Žiniasklaida pranešė, kad premjeras Andrius Kubilius atsisako komentuoti Seimo Pirmininkės Irenos Degutienės pokalbio su visuomenininkais ištrauką, kurioje ji skundžiasi Prezidentės neva autoritariniais valdymo metodais, nes tai, jo teigimu, yra purvinos juodosios technologijos.

„Aš tikrai nekomentuoju tariamų pokalbių (... ), aš tai traktuoju kaip purvinas juodąsias technologijas.

Tariami įrašai yra skelbiami internetinėje svetainėje „ekspertai.eu“.

Noriu priminti, kad vienas iš šio puslapio vadovų yra taip pat ir partijos „Drąsos kelias“ vienas iš kandidatų. Tokias juodąsias technologijas naudoja partijos, kurios, matyt, nemano, kad tai kaip nors prieštarautų Lietuvos europietiškos demokratijos tradicijoms“, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo sakė A. Kubilius ir pridūrė, jog šių “tariamų įrašų” naudojimas jį skaudžiai nuvilia.

Skaudžiai nusivylę A. Kubiliaus pastangomis išvengti atviro pokalbio apie esmę – t. y. paaiškinimo visuomenei apie valstybei kilusias grėsmes – ekspertai.eu apeliuoja į premjero sąžinę ir gėdos jausmą, klausdami: Ar viešus valdžios atstovų ir visuomenininkų susitikimus galima vadinti “purvinomis juodosiomis technologijomis”?

Ar tikrus įrašus galima vadinti “tariamais”? (ekspertai.eu įrašą skelbė čia: "Seimo pirmininkė: gal man laikas iš čia nešdintis? Jaučiu beprasmybę")

Ar premjerui dera nykiai meluoti, apsimetant, kad įrašai netikri?

Ar premjerui neatrodo, kad tai, apie ką viešame pokalbyje papasakojo Seimo pirmininkė, ne tik prieštarauja Lietuvos europietiškos demokratijos tradicijoms, bet ir yra nusikalstama?

Ar premjero nenuvilia tai, kad Seimas yra tapęs butaforine institucija, kad valstybei svarbūs sprendimai yra priimami ne laisvai, o gyvenant baimėje?

Ar premjeras, meluodamas apie “tariamus” įrašus, sielos gelmėje nejaučia, kad Seimo pirmininkės pasisakymą derėtų vertinti kaip kvietimą atvirai diskusijai apie apgailėtiną valstybės būklę?

Ar premjero neverčia susimąstyti net ir tai, kad diskusiją išprovokavo ne kas kitas, o jo partijos kolegė ir parlamento vadovė, papasakojusi apie valstybėje vykstančius šiurpius dalykus?

Ar premjerui neatrodo, kad pačios šlykščiausios juodosios technologijos yra už mokesčių mokėtojų milijonus transliuojami veidmainiški konservatorių reklaminiai klipai, kuriuose nesibodima pūsti piliečiams į akis miglą apie tariamus Lietuvos pasiekimus, kai ta Lietuva baigia paskęsti melo srutose?

Todėl pasikartosime: jei rinkimų kampanijos metu galima taip mulkinti Lietuvos piliečius, nuslepiant tikrąją padėtį valstybėje, tai ne tik galima, bet ir PRIVALU viešinti įrašus, parodančius, kas yra po šia reklamine pudra.

Ir dar kartą priminsime ekspertai.eu analitikų vadovo žodžius.

puidokas_sarunas
puidokas_sarunas

Šarūnas Puidokas, aktorius, ekspertai.eu visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas: Galima tik paklausti, kaip čia atsitiko, kad per ketverius konservatorių valdymo metus teisėsauga taip ir neišsprendė elementarios bylos, kurioje V. Uspaskich'o partija kaltinama juodąja buhalterija?

Kodėl per konservatorių valdymo laikotarpį nebuvo išspręsta nė viena rezonansinė byla? Kodėl konservatoriai net nebando paneigti galimybės dėl valdžios derėtis su V. Uspaskich'u? Padori partija ir padorūs žmonės rankos jam nepaduotų.

Nėra malonu, kad Andrius Kubilius dėl valdžios eitų su bet kuo, kaip ir I. Degutienė.

Šlykštu pripažinti, tačiau partija, labiausiai rėkianti apie grėsmes iš Rusijos ir nuolat save įvardijanti vienintele patriotine jėga, yra labiausiai prorusiška partija. Man tai labai nemalonu ir bjauru.

Mane, kaip paprastą pilietį, šioje situacijoje ypač glumina net ne tai, ką pasakė Seimo pirmininkė – juk ji nepasakė nieko naujo ir kalbėjo pakankamai švelniai. Labiausiai glumina tai, kad konservatoriai ir dabar net nebando kalbėti apie esmę – kodėl valstybė, dar išlaikiusi Lietuvos vardą, yra užvaldyta mafijinių struktūrų, ir ką reikėtų daryti, kad iš šios baisios pelkės išbristume.

Konservatoriai ir vėl bando visą šį reikalą paversti eiliniu nereikšmingu politiniu skandalėliu... Jie ir vėl net nebando kelti klausimo, kokių veiksmų mums visiems, gyvenantiems šiame žemės lopinėlyje, reikėtų skubiai imtis?

Tai labai, labai blogai.

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
Nepalieka2012-10-26 14:24

manes ramybeje labai svarbus klausimas. Kodel Nakas neparode iraso anksciau? Kodel visuomeneje toki chaosa sukele tik dabar, pries antra rinkimu tura? Cia tikrai kazkas vyksta labai nesvaraus? Ar gali kas nors tai PAAISKINTI? Rinkimai butu buve visiskai kitokie! Nepatinka man Nakas, oi nepatinka.

Brolis2012-10-25 00:46

ekspertai.eu pagarba Jums, nežinau kaip išsilaikot, tačiau laikykitės ir toliau. Jūsų, bei kiti nepriklausomi tinklapiai atvėrė akis ir sužadino patriotinį instinktą ginti Tėvynę. Stiprybės Lietuviai!

Romas2012-10-24 19:46

Bevardi Nr. 80. Pirmiausia atsakau į tamstos klausimą "ką aš vadinu išdaviku?" Pasikartosiu- išdaviku aš vadinu Naką. Garbingi žmonės taip nesielgia. Jam tereikėjo įspėti Seimo pirmininkę,kad viešins slaptai įrašytą medžiagą. Garbės ir orumo reikalai Nakui, matomai, yra nesuprantami, gal todėl, kad jis teistas. O gal jis kaip Zuokas nuteistas už "gerus darbus"? Taigi "gimęs skraidyti" ramiai plasnokite iš Lietuvos. Patariu paskubėti,nes nebetoli žiema, beskrisdamas galit "sparnus" nušalti. Ne prie ko, kur žadate skrist,gal į Rusiją?

Barbute2012-10-24 18:48

A. Kubilius: 'as traktuoju kaip purvinas juodasias technolologijas'. Suprantu, kad tik pries rinkimus ir kalba apie oponentus. Iesko ir atranda negeru dalyku. JAV kandidatai i prezidenta, tiesiog pila pamazgas vieni ant kitu- nevadina juodosiomis technologijomis. Paaiskinkite- nesuprantu, kada ir kaip parinkti laika rasyti, sakyti TIESA? Bravo bravisimo A. Nakas. Balsuokime uz tuos kurie sindiena ardo savanaudziu lizda, nebijo sakyti valdziazmogiu ' juodasias technologijas'

Julija2012-10-24 14:03

Nuoširdžiai gaila mano to Kubiliaus - tapo marionete , netvirtas stuburas buvo.

grj2012-10-24 03:56

Žinoma, ir Kubilius ir Degutienė ir kai kurie kiti iš esmės neblogi žmonės bei politikai galėtų būti ryžtingesni ir tiesesni. Kita vertus, kritikuoti, kaip sakoma, lengviausia. Daugybė pavyzdžių, kai politikai būdami opozicijoje prišneka ir prikritikuoja į valias, o atėję į valdžią pasikeičia ir tampa atsargūs kaip katinai. Nes tas visas gremėzdiškas agregatas, kuris vadinasi Valstybė, nesivairuoja taip kaip koks "Civikas" - nori pasuki į dešinę, nori į kairę... Svarbiausia, kad yra žmonių kurie kelia į viešumą negeroves, - šiuo atveju Ekspertai gerai pasidarbavo, - ir tikėtina, kad nors truputį reikalai pajudės iš mirties taško. Svarbu, kad visuomenė pradėtų matyti dalykus ir netylėti, kad žurnalistai padrąsinti vieni kitų pradėtų rašyti, kaip padarė L. Pečeliūnienė, kaip suprantu, padrąsinta M. Širvinsko rašinio Ekspertuose.

To Romas2012-10-23 21:51

Ka jus vadinate isdaviku? Gal pats esate kokia nomenklaturine siuksle? Reikia tik dziaugtis kad yra tokiu drasiu zmoniu kaip Nakas,kitaip isvis gyventume kaip baudziauninkai,nors taip ir gyvenam,vienas teisingumas ir galimybes ponams,kitas mums zemesniajai kastai,matyt ponas Romas yra tokia ispera kaip ir tie musu supuve valdininkai ir seimunai. Gaila kad Lietuvoje bet kokia partija kuri nepucia i sisteminiu partiju dudele suzlugdo patys baudziauninkai,tik baudziauninka gali karta primaitinti desrom par keturis metus ir jis is dekingumo ponui, net savo valstybe parduos uz bambali,uz desrigali. Kaip laiudies ismintis byloja:sliauziot gimes skraidyt nepradesi,ka padarysi tie kurie dar gime skraidyti seniai audzia minti palikti sita vergu valstybe,o kiti jau ir paliko. Sekmes Nakui ir tiems kurie masto.

Gediminas2012-10-23 20:01

Man regis daugumai komentatorių visiškai nerūpi kas darosi Lietuvoje, arba jie yra iš tos pačios,, chebros", kurie skandina Lietuvą. Įsiklausykite į p. Degutienės žodžius. Tai kalba ne turgaus moterėlė, o Lietuvos Seimo Pirmininkė!!! Jeigu atsirastų daugiau drąsių žmonių , kaip Degutienė ir Nakas, tai ir Lietuva švaresnė būtų. Bet gaila ta dauguma , kuri daug žino apie nešvarius darbelius, tyli kaip užsiūti. P. Degutienei vertėjo šiuos žodžius ištarti Seime atvirai, kad visa Lietuva girdėtų. Nakai ir toliau PAVARYKI!

alfa Kindziulis2012-10-23 18:03

Šuo bijo katės, o katė pelės. Hm, konservai supuvo.

Nitis2012-10-23 17:59

Nu nieko sau isvada. Jei Kubilius pasake kad nekomentuos, tai vadinasi meluoja. Jei Nakas pirstelejo, vadinasi Kubilius kaltas. Jei prie ezero atostogaujant ikando uodas, irgi Kubilius kaltas. Ir dar melagis. Nes jis juk sake kad statys duju terminala, o vietoj to uodas ikando. Kaip jis driso nutyleti apie uoda! Nesvarbu ka bebutu sakiusi Degutiene - ar keiktusi, ar zadetu aukso kalbus, ar isreikstu susirupinima padetimi. Nesvarbu ar irasas kompromituoja Degutiene, ar atvirksciai - parodo jos atsidavima Lietuvai ir pastangas gerinti padeti. Visiskai nesvarbu, ar irasas tikras, ar padirbtas, sumontuotas. Jei tai be Degutienes zinios padarytas irasas ir paskelbtas likus keliom dienom iki balsavimo - vienareiksmiskai ir neabojotinai tai purvinosios technologijos.

Romas2012-10-23 17:32

Tam Nr.75.(Boravskio žargonistui) Pašlemėkai apie sąžinės ir garbės reikalus nieko nesupranta. Malonu, kad ėmeisi nervintis, reiškia-pataikiau!

to 73 Romas2012-10-23 16:37

nu ir kvailas tu raudonsnuki,prie ko cia Nakas,jei ta degloji kalbejo apie tai ,tai Nakas jos uz liezuvio netrauke.Reiskia taip ir yra,tik tokiems brudams ,garbinantiems tuos koncervuotus banditus ir vagis vis dar neaisku kas cia kaltas,tikriausiai ir pats esi tame paciame mesle.

Valda2012-10-23 15:38

Netapatinkite A.Nako su "Drąsos Keliu". Nakas nėra šios partijos narys. Nako ir šios partijos lyderių pažiūros netapačios.

Romas2012-10-23 15:29

Skundikai,išdavikai-žemiausios moralės žmonės. Sąžiningas žmogus, prieš imdamasis kokių nors veiksmų prieš kitą asmenį,privalėtų elgtis garbingai-apie tai įspėti. Nakas,kaip ir dera menkystai, elgėsi pasalūniškai. Nors susitikimas buvo atviras, bet jis viską įrašinėjo slaptai. Ryškesnio pavyzdžio,kad tai buvo daroma savanaudiškais tikslais, negali būti. Įrašinėdamas jis galvojo tik apie save, o apie kitus jam buvo nusispjaut. Drąsiai sakau,tokie netikėliai kaip Nakas,turbūt, gali išduoti ir tėvą,ir motiną,ir Tėvynę.

o2012-10-23 15:16

alfa.lt rašo, kad DK atsiribojo nuo Nako poelgio. Dabar jau darosi gaila, kad Kaune vienmandatėse jie varžosi su konservatoriais. Na, aišku mylėti konservatorių jie tikrai nepradės :), bet net patiems konservatoriams būtų sveika, kad atsirastų ne kairė partija (kad Nakas kairys, tai vien iš AE baisinės vienšališkos antireklamos matėsi), kuri viešintų ir jų darbelius ir neleistų priėjus prie lovio visiškai išsigimti.

RIMA2012-10-23 15:13

Kalbėjo Degutienė, o Kubilius kaltas, kad nekomentuoja... TAI GAL Į BALTUOSIUS RŪMUS NUEIKIT, GAL VSD APLANKYKIT, GALIT DAR Į KREMLIŲ UŽSUKTI - TEN PRAŠYKIT KOMENTARŲ, NEDRĮSTAT, JO, TADA KUBILIUS KALTAS...

atsibodo2012-10-23 15:03

Jumyse apart neapykantos daugiau nieko nėra. Patys nepaviešino įrašo tada, kai konservatoriai kovojo už Gailių ir tada jie neiko negalėjo padaryti. Bet tada šis įrašas būtų jiems padėjęs. Savanaudžiai ir kitus tik kaltinti sugebantys. Nenoriu nei iš tolo tokių melagių( atseit ratą kažkas jiems nusuko, pasikėsino į gyvvybą ponios) . Nekliedėkit. Niekingas Nako poelgis.

žiūrėkit2012-10-23 14:59

kad pats neišsidurtumėte, nes kai tas kelnes maus, numaus visiems - ir tiems kur pridėję ir tiems kur viduriai užkietėję.

> na2012-10-23 14:44

Tik neatkartokit Darbo partijos scenarijaus su Drąsos keliu. Naikinot, naikinot Darbo partiją, o ta tiek sustiprėjo, kad jau dedat į kelnes. Dabar svaičiojat, kad Drąsos kelias išsivaikščios, o ji, kaip matosi stiprėja ir stiprės ir ateity neturėsit net į ką dėti, nes liksit be kelnių.

na2012-10-23 14:30

ekspertai (Drąsos kelias) atrodo atrodo savo rinkiminę programą apjungė kartu su Tvarka ir Teisingumu. Ta programa, kaip žinia, vadinasi - o konservatoriai Viljamsą pardavė arba nekenčiu konservatorių, balsuokite už mus. Sunku pasitikėti žmogumi, kuris eilę metų dirba Dviračio žiniose. Na, o tokios medžiagos paviešinimas tik po pusės metų (net neabejoju, kad įrašas tikras), teigiant, kad tada atrodė nesvarbus, ar nebuvo kam straipsnio paruošti, tiesiog nusikalstamas prieš valstybę. Bet koks pilietis turėdamas tokį įrašą turėtų iš karto mušti pavojaus varpais. Reikalas ko gero tas, kad šito pokalbio paviešinimas kovo mėnesį, FNTT skandalo fone, konservatoriams būtų atnešęs daugiau pliusų, nei minusų. Na, o vakarykštis entuziastingas Nako pokalbis su Jakelaičiu, pagrindiniu Stankūnaitės gynėju, jau aiškiai primena tam tikrą darbo stilių pagal tam tikras schemas. O dėl Drąsos kelio - šita partija išsivaikščios į šonus daug greičiai nei Valinsko, ir vargšė durnelė Venskienė.... jau dabar matosi kam reikalinga buvo.

Tomas J.2012-10-23 14:11

Tik drąsių, kovojančių už tiesą žmonių siaurame ratelyje I.Degutienė 2012.3.28 pasakė ką galvoja, bet niekada – prieš kameras, niekada – taip atvirai, kad visi rinkėjai išgirstų ir sužinotų. Sveikinu A.Nako poelgį. Net ir bailų, silpnos dvasios žmogų išvaduoti iš gyvenimo bai-mė-je - geras darbas! Dabar Degutienei jau nėra ko bijoti, dabar tai jau yra vieša, neslapta, ko ji nedrįso pasdakyti visiems rinkėjams, nors privalėjo. A.Kubiliaus kalbėjimas, kad įrašas būktai "tariamas" - yra apgailėtinas. Net Pikasas patvirtina (09:32), kad "paviešintas pokalbio fragmentas yra neabejotinai tikras"..

alfa Kindziulis2012-10-23 13:57

Pikasai, nesloguok nuo pernykštės žiemos. Gydydamas kitus nuo neokomunizmo, pats susirgsi neokapitalizmu. Geriau pasirūpink, kad švogeriai nebijotų trečio pedofilo.

alfa Kindziulis2012-10-23 13:43

Valio tokioms "juodoms technologijoms", kurios atskleidė, kad visi ŠvancŠvoger Karaliai bijo Prezidentės, o ko bijo Prezidentė? Ar to trečio pedofilo? Kai atskleis ir tą pedofilą, "Karalius liks nuogas".

Pikasas Tomui J.2012-10-23 13:32

Paviešintas pokalbio fragmentas yra neabejotinai tikras. Ar jis padarytas teisiškai bei etiškai? - tenka labai suabejoti. Tai kad jis slėptas pusę metų ir paviešintas rinkimų metu - apgailėtina...

Tomas J. -> 28.2012-10-23 12:55

"Kubilius panaudojo terminą "tariami įrašai". Kol kas paskelbtas tik įrašų fragmentas, tiksliai nežinoma ar jie padaryti teisiškai ir etiškai." (Pikasas) Pikasai, ar įrašas, padarytas neteisiškai ir neetiškai, yra netikras?

ROMAS2012-10-23 12:29

TAI PILIETIŠKO ŽMOGAUS POELGIS. JEI KIEKVIENAS PILIETIS Į NEGATYVIUS REIŠKINIUS ATSILIEPTŲ TAIP KAIP NAKAS,ŠIANDIEN LIETUVOJE TOKIAM MĖŠLYNUI BŪTŲ NE VIETA.

Pikasas2012-10-23 12:10

Dr. Jonas Ramanauskas klausia manęs: "O kaip su (A.Kubiliaus) melu?" ir išrašo netrumpą pamoksliuką. Ačiū, už dėmesingumą. PASIAIŠKINKIME GILIAU: Niekados, per ilgą eilę metų nesakiau kitam asmeniui, kad jis meluoja, nes to negalėjau garantuoti. Naudodavau švelnesnę formą "skleidžiate netiesą", "klystate" ar pan. Melavimas yra asmens ŽINOMAS netiesos sakymas. Taip, A. Kubilius panaudojo terminą "tariami įrašai". Kol kas paskelbtas tik įrašų fragmentas, tiksliai nežinoma ar jie padaryti teisiškai ir etiškai. Nepamirškime, kad pokalbyje dalyvavo ne tik Seimo pirmininkė, bet ir daugiau visuomenininkų. Jei filmavimo ar garso įrašo priemonės nebūtų nuo visų dalyvių A. Nako nuslėptos, galima būtų teigti, kad elgtasi įprastai etiškai. Dabar A. Nakas žada pateikti ir likusią įrašo dalį. Nežinau, ar joje nėra kitų dalyvių tekstų? Gal jie nepageidauja, kad slaptas įrašas būtų paviešintas. Dar daugiau. Gal kai kurie dalyviai nėra vieši asmenys, t. y. politikai, valdininkai ar pareigūnai. Tokiu atveju netgi būtina gauti jų sutikimą dėl jų kalbų paviešinimo. Premjeras nesakė, kad "įrašai netikri", kaip teigiama "ekspertuose". Jis panaudojo žodį "tariami". Jei koks teismas pripažintu, kad jie gauti neteisėtu būdu, tai "tariamais" ir liktų. Manau, kad iki tokio nagrinėjimo prieita nebus. Bet kuriuo atveju, apkaltinimas premjero melu šį kartą netinkamas. Nesakau, kad A. Nakas padarė itin grubų nusižengimą, slapta užfiksavęs pokalbį. Kur kas svarbiau, kad jis, tas įrašas buvo slepiamas pas A. Naką pusę metų ir panaudotas Seimo rinkimų metu. Ar tokios viešinimo "technologojos" yra juodos, pilkos ar baltos, kiekvienas turime teisę vertinti pagal savo supratimą. Mano supratimu, etine prasme jos apgailėtinos. Priminsiu ankstesnes Pikasiuko mintis apie šį, kiek išpūstą ir gerokai vėluojantį skandalėlį: Nepajėgiu suprasti A. Nako pozicijos ir neveikimo motyvų. Aploti visas Lietuvos valdžias "in corpore" ir laikyti gal "juodai dienai" tokį svarbų įrašą? Negalėjo nustebinti šio aktyvaus žurnalisto negebėjimas atsirinkti tų, kurie kritikos nusipelno nuo tų, kurie nebūna kaip nors prie keistų sprendimų ar veiksmų prisidėję. Jokie teisinė institucija nėra vienalytė. Joje dirba įvairios vertės, jei galima taip išsireikšti, darbuotojai. Kalbėti apie visą instituciją, tai beveik tas pats, ką nieko aiškaus nepasakyti. Kolektyvinės atsakomybės tokiais atvejais nebūna ir tai puikiai žino tie, kurie atlieka neteisėtus ar neskaidriai įtakotus veiksmus. Tokie gali sau ramiai pasišaipyti apie viešus "palojimus" ir toliau dirbti prieš tiesą ir teisingumą, Kiekvienam, norinčiam tapti politiku asmeniui verta suvokti, kad toks totalinis politikavimas yra tik taip vadinama "bačkos politika", kad ir kaip ji aitrintų piliečių sielas. Manau, kad A. Nakas galėtų viešai paaiškinti, kodėl jis pusę metų slėpė turintis įrašą, bei neinformavo visuomenės apie jos turinį. Tokie slėpimai kelia tam tikrų abejonių jų geranoriškumu. Kelias link tiesos ir teisingumo nėra lygus ir tiesus. Tačiau visokių pigių intrigų ir šunkelių verta vengti, nes jie niekur dorai neveda. Jau ne primą kartą premjerui A. Kubiliui tenka glaistyti kylančius skandalus "vardan tos..." Labiau netikėta, kad šį kartą jam padeda ir LS lyderis E. Masiulis. Būtų labai kvaila norėti sugadinti santykius su "baltaisiais rūmais"ir prezidente prieš antrą Seimo rinkimų turą. Teisus A. Kubilius ir E. Masiulis, kad tai priešrinkiminės "technologijos". To niekas nepajėgs paneigti. Jei I. Degutienės kalba nesumontuota, tai pasakyta atvirai ir daug. Rinkėjai vis labiau pamėgsta tuos politikus, kurie kalba atvirai ir drąsiai net ir apie rimtus skaudulius. Nežinau, ar tas įrašas per pusmetį jau buvo panaudotas nekaidriems tikslams. Tikėkimės kad tik dabar, prieš II-ą rinkimų turą. Naujamiesčio apygardoje I,Degutienė turi didelį balsų atotrūkį nuo politikoje vis labiau besiblaškančios konkurentės N. Venckienės. Po tokio aštraus atviro pasisakymo jis gali net padidėti. Tad tas kalbos paviešinimas gali tapti "šūviu pro šikšnelę". PRIEŠ NUMATYTĄ T. DAPKAUS LAIDĄ KOMENTAVAU TAIP: Neatmetu tikimybės,kad Seimo pirmininkė Irena Degutienė ne šiaip sau tarstelėjo, kad pokalbis tikriausiai įrašomas. Pasirodo, kad jis buvo netgi nufilmuotas. (įrašas "ekspertuose") Gal ji net slapta norėjo, kad jis išplauktų į viešumą. Aišku, tiek ilgai nedelsiant... Bet kuriuo atveju už jos atvirumą tokiai margai publikai galima rašyti riebų pliusą. Apie kai kuriuos "baltųjų rūmų" niuansus diskutuota daug. Matomai, per mažai. Apie spec. tarnybas viešai trankytis netgi nėra saugu. Gali drąsuolį "nutrenkti" koks netikėtas žaibas. Juk ko nebūna gyvenime... O jei iš tikrųjų, tai Seimo pirmininkė jau neturi kur trauktis. Reikia diplomatine, tačiau aiškia forma bent jau apibendrintai paaiškinti situaciją. Gal T. Dapkaus laidoje tai ir bus padaryta? Kaip šiandien prisimenu I. Degutienės frazę, kad tikslinga būtų pirma nagrinėti A. Ūso bylą. Dabar joje A. Ūso advokatas, tai yra prokuroras (viskas supainiota), baigia ją skandinti. Prisiminkime kokį erzelį sukėlė toks, visiškai logiškas Seimo pirmininkės pasiūlymas. Atseit, kaip ji drįso ir t. t. Atsitraukė šalies antroji dama, palinko kiek, tačiau situaciją, pagal jos čia paviešintą kalbą, suvokė. Sunku būtų į ją įsiterpti. Drąsiai ir tiesiai sudėliota. Gal net per daug drąsiai, atsižvelgiant į esamus galios taškus. Tiksliau - tašką... Jei jau taip, tai trauktis į užribį I. Degutienei nevalia, nes nebus kam sekančias raides sudėlioti... Tokiu politiniu lygiu jos skamba kaip bažnyčios varpai, kviesdami į pamaldas. Nederėtų to gaudesio išsižadėti. Nekilnu būtų... LNK Tomo Dapkaus vedamoje laidoje ir "Lietuvos ryto" TV Jakelaičio laidoje teko stebėti ilgus "būsimo premjero be antro turo" V. Uspaskich benefisus. Kažin ar jie oficialiai apmokėti kaip rinkiminė agitacija? Vargu, bau... Jei kai kas užblokavo T. Dapkaus laidos siužetą, norėdamas padėti Seimo pirmininkei I. Degutienei padėti, tai tas buvo daroma (A. Nako-P. ) pusę metų, turint savo rankose, atseit, "kompromatą" neaiškiais tikslais. Gal juo buvo netgi pasianudota? Kai autentiškas tekstas ir kalba buvo paviešinta internete, galvos kišimas į smėlį tampa absurdiškas. "Kompromatą" kabutėse parašiau sąmoningai. Sužinoti, kad Seimo pirmininkė bandė priešintis viešindama savo požiūrį nėra toks blogas ženklas, kaip tai gali ekspromtu pasirodyti ir gal atrodo pačiai Seimo pirmininkei. Atsiminkime, kad Seimo pirmininkės pokalbis su visuomenininkais įvyko 2012m. kovo 28d. , tai yra praėjus tik 5 dienoms po pirmo "šturmo" Garliavoje. Neatmestina, kad ta nepavykusi operacija galėjo padidinti pareigūnės depresiją ir iššaukti atvirumo protrūkį. Jis labai moteriškas, tačiau nebūtinai gerai neapgalvotas ir nepasvertas. Žinoma, dabar, po pusės metų, kai jau abi pedofilijos ir žudynių skandale figūruojančios mergaitės yra paslėptos nuo visuomenės akių, o L. Stankūnaitė bei A. Ūsas greitu laiku keistame teismo procese gali būti visiškai išteisinti, o N. Venckienė, kaip "padariusi krūvą nusikaltimų" izoliuota, tai net ir tas paatviravimas gali pakenkti politikės tolimesnei karjerai. Tačiau tai neturėtų pakenkti jos autoritetui visuomenės akyse. Sakyčiau, netgi atvirkščiai...

Pikasas "Pikasotyrininkui" 44nr2012-10-23 11:22

Riejasi šunys, lietuvių kalbos profe. Sauliui Stulpinau pritardavau jo tiesos ir teisingumo siekiams "D. Kedžio istorijoje" ir išsakiau savo nepritarimą, kai jis pasiūlė Neringai Venckienei ir DK partijai po antro rinkimų turo prašytis į LSDP - DP -TT "trojkos" sudėtį ir taip gauti "teisinį imunitetą". Mano autoritetas yra svarbus tik tiek, kiek jis gali man padėti tiesos kelio paieškoms ir neokomunizmo stabdymui Lietuvoje. Tikrai nesiruošiu įtikti visiems. Jei "Seklys Morkius" įžvelgia Pikasiuko blogus kėslus, tai jis laaaabai giliai klysta. Viso gero, kolega.

hmm2012-10-23 08:57

na kiek pasišikot ekspertai, pasirodėt nepatikimi klastūnai. Juk niekas nepatikėjo jūsų pasakėlėmis apie staiga gimusį impulsą paviešinti. Mes balsuosim už Degutienę.

ne nestatysit2012-10-23 04:09

Kubiliau bombos,tauta pasake-NE.

Dar blogesnė žinia2012-10-23 02:54

kubilius sako vis tiek statys fukušimos analogą visagine tik biškelį didesnį

b2012-10-23 02:15

saunu.tesa svarbiausia

BLOGA ZINIA2012-10-23 01:41

VISAI NE Į TEMĄ, ATLEISKITE, BET YRA ŽINIŲ, KAD ŠIANDIEN FAKUŠIMOJE VĖL ĮVYKO DIDELIS RADIACIJOS NUTEKĖJIMAS, KURIS TURĖS DIDELĮ POVEIKĮ EUROPAI IR ŠIAURĖS AMERIKAI. IEŠKOKITE INFORMACIJOS.

gg2012-10-23 01:37

sioje situacijoje visi loja ant koncervatoriu, bet niekas nekvestionuoja prezidentes. man jos veikla seniausiai kelia siurpa, nuo jokios uzsienio politikos nebuvimo iki kisimosi i jegos strukturu darba. is artimu saltiniu - tik pajudini pirsta vienoj/kitoj instancijoj, jau operatyvininkai beldziasi i duris. tik prabyla kazkas apie lietuvos gelezninkeliu privatizavima, kaip mat nutildomas. vienzo, prezidente yra komunistu stogas, nes visi operatyvininkai buvo sukisti dar tuomet valdant amb. ir jie neisjudinami TIK del to kad virs ju yra dalyte. nei koncerva nei degutiene realiai nieko blogo sitoj situacijoj nepadare, mano nuomone...

ome2012-10-23 01:28

Faktiskai procesas igauna panasius tempus kaip Julian Asange istorija/atvejis, kai kaltais tampa ne paviesintoje informacijoje minimi asmenys o informacijos viesintojas... Va cia tai juodosios technologijos.

jurgis paketuris2012-10-23 01:04

Atsiprašau, bet norėčiau gerb. Ekspertams eu priminti pažadą - šiandien buvote žadėję papasakoti ką kalbėjot su T. Dapkum ir visą tą reikalą dėl nepasirodžiusio siužeto lnk tv laidoje "Alfa savaitė".

Negi nesuprantate2012-10-23 00:58

Tai Degutienės rinkiminis triukas: pamanykit kokia drąsi išdrįso net prezidentūrą kritikuoti ir mafiją surado. Tas triukas analogiškas Čekuolio apie atominę.

O kaip jums atrodo 32012-10-23 00:58

O kaip jums atrodo, kodėl niekas nepaviešina, kad šiandien atsistatydino vadinamosios "garsiosios" "mailiaus" bylos teisėja ? 3

O kaip jums atrodo2012-10-23 00:55

O kaip jums atrodo, kodėl niekas nepaviešina, kad šiandien atsistatydino vadinamosios "garsiosios" "mailiaus" bylos teisėja ?

Trina komentarus SOS2012-10-23 00:53

Reikia keisti balsavimo biuletenius patikimesniais ir nedaleisti iki rinkimų konservatorių, nes jau jų laimėjimas paruoštas.

Žmonės SOS2012-10-23 00:50

Konservatoriai jau paruošė II rinkimų turo laimėjimą. Reikia skubiai keisti balsavimo biuletenius patikimesniais.Ar išgirdote, kitaip žmonės pralaimės prieš konservus ir bus tas pats kaip ir buvo. Generalissimus Kubilius.

Gražina2012-10-23 00:45

Nebegaliu žiūrėt į ... Melagis, bet pats apie save labai gerai galvoja. Net ir čia prikišo, kad vienas ekspertas yra is DK. Žinote p. Kubiliau, jums iki to eksperto, tai kaip nuo žemės iki dangaus. Jūs jam niekada neprilygsite, kad ir kaip norėtumėt - per trumpas gyvenimas. Gal jūs del to ir nekaltas... Gal ir sąžinė yra ne visiems duota. Tai kaip? neduota ar prarasta?

Pikasotyrininkas™2012-10-22 23:37

Įrašysiu pikasotyros istorijon, kad „didis komentatorius“ Pikasas® yra „neiškrypėliškai šališkas“ (remiantis Ramanausko komentaru @19:03). Nors šiaipjau Pikaso® autoritetas gerokai smuko mano akyse kai jis® be jokio čysto reikalo šiame portale susiriejo su Stulpinu prieš pat jo mirtį...

gintare2012-10-22 23:20

Puidoookas ! :)

Vilta2012-10-22 23:18

Ponia apdovanojo dar gyva Tata. Sydas nukrito. Nuo abieju....

milda m.2012-10-22 23:15

Vienas dalykas aiškus - balsuokime už N.Venckienę !

>>to as2012-10-22 23:14

Partizaninis karas.O kaip jūs žadate su tuo kovoti.Toleruodami melą?Šventeiviškai vypsodami?

Tai ką jie2012-10-22 23:13

meluoja apie Garliavos mergaitę..MELUOJA,TAI FAKTAS.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-10-22 23:03

Cia PIKASAS komentare raso: " Teisus A.Kubilius ir E.Masiulis, kad tai priešrinkiminės "technologijos"" Nu ir genialus tas PIKASAS. TIESA yra priesrinkimines technologijos, o kaip su MELU??? Jei tiksliai ir neiskreiptai uzfiksuotas pokalbis yra paskelbiamas....tai nuo to viesumo ir tiesos daugiau. Sakyti tiesa pries rinkimus YPAC SVARBU ir nereikia is to tyciotis....visokiais keiksmazodziais.....kaip antai priesrinkimines technologijos....suprask niekalas, kgbsitu metodai. O ponas PIKASAI, ar TS-LKD nenaudojo priesrinkiminiu technologiju, kai Seime balsavo uz NIEKO NEZINOJIMA del Klonio mergaites??? Stai ka noriu pasakyti, kad viskas kas daroma, skelbiama, kokie priimami istatymai, kokie pletkai yra skleidziami..... VISKAS yra POLITIKA ir rinkimines ar priesrinkimines technologijos..... PATI POLITIKA yra PRIESRINKIMINE TECHNOLOGIJA, kad dar vienai kadencijai.... prie valdzios lovio.... Taigi A. NAKO veiksmus vertinu labai teigiamai, o PIKASO, kaip tikro didzio komentatoriaus (kas man atrodo is tikro), nukrypima i tam tikra grupuote.... vertinu NEIGIAMAI! Tas saliskumas labai pavojingas paciam PIKASUI.... ginti geda negarbinga! Pats as, kaip buves sajudininkas, Kauno Sajudzio tarybos narys, manau, kad TS nuzenge tikrai neteisingu keliu.... pareme zemes kilnojima, isivede kartu su komunistapalaikiais kgbistinemis ispreomis sarasinius rinkimus, na ir t. t. tam, kad Lietuvoje sunaikinti DEMOKRATIJA! Ir tai, kad jie jau senokai VALDOMI, tai tam nereikia jau jokio izvalgumo. Taigi ponas PIKASAI... linkiu blaiviau ziureti i ta situacija.... Ponai PIKASAI, vadinasi tamsta kaltinu politiniu SALISKUMU! Gerokai blogiau, kai tas saliskumas buna ISKRYPELISKAS, kaip antai kryptis, kuria ivardinciau..... simasinininkai, kryzevicininkai, sakaleliai, pureliai, slusneliai, jovaiseliai ir kitokie pedofilu gynimo brudai. Taigi tokio saliskumo PIKASAS tikrai neturi ir uz tai ji gerbiu.

tendencijos2012-10-22 22:54

mergaitės grobimų įrašų nereikia niekam matyti, susitikimų su visuomeninkais turinio nevalia niekam žinoti. Nieko jums kvaileliai nereikia žinoti. Rinkite kates juodame maiše. Va kaip tyčiojasi iš Lietuvos piliečių, iš jų rinkėjų. Žiūrėkite tk kaip seimūnai šoka... Baisu. Kubiliau - na, kodėl taip? Kodėl?

Aistė2012-10-22 22:30

Šaunuoliai, kad paskelbėte įrašą. Nakas kaip visuomet veikia drąsiai. Klausimas - kodėl tik dabar. Nesuprantama. Tokia info galėjo mobilizuoti antisistemines jėgas. ???

to as 17:41:532012-10-22 22:24

as parašė: "negaleciau tiketi tokia ziniasklaidos priemone, kuri draugiska ir atvira pokalbi iraso nezinant pasnekovui ir veliau tai naudoja pries ji. As nezinau visu detaliu, bet dabar abi puses pradeda neskaniai kvepeti"... Pritariu 100%. Belieka pridurti, kad "juokiasi puodas, kad katilas juodas". O gaila... , ekspertais iki šiol labai tikėjau, bet pasirodo jie naudoja tokius pačius negarbingus metodus. Dėl to garbingesni ir teisingesni tikrai neatrodysite, o gerbėjų nemažą dalį tikrai prarasite.

Ula2012-10-22 22:05

Kubiliau, ar sudorojimas su Venckiene ,jos persekiojimas ,jai nebūtų nusikaltimų klijavimas ir siekis bet kokia kaina ją nuteisti už tai , kad pasakė pūliniams ,kas jie tokie yra,kad pati neišnešė sukryžiuotomis kojomis mergaitės, o laikė ją ant savo kelių, kad buvo teisėja,kad pasakė "stop"melui ir į pirmą vietą iškėlė TIESOS žodį ..... yra baltos technologijos??? Ir svarbiausia, kad tie technologai , save laikantys dorais, sąžiningais ,teisingais,demokratiškais esate jus, Kubiliau,Degutiene. Jus ,šiandien užimantys svarbiausius postus valstybėje , kurioje jos, tos valstybės vardu,tampomi po kiemą žmonės..... Ne kas kitas, o jus ,pirmieji valstybės žmonės, privalėjote neleisti mergaitei klykti iš baimės ir skausmo, neleisti atimti iš jos vaikystę ir laisvę..... Bet jus nukeliavote pūlingų technologų keliu ir sugebėjote tik pasiusti dvi pasiuntines "žavėtis" uždaryto kalėjime vaiko gyvenimu .... ir viešai tai deklaruoti..... Kas yra su mergaite, kodėl ji slepiama?????

Jonas Trigrasiui2012-10-22 22:03

25. Trigrasis 2012-10-22 17:07:53 (178. 85. 75. 37) parašė: "Neapsimeskite, kad nesupratote, ka siuo atveju premjeras Kubilius pavadino juodosiomis technologijomis. " O tamsta neapsimesk, kad nesupranti, kad Kubilius dažnai būna tik kaip papūga. Jeigu paklausti Kubiliaus, ką reiškia "juodosios technologijos", tai, man atrodo, kad nei Kubilius, nei Trigrasis net rankutėmis susikibę taip ir nesugebės paaiškinti, ką tas gandonešių išgalvotas terminas reiškia. Čia panašiai, kai Kubilius rašė apie savo svajones, kur "čipus", kuriuos deda šunims, o dabar jau ir žmonėms, jis pavadino "čipsais". Jeigu kalbėti atvirai, tai Kubilius nežino net kas yra tas melas. Yra žmonės, kurie meluoja ir supranta, kad jie meluoja, o su Kubiliumi yra visai kitas atvejas: jis net nesupranta, kad jis meluoja. Čia gali būti kas nors iš jo svajonių repertuaro apie Lietuvos ateitį. O gal, sakau, čia ir yra tas Trigrašis, kuris rašo kaip Kubilius ir apie ką turi svajoti? Ką jis turi sakyti? Gali būti, kad Kubilius todėl ir nusišneka, kadangi jis tik atkartoja kokio nors nelabai protingo patarėjo parašytą tekstą, kuris net nežino, kad juodųjų technologijų, kaip tokių iš viso neegzistuoja, nes tai yra vadinama kitaip, kadangi tai liečia Ryšių su visuomene technologiją ir ten yra apie juodąją pusę šitos technologijos, bet ji vadinasi kitaip. Tad, Kubiliaus padėjėjai, matyt, rašo Kubiliui kalbas pagal girdėtus gandus, o ne vadovaudamiesi realiai egzistuojančių įvykių pagrindu.

o2012-10-22 22:01

as duodu 10 balų tokiai žiniasklaidai, kuri nevynioja į vatą. ekspertai.eu bukit protingi ir paviešinkite kuo greičiau visus įrašus, kokius tik turite.

BronTutis2012-10-22 21:55

Taip, Premjeras yra valstybės valdymo sistemos vadovas, todėl jis negali meluoti, kitaip ims meluoti visi. Jis nekaltas, kad Darbo partijai valstybė rinkiminei kampanijai, kaip pasitikėjimo kreditą, paskyrė 6 mln. Lt, kurie rezultatyviai buvo panaudoti. Premjeras mums visiems paaiškins Lietuvos dabartinį vaidmenį BRELL sutartyje. Taip jis padės tašką ginčuose dėl VAE

as2012-10-22 21:41

Tikrai gerbiamiems ekspertams klausimas toks: ar jie pasisnekejo su I. Degutiene pries skelbdami toki irasa. Degutiene tikrai blogai daro, kad neviesina tokiu dalyku. As negaliu balsuoti uz zmogu, kurio pokalbiu klausosi ir jis negali apie tai visiems pasakyti. (suprantu, kad VSD isjuoks ar apjuoks, bet kito kelio nera). Is kitos puses, as negaleciau tiketi tokia ziniasklaidos priemone, kuri draugiska ir atvira pokalbi iraso nezinant pasnekovui ir veliau tai naudoja pries ji. As nezinau visu detaliu, bet dabar abi puses pradeda kvepeti neskaniai.

Sutapimai.2012-10-22 21:33

Pagaliau Kubilius parodė tikrąjį savo veidą.Akylesni jį pamatė dar anksčiau, todėl per rinkimus nebebalsavo už jo partiją, nors buvo ištikimi per 20 metų. Teisingai pasakyta : su kuo sutapsi - tuo ir pats tapsi.Turėtų būti gėda tikram lietuviui, bet šiuo atveju - nei gėdos, nei savigarbos N B E L I E K A .

manayčiau2012-10-22 21:27

kad Ekspertais.eu paskelbė laiku ir nieko nelaukę. Kiek matau jie visiem taiko tą pačią liniuotę. Jie net cenzūra neužsiiminėja. O plepalai, kad laukė ir paskelbė dabar - irgi tik plepalai. Manau, kai gavo - tai ir paskelbė, nes jie jau tokie. Labai gerai viskas darosi - Ekspertai tapo itin populiarūs, visų žinomi. Sėkmės jiems!!!!!!!!!!!!!!

demesio2012-10-22 21:20

Š.m. spalio 21 d. viešojoje erdvėje visos informacijos priemonės platino video, kuomentodami tikrovės neatitinkantį faktą. Daiva Gustaitienė Pajūrio apygardoje buvo registruota NE NUO "Drasos kelias", o nuo Politinės partijos „Lietuvos sąrašas“ stebėtoja. Patikslinimui nuoroda į VRK. Visos žiniasklaidos priemonės, skelbusios tikrovės neatitinkantį faktą, privalėtų tokiu pat būdu ištaisyti savo klaidą ir atsiprašyti. Iš esmės, D.Gustaitienės, kaip stebėtojos, pozicija, reikalauti vienodo vertinimo visų partijų biuleteniuose esamiems netikslumams, yra teisinga. Neteisinga yra jos pasisakymo interpretacija viešose informacijos priemonėse. Neturėdama priekaištų Drąsos kelias kandidatams rinkiminės agitacijos metu, žiniasklaida pasinaudojo pateikta abejotina informacija, skleidė ją nepatikslintą, šališkai ir iškreiptai.

Ne pirmas kartas2012-10-22 21:14

Pamenu,kaip kartą net Rusijos žurnalistikos grandas Vladimiras Pozneris pastebėjo,kad Kubilius išsisukinėja nuo atsakymo ir į jo užduotą klausimą taip ir neatsakė.Dar jaunam Kubiliui teko gerokai persimainiusia veido mimika,sunkiai rinkti žodžius ir bandyti kažką vapalioti.Tada LRT studiją ir Maskvą buvo sujungęs teletiltas,o laida buvo skirta aptarti "Mažeikių naftos" pardavimą "Jukos".

Trigrasis2012-10-22 21:07

Neapsimeskite, kad nesupratote, ka siuo atveju premjeras Kubilius pavadino juodosiomis technologijomis. Juk irasas darytas dar pavasari, kuomet ivyko FNTT skandalas. Kodel neskelbete jo tuomet? Kodel specialiai laukete puse metu iki rinkimu?

Menkysta ir2012-10-22 21:00

garbėtroška.Dėl Davoso taip meuoti ir MANIPULUOTI TAUTA...

Kokia2012-10-22 20:59

nuotrauka.O dieve...

to to GĖDA2012-10-22 20:43

nebuvau Neringos padėtyje, nebuvau Garliavoje, bet sekiau įvykius iš Klonio gatvės, verkiau kai pagrobė mergaitę, ir nuoširdžiai užjaučiu giminaičius. O kad pas mus balsuoja už "gražius vyrus", kaip pvz. a.a. Brazauską, Paulauską - tai čia - sarkazmas - juodas jumoras....

to to GĖDA2012-10-22 20:41

nebuvau Neringos padėtyje, nebuvau Garliavoje, bet sekiau įvykius iš Klonio gatvės, verkiau kai pagrobė mergaitę, ir nuoširdžiai užjaučiu giminaičius. O kad pas mus balsuoja už "gražius vyrus"

Kaunas2012-10-22 20:39

prie ko čia tas Kubilius, ar jis koks tyrėjas, padarys ekspertizę, ar įrašas tikras? baikit marazmais užsiiminėt.

17-am2012-10-22 20:38

netiesa, tą video padarė ir išplatino toks tūlas stankūnaitės gerbėjas Gediminas Paplauskas

ruta2012-10-22 20:33

Po pono Kubiliaus mekenimu apie juodas technologijas , susidaro ispudis , kad nelabai jis ir skiriasi nuo zuliko uspaskicho , AMB partijos , tapsnuotojo , na ir kur be zuliku kube su palaiciais ir ciaplikais , deja . Taip , atskleisti tiesa , kad Valstybe uzurpavo neaiskus klanai , blogai , o nieko nedaryti , kad istaisyti gresminga padeti kiek saugume , tiek teisetvarkoje , gerai ? Vieni idiotai valde , valde , -netekau darbo , kiti valde , valde ,- teko isvaziuoti vaikams i uzsieni ... Kiek galima ? Ar padorus pilieciai jau ismire , kaip dinozaurai ?

na2012-10-22 20:32

apie tą ale "stebėtoją" iš Drąsos kelio rašo, kad tai įrašė ir išplatino Puteikis. Vakar Puteikis visuose portaluose po straipsnių komentavo, kad tai "nieko tokio". Kelis mėnesius jis labai aktyviai komentuoje ne sistemos portaluose.

to GĖDA2012-10-22 20:27

kaip galima kažkam reguliuoti, at turi į Seimą bolotirotis p.Venckus. BĖDA tą, kad GĖDA niekad neatsidurė tokioje situacijoje, kaip p.Neringa, tad geraiusiai yra postrigauti, regulioti, nusivylti, siulyti į seimą "gražų vyrą" (toks jausmas, kad komentuoja laisvo elgesio moterėlė)....... . GĖDA o ką pati padarei "vardan tos Lietuvos"?

Britannia Vaidui2012-10-22 20:26

Metu metais kabantis baneris su paramos prasymu pradingo, bet referendumo agitacijai pries VAE ir 'pavarymui ant koncervu' net lesu porieriniam variantui staiga atsirado:D P.S. Sklinda itartinas kvapelis nuo ekspertu:D

to tai2012-10-22 20:24

tik kad ta stebėtoja yra ne iš Drąsos kelio. Tai ir visa bėda. Tad pagalvokit, kam reikėjo tos "stebėtojos". Tai dar vienas ala žalimas projektas... Jau greitai išgirsim ir pamatysim, kad kiekvienas šalyje vagišius, sukčius ar šiaip niekadėjas yra TIk iš Drąsos kelio. O visi teisingi ir sąžiningi yra tik iš darbo parcijos...

ko cia suleke2012-10-22 20:22

samdyti "komentatoriai" is sudrycio? Dinkit i savo garda.

nuomone2012-10-22 20:19

kaip baisu viskas LT

Vaidas2012-10-22 20:16

Spėlioti kodėl ltvnews. online paviešino įrašą tada, o ne tada - tuščias laiko švaistymas. Bet, akivaizdu, kad jie viską daro aukštam lygyje. Jūs tik pasižiūrėkit, per neilgą laiko tarpą ltvnews. online publikacija ir paviešintas įrašas tapo Lietuvos žinių straipsnio tema. Vos netapo populiarios savaitės aktualijų laidos tema, o po Kubiliaus nusišnekėjimo, ši svetainė linksniuojama visuose Lietuvos info portaluose. Tai yra dar viena pergalė populiarinant šį šaunų tinklalapį ir tai yra labai labai gerai. Neturiu duomenų, bet man atrodo, kad ltvnews. online komanda šio tinklalapio auditorijos skaičių, per pastaruosius metus, išaugino kartais...

GĖDA2012-10-22 20:08

ŽIAURIAI NUVYLĖ STRAIPSNIS. Jeigu nekomentuoja Degutienė ir Grybauskaitė, tai apšikit Kubilių ir taip išgelbėsit Lietuvą! Domėjausi Kedžių istorija, nuoširdžiai gailiu mergaitės ir senelių, tik sunku pateisinti Neringos netikusį skonį bendražygių pasirinkimo atžvilgiu. Kam tą tetulę prigriebė, jau geriau Venskus butų prisidėjęs, tai nors protingas vyras, be to simpatiškas - būtų garantuotai praėjęs. Ogi profesorius Gylys? Kas čia per monas? Ar ne jo įtakota Neringa taip sėkmingai konservatorių trūkumus suskaičiavo? NUVYLĖTE PONAI.

Skaitytojas2012-10-22 20:07

Jau matyt, kad ltvnews. online uzmyne kazkam is situ komentatoriu ant kulno, kad sitaip varo. Pirmu pirmiausia, reikia p[asiziuret i savo uzanti, o paskui teist kitus. Pradejai rasyt zudi.... tai ir reikejo pabaigt, sliuze. Gal tu matei, ar stovejai, kai jis zude? Gal jus esat net baisesni uz ta Kedi, bet saves nematot. Negalit pakest, kad Venckiene eina i seima(jau ieina). Slykstu. ltvnews. online visada raso tiesa, tik tokie, stankes drauguziai, nemegsta to.

trumpai2012-10-22 20:03

Ko noreti ish vidutiniu protiniu sugebejimu fizikos laboranto? Bet jo tevas ko gero kape vartosi...

Jules2012-10-22 20:02

Slapti paktai ir protokolai išvis neskelbiami, o tik po kokio šimtmečio bus varguoliams paskelbti.

Pikasas2012-10-22 20:00

Jau ne primą kartą premjerui A. Kubiliui tenka glaistyti kylančius skandalus "vardan tos". Labiau netikėta, kad šį kartą jam padeda ir LS lyderis E. Masiulis. Būtų labai kvaila norėti sugadinti santykius su "baltaisiais rūmais"ir prezidente prieš antrą Seimo rinkimų turą. Teisus A. Kubilius ir E. Masiulis, kad tai priešrinkiminės "technologijos". To niekas nepajėgs paneigti. Jei I. Degutienės kalba nesumontuota, tai pasakyta atvirai ir daug. Rinkėjai vis labiau pamėgsta tuos politikus, kurie kalba atvirai ir drąsiai net ir apie rimtus skaudulius. Nežinau, ar tas įrašas per pusmetį jau buvo panaudotas nekaidriems tikslams. Tikėkimės kad tik dabar, prieš II-ą rinkimų turą. Naujamiesčio apygardoje I,Degutienė turi didelį balsų atotrūkį nuo politikoje vis labiau besiblaškančios konkurentės N. Venckienės. Po tokio aštraus atviro pasisakymo jis gali net padidėti. Tad tas kalbos paviešinimas gali tapti "šūviu pro šikšnelę". Beje. E. Masiulis įtaria, kad įrašą galėjo turėti buvęs Seimo pirmininkės patarėjas D. Stancikas. Šis žinomas žurnalistas Seimo pirmininkės patarėju tapo po ilgo ciklo rašinių "Bernardinuose", nukreiptų prieš premjerą A. Kubilių ir TS LKD. Man tokio padėjėjo pasirinkimas atrodė gan keistai. Beje, D. Stancikas pasitraukė iš pareigų būtent po pirmo "šturmo" kovo 23d. Klonio gatvėje ir po kovo 28 d. čia minimo pokalbio. PRIEŠ NUMATYTĄ T. DAPKAUS LAIDĄ KOMENTAVAU TAIP: Neatmetu tikimybės,kad Seimo pirmininkė Irena Degutienė ne šiaip sau tarstelėjo, kad pokalbis tikriausiai įrašomas. Pasirodo, kad jis buvo netgi nufilmuotas. (įrašas "ekspertuose") Gal ji net slapta norėjo, kad jis išplauktų į viešumą. Aišku, tiek ilgai nedelsiant... Bet kuriuo atveju už jos atvirumą tokiai margai publikai galima rašyti riebų pliusą. Apie kai kuriuos "baltųjų rūmų" niuansus diskutuota daug. Matomai, per mažai. Apie spec. tarnybas viešai trankytis netgi nėra saugu. Gali drąsuolį "nutrenkti" koks netikėtas žaibas. Juk ko nebūna gyvenime... O jei iš tikrųjų, tai Seimo pirmininkė jau neturi kur trauktis. Reikia diplomatine, tačiau aiškia forma bent jau apibendrintai paaiškinti situaciją. Gal T. Dapkaus laidoje tai ir bus padaryta? Kaip šiandien prisimenu I. Degutienės frazę, kad tikslinga būtų pirma nagrinėti A. Ūso bylą. Dabar joje A. Ūso advokatas, tai yra prokuroras (viskas supainiota), baigia ją skandinti. Prisiminkime kokį erzelį sukėlė toks, visiškai logiškas Seimo pirmininkės pasiūlymas. Atseit, kaip ji drįso ir t. t. -------------------------------------------------------------------------------- 63. to nnn2012-10-22 15:38IP: 78.56.245.254 Pamiršai, kad Lietuva yra Parlamentinė Respublika, o ne Prezidentinė. Kitose respublikose prezidentai išvis tik iškaba, nežinojai? -------------------------------------------------------------------------------- 62. Pikasas22012-10-22 15:37IP: 78. 62. 86. 131 2 -2 Tęsinys. >>>> Atsitraukė šalies antroji dama, palinko kiek, tačiau situaciją, pagal jos čia paviešintą kalbą, suvokė. Sunku būtų į ją įsiterpti. Drąsiai ir tiesiai sudėliota. Gal net per daug drąsiai, atsižvelgiant į esamus galios taškus. Tiksliau - tašką... Jei jau taip, tai trauktis į užribį I. Degutienei nevalia, nes nebus kam sekančias raides sudėlioti... Tokiu politiniu lygiu jos skamba kaip bažnyčios varpai, kviesdami į pamaldas. Nederėtų to gaudesio išsižadėti. Nekilnu būtų... LNK TV LAIDOS TURINIUI ĮSTRIGUS: Vakar LNK Tomo Dapkaus vedamoje laidoje ir "Lietuvos ryto" TV Jakelaičio laidoje teko stebėti ilgus "būsimo premjero be antro turo" V. Uspaskich benefisus. Kažin ar jie oficialiai apmokėti kaip rinkiminė agitacija. Vargu, bau... Jei kai kas užblokavo T. Dapkaus laidos siužetą, norėdamas padėti Seimo pirmininkei I. Degutienei padėti, tai tas buvo daroma pusę metų, turint savo rankose "kompromatą" neaiškiais tikslais. Gal juo buvo netgi pasianudota? Kai autentiškas tekstas ir kalba buvo paviešinta internete, galvos kišimas į smėlį tampa absurdiškas. "Kompromatą" kabutėse parašiau sąmoningai. Sužinoti, kad Seimo pirmininkė bandė priešintis viešindama savo požiūrį nėra toks blogas ženklas, kaip tai gali ekspromtu pasirodyti ir gal atrodo pačiai Seimo pirmininkei. Atsiminkime, kad Seimo pirmininkės pokalbis su visuomenininkais įvyko 2012m. kovo 28d. , tai yra praėjus tik 5 dienoms po pirmo "šturmo" Garliavoje. Neatmestina, kad ta nepavykusi operacija galėjo padidinti pareigūnės depresiją ir iššaukti atvirumo protrūkį. Jis labai moteriškas, tačiau nebūtinai gerai neapgalvotas ir nepasvertas. Žinoma, dabar, po pusės metų, kai jau abi pedofilijos ir žudynių skandale figūruojančios mergaitės yra paslėptos nuo visuomenės akių, o L. Stankūnaitė bei A. Ūsas greitu laiku keistame teismo procese gali būti visiškai išteisinti, o N. Venckienė, kaip "padariusi krūvą nusikaltimų" izoliuota, tai net ir tas paatviravimas gali pakenkti politikės tolimesnei karjerai. Tačiau tai neturėtų pakenkti jos autoritetui visuomenės akyse. Sakyčiau, netgi atvirkščiai...

to tai2012-10-22 20:00

Jei esate neišprusęs, paaiškinsiu- stebėtojai gali tik stebėti ir prie biuletenių prisiliesti negali, jie tik gali pareikalauti, kad komisija balsavimu nuspręstų, biuletenis galiojantis ar ne, ką ir padarė ši stebėtoja, tik labai vaizdingai išsireiškė. Pats(pati) pagalvokite, kas būtų, jei stebėtojai pradėtų kišti rankas prie biuletenių....

grumstas to2012-10-22 19:59

1. tai 2012-10-22 15:26:56 (84.15.179.118) parašė: na koks gi tu meluojantis kartu su lietryčiais brudas; juk stebėtojai net neskaičiuoja biuletenių , balsų, jie tik gali stebėti,kaip dirba komisija, fiksuoti pažeidimus ir atkreipti komisijos narių dėmesį įpažeidimus, ir reikalauti juos ištaisyti ar pašalinti.. O tu laimingas , kad gali apdergti principingą , teisingą žmogų... Linkiu , kad užmintum ant neteisingumo grėblio, tada suprasi , savo ydos baisumą.

Britannia2012-10-22 19:51

Kremliaus projektas tie ekspertai.eu, neveltui DK isvijo siuos svonderius. Matyt Vasiliauskas zino daugiau apie juos.

gytis2012-10-22 19:30

uztat kubiliui labai gerai...

tai2012-10-22 19:26

ekspertai, irasas darytas pries puse metu. kodel paskelbta tik per rinkimus? ar paskelbete todel, kad zudi..., atsiprasau, drasos kelio atstovai esate ir uzsiimate rinkimu juodosiomis technologijomis? na, ir jei esate pries korupcija, gal idekite ta video, kur drasos kelio stebetoja aiskina, kaip ji klastoja biuletenius. juk jus uz teisybe, ar kaip?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi