Beveik prieš dvejus metus buvo paskelbtas gana skandalingas tuometinės Seimo pirmininkės pareiškimas grupelei visuomenininkų. Tuomet ji teigė: „Valstybė didžiuliu tempu mutuoja į autoritarinį Aleksandro Lukašenkos tipo režimą. Seimas yra bejėgis ir virtęs apgailėtina dekoracija, kuri tik pridengia faktą, kad šalyje, vadinamoje parlamentine respublika, viskas valdoma komandomis iš Baltųjų rūmų – prezidentūros.“

Tačiau artėjant prezidento rinkimams Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai, tarp jų ir I. Degutienė, vėl parėmė dabartinę šalies prezidentę Dalią Grybauskaitę. Dėl tokio sprendimo partijos narys Naglis Puteikis netgi išstojo iš jos.

ekspertai.eu paklausė Seimo narės, kodėl jos pozicija taip kardinaliai pasikeitė.

Be to sudomino ir „Snoro“ banko reikalai. Mat Neilas Cooperis įtariamas galbūt neteisėtai atlikęs dvi banko operacijas, kurių bendra suma siekia daugiau nei 1,2 mln.

litų. Įtariama, kad bent viena jų susijusi su I. Degutienės sūnaus Gedimino įmone „Novotersa“. Jau nekalbant apie galimai kur kas didesnius nusikaltimus, kuriuose galimai dalyvavo šiuo metu iš Lietuvos galimai laikinai išvykęs bankų bankrotų specialistas N. Cooperis.

ekspertai.eu paprašė Seimo narės visa tai pakomentuoti.

Deja, I. Degutienė nepanoro kalbėtis. „Seimo narė negalvoja atsakyti į šiuos klausimus“, – informavo jos padėjėja.

Apie tai ekspertai.tv žinių reportaže:

Visas kovo 12 d. ekspertai.tv žinias žiūrėkite ČIA.

Naujausi

Komentarai (79)

Rikiuoti
Saula672014-06-13 21:46

...šlykšti tipė...dabar,matyt,šiai tipei teks vergišgai pataikaut burokinei daškai

KOSERVATORIAMS KUBILOIDAMS2014-05-28 19:51

Prašau paneigti šiuos skaičius : 1) 2009-2012 m. , iš Lietuvos emigravo 220 418 žmonių. 2) Valstybės skola per šį laiką išaugo nuo 17,37 litų iki 46,58 mlrd. litų. 3) Bedarbių skaičius Lietuvoje padidėjo nuo 121,3 tūkst. iki 210,2 tūkst. 4) Mokesčių sistema per vieną naktį buvo sujaukta taip, kad kažin ar pats ponas Andrius viską suprato. 5) Senjorams buvo sumažintos pensijos. Atgauti prarastų pinigų pensininkai negali iki šiol. Nusavindamas “sunkiu” Lietuvai laikotarpiu A. Kubilius su vyr buhaltere Šimonyte surado milijonus lėšų “ konsultacijoms”. Seimo laikinoji tyrimų komisija, vadovaujama A. Skardžiaus, nustatė, kad bendra Energetikos ministerijos ir jos kontroliuojamų įmonių įsigytų paslaugų (teisinių, konsultacinių, viešųjų ryšių ir mokymo) vertė 2009-2012 m. buvo apie 252 mln. Lt. Iš jų: teisinėms paslaugoms – 94,5 mln. Lt, konsultacinėms paslaugoms paslaugoms - 136,5 mln. Lt. , mokymo paslaugoms - 11 mln. Lt. , viešųjų ryšių paslaugoms – 10 mln. Lt. 6) 2011-11-16 buvo užgrobtas ir tyčia sužlugdytas AB bankas Snoras. Seimo laikinoji tyrimo komisija, vadovaujama A. Mazuronio nustatė, kad dėl D. Grybauskaitės, A. Kubiliaus, jo vyr. buhalterės I. Šimonytės, buvusio D. Grybauskaitės rinkimų štabo vadovo V. Vasiliausko neteisėtų, nepamatuotų ir drąstiškų veiksmų, banko Snoras klientai prarado jau nacionalizuotame (valstybiniame!!! ) banke Snoras 2 mlrd. Lt savo pinigų. Prarado visi klientai : valstybinės įmonės, biudžetinės organizacijos, fiziniai asmenys, kurie turėjo savo sąskaitose piniginių lėšų, daugiau , negu valstybės draudžiamoji suma, t. y. 100 tūkst. eurų ( ekvivalentu 345 tūkst. litų)! LR Vyriausybė, priimdama sprendimą nacionalizuoti AB banką Snoras,sprendimą priėmė skubotai ir nemotyvuotai, neapsvarstė visų aplinkybių ir galimų pasekmių,o šis sprendimas sudarė prielaidas didelėms išlaidoms skolinantis iš Lietuvos valstybės biudžeto lėšų - to pasėkoje Valstybės skola išaugo 4 mlrd. Lt. Per 2,5 metų laikotarpį prėjusį nuo banko Snoras tyčinio subankrotinimo, valstybei šie valdžios ponų „žaidimai“ jau kainavo arti 650 milijonų litų sumokėtų palūkanų! 7) Dirbantiesiems sumažėjo algos, o mokesčiai - padidėjo. 8) Lietuvoje bankrutavo 5434 įmonės.

je2014-05-28 19:35

Sarasinius slykstukus nuplaus tik tiesioginiai rinkimai.

Nu va2014-05-28 01:32

"EP rinkimų apžvalga I: nykstanti TS-LKD partija (...) Tai va, lyginant tuos praėjusius rinkimus skaičiai yra tokie: 2008 Seimo rinkimai – 243 823 balsai, 2012 Seimo rinkimai – 206 590 balsų ir 2014 – 198 534. (...) " Artūras Račas

Klausimėlis2014-05-25 17:29

O Kaunas ir yra ta degalinė, kurioje, kaip priimta pas spekuliantus, visas patriotizmas dažniausiai perkamas ir parduodamas??!

VYTAUTAS2014-05-25 01:37

pasižiurėjus laidą ,,,,PATRIOTAI ir supranti kad LIETUVA tai lansbergių šeimos verslas

GRYBĖ=PUTIN2014-05-23 01:03

Visos šios AB banko Snoras aferos išvadoje galima būtų konstatuoti, jog Snoro žlugimas, parodė, kad D.Grybauskaitė perėmė V.Putino metodus. Juk AB bankas Snoras paprasčiausiai sovietiniu reideriniu būdu, be jokių kompensacijų, iš savininkų buvo tiesiog atimtas!

KODĖL???2014-05-21 17:22

O KODĖL DIDŽIAUSIĄ VAGILKĄ - SNORO KREDITORIŲ KOMITETO PIRMINIKĘ AURELIJĄ MAŽINTIENĘ PROKURORAI PAMIRŠOTE - BE JOS RANKELIŲ PRIDĖJIMO NEBŪTŲ DINGĘ TIE ŠIMTAI MILIJONŲ IŠ BANKO! JI PADĖJO N.COPERIUI JUOS PAVOGTI, JI PALAIMINO N.COPERIO VISAS MILIJONINES IŠLAIDŲ SĄMATAS, JI GALŲ GALE PATVIRTINO N.COPERIUI MILŽINIŠKĄ 100 000 LITŲ MĖNESINĮ ATLYGINIMĄ!

TAI PASIRODO SNORĄ IŠVOGĖ GRYBAUSKAITĖS STATYTINIS VASILIAUSKAS KARTU SU FRIKLIU IR KUPERIU2014-05-21 06:22

IŠ SEIMO LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJOS 2012-05-30 IŠVADŲ Dokumentas ar kitoks įrodymas, įrodantis galimą AB banko Snoras turto sumažėjimą iki 2011 m. lapkričio 16 d. , nurodytą 2011 m. lapkričio 16 d. LB "Tarnybiniame rašte" , AB banko Snoras laikinojo AB banko Snoras administratoriaus S. Friklio ataskaitoje iki 2011m. lapkričio 24 d. ar bankrutuojančios AB banko Snoras administratoriaus N. Kuperio ataskaitose iki 2011 m. gruodžio 7 d. , komisijai pateiktas nebuvo.

prie ko čia konservatoriai2014-05-12 04:30

Alfa.lt portale rašo "iš „Snoro“ dingę pinigai atsirado R. Baranausko ir V. Antonovo sąskaitose Šveicarijos banke „Julius Baer“, o būtent ši vagystė ir sužlugdė banką, rašė „Lietuvos rytas“" Kokios gilios sovietinės tradicijos- kabinti makaronus žmonėms ant ausų. Gal čia tam tikras "Snoro" savininkų gynybos būdas- jei kalti konservatoriai tai savininkai švaručiai...

brrrr2014-04-29 16:07

nera ten nei daukantynej anei seimeriu kontoroj zmoniu Ir nera cia ko is sudo bandyt spaust vaska Ir po to taip tragiskai stebetis kad nieko nesigauna :))))

stasys2014-04-29 11:18

Žodis ne žvirblis, ir tuo Degutienei teko gan skaudžiai įsitikinti. Politikas kuriam nelaiko emocijų spaudimo klapanas .. to pasekmes, turės jausti visą likusia politine karjera. Prezidentavimo pradžioje Grybauskaitės noras imtis, korupcijos indekso, buvo tiek didelis .. kad vienų momentu net atrodė, kad Lietuva ir Baltarusija pagaliau surado kažką bendra,.. siekiant pažaboti .. savo politinius ilgapirščius. Todėl ir stebėtis nėra ko, kai aukščiausių šalies vadovų telefonai atsidūrė pasiklausomojų sąrašuose. Gal tai ir nebūtu tiek supolitizuota,.. jei musų pačiu teisėsauga butu vizgi į tai pažvelgusi daug rimčiau ir tam radusi viena, kita milijoną.... įsigyjant tel. naujesnei pasiklausimo aparatūrai. Lietuvoje politikas perdėtai jaučiasi saugus ir tas saugumo jausmas su metais ima išsikreipti asmeniniais interesais. ir pabaigai .. Supratingi, vis dar girdi , kada įsijungia pasiklausimo mašima... ir tai neramina .. nes ta supranta ir tie kam to nereiktu suprasti.

Kodel ju vaikams ir anukams viskas galima?2014-04-15 02:30

Kaip ten su Degucio aferom "Snoro"banke?Nejaugi teisineje valstybeje viska galima uzglaistyti?

Kubiloidai-vagys2014-04-14 22:08

2011 11 15 is anksto(?! ) į Lietuvą atvyko Simonas Freakley ir jo komanda. 2011 11 16 įvyko lemiamas Lietuvos banko valdybos posėdis, jį irgi drąsiai galima buvo vadinti skubotu, nes jis įvyko nesulaukus nei darbo grupės „Snoro“ problemoms nustatyti ataskaitos, nei „Snoro“ inspektavimo komisijos išvadų, vietoje jų buvo pateiktas tik „Tarnybinis raštas“, taigi žymiai menkesnės vertės ir patikimumo dokumentas. Tačiau jo užteko, kad LB valdyba priimtų nutarimą stabdyti „Snoro“ veiklą ir rekomenduotų LR Vyriausybei perimti „Snoro“ akcijas visuomenės poreikiams, kas ir buvo vėlgi skubotai tą pačią dieną padaryta. Įdomiausia, kad kitų dokumentų ar kokių nors kitokių įrodymų apie galimą „Snoro“ turto sumažėjimą, vadinkime tiesiai – pinigų dingimą, nurodytą „Tarnybiniame rašte“ (taip pat ir vėlesnėse Simono Freakley ir Neilo Cooperio ataskaitose) Seimo komisija taip ir negavo. Tačiau ši „menka“ detalė nesustabdė „perkūniško“ plano eigos. Tą karštą dieną LB valdybos pirmininkas dar suspėjo pasirašyti laikinojo administratoriaus Freakley sutarti. Kaip Seimo laikinoji tyrimo komisija išvadose teigė - chunta veikė skubotai Ir nemotyvuotai.

DEGUTIENĖ ATIDIRBINĖJA2014-04-14 21:37

Ji važinėja pas neįgalius senelius ir agituoja balsuoti už grybauskaitę.Taip tikisi išlipti sausa iš vandens...Falšyva kaip ir visi konservuoti grybai....

pdd2014-04-07 17:54

snoro afera,Wiljamso atejimas,pedofilijos skandalas,zemes grobimas,neteisetos ststybos...vsio zakono,a ne ?

nieko naujo2014-04-04 13:27

be abejo,manau ir H.Daktaras tokiu atvėju būtų atsisakęs kalbėti.

Rysard Maceikianec2014-04-02 14:26

Dabar Degutienei rupi kiti reikalai - kartu su tomasevskiais nori iamzinti Pilsudski: Siūlymą dėl J. Pilsudskio atminties įamžinimo Vilniaus miesto savivaldybei pateikė Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, kuriai vadovauja Seimo vicepirmininkė Irena Degutienė. Komisijos sekretorius, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto docentas daktaras Andrius Vaišnys pažymėjo, kad idėjos autorius yra buvęs Vilniaus miesto tarybos narys ir Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ direktorius Mintautas Daulenskis. Savivaldybėje siūlymą pirmiausia turės išnagrinėti Vilniaus miesto pavadinimų, paminklų ir atminimo lentų komisija, tuomet jį galės svarstyti miesto taryba.

Taigi2014-03-29 21:59

bijo, bet rems

Adomas2014-03-26 13:53

Tai gal dėl tylos ir susitarta? Juk ir tyla būna brangi?

Liepa-senoliui2014-03-24 17:16

Puikus pasiūlymas! ;)

senis2014-03-24 17:04

Norint kad nors kiek isrinktieji pradetu dirbti rinkejams reikia ju algas susieti su min.atlyginimu.Trims pirmiesiams po penkis min.Seimo nariams po keturis min. Kitiems mazejancia tvarka. Kils min. Kils ir ju algos. Gal tai jau bus galima vadint atlyginimais. Jokiu vokeliu. Visiems seimo nariams gaunantiems vokelius tai yra priedus galima skelbti apkalta.

fuj2014-03-19 09:22

fuj, kokia šlykšti paškustva

Zinovas2014-03-18 01:28

O Kuperis- konservu statytinis, sako banko darbuotojai, ramiausiai vaiksto po banka SNORAS, kada jo visi laukia atvykstant I apklausa pas prokurorus!

gali atsitikti2014-03-16 14:11

Kaip konservatore puikiai supranta , kad tylejimas tai auksas, o zodis tai pabaiga , tampi tik eiline piliete

Pikasas2014-03-16 14:07

club4gays.com/lt/12916/

Lansbergis- TATAI2014-03-15 23:40

"Vilniaus brigados" bandai vadovavo tik žydai. Ne tik Vilniuje, bet ir iš Antverpeno, Braiton Byč. Jei dar kas neaišku, priminsiu jų pavardes: Dekanidzės, Kacas, Kaplanas, Aizenštatas, Brandvainas ir pan. Klausimų dar yra? Tomkus viską teisingai parašė. O tiuteišai ir belorusai buvo tik torpedos. Ir Tomkaus pavaduotoją Lingį nušauti įsakė Gruzijos žydelis Borisas, todėl ir Tomkų teisme gindamiesi antisemitu vadino. Dar klausimų bus žydeliai? Juk tai jūsų bendruomenės pirmininkas Alperovičius gynė Vito žudikus. Verčiau patylėkit.

visi jie apsivoge2014-03-14 21:03

ir nieko gero jie nedarys,jie tiek isvoge lietuva,kad uzsimerkes teisejas gali teisti iki gyvos galvos ir nebus apsirikta

Kelme2014-03-14 20:58

Taip apie kiekvieną žmogų galima surinkti infotmaciją. Galiu tik pasakyti, kad Irena yra nuostabi, tiesos siekanti moteris !!! Manau, kad daugelis su manimimi nesutiks ??? Jei ne kovokite uz teisybe........

varna2014-03-14 12:59

Seimo nariai yra išrinkti iš atsieit mūsų tarpo ir turi TARNAUTI liaudžiai, o ne valdyti, nes mes-liaudis mokam jiems atlyginimus iš savo kišenių, bet... po rinkimų jie ateina VALDYTI, ir daro ką nori - neatsakinėja į klausimus, su 240 ginkluotų plėšikų ne tik įsilaužia į mūsų namus, bet dar ir pridaužo, sutrypia vėliavą, apnuodija dujom, o po to dar ir mus valkioja po teismus, nes trukdėm jiems savivaliauti- nes tiems plėšikams taip įsakė mūsų "tarnai"- o jie, tarnai, taip vykdo liaudies valią, tai ir yra demokratija.

Liepa2014-03-14 11:45

Nieko stebėtino, kad konservatoriai tapo itin nemėgiami Lietuvos žmonių. Svarbiausia vertybė, už kurią pasisako konservatizmas – tai nusistovėjusių žmonių tarpusavio ryšys, tvarkos ir stabilumo išsaugojimas ir puoselėjimas. Deja, nei dabartiniu metu, nei tada, kai konservai sėdėjo valdžioje jie pagrindinių savo pačių deklaruojamų vertybių darbuose neįgyvendina. Apie kokius nusistovėjusius žmonių tarpusavio ryšius galim kalbėti - milijonas emigracijoj, atskirti vaikai nuo tėvų, seneliai nuo anūkų, didžiulis šeimų skyrybų skaičius. Kokia gali būti tvarka, jei įstatymų nesilaiko ir juos pažeidinėja tiek policija,tiek Konstitucinis Teismas. Stabilumo pas mus nerasta jokioj srity -nei ekonomikoj, nei politikoj, nei švietime, nei medicinoj,nei socialinėje srityje ir t. t. Ar gali būti stabilumas šaly, kur tiesiog veržiamasi per prievartą pardavinėt žemę užsieniečiams? O ar konservatoriška siekti atsikratyti nacionalinės valiutos -Lito? Tiesa, konservatoriai itin mėgo dangstytis krikščioniškomis vertybėmis. Deja, dabar tai nebe labai pavyks, nes konservatoriais apsimetančiųjų vedlys V. Landsbergis ES parlamente balsavo už U. Lunaček rezoliuciją. Pagal šią rezoliuciją ES valstybės turi pripažinti homoseksualistų santuokos liudijimus, jei tokie išduoti. Tai reiškia pavyzdžiui, jei Lietuvoje vienos lyties žmonės negali susituokti, tai Lietuva turėtų pripažinti homoseksualistų sąntuoką, jei jie susituokė kitoje valstybėje. Vaikai turi būti šviečiami, pasakojant jiems kad vienos lyties poros egzistuoja ir, kad tai yra normalu. O vadinamiesiems transeksualams turėtų būti suteikta visišką laisvę pasikeisti pasą ir pan. Gaila, kad nieks iki šiol nepabandė teisingai įvardyti, kas iš tikrųjų yra tie konservatoriais besivadinantys žmonės, kurių veikloje aiškiai matyti neoliberalizmo ,autoritarizmo, kosmopolitizmo,netgi komunizmo ideologijos bruožų. Arba, kad mums būtų lengviau susivokti, užduokime sau vieną paprastutį klausimą - "Ar LT konservatoriuose yra kas nors konservatoriško?"

ko čia stebitės2014-03-14 11:07

Ji yra konservatorė--tuo viskas ir pasakyta.

DEGUTIENEI2014-03-14 04:42

Ar būnant Seimo pirmininke pasistatyti šeimynai ant vieno sklypo Valakampiuose tris ( ?!) namus su vienu statybos leidimu yra VSIO ZAKONNO?!! Zulikai jus aukščiausio lygio ir isverstaskuriai!

Raigerdas Liepai2014-03-14 00:51

Miela Liepa, dėl Juozapo, manau, nėra ko jaudintis, nes jis savotiškas Feniksas. O dėl Stasio, kuris Rusijoje vadinamas Šarikovu, tai pažiūrėkite filmą "Šuns širdis" ir jūs atrasite tas pačias idėjas, kurias čia propaguoja Stasys. Gal būt, įvyko reinkarnacija, kai miręs tenykštis Šarikovas atgimė čia Lietuvoje, kuris dabar čia ir mus "džiugina", ir kurio vardas yra Stasys. Gal būt, net garmoške moka groti. Aš esu kalbėjęs ne su vienu advokatu, kurie "specializuojasi" įmonių bankrotinime. Ir pagal jų pasakojimus, savininkas ne tik nepralaimi, bet netgi pralobsta. Kaip supratau, kad tokie advokatai visn iš tokių bylų gana neblogai gyvena. Jeigu užsiminsi apie moralę, tai pokalbis bus baigtas iš karto. Taip, kad jūs teisi dėl tų darbdavių moralės.

Liepa-Raigerdui2014-03-14 00:10

Jūsų patarimai, Raigerdai, kaip visada taiklūs. Išties turi būti skiriamas dėmesys pozityviai nusiteikusiai sveikąjai visuomenės daliai. Gal tiksliau - jos telkimui. Nemanau, kaip čia stasys porino, kad bankrotas"natūralus procesas". Tai juk žmogaus kuriama ir valdoma veikla. Lietuvoj įmonės vadovai po bankroto nelieka nuogi basi, o štai darbuotojam būna iki pusės metų nemokėtas atlyginimas. Ir kur gi mes grįžom? O gi prie tos pačios moralinės pusės!.. Sąžiningas darbdavys stengsis pasirūpinti savo dirbančiųjų, ne vien savo kailiu. Bet jei vadovas godi ir bedvasė asmenybė, tai jam absoliučiai nesuvokiamos atsakomybės,pareigos ir atjautos sąvokos. Gal neverta "n-ąjį" kartą rodyti pirštu į LT valdžiažmogių pusę , nes jie tikrai sukaupę didžiulį pačių blogiausių savybių kraitį... Kažko tylu - jokios žinutės iš Juozapo negirdėt. Nejaugi kontoriniai galutinai kabelius ir ryšius atkirto?...

Aferistai?2014-03-13 23:25

Grybauskaite, Kubilius, Degutiene, Simonyte, Vasiliauskas, Mazintiene ir dar daug daug lietuviu. O dabar kaltas Fryklis ir Kuperis? Teisti reikia banka sugriovusius ir paskubom anglu zulikus pasamdziusius Lietuvos pareigunus, jie yra didziausi nusikalteliai. Esu tikras, kad didziausia pinigu suma atiteko butent Lietuvos aferistams, o anglai gavo savo "otkata" uz atlikta uzduoti. Ko gi idomu, Grybauskaite ir konservatoriai taip siekia valdzios... Ogi tam kad issaugotu savo kaili, kad juos pridengtu kiseniniai prokurorai, tyrejai ir teisejai.

gin2014-03-13 23:16

tai cia ta sikne, kuri uz viena lita Mazeikiu nafta pardave?

Ceslovas2014-03-13 21:51

Is padvisusiu konservatoriu apart blogo kvapo daugiau nieko ir nesitikiu.

stasys2014-03-13 21:47

Reigardai .. Nereikėtų Jums liesti tos temos apie kuria nedaug ką išmanote,.. Liepa skirdama Jums diduma pagirių buvo teisi, Ji teisi ir dėl mano nosinių kabinėjimo kur reikia ir kur ne. Bet neišmanimas kaip ir tos kabinėjamos nosinės , jos visada šviečia detalėse. Ūkiniai dalykai ,kuriuos palietėte paskutiniame komentare, tiek pritempti prie tos moralinės pusės, na kad diskutuoti kaip ir nėra kaip ... sunku paaiškinti žmogui tikrasias priežastines esmes įmonių bankroto.. kai Jam visos Jos susiveda tik neigiamos pasekmes... Įmonės bankrotai tokie pat natūralus procesai kaip ir pačių įmonių kūrimas, todėl spekuliuoti tokia savoka kaip, piktavalis žmogus .. mažų mažiausiai kvaila .. Žinote, tame pačiame sugedusiame civilizuotame pasaulyje ... įmonės vadovo patirties kvalifikacija vertinama ir pagal jau turėtų bankroto proceduru skaičių ir gyvenime tenka su tuo sutikti. Jei gyvenime žmogus-vadovas Jų neturėjęs Jis žalias ir naivus ... kuriam dar viskas priešakyje. Mes visi dažniausiai mokomės iš savo klaidų ir tik svajojame, būti tais kurie tą daro iš svetimų.

Peleda2014-03-13 21:24

Po kam dantys?

Raigerdas Liepai2014-03-13 20:12

Taip, miela Liepa, jūs be abejo teisi, kad "materialistinės filosofijos išpažinėjus" apninka daugybė instinktų, kurie "siūlo"savo paslaugas, tai "Godumas,Pyktis,Pavydas,Egoizmas, Klasta, Melas, Besaikystė". Ir jeigu tokio materialisto galvoje, jo neigiamos savybės užima daugiau nei 50%, tai šitas žmogus peržengia tą ribą, kuri jį skiria nuo gyvulio, tampa piktavaliu žmogumi, ir jo veikloje vis daugiau ir daugiau pradeda dominuoti destruktyvios idėjos. Ankstesniame komentare jums aš rašiau apie VILTĮ. Būtent ji parodo, kad žmogaus prigimtis yra kurti gėrį. Einantys prieš šią prigimtį, pradeda žudyti save, kartais labai iš lėto ir tai daro ne vienerius metus. Todėl, piktavalio žmogaus veiksmuose jūs nebeaptiksite gėrio kūrimo pėdsakų, nes jis faktiškai nebėra žmogus. Būtent šita kategorija žmonių ir kelia pavojų tai sveikai tautos daliai. Būtent jų rankomis yra nužudomi GENIJAI, būtent jų rankomis yra sunaikinamos valstybės ir būtent jų dėka išnyksta visos tautos. Visose bankrutavusiose įmonėse jūs atrasite tokių žmonių ir nepastebimus jų darbo vaisius, nes jie mėgsta tai daryti "mūsų pačių labui". Vienintelis išsigelbėjimas, kad jų yra mažuma. Bet juos reikia išmokti atpažinti, dalį iš jų galima grąžinti prie normalios veiklos. Bet mes dabar turime skirti kuo daugiau dėmesio tai sveikai visuomenės daliai, kuri dar nėra užkrėsta blogio infekcija.

Saula672014-03-13 19:49

...šlykšti persona

Liepa-Raigerdui2014-03-13 19:47

Čia tie bobikai, matyt, klonuojami pagreitintu būdu, Raigerdai. :) Deja, labai jau ribotos jųjų galimybės - nesugeba net stiliaus pamėgdžiot, vargšiukai. Stasių galima pagirt-kabina nosines užsimerkęs, bet kartais vistiek pataiko. O šitas bobausis net to nesugeba, maino"nikus" -galvoja"pagaus".. :)Ogi šnipštas!!!!!!!!!!!!! Jūsų, Raigerdai, visai kitokia kalbėjimo-rašymo maniera, stilius, dėstymo būdas, nuoseklumas,tinkamai parinkta argumentacija ir tikra, neapsimestinė inteligencija. Jums visiškai nebūdingas pigus familiarumas. Visi šie Jūsų bruožai man labai imponuoja. Jūs niekada neužduotumėt man kai kurių klausimų. Ir aš Jums taip pat. Man patiko Jūsų samprotavimai. Ačiū, kad atsakėte į mano komentarą. :)Aš dar turiu ir kitą paaiškinimą. Juk žmogus savo prigimtimi yra ne tik fizinė,bet ir dvasinė būtybė. Tad jeigu jis ugdomas, lavinamas tik kaip materialaus pasaulio aktyvus vartotojas, tai jo žemiausieji instinktai ims viršų: tokio žmogaus draugai yra Godumas,Pyktis,Pavydas,Egoizmas, Klasta, Melas, Besaikystė. Ką mes ir matome politiniuose ešelonuose. Čia vėl grįžtame prie to pokalbio,kai Jūs akcentavote, jog visa ko pradžia yra ŠVIETIMAS... :)

Raigerdas Liepai2014-03-13 17:59

Nekreipkite dėmesį į bobiką, pasivadinusį 30-u komentatoriumi. Dėduko pavadinimas yra labai tikslus, todėl tegul loja bobikai, o karavanas eina toliau. Problema yra pačiose partijose. Jeigu paimsi kokias nors įmones, firmas ir t. t. , tai jos kažką tai gamina. O vėliau pagaminusios, jos daro mainus. Partija, deja, nuo pat pradžių jau yra parazituojanti organizacija. Pažiūrėkime jos reikšmę: "Politinė partija (iš lot. pars 'dalis') – tai piliečių grupė, susibūrusi į specifinę organizaciją, kurios pagalba jie siekia dalyvauti priimant politinius sprendimus bei palaikyti tam tikrą ideologiją, arba susivienijusi tam tikrų specifinių interesų pagrindu. Partijų pagrindinė paskirtis yra rinkimų būdu įgauti galimybę sudaryti vyriausybę ir įgyvendinti savo politines nuostatas". Taigi, nuo pat pradžių, nuo pat fundamento, jūs galite sukurti parazituojančią organizaciją ant tos visuomenės kūno. Ko reikia, kad visuomenė patikėtų? Žmogus neapsieina be vilties, jis negali apsieiti be tikėjimo "Į Rojų", "Į Šviesesnį rytojų", "Į Komunizmą" ir t. t. Todėl užtenka kokiai nors partijai pradėti žadėti, kad mes esame tie, kurie nuves jus "Į Rojų" ir tokia partija surinks pakankamai savo šalininkų. Taigi, ydinga yra pati pradžia, ir čia yra apgavystė, nes susidaro įspūdis arba yra sudaromas miražas, kad kiekveinas užsinorėjęs, gali pradėti valdyti valstybę. Pvz. , toks žmogus gali net nemokėti valdyti savo minčių eigos, bet jis apsiskelbia, kad gali valdyti valstybę. Štai mes ir gauname, kad į partijas eina daugybė avantiuristų, apsišaukėlių ir kitų amoralų, nes jokie reikalavimai dėl sveiko proto požymių jiems neteikiami. Netgi Minedas gali tapti konservatoriumi ir netgi Seimo nariu.

Jules2014-03-13 17:54

Manyčiau, kad Jurgis su Andriumi ir jųjų kuosų kariauna Seime yra Dievo pateptieji - Dievo kariuomenė Lietuvoje ir plius tas "Š" arba kitaip - Kanalizacijos generolas, greitasis konciervas drg.Romaškinas, kuris nuolat per TV kvailina runkelyną, vadinasi, mane.

Raigerdas -Liepai2014-03-13 17:48

O kokie tie siokie -tokie mokslai,tada pasakyciau ar tie

Liepa-Raigerdui2014-03-13 17:40

Tai kas , kad baigiau šiokius tokius mokslus, bet, sakau, gal ne tuos... ;)

nuomone2014-03-13 17:13

tai gi susikompromitavusius zmones labai lengva valdyti.Jie pakabinti.Jos sunelio pedsakai SNORO istorijoje,tai galvojate,kad nieko nereiskia?Man tai nera slyksciau pataikunu,prisitaikeliu,pardaviku vardan savo geroves.Pasikeitus polit.situacijai jus galvojate,kad jie neisverstu skuru?

to 27 zeniui2014-03-13 17:11

Zeniuk,raso tau draugelis Stepis,ar prisimeni kaip politikavom atsigaivine aluciu.Neduoda mums ramiai gyventi visokie dvasios ubagai.Pritariu.Reikia parodyti spyga ivairiom mafijom.Musu dvasia nenugalima,Zeniuk

Raigerdas Liepai2014-03-13 17:02

Ponia ,labai jau sudetingus klausimus uzduodate paprastam zmogui,nebaigusiam mokslu.Jus atrodo baigete aukstus mokslus,tai pati ir atsakykite i siuos klausimus

tautietė2014-03-13 16:27

ŠIOS DVI VALDŽIOS BLONDIĖS VIENIJA TA PATI BAIMĖ NEPATOGIŲ KLAUSIMŲ,VIENA SLAPSTOSI KITA MELUOJA IR SLAPSTOSI VAIKUČIŲ BŪRYJE,KAD BŪTŲ PATOGIAU MELUOTI IR NEATSAKINĖTI Į NEPATOGIUS KLAUSIMUS

Liepa-Raigerdui2014-03-13 16:23

Klausykit, man vis maga Jūsų, Raigerdai, paklausti. Kodėl su paprastu žmogumi, net nebaigusiu mokslų mandrų, nekeliavusiu po Pasaulį, įmanoma susišnekėti, daug išminties išgirsti,gerų patarimų ir pagalbos sulaukti, o štai su valdininkais vyksta kažin kokia velniava: jiems streikuoja atmintis,suvokimas(pvz. , nesupranta, kaip žmonės išgyvena iš pensijų ir minimalių atlygių), klausa("negirdi"žmonių išsakomų poreikių), rega("nemato" netiesos), kažkokios dimensijos ne tos(ypač dorovės, sąžinės aspektais), juos nuolat dusina įvairios fobijos(pvz. , rusų,laužų, tautininkų, žemės gynėjų). Vieną galvoja, antrą sako, o trečią daro.. Juk, rodos, ir atrodo taip pat(dvi rankos, dvi kojos ir pan. ), ir valgo tą patį, ir miega naktimis... Sakykit, kame čia šuo pakastas?

zenis2014-03-13 16:16

Slikstine ir vagilka gydytoju klanas.paziurekit Oleka gydytojas ta dvasios ubage taip pat maxsiminiai irgi gydytoju mafija kitaip nepavadinsi!!!!!

Raigerdas2014-03-13 15:55

Labai taiklus Betos komentaras apie konservatorius. Siūlau platinti per visus el. paštus. Konservatoriams jau virš 20 metų vis dar Balandžio 1-oji. Ir jiems derėtų švesti ne Kovo 11 d. , o Balandžio 1-ąją. Tad nepamirškite Balandžio 1-ąją pasveikinti konservatorių su jų tikrąją švente. O dabar tegul kalba Beta: "Brangūs Lietuvos ir patys pigiausi Europos žmonės, kolegos, bendraminčiai, Šiandien, žvelgiant į netolimoje mūsų kaimynėje Ukrainoje besiklostančius įvykius, kaip niekada anksčiau akivaizdu, kad Laisvė, Nepriklausomybė nuo nieko ir Neatsakomybė nėra duotybė; ji vieną dieną gali ir pasibaigti. Todėl linkiu mums konservams vienybės ir susitelkimo saugant mūsų susikurtą kleptokratiją, aferizmą ir didžiausią mūsų pasiekimą tarp ES valstybių korupciją. Puoselėkime mūsų klano vaikų ir anūkų ateitį runkelių sąskaita. O vakarų bendruomenę mes visada apgausime, sakydami jiems, kad Lietuva yra demokratinė valstybė ir klastodami duomenis Eurostatui- mūsų 24-rių metų patirtis šioje srityje didžiulė ir neįkainojama. Nepasiduokime provokacijoms prieš vienintelį mūsų klano stogą Grybauskaitę su jos kišeniniu GP Valiu. Teisę būti Lietuvos patriotais turime tik mes- TS-LKDP ir Grybauskaitė. Visi kiti tam per kvaili arba yra Maskvos agentai. Su šventėmis kolegos ir bendražygiai- Lovys mūsų! Laikykimės jo įsikibę nagais ir ragais. Jokių referendumų mums priklausančioje Lietuvoje! Konstitucija tai mes! Konservų- bolševikų partijos pirmininkas, blogai saugomų Lietuvos biudžeto ir ES fondo pinigų patriotas Andrius Bubilius. Got mit uns".

molis2014-03-13 13:20

Neįsivaizduojama valdžios baimė, jog net laužo kurenime vaidenasi maidanas.... valdžios veiksmai primena leniną - iš "iskros" užsiliepsnos ugnis...tai dabar nauikina bet kokias "iskras"

KARATE2014-03-13 12:45

Degutienės sūnelis sugriebtas valingu karatistiniu smaugimu. Irenai leista rinktis DABAR ARBA UŽ MINUTĖS vieną iš dviejų: "seimą" arba šeimą.

ruta2014-03-13 12:35

Kaip pasake asiliauskas , morale ir sazine ne sio pasaulio dimensijos , o jis buvo ir yra prezidentes patiketinis , reiske jis tik igarsino prezidentes ir konservatoriu su liberalais mintis . Ar Matuzo byla ne irodimas , kad viena kalbi , kita darai , taip pat ir Degutienes , o kiek dar nezinome ju zulikisciu . Kad nera noro kalbetis apie savo nusizengimus , tai suprantama , tai tik dar syki parodo , kad VISI politikai gyvena pagal dvejopus standartus ir tiesa pas ju sava / kokia tuo tarpu patogesne , kiek informacijos turi pilieciai , kad galima butu kabinti makaronus/ . Bet , ar imanoma rinkejams duoti toki atsakima , kai eda ir gerai gyvena , butent tu rinkeju deka ?

jo2014-03-13 12:31

Atsiverskite Drasiauskelias.

Elze2014-03-13 12:29

Šlykštumas neišpasakytas. Ir visa tai nuo Žliobės bučiavimo ir jos paskyrimo engti nekaltą mergytę ir tyčiotis iš savo rinkėjų, kuri kažkokiais paslaptingais vaigauskiniais būdais nugalėjo didžiai gerb. teisingąją Venckiene, o pati dabar skęsta prisiplėštame ežerų krante dėl sūnaus milijoninės banko aferos. Rinkėjai, mąstykit,galvokit, ar verti tokie dviveidžiai jūsų balsų už padarytas Lietuvai nusikalstamas veikas?

nujo2014-03-13 12:29

Ka ji gali pasakyti ta tuscia moteriske..Jai tik anukus klencinti...

Gegutienei2014-03-13 12:28

Esi tamsta viesas asmuo ir turetum I klausimus atsakineti, o kad esi mociute ir " skaitai"pasakas anukams angliskai taip pat matem per televizija....cia ne pasakos,cia SNORO afera uz kurios stovi GYVI ZMONES.

Saule2014-03-13 12:22

Ka ta moteriske gali pasakyti pati budama melage,kuri dar bijo Grybauskaites ir yra stipriai prisidejusi prie Snoro aferos, kaip ir Simonyte zurnalistu paklausta apie Snora taip lekia I krumus, kad tie net stebisi.....siaip megstanti dalinti interviu klausimu apie banka bijo kaip maro..

Skaitytojas2014-03-13 12:13

Kaip ji gali atsakyt? Kubilius pasake ir taskas. Taigi cia konservu favorite. Nieko nauja, viena sutve su polikarpovna. O, kaip zinot, varnas varnui akies nekerta. Valys sutvarkys taip, kad Deguties sunus bus "ne prie ko".

Musu isrinkta seimo nare2014-03-13 11:38

NEGALVOJA ATSAKYTI I SIUOS KLAUSIMUS !!! Manau reiktu toliau ja rinkti Seiman. Tyli kaip Maryte Melninkaite.

vytautas2014-03-13 11:32

..paprasčiausia,ji jau pasakė savo nuomonę.Žiurėkit kiek laiko tampo jos sūnų,lyg tai nebūtų didesnių biudžeto vagių....

Labai jau simpatiškai besišypsanti2014-03-13 10:53

LDDP-istų karalienė Konciervų partijoje.

avinu balsavimo2014-03-13 10:51

Rezultatas.....

as2014-03-13 10:46

koncervų ir liberastų devizas - bijok arba prisitaikyk

Gudrutis2014-03-13 10:25

Kiek bus du kart du ? O kiek reikia , ponuli ?

Julius2014-03-13 10:07

"Deja, I. Degutienė nepanoro kalbėtis. „Seimo narė negalvoja atsakyti į šiuos klausimus“, – informavo jos padėjėja." Ar pareigos "seimo narė" leidžia "negalvoti atsakyti į šiuos klausimus" mums - seimo nario darbdaviams? Ar ir toliau "demokratinio" seimo narys mano, esantis antras po dievo?

to Marta2014-03-13 09:37

o kas gi sodins? Savi savu nesodina.

joo2014-03-13 09:28

Viskas normalu savi marskiniai arciau kuno.o siaip ka sako seimininkas reikia vykdit.

Ponia Nendrė2014-03-13 09:16

Prieš keletą mėnesių privačiai I. Degutienės paklausus kodėl Kubilius remia Grybauskaitę, atsakymas buvo toks: "Aš irgi nesuprantu kaip galima remti lesbijietę". Taigi pagal aplinkybes. Kur vėjas pučia, ten linkstama...

stasys2014-03-13 09:10

palykim tą muilo burbulą prezidentiniams rinkimams, esmė juose kad..jie gražus ir spalvoti, bei patrauklus akiai,..tik va bėda labai jau trumpalaikiai gėrėjimuisi, esmė matyt ne tie burbulai, o kas juos pučia musų akiai ir dėl ko.

V.Ladas2014-03-13 08:59

Man ji įsiminė iš laikų, kai buvo Socialinių reikalų ir darbo ministre Vagnoriaus vyriausybėje, ir kartu su juo pasirašė tokius Socialinių pašalpų skyrimo nuostatus, kad jais yra reguliuojama ne kaip duoti socialinę pašalpą, o kaip jos neduoti. Visiškai iškraipant Pajamų garantijų įstatymą. Taupė lėšas vargdienių sąskaita. O po "Snoro" bankroto ji visiškai nustojo reikštis politikoje, tik vietą užima.

Vaje2014-03-13 07:05

Vaje, kokia ji šlykšti

Kostas2014-03-13 05:49

Nesuprantu kame skandalas, jei Degutienė vėl gerai galvoja apie Grybauskaitę? Gal prieš du metus jai atrodė kad Grybauskaitė mafijos statytinė, o dabar, kai pamatė kad Grybauskaitė dirba Lietuvai, Degutienė galvoja kad Grybauskaitė yra patriotė.

Dar karta Deguciu afera prisiminus2014-03-13 04:20

1-Ar I. Degutiene ir G. Degutis vel sugebės užglaistyti šia istorija nauju "įtikinamų" paaiškinimu? 2- Ar Snoro darbuotojai L. Raibiene, L. Masolas, J. Bliumin ir banko administratorius N. Cooper atsakys uz padarytus nusižengimus nusikalstamu būdu operuojant banko turtu ir uz klaidinancius parodymus prokuraturoje ? 3- Ar Lietuvos banko valdybos pirmininkas atsakys uz savo melagingus pasisakymus, ne karta viesai pareiškęs, kad jokiu neteisėtu operacijų jau valstybės valdomame banke Snoras nevyko? 4-Ar Vilniaus apygardos prokuroras G. Tarasevicius išsaugos postą, po tokio " kvalifikuoto" tyrimo ? 5- Ar galima tikėtis , kad tai tik dvi tokios uzskaitu operacijos banke Snoras, ar tai tendencija , paslėpta po užsienio bankroto administratorius eksterjeru ?

Marta2014-03-13 04:18

Kur ta konservų ispera Gegutiene, ten ir aferos, tai "Mazeikiu nafta", tai bankas Snoras...Atrodo, kad aferos jai prie rankų tiesiog limpa...kaip šitos ponios dar nepasodino?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi