka tie tolerastai jau padare su vaiku mokymo programomis, jie bando vaikus priespastatyti seimos vertybems. Tevai ir visuomene turi padaryti mokymo programu kontrole, bo pedalai jau prasibrove y mokymo programas

Paaiškinkite man2013-07-31 03:00

Buvo laida per Lietuvos radiją pirmadienį. Dalyvavo Medalinskas ir Vinokuras. Gal kas nors galite paaiškinti, kodėl paskambinus klausytojui ir pasakius žodį,,pederastai", vedėja tuoj susinervindavo ir nutraukdavo pokalbį. Man atrodo, kad tas žodis vartojamas nuo seno, kaip ir prostitutė. Dabar jas kas nors pavadina peteliškėm. Paaiškinkite kas nors, ar tikrai žodis ,,pederastai" yra negeras? Medalinskas šaunuolis, pagarba jam.

komentaras2013-07-31 03:00

o, kaikas suzinojo ka simbolizavo tas shikpopieris po 1 cnt

Kodėl tyli V.Landzbergis?2013-07-31 02:53

Juk tėvynė pavojuje?

d32013-07-31 02:28

lietuviu sovinistai - megztosios beretes jau priejo liepto gala. etikeciu klijavimas niekur neveda.

Linkevičiau2013-07-31 02:24

kur veizolini?Šauk tuos ambasadorius ir duok jobų!

Raigerdas>d32013-07-31 01:48

Čia vaikuti tau pamoka. Visada, kada siūlai, ką nors kitam padaryti, parodyk pats. O bet kokį rusišką šovinistą statau į kampą, kad vaikai turėtų iš ko pasijuokti, tame tarpe ir buvusius KGB-istus.

tikrai2013-07-31 01:48

pederasizmas isisaknijo kartu su pedais du viename tai todel ir marinamos visos bylos zudikes nes uab policija laimi konkursus

Raigerdas>d32013-07-31 01:43

Su šitokia jūsų pozicija sutinku.

d32013-07-31 01:43

nepatinka rusiskas sovinizmas? - ciulp briuselio saldainy. kas as dar tau galiu patart. su pliku uzpakaliu - pasirinkimas nedidelis.

d32013-07-31 01:24

as ir pasakiau, IAE paskutine vinis y graba. taip, visa postsovietine teritorija, isskyrus Baltarusija, atsidure saltojo karo nugaletojos Amerikos kolonialiniam statuse. Rusija buvo griaunama dar daugiau, negu Lietuva. tik skirtumas toks, kad Rusija turejo kgb, o lietuva jokios saugumo tarnybos. o kokia nepriklausomybe gali but, jei tavo saugumo tarnyboje buve kgbistai, pereje mossado ir czv zinion. islikusi Rusijoje patriotine kgb dalis sugebejo prastumti y valdzia savo atstova - Putina, kuris ir vaduoja Rusija nuo kolonialines priklausomybes Amerikai (cia grubiai tariant, nes Amerikos valstybes korporacija irgi privaciose rankose). todel vienintelis sansas Lietuvai (ir ne tik. ta mato ir vengrai) - issivadavusi Rusija.

Raigerdas tebe d32013-07-31 01:04

Jeigu kalbėti apie John Perkins - Confessions of an Economic Hit Man, tai Rusija nėra išimtis, ir ji įlipo į tą patį šudą daugiau nei Lietuva. O kadangi ji didesnė, tai proporcingai ir į didesnį šūdą įklimpo. Dėl Ignalinos AE su jumis sutinku, bet dar yra Williamsas, dar yra Leo. lt, dar yra bankų bankrotai, Garliava, o dabar dar prie visko prisidėjo ir tas "kompleksuotų žmogelių" paradas. Akivaizdi valdžios krizė ir akivaizdus nemokėjimas išmintingai valdyti valstybės. O dar kas bus, kai prasidės komedijos su euro įvedimu ir visa tai užsibaigs žemių pardavimu. Daugiau iš Lietuvos niekas nieko nebereikalaus, tiesa, dar jie pasiruoš vaikų atiminėjimui. O finale dar galimai lietuviai bus įjkalbinėjami čipuotis. Visko gali būti, kad dalis lietuvių, pardavę savo tėvynę, mėgins dar išgelbėti nors vaikus ir galimai patrauks Rusijon. Visko gali būti. Bet, kai aš girdžiu panašių į komentatoriaus d3 rusiško šovinizmo toną, tai man taip ir norisi pasakyti - "poshol ty..." manau pratęsimo čia nereikia. Štai buvo homoseksualai Lietuvoje. Niekam jie perdaug nerūpėjo, bet nutarė vyručiai susireikšminti. Ir koks rezultatas? Pilnas savęs diskreditavimas. Štai yra rusai. Tikrai geri ir šaunūs žmonės, su kuriais iki pat šiandien tenka bendrauti. Bet, kai išgirsti kokio nors rusiško šovinisto kliedesius, tai tada aš rusams sakau: jūs darykite, ką nors su tais rusiškais komunistais ir šovinistais. Jeigu jūs nieko nedarysite, tai jūsų tauta taps pajuokos objektu pasaulyje ir Blogio simboliu. O lietuvius tokie įvykiai turi priversti arba pradėti mąstyti savo galva, ko jie labai nenori ir yra pamiršę, kaip tai daroma, arba ir toliau tęsti savo duobės kasimą. Problema yra tame, kad tauta neturi elito, paprasčiausiai garbingų žmonių. Neturi gerų vadovų, vedlių. Jie net nemoka valdyti didesnių įmonių. Kai tik didesnė įmonė, tai tuoj ją parduodą, nes nemoka valdyti, o ką jau kalbėti apie valstybės valdymą. Labai didelė dalis Lietuvos verslo yra pastatyta ant spekuliantų: pirkti pigiau ir parduoti brangiau. O spekuliantai niekada nebus aktyvus socialiniame valstybės gyvenime. Vilniaus Universitetas išleidžia bala žino ką. Jie net nesugeba žurnalistų išleisti. Degraduoja šita valstybė degraduoja. Todėl Lietuva bėga nuo rusiškojo barbaro- šovinisto, pas kitą kvaištelėjusių Vakarų kultūros simbolį - susireikšminusį homoseksualistą. Bet bėgti nereikia, o reikia spręsti savo galva visus klausimus. Deja, nėra elito, o yra prisitaikėliai, kurie užuodžia mokesčių mokėtojų pinigus ir jiems silpna pasidaro - pagaliau jų svajonė išsipildė. Jeigu homoseksualams trūksta dorovės, kurios prasmės jie nesugeba suvokti visai, tai rusai irgi turi problemą su savo komunistiniu-fašistiniu-šovinistiniu požiūriu į savo kaimynus. Šitiems vyrukams tai irgi yra neįveikiamas barjeras. O lietuviai privalo mokytis gyventi iš naujo ir atkurti savo protėvių dorovę, išmintingumą, mokslą ir tapti šiuolaikine pažangia tauta. Pirmiausia, susitvarkyti valdymą ir įtvirtinti nacionalines vertybes, kurios turi būti nepajudinamos, kaip GEDIMINO STULPAI. Tai labai talentinga, gabi ir dora tauta. Bet ją ištiko bėda - prarasta atmintis, o tauta be atminties, tai tauta be sveiko proto, todėl pasiduoda įvairioms psichozėms ir nesugeba mąstyti savarankiškai.

d32013-07-30 23:53

John Perkins - Confessions of an Economic Hit Man - si knyga turetu buti ant kiekvieno lietuvio stalo, ja turetu studijuoti visose mokyklose. ar jus suprantat, kad Lietuvos ekonomika UZMUSTA? ja pribaige uzdarydami saugia Ignalinos AE. tai buvo paskutine vinis y Lietuvos nepriklausomybes graba. ar jus nesuprantat, kad pagrindinis nieko negaminancios ir neturincios ka parduot, neturincios savo energijos saltiniu valstybes biudzeto saltinis - SKOLINIMASIS. jus manot pasiskolint ir neatiduot? ar jus suprantat pas ka skolinates? ar uzteks jusu "taikdariu" kuopos atsilaikyt pries jav armija, kai negrazine skolos panoresit vel patapt nepriklausomi ir uzdraust pideru paradus? tik viena salis pasaulyje butu suinteresuota ispirkt Lietuva is bordelio y kury ygrudo "toliaregis" stukacius vitoldas saliamonovicius "didysis". taip, ta salis, megztu bereciu siaubui - Rusija. su trimis turistinemis sodybomis Lietuvai nera sansu but nepriklausomai. kada jus gojai ta suprasit? taigi jus galit tik pasirinkti arba pideru paradus ir duokle savo vaikais jiems, arba Rusija ir rusu armija, kuria Putinas atstatineja.

Benas2013-07-30 20:28

Mano nuomone tik zmogus nesiorentuojantis aplinkoje, arba melagis, gali sakyti, kad Lietuva yra nepriklausoma Valstybe. Lietuva yra naikinama kai tik uz bhambali alaus ir miltu saujele, dvi dienas rinko parasus , kad pabasuotu uz ES kurios tikslas kaip ir SSSR, naikinti Tautu tradicijas nes kurejei tie patys, Markso, Engelso mokiniai.

Taigi2013-07-30 19:02

Ir kaip reikia valstybės didžiavyriams (moterys nesiskaito)negerbti valstybės žmonių, nemylėti savo tautos, kad keliaklupsčiaudamas, bijodamas net garsiau kvėptelti, vykdytum ne savo žmonių, o ES valią.

Nuomonė2013-07-30 18:55

Mūsų valdžia neturi tautos mandato, taigi ir teisės palaikyti Europos iškrypėlių lobistų peršamas nuostatas.

V.Ladas2013-07-30 17:24

Atkreipiu dėmesį į to jauno olucho olando "akciją" - nuogo užpakalio demonstravimą besimeldžiantiems žmonėms. Tai chuliganizmas, pasižymintis nepaprastu cinizmu, tai yra kriminalinis nusikaltimas, o ne administracinis nusižengimas. Ne piniginė bauda, o ikiteisminis tyrimas, teismas, ir teismo nuosprendis priklauso šiam svetimšaliui. Ir išvarymas iš šalies po bausmės atlikimo...

pensininkas2013-07-30 17:04

Lietuva nebėra suvereni, nes jos valdžia sąmoningai ar nesąmoningai parsidavė netradicinei ES. Dauguma bijo būti pargriauti ant grindų veidu į grindinį. Mums nesistemininkams reikia doro nepaperkamo vedlio. Kur Jūs?

..2013-07-30 16:39

Is 141 seimo nario,tik vienas P.Grazulis nepraleido galimybes pelnyti seksualines daugumos simpatiju...Kas per superpederastas taip isgasdino visa politini Lietuvos elita,kad jie atsisako tokiu politiniu dividendu?

Raigerdas2013-07-30 16:38

Geriausia politika buvo Algirdo ir Kęstučio laikais. Toks jau mūsų likimas: kautis bendrai už išlikimą kartu susjungus jėgas su latviais, gūdais ir ukrainiečiais.

Labai gerai2013-07-30 16:37

kad brandziu demokratiniu valstybiu organizaacijos ir diplomatai kisasi i LT "vidaus" reikala - diskriminuoti LGBT visuomene. Manau po tokio kisimosi anksciau ar veliau visuomene prades mastyti palankiau siu zmoniu atzvilgiu ir ateis ta diena kai vienalytes poros gales tuoktis, gimdyti vaikus (dirbtinu apvaisinimu) ir juos ivaikinti. Kita vertus, reikia in real atskirti baznycios itaka ir politikavima, nes tai buten ji skleidzia neapykanta ir supriesina zmones, idant juos paversti aklai tikinciais ir turtus klierkams nesanciais zombiais. Progreso nesustabdysite!

Raigerdas2013-07-30 16:33

Čia ekspertuose.eu yra įsisukęs kažkoks tai kenkėjas: vienu metu spausdina mano komentarus, kitu metu ne. Žmogelis be logikos, bet dirba espertuose.eu

Leonija2013-07-30 16:33

Jau tukstantmeciai gamtos suredyta taip ,kad gyvasis pasaulis lytiniu organu deka daugintusi. Taciau esant sveikatos,psichikos sutrikimams ne visi tai sugeba . Vieni gydosi,kiti iskeldami i viesuma ta savo nukrypima nuo normos rengia sou,didziuodamiesi ir dziaugdamiesi kad turi problemu ir norintys iteigti lytiskai sveikiems zmonems,kad tai kaip jie gyvena normalu. Maza to ,i tuos sou metami didziuliai pinigai,kirsinami zmones,reikalaujama sau didziulio demesio. Pinigai skiriami lytiskai nepilnaverciams pilieciams pasidemonstruoti ,humaniskiau butu nukreipti neigaliuju kencianciu skausmus vaiku gydimui. O tie spalvoti balioneliai,veliavytes ir dudeles ju rankose tik dar labiau pabrezia eityniu dalyviu psichini sutrikima

Raigerdas2013-07-30 16:27

Šitas naujasis vyresnysis brolis apsiginklavęs pinigais, Žmogaus Teisėmis yra gana pavojingas savo klasta, landumu ir neįtikėtinu įžūlumu. Mūsų valdžia pasirodė ta pati marionetinė valdžia: tik reikalui esant, pasisuka užpakaliu arba į Rytus, arba į Vakarus, priklausomai nuo to, koks brolis dabar užsinorės.

Robertas2013-07-30 16:26

Straipsnis apie nieką.Tuštukas... O paskelbtas rėmėjų sąrašas nustebino.Jis per niek nuleidžia aršių homokritikų pastangas.Tai juk šalys į kurias,varvindami seiles,žiūrime kaip į siekiamybę.

Raigerdas2013-07-30 16:24

Kokia išeitis? Ogi, reikia daryti tai, ką darė Algirdas ir Kęstutis.

išspręskime rebusą2013-07-30 15:57

Nenorime tokių supuvusių Vakarų, kokius pamatėme, nenorime ir grįžti į motulės Rusijos glėbį, sava valdžia ir neįgali ir parsiduodanti, o gyvename, kaip senoliai sako "ant tako". Tai kokia Lietuvai išeitis?

to Raigerdui2013-07-30 15:56

Labai gerai kad nespausdina tavo komentaro,nes esi didelis pliurpalius

Raigerdas2013-07-30 15:46

Nesupratau ekspertai.eu kodėl nespausdinate mano komentaro?

Va taip!2013-07-30 15:05

Straipsnis vercia rimtai PAMASTYTI.... o SUSIMASTYTI turetu musu valdzia- toks visuomenes kirsinimas, kol visuomene visiskai nepasiruosusi keisti krikscioniskas nuostatas, ir homoseksualistu "vertybiu" prievartinis brukimas ,ju lyderiavimas, pagaliau DIKTATAS musu visuomenei nepriimtinas. Per daug akivaizdus homoseksualu DIKTATAS (Garliavos ivykiai, zudynes etc. ) jau ir taip sukirsino visuomene!!!!! Taigi, straipsnis vercia SUSIMASTYTI - KAS YRA KAS!!!!

d32013-07-30 15:01

matyt jav ambasadai ir briuseliui rezidente jokiu rupesciu nekelia, vykdo visas ju direktyvas, todel laisvalaikiu gali padirbeti ir Rusijai. o stai Lukasenka nevykdo "privatizacijos", todel mums tokiu nereikia.

Elena2013-07-30 14:54

Storulis Užsienio reik. ministeris viską pedams leido į valias. Galbūt pats tokiais čiūdais vartaliojasi? Kodėl Stmabiu planu per TV parodė ir Kaušpėdą su pederastų škuduru. Kas tai, buvęs mano mylimas scenos atlikėjas? Už kokius didžiulius milijonus stengiasi šie žinomi ponai ir nukvakusios eisenos seimūnės? Eisenos lietuviai, kurie patys susitepę, nori ir kitus sutepti žarnyno ligomis ir iškrypimais.

grumstui2013-07-30 14:42

o tau dar neaisku kad ta tavo prezidente su vsd dirba rusijai?

grumstas2013-07-30 14:35

Na niekaip nesuprantu- kodėl už tyą mėšlą ,kuris brukamas iš Vakarų kaltinama Rusija? Visos išvardintos ambasados- iš vakarų, organizacijos "gynančios" mažumų . atseit," pamintas" teises -iš vakarų, pinigai ištų pačių fondų,kurie vajkaruose. Bet kaltinama-Rusija. Kodėl nekaltinama VSD, URM, Prezidentė, VYriausybė, kuriosleidžia atvirai griauti rimtį valstybėje, supriešinti tas mažumas su didžiaja dalimi jų nepgrįstus, lobistinius reikalavimus palaikančius Lietuvos piliečių dalimi... Manau ,kad visi yra ant tiekatitrūkę nuo realaus gyvenimo, kad jiems nebesvarbu , ką mąsto eiliniai šalielės piliečiai. Atvažiavo ponia reding, pagrąsino, kad neduos pinigėlių ir visa caldžia atsiklaupė ant kelių,. Už tai ir negerbiama valdžia, nes žiūri savo kailio ir savo prieigos prie lovio.

d32013-07-30 14:16

taigi, megztos beretes per toli nuejo y vakarus. Zeme apvali. kai vel atsidurs motinos Rusijos glebyje, gal pagaliau ta supras.

Jonas2013-07-30 14:16

Teko susidurti su kai kuriomis iš šių ambasadų visai kitais klausimais - vietos bendruomenių, gamtos apsaugos ir pan. (ypač dėl tų šalių piliečių veiklos Lietuvoje, tarkime, kaip danų kiaulidės). Atsakymas būdavo vienodas - NETURIME TEISĖS KIŠTIS Į VALSTYBĖS REIKALUS, TAI NE MŪSŲ KOMPETENCIJA. O kaip šiuo atveju? Ar ambasados viršijo savo kompetencijas, ar visos nurodytos valstybės tiesiogiai kišasi į Lietuvos valstybės reikalus? Kur paskelbtos šių valstybių protesto notos Lietuvai (jeigu nors viena valstybė oficialiai Lietuvoje palaikė gėjus Lietuvoje ir pasisakė prieš vyro ir moters sąjungas)?

Dalia2013-07-30 13:23

Kokia nauda iš parado? Manau, jokios, tik dar labiau privertė nemėgti gėjų ir lesbijiečių.

Tomas J.2013-07-30 12:55

Teisėjus skiria ir atleidžia homoseksuali prezidentė. Kaip galima tikėtis, kad teismai priims teisingą sprendimą, kai ieškovas - homosekų organizacija?

Ǒ2013-07-30 12:47

Propatria yra išties Prorussia. Reikėtų pasikeistį pavadinimą į tikslesnį.

Pikasas2013-07-30 12:29

"PARADAS" KITU KAMPU LGBT (lesbiečių, gėjų, biseksualų. transvestitų) lygos renginys Vilniaus Gedimino gatvėje sukėlė visuomenėje daug aistrų, kurios dar kartą parodė mūsų piliečių požiūrį į homoseksualų viešos agitacijos spindesį ir skurdą. Spindėjo iš džiugesio iniciatorių ir juo palaikančių akys. Lydėjo "parado" dalyvius negausių nustebusių atsitiktinių praeivių žvilgsniai ar pakraupusių protestuojančių asmenų šūksniai ar net kiaušiniai. Daugmaž buvo suskaičiuota, kad Lietuvos gyventojų, be svečių, eisenoje galėjo būti apie 200. Kiek buvo tik prijaučiančių lygai? - kas dabar gali tiksliai pasakyti? Gali būti kad tokių mūsų piliečių galėjo būti apie 100. Tam, kad apsaugoti "parado" dalyvius - buvo imtasi eilės atsargumo priemonių. Nors teigiama, kad tik policijos išlaidos buvo arti 200 tūkstančių litų, tačiau visos priemonės galėjo kainuoti kur kas daugiau. Tą įrodo ir ankstesni išlaidų paskaičiavimai panašios eisenos nuošalioje erdvėje (200 tūkst. lt) , tiek ir "šturmui" Klonio gatvėje (70-80 tūkst. lt) . Ar tos sumos buvo panaudotos tikslingai bei adekvačios situacijoms? - kiekvienas galim turėti savo nuomonę. Lėšos buvo panaudotos iš valstybės biudžeto, t. y. iš mūsų visų mokesčių mokėtojų lėšų. Labai tikėtina, kad finansine prasme didžiausią naudą turėjo mūsų žiniasklaida, kuri pasinaudojo skaitytojų ir tuo pačiu reklamos pirkėjų dėmesiu. Kiek kainavo "paradas" LGBT lygai ir iš kur buvo gautos tos nemažos lėšos ir kas tie homoseksualų lobistai? - derėtų teisėsaugai išsiaiškinti. Skaidrumas turi būti ir šioje srityje, kitaip net ir per tokias seksualines mažumas galim prarasti labai daug ne tik moraline, bet ir politine prasme. Tai, kad ideologijos dirvonuose renginys visuomenės nuomonės formavime visumoje LGBT lygai pasibaigė visišku fiasko, manau, kad daugelis pritartų. Neišgelbėjo nuo to nei žinomų politikų dalyvavimas pirmoje eisenos eilėje, nei tie oponuojantys, kurių veiksmuose galima nesunkiai įžvelgti tik norą gauti viešųjų ryšių galimybę. "Parado" dalyviai ir oponuotojai akcijoje sudarė menką visuomenės dalelę. Kur kas daugiau parodžiusių dėmesį tų, kurie stebėjo visą šį sukeltą šurmulį iš šalies. Štai, jų reakcija galėjo netgi labai stebinti. Žiniasklaidos pagrindiniai "organai" vos ne choru aiškino apie labai teisingas teismo nutartis. Aukščiausi valstybės pareigūnai aidu tai atkartodavo. Ir vėl dauguma politikų eilinį kartą pasiliko po medžiu, neišsakydami savo požiūrio ir nuomonės apie homoseksualų vykdomą propagandą, pridengiant ją "figos lapu" - atseit, kova už lygias teises. Norisi paklausti, kodėl buvo visiška mažuma tarp politikų ir valdininkų kurie pasisakė už įprastos orientacijos piliečių tieses. Kodėl jos turi būti taip žeminamos seksualinių mažumų naudai? Toks susilaikymas nuo požiūrio išsakymo leido laisvai kaupti įvaizdį žiniasklaidos ir politikos marginalams. Šį nuostolį sunku būtų paskaičiuoti finansine išraiška, bet politikoje, ypač ateityje ateityje gal labai atsiliepti. Visuomenės sąmoningumo augimas - demokratijos augimo prielaida.

Lietuvos2013-07-30 11:55

valdzia leidzia ir leis,kad ne tik olandai,bet ir kas panores,tas rodys musu salies zmonems nuogus,isbaksnotus uzpakalius.

na gerai2013-07-30 11:51

rašote: "Tad kas suinteresuotas kurstyti antivakarietiškas nuotaikas, neišvengiamai stiprėsiančias Lietuvoje, kurios gyventojų moraliniai ir kultūriniai įsitikinimai yra atvirai paminami?". Tai jūs už paradą? Gi žmonėms atrodo, kad parado nuotaikos atėjo iš vakarietiškos "kultūros", ar ne? Ir pradžioje išvardinote vakarietiškas ambasadas. Na kažką sumaišėte? Nelabai supratau, nes nelabai kažkaip susiriša...

Arvydas2013-07-30 11:49

Perfrazavus komunizmo šauklį: "komunizmas - tai nesvarbu kokia valdžia, plius visos šalies pederastizacija". Tarybų valdžia ir elektrifikacija jau buvo...

Nepraeis2013-07-30 11:18

kaip rašė S.Nėris, pedofilų tankai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi