Vokietijos dienraštis „Bild“ pranešė, kad Ukrainos vyriausybei šalies pietryčiuose „kovoti su organizuoti nusikalstamumu“ padeda dešimtys JAV centrinės žvalgybos valdybos (CŽV) ir Federalinio tyrimų biuro (FTB) agentų.

„Bild“ duomenimis, oficialiai CŽV ir FTB agentai tiria finansinius nusikaltimus, kuriuos galimai padarė Viktoras Janukovyčius ir jo bendrai.

Balandžio viduryje Kijeve lankėsi CŽV vadovas Johnas Brennanas, kuris susitiko su laikinaisiais vyriausybės vadovais premjeru Arsenijumi Jaceniuku ir pirmuoju vicepremjeru Vitalijumi Jarema, „kad aptartų saugesnį JAV informacijos tiekimą Ukrainai“.

JAV valstybės departamento atstovė spaudai Jen Psaki tai paneigė, tuo tarpu Baltųjų rūmų atstovas spaudai Jay Carneris patvirtino, kad J. Brennanas lankėsi Ukrainoje.

Po J. Brennano vizito ėmė griūti laikinoji Ukrainos vyriausybė. V. Janukovyčius pareiškė, kad būtent J. Brennanas „sankcionavo ginklų panaudojimą Slavianske ir provokavo kraujo praliejimą“.

Baltuosiuose rūmuose susitikęs su Vokietijos kanclere Angela Merkel, JAV prezidentas Barackas Obama pareiškė, kad „vienintelis amerikiečių interesas Ukrainoje yra tai, kad ji galėti priimti savo sprendimus, todėl nenorime netvarkos ir chaoso Europos viduryje“.

Naujausi

Komentarai (46)

Rikiuoti
43 komentarui sigitas martinavicius2014-05-06 17:44

Tai kodel narcize tryniesi tame portale?

geriausiai2014-05-06 17:31

buvo tarybų sąjungoje, buvo viena tiesa, kita buvo kažkur pogrindyje ir daugelio nepasiekdavo. Dabar visokiems stasiams, letams palmaičiams, raigerdams, darijams labai pikta, kad žmonės mokantys ne tik lietuvių ar rusų kalbas ir pasiskaitę kitų šaltinių turi ir kitokią nuomonę nei formuoja mūsų bukinančios televizijos ir nupirkti internetiniai portalai. Kaip jiems būtų ramu gyventi ir komentarus rašinėti, kai visi informaciją gautų tik iš miliūčių, jalilaičių, lavasčių ar pumprickaičių. Tada ramiai galima būtų turėti savo teisingą nuomonę ir ją rašinėti.

43 komentatoriui2014-05-06 17:18

tu apsispręsk ar tu sigitas martinavičius ar marius kundrotas.

sigitas martinavicius2014-05-06 17:11

sudinas portalas ekspertai

Letas Palmaitis 39 ir Esmei 412014-05-05 23:22

Gerai, tegu aš provokatorius, o "Amerika" bloga, nors skirtingai nuo rusais pasivadinusių mokšų ir tiurkų, Amerika į Lietuvą niekad nebuvo įsibrovusi. Kieno pusėje būsite, kai čia pasirodys "išvaduotojų" tankai? Turbūt net ir klausti nereikia. Apie kruviną Maskvos Ordos patirtį pasidomėkite ne vien iš Lietuvos istorijos nuo pat Aleksejaus Michailovičiaus banditinio įsibrovimo, bet ir paskaitydami kad ir Tolstojaus "Chadži Muratą" arba pasidomėdami, kas nutiko XIX a. čerkesams, kitoms Kaukazo tautoms, tiems patiems Krymo totoriams. Imate visą kraują sau ant galvos?

atpildas2014-05-05 15:15

To L. Palmaitis jus kaip suprantu etatinis konservatoriu provokatorius. Pries sakydamas kad rusija kraujyje pas kendusi valstybe pridek kad amerika sitame kruviname maratone pirmauja ir rusijai jos nepralenkti. Uztenka paskaiciuoti tik Hirosimos,Nagasakio aukas ir kara Vietname. Juk Amerika vienintele panaudojusi atomini ginkla atomines bombos buvo numestos tik noru parodyti savo galia o zuvo tai civiliai zmones. Negi po sito jus galite tvirtinti kad Amerika maudosi pieno upese

To 37. Darijus2014-05-05 13:01

O su kuo ten diskutuoti??? Su asabomis, kuriuos džiugina banderovcų atgimimas? Kuriuos galimai dar labiau džiugintų baltaraiščių atgimimas Lietuvoje?

Esme2014-05-05 12:08

Ukraina tai jav ir rusijos geopolitinis karas. Jei yra naivuoliu, kurie tiki, jog jav neorganizavo perversmo UA (maidano), na tai ju reikalas. Vadinasi sie zmones apsiriboja tik LT ziniasklaida, o kai ir cia "islenda" koks straipsnis is kitur, jie visvien fanatiskai irodineja tai, kuo noretu patys tiketi. Taip pat yra naivuoliu, kuriems Rusija atrodo atsilikusi ir negebanti kariauti, o nato atrodo- stebuklas. Na kagi, sekmes. Tiesa, jau siandien Delfi perspausdino "savaites" svecio komentara apie tai. Pasiskaitykit:)IDEMIAI. Jusu laukia labai nemaloni staigmena, teks keisti nuomone. Isvis, laikausi tos nuomones, kad mes visa laika buvome "seriami " propaganda. Laikas jau butu atsibusti ir paziureti blaiviai i tai kas darosi UA ir kuo visa tai gali pasibaigti.

Letas Palmaitis 36-am2014-05-05 04:55

Auksiniai žodžiai, kuriems reikia būti ne tarp komentarų, bet publikacijoje! Mes, krikščionys, taip pat tradiciniai judėjai ir musulmonai, kaip tik seniai supratome, kad panteistiniai tikėjimai (pvz. , induizmas) ir ateizmas iš principo negali nustatinėti moralės normų, nes ten pačios gėrio ir blogio sąvokos yra beprasmės. Prie to priėjo ir globalistinės epochos postmodernizmas. Tai dar kartą rodo, kad dabartinė takoskyra eina tarp pasaulio ir abraominio tikėjimo. Greičiau tarp savęs ras bendrą kalbą musulmonai ir krikščionys iš vienos pusės bei globalistai ir pagonys iš kitos, nei pirmieji ir antrieji. Riba yra neperžengiama, mes nesutaikomi! Visos diskusijos beržgžios jau todėl, kad ginčo esmė priklauso sąžinei, bet ne protui. Tai visõs istorijos rezultatas. Grįžtant prie temos, šis intarpas apie gamtą tik parodo, kad 5-ojoje kolonoje esama ir pagonių.

Darijus2014-05-05 04:39

O aš siūlau nediskutuoti su neonacistais Raigerdas ir Beta.

29-am2014-05-05 03:54

Paigilinkikite, kas yra gėris ir blogis. Sutaupytumėte nemažai laiko skiriamo beprasmybėms. Gamtoje, kaip visumoje šios sampratos neegzistuoja.

Mukaburis2014-05-05 03:19

Ukrainos pietryčiuose??? Peleckis pamiršo, kad apmokamo propagandisto darbe svarbiausia yra meluoti saikingai. Netgi toks Vakaro žinių analogas kaip Bild rašo, kad tų patarėjų veikla apsiriboja Kijevu: "Ihre Tätigkeit beschränke sich auf die Hauptstadt Kiew".

lietuvis to Beta2014-05-05 02:51

kad nerasyti romanu, as pateikiu trumpa komentara ir nuoroda, kuri atitinka mano nuomone. Jei jums ji nepriimtina, kritikuokite / paneikite, taip pat konkreciai ir argumentuotai, kitu atveju kam gilintis i beletristika. Tarkim as jums pateikiu informacija is kaip jus rasot made in RU, jus man pateikite informacija made in EU arba USA, tada bus dirva diskusijoms. Tada gal prieisime kokio konsensuso. Neapykantos ir izeidinejimu as nepakesiu.

Jules to 21. lietuvis2014-05-05 02:46

O ką aš sakau? Nugi tikrų tikriausias rusas ir, žinot, tikresnių jau nebebūna. Aš su Jumis visiškai sutinku.

Beta lietuviui2014-05-05 02:37

Jei tą "konstruktyviai, pagrystai ir nuosekliai" dar ir sau taikytum, iš vis būtų puiku. Bet netaikai, kiši tik produkciją made in naha Rasha. :)

16-tam2014-05-05 02:31

O įtakingas Kremliaus administracijos vadovo pavaduotojas "Vaclavas",pats ir prastūmęs tuos įstatymus,kaip dera "nedviprasmiškoje pozicijoje"? Ar Volodinui galioja taisyklė:kalės vaikas,bet savas kalės vaikas?

lietuvis to 262014-05-05 02:29

dekui uz mano pripazinima, taciau man jusu pripazinimo nereikia. As linkes diskutuoti su visais, kurie linke diskutuoti ir isklausyti visas nuomones, o taip pat pasisakanciais konstruktyviai, pagrystai ir nuosekliai.

Letas Palmaitis 12-am dėl neapykantos2014-05-05 02:05

Neapykanta blogiui yra suprantama, neapykanta banditų valstybei yra neapykanta blogiui, nors savaime aišku, kad neapykantos jausmas krikščioniškai nepageidaujamas, o jei išplečiamas ant konkrečių asmenų, pats yra didelis blogis (Odesoje ukrainiečiai suteikdavo pagalbą sužeistiems banditams, nes yra tikri krikščionys ir asmenims neapykantos nejaučia). Jokios antirusiškos isterijos nėra (juolab kad tikri RUSAI yra ne ordiečiai mordviai ir tiurkai, bet būtent ukrainiečiai), tačiau yra eilinis banditinės ruskijos elgesys, už kurį jai krinta eilinis prakeikimas. Ši kraujyje paskendusi valstybė už viską atsakys.

ZZZ2014-05-05 01:53

Pyro pergale. Dziaugiates ja ir sveikinat su ja Ukraina. Esu isitikines, kad didzioji dalis Ukrainos pilieciu ukrainieciu ir rusu sutiktu, kad jos nebutu ir sali valdytu ju isrinka valdzia arba galiotu susitarimas,kuris buvo pasiektas tarp valdzios , opozicijos ir ES. Taciau kazkam jis buvo labai neparankus ir negarantavo atejimo i valdzia ir dabar mes zinom kam. Tai tiems kas dabar yra valdzioje ir kas organizavo Maidana, taip vadinamiems kovotojams pries oligarchus, kuriu vienas is pirmuju zingsniu buvo paskirti didziausius Ukrainos oligarchus gubernatoriais Pietu Ukrainoje. Melas visada islenda. Tikrasis gi tikslas buvo sukelti suirute salyje, nusmukdyti ja ekonomiskai, sukurti etnines neapykantos atmosfera ir per silpna marionetine vyriausybe ja valdyti. Tas faktas, kad CZV agentai jauciasi kaip JAV valstijose ta patvirtina ir daro geda Ukrainai kaip valstybei, demonstruoja jos bejegiskuma. Aisku nieks nenumate, kad Rusija taip pat pasinaudos palankia situacija ir pasiims tai kas jai kazkada priklause. Del to ir kilo si isterija pries Rusija. Daugiau, kaip 20m. Ukraina sekmingai mazais zingsneliais kure valstybe, sugebejo rasti balansa tarp Rytu ir Vakaru, sugebejo kovoti su auksciausio lygio korupcija. Timosenko nuteisimas, manau tas pats lauke ir Janukoviciaus, parode valstybes gebejima teisinemis priemonemis kovoti pries korupcija. Akivaizdu, kad Maidano tikslas buvo kitas- padaryti Ukraina JAV marionete, neziurint i jokias pasekmes . Tai faktiskai jau ir ivyko. Taigi sveikinkit ir dziaukites sia pergale. As gi noreciau pareiksti uzuojauta ukrainieciams,kad jiems nepavyko issaugoti valstybes teritorijos vientisumo ir dvieju artimu tautu ukrainieciu ir rusu taikaus bendavimo.

To 25. as2014-05-05 01:51

Kodėl viešai demonstruoji savo protinį neįgalumą?

Beta Raigerdui2014-05-05 01:49

Pritariu. "Paprastas" ir šiaip jau neįdomus ir silpnas. "Lietuvis" kietesnis, aktyvesnis ir geriau paruoštas riešutėlis.

as2014-05-05 01:47

Koloradų "sukilėlių" slovianske vado motina gyvena maskvoje :) jis pats irgi aišku ne vietinis o putino siųstas ir finansuojamas . Taigi ką tie cžv ir ftb agentai kurių niekas be bulvarinio bild nematė , jeigu jie egzistuotų būtų jau kas pagavęs ar nušovęs...Putlerio statytiniai Ukrainoje filmuojas laisvai ir nesislapsto . Siūlau Pelecki vadinti koloradu, jis tą grąžu vardą užsidirbo.

Raigerdas Betai ir kitiems komentatoriams2014-05-05 01:35

Kadangi ltvnews. online nesilaiko mūsų įstatymų, kaip ir daugelis Lietuvos žunalistų, tai reikia imtis patiems priemonių. Aš siūlau nediskutuoti su komentatorium 10." Paprastu". Jo visi komentarai yra skirti tik, kad ką nors apšmeižti, nužeminti, įžeisti, sumenkinti, įbrukti dezinformaciją ir kt. ypatingai negatyvius dalykus. T. y.. jo tikslas yra pastoviai gadinti nuotaiką ekspertų. eu komentatoriams. Kaip ir visur Lietuvoje, taip ir ekspertuose. eu dirba labai neprotingų veikėjų, kurie patikėjo šiais melagingais duomeninimis:"norint pritraukti skaitytojus, reikia rašyti taip, kad sukurti polemiką, kad būtų dvi konfliktuojančios pusės, kad kiltų ginčas, ir t. t." To moko VU. Todėl jie visiškai nekreipia dėmesio į nusikaltėlius ir jų pastoviai daromus nusikaltimus. Kadangi ltvnews. online nesupranta, kokiu tikslu yra kuriami įstatymai, tai aš siūlau ignoruoti tokius komentatorius kaip "Paprastas" (88. 118. 179. 138). Šitas žmogus, galimai yra implantuotas, ir ką jūs jam besakytumėte, jis tik darys tai, kas jam yra užduota implante. Todėl diskusija su juo yra beprasmė. Neeikvokite jam laiko, tegul jis diskutuoja pats su savimi.

jei tikrai jis taip pasake2014-05-05 01:14

Barackas Obama pareiškė, kad „vienintelis amerikiečių interesas Ukrainoje yra tai, kad ji galėti priimti savo sprendimus, todėl nenorime netvarkos ir chaoso Europos viduryje“ tai melas

To 19. araminas2014-05-05 00:56

Tai Bild tau netinka? Ne taip rašo, kaip tu jau įpratai ir nori girdėti? Tada gal žvilgterim už Atlanto? Jaučiu, irgi nepatiks. Nuorodoje tarpus mokėsi panaikinti, tikiuosi? :)) http :// www. nytimes.com /2014/05/04/ world /europe /behind-the-masks-in-ukraine-many-faces-of-rebellion.html ?ref=europe&_r=2

lietuvis to Jules 8am2014-05-05 00:55

Isajus Davidovicius Bergas buvo tikras "rusas" ir vykde jis tokiu pat "rusu" isakymus!

to araminui2014-05-05 00:42

O kas tu esi? kieno bolonke??

araminas2014-05-05 00:23

paziurekim i viska blaiviai. kas toks yra BILD leidinys? vokieciu fasistu ruporas. kas tokie ekspertai.eu? kremliaus sala LIETUVOJE. ar dar kam kyla klausimu?

pasakykit nors viena priezasti2014-05-05 00:08

kodel sitokiu reportazu as tureciau tiketi?

>152014-05-04 23:42

Sutinku.

Bendrai2014-05-04 23:33

Yra svarbus strateginis momentas- Rusija pasirinko nedviprasmišką valstybinę poziciją iškrypusių vertybių propagandos atžvilgiu. Ir tai yra labai svarbi ir stiprioji jų pusė.

To 1. Prajuokino2014-05-04 23:27

Žinote, tai visai nebejuokinga. Juk jie žino, ką ir kodėl daro. O tokius pareiškimus pateikia viešumon, reiškia taip vadinamoms masėms. Tai kokios jie nuomonės apie tos masės protinius sugebėjimus??? O žinote, kodėl nebejuokinga? Todėl, kad jie teisūs!

o kas čia keisto?2014-05-04 23:25

Rusijos šnipų pilnos Ukrainos areštinės ir kalėjimai.Kodėl amerikiečiai neturėtų būti Ukrainoje,jeigu Ukrainos vyriausybė neprieštarauja? Manau,kad didelės paslapties neatskleisiu,jei pasakysiu,kad ir mūsiškiai geriausieji ten būti turėtų,jei proto vadovybei užtenka.Ne "Aitvaras",bet VSD ir AOTD atstovai.

to2014-05-04 23:24

om mano kaimnynas sako kad tokie kaip tu stribagalviai

Virusas2014-05-04 23:19

"Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta..." Kokie gražūs žodžiai. Bet ar jie realybėje veikia? Ne! Ir negali veikti. Nes dauguma "komentatorių" kaip tik ir vykdo kažkieno (reiktų suprasti, labai įtakingo), planus ir kuo nuoširdžiausiai, taškydamiesi putomis, platina tą antirusišką isteriją žemiausiame, taip vadinamame bandos lygmenyje.

Skirmantė2014-05-04 23:09

mindaugai pelecki, na gerai, tebūnie toks jūsų požiūris, 102 proc sutampantis su putino požiūriais. eKSPERTAI NETURĖTŲ TOLIEROT TOKIO POŽIŪRIO. NEBENT JIE SUTINKA SAVE KOMPROMITUOT.

Paprastas2014-05-04 22:37

Apsigėrusiu ir perdozavusiu chorai: „jules“, „ruskiu subinlaiziams“ ir „beta“ ir t.t. Kaip sako mano kaimynas – išp...galviai.

Letas Palmaitis2014-05-04 22:32

Kokie patys bebūtų, labai gerai daro, kad veikia: greičiau nusuks spranda fekalinei ruskių "Eurazijai". Gelbėkim Lietuvą nuo maskolių šūdo ir prakektos 5-os kolonos! Apie įvykius Odesoje žr. čia: belaruspartisan.org/sport/265692

Jules2014-05-04 22:26

O Maskva net saviškiu tarpe darė tvarką su I.D.Berg'o "Dušegubkomis", tomis mobiliomis pragaro mašinėlėmis ant ratų, nežinai, ponia Ona, jei tik nesi "makaronščica", ir nieko? Niurnbergo procese niekas neminėjo šitokių mašinėlių galimybių greitai galabyti kitaminčius.

ONA2014-05-04 22:09

Vis neapleidžia mintys, kaip gerieji JAV talkininkai įvedė napalmu tvarką Vietname.

Jules2014-05-04 22:06

Jei ne Wall Street'as, jokios bolševikinės ar putininės ruskių imperijos nebūtų. Tegu dėkoja ir lenkiasi iki žemės Amerikai už savo tariamą didybę. Gaila, kad Landsbergis Jums nepelnytai suteikė pilietybę, o jei būtų, sakykime, mano valia - būtumėte buvę palydėti iki sienos ir namo į Tėvynę Rusiją sugrąžinti. Geresnių draugų kaip anglosaksai Rusija neturi ir neturės.

ruskiu subinlaiziams2014-05-04 22:05

jei ne jusu ruskiai tai Ukraina senai klestetu, taip kaip ir musu valstybe jei ne jus isgamos sovietines ir ne jusu ruskiai

Mano nuomone2014-05-04 22:01

Jei ne jankiai Ukrainoje nebūtų kilęs valdžios perversmas.

Beta2014-05-04 21:49

O tai kas čia blogo? Rusai, ške, gali veikti, o jei pasikvietė amerikiečiaus tai jau kažkas tokio. Be to, jie patys neveikia, jie tik konsultuoja. Rezultate pagaliau buvo pradėti naikinti kolorado vabalai. Tik per vėlai Ukraina pradėjo- reikėjo naikinti pačioje užuomazgoje, nes dabar jų jau daug prisiveisė.

ome2014-05-04 21:35

Kaip dar Mosado ir Mi6 nerado agentų? Matyt profesionaliau veikia.

Prajuokino2014-05-04 20:57

„vienintelis amerikiečių interesas Ukrainoje yra tai, kad ji galėti priimti savo sprendimus, todėl nenorime netvarkos ir chaoso Europos viduryje“.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi