ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
AntimafijaŽiniamela

Artėjant rinkimams, pats darbymetis ir žiniasklaidoje dirbantiems valdžios propagandistams (papildyta video)(110)

LRT laidoje „Teisė žinoti“ balandžio 7 d. žurnalistė Rita Miliūtė į diskusiją pakvietė šešis gegužę vyksiančių rinkimų į prezidentus kandidatus. Dalyvavo visi kandidatai, išskyrus dabartinę šalies prezidentę Dalią Grybauskaitę.

Iš šešių pašnekovų propagandinis valstybinis LRT transliuotojas paliko keturis
Iš šešių pašnekovų propagandinis valstybinis LRT transliuotojas paliko keturis

Viena talentingiausių Lietuvos žiniasklaidoje dirbančių propagandisčių – valstybinio transliuotojo LRT žurnalistė R. Miliūtė

LRT laidoje „Teisė žinoti“ balandžio 7 d. žurnalistė Rita Miliūtė į diskusiją pakvietė šešis gegužę vyksiančių rinkimų į prezidentus kandidatus. Dalyvavo visi kandidatai, išskyrus dabartinę šalies prezidentę Dalią Grybauskaitę. Kodėl D. Grybauskaitė atsisakė dalyvauti visų kandidatų į prezidentus visuomeninės televizijos diskusijų laidoje, žurnalistė nepaaiškino.

Laidos vedėjos R. Miliūtės pasiūlytais klausimais diskutavo Naglis Puteikis, Bronis Ropė, Zigmantas Balčytis, Artūras Paulauskas, Valdemaras Tomaševskis ir Artūras Zuokas. Tačiau kandidatai į prezidentus žurnalistės dėmesio sulaukė nevienodai.

Daugiausia R. Miliūtės replikų sulaukė N. Puteikis, o itin mandagiai laidos vedėja bendravo su socialdemokratų kandidatu į prezidentus Z. Balčyčiu. Tačiau LRT interneto svetainėje paskelbtoje laidos dalinėje išklotinėje iš viso nėra paminėti N. Puteikis ir B. Ropė. Gana išsamiai cituojami V. Tomaševskis, A. Zuokas, A. Paulauskas, Z. Balčytis.

Iš šešių pašnekovų valstybinis LRT transliuotojas išklotinėje paliko keturis

Laidos metu buvo diskutuojama dviem pagrindiniais klausimais: apie įvykius Ukrainoje ir Lietuvos poziciją šių įvykių atžvilgiu. LRT vykusios diskusijos paskelbtą dalinę išklotinę su nutylėtais dviejų dalyvių N. Puteikio ir B. Ropės pasisakymais galima paskaityti čia:

Nuoroda į video

Naujausi

Komentarai (110)

Rikiuoti
Ǒ2014-04-09 13:35

100-am stasiui: Rašote: „kad referendumo pagalba galima įteisinti vienas ar kitas valstybei svarbias nuostatas, neatsižvelgiant ir į kitos, mažumos, interesus? ar tokios pažiūros neprivestu ir iki to, kad tokiu butu butu uždraustos ir visos seksualinės mažumos?“ Atsakau: Į mažumos interesus neatsižvelgti neleidžia Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Visuotinė žmogaus teisių deklaraciją. Pastarosios mes nepakeisime, o Konstituciją galime pakeisti. Pavyzdžiui Tauta gali nuspręsti, kad homoseksualai, kurie tikrai turi genetiškai nulemtų sveikatos problemų, turi būti priverstinai gydomi, o jei per 5 metus nepagyja, turi būti baudžiami mirties bausme - taip, kaip yra Irane ir be gydymo. Jei taip Tauta nuspręstų, aš iš Lietuvos nedelsiant su visa gausia šeima emigruočiau, nors dabar esu įsitikinęs, kad Lietuva turi labai geras perspektyvas. Kartu esu įsitikinęs, kad Lietuvoje gyvena išmintingi žmonės, ir jie nepakeis Konstitucijos taip, kad joje būtų įtvirtintos nehumaniškos nuostatos.

albinas2014-04-09 07:09

mindcontrol.blogas.lt/proto-teroras-visame-grazume-1511.html "Proto teroras visame gražume" siūlau visiems paskaityti, o ypač Paprastam ir Pikasui. :)

71PAPRASTAS KOMENTARUI2014-04-09 05:57

Tamsta toks paprastas esi ,kad niekam neidomios tavo nei mintys ,nei nusirasinejimai i pievas.O MASTANTYS UZ PUTEIKI!

Trupmenas2014-04-09 04:58

Šiandieninė panorama jau parodė reitingų lentelę su penkiais Prezidente ir penkiais kandidatais. Naglio Puteikio ten nebuvo, o paskutinis buvo Ropė su 2,3 procentais populiarumo balų. Matyt, kartojamas tas pats propagandinis scenarijus kaip ir parašų rinkimo metu dėl referendumo. Informacinė erdvė buvo blokuojama, o į tą tuštumos nišą brukami šlykščiausi propagandiniai mitai. Informacinę erdvę būtina atsikariauti. Priešingu atveju, turint tiek mažai laiko, GRU rengiamas scenarijus gali tapti pačiomis tikriausiomis valstybės laidotuvėmis.

104-as 105-am2014-04-09 04:47

Sukonkretinti ką? Sukonkretinkit. Nes šios laidos ir informacijos susijusios su tema perpasakoti nesiruošiu. O įmynėme tai mes visi.

Diedukas 104-am2014-04-09 04:13

O, kaip įmantriai išvinguriuota... Tris kartus perskaičiau. Nors užmušk, nesuprantu. Ką žmogas pasakyt norėjo? Ar čia tuo principu - "ni vašim, ni našim"? Bile parašyt. Kokie lozungai? Ir kas įmynė? Ar galit sukonkretint?

Įmynus į kakutį, kvepientys lozungai nepadės2014-04-09 04:04

Turbūt labiausiai, svetimai propagandai, pasitarnauja savų "teisuolių" melas. Žmonės susidūrę su totaliu melu lietuviškoje erdvėje, savaime suprantama jieško alternatyvų išorinėse informavimo priemonėse. Ir suprantama jiems suprantama kalba. O dabar numanykime kokia kalba prieinamiausia alternatyvai. Tik nereikia apie geras ir blogas propagandas. Tiesos ir melo santykis, bet kurios pusės propagandoje, priklauso nuo subjekto interesų santykio su realybe.

demokratinese salyse2014-04-09 02:24

daug kartu teko stebeti rinkiminius debatus demokratinese salyse. Tv laidose grieztai padalinamas laikas kiekvienam kandidatui PO LYGIAI, kiekviena kandidata PO LYGIAI minuciu rodo kameros, ir rodoma tuo paciu kampu, t. y. jei viena rodo tiesiai veidu, tai visus tiek pat laiko rodo tiesiai, arba tiek pat laiko kiekvienam skiriama soninio vaizdo. Kalbeti nepertraukiant irgi leidziama PO LYGIAI kiekvienam. Pristatomi lygiai taip pat. Debatu vedejas sedi per viduri ir jokiu judesiu ar komentaru nerodo savo simpatiju ar antipatiju. . O kas darosi Lietuvoje??? Lietuvisku debatu vedejus is vis net nera ka lyginti- musiskiai vulgarumo ir provincialumo virsune. Miliute aplamai dirba ne kaip zurnaliste, o kaip nepilnameciu kolonijos tardytoja, agresyviaia atakuojanti netinkancius nomenklaturai ir atv. Todel 2/3 ziurovu labai lengvai uzzombinami pigiais psichologiniais triukais- kai vienus kandidatus rodo istisai, jiems leidziama nepertraukiamai kalbeti, rodant isskirtini vedeju palankuma. O kitus kandidatus rodo is nugaros arba sono, istisai pertraukineja arba "iseina" reklamos ir pan. Runkeliams sie triukai limpa, todel dauguma ju ir sako, kad nera uz ka balsuoti tik uz grybauskaite

Komentaras2014-04-09 01:44

Už Puteikį. O tiems, kas abejoja,kas yra konservatorų projektas, atidžiau pasiklausykite Balčyčio.

stasys2014-04-09 01:35

Beta ..tai tik duoklė laidos reitingams.

stasys2014-04-09 01:33

99.. galimas ir kitas požiūris ,.. Įdomu o kokias iš to pats pasidarytumėte išvadas ? kad referendumo pagalba galima įteisinti vienas ar kitas valstybei svarbias nuostatas, neatsižvelgiant ir į kitos, mažumos, interesus ? ar tokios pažiūros neprivestu ir iki to, kad tokiu butu butu uždraustos ir visos seksualinės mažumos ? skaldyti visuomene daugumos pagrindu galima .. tik toks kelias niekur neveda .. pav. su Lenkais .. O juk turėtu būti ir kitas kelias labiau sietinas ieškant visiems bendrų nuomonių sueities taškų . Tik tokių būdu galima išvengti vidaus susiskaldymo, o visuomenė išgrynintu savo vertybines pažiūras .. ir jos nebūtinai turėtu būti Europietiškos .. vienok Rusiškų technologijų (referendumas) reiktu atsisakyti.

Ǒ2014-04-09 01:12

64-am Raigerdui: Rašote: „Šiandien tie parazitėliai yra nuskriausti, bet jie tikisi, kad nubalsavę už N. Puteikį, jie organizuos naujas MELO kompanijas ir sieks, kad būtų įteisinta, pvz. , prostitucija Lietuvoje ir kitus dalykus, kurie šiandien nėra leistini.“ Kadangi aš irgi turiu savo nuomonę dėl prostitucijos legalizavimo, tačiau gerbiu ir Tamstos nuomonę, vis tik kviesčiau suprasti, kad geriausiai tokius sprendimus - dėl prostitucijos legalizavimo, abortų draudimo, homoseksualų santuokų leidimo, eutanazijos įteisinimo, etc. spręsti REFERENDUMU. Tai tikrai nei prezidento, nei seimo ar partinių gaujų kompetencijoje. Siūlyčiau atstoti nuo Puteikio, peršant savo supratimą (gal ir labai tobulą) ir skaldant Puteikio elektoratą kitaip mąstančius vadinant parazitėliais. Nors aš pats esu prieš abortus ir eutanaziją ir už homoseksualių santuokų įteisinimą, tačiau Jei Tauta nuspręstų kitaip, paklusčiau tokiam sprendimui, bet ir toliau argumentuotai aiškinčiau savo poziciją. Kaip atrodo Tamstai mano pasiūlymas? Juk mūsų bendras tikslas vienas - Tautai grąžinti atimtas galias.

Diadukas 97-am2014-04-09 00:56

Kaip čia krizė nesibaigė. Taigi biudžetas jau kaip 2009 - ais... Dar truputi ir... kaip Šveicarijoj.

Ispudziai apie laida:2014-04-09 00:18

1-Jei maziau kalbetu pati Miliute-liktu laiko ir kitiems dalyviams. 2-Geriausiai kovoti su priesisku valstybiu propaganda-ne pirkti priesinga propaganda LRT,o taip keisti teisingumo sistema valstybeje ir skaidruma politikoje,kad ta priesu propaganda butu beviltiska.Nemeluoti,kad krize baigesi ir daugiausiai uzdirbantiems jau galima grazinti atlyginimus i prieskrizini lygi.Geometriniu greiciu didejant valstybinei skolai-jokia krize nesibaige.

Beta 95.-tam2014-04-09 00:10

O kur čia melas? Jei Puteikis savo programą paskelbė prieš parašų rinkimą? Žinoma, ne LRT, ne Delfyje ir ne lryte, nes tie jos nespausdina. Tuo sunkiau Puteikiui.

Paprastas: to >912014-04-09 00:02

Ačiū... „Beta“ supratau: Tam, kad žmonės už tave pasirašytų, reikia turėti ką jiems pasakyti- turėti programą... Vaikeli, tu tikrai tiek nesurinksi, kiek aš surinkdavau.... Kam melas dėl „programos“? ... Dar karta: Linkiu sėkmės rinkimuose.

Beta stasiui2014-04-09 00:01

Jau kas dėl verbalinio bendravimo, tai Miliūtei lygių nėra. Net žiūrint per tv jaučiasi gyvatės šnypštimas ir kalenimas dantimis. Vietomis net baisoka, kad neišlaikiusi kuriam neįkąstų. Išskyrus Balčytį. Tam tai ji palanki ir verbališkai ir ne. Savas. :)

Paprastas: to Raigerdui2014-04-08 23:55

Na ir širšių lizdas. Net paaiškino ... kur savybės pradeda ir t.t. Neverta vargti : D.Kupelian („Blogio marketingas: kaip radikalai, elitistai ir pseudoekspertai parduoda mums korupciją kaip laisvę“).... Matyti kad Vokietijoje blogai studijavai... Pakartok šį kursą iš naujo... ne visur ir ne visada šitas marketingas gali suveikti...

stasys2014-04-08 23:49

Vertinga buvo paklausyti ..turinys aišku niekinis ..bet verbalinis bendravimas,kūno kalba,.. suteikė peno apmastimams..Labai gyliai nekapstant tapo aiškų kokios rinkimų taktikos ir kodėl laikysis pav. Zuokas .. prajuokino Puteikio noras kalbėti ..:)

Beta 90.-tam2014-04-08 23:36

Seimo narys Naglis Puteikis šiuo metu yra kandidatas į Lietuvos respublikos prezidento postą. Tam, kad juo taptų reikėjo surinkti 20 000 parašų. Tam, kad žmonės už tave pasirašytų, reikia turėti ką jiems pasakyti- turėti programą. Ar bent įsivaizduoji koks tai darbas- viso to organizacija ir koordinacija, neturint už savęs partijos ir partijos pinigų. Kada jam lakstyti po VRK, pasakyti savo nuomonę apie kiekvieną Lietuvos ir ne tik aktualiją (o jis tai daro savo tinklapyje ir socialiniuose tinkluose), filmuotis diskusijų laidose ir dar dalyvauti Seimo posėdžiuose? Ar bent supranti ko reikalauji?

Paprastas: to >862014-04-08 23:19

Ačiū... „Beta“ supratau: Seimo narys į VRK patalpas neįleidžiamas. Organizuoti spaudos konferencijos negali (neleidžiama) ... jis neturi laiko.... Bet „visada palaikė piliečių referendumo teisę.“ Gal tikrai be reikalo apšmeižiau tokį kandidatą .... Linkiu sėkmės rinkimuose.

Raigerdas 85-am Paprastam2014-04-08 23:06

Patsai, galimai, iš visų paprastų esi pats paprasčiausias. Nuomonės keisti nereikia, čia tau ne perdegusi lemputė, kurią tiesiog būtina pakeisti. Kinta pas žmogų požiūris. O dabar pasakysiu, kodėl tu paršiškai elgiesi. Žmogus susideda iš teigiamų savo charakterio savybių ir neigiamų. Kada pas žmogų neigiamos savybės pradeda dominuoti virš teigiamų, tada įvyksta lūžis jo sąmonėje. Ir jis pradeda matyti vien negatyvius dalykus, t. y. , šitas žmogus praranda galimybę būti objektyvus. Todėl jo elgesys vis labiau ir labiau darosi paršiškas, t. y. jis sugyvulėja. Kokia išeitis? Kada žmonės sako tau, kad esi niekšas, paprasčiausiai reikia pažiūrėti į žodyną ir ten surasti tą vietą, kur kalbama apie tave:"niẽkšas-niekam vertas, negarbingas, žemas žmogus, nenaudėlis". Niekšai taip pat turi savo laipsnius. Na, jeigu nutarei, kad tu esi iš "paprastų" niekšų, t. y. nenusimink, nes dar dugnas nepasiektas. O taisyklė čia yra paprasta, kad jeigu tu kitam žmogui nieko blogo nepadarysi, tai niekas tave niekšu nepavadins. Žmonės niekšu pavadina tik tada, kada mato, kad tas užsiima kenkėjiška veikla. O tu, kaip suprantu, nuo kenkėjiškos veiklos atsisakyti negali?

vytasb2014-04-08 22:54

Taip,as uz Puteiki,tai tikrai doras,protingas zmogus.Tik bus didziulis pasipriesinimas is tu,kuriems tokios savybes trukdo daryti savo juodus darbus.Ir jei net butu isrinktas,jam dirbti butu nepaprastai sunku,nes butu sekamas kiekvienas jo zingsnis,kiekvienas zodis,kad padaryti kokia nors apkalta,neatmetu ir fizinio susidorojimo galimybes.Taciau trauktis toliau jau nera kur,kazka reikia daryti.

Diedukas Betai2014-04-08 22:49

Beta, nebekalbink invalido...

Beta > 85. -tam2014-04-08 22:47

Tai, kad Puteikis buvo TS-LKD partijoje nereiškia, kad jis konservų projektas. Tai tik tavo prielaida, bet jei pateiki ją kaip faktą- tai šmeižtas. Piktybinis, tikslu apjuodinti kandidatą. Tavo žiniai, Puteikis yra Seimo narys ir stovėti su parašų lapais ne jo darbas ir tam jis neturi laiko. Be to, jis nėra referendumo iniciatyvinės grupės narys, kad vaikščiotų į VRK. Jo ten niekas net neįleistų. Bet Puteikis visada palaikė piliečių referendumo teisę. Ir ne tik dėl žemės, bet aplamai- teisę į tiesioginę demokratiją.

Paprastas: to >802014-04-08 22:37

Pavargau, tikrai nenoriu diskutuoti. Pati „Beta“ paanalizuok. ... „šmeiži Puteikį ir dar leidi sau visų, kurie ateis balsuoti vardu? Niekšas.“ Kur tas „šmeižimas“? O Puteikis ne konservatorių kilmės? O jis prisidėjo prie parašų rinkimu(dėl žemės)? Ar jis kaip Vaišvila ginė VRK? Ar darė konferencijos Seime? Ir aplamai ką jis konkrečiai gali? Jeigu jis tyli, tai bent tu išdėstyk, ir aš pakeisiu savo nuomonę (o ne „ižeidimus“)

Beta >81.-tam2014-04-08 22:28

Norėjai pavaizduoti išprususį? Tai nieko tau neišėjo. Patarimas: prieš nagrinėdamas fonetiką, pramok gramatikos. Rašyti reikia ne "su stažų", bet "su stažu", mokslinčiau.

raudonoji dalia2014-04-08 22:26

Mūsų komunistinė mokykla svarbiausius darbus daro slaptoje, ar kitų rankomis –viešos diskusijos nepageidautinos –na nebent mažą vaiką paliesti ar plastmasinę šypsena rodyti –“dirbu jums“

Diedukas paprastam2014-04-08 22:26

Nagi, išsižiok dar syki.

Paprastas: to >792014-04-08 22:22

Aišku, tu banditas su stažų, t.y. recidyvistas... Žargonas - iškraipyta kalba, kuri nuo bendrinės kalbos skiriasi daugiausia leksika ir frazeologija, dažnai neturinti savo fonetinės ir gramatinės sistemos(LKŽ), „Diskusijos su tamsta, beviltiškas reikalas.“, ačiū už „tamstą“, tačiau diskusijų tikrai nebuvo....Prisimink visam gyvenimui – diskusijos dėl tiesos būti negali.

Beta 78-tam2014-04-08 22:19

O kaip su tavimi kalbėti, jei šmeiži Puteikį ir dar leidi sau visų, kurie ateis balsuoti vardu? Niekšas. Jei nepatiko suknistas, galiu pavadinti paskutiniu niekšeliu.

Diedukas paprastam2014-04-08 22:13

Nebuvai tu susidūręs su banditais, snargly, jei neatskiri žargono nuo žmonių kalbos. Diskusijos su tamsta, beviltiškas reikalas. Yra kiti metodai...

Paprastas: to >762014-04-08 22:10

Na ir žargonas .... grynai banditų... Jeigu turi ką iš esmės tai parašyk... „Suknistas niekše“, tai Grybauskaitė yra konservatorių projektas .... Taip bet jis gali nesuveikti.... todėl ir „brukamas“ naujas....

Paprastas: to >752014-04-08 22:06

Na ir žargonas .... grynai banditų... Jeigu turi ką iš esmės tai parašyk...

Beta >71. Paprastas:2014-04-08 22:02

Suknistas niekše, tai Grybauskaitė yra konservatorių projektas brukamas mums per abu galus visomis šlykščiausiomis priemonėmis. O apie Orybauskaitės intelektą geriau patylėtum- kiek prasižioja- tiek nusikalba. Paskutinį kartą nusišnekėjo šiandien- dėl NATO bazių.

Diedukas2014-04-08 22:00

Provokatorius, "tituškė", paprastasis - vulgaris nenustygsta. Kaip čia į kompotą šaukštą mėšlo neįdrėbus. Neseniai, kažkokie "šlykštukai" buvo pasireiškę, tai iš tos šeimynos reik manyt...

Paprastas:2014-04-08 21:59

„Betgi kur savigarba tada ? Ar be jos gyventi malonu ?“ ir Atsakymas: „Viena talentingiausių Lietuvos žiniasklaidoje dirbančių propagandisčių – valstybinio transliuotojo LRT žurnalistė R. Miliūtė“(skaityti reikia)

vaizdinga2014-04-08 21:56

Tai jau ne neprofesionalumas, -tai žurnalistinis chamizmas, -protinis nupušismas. Dabar galime vaizdingiau stebėti landzberginės-gryboševičinės klikos metodus ir praktiką. Kam raudonas kilimėlis, kad profesoriškas “ša“. Begėdiškai brėžiama linija tarp savų ir klanui nepriklausančių.

Miliute2014-04-08 21:52

Ir mane nustebino Miliute. Taip jau pinigai nekvepia... Taip jau ju reikia... Betgi kur savigarba tada ? Ar be jos gyventi malonu ?

Paprastas:2014-04-08 21:49

Tautininkai niekada didelio proto nepasižymėjo... Man net atrodo, kad tai yra jų lemtis. Kandidatas kuris tiesiog nežino ką pasakyti(nesupranta), jiems atrodo „mąstymo“ viršūnė. Slaptą konservatorių projektą „Landsbergis- Puteikis“ nori „prastumti“ kaip Tautos „išganymą“. Bet manau ši afera neišdegs... vakar (per LRT)visiškai paaiškėjo jo dorumas.. Zuokas ir tas atrodė daug geriau, nei Puteikis... Galite „balsuoti“ internete, kelti nuotaiką savo ir konservatorių statytiniui, bet realybė bus kitokia... Žmonės(mažuma kuri ateis balsuoti) jį „atmes“, nes norės palikti viskas kaip yra, išlaikyti savo poveikių ratą, įtaką ir darbą.

Beta Raigerdui2014-04-08 21:45

Praraskite viltį. :)

Raigerdas Pikasui2014-04-08 21:43

Ale, jau antrą Pikaso komentarą skaitau, kur jis pradeda žiūrėti, kas vyksta iš tikrųjų. Pasirodo, tame nėra nieko sudėtingo. Tik, matyt, tas įgytas "Amerikos balse" šleifas neleidžia pažiūrėti į įvykius iš dabartinio laiko taško. Bet, dabar, atsiranda vilčių, kad Pikasas pasitaisys. Na, ir padėk jam Dieve!

skaitytoja2014-04-08 21:27

Kiek yra portalu,kiek juose prirasyta komentaru,didziausias procentas palaikanciu yra uz Nagli Puteiki,ir kodel tada televizija sako,kad visur pirmauja Grybauskaite-nesamone,visur meluojama.Taip bus ir rinkimu balsu skaiciavime,laimes tas,kam reikia-dabartine prezidente.O ka gi ji padare per pirma savo kadencija,o gi nieko,tik iskele i dausas savaji "as pasakiau".

Pikasas2014-04-08 21:26

Pritariu, kad R.Miliūtės laida buvo gerokai angažuota. Teisingumo vardan neturėtų taip būti.

Pikasas to 58nr2014-04-08 21:23

Peržiūrėjau laidos įrašą LRT.lt Nežinau ar jis ištisinis. Taip pat susidariau įspūdį, kad vedėjos R.Miliūtės darbas buvo gerokai angažuotas, o tai reikštų, kad tuo pačiu ir neprofesionalus.

skaitytoja2014-04-08 21:16

Protingi Lietuvos zmones balsuos tik uz vieninteli realu kandidata i prezidentus N. Puteiki. Jis nera toks arogantiskas kaip Grybauskaite. Naglis -protingas,teisingas,isislavines,kulturingas zmogus. Su tokiu prezidentu galima islysti is duobes,kurioje dabar esame. Jis visa laika pasisako pries korupcija,neteisybe,istatymu nesilaikyma,pries prokuraturos aferas ir t. t. Balsuokime uz ji,nors as netikiu,kad panele Grybauskaite ta daleis padaryti. O del Miliutes laidos vedimo,tai visiska nesamone-kokia ji mandra,atseit teisinguole,kraipesi,vaipesi,dusavo... kurie jai nepatinka,tuos visapusiskai nutraukinejo.

Raigerdas Betai2014-04-08 21:09

Beta, viską tu rašai teisingai, ir be abejonės, tiesa ir teisingumas privalo triumfuoti. Ir aš už tai, kad "jokie ryšiai nei su KGB, nei su VSD nepagelbės, nes ir tiems bus riesta. Čia visų parazitų išlikimo klausimas sprendžiasi- būti ar nebūti". Bet iki to turi subręsti visa tauta. Jos žvilgsnis pagaliau parazitų atžvilgiu turi tapti RŪSTUS, o ne toks, koks yra dabar: "Ai, gal netyčia žmogelis apsiriko", "O kam nepasitaiko, juk šventų pas mus nėra", "o juk, ką pasakė Kristus- tegul meta akmenį į mane tas, kas nekaltas" ir t. t. Parazitai tarpsta tik ten, kur yra šitas vėpsantis ir išsižiojęs lietuvis, kuris mato darant nusikaltimus, bet nusisuka, ir pradeda save įkalbinėti, kad jis šito nematė. Mūsų tauta turi būti RŪSTI parazitams ir jų gyvenimo būdui ir tik tada mes galėsime pradėti veikti. 20 metų parazituojančios valdžios neveiklumas ir pastovus skolinimasis galėjo mūsų tautą išmokyti. Vakar įvyko įdomus dalykas - man teko susidurti jau su naujai besiruošiančiais parazitais. Jie ruošiasi balsuoti už N. Puteikį. Šiandien tie parazitėliai yra nuskriausti, bet jie tikisi, kad nubalsavę už N. Puteikį, jie organizuos naujas MELO kompanijas ir sieks, kad būtų įteisinta, pvz. , prostitucija Lietuvoje ir kitus dalykus, kurie šiandien nėra leistini. Štai ateina nauja parazitų banga, kurie balsuos už N. Puteikį. Ar turi N. Puteikis tokį "ultragarsinį prietaisą", nuo kurio jų protai prašviesėtų ir jie taptų neparazituojančiais visuomenėje elementais? Ką N. Puteikis ruošiasi daryti su kriminalais? Jų skaičius auga kiekvieną dieną. 19 000 tai nemažas skaičius. Paskaičiuokite mūsų kokius 5 didesnius miestus, tai kiekvienam miestui tektų bent po 3000 kriminalų. Paimkite, kad tam kriminalui reikės bent jau surasti minimum 1 auką. Minimaliai 3000 aukų, tai nemažas skaičius. Tai nemaža kenkėjų armija. Ir jų daugėja su kiekviena diena. Mūsų valdžia, savaime aišku, nieko nedarys, kol neapiplėš ar nenužudys, kokio nors politiko. Kada tai įvyks, tada jie pradės judėti, pradės galvoti, kaip sugriežtinti bausmes, bet iš esmės niekas nepakis. Taigi, šioje srityje, visuomenės APSAUGOS SRITYJE NUO PARAZITŲ REIKIA IMTIS REALIŲ IR EFEKTYVIŲ PRIEMONIŲ.

ome2014-04-08 21:04

Ir nėr ką rinkt, va čia tai siaubas, vienintelis kažką galėjęs pakeisti net nesurinko parašų... Na tikėkimės per sekančius rinkimus.

Nendrė2014-04-08 20:54

Vienintelis dėmesio vertas laidos dalyvis pasirodė Naglis Puteikis. Lazda visada turi du galus.Išsigandusios nomenklatūros , jos klapčiukų naudojamos kiauliškos technologijos prieš Naglį Puteikį tik kelia jo reitingus. Laikykis, Puteki! Aš, mano šeima, mano draugai už tave!

Ǒ2014-04-08 20:51

Siaubas, kokią nuobodžią temą sugalvojo panelė Miliūtė. Partinės gaujos pasirašė kažkokį pseudo susitarimą ir vyrukai turi jį "analizuoti". Labiausiai patiko Balčytis, lendantis Miliūtei į gerą vietą su "finansine pagalba" "Lietuvos" radijui ir televizijai. O kaip jie gražiai susičiulbėjo - Balčytis pademonstravo, kad nėra pamiršęs valstybės pinigų pasisavinimo triukų. Tačiau ateis laikas, vyruk, ir tau viską iki galo atskleist

Beta2014-04-08 20:42

VSD martėlė Miliūtė stengiasi nes gerai žino, kad jos pačios karjera priklauso nuo Grybauskaitės ir 2K mafijos. Jei prezidentu taps Puteikis, arba Ropė, tai visos ne savo ratuose sėdinčios bobos miliūtės, visokie skydinių didvyriai skris iš savo šiltų vietelių, be mažiausios vilties kada nors sugrįžti į kad ir menkiausias valstybės finansuojamas pareigas. Ir jokie ryšiai nei su KGB, nei su VSD nepagelbės, nes ir tiems bus riesta. Čia visų parazitų išlikimo klausimas sprendžiasi- būti ar nebūti.

krachas2014-04-08 20:38

Zuokas juodai susiginčijęs su Miliūte, pasirašė sau nuosprendį. Jam rinkimuose galas! Pats šaltakraujiškiausias buvo N. Puteikis. Laip visada!

Siaubas2014-04-08 20:22

kažkoks, o ne tokios svarbios laidos vedėja. Kitą dieną po laidos turėjo būti atleista iš darbo. Kas ji tokia, kad neleistų kalbėti, o tuo labiau kišti savo komentarus. Visų kandidatų vietoje atsisakyčiau eiti į laidą, kurią veda šita cinikė. Ir iš viso, kas ji tokia, kad jai leidžiama vien jau diskusijų temą siūlyti. Atrodo, lyg jos asmeninėje studijoje sėdėtų kandidatai, o ji juos kaip vaikus kamantinėtų, pertraukinėtų, komentuotų jų atsakymus. Na tikrai siaubų siaubas. Apskritai save gerbiantys kandidatai turėjo jai apie tai pasakyti ir palikti studiją. O geriausiai iš visų, žinoma, pasirodė N. Puteikis.

A2014-04-08 20:17

tokius "LTV" žurnalistai-tai tinka tik muilui gaminti.Bent tuo būtų pateisinti mokesčių mokėtojų pinigai. O N.Puteikis puikus kandidatas.Ir tik vienas aiškiai geriausias. bus visais būdais stegiamasi jį kompromituoti ir apdergti.

Ar kartais2014-04-08 19:31

miliure ne valdoves lovos partnere,kad taip stengesi del jos?

MILIŪTĖS SAPNAS2014-04-08 19:29

Gyvenam Lietuvoje, artėja didžiulis įvykis - Lietuvos Pezidento rinkimai, o mūsų "populiarumo aukštybėse" esanti prezidentė nesiteikia susitikti su varžovais ir tauta..O jos nuolanki tarnaitė tokia proga neranda kitos temos , kaip spręsti Ukrainos reikalus.Kad tik niekas neįžiūrėtų, kad nuoga ir karalienė ir visa jos svita. Pagarba PUTEIKIUI, kad nors jam vienam dar SKAUDA......

negražu2014-04-08 19:18

miliūtė per TV barškina skardinėm ir taip pasirodo kokia yra baidyklė.

Miliutei2014-04-08 19:06

pasnekovu nereikia-ji gali tik nuotraukas priesais issidelioti,o elgiasi,lyg LRT butu jos privati nuosavybe.Mes priprate prie tokio ,,stiliuko"-isgyvensim.Tikekimes Puteikis taps Prezidentu ir kas nors pasikeis i gera.

Beta Diedukui2014-04-08 19:01

Idėja Mazuroniui. Pastatei pamiškėje, vien nuo jos dantų kalenimo visi šernai išlakstys atgal į Baltarusiją. Dešimt metų negrįžtų. Tik šernų gaila.

saulius2014-04-08 18:55

KO IŠSIGANDO "POPULIARUMO VIRŠUJĖJE SĖDINTI" DALYTĖ AR BIJO KAD PADISKUTAVUSI GALI BŪTI NULEISTA ŽEMYN.AR JI SKAITO,KAD JEI LYGIU NĖRA...O TAUTA RENKASI TARP ROPĖS IR PUTEIKIO

Nuspręsta2014-04-08 18:42

Balsuosiu už Puteikį, nors ir Ropė labai doras ir sąžiningas Žmogus. Bet, kiek girdėjau, mažai kas jį pažįsta ir žino. Juk Dalytės vasalai neleis nei jo, nei Puteikio į eterį bei į spaudą. Žmonės, gelbėkit Lietuvą. Mąstykit apie savo vaikų bei anūkų ateitį.

Diedukas2014-04-08 18:38

Neužilgo tas laikas, kai šita miliūtė galės "barškint skardinėm" kokiam pasėlių laukę ir atlikt savo tiesioginę kaliausės paskirtį. Nematau kitos panaudojimo srities...

demesio,kas dar nepasirasete uz tautininkus2014-04-08 18:32

,,Kviečiame Jus palaikyti bendrą visuomenininkų ir Tautininkų Sąjungos sąrašą Europos Parlamento rinkimuose. Tam, kad sąrašas galėtų būti įregistruotas reikia surinkti daugiau nei 10 000 Jūsų parašų. (dabar yra dar tik 8000, beliko pora dienų) Kaip paremti elektroniniu būdu? Tereikia prisijungti prie kandidatų parėmimo modulio AIKIS //aikis.vrk.lt/ Paspaudæ nuorodą ir prisijungæ prie sistemos, patvirtinkite savo asmens tapatybæ, pasirinkite prisijungimo būdą – Bankas. prisijungæ prie savo e. bankininkystės, pateksite į „Elektroniniai valdžios vartai“, spauskite „Sutinku“, skiltyje „Remiu“ pažymėkite Tautininkų Sąjunga ir paspauskite mygtuką “PAREMTI”. Sistemai perklausus, ar tikrai paremti, atsakykite “TAIP” Kiekvienas rinkėjas gali paremti tiek išsikėlusių kandidatų sąrašų, kiek jis pageidauja, tačiau tik po vieną kartą. Iki balandžio 9 d. pasirašyti galima ir parašų rinkimų lapuose. Tai padaryti galite Tautininkų Sąjungos rinkimų štabe Vilniuje (Pamėnkalnio g. 2) bei Geltonoje palapinėje V. Kudirkos aikštėje Vilniuje. VISUOMENININKŲ IR TAUTININKŲ SĄJUNGOS SĄRAŠAS 01. JULIUS PANKA 02. GINTARAS SONGAILA 03. VYTAUTAS RUBAVIčIUS 04. AUDRIUS RUDYS 05. MARIUS KUNDROTAS 06. PETRAS KLEINAITIS 07. RIčARDAS GARUOLIS 08. NIJOLĖ BALČIŪNIENĖ 09. EGLĖ MIRONČIKIENĖ 10. KAZIMIERAS UOKA 11. TOMAS BARANAUSKAS 12. JONAS VAIŠKŪNAS 13. ARŪNAS EIGIRDAS 14. KIPRAS VALENTINAVIČIUS 15. VILMA ČEKUTIENĖ 16. DARIUS KOMKA 17. ALFONSAS LUPEIKIS 18. REIMUNDAS VARAPICKAS 19. AUDRIUS NAKAS '

ww2014-04-08 18:31

Trinktelėjo Puteikis normaliai, ir kompetenciją savo parodė.

labai gerai2014-04-08 18:30

tiesą parodo tokios laidos. Tiesiog lengva atsirinkti arba pasitikrinti ar nesuklydai ką remi ar už ką balsuoti galvoji. Todėl aš nesuklydau ir balsuosiu už NAGLĮ PUTEIKĮ. Sėkmės jam rinkimuose. Tokių kaip aš labai daug...

Diedukas > 42.2014-04-08 18:16

visa Miliūtės "erudicija",išlindusi iš skydinės... SUPER!!!

V.2014-04-08 18:15

Po šių debatų tapo aišku: Tomaševskis neturi jokių šansų, Ropė deja irgi neturi, Zuokas vien dėl savo reputacijos neturi šansų, Paulauskas atrodė labai silpnas. Naivuoliai gali pasimauti ant Balčyčio "lialia", bet nesimpatiški žmonės be charizmos dažniausiai nieko nelaimi. Nepaisant to, kad Puteikiui nebuvo rodoma pagarba ir su juo Miliūtė kalbėjo itin nemandagiai, trinktelėjo jis ten normaliai, taip, kaip lietuviai mėgsta girdėti. Taip ir toliau!

tauta2014-04-08 18:00

KO IŠSIGANDO "POPULIARUMO VIRŠUJĖJE SĖDINTI" DALYTĖ AR BIJO KAD PADISKUTAVUSI GALI BŪTI NULEISTA ŽEMYN.AR JI SKAITO,KAD JEI LYGIU NĖRA...O TAUTA RENKASI TARP ROPĖS IR PUTEIKIO

PASIRODĖ2014-04-08 17:54

visa Miliūtės "erudicija",išlindusi iš skydinės..Matėsi, kad Grybauskaitės vizitas "elertėje" turėjo įtakos Miliūtės arogancijai..Ji jau užtikrinta, kad laimės Grybauskaitė, nes net nepasikuklino pasišaipyti iš pretendentų.. Neatrodė ji kaip sumani, verta vesti tokią svarbią laidą, žurnalistė, o pasirodė kaip prižiūrėtoja tam tikroje vietoje.....

Gražina2014-04-08 17:49

Gerb. Ropės nepažįstu, bet jaučiu, kad tai doras žmogus. Manau kad būtų gerai, jei balsuotumėm už N. Puteikį, o Bronio paprašytumėm remti Puteikį dabar ir po rinkimų būti šalia. Savo patarimais jis būtų naudingas naujam prezidentui. Visus kitus ignoruoju, kaip ir miliūtė ignoruoja gerbiamus Puteikį ir Ropę. Ir ne tik ji. Vadinasi jie du nepatinka dabartinei grietinėlei. Ir tai dar labiau sutvirtina mano pasitikėjimą šiem dviem garbingiems piliečiams!

m2014-04-08 17:41

Gal Miliūtę ir leidžia specialiai į eterį, kad diskusijų laidos niekas nežiūrėtų?

Mimiras2014-04-08 17:38

Šiandien pažiūrėjau šios nykios laidos kartojimą. Ilgai ir nuobodžiai Miliūtė klausinėjo apie 2 proc.? Ar jo partija tesės pažadus? Gal būt tai tokia pasirinkta strategija po Grybauskaitės susitikimo su LRT vadovybę, kad būtų kalbama apie niekus, kad žmonės nežiūrėtų tų laidų ir balsuotų už "optimistinį" Grybauskaitės portretą. Ti Puteikis pasirodė aukštumoje, Pasirodė puikus armijos reikalų žinovas, žinoma, paminėjo, kad Oleko ir jo švogerių civilių vadovaujama armija būtų sutriuškinta dviem smūgiais, o naujai prigaminti generolai - tai generolai emigracijai. Ir dar, kad vėl Olekas perka niekam nereikalingus žaisliukus armijai, kurie kainuoja šimtus milijonu. Ir pradedi galvoti, kas iš tiesų vyksta Lietuvoje, kas ją valdo?

nuomonė2014-04-08 17:34

pvz Miliūtė,tai nieko nesiskiria nuo rusijos ,tokių demagogų kaip kisieliovas , laidas veda toks CINIKAS Solovjovas(veda laidas pLANETA RTR),tokie pat mokytojai,o jei ponia,galvoja ,kad niekas nemato ir nesupranta....vienas žmogus [pasakė -NEGALIU LRT žiūrėti vien poer miliūtę.....ponia atsistok prieš veidrodį...tai labai nelaimingas ir ciniškas žmogus

nu2014-04-08 17:24

balcytis supratau buvo pastatytas ,tik del skaiciaus.jeigu iseitu i antra rata su polikarpovna,tai jis savo kandidatura atsiimtu ir leistu laimet polikarpovnai.

Jules2014-04-08 17:18

Na, stiervos visada gražios. Nebūdama graži CK sekretoriaus ar Neosovietijos oligarcho nesugundysi ir į lovą nenusitempsi ir Didžiojo "O" nepagausi.

Diedukas to Jules2014-04-08 17:18

Nieko tokio... Kaip rusai sako - "nas eb-ut, a mi krepčiajem"... Tauta atsirinks.

Liepa-Nr.242014-04-08 17:14

Jūs, gerbiamasai, matyt užpernykščių šiaudų užkrimtot, jei Jums paminėtoji asaba patinka...// Vyrams,dievaži, Lietuvoj kažkas darosi...

Diedukas Jaroslavui2014-04-08 17:14

Taip taisyklingai parašyta. Lyg tikro lietuvio. Kas atsitiko? Jei taip gerai išmokot lietuvių kalbos gramatiką, gerbiat tą kalbą. Jūs kas nors skriaudžia? Litovcai? Tiesiog įdomu, kas paskatino šį pasirinkimą? Ar galėtumėt plačiau pakomentuot?

Jules2014-04-08 17:02

Galas visiems, nes ir šįsyk ir vėl balsus skaičiuos ir tvirtins stalinistas. Mums ne tik stalinistų reik klausyti, bet pačio Čerčilio, tiesa? W. Churchllis kažkada sakė, kad „Nežinau kitos vyriausybės, kuri taip laikystųsi savo įsipareigojimų... tvirčiau už Sovietų Rusijos vyriausybę“ ir aš nežinau kito tokio patikimo balsų skaičiuotojo, kuris taip tvirtais laikytųsi Blogio imperijos priesakų ir jos tęstinumo tradicijų. Niekam nebe paslaptis, kad internacių nusikaltimai pasaulio tautoms didesni negu fašistų, o jų konclageriai, anot istoriko N. Davies, dar netgi baisesni negu nacių, bet jų pasekėjams ir Bolševikų partijos buvusiems nariams toliau sau leidžiama balsus skaičiuoti ir šakotis LR Seime- marginalizuoti, kriminalizuoti, kvailinti, apgaudinėti prastuomenę - eilinius lietuvius. Stalino Rusija buvo baisesnė ir Vorkutoje kaliniai labiau kentėjo negu Osvencime, be to kalinių ten nugalabyta devynios galybės. Kvaila manyti, kad internacistinis genocidas buvo arba yra mažesniu blogiu negu nacistinis Holocaust‘as, todėl net ir Čečilio panegirikos Stalino Rusijai ir pačiam Stalinui, kad „ Visų mūsų širdims ir viltims nėra nieko brangiau už maršalo Stalino esybę“ šiandien atrodo nekaip ir tai, kad bolševikai ir konciervai balsų skaičiuotoju renkasi stalinistą. Ar ne Čerčilio pavyzdžiu seka ir dabartiniai p. N. Puteikio oponentai, norėdami jį, kaip rimtą, galimą Prezidentą dar iki rinkimų sutriuškinti visais įmanomais būdais? Mokytis gi yra iš ko, na kad ir iš pačio Čerčilio ir jo pareiškimo anuomet, kad „Germany is getting too strong, we must smach, we must destroy her“ – taip ir su Nagliu. Nuspręsta sutrukdyti jam tapti prezidentu, o jau stalinistai tuo reikalu tikrai pasirūpins, nes turi tam pakankamai patirties ir svarbiausia priemonių kaip ir Čerčilis anuomet, tiesa? Norėčiau klysti, bet kažin ar labai jau klystu?

Jaroslav2014-04-08 16:54

Kad ir kaip ten bebūtų, kartu su žmona balsuosime už Valdemarą Tomaševskį, europarlamentarą, žymų visuomenės veikėją.

Raigerdas 26-am Jo2014-04-08 16:51

Komentatorius "Jo" parašė, kad "vadovaujantis "lenko" logika,jei kamynas pasisavino-ugrobe svetima "buta",tai jam galima psisavinti-uzgrobti svetima nama?" Na, taip, taip vyksta dalybos tarp mafijos ir tarp kriminalų tol, kol jų interesai nesusikryžiuoja. V. Tomaševskis palaiko tuos žmones, kurie linkę įgyvendinti savo tikslus kriminaliniais būdais. V. Tomaševskis palaiko Rusijos propagandą dėl Kosovo. Kosove JAV neužgrobė jokių teritorijų. Aš pats bendravau su chorvatais ir bosniais ir jie man patvirtino, kad serbai yra šovinistai ir jie diskriminavo kitas tautas. Tuo tarpu Rusija užgrobė Ukrainos teritoriją. V. Tomaševskis palaiko tokią kriminalų politiką, nes Lenkijoje jau yra seilė varvinama dėl Karaliaučiaus, t. y. yra planuojama pratinti žmones prie minties, kad Kaliningrado sritis turi būti prijungta prie Lenkijos.

Skaitytojas2014-04-08 16:43

Miliute, pumprickaite, makaraityte - parsidaveles. Joms kaip isakyta, taip ir veda laidas. Tiesiuog buvo slykstu ziuret i miliute, kai vede sia laida su kandidatais i Prezidentus. O kodel nedalyvavo polikarpovna laidoje? Jai geda, nes ja Puteikis sudirbtu lengvai. Ir geda jai, sitai melagei turi but. Ji be jokios sazines,be morales zmogus. Jai ne vieta net Lietuvoj.Bet pirma turi atsakyt uz savo "nuopelnus" Lietuvai.

ruta2014-04-08 16:43

Todel ir neziurime LRT , nes apart tendencingu , vienpusisku miliuciu sapalioniu , nieko ir neisgirsi , nei TIESOS nei ZINIU .Lauksime kada pasikeis ta pelkes /LRT/ fauna , gal Gerb. Puteikis pades atlikti meleoracija .

Beta>25. nesuprantu2014-04-08 16:35

sumokame už tai, kad mus mulkintų ir iš mūsų tyčiotųsi. Tai vadinasi švonderizmu. LRT vadovybė sakote? Copy iš FB: "KAS YRA KAS LIETUVOJE? (O KAS YRA LRT GENERALINIS DIREKTORIUS? ) 1988 metų spalio 25-26 dd Vilniuje Sporto rūmuose įvyko pirmasis steigiamasis Lietuvos persitvarkymo sąjūdžio suvažiavimas, kuriame buvo išrinktas Lietuvos Sąjūdžio Seimas ir priimti Sąjūdžio veiklos programiniai dokumentai. Kaip atsakas į Lietuvos persitvarkymo Sąjūdžio programos gaires, po dviejų savaičių, t. y. lapkričio 12 "Komjaunimo tiesoje" buvo pranešta, kad susikūrė Jedinstvo iniciatyvinė grupė, kuri paskelbė savo deklaraciją, išdėstydama savo veiklos programos nuostatas. Atkreipkite dėmesį, kad vienas iš deklaraciją paskelbusių lyderių - ilgametis LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius. Tai kas gi valdo LRT?"

Jo2014-04-08 16:27

vadovaujantis "lenko" logika,jei kamynas pasisavino-ugrobe svetima "buta",tai jam galima psisavinti-uzgrobti svetima nama? Manau,cia jau ne tik mastymas,inkstintas ...,juk uzgrobe svetima teritorija,abu,vieni tebsijaucia-isivaizduoja esa seiminikai,kiti busiantys seimininkais?Mastymas vienodas, ...?Pvz.Lietuva-Vilniaus krastas,Prusija-Karaliauciaus krastas,Kurilai,Moldova,Gruzija,Ukraina, RU."federacija" ...?

nesuprantu2014-04-08 16:22

LTV išlaikome mes, kodėl gauname broką? Miliūtė netinka vesti susitikimų su pretendentais į prezidentus, nes neleidžia pasakyti tų minčių, kurios jai (Miliūtei) nepatinka, nutraukia pašnekovus, tendencingai komentuoja pasisakančius. Juk tai už mūsų pinigus rodoma laida. Kodėl Grybauskaitė nedalyvavo laidoje labai aišku: jai reklamos netrūksta per visas televizijas. Bet kodėl neleidžiama pasisakyti kitiems kandidatams? Laidos vedėja neturi menkiausio mandagumo. Nemandagu nutraukti šnekantį žmogų. Kodėl LRT vadovybė ne tik toleruoja, bet ir skatina tokį elgesį?

arklys kuriam aišku2014-04-08 16:15

bet graži sterva.

arturas2014-04-08 16:10

tai tikriausiai paskutine ir miliutes ir grybauskaites kadencijos

Nusibodo melas!2014-04-08 16:04

Rinkimai parodys, kiek Lietuvoje yra zombiu, isdavyku,prisiplakeliu, nesaziningu zmoniu.Puteikis yra siandien --------ISSIGELBEJIMAS ,padoriai mastanciai tautai!!!!!!!

Jules2014-04-08 16:04

Cha, cha, cha, na žinoma, juk balsus skaičiuos stalinistas, tiesa? Todėl N. Puteikiui šansai nedideli, nesvarbu, kad aš balsuosiu už p. N. Puteikį ir daugelis kitų garbingų, sąžinę dar nepraradusių, eilinių Lietuvos Respublikos piliečių. Pamenate, Staliną net Čerčilis šlovino ir į padanges kėlė, tai ko norėt iš tų dviejų koncierviškų draugelių - Kubiliaus su Marazmu ir jų kuosyčių(davatkų) kariaunos. Ten komsomolkų nors vežimu vežk, o kur dar Kanalizacijos generolo, greitojo konciervo Romaškino, sugebėjimai? Apdergs visus ir marginalais, "niemcais" ir fašistais bei banditais ir teroristais išvadins, kuriems, atseit, nepatinka sovietų valdžia kaip anuomet ruskių kariuomenėje arba kaip VU docentai išplus studentus, bėgiojančius į Gorbio mitingus.

pensininkas2014-04-08 15:58

Oi, kaip bijo valdantieji ir pakabinta žiniasklaida, kad tik Puteikis netaptų prezidentu. O Dalytė iš vis laidoje nedalyvavo, kad nesusikirstų.

Ergo2014-04-08 15:47

Jeigu stebuklingu būdu vėl šiame poste "atsidurtų" Grybauskaitė, prezidentūrą galima ramiai uždaryti...Net 80-metis Adamkus rodė nors kažkokius gebėjimus dirbti...

LAURA2014-04-08 15:45

Mano senelis, žiūrėdamas į žmones, kvailai besielgiančius,pasakydavo tik vieną žodį- vargšai. Vakar žiūrint į Miliūtę senelio žodis man stovėjo prieš akis ir suvokiau, koks JIS buvo išmintingas.. N. PUTEIKI, TAUTA didžiuojasi JUMIS. Teisybė, drąsa spinduliuoja šiame Žmoguje.Sėkmės, stiprybės, DIEVO palaimos rinkimuose.

Su patirtimi2014-04-08 15:45

noriu pasidalyti, nes daug kartu buvau ir stebėtoja, ir rinkiminėje komisijoje, ir sekretore. Todėl galiu tiesiai šviesiai pasakyti, jog konservatoriai mėgėjai falšą. Ypač turi būti budrūs N. Puteikio stebėtojai. Protkolą galima pakeisti ir nuvežus į centrinę balsų surinkimo bustinę, nes ten suvažiuoja dauguma ir laukia, kada prieis eilė priduoti, o per tą laiką galimą atidaryti maišą ir vėl užanspauduoti turimu štampu, o jį turi pirmininkas. Man tai teko matyti, nes buvau sekretore ir lydėjau pirmininką. Bet tuo metu buvo nereikšminga klaida, kurią reikėjo ištaisyti, tai ir vyko toje salėje po stalu. Tad rinkiminės patirties turiu. Kartą nepasirašiau po prtokolu, todėl turėjo nelegalius biuletenius išmesti ir gražinti taip kaip turi būti. Priklausiau dešiniesiems. Teisingas pasakymas: nesvarbu kaip balsuoja, o svarbu kaip skaičiuoja. STEBĖTOJAI BŪKITE ATIDŪS, O IR KITŲ PARTIJŲ NARIAI SEKITE VIENAS KITĄ. TIKRINKITE JAU SUSKAIČIUOTUS BIULETENIUS VISI!!!!

Yra taip,2014-04-08 15:38

Kodėl šita,laidą vedusi, PIFA,per gerą dešimtmetį,vos ne vos neva tai baigusi VU žurnalistiką (nors tokios studentės net jos bendramoksliai neprisimena)tokia susireikšminusi,pilna arogancijos? Lyg tai ji būtų būsima prezidentė. Kodėl yra taip,kad ko žioplesnis veikėjas,tuo save laiko išmintingesniu,nutėškiantis reikšmingą veido pozą. Tačiau,to,kas akivaizdu,niekur nepaslėpsi. Visa ši publika,pagal IQ,akivaizdu,žemesnio lygio,nei N. Puteikis. Užtat čia nepasirodė ir JE,nes pabūgo pralaimėti diskusijoje prieš N. Puteikį. Visais atžvilgiais,visais frontais.

is uzsienio2014-04-08 15:38

Miliutei kazkas su tom lupom,kad neprasizioja.Aplamai netinkama vesti nei jokios laidos.Pgarba Puteikui.Balsuosiu uz ji!

algis2014-04-08 15:37

Kas gali paneigti, kad Grybauskaitė nedalyvavo laidoje, nes žino, jog VRK jau ją išrinko Prezidente ir neverta, čia burnos aušinti?

Juozas2014-04-08 15:37

Vienintelis vilties kandidatas i prezidentus - N.Puteikis, kurio iskrypusi, korumpuota politine sistema bijo. Pries ji jau dirba didzioji dalis uzsakomoji, paperkamoji ziniasklaida su miliutemis,jakelaiciais, pumprickaitemis, net ir vyskupus i pagalba reklamai kvieciasi.

manau2014-04-08 15:29

Manau, kad už Grybauskaitę balsuos tie, kuriems Lietuvoje gyventi gera ir kurie nenori jokių permainų. Kandidatų į šį postą - pakankamai. Gana daug protingų ir gerų politikų. Tad rinkėjai atsirinks patys,nežiūrint į tai, ko nori LRT televizija Miliutės asmenyje:)

Taip2014-04-08 15:28

Akivaizdus puolimas prieš Puteikį, tačiau žmonės atsirinks ir seniai apsisprendę už ką balsuoti. Aš pensininkė, man mažai beliko, tačiau dar vis pergyvenu dėl Lietuvos ateities, todėl kas tik galite balsuokite už N. Puteikį. Juo labiau, jog jo kalbėjimo maniera sklandi ir maloni, o ne kaip Paulausko stenėjimas ar Tamaševskio su Rope lenkiški akcentai. Apie Balčyti buvau geresnės nuomonės,pasirodo klydau. Ne, jis prezidentu netinkamas kartu su Zuoku.

as2014-04-08 15:25

Aciu Dievui,tauta jau masto,perprato blogio stiliuka.O zulikai dar ilgai raitysis,bet jie pasmerkti.Tikiu Lietuva prisikels,tiesa triumfuos

Jo2014-04-08 15:24

Lietuva - tai priskretusių prie biudžeto ir ES demokratija...Ir balsuoti už Grybauskaitę, kuri nieko nenuveikė, tik parėmė padidintas algas nomenklatūrai...

Jurgis2014-04-08 15:19

O ko tai Grybauskaitei sėdėti kompanijoje ir dar išlaidauti, kai ji gali ir per LNK iki įkyrumo reklamuotis ,kaip Prezidentė? Na,kas jai išdrįs pasakyti, kad tai nėra padoru kitų kandidatų atžvilgiu?

Sima2014-04-08 15:14

Puteikis pasirode sauniausiai ir pasisake protingiausiai . Po Puteikio pasisakymu netik Miliute susiguze i kupra bet ir tie penki oro pilstytojai ir melagiai . Na Rope dar padoriau atrode pries tuos penkis .

SP2014-04-08 15:12

Nustebino p. Miliūtės laidos vedimo maniera. Norėčiau pabrėžti, kad ne Miliūtė kandidatuoja į prezidentus. Jos trukdymas kandidatams kalbėti nutraukiant juos, vaizdavimas kad ji turi daugiau kompetencijos visose srityse, arogancija - neleidžia teigiamai vertinti laidos kokybę.

kaunas2014-04-08 15:05

ŽMONĖS NE AKLI, jie supranta ir mato kaip veikia šita šlykšti propagandos mašina, kurią laiko klanas savo rankose.Mažai kuo skiriasi mūsų valdžia nuo exUkrainos

ajajai, ajajai kaip negražu2014-04-08 15:04

nedalyvaujanti Dalia jaučiasi laimėtoja, bijo pokalbiuose dar leptels ką nors negero :) O Miliūtei tik šluotą į rankas ir pirmyn pas socdemus, kur Siauras skydinėj pasislėpęs tūno

Mimiras2014-04-08 15:03

Sakiau, kad Grybauskaitė bijo debatų...ir juose nedalyvaus...Ir čia vadinasi šalies vadovė...O Puteikis yra asmenybė...ir tiesą sakančioį žmogų tikrai visokios... žiniasklaidos veikėjos neįveiks.

kai2014-04-08 15:03

tokie kandidatai, kaip balcytis, istrauktas is briuselio dramblyno, paklusnus klapciukas, tinkantis net konservams, arba paulauskas, ne karta pardaves net pats save, tai nebezinai kuo sita kloaka labai ir besiskiria nuo tos rytines kloakos

Rita2014-04-08 14:57

Bijote gerb. Puteikio ,nes bijote TIESOS .Bijokite kiek galite nes jums yra del ko bijoti o tiesa vistiek ateis .

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi