ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Spaudos konferencija dėl neteisėto D. Grybauskaitės įregistravimo kandidate į Prezidentus(102)

Asmuo, norintis tapti pretendentu į kandidatus dalyvauti Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose, neturi teisės Vyriausiajai rinkimų komisijai teikti melagingą informaciją apie save.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė savaitgalį lankėsi vienoje ilgametes tradicijas puoselėjančių studentų švenčių – Fiziko dienoje, bei nepraleido progos tradiciškai nusipaveiksluoti su vaikais. Nuotr. Prezidentas.lt
Prezidentė Dalia Grybauskaitė savaitgalį lankėsi vienoje ilgametes tradicijas puoselėjančių studentų švenčių – Fiziko dienoje, bei nepraleido progos tradiciškai nusipaveiksluoti su vaikais. Nuotr. Prezidentas.lt
Prezidentė Dalia Grybauskaitė savaitgalį lankėsi vienoje ilgametes tradicijas puoselėjančių studentų švenčių - Fiziko dienoje, bei nepraleido progos tradiciškai nusipaveiksluoti su vaikais. Nuotr. Prezidentas.lt
Prezidentė Dalia Grybauskaitė savaitgalį lankėsi vienoje ilgametes tradicijas puoselėjančių studentų švenčių - Fiziko dienoje, bei nepraleido progos tradiciškai nusipaveiksluoti su vaikais. Nuotr. Prezidentas.lt

Balandžio 7 d. įvyko Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „VRK neteisėtai įregistravo Dalią Grybauskaitę kandidate dalyvauti LR Prezidento rinkimuose“.

Spaudos konferencijos įrašas:

Zigmas Vaišvila š. m. kovo 6 d. kreipėsi į Vyriausiąją rinkimų komisiją (VRK) dėl Prezidentės D. Grybauskaitės, siekiančios dalyvauti gegužės 11 d. vyksiančiuose Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose, VRK savo anketoje pateiktų žinomai melagingų duomenų apie save.

Prieš 5 metus dalyvaudama 2009 m. Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose, D. Grybauskaitė savo anketoje pati VRK pateikė visiškai priešingus duomenis (apie tai skelbėme čia – „Valstybės gėda: Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė – melagių melagė”).

VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas savo kovo 3 d. interviu tinklalapiui ekspertai.eu patvirtino („VRK pirmininkas Z. Vaigauskas: anketoje į prezidentus negalima nurodyti neteisingų duomenų“), kad asmuo, norintis tapti pretendentu į kandidatus dalyvauti Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose, neturi teisės VRK teikti melagingą informaciją apie save.

Dar iki klausimo dėl D. Grybauskaitės registravimo kandidate nagrinėjimo VRK privalėjo operatyviai priimti sprendimą dėl šio Z. Vaišvilos prašymo – atlikti tokiu atveju privalomus veiksmus arba priimti sprendimą atsisakyti tai daryti. Tačiau VRK vilkino šio klausimo sprendimą net 20 darbo dienų ir neišsprendusi jo š.

m. balandžio 4 d. VRK posėdyje neteisėtai nutarė įregistruoti D. Grybauskaitę kandidate dalyvauti Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose.

Tik po šio sprendimo priėmimo VRK posėdyje buvo pagarsintas Z. Vaišvilos prašymas, tačiau nagrinėtas jis nebuvo.

Dėl šio VRK neveikimo Zigmas Vaišvila kreipiasi į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, prašydamas įpareigoti VRK priimti sprendimą dėl š. m. kovo 6 d. Z. Vaišvilos prašymo VRK taikyti užtikrinimo priemones.

P. S. Z. Vaišvilos kovo 6 d. iki šiol nenagrinėtas kreipimasis į VRK: Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras ir 2014-05-11 Respublikos Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyvis Zigmas Vaišvila

Lietuvos Respublikos Vyriausiajai rinkimų komisijai 2014-03-06 Vilnius

DĖL PRETENDENTĖS Į KANDIDATUS DALYVAUTI 2014-05-11 RESPUBLIKOS PREZIDENTО RINKIMUOSE DALIOS GRYBAUSKAITĖS PATEIKTŲ MELAGINGŲ DUOMENŲ

Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė, siekdama dalyvauti 2014-05-11 Respublikos Prezidento rinkimuose, LR vyriausiajai rinkimų komisijai pateiktoje savo viešai www.vrk.lt skelbiamoje 2014-02-21 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų anketoje pateikė žinomai melagingus duomenis apie save, kad: a) nuo 1979 m. būdama Tarybų Sąjungos Komunistų Partijos nare, tariamai tapo savarankiškos Lietuvos Komunistų Partijos nare ir buvo ja nuo 1989 m. gruodžio iki 1990 m. birželio, o nuo 1990 m. liepos – nepartinė; b) 1992 m. JAV Džordžtauno universitete baigė specialiuosius kursus vadovams.

2014-02-21 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus D. Grybauskaitės duomenų anketoje pateikti galimai melagingi duomenys, nurodant, kad D. Grybauskaitė nėra susijusi priesaika ar pasižadėjimu užsienio valstybei.

Šių žinomai melagingų duomenų pateikimą patvirtina ir tai, kad ta pati Dalia Grybauskaitė , dalyvaudama 2009 m. Respublikos Prezidento rinkimuose, pateikė VRK visiškai priešingus duomenis (priedas 1 – 2009-02-26 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalios Grybauskaitės duomenų anketa ): a) būdama Tarybų Sąjungos Komunistų Partijos nare, ji nurodė, kad komunistų partijos nare ji buvo nuo 1979 m. iki 1988 m., o nuo 1990 m. – nepartinė, t.y. neatitinka ne tik buvimo TSKP nare jos pačios skirtingose anketose nurodyti duomenys, bet ir nėra nurodyta, kad ji būtų buvusi savarankiškos Lietuvos Komunistų Partijos, atskilusios nuo TSKP 1989 m. gruodžio 19-20 d. vykusiame partijos suvažiavime, nare.

b) JAV Džordžtauno universitete specialiuosius kursus vadovams D. Grybauskaitė baigė ne 1992 m. , o 1991 m. Pirmą kartą ši melaginga informacija buvo paskelbta www.president.lt, 2013-04-26 d. pakeitus Prezidentės D. Grybauskaitės biografiją.

Šis neatitikimas yra svarbus ne tik dėl viešai Respublikos vadovo skelbiamos melagingos biografijos, bet ir susijęs su esmine jos biografijos aplinkybe – lojalumu Lietuvos Respublikai, t. y.

kas ją siuntė į šiuos kursus – Nepriklausomos Lietuvos Respublikos valdžia ar ne?

Pateikiu įrodymus, patvirtinančius, kad D. Grybauskaitė negalėjo būti savarankiškos LKP nare, ką ji teisingai nurodė ir pati dar 2009-02-26 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalios Grybauskaitės duomenų anketoje (priedas 1): a) LKP atsiskyrimo nuo TSKP aplinkybės išsamiai aprašytos 1999 m. LDDP Tarybos leidinyje „Lemties posūkis“ (ISBN 9986-625-11-4; UDK 323(474. 5) Le-196 ). Jos patvirtina, kad į savarankišką LKP įstoję nariai buvo labai priešiškai sutikti LKP/TSKP platformoje likusiųjų komunistų, kuriems vadovavo 1991 m. perversmo Lietuvoje vienas pagrindinių organizatorių – LKP/TSKP CK pirmasis sekretorius Mykolas Burokevičius. Todėl nebuvo jokių galimybių savarankiškos LKP nariams, rašiusiems du pareiškimus – dėl išstojimo iš TSKP ir dėl priėmimo į savarankišką LKP – ne tik likti dirbti M. Burokevičiaus vadovaujamos LKP/TSKP struktūrose, bet ir tuo labiau daryti jose karjerą.

b) Pagal sausio 13-osios bylos, išnagrinėtos teisme, duomenis, LKP/TSKP CK ir jam pavaldžių struktūrų, įskaitant ir LKP/TSKP CK Vilniaus aukštosios partinės mokyklos darbuotojus, kurių tarpe buvo ir Dalia Grybauskaitė, buvo apie 800. Visų jų darbą savo lėšomis apmokėjo Lietuvai priešiška ir perversmą Lietuvoje organizavusi TSKP.

c) LDDP Tarybos leidinys „Lemties posūkis“ patvirtina, kad TSKP Vilniaus aukštosios partinės mokyklos komunistų partijos susirinkime, rinkusiame delegatą į LKP XX suvažiavimą, šios įstaigos keliamas kandidatas dėstytojas Jonas Arvasevičius, pasisakęs už savarankišką LKP, buvo ne tik neišrinktas, bet ir susirinkime nušvilptas, netrukus dėl nelojalumo atleistas iš darbo.

d) Tuo tarpu TSKP Vilniaus aukštosios partinės mokyklos Žemės ūkio kabineto vedėja ir politinės ekonomikos docentė Dalia Grybauskaitė ne tik nebuvo išmesta iš darbo šioje įstaigoje, pagal Sausio 13-osios bylos duomenis po LKP atsiskyrimo nuo 1990-03-25 d. tapusioje vienu perversmo Lietuvoje organizavimo štabų su kariška leidimų sistema (priedas 2 – 1990-03-06 LKP/TSKP CK raštas Vilniaus aukštajai partinei mokyklai dėl patalpų suteikimo LKP/TSKP CK, vykdant 1990-02-20 TSKP CK nutarimą) , bet ir buvo paaukštinta pareigose – tapo viena šios įstaigos vadovių – moksline sekretore.

Tai patvirtina 1989 m. gruodžio 29 d. Išrašas iš Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymo Nr. 193 (priedas 3) , kuriuo Daliai Grybauskaitei už šį paaukštinimą pareigose paskirtas 30% darbo užmokesčio priedas.

e) D. Grybauskaitė, būdama viena TSKP CK Vilniaus aukštosios partinės mokyklos vadovių (moksline sekretore) nevykdė Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1990-03-11 potvarkio Nr.

64p (priedas 4) dėl Vilniaus aukštosios partinės mokyklos perdavimo Vilniaus pedagoginiam institutui. 1990-03-25 d. LKP/TSKP CK pirmojo sekretoriaus ir perversmininko M. Burokevičiaus nurodymu Vilniaus aukštąją partinę mokyklą perėmus TSRS kariškiams ir iš jos išvaikius VPI studentus ir dėstytojus, D. Grybauskaitė tęsė darbą šioje įstaigoje, tapusioje perversmininkų štabu.

e) 1990-04-02 d. D. Grybauskaitės prašymas dėl atostogų ir Išrašas iš 1990-03-30 Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymo Nr. 50 (priedai 5) dėl D. Grybauskaitės atostogų nuo 1990-04-14 iki 1990-05-04, perversmininko iki šiol Sausio 13-osios byloje nesurasto įtariamojo Valentino Lazutkos pasirašytas 1990-06-19 Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymas Nr. 65 dėl premijavimo už gerus pirmo pusmečio darbus (priedas 6) patvirtina faktą, kad ir po 1990 m. kovo 11 d. paskelbtos Lietuvos Nepriklausomybės atstatymo D. Grybauskaitė tebedirbo TSKP CK priklausančioje ir finansuojamoje Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, buvusioje vienu perversmininkų štabu. Šios aplinkybės paneigia bet kokią D. Grybauskaitės galimybę būti savarankiškos LKP nare, nes tokiu atveju ji nedelsiant būtų buvusi atleista iš darbo Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje, o ne paaukštinta – paskirta moksline sekretore.

Dėl nurodytų aplinkybių tikslesnio išsiaiškinimo prašau VRK posėdyje apklausti liudytojais žemiau nurodytus asmenis, organizavusius LKP atsiskyrimą nuo TSKP, taip pat išsireikalauti nurodytus įrodymus.

---- Aplinkybė dėl galimai melagingai D. Grybauskaitės nurodytos jos lankytų vadovų kursų JAV Džordžtauno universitete yra susijusi ne tik su tuo, kurioje anketoje (2009 m. ar 2014 m. ) D. Grybauskaitė nurodo galimai tikrovės neatitinkančią informaciją, bet ir jos lojalumu atkurtai Nepriklausomai Lietuvos Respublikai klausimu. Iki 1991 m. rugpjūčio mėnesio pučo Maskvoje D. Grybauskaitė nedirbo Lietuvos Respublikos valdžios struktūrose.

Ji pradėjo jose dirbti tik 1991 m. rudenį.

1992 m. dirbdama Lietuvos Respublikos tarptautinių ekonominių santykių ministerijoje, ji negalėjo 6 mėnesiams išvykti.

Tai būtina patikrinti. Tuo metu dirbau Ministro Pirmininko pavaduotoju ir galiu patvirtinti, kad mūsų Vyriausybė D. Grybauskaitės į JAV nesiuntė. Tai man patvirtino ir buvęs Ministras Pirmininkas Gediminas Vagnorius.

Todėl būtina išsireikalauti iš valstybės archyvo LR tarptautinių santykių ministerijos medžiagą apie D. Grybauskaitės darbą šioje ministerijoje.

www. delfi lt pernai tuometinio Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos Pirmininko Vytauto Landsbergio patarėjas užsienio klausimams Ramūnas Bogdanas (dabar – Delfi.lt apžvalgininkas) paskelbė, kad D. Grybauskaitė, dirbdama LR tarptautinių ekonominių santykių ministerijoje, talkino ruošiant V. Landsbergio užsienio vizitus. Būdama Džordžtaune, ji nebūtų galėjusi organizuoti V. Landsbergio užsienio vizitų. Dėl šių aplinkybių išsiaiškinimo prašau VRK posėdyje apklausti ir liudytojus – tuomečius LR Aukščiausiosios Tarybos Pirmininką Vytautą Landsbergį ir jo buvusį patarėją Ramūną Bogdaną, Ministrą Pirmininką Gediminą Vagnorių ir jo pavaduotojus Zigmą Vaišvilą, Algį Dobravolską ir Vytautą Pakalniškį, buvusį užsienio reikalų ministrą Algirdą Saudargą, taip pat Seimo narę Mariją Aušrinę Pavilionienę, kuri JAV Džordžtauno 6 mėnesių vadovų kursus baigė dar 1985 m. , t. y.

žino, kokiu būdu ir kokiomis sąlygomis tarybiniais laikais buvo siunčiami TSRS piliečiai į JAV Džordžtauno universitetą.

---------- Tai, kad asmuo, norintis tapti pretendentu į kandidatus dalyvauti Respublikos Prezidento rinkimuose, neturi teisės teikti LR vyriausiajai rinkimų komisijai melagingos informacijos apie save, savo interviu tinklalapiui ekspertai.eu 2014-03-03 d. patvirtino ir VRK pirmininkas Z. Vaigauskas ( ekspertai.eu/vrk-pirmininkas-zvaigauskasanketoje-i-prezidentus-negalima-nurodyti-neteisingu-duomenu77670/) .

Tiesiogiai ši situacija dėl melagingos informacijos teikimo LR VRK-ai Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimų įstatyme nėra reglamentuota, išskyrus šio įstatymo 3 straipsnį, reglamentuojantį identišką situaciją dėl tikrovės neatitinkančios informacijos teikimo apie pretendento į kandidatus dalyvauti Respublikos Prezidento rinkimuose dalyvavimą užsienio valstybių slaptosiose tarnybose ir priesaikos davimo kitoms valstybėms . Todėl šiuo atveju tenka vadovautis šia įstatymo analogija , nustatant šios melagingos informacijos pateikimo VRK faktą ir atitinkamus VRK bei D. Grybauskaitės veiksmus, o būtent:

- Jei Vyriausioji rinkimų komisija gauna raštu informaciją, kad duomenų anketoje pateikti duomenys yra neteisingi, nuslėpti ar kad nepateikta užpildyta anketa, taip pat kad pretendentas būti kandidatu į Respublikos Prezidentus ar kandidatas į Respublikos Prezidentus dirbo, mokėsi šio straipsnio 1 dalyje nurodytose tarnybose (struktūrose) ar bendradarbiavo su jomis, ir nustato, kad apie tai nėra įrašyta duomenų anketoje, VRK per 48 valandas privalo pretendentą būti kandidatu į Respublikos Prezidentus ar kandidatą į Respublikos Prezidentus supažindinti su gauta informacija ir pasiūlyti jam pateikti paaiškinimus .

- Jeigu pretendentas būti kandidatu į Respublikos Prezidentus ar kandidatas į Respublikos Prezidentus sutinka su Vyriausiojoje rinkimų komisijoje gauta informacija, jis turi nedelsdamas papildomai įrašyti šią informaciją į savo duomenų anketą ar pataisyti klaidingai nurodytą informaciją, o jeigu duomenų anketa nebuvo užpildyta, ją užpildyti ir įrašyti nurodytą informaciją. Vyriausioji rinkimų komisija ne vėliau kaip per 24 valandas privalo šią informaciją paskelbti viešai.

- Jeigu pretendentas būti kandidatu į Respublikos Prezidentus ar kandidatas į Respublikos Prezidentus nesutinka su Vyriausiojoje rinkimų komisijoje gauta informacija, kviečiamas neatvyksta į Vyriausiąją rinkimų komisiją ar atsisako pateikti paaiškinimus dėl gautos informacijos, Vyriausioji rinkimų komisija prireikus gali kreiptis į informaciją suteikusius asmenis, taip pat į kitas įstaigas ar organizacijas, prašydama pateikti papildomus duomenis ar dokumentus.

- Išnagrinėjusi gautą informaciją, Vyriausioji rinkimų komisija privalo priimti vieną iš šių sprendimų:

1) gautą informaciją pripažinti nepagrįsta; 2) kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą su prašymu nustatyti faktą, kad pretendentas būti kandidatu į Respublikos Prezidentus ar kandidatas į Respublikos Prezidentus duomenų anketoje nurodė neteisingus duomenis arba tokius duomenis nuslėpė.

- Visais atvejais Vyriausioji rinkimų komisija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo informacijos gavimo turi priimti sprendimą ir per 24 valandas nuo sprendimo priėmimo jį paskelbti.

----- Atkreipiu VRK dėmesį į dar vieną, išskirtinai svarbią aplinkybę, kad Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė savo 2014-02-21 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų anketoje pateikė galimai melagingus duomenis apie save, nurodydama, kad nėra susijusi priesaika ar pasižadėjimu užsienio valstybei dalyje dėl bendradarbiavimo ar nebendradarbiavimo su užsienio šalių spec. tarnybomis .

Šioje anketoje pretendentė į kandidatus D. Grybauskaitė atsakė, kad nėra susijusi su priesaika užsienio valstybei.

Kadangi pretendentės į kandidatus D. Grybauskaitės pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų anketa apie ryšius su užsienio specialiosiomis tarnybomis (struktūromis) dar nėra paskelbta, o joje pretendentų klausiama tik apie pretendentų darbą TSRS ar buvusių tarybinių respublikų NKVD, NKGB, MGB, KGB ir kitų užsienio valstybių atitinkamose tarnybose (struktūrose), apie mokymąsi šių tarnybų (struktūrų) mokyklose ar apie bendradarbiavimą su šiomis tarnybomis (struktūromis), prašau šią anketą visiems pretendentams į kandidatus papildyti klausimu apie jų galimą darbą TSRS GRU, t.

y. TSRS ginkluotųjų pajėgų vyriausioje žvalgybos valdyboje.

Nesuprantama, kodėl ši, viena pagrindinių, TSRS specialiųjų tarnybų, kurioje dirbo vien profesionalai ir kurios vengė net KGB, nėra nurodyta VRK pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų anketoje apie ryšius su užsienio specialiosiomis tarnybomis (struktūromis). Būtina kuo skubiau ištaisyti šią klaidą iki tol, kol pretendentai į kandidatus nėra patvirtinti kandidatais.

Po tokio šios anketos patikslinimo ir pretendentės D. Grybauskaitės atsakymo į šį klausimą, priklausomai nuo jos atsakymo aš, tikėtina, kreipsiuosi šiuo klausimu į VRK dar kartą.

--------- Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytą, vadovaujantis savo kaip signataro statusu ir 2014-05-11 Respublikos Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyvio statusu, LR vyriausiąją rinkimų komisiją prašau: 1. Pagal pateiktą informaciją patikrinti ir įvertinti 2014-02-21 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų Dalios Grybauskaitės anketoje pateiktus žinomai melagingus duomenis apie save, kad: a) nuo 1979 m. būdama Tarybų Sąjungos Komunistų Partijos nare, tariamai tapo savarankiškos Lietuvos Komunistų Partijos nare ir buvo ja 1989 m. gruodžio – 1990 m. birželio laikotarpiu, o nuo 1990 m. liepos – nepartinė; b) 1992 m. JAV Džordžtauno universitete baigė specialiuosius kursus vadovams.

1.1. Informacijos įvertinimui išsireikalauti iš valstybės archyvo ir socialdemokratų partijos (savarankiškos LKP teisių ir pareigų perėmėjos) duomenis apie tai, ar Dalia Grybauskaitė 1989 m. gruodyje išstojo iš TSKP ir įstojo į savarankišką LKP, ir kada ji buvo šios partijos nare, jei buvo.

1. 2.

Informacijos įvertinimui apklausti VRK posėdyje liudytojais šiuos asmenis – LKP XX suvažiavimo organizavimo koordinacinės tarybos pirmininką Nepriklausomybės Akto signatarą Bronislovą Genzelį jo pavaduotoją Arvydą Domanskį ir kitus pagrindinius organizatorius – Nepriklausomybės Akto signatarus Romą Gudaitį, Vladimirą Beriozovą, Saulių Razmą ir Justą Vincą Paleckį, taip pat Povilą Gylį, Antaną Beinoravičių, Rimą Busilą, Algį Karalių, Giedrių Kazimierėną, Algimantą Liekį, Valentiną Sventicką, Juozą Antanavičių, Petrą Bražėną, Vytautą Martinkų, Andrių Meškauską, Vytautą Sereiką, akademiką Jurą Požėlą, taip pat Mykolą Burokevičių, taip pat buvusius ir esamus šios partijos vadovus Gediminą Kirkilą ir Algirdą Butkevičių, taip pat iš Vilniaus aukštosios partinės mokyklos atleistą dėstytoją Joną Arvasevičių.

1.3. Iš valstybės archyvo išsireikalauti informaciją apie Dalios Grybauskaitės, dirbusios 1992 m. LR tarptautinių ekonominių santykių ministerijoje, siuntimą ar nesiuntimą, vykimą ar nevykimą į JAV Džordžtauno universitetą.

1.4. Kreiptis į JAV ambasadą Lietuvoje dėl informacijos apie D. Grybauskaitės 6 mėnesių vadovų kursus JAV Džordžtauno universitete – kuriais metais tai vyko ir kieno siuntimu bei finansavimu.

1. 5.

Dėl D. Grybauskaitės vykimo 1991 m. ar 1992 m. į JAV Džordžtauno universitetą VRK posėdyje apklausti liudytojais Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos Pirmininką Vytautą Landsbergį ir jo buvusį patarėją užsienio klausimams Ramūną Bogdaną, tuometinį Ministrą Pirmininką Gediminą Vagnorių ir jo pavaduotojus Zigmą Vaišvilą, Algį Dobravolską ir Vytautą Pakalniškį, buvusį užsienio reikalų ministrą Algirdą Saudargą, taip pat dabartinę Seimo narę Mariją Aušrinę Pavilionienę.

2. Nustačius, kad 2014-02-21 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų Dalios Grybauskaitės anketoje pateikti melagingi duomenys, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimų įstatymo 3 straipsnio analogija, atlikti šiuos veiksmus: 2.1. Per 48 valandas pretendentę būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalią Grybauskaitę supažindinti su VRK gauta ir surinkta informacija bei pasiūlyti Daliai Grybauskaitei pateikti paaiškinimus.

2. 2.

Jeigu pretendentas būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalia Grybauskaitė sutiks su Vyriausiojoje rinkimų komisijoje gauta ir surinkta informacija, ji turi nedelsdama papildomai įrašyti šią informaciją į savo duomenų anketą ar pataisyti klaidingai nurodytą informaciją, o jeigu duomenų anketa nebuvo užpildyta, ją užpildyti ir įrašyti nurodytą informaciją. Vyriausioji rinkimų komisiją – ne vėliau kaip per 24 valandas šią informaciją paskelbti viešai.

2.3. Išnagrinėjus gautą ir surinktą informaciją Vyriausiajai rinkimų komisijai priimti vieną iš šių sprendimų: 1) gautą ir surinktą informaciją pripažinti nepagrįsta; 2) kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą su prašymu nustatyti faktą, kad pretendentė būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalia Grybauskaitė 2014-02-21 savo duomenų anketoje nurodė neteisingus duomenis arba tokius duomenis nuslėpė.

2.4. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo informacijos gavimo ir surinkimo priimti sprendimą ir per 24 valandas nuo sprendimo priėmimo jį paskelbti.

3. Skubiai pretendento į kandidatus būti kandidatu į Respublikos Prezidentus duomenų anketą apie ryšius su užsienio specialiosiomis tarnybomis (struktūromis) papildyti klausimu, ar pretendentas nėra dirbęs TSRS GRU (TSRS Ginkluotųjų pajėgų vyriausioje žvalgybos valdyboje) ir įpareigoti visus pretendentus į kandidatus ir kandidatus atsakyti į šį klausimą.

Priedai: 1. 2009-02-26 pretendento būti kandidatu į Respublikos Prezidentus Dalios Grybauskaitės duomenų anketa

2. 1990-03-06 LKP/TSKP CK raštas Vilniaus aukštajai partinei mokyklai dėl patalpų suteikimo LKP/TSKP CK ir vertimas

3. 1989 m. gruodžio 29 d. Išrašas iš Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymo Nr.193 ir vertimas

4. 1990-03-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės potvarkis Nr.64p

5. 1990-04-02 d. D. Grybauskaitės prašymas dėl atostogų ir Išrašas iš 1990-03-30 Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymo Nr.50 , jų vertimai

6. 1990-06-19 Vilniaus aukštosios partinės mokyklos įsakymas Nr.65 ir jo vertimas

Pagarbiai, Zigmas Vaišvila

Naujausi

Komentarai (102)

Rikiuoti
Adomas2014-04-12 00:47

Niekas cia nieko nesiaiskins. Ne tokioi saly gyvenam.

skaitykite2014-04-11 03:04

ekspertai eu/del-referendumu-klausimas-pagrindiniam-referendumu-stabdziui-vytautui-landsbergiuitamsta-provokatorius-ar-bailys/

Beje,2014-04-11 02:49

prasta Grybauskaitės anglų kalba. O prisiskambinit ji Obamai tikrai neprisiskambins. Būka ramus. Net Vašingtone ją priimdamas Obama jos pavardės neištarė. Po DG spūvio jam Prahoje... tokius dalykus nepamiršta.

jo2014-04-11 02:10

tik uz Puteiki,o RORE2 gal geriau tegul eina "PEDOFILU RYTO" skaityti:}}

RORE 22014-04-11 01:56

Labai idomu, kaip menamas LR Prezidentas Rope arba Puteikis arba Paulauskas arba Balcytis arba apsitapsnojes paksius galetu tiesiogiai bet kada paskambinti Obamai ir kokia kalba pasikalbeti?? Todel alternatyvu prez.D.Grybauskatei sioje geopolitineje situacijoje tiesiog NERA.

sanitaras2014-04-10 18:18

studente, marš į palatą vaistukų gerti

naujas prezidentas2014-04-08 05:47

tautai padedant turi paleisti seima ir tauta referendumu panaikina visas partijas pries lietuva dirbusias kaltus I teisma ir skelbti laisvus rinkimus

DG2014-04-08 02:54

penkerius metus su niekuo viešai tiesioginiame eteryje nediskutavo ir nediskutuos, nes nemoka tai daryti. Tiesiog gėda dėl to. Ne gi nematote?

Laida su Miliūte2014-04-08 02:54

Geriausiai pasirodė naglis Puteikis. Nėra jokių abejonių. Tikiuosi Lietuva matė. Ladsbergis kiek supratau - lietuvą jau vadina putinija. N. Puteikis tikrai teisingai pasielgė ir palikęs konservatorius. Lietuva Puteikiui tikrai rūpi, tad turime ką rinkti.

Bet2014-04-08 02:30

kodėl kandidatė nedalyvauja prezidentiniuose debatuose? Miliūtės laidoje visi kandidatai surinkti, o ponios nėra.Matyt, bijo kažko

Prisiminimai2014-04-07 21:50

Keista,bet ir Leninas,ir Stalinas vis su vaikais fotografuodavosi.Taigi ir musu prezidente vaikucius labai myli.Vis ju apsuptyje.Juokinga,jei nebutu graudu.

Elva2014-04-07 21:44

Tik N.Puteikis gal pakeis ka nors.Sekmes jam.

Arne2014-04-07 21:32

-Pritariu 84-tajam :...„Įstatymų nesilaikymas ir įžūlus manipuliavimas demonstruoja, kad valdžiažmogiai pasiruošę pražudyti Lietuvą, kad tik išsaugotų savo mafijinę struktūrą. Žaviuosi Zigmo teisingumu ir atkaklumu!“

Jautis nera Jupiteris2014-04-07 21:10

Negi naivuolis Zigmas nesupranta,kad veikiantis Prezidentas nera toks pat eilinis kandidatas. Kai teisetvarkos institucijos priima nepagrista sprendima,tai toks sprendimas yra neteisetas. Tos institucijos realiai uz neteisetu sprendimu padaryma niekaip neatsako. Vienok gydytojai,imoniu vadovai,smulkus klerkai,eiliniai pilieciai,paprasti zmones,padare neteiseta sprendima,privalo atsakyti. Buna,kad paprasti zmones baudziami ir nepadare jokio neteiseto sprendimo. Jupiteris yra visai ne jautis.

stasys2014-04-07 19:50

ar tik ne tie "bildukai" čia Pikasa ir kalbina sau priimtu būdu :)) tu jiems aiški kad nagrinėti reikia faktus, o ne prielaidas , o jie tai kodėl tu " pipt" nelipi per tvora...jei taip arčiau. :))

oho!2014-04-07 19:11

Na ir apsiš. Dalia Burokevičiūtė! O kokios "kiaulės akys"!

Violeta2014-04-07 18:06

Mane labiausiai "sujaudino" nuotrauka su vaikais: Stalinas irgi labai mego su vaikais fotografuotis; taip pat nuslepe savo biografijos faktus; itarinejo ir seke visus ir viska;

Ǒ2014-04-07 17:54

Pikasas rašė: „Tačiau, net ir netikslumo atveju, reiktų dar įrodyti, kad D. Grybauskaitė tuo metu kaip nors veikė prieš Lietuvą.“ Matot, Pikasai - netikslumas nėra jau toks nekaltas dalykas. Jei ji būtų pasakiusi, kad biografija tokia, kokią pateikė 2009 metais, yra teisinga, bet ji vis tiek myli Lietuvą, daugybė oponentų jai atleistų. Tačiau dabar matomas akivaizdus ir sąmoningas biografijos perrašymas. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad Grybauskikė yra pažeidžiama, kad ja gali kažkas manipuliuoti. Pasakysiu taip - ji nėra ypatingai protinga ar išmintinga, nepasižymi net gera iškalba (man gėda klausytis jos kalbos „be lapelio“), tačiau jaučiasi, kad turi stiprų užnugarį. Tad klausimas, ar ji TADA kažkaip veikė prieš Lietuvą, gali būti išplėstas iki klausimo, ar ji DABAR veikia prieš Lietuvą. Aš manau, kad atsakymas į išplėstą klausimą yra teigiamas.

Pažanga2014-04-07 17:42

Demokratija yra esminis tobulėjimas, iš lėto pamažu proto kare gimsta tiesa.

PUTEIKIS-TIESOS PREZIDENTAS...2014-04-07 17:42

Registruokitės norintys talkinti Puteikiui... Tai vienintelis kandidatas, siekiantis panaikinti ,,valdomos demokratijos" santvarką, (t.t. panaikinti partinius sąrašus rinkimuose) .Kontaktus rasite puslapyje puteikis.lt arba siųskite kontaktinius duomenis el.paštu: uz demokratinesreformasETAgmail.com

Ǒ2014-04-07 17:41

Įstatymų nesilaikymas ir įžūlus manipuliavimas demonstruoja, kad valdžiažmogiai pasiruošę ne pražudyti Lietuvą, kad tik išsaugotų savo mafijinę struktūrą. Žaviuosi Zigmo teisingumu ir atkaklumu!

lija2014-04-07 17:37

Pikasai, tu gali atsakyti i klausima? Ar apsimetinesi konservatorisku durneliu ir toliau? Juk konservatoriu tarpe yra ir protingu, ne vien durniai, tai kodel tu apsimeti tokiu durniumi? Juk ne durnius tu? Kitaip gi nedirbtum konservatoriu komentatoriumi. Taves klausia - ar gali prezidente meluoti ar negali, taip ar ne. Atsakyk.

Pikasas to 73nr2014-04-07 16:31

Nelabai suprantu tokio paliepimo. Nesu niekam įsipareigojęs ir komentuoju pagal savo sąžinę bei įsitikinimus. Diskutavau apie kandidatės eurokomisarės D. Grybauskaitės biografiją dar 2009 metais. Iš esmės nieko naujo šiame rašinyje neradau. Tik nulėptas tarnavimas slaptosioms tarnyboms gali būti vertinamas kaip svarbaus fakto nuslėpimas. Čia apie tai nekalbama. Tie keli mėnesiai po Lietuvos Nepriklausomybės paskelbimo nėra visai aiškūs. Tačiau, net ir netikslumo atveju, reiktų dar įrodyti, kad D. Grybauskaitė tuo metu kaip nors veikė prieš Lietuvą. Kur kas sudėtingesnė situacija yra dėl išsiliustravusių 1600 KGB "bildukų". Kur jie dabar, kokiuose postuose dirba?

baisu kas darosi2014-04-07 15:54

Iki ko nusirito Lietuvos teisesauga/neringavenckiene com/.

Kotais2014-04-07 15:53

Pikaco paklodziu nesimato. AUUUUUU

to pensininke2014-04-07 15:47

Rasote Jusu norimo uz kuri balsuotumete Zmogaus kandidatuoti neprileido VRK ir Seimas .Todel dabar balsuosite uz p. Puteiki.Ydomu kodel tam Zmogui kandidatuoti neleido , o p. Puteikiui leido .Ka reikia tureti ir ka daryti , kad leistu .?

Jei2014-04-07 15:47

prezidente turi ka slepti,tai ji yra pazeidziama ie negali buti preditente,tai yra demokratįinese salyse

Tiesiog idomu2014-04-07 15:40

kaip pasielgs Vyriausiasis administracinis teismas.Na niekaip netikiu, kad patenkins prašymą pritaikyti laikinąsias apsaugos priemones. Na nors sistema ir nekreipia (viešai) dėmesio į Zigmo veiksmus, bet, manau,kad jie yra baisus galvos skausmas jai. Va ir dabar nuo penktadienio turbūt nemiega sistemos galingieji, sukdami galvas, kaip paveikti VAT. Trečiadienis bus idomi diena.

Kas lemia2014-04-07 15:21

Kiaulių maro aplinkoje turime apsispręsti, kas yra patrauklesnis rinkėjams - ligotas šernas ar rūkyta paltis.

stasys2014-04-07 15:20

73 .. Jums matyt mama pamiršo paaiškinti kuo skiriasi, žodžiai reikalauti ir prašyti. :)

Klaiku2014-04-07 15:16

Klaiku, kai žmogus 1991.06 men dar dirba Burokevičiui, o 1991 rudenį jau nepriklausomos Lietuvos tarptautinių santikių institute. Tai kas būtų leidęs padaryti liustraciją. Juk jie visi, buvę, ir suėjo į valdžią, prisidengę lojalumu nepriklausomybei.

Pikasai atsakyk2014-04-07 14:49

Pikasai, maciau taves klause, bet atsakymo zmogus nesulauke, tai atsakyk: „Laukiu konservatoriaus Pikaso komentaro šiuo klausimu dėl Grybauskaitės melo. Pikasas turėtų tai pakomentuoti ir išaiškinti, kad Grybauskaitės melas visai ne melas. Laukiu.“

ech2014-04-07 14:39

ir adamkus negyveno LT kiek priklauso, bet ji praleido, tad praleis ir sita

>67. Ir kada2014-04-07 14:32

na nemanau, kad Zigmui rūpėtų jūsų nuomonė, o juo labiau (prie jūsų) pritapti.

ruta2014-04-07 14:23

p. s. Permeciau komentarus , keista , visada maniau , kad reikia argumentuoti savo nuomone /pv. 10 , / kaip daro Gerb. Vaisvila , o ne tusciai rasyti nesamones . Priminsiu , jeigu tamsta sergate senatves dimensija , marazmu ar proto negalia . Per paneles Gribauskaites kadencija , Lietuva pradejo pirmauti ES pagal korupcija . Bet ne tik prezidento poste komunistine nomenklaturininke nesugeba veikti konstruktyviai . Budama finansu ministre leido Uspaskichui , per jo Jangilos firma isplauti 280 milijonu mokesciu , o Maximiniams 76 milijonus , cia jos 'kova' su oligarchais ! Vien Kusaites sufabrikuota byla ir glaudus bendradarbiavimas su Rusijos FSB tarnybom jau kelia labai negera smarve , kadangi prezidente kuruoja Lietuvos saugumo institucija . Gal paneles Gribauskaites praeites smeklos ipareiguoja buti tokiai lojaliai Rusijos saugumui ?

ruta2014-04-07 13:56

Man tai patiko , kad panele Gribauskaite talkino ponui Landsbergiui del vizitu i uzsieni ,paskui sis subjektas talkino panelei Gribauskaitei , del patekimo i prezidento posto , kaip sakant ranka , ranka plauna , arba tu man , as tau ... Abu buvo/ ? /sovietiniu ideologiniu instituciju veikejai , abu puikiai naudojasi sovietines nomenklaturos privilegijomis , ka daro ir toliau !

Pikasas2014-04-07 13:50

Sunkoka būtų rasti esminių skirtumų tarp žiniasklaidos propaguojamų kandidatų Z. Balčyčio ir A. Paulausko. Jei pirmasis gali labiau pasikliauti LSDP įtaka ir finansais, tai antrasis kandidatas nuo Darbo partijos, nors vienu metu bandė pristatyti save nepriklausomu kandidatu. Didžiausias jo rėmėjas gali tapti V. Uspaskichas, kuriam verkiant reikalinga galinga parama artėjant neskundžiamam Apeliacinio teismo nuosprendžiui DP ir jos vadovų byloje. "Naujos Darbo partijos" statusas gali būti nepripažintas legitymiu, o tada lauktų dideli finansiniai nemalonumai. Apie Viktoro perspektyvą taip pat galima nuspėti. Kandidatas B. Ropė gali patraukti senos kolūkinės nomenklatūros atstovus ir didesnius žemvaldžius. Šios dvi grupės, beje, šiais laikais gerokai tarpusavyje persipynę... Lentelėje pateiktas ne visas kandidatų sąrašas. Trūksta N. Puteikio reitingo. Tačiau 2,8 punkto išaugo "kito kandidato" eilutė. Neatmestina, kad tai įvyko dėl nepaminėto 7- o kandidato duomenų. Tad manau, kad šiuo metu N. Puteikis užimtų ketvirtą lentelės poziciją. Tad jis nebūtų tas "nykštukas",kuris žinomame multifilme tapeno atsilikdamas vorelėje paskutiniu paskui "Snieguolę". Lietuvos kairiesiems gal šis kandidatas yra pats nepatikimiausias, mažiausiai valdomas, nes niekad nežinai ką jis gali iškrėsti. Tam tikra rakštis jis buvo tapęs ir konservatoriams, nes jo išpuoliai buvo skiriami ir "prieš savus". Nemanau, kad jie būdavo tvirtai pamatuoti, tačiau atskiros pastabos, mano nuomone, turėjo ir savo pozityvią prasmę. Kartais į reitingų lenteles būdavo įtraukiami net nekandidatuojantys asmenys, tačiau nuolat "užmirštamas" kandidatas N. Puteikis. Ką tai turėtų reikšti? Pastarojo kreivė nuolat kylanti ir jis gali kai kam ar net daugeliui "sumaišyti žymėtas kortas". Nesakau, kad šis politikas yra būtent tas "princas ant balto žirgo" kurio laukia "Lietuvos mergelė". Stebina ir neramina šio kandidato populizmas, kuris remiasi daugiau į specifinį elektoratą, kovojantį, atseit, "prieš sistemą". Kai kurios tokios idėjos būna gal net "penktos kolonos" pakištos, tačiau jos gražiai skamba ir N. Puteikis pasinaudoja ir jomis. Beje, Naglis iš esmės yra tos pačios sistemos dalis, tačiau gerai jaučiantis koks populizmas didesnei visuomenės daliai vienu ar kitu momentu pageidautinas ir tuo sugeba puikiai pasinaudoti. Iki tokio aukšto LR Prezidento posto su tokiu kukliu bagažu jam būtų dar ankstoka lipti, tačiau, jei pavyktų V. Gaidžio ir kitų agentūrų propaguojamiems grandams Z. Balčyčiui ir A. Paulauskui "nušluostyti nosis" - būtų labai efektinga. Jei tektų rengti antrą rinkimų turą, tai būtų įdomu pažiūrėti, kaip didelė kairiųjų elektorato dalis galvas nudyrę žemyn kulniuotų balsuoti už "antisisteminį" Naglį Puteikį. Būtent tokios situacijos gali labiausiai bijoti visi kiti kandidatai, išskyrus D. Grybauskaitę, kuriai visi kandidatai gali būti nesunkiai įveikiami antrame ture, jei tokio prireiktų. Prezidentės reitingai krenta lėtai, nors pastangos tam dedamos didžiulės. Visi kiti kandidatai labiausiai ją atakuoja. Kartais tokiais metodais ir tokių "kreivų veikėjų", kad nuo tokių oponavimo jos reitingai turi didesnę galimybę būti išsaugoti iki pat rinkimų.

Ir kada2014-04-07 13:50

tas zigmas nustos taškytis,negi nesupranta,kad vien dėl to niekur nepritampa.O...kažkada buvau tokios geros nuomonės apie jį,deja,...eto bylo davno i neverojatno...

Beta Liepai2014-04-07 13:44

:)

Kodėl uždraudė HTB?2014-04-07 13:35

ntv.ru/novosti/888757/

rinkėjas2014-04-07 13:27

Dalia Burokevičiūtė- tikamiausias liberastinis kadras: su purvina praeitimi, todėl klusnus ir nuolankus.

Pensininkė2014-04-07 13:24

Balsuodama už Grybauskaitę pirmai kadencijai, nežinojau visos jos istorijos ir žiauriai apsirikau. Dabar balsuosiu tik už N. Puteikį, jei kito mano žmogaus neprileido VRK ir Seimas. Tikiuosi, jog jis energingas vyras, sąžiningas ir nėra susaistytas su praeitimi. Praėję 5 metai Lietuvai nieko gero nedavė, o tik labiau nuskurdino ir praskolino kartu su konservatorių ir liberalų kompanija. Tai patys gobšiausi žmonės, remiantys oligarchus.

Liepa-Betai2014-04-07 12:55

Miela Beta, tai aš irgi prisijungiu prie Jūsų- gerbiu tamstos argumentuotą nuomonę. Kad ir koks būtų gražus Baltas"apčy", kai nusičiaudai visi kažkodėl linki"į sveikatą"...? Iš grybų karalystės man skaniausi vyrai - baravykai, raudonikiai;dėl skonio tai juk ir nesiginčyjama, ar ne? O puteikis man labai primena Putino medį. Aš, Liepa,tikrai išmanau apie medžius.. ;) Gaila, kad daug lietuvių pamiršo,jog putinai - vaistas nuo šimto ligų!!!!!!!!!!!!!!! Vaistams vartojama putino žievė ir uogos . Žievė lupama anksti pavasarį,birželio ir gegužės(!!! ) mėnesiais,mat tuo metu ji lengvai atsiskiria nuo jaunų šakelių... ;). Taigi, kaip tik bus pats tas tinkamiausias metas balsuoti už gerbiamą Naglį Puteikį gegužės 11-ąją..! ;););)

Beta 52-am2014-04-07 11:52

:) " Puteikis - pijokas(bent jau buvo) Balčytis - myžnius", o Grybauskaitė ... stora. Renkuosi buvusį pijoką.

stasys2014-04-07 11:14

Labas rytas Liepa. :) matau pasiilgot ..šaunuoliai.:)

Liepa2014-04-07 11:01

..tik šuva gerai nuraukia apie įkandimus, pasiutligės"malonumus",ėdalo kulinarinius subtilumus, lenciūgų ir šeimininkų rūšis bei porūšius...// Su tuo ir sveikiname "būdų" gyventojus- šarikovus pirmadienio proga! Ką reikia atsakyti?-au,au! Geras cūcikas, geras... ;)

stasys2014-04-07 10:53

Sukramtytas maistas niekada žaviai neatrodys .. o tas Zigmo bandymas panašu kad bus to tik ir vertas. Sunku suprasti kokios taktikos laikomasi prieš Grybauskaite .. bet kol kas labai panašu į chaotišką padrikumą. .. įkasiu čia, įkasiu ten, .. be suderintų veiksmų plano tai tik laiko klausimas kada visa tai nuslops, rankoms nusvirus... ar ta busima konferencija nėra tos nevilties pirmas požymis. ? greitai pamatysime. Kaip žinia, pasiute šunys galiausiai vistiek sulaukia savo lenciūgo, klausimas tik iš kieno rankų.

Bjatch2014-04-07 05:40

F*ck that b*tch

52 Na ir kas dar? komentarui2014-04-07 04:31

Na ir kartok ,kaip malda :as uz dalia,as uz dalia ir t.t.Ir nesmeizk Puteikio ...nes ne i lietryti papuolei.

kuku2014-04-07 03:45

ko galima tikėtis iš žmogaus , kuris net savo biografijos nesugeba pateikti?

Na ir kas dar??2014-04-07 03:45

Aš vis tiek už Dalią. Tai pats geriausias varijantas Lietuvai,nes : Puteikis - pijokas(bent jau buvo) Balčytis - myžnius,kuris eina į rinkimus,kad kažkas iš socdemų turi eiti. Zuokas???? -na nejuokaukim. Jei Vilnius milijardą turi skolų,tai Lietuva prie Abonento kiek turės???? Ropė-negaliu pasakyti nieko blogo apie jį,bet,jei ir norės ką gero padaryti,suės ,nespės nei mirktelėti. Tamoševskis -štai ir pagrindinis ir tikras kandidatas. mėgins kas jį skriausti-Lenkija neleis. Štai kur Lietuvos gelbėtojas. O jūs - Grybauskaitė. Gerai pagalvokit,nes Tamoševskis žada atsiimti savo kandidaturą iš pr. rinkimų. Bent taip viena bobutė sakė.

to:26 Pumpurui2014-04-07 02:20

nedepresuok ir nestumk i nevilti kitu- tikek Tiesa ir ji nugales. Dekui Vaisvilai, kad eikvoja daug savo Gyvenimo laiko ir energijos, iesko Tiesos. Tikiu, nugalesime. Puteikis issikele pats, o ne ,,neaiskios jegos. Jis nera vejo blaaskomas, kaip teigia Pumpuras. Daugiau blaskosi Grybe - tai su vaikuciais, tai su mociutem, galu gale nubego net pas fizikus. Ach, kokia saldi ta prezidentine duona. I pagalba VRK ir Vaisvilai: interviu Lrytui 2009 m. Grybauskaite sake: ,,Bėdų buvo daug, kai man teko 1991 metais mokytis Vašingtone, Džordžtauno universitete. Teturėjau vienintelį kostiumėlį. Kontrastas tarp atvykėlių iš Lietuvos ir vakariečių buvo didžiulis. Bet man padėjo tai, kad nuo vaikystės gyvenau kukliai, ir toks jausmas kaip pavydas, kad kas nors geriau apsirengęs, neegzistavo. Bet, prisipažinsiu, patyriau labai malonų jausmą, kai, susitaupiusi šiek tiek pinigų iš nedidelės stipendijos, nusipirkau keletą naujų drabužių, o senąjį kostiumėlį tiesiog gatvėje išmečiau į šiukšlių dėžę. Tikrai buvo gera – iki šiol prisimenu." Perspausdino Tiesos. lt str. Politinės reklamos klasika: D. Grybauskaitė „Lietuvos ryte“ 2009 metais. Vaisvila pasiaukojo Puteikiui, R. Paulauskui, nes zinojo, kad balsai pasiskirstys. Dabar teturime nesistemini Puteiki, tad atiduokime jam savo balsus ir pagarba.

Vaisvila-jega2014-04-07 01:23

Cia Grybei kaip meskai per snuki su deglu. Irapojo sena lesbiete savo meslinais batais i Lietuvos Prezedento posta ir mano kad niekas nepastebes.

Liepa-Diedukui2014-04-07 01:10

Tai Jūs, Dieduk, beveik disidentas. Plius anksti supratot, kad menas reikalauja aukų... ;););)

TO 43. Padavimas (2014-04-06 20:23:08) (78.63.122.248) Parašė:2014-04-07 01:07

O kas jei butu atvirai kandidataves koks moisa,a?

Arvydas Brunius2014-04-07 01:05

Dalyte tau reikia savo sunelio ar dukrytes! As nors senis bet Tamstai su mielu noru padaryciau! Bet geriau duok kokiam sargybiniui juk yra graziu vyru!

pasiūlymas2014-04-07 00:32

Tie kas nematote savo kandidato Prezidento rinkimuose jokiu būdu neikite balsuoti pirmajame ture. O antrajame, jeigu prireiks, balsuokite už DG opponentą. Gal būt tas oponentas ir ne visai bus oponuojantis DG, tačiau taip bent jau parodytume savo galią, jeigu dar tokia neišblėsus.

Diedukas Liepai2014-04-07 00:31

Aha... Mokykloje "Elementoriuj", pirmo puslapio leninui ragelius pripiešiau, tai iš pionierių išvijo... Karti patirtis. Gali dabar iš pensininkų išvyt...

Romas2014-04-07 00:28

Vienareikšmiškai galima teigti, kad visos partijos susivienijo, bijodamos savo atsakomybės, už praskolintą ir išvoktą Lietuvą,jai Grybauskaitė nelaimėtų, nes ji įra stogas korumputos 24 metus valdančios nomenklatūros. Visos financinės bylos ilgai tęsdavosi, bet nei viena nepasiekė logiško finišo, jos buvo nagrinėjamos, tik naivuoliams nuramint ,po to tyliai numarinamos. Socialdemokratų, iškeltas kandidatas, tik dėl vaizdo, kad kažkas vyksta, nes dabartinės prezidentės jis nekritikuoja, kad jai nepakenktų, nes visi jie sėdi vienoje valtyje kartu su ja.

Padavimas2014-04-07 00:23

Staiga atsitiko stebuklas, išrenka Zigmutį į prezidentus, pirmoji diena rieda ašara, antroji daugiau ašarų, o toliau baisios raudos, ką daryti...? .

Liepa-Diedukui2014-04-07 00:21

...chm,na jau ne. Neverksiu ir Jums neleisiu ;). "Susirūpinusieji" paprastai išreiškia didelį susirūpinimą, kai žmonės juokiasi.// Neima juokas? Tai paprasta: paimkit kokį riebesnį paišelį ir pripieškit kokiam"puikiam","mylimam" politikieriui dideles ausis, ragus, ūsiukus... Tai dabar vadinama meno terapija arba plastinės chirurgijos eskizais ;););)

Romas2014-04-07 00:08

Kaip kitaip naiviom avelėm įrodyti, kad myli vaikus, reikia prieš televizijos kameras visada būti su vaikais. Ji tai puikiai supranta, nes dvi Garliavos nuskriaustos mergaitės, padarytos valstybės paslaptimi ir užmirštos, tai šią spragą reikia kažkaip užpildyti ir išsklaidinti abejones naivuolių.

Diedukas Liepai2014-04-07 00:07

Labas, Liepa. Buvo jau tas komentaras. Nieko naujo, toks skausmingas.Sėdžiu verkiu...

Liepa-Diedukui2014-04-07 00:04

Labas, Dieduk. O kaip Jums Nr.34 samprotavimai? Gal tas pumpuras kokioj užpiltinėj mirksta? Nes mintys laipsniais apsinešusios: žinot kaip būna,kai vienu metu ir linksma, ir liūdna... ;)

Diedukas > 37 - am.2014-04-06 23:48

10 -ą komentarą parašė tas, kur nuotraukoje su polikarpovna...Matai, koks laimingas.

???? >10 am2014-04-06 23:43

Apie ką čia?Nieko nesupratau?Ar ir rūbus išversdintus nešiojat?I

IR DAR2014-04-06 23:41

GERB.Z.VAISVILAI DIDZIAUSIA PAGARBA!

NUOMONE2014-04-06 23:40

GAL BUT JI PRIE TU VAIKU FOTKINASI ,KAD ATSEIT VA RUPPI JAI LIETUVOS VAIKAI...NEGYNE JI GARLIAVOS MERGAITES...PO PAGROBIMO MERGAITES,SAKE TIRTI...IR NUTILO PABIJOJUSI PAKSO LIKIMO...I ZMONIU PRASYMUS IS DAUKANTO A ,KUR RENKASI ZMONES KIEKVIENA MEN 17D ,JI NIEKAIP NEREAGAVO.DAR KARTA RASAU .TA VALSTYBE ,KURI NEGINA VAIKU ,TAI VALSTYBE BE ATEITIES.

Pumpuras2014-04-06 23:33

Zigmai, yra viena žiauri tiesa- niekam ta Grybės biografija seniai neįdomi. Šneka kietai, užtikrintai, visi alpsta dėl jos vaizduojamo stiprumo, nes jaučiasi už tvirtų (bobos) pečių. Pats Vaigauskas yr pasakęs, kad biografijų netikrina, o ta antroji dalis išvis "do lampočki"- nesvarbi. Kiek tu gali save alinti tom nieko nebelemiančom temom? Savęs bent pagailėk. Juolabiau, kad pats nė nespėjęs amtelti ir įkasti DG tiesiai akis į akį kokioj nors tiesioginėj LRT, pasitraukei iš tos kovos, kurioj būtum kaip lygus su lygiu pasirodęs kartu su DG. Visi savo pliusus ir minusus būtumėt atskleidę bendroj diskusijoj apie konkrečius Lietuvos reikalus, tada ir būt pasimatę , kas ko vertas, o ne tai, kas biografijose parašyta ar nuslėpta. Tuokart tave supratom, nes sakei, kad prasideda kažkas tokio, kas trukdys ruoštis rinkimams, bet kaip matom, kol kas niekas, o įtariu- tas pats , tas, "kažkas" netrukdo rengti konferencijas ir toliau tuščiai eikvoti paskutines jėgas. Dabar tikrai ne ten bandai įkąsti, tik užsitrauki dar didesnes patyčias iš gyvatyno- sunku bežiūrėti iš šono. Gal bent dešimt mano pažįstamų sąjūdistų , jau pensininkų, man atskaitė paskaitą, kad jiems visiškai nesvarbu kuo anksčiau kas buvo, svarbu, kad dabar gerai pasirodo ir "gerai dirbai Lietuvai". Štai kur bėda!!! Neatidirbom mes tinkamai su žmonėmis, užleidom juos du dešimtmečius, pamiršo jie komunistų padaryta žalą, melą ir šiandien jiems meldžias kaip išganytojams. O mes per tuos metus nepadarėm nieko, kad žmonės neprarastų atminties. O vat tie raudoni, gyvatės, pasitelkę dar ir landsbergistus, sugebėjo visus patraukt į savo pusę. Ir ką padaryt? Skaudžiai ir nykiai atrodo dabar tas mūsų bandymas žmones atbaidyt praeities šešėliais. Reikia kitų priemonių, tik atvirai- nežinau kokių, kiek ko išbandyta savoj aplinkoj- neveikia niekas. Kalbam, nervuojamės, patys savo nervus žudom, o rezultato jokio nėra ir nebus. Kviečiam žmones į tautos surinkimus- kiek jų išgirsta, ateina? Kviečiam apgint referendumą prie Seimo- kur tos pasirašiusių minios? Kviečiam rinkimuose palaikyt tautines jėgas- sunkiai sekas net 10000 parašų surinkt. Atbuko mūsų žmonės visiškai. Dar tikimės naujienų iš prezidento rinkimų? Nesapnuokim. Dar daugiau - jei kviesim visus aktyviai dalyvaut, ateis virš 50 proc, ir viskas- antro turo DG gali ir nebeprireikt. Remiantis sociologų skaičiavimais, kai aktyvumas yra žemesnis nei 50 proc. plius vienas žmogus, tačiau aukštesnis nei 45 proc. , norint laimėti rinkimus pirmame ture reikia surinkti ne mažiau nei 66,7 proc. balsų. Jeigu aktyvumas žemesnis nei 45 proc. , tačiau aukštesnis nei 40 proc. , norint laimėti pirmame ture reikia surinkti ne mažiau nei 74,1 proc. balsų. Aktyvumui žemėjant, pirmame ture reikiamų surinkti balsų riba auga iki neįmanomumo ribos. Pavyzdžiui, kai aktyvumas žemesnis nei 40 proc, tada surinkti reikia 83,3 proc. balsų ir kai riba siekia 35 proc. balsų, tada laimėti pirmame ture- be šansų.. O mes, kvailiukai , kviečiam aktyviai visus dalyvaut pirmam ture, sau kilpą ant kaklo neriamės. Taip kad dar nekalbėkim labai garsiai ir apie tai, kad antras turas tikrai bus. Vieninga konsrvkomuniagų gauja tikrai susirinks pabalsuot, o mūsiškiai kviečiami gali ir neateit. Dar ir dėl to, kad daugelis bijo pasitikėt vėjų blaškomu Puteikiu ar niekam nežinomu ūkvedžiu Rope. Jau vien parašų rinkimas už stipriai referendumininkų išreklamuotą Paulauską patyrė visišką fiasko, tas pats Puteikis, iškeltas neaiškių jėgų, vos 26000 parašų sukrapštė. Zigmai, ar neaišku, kokie išpūsti tušti dideli dideli burbulai buvo tau pakišti , kaip rimčiausiam varžovui, kad tik pasitrauktum? Patraukė tave - nebėr kuo pasitikėt nei vienu iš 7. Nesisteminius palaikiusi sauja tautiečių liko visiškai išblaškyta ir pasimetusi. Jie nebalsuos. Būkim atsargūs dėl rezultato. Atleisk, skausmingai, bet tiesiai rašau. Nepabėgsim nuo tiesos.

to 26 buduliui2014-04-06 23:07

svarbiausia siuo metu Lietuvaine putiniskos gresmes,o: gresme del Zemes,Zemes Gelmiu,Vandenu ,Oro erdvespraradimo; gresme del Lito praradimo; gresme vel issirinkti prezidente-a,tarnaujanti ne Lietuvos zmonems; visos kitos gresmes priklausys nuo to ar nustos ,isrinktieji' karkseti nesamones ir kistis kur nereikia.

Diedukas > 26 - am.2014-04-06 23:00

Taip, susitelkime. Man irgi neramu, dėl neramumų pasaulyje. O "Esama Prezidentė Dalia Grybauskaitė, kaip geriausia Europos politikė" turėtu būti paskirta Europos Prezidente. Tegu gaires dėlioja Vakarams, jie žinos kaip elgtis. Nesutinku tik dėl vidaus reikalų. Žmogui būdinga savo vidaus reikalus atlikti kožną dieną. Niekaip į antrą vietą nenukelsi. Štai jumi svarbiausia Rusijos grėsmės, o man svarbiau asmens higiena. Kodėl turiu laukti, kol susitvarkys neramumai pasaulyje? O kada bus metas pakalbėti apie prezidento rinkimus? Ar lauksim, kol neramumai baigsis? O jei nesibaigs? Paaiškinkit man, senam žmogui...

Liepa-Nr.262014-04-06 22:57

Ei, ko gi čia neurolingvistiniais programavimais žaidi? // Mes čia, Lietuvoj, ir tai Kremliaus žvaigždės neįžiūrim, o pačiam,išdykėli,tai ar ne Amsterdamo raudonųjų žibintų liepsnelės švyti?.. // Dabar lyg ir fetišu patapo tokios frazės kaip"rūsija","rūsai puola","grėsmės"... Nepadoru savo slėpiningus reikalus viešumoje reklamuot. Gėda! Matosi, zuikuti, kad jau puikiai integravot savo vidaus reikalus pagal"Vakarų gaires". //Tų modernių"gairių"nereikia- neimsim ir už "ačiū". //... Mes Lietuvoj turim dar geresnių politikų nei paties nurodytas asmuo. //Ir mūsų vidaus tvarka yra būtent pirmoje vietoje, kad ir kaip tau, integrante nelaimingas,to nesinorėtų...

kodel iki siol2014-04-06 22:51

grybauskaite neisbraukta is kandidatu sarasu????????

To 93.174.93.1452014-04-06 22:46

Ne Amsterdamui aiškinti kada metas kalbėti apie rinkimus. Sėdi ten ir tupėk, mes be jūsų žinom ką daryti, tamsta mokytojau.

7 kom.PILIETEI2014-04-06 22:43

Kai perlenki lazdą,tai gali atsirast 4galai.

26 kom.2014-04-06 22:40

Žegnokis ,gal tada nebesivaidens.Grybauskaitė jau liūdna Lietuvos praeitis.Vien pamačius ją šalia vaikų,iškyla Garliavos mergaitės grobimo vaizdai.Žiauru.

Galvokim pirmiausia apie Rusijo grėsmes2014-04-06 22:32

Putinas grėsmė – tad susitelkime ties NATO galia ir prieš kolaborantus. Apie prezidento rinkimus dabar kalbėti ne metas. Dabar nedrumskit vandens be reikalo. Esama Prezidentė Dalia Grybauskaitė yra geriausia Europos politikė, Lietuva nurodys gaires kaip turi elgtis Vakarai. Galvokim pirmiausia apie Rusijo grėsmes, visdaus reikalai turi likti antroje vietoje, kai susitvarkys neramumai pasaulyje.

marionetine komunistka2014-04-06 22:23

Ir i postus sustate marionetinius bevalius,bevsazinius, besmegenius....moralinius degradus. Ir panasiua palaiko

>>>23. mokytoja2014-04-06 22:15

Prezidente nezino, kas yra vertybes...Jos laikysena - prisitaikymas (=kolaboravimas) ir vykdymas, nesvarbu, kas ir kokius nurodymus duoda...

mokytoja2014-04-06 21:56

visi diktatoriai mėgo fotografuotis su vaikučiais. Bjauru žiūrėti. Ir kažkodėl niekad negirdėjau grybauskaitės pozicijos dėl moralinių "vertybių" brukamų mums iš EU.

Beta2014-04-06 21:01

Taip. Dar vienas nuopelnas "Lietuvos kuras". Kai FM Grybauskaitė Izraelio piliečiui Klabinui padovanojo 31-ną geriausią Lietuvos degalinę ir dar primokėjo 20 milijonų.

Ritareikia2014-04-06 20:59

reikia kreiptis i seima ,nepasitikime mes VRK ,uztai Vaigauskas ir paliktas ,kad suskaiciuotu taip kaip reikia Grybauskaitei .Yra dar laiko iki rinkimu ir reikalauti pakeisti VRK narius ,isskyrus Malinauskiene . Visi kiti yra pasodinti ne balsus skaiciuoti bet daryti nusikaltimus >

drąsus žmogus2014-04-06 20:50

yra Z. Vaišvila ir teisus, bet man dėl Jo labai neramu. Apsaugos tai Jis neturi. Neduok, Dieve. Aš Jam linkiu daug sveikatos ir kiek įmanoma saugotis.

Diedukas Betai2014-04-06 20:49

Pamiršot paminėt tų laikų "Lietuvos kuro" istoriją...

KAIP BEBŪTŲ2014-04-06 20:33

JEI JOS MORALINIAI GRYNUOLIAI YRA ŠIE PILIEČIAI, . SEKMOKAS KRYŽEVIČIUS KĖVIŠAS VALYS VAIŠNORAS RAULUŠAITIS MELIANAS PALAITIS

Beta 7. pilietei2014-04-06 20:01

Na, Vaišvila tai buvo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narys, vėliau Nepriklausomybės akto signataras, dar vėliau Lietuvos respublikos Ministro Pirmininko pavaduotojas, VSD vadovas. Paskutiniu metu kovoja dėl žmonių konstitucinės teisės į referendumą, dabar rūpinasi, kad Lietuvos respublikos prezidentu netaptų žmogus su neaiškia biografija, tuo pačiu galimai nelaisvas savo sprendimuose. Daug Zigmas Vaišvila padarė Lietuvai. O ką padarė Grybauskaitė? Kai Zigmas Vaišvila su žmonėmis stovėjo barikadose, Grybauskaitė Burokevičiaus pusėje kovojo savo 'mažąjį karą' už partškolos patalpas. Toliau neaišku... Toliau vėl neaišku kieno buvo išsiųsta į Džorntauną. Toliau Brazausko Vyriausybėje Finansų ministrė, padovanojusi VP 76 milijonus biudžeto pinigų ir EK. Toliau nepateisinusi į ją dėtų vilčių Lietuvos respublikos Prezidentė. Tai už ką ją vėl perrinkinėti? Kad dar kartą nusiviltume, ar kaip? Bet mes gal vis tik ne bandomi triušiai. Jei pati nesusipranta nekandidatuoti, tai reikia tiesiog jos neperrinkti. Ko ir linkiu Lietuvai. Nusipelnėme ir mes vieną sykį normalaus prezidento, o ne kažko bijančio net savo pačios biografijos. Įdomu, savo šešėlio Ponia nebijo?

UK2014-04-06 19:56

Oho,kiek Kgbistes ir komunistes Grybauskaites palaikytoju,23 metai nepriklausomybes,bet dar neisdvese komuniagu atmatos

Liepa-Nr.102014-04-06 19:54

Aš nesuprantu, ko čia nuolat rašinėja iš JAV ir nurodinėja, už ką mums balsuoti? // Tamstai,greičiausiai, patinka jankių agentai, ar ne? Gal ir nieko už 9 baksus prisivalgius "štrimsų" Chine buffete varinėt agitacijas neemigravusiems piliečiams. // Ten,Čikagoje, jums jau nebematyti, kad LT valdžioje sėdi komunistinė-briuselinė"grietinėlė". //Ir tikrai Visa Lietuva mielai nuo jos atsikratytų -pasiimkit tą"gėrį" pas save,prie Mičigano ežero ir džiaukitės iki išprotėjimo!!!!

deinis2014-04-06 19:52

Kiek visokiu raštų,spraukiu ,bet juk Grybauskaitė nepajudinama ,jei apie kita pretendenta būtų paskelpta faktų ,tai būtu suėde su visais patrakais o nuo prezidėntės nei plaukas nenukrito ,vot jums demokratija

Nusišnekėjimui taip ribos yra2014-04-06 19:52

Zigmas Vaišvila prieš Sausio 13-ąją ir Kovo 11-ąją!? Kartais sapalioti galima, bet ne Prezidento rinkimuose. Drįsti taip chamiškai ir primityviai net bandyti prikišti Zigmui Vaišvilai tokias nesąmones, tai reiškia, visų pirma, negerbti Lietuvos ir pačio ar pačios savęs. Gal norėjai jo vietoje Sausio 13-osios nakt5 pabandyti pab8ti vicepremjeru, atsakingu už gynybą!? Nusišnekėjimui taip pat yra ribos. Net jai už tai mokama.

Tai2014-04-06 19:50

masonų sąmokslas prieš Lietuvą.

pensininkas2014-04-06 19:40

Pritariu ir palaikau Z.Vaišvilos veiksmus. Negali kandidatuoti į prezidentus melagiai, slepiantys biografijos faktus, koloboravę su okupantais, ėję prieš Lietuvos nepriklausomybę iki ir po 1990 m. kovo 11 d. Burokevičiaus štabe.

UZ DALIA, UZ TIESA2014-04-06 19:38

tie kurie pasisako pries gerb. Grybauskaite, tie niekina ir sausio 13 ir kovo 11. tokie pasiruose putinui ir komunistams padus laizyti. o visos patriotines jegos balsuos uz Grybauskaite, nes Lietuvai reikia Vilties prezidento, o ne maskoliu agentu. DALIA - VISA LIETUVA UZ JUS!

Beta2014-04-06 19:37

Kad VRK nėra nuo nieko nepriklausoma, nešališka institucija, parodė parašų dėl referendumo tikrinimo visa procedūra. Darė viską, kad tik referendumą sužlugdyti. Zigmas Vaišvila teisus- Grybauskaitė apie save pateikė netikrus duomenis ir jos registruoti kandidate negalima. Bet įregistravo. Tai kaip galima patikėti tokiai VRK skaičiuoti balsus po rinkimų? Įdomu ką pasakys teismas ir kada pasakys.

Vinculis2014-04-06 19:26

Kiekvienoje konferencijoje Zigmantas pateikinėja absoliučiai naujus argumentus. Tiesa, kai kam atrodo - kad vis tuos pačius. Rytoj, matyt, pateiks tokius, prieš kuriuos jokios antgamtinės jėgos neatsilaikys. Patarkit, už kurį iš likusių šešių kandidatų balsuoti. Tikriausiai - už portale reklamuojamą Balčytį. O gal klystu?

pilietė2014-04-06 19:24

kuo daugiau pilat purvo ant Grybauskaitės ,tuo mes daugiau ją remsime.Vaišvilai, nenaudok be reikalo energijos,geriau parašyk ką tu nuveikei per 20 nepriklausomybės metų? Jei negerbi kitų, tai gerbk nors save. Nežemink savęs.Lazda turi du galus ,žiūrėk, kad neatsisuktų lazdos smaigalys į tave patį.Balsys irgi juodindamas kitus apsijuodino tik save.

Von2014-04-06 19:16

is sosto sita komuistine melage,susimane mat valdove patapti,jos vieta ant naru,tai butu svelniausia bausme sitai vartanciai savo skura komuniagai.Kaip tau negeda,melage?

Lietuve2014-04-06 19:02

Tu esi siuksle,Grybauskaite

Pensininke2014-04-06 19:00

liudna sakyti, kad Lietuvos sviesuomene uzsisedejusi siltose brangiose kedese palaiko meluojancia Grybauskaite , net studentams skiepija nuomone, kad rinktu Grybauskaite. Viskas perkama ir parduodama vardan asmenines geroves.

Pikasai, kur gi tu? Ateik, Pikasai, pakomentuok2014-04-06 19:00

Laukiu konservatoriaus Pikaso komentaro šiuo klausimu dėl Grybauskaitės melo. Pikasas turėtų tai pakomentuoti ir išaiškinti, kad Grybauskaitės melas visai ne melas. Laukiu.

karalienės2014-04-06 18:43

princesės, princai, karaliai vakarų pasaulyje nuolat su vaikais pozuoja...jiems tai atrakcija, kai pasirodo visuomenėje. Mes juk lietuviai, mūsų žvilgsniai nepraslįs pro tai, kas mums palanku...juk mes mokomės iš didžiųjų:)

Ǒ2014-04-06 18:33

Grybauskikei ateina galas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi