Buvęs Europos Parlamento narys, žurnalistas Giulietto Chiesa teigia, kad Ukrainą pardavė. Taip pat teigiama, kad pats Giulietto Chiesa yra Kremliaus agentas.

Naujausi

Komentarai (104)

Rikiuoti
jurgis2014-07-13 00:57

as tik isgistu zodi "chevron", imu slykstetis. kai girdziu apie sios kompanijos darbus uzsienyje, dziaugiuosi, jog ne musu salyje. atrodo, kiekvienas turetu spjauti i ju puse ir su zodziais "chevron py. daras" netureti su jais jokiu reikalu. taciau randu, sveiku zmoniu ne tiek jau ir daug, todel si kompanija nuolat sukinejasi ir musu saly bei nori nuodyti musu giluminius vandenis. o visokie vietiniai "pohujistai" dar ir pasimeto skambiais zodziais, kaip antai "laisve, teisingumas ar idelu gynimas". brechnia.

Lietuva parduodama irgi2014-07-11 03:51

Kaip skelbia portalas „Energy Global“, „Chevron“ atsisakė teisių į Rietavo licencinio ploto licenciją. ,,Švedijos naftos ir gamtinių dujų paieškos bei gavybos bendrovė „Tethys Oil“ praneša nuo 14% iki 30% padidinusi savo akcijų dalį Rietavo licenciniame plote. Raseinių licenciniame plote „Tethys“ dalis padidėjo nuo 26% iki 30%. Kaip teigė VŽ šaltinis, jeigu darytume prielaidą, kad „Tethys Oil“ pasididino savo akcijų dalį, vadinasi, „Chevron“ priklausiusias akcijas įsigijo „TAN Oil“. „Tethys“, šaltinių teigimu, yra netiesioginis „LL investicijų“ akcininkas. Pasitraukus „Chevron“, „TAN Oil“ turi 100% „LL investicijų“ akcijų ir visiškai kontroliuoja Rietavo ir Raseinių licencinius plotus, teigia VŽ šaltinis. Plačiau: //vz.lt/article/2014/7/8/chevron-visiskai-pasitrauke-is-lietuvos#ixzz375u48dtK

Juozapas---Liepai ir Betai2014-07-11 03:50

Dėl termino. Manau, kad Vaido "DDT'tistiškas" terminas yra labai tikslus. Judvi jeigu norite - maloniai prašo, ieškokite sinonimų, bet aš paprominsiu Vaido hitą: PUTERASTAI!:)

Juozapas--Liepai2014-07-11 03:47

Labas, labas. :) Dėl to bobikų "plano" ir "taktikos": Šūdinas planas ir snargliuota taktika. Pacanų darbas. Piemenai. Kiškos per slabnos. Ne tokių esu matęs. Tokiu atveju visada pavartau "Sen Dzu". "Karo menas" nesenstanti knyga. Taigi, keletą dienų pabuvau beveik šešėlyje ir leidau bobikams pasirodyti ką moka bei apspangusiems nuo "sėkmės" suteikiau progą atversti kortas. O kortos pas juos vien "šešiukės". O ir tos pačios žymėtos. Muštos kortos. Anei tūzų anei kozirių jie neturi. Varto malką šešiuolių ir kietuoliais dedasi. Alfonsai. Pigūs šūleriai. Žinote, tokiais atvejais pasijaučiu net kažkiek įžeistas. Kodėl Kontora tik tokius nupiepiėlius atsiunčia? Neįgalūs priešo kareivos užgauna mano orumą.

Liepa2014-07-11 03:42

Beta, tai tas pat epitetas tinka ir prancūzam, karinius laivus bemeistraujantiems, ir austrams su vokiečiais už dujas besilankstantiem... :)

Beta2014-07-11 03:29

Sakau, jei jiems nepatinka kai vadini putinistais, tai gal reikia sakyti ch**listai? Gal taip geriau?

Liepa2014-07-11 03:24

Labas ;).Atsiprašau,Juozapai, aš "nesukultūrinta".Bet tai privalumas, kai tenka susidurt su kultūringų namų"parazitais"... :)// Jei rimtai, tai viskas vyksta pagal planą: kontora ėmėsi plano "chebra prieš chebrą". // Vėliau pereis dar prie bjauresnio dalyko.//Turim būti mobilesni,išradingesni, gebėt laiku pakeist taktiką .

Juozapas----Betai.2014-07-11 03:24

Anapily bus laiko atsipūsti. Laisvės, Tiesos ir Teisingumo idealų gynimas nėra laiko švaistymas. Tai Gyvenimo prasmės stuburas. :)

Beta Juozapui2014-07-11 03:19

Kad visai smagu buvo. Tik laiko gaila.

Juozapas---Betai2014-07-11 03:12

Sveikutė. Neblogai gynėte mūsų avilio landą nuo tranų ir tarakonų. Pagarba. Iš kur tiek energijos semiatės?

Beta2014-07-11 03:09

Sveiki Juozapai, iš to džiaugsmo, kad parėmėte mūšyje net pamiršau. :)

Juozapas--Liepai ir Betai2014-07-11 03:05

Merginos, hmmm...nepasisveikinsit?

Juozapas2014-07-11 03:03

"besė" nedingo. Tik įlindo į plyšį kaip tarakonas. Dabar sėdi pikta kaip širšė ir ūsus krutina, bumba. Išsilaižys ir išlys kitu nicku. Tokia ta kontorų publika. Už pinigus reika atidirbinėti net jeigu ir šikynę spardo. Nieko nepadarysi*:) Tokia jau šuniška dialia. Kokia Dalia valdo, tokia ir cholujų dalia...

Liepa-Betai2014-07-11 03:01

Tai aš ir sakau, kad mes susišnekam tarpusavy.// Viskas gerai :)

Juozapas---Jo (VaidasVDS)2014-07-11 03:00

Sveikas. "Puterastai" ! Ha, ha, ha! Vaidai, po šimts pypkių, tai 10 balų- ačiū kad priminei genialių Ševčiuko kalambūrą.(Na ir komentaras ttTavo puikus. Mmmm, taip - būtent taip. Pritariu 100 procentų. Čia tai jau mudu seni vienminčiai:)

juokas2014-07-11 02:58

juokingi putinoidu ir cemeryciu zinovai...jus kaip tie skeriai, pastoviai alkani ir istroske...

Beta2014-07-11 02:56

Kad lyg jau ponia Besė dingo? Gal čemeryčių išgėrė? Sakau gi, geri vaistai.

Jo (VaidasVDS)2014-07-11 02:56

Man atrodo, kad Lietuvoje varžosi dvi komunistinių liekanų grupuotės. Viena iš jų parsidavusi ar apsimetanti, kad parsidavusi Vakarams, o kita neparsidavusi, bet tarnaujanti Putinui. Tačiau dar nėra aišku, ar pats Putinas yra neparsidavęs Vakarams. Jei atkreipti dėmesį į šį temoje patalpintą opusą, tai galima numanyti, kad separatistai-puterastai dirba Ševrono ir Shell korporacijoms, nes padeda toms apvalyti miestus nuo vietos gyventojų. Tai taip išeina jos turėtų samdyti ir tuos separatistus. Beje terminą puterastai pavartojo rusų dainininkas Ševčiukas jau seniai: youtube. com/watch? v=W8dAOYAyZoA Taigi tos dvi grupuotės nemėgsta viena kitos. Viena lyg ir yra valdžios pozicijoje, o kita valdžios opozicijoje. Taip šaunami du šūviai - kiršinami žmonės ir nukreipiami nuo kitų svarbių problemų sprendimo, t. y. jiems galima lengviau vogti ir mulkinti žmones...

Juozapas-- bieso besei2014-07-11 02:49

Oi, oi, oi - "šmaikštuolė". Gal ir pliaukštelsiu. Ir per kaktą. Kaip pageidausi, kumelaite tu mūsų fal'Šyvoji. Tik dabar va, dar tik miklinu kuolą. Renkuosi katruo čia tau tarp ragų užvirinti smagiau. O jau dėl to "kolaboravimo" tai tu su savo sėbrais vieną kartą kažkaip susitark -nesuprantam čia mes. Vieną dieną mus jankių kolaborantais aprėkiat, apsisukę kitą dieną klykiat kad mes rusams tarnaujam. Gal jūs, samdiniai, vien tik šyzikai? Cha, putleris su grybauckaite sveikų pasamdyti nebeišgali? Ar skriaginasi? Menkas finansavimas nepadės mūsų avilio išrūkyti. Prašykit daugiau.

Beta Liepai2014-07-11 02:47

Kalbu tik apie rusus- putinistus. Taip pat ir apie lietuvius- putinistus, ir visus kitus putinoidus. :)))

Liepa-Betai2014-07-11 02:41

Betuk, šalia manęs gyvena pusiau rusas - Lietuvos patriotas, tad ant visų taip sakyt negalim.//Nepasitikiu tom pudrinamom apklausom.// Žiūrėki, Lietuvoj ir tik 270000 padorių žmonių... Taigi...

Juozapas --Diedukui2014-07-11 02:39

Ne-e, čemeryčios nemačys. Čemeryčios kontoros ar putlerio bobikams tas pats kaip mudviem liepžiedžių arbatėlė. Aniems mačina tik smagus šermukšninis kuoliukas tarp šonkaulių. Nosferratus'ai. Nieko nepadarysi*/:)///Replika "biesei". Sakai mes nekenčiame rusų? Ne visai. Nekenčiame "suskių-ruskių" šovinistų, nekenčiame ordos maskolių, nekenčiame putlerio kacapų. Jeigu esi minėtųjų gerbėja - tau čia saldu nebus. Pažadu.:)

Besė-77 Juozapui2014-07-11 02:39

O jums būtinai reikia pliaukštelėti per kaktą, kad kažką atsimintumėt? Liūdnoka padėtis. Na, bet savo " išmąstymais", tai prajuokinote. Kokie ten baliai dar jums pasivaideno? Dar kartelį pliaukštelkit per tą savo kaktą, gal suprasit su kokiu režimu jūs kolaboruojat, gal net patys to nesuvokdami. O portalas , beje, atviras visoms nuomonėms.

Liepa2014-07-11 02:38

Čemeryčių užpilu plaukus nuo utėlių gelbėdavo. // Tai gal pasąmoningai pataikėt pasiūlydami. ;)//Pasiutusiai kumelaitei didesnės dozės prireiks- vienos bonkutės neužteks. ;)// Iškart gal nepasistebi, bet kai veliamas komentaras po komentaro jau supranti, kad"čia kažkas ne taip". // Tie bobikai galvoja, kad išsigąsim nuo užgauliojimų ir puldinėjimų. Na, ką padarysi, kad jie taip apsiriko - nervai pas mumis geri, atsparūs stresui. // Kuo daugiau anie"stengiasi", tuo mums linksmiau darosi.. ;)

Beta Besei2014-07-11 02:35

Džiaugiuosi už tamstą visažinę, geriau už kitus išmanančią. Tik... kur tai jau girdėta? Ar tik ne "Aš Napaleonas", "Aš - Ramzis II", "AŠ- Enšteinas", Aš Jėzus Kristus"... / Žinoma, kad nemėgstu rusų, o kodėl turėčiau juos mylėti, jei jų dauguma (virš 86%) pritaria Putino niekšybėms Ukrainoje ir net grasina sukelti trečią pasaulinį karą? Skaityk "skorpiono" komentarą, berods, Nr2.

Diedukas Juozapui2014-07-11 02:24

Vadinasi ir čemeryčios tiks...

Besė-71 Betai2014-07-11 02:22

Tai, manau, kad tiek pat, kiek išmanote apie arklių vaistų panaudojimą žmonių gydymui, ko gero tiek pat ir teišmanote apie padėtį Ukrainoje. Gal vienintelis ryškus jus vienijantis bruožas- klaiki neapykanta rusams.

Juozapas (retro)2014-07-11 02:21

Ne, tai ne pikasiaus užkratas. Retro, tai prisiminimas. Skatau "Besė, Besė, Besė..." Hmmmm, misliju, labai girdėtas vardas... Ir... staiga, plaukšt per kaktą -prisiminiau.: mano amžiną atilsį tėvukas turėjo kumelę. Jos vardas buvo "Besė". /:)

Beta Besei2014-07-11 02:16

Bet kai ukrainiečius vadinate "banderovcais", tada viskas gerai?

Juozapas2014-07-11 02:16

Sveiki dar kartą. A-ūūūū. Matau, kad įsikarščiavę neskaitėte manojo komentaro. Tiesa, komentarą įkėliau po kitu straipsniu, ( apie koncervų raselę). Tiek to. Taigi - ka gi čia turime? Kaip žmogus info karų apkasuosuose praleidęs niolika metų, matau gana aiškų vaizdelį. : mūsų vietinės chuntos, kacapyno smegenų plovikai sumanė pasinaudoti tam tikromis kai kurių kolegų klaidelėmis ir nutarė pasidaryti čia balių. Nuliūdinsiu - baliaus nebus. Iš pakankamai negrabaus priešo veikimo matau akivaizdžius ketinimus ir bandymą tuos ketinimus realizuoti. Na, na -bandykite, bandykite... :) Bobikai apsidžiaugė, Letui pareiškus apie rezignaciją. Gerb. Leto demaršo tikrąją priežastį kontorinai žinoma kukliai nutyli. Ne dėl tarpusavio bendravimo formos Letas (tikiuosi laikinai) atsitraukė. Ne dėl to. Letas buvo nepatenkitas portalo leidėjų pozicija tam tikrais klausimais. Cha, na ir aš nesu patenkintas - bet kol nėra reikšmingesnės alternatyvos, komentuoju čia. Taigi, kontoroje buvo nutarta išpūsti didelį burbulą iš mūsų bendravimo atskirų niuansų. Šiuo metu visos pajėgos mestos klykimui apie Spiečiaus "blogiečių" nedemokratiškumą, nekultūringumą ir nesiskaitymą su "kitokia", t. y. chuntos ir putlerio samdinių peršama "nuomone". Nereikia baigti penkių universitetų, kad galėtum atskirti nuomonę nuo juodųjų info karų technologijų. Šis portalas yra antisisteminis ir norintys pareikšti nuomones tai daro nevaržomi. Kaip nukenksminti chuntos režimą, kokie uždavinai būtų prioritetinai atkūrus Nepriklausomą ir Laisvą Respubliką - šiomis ir kitomis temomis netrūksta komentarų su skirtingomis nuomonėmis iš plataus skaitytojų rato. Labai normalu būtų, kad su režimu kolaboruojantys asmenys čia nesilankytų. Tokia normalios psichikos žmonių logika. Todėl dėsninga laikyti chuntos propagandos brukėjus kaip tyčinius kenkėjus. O su kenkėjais kokia gali būti kalba? Mandagi? Na, pardon, pardon - šito šunsnukiai nesulauks. Kiekvienas samdytas vietinio ar putlerinio režimo šuva, kiekviena propagandinė Klano kalė ar maskolyno kekšė gaus nuo mūsų per mutinį. Mušim ir traiškysim tol pakol niekšai net savo šūde randą ras. Ponai padarai, jūs klykiate, atseit šis portalas NE MŪSŲ. O kieno gi dar? Jūsų? Pasvajokit....

Liepa- bičiuliams2014-07-11 02:14

Asmeniškai aš tos nusibiesinusios poničkos besės neįžeidžiau, bet kadangi už tai sulaukiau"komplimento" keisti vardą , tai n-e-p-a-d-ėk-o-s-i-u. //Dieduk, Beta, aš manau, kad turim reikalo su trolička, o tokiam veikėjui galima pasiūlyt"žalių ramunėlių". // Jei nori su žmogum sutarti, tai sutarsi, bet jei ieškai kabliukų, tai ir rasi. // Siūlau nekreipt dėmesio"ant įsižeidusių", nes mūsų ištekliai riboti- visų nepaguosi,visiem neįtiksi,visiem po saldainį nepaduosi... ;)

Beta Besei2014-07-11 02:13

O kai turėsite savo pasekėjų, jie vadinsis "besistais"

Beta Besei2014-07-11 02:10

O tai kodėl tamstai nepatinka? Jei palaikote jo politiką Ukrainoje, tai kas čia ne taip? Krikščione tai, manau, vadinatės? Tas pats: žodis kilęs nuo vardo Kristus.

Beta Diedukui2014-07-11 02:05

Nieko baisaus neatsitiktų jei ir žmogus išgertų, manyčiau netgi atvirkščiai. Sąnarius žmonės arklių tepalu tai gydosi, sako efektyvūs, didelės pakuotės ir daug pigesni. Tas pats turėtų būti ir su virškinimo vaistais. Taip, kad ramiai- niekuo mes nenusidėjome pasiūlę tų čemeryčių. Paslaugą tik padarėme. :)))

Besė-Betai2014-07-11 01:57

Marksas-marksistai, Markas- markistai, Besė - besistai, tai nesuprantu,kodėl mane vadinti putiniste?

Besė2014-07-11 01:51

Tai dieduk, nepykstu, nes ir aš tų čemeryčių nemačiusi. Tai geriau nebūkit tokiu nenaudėliu ir nešnekėkit ko neišmanot.

Beta Besei2014-07-11 01:48

Markas- marksistas, Putinas- putinistas, kur čia kas pravardžiuojasi? / Ir malonėkite pirma atsirinkti kas ką rašo, tik po to kaltinkite. Pirmas komentaras: "Na, kaip? Ponai gyvuliai...." rašytas jūsų "kultūringojo" "Paprasto"

Besė-Liepai2014-07-11 01:47

Tikrai ne dėl jūsų balsavau, ir man jūsų paguoda nereikalinga, lygiai, kaip ir šlykštūs įžeidinėjimai.Taigi, kantrybės ir kultūros galit pasilinkėti nebent sau, kad nereiktų keisti vardo į " supuvusi liepa". O dėl tų centimetrų, tai čia jų ganėtinai daug. Aišku, būtų maloniau, jei reikštumėte savo nuomonę argumentuotai,be įžeidinėjimų, jei sugebate.

Diedukas2014-07-11 01:42

O, brač, nežinojau, kas per velnias tos čemeryčios. Besei siūliau... Tai nenaudėlis.

Beta2014-07-11 01:38

Niekaip nesuprantu ko už tas čemeryčias taip supykti? Čemeryčia (lot Veratrum lobelianum) tai vaistinis augalas, vartojamas virškinimui pagerinti (gyvuliams). :))) Na, susimaišiau mažumėlę, pasiūliau žmogui, bet vis tiek, kas čia tokio baisaus? :)

Besė-Betai2014-07-11 01:35

Kiek teko skaityti " Paprasto" komentarų niekuomet ten nebuvo įžeidinėjimų, tik jo nuomonė išreiškiama. Taigi Beta, jūsų neapykanta, man rodos, ir gana dažnokai prasiveržia tais " pykčio protrūkiais" . Tuo atveju, paprastai žmonės gydosi, o nepravardžiuoja viešai kitus žmones putinistais,gyvuliais.

Liepa-Besei2014-07-11 01:35

Jei balsavot"taip", gerai. Bet kažko nesutariam, tai gali būti ir kitaip nei sakot. //Galiu savotiškai paguosti -yra didesnių bėdų negu tamstų" giliai įsižeidusios "asmenybės. // Ko gero, jūsų išvardyti nekiančiami komentatoriai jaučiasi ltvnews. online "teritorijos" saviškiais, tad abejoju, ar be mūšio užleis nors kvadratinį centimetrą. // Man patinka ir Beta, ir Raigerdas, taip pat Diedukas, Gaudy, Juozapas, Vaidas, Rūta, kiti neįsivardyjantys bendraminčiai. Oho, kokių keiksmažodžių sulaukiam iš "kultūringų" internautų!!! Nieko, už tai užsigrūdinsim atsakančiai... ;)// Duok Dieve Jums visiems, mielieji, sveikatos, kantrybės, atkaklumo ir tarpusavio sutarimo ! :)

P.S. prie 61.2014-07-11 01:27

Labai sunkiai sekasi rašyt, piliečiui. Sako po savaitės tik parašys. Lauks kol rūra užsirauks...

Diedukas Besei2014-07-11 01:24

O 56 - as komentaras, čia irgi iš jūsiškių? Aukštos kultūros pilietis.

Aciu ekspertams2014-07-11 01:22

lb.geras video.

Beta Besei2014-07-11 01:22

Dėl pykčio protrūkio tai ne tuo adresu ponia, kreipiatės. Taikykite "skorpionui", "Paprastas" ir panašiems.

Beta2014-07-11 01:19

O pirmas komentaras ponia Bese, tai jūsiškių - Putino gerbėjų rašytas. Apibendrintai aš juos vadinu "putinistais". Gerai skamba: "Na, kaip? Ponai gyvuliai...."

Besė-Betai2014-07-11 01:18

O tai " pykčio protrūkis" tai yra nuomonė? Ar nebūtų mandagiau, jei tuos " pykčio protrūkius" pasilaikytumėt sau, o ne viešai reikštumėte?

52-diedukui2014-07-11 01:14

Kai liurbiau parašysiu,tai savaitė praeis kol rūra užsirauks.

Besė-Diedukui2014-07-11 01:12

Na, šiuo klausimu, galvoju, kad tokia nesu. O Diedukas ir Beta tai tas pats asmuo? Čia, kaip sakoma, iš kairės ir iš dešinės pliekiu, kad daugiau atrodytų? Beje, aš klausiau Betos nuomonės apie 1 komentarą.

Beta to 51.2014-07-11 01:09

Ukrainos priešai- mano priešai! :)

Beta Besei2014-07-11 01:07

Tai nebuvo jokia nuomonė, tai šmeižto: "ukrfašistas Porošenka ir "etninis valymas" ir remiantis tuo šmeižtu pykčio protrūkis kai ragina įvesti Rusijos kariuomenę į Ukrainą, tai yra tiesiogiai pradėti karą. / Ir aplamai gerbiamoji ponia, nesiruošiu čia tamstai nei aiškintis, nei tuo labiau, teisintis. Siūlau išeitį- neskaitykite mano komentarų. Bet prašom ir nereguliuoti rašyti man juos ar ne, kaip ir kada rašyti. Kiek suprantu, Ekspertai ne jūsų asmeninis portalas.

Diedukas Besei2014-07-11 00:57

Esi apsiseilėjusi KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistiniorėžymo šunaujos narė. Prašom parašykite, ką pati galvojate šiuo klausimu.

Betai2014-07-11 00:54

Neoficialiai tave pažinau bene prieš 3 metus, kai komentuodavai KK, bet dabar tu ryškiai pasikeitęs...Tada mūsų nuomonės sutapdavo, netgi beveik visada tave palaikindavau. Nežinau kodėl tu pasidarei toks piktas, visur matantis tik priešus?Manau, pakliuvai į nekokią kompaniją...

Kremliaus agente2014-07-11 00:51

,,Taip pat teigiama, kad pats Giulietto Chiesa yra Kremliaus agentas.''jus ne vienas toks)Lietuvoj visi parasu rinkejai tokiais patapo )

Besė-Betai2014-07-11 00:51

Tai skorpionas išreiškė savo nuomonę,o kodėl jūs neparašėte savo nuomonės, o vietoj to " neviduriuok"? Manau, jei reagavote galėjote parašyti, ką pati galvojate šiuo klausimu.Ar juos ten visus reikia išžudyti, ar į kalėjimus sukišti, jei nenori į ES? Kokia jūsų nuomonė?

Besė-Diedukui2014-07-11 00:39

Eik tu na...., ar tamstai labai patiko,a? Beje, gal gerbkime kitus komentatorius ir nerašinėkime nesąmonių.

Beta Besei2014-07-11 00:39

Neviduriuok, buvo reakcija į "skorpionu komentarą: " Rusija privalo įvesti kariuomenę į Ukrainos sukilėlių regionus ir nutraukti ukrfašisto Porošenko „taikos plano“- etninio valymo vykdymą. " Išgerti čemeryčių pasiūliau po "skorpiono": 5. To 3. Beta "Apsiseilėjusi KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistiniorėžymo šunaujos narė vėl dienų dienas čia trainiojiesi ir nesąmones rašinėji." Ką dar galima į tai atsakyti? Žinoma, kad protingiausia nutylėti, bet ne visada.

Besė-Liepai2014-07-11 00:36

Labai prašom, balsavau " Taip' ir dar prieš tai krūvą parašų surinkau. Gal jūs ir "šokat, kaip mokat", bet manau, kad savo šlykščius įžeidinėjimus galite pasilaikyti sau,man ne vis vien ir nepageidauju būti dergiama. Beje, nesu rusofobė ir neputoju akla neapykanta.

lietuvis2014-07-11 00:35

Net rasydami komentarus, verta pagalvoti ka rasote, o tai gali nutikti kaip vienam sofos didvyriui, susitikti akis i aki su oponentu!___youtube.com/watch?v=mRO-0Lw5C_U

Liepai į 34 komentarą2014-07-11 00:33

Neįmanoma misija gyvenime tik laksčius paskui karvės uodegą, normaliai, kultūringai bendrauti, bet... stengtis pageidautina :)Ne veltui gerb.Letas Palmaitis nuo jūsų atsiribojo, suprato su kuo turi reikalą...

Diedukas Besei2014-07-11 00:31

Gal čemeryčių arbatos?

Liepa-Besei2014-07-11 00:27

Atsiprašau, pasitaisau "Kaip balsavot"? ;)

Liepa-Besei2014-07-11 00:26

Oi, tai jūs sakykite kaip tik norite, jeigu tamstai nuo to tik geriau... ;)Norėčiau jūsų paklausti, Bese, visai kito dalyko :sakykit, kai balsavot per birželio 29d. referendumą?// Ačiū iš anksto.

Besė2014-07-11 00:22

37-tai Liepai- na, čia tik laiko gaišinimas, jei aš jums atsakysiu-"o gal liepa supuvus visai?" Tai gal būkit tokie malonūs,čia ta grupelė- nediktuokit tų savų taisyklių, jei sugebat, tai komentuokit straipsnius kultūringai, o ne įžeidinėkit kitus komentatorius.

Baisi ta juknevicienr2014-07-11 00:09

Karo ar ten krasto ministre.....juokas...boba be karinio laipsnio krasto apsaugos ministre juokas pro asaras

Besė2014-07-11 00:07

Beta, gal ir yra tokia kategorija žmonių - nurodinėtojai, bet šiuo atveju kalba ne apie tai. Tarkim, mano nuomonė yra priešinga jūsų nuomonei, bet, išreiškus savo nuomonę komentaruose, manau, turiu teisę nebūti vadinama iš gyvulių ūkio, ar viduriuojančia, ar dar kaip įžeidinėjama. Niekas netrukdo jums išsakyti savo nuomonę, bet jūsų čia keleto nuolatinis jums nepatinkančių komentatorių užsipuldinėjimas, manau, jau peržengė visas ribas.

Liepa-Nr.352014-07-11 00:01

Matot,iš lotynų kalbos "beata" [=laiminga, sėkminga, palaiminta]. Tai jai todėl taip ir sekasi komentaruose : matoma , populiari, gerbiama.// O tamstai nelabai pasisekė,matyt.// O jums vat,Bese, kažko lyg ir trūksta, nes"Besė" pažodžiui yra be "sė".// Tai be ko jūs ten esat, ko jums ten trūksta? Gal "besė" besielė tiesiog... Hmmm ?

Liepa- Nr.252014-07-10 23:52

Būkit ramus: ekspertai.eu tamstą jau seniai "pakėlė" iki tikrosios "internetinės kandies" titulo- rudosios mirmekozelos ( lot.-Myrmecozela ochraceella), aktyviai besireiškiančios iš Pakruojo bunkerio.//

Besė2014-07-10 23:52

3 Betos komentaras skorpionui " Oi, oi, oi tik nesuviduriuok", dar vėliau pasiūloma čemeryčių arbatos, tai čia tik po šiuo straipsni, tai koks čia komentaras? Na, nepatiko skorpiono nuomonė, tai parašyk savo nuomonę, prie ko čia viduriavimai? Ir lygiai tas pats ir kitur.Šlykštu ir skaityti, atseit tokius " komentarus", jei neturit ką pasakyti, nepraleiskit progos patylėti.

Liepa-Nr.32 Šiaulių bachūriukui ar mergičkai2014-07-10 23:42

Kadangi pasak tamstos" kiekvienas turime teisę viešai išsakyti savo nuomonę ir požiūrį", tai galiu patikinti, kad tą ir darome. Manęs asmeniškai Jūsų įvardyti asmenys neįžeidinėja. // Pasisekė gal tiesiog... ;)O jei nesijaučiat čia jaukiai, tai jau jūsų problema. ltvnews. online tikslas – "konkrečiais veiksmais padėti valdžiai. Pagelbėti jai." // Savo komentarais tuo ir prisidedame: kaip mokam, taip šokam. Gal ne visada pavyksta. // Vadinasi, stengsimės. ;)Bet faktas, kad šioje"smėlio dėžėje" tilpsim ne visi - labai jau skirtingi požiūriai.. Matot, kas pirmesnis čia papuolė - tas ir taisykles diktuoja. ;)

Beta Diedukui2014-07-10 23:38

Yra tokia žmonių kategorija- nurodinėtojai. "Tu eik ten ir daryk taip kaip aš tau pasakysiu. Aš nerašau komentarų, tai ir jūs nerašinėkit. O jeigu jau rašote, tai tik taip, kad man patiktų. Jei komentuoja ne taip kaip man reikia ir ne tiek kiek man patinka- "Ekspertai", jį blokuokite." Žmonės patys save pasiskyrę kitų viršininkais ir kalbantys įsakymais. Tai psichologinė problema. :)))

Diedukui etatiniam2014-07-10 23:22

Galimybė viešai komentuoti – tam tikra demokratijos apraiška. Kiekvienas turime teisę viešai išsakyti savo nuomonę ir požiūrį. Ne paslaptis, kad interneto komentaruose trūksta elementaraus, rezultatų teikiančio dialogo, mandagaus, nors gal ir emocingo pasikeitimo nuomonėmis. Todėl galimybė komentuoti gana dažnai suprantama kaip emocijų iškrova, bet ne malonumas diskutuoti su kitais skaitytojais straipsnyje aptariama tema. Pateikiu konkretų pavyzdį straipsnyje "Ukrainos rytuose tikras pragaras, tačiau Lietuvos žiniasklaida reaguoja labai ramiai ir santūriai. Kodėl?" Į mano ramų 122 komentarą buvo atsakyta Reigerdo (135) ir Juozapo (128)iškoneveikiant iki begalybės ir įžeidinėjant. P. S. Jei tamsta rasi mano nors vieną komentarą 20 metų bėgyje lietrytyje, aš atsiųsiu tau 100litų :)Tai jūs galimai iš lietryčio atnešėt šitą dergimą, tą neapykantą, tą Napaleono kompleksą, nes iki jūsų to čia nebuvo. Aš dar kartą prašau, darykit išvadas, būkit kultūringi.

Paprastas2014-07-10 23:04

Tai Buvo Raigerdui

Paprastas2014-07-10 23:02

Kvailys – žmogus nuolat nesugebantis vertinti situacijos. Panašiai toks , kaip tu....

Diedukas2014-07-10 22:41

Ot parašė mergaitė (ar berniukas): - Galėtų tokius Juozapus, Reigerdus, Diedukus ekspertai blokuoti. O kodėl mus? O kodėl ne jus? Ar kad mes apsivardžiuojam? Ai, ai, ai, kokie blogi vaikučiai smėlio dėžutei. Nuskriaudė. "Ekspertai" būtent yra nesisteminis portalas. Ką jūs čia veikiat? Mes neinam žaisti į liettrydį, ten jūsų smėlio dėžė. Man šlykštu net atsiverst tą puslapį. Tuo labiau įrodinėt savo tiesas. Taip kad susirinkit savo žaislus. Negadinkit čia smėliuko, eikt sau. Ir jums ramiau bus ir mums nereiks apsivardžiuoti. Vis tik bendraminčių "Ekspertuose" turim daugiau...

Beta > 19; Besei 14:17:232014-07-10 22:10

Gal galite tamsta, konkrečiai nurodyti kur ką užsipuoliau ir įžeidinėjau?

stasys2014-07-10 21:42

Tam italui visai smegenėlės susisukusios,..nesveika rusišką degtinę viedrais gerti.. O ir tie ūsai po jo nosimi kažkokie per balti..Sutartis sutartimi, ir jei nors dalis tiesos tame butų,.. manau Porošenka jau seniai butų ją paviešines ..vienas šūvis ir Janukovičiaus kaip tokio aplamai nebėra. Čia aiškiai chebra pamiršo surišti palaidus galus ..į vieną mazgą .:))

To 22. Pritariu > 19. Besė2014-07-10 21:34

Pritariu 100%-šitoks išsityčiojimas iš komentatorių yra niekingas. Galėtų tokius Juozapus, Reigerdus, Diedukus ekspertai blokuoti. Jų tikslas ne komentuoti, o apdergti kitus, apjuodinti. Sprendžiant iš to, kad per dienas ir naktis "sėdi" komentaruose, darytina išvada, kad yra samdomi. Normalus, dirbantis žmogus turi kitų pareigų, kito veiksmo, o ne tik sėdėti prie kompiuterio :)

2 > 24. Raigerdas2014-07-10 21:33

Na, matyt, tiesą pasakiau, kad tokį verksmingai-tulžingą atsaką-opusą parašei. Atsakyme logikos jokios - bliaunančio infantilo apsivardžiavimai ir t.t... Bet, tiek to - perkeliu tave iš trolis vulgaris kategorijos į įžeidaus opusų rašeivos kategoriją. Tikiuosi, kad šį kart pasiseks sukurti tikrą šedevrą.

Raigerdas 22-ai "Pritariu"2014-07-10 21:05

Ai, ai, ai kokia katastrofa įvyko. Tik pažiūrėkite, kaip skundžiasi komentatorė "Pritariu":"tai visuose komentaruose siaučia tie patys etatiniai rašeivos "Reigerdas", "Beta" ir etc. Prieš kokį gerą pusmetį tokių trolių "ekspertuose" nebuvo - viskas prasidėjo su rinkimine grybauskaitės kampanija". Siaučia Raigerdas, Beta ir etc. Na, tikri banditai, teroristai ltvnews. online. Kaip buvo anksčiau gerai, kai jų nebuvo. Štai imi ir rašai komentarą, kuriame meluoji, meluoji, meluoji, o paskiau šmeiži, šmeiži, šmeiži, o pabaigoje imi ir įkandi. Ale įkandi taip, kad tas iš skausmo turėtų tiesiog žeme šliaužioti. O tu sėdi prie kompiuterio klavišų ir jauti tokią palaimą, tokią palaimą, kad nieko saldesnio gyvenime nebūna. O dabar? Gali užsirauti ant Raigerdo arba Betos, o ką jau kalbėti apie Juozapą. Aš net bijau jo vardą minėti, todėl parašiau etc. Nes Juozapas, tai kaip koks įsiūtęs buldogas tuoj pat užpuola. Štai šitie teroristai ir neleidžia mums meluoti, neleidžia ir viskas. Tik parašai kokį nors melą, štai jau ima saldėti mano dūšelė, ir štai gauni nuo kokio nors Raigerdo kaukštelėjimą, kad tu iš "Gyvulių ūkio". Aš nesu iš "Gyvulių ūkio", aš tik retkarčiais pameluoju. Nejaugi negalima meluoti? O kaip man gyventi be melo?

senis2014-07-10 20:46

pries 10 metu t.v. Lietuvos elitas pardave Lietuva ES. Eiliniams lietuviams i tai nusispiaut. Referendumas tai patvirtino. Kodel ukrainieciai negaletu parduoti savo tevynes? Kuo jie blogesni uz lietuvius? Gal ten truksta savu lansbergiu kubiliu grybauskaiciu? Bus kaip ir cia, 1% tautos gyvens kaip ES visi kiti,kaip nores...

Pritariu > 19. Besė2014-07-10 20:28

Dažnai paskaitau "Ekspertus.eu", bet retokai parašau komentarą. Kiek stebiu komentarus - tai visuose komentaruose siaučia tie patys etatiniai rašeivos "Reigerdas", "Beta" ir etc. Prieš kokį gerą pusmetį tokių trolių "ekspertuose" nebuvo - viskas prasidėjo su rinkimine grybauskaitės kampanija. Ir kas įdomiausia, kad su trolių atėjimu, nebeliko "ekspertuose" tvirtos nepriklausomos nuomonės, viskas pritempinėjama iki oficialiosios valdžios nuomonės.

Beta Liepai2014-07-10 19:11

Ačiū Liepa, už linkėjimus ir komplimentus. :) O dėl komentaro Nr5 tai aš ant blondinių nepykstu, net jei jos "skorpionu" prisistato. :)

Liepa-Betai2014-07-10 18:58

Miela Beta, tas Nr.5, tai "jūsiškis"- kraštietis, ta prasme, iš laikinosios sostinės...Garantuotai"kontorinis sūslikas" : pagal rašymo braižą taip galima spręst.// Prie Jūsų tas pilamas brudas tikrai nelimpa. Už Jūsų internetinio personažo, miela Beta, stovi labai šviesi, drąsi, ryžtinga ir garbinga asmenybė.// Mes visi tą puikiai žinom. Linkėjimai Jums !!! ;)

Besė2014-07-10 18:17

Manau, kad komentatoriai, rašydami komentarą, tiesiog išreiškia savo nuomonę, ir neturėtų būti dėl to įžeidinėjami,bet, kaip matyti, Reigerdas su Beta čia " dirba" tokiu principu - užsipulti, įžeidinėti, tyčiotis iš kiekvieno komentatoriaus, jei jo komentaras prieštarauja jiems.

Diedukas 16- am(i)2014-07-10 17:27

Ten ne tik šaltinis, ten visas krioklys... Paprasta operacija, čia - "copy", googlėj - "paste".

dx2014-07-10 17:27

Taigi čia vienas iš europederastų - socialistų, dar 2008 metais pareiškęs, kad Rusija kariauja teisingą karą su Gruzija. Ir iš viso "neeilinis" vekėjas: 1968-1970 - Italijos komjaunimo sekretorius, nuo 1971 metų - Italijos komunistų partijos narys, komunistų laikraščio Unita korespondentas Maskvoj. Taigi tikimybė, kad tai KGB/FSB agentas - labai didelė.

Betai2014-07-10 17:18

buk gera pateik saltini

Diedukas Diedukui 14 - am2014-07-10 17:17

Nesivargink, padėsiu... - ..Šitas 14. Diadukas, tai matosi veislinis KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo šunaujos narys ...

Diedukas 13- am, t.p. 5 - am2014-07-10 16:59

Kairėje ausyje išdegintas 13 - as numeris, dešinėje 5 - as. O tarp ausų vieni refleksai. Pilkosios masės kaip ir nėra. Todėl šitas sutvėrimas [priminė Lindsay Anderson filmo "O Lucky man! (1973) personažą)], moka bendrauti tik štampais: - "... KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo..." Tur būt kontora užrašė ant popieriuko. Visa bėda, kad kontoroj irgi pusiau raštingi veikėjai. Šiaip jau "rėžymas", turėtu būti "režimu". Nebent turima omeny pasirąžymą ir nugaros pasikasymą į gardo kampą, atsibudus "S pochmelja"...

to 11. Raigardas2014-07-10 16:32

Šitas 11. Raigardas, tai matosi veislinis KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo šunaujos narys ar slapto CŽV kalėjimo viršininkas, nes net apsisnargliavo iš pykčio.

Raigerdas "Paprastam"2014-07-10 16:03

Nuo kada "paprastas" psichotikas pradėjo spręsti apie kitų protinius sugebėjimus? O kur paties protiniai sugebėjimai? Kur tu juos pradanginai? Pragėrei? Apsiėdei psichotropiniais vaistais? Ar toks esi nuo pat gimimo, kadangi tėvai buvo alkoholikai? Kodėl tau atrodo, kad Beta yra kvailesnė už tave? Žinai, padarome tokį dalyką. Kadangi tu čia dediesi labai protingu ir gali spręsti apie kitų "protinius pajėgumus", tai tau užduosi patį parasčiausią klausimą, kokį tik įmanoma: "KAS YRA KVAILYS?" Matai, tik itin mažų "proto pajėgumų" žmogelis nepajėgs atsakyti į šitą klausimą. Tad aš tave kviečiu dabar visiems skaitytojams pademonstruoti savo "protinius pajėgumus" ir atsakyti į šį paprastą klausimą. Žinau, kad pradėsi išsisukinėti, "bet tu pabandyk", kaip sakė vienas personažas iš filmo "Skrydis virš gegutės lizdo".

Raigerdas 5-am ir kitiems išprotėjusiems Putinistams2014-07-10 15:51

Ei, kaip sekasi "Gyvulių ūkio" gyventojams? 5-as komentatorius net nesugeba nick'o susigalvoti, nes, galimai, jam patinka tie numeriai, kuriais jie yra pažymėti ausyse. Įdomu, ar komentatorius nr. 5, gindamas Rusijos gyvulyną, nesusimąsto, kam kiaulėms yra įveriami šnipai? O štai Vakarų rodomuose multfilmuose apie Orvelo "Gyvulių ūkį" kiaulės be šnipų. O paršas, būdamas be šnipų, ką jis pridarys tame ūkyje? Aišku, pridarys žalos. Na, tai gal pasigirk, parše, kiek esi lietuviams žalos pridaręs? Štai, labai protingai moteriai Betai, kuri tau asmeniškai nieko blogo nėra padariusi, tu rašai kažkokius tai tai dalykus, kurie yra būdingi kriminalams. Tu, gal iš buvusių stribų? Na, nebijok. niekingas padarėli, ir pasakyk, kas tave taip kankina, kad iš žmogaus sugebėjai pavirsti į tokią dvokiančią mėšlo krūvą? Kaip tu esi susijęs štai su šitais žmonėmis: "Зверства НКВД(Винница 1937-1941) The atrocities of the NKVD (Vinnitsa 1937-1941)"?

ups2014-07-10 15:50

manau,kad patiketi reiketu,nes matem kas vyko lietuvoj kai shevfonas bande kapstytis po musu zeme ir musu valdziagyviai kaip elgesi.tik skirtumas skaiciuose,nes ten didesnes platybes.tarp kitko runkeliams jankiu garbintojams reiktu priminti,kad Lietuva turi daug vandens,kai visas pasaulis gali jo pristigti,kas tada runkeliai?

Paprastas2014-07-10 15:49

Deja „beta“ tai yra pasakyta apie tave ir tavo protinius „pajėgumus“. Cituoti Hitlerį, Gebelsą, ar Obamą, tai nereiškia pritarti jiems. Aplamai šitame pasaulyje nieko „paslaptingo“ būti negali, klausimas tik tame, ar kas nors išdrįs pasakyti(atskleisti) tai viešai, ar ne. Manau putinas irgi žinojo, jog Janukovyčius „netuščias“ pabėgo į Rusiją, o su visais savo „darbeliais“(dokumentais). Ne kiek neabejoju kad šitam buvusiam EP Giulietto Chiesa dokumentus „pakišo“ rusų agentai, kad parodyti kam ir kaip tarnauja NATO. Taigi už kiek parduota Lietuvą? Į šitą klausimą turi atsakyti visi nuo signataru iki Prezidentu. Nekarta rašiau apie visuomenininkus(idiotus), tai kam tarnauja jūsų vadai ir jūs, ar Lietuvai, ar Amerikos korporacijoms?

Beta2014-07-10 14:55

Beje putinistai, jūs čia apie fašizmą mėgstate pakalbėti, tai turiu jums naujieną. Президент России процитировал министра пропаганды нацисткой Германии Пауля Геббельса и назвал его талантливым человеком. Он привел слова Геббельса: "чем не вероятнее ложь, тем быстрее в нее поверят". "Он добивался своего, он был талантливый человек", - отметил Путин.

Beta skorpionui2014-07-10 14:41

Jau??? Išgerk čemeryčių arbatos, padeda. :)

Beta omei2014-07-10 14:38

Senelis- pasakorius, panašus į mūsų Čekuolį. Tokia jau slapta, tokia slapta sutartis, apie kurią žino tik Ukrainos pardavėjai ir... jis. :) / Beje, senelis sako, kad pardavėjas tai ... Janukovičius! Ką jūs į tai, didieji Janukovičiaus gerbėjai? :)))

To 3. Beta2014-07-10 14:32

Apsiseilėjusi KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistiniorėžymo šunaujos narė vėl dienų dienas čia trainiojiesi ir nesąmones rašinėji.

ome Betai2014-07-10 14:22

Juk gerai kad pardavė ar ne? turės dabar pigių dujų ukrainiečiai, ir gaus daug daug įplaukų į biudžetą?

Beta skorpionui2014-07-10 14:19

Oi oi oi, tik nesuviduriuok!

skorpionas2014-07-10 14:16

Aiškėja motyvai ir ševronų vaidmuo šiuose nusikaltimose, dėl kurių vandališkai vykdomas Luhansko ir Donecko Respublikų etninis valymas. Rusija negali ramiai stebėti, kaip bendėros Ukrainoje vykdo etninį valymą. Rusija privalo įvesti kariuomenę į Ukrainos sukilėlių regionus ir nutraukti ukrfašisto Porošenko „taikos plano“- etninio valymo vykdymą.

Paprastas2014-07-10 12:07

Na, kaip? Ponai gyvuliai....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi