ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Bendradarbiavimas su KGB Lietuvoje nėra nuodėmė(76)

Aiškėja, kodėl Lietuva taip niekada ir nepriėmė Desovietizacijos įstatymo ir kodėl visuose pagrindiniuose valstybės postuose sėdi neprisipažinę ir užsimaskavę KGB agentai, po Nepriklausomybės paskelbimo tapę karščiausiais Lietuvos patriotais.

„Laisvo laikraščio“ 1-ojo puslapio fragmentas
„Laisvo laikraščio“ 1-ojo puslapio fragmentas

Aiškėja, kodėl Lietuva taip niekada ir nepriėmė Desovietizacijos įstatymo ir kodėl visuose pagrindiniuose valstybės postuose sėdi neprisipažinę ir užsimaskavę KGB agentai, nuo Nepriklausomybės atkūrimo tapę karščiausiais Lietuvos patriotais, paskelbė balandžio 19 d. „Laisvas laikraštis“.

Šį kartą jūsų dėmesiui – dokumentai, liudijantys konservatorės, Europos Parlamento narės Laimos Andrikienės bendradarbiavimą su KGB.

Kuo toliau, tuo labiau darosi aišku, kad bendradarbiavimas su KGB nėra joks blogis, greičiau atvirkščiai: jei buvo kagėbistas, nepriklausomoje Lietuvoje tokiam žmogui atsiveria kur kas didesnės perspektyvos, negu jis būtų, pavyzdžiui, antisovietinis disidentas.

Naujausi

Komentarai (76)

Rikiuoti
Kim Jong Grybė2014-10-27 03:09

Vienu žodžiu, dvėskite badu, o jeigu dar bruzdėsite, mes jus sušaudysime. Poniali? Niponiali? Pojmiote! Ruošiu nekonvencinio karo projektą, visi, kas protestuos, automatiškai yra Lietuvos priešai, ir juos galima naikinti. Baigiau. Prijom okončen. /copy LL/

skaitytoja2014-05-27 12:59

taip - pamateme KGB anketa su parasais - tai kyla klausimas kas toliau, ka kas nors darys del to? kodel niekas nieko nedaro siuo klausimu? vadinasi tokie tai ir irodymai.....

Artojas2014-05-16 23:44

Ko jūs gerbiamieji pikstate ant tų elinių kgbistų, juk jų vadai buvo Lietuvos valstybės prezidentai: Brazauskas, Paulauskas ir kiti. Ar ne KGB vadovai nukreipia ugnį nuo savęs, ant tų, kurie rašė tik pažimėles, a ?

ha2014-05-01 00:48

Čiem bolše v armiji dubov, tiem kriepče naše oborona...

Lie-tu-va būk laisva!!!!!2014-04-27 21:39

Todėl koncervos milijonus "kompensavo" kažkokiems žydams, o Lietuvos pensininkams - špygą: iš jų atėmė tuos milijonus!

Niekada2014-04-27 13:12

neabejojau. kad Landsbergis KGBistas, jo visa laikysena tokia, pasirises tautine juostele pakakleje, o ant liezuvio istisa tautos koneveikimo menkinimo ir provokacine programa. Manau, kad tai kietas KGBistas.

Pritariu2014-04-27 02:38

Prašaliečiui,tiesa 100%. Bet gaila, kad LT dauguma gyventojų, jau tik nemąstančios daržovės...

Karjera - prabangus gyvenimas2014-04-26 14:02

Apie buvusius KGB agentus, kaip ir apie buvusius komunistus galima pasakyti tik tiek, kad dažniausiai - tai žmonės be pasaulėžiūros. Tikroji jų "pasaulėžiūra" ir gyvenimo tikslas - asmeninis praturtėjimas, darant karjerą, nepriklausomai nuo to, kas bebūtų valdžioje. Žlugus komunistinei santvarkai, kai kurie iš tokių žmonių gudriai sužaidė taip, kad būtų užkirstas kelias į valdžią ateiti tikriesiems Lietuvos patriotams, kad nebūtų priimtas desovietizacijos įstatymas, kad nebūtų ugdomas tautinis patriotizmas - juk visa tai užtikrina ne tik jų nebaudžiamumą, bet ir tolimesnę karjerą.

Prašalietis2014-04-26 13:40

Šaunuoliai JAV ir vakarų europos valstybės, kad pasaulyje provokavo ir provokuoja, finansavo ir finansuoja visokias tautines "revoliucijas". O joms "nugalėjus", kuria "nepriklausomas" pseudovalstybes,stato į valdžią reikiamus tautinius niekšus. Tokios "valstybės" pasmerktos amžinam skurdui ir dar lieka amžinai prasiskolinusios naujiems tikriems šeimininkams, organizavusiems ir finansavusiems šias "revoliucijas". Tokios JAV ir kitų vakarų išsivysčiusių valstybių "revoliucinės slaptos investicijos" atsiperka, nes porevoliucinėse pseudovalstybėse tik ir gali būti minimalus 1000 litų kai normaliose vakarų valstybėse jis yra 1000 eurų, nors maisto kainos beveik nesiskiria... Tegyvuoja JAV ir vakarų organizuojamos visame pasaulyje "revoliucijos". Pasaulyje protingos valstybės papildomai uždirba gerus pinigus ir nedirbdamos, organizuodamos revoliucijas skurdžių ir kvailių kraštuose ir pastatydamos į valdžią jose reikiamus tautinius niekšus, kurie patys nersis iš kailio už sotesnį duonos kasnį ir vers dirbti visus tautiečius už skurdų duonos kasnį tikriems šeimininkams.

Skaitykite2014-04-25 22:09

A.Kubilius nuslėpė, kad už 1 mlrd. 800 mln. Lt išsinuomotas suskystintų dujų terminalas uždirbinės pensijas norvegų ir JAV pensininkams

Kad2014-04-25 19:29

federalistei Andrikienei Lietuvos valstybingumas nerūpi.Ji save mato kaip įsivaizduojamos Europos valstybės-federacijos,kur šalių valstybingumui vietos nelieka, poniūtę,bet ne Lietuvos valstybės pilietę,patriotišką žmogų, atsidavusį savo valstybei Lietuvai.

To 63. Rinksime2014-04-25 18:26

Apsaugok Dieve nuo tokių ale "už lietuvą kaip liūtas" Visą kitą kaip nors patys susitvarkysim.

to 62. Tokiam2014-04-25 18:24

ir kur tu čia matai melą. Dokumentų kopijose ar pateiktuose faktuose... matyt iš stukačevskių giminės būsi... ką jau darysi.

Rinksime2014-04-25 18:18

Grybauskaitė,nes ji už lietuvą kaip liūtas.

Tokiam2014-04-25 18:17

melui peržengtas bet koks padorumas.Seniai aišku,kad šis portalas dirba rusams.

tam 60 komentatoriui2014-04-25 13:05

na na , o pats skaityti nesugebi ? ar teksto nesupranti ? o gal suvokimas pašlubavęs? Matai dokumentą su pavarde? čia ekspertams dirbti fsb nereikia , nes jau yra kas dirba ir jau senokai . Šlykštu, asmuo ir vėl iš konservatorių - "patriotų" ir dar europarlamentaras . Aš vis galvodavau kodėl jie tokie greiti kitus kaltinti ir 'šnipinti"? Pasirodo "vagie kepurė dega" greičiausiai jie taip yra apmokyti . Kokie apgailėtini ir praradę gėdą.

PAKVIPO FSB MESLU2014-04-25 12:55

VEL PASIPYLE MESLAS IS EKSPERTU ,KAM DIRBAT FSB ZIURKES ?

STEBUKLAS ,O GAL DEZINFORMACIJA?2014-04-25 12:52

GERI TIE MUSU KGBISTAI ,UZ LIETUVA KOVOJA ,O TIE NE KGBISTAI MUS I RUSIJA TRAUKIA IR BANDO LIETUVA VEL PO RUSIJOS PADU PAKISTI ...

Gražina2014-04-24 13:46

Niekaip nesuprantu... Juos viešai skelbia KGBistais, o jiems nei motais! Nei patvirtina, nei paneigia. Kas mūsų valdžioj atsakingas už tai, kad galutinai atsikratyt KGBistais? Tai dirbkite, mielieji! Išaiškinkite visiems, kodėl jie neprisipažino ir bauskite! Išmeskite KGBistus iš visų valdymo postų! Apsivalykime nuo to brudo.

grybautojas2014-04-24 03:33

Turėjom ne Prezidentę, o apsoliutų nulį, kuri nieko nepadadarė Lietuvos žmonų labui. Kas man labiausiai įsiminė- tai Garliavos tragedija ir jos globoti pedofilai, piliečių sušaudymas prie seimo, Lietuviškų bankų sunaikinimas,senelių apvoginėjimas, jaunimo varymas iš Lietuvos, Europos Tarybos bachanalija, banderininkų lankymas ligoninėje ir melas apie biografiją ir suskystintų dujų terminalą.

Eilinis Šveikas2014-04-23 19:14

Siūlau leitenantą Dubą į Gen. prokurorus.

naujas kandidatas2014-04-23 19:04

Esu idealus kandidatas į gen. pro-kur-oro pareigas: - moku tyliai tupėti kišenėje; - neturiu nei savo nuomonės, nei valios; - nemoku rišliai kalbėti/rašyti; - stropiai vykdau telefoninius įsakymus; - turiu didelę patirtį oriai sedėti krėsle; * Ir svarbiausia - esu bailys.

Leitenantas Dubas2014-04-23 15:56

Apie tai aš jau šnekėjau su ponu apskrities viršininku.

Darijus2014-04-23 13:51

Pritariu Nr.25-am. Visa valstybė tarnauja JAV interesams. Buvę KGB agentai perverbuoti CŽV ir Co. Tad ar yra skirtumas, kam parduodi sąžinę: rusams ar amerikonams? Paprasčiausiai - varyk ant KGB, nukreipsi dėmesį nuo savęs. Juk tik kvailys gali teigti, kad KGB - tai gėris.

nuuu2014-04-23 05:49

o tai jūs kada apsispręsit? Jums gi nato blogai, amerikonai blogai. Vadinasi kgb agentai yra gerai? Savi gi. O gal ne savi nes ne agentai? Žinot pagal šliužišką rangumą ir pagal mėgstamus rusiškus išsireiškimus akivaidu jog jūs patys kgb bendradarbiai. Už ką pardavėt Lietuvą? Už dešros gabalą?

dar yra durniu2014-04-23 05:32

Norinciu balsuoti uz komunistus ?

Jei tiketi2014-04-23 04:33

anoniminemis apklausomis, tai yra sansu, kad koloborante Grybauskaite, po pirmojo rinkimu turo isviso liks 3, o jei lenkai gerai subalsuos ir ketvirta. Velykas svenciau su didele vidurinio sluoksnio tautieciu gauja, sokie tokie verslinykai, keli diplomatai, du seimunai, trys zurnalistai, tai issiaiskinau viena dalyka, kad bent jau Uzsienio ministerijos personalas, ukio ministerija, vidaus reikalu is socialines apsaugos klerkai balsuos pries Grybauskaite... ir tai man paaiskina, kodel taip skiriasi internetiniu portalu, ir sociologiniu apklausu duomenys. padekokim Daliai Grybauskaitei uz pasirodyma Lietuvos politineje padangeje, ateidami i rinkimus ir balsuodami uz savo sirdies ir proto kandidata. As balsuosiu uz Nagli Puteiki, mano kaimyne Zanka uz Balcyti, o Tomekas zada balsa atiduoti Tomasevskiui, ogi Vytas duos Paulauskui.

vaje...2014-04-23 04:06

ale matai,koks keistumas tų lietuvių.juos labiau domina,kas ten toj Maskvoj dedas,o kas pačioj panosėj,tai jau ne... ;) Nu jo,kam čia skaityt tą delfi,juk tokią nereikšmingą informaciją pateikė apie šalaševičiūtės ir šiaulienės įstatymo projektą.aš jau beveik gailiuos,kad tik laiką sugaišau beskaitydamas dar ir komentarų skiltį... Pilnai pritariu Raigerdui,patariančiam neskaityt ;)

Apkalta Grybauskaitei2014-04-23 03:05

Pagrindinis susidorojimo su banku Snoras motyvas buvo jo sprendimas 2009-aisiais pirkti 34 procentų „Lietuvos ryto“ leidybinės grupės akcijų paketą. Tiek Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė, tiek nuo 2008-ųjų šalį valdžiusi konservatorių koalicinė centro-dešinės vyriausybė negalėjo atleisti „Snoro“ savininkams už objektyviai kritiškus „Lietuvos ryto“ straipsnius, todėl tuometė valdžia ir ėmėsi neteisėtų, nepamatuotų bei tokių drastiškų veiksmų -tiesiog sunaikinti banką Snoras.

>45 - vagims baltomis apykaklemis2014-04-23 02:57

O KIEK GAVO GRYBAUSKAITE SU KUBILIUMI IS SKANDINAVU BANKYRIU UZ JU KONKURENTO BANKO SNORAS TYCINI SUZLUGDYMA?! AR MES DAR GALVOJAME UZ JA BALSUOTI?!

Raigerdas apie 25-ą2014-04-23 02:51

Tai tas pats niekingas kenkėjas, kuris kartais komentuoja kaip Darius Ratkus iš TEO. LT, arba pasirašo moteriškais nick'ais. Nors ir neskaitau Delfio, bet ten yra neblogas straipsnis apie KBG-istų žiaurumus:"Slaptoje laboratorijoje Maskvoje - kraupūs bandymai su žmonėmis" Ten rašoma apie Leidykla „Briedis“ išleido dokumentinę mokslų daktaro N. Petrovo knygą „Budeliai. Jie vykdė Stalino užsakymus“ „Ar išmokome istorijos pamoką!? Nikita Petrovas, remiantis dokumentais, pasakoja apie sovietų VČK-OGPU-NKVD-KGB nusikalstamą veiklą - nuodų bandymus su žmonėmis, sufabrikuotas automobilių avarijas, politines žmogžudystes, neįtinkančių žmonių kankinimą ir naikinimą. O šitam kenkėjui iš TEO. LT vaidenasi, kad KGB buvo vos ne labdaringa organizacija.

to 32.2014-04-23 02:35

Taip, galvojame už ją balsuoti. O tau nepatinka, Romanovo, Antonovo , Borisovo ir Uspaskicho pastumdėli?

Tomas J.2014-04-23 02:34

"Nesuprantu koks skirtumas „KGB“, ar ne? Man asmeniškai tas pats. Svarbu kad būtum žmogumi." - rašo komentatorius Nr.25. - Noriu jo paklausti: ar gali vadintis žmogumi tas, kas okupacijos metais laižė batus TSKP ir KGB?!

vaje...2014-04-23 01:47

ale man daug įdomiau,ne ką parašo,bet ko neparašo ekspertai savo žiniose,net delfis parašė... "Šeimos politikos" skirsnis senai išimtas iš pagr.puslapio...

Straipsnio citata2014-04-23 01:43

"Tačiau mes visi Sąjūdžio taryboje jautėme, kad buvo duotas aiškus nurodymas išeliminuoti partizanus iš Sąjūdžio ir kitos veikos. Visi patriotai nuo Lietuvos reikalų buvo nušalinti, o jų vietas užėmė Landsbergiui tariamai ištikimi karjeristai- žmonės, kaip kad L. Andrikienė ar A. Kubilius. Tačiau ant Lietuvai ypač pokariu nusipelniusių žmonių buvo kabinamos etiketės, kad jie neva KGBistai, bemoksliai arba dar kažkokie netinkami. Ilgainiui visos dešiniosios organizacijos pasidarė priklausomos nuo vieno žmogaus- V. Landsbergio. Dabar visa dešinė lyg priklausytų vienam žmogui"- ne vieną kartą teko girdėti ir skaityti tokias žmonių mintis ir pasisakymus. Baisu ne pats KGB faktas, bet maskavimasis melu ir veidmainystėmis.

Arvydas Brunius2014-04-23 01:32

Tikrai to zydu Dievo nera! Nepriklausoma Lietuva valdo komunistines kgb-istines nuopi... ir vagys! Seimas vagiu atstovai( daugumoj!) Prezidente melage uzmirstuole ! visokie Landsbergistai Kubiloidai tokie pat aferiugos kaip ir brazauskiniai juos uz skolas ir afioras reikia sodinti su turto konfiskacija !Tikrai prie komunistu kiek pamenu tokios bletstvos ir afioru nebuvo! Bijojo Maskvos matyt! Ispin..jimas auksciausio lygio!

PUTEIKIS-TIESOS PREZIDENTAS...2014-04-23 01:31

Jis už partinių sąrašų naikinimą, KT -tautos teisių ribotojo - likvidavimą ir kitas reformas suvereno naudai...

stasys2014-04-23 01:29

Manau, kad būtent nuo šitos informacijos paviešinimo „skiepijosi“ KGBistė-AMBo mokinė-oligarchų statytinė. „Skiepai“ nesuveikė.

sas2014-04-23 01:25

Ko čia putoti? Gal Tauta nerinko į valdžią komunistų partijos nomenklatūrininkų?! Šeimininkas buvo kompartijos nomenklatūra, o KGB tik vykdė jos užsakymus. Kadriniai kągėbistai privalėjo verbuoti nepartinius, na ir visur buvo įsigalėję "prirašymai" (dokumentavimas to, ko iš tiesų nebuvo).

ruta2014-04-23 00:48

Kai paskaitai kai kuriu komentatoriu kledesius , kad KGB -as , tai tipo pionieriaus , tai darosi keista , ar komentatoriai irgi yra komunistines -KGB liekanos , ar visiski pusprociai , kurie nezino istorijos ? Nes TIK visiskas idiotas gali sakyti , kad jam tas pats ko buvo / nors Putkinas sake , kad KGB buvusiu nebuna ir jie savu nepalieka/ vienas ar kitas valdzios subjektas . Gal pasidomekite kiek zmoniu prazude sitas komunistinis -KGB rezimas . Nebutinai paciam sauditi ar sodinti i kalejima , uztenka buti lojaliam ir patarnaujanciam , kad vyktu represijos , zudines kitaip mananciu . O pasirinkimas buna VISADA , bet tik garbingiems zmonems !

Saulius2014-04-23 00:47

Grybauskaite yra Svedu bankyriu kilimėlis , i kuri jie valdosi kojas. Šia aferiuga teisti reikia uz is anksto suplanuota Snoro uzgrobima ir tycini suzlugdyma. Klientai prarado jau nacionalizuotame valstybiniame banke virš 2,5 MLRD.LT indelių , o ir valstybei dar padaryta žala siekia 4MLRD.LT!! Grybauskaites, Kubiliaus, Simonytes ir Vasiliausko vieta - teisiamųjų suole! Zmones atminkite tai, kai eisite balsuoti gegužės mėnesi!

O ką ji2014-04-23 00:44

O ką ji jau taip atliko sėdėdama Briusely dėl Lietuvos, visa bėda, kad Briusely neturime žmonių, kurie kovotų, gintų Lietuvos interesus; mano nuomone iš Lietuvos europarlamentarų Lietuvai naudos apskritas nulis tik tiek, kad ten jiems moka didelius pinigus. Nubalsuoja ten taip, kaip Briuseliui reikia ir tiek

DIEVAS ATLYGINS2014-04-23 00:33

Daug pridirbo valdziazmogiai su Snoru, daug zmoniu isliejo asaru, linkiu akcininkams ir visiems nukentejusiems stiprybes,anksciau ar veliau Vasiliauskas ir jo aplinka degs pragare.....kam nacionalizuoti bankrutavusi banka.Nacionalizavo ir norejo padaryti valstybini, bet kai nepagavo akcininku padare TYCINI bankrota,kad nereiketu sumoketi uz akcijas, o zmoniu ir imoniu,obligacininku pinigai jiems vienodai rodo.Tikslas buvo sunaikinti.

sas2014-04-23 00:21

O KAD TOKIŲ "KĄGĖBISTŲ" BŪTŲ BUVĘ KUO DAUGIAU!

IŠ TIESŲ2014-04-23 00:08

COPERIŲ, FRIKLIŲ ,KUBILIŲ, VASILIAUSKŲ , VALIŪNŲ,NORKŲ, MASIULIŲ IR KITŲ VAGIŲ "STOGAS"YRA DAUKANTINĖS PONIA!! AR MES DAR GALVOJAME UŽ JĄ BALSUOTI ?!!

to25. Paprastas2014-04-23 00:03

tu ne paprastas bet sprendziant is to ka parasei esi prastas

Mindaugas2014-04-22 23:52

Tiesos.lt jau skleidzia uzsakomaji mela. straipsnis vadinasi" "V. Putinas gyrė „Berkut“ smogikus, Rytų Ukrainą vadino „Naująja Rusija“ ir skelbė turįs teisę ją užpulti"

emigrantas2014-04-22 23:46

esu toli ir nesuprantu, o kodel portalas TIESOS.LT sios informacijos neskelbia?

To 272014-04-22 23:31

Apklausos rodo,kad del Ukrainos 60proc. amerikieciu mano kitaip ,nei ju valdzia.Aciu dievui,Amerikoje gali tureti savo nuomone ir uz tai ant taves "trokas" neuzvaziuos...

Paprastas to 262014-04-22 23:00

Hmm,... Palauk, kaip tu iš Čikagos, ant savu varai?

Hmm,2014-04-22 22:51

Imkim pavyzdi is Ukrainos,reikia kgbistus viesai suklupdyti ir tegul atsipraso Tautos,jeigu nenorejo liustracijos...

Paprastas2014-04-22 22:44

Nesuprantu koks skirtumas „KGB“, ar ne? Man asmeniškai tas pats. Svarbu kad būtum žmogumi. O tai yra labai sunku. Man jų gaila, jog visi jie kad išlikti „politikoje“ iš „KGB“ buvo priversti „pereiti“ į CŽV. Tai yra sunkus „samdinių darbas“: lygtai turi Tėvynę, o dirbi prieš ją... O kad „darbas“ butu našus, reikia buti aktyvistais NATO ir ES. O tai užtikrina pinigai ir „rinkimai“. O Sąjūdis nuo pradžios buvo „nupirktas“ – jog viskas buvo iš Amerikos(pinigai, spausdinimo technika ir t. t. ). Net Gražulis atvirai Seime(kada buvo svarstymas dėl DP žulikų), tiesiai pasakė: „prisiminkim, kaip pinigus veždavom maišais... padalindavom... ir jokios buhalterijos“ ir niekas nesiginčijo... Lygiai tas pats ir Ukrainoje.

tai kad2014-04-22 22:38

visi, vykstantys į rimtą užsienį pro tokias procedūras praeidavo - be jų niekaip neišvažiuosi. į socialistines šalis užtekdavo charakteristikos iš darbovietės

I cype!2014-04-22 22:26

Kodel "Satrija" buvo tasoma po teismus,o "Dedule"ir "Marija" ne prie ko? Kodel dvigubi standartai? Lauk mezti visus kgbistus! Sie snukiai ir toliau vykdo genocida pries Tauta. Man jie nusikalteliai!!!! Reikia uzdrausti ju vaikams ir anukams dirbti valstybinese tarnybose,kaip jie ateme pilietybes kitur gyvenananciu lietuviu seimoms! Judai,parsidaveliai ir dar didelis klausimas ar jie lietuviai????? Ar apsauga nuimta,tam kgbistui,ar dar jis saugomas? Visas privilegijos turi buti panaikintos!!!

b.l.e.t2014-04-22 22:11

b.l.e.t kokie veidmainiai. vieni kgbistai buvo geri, kiti nelabai... idiotai, ieskantys panasiu i save

stasys2014-04-22 21:19

Žmogus visada linkęs tirštinti spalvas .. Andrikienės veikla reiktu vertinti ne pagal Jos turimą praeitį,.. o pagal atliktus ir neatliktus darbus ginant Lietuvos interesus EU kontekste .. Juk Jos veikla jau daug metų mažai siejasi su Lietuvos vidaus politiką.. o tai ką tenka apie ją išgirsti .. tik geri atsiliepimai. Reiktu skirti tų laikų KGB veikla,.. nuo šių dienų įtakos .. juk tais laikais ne visi turėjo galimybe rinktis .. kita kelia. Gal tai ir butų ta priežastis kodėl konservatoriai Andrikienę pasmerkė ilgametei Briuselio priežiūrai .. Aš nebūčiau tiek kategoriškas Jos atžvilgių .. nors desovietizacijos įstatymas Lietuvai tikrai buvo reikalingas. .. nes bėda Lietuvos ne tie matomi buvę KGB darbuotojai .. o tie žemų grandžių aktyvistai .. kurie nėra matomi .. o savo kenkėjišką veikla išsiduoda tik tokiuose žiniatinkliuose kaip Delfis ir jam panašus... o jų nemažai .

ruta2014-04-22 20:03

Sovietinis totalitarinis -represinis rezimas neegzistuotu be KGB strukturu .Todel visos komunistines -KGB liekanos yra prisidejusios prie sio rezimo ilgo gyvavimo .Ar gali Lietuvoje , kuri , butent , bego nuo sovietines kloakos , valdzioje , bet kokiose valdiskose pareigose buti KGB atstovai ?

Tomas J.2014-04-22 20:02

"oficialiai pasaulyje KGB nebuvo pripažinta, kaip nusikalstama organizacija" - rašo Raigerdas. Valstybės Saugumo Komitetą (VSK, o rusiškai KGB) įkūrė ir jam vadovavo Komunistų partija. TSKP yra KGB steigėjas ir šeimininkas, todėl būdami nuoseklūs pirmiausia turim įvertinti šeimininką. Negali taip būti, kad šauni ir nekalta organizacija įkuria nusikalstamą struktūrą, padalinį. Pirmiausia konstatuokim, kad TSKP yra nusikalstama organizacija. Ne kas kitas, o TSKP atsakinga už Lietuvos okupaciją, už lietuvių trėmimus ir genocidą. Siekim, kad Lietuvoje įstatymu ši organizacija būtų pripažinta NUSIKALSTAMA.

Kiekvienas konservinio komentaras2014-04-22 19:41

tai kaltinimas kitų kolaboravimu, Maskvos agentais, KGB-istais ir dar daug kitų šmeižikiškų pavadinimų, o ištikrųjų tai patys konservatoriai ir yra tos pačios pamazgos, kuriomis kitus tepa.

Mimiras2014-04-22 19:32

Pažiūrėkite, kiek KGB-istų apsigyveno Vakaruose...Dabar jie uolūs neoliberalios globalistinės sistemos tarnai, pavyzdžiui, Lietuvoje uoliai naikina bet kokias tautos savarankiškumo apraiškas. Vieną dieną jie gaus signalą pradėti veikti...

Tadas2014-04-22 19:27

Neaišku KGBistai jie ar ne,bet tai kas pridirbta per nepriklausomybės metus,liudija ,kad gabiausi KGBistai vargu ar taip sugebėtu,vien už tai,kad Lietuva liko be darbingu žmonių,verta visaliaudinės paniekos šiems veikėjams.

Ar penktoji kolona2014-04-22 19:11

ne patys konservatoriai?L.Andrikienė visada buvo dirbtinė.Dabar supranti kodė,kad neskaidri.

Raigerdas Antanui2014-04-22 19:08

Gerbiamas Antanai, iš tikrųjų mes galime atrasti daug tokių KGB nusikalstamos veiklos faktų. Bet oficialiai pasaulyje KGB nebuvo pripažinta, kaip nusikalstama organizacija. O Lietuvoje tai tapo, kaip toje Krylovo pasakėčioje "katino gėdinimas". O jis klauso ir valgo toliau. Mano manymu, reikia dirbti dviem kryptimis. Viena jų - pastoviai atskleisti vis dar tebesitęsiančius KGB-istų daromus naujus nusikaltimus. Atskleisti visą praeities KGB istoriją, ir netgi užkabinti "Opričniną" ir jos metodus. Ko pasekoje Ivanas Groznas sutvirtino Rusijos padėtį. Ir kita kryptis turi būti nukreipta į NAUJOS VALSTYBINĖS VALDYMO SISTEMOS SUKŪRIMĄ. Reikia kurti NAUJĄ VALSTYBINĘ SANTVARKĄ. BET DARYTI TAI REIKIA NUOSEKLIAI SUPLANAVUS KIEKVIENĄ ŽINGSNĮ, BET LAIKANTIS EVOLIUCINIŲ PRINCIPŲ. T. Y. VALSTYBĘ REIKIA UŽAUGINTI IR PILIEČIUS VIS LABIAU IR LABIAU MOKYTI VALDYTI VALSTYBĘ PATIEMS. ČIA TURI BŪTI SPECIALIAI TAM REIKALUI LABAI GERIA ORGANIZUOTA ŠVIETIMO SISTEMA. Kokio velnio mes pastoviai turime kentėti šitų išgamų krečiamas išdaigas? Ar jie mums reikalingi? Nejaugi mes negalime susitvarkyti su šitomis išgamomis? Manau, tiek jūs, tiek aš visiškai neblogai įsivaizduojame, kokia Laima Andrikienė būtų gera karvių melžėja. Ir jai reikia duoti melžti karves tol, kol ji nesugebės ėsisavinti labai paprastą dalyką: kad pinigai yra tik mainų priemonė, ir kad jie nėra gaunami už veltui. Karvė pieną duoda irgi ne už veltui, nes jai reikia ganyklų ir priežiūros. MUMS REIKIA UŽBLOKUOTI VISAS ĮMANOMAS SKYLES TIEMS TIPAMS SU IŠKRYPUSIA SĄMONE: PINIGŲ ATŽVILGIU, VALDŽIOS ATŽVILGIU, SEKSO ATŽVILGIU, NARKOTIKŲ VARTOJIMO ATŽVILGIU, POLINKIO Į NUSIKALSTAMĄ VEIKLĄ ATŽVILGIU IR KITOKIO AMORALUMO ATŽVILGIU IR BEJE - INTELEKTO ATŽVILGIU. Mums reikia pradėti statyti NAUJĄ VALSTYBĘ, kurioje nebūtų vietos nei vienam išsigimėliui. Darbų užteks visiems, tačiau jie negali būti paskirti vadovauti net 2 žmonių grupei.

Tokie prie bet2014-04-22 18:55

kokios valdžios eis ten,kur pinigai.Nenustebčiau,kad ir pas Putiną gautų geras pelningas pareigas.Vartaliojasi.

Raigerdas Betai2014-04-22 18:44

Taip, Beta, tai yra tikra tiesa, kad konservų darbų rezultatai, - "tai ištisa kenkimo mūsų valstybei grandinė". Pritardamas jums dar papildau, kad kiekvienas kenkimas sukelia tam tikras pasekmes. Kenkimas ir yra tam daromas, kad sukelti tokias pasekmes, kurios sustabdo arba likviduoja tai, ką žmonės bando padaryti gerą mūsų valstybei. Šita kenkimų grandinė buvo skirta tam, kad visą tautą sukaustyti šitomis grandinėmis. Panašiai elgiasi ir Putino KGB-istinė Cosa Nostra Rusijoje, panaudodami tai, kaip ginklą "Gazprom". "Gazprom" yra Putino KGB-istinės Cosa Nostros ginklas, taip pat kaip ir šantažas užsienio valstybių vadovų atžvilgiu. Ukraina yra pirmoji valstybė, kuri pabandė išsivaduoti iš tos KGB-istinės nusikalstamos bandos, kuri apraizgė savo grandinėmis ne tik Lietuvą. Ką gali pasakyti Vokietija, jeigu daugelis Putino bandai priklausančių KGB-istų dirbo VDR, t. y. Vokietijos Demokratinėje Respublikoje? Tai jie per Štazi yra pririnkę daugybę kompromatų. Todėl Vokietija ir mindžiukuoja Krymo atžvilgiu. Todėl čia ne tik reikia balsuoti už N. Puteikį, bet ir organizuoti gana tvirtą jo palaikymo komandą. Tai nėra kova prieš konservatorius, bet tai yra kova su KGB, kuri žvangina savo grandinėmis netgi atskiroms valstybėms. O konservatoriai yra kaip atskira grupuotė, kuri nenori paklusti Putino ir Gazpromo KGB-istinei mafijai, ir nenori su jais dalintis savo grobiu. Bet tiek Putinas, tiek Kubilius turi vieną ir tą pačią silpnybę - apiplėšinėti pensininkus savo valstybėse.

Antanas 9 Raigerdui2014-04-22 18:30

Dalyvavau svarstymuose apie vieną svarbią kandidatūrą į Briuselio vienos institucijos pareigas. Patys vakariečiai juokavo, kad ten reikia siųsti tik tarnavusius kgb? Juokais manau tai buvo kalbama ir amerikiečių, kad ten renkasi tokie, nes jie "tokią" dabar kuria politinę aplinką. Aišku buvo kalbama juokų forma, bet atvirai daugelio aplinkoje ir gal kažką jaučiant, jei ir mūsų komunistai, rezervistai kgb užima ir renkami į aukštas pareigas, tai nei juokais nei kitaip kalbėki kai matai faktus?

BAIKIT JUOKUS2014-04-22 18:17

RENKAM PUTEIKI IR VISOS BYLOS O TAME TARPE IR SNORO BUS ATSKLEISTOS KAS DIDESNIS NUSIKALTELIS BANKO VADOVAS BARANAUSKAS AR TA BANKA SUNAIKINUSI GRYBAUSKAITE, MANAU GRYBAUSKAITEI PRIKLAUSO LUKISKES.

Raigerdas2014-04-22 18:12

Aš labai gerai prisimenu Laimos Andrikienės raginimus stotį į Europos Sąjungą. Ir pagrindinis motyvas - "nebūkit kvailiai lietuviai, - mes gausime ten pinigų". Jeigu kas turite tuos jos straipsnius, tai būtų įdomu peržiūrėti. Bet mane nustebino tik pats faktas - raginimas stoti į Europos Sąjungą, kad gauti iš ten pinigų. Iš tikrųjų, tai yra tokios laputės vilionės. Bet, koks buvo jos interesas? Jai reikėjo įsitvirtinti Europos Parlamente. Tai yra neteisinga, kad Europos Paralmente leidžiama dirbti įvairiems šnipams, o tuo labiau priklausymas tokiai nusikalstamai organizacijai, kaip KGB.

Beta2014-04-22 18:10

Jei atidžiau pasižiūrėsime į konservų darbus ir tų darbų rezultatus, pamatysime, kad tai ištisa kenkimo mūsų valstybei grandinė.

************2014-04-22 18:07

Skardziaus isvados,Paulausko snoro isvados ir konservu partija su motinele -lietuvos dalia ilgiems metams i kalejima. Simonytes ir LB kiaules nepamirstant

Klausimas Grybauskaitei2014-04-22 18:02

Vasiliauskas kartu su svedu bankininkais parengė Snoro uzgrobimo ir sunaikinimo plana; Vasiliauskas is anksto pasikvietė į Lietuva Frikli; Vasiliauskas, virsydamas savo įgaliojimus pasirašė su Frikliu sutartį ; Vasiliauskas su Frikliu sufalsifikavo Snoro balansus bei turto trukuma ir tuo "pagrindu" LB inicijavo tycini Snoro bankrotą ; Vasiliauskas pasiūlė Coperi bankroto administratoriumi, pažeidžiant galiojančius įstatymus ; Vasiliauskas kartu su Coperiu tratina Snoro kreditoriu pinigus šimtais milijonu litu!!! Kada Vasiliauskas bus patrauktas baudžiamojon atsakomybėn ?!!

Nuomone2014-04-22 17:49

Grybauskaite uz snoro sunaikinma turetu atsidurti Lukiskese, bet tai tik laiko klausimas, viskas ten siuta baltais siulais, prakeikta kgbiste, sutvarke snora kgbistinais metodais, griauti, tai nestatyi

O jie patys,2014-04-22 17:34

būdami nesąžiningi,nesąžiningai valdydami,savo valdymo klaidoms pridengti nori siųsti mūsų vaikus lieti beprasmiškai kraują kovoje su drakonu iš rytų...tai absurdas.Tai nesąžininga,siųsti tautos vaikus į mirtį,pridengiant jais šių biurokratų,neva politikų nesąžiningą valdymą...Jei Lietuvoje bus sąžiningumas,orumas,Tiesa,tai joks Putinas čia nežengs...kas bus atsakingi už mūsų vaikų kraują?Reikia įvardinti iš anksto.

Are ne todėl2014-04-22 17:31

Vytukas sužlugdė liustraciją...Reiktų atsiprašyti,reiktų atgailos.Be to ,Putinui tiesiai į nasrus...padarykit viešą prisipažinimą ir jokie Putinai čia nekels kojos.

Jeigu2014-04-22 17:30

tai kam nors naujiena,tada atsiprašau.Su kuo tada jūs mąstote ,ponai ir ponios.Galva duota ne tik skrybėlę nešioti.Išsirenkate KGB darbuotoją prezidente,ir dabar norite perrinkti(gal kam tai ir naudinga,man tai ne)ir norite,kad Lietuvoje kas nors pasikeistų iš pagrindų.Kol taip balsuosime,tai ir liks drambliuko svajone.

Kokia sėkla,tokie2014-04-22 17:30

ir vaisiai.Putinas susirinks.Gal pridengs,atėjus tam judošiui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi