Gyvename jau ketvirtį amžiaus atkurtoje Nepriklausomoje Lietuvoje, tačiau sklandžiai valstybės kūrybai sovietinė okupacija paliko gausybę nesprogusių „minų“. Politinė mūsų tikrovė nėra skaidri; neaišku, kokią įtaką jai daro slapta gal tebeveikiančių sovietinių struktūrų tinklas, o gal tai tik mūsų pačių vaizduotėje kuriamos sąmokslo teorijos apie KGB šmėklas, tebeklaidžiojančias po Lietuvą.

Norėtume žinoti savo skaitytojų nuomonę šiuo neprarandančiu aktualumo klausimu:

Naujausi

Komentarai (80)

Rikiuoti
stasys2013-12-13 08:41

Va va ta ir reikėjo įrodyti kas yra liustracija ir desovietizacija, pagal Česlova ..komentaras Nr.50

Darijus2013-12-13 02:38

Nr.37 Česlovo komentaras pats geriausias. Bet greitai nebebus kam to padaryti.

d32013-12-12 22:45

dar karta, ceslovui, - su desovietizacija pavelavai 23 metus. dabar reikia daryti deliberalizacija. ir jei taip nori liustruotis, paprasyk JAV ambasados, kad CZV isduotu soroso agentura, veikiancia Lietuvoje. taip pat liustracijai padetu ir mossado archyvai.

Česlovas2013-12-12 22:35

Dar kartą kartoju, kad liustracija ir desovietizacija tai yra tiesioginis kelias į teisingumą ir tuo pačiu ir į demokratiją. Kas nenori liustruotis, tas galimai bijo savo praeities, nes ten galimai praėjo niekšo, žudiko ir KGB- isto gyvenimą. Toks žmogelis nenori tokios savo praeities, nes paviešinus gali tekti ir atsakyti už praeities nusikaltimus. Tokie ir rašo, kam čia knaisiotis po praeitį juk Lietuva dvidešimt metų kaip laisva nepriklausoma Valstybė. Seni KGB-istai atseit jau baigia išmirti ir kam čia reikia likusius leisgyvius teisti. Neužmirškite gerbiamieji, kad seni KGB-istai turėjo šeimas ir būdami patys neliustruoti ir nedesovietizuoti užaugino dar labiau ,,ištobulėjusią" savo vaikų kartą, kuri įgavusi kapitalizmo pradmenis, bet pasilikusi prie tėvelių sovietinės moralės tapo sovietiniais mutantais. Čia jau rimta. Čia jau yra grėsmė šalies nacionaliniam saugumui. Tie jauni užaugę jau paskelbus Lietuvos nepriklausomybę yra daug kartų pavojingesni negu jų tėvai KGB-istai. Todėl liustracija ir desovietizacija yra būtina jeigu norime tapti laisva , nepriklausomą demokratinę šalimi. Tiems kurie sako, kad Lietuva atkūrė demokratiją paskelbusi Lietuvos nepriklausomybę 1990-03-11. noriu pasakyti: Nepriklausomybės paskelbimas ir nepriklausomybės atkūrimas tai du labai skirtingi dalykai Nepriklausomybė paskelbti galima ir per vieną dieną, bet ją atkurti reikia daug laiko. Nepriklausomybės atkūrimas, tai procesas kuris net nebuvo Lietuvoje pradėtas. Nepriklausomybės atkūrimas, tai istorinio teisingumo atstatymas Tautos kentėjusios sovietinę priespaudą atžvilgiu. Ar lietuvių ir Lietuvos piliečių atžvilgiu buvo atstatytas istorinis teisingumas? Atsakau: Tikrai nebuvo. Ką reikia daryti? Atsakau: Atstatyti. Kas turi ir gali tai atstatyti? Atsakau: Lietuvos Valstybė. Tai reiškia Lietuvos Tauta ir piliečiai. Tik jokiu būdu ne valdininkai. Valdininkai yra Valstybės tarnai, bet nėra Valstybė. Nuo ko pradėti? Atsakau: Perimti visus VSD archyvus, slaptą informaciją Lietuvos Valstybės liustruotiems ir desovietizuotiems atstovams. Jie pirmieji turi desovietizuotis. Tai greičiausiai turėtu būti politiniai kaliniai ir tremtiniai praėję Sibiro gulagus, stiprios dvasios ir morales ir svarbiausia nepalūžę po KGB-istinių kankinimų. Pradžiai tiek.

stasys to steponui2013-12-12 22:24

Nugyvenote grąžų gyvenimą, duos dievas ne prastesnė bus ir ateitis... Jus nesėdite ant pečiaus,. ir nedejuojate dėl mažos pensijos,o imate ir ieškote išeičių iš susidariusios situacijos. Didelį prasmingi darbai daromi tylomis, apsieinant be viešumo ir didelės savi reklamos. Ir tam jokia politinė spalva neturį įtakos .. ar koks nors turimas part-biletas. Žmogiškumas kyla ne iš partinės priklausomybės o nuo bendro suvokimo kas yra gerai o kas blogai .. jei būdamas ateistas paisote esminės jos pamatinės dalies "nedaryti kitiems to ko pats nenorėtum gauti" gyvenime lieka daug erdvės ir tolesnei jos filantropinei veiklai .. visi geri darbai prasideda nuo paprasto ir mažo mažmožio .. o tam širdyje reikalinga jausmų harmonija ir pusiausvira.. ar gali toks žmogus siekti kita versti teisintis už jo praeitį .. nemanau .. pas mus sakoma "jam dievas teisėjas" o čia kaip ir žmogus imasi jo pareigos vertinti ir teisti. Todėl aš prieš tokias iniciatyvas . Beje Lietuva paskutinius 23 metus nieko kito ir nedarė tik kariavo su savo praeitimi .. laikas ja padėtį į šoną vardan tų kurie Lietuvoje norėtų matyti ir ateitį. O Jus neturite ko teisintis Jūsų gyvenimas gražus ir prasmingas .

Gražina2013-12-12 21:55

Mano nuomone - būtinai reikia. Buvo duotas laikas jiems prisipažinti. Tuos, kurie prisipažino, nereikia liesti. O kurie ne,- visi turi būti paviešinti ir atleisti iš svarbių vaovaujančių postų.

Raigerdas 73-iam2013-12-12 21:02

O ko jums trūksta, kad jūs pats pradėtumėte tai daryti? Pažiūrėkite kas yra negerai. Pasverkite savo jėgas ir panadykite remontuoti. Jeigu vienam neišeina, tai kvieskite į pagalbą. Remontą vis vien atlikti reikia. Niekur nedingsi. Pažiūrėkite į šunį. Jeigu jūs jį matinate, ar jam blogai? Jam gerai. Reiškia reikia išsiaiškinti, kokia priežastis verčia šituos žmones tyčiotis iš visuomenės? Jokiuose dokumentuose ir Konstitucijoje tokie dalykai nenumatyti. Reiškia, tai yra jų darbas. Jeigu jūs paimsite šizofreniką, tai jis jums nepaklus. Kodėl? Todėl, kad jam pačiam nepaklūsta jo protas. Jis nevaldo savęs. Jeigu paimsi valdžiažmogius, kurie nepaklūsta įstatymui, tai ten taip pat atrasi ne vieną ydą, kuri jam neleidžia paklusti įstatymui. Į valstybines institucijas neegzisuoja normalios atrankos. Ten sueina dirbti pažįstami, meilužiai, draugai ir t. t. Nėra valdymo sistemos, kuri atitiktų šiandieniams reikalavimams. Kur tie valdžiažmogiai plaukia jie ir patys nežino. Tiesiog jie paklūsta sveiko proto sprendimams tik dalinai. Problema yra valdymo sistemoms valstybinėse organizacijose. Į darbą ten priima pasikviesdami kokius nors psichologus, kurie tik apsimeta žinovais. T. y. nuo pta pradžių, vos tik prasideda priėmimas į valstybinį darbą, jau prasideda apgaulė, t. y. nuo pat pirmos minutės. Todėl pačios aukščiausios galvos nėra suinteresuotos turėti aukštos kvalifikacijos specialistų. Jie jų bijo, nes vyksta karas tarp grupuočių, kurie "daugiau teisėtai" įsisavins valstybinių pinigų. T. y. korupcinė pati valdymo sistema. Ji sukurta tik tam, kad korupcija būtų įmanoma. Todėl nei vienas iš jų nieko nenori keisti, nes jie jaučiasi skolingi vienas kitam: tas tada tą parėmė, tas pafinansavo, tas suvedė. Šita sistema dar gali dirbti, kai yra KGB. Be KGB šita sitema iš viso įgauna iškrypusias formas. Jie nė už ką nenorės keisti šitos sistemos. Tą gali pakeisti visuomenė. Jeigu jūs norite veikti, sukurkite grupę, nusibrėžkite tikslus, pasirinkite metodus ir jungitės į dar didesnes grupes. Tik susijungusi visuomenė iš pačių įvairiausių grupių, gali įveikti šituos, pusiau-politikus, pusiau-profesionalus, pusiau-ministrus ir t. t. Savanoriškai jie šito kasnio neatsisakys.

to Raigerdai2013-12-12 20:08

viskas teisingai,bet kas ištrauks už mėšlinu ausu šituos niekšus,kai jauni ,protingi bėga iš valstybės,lieka silpni,palūžę kuriuos smaugia kiekviena diena tas supuves valdžiažmogis.

gytis2013-12-12 19:50

idomus blogeris douktris.wordpress.com

Raigerdas 69-am Steponui2013-12-12 19:17

Labai šaunu, ponas Steponai, kad jūs taip nuoširdžiai ir atvirai išdėstėte savo tą buvusį ryšį su KGB. Manau, kad jūs savo dalyvavimu "su žmona ir trimis vaikais gyvu skydu pakaitomis dengėme Parlamentą, Vilniaus TV bokštą, Sitkūnų radijo įrenginius ir Juragių TV bokštą" kaip ir išpirkote savo kaltę. Džiugu ir tai, kad jūs taisote savo klaidas. Tik, mano manymu, tai ne klaidos. Pvz,. stebėjimas, kas susirinko į Balbieriškių bažnyčia, tai nėra klaida. O kaip gyvenosi tiems žmonėms, kurie nebuvo susirišę su KGB? Juk ta laisvė atėjo ne jūsų dėka, o tų žmonių dėka, kurie priešinosi tam Melo Imperijos režimui. Vienu metu aš buvau išrinktas deputatu, tačiau aš atstovavau nepartinių bloką. Įsivaizduokite buvo ir tokie. Kaip deputatas aš jokios diskriminacijos nejaučiau. Tačiau darbe pastoviai man buvo kasamos duobės. Štai viena "tarybinė pilietė" parašo skundą į partijos komitetą apie tai, kad aš neturiu teisės vadovauti, nes esu nepartinis, todėl negaliu įgyvendinti Partijos uždavinius, kurie duodami kiekveinam partiečiui. Buvo ne viena iš partijos komiteto atsiųsta komisija, bet visos komisijos pareikšdavo skundikams, kad "jis savo darbą atlieka profesionaliai; ko jūs nuo jo norit?" Man vis dėlto teko išeiti iš darbo, nes nelaimėję dėl komisijų, partiniai pastoviai kišo pagalius į ratus. Man siūlė tapti partiniu, man siūlė neįtikėtiną karjerą, tik reikėjo įstoti į partiją, bet aš ėjau savo keliu. Ir man teko praeiti tuos kryžiaus kelius, kurių aš gyvenime niekaip nesitikėjau. Bet aš taip pat nesigailiu dėl savo praeities. O klaidas mes darome visi. Tačiau aš griežtai pasisakau už liustraciją. Ir ne dėl keršto. O dėl to, kad jūs esate vienas iš tokių, kurie bent jau bando išpirkti savo kaltę. KGB-istai nužudė ne vieną žmogų, jų tarpe yra ir mano giminaičių. Vienas iš jų padėjo partizanams susitvarkyti dokumentus. Jis gavo traumą, negalėjo pabėgti, o vėliau tik buvo gauta žinia, kad jis mirė. Žmonės tais laikais net bijodavo ateiti į laidotuves. Bet pats įdomiausias dalykas, kad jau po 1990 metų, laisvoj Lietuvoj, aš susidūriau su tokiais pačiais idiotais, dirbančiais VSD, nors nesu su jais turėjęs reikalų ir nebuvau jokių įstatymų pažeidęs. VSD yra žmonių, kurie užsiima, kaip jūs sakote "juodosiomis technologijomis". Kartoju, ne KGB, o VSD. Ir šitie buduliai iš VSD daro tokią žalą Lietuvai, kokią net nesugebėtų padaryti mūsų šaliai netgi Rusija. Savas budulis yra milijonus kartų pavojingesnis už svetimą. Tai štai, gerbiamas Steponai, liustracija turi būti, o jau jūs kreipkitės į Seimą ir pasiūlykite, kad įvertinus tuos nuopelnus Lietuvai, tam ar anam KGB-istui LR Prezidentas turėtų teisę suteikti amnistiją. Tada būtų teisinga ir šitie buvę KGB agentai galėtų būti reabilituoti. O dabar gaunasi, kad komunistai lietuvius išdūrė ne vieną kartą: 1)Valdžios nuvertimas; 2)Įstojimas į TSRS; 3)Genocidas tų žmonių atžvilgiu, kas nesutiko su tokia komunistų politika; 4)Išsivadavimas iš Rusijos okupacijos, bet ne nuo komunistinės savivalės. Jūs esate mokslininkas. Mes su jumis galime nueiti į bet kokią valstybinę įstaigą ir aš jums įrodysiu faktais, netgi elementariai įėjus į bet kurios ministerijos patalpas, net neinant pas ministrą, kad ta pati komunistinė valdymo sistema egzistuoja ir šiandien, tik užmaskuotoje formoje, tačiau jos principas tas pats - TAI LIETUVOS PILIEČIŲ IŠNAUDOJIMO SISTEMA, už tų pačių piliečių sumokamus mokesčius, iš kurių jie gyvena. Man asmeniškai, šiandien tenka kovoti už elementarias žmogaus teises, kartoju - elementarias, ir man prireikė išstudijuoti ne vieną dalyką, kas nėra susiję su mano profesija, dirbti ne vienoje užsienio šalyje, kad išsinagrinėti gana fundamentaliai apie žmogų, kad suvokti, kame čia yra reikalas, kad žmonija patiria tokias milžiniškas kančias, nors realių priežasčių tam nėra. Man pasisekė, nes tame kelyje aš sutikau gana daug garbingų žmonių, tikrų šiuolaikinių riterių ir didvyrių, tiek vyrų, tiek moterų. Jų tarpe yra ir lietuvių. Ir aš didžiuojuosi savo tėvyne. Tai tikrai didvyrių žemė. Todėl labai atsakingai pareiškiu, kad liustracija reikalinga, bet po to, reikia suteikti galimybę reabilitacijai. KGB gimė kaip kriminalinė organizacija. Ir jeigu į valdžią prasibrauna žmonės su kriminlainiu mąstymu, arba kaip tai įvyko su VSD, tai vargas ateina visai liaudžiai. Jie, kaip tie pikti nykštukai tą visuomenę, kaip Guliverį pančioja ir pančioja, kad jis net pajudėti negali. Jūs, kaip mokslininkas pažiūrėkite, kokioje padėtyje randasi tas Guliveris - Lietuvos visuomenė? Jis gi milžinas. Kokius stebuklus jis gali padaryti. Bet pažiūrėkite kaip yra su to Guliverio veikla? Ar jam leidžiama dirbti, ar jis yra išnaudojamas tik sunkiems darbams? Pažiūrėkite iš paukščio skrydžio į srautus, pažiūrėkite, kaip plaka šito Guliverio širdis, kaip jo širdis maitina visą kūną, tame tarpe ir tą dalį, kuri skirta valdžiai. Ir tada jūs pamatysite, galybę disproprcingai paskirstytų dalykų, o pats Guliveris sergantis depresija milžinas, kuris pats negaudamas pakankamai energijos vis šeria, ir šeria, tą nepasotiną "gudruolių" ir dvasinių ubagų armiją. Jam jų gaila. Gaila jam ir tų "suklydusių" KGB-istų. Ir čia yra jo pati didžiausia klaida - už savo darbus mes privalome atsakyti. Todėl referendumas, liustracija ir eilė kitų gyvybiškai svarbių žingsnių reikalingi, kad pasveiktų Guliveris. Suprasti reikia vieną dalyką: šitie engeėjai, kriminilai, pedofilai yra Guliveriui našta. Žmogus žmogui nėra našta. Jau du žmonės yra jėga. Bet, jeigu vienas iš jų sugalvos kitą apmauti? Ar tai jėga? Ne, tai viena iš barbariškumo ir beprotystės formų. Todėl liustracija tai dar vienas žingsnis teisingumo link.

to MAGDEI2013-12-12 17:11

tai kodel jis jums GERBIAMAS.?

Steponas2013-12-12 16:19

1. Dirbi LIETUVAI, ar PRIEŠ JĄ? 2. Klaidas DARAI dėl žinių ir įgūdžių stokos, ar apgalvotai ir planingai? 3. Klaidas PRIPAŽĮSTI ir jas taisai, ar išsisukinėji ir esi „nė prie ko“? 4. Kokią barikados pusę pasirinkai SAUSIO 13 D.? 5. Kokią barikadų pusę pasirinkai GEGUŽĖS 17 D.? 6. Ar TIKI Lietuvos ateitimi? 7. Ar darai ką nors, kad Lietuva taptų ne ILIUZORINĖS, bet TIKROS demokratijos valstybe? Štai tokie šiandien yra svarbiausi hamletiški klausimai į kuriuos kiekvienas Lietuvos pilietis pirmiausia turėtų atsakyti tyliai ir tik prieš savo sąžinės „peržiūrėjimo“ „komisiją“. Nemeluojant ir apsisprendžiant. PERŽIŪROS svarbiausias rodiklis – atliktų darbų vertė. Jie – darbų padariniai - niekam neleidžia pasislėpti už jokių įtikinėjimų, aiškinimų, pareigybinių arba tylos sienų. Atliktų darbų niekam nepavyks paslėpti, kaip ir išlaikyti pripūstą kamuolį žemiau vandens paviršiaus. Tiesa VISADA iškyla aikštėn. Savo gyvenime esu buvęs pionieriumi, komjaunuoliu, sovietinės armijos rekrutu, kandidatu į patrankų mėsą Vietnamo ir SSSR kare prieš JAV, sovietinės armijos eiliniu ir atsargos karininku, sovietinio laikraščio darbuotoju ir konkrečiai tuo pagrindu privalomu partijos nariu, paskirtu į sovietinės politinės kariuomenės rezervą, kurio karininkai karo atveju per nustatytą laiką turėjo susirinkti Prienų rajono KGB patalpose. Buvau po viena kartą siunčiamas stebėti kas per Velykas susirinko į Balbieriškio bažnyčią (ataskaitą parašiau nebuvęs, todėl tiesa išplaukė ir tapau išaiškintas melagis) ir kaip vyksta rinkimai Kašonių apylinkėje (buvau atsakingas partijos atstovas ir stebėjau, kaip komisijos nariai, balsavimui pasibaigus, pasiekė daugiau nei 90 proc. rinkėjų aktyvumą, bet dėl to neprieštaravau). Tapau mokslininku ir eksperimentatoriumi. Buvau pirmasis pasirašęs Kupiškio rajono Sąjūdžio grupės reikalavimą nušalinti rajono partijos pirmąjį sekretorių ir jis tapo pirmuoju nušalintu rajono pirmuoju sekretoriumi Lietuvoje. Dalyvavau priemonėse, kuriose Žagarės parke ir Kupiškio marių pusiasalyje buvo pirmą kartą iškeltos Lietuvos trispalvės. Buvau Sąjūdžio suvažiavimo delegatu. Buvau vienas iš kuriančiųjų galimybes skleisti geras žinias apie Naują Lietuvą ir vienas iš pirmųjų patyrusiųjų slaptų juodųjų technologijų galią. Dabar ieškau būdų kaip sudaryti sąlygas Lietuvai tapti TIKRAI demokratine valstybe. Atlikau eksperimentinį tyrimą „Naujo rinkimų įstatymo rengimo ir viešo svarstymo ypatumai“. Jo rezultatus jau nusiunčiau į Prezidentūrą, Seimą, kai kurioms žiniasklaidos priemonėms. Nors ltvnews. online neatsakė dar nė į vieną mano laišką, šiandien tyrimo ataskaitą išsiunčiau ir jiems. Šiandiena viešai atsakau ir į savo pateiktus klausimus: 1. – už Lietuvą; 2. – dėl stokos žinių bei įgūdžių gintis nuo juodųjų technologų; 3. – suvoktas klaidas nuoširdžiai pripažįstu ir taisau, o vieną iš lemtingiausiųjų - taisau jau 12 metų ir taisysiu tol, kol galutinai ištaisysiu, arba tol, kol pajėgsiu; 4. – su žmona ir trimis vaikais gyvu skydu pakaitomis dengėme Parlamentą, Vilniaus TV bokštą, Sitkūnų radijo įrenginius ir Juragių TV bokštą. 5. – išniekintos mergaitės; 6. – TIKIU; 7. – darau mokslinius tyrimus ir su jų rezultatais bandau supažindinti visuomenę. Gali kilti natūralus klausimas – ar gailiuosi savo sovietinės patirties? Atsakau vienareikšmiškai – nesigailiu, nes tai mano daliai skirtos gyvenimo pamokos ir jose dalyvavau kaip galėdamas garbingiau. Manau, kad panašų kelią nuėjo šimtai tūkstančių mano likimo brolių ir sesių. Argi dėl likimo suteiktų išbandymų mus visus reikia iki gyvenimo pabaigos laikyti Naujos Epochos atmatomis? O gal kiekvienas sąžiningiau imkime vertinti savo asmenines patirtis, žinias, darbus ir jų padarinius. Viešų asmenų darbo padariniai didžia dalimi aiškūs ir nesuteikia galimybių manipuliuoti vertinimo balais. Deja, dabartinių apklausų metodai ir rezultatai sukelia daugybę abejonių jų patikimumu. Turime puikių, pasaulyje pirmaujančių informacinių technologijų KŪRĖJŲ. Paprašykime JŲ sukurti patikimą elektroninę politinių sprendimų ir valdymo padarinių vertinimo sistemą. Ją įgyvendinus, tik nuo apklausos dalyvių žinių bei patirties priklausantys rezultatai padėtų rinkėjui apsispręsti kuriam politikui suteikti teisę valdyti valstybę jo vardu. Tik iš dalies teisingomis pripažįstu šiandienos TEISIŲJŲ choro giesmes apie būtinumą „peržiūrėti“ praeitį. Praeitis JAU buvo. Ji suprojektavo šią dieną ir Jos projektą MES JAU ĮGYVENDINOME. Mūsų valstybė JAU tapo tokia gera, kokią tik sugebėjome sukurti. Ar JI gali būti GERESNĖ? Neabejotinai. Bet tik tada, kai pastatysime JAI stiprų pamatą – parengsime, viešai apsvarstysime ir priimsime naują rinkimų įstatymą, kuris suteiktų galimybę suburti protaujančias partijas, išrinkti protaujančius seniūnus, merus, Seimo narius, ministrus, teisingus teisėjus, o Prezidentu - protingiausią iš Lietuvos piliečių. Ir svarbiausia - suteikti rinkėjams realią galimybę atitaisyti rinkimų metu padarytą klaidą. Nuoširdžiai sveikinu buvusius kolegas kantriai ir pasiaukojančiai kuriančius Lietuvos Ateitį ir kviečiu neįsižeisti dėl dvidešimt metų valkiojamos „peržiūros“ iškamšos. Lietuviai Morę paprastai sudegina, idant greičiau ateitų pavasaris. Nuoširdžiai kviečiu buvusius, esamus ir būsimus bendražygius mokintis skirti pelus nuo grūdų, o naujai kartai linkiu jau šiandien imtis mokslo KAIP kurti ir valdyti SAVO Valstybę. SĄŽINĖ – kiekvieno iš mūsų teisėja. RINKĖJAS – kiekvieno politinės, vykdomosios ir teisinės valdžios atstovo veiklos padarinių vertintojas, įgaliojimų valdyti suteikėjas, išrinktųjų veiklos padarinių kontrolierius, vertintojas, arba, kaip dabar madinga - „liustratorius“ . Taigi, pradėkime nuo pradžių: 1. ..... Pagarbiai, Steponas Maculevičius, biomedicinos mokslų daktaras.

diedas2013-12-12 16:18

Add a comment... Comment using... Stanislovas Puodžiūnas · Top Commenter · Kaunas Geriau vėliau negu niekad...Būtų labai šaunu,tačiau,ko gero,pasigirs tradicinis šūkis - nereikia raganų medžioklės Ą Toks šūkis Atkurtame seime skambėjo iš kairiųjų stovyklos,o dabar prie jo unisonu prisidės ir dešinieji,ir liberastai ir,ko gera,visi...Už liustracijos proceso numarinimą vienareikšmiškai turime "padėkoti" patrijonui Nr.1 - V.Landsbergiui...Daugiau nėra ką pridurti. Deja,deja....dėkoti reikia ponui Adamkui,du kartus atmetusiam liustracijos įstatymą...!!!

Jonas2013-12-12 15:06

Jei norime turėti ne kgb ir gru valdomą valstybę, tai veriant kaip reikia liustruotis ir svarbiausia ne bet kaip o pradėti nuo seimo, prezidentūros ir vyriausybės, ir leidžiantis žemyn o tai pat ir tų dėdulių,fermerių ir kit "Durnių laivo" herojų! Tik jau aišku, kad tai turi daryti ne Lietuvos struktūros, o anglų, čekų, vokiečių ar bent amerikonų...

TO LIUSTRANTUI NEKVAILIUI2013-12-12 14:45

Tik nereikia mūsų gasdinti>Visi komunistai,kgbistai valdžioje yra NETEISĖTAI.Kuo greičiau jų neliks valdžioje tuo greičiau baigsis Lietuvos bėdos.

apklausa?2013-12-12 14:42

Kokia apklausa? neteko apie tokią girdėti. Argi Lietuvoje kas nors klausia žmonių nuomonės esminiais klausimais? Liustracijos nepadarėme, nes "nereikia raganų medžioklės, Lietuva - katalikiška šalis, reikia atleisti..." Atleidom. Todėl Lietuva dabar šiknaskylėje. Neatsilieka pagal visus blogiausius parametrus nuo Rusijos. O Estija suliustravo savo raudonsnukius, pastatė į vietą. Štai iš kur tokie skirtumai.

Magdė2013-12-12 13:57

Kažkaip visai pamirštama, kad gerbiamas A. Paulauskas ilgam užslaptino ir paslėpė taip pat visus kompartijos archyvus. Jų kur kas daugiau ir jie dar įdomesni. Be jų mes apie savo beveik 50 metu istorijos laikotarpį negalime žinoti nieko tikro.

sunaikins rusijos guberniją2013-12-12 13:40

nebeliks kas valdo rusijos guberniją: nebeliks ministrų, oligarchų, valdininkų, teisėjų, prokurorų, antstolių, komisarų, seimūnų, prezidentūros. Kas tada kremliaus įsakymus vykdys?

Kaimo pilosopas2013-12-12 13:39

Žiūrėtojams į priekį. Kaip galima žiūrėti ir judėti į priekį, jei prie kojų 23 metai pririšti kgbistiniai svarsčiai? 23 metus "judėjom", o staiga paaiškėjo, kad stovim vietoje, plius dar iki ausų š-duose. Rusų kariuomenėje būdavo tokie bajeriai, salagos su nukirstais beržiukais bėgiodavo apie lovą, vienas imituodavo vagono ratų stuksėjimą, o gulintis dembelis užsimerkęs įsivaizduodavo, kad važiuoja namo. Tai Lietuva šiuo atveju, kaip tas dembelis - daug triukšmo, vaizdų, o realiai stovėjimas/gulėjimas vietoje. Potiomkino kaimas, tsakant.

liustrantams kvailiams2013-12-12 13:21

tie kurie siulo liustracija puikiai supranta, kad tokiu budu butu sunaikinta valstybe. tada man kyla klausimas, kodel kai kurie nori tos liustracijos? ar tik ne gazpromo uzakymas vykdomas? jokios liustracijos normalioje valstybeje negalimos. gal jus ir naciu pradekit ieskot po visa pasauli nors karas baiges prie 70 metu???? kvailiai ir tiek

palikti KGBistus !!2013-12-12 12:59

su liustracija sumažės pedofilų, biudžeto vagių, savižudžių, emigracija - Lietuva taps nyki vidutinė, be egzotikos valtybė.

Antanas2013-12-12 11:47

Liustraciją reikia pradėti nuo dabar. Ir iš atsakingų postų juos dirbusius, veikusius okupacinei valstybei atleisti. Pradedama rimčiau žiūrėti ir į pensininkus gaunančius pensiją iš buvusios TSRS ir save vadinančiais Lietuvos piliečiais? Mano tėvelis kuriam jau dėl neįgalumo ir senatvės priklausė pensija jos imti iš okupanto atsisakė. Štai man ir liko aukščiausia moralė. Didžiauasias džiaugsmas aš manau prieš Šv. Kalėdas visai Tautai būtų, kai Prezidentė tokiame Šv. Kalėdinio teisingumo, meilės, šypsenos, ramybės, atsiprašymų laike pasakytų kas ją įvėlė ne į asmeninę, bet į Lietuvos provokaciją? ( Aš esu Lietuvos pilietis ir už ją balsavau )Ar tai nepadarė neliustruoti kgb "stukačiai" rodantys lojalumą ir baimę buvusiam atviram okupantui?

xxx2013-12-12 11:46

o kur linkeviciaus ir grybauskaites kgb bylos???

Tomas2013-12-12 11:38

LIaudies išmintis -geriau vėliau negu niekada.

to 54. pritariu53 Vytautui2013-12-12 11:34

galit pritart gal nepritarti, o apsivalymas yra b8tinas. O būtinas todėl, kad kitaip žlugsim ir išnyksim. Tai tas pats kaip užkrečiama liga sergančiam ligoniui pasiūlyt nesigydyti. Štai ir pasirinkimas. O sakydami, kad nebesižvalgykim į praeitį sakote, užmirškit savo tėvą, motiną, gentį, Tautą ir patapkim mankurtais be praeities. Pasakykit apie tai žydams, ko žvalgosi į praeitį. Pasakykit tiems žaliojo tilto skulptūrų gynėjams... kokia problema, o jie gina net išsišiepę, nors tos skultūros žymi Lietuvių partizaninio pasipriešjnimo sutriuškinimą... Tai atsiispindi viena partizanų dainos žodžiose: "ir kad nemirtų praeitis"... Tą ką ką sakote apie balsavimus yra vėjai tingiu diskutuoti.

KA CIA LIUSTRUOTI2013-12-12 11:20

VISI KGBISTAI IR JU DARBAI PASKELBTI PUSLAPYJE "KGB VEIKLA.LT"

pritariu53 Vytautui2013-12-12 11:17

Si apklausa yra eiline Rusijos informacine dezinformacijos ataka, siekiama isprovokuoti neramums. Tik stuburo neturintys gali knaisiotis po praeiti. Reikia ziureti i prieki, o ne zaisti pagal Maskvos primestas taisykles. Valdzia irgi turetu buti ryztingesne ir pasakyti, kad jokiu liustraciju niekada nebus, kad tai kenkia nacionaliam saugumui, kad uz tokias provokacijas turi buti baudziama ir pakankamai grieztai.

Vytautas Ju.2013-12-12 11:10

Tokios apklausos, tiesiogine žodžio prasme, yra provokacijos. Kokia prasmė kalbėti apie liustraciją, kai praėjo beveik ketvirtis amžiaus nuo sistemos žlugimo. Savo požiūrio į komunistus-kolaborantus neslėpiau, tačiau sutinku su ponu Stasiu, kad viską reikia daryti savo laiku ir tinkamoje vietoje. ↔ Kitą vertus, kalbėti apie Lietuvos valstybės išdavikus po to, kas įvyko per 1992 m. seimo rinkimus ir 1993 m. prezidento rinkimus, yra tas pats, kas ieškoti pernykščio sniego Sacharoje. Tauta, būtent tauta, tada padarė „liustraciją“. ↔ Jau tada turėjo atsiverti akys visiems patriotams (be kabučių), kad ne valdžiažmogiai yra visų mūsų valstybės gyvenimo bėdų priežastis, o šalies piliečiai, tie kurie rinkimų dieną skuodžia prie balsadėžių. Per paskutinius Seimo rinkimus tokių šalies „geradarių“ ir „demokratijos“ kūrėjų buvo Vienas Milijonas Trys Šimtai Tūkstančių. ↔ Pabandyk įkalti į galvą, kuriam nors „patriotui“ rinkimų dieną jau 6 valandą ryto ieškančiam lazdos, ramentų ar dantų protezo, kad galėtų pirmas prabalsuoti už „tinkamą“ partiją ir „tinkamą“ kandidatą, kad jo balso reikia tik statistikai, kad už ką jis balsuos neturi jokios reikšmės, tam yra balsų „skaičiuotojai“ (dalintojai), kad būtent jis yra tas daunas, prisidedantis ir prie masinės emigracijos (egzodo), ir prie žmonių skurdinimo, ir prie šalies degradacijos.

Rysard2013-12-12 10:20

Bet ir desovietizacija, toj pat. Tada tokie asmenys, kaip pav. D. Grybauskaite ne istolo negaletu pretenduoti i valstybini posta. Tad lustracija ir desovietizacija tur vykti kartu ir iskart.

to 50. stasys2013-12-12 10:05

matyt esi vienas iš vagių prichvatizatorių...kad taip jau labai stengiesi pateisinti nusikaltėlius. Pritariu Česlovui. Česlovo nuomonė parodo, kad Tauta atsimena pusniekšius iškrauščiusius Tautai kišenes ir dovanoti nesiruošia.

stasys to Česlovui2013-12-12 09:33

Jus net pats nejaučiate kiek Jūsų kalbos panašios į savo laikų rėžtas Sąjūdiečių apsimetėlių, bet čia tik mano nuomonė, kas dar svarbiau Jūsų sukabintos gairės-tikslai, tokie pat aptakus kaip ir tas "vsia vlast sovietam" pasvarstykit ar Jūsų pačio tiesos ir teisybės paieškos nėra tik bandymas išbuožinti ir tuos kurie vis dar randa norą dirbti??... jau nešnekant apie moralines tos priemonės aspektus... desovietizacijos įstatymą reikėjo priimti ir sugalvoti jo neskausmingus įgyvendinimo budus, bet savo laikų ir vietoje.. taip kaip tą padarę estai.. jei kam neužteko politinės valios tam.. laikas pergalvoti kitus budus .." po vakarienės šaukštais nebarškinama"... pagal mane tai Jus vis dar nesuvokiate kodėl tauta vis dar palaiko Gribauskaite ir kodėl savo laikų ta pati tauta nusisuko nuo Sąjūdžio ir valdžios raktus perdavė Brazauskui... iš klaidų reikia mokytis o ne kartoti jas kas karta.

d32013-12-12 06:15

pradeti reikia nuo liustratoriu liustracijos.

tik uz tai2013-12-12 05:09

Pirmiausia liustruosime Landsbergi

liustracija - butina2013-12-12 04:47

su ja isrysketu, kad Lietuvos lenku ir rusu aljansas- KGBistu irstva, kuria seniai laikas uzdaryti. Isrysketu ir paneles JE rysiai su GRU ar KGB ir t.t. Jokio sprogimo nematau.Zinau, kad padoriu, protingu zmoniu yra ir nebuvusiu kompartijoje. Taigi, uz liustracija. tik nuo kurio galo pradeti?!

d32013-12-12 04:36

manau prie kokio bariuko nesunku butu gaut liustraciju. tsakant y liustra

Noriu iliustruotis2013-12-12 04:30

bet nežinau kaip, padėkit.

d32013-12-12 02:42

nu tai ir liustruokites, runkeliai, kas jum trukdo liustruoti savo judejimus nuo vsd, czv, kgb?. jei nemokat isaiskinti agentus pas save, kaip valdysit valstybe? kaip sajudis - iki pirmos pamazgu duobes - jewrosojuzo?

manyčiau2013-12-12 02:19

jie dėl to ir bijo referendumų...

Kaimo pilosopas2013-12-12 02:17

Ir kas tą liustraciją atliks? VSD? Nejuokinkit.

d32013-12-12 02:16

tai koloniju valdymo principas

G.P.2013-12-12 02:14

Iš esmės pritardamas Česlovui, nuo savęs pridėsiu: baikime svaigti apie NEPRIKLAUSOMĄ Lietuvą. Tokios Lietuvos NEBĖRA. Ji pasibaigė su alaus ir skalbimo miltelių "referendumu". Taigi mūsų laukia didis uždavinys - vėl ATKURTI Lietuvos nepriklausomybę. Ir todėl liustracija yra būtina.

Raigerdas2013-12-12 01:50

Pritariu Česlovui visu 100%. Čia jau vienas pradėjo c... ir dėkoti V. Landsbergiui už "didelius nuopelnus". Tik kam? KGB? Kodėl Česlovas teisus? Todėl, kad žmogaus praeitis įtakoja dabartį. KGB šiaip sau nekabindavo. Jeigu bernelis papuldavo už pedofiliją, tarkim, tai jis būdavo užverbuotas. Jeigu už prostituciją, t. y. užverbuotas. Čia įdomių figūrų turėtu išlysti. Tarkime, koks nors teisėjas arba advokatas buvo jų pakabintas ir šiandien tebesidarbuoja advokatu. O jeigu kokia nors byla, jam paskambina ir primena jo praeitį ir vyrukas traukiasi atatupstas, o jo klientas net nežino, kas daroma už jų nugarų. Taip galima ir prokurorus valdyti. Manau, kad čia pataikyta į dešimkę. Šitą reikalą negalima taip palikti. Gali būti, kad jie per 20 metų yra čia ne mažai "padirbėję", nes kas labiausiai buvo čia informuotas? Aišku KGB-istas. Česlovai, rašykit. Jūsų mintys čia labai teisingos ir labai logiškos.

Adomas2013-12-12 01:24

Tokios liustracijos igyvendimas tiesiogiai reikstu valstybes pamatu griovima. Bukime dekingi profesoriui Landsbergiui, kuris iskovojo Lietuvos nepriklausomybe tik todel, kad sugebejo isvengti bet kokios liustracijos. Liustracijos gali noreti tik prorusiskos jegos, tik tie, kuriems nusispjauti ant tautiskumo ir proteviu atminties. Liustracijos reikia tik komunistams, kurie siekia revanso.

Česlovas2013-12-12 01:16

Aš visiems tvirtai pareiškiu: Jeigu neivykdisime visuotinės liustracijos, nedesovietizuosime visuomenės, ypatingai valdžios struktūrų,tai Lietuvos nepriklausomybės ir demokratijos niekada neatkursime. Kas Jums gerbiamieji įpiršo nuomonę, kad Lietuvoje yra jau atkurta nepriklausomybė ir demokratija. Tai nesąmonė. Lietuva tik paskelbė nepriklausomybę, bet jos neatkūrė. Atkūrė tik kai kokius valstybinius simbolius,o pačio svarbiausio demokratinio teisingumo Tautos atžvilgiu neatkūrė. Neužmirškite, kad Tauta ir yra Valstybės pamatas, o valdžia Valstybės tarnas. Valdžia turi tarnauti Valstybei(Lietuvos piliečiams),o ne juos valdyti kaip sovietų laikais. Mes ne avinų banda, kad mus kažkas valdytu. Mus dabar valdo neliustruoti sovietiniai išsigimėliai, nes jų niekas nemokino tarnauti Valstybei ir jie niekada to nedarys. Už tai juos reikia vyti ir teisti už padarytus nusikaltimus savo Valstybės (Tautos ir jos piliečių) atžvilgiu. Tik tuo atveju atkursime teisingumą, nepriklausomybę ir demokratiją, kai visi praeities nusikaltimai bus išaiškinti ir galima sakyti drąsiai po nepriklausomybės paskelbimo dabartiniai dar didesni nusikaltimai tai pat bus išaiškinti. Neišviešinus KGB archyvų,neįšslaptinus VSD, STT, ir kitos informacijos mes teisingumo, nepriklausomybės ir demokratijos niekada nematysime.

kas tik2013-12-12 00:42

raudonas iki gyvenimo pabaigos eilinis darbininkas .partijas isformuoti.laisvi rinkimai su atsaukimo mechanizmu.tauta iskele kandidatus I seima.savivalda, teismai,spauda ,televizija ir dauk kitur.isrinktas dirba tautai ir tik tautai.jeigu prasikalto teismas.jeigu pripazintas kaltu eilinis darbininkas visam laikui,bet nemanau,kad butu galima prasikalsti.yra nuodai yra ir priesnuodziai

d32013-12-12 00:11

is pradziu turit suvokti, kad Lietuvos valdzia ne Lietuvoj. kaip jus zadat ja imti? sturmuot Vasingtono baltuosius rumus, kaip Ukrainoje?

to Sigitas2013-12-12 00:05

tau gal nedašunta kad tie Kgbešnikai persirengė kostiumus,jie ir yra tavo ivardinti banditai.Jie niekada civilizuotai nesielgs jiems bardakas palankus bujoti.

Česlovas2013-12-11 23:59

Liustracija ne tik, kad reikia atlikti, bet ir butina susijusius su kgb tinkamai ivertinti.

Tomas J. -> 16.2013-12-11 23:46

Nr.16 rašė: “Izraelio išprovokuotas Irako karas tik padėjo KGB demonizuoti JAV” – Velnių nereikia demonizuoti. Niekšas ir be juodinimo yra niekšas.

sigitas2013-12-11 23:46

As galvoju kad tikrai nereikia...ir pasakysiu kodel.Ogi todel kad pirmiausia reikia atsikovoti banditu su kostiumais uzvaldyta valstybe.Tik po valstybes susigrazinimo verta kalbeti apie kitus dalykus tame tarpe ir apie liustracija...kuri manau yra tik vienas is nedaugelio darbu kuriuos reiketu nuveikti...

Darijus2013-12-11 23:35

Jei VDR su Stasi įvairiu būdu bendradarbiavo kas septintas vokietis, tai kas kelintas lietuvis tai darė su KGB?

to Aukse2013-12-11 23:29

durna kaip čiabato aulas,taip gali pasakyti tik Tėvynės priešas, slaptumas tokiems parankus ir toliau kenkti valstybei

Aukse2013-12-11 22:52

manau reikia nesiknaisioti praeityje, kas buvo tas buvo, geriau pasidziaukime kad musu LIETUVA, musu nedidele LIETUVELE vel pasaulio valstybiu olimpe. ar kas galejo pries 10 metu pagalvot kad LIETUVA vairuos EUROPA? ar kas galejo pagalvot?

stasys to 252013-12-11 22:48

aš nežinau ar griauna .. aš nežinau kas tie priešai.. aš nežinau kaip turėtų būtį kad toje žemėje taptų gyventi visiems gerai ir ar tai aplamai įmanoma pasiekti.. pagal mane tai jei siekiame Lietuva paversti rojumi .. tai tas noras ne pagal mūsų kišene... o jeigu per miegojus naktį to vistiek norisi, tai tas galėtų reikšti ir tai,kad pas Jus po žmogiška širdimi ėmė plakti ir politiko širdis. Dviveidis dviširdis .. su sąžine ant lentynos .. ne pats geriausias siekiamas tikslas paprastam žmogui.

ALGYRDAS MYKOLAS2013-12-11 22:42

POH..UI MAN TA ILIUSTRACIJA AS ZINAU KAD VISADA LIETUVAI DIRBAU;))

23 staskai2013-12-11 22:08

atleiskim ir tegul toliau jie griauna valstybe ,matyt nebuvo niekas is artimuju nukentejes kad taip rasai ,o as skaitau ,kad negalejo buti prijimtas toks sprendimas ,prisipazinai ir toliau griauk valstybe ,mes tau atleidziam ,tegul vaziuoja padlos i ruskyna ,kam tarnavo ten tegul ir gyvena ,deportuoti svolocius ,arba i kalejima.

d32013-12-11 21:50

nereikia vaidinti sikancia kate, sedint ant kolonijos generalgubernatoriaus taburetes, vaidint prezidente.

stasys2013-12-11 21:43

Koks klausimas toks ir atsakimas: kas už tai kad visi Lietuvos priešai butų pasodinti į cypę ? atsakimo variantai ... pasodinti dabar, pasodinti rytoj , reikėjo pasodinti vakar. Užduotas klausimas neturi konkretaus atsakimo, o ko gi iš tikro siekiama ? raganų medžioklės? įkasti Prezidentei? dar vieno visuomenės susiskaldymo.. kai reikia priešingai, susitaikymo. Tik atleidus galima rasti teisingus atsakimus .. o čia išėjo Vingių Jonas ir tvojo kaimynui už tai kad tas savo laikų buvo agronomas.. ir galimai priklausė KPSS.. koks rezultatas musų laukia?

Raigerdas 16-am2013-12-11 21:13

Gerbiamasai, jūs prieš rašydamas turėtumėte pasverti savo žodžius: "Taigi REIGARDAS neteisus, sakydamas, kad kgb pralaimėjo info karą..." Atsiprašau, o kur tada randasi TSRS? Gal į Ameriką persikėlė? O KGB-ar ne TSRS Saugumo tarnyba? Aš parašiau beveik tą patį tekstą iš jų pačių pripažinto pralaimėjimo Infokare. Būtent, dar 1988 m. jie suprato, kad jie pralaimėjo. Tiksliau, jie suprato anksčiau. Todėl 1988 m. jie jau pradėjo formuoti naują KGB, kuri veiks jau ne kaip oficiali valstybės Saugumo Tarnyba. Jie jau tuomet sukūrė naują planą, kur pagrindinis akcentas buvo - informacinis karas. Todėl dabartiniu metu vyksta pilna diskreditacija JAV kaip valstybės. JAV šiuo atžvilgiu yra nerangi ir ji yra bejėgė, ką nors pakeisti, nes jiems viską diktuoja grupelė, susidedanti iš bankininkų, naftos magnatų ir tų, kurie vadovauja farmatechnologijoms ir masinėms informavimo priemonėms. XXI amžius - tai genetinės inžinerijos amžius, todėl jie jau sukišo nemažai pinigų į tas sritis ir sieks gauti milžiniškų pelnų, antraip jie savo pinigų nekištų. Jiems reikia išlaikyti padėtį su į spąstus pakliuvusiomis valstybėmis, bet šitame reikale jiems maišo Kinija ir Rusija. Todėl jie, galimai stengsis išprovokuoti kinų ir japonų konfliktą, bet vėl gi čia įsikiš Rusija. Rusija yra jiems vienintelė rakštis, norint visas tas valstybėles kietai pasodinti ant skolų adatos. Vienintelis išsigelbėjimas yra jų pačių klaidos, nes jie "maitinasi" žmonių nelaimėmis. T. y. jų planas yra beprotiškas, bet tam reikalinga, kad tų valstybėlių valdžios taptų protingesnės. O čia yra praktiškai labai sunkiai įgyvendinamas dalykas, nes tų valstybėlių vadų noras įlysti į š... yra toks aktyvus, kad jiems tik tereikia linktelti galva, ir tokia valstybėlė parsiduoda kaip paskutinė gatvės prostitutė. Šita "demokratija" yra labai patogi sistema užkulisiniams žaidimams. Kada yra tokia "demokratija", tai dauguma atvejų pati visuomenė išrenka nelabai protingus, bet suktus politikus. Visuomenė nesugeba padaryti LYDERIŲ ATRANKOS, KURIE SUGEBĖTŲ VADOVAUTI VALSTYBEI. Kad visuomenė išsirinktų tikrus lyderius, tam fundamentaliai reikia pakeisti visą Švietimo sistemą ir mokyti vaikus tikrų šio gyvenimo tiesų, kaip antai: kaip atskirti priežastį ir paskekmės? Reikia juos mokyti gyventi pagal tos valstybės optimalius išgyvenimo dėsnius, o ne taip, kaip tai yra dabar - vaikams ir mokytojams yra brukami tokie dalykai, kurie skiriasi nuo dabartiniu metu vysktančio gyvenimo aplinkybių, kaip diena ir naktis. Į postus skiriami ministrai-diletantai ir t. t. Ar čia ne absurdas? Kokioje vietoje čia yra demokratija? Kada kažkoks tai alaus mėgėjas, mokantis spaudyti kompiuterio klavišus pradeda vadovauti Švietimo ministerijai? KGB reikia uždėti apynasrį ir gana kietą. Tada šitas šuva tikrai nebus uždeslto veikimo bomba. Iš kitos pusės - tai nusikaltėlių sukurta organizacija nuo pat savo prasidėjimo pradėjo nuo žudynių. Jos nusiklatimai prieš žmoniją yra tikrai didelio maštabo, todėl padarius atitinkamus veiksmus, galima bus leisti laisviau atsikvėpti milijonams žmonių. Teisingumas tam ir yra reikalingas, kad žmogus, užsiiminėdamas kenkėjiška veikla prieš tą tautą, turi atsakyti už savo veiksmus. Tokiu atveju pasikeis ir politikų požiūris į valstybės reikalus, pasikeis ir VSD darbas. Tiksliau, šita VSD ji jau nebegali egzistuoti, kaip Saugumo tarnybą, nes ją reikia kurti iš naujo. Pirmiausia reikia numatyti jiems tikslus. Jie negali tarnauti nei Prezidentūrai, nei Seimui ir negali būti naudojamas, kaip įrankis jokių politinių jėgų. Jų darbas turi turėti minimum 50 metų numatytą veikimo planą.

?????????2013-12-11 21:09

zinoma liustracija reikalinga ir desovitizacijos istatymas reikalingas,bet kad ju iki siol ir nera ,tai ar jums neaisku,kas tie ,kurie netarnauja Lietuvai?. Visi iki vieno komunistai ir komjaunimo sekretoriai ,o ir KGBistus lengva issifruoti-kas vazinejo i kapitalistines salis ir naudojosi kitokiomis okupantu teikiamomis gerybemis. Bet kada liaudis issirinko(jeigu issirinko )tuoj po nepriklausomybes paskelbimo prezidentu okupantui tarnavusi ju komunistu partijos pirmaji sekretoriu AMB ir po jo tokius pat visus 23 metus rinko,tai tokiai liaudziai jokia liustracija nepades

mes uz!2013-12-11 20:22

Jau seniai klizma kegebistams reikia pastatyti.Pradedant Oziu muzikantu-ciurlionistu.

cekistus ir ju parankinius2013-12-11 20:21

I Sibira ! Liustracija butina, taipogi butina istirti kodel iki siol liustracija neatlikta ?

kuolui2013-12-11 19:16

ka bijai ????.Zinoma tevynes isdavikai privalo bijoti.

kuolas2013-12-11 19:11

ekspertai maskvai tarnauja todel organizuoja tokias apklausas

ponui iš amerikos2013-12-11 18:41

je je , d3 ne taipo jau daug suklydo. Po to kai Bušas paskelbė "karą prieš terorizmą" jis paskelbė ir ultimatumą, kad visos slaptosios tarnybo privalo tame jo kare bendradarbiausti. Tad mūsų "bendradarbis" prokuroras Liaučius iki šiol tampė Kusaitę... o buvusi Pociaus ar tai Laurinkaus VSD nėrėsi iš kailio kurdami CŽV kalėjimus. Tik jis suklydo laike.. Visa tai radikaliai pasiketė, kuomet į valdžią atėjo Obama. Jis darė perversmą CŽV, apsivalymus nuo ten jau spėjusių insuifiltruoti mosado ir kgb agentų, tokių kaip rabino sūnus Chiortoff, kuris buvo pastatytas į Nacionalinio JAV saugumo postą iškart po 9/11. Taigi REIGARDAS neteisus, sakydamas, kad kgb pralaimėjo info karą... Atvirksčiai, Izraelio išprovokuotas Irako karas tik padėjo KGB demonizuoti JAV. Juk ir visos "sąmokslo teorijos" buvo kaip tik prieš JAV nukreiptos. Nors tik iš dalies jos teisios - į JAV valdymo struktūras po Kenedžio nužudymo buvo infiltruota daug Rusijos agentų, apsimetusių Rusijos "disidentais".

Tiesa2013-12-11 18:37

turi buti uz plauku i dienos sviesa isvilkti visi nieksai, parsidaveliai, melagiai, isverstakailiai. Ne tik isvilkti, bet ir teisiami

>13-tam-d3 iš Amerikos2013-12-11 18:02

didesnės nesąmonės dar nemačiau (cituoju- "po laiko. visa kgb agentura perimta CZV ir mossado"). jei KGB agentūrą perėmė CŽV, tai kas tada perėmė Snowdeną? tas pats CŽV? Truputį gal galvok, brolyti. Jei dar galvą nešioji ant pečių, o ne puodynę

d32013-12-11 17:56

po laiko. visa kgb agentura perimta CZV ir mossado. taip kad reikia kelt klausima del bendradarbiavimo su siom spec tarnybom ir soroso fondu.

er2013-12-11 17:39

visu pavardes i interneta kaip padarė dauguma šaliu

joo2013-12-11 17:38

Senai laikas senius lauk į jų vietas jaunus išsilavinusius

>8-tam2013-12-11 17:24

tikrai ne, nes KGB-istai toliau valdo! ir ar mums to reikia? į ką pavirto Lietuva?

Eglė2013-12-11 17:22

Taip, Justinai, teisingai. Na tai gerai, viešinam (liustruojam) visus senius - ir tai bus siūlo galas, paskui kurį rasim visus, kuriuos apmokė seniai. Ar dabar vaikščiosim tamsoje apgraibomis?

Justinas2013-12-11 17:19

Kalbos apie liustraciją praėjus daugiau kaip 20 metų nuo būtinumo ją įvykdyti yra daugiau nei juokingos. Jau užauginta nauja KGB vaikų ir anūkų karta, išmokslinta lietuviškuose universitetuose, jiems surastos tarnybos, postai ir senoji karta gali ramiausiai likti šešėlyje, gauti valstybines pensijas ir niekur nebesikišti.

Raigerdas2013-12-11 17:01

Benas savo komentaru tiesiog pataikė į dešimkę. Šis klausimas labai pavėluotas. Pirmiausia, koks buvo pagrindinis KGB tikslas? Sugriauti kapitalizmą, organizuojant kompartijas tų šalių viduje ir vėliau sukeliant revoliucijas, užgrobiant paštą ir kitas komunikacines sistemas, kad žmonės nebegalėtų bendrauti, o vėliau "skaldyk ir valdyk". CŽV turėjo panašų tikslą, tačiau jie buvo arčiau tiesos. Kadangi KGB-istai gyveno ir maitinosi Melo Imperijoje, o be to, į jų gretas buvo priimami visokio plauko iškrypėliai, tame tarpe ir žmogžudžiai, tai atitinkamai INFORMACINĮ KARĄ laimėjo CŽV. KGB galvojo, kad kovoja su GESTAPO pervadinta organizacija, tačiau CŽV, manau, kad patys to nežinodami, pritaikė tuos metodus, kuriuos taikė amerikiečiai su indėnais, t. y. alkoholis, pinigai, ištvirkavimas, iškrypyliškumas, o ant paviršiaus kova tarp nacijų. Savo laiku, didžiausioji Europos valstybė Žečpospolita buvo sumaigyta dėl elitą apėmusios AROGANCIJOS, kuri gyva iki pat šaindien, tiek lietuvių, tiek lenkų tautose. O jie pagavo rusų silpną vietą - tai šovinizmas. Atimkite iš rusų šovinizmą ir tą tautą teks kurti iš naujo. Jokio kito pagrindo ji tuo metu neturėjo. Buvo išmuštas iš po kojų šitas pagrindas ir TSRS, kuri buvo ant jo pastatyta, užmaskuojant tą pagrindą lozungais:"Tautų draugystė", "Broliškos Respublikos", "Lygybė", "Taika", "Šviesus komunistinis rytojus" ir t. t. , sugriuvo. Visos tautos staiga atsibudo: "Ką čia tie ruskiai mus durnina?" KGB yra tipiška šovinistinė organizacija ir nors oficialiai ji yra pervadinta ir daug kas ten pakeista, tačiau pati KGB egzistuoja iki pat šiandien, tik persigrupavusi į naują pogrindyje veikiančią struktūrą. Kame yra visas tas blogis? Tai yra tame, kad KGB išlieka veikianti organizacija ir veikia toje pačioje Rusijoje ir kaupia jėgas. Tikslai jos išlieka šovinistiniai. Todėl jie tyliai braunasi į valdžios struktūras, kad išmušus valandai X, jie galėtų pereiti veikti atvira forma. Iš pralaimėto karo su CŽV, jie padarė išvadas, todėl jų pagrindas ir maskuotė įgavo kitokias formas ir "žmogiškąjį veidą". Jie nutarė apginkluoti žmones ideologiškai kitu, ne trumparegišku komunistiniu pagrindu, o gana giliais dalykais, kurie nėra matomi ant paviršiaus. Gylys yra pakankamas, nes aplinkui gyvenančios tautos, su silpnu moksliniu potencialu humanitarinių mokslų srityje, įsikirsti į tokius dalykus yra nepajėgios. O CŽV, jeigu liks savo ankstesnėse pozicijose su kitomis tautomis ir elgsis, kaip su indėnais, bus paguldyti ant menčių dar nekartą. VSD čia iš viso šiame žaidime nevaidina jokio vaidmens. Jiems numes kokį kaulą ir jie susirys tarpusavyje. Čia iš viso joks žaidėjas. Kovoje su VSD, manau yra paleidžiami jiems netikę kadrai, kurie, paprasčiausiai, neliktų be darbo. KGB organizacija veikia ir Lietuvoje. Bet ten dalyvaujantys žmonės net nenutuokia, kokioje veikloje jie dalyvauja. Jiems atrodo, kad jie yra "Lietuvos patriotai". Būtent tame ir yra tas KGB gudrumas šiandien - leisti jiems būti Lietuvos patriotais ir per patriotizmą po truputį ardyti Lietuvos visuomenės pasitikėjimą savo valdžia. O Lietuvos valdžia protingumu nepasižymi ir ją veikia tie patys dalykai, kokie veikė užkariaujant indėnus. Tai iš tikrųjų labiausiai nevykusi mūsų tautos dalis - žurnalistai ir politikai. Juos gali užsiundyti ant ko nori, juos gali papirkti, juos gali kompromituoti, t. y. marionetės kitų rankose, ir jų rankomis gali organizuoti Lietuvoje konfliktus, ar net suardyti visą valstybę. Tik šiandien šita KGB yra dar per silpna, bet tai veikianti organizacija. Todėl jos veiklos apribojimas būtų rimtas smūgis ir tai tikrai būtų labai rimtas posūkis mūsų tautos gyvenime. O ką jau kalbėti apie apsivalymą? KGB užkardymas yra tautos higienos klausimas. Nesilaikant higienos, mūsų tauta bus susargdinta dar ne viena liga, užkrėsta dar ne vienu virusu. O svarbiausia, jūs neatskirsite tikro patrioto nuo KGB-isto.

jau seniaj laikas2013-12-11 16:49

Kada bus liustruoti Landsbergis, Adamkus ir Grybauskaite?

jau seniaj laikas2013-12-11 16:40

Kada bus liustruoti Landsbergis, Adamkus ir Grybauskaite?

Tomas J.2013-12-11 16:40

Įvykdyti visuotinę liustraciją dėl bendradarbiavimo su KGB būtina, bet nepakanka. Yra dar pavojingesnių žmonių, kurie ne su KGB bendradarbiavo, bet su KGB steigėju-šeimininku - su TSKP - arba patys buvo aktyvūs TSKPistai. Už nusikaltimus, padarytus okupacijos ir iš jos išplaukiančių veiksmų, labiausiai atsakinga yra TSKP. Čia yra kaip su Achremovu ir B. Dekanidze: vienas kaltas, nes VYKDYTOJAS, kitas dar labiau kaltas, nes UŽSAKOVAS, organizatorius. (Nepamirškim kaip baigėsi: vykdytojas jau laisvas, o užsakovas.. užsakovas visiškai laisvas... pūva).

ruta2013-12-11 15:58

Jau geriau veliau , negu niekad .Suprantama , kad komunistines - KGB liekanos jau pasirupino sumesti galus i vandeni .Tik manau , tu komunistiniu / komjaunolisku / -KGB liekanu tiek daug aukstuose postose , kad valstybe gali istikti kalapsas , jeigu jie atsidurtu ten , kur jiems ir pridera - istorijos siukslyne !

jonas2013-12-11 15:49

Vat jie ir turi grizti ir padaryti cia tvarka,patirties jau igijo.

Benas2013-12-11 15:45

Reiktu tos desovietizacijos, bet kas tada valdys Lietuva? Ar nereikes grysti emigrantams namo?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi