Sauliaus Skvernelio vyriausybė pasiūlė parlamentinių partijų lyderiams pasirašyti naują susitarimą dėl gynybos politikos gairių.

Svarbiausias naujojo vyriausybės siūlomo susitarimo punktas – 2,5 proc. BVP gynybai pasiekti 2030 m. Apie tai rugpjūčio 26 d. LRTDELFI televizijos laidoje „Savaitė“ Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininko Vytauto Bako pavaduotoja, konservatorė Rasa Juknevičienė, socialdemokratų pirmininkas Gintautas Paluckas ir laidos vedėja Nemira Pumprickaitė.

G. Palucko teigimu, didininti finansavimą iki 2,5 proc. BVP finansavimui nėra teisinga.

„Konstitucija kalba apie nemokamą gydymą, apie nemokamą švietimą, tai šitie konstituciniai įpareigojimai politikams kažkaip yra užmirštami“, – dėstė socialdemokratas.

Tačiau laidos vedėja pateikė neatremiamą argumentą, kodėl reikia didinti finansavimą gynybai.

„Bet kai ateis okupantas, tai nereiks nei nemokamo gydymo, nei švietimo, ir dešra pigi apkars netgi“, – atskleidė N. Pumprickaitė.

Replikuodama G.Paluckui, visus taškus ant „i“ sudėjo R. Juknevičienė.

„Man sunku net klausytis tokio neatsakingo kalbėjimo. Ir nežinau, ar iš tiesų žmonės nesuvokia, kur mes gyvename, kokiomis aplinkybėmis mes gyvename. <...> Aš dar griežčiau pasakyčiau – aš nenorėčiau, kad socialinius reikalus Lietuvoje tvarkytų V. Putinas.

Mes esame labai rimtoje situacijoje. NATO čia atėjo mums padėti ne todėl, kad jie neturi kur dėti pinigų. NATO šiandien kalba jau ne apie 2 proc. 2 proc. – tai yra grindys, nuo kurių reikia atsispirti. <...>

Aš tikiuosi, kad šita socialdemokratų partija pakeis savo požiūrį. Ten vieno labai svarbaus dalyko dar nėra, kurį mes siūlysime. Mes norėtume pasiūlyti, kad būtų į šitą susitarimą įrašytas tikslas parengti susitarimą dėl hibridinių grėsmių užkardymo, įskaitant ir politinę sistemą<...>

Dar kartą kartoju: aš nenorėčiau, kad tą socialinę sistemą pas mus valdytų V. Putinas, aš noriu, kad Lietuvos valstybė išliktų.<...>

Šalia mūsų karas vyksta, Europoje. Jūs buvote Ukrainoje?

Turbūt buvote, jūs žinote, kad šiomis dienomis žmonės žūsta? Ar jūs suprantate, šalia ko mes gyvename?

Tai nėra, kaip jūs sakote, menamos grėsmės. Grėsmės yra tos, kurios surašytos viešai Nacionalinio saugumo pagrindų įstatyme ir taip pat surašyta tai, ką mums duoda Valstybės saugumo departamentas ir KAM Antrasis departamentas lygiai taip pat.

V. Putinas grasina, o ne mes“, – išaiškino jaunajam socialdemokratui patyrusi konservatorė.

ekspertai.eu primena, kad pagal advokato, profesoriaus Stanislovo Tomo skundą, Jungtinių tautų žmogaus teisių komitetas (JTŽTK) šių metų 26 d. paskelbė Valstybės saugumo departamento Grėsmių nacionaliniam saugumui sąrašą prieštaraujančiu minties laisvei ir įpareigojo jį panaikinti.

Visą aštrią diskusiją (jei nedomina prieš tai rodoma pornografija) žiūrėkite nuo 15:55.

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013700973?embed

Naujausi

Komentarai (60)

Rikiuoti
senis 59-am Dzukui2018-08-30 22:35

pritariu jusu nuomonei, kad nereikia svaistyti pinigu. Pilnai uztenka keleto batalionu su sarvuociais ir kulkosvaidziais. Rusija, deja, nepuls, o dabartiniams valdantiems kgbistams, apsiginti nuo ipykusiu baudziauninku, pilnai uztenka turimos karines technikos. Nereikia uzmirsti, kad milijonas lietuviu, kurie galetu sukilti pries dabartine,fasistine sistema, yra isvaryti is Lietuvos. Geriau didinti min. atlyginimus, pensijas, ir taip nuleisti gara.

Dzukas > 58. yel“l“ow submarine2018-08-29 17:02

As nebandau gincytis su tamsta ir sutinku, bet kalba buvo apie kita. Savaime aisku, kad kalbeti apie kazkokia Lietuvos ginyba nuo saliu-agresoriu yra kvaila ir juokinga, bet tai nereiskia, kad nereikalinga ginyba. Gresmiu pakanka ir be karo. As jau anksciau rasiau - Lietuvos karines pajego, tai 2-4 mobilus, gerai apmokyti ir gerai ginkluoti spec. daliniu batalionai. Visa kita bereikalingas pinigu svaistymas.

yel“l“ow submarine to 57. Dzukas > 56. yel“l“ow submarine2018-08-29 16:39

na tai, viskas sutarta ? :)) - gyventi padoriai ir dar gintis nuo latvių ir estų galime/pavešime :) - klausimas tik - o jie tipo agresyvūs, tipo ar yra prasmė žaisti “karą“ ? - , žo, tamsta puikiai paliudijai, kad visa kita yra iš šizofreniškų fantazijų sferos : bet kokie kliedesiai apie litchūanijos galimybes apsiginti nuo kažko kito - tame tarpe ir nuo rimtos, nehomogeninės stichijos, yra niekiniai ... , - viskas priklauso tik nuo vienos ar kitos geopolitinės “srovės“ valios ir geranoriškumo , nepriklausomai nuo visokių “narysčių“, ir juo labiau - nuo “valstybės valdymo doktrinų“, - nes net sudėjus į krūvą visa tai, kas išvogta per 20+ metų, sunkiai gautųsi apsiginti nuo lenkų ar gudų (teoriškai) :))) ... , - vienžo viskas žymiai “žemiškiau“ - jei bėdoj nenori likti “šiknoj“, turi gerbti kaimynus ir turėti su jais gerus santykius :)) - o litchūanija , akivaizdu, šito negali suvokti, nes tam stipriai prieštarauja gen. suteneris ...

Dzukas > 56. yel“l“ow submarine2018-08-29 16:09

Klausima as suprataum bet cia nera atsakymo ir buti jo negali. Ne komentatoriaus reikalas kurti Lietuvos karini biudzeta ir apibrezti priesus. J. M. issake bendra koncepcija ir ji, mano nuomone teisinga. Lietuva, esant protingam valdymui, visiskai pajegi aprupinti auksta pragyvenimo lygi. Jusu nuomone Lietuvai nereikalinga ginyba? Jeigu reikalinga, jus galite apibrezti kiek lesu reikia skirti ginybai? Jus neatsakysite i tai, nes nera pacios ginybines doktrinos. Is esmes, teoriskai Lietuva gali apsiginti tik nuo Latvijos ir Estijos, Lenkija tikrai nepasiekiama. Net neabejojiu, kad puikiai suprantate apie ka eina kalba - ne apie skaicius, o apie valstybes valdymo doktrina. Jeigu dirbti ir tusciai nesvaistyti, pinigu visada ir viskam uzteks, resursu tam pakanka. Kliutys tam yra dvi - naryste ES ir naryste NATO. Tai ir yra svarbiausia.

yel“l“ow submarine to 55. Dzukas > 54. velesas2018-08-29 15:04

šiaip, tai mano komo pagrindinis klausimas ir buvo apie tai, nuo ko ruošiamės gintis, ir kokias lėšas tam yra prasmė skirti :)) - iš čia ir “priekabiavimas“ prie vieno gerbiamiausių mano akiračio tikrų nuoširduolių J. M. :) - kokia, atsiprašant, gali būti kalba apie “lėšų užteks viskam - tik “teisingai“ dalinkime“, jei nėra žalio supratimo apie kokias sumas kalbama ??? - jei ginsimės nuo latvijos ar, iš bėdos, lenkijos, tada sumos dar suvokiamos, - o jei ginsimės nuo visų pindosų sufantazuotų “grėsmių“ ir dalyvausime pindosinio karinio sektoriaus rėmimo schemose, tada sumos visiškai iš kitos operos :)))) - todėl principinį klausimą vadinti “priekabiavimu“ tamstai stipriai nerekomenduočiau :)))) - doktrina, ne doktrina, - bala nematė :) - bet toks tvirtinimas iš palubinsko, jog “lėšų užteks viskam“, atrodo stipriai komiškai :))

Dzukas > 54. velesas2018-08-29 14:21

Konkreciau... kur radote priekabiavima? Ar gal turite nuomone - ginyba nereikalinga? Ar gal J.M. turejo pateikti ginybos doktrina? :DDD

velesas>49. Dzukas > 48. yel“l“ow submarine2018-08-29 11:47

Deja, šįkart "kablių ieškote" Jūs. Kad prisikabinti prie Jalovo komentaro. Vienareikšmiškai. Tuo tarpu, 48.pasisakymą vertinu kaip labai ir labai aiškų, tinkamą ir puikiai išsakytą.

ddd2018-08-29 01:53

Nebuvau as toj ukrainoje ir nemaciau kas ten su kuo kariauja...vieni sako ,kad su rusija ,o kiti sako ,kad su savo salies pilieciais...nesu taip pat girdejes ,kad putinas tiesiogiai butu grasines lietuvai...gal as ka praziurejau...

stasys2018-08-29 00:29

J. M. Neteisingai mąstote , skiriamos gynybos išlaidos irgi kuria savo dalį Lietuvos BVP , o tai tie patys mokesčiai Sodrai ir t. t. Kalbėdami apie poreikį didinti gynybos procento skaičių nuo BVP .. 0,5 pr. kalbame apie perspektyva iki 2030 turėti Lietuvoje šauktiniu kariuomene su prievole visiems Lietuvos piliečiams atiduoti duokle karinei tarnybai . Su tuo biudžetu kuri turime šiandiena to padaryti neišeina. Dėl bendros informacijos manau suprantate .. kad Lietuvos kariuomenė smarkiai skiriasi nuo to ka matėte prie sovietu .. todėl bandyti sausai lyginti kaip kažkokį formalu skaičių kuri būtina pasiekti NATO formate yra klaidinga . Tas siūlymas siejasi su norų stiprinti Lietuvos saugumą keliant pačiu Lietuvos piliečiu pilietiškumo ir patriotiškumo apraiškas . Čia neina kalba apie tankus ir lėktuvus .. Tam kad orientuotis išlaidose nesunkiai galite pats susirasti informacija o kiek gi išleidžia kitos šalys kurdamos savo gynybos pajėgas .. nuo to pačio BVP. Skaičius prasideda nuo 3 proc. Čia tik viename laidos vedėja neteisi , negali visko paversti amžina „rusai puola o mes ginamės“ STRATEGIJA . Laikas pradėti kalbėti aiškiai kam tie pinigai išleidžiami ir ko mes tikimės ateityje už juos gauti

J. M.2018-08-28 21:16

Sutinku su 50-uoju komentaru "suldu-45" ir paaiškinu, kad tai mano - nepartinio žmogaus, jau nebedirbančio senjoro, tačiau gyvenimą stebinčio žmogaus nuomonė. Ji išplaukia iš N. Pumprickaitės laidoje dalyvavusių G. Palucko ir R. Juknevičienės išsakytų minčių. Aš palaikau G. Palucko nuomonę ir norėčiau, kad panašiai pasielgtų ir kiti tautiečiai bei piliečiai, kurie dalyvaus artėjančiose savivaldybių, Prezidento ir Europarlamento rinkimuose. Galėčiau išsakyti daugybę argumentų, patvirtinančių G. Palucko ir, manau, jo vadovaujamos partijos nuomonę. Visų pirma tai 2 proc. nuo BVP skiriamų gynybai yra NATO standartas, o ne kažkokios grindys, nuo kurių reikia atsispirti siekiant lubų. Pasakykite kuri NATO narė prašo Lietuvos priimti "pasitiktinį planą" - 2,5 procento nuo BVP? JAV Prezidentas ar NATO vadovai to prašo Lietuvos vadovų? Neteko girdėti. Tad kodėl vežimą reikia statyti pirma arklio? Negi tie "pasitiktinio palano" papildomi 0,5 proc. nuo BVP taip jau sustiprins NATO galybę? Juk Trumpas šiuo klausimu turi galvoje turtingas Europos valstybes - NATO narius, kurios toli atsilieka nuo Lietuvos. Jis giria Lietuvą už savo finansinių įsipareigojimų NATO organizacijai vykdymą. Ar EU ir NATO yra lygiateisių partnerių sąjunga? Jei taip, tai kodėl turtingas Liuksemburgas (0,8 proc. nuo BVP) ir daugelis kitų turtingų valstybių nevykdo šio NATO standarto? Kodėl jos, būdamos daug turtingesnės gali taip elgtis, panaudodamos BVP lėšas savo piliečių gerbūviui? Kuo Lietuvos piliečiai blogesni už tų valstybių piliečius? Tik tuo, kad turi sienas su Rusija ir Baltarusija ir pirmieji pairtų karo, kurio neturi ir negali būti baisumus? Tik nereikia čia kalbėti apie Krymą ir Ukrainą - tai atskira tema. Kur mūsų valdžia, kuri turi užtikrinti normalų žmonių gyvenimą, kur jos diplomatija ir protinga politika, siekiant apginti savo valstybės ir jos piliečių teisėtus interesus? O gal NATO, tame tarpe ir JAV nevykdys 5-ojo NATO organizacijos punkto? To tikrai negali būti ir tą V. Putinas tikrai žino. Tai iš kur tas pataikavimas, tas lindimas į "vieną vietą - s... ), kai to niekas neprašo? Man tai primena Griškevičiaus ir Songailos bolševikų vyriausybių pataikavimą Maskvai. Išlaikant NATO standartą (2 proc. nuo BVP), kylant ekonomikai didės ir lėšos, skiriamos gynybai. Galiu parašyti dar daugybę argumentų, G. Palucko nuomonei palaikyti, bet gal užteks. Nekalbėsiu kiek lėšų galima būtų paskirti soc. atskirčiai mažinti ir kitiem poreikiams tenkinti (pasiskaičiuokite patys - BVP X 0,005. Maloniems tautiečiams ir piliečiams siūlau rimtai pagalvoti už ką balsuosite per ateinančius rinkimus ir kaip po rinkimų reikalausite išrinktųjų kaip vykdyti duotus rinkiminius pažadus.

suldu ->45. J. M.2018-08-28 19:09

Politikai nenusileidzia is dangaus, jie ateina is zmoniu. kokio aukscio reikalavimu kartele, tokios ir kompetencijos. realybe tokia, kad teorija ir lieka teorija.

Dzukas > 48. yel“l“ow submarine2018-08-28 18:45

Nezinau kas tamstai nepatiko, bet susidaro ispudis,kad banaliai "prikibote" prie J. M. Kiek suprantu, jis ne disertacija rase, o paprasta komentara. Kokio velnio jam "lukstenti" ta ginyba? Yra salis, yra ir salies ginybine doktrina. Komentaras buvo apie protinga biudzeto naudojima. Jus ir nepaaiskinote apie koki moksla, svietima, kultura klausete. Jus neteisus... jeigu yra noras prisikabinti, tam pakanka kito lygio kandidatu. Galu gale galite papasakoti, kaip gluminu tamsta as, nes palaikiau komenta. :DDDDD Aiskus, ir su pozicija, komentaras, dalykas retas.

yel“l“ow submarine to 45. J. M.2018-08-28 17:26

tamsta taip atsainiai rašote : galima rasti lėšų viskam : - “ir socialinės atskirties mažinimui, kad Lietuvoje nelinktų žmonių gyvenančių žemiau skurdo ribos, išskyrus tą menką dalelę moraliai žlugusių tinginių, pasirinkusių bomžo gyvenimą, ir gynybai, ir mokslo bei kultūros vystymui ir t. t.“ - šitoje sekoje glumina žodis “gynybai“ :)) - sorry - gynybai nuo ko ??? - nuo ko litchūanijai yra prasmė ir poreikis gintis ? :)) - nes jei kalbama apie konkrečias lėšas gynybai, tai ir “priešas“ turėtų būti gan aiškiai artikuliuotas, nes nuo “visko“ neapsiginsi :)) - taigi - nuo ko tamsta planuoji ginti tomis lėšomis, “draugiškai“ padalintomis su mokslu, kultūra, švietimu, sveikata, “socialke“ ir t. t. ? - ko tai žiaurei trūksta aiškumo :)))))))))))))))))

stasys2018-08-28 17:04

šaunu kad kaimynai ekspertus lanko ir visai padorias mintis čia palieka .. pabosta skaityti "proktologu' ataskaitas apie padėti ana ten toj ..vietelėje .

Dzukas > 45. J. M.2018-08-28 16:43

Pilnai pritariu tamstos mintims.

J. M.2018-08-28 16:38

Apsaugok, Viešpatie, nuo tokių "viską išmanančių, viską suprantančių ir neklystančių karingųjų amazonių". Labai norėčiau su jomis padiskutuoti tiesioginiame eteryje. Galėčiau ir dabar atsakyti į tą N. Pumprickaitės - "O kai ateis okupantas tai..." , bet nematau prasmės. Pasakysiu tiktai vieną sakinį: - išmintingai, dorai, sąžiningai ir kompetentingai valdant tokią nedidelę valstybę kaip Lietuva, galimą rasti lėšų viskam: ir socialinės atskirties mažinimui, kad Lietuvoje nelinktų žmonių gyvenančių žemiau skurdo ribos, išskyrus tą menką dalelę moraliai žlugusių tinginių, pasirinkusių bomžo gyvenimą, ir gynybai, ir mokslo bei kultūros vystymui ir t. t. Tačiau... tačiau tam reikia pakankamai daug Žmonių, kuriems dora (moralė), sąžinė ir tikroji kompetencija yra realiai egzistuojančios dimensijos. Ką čia daug samprotauti... Patys sau atsakykite į klausimą: - Ar elitiniai žiniasklaidos grandai turi minėtas dimensijas? Tą patį klausimą užduokite visų valdžios institucijų (teismai, įstatymų leidžiamoji ir vykdomoji valdžia) darbuotojai? Žmonės, kuriems teko artimai susidurti su šiais ponais lengvai atsakys į šiuos klausimus. Sėkmingos vasaros pabaigos ir auksinio rudens visiems šios svetainės senbūviams -komentatoriams ir darbuotojams.

stasys2018-08-28 15:01

Juodam scenarijui ..paprašyk putino atveš pigesniu maisto produktų tau personaliai .:))

Juodas scenarijus2018-08-28 14:49

Kada gi baigsis gąsdinimas žmonių Rusijos grėsme? Ar tai nėra gąsdinimas tylėti, gąsdinant žmones Rusijos karine grėsme, o tuo pačiu kelti kainas? Juk labai gerai- žmonės tyli, nebruzda,ir žmonės nepanikuoja dėl kainų kilimo, nes juk "artinasi" karas... Metai iš metų, Rusija, puola Lietuvą, ir vis neužpuola, o kainos kyla ir kyla, ir niekas to maisto kainų kilimo nesustabdo...

to stasys lithuanijos debilas2018-08-28 14:18

tu jau gal pats su savim isaiskink,nerasinek savo nesamoniu,debile

Raselės atmintis serga2018-08-28 13:26

Raselė kažkaip pamiršo, kad jos brolelis dirba rusijoje ir su rusais, bet tai jos negąsdina, kad dirba realiai putino valdomoj šaly. Viduriuoja moteriškė

stasys2018-08-28 11:29

Suldu .. tikra propaganda kalba aktualijų tema , tik tai ja daro vertinga ir matoma . O apie ka kalba ekspertai .? kokias temas gvildena tamstos galvelė .? Kaip išversti (JTŽTK) tekstus ? , ką apie juos mano R. Paksas .. kuriam troli gražu nėra įdomus tokio sienlaikraščio „aktualus skambutis“ dėmesys . Paskutinio pusmečio ekspertu iniciatyvos netapo labiau matomos ir diskutuojamos Lietuvoje . Ta tamstos paminėta propaganda Lietuvoje turi vizija Lietuvai o reiškiasi ir ateitį ... o ka turi ekspertu mastymo galiorkos Lietuvai ?.. pozityvu pesimizmo varianta Lietuvai .?? Nežinau .. tai kaip ir duobė .. žemiau kastis kaip ir nėra kur .. nebent kurmiais save pervadinti ..

332018-08-28 11:14

2,5% BVP tai apie 30% biudžeto. Kodėl vsi kalba tik apie 2 proc., - kad atrodytų mažiau? Tai didžiuliai pinigai

Taigi2018-08-28 11:04

Tos moteriškės vaikų neturi. Ir algas už lojimą gauna neblogas. Gali ginklavimuisi atiduot ir visą algą. O mums reikia vaikus išauginti už tuos "bloznus" pinigėlius. Kuriuos rusai žada pult, tegu tie ir kiša pinigus į nusenusius bokserius.

šita Die Kurve Juknevičienė2018-08-28 01:43

buvusi kgbistė jau senai išp...o visiems smegenis, Dieve, sutramdyk šitą bobą.

raska sliundra2018-08-28 00:55

gal pati jukne suka sesk i vagona ir pisk i siberija

Mano nuomone,2018-08-27 23:33

rusai į š-dą rankų nekiš-patys baigiame išnykti.

gerulis2018-08-27 23:31

O ten kodėl vyksta tas karas toje Ukrainoje ? Gi paimtu piotras porošenko ir nutrauktu tuos karo veiksmus, piotras iš karo daro didelį pinigą prisidengdamas propoganda " rusas puola" kaip pas mus vilniaus brigada apginklavo policija vakarietiškais ginklais už "auksinių šaukštų" kainą, poto nužudė Lingį, o pagautas dekanidzė teisne vebleno, kad žydukų biznį Lietuvos respublikoje persekioja. Na matot yra daug niuansų kuriais dangstoma korupcija, o propoganda tai tik dėmesiui nukreipti. O kariuomenė yra LR valstybės pasas.

Vytas2018-08-27 22:23

"NATO čia atėjo mums padėti..." Kas gali didesnę kvailystę sugalvoti, kad NATO atėjo mums kažkuo padėti. NATO - karinė organizacija, su kurios pagalba JAV sprendžia savo pasaulinės hegemonijos klausimus. Ir reikalingi mes NATO tik tiek, kiek tai JAV padeda spręsti jos tarptautines ar vidines problemas. Juknevičienei tik tenka priminti, kad JAV ar Anglija per radiją tuojau po karo nuo 1945 metų skelbė, kad jei ne rudenį, tai pavasarį "ateis", jūs tik kovokite su rusais. Ir gulė lietuviai nuo kulkų, neturėdami jokių šansų sulaukti ateinančių. Nes jie atėjo tik dabar, po 70 metų, kai čia ramu, o mūsų teritorija reikalinga manevrams. Bet gal Juknevičienė gali įvardyti bent vieną šalį, į kurią JAV atnešė taiką ir klestėjimą? Gal tai Sirija? Gal tai Ukraina? Gal tai Libija ar Jugoslavija?

To 31 Piliečiui2018-08-27 21:08

Koks skirtumas, ką atima, žada grąžinti, o negrąžina, pensiją, ar išmoką? Apsičiupinėk, gal Dievo dovana pas tave kiaušiniene pavirto, o galvoje kralikai šeimyną didina...

Piliečiui2018-08-27 20:42

Jūs gavote ne pensiją, o išmoką už ištarnautus metus. O pensija yra tik priedas,sulaukus pensijinio amžiaus. Nepainiokite dievo dovanos su kiaušiniene.

manau2018-08-27 20:39

Juknevičienei nepatikėčiau netgi šeimos biudžeto tvarkyti. Isterikams negalima leisti priiminėti sprendimų,nes jų sprendimai-absurdiški. Kurgi matėte,kad neįgalaus proto žmonės, valdytų valstybę.

cha2018-08-27 20:30

Pati kariuomene nieko nereiskia. 1940 metai mes turejome ir tankus, ir neblogai ginkluota kariuomene, ir avaiacija, kuri nenusileido Rusijos aviacijai, o gavosi visiskas snipstas. Dabar butu tas pats, didele valdininkijos ir liaudies atskirtis neduos jokiu rezultatu. Galit skirti nors ir 5 proc. taip dar labiau nuskurdinant tauta, tai pirma agresijos diena, visos haubicos bus paliktos ir armija issibegios.

////////2018-08-27 19:29

graudu skaitant toki straipsni del pinigu didinimo ginybai juk lietuva puola konservine gauja valgininku korupcija ir tikruju valstybes lesas grobianciu produktu nebaudzianti teisesauga bet ne vadinami isores priesai

suldu2018-08-27 18:54

Man patinka stebeti politiku ir nevisuomenisku pilieciu reakcijas i politikams i kaulus iaugusi isitikinima, kad politikai sako tik tiesa ir jiems argumentacijos nereikalingos. Kaip jie ziuri issprogusiomis akimis i politika ir sukioja pirsta prie smilkininio,o laikui atejus, toliau sekmingai balsuoja uz ta pati, kuriam pries kiek laiko sukiojo pirsta prideta prie smilkinio. Kaip ir dazniausiai buna, lietuvoje nevyksta jokios viesos politines diskusijos apie valstybes valdyma ir visuomenei jautrius klausimus. pokalbiu laidos, kaip si yra tik balu rinkimas, kaip paluckio atveju. sis "teisuolio" pojutis nepraeis be pasekmiu, ta jau juntame, organizuojant ir teisiskai stumiant "kova su propaganda informacineje erdveje".

Oksana2018-08-27 17:57

Iš kur tokie tikslus duomenis, jog Rusija pradės Lietuvos puolimą, pradedant nuo 2030-uju? Sėdės ir lauks, kol koncervai, teisingai pasisavins kariuomenės lėšas?

yel“l“ow submarine to 23. Andrius.A.2018-08-27 17:50

nu jo :))) - stasiotas čia truputį sublizgėjo, pagalvojęs be beretinio šablono :))) - tik visa esmė ir yra tame, kad neįmanoma sukurti/turėti “stiprios“ litchuanijos kariuomenės ne socialinių poreikių sąskaita, nes litchūanija yra ne tik prasiskolinęs ubagas, bet dar ir ubagas nykštukas su profesionalios prostitutės mentalu :))) - o antras klausimas - kam aplamai reikia tos litchuanijos kariuomenės ? - stiprios ar silpnos, ar dar kažkokios ? - visa geopolitika niekaip nepriklauso nuo tokių špicų, kaip litchūanija :) - viskas sprendžiama visai kitame lygmenyje - todėl stasiotas, rašydamas “Norint įtikinti visuomene kad to reikia, laikas rinktis kitus argumentus“, praktiškai galvoja apie visuomenės apgaulę ... , - tik jam norėtųsi “kitokių“ argumentų :))) - tik aš sunkiai įsivaizduoju adekvačius argumentus, galinčius įtikinti protaujančius žmones, jog litchūanijai, kažkokio “b“ ,verta tapti taikiniu bet kokiam rimtam konflikte tarp pindosijos ir rusijos :)) - juo labiau, kad rusija visais kanalais jau užkimo aiškinti, kad “baltijos tigrų“ jai už dyką nereikia, kaip nereikia ir visų kitų kekšiškų paranojikų :)))) - vienintelis prašymas tik - kad jie netargavotų su pindosais savo geopolitine padėtimi ir debiliška rusofobija! - o dėl viso kito galima sutarti žmogiška kalba :)

EJ2018-08-27 17:26

Bet neteisinga, kad lietuviska tautine televizija yra okupuota konservatoriu ir pumprickaites. Salin rankas nuo tautos televizijos! ... Kazkodel tie zalieji- valstieciai yra labai kuklus ir neatima is konservu televizijos. O pats laikas butu, nes arteja rinkimai. Konservai laikosi isikibe i TV, nes be TV- jiems bus sakes. Visa ju hipnoze apie "rusai puola" nuplauks perniek.

Andrius.A.2018-08-27 17:19

Džiaugiuos galėdamas pilnai pritarti 15 Stasiui.

V. Ladas2018-08-27 17:15

Kai nuo pačios tie reikalai priklausė, tai sumažino tą duoklę militarizacijai iki minimumo, o dabar ardosi, kad per gerklę kitas galas matosi. Štai atvyks Merkel, tegu tą įkalba bent iki 2 % savo dalį pakelia, tai nereiks ubagei Lietuvėlei plėšti duonos gabalą nuo pensininkų, ir gal bent kariams veteranams atimtas pensijas pagaliau grąžins. Apie tas - molčiok, nors policijos veteranų asociacija yra viešą pareiškimą padariusi. Na, bus rinkimai... O Rusijai - , ne iki puolimo, duokdie pačiai apsiginti nuo didžiulio spaudimo ir priešiškos apsupties.

žopa2018-08-27 17:00

Nesuprantu,kam gynybai reikalingi puolamoeji ginklai.Gynybai reikalinga patrankos,o ne haubicos ir tankal.Haubicos ir tankai puolimo ginklai,kam jie reikalingi Lietuvai.Gal iš tikrųjų koncervai ruošia provokaciją prieš Rusią.Jeigu taip,tai Lietuvai bus proga vėl tapti valstybe,nes šita gauja išsilakstys,o visi emigrantai sugrįš statyti naują Lietuvą,nes išvažiavo protingiausi.

Pilietis2018-08-27 16:40

Skvernas neatiduoda buvusiems pareigūnams ir kariams nacionalizuotų pensijų, nuo 2010 m. nei 1 Eur nepadidino jiems pensijų. Štai taip valstybinių pensijų gavėjai diskriminuojami prieš senatvės pensininkus. O dar ponas taikosi į prezidentus.

sterva2018-08-27 16:38

ėmiau ir nebeišlaikiau blaivus proto.... palūžau... pabandžiau pamąstyti paprasto žmogelio protu, už kurio pinigus egzistuoja ir kariauja bet kokie rėžimai.... žmogelio, kurio sūnūs privalo eiti kariauti ir ginti tariamą "savo" rėžimą, o tam karui vadovauti gali tik "savo" rėžimo godūs sūneliai... Mano manymu, gyliai px paprastiems žmonėms, koks rėžimas valdo jo "socialinius" reikalus, "savas" ar "svetimas". Jam visai nesvarbu kas perpaskirsto jo darbu uždirbtus ir iš jo atimtus pinigus. Maža to, kad atima, tai tie rėžimai dalį jo pinigų skiria ginklų pirkimui, neva to žmogelio "gynybai" nuo kito rėžimo, ir tais ginklais dar turi eiti ir kariauti to žmogelio sūnūs.... Bet kur čia tas to "elito" indėlis?

Linas Hermanas2018-08-27 16:29

Rasai Jukne vis protavičienei Šizofrenijos protrūkis.

Dzukas2018-08-27 16:26

Cia labai tinka rusu pasisakymas - "маразм крепчал и шиза косила наши ряды".

herbalistas2018-08-27 16:22

Pati provuokoja ta karą... Siutina aferistė.... Mes jau dabar skoluose kaip šilkuose, tas 2.5%bvp nacionaliniam saugumui būtų pražūtingas lietuvai, kodėl gina ją saugumas?

stasys2018-08-27 16:18

pats faktas diskusijos rodo kad laikas pereiti prie konkrečiu planu viešinimo Lietuvos kariuomenėje . Formalus skaičius 2. 5 proc. nuo bvp iki 2030.. kaip ir nerodo realaus poreikio o diskusija paversta pirštu traukimu kas kiek ištemps. Palucko pozicija labai teisinga .. Norint įtikinti visuomene kad to reikia, laikas rinktis kitus argumentus . Lietuvai reikia stiprios kariuomenės , bet jos nebus jei ja turėsime kitu socialiniu humanitariniu sričių sąskaita .

EJ2018-08-27 16:12

Je, je. Juknevicienei ir jos komandai nebera kur trauktis. Jeigu jiems pavyks tauta itikinti, kad rusai va-va jau puola- jiems galbut pavyks issilaikyti valdzioje. Jeigu tauta neissigas- konservatoriams teks dar labiau "susitraukti". Prarasti valdzia jiems tolygu mirciai... O Putinas labai aiskiai sako, kad neketina nieko pulti ir jaudinasi tik del savo salies saugumo, nes NATO bazes jau labai priartejo prie Rusijos...... Zinoma, kad Lietuvos konservatoriu valdymo stilius yra perimtas is JAV. Amerikos armijos ir saugumo strukturos gauna is biudzeto neisivaizduojamus pinigus ir, kad islaikyti sias milziniskas pajamas, militaristams reikia pateisinimo. Jeigu nera prieso- reikia ji surasti. Jeigu nera karo- reikia ji isprovokuoti, nes be karo nebus darbo ir uzdarbio. Sunki uzduotis Donaldui Trampui sumazinti islaidas ir padidinti pajamas, nes Armija ir Saugumas iprato prie fantastiniu pajamu.... Tuo paciu keliu noretu eiti ir lietuviski konservatoriai.

sterva2018-08-27 15:51

Na, štai ir sulaukėm! Rusijos rėžimas nuo šiandien gavo sankcijų porciją už rusijos piliečių nuodijimą. Už anglų narkomanų nuodijimą, reikia manyti, sankciojos dar ruošiamos.... Žinoma, man keista, kodėl ne pirmiau už anglų narkomanus gavo, bet už rusijos piliečius!?!?... bet mums reikia išlikti blaiviems ir suprasti, kad vakarams dabar labiau rūpi Putino rėžimo užgniaužti paprasti rusų žmonės... Čia man irgi kažkaip ir kažkiek keista, bet stengiuos neprarasti blaivaus proto...

yel“l“ow submarine2018-08-27 15:43

delfidės televizinė versija už visų mūsų pinigus ..., - kasdieninis absurdas ir pasityčiojimas iš visų ..., - deja, daugeliui veršių, mazochizmas yra įgimtas reikalas - jie spoksos tą delfidės tv ir tikės ja, nepriklausomai nuo to, koks melo ir propagandos tankis bus toje psichopatijos ir totalaus debilizmo skylėje ..., - su tokiais “tėvynainiais“ gyventi - neapsakomas “kaifas“ :)

U-22018-08-27 15:41

Nemira Pumprickaitė galetu patikslinti kokio okupanto ar politikos milzino dešra taip apkarto jos burnoje, pagal galimybes prisiminti jo veida ir gal net kreiptis y "me too".

investuotojus atbaido tokiomis kalbomis2018-08-27 15:24

o kas noretu investuoti i tokia nesaugia valstybe, kuria bet kada gali pulti pats baisiausias pasaulio priesas? gal toks ir yra tikslas atbaidyti kuo daugiau zmoniu nuo lietuveles?

jeronimas2018-08-27 15:19

Iki kiek reikia nekesti Lietuvos,kad taip naglai galetum meluoti ir gazdinti dar neemigravusius is Lietuvos. Jukneviciene ,matomai dar tikisi patapti ministre,ir vel pirkti auksinius bliudelius su saukstais ir sakutem?? Ar tes vertoliotais skraidinimus privaciu namuku,kur issiviepus aiskins ,kad tai buvo pasiruosimo karui ir gynybai veiksmai??? Nors as lrt nebeziuriu senai,jau po to kai siauras is valdovo posto buvo perejes i boilerines sargus. O kas liecia tuos 2,5 proc nuo BVP,tai amerika tokiu silpnaprociu ir tautos isdaviku senai iesko . Ir kaip matom sekasi amerikonams puikiai. Pirma surado ,kas uz maisa doleriu adamkoviciaus kankinimu kalejima sukure. Dabar ,kai vokietijos merkeliene amerikonams pasake,jog nedidins savo puse procento Nato,tai atsirado lietuvisku isdaviku,kurie jau kalba ,kad didins iki 4 procentu. idomu,ar jau gavo tie mokesciu moketoju pinigus svaistantys valdzios niekseliai vel maisa is amerikonu su doleriais,ar dar tik tikisi gauti???

sterva2018-08-27 14:13

Negaliu patylėti, kai paskoma tik pusė tiesos... ten 36:00 minutėj nutylėjo, kad rusai kėsinasi ne tik į savo agentus Skripalius , bet jau ir į visai paprastų užnarkomanintų žmonių gyvenimus. Tai jau konkretus kapitalizmo pamatų griovimas... Tik sankcijos Rusiją "pagydys"..

Prašalietis2018-08-27 13:38

„Bet kai ateis okupantas, tai nereiks nei nemokamo gydymo, nei švietimo, ir dešra pigi apkars netgi“, - atskleidė N. Pumprickaitė." Lietuvoje dar yra daug gyvų vyresnės kartos žmonių,kurie žino kaip buvo iš tiesų"prie rusiško okupanto". Durnių laivo prie valdžios lovio besistumdančių užsislapstinusių 75 metams beretinių KGB-istų,jų kompanjonų komunistų bei jų palikuonių,padedant juos aptarnaujančiam personalui,"protingai"eiliniams žmonėms ir šiandiena stumiamas primityvus ir nesibaigiantis dūras apie"rusų nepraeinančius norus užgrobti lansberginį durnių laivą su visais skurde egzistuojančiais jo neišsivaikščiojusiais eiliniais keleiviais",bent kiek suvokiančiam pasaulio realybes tautiečiui,turėtų būti juokingas iki apsikakojimo.

Albina2018-08-27 13:29

...Kas iš Lietuvos beliko? Tiktai sauja išdavikų! Tai kieno SAULĘ dabar velka Lietuvon "nusipelnę gyventi geriau"?

tai kad2018-08-27 13:26

amerikonas Lietuva paverte Poligonu,karo poligonu...tik kolkas isrinko ne sizofrenike,tai neiseina masineles/karo/ uzvesti...o cia sitokiu bobialu vapaliojimai lygus zerro...to pacio pavadinimo kine ir yra sparnuota fraze-kiek reikia but prisisikus,kad va/perkvalifikuosiu/sitaip nusisneketi apie pigia desra,ir taip lysti Tautos apvaginetojams siknon,ir dar eteryje,palaikant nauja vagysciu schema-2.5 procentelio......

jei2018-08-27 13:14

kas puls ir 4 procentai nepadės, tik bus nuskurdinti eiliniai žmonės. O geriau būtų jei tos vadinamos poniutės dingtų iš eterio.

darka2018-08-27 13:00

Nuo 2,5 procentu daugiau galima pavogti,kuo didesnis procentas to daugiau auksiniu saukstu...

birkinas2018-08-27 12:53

tik vatnikai nesupranta rusijos gresmes, nes jie laukia putino su rozemis, nori kad lietuva butu istrinta is pasaulio zemelapio

Net nebestebina,2018-08-27 12:51

kad net kalėjimo nebuvo, nes jo iš ties nebuvo ... Va Mažeikių naftą dykai padovanojo ... Va Lansbergis žmones iš jų namų išvarė kuriuos jie buvo gavę iš valstybės ir brandaus amžiaus juose sulaukę ... Grėsmė milijonieriui buvo ta miške stovinti trobelė, - neatgavęs jo protėvių lūšnos, - anas būtų patapęs bankrotu . Iki Trampo pakako 1. 5 proc. Dabar Amerikai grėsmė, jei negaus 2. 5 proc. Tad kieno interesus gina moterėlės ? Kaip giliai reiklia įklimpti, kad šitaip save "ant durniaus" rodyti ? Giliai įklimpta, teks iki galo šaukti - -Lenino dvasia po lova krebžda ...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi