ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
XXX

Ar patyčia iš lietuvių nacionalinį saugumą dabojančio asmens tėra nevykęs pokštas, ar Rusijos minkšta ataka?(99)

Noriu pasakyt meram, apskritai žmonėms kultūros, kurie organizuoja vaikų laisvalaikį, kad, na, išgirstų valstybės nacionalinio saugumo politiką formuojančius žmonės, ekspertus, kad dabar yra ypač jautrus laikas ir visa Rusijos veikla susijusi ypač su kultūriniais įvairiais mainais susijusi su komunikacija, tai yra akivaizdi propaganda.

Vytautas Bakas. Arūno Cironkos koliažas
Vytautas Bakas. Arūno Cironkos koliažas

Vytautas Bakas. Arūno Cironkos koliažas

Iš Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko, žaliojo valstiečio Vytauto Bako pasityčiojo dienraštis „Vakaro žinios“.

„Tarybiniais laikais valdžia į Vakarus vykstančius piliečius užversdavo krūva primygtinių rekomendacijų. Seimūnas Vytautas Bakas pakeitė geografinę, bet ne mąstymo kryptį. Dabar rekomendacijomis bus užverčiami į Rytus vykstantys piliečiai“, – ironizuoja „Vakaro žinios“ straipsnyje „V. Bakas mūsų turistams siūlo tarybines rekomendacijas“.

Pasak dienraščio „nuo propagandos poveikio geriausiai apsaugotų piliečių sąmoningumas, bet Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetui vadovaujantis ponas Bakas mano, kad padėti gali tik valdžios apynasris“.

„Po Plungės moksleivių kelionės į Rusiją ministerijoms teks padirbėti. Ponas Bakas įsitikinęs, kad reikia atnaujinti rekomendacijas vykstantiems į Rytus.

Vyresni Lietuvos gyventojai rekomendacijas keliautojams puikiai pamena. Jie vargu ar norėtų grįžti į laikus, kai valdžia nurodinėjo, kur galima važiuoti ir su kuo kalbėtis.

Ponui Bakui tokia tvarka patiktų, bet pirmiausia jis turėtų parengti rekomendacijas seimūnams, kad šie nesielgtų su piliečiais kaip su gyvuliais“, – rašoma straipsnyje.

ekspertai.eu primena, kad liepos 19 d. valstybinio transliuotojo LRT laidoje „Panorama“ V. Bakas informavo, kad „reikia daugiau aiškinti, kas yra minkštoji galia ir kad Rusija būtent per kultūrinius mainus skleidžia propagandą“.

„Noriu pasakyt meram, apskritai žmonėms kultūros, kurie organizuoja vaikų laisvalaikį, kad, na, išgirstų valstybės nacionalinio saugumo politiką formuojančius žmonės, ekspertus, kad dabar yra ypač jautrus laikas ir visa Rusijos veikla susijusi ypač su kultūriniais įvairiais mainais susijusi su komunikacija, tai yra akivaizdi propaganda“, – pranešė Lietuvos nacionalinio saugumo politiką formuojantis žaliasis valstietis.

ekspertai.eu atkreipia dėmesį, kad „valstybės nacionalinio saugumo politiką“, be V. Bako formuoja Rusijos Federacijos valstybės paslaptis, prezidentė Dalia Grybauskaitė, buvęs jaunuolis, Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius, V. Bako pavaduotoja konservatorė Rasa Juknevičienė bei kiti garbūs asmenys.

O minimi saugumo politikos ekspertai, tai konservatoriai kasčiūnai , kojalos bei likęs didelis pluoštas TSMPI auklėtinių ir bendradarbių.

Tad dabar paklauskime savęs – ar „Vakaro žinių“ publikacija tėra nevykęs ir nekaltas pokštas, ar tai, vis tik, Rusijos minkštosios galios ataka prieš svarbiausią asmenį valstybėje, kuris formuoja valstybės nacionalinio saugumo politiką ir prašosi būti išgirstas?

Priešas nesnaudžia, būkime budrūs.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x5uccgu

Naujausi

Komentarai (99)

Rikiuoti
skorpe2017-07-25 17:59

youtube.com/watch?v=h3QUr-Hl06Q ///❖ ВЕДЫ ❖ Духи, Мантры, Сны, Чакры, Космология, Виманы — Леонид Тугутов: "Лакшми Нараяна Дас"

Elle2017-07-25 13:43

Na ir uzkibot gi visi ant senio ir stasioto, tiesiog nebeidomu......

stasys2017-07-25 12:27

seni bandai surasti sau praktiška paaiškinimą ir be reikalo . Nėra jo ..juk jau rašiau . Prisigalvojai ne fik kokiu sąmokslo teorijų.

SSaulius2017-07-25 12:21

Dievas mėgsta juokus-nugi pasityčiojo iš žmogelio,pravarde kanistras(mokykloje),davė valdžią-dabar jis iš mūsų tyčiojasi

Senis Šaltis2017-07-25 04:42

satsy na viskas aišku. teksto nemažai, o nieko nepasakei. dabar ne tik ip madinga slėpti, bet ir mintis sakyti taip, kad kitas nieko nesuprastų. Ale tu matai. pasirodo jau tiek metų čia trolini ir viskas gerai? Na prasmė yra kokia? Gal tu vienas iš tų įkūrėjų kur įsižeidę išėjo. Tai visai logiška būtų, kad į tokią ligą išaugo, ateiti ir visur stumti ant ekspertų. Na... bet... geriausia staiga sugalvoti, kad reikia eiti.

yel“l“ow submarine apie 91. stasys2017-07-25 04:22

būtų daugiau nei keista, jei stasiotas susivoktų už ką žmonės nusipelno pagarbos :) - ir yra daugiau nei natūralu tai, kad avantiūrizmą, manipuliavimą, melą, apgavystę, tiesos iškraipymą, dvigubų standartų eksploatavimą, spekuliaciją faktais ar “faktais“ ir t.t., ir t.t. (kalbu apie ramanauską), stasiotas vadina “mokėjimu pastovėti už save“ :)))))

Seniui Šalčiui2017-07-25 04:17

Jeigu ilgai ginčijiesi su idiotu, pamąstyk, gal ir jis daro tą patį?

Netiesa2017-07-25 04:11

Tai Bakas pasityčiojo iš Lietuvos žmonių, o tokie dalykai seimo nariui neatleistini. Būtų rimta, kad Bakas atsistatydintų, nes nuo tokių jo siūlymų koktu darosi. Tikras mentas, nesugebėjęs padaryti karjeros savo profesijoje ir ėmęs politikuoti. O juk policija atsiribojo nuo politikos 1991 metais, kai sustabdė narystę partijoje...

stasys2017-07-25 04:06

Seni .. nėra to laiko , rytoj laukia ilgos komandiruotės ir jungtis per proxy jau neišeis . :) O ir tie alternatyvus šaltiniai nėra saugus .. Visumoje atsakimo aiškaus nėra , tarp to ka čia matai yra ir kita veikla ,daug svarbesnė .. bet rašant ne fik kokias mintis čia tenka save pagauti jog ekspertai metai iš metu savo publika tik kvailėja .. Nebėra taip .. kaip prieš ketverta -penketa metu .. tekdavo dargi ir pasiginčyti aršiai . Dabar tai tik šešėlis .. su grupele kvailiu įsikalbėjusiu ne fik kokia sau problema . Su Jonu aš daug kur nesutinku ,.. bet negerbti jo pastangas man neišeina . Na taip jau yra gerbiu žmones kurie moka už save pastovėti ir neprarasti padoru veidą , o nuomoniu skirtumai tik pagražina tas lankas .. kuriose mes visi turime susitalpinti . labanakt .

?2017-07-25 03:53

Kas yra šabloninis mastymas? Tai mastymas senais ruošiniais. A ne? O gal ir naujais?

Senis Šaltis2017-07-25 03:49

Na laiko, kaip supratau turi, tai gali paaiškinti. O ramanauskis pats prisiprašė tokio dėmesio. Plius jo skleidžiama dvigubos pilietybės tema yra išskirtinai jo savanaudiškumas, prisidengiant ale jis čia už milijonus kovoja. O tema išaugo į jo, kaip kažkokio valdovo išsikėlimą prieš kitus. Ligoniui vieta ligoninėje. Užsieniečiui - užsienyje. Tai tegu nelenda užsieniečiai pas mus ir nemoko , kaip gyventi. Dabar tu pasistenk papasakoti, kodėl tu ne vienoje, bet visuose temose tiek rašai?

stasys2017-07-25 03:44

seni ..o tai tau nepakanka tu pasakėliu apie man dosniai mokamus honorarus ? atleisk už netaktą į klausimą atsakius kitu .Klausimas gana sudėtingas ir atsakyti va taip paprastai neišeina .Juk ir pačiam butu sunku paaiškinti priežastį trolinti J.Ramanausko temas .

Senis Šaltis2017-07-25 03:32

na mūsų ekspertų žiburėlis stasiukas tikrai tikiu, kad specas proxiuose, net nekyla man abejonių. Stasiuk, pasakyk man vieną - kam tau to viso reikia? Kodėl tu čia nuo ryto iki beveik ryto taip dirbi?

stasys2017-07-25 03:25

seni ..proxy naudojimas vienintelė galimybė apeiti ekspertinius kalnelius ..aišku nuo trintuko tai nesaugo .Vienok Tamstai reiktu ir labiau išplėsti ta žiniu čemodanėli kam tie proxy dar naudingi .Buvo laikas kai čia patekus be ju pakakdavo tik išsižioti ir likdavai už duru ..Taip kad gali turėti savo nuomone tik mano supratimu ji nieko verta ...taip kaip siauras matymo kampas .

Trečias dešimtmetis su neišmanėliais2017-07-25 03:25

Sakytume, ne akimirką, o dvidešimt septynerius metus „šventoji karvė“ mus įkalino būti su neišmanėliais. Netruks ateiti nauji Seimo rinkimai. Įsidėmėkime šias ir kitas pavardes, kad išvengtume taip ilgos „akimirkos“.

Senis Šaltis2017-07-25 02:46

perskaičiau tą straipsnį. Sunku patikėti, kad už senas marazmatikas parašymą, bobuliuką nuteisė. Labai nesigilinau, bet toks perdėtas tekstas. Labiau norėta įbauginti. Iš kitos pusės, jei rašo oficiali spauda, tai va mano draugui joneliui, reikia tokias problemas gvildenti, o ne dvigubas pilietybes. Bet kokiu atveju, proxio naudojimas aploti yra tas ką rašiau. Čia nuomonės nekeisiu.

velesas>82. Senis Šaltis2017-07-25 02:17

:)

Senis Šaltis2017-07-25 02:14

Jei tik bus geriau, nurašom nuovargiui. Tikiuosi pasijautėte geriau. Perskaitysiu duotą nuorodą apie ką ten yra. Tiesiog beprasmis ginčas. Čia ne mano tema.

velesas>79. Senis Šaltis2017-07-25 02:07

:))) Bijau (visai rimtai, beje) ir manau, ne_ esu įsitikinęs, jog niekuomet nieko nebijo tik žmonės, kaip čia pasakius... na, ne visiškai adekvatūs :))) Likusią Tamstos komentaro dalį siūlau nurašyti gal nuovargiui, gal šiaip suirzimui. Tinka? :)

velesas>78. P.S.2017-07-25 02:01

Tie visi proxiai ir pan. skirti TIK "plačiajai auditorijai bendram naudojimui". Deja, bet kontoroms tai tolygu nuliui.

Senis Šaltis2017-07-25 01:57

velesai, keista, kad parašei komentarą ir nebijai būti persekiojamas. Neskaitau aš tos spaudos, tai nežinojau ką ten rašo. Bet ir tai, ten baudžiama ne už komentarą, o už komentaro turinį, o tai ne tas pats. "ltvnews. online įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas. Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka. ltvnews. online komentarų neredaguoja. Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami." --- jei nesiruoši nieko daryti, kas prieštarauja pateiktoms sąlygoms, tai kam reikia naudoti proxy? Vadinasi ruošiesi tai daryti, ne kitaip. Tikiuosi atsakiau.

velesas>77. Senis Šaltis2017-07-25 01:51

Prašom: kad jau neina nuoroda, tai pabandysiu taip _šios dienos Lrytas>lietuvos diena>aktualijos>šmeižtas "iš pradžių apdrabstė purvais, o po to apgavo" ..... Rekomenduoju. Jei bus maža, galėsim daugiau :) Beje, kodėl/kuo nustebinau? :)))

Senis Šaltis2017-07-25 01:38

velesas - Pardon. Stebiuosi, kad rašote komentarą. Prašau pateikti pavyzdžių, kada už komentarą buvo persekiojama.

velesas>62. Senis Šaltis2017-07-25 01:32

"... Lyg Lietuva dar nepersekioja už komentarus..." Tamsta Pats tikite/įsitikinęs tuo? Ar tikrai? Ar tik nežinote? O tai, jog "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia" ką nors Pačiam sako/sufleruoja? Toliau: "... anie jau per proxius. Tai tada tokiems pagarba išvis žemiau (gyvuliukų neminėsiu, jie aukščiau) suvokimo. Ar toks pašnekovas tada vertas nors nago purvo?..." Va, čia tai jau, išvis, primena kaip kokį tai mirtinai keistą herojiškumą... Ar nepastebite?

Senis Šaltis2017-07-25 01:11

aaaaa supratau. Klydau. Taip nusišnekėjau pats. man tų epitetų įmetimas... Ten rašė, Jums, o mane toliau ale stasiu2 pavadino. Psio tikrai sulaminau lygioj vietoj. kaltas. Pasilieku teisę daugiau nebeatsakinėti prancūzų turistui, kaip bausmę už suklydimą.

yel“l“ow submarine to 72. Senis Šaltis2017-07-25 01:07

vėl feilas :) - jis gi neapkaltino, o kaip tik išreiškė teigiamą ir kategorišką požiūrį, jog vertinama turi būti tik pagal mintis :) - skaitykime atidžiau, rašykime atsakingiau :)) - ir pats pasižadu ! :D

yel“l“ow submarine to 63. > 1. yel“l“ow submarine to 60. Senis Šaltis2017-07-25 01:02

ir dar : - tos gerokai avansu priklijuotos etiketės Seniui - “stasys2“ ir “ramanauskas“, gerokai atsiduoda idiotizmu ir provokuoja atsakomąjį idiotizmą :)) - bet nurašykim tai ant emocijų :)) - peace !

Senis Šaltis2017-07-25 00:57

Geltonas sakot. Na gerai, jei suklydau, nebesitaškysiu daugiau purvais. Man tik keista, kad mus apkaltino, kad mes kitus vertiname pagal jų mintis. Tai ir sakau, o pagal ką daugiau vertinti skaitant komentarus. Gal čia leidža ♥ paišyti, ir pagal raštus vertina. Aš tada nežinau.

yel“l“ow submarine to 69. Senis Šaltis2017-07-25 00:56

tamsta neteisus :) - teiginys “ pas jus pakolkas nepastebejau tendencjos vertinti zmones kitaip nei pagal mintis“ reiškia būtent tai, kad “prancūzas“ pritaria/pasirašo po principu vertinti žmogų būtent pagal jo mintis :) - tik va bėda - mintijantis žmogu turi gebėti tas mintis tobulai išreikšti, o vertinantis turi norėti ir mokėti tą mintijantį suprasti :) - šita grandis labai jautri ir nepatikima :)))))

yel“l“ow submarine to 65. Senis Šaltis2017-07-25 00:49

nesikarščiuok, kolega :) - ambicingasis “prancūzas“, taip pat mėgstantis karščiuotis, kaip tik tai ir parašė - ir teisingai parašė :)) - o pagal ką daugiau vertinti žmogų, jei ne pagal mintis ? rašytas žodis ne žvirblis, toli nenuskris, bet užtai perskaitys jį labai daug kas :) - todėl prieš spaudžiant “rašyti komentarą“, reiktų dar kartą atidžiai perskaityti tiek savo, tiek oponento komentarą :) - dabar gi - abu teigiate tą patį, bet skiedros laksto tiktai taip :)))

Senis Šaltis2017-07-25 00:42

Tu pats skaitai ką rašai? Taigi apsijuoksi dar daugiau. Nu tikrai dabar dar trūksta bendrinio žodyno, kad man pradėtum aiškinti žodį "kitaip", ar kitą žodį tame sakinyje.: "pas jus pakolkas nepastebejau tendencjos vertinti zmones kitaip nei pagal mintis." Tai sakai turistas, kuris prancūzijoje vietoje turizmo ekspertų komentaruose pluša? cha!

yel“l“ow submarine to 63. > 1. yel“l“ow submarine to 60. Senis Šaltis2017-07-25 00:41

jei tamstai pakaks vieno - pateikiu vieną : tai yra tamstos Senio Šalčio vertinimas absoliučiai šalia kasos, kas rodo itin neatidų(geriausiu atveju) tamstos skaitymą arba visišką nenorą suvokti, ką tas Senis nori pasakyti :) - pvz. : kas per idotizmas apie tas “aukštumas, pasiektas per 26 metus“ ? - Senis gi aiškiai pasakė (perfrazuojant) - mažiausia, į ką buvo atsižvelgta per tuos 26 gėdos metus, tai mąstančių ir niekam neparsidavinėjančių žmonių nuomonė - tačiau aklai klausyta bet kokio briedo iš jankyno, nes už tai buvo ir tebėra vsokiausiais būdais mokama (korupcinama)

> 65. Stasys22017-07-25 00:37

O pagal ka pats vertini ? Pagal ip adresa, pagal geografine vieta. Priedo dar is skaityti nemoki ir suprasti, atsakineji i klausimus kuriuos pats susigalvojai, bet ne kuriuos pateikiau. Ramanausko ir Stasio misinelis.

minkstoji galia2017-07-25 00:33

yra pas ji kelnese

Senis Šaltis2017-07-25 00:33

"Butu idomu jei pateiktumet nors viena mano idiotizma. Siaip, pas jus pakolkas nepastebejau tendencjos vertinti zmones kitaip nei pagal mintis."--- Jau pats idiotizmas pačio komentare stūkso: "pas jus pakolkas nepastebejau tendencjos vertinti zmones kitaip nei pagal mintis"------ O pagal ką žmones vertinti komentaruose? Pagal rankos dydį, prakaito kvapą? Žinoma vertinimas tik pagal užrašytas mintis cha! Duobė.

suldu2017-07-25 00:25

Rekomendacijos yra tik rekomendacijos ir nieko daugiau. o zmoniu samoninguma skatina tik informacijos ivairove.Lietuvos teritorija, de fakto okupuota teritorija, pamazu, minkstais zingsneliais, keliauja link eilines okupuotos teritorijos esmes - atlikti buferine zona. vis didejanti prievartine priespriesa - propaganda, tai tik patvirtina.

> 1. yel“l“ow submarine to 60. Senis Šaltis2017-07-25 00:20

Butu idomu jei pateiktumet nors viena mano idiotizma. Siaip, pas jus pakolkas nepastebejau tendencjos vertinti zmones kitaip nei pagal mintis. O va stasys2 jau surinko kokias keturias, vertas proto boksto mintis.

Senis Šaltis2017-07-24 23:45

Chi chi Geltonas. Neatmečiau ir tos prielaidos, kad per proxy chebrytė rašinėja. Tokiu atveju išvis siaubas. Lyg Lietuva dar nepersekioja už komentarus, o anie jau per proxius. Tai tada tokiems pagarba išvis žemiau (gyvuliukų neminėsiu, jie aukščiau) suvokimo. Ar toks pašnekovas tada vertas nors nago purvo? O tas puolimas toks tendencingas. Abejoju, kad sutapimas, per kelias dienas vienodai užsišokti. Ech nereikėjo palikti man mano draugo jono temos cha!

yel“l“ow submarine to 60. Senis Šaltis2017-07-24 23:36

na bet tamstai ir sekasi pritraukti visokius alternatyviai protingus :)))) - kas dieną po “naujieną“ :) neibe juokt, neibe verktis ..., - kažkoks keistas dėsningumas :) - lyg kas specialiai užsiundytų :) - o tie užsienio ip dar nereiškia jog tie klounai tikrai “turistai, o ne kokie proxininkai - ir šiaip, vakarykščio bei šiandieninio idiotizmai kažkokios labai jau panašios rūšies :)

Senis Šaltis2017-07-24 23:17

Matau tu tikrai kietas 78. 250. 237. 254. Aš prieš tave keliu rankas. "atsakyti sau i klausyma apie mastymo vertinima,.." - nelabai supratau ko tu nori, bet sakykime aš sau atsakiau į mąstymo vertinimą. Ir kas? Jei sakai sau atsakyti, tai prie ko čia tu? Tau turiu dar atsakyti? žodžiu supainiojai mane, kaip tikrai krūtas emigrantas-turistas. o prie mūsų stasio nedrįsk lysti. Jis bent niekur nebėgo iš Lietuvos. Kad ir klounas, bet - savas. gal jau pagaliau perskaitysi ką parašiau ir praeisi jau pro šalį. Nes be galo atsakinėti į tą patį tikrai nesiruošiu.

> 58. proto turistui2017-07-24 23:09

Sveikinu su gimusiu Shtasiu2. As gi sakiau, atsakyti sau i klausyma apie mastymo vertinima, o ne juokinti zmones komentaruose. Matomai tamstelei tinka posakis, apie basli tasoma ant galvos. Tiesa, sveikinu su amerikonu pergale 2 pasauliniame kare. Kokia kepure, tokios ir zinios.

Senis Šaltis2017-07-24 22:39

Klausyk turiste 78. 250. 237. 254, tu jau atsisveikinai, palinkėjai neprašomas savo sėkmės, kurios atsisakau ir vistiek puoli toliau. Nevyriška. O kas liečia: "Puikiai sekasi, matosi pasiektos aukstumos per 26 metus." - tai argi aš turiu atsakyti į turisto kvailus klausimus? Vien tai, kad tu kišiesi, jau daug ką pasako. O sakyti, kad 26 metus niekas iš išorės nesikišo į LT valdymą, tai gali pasakyti tik turistas cha! Greičiau valdymas tiesiogiai ir buvo vykdomas iš išorės, dėl to taip ir gyvename. Davai turistas, pravažiavom jau.

> 54. Senis Šaltis neturistas2017-07-24 22:22

Matomai tamstos mastymas,- turistas. Kaip ten sakete: "Mes čia, kaip nors patys su tom personom susitvarkysime, jei tik netrukdys iš išorės visokie savi svetimšaliai ir svetimi svetimšaliai." Puikiai sekasi, matosi pasiektos aukstumos per 26 metus. Jums tik paskui Baka sekti su tokia patriotyste ((-:, nors mintys destomos kaip dr. Ramanausko. Ir dar karta, atsakykit sau i klausima: Ar pagrindinis veiksnys, apsprendziantis pilietiskuma ir minciu aiskuma yra ip adresas ir gyvenamoji vieta ? Gal del tokio mastymo ir sedi Lietuva meslo duobeje ir peri tokius paukscius.

Senis Šaltis2017-07-24 22:20

SS čia lyg viskas tvarkoje, bet vaikštantys su Rusijos vėliava ne vietoje tame vaizdo įraše. Ne rusija laimėjo karą ir tokios valstybės nebuvo to karo metu, o Tarybų Sąjunga laimėjo. (na jei atmesim, kad iš tikro amerikonas laimėjo). Tad šiuolaikinė rusijos vėliavos buvo tikrai ne vietoje ir ne laiku nešamos Klaipėdoje.

stasys2017-07-24 21:58

Dzukui ..Turbūt skubėti su išvadomis į prieki nereikėtu ..ką ten Putinas pirko ir ko ne ..žino tik Jis pats ir tie kas mėgsta rengti spiritinius susiėjimus ..O realybę po pastarojo ju susitikimo įtvirtino Sirija . Pavartykite paskutines Sirijos karo kronikas ..Situacija gana įdomi ..O jei pridėti Trumpo paviešinta sprendimą neberemti nuosaikiosios opozicijos ( be kurdu ) ir šeip gana įdomi padėtis .:)

Senis Šaltis2017-07-24 21:51

78.250.237.254 aš pačio sveikinimų neprašiau ir tamstos sėkmės nenoriu. matosi, kokie ten užsienyje visi jūs sėkmingi ir pasveikinti. Tiesiog turistas taip? cha!

+ 522017-07-24 21:51

issikuopti is mastykles.

> 51. stasys2017-07-24 21:50

dar pasiulymas ir mesla

stasys2017-07-24 21:44

aAlgirdui ..kaip jau rašiau ..jei problemos nebūtu ..mes apie tuos atvejus ir negirdėtume .Interesu konfliktas kylą iš vidaus, o ne noro valstybei kam nors ka nors uždrausti . kaip gi ta padarysi ..jei diplomatiniai santykiai sau Rusija vis dar atviri . Va ir česlovas siūlo nustoti ožio šlapimą maukti ..rieks matyt apsvarstyti .

SS2017-07-24 21:39

youtube.com/watch?v=4Cip40hWwW8 Ir aš tą ieną Klaipėdoje buvau. Gal nusikaltau (pagal baką)?

ceslovas-stasiukasui2017-07-24 21:30

Kai tavo smegenine pripildyta kuproto ozio slapimo tai tikrai sunku suprasti apie ka rasome straipsnyje.

Dzukas > 44. stasys2017-07-24 21:21

Incidentu, kaip ir nematau. Matau tik isterija. Padarysim prielaida, kad Lietuva, tai seima. Jeigu seimoje, nesvarbu vyras ar zmona, kas nors pastoviai isterikuoja, tokia seima negyvybinga. Skirybu neisvengti. Rusams "nusisikt ir istrint" Lietuvos isterijos. Nuo to kencia tik Lietuva ir nieks daugiau. Tarp kitko... paskaitykite siandien dienos FT. Straipsnyje paviesintas EK sprendimas , kad jeigu JAV Prezidentas pasirasys, pasiulytas Kongreso, sankcijas Rusijai ir tai palies ES imoniu interesus, ES imsis atsakomu priemoniu pries JAV ir nepripazins tu sankciju galiojimo Europoje. Matyt Putinas jau nusipirko visa Vakaru Europa, kaupia pinigus Lietuvai. :DDD O jeigu rimtai - beprotybe negali testis iki begales, ateina ir prablaivejimas.

aAlgidas-Stasiui(33)2017-07-24 21:20

pone pasirodo Jūs nelabai suprantate kas parašyta/ Paaiškinu, Jūs gi nebuvote toje ekskursijoje nei šįmet ,nei anksčiau ir TODĖL komentuoti tiesiog neturite KO - o Jūs vistiek kišate savo trigrašį. Štai taip ponuli.

stasys2017-07-24 21:04

dejuokliui ..jei ištrauktumėte iš burnos U-dulio 'organa' nereikėtu ir švepliuoti ??.:)

> 43. Senis Šaltis2017-07-24 20:58

Sveikinu. Sprendziant pagal isterija Shtasio lygio oponentas. Sunku apie ka nors daugiau gincytis. Sekmes auginant lapes.

stasys2017-07-24 20:56

Dzukui ..Nuolatiniai incidentai ir nutekanti informacija į viešuma rodo kad problema visgi egzistuoja . Priešingu atveju mes su Jumis tu kalbu net negirdėtume , na maža kas kur važiuoja vasaros metu iškylauti ar pasisvečiuoti kultūrinių mainu programa. Iš dalies galima su Jumis Dzukaiti ir sutikti ..drausti to neišeina , o jei grįžtama iš ten su kitais lūkesčiais ..skustis ir nevertėtu .

Senis Šaltis2017-07-24 20:38

78.250.237.254 taigi taigi. Iš to ką parašiau tamsta suprato, kad mano smegenys yra užšaldytos, kad mane rusai puola, kad Lietuva - pamazgų duobėje. Ir taip kalba turistas? Sakiau ir kartosiu, nesirūpinkite ne savo šalimi. Mes čia, kaip nors patys su tom personom susitvarkysime, jei tik netrukdys iš išorės visokie savi svetimšaliai ir svetimi svetimšaliai.

> 40. Senis Šaltis2017-07-24 20:17

Ka ir reikejo irodyti,- dalis jusu smegenu uzsaldytos, kad matyti tik tai kas pries akis. Kaip daugelis patrydiotu, kurie pradeda praregeti ir pamato, kad Lietuva pamazgu duobeje, bet rusai vistiek puola. Sekmes mastant, o ne kisant mastymo sablonus.

Dzukas > 30. stasys2017-07-24 20:14

Visu pirma negirdejau, kad lietuviu vaikus vedziojo rusu partizanu takais. Antra nieko ipatingo nematau tame, jeigu rusu vaikai praeitu lietuviu partizanu takais. Tiesa silpnai issivaizduoju ka jiems butu galima papasakoti. Gimineje pakako tu "partizanu" ir mes jausenai issiaiskinom kas jie tokie ir ko verti. Tirti ten nera ko, ir jau tikrai ne valdzios reikalas kur tevai siuncia savo vaikus. Kitu atveju reikia visus pasodinti ant lenciugo. Tarp kitko rusai nebijo siusti savo vaiku uz teritorijos ribu. Man teko Suomijoje sutikti rusu moksleiviu grupes Karo muziejuje, kur suomiai pasakojo apie TSRS ir Suomijos kara.

Senis Šaltis2017-07-24 20:08

Vienas iš pagrindinių veiksnių. O turistas, manyčiau, ne ekspertus skaito išvykęs, o džiaugiasi turizmu. Kažką originalesnio reikėjo sugalvoti. cha! (pabėgėlis visada išsiskiria minčių kitoniškomu, ale patampa tokie viršesni, būtinai nepraleidžiandtys progos paaiškinti, pamokyti, išvadinti...)

SS2017-07-24 20:07

Bako protavimas kaip ukrofašistų. Uždraus jis mat bendrauti su rusais. Pašol pašikt.

> 36. Senis Šaltis2017-07-24 19:58

Kiek supratau, pagrindinis veiksnys, apsprendziantis pilietiskuma ir minciu aiskuma yra ip adresas ir gyvenamoji vieta ? As ir klausiu,- tai kuom jusu mintys ir ju pagrindimas prastesnis uz Juknevicienes, Landsbergio ir kitu "nepriklausomybes" kureju ? Tiesa, turistai, jusu atzvilgiu, tai jau uzsienieciai ar dar ne ?

Senis Šaltis2017-07-24 19:55

Dzūkai pakėlėte nuotaiką. Bingo - kada ir kur išvis buvo tas komunizmas, apie kurį visi taip kalba?

Senis Šaltis2017-07-24 19:51

Šitam irgi prancūzui 78. 250. 237. 254 atsakau. Kuo skiriasi? Labai daug kuo skiriasi. Čia iš serijos, kada žmonės pasipiktinę, kad valstybė kišasi, kaip jiems gyventi, vaikus auginti ir ką galvoti ir ko ne. Taigi atsakau, kad užsienietis dar blogiau, nei valstybė, jis išvis kas per tvarinys, kad kištųsi ir aiškintų ką valstybei daryti, ypač ką daryti tos valstybės gyventojui. Tai dvigubai blogiau. Vadinasi niekaip negalima to sutapatinti. (priminimas, kad Lietuva bent ant popieriaus vis dar suvereni valstybė)

Dzukas > 26. Aldona2017-07-24 19:51

Visiskai sutinku, kad NSGK pirmininkas tai gerbiamas asmuo valstybeje, bet tai neliecia kiekviena uzimanti sias pareigas. Tai viena. Antra - kad tureti Valstybeje NSGK pirmininka, ispradziu reikia tureti pacia Valstybe. Kitu atveju, tai "tuscia" vieta. Jeigu nesutinkate, atgaivinkit samoneje Valstybes savoka. Trecia - nereikia pervertinti Kremliu. Kremlius jau ir taip savo itakai "isleido" pinigu daugiau, nei ju yra Pasaulyje. Ketvirta - gal patikslinsit kada Lietuvoje buvo Komunizmas? Niekam nepavyko, o Lietuva sukure? :DDD Ar gal cia jus apie siandienini "Roju"? Tai ir gincytina...

> 32. Senis Šaltis2017-07-24 19:42

Suprantu jusu nepasitenkinima Aldonos mintimis, bet jusu argumentas ne geresnis, nei jos mintys. Kitaip tektu pripazinti, kad vis tie, kurie gyvena Lietuvoje, iskaitant pvz. R.Jukneviciene, isskirtinai rupinasi Lietuva. Padarinius matome. Kuom jus tada skiriates nuo tu , kurie uz nuomone, nesutinkancia su beretozoidininko paprastojo, siuncia gyventi i Rusija ?

stasys2017-07-24 19:42

aAlgirdai ..o kuo konkrečiai tamsta nepatenkintas ?

Senis Šaltis2017-07-24 19:26

Aldona, sėdite prancūzijoje ir gero jums gyvenimo. Nesirūpinkite ne savo šalimi.

aAlgirdas-Stasiui(11)2017-07-24 19:13

šiaip aš jau įpratau nekreipti dėmesio į "Stasys", vienok tiesiog sužavėjo mintis, cituoju- "Aš prieš draugyste kai negerbiama nuvažiavus. O tai kartojasi kas metai vis tas pats ." Pone taip ir norisi pačiam priminti labai lietuvišką posakį - ir AŠ ten buvau, alų, midų GĖRIAU, bet burnoj NETURĖJAU. Tai gal nustokite demonstruoti savo IŠMINTĮ šiame portale. SĖKMĖS

stasys2017-07-24 19:05

Dzukui .. na tam ir reikalingi tie suaugę . :) ar ne taip .? Aš tik pabandžiau įsivaizduoti o kaip atrodytu realiai toks įvykis Lietuvoje , jei Rusijos vaikus atvykusius į kokį festivalį pavežiotume mišku partizanų takais ? ir papasakotume Jiems kitą tos istorijos dalį ? tai tame ta pagarba ir matau . Nuomoniu skirtumus ir vertinimus neperkėlinėjant į svečius atvykusiems vaikams . :) Be abejo dalis atsakomybės gula ir tiems suaugusiems . :) vienok žalos klausimas daugiau teorinis , taip kaip neaiškios ir tu įvykiu aplinkybės ... tirti tai juk niekas netyrė,.. bet tendencijos jau eile metu išlieka tos pačios . . :)

aAlgirdas-Aldonai(26)2017-07-24 19:03

miela panele/ponia senai neskaičiau tokio beretinio lygio minčių. Jūs ką nuo devyniasdešimtųjų euforijos užsikonservavote mąstyme?

a,2017-07-24 18:42

genetika. trikampis. atviros dantenos.

Vytas2017-07-24 18:32

Protui ir gebėjimams visada yra ribos. Kvailumui ribų nėra. Tik gaila, kad tai atsiliepia visiems Lietuvos piliečiams. Negi seime nebėra kito nario vadovauti tokiam svarbiam komitetui, kaip NSGK. Juk negalima maišyti kiaušinienės su su dievo dovana, kaip ir tai, kas buvo norma "anais" laikais, su šiandienos norma. Nežinau, kokio lygio mentalitetas yra seimo nario, kuris siūlo kažkam (šiuo atveju rajonų merams)imtis kokių tai priemonių ir aiškinti jaunuoliams, su kuo ir apie ką jie gali kalbėtis Rusijoje. Sunkiai įsivaizduoju, kaip tai priims šiuolaikiniai 17-18 metų jaunuoliai.

Aldona2017-07-24 18:20

NSGK pirmininkas tai gerbiamas asmuo valstybeje. Nuo jo daug kas priklauso, ne tik siandien, bet ir ateityje. Kad Tomkaus vadovaujamos Vakaro zinios tyciojasi is visu, ne naujiena. Taciau dabar matosi, kam Kremlius moka pinigus uz tokius straipsnius. Kaip ir ekspertai, esate saugumo ataskaitoje, Kremlius jums ne svetimas, todel niekinate valstybe. Vel norite komunizmo Lietuvoje?

Dzukas > 16. stasys2017-07-24 18:07

Nesutiksiu... Programos derimos, bet tik pagrindiniais klausimais. Nieks niekada nederina poilsio iki smulkmenu, tai jus ir gerai zinote. Beprasmiska derinti kokia bus kose pusryciams, grikiu ar ryziu. Derinama kad pusryciai butu. :DDD Viska suplanuoti ir suderinti neimanoma. Taip ir neatsakete kame gi nepagarba? Taip, vaikai musu turtas, butent todel niekada nepatikesiu ju galvu svietimo sistemai, juolab kai jos ir nera. Mano vaikai be problemu ir be jokiu "svetimu dedziu" patarimo lengavai praejo gyvenimo buda ir svietimo istaigas Lietuvoje,Cekijoje, Suomijoje ir Rusijoje. Tai tik praplete ju akirati ir suteike galimybe tureti savo "galva" ir savo atsakomybe, o ne kazkokia virtualia svietimo sistemos atsakomybe.

AbRusas2017-07-24 17:43

Į temą:bit.ly/2vAdA2f

Veidrodis2017-07-24 17:36

Kazkuom, sis kapliadantis zuikys, man panasus i savo porno broli Jaceniuka. Tik ne tiek gudrus ir nepriauges iki intringu meistro.

652017-07-24 17:34

nemaniau kad bakas tokis bukas komsamolcas. minusas ekspertams

yel“l“ow submarine to 17. stasiui ir į jį panašiems apie stasiotą :))))))2017-07-24 17:32

tai, apie ką kliedi stasiotas , niekados “nepaaiškėja“ iki galo :) - viskas priklauso nuo to, kokia būna replikuojančių reakcija :) - ,žo, tai yra dinamiškas, interpoliacinis procesas :) - ir aplamai: norint suvokti, ką iš tikro norėjo vaptelėti stasiotas, reikia sugebėti nusileisti iki panašaus beretozoidinio idiotizmo ..., - nemanau, kad tai pasiekiama be labai reto ir specifinio, persikūnyjimo talento :)

////////2017-07-24 17:25

paprastam lietuvos zmogui rytuose prieso nera priesus kuria salies valdzia tunkanti nuo es pinigu ir laizanti jav batus

stasys2017-07-24 17:21

17 ..atniut ne apie tai rašiau .:) įsiskaitykite į problema .

alius2017-07-24 17:15

Silpnai parašyta. Kas čia per rekomendacijos? Kaip galima pamiršti tokį svarbų asmenį,kaip grupės vadovas,kurio ir buvo pareiga,prižiūrėti turistus,kad neišdykautų,o grįžus apie kiekvieną, parašyti įvertinimą ir atiduoti atitinkamoms tarnyboms. Vadovais buvo skiriami tik KGB parinkti žmonės,morališkai tvirti,politiškai raštingi. Tik tai įvykdžius būsiu ramus,dėl mūsų ekskursantų politinio,moralinio saugumo. Kadangi,šiai dienai,politiniuose sluoksniuose yra nemenkas kiekis vadovais padirbusių piliečių,dėl kontingento parinkimo problemų nekils.

stasiui ir į jį panašiems2017-07-24 17:13

matau atėjote iš praeities, kai kelionė ne į tą pusę buvo nusikaltimas. Visų normalių šalių piliečiai ir jų vaikai važiuoja (jeigu išgali) ten, kur nori. Tada gali palyginti kur autokratija, kur demokratija, kur laisvi žmonės, o kur baudžiauninkai gyvena. Tik Lietuva bijo, kad žmonės, nuvažiavę į Rusiją ar Baltarusiją pamatys, kad ten nėra taip blogai, kaip rodo mūsų propaganda. Zobius iš mūsų darė tarybų valdžia, dabar zombina sava - lietuviška.

stasys2017-07-24 16:52

Dzukui ..visos programos derinamos iš anksto, ta tai Jus turėtumėte jau žinoti iš anksto .Tai kas įvyko neplanuoti padariniai . O kalašnikus reikia ardyti savo , ar bent po instruktoriais kurie tam skirti .:)Dzukaiti ..mūsų vaikai mūsų turtas ir tai kas jų galvoje tėvų ir švietimo sistemos atsakomybė, bet ne Plungės savivaldos politiniu artoju .:) Nejau vaikai tokie dideli kad pamiršote kaip visa tai daroma ir atrodo .:))

Dzukas > 11. stasys2017-07-24 16:39

Cia jus truputi "nusisienavote". Apie kokia "nepagarba" kalbate? Kuo konkreciai ji isreiksta? Kiek suprantu jusu nebuvo toje "isvykoje" ir padarysiu prielaida, kad kalbeti su tos "isvykos" dalyviu-vaiku jums neteko. Gauti galimybe isardyti AK, skaitau tik teigiamu elementu. Del NATO tanku maketu, jus sureiksminat. Jie niekam Rusijoje neidomus. Tarp kitko vaikams labai pasisektu, jeigu tokios isvykos metu turetu galimybe pabuvoti tanku biatlone.

yel“l“ow submarine2017-07-24 16:36

jei dar būtų bent kažkokia prasmė kalbėti apie valstybę, tai tektų konstatuoti, kad tokio dauno paskyrimas į tokį postą yra aukščiausio lygio pasiyčiojimas iš valstybės ir jos diskreditavimas... , - o dabar galima tik guostis, kad seniai nebėra ką diskredituoti, nes litchuanija pati savaime yra administracinis vienetas, apjungiantis tam tikro gatunko populiaciją - zombius, idiotus ir paties plačiausio spektro kretinus :)) - čia įdomiau kitas aspektas : be galo cekava, kas buvo tas “informatorius - genys“ , kuris parodė tikrą beretinį moralinį “ustoičivostį“ , ir ne tik laiku “užfiksavo“ “minkštųjų galių“ veikimo faktą, bet ir “kietai“ bei principingai sureagavo į pragariškos propagandinės pramonės kėslus, įtakoti jaunųjų beretozoidukų pasaulėspoksą :)))))) - t. y. atnešė “svarbiąją“ žinią iki litchuanijos idiotizmo tvirtovės - litsovieto !

U-22017-07-24 16:28

Viskas cia gerai. Basakojis kolukietis Bakas, ramstosi senomis gyvuliu auginimo ir prieziuros tradicijomis kolchoze ir puikiai suvokia, kad be nuosirdzios konservatnykiniu piemenu kasčiūnu, kojalu bei veterinaru is TSMPI rupescio ir pamokymu, gyvuliai gyventi negali ir negales. P.S. Tiketina, kad Basakojis noretu tapti Lendzbergiu bet del ygimto drovumo, bent kol kas, savo rinkeju nei "sunauja" nei "kirmelynu" nevadina.

Kastis2017-07-24 16:28

Bakas nusipelne buti ne kazkokioj valstieciu partijoj, o konservatoriu. net galetu buti Landsbergio pavaduotojas saugumo klausimais. Lietuva stipriai islostu.

stasys2017-07-24 16:25

Dzukui .. aš ne prieš važiavimą ten draugystės pagrindais .Aš prieš draugyste kai negerbiama nuvažiavus. O tai kartojasi kas metai vis tas pats .Na aišku galima pasidžiaugti kad nors "kalašu nedavė vaikams ardyti" ir į NATO tanku maketus šaudyti .:)). Vat dėl šiltnamio sąlygų periferiniu politiku galvose tokie incidentai ir tampa galimi .:))

V. Ladas2017-07-24 16:15

Kaip ten bebūtų, o "būtis apsprendžia sąmonę". Būkim pasiturintys, apsišvietę, kultūringi, be fobijų, ir drąsiai važiuokime į Rytus, neturėdami jokių tuščių bakų bagaže. Jau tai, kad atvykstame nuo vakarų pusės, suteikia mums pranašumą. Bent jau tarybiniais laikais taip buvo...Visur TSRS, išskyrus gal Estiją, buvome lygesni už lygius...

trumpai2017-07-24 16:05

Reikia dasigyventi iki to kad kiekvienas kvailys aiškintu kur musu vaikai turi atostogauti,padarykit pigias ir geras salygas nors ir naisiuos kad vaikams butu saugu ir smagu ištisa vasara žmonės su malonumu leis savo vaikus,o cia niekas nesirupina dar ir tėvam trugdo.

Dzukas > 6. stasys2017-07-24 15:54

Nieko blogo nematau toje vaiku isvykoje. Nereikia is vaiku daryti "darzoves" auginant juo "siltnamiuose".

Rinkėjo nuomonė2017-07-24 15:46

Bakas buvo tuščias, būdamas pareigūnų profesinėje sąjungoje, tuščias ir dabar. Kaip papūga eina Raselės pėdomis, o naudos bus mažai. Ko tik nepadarysi dėl kvailos karjeros, prisitrynė prie Skverno. Abu labu tokie - pilni arogancijos...

stasys2017-07-24 15:34

Aš tai siūlyčiau paviešinti merą Audriu Klišonį ..kokia ten savivaldybės klounu porelė turėjo prižiūrėti vaikus toje išvykoje į Krasnogorską ?? o detalės .?? po vakarienės šaukštais nebarškinama ..kas padaryta to jau nepakeisi.

Man atrodo2017-07-24 15:16

Kad sitas saugumo žinovas dar buvo jaunas ir į užsienį sovietiniais laikais nevažinėjo ir neturi supratimo apie tokią frazę charakteristikoje: (Političeski gramoten,- moralno ustoičiv) Susidaro ispūdis, kad tai jau genetika.

Vadakste2017-07-24 15:05

Nezino ka pasakyt ir tik renkasi zodzius ka sakyt.

trumpai2017-07-24 14:59

Kaip užkniso tie tarybiniai arkliai su savo tarybiniais viduriavymais.

Untanas2017-07-24 14:31

Be raikala anas iš Rakiškia išvažiava......

nuomone2017-07-24 14:20

del tokiu pareigu tam vyriokui kiausiniai per skysti.labiau tiktu i kolukio pirmininkus .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi