(atsiliepiant į str. „Putinas „naudingų idiotų“ ieško dešinėje“ delfi.lt )

Atsimenu Tave kaip kuklų vaikinuką su kuprinėle, dar aukštesniųjų klasių moksleivį, partizanų ryšininkės anūką, padedantį mums nesibaigiančiuose Sąjūdžio darbuose. Tikėjomės Tave išaugsiant tvirtu Sąjūdžio vyru, įbūtinančiu Sąjūdžio idealus. Didžiavomės, kad Tu išvažiavai mokytis į Kembridžą, grįžęs įsitraukei į akademinę ir politinę veiklą. Tačiau viskas pakrypo visiškai kitaip.

Paaiškėjo, kad Tavo pažiūros darosi vis labiau „neo...“, vis toliau nuo paprastosios Lietuvos, iš kurios gelmių esi kilęs.

Kentėjau, ilgai tylėjau, bet po Tavo staipsnio „Putinas „naudingų idiotų“ ieško dešinėje“ ( delfi.lt ) kantrybė baigėsi.

Jame sieki įrodyti, kad „patriotizmas, šeima, religija – šie žodžiai tampa kertiniu Putino režimo motto , kaip kažkada caro Nikolajaus I, irgi siekiančio reakcingos ideologinės „restauracijos“, lozungu buvo tapę Православие, самодержавие, народность – „Stačiatikybė, patvaldystė, tautiškumas“. Taip, Putinas pažodžiui seka imperine Rusija, tačiau tradicines lietuviškas vertybes – tėvynės meilę, pagarbą šeimai, atsidavimą tautai – lyginti su imperine ideologija yra suktybė.

Naudoji nedorus metodus – į vieną kokteilį suplaki opozicinius politinio elito linijai tinklalapius – „Tiesos.lt“, „Matrica Lietuvoje“, „Magdalena Šventoji“, „ekspertai.eu“, „Alkas.lt“, „Propatria.lt“, „Versijos.com“.

Alkas.lt yra Lietuvių etninės kultūros draugijos tinklalapis, redaguojamas Jono Vaiškūno, Sąjūdžio žmogaus; ekspertai.eu yra rimtas, su meniniu profiliu tinklalapis, pateikiantis daug netrivialios ir didžiųjų tinklalapių neskelbiamos ar nuslepiamos informacijos; Propatria yra aiškus intelektualinis dešiniojo jaunimo sparno tinklalapių lyderis, o Vilniaus intelektualų – Tiesos.lt .

Kiti suminėti tinklalapiai tėra marginalūs išdykautojai, žaidžiantys opoziciją, dominantys tik tokius pačius.

Putino doktrina yra sukurta jį supančios KGB aplinkos. Jų priešiškumas homoseksualams yra tiesiog primityvaus vyriškumo, puoselėjamo toje aplinkoje, atspindys; šeimos vertybės ten buvo kultivuojamos tik žodžiais, bet ne gyvenime.

Man Putinas ir jo Rusija buvo ir liks amžinu priešu. Bet užpultas žurnalistų dėl įstatymo, saugančio vaikus nuo homoseksualų propogandos (Seime panašus įstatymas buvo atmestas), jis pažadėjo neskriausti homoseksualų Sočyje, bet nuo savęs pridūrė: „No detei ostavte v pokoje“ – kaip normalus, vaikų turintis tėvas.

Vakarai, tokie, kokie jie yra dabar, man jau nėra vertybė. Vertybe jie buvo iki Pirmojo pasaulinio karo ir keletą metų po jo; Europa jau nėra nei Aksel Miuntės, Fransua Moriako, Žoržo Bernanoso, Ericho Marija Rilkės, Gilberto Čestertono, Teijaro de Šardeno, nei Konrado Adenauerio, Roberto Šumano, Alsido De Gasperi Europa.

Ji serga senatviniu moraliniu vėžiu. Paskaityk brito Michaelo Bootho straipsnį „Tamsos gaubiamos šalys“, kur Skandinaviją pažįstantis, joje gyvenęs autorius triuškina mitą apie laimingus ir sočius Danijos, Švedijos, Norvegijos, Suomijos gyventojus. Tai nereiškia, kad esu už išėjimą iš ES – dabar tai būtų išdavystė, nes mums paskirta saugoti rytinį kuorą krikščioniškosios ES pilies, kurią pradėjo statyti dar Karolis Didysis.

Į Tavo „naudingų idiotų“ sąrašą įtraukti ir „kažkada svarbūs buvę žmogaus teisių gynėjai, visuomenės gyvenimo šalikelėje pasilikę autoritetai, pajutę šiuose procesuose sau politinio „antrojo kvėpavimo“ galimybę“, – kitais žodžiais, disidentai. Ką gi, ačiū. Bet kodėl jie visi iki vieno stojo Klonio gatvės mergaitės pusėn? Negi ieškodami sau naudos, ko nedarė visą gyvenimą?

Į Klonio gatvės gynėjų gretas stojau vien dėl mergaitės, po makabriško antrojo bandymo ją paimti. Praleidau ten du mėnesius, budėjome ištisą parą su draugais savanoriais-kūrėjais, todėl žinau, kas ten iš tiesų darėsi, skirtingai nuo Tavęs ir panašių, kurie sėmėsi žinių iš laikraščių ir tinklalapių. Deja, žmogiškosios silpnybės ten, Klonio gatvėje, sukauptą jėgą suskaldė ir ištirpdė.

Dėl Eglės Kusaitės, pasimetusios merginos, atvejo – ar Tu, Mantai, už tai, kad ji būtų atiduota FSB?

Negaliu sakyti, kad išdavei savo senelės partizanų ryšininkės idealus (be kita ko, talentingos rašytojos), bet Tavo ir Tau panašių veikla padarė taip, kad nebegalėsiu balsuoti už konservatorius, jei tik sulauksiu rinkimų. Jūsų jaunimas nėra vertas anų laikų jaunimo, jaunuosius konservatorius ne veltui praminė „konjaunimu“ – jie iš Tavęs ir Tau panašių paveldėjo visas blogybes ir yra užnuodyti karjerizmu.

Turi išties puikų išsilavinimą, kurio vertę mažina arogancija. Taikai į dešiniojo jaunimo lyderius. Jei savimylos luobą pakeistum savistaba ir savigrauža, galėtum taikyti. O kol kas už Tave pranašesnis kad ir toks Vytautas Sinica, blaiviu mąstymu ir vidine darna pasižymintis paprastas vaikinas.

Rašai „naudojama paprasta, bet efektinga schema „(paprasti) žmonės prieš (korumpuotą, susimokiusį) elitą“. Taip, išties tauta sukilo, ir ji anksčiau ar vėliau laimės – lygiai taip, kaip anksčiau ar vėliau laimi tiesa.

Naujausi

Komentarai (95)

Rikiuoti
Silpna valia2014-05-07 17:44

Mantai Adomėnai, Jūs mokytas žmogus, bet nenuovokus. Į kurią pusę vėjas pučia, į tą pusę jūs- linkstate. Tik nenuovokūs žmonės linksta į tą pusę, kurią pusę liepiama- palaikyti. Vadinasi, neturite tvirtos savo valios, tvirto nusistatymo,ir esate priklausomas nuo kitų valios! Tokie žmonės-menkystos!

Antanas2014-04-15 02:32

Sena patarlė sako: "Neduok Dieve kai iš ubago pasidaro ponas." Kuklioje rezistentų šeimoje augo vaikas. Tėvas - puikus tėvas, seneliai dar puikesni, bet vaikas gal nuo vaikystės kokių sutrikimų pasimetė. Vaike, iš šalies geriau matosi lopai ir siūlės. Keiski apdarą svieto nemielo į Lietuvos apdarą.

Pagarba autoriui2014-04-14 21:34

už sąžiningumą ir Tiesos paieškas.

Diagnozė2014-02-14 18:34

Na Adomėnas yra eilinis dundukas popsuojantis politikoje, kaip Cicinas estradoje, tiek to dėmesio ant jo. Tačiau man labai gaila tokio patrioto kaip Patackas. Iš vienos pusės dega meile tėvynei, iš kitos besiblaškantis vertybėse - išsilavinimas, režimas, marginalai, partizanai - prisivalgęs mitų ir niekaip negali atsikvošėti. Siūlau tau gerą priemonę apvalyti sielą - pririšk Lansbergi prie Signatarų namų durų ir nuplak kiek sveikatos beturi, - tai bus geriausia tavo atgaila ir sielos eliksyras Tautai.

Jonui2014-02-14 04:22

Jonai visi tavo isvardinti koncervatoriai vienodai susmirde.Visu bendras siekis kaip tik galimadaugiau,tik sau ir kuo greiciau.Juk tai 21 amziaus ziulikai-profesionalai,kurie Lietuva apiplese,praskolino ir isniekino.

krivis2014-02-13 07:45

labai gerbiamas algirdai patackai,argaletumet dar karta parasyti laiskuti visuomenei,kodel jums toks blogas konservatorius adomenas ir toks geras konservatorius vytautas Landsbergis.aciu!TAUTA tikrai laukia jusu ATviro laiskucio.PATIKEKITE.

Darijus2014-02-13 00:38

Manau, Landsbergis.

Jonas2014-02-12 20:40

Baisiai noreciau suzinoti zmoniu nuomones,kas tarp konservatoriu didziausias demagogas.Adomenas, Masiulis,Razma,Jukneviciene.Kas?Gal visi!

Žemaitis2014-02-12 20:07

Apie M.Adomėną.Nepamenu kas iš filosofų pasakė:jei žmogus džentelmenas tai Jis ir taip daug žino,o jei ne džentelmenas tai išsilavinimas Jam kenkia.

Darijus2014-02-12 15:21

Nr. 82+84: va būtent tokios demagoginės ir neargumentuotos kalbos ir yra naudingos dėdulei ir Co. Ypač naudojamas terminas Sąmokslo teorija, po kurios jokia diskusija nebeįmanoma. Negi diskutuosi su kvailiais.

to 84. to 79. Matrica Lietuvoje (2014-02-11 22:04:57) (5.20.138.112) Parašė:2014-02-12 15:20

Tamstos paaiskinimas apie Kauno savanoriu maisto esme ko gero yra pats pats pats itikinamiausias Nezinau bet man tokie momentai labai svarbus kad suprast kas yra kas siandienos Lietuvoj O gerb Patackui jau senai reikejo prasitrint akutes ir pamatyt koks kenkejas ADOMELIO pavidalu isitaise i jo bendraminciu vadovu tarpa Tik tiek kad veliau vis tiek geriau negu ;;;;; Tai tik atskleidzia koks nusikalstamai neatsakingas atsipalaidavimas tarpsta vadinamame elite Ko po to stebetis kai istatymu pazeidejai tiesiog ant ranku atitempiami patapti itakingais seimeriais Kad ir po visa Europa skambanciu LLRA atveju Ir nieko : tie atsipalaidavusieji toliau toleruoja tas antivalstybines lenteles o kazkokia cycacka lietuviska is vis nukabino palikdama sau mielesne slaviska Nors tai i 100 proc antiistatymiska veika o ji vis tiek tarpsta auksciausioj valdzioj

alma2014-02-12 14:42

Labai ačiū gerb. Patackui už jo mintis, už jo nuoširdumą ir jo begalinę meilę Tėvynei. Jei visi taip sugebėtume ją taip mylėti kaip Jis tai tikrai būtume turtingesni ir dvasiškai ir materialiai.

Letas Palmaitis 83-am ir 15-am bei Patackui2014-02-12 01:18

Sifilitikas buvo sifilitikas ne todėl, kad žydas. Antra, joks žydas, nes pagal Halachą turi būti žydė motina, o žydas Blank buvo motinos tėvas, motinos motina buvo gryno vokiško ir švediško "kraujo". Gijuro (į judėjų tikėjimą) nei sifilitikas, nei jo motina neperėjo. Žinoma, esmės, kad sifilitiko "gvardijoje" buvo beveik vien žydai, tai nekeičia. Kita vertus, nebuvo sifilitikas ir krikščionis, D-vo nekentė. Tuo tarpu bet kuris ištikimai tikintis krikščionis, savaime aišku, yra žydas, nes per Išganytojo Kraujo Sandorą įėjo į Išrinktąją tautą, kuri ir yra Bažnyčia (Rom 11, taip pat messianic. lhosting. info). Esu žydas ir tuo džiaugiuosi! Todėl 15-as visai teisus dėl "žydkrikščionybės", o kad tai jam keiksmažodis, už tai jis yra prakeiktas pagal Pr 12, 3. Su D-vu nepajuokausi ir D-vo nepasirinksi, nes Jis yra Vienas, lia iliaha illia-LLA. Bet tai mūsų tikėjimas, neprimetam. Taigi matai, brangusis Algirdai, kur veda flirtas su pagonybe? Sakau, išsižadėk visų mentalinių stabų ir gimk iš naujo!

to 79. Matrica Lietuvoje2014-02-12 00:04

Jei čžv būtų dariusi maištą tai ir būt nuvertusi tuos raudonskūrius. Nebuvo jokio maišto. Papraščiausiai savanorius užknisvo valdžios bezpredelas, kauno policaikų bendradarbiavimas su daktarų grupuote ir taip toliau. Jei vytukas nebūt bailys tai būtų tą perversmą padarę. Taigi vytukas matyt neturėjo jokio palaikymo iš čžv... Tuo metu kauno apylinkėse, kad apsiginti nuo banditų amatinikai ir smulkūs verlinikai kreipdavosi į savanorius, o ne į policiją ir kai jie pagaudavo už rankos banditus, apgindavo amatinikus ar smulkius verslinikus, sulaikydavo atiduodavo policijai, tai pusbandičiai po dviejų valandų jau laisvi vėl valkiodavosi... Be to pusbandičiai pradėjo terorizuoti pačius saqvnorius ir čia ambalas nutaria, kad savanoriams reikia uždrausti namuose laikyti ginklus. O to iniciatorius tarp kitko tas pats abramavičius.... ir t. t.

15-am2014-02-11 22:50

Sovietmčiu būtūmm buvus labai gera komjaunuolė-ateistė ir garbinusi žydą-sifilitiką.

Matricai Lietuvoje2014-02-11 18:24

Nenori galvos pasigydyti? Ir kokia gi būtų nauda NATO iš maišto Pakaunėje,kai Rusijos kariuomenė net iš Vokietijos nebuvo išvesta? :) Kažkoks spangimas dėl spangimo.Per tokius ir pavyksta tiesą nuslėpti,kai kam nepatogią istoriją paverčiant bepročių kliedima sąmokslo teorija.

kokie rusai kapitalistai2014-02-11 13:17

kalba čia eina apie žmones iš ES, besilaikančius bendrų taisyklių, normų, vertybių, vykdančių numatytas sąlygas. Nors vėlgi pasikartosiu, vienas rusas senokai nusipirkęs visą Kėdainių miestą ir kažkodėl visiems viskas buvo gerai iki šiol. rusas didžiuojasi kad nemoka lietuviškai kalbėti, rašyti, skaičiuoti ir kaip tik dėl to žmonės jį taip mylėjo, vis bent ne lietuvis. Bet jei jūs norit leist valdyti žemę tik tokiems baronams kaip Karbauskis, kad nuomotų tą žemę, kontrabanda išvežinėtų maišais, o aš pavyzdžiui arba kitas žemdirbys neturėtų normalios rinkos kainos, būtų ir toliau mulkinamas ir skurdinamas tai pirmyn. Bert juk ne žemė čia svarbiausia, net referendumo rinkėjams ji nerūpi, svarbiausias punktas gimęs jų pripelyjusiose galvose tai referendumų įstatymas, "tiesioginė demokratija", kurį kaip tai nepastebimai, nejučia prikergė prie populistinio patriotizmo lozungų. Ir vien tokia neskaidri konfigūracija, užprogramuota iš pat pradžių visą jų veiklą daro labiau negu įtartina. Ir kad labiausiai tuo nebūtu suinteresuota Rusija, bei kitom "naudingu idiotų" iniciatyvom, reik būt tik labai naiviu žmogum kad nesuprasti. Štai visi čia apie istorinius vektorius kalba - štai referendumas dėl referendumų labiausiai primena Lietuvos - Lenkijos seimu anarchiją ir impotenciją, kurią kadaise Rusija išnaudojo labai puikiai.

69 - tam ensininkė2014-02-11 12:54

Taip iš vakarų niekas nenorės kišti nosies, o ypač kapitalo į tokių nusmurgėlių kraštą ir širšių lizdą. Tačiau iš rytų pirkėjų jau yra įkėlę kojas ir tik laukia progos rusai kapitalistai, o tokių tenai apstu. Jiems čia puikus pasipelnimo šaltinis iš tokių kaip tu ir daugelis norinčių žemę parduoti ar net veltui atiduoti, kaip jau ir atsitiko. Nes dauguma kaimiečių tingėdami dirbti "dovanojo" savo paskutinį duonos kąsnį ir gal būt išvyko vergauti į vakarus. Ech jūs nevykėliai...!!!

Matrica Lietuvoje2014-02-11 12:25

Įdomu būtų sužinoti ką A. Patackas mano ne apie Adomėną, o apie pagrindinį konservų tetuką, idėjinį Lietuvos ožį. :) Ką jis mano apie maištą Pakaunėje ar už jo nestovi ČŽV ausys? Maištas Pakaunėje, Bražuolės tilto sprogdinimas, J. Ambromavičiaus byla turėjo politinį motyvą, o jos idėjinis vadas buvo tuometinis konservatorių lyderis Vytukas. Tada A. Patackas atvežė maištininkų reikalavimų tekstą. A. Patackas nuvežė šiuos reikalavimus į Vilnių ir Kauną bei perdavė spaudai. J. Gečas pareikalavo, kad apie A. Patacko veiklą nebūtų pranešta A. Butkevičiui. Vadinasi A. Patackas ir J. Gečas galėjo būti šio maišto organizatoriai. V. Landsbergis yra faktiškas maištininkų kvėpėjas. Kitaip sakant kažkas tokio kas dabar vyksta Ukrainoje. Supratote mintį prie ko vedu?? TATA sakė kad maištą darė GRU, manipuliuodami savanoriais ir kad už visų įvykių stovi RUSAI PUOLA. O iš tikro maištas buvo suplanuotas NATO būstinėje. Daugiau įdomesnių dalykų galėtų papasakoti ir pats A. Patackas... :)

ugnis-konservliberastams2014-02-11 12:19

šnypščiat, kaip gyvatės prieš gala, paskutinė gulbės giesmė prieš išnykimą

ugnis -47 komentarui2014-02-11 12:17

Įsuksim tau lemputę į išangę, tai pajusi kaifą

www2014-02-11 11:48

Mantas šaunus ,protingas ,tikintis .Ir ne tam senam pirdylai ,vagiui kalbėti apie padorius žmones. Geriau tu patylėk iš vis .

o gal galit ir Landsbergiui parašyt?2014-02-11 07:35

gerb. Patackai,tame jūsų minimame intelektualų tiesos. lt puikuojasi jūsų paminėtos "krikščioniškosios ES pilies" vertybes atstovaujančio es parlamentaro str." Žinių nekompetencija". Būtų įdomu,kokias vertybes įvardintumėt jūs? Ir kodėl šiame straipsnyje taip akcentuojate savo poziciją dėl Lietuvos narystės es? Minite netgi išdavystę (! ), "nes mums paskirta saugoti..." Hm,tik neradau niekur,jog parašytumėt,kas čia taip kažkas mus paskyrė... Nes vaizdas toks,jog autorius nežino,kiek balso teisę turincių piliečių per 2 dienas atėjo balsuot,o atėjo MAŽIAU nei 3/4,o tik 57% ... Tai gal jūs galit atsakyt,ar mes įstojom į es,ar ne?

migla2014-02-11 05:06

jei dar A.Patackas,kaip buves veikejo vytauto landzsbergo asmeniniu sargybiniu parasytu ir apie ji ka nors gero,tai butu tikrai saunu.nes adomenas siandiem tik peska.

46 ajam2014-02-11 04:39

O ko mums laukti kol gyvenimas Manta Adomena pamokys! Mes ji ant shakiu siandien pat su visais jo kotletais. Atsirado , matote, filosofas is Kembridzo.rankutemis tik griebia, griebia....

Po 69 mielieji komentaro2014-02-11 04:30

Sedziu apsalusi, nu beveik kaip Relanium isgerusi. Istiesk ranka, ponuli, pabuciuosiu.

mielieji2014-02-11 03:24

tik prisidirbsit kaip visad per savo gera sirdi. vietoj to kad kaime vyktu aiksus skaidrus judejimas, koks nors latvis gal net dvieju zingsniu sklypa nusipirks, bet taigi ir jus galit pirkti latvijoj (pasimas tik netraiksyt latviu kaip atsitiko su Maxima, kur nors ir lietuviai, bet vistiek neblogus gabalus latvijos, Estijos, Bulgarijos issipirke). Stai per gera sirdy gausit tik uzzelusius, sugriuvusius peizazus, tautinius zemvaldzius, neskaidriuose seseliuose dalinancius Lietuvos zeme maisais kam nori ir paprasta zemdirbi, kaimieti kuris liks durniaus vietoj. Nebukit tokie persigande, niekas cia net prasomas neis, o jei ateis tai bus tik geriau, patiems jums nereiks ten vaziuot supirkineti Mersedesu.

to 45. Marija2014-02-11 02:59

Taiklus komentaras

Protingas atsakymas2014-02-11 02:56

gerbiamo Patacko.Galeciau papriestarauti tik tiek,kad man Adomenas visai neatrodo protingas-kaip visi demagogai dangstosi svetimais ar tarptautiniais zodziais,tikedamasis,kad tuo jo tekstas pasirodys intelektualesnis.O istiesu tik darosi sunkiau ji skaityti,Geri rasytojai visuomet stengiasi,kad niekas nemaisytu teksto suvokimui,kad jis butu kaip skaidrus stiklas.Na o tikslas aiskus-propoganda.

Darijus2014-02-11 02:42

Nr. 63-čiam: O pats knygą ar skaitei? GRTC veiklą po Skuodžio išvijimo mes puikiai suprantame. Ne veltui voveruška direktorei blėkeles kabina. Nežinau, kaip ten dėl demaskavimo, bet logikos ir faktų knygoje nepaneigsi. Jei tai būtų šmežtas, teismai dirbtų dieną-naktį. O kai to negali paneigti, geriausiai diskredituoti autorių. Gulbinas irgi buvo KGB karininkas, bet kažkodėl tikima jo parodymais dėl dėdulės bendradarbiavimo su KGB, o pastarasis jo nepaduoda į teismą.

Letas Palmaitis Marijai 452014-02-11 02:12

Ačiū už tikslų komentarą! Tiktai čia jis, kaip matome, - "tyruose šaukiančiojo balsas", deja.

47WWWKOMENTARUI2014-02-11 02:03

NETURI KAIP IKASTI GARBINGAM ZMOGUI TOKIAM ,KAIP PATACKAS??AR TU ZINAI ,KAD BUMERANGU TAU GALI GRYZTI TOKS KOMENTARAS?

to 41.2014-02-11 01:32

Jūsų minimas žurnalistas A.Strakšys yra buvęs saugumo (KGB) agentas. Tai išryškinta dokumentaliai. Tai buvo rašyta ir įvardinta faktais ne vienoje publikacijoje, maždaug prieš aštuonuolika -dvidešimt metų. Pagaliau jo "nuopelnus" rastumėte ir Genocido ir rezistencijos tyrimo centro tinklapyje per paiešką. Taigi nepirškite tokių "patikimų" šaltinių.

to 59. kriu kriu kriu2014-02-11 01:01

ar čia dėl kiaulių maro kriuksėti pradėjai...

Darijus2014-02-11 00:56

Raigerdai, nekreipkite dėmesio į šituos VSDuchų pasismaukymus. Jie juk dirba savo darbą ir jiems nelabai svarbu, kam dirbti, svarbu atlygis. Normalūs žmonės tai supranta. Tik, skaudžiausia, kad tai mokesčių mokėtojų pinigai.

Raigerdas pedofilams2014-02-11 00:34

Jūs taip nerimstat, taip įžūliai puolat gerbiamą A. Patacką, nes tikitės, kad lietuviai moka kovoti tik su kiaulių maru. Na, neskubėkit, baigsis šernų medžioklė, tada galima bus suplanuoti kovą ir su pedofilų maru. Svogūniniams tai aišku nepatiks, bet ką darysi, kartais reikia atlikti ir tokius darbus, kurie nelabai patinka. Bet Lietuvą reikia švarinti ne tik nuo kiaulių, užsikrėtusių maru, bet ir nuo tų žmogelių, užsikrėtusių pedofilų maru. Tad laukite savo valandos, o ji būtinai išmuš.

kriu kriu kriu2014-02-11 00:01

tv . lrytas . lt/?id=13916995551391450082

ar tik2014-02-10 23:56

čia ne tas pats bičas, kur sūrį prekybos centre vogė? :)

o jus sakot2014-02-10 23:47

tik lietuviams, tik lietuviams zemele, o pasirodo ne kiekvienas lietuvis dar yra tikras lietuvis, netgi Uspaskichas kartais tikresnis lietuvis, netgi latvis va buvo prie Smetonos Karlis Reisons, tai dar pasvarstykim, pasvarstykim kas tas tikras lietuvis, formule gal net galim pateikt

ar2014-02-10 23:38

ar Uspaskichas (bent jau tikresnis, savesnis negu Adomenas) kaip tik ir yra tas tikras lietuvis kuris gali privatizuoti Kedainiu miesteli, tik as nezinojau, jei taip tai atsiprasau (bet siaip kas jau atsitiko Kedainiams kad juos Uspaskix ir Muntiann turi, ar del to kedainieciai menkesni lietuviai, prarado savasti, taopatybe, buity pasirinko vietoj buties? Tikrai ne, vat jeigu Adomenas juos valdytu, nors ir lietuvis tada jau svarstytumem klaikia tapatybes krize, idealu praradima ir isvis dekadansa)

to 482014-02-10 22:59

Labai verta susirasti tą VIDIO "Ko nori mergaitė?" ir nekalta žydrą gelelę - tai stor.subinio (pagal mergaitę) "šedevrai".

Jonasss2014-02-10 22:57

Užskaitau.

p.Patackui2014-02-10 22:55

"... pasiutėme partizanų ryšininkės aūką studijoti į Kembridžą..." Panašiai atsirado EUROparlamente Morkunaitė, nacionalineme Seime Bilotaite, dabar startuos anūkas į EUROparlamentą. Eks. meras Navickas Kubilių giminė - kitaip sakant susikurėte ŠVOGERIŲ valdoma valstybę ir nuolat "puola rusai". Aukščiausiuose postuose sėdi baigę Leningrado, Maskvos universitetus buvę komjaunimo sekretoriai arba partniai "kadrai", išsivertę skuras. P. Patackai prašau paaiškinkite, kaip tu tremtinių vaikai sustojo į prestižines specialybes universitetuose Tarybiniais laikais (Degučiai, profesorius, Juknevičienė, Andriukaitis... )? Buvo Labai grežta kontrolė. Dėl 1917 m. revoliucijos. Ar ponas nežino, kad revoliucija buvo organizuota pagrinde vokiečių? Ar po 100 metų nesikartoja dabar jau žydra revoliucija? Kuo skirėsi caras nuo karalių?

Mimiras2014-02-10 22:32

Kažkas teisingai apie konservatorius sakė, kad jie buitį pasirinko vietoj būties...Gerai atrodantys, atsipenėję, bet visiškai be idėjų, nes iš tiesų yra liberalai...Žinoma, Adomėnas ir tiesos yra pasakęs, pavyzdiui, konstitucinį teisma pavadindamas teisine chunta...tačiau tai neatperka jo veiklos...

>47 wwwc žabai2014-02-10 22:29

Kai perdegs įsuksiu tau ją į išangę...Neabejoju,kad patiks.

Gerai jau gerai2014-02-10 22:29

as tik pakartosiu klausima. kai po referendumo issiaiskinsim kad Uspaskichas netikras lietuvis tai vadinas konfiskuosim jo nupirkta Kiedainiu miesteli, beigi gera puse zemes Lietuvus kuria jau nusipirko. O kas paskui, jus manot Karbauskis tas Tikras Lietuvis kuris turi teise dirbti zeme, o as abejoju, su Uspaskichu jie tikrai bendra kalba suras ir Karbaiuskis riesiog isnuomos Uspaskichui Kedainius, o paprastas zmogelis vel liks su nosimi. Tai suburkim tada pirmiau Tikru Lietuviu rezerva kurie ta zeme gales valdyt, o jei po to veikim. jei be ES zeme pradetu dirvonuot, paprastas lietuvis labai gert galim jau dabar pradet rinkt referenduma uz priverstini tautieciu darba tautineje zemeje.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-02-10 22:21

Is esmes senai slyksciuosi adomenu ir tai esu daug kartu pakartojes komentaruose is esmes. Man atrodo, kad adomeneas yra tiesos vagis pasineses i pelna kitu saskaita.

Leonas2014-02-10 22:17

Vis tik verta perskaityti ir patį Adomėno opusą, paskelbtą politika. lt. Patartina tik III dalį, nes pradėjus nuo pradžios, natūrali atstūmimo reakcija gali neleisti prisikasti iki vidurio. Stilingasis mąstytojas maloniai pagiria "išvystytą sofistikuotos komunikacijos repertuarą, kurį buvo įvaldę Klonio gatvės organizatoriai, bei jų paveikius vizualinius, stilistinius ir naratyvinius sprendimus". “Vis dėlto įstabiausias šio proceso momentas yra pirminio skandalingo įvykio „išsukimas“ viešojoje erdvėje – jame matyti ir nemenki finansiniai bei organizaciniai resursai, ir PR-iniai bei kūrybiniai gebėjimai, kuriuos sunku būtų įtarti esant tarp ganėtinai paprastų radikalios bendruomenės narių.” Ačiū Adomėnui už įvertinimą, "radikalios bendruomenės" maloniai priima šiuos džentelmeno Manto komplimentus, ypač apie “kūrybinius gebėjimus”.

www2014-02-10 22:03

Patackai,kaip dega vogta lemputė.?Ar dar neperdegė.Gal vėl eisi pasikeisti/....

sekla2014-02-10 21:44

Ziauri realybe, kai du pazistami zmones turi kalbetis internetu.P.Patackas menkas pedagogas,jei tikisi taip pamokyti arogantiskaji parlamentara.Ji pamokys tik gyvenimas.O ponui Patackui irgi kai kurie pamokymai is jo paties atviro laisko labai tinka.

Marija2014-02-10 21:25

O kodel isstojimas is ES butu isdavyste? Ka ES turi bendra su krikscionybe? Greitai, po Lunacek rezoliucijos priemimo uz krikscioniskas paziuras baus, o gal ir sodins. Kur logika? Del Adomeno pilnai pritariu.

nykstukas p-42014-02-10 21:03

viskas gal ir teisingai bet adomenui rasyti is didziosios raides tu ir tave super didele pagarba. as rasyciau inksciantis suniuksti ,suneli arba griezciau qbilo sunie sitam adomenui neatsizvelgdamas i jo seneles nuopelnus.nes kiek galima....

žemyna2014-02-10 21:03

teisingos gerb. Patacko mintys, bet ne tam Man-kurtui adomėnui suprasti. Jis -sraigtelis Valstybės traiškintojų mašinoje,gerai pateptas(matome iš veidelio), tai dirba toje kompanijoje,kuriai į tautą nusispjauti. Juk net ponas patriarchas pastebėjo,kad tauta nebereikalinga,ji "neteisingai" balsuoja,nerenka ko reikia prezidentais,apskritai yra 'runkeliai' ir "urviniai-narviniai" ir dar koks dešimt "riebių "epitetų,žmonių,renkančių valdžią adresu. Kiti gi -esą, pasirinkę geresnį karstą vietoj Tėvynės. Tai kaip prisibelsti į tokių adomėnų sąžinę,jei jos ten nė su žiburiu nerasit?

Darijus2014-02-10 20:51

Beje, A.Patackas niekur to laikotarpio nekomentuoja, kaip ir dėdulė..

Darijus2014-02-10 20:50

Raigerdui Nr.26. Faktai apie 1993m. perversmą yra puikiai įvardinti Adolfo Strakšio knygoje "Juras", 2007 m. Leidykla Politika. 1000 egz. Tik sunkiai ją rasite. Joje faktais ir liudininkų parodymais galima suprasti A.Patacko ir V.Landsbergio vaidmenį tuo metu.

aladins2014-02-10 20:44

adomukas pasiputes kaip cibulis

tiesiog Asta2014-02-10 20:40

Ponas Patackas labai gerbtinas zmogus. Mantas Adomenas-tik`briuselio kopustu elito` pajacas. Laisko autorius labai aiskiai paaiskino apie opoziciniu tinklalapiu svarba. Intelektualu,Lietuviu etnines kulturos,rimto,su meniniu profiliu ir t. t. Autorius stebisi Adomeno arogancija,taciau,ivardindamas Matricos Lietuvoje tinklalapi,vadina ji marginalu ir isdykautoju susidomejimo vertu. Kazin ar teko autoriui paskaityti,bent pasidometi tuo,ka raso,vercia ir publikuoja Matrica Lietuvoje?! As manau,kad Matrica Lietuvoje atvere akis tukstanciams `marginalu`,kurie pradejo suprasti kas dedasi ne tik Lietuvoje,bet ir pasaulyje. Prisiskirti laurus tik intelektualiajai visuomenes daliai gal ir labai iprasta,taciau taip pat arogantiska ar bent jau netaktiska.

aladins2014-02-10 20:35

adomukas yra tikras konservuotas pasubinots

Raigerdas Salomėjai2014-02-10 20:33

Na, jūsų žodžiai tai tikrai super:"Mokslas, žinios be moralumo, sąžinės yra tas pats, kas kirvis bepročio rankose". Bet kaip tokio paprasto dalyko nesupranta buvęs VU rektorius dabartinis socialdemokratas B. Juodka? Pas mus, pasirodo, galima vadovauti Universitetui ir nesuprasti tokio paprasto dalyko. Ar tai ne stebuklas? Juk dabartinis Lietuvos Banko vadovas Vitas Vasiliauskas aiškina Lietuvos visuomenei, kad ETIKA IR MORALĖ ne dabartinio pasaulio dimensijos. Ir dar dirba Banko vadovu. Ar tai ne stebuklas? Pažiūrėkime į jo išsimokslinimo cenzą: "1996 m. VU Teisės fakultete baigė vienpakopes vientisąsias teisės studijas, jam buvo suteiktas teisininko kvalifikacinis laipsnis. Nuo 1997 m. VU TF studijavo ir baigė doktorantūrą, VU TF I kurso studentams vedė užsienio teisės istorijos seminarus, egzaminuodavo (kurso dėstytojas ir pagrindinis egzaminuotojas – prof. Mindaugas Maksimaitis). 2004 m. birželio 11 d. apgynė disertaciją tema „Teisminio precedento reikšmė romanų – germanų teisinėje sistemoje“, socialinių mokslų (teisės krypties) daktaras. VU Teisės fakulteto Teisės teorijos ir istorijos katedros lektorius (nuo 2004 m. ). 1997-2004 m. VU Teisės fakulteto Valstybės ir teisės teorijos ir istorijos katedros asistentas. Nuo 2004 m. rugsėjo mėn. VU TF Konstitucinės ir administracinės teisės katedros lektorius. Nuo 2010 m. VU TF Viešosios teisės katedros lektorius". Ar čia reikalingi dar kokie nors komentarai? Plaukai šiaušiasi nuo tokių "mokytų" vyrų.

stasys2014-02-10 20:05

Autoriaus žodžiuose nėra pykčio. Adomėnui tik buvo priminta, kas yra tikra vertybė, o kuo nereikėtų žavėtis ,..taip kaip tuo nesižavėjo ir jam artimi žmonės...ar iš to str. reikia daryti tolį siekiančias moralines prielaidas ? kažin. Pakeiskime politine aplinka Lietuvoje ir neliks tokiu kaip Adomėnas...moraline prasme. Aplinka gimdo tokius kaip Adomėnas,o Adomėnai tik paryškina tai kas nenatūralu ir iškreipta.

Salomėja2014-02-10 20:02

Mokslas, žinios be moralumo, sąžinės yra tas pats, kas kirvis bepročio rankose.

L.O.>2014-02-10 19:22

padaryta nedovanotina klaida, kad tiek metų leidome bujoti iškrypėliškiems politikų žaidimams. Dabar reikės pastangų, bet įveiksime (jeigu nepramiegosime),nes sveikos nuovokos daugiau negu paranojiškų sprendimų. Adomėnas su savo melo tinklu nesužvejos naivuolių.

Vaida2014-02-10 19:04

Nokautas Adomėnui ir visiems panašių idėjų skleidėjams.

Arvydas2014-02-10 18:55

Puiku, Algirdai., adomėnas yra tipiškas fariziejus. Ir daugiau nieko. Jam išsimokslinimas yra tuščiam pasipuikavimui ir labiau rafinuotai demagogijai. Tai moraliai supuvusi ir tuo besididžiuojanti vidutinybė. Manau, netgi neverta Jūsų sugaišto laiko rašant šį laišką. Tačiau tai nereiškia, kad laiškas nereikalingas. Jis laiku ir vietoje. O dėl,,naudingų idiotų,,, tai adomėnas pataikė kaip pirštu į akį, parodydamas save ir panašius.

daiva2014-02-10 18:43

Adomenas matyt apsikrete afrikiniu maru..

joo2014-02-10 18:38

Apie rasele jukn str LL

nuomone2014-02-10 18:36

Kol nepasikeis visas seimas ,tol Lietuvoj prosvaisciu nebus.Ten tokiu ,kaip adomenas beveik visas seimas ir yra apart Drasos kelio narius ir Puteikis...

pritariu Raigerdui2014-02-10 18:33

Sveikos Jūsų Raigerdai mintys, teisingos. Mane labai neramina, kad JAV ir CŽV kolonizavo Lietuvą ir jos menkus resursus naudoja savo agresijai prieš Rusiją. Čia ir CŽV kalėjimas, ir nesibaigianti rusofobija žiniasklaidoje, ir banderininkų gydymas už mūsų sąskaita. O ko verta lansdsberginė Mažeikių naftos afera, kai gamykla buvo padovanota Rotšildų valdomai "Jukos".

Matrica Lietuvoje2014-02-10 18:28

Ką aš blogo Lietuvai padariau? :) Dėl ko Patackui aš nepatinku ? :)

Raigerdas Darijui2014-02-10 18:13

Gerbiamas Darijau, man trūksta duomenų dėl valstybinio perversmo organizavimo 1993 metais. Kada man trūksta duomenų, tai aš nedarau jokių išvadų. Man tiesos kriterijus yra įvykęs arba esamas faktas, arba "nuoga tiesa", t. y. tokia, kokia ji yra. O jeigu kalbėti pojūčių kalba, tai iš tikrųjų jaučiasi, kad buvo labai nemažai slaptų planų suregzta už visuomenės nugaros. O kadangi V. Landsbergis nepasižymi nei padorumu, nei protingumu, o tik yra intrigų ir griovimo meistras, tai čia reikia atlikti tyrimus. Bet kol kas vyksta tik įtarimai dėl V. Landsbergio veiklos rezultatų, nors faktai kalba, kad Lietuvai padaryta milžiniško masto ekonominė žala ir padaryta tik vardan to, kad parodyti rusams tą nuogą užpakalį. Tai tik parodo, kad mes politikų neturime, nes Lietuva neturi POLITIKOS APSKRITAI PAĖMUS. JI VIRŠ 20 METŲ GYVENA BE POLITIKOS. Lietuvoje NUOMONĖ YRA PAKELTA IKI POLITIKOS LYGIO. Tai absurdas, todėl mūsų politikai darbstosi NUOMONĖMIS, KURIOS NETURI JOKIOS VERTĖS. O už NUOMONIŲ ideologijos slapta yra vykdomi įvairūs slapti susitarimai. Faktiškai mes gauname situaciją, kad Lietuva nepriklauso šioje šalyje gyvenantiems piliečiams, o yra MONOPOLINIŲ INETERSŲ ĮGYVENDINIMO OBJEKTAS, nes, matote, pas mus "Laisvoji rinka". Aš būčiau už tai, kad politikui nebūtų leidžiama kalbėti klausimais, kurie nesusiję su ekonomika. Jeigu jis PLIURPIA NESĄMONES, tai jis turi sumokėti baudą, panašiai, kaip tai yra numatyta keliuose, kur pastatyti draudimo ženklai. Mums reikia sugalvoti DRAUDIMO ŽENKLUS, KAD APSAUGOTI VISUOMENĘ NUO KVAILO AR PIKTAVALIO POLITIKO, KURIO VEIKSMAI YRA REGULIUOJAMI UŽKULISIUOSE, O JIS YRA TIK MARIONETĖ. O jeigu jūs turite faktų apie 1993 metus, tai dėkite juos ant stalo. Niekas be mūsų čia nieko neišpsręs ir 23 metai tą aiškiai parodė.

Karti tiesa2014-02-10 18:00

Tai kad Adomeno senele buvo partizanu rysininke dar ne garantas kad anukas bus garbus zmogus. Tai yra irodyta jau dagelyje kartu. Stai kad ir Rasa Jukneviciene. Motina maza mergaite gudama istremta i Sibira, mamos mazasis broliukas uzgeso is bado. Sima daug nuo okupantu nukentejo. O ka ji dabar daro? Pasiutpolke su kgb istais soka. O adomenas? Issiunte kaimo japi i Kembridza, tai tas dabar net istines nuo puikybes. Nekvailas jis vaikis ir alkanas. Kuom gi jis prastesnis uz landsbergi? Reikia semti kol tik duoda. Manau gerb Patackui nereikia apeliuoti i Adomeno sazine. Tusciai reikalas. Is Adomeno fizionomijos labai aiskiai matosi kad vaikis funkcionierius, labiau panasus i Butkeviciaus gimine o ne kokiu ten partizanu rysininku.

Tb2014-02-10 17:43

Adomenas su tais kurie daro didesnius kotletus.

Letas Palmaitis Algirdui Patackui2014-02-10 17:36

Paties žodis daug kam daug reiškia ir daugelį įtakoja. Laikau Tave tikru Riteriu, be baimės gynusiu ir ginantį Kristaus Tiesą. Deja, nelaikau neklystančiu mąstytoju ir drįstu perspėti, kad per savo mąstymo ydas visų gerbiamas žmogus gali smarkiai suklaidinti daugelį. Juk ir Pats kalbi, kad Vakarai šiandien nebe vertybė. Tačiau kalbi apie Europą. Kodėl tuomet išstojimas iš ES būtų išdavystė, nes "mums paskirta saugoti rytinį kuorą krikščioniškosios ES pilies, kurią pradėjo statyti dar Karolis Didysis"? Apie Karolį Didįjį čia nekalbėkime - jis ne pradėjo statyti krikščionišką Europą, bet iš esmės pastatė, toliau ji tik plito iki savo žlugimo XI a. pradžioje. Gaila, kad tuo Tavęs neįtikinau, bet tai kita tema. Ši tema - kas per "krikščioniška Europa" yra sodomodemokratinė Europos Sąjunga, kuri, anot Paties, nebe vertybė? Kur logika? Be abejo, aš irgi prieš išstojimą iš ES, bet visai ne todėl, kad išstojimas iš šio viešnamio būtų jo "išdavystė", bet todėl, kad šiuo metu tai būtų pagalba merdinčiai Rusijai ir dovana tam pačiam Serijiniam (beje, anaiptol ne Tavo pavaizduotam, nes Litvinenka buvo nunuodytas pirmiausiai keršijant, kad viešai atskleidė jo iškrypimus), kuris jau kitą dieną "išvaduos Lietuvą", t. y. deblokuos Kaliningrado sritį ir galutinai pavers Lietuvą Mažąja Rusija visos dabartinės nomenklatūrinės gaujos džiaugsmui. Tos gaujos svarbiausias talentas - operatyviai persidažyti. Buvo komunistai, tapo integristais, taps ir putinistais - svarbu tik išsaugoti prisigrobta ir likti valdžioje. Tik deja, nėra tikra, kaip ilgai ir ar tikrai ES (ir NATO) visada apgins, nes būtent Rusija, kaip kordonas nuo kinų, jiems daug svarbiau nei Baltija, o tiesa ir sąžinė tiems degeneratams, kaip ir Pats supranti ir kaip jie patys ir skelbia, - "reliatyvios abstraktybės". Šitaip nėra Tau, nes esi tikintis krikščionis. O toks būdamas, turėtum pripažinti, kad išlikimas (kuris žemėje nėra net pirmoji vertybė nei asmeniui, nei kultūrai) nepriklauso nei nuo ES ar NATO pagalbos (beje, prisimeni jų "pagalbą" Libijai? ), nei nuo diplomatinių ir politimių gudrybių, nei nuo kapitalo ir ginklų, bet yra tik D-vo rankoje. Ar ne Pats netekai darbo papasakojęs tiesą apie talibus? Ar Pats nematai, kaip tie ubagai talibai traiško moderniausią NATO kariuomenę? Argi Pačiam neaišku, kad tai D-vo Valia, nes jie ištikimi? Tad joks ateistinis ar pagoniškas patriotizmas, jokie gudriausi diplomatiniai ir politiniai žaidimai, juo labiau - oligarchinės demokratijos "partijos" su vaigauskinio cirko rinkimais, Lietuvos neišgelbės. Lietuvai, kaip ir visai Europai, reikia talibiškos religinės revoliucijos, mirties baimę paneigiančio fanatizmo, statančio D-vą ir Jo Valią aukčiau visko, über alles, AL AKBAR - tik tada išsaugosi tuos kuorus. Kitaip Lietuva su visomis savo užvakarykštėmis "konferencijomis" Kaštonų gatvėje, kur net D-vo vardas nepaminėtas, nugarmės į tą pačią pamazgų duobę, kaip ir visas sodomodemokratinis Vakarų pasaulis.

Darijus2014-02-10 17:33

Raigerdai, o kaip vertinate žmogaus vaidmenį 1993 m. valstybinio perversmo organizavime kartu su dėdule? Juk nesvarbu, kad tuo metu valdžioje buvo komunistai, jie buvo išrinkti teisėtai. Be to, įvertinkite tokių "perversmų" atsiradimą tuo pačiu metu Padniestrėje, Gruzijoje ir kitur.

Algimantas Zolubas2014-02-10 17:30

Tautos sąžinės ir išminties atstovo laiškas tebūna savalaikė pamoka ne tik minimam jaunam, bet ir vyresniems, amžinąsias vertybes keičiantiems į vienadienes, politikams.

sutinku2014-02-10 17:24

Su kiekvienu laisko autoriaus zodziu sutinku. O tai, kad jaunieji koncervukai yra komjaunuoliu klonai - tai mato visi, na, isskyrus pacius jaunuosius koncervukus.

Raigerdas2014-02-10 17:23

Be abejo, imponuoja šitas doras ir tiesus žmogus. Todėl norėčiau gerbiamam A. Patackui palinkėti retkarčiais pažiūrėti į Lietuvą iš tokio taško, kuriame iš tikrųjų matyti veikiančių armijų dislokacijos vietos arba kaip dažnai priimta sakyti - "Skrydis virš gegutės lizdo". Jūs pats matėte ir esate visų tų įvykių dalyvis, kaip Lietuvos valdžia, kuri buvo apginta visuomenės, pasisavino visas imanomas teises, ir dabar sako visuomenei:"Kas jūs tokie esate? Mes jūsų nepažįstame. Jūsų vieta už durų. Ir mes neturime laiko, nes mums reikia "įsisavinti mūsų mokesčių mokėtojų pinigus", ES pinigus, o jūs tik trukdote savo baladojimais mūsų darbui. Ar girdėjote tokią "Anties" dainelę "Ne tau, Martynai, mėlynas dangus, tai ir čiuožkite jos klausytis ir netrukdykite mums". Kaip taip atsitiko, kad konservatorių partija visuomenei, kaip tas olandas atkišo savo užpakalį? Mano manymu, kol kas vyksta informacinis karas tarp JAV ir Rusijos. Į šį karą buvo įtraukti ir homoseksualai. O jie, kaip ir komunistai, savo tikslų siekdami, būtinai naudoja klastą, o be to pasižymi nepaprasto keršto troškimu. "Delfis" pasižymi ir dezinformacijos skleidimu, kas yra neleidžiama mūsų šalyje. Man pačiam teko susidurti su šia problema, tad mane nustebino ten dirbančių berniukų su moteriškomis manieromis pozicija dezinformacijos atžvilgiu. Jie tokius dalykus toleruoja. Todėl, nors ir jaunas, bet nupušęs Adomėnas jiems yra patogus įrankis, kuriuo galima įgelti Rusijai. Dabar paimkite faktą iš kitos operos. V. Landsbergis traukia ariją apie "Laisvos rinkos" būtinybę Lietuvoje. Ta "Laisvoji rinka" jau sugriovė žymiąją dalį Lietuvos ekonomikos ir praktiškai Valstybines organizacijas pavertė pajuokos, pasipiktinimo ir niekšų valdomomis organizacijomis. Kam visa tai naudinga? Tai naudinga Amerikai, nes Lietuva yra paversta informacinio karo prieš Rusiją placdarmu. Aš išversiu į lietuvių kalbą, ką tai reiškia "Laisvoji rinka". "Laisvoji rinka" reiškia ne ką nors kitą, bet "Laisvasis turgus". Bet jūs nueinate į turgų ir jūs ten nepamatysite jokios laisvės. Ten laisvė yra reguliuojama. Įsivaizduokite, kokio masto apgaulė yra ta "Laisvoji rinka". Faktiškai, tai yra teorija, Friedmano teorija. Kodėl reikėjo įkišti Lietuvai šitą š...? Čia reikia grįžti prie karo. Informacinį karą tarpusavyje žaidžia KGB ir CŽV. CŽV nugalėjo ir Rusija subyrėjo, o Lietuva išsikovojo Nepriklausomybę. Tačiau ji liko CŽV ir KGB toliau vysktančio informacinio karo zonoje. Vienas komentatorius čia parašė, kad komentatorius Pikasas yra ne kas nors kitas, o "žurnalistas Romas Sakadolskis, dirbęs "Amerikos balse". Ir jis gina konservatorius ne mažiau nei Adomėnas. Ir taip, galimai, Lietuvos politika yra valdoma šitų CŽV-stų. Aš nesakau, kad Adomėnas mokėsi Kembridže, bet tuo pačiu suspėjo pasimokyti ir CŽV, bet jo aršumas kalba apie tai, kad jis maksimaliai atitinka tai, ką daro CŽV agentai. Ir taip, Lietuvos pakabinimas ant skolų kabliuko - ar tai padarė rusai? "Laisvoji rinka" - ar tai padarė rusai? Žemės pardavimas užsieniečiams - ar tai padarė rusai? Visur pas mus jūs pamatysite "specialistus" iš Amerikos, kurie, deja, ekonomikoje neišmano nei bū, nei mū. Štai, kas įdomu. Jų tikslai yra visai kitokie - panaudoti Lietuvą tik, kaip placdarmą informaciniame kare prieš Rusiją.

juozas2014-02-10 17:17

Stiprybes ,jo mes laimesim. Maza tautele , bet keeits kumstelis.....

Darijus2014-02-10 16:57

Va ką padaro vakarietiškas išsimokslinimas: iš normalaus žmogaus - mankurtą, iš lietuvio - europiečiu.

Arunas2014-02-10 16:57

Labai taikliai. Bet pono Adomeno oda per stora - tiesa nepramusa.

Pone Patackai,2014-02-10 16:56

labai gerbiau už išmuštą Valatkos-Potencijaus Kuzmos dantį, už drąsą, už TIESĄ. Bet tavo tiesa pasirodo lygiai tokia, "kokią kūrė Karolis Didysis". Negi tokį gražų amžių nugyvenęs nesupratai, kad žydkrikščionybė didesnė blogybė už žydyją, kuri ir pagimdė tą nelemtą žydkrikščionybę. Juk mantai adomėnai ir yra žydkrikščionybės produktas. Nejaugi nematai ir nesupranti, kad žydkrikščionybė pasiekė visai priešingus rezultatus nei skelbia? Argi tikrai nesupranti, kad jos tikslai yra TARNAUTI VALDŽIAI, kokia ji bebūtu - juk kiekviena valdžia nuo dievo (tik tas tavo dievas yra žydų stabas Jahvė - DIEVYBĖS KARIKATŪRA). Tik žydkrikščionybės auklėtinai galėjo pasielgti taip, kai tai įvyko Klonio gatvėje. Klonio gatvė tai labai matomas atvėjis, o kiek tokių niekšybių Lietuvoje įvyksta kasdien? Tai dabar pasakyk pats sau, kas atvedė tauta (ir didžiumą pasaulio žmonių) iki to, kad išsigimimai-iškrypimai tapo norma, pedofilija norima įteisinti keliose šalyse (o neoficialiai klesti jau seniai ir furma - Lietuvos valdžios didvyris - naudojosi Tailande tomis paslaugomis), kad sąvokos GARBĖ, SĄŽINĖ, DORA, SAVIGARBA tapo tušti žodžiai - Adomėnas puikiausias pavyzdys. Šiaip tai tu labai teisus dėl konservų. Man dabar labai gaila tų metų, atiduotu Sąjūdžio perėmėjams - išsigimėliams konservams - Sąjūdžio nė kvapo pas juos nebe liko. Drąsiaus, jo dukrelės, jo sesers, jo tėvų išdavystė apvainikavo konservų išdavystę Sąjūdžiom idealų ir principų. Kagebistės ir sąžinės bei teisingumo jausmo neturinčios Grybės "rėmimas" įkalė paskutinį vinį į jų politinį karstą.

NESUPRATAU2014-02-10 16:29

apie koki ten europos krasta kalba patackas ir kodel negalim isstoti is pedosojuzo.zydroji banga slenka kaip maras,net liandzberga neatsilaike...gal galit kas paaiskinti.

Leonas M.2014-02-10 16:24

Ačiū Algirdai už teisingus pastebėjimus.

ruta2014-02-10 16:13

Labai gerbiam signatara A. Patacka , gaila , kad labai mazai yra Lietuvoje tokiu patriotu ! Ar vertas ponas konjaunuolis Adomenas demesio ir laiko ? Pagal amziu / 41m. / tai jau ne pirmos jaunystes , galetu ir proto tureti , keista , kad leidzia sau visokio plauko idiotizmus skleisti .Kazkada skaiciau jo straipsnius , dabar jau ne , nes nemanau , kad sud* skleidimas ir smarve yra mano prioritetai .

pensininkas2014-02-10 15:49

Pagarba Patackui. Adomėnų, kaip ir Landsbergio paskvilių jau nebeskaitau. Tie jų rašinėliai skaldo Tautą ir kursto "klasių" kovą Lietuvoje. Už konservatorius jau ir 2012 m. nebebalsavau. Šį kartą nebebalsuosiu ir už jų statytinę Grybauskaitę.

puikus2014-02-10 15:43

puikus straipsnis. Tik, kažin, ar adresatas supras...

to 1. gaila2014-02-10 15:40

girdėjau, kad per šių metų sausio 13 minėjimą prie parlamento adomėliui už ypatingą veiklą niekinant tautą ir jos simbolius savanoriai sausio 13 dalyviai šikną išspardė.

>2. to gaila2014-02-10 15:39

Ir aš lygiai tą patį pagalvojau, ką Jūs parašėte. Ale gi ir susišviečia žmonėms nei šis, nei tas... "Patackas nuėjo su tais, kurie priešinosi nepriklausomybei." ... ir norėdamas nesugalvotum kvailiau!

Gediminas.2014-02-10 15:37

Taikliai pastebėjo A. Patackas Adomėno atžvilgiu.Tai ,susireikšminęs individas, nors , mano manymu, galėtų būti tkras Lietuvos patriotas. Deja, siekimas kažkokios karjeros,sukuria labai nepatrauklų ir net šlykštų portretą. Tikiu, kad šis jaunuolis sugebės atrinkti pelus nuo grūdų. Linkiu sekmės.

>1-am2014-02-10 15:35

Patackas nuėjo su "tais"? kodėl ne su "kitais"? ir kas yra "tie"? O Adomėnas patikrintas nuo ko? ŽIV?

to 1. gaila2014-02-10 15:35

girdėjau, kad per šių metų sausio 13 minėjimą prie parlamento adomėliui savanoriai sausio 13 dalyviai šikną išspardė.

Sodas2014-02-10 15:34

Tik konservatoriai dar gali isgelbeti praskolinta Lietuva. Jei laimes konservatoriu kandidate Dalia Grybauskaite prezidento rinkimus, manau per penkis metus nebeliks oligarchu.

buvusi konservatore2014-02-10 15:33

Gerb. Patackas, kaip visada - tiesiai ir į taikinį. Niekas dar taikliau neapibūdino šio išsišokėlio, kurį pavadinčiau reiškiniu, ėdančiu TS-LKD iš vidaus. Nors esu konservatorė savo įsitikinimais ir de facto (seniau negu koks Adomėnas), jau antrus rinkimus nebalsuosiu už šią prokomjaunuolišką - adomėnišką partiją.

to gaila2014-02-10 15:28

kokias čia nesąmones kalbate?

gaila2014-02-10 15:22

Deja, Patackas nuėjo su tais, kurie priešinosi nepriklausomybei. Ir išdavė savo buvusius bendražygius. O dėl jaunų nepatikrintų, man 10 Sinicų neatstos vieno Adomėno. Gaila, kad Patackas tapo choristu prieš konservatorius. Niekad net pagalvoti negalėjau, kai balsavau už jį.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi