Kaip ir žadėjo, Žmogaus teisių stebėjimo instituto valdybos pirmininkas, psichiatras Dainius Pūras atsiuntė atsakymus į ekspertai.eu klausimus. Juos ir skelbiame.

KLAUSIMAS. Gruodžio 7 dieną, dalyvaudamas žmogaus teisių problemoms skirtoje konferencijoje, pavadinote gegužės 17-ąją labai gera diena Lietuvos istorijoje. Kaip vertinate filmuotą vaizdą, kuriame matyti, kaip pareigūnas šautuvo vamzdžiu smogia ant žemės gulinčiam vyrui į tarpkojį? Ar tai suderinama su žmogaus teisėmis? Kodėl diena, kai vyko tokie dalykai, yra, Jūsų manymu, gera? Minėtą vaizdo įrašą galite pamatyti čia:

ATSAKYMAS. Mano nuomone, kiekvienas galimas žmogaus teisių pažeidimas, o juo labiau jei įtariama, kad piliečių teises pažeidė pareigūnai, nusipelno tyrimo ir tinkamo įvertinimo.

Tą patį galėčiau pasakyti ir apie jūsų atsiųstą filmuotą epizodą iš 2012 metų gegužės 17 dienos įvykių Garliavoje. Jei tai buvo neproporcingai naudota prievarta – net kai ji buvo naudota prieš pilietį, kuris dalyvavo visiems žinomuose veiksmuose, padedančiuose tuometei laikinajai globėjai nevykdyti teismo sprendimo ir neleisti perduoti vaiko motinai, – tai neturi būti toleruojama teisinėje valstybėje (kaip ir neturi būti toleruojamas teismo sprendimo nevykdymas).

Taigi, aš esu už tai, kad tokie dalykai, kaip jūsų minimi policijos pareigūno veiksmai, būtų tinkamai ištirti ir įvertinti.

Kartu norėčiau palinkėti žmonėms, kurie iki šiol gina įstatymus ir vaiko teises pažeidinėjusią buvusią mergaitės globėją, kad jie bent pabandytų pažvelgti plačiau į tai, kas vyko Garliavoje. Ieškodami krislo kitų akyse, jie linkę nematyti rąsto.

Turiu galvoje grubų išpuolį prieš demokratiją ir Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką, kuris vyko su šių piliečių aktyvia parama, kai buvo atkakliai atsisakoma vykdyti teismo sprendimą ir grąžinti vaiką motinai. Aš suprantu, kad daugumos ten tuomet susirinkusiųjų ketinimai buvo kilnūs, bet – taip jau atsitinka neretai, ypač vaiko teisių srityje – kilniais patiklių žmonių ketinimais dažnai naudojasi tie, kurie savanaudiškais tikslais manipuliuoja vaiko teisėmis ir interesais bei naudoja vaiką kaip savo interesų įkaitą.

Dar iki gegužės 17 dienos įvykių (tiksliau – 2012 metų gegužės 11 dieną) Žmogaus teisių stebėjimo institutas išplatino pareiškimą apie grubius vaiko teisių ir kitus pažeidimus (vaiko bauginimas grėsme jo sveikatai ir gyvybei, vaiko eksponavimas pašaliniams asmenims, kitos prievartos prieš vaiką apraiškos, valdžios institucijų neveiklumas, atsisakant stabdyti laikinąją globą, visų lygių valdžios institucijų daromas spaudimas teisėsaugai ir kt.) ir kreipėsi su raginimu kuo skubiau įvykdyti teismo sprendimą.

Pridedu nuorodą į šio pareiškimo tekstą (.pdf).

Gegužės 17 dieną įvykdytas teismo sprendimas – ne bet kaip, o pasitelkiant nemenkas policijos pajėgas, buvo neišvengiama būtinybė. Nereikia būti teisininku, pakanka būti atsakingu piliečiu, kad suvoktum paprastą dalyką.

Jei atsisakoma vykdyti įstatymus ar teismo sprendimus, jei teismo sprendimo vykdymui organizuojamas pasipriešinimas, valstybės institucijos tiesiog privalo imtis priemonių – įskaitant adekvačias ir proporcingas prievartos priemones – būtent prieš tuos, kurie aktyviai ir sąmoningai priešinasi teismo sprendimo vykdymui, ir dar vaiką naudodami kaip įkaitą. Prievartą, vykdomą prieš vaiką, bauginant ir nuteikinėjant jį prieš motiną, tiesiog būtina buvo sustabdyti, ir, nors ir labai pavėluotai, tai pagaliau buvo padaryta.

Mano įsitikinimu, policijos veiksmai nutraukė pavojingai užsitęsusią prievartą prieš vaiką, ir tai buvo vienintelis būdas nutraukti jau masinį (turiu galvoje gausėjusius tuo metu reginiu virtusios vaiko dramos dalyvius) tapusį piktnaudžiavimą vaiko teisėmis. Šia prasme aš laikau gegužės 17 dieną įsimintina diena, nes tą dieną buvo sustabdytas vienas klastingiausių išpuolių prieš demokratiją naujausioje Lietuvos istorijoje.

Kartu baigėsi neleistinai ilgai užsitęsusi situacija, kai vaikas buvo tarp žmonių, kurie ciniškai tyčiojosi iš to, kas gyvenime yra brangiausia, – iš vaiko ir motinos dvasinio ryšio. Štai kodėl 2012 metų gegužės 17 diena man atrodo svarbi, ir aš džiaugiuosi atlikęs pilietinę pareigą, kad bent kiek, viešindamas savo, kaip vaiko teisių eksperto, požiūrį, galėjau prisidėti prie vaiko grąžinimo motinai, taigi ir prie teisingumo vykdymo Lietuvoje.

Tikiu, kad vis daugiau žmonių supranta tai, tikiuosi, kad tarp jų, aiškėjant tikrosioms aplinkybėms, bus vis daugiau ir tų nuoširdžių piliečių, kurie buvo suklaidinti veikėjų, paskleidusių klastingą šmeižto istoriją.

O jeigu per šią teisėtą operaciją būta pažeidimų iš konkrečių pareigūnų pusės – sutinku, kad reikia šiuos įtarimus atsakingai ištirti. Bet nemanau, kad tai keistų pačios vaiko grąžinimo motinai operacijos, vykdytos gegužės 17 dieną, reikšmės vertinimą.

KLAUSIMAS. Neseniai paaiškėjo, kad prokuratūra netyrė prieš beginklius žmones ginkluotų pareigūnų panaudoto smurto, nors jo pasekmės yra fiksuotos ir medicininiuose dokumentuose (apie tai rašėme publikacijoje "Prokurorai melavo, kad tyrė smurtinius pareigūnų veiksmus prieš taikius žmones“). Ar nemanote, kad kaip Žmogaus teisių stebėjimo instituto valdybos pirmininkas ir asmuo, aktyviai reiškęs poziciją šioje istorijoje, privalote pasirūpinti, kad tokie pareigūnų veiksmai būtų įvertinti?

Jei taip – ko ketinate imtis, kad smurtas prieš taikius žmones būtų ištirtas?

ATSAKYMAS. Jūs klausiate, ar aš, kaip Žmogaus teisių stebėjimo instituto valdybos pirmininkas, privalau pasirūpinti, kad tokie pareigūnų veiksmai (Jūsų minėtas epizodas, kur galimai pareigūnai peržengė ribą ir taikė prievartą) būtų įvertinti.

Leiskite man į klausimą atsakyti klausimu, skirtu jūsų atstovaujamam ar remiamam judėjimui. Ar šis judėjimas (o jame daug daugiau žmonių, negu Žmogaus teisių stebėjimo institute – priminsiu, kad ŽTSI yra labai nedidelė ir negaunanti jokios valstybės paramos nevyriausybinė organizacija), kuris taip stipriai kovoja už savo tiesą mūsų čia aptariamoje istorijoje, nejaučia pareigos įsijungti į tai, kad Lietuvoje mes visi iš tikrųjų pradėtume gerbti vaikų teises ir apskritai žmogaus teises?

Kad valstybė su savo institucijomis atsisuktų veidu ir susirūpintų pagaliau savo proteguojama valdiškų įstaigų sistema su tūkstančiais vaikų, augančių kūdikių ir vaikų namuose, ir dažnai ten patiriančių prievartą? Gal šis judėjimas galėtų prisidėti prie ŽTSI pastangų, kad Lietuvoje būtų vykdomos tarptautinės konvencijos ir būtų nustota tyčiotis iš žmonių, priklausančių pažeidžiamoms grupėms, – ar tai būtų vaikai, ar suaugusieji?

Aš tik siūlau pradėti konstruktyviai bendradarbiauti, bet aš nemanau, kad galėčiau nurodinėti, ką kiti visuomenininkai privalo daryti. Todėl ir aš – toks pats visuomenininkas kaip ir jūs – neprivalau daryti tai, ką jūs siūlote, o ir neturiu tokių galimybių pasirūpinti kiekvieno konkretaus galimo įstatymų pažeidimo teisiniu įvertinimu.

Galbūt čia esama kokio nors nesusipratimo, tai yra gal Žmogaus teisių stebėjimo institutas per klaidą laikomas valstybine žmogaus teisių priežiūros įstaiga? Man atrodo, kad kur kas prasmingiau yra kelti viešumon sistemines problemas, kurias Žmogaus teisių stebėjimo institutas mini ir minėtame pareiškime apie Garliavoje vykusius įvykius, ir Žmogaus teisių apžvalgose, kurias ŽTSI pristatome visuomenei ir valdžiai kas dvejus metus.

Taip užpildome skausmingą tuštumą valstybės gyvenime – priminsiu ta pačia proga, kad Lietuva yra viena iš nedaugelio Europos valstybių, neturinčių valstybės remiamos ir kartu nepriklausomos žmogaus teisių priežiūros institucijos, kaip to reikalauja tarptautinės organizacijos.

Visuomeninkai neturėtų vieni kitiems nurodinėti, ką jie privalo daryti. Visuomeninkai kartu, kiek įmanoma susitelkę, turi atlikti savo, tai yra pilietinės visuomenės, misiją, ir kantriai aiškinti valstybės institucijoms, ką šios privalo daryti, kad visų žmonių teisės Lietuvoje būtų gerbiamos ir kad Lietuvoje įsitvirtintų visuotiniai žmogaus teisių principai.

Štai, pavyzdžiui, neseniai Žmogaus teisių stebėjimo institutas kartu su dar 12 nevyriausybinių organizacijų nusiuntė Jungtinių Tautų Vaiko teisių komitetui šešėlinę ataskaitą apie vaikų teisių padėtį Lietuvoje, joje kritiškai įvertino Lietuvos valdžios institucijų veiksmus ginant vaikų teises.

Lietuvoje iš tikrųjų yra ką veikti žmogaus teisių srityje, ypač – vaiko teisių srityje, ir aš džiaugiuosi savo kukliu indėliu, nemažą dalį savo laiko skirdamas šiai svarbiai visuomeninei veiklai. Svajoju, kad Lietuvoje rasis kritinė masė žmonių, kurie padės Lietuvai pasukti tokiu vaikų teisių apsaugos stiprinimo keliu, kokį siūlo Vaiko teisių konvencija ir brandžios tarptautinės organizacijos, o ne kažkokiu ypatingu „lietuvišku“ keliu.

Deja, Garliavos istorija šiandien yra suskaldžiusi aktyvius ir neabejingus piliečius. Turime ką nors padaryti, kad toks susiskaldymas baigtųsi ir netrukdytų bendram reikalui.

Ir vis dėlto, kadangi tiesos trokšta visi, labai svarbu yra netrukdyti teisėsaugai iki galo išaiškinti visas aplinkybes, susijusias su šia mus suskaldžiusia istorija.

Naujausi

Komentarai (120)

Rikiuoti
gintas2013-02-01 05:17

Jie visi zino,kas vyko geguzes 17d. JIE LIETUVOS PEDOFILAI,MELYNIEJI!!!jiems patinka vaiku klyksmas,taigi iki siol vaiku namuose yra ,kas pasiima vaikus ,ir juos kankina,deja niekam jau neidomu,nuzmoneje pinigu kalnai,o protas prarastas,antram galui nera ribu,vaikas,gyvulys,kad tik skyle,cia visu masonu bruozai,pasiziurekite i kryziuviciu,sakala,pura,ir kitus melynuosius,baisus,VELNIAI!!!!

r COPY2013-01-31 14:22

115. juokinga 2013-01-23 23:20:43 (212.117.1.10) parašė: Žinote juokinga skaityti, Pūro ir kai kurių komentatorių pareiškimus. Man kyla toks klausimas: Kam Venskienei ir seneliams taip reikėjo mergaitės, kad jie visi aukojo savo ramybę, tapo labiausiai Lietuvoje persekiojami nusikaltėliai, dalinai prarado savo gyvenimą? Pūras seka pasakas apie tai, kad mergaitė buvo kankinama, psichologiškai prievartaujama, tik nepaaiškina, kaip jis tą nustatė, turbūt nuotoliniu būdu, kaip sovietinis saugumas, kad jei prieš tarybų valdžią, reiškia psichas ir nusikaltėlis, Pūras beje ir atėjo iš tos sistemos. Jauna patvirkusi merga (Stankūnaitė) užkabino išvaizdų turtingą jaunuolį, pagimdė vaiką, tik gerai, kad atidavė seneliams, o ne numetė į konteinerį, kaip dažnai daro į ją panašios, o kai pamatė, kad mergaitė gali jai padėti užsidirbti pradėjo pardavinėti. Pūras daug kalba apie prigimtinę motinos teisę, bet pamiršo ir prigimtinę pareigą, o kur jinai buvo, kai atidavė savo vaiką tėvui? Prisiminė tik kai Ūsas neteko pasismaginimo objekto ir nenorėjo darmai duoti pinigų Stankūnaitės išlaikymui. Plėšiamas, verkiantis vaikas, kuriam neaišku kodėl ant galvos metama antklodė su chemikalais (galiu drąsiai sakyti, nes prokuratūrą nesiėmė tirti šio veiksmo, todėl negalės ir paneigti) išnešamas susuktomis kojomis (kada turėtų bėgti su džiaugsmo ašaromis pas savo mylimą mamytę, nes tą pasakė teisėjas, Pūras, įtikinėjo įvairios tetos) anot Pūro yra didžiausia pedofilų pergalė prieš nesusipratėlių Lietuvą. Man gėda, kad tokie žmonės (tiksliau nusikaltėliai) gina mano teises arba tiksliau apsimeta, kad jas gina.

r2013-01-31 01:51

kažin,kokios lytinės orientacijos yra pūras,kryževičius,laurinkus,sadeckas,na,tiesiog smalsu...

mike2013-01-24 08:59

gaila pakabinto Puro, o buvo geras vaiku psichiatras

nuomone2013-01-24 02:47

atidirbineja

juokinga2013-01-24 01:20

Žinote juokinga skaityti, Pūro ir kai kurių komentatorių pareiškimus. Man kyla toks klausimas: Kam Venskienei ir seneliams taip reikėjo mergaitės, kad jie visi aukojo savo ramybę, tapo labiausiai Lietuvoje persekiojami nusikaltėliai, dalinai prarado savo gyvenimą? Pūras seka pasakas apie tai, kad mergaitė buvo kankinama, psichologiškai prievartaujama, tik nepaaiškina, kaip jis tą nustatė, turbūt nuotoliniu būdu, kaip sovietinis saugumas, kad jei prieš tarybų valdžią, reiškia psichas ir nusikaltėlis, Pūras beje ir atėjo iš tos sistemos. Jauna patvirkusi merga (Stankūnaitė) užkabino išvaizdų turtingą jaunuolį, pagimdė vaiką, tik gerai, kad atidavė seneliams, o ne numetė į konteinerį, kaip dažnai daro į ją panašios, o kai pamatė, kad mergaitė gali jai padėti užsidirbti pradėjo pardavinėti. Pūras daug kalba apie prigimtinę motinos teisę, bet pamiršo ir prigimtinę pareigą, o kur jinai buvo, kai atidavė savo vaiką tėvui? Prisiminė tik kai Ūsas neteko pasismaginimo objekto ir nenorėjo darmai duoti pinigų Stankūnaitės išlaikymui. Plėšiamas, verkiantis vaikas, kuriam neaišku kodėl ant galvos metama antklodė su chemikalais (galiu drąsiai sakyti, nes prokuratūrą nesiėmė tirti šio veiksmo, todėl negalės ir paneigti) išnešamas susuktomis kojomis (kada turėtų bėgti su džiaugsmo ašaromis pas savo mylimą mamytę, nes tą pasakė teisėjas, Pūras, įtikinėjo įvairios tetos) anot Pūro yra didžiausia pedofilų pergalė prieš nesusipratėlių Lietuvą. Man gėda, kad tokie žmonės (tiksliau nusikaltėliai) gina mano teises arba tiksliau apsimeta, kad jas gina.

man2013-01-24 00:25

tas pūras-šlykštus senis,tiesiai nesugebantis atsakyti į klausimą

Steponui2013-01-23 23:40

Tamstos žiniai-liberalai yra žydų valdomos masonų organizacijos kuruojami veikėjai. Pagooglinkite apie mūsų liberalus,Rotary organizacijas,jų veiklą. Liberalas Gentvilas net priesaiką seime davė su mėlynos spalvos šlipsiuku. Kitas pažiba ir vaikų psichiatras Linas Slušnys,liberalas Babravičius,teisininkas Kūris,milicijos šulas Sadeckas,palaičio partietis Melianas (buvęs VRM ministras, įvykdęs 05. 17 šturmą kalbama,kad tėvas Ukrainos buvęs NKVD veikėjas)-visi jie Lions sektos nariai. O kitas nežydas Vinokūras net Švedijos pilietybės atsisakė (gal buvo deleguotas? ),kad kuruotų reikalus Lietuvoje Tad nenuostabu,kad kaip šūdą ant šakių į viršų jie iškėlė savo marionetę vaikų psichiatrą. Visai nesenai vieno tokio vaikų psichiatro vadovaujama pedofilį sekta,vienyjanti kelis šimtus narių,buvo demąskuota Rusijoje,Orienburge

Steponas2013-01-23 19:58

Mąstau apie būtybę save vadinančią Dainiumi Pūru. (1958 m. vasario 7 d. – vaikų ir paauglių psichiatras, Vilniaus universiteto docentas, Lietuvos politinis bei visuomenės veikėjas.) Truputį padirbėjęs gavau štai tokį papildomą guglinį vaizdelį: Lietuvos liberalų sąjūdžio partijos veikėjas, LR Seimo Sveikatos reikalų komiteto neetatinis ekspertas, VšĮ „Globali iniciatyva psichiatrijoje" valdybos pirmininkas, Žmogaus teisių stebėjimo instituto valdybos pirmininkas, Lietuvos vaikų ir paauglių psichiatrų draugijos valdybos narys, Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“ garbės pirmininkas, išsiskyręs, buvusiai žmonai auginti palikęs dukrą ir sūnų. Dar truputį: Dainiaus Pūro Koalicija vienija šias organizacijas: 1) „Globali iniciatyva psichiatrijoje“, 2) Lietuvos gėjų lyga, 3) Lietuvos žydų bendruomenė, 4) Lietuvos žmogaus teisių centras, 5) Lygių galimybių plėtros centras, 6) Lygių teisių ir socialinės plėtros centras, 7) Romų visuomenės centras ir 8) Žmogaus teisių stebėjimo institutas. Dainiaus Pūro nuomone 2012 m. gegužės 17 dieną „ įvykdytas teismo sprendimas – ne bet kaip, o pasitelkiant nemenkas policijos pajėgas, buvo neišvengiama būtinybė“. Kodėl? Todėl, kad 2012 m. gegužės 11 d. Žmogaus teisių stebėjimo instituto direktorius Henrikas Mickevičius pasirašė viešą pareiškimą „Lietuva po 22 Nepriklausomybės metų: ką atskleidžia vieno teismo sprendimo nevykdymas“, kuriame pasakyta: „Visi laikinosios globėjos ir valdžios institucijų veiksmai, vilkinant vaiko perdavimą motinai, turi būti kvalifikuojami kaip atsisakymas vykdyti teismo sprendimą, užsitęsusios emocinės prievartos vykdymas, sąmoningai trikdant emocinį vaiko ir motinos ryšį bei sąmoningai stiprinant emocinę priklausomybę nuo laikinosios globėjos“. Geležinė Dainiaus Pūro ir jo koalicijos partnerių logika! Jokių raudonų piniginių ir sveiku protu nepaaiškinamo trumpalaikio suteneriavimu įtariamos mamytės prabangaus gyvenimo etapo, jokių psichiatrijos ekspertizių įrodžiusių, kad mergaitė nemeluoja, jokių tėvo pastangų nustatyti tiesą išnaudojant visas įmanomas teisines priemones, jokių žudynių, jokių visuomeninės komisijos įrodytų teisinių nusižengimų ir neteisingų teismo sprendimų: motinos meilė - štai kur plieninis argumentas geležinėje Pūras ir Co logikoje. Teismo sprendimas, - ne bet kuris iš tūkstančių neįvykdytų, bet būtent šis bylos žudikės fragmentas,- privalo būti įvykdytas bet kokia kaina atiduodant auką įtariamai suteneriai. Dainiau Pūrai, Henrikai Mickevičiau, – Jūs abu nuostabūs, Jūs nepakartojami, Jūs naujosios žmonijos vystymosi eros sąžinės šaukliai, Jūs nepamainomi Žydų ir Romų bendruomenių partneriai – kas jiems už Jus geriau išaiškins įstatymo viršenybę prieš moralę tiek jį kuriant, tiek jį , jau sukurtą, – vykdant ?!. Jūs - tikri tikro pasaulio apaštalai, pakilę angelai ir šventieji. Aleliūja... Paul Joseph Goebbels Jums šiandieną motų alyvų šakele, Иосиф Виссарионович Сталин - Джугашвили Jums plotų katučių, o Jūsų vyresnysis sielos brolis Феликс Эдмундович Дзержинский Jums vyriškai paspaustų ranką ir pasakytų kalbą apie tyrą sąžinę ir švarias rankas... Viešpatie, apsaugok šių šventųjų vaikus ir vaikaičius nuo Deimantės likimo...

ar vis dėlto2013-01-23 19:49

tas psichologas bent kiek pats tiki, kad to baisaus smurto gegužės 17d. nebuvo? Kiek galima durneliais apsimetinėti teisėsaugai ir tokiems psichologams? Jau žmonės rašė straipsnį, kad ne Venckienė nevykdė įstatymo, o pati motina Stankūnaitė. Juk vaikas rėkė, maldavo, kad nori gyventi su Neringa. O motina nesugebėjo per tiek laiko prisijaukinti vaiko, o galų gale ir nelankė porą mėnesių prieš pagrobiant ją. Visa ta SMURTO akcija buvo pakartota po kovo 23d. Tai ar ta motina turi kokią širdį, ar supratimą? Juk matome, kad ji tik įrankis kažkokių neaiškaus plauko ,,sargų''. Kiek dar pūrai ir slušniai padės jiems laikyti įkalintą vaiką?

PerskaitykiteN.Puteikio kreipimasi2013-01-23 17:13

apie ryt Kauno teisme ivyksianti mergaites rasiusios TIESOS motinos teisma uz ,,vaiko neprieziura".Gal pirma reiketu nubausti ponios-paneles Stankunaites tevus,kurie dabar tapo Lietuvos didvyriais...

102-am protingumo ekspertui2013-01-23 17:02

Jūsų gerb.Pikaso demaskavime pasigedau paneigimo apie nusuktas stebėjimo kameras,psichotropinę kaldrytę,Černiausko skausmingą kojyčių išsukimą sukryžiuojant,nesipriešinančių senelių išnešimą iš savo namų basomis kojomis į priekį ,neadekvataus panaudojimo 240-ties iki dantų ginkluotų riaušių malšintojų .

>Pūras pamiršo ką kalbėjo2013-01-23 16:58

Juokingiausi yra tai,kad per tuos keletą pastarųjų metų į kaliūzę atsisėdo ne vienas ir ne du vaikų prievartautojai Lietuvoje. Visai atvejais buvo labai operatyviai sureaguota,profesionaliai ištirta ir jie sėdo. Yra tik nedidelė "smulkmena"-visi jie buvo ne iš "elito" tarpo. Va,kuomet pedofilas yra teisėjas,ar koks elitinis -tuomet teisėsauga ir nuleidžia rankas,nors yra kompetencijos per akis. Nes kaip Lietuvis atstovai sakė latvių kolegoms mūsų "elitas" yra nepakaltinamasO nepakaltinamu juk neįmanoma nubausti pasodinti

;)>82.34.131.1762013-01-23 16:48

Beje,kaip daug kas pastebėjo Kuznecovos,Kuprio,Stankės ir Rimanto(vadas?) patvorio komanda kaip skėriai užpuolė ekspertų komentarus ir FB zoną.Lystkit atgal į savo "Komjaunimo Tiesos" vainausko būdą :)) Išduokite paslaptį-kokie vainausko interesai stumia laikyti tą valkatą pas save dienraštyje? Nes būtent po Snoro griūties ir LR tapus kai ir valstybiniam,iš jo atvirė visas tas klozetas.Gal vainauskas jau tarnauja juodojo saugumo agentams?Lygiai kaip mockus atidirbinėja už slaptas VSD pažymas,pašalinusias Latvijas Balzams iš Stumbro prichvatizacijos?

Pūras pamiršo ką kalbėjo2013-01-23 16:43

Kada šis ponas buvo sąžiningas? Radau jo seną pasisakymą šia tema:"Lietuvos teisėsaugininkai taip ilgai neištiria įtarimų dėl Drąsiaus Kedžio dukters tvirkinimo ne todėl, kad nenori to daryti, o todėl, jog tiesiog nežino kaip. Tuo įsitikinęs Jungtinių Tautų Vaiko teisių komiteto narys psichiatras Dainius Pūras. "Šiuo metu visi kaltina tuos, kurie esą vilkino D. Kedžio dukters galimo lytinio prievartavimo tyrimą. Mano manymu, prokurorai tiesiog sutriko, nes neturi pakankamai kompetencijos. Jie tiesiog bandė stumti nuo savęs sudėtingą atvejį. Juk vaiko lytinės prievartos, lytinio išnaudojimo atvejai yra patys sudėtingiausi. Kai susiduriama su vaiko lytiniu prievartavimu, nė viena tarnyba Lietuvoje nežino, ką daryti, ir laukia, gal kartais savaime viskas išsispręs", sakė psichiatras Dainius Pūras. Pokalbis "Prievartos prieš vaikus tyrėjai - dar bejėgiai". LIETUVOS RYTAS

;)2013-01-23 16:36

Kaip matote,į visokias neva žmogaus teisių gynimo asociacijas susėda visai su tuo nesusijusios ir galimai "pakabintos" žmogystos.Man,pavyzdžiui labai įdomu,kokiu būdo 1981–1987 m. Vilniaus Lenino rajono teismo teisėjas Henrikas Mickevičius padarė stulbinamą karjerą ir užsėdo krūvas postų.Pasiskaitykite lt . wikipedia . org/wiki/Henrikas_Mickevi%C4%8Dius Kaip ir kitas jo "kolega" Linas Slušnys Kažkada juokiausi iš žydomasonų sąmokslų ir Zeitgest filmo. Dabar jau nebejuokinga,kada matai,kas finansuoja tokius padugnes ir prastūminėja į svarbius (ir svarbiausia-Lietuvos visuomenės nerenkamus) postus. Kai kada pagalvoji,kad jie lojalūs jau nebe Lietuvai,o kažkokių užsienių spec tarnybų kontroliuojamų organizacijų pastūmdėliai nematomame didžiūjų šalių interesų zonoje. Juk labai paranku,pavyzdžiui CŽV,kad LT valdžia korumpuota ir prisidirbusi. Tuomet įsteigti nelegalius CŽV kalėjimus,pasinaudojus tam tikrai svertais,tampa juokų darbu. Pasidomėkite,kas priklauso Vilniaus sostinės LIONS klubui ir kam jie pavaldūs Vien tik George Soros įsteigtas bei finansuojamas Atviros Lietuvos Fondas per 13m gavo 200mln litų!!! alfa lt "Portugalijoje aiškinamasi, kokie politikai ir aukšti pareigūnai priklauso masonams" Lisabonos laikraštis „Diaro de Noticias“ rašo, kad apie politikos pasaulio ir masonų ložės sąsajas kalbama ir vyriausybei pateiktame raporte apie žiniasklaidos koncerną „Ongoing“. Dokumente rašoma, kad grupė anksčiau Portugalijos specialiosiose tarnybose dirbusių žmonių ir žiniasklaidos koncernas „Ongoing“ bando kontroliuoti kitas masinio informavimo priemones. Portugalijos premjeras P.P.Coelho panoro išsiaiškinti, kas iš aukštas pareigas užimančių pareigūnų priklauso masonų ložei, todėl kreipėsi į Vidaus administravimo ministeriją (taip Portugalijoje vadinama Vidaus reikalų ministerija, - red.). Tai reiškia, kad bus pradėtas tyrimas, kaip Portugalijos masonai gali būti susiję su šalies specialiosiomis tarnybomis, politikais, įskaitant parlamento narius. Pernai vienas dienraštis pranešė, kad kai kurie laikraštyje dirbantys žurnalistai į valdžią atėjus socialistams tapo Portugalijos specialiųjų tarnybų tyrimo objektu. Kad agentai domėjosi redakcijos darbuotojų balso paštu bei SMS žinutėmis, patvirtino ir mobiliojo ryšio operatorius. Rudenį sudaryta parlamentinė komisija nustatė, kad užsimezgė ryšiai tarp Portugalijoje veikiančios masonų ložės „Mozart49“ ir Žvalgybos tarnybos bei koncerno „Ongoing“, kuriame įsidarbino keli netekę darbo saugumo tarnybų funkcionieriai. „Atsiranda įrodymų, kad Portugalijos masonai tebedaro stiprią įtaką saugumo tarnyboms“, - parlamente pareiškė valdančios socialdemokratų partijos atstovė Teresa Leal Coelho. Dėl pradėto tyrimo jau du Portugalijos parlamento nariai - socialdemokratas Luisas Montenegro ir socialistas Carlosas Zorrinho - po Naujųjų metų oficialiai patvirtino, kad priklauso masonų ložei. Susidaro toks vaizdas,kad musų elitas jau valdomas nebe mūsų,o užjūrio piniguočių.Užtenka tik stebėtis,kaip visur savo ilgą nosį kiša LLRI veikėjai

teisingai Pikasai2013-01-23 15:20

mažos pareigūnų algos, nesunku "pakabinti". Jei kas nesiduoda pakabinamas, apie tą renkamas kompromatas. Prisiminkim ir Kęstučio Vilkausko (KK) liudijmą apie tą jo perduotą kompromatą Furmonavičiui, kurį neva turėjo atsinešti į teismą tą dieną. Nutildė jį. Išsigando, kad vaikai neprigertų balutėj. O mafija su oligarchais pinigų turi. Dabar suėmė tarptautinio lygio nusikaltėlius "agurkinius" - su kuo siejasi šis vardas? gal su stogu? Paskui oligarchinį valdymą seka nusikalstamas pasaulis. Tą pastebėjo dar Platonas savo "Valstybėje". Ar Puras skiria oligarchiją nuo demokratijos?

to 102. Pjūvis2013-01-23 15:10

tai kad nebuvo Antros mergaitės ekpertizės - Naruševičienė neleido - pasigooklin, prieš sapaliodamas

Pjūvis to 99. Pikasas 2013-01-22 17:44:57 (78.62.86.131)2013-01-23 07:37

Pikasai, kai kada dar atrodei pusiau protingas. Pateiki jau seniai teismo paneigtus melus kaip faktus vien tam, kad papilstytum durnių aistras - ar pats tuo tiki? Bloznelytė jau teisme paneigė savo melus, o tu jais remiesi. Apie suniokotus namus - reikėjo atidaryti duris, o ne užsibarikadujoti. Norėjo, kad suniokotų, tai ir paniokojo. Apie užlauštas rankas - teisėjos imunitetas nesaugo jos nuo prievartos, jeigu ji daro nusikaltimą - o ji būtent tai ir darė, neleisdama teismo sprendimu paimti mergaitės. Tų įvykių vaizdo įrašai yra ikiteisminio tyrimo medžiaga, kuri neviešinama - tai ir durnam aišku, bet tik ne Pikasui. Ir visiškai iš piršto trauktas melas yra apie antrąją mergaitę, nes ekspertizės atmetė visus Garliavos klano prasimanymus. Pikasai, kiem tau moka kedžvenckiai - ar esi pats tiek giliai įsipainiojęs į patvorio reikalus, kad gini nusikaltėlius ir jų melą?

va čia tai Pikasas2013-01-23 03:23

visi Pikaso išdėstyti faktai kaip kulkosaidžio serija į dešimtuką. Sunku suvokti,kaip visą tai jie tikisi paneigti.

Misle2013-01-23 00:49

Klastingas veidmainys, sielos nykstukas, kiekvienas gali atpazinti is zodziu ir is darbu. Kas?

Pikasas2013-01-22 19:44

PRIEVARTA PRIEŠ MERGAITĘ – ĮVYKĘS FAKTAS. NIEKAS TO NEPANEIGS… Po žinutę, po krislelį vis daugiau pavyksta surinkti informacijos apie Gegužės 17d. šturmą Klonio gatvėje. Vis labiau ryškėja nusikalstamos veikos, kurias padarė didelė komanda įvairių pareigūnų tos, vos ne karinės operacijos metu. Kaip mename, mergaitės gyvenamoje vietoje lankėsi du antstoliai, pasamdyti lygiai tuo pačiu tikslu – įvykdyti Kėdainių teismo sprendimą perduoti mergaitę iš globėjos jos motinai. Jei vienas Antstolių rūmų pareigūnas atliko savo funkcijas pagal teismo LR įstatymus, nepažeisdamas ir teismo sprendimo, tai toks darbas netgi nebuvo niekieno įvertintas. O juk vertėjo ne tik Vilniaus antram teismui priimti mergaitės papildomą informaciją apie dviejų mergaičių paniekinimą, bet ir nedelsiant kreiptis į prokuratūrą, kad ši atliktų papildomą tyrimą ir apie antros mergaitės skriaudą, ir apie A. Ūso ekshibicionistinį seansą, stebint mažai mergaitei, jos motinai ir tetai. Vien medicinos profesorės liudijimo, manau, turėtų pakakti, kad pareikšti kaltinimus tvirkinimu ir Laimai Stankūnaitei, kuri apsilankyme pas profesore dalyvavo ir nesiėmė jokių veiksmų nutraukti tokį šlykštų seansą. Vietoj to, bandoma kaltinimus reikšti pačiai profesorei. Tai – jau virš visko. Teisėsaugos pareigūnų buvo pasielgta visiškai priešingai ir dėl antstolių. Nežiūrint aiškios kaltumo prezumpcijos dar Kovo mėnesio “šturmo” metu, naujai operacijai vadovauti paskiriama ta pati antstolė S. Vaicekauskienė, kuriai kažkodėl suteikiamos visos teisės vadovauti visai, neadekvačiai didžiulei šturmo grupei. Teisė panaudoti psichologinę ar fizinę prievartą – smurtą prieš mergaitę niekam nebuvo suteikta, tačiau tai buvo panaudota ir tai nebėra jokia paslaptis. Tikriausiai, kad siekiui nuslėpti savo nusikalstamus veiksmus, buvo nusuktos vaizdo kameros, o keturių policijos pareigūnų antstolės nurodymu padaryti vaizdo įrašai slepiami netgi nuo Seimo laikinosios komisijos narių. Kas slepiama, jei smurto prieš mergaitę ir teisėją nebuvo? Kam reikėjo vaikų teisių prižiūros darbuotojai operacijos metu pirštinių ir antstolei papildomo maišo, kad įdėti į jį antlodę. Kuo ta antklodė buvo ypatinga? Vis labiau aiškėja, kad psichologinė prievarta prieš mergaitę buvo panaudota dar prieš ją jėga nuplėšiant mergaitę apglėbusią globėjos kaklą, užlaužiant sėdinčiai N. Venckienei rankas. Nepavyko šturmuotojams nuslėpti garso įrašo, kuris pasako dar daugiau… Paaiškėjo, kad šturmo metu buvo panaudotos ašarinės dujos, antklodė, kurios poveikis mergaitei buvo labai išraiškingas, visos išnešimo detalės, dalyvaujant pašaliniam asmeniui G. Černiauskui. Jau nekalbant apie tai, kaip buvo pasielgta su sėdėjusiais atokiai seneliais ir kaip buvo elgtasi su taikiais mitinguotojais, nevengiant Lietuvos trispalvės ir giedamo himno paniekinimo. Vertinant paskutinį šturmą tenka pripažinti, kad įstatyminės normos buvo pažeistos netgi labiau, negu pirmą kartą. Šiuo atveju buvo panaudota jėga net ir prieš nesipriešinančią teisėją, stebint anstolei ir kitiems pareigūnams. Už tokius veiksmus, manau, turėtų grėsti mažu mažiausiai tarnybinės nuobaudos ar net baudžiamoji atsakomybė. Kedžių namai po šturmo atrodė labai suniokoti. Vartai, langai durys buvo sugadindos, išdaužytos ir su pjūklu supjaustytos. Ir po tokio smurto S. Vaicejkauskienė dar bando kažką pezėti apie 77 tūkstančių litų kompensacija “už patirtus nuostolius”. Dabar galima jau tvirtai teigti, kad pedofiflijos ir žudynių skandalas Lietuvai jau kainavo milijonus. Ir visi tie nuostoliai susikaupė dėl išskirtinai keistų bei nekompetentingų tyrimų bei įvairių teisėsaugininkų sprendimo. O juk visi tokie šturmai, teismų virtinė Lietuvos mokesčių mokėtojams kainavo jau labai daug ir išlaidų pabaigos dar nematyti. Už visas patirtas skriaudas, patyčias ir susidorojimus kažkas vis tiek privalės atsakyti. Netikiu, kad kažkoks nusikaltėlių klanas, pasinaudodamas “pakabintais” nesąžiningais pareigūnais, imtų valdyti mūsų šalį nesulaukdamas rimto pasipriešinimo. Jei dreba rankos prokurorams ir net politikams, tai neturi jos drebėti TIESOS ir TEISINGUMO ieškotojams. Vykstantis susidorojimo su teisėja Neringa Venckiene farsas turi būti nedelsiant nutrauktas. Politikai ir pareigūnai tik taip gali išsaugoti pasitikėjimo jais likučius.

cha,2013-01-22 17:24

dabar profesorių pas mus kaip priš... kta, kur spjausi, ten profesorius, vienas kitam vardus dalija; mano studijų metais mūsų fakultete buvo tik keli profesoriai, bet užtat kokie! Tikri eruditai, intelektualai, jų vardus pagarbiai tardavo ne tik studentai, bet ir kolegos. O dabar... Kai paskaitai kai kurių „profesorių“ rašliavas, nežinai, ar ir pats jų autorius suprato, ką parašė. O kai reikia čia ir dabar atsakyti į klausimus, baigiasi visa išmintis, tada reikalaujama pateikti klausimus raštu ir raštu sukurpiami atsakymai.

hhhh2013-01-22 16:47

Čia visi klausinėja, kas šitą žmogų padarė ŽTSI pirmininku. Jūs geriau klauskit, kas tai per kontora tas ŽTSI...tada ir suprasit ir apie pirmininką, ir finansavimo šaltinius, ir tikruosius bei paslėptus tikslus, ir vykdomus projektus, ir ryšius su panašaus plauko institucijomis užsienyje, bei kitas jų akcijas - atrakcijas...

is toli2013-01-22 16:30

o apie mesta kaldryte mergaitei ant galvos nieko tas pliuras nenori papasakoti?noretusi aiskumo del tos kaldrytes/

38-am komentarui2013-01-22 16:26

"... nukreipti prieš savo tautą, savo valdžią..." kai prieš 30 su viršum metų mokinausi technikume, 14 žmonių mūsų grupėje buvome ne komjaunuoliai. Kaip tik mus neįkalbinėjo stoti į komjaunimą. Nes tai buvo katastrofinis atvejis mokymo įstaigai- šitiek nekomjaunuolių vienoje vietoje. Pirmiausiai teko mūsų auklėtojai, kad nesugeba savo auklėtinių į "teisingą" kelią atvesti. Paskui tiesiog išsikvietęs po 1 direktorius ir pavaduotojai mums aiškino- kaip jūs galite nestoti į komjaunomą? žiūrėkit: tėvynė ir partija jums duoda nemokamą mokslą, nemokamus bendrabučius, o jūs einate prieš valdžią. Nestojau todėl, kad visąlaik esu nuomonės, kad žmogus ne avis, kuri būtinai turi priklausyti kažkokiai bandai. Įstojo tik 1, nes kitaip jo į akademiją nebūtų priėmę mokytis, tad jam nebuvo svarbu, kada-anksčiau ar vėliau. Štai tau, žmogau, tuometinis ėjimas prieš valdžią. Valdžia ateina ir išeina, o žmogaus sąžinė jam pačiam tarnauja iki pat gyvenimo galo. Taip, kad valdžios- tik puslapiai mūsų gyvenime.

Nu jo2013-01-22 14:47

Ne, tikrai kas jį pasodino į tas pareigas??? Šis žmogus iš vis nenutuokia apie jokias teises, gal išskyrus tik savo. Ir nieko, išskyrus savo nuomonės, negirdi. Ir manau jam net neįdomu Jūsų-Mūsų Teisės. PATVORINIAI, RUNKELINIAI IR VISI KITI ......INIAI neuždavinėkit kvailų klausimų!

Kas jį išrinko ŽTSI pirmininku?2013-01-22 14:34

Klausimas ltvnews. online: Kas jį išrinko ŽTSI pirmininku? Kaip D. Puras, galimai pasmerktas Lietuvos psichiartrų asociacijos (atrodo, kad teisingai prisimenu iš straipsnių spaudoje) ir turėjęs pasitraukti iš jos, tapo išrinktu ŽTSI pirmininku? Ar aš kažko nesuprantu? Jei tavo profesinės asociacijos nariai atsiriboja nuo tavęs, tai tu paaukštinamas pareigose? T. y. tampi visumeninio instituto, išlaikomo ir iš mokesčių mokėtojų pinigų (+ dalis savo sužvejotų), anksčiau gaudavo ir ES paramą (gal ir dabar), pirmininku? Anksčiau tame institute dirbo a. a. K. Čilinskas, bet jo žodžiais tariant, dėl nesutarimų su H. Mickevičiumi dėl veiklos krypties (jei teisingai prisimenu), K. Čilinskas pasitraukė iš instituto. Tai dabar palyginkit a. a. K. Čilinską ir D. Pūrą.

na ir gynėjas2013-01-22 14:30

ir taip kalba pilietis save vadinantis žmogaus teisių gynėju, atleiskit, bet tai nesusivokusio barbaro paistalai

Mūsų2013-01-22 12:58

šviesuoliai turėtų atsiremti į Obamos kalbą ir jos ištraukas priminti politikams.

IP2013-01-22 12:57

plia . lia lia.... kaip jus nesuprantat gerb. skaitytojai , nejau sumenijos" nulis jusu marmuzese??? .......... tai tas d. purvas kalba apie gera diena e-lytiniams iskrypeliams, isgamoms, mazumoms, iskrypeliams , pedofilams , kanibalais, pasidomekitia gerb. d. purvas yra belyte butybe, padaras........... (kaip meslo sliekai) ........... , kad --GEGUZES 17 diena yra ---- ---- --- TARPTAUTINE DIENA PRIES HOMOFOBIJA IR TRASFOBIJA lietuvoje si diena pamineta "lgl" lygos savaite "vaivorykstes dienos" ir e-lytiniu"pedofilu" teroru garliavoje , kai valstybes"vardu pasitelkus milicijos "ss"sininkus, panaudojus ziauria prievarta pagrobtas e-lytiniu valdzios-pedofilu isnaudotas vaikas is seimos

Irena2013-01-22 11:57

ar čia tas pats Puras, pas kuri buvo atvežta Deimantė savo laiku į vaikų raidos centrą?

Marta2013-01-22 11:28

paskaičius šį straipsnį liko įspūdis, kad gerb. Dainus Pūras ko gero net nesiteikė atidžiau paskaityti Vaiko Teisių Konvenciją nors dangsto savo demagogiją būtent ja. Pavyzdžiui 34 str. (//gelbvaik. lt/wp-content/uploads/2011/05/18. -VTK-knygute. pdf) aiškiai sako, kad vaiko net liesti negalima siekiant seksualinio pasitenkinimo. O 12 str. kalba apie tai, kad vaiko nuomonė turi būti gerbiama ir jis privalo dalyvauti visuose su juo sussijusiuose sprendimuose. Tiek teismas, tiek anstolė pažeidė šį ir keletą kitų straipsnių dėl prievartos nenaudojimo prieš vaiką ar psichotropinių vaistų naudojimo jo valiai palenkti... Vienžo, ką tik perskaičius dar kartą Konvensiją aptikau, kad ji kalba tik galimai Puro su Slušniu suprojektuotos mergaitės paėmimo strategijos nenaudai. Tad jei šis reikalas bus atiduotas Strasburo teismui - ar ponas Puras turės pakankamai drąsos prisiimti atsakomybę? Beje, stebint tv laidą "24 valandos", apie tai, kaip neišprususios ir ciniškos vaiko teisių gynėjos terorizuoja tėvus ir jaunas niekieno neginamas motinas piktnadžiaudamos Vaiko Teisių Konvencijos 20 ir 21 straipsniu, skubant atimti globą iš biologinių tėvų, tai gerb. Pūro pareiškimas kad mergaitei geriau su "bet kokia motina", nei su Tėvo mylinčia šeima, skamba kiek veidmainiškai. Taip pat keistokai atrodo ger. psichiatro homoseksualų teisių į savireklamą gynimas visiškai nutylint apie homoseksualų suvedžiotų ir išprievartautų paauglių problemas bei šios prievartos prevenciją. Nesunku atspėti, kad sekantis šio psichiatro žingsnis ginant "homo" teises bus kiek tik jiegos leidžia įtakoti įstatymą dėl gėjų santuokų ir leidimo jiems įsivaikinti "vaikų teisių gynėjų" teroru atimtus iš beteisių tėvų jų vaikus. Kai Rusijos parlamentas uždraudė į JAV migravusiems gėjams įsivaikinti jų vaikus, gėjai su opozicija suorganizavo "maršą prieš nekšus", šitaip pažemindami "normalus". Bet mūsų spauda tikrosios to maršo priežasties nesiteikė atskleisti.

+2013-01-22 04:36

Bjauri demagogija ir neslepiamas šališkumas.

apie2013-01-22 04:13

Pura ,tai nera nei ka sneketi... Kaip gali dirbti tokiose pareigose? Jei Kondratjevo teismo sprendime nebuvo parasyta ,kad pries vaika naudoti jega ,tik salinti kliutis. Ir nematai ,kad cia pazeidimas. Vaikas jega istemtas . Jos klyksmas ir iki siol tebeskamba ausyse . Tai ka isvis matai ir isvis ar suvoki ka sneki? Tokio amziaus vaikas gali pasisakyti kur nori gyventi.... Bet kodel nelaukta pedofilijos bylos nagrinejimo? Jei nieko nebuvo ,tai kodel griebe pries teisma ir neleido pasisakyti vaikui teisme ,kaip pagrindinei liudininkei ,galimai nukentejusiajai... Mums paprastiems zmonems rupi vaikas ir suprantame kas cia vyksta.... O Tu destai ,kaip specialistas ,bet nieko neismanantis specialistas.. Tikrai specialistas ,-akims pudrinti.. Nesistenk ,vistiek nuomones nepakeisi... Ir kaip tokius specialistus ,tiek daug"ismanancius" laiko... Tiesiog tokie pokalbiai ,televizijoje ,su zurnalistais ir tt tiesiog nervina . Negaliu jo net matyti... nuomone JAV

Skausminga tustuma2013-01-22 04:00

Kai kieno galvoje po isgertuviu.Ponulis atsakineja klausimu i klausima kaip...zinote kas.O paskui naudojasi proga savo tarybinei propogandai-cia jau ilgai ir nuobodziai.Pasiskelbe pats stebetoju ?Na grazus gi pavadinimas-o po juo-,,skausminga tustuma".

:)2013-01-22 03:04

na, tikiuosi, kai gerb.Puras paskaitys komentarus, daugiau violetiniai publikai nebegais savo laiko. Nes jie girdi ir supranta tik venckiene su sciglinsku.

kaukas2013-01-22 02:43

tas jo institutas gina pedofilu ir pasileidusiu bobeliu(kaip stankunaite) teises ... policininko luosinamas zmogus jam visai neidomus

kaukas2013-01-22 02:41

eilini karta pamale s... tas puras . net nevertejo jo pliurpalu skaityti ...

Robertas2013-01-22 02:01

" ...kilniais patiklių žmonių ketinimais dažnai naudojasi tie, kurie savanaudiškais tikslais manipuliuoja vaiko teisėmis ir interesais bei naudoja vaiką kaip savo interesų įkaitą".Kokių interesų ???Gal Pūras išvardins TUOS INTERESUS kurie būtu verti keturių lavonų,suluošinto dviejų mergaičių gyvenimo,prarasto teisėjos darbo,studijų,prokurorų persekiojimo,senelių paniekinimo ...

durui2013-01-22 01:31

nereikia buti "psihiatru - profesoriumi", kad suprasti, kad biomasė priekiavo, o šlamančius dėjo Į RAUDONĄ piniginę. Bio vaiko pati atsisakė, o paskui prasidėjus pedofilijos skandalu REIKĖJO mergaitę žinančią "valstybės paslaptį" paslėpti ką ir padarė "valstybės vardu".

Elena [email protected]2013-01-22 01:15

OPTIMISTUI tavo mintys mane sujaudino.

alfonsas2013-01-22 00:59

Jau nepakaltinamas, bet dar profesorius, susireikšminusi psichinė vienpusė pakabinta susmirdus plekšnė, siauro, riboto mąstymo.

Ǒ2013-01-22 00:57

Dieve mano, Pūras verkia! Deja, krokodilo ašaromis. Ir iš kur jis taip tvirtai žino, kad mergaitė nebuvo pedofilų išnaudojama? Ah, jis "mokslininkas"...

as2013-01-22 00:53

Oho, kokia raudona demagogija... Kaip primirstais Breznevo laikais. Tikrai, jau net pamirsau, kad taip imanoma pilti....

jonas2013-01-22 00:51

Oi kaip nuo sito nedraugo pakvipo, tikru CCCR psichiatru.

Dauguma2013-01-22 00:44

nežino šito stiliaus, kuriuo parašytas atsakymas. Kadangi Pūras dar gana jaunas, manau buvo geras mokinys ir studentas, nes taip rašydavo tarybiniais laikais. Pūro dėstytojai ir nusprendė, kad Kalanta buvo psichiškai nenormalus. Dabar jų studentai, nebendravę su pacientu, žino, kad jam (pacientui) ištrinta atmintis.

Gėda2013-01-22 00:12

Gėda tokiam veikėjui

daug2013-01-22 00:10

ir teisingu klausimu tik gaila ,kad teisingu atsakymu kolkas neisgirsim ,bet yra vilties ,kad TIESA isaiskes .

žmogus2013-01-22 00:00

iš kurio burnos pastoviai virsta šiukšlės ir melas, pats šiukšlė, kurią bet kas gali paspirti :)))) Gėda, kad turiu sakyti tai kolegai.

puriukui2013-01-21 23:57

neatsakinėk į klausimus, juos užduodamas, jei suki uodegą, vadinasi esi pats ją į tą jovalą įmerkęs, ir gana ryškiai. Norėčiau išgirsti deramus atsakymus kaip iš specialisto, bet išgirstu tik nuolat kartojamus kaltinimus "kitai" pusei. mes, tauta, reikalaujame, kad jei užimi tokias pareigas , turi "pasirūpinti" bent nufilmuotų žmonių skriaudėjais. Man jis toks išverstaskūris.

dar2013-01-21 23:55

įdomu už ką Purą pašalino iš JT? girdėjau kad ir iš VU pašalino.

aplamai2013-01-21 23:53

Man labai keista, kad Venskienė iki šiol nesikraipė į Europos Teisingumo Teismą, arba bent į Strasburo teismą. Visą medžiagą susijusią su Kedžio byla reikia perduoti nešališkiems tyrtėjams.

Isidemetina2013-01-21 23:46

kad Puras savo interviu ( ir jau ne pirma karta), ar atsakydamas konkreciai i klausima, ar "plavinedamas" kazkur aplink su isvedziojimais, be isismties imasi propagandos Garliavos ivykiams "reikiamoje sviesoje"nusviesti. Jo propaganda tokiuose interviu yra zymiai platesne, nei pats atsakymas i konkretu klausima. Idomu, kokiu tikslu ar motyvu vedamas sis zmogus isivaizduoja turintis teise kaskart moralizuoti skaitytojams ir "vesti aveles teisngu keliu". Net nebejuokinga.

klausimai Pūrui2013-01-21 23:44

Ar tą "demokratinę" mergaitės paėmimo strategiją su kaldros užmetimu nuo ko mergaitė taip keistai apdujo, pats vienas sugalvojote, ar su savo freilina" Linu Slušniu? Kažkur jis apie tai gyrėsi. Ir ar už šiuos nuopelnus Slušnys gavo "paaukštinimą", tapo Žurnalistų etikos komisijos pirmininku? Ar Žiobienė taip pat buvo jūsų paskirta?

zzdrafts2013-01-21 23:39

vaikinas ištarė: "Turiu galvoje grubų išpuolį prieš demokratiją ir Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką, kuris vyko su šių piliečių aktyvia parama, kai buvo atkakliai atsisakoma vykdyti teismo sprendimą ir grąžinti vaiką motinai." Norėtųsi vaikino ištarų dėl keturių komisijų ekspertų išvadų kompetencijos ir atitikimo pareigoms. Norėtųsi obalsio apie psichinę LR Konstitucijos kūrėjų sveikatą, įžvelgusių pažeidimus, kurių atkakliai nemato UV dėstytojas. Norėtųsi konkretumo - kaip ir kuom PASTRAIPSNIUI įvyko išpuolis "prieš demokratiją ir Lietuvos valstybės konstitucinę santvarką". Kol kas - tuštybių tuštybė. Gaila apgailėtinojo studentų.

Valio2013-01-21 23:37

draugai! tegyvuoja nepalauziama klano propaganda zymiu psichiatru lupomis! Tegyvuoja zmogaus teisu gynejai, primygtinai "trinantys sveikaja"atminti ir nuovoka neabejingiems pilieciams! Ura! Ura! Ura! O jei rimtai - tai negaliu rimtai skaityti tokiu "virazu", sklindanciu is Puro burnos. Fui

o kodel2013-01-21 23:22

O kodel nuolat montuojat ir iskerpat irasus is konteksto? Juk ir Kedys is 9 menesius trukusiu kvotimu sumontavo savo filma iskirpes 51 epizoda, o autentiska medziaga kazkodel sunaikines. Nuo pat pradziu jusu tie-sa iskreipta, sumanipuliuota ir suklastota.

Marta2013-01-21 23:19

Šiandien dažnai girdim demagogines kalbas apie "teisinę valstybę" kaip didžiulį gėrį, bet kai rimčiau susimąstai apie daugybę žmonijai padaryto blogio, pamatai, kad iš esmės visas jis buvo padarytas prisidengus visuomenės įstatymais. Mūsų knygnešiai priešinosi caro "teisinei valstybei", bet mes juos už tai geribiame. O gal Pūras juos laiko tik kontrabandininkais?:) Leninas su Trockiu sukūrė naują "teisinę valstybę", kurią įtvirtino Stalinas. Tada trockistai ėmė iš jos bėgti į JAV, kur teisė dar tuo metu tarnavo žmogui, o ne atvirksčiai. Poetą Brodskį teisėja nuteisė tremčiai "už veltėdžiavimą" pagal galiojantį įstatymą. Jis nesugebėjo įrodyti, kad poezijos išmoko ne universitete, bet tik bagstelėjo pirštu į Dangų. Holokaustą naciai vykdė griežtai pagal įstatymą. Tad Purui natūraliai turėtų kilti klausimas - o už ką jie buvo tada teisiami? Amoralią vergovę JAV Emersono laikais gynė įstatymas: "Man gėda galvoti apie tai, kaip lengvai mes kapituliuojame prieš ženklus ir vardus, prieš dideles visuomenes ir negyvas institucijas. Tie, kurie neteikia reikšmės savo sąmonės vientisumui, tikrai pasitelks įstatymą, kad paaiškintų, kodėl daro tai, ką daro. Kas stengiasi tapti šventesnis, liaujasi pasitikėjęs konformizmu." (Emersonas) Sokratas buvo nužudytas, nes įstatymas teigė, kad taip atsikratyti intelektualių kitaminčių teisinga. Šventąją Žaną D'Ark sudegino pagal įstatymą. Bruno taip pat. Erodas liepė iššžudyti visus berniukus iki 3 metų, nes toks buvo jo išleistas įstatymas. . Įstatymas nepaiso etikos ir neturi gailesčio. Sau patogius Lietuvos įstatymus įtakoja lobistai ir kai kas prisidengę "žmogaus teisėmis" bando skaldyti visuomenes. Siūlau Purui paskaityti Emersono "The condukt of life". O jei Pūrui savo propagandai vis trūksta pinigų, tai ko nesikreipia į "Žmogaus teisių fondą", keistoką priedangos organizaciją?

Senjora2013-01-21 23:11

taip pagal šį specialistą reikėjo perduoti vaiką motinai tik pamiršo, kad tai motinai neskundžiamu teismo sprendimu buvo neįvykdytas teismo sprendimas pareikšti įtarimus motinai. Tai gal pirma reikėjo smogikus nusiųsti vykdyti teismo sprendimą motinai, o tik paskui, neįrodžius motinos kaltės, šturmuoti Konio gatvę?

to2013-01-21 22:58

pasakyk Antanui Nedzinskui ,kad jam seime ne vieta ,nu nesupras,taip ir Puras kaip ,jo protelis mato,taip ir taip ir sako,bet kodel tokias vietas uzima,pas mus Lietuvoje,visada apgyvendinamos lapes vistydese,

trumpai2013-01-21 22:33

klaniniu marionete ir tiek.

Dainius2013-01-21 22:27

Tas Puras ir toliau purina nesamones.Kada gi tu Purai pagaliau atsipurinsi?

Saulius2013-01-21 22:24

Tas jau visai nusipurines Puras ir toliau purina nesamones.Kada gi tu Purai atsipurinsi?

klausimas2013-01-21 22:21

ginti žmogaus teisių Pūro organizacija neprivalo, nes valstybė to nefinansuoja. Klausimas, kas finansavo 2011-05-11 pareiškimo atsiradimą?

copy2013-01-21 22:19

o sito ponas psichologas , zmogaus ir vaiku teisiu ir globos specialistas negaletu pakomentuoti: "Civilizuotoje valstybėje pirmiausiai butų ištirti teisėjo veiksmai, kodėl nepilnamečiui buvo skirta tokia neadekvačiai didelė bausmė. O tai, kad jis teismo salėje prarado savitvardą, turėjo sukelti teisėjo susidomėjimą, kas yra su tuo paaugliu. O jis tik dar didesnę bausmę skyrė. Juo labiau, kad teisėjui buvo žinoma, kad jaunuolis turi psichosocialinių problemų, buvo atsidūręs socializacijos centre... normalioje valstybėje tokie paaugliai yra tuoj pat siunčiami į specializuotas įstaigas, į specialistų rankas, o ne atiduodami policijai, kuri neturi patirties, kaip elgtis su psichinių sutrikimų turinčiais mažamečiais nusikaltėliais. O jau teismas vėliau sprendžia ką su tuo nusikaltėliu daryti. Apie policiją aplamai nėr ką kalbėt... po tokių baisių istorijų civilizuotose kraštuose galvų netektų ne tik policijos vadovai, bet ir Vidaus reikalų ministras. Bet čia juk Lietuva "pedofilų rojus"... pagalvok tik sau - paauglys pasikorė... juk nusikaltėlis buvo ir , aplamai, bus tų vaikų, prigimdys jų. Negi čia "kelsi bangas" dėl kiekvieno runkelio vaiko. Svarbu, kad elito palikuoniams nieko nenutiktų ir jų gyvenmėlis būtų rožėmis nuklotas."

ne atsakymai, o2013-01-21 22:16

sovietines demagogijos pavyzdys.

demagogui purui2013-01-21 22:13

sis vadinamas zmogaus teisiu gynejas gal galetu pakomentuoti situacija, kai be globeju zinios, be jokio reikalo jis ikalino kauniete mergaite Vilniuje ir taike vadinamaji gydyma "nuo slogos", po kurio mergaite nebeprisimine, kur jos zaislai, kur supuokles ir tt. Ar tai vadinama zmogaus teisiu gynimu? O gal vaikas jo nuomone nera zmogus, pries ji galima naudoti prievarta?

Pritariu Tadui2013-01-21 22:12

Daktarėli,kaip ten dėl švento tėvelių vaikap...sių dvasinio ryšio su savo "mylimais" vaikais??? Apsivemsiu...

Tadas2013-01-21 22:04

O kas tik nesislėpė už teismų sprendimų širmos,fašistai ,komunistai,inkvizitoriai,o Pūras perspjovė visus jis dar ir šventą motinos ryšį įpynė,visą teisminį jovalą papuošė gražiais žodeliais ,imkit ir skanaukit iki apsivėmimo,tokia užkandėlę prarijus nors bėk ir reikalauk ,kad Bružaitei būtu gražinti dar likę vaikai,nes to reikalauja šventas motinos ryšys. Tačiau kai nupūti visą šitą briedą,tai lieka tik korumpuoti iškrypėlių ryšiai,ir joks teismas negali jų paslėpti. Jei ponui Pūrui nors per nago juoduma rūpėtu žmogaus teisės,tai jis belstųsi į visas ambasadas su prašymu padėti ištirti kas slepiasi už šitos bylos,nes Lietuva nepajėgia jos išspręsti.

46 ir47 -tam2013-01-21 22:03

Kuo didenis procentas visuomenės nepasitiki teismais ,tuo teismai "teisingesni".Ačiu Pūrui ,kad atvėrė akis.

Kur logika?2013-01-21 21:53

" labai svarbu yra netrukdyti teisėsaugai iki galo išaiškinti visas aplinkybes, susijusias su šia mus suskaldžiusia istorija" Ar galima patiketi si tyrima teisesaugai kuria nepasitiki 90 procentu pilieciu?

Kur logika?2013-01-21 21:52

" labai svarbu yra netrukdyti teisėsaugai iki galo išaiškinti visas aplinkybes, susijusias su šia mus suskaldžiusia istorija" Ar galima patiketi si tyrima teisesaugai kuria nepasitiki 90 procentu pilieciu.

pliurpologija2013-01-21 21:50

ir tusti tauskalai,jau sis ponulis tikrai vertas nepagarbos uz ankstesnius motinelei advokataujancius pasisakymus

suvalkietis2013-01-21 21:47

Mikai, tu tikras mikas kabantis zemiau dirzo. Vaikutis tikrai didvyris tik nesuprantu kas tas angelas-pardaveja?

Netiesa2013-01-21 21:40

Negerbiamas Puras yra NETEISUS.Savos tiesos jus mums neipirsite.,mano nuomone ,tai tokias nesamones rasote Purai,kad bjauru ir zema skaityti jusu demagogija.

39-tam2013-01-21 21:19

To gulinčio Lietuvos piliečio "mikas" kategoriškai su jumis nesutinka ... :)

tirs ta pati saika...2013-01-21 21:10

kuri ir uzpuole ,mergaite ,gerbiama N.venckiene ir senelius Kedzius:) Istirs vel taip jog ...vsio po zakonam.... liks kaltas "senelis Kedys " ha...ha...ha....cia kriminaliniu pareigunu i miltus malamu zmoniu Lituva!!!!!!!!!!!!!

Ne su BUOŽE2013-01-21 21:10

bet dūrė vamzdžiu. Nereikia daryti iš savęs neįgalių ir neatskirti buožės nuo vamdžio. Esmės tai nekeičia, tačiau, jeigu jau tema gvildenama, ir įrašas žiūrimas, tai sunku nematyti tokių detalių. Tad taisykite savo antraštes.

mikas2013-01-21 20:44

"visuomenė" mato tik save. Sudavė jiems mat per taikius tarpukojus, pastojusius kelią vaikui pas mamą. Per tą susireikšminimą užmiršo, kad visą tą jų pasipriešinimo teisėtai policijai cirką stebėjo mažas vaikas, kuris galbūt širdelėje giliai troško susitikti su mama. Didvyris tas vaikutis, dėkui Dievui, šiandien saugus ir laimingas su savo angelu.

as2013-01-21 20:41

ta psichiatra seniai reik i psihushke uzdaryti-kliedi jis. durnius ir tiek. arba jam yra sumoketa,ir nemazai

Debilams kedopedams2013-01-21 20:23

Suprantu, kad jūs norėjot kad vietoj 240 lietuvių policininkų į Garliavą būtų pasiųsti 8 JAV Navy Seals smogikai, kurie atakavo ir Bin Ladeno namus. Suprantama, kad jie kaip ir ten, Pakistane, taip ir Garliavoj būtų nušovę visus, pastojusius jiems kelią, nušovę ir pačią Venckienę, bet kedofilams tai ne problema, nes tada jie galėtų pasauliui rodyti nufilmuotus kur kas baisesnius vaizdus, negu dabar.

Debilams kedopedams2013-01-21 20:18

Pademonstravote užsienio spec. tarnyboms kaip lengva yra manipuliuoti kvailų budulių runkelių jausmais ir nukreipti juos kovai prieš jų pačių valstybės pagrindus. Šį kartą gal Lietuva ir pasigins, bet Lietuvos priešai tikrai įsidėmėjo kad lietuvių budulių minią labai lengva nukreipti prieš savo tautą, savo valdžią, savo valstybę. Ateity jie nė vienos tokios progos tikrai nepraras.

34Robertas komentarui2013-01-21 19:48

jiems visuomene yra sunauja,sutve,violetiniai ir dar visokie kitokie/ zmonemis jie tikrai zmoniu nelaiko/ ir pirtelese kuria savo planelius/linksmai keldami sampano taures/

VISKAM SAVAS LAIKAS2013-01-21 19:44

JIS ŠLAPIAS ŠLYKŠTUS KAIP ŪSAS, VARGŠĖS MERGAITĖS....

Robertas2013-01-21 19:26

"....Jei tai buvo neproporcingai naudota prievarta..." Kąąąą reeeiškia JEI ? Net peržiūrėjus video Pūras nežino ar tai yra tai ką jis mato ,ar tai yra ne tai ką jis mato. Ar :- o kaip reikia?Pasak Pūro psichologija tai subjektyvus mokslas ir tik nuo daktaro sąžinės priklauso. Todėl vieni su "gera" sąžine tame policininko veiksme mato gėrį, o kiti priešingai...

Robertas2013-01-21 18:34

Iš atsąkymų aiškiai matosi kad šis "visuomeninkas" atstovauja ir advokatauja valdžiai ir "teisėsaugai" o ne visuomenei . Dar negirdėta - "valdžios visuomenininkas ". Demokratija pagal Pūrą:-aktyvi visuomenės dalis yra suklaidinta ,patikli,nežino ką daro ,o vienas teisėjas "nesuklaidintas",puikiai žinantis ką daro ,priima sprendimą ,kurį uoliai vykdo 240 riaušių malšintojų burys. Va kur demokratijos etalonas. Pūras kaltina ,kad"... vaikas buvo tarp žmonių, kurie ciniškai tyčiojosi iš to, kas gyvenime yra brangiausia, – iš vaiko ir motinos dvasinio ryšio..." . Visuomenė,šimtai,tūkstančiai piliečių,įdėmiai stebėję įvykius kelis metus to nepastebėjo, greičiau atvirkščiai... Bet gi pagal Pūrą jie neteisingai suprato,jiems reikia paaiškinti ir jie praregės. Nes ką mato ir jaučia visuomenė iš tikrūjų yra ne tai,o visai kas kita ... Atrodo ,kad visa tai jau girdėta ?... Kas čia ką bando suklaidinti DAKTARE ???

skaitytojas2013-01-21 18:28

Sie Puro zodziai pasako, kodel jis laikosi sios pazicijos. Jis yra priklausomas... "Lietuva yra viena iš nedaugelio Europos valstybių, neturinčių valstybės remiamos ir kartu nepriklausomos žmogaus teisių priežiūros institucijos, kaip to reikalauja tarptautinės organizacijos."

Benas2013-01-21 18:23

Kol visolie tokie gynejei kaip purai ir i juos panasus tipeliai nebus isvaikyti seko pjauti tol Lietuvoje niekas nesikeis. Jus paziurekite kokie tipeliai daugiausia isidarbina visokiu vaiku teisiu ar zmogaus teisiu gynejeis. Garsus iskrypelis cekanavicius tai pat buvo zmogaus teisiu gynejas jei gerai atsimenu.

vilte2013-01-21 18:04

Ponas D. Purai, kokia prievarta pries vaika jus matot tetos N. Venskienes namuose? Ar buvot Garliavoj ar kalbejot su mergaite,ar laiminga ji buvo tuose namuose? (kam rupejo mergaite,tas ja aplanke). Kodel jus visi kaip sugedusi plokstele kartojat ta pati: reikia vykdyti teismu sprendima?!! Kaip galima vykdyti toki sprendima,jei neisaiskinta ar motina prisidejo prie pedofilijos!!! Kas prisidejo prie smurto isnesant mergaite is tetos namu- grubiai pazeide vaiko teises! Beginkliai,taikus zmones stebeje geguzes 17 sturma,pries kuriuos buvo panaudotas smurtas turi netyleti!

nuomone is uzsienio2013-01-21 18:03

apie tai ar turejo vykdyti Venckiene teismo sprendima /straipsnis karstam komentare/ ir dar yra straipsnis ten pat apie tai ,kad stankunaite pagal kondratjevo ta neteiseta teismo sprendima ,kai neapklauses mergaites perdave motinai ,ji neisbuvo jai paskirtu valandu su mergaite/uzsienyje ji tai yra stankunaite ilagai ir nuobodziai butu ejusi pas mergaite su vaiku teisiu specialiste mokytis kaip buti su mergaite ir isbuti jai paskirtas valandas/ jei ji cia uzsienyje butu neisbuvusi tiek valandu ir mergaite butu grieztai pasakiusi ,kad ji nenori gyventi su laima ,butu net neprileista stankunaites prie mergaites/ visi istatymai buvo pazeisti atiduodant mergaite stankunaitei /nes nebuvo isnagrineta net pedofilijos byla/MERGAITE PAPRASCIAUSIAI PRIEVARTOS BUDU PAGROBE/O APIE PURA TAI MANAU ,KAD REIKTU ATATINKAMOMS INSTITUCIJOMS ISTIRTI JO VEIKLA ....

Apokalipsė?2013-01-21 18:01

Barbariškus ir banditiškus išpuolius ponas Pūras vadina teisėtais veiksmais. Ar jis ant tiek įklimpęs nusikalstamoje veikloje, kad nebeturi kitos išeities? Juk gyvename 21-e amžiuje, esame pakankama civilizuoti ir tą problemą buvo galima išspręsti civilizuotai tik su motina ir vaikų teisių atstove. Bet banditams būtinai reikėjo parodyti jėgą, būtinai reikėjo pagrobti(jokiu būdu ne "perduoti") mergaitę su vienu tikslu - izoliuoti pavojingas liudininkes pedofilijos byloje. Tokia ir yra visa esmė, o visa - kita tai tik to pono sapaliojimai, nes susirinkę žmonės niekaip netrukdė jų vadinamam "perdavimui", o tik norėjo viską matyti iš arti. Žinoma, tai ypač sunervino smogikus, todėl jie ir daužė buožėmis visus, kas pasimaišė jų kelyje. Kol egzistuos tokie pūrai, tol klestės banditai. Kodėl nužmogėjimas Lietuvos valdžios sluoksniuose 21-me šios civilizacijos amžiuje vertinamas aukščiau už tikrą žmogiškumą? Kas gali atsakyti į šį klausimą? Ar tai nereiškia, kad artėja civilizacijos susinaikinimas?

4 Onai G. ir 8 komentatoriui "tautos balsui" Jolita2013-01-21 17:43

Galiu pasakyt iš ko išsilaiko nevyriausybines organizacijos. Jos kasmet teikia projektus savivaldybei ir savivaldybe skiria lesas ju islaikymui. Visos NVO šitaip gyvena - iš projektų. Jei savivaldybė skiria mažiau lėšų nei reikėtų organizacijai išsilaikyt, tuomet NVO ieško verslo partnerių, kitų įvairių organizacijų, privačių dotacijų, vykdo kitas funkcijas kurios padeda išsilaikyti... Galim palyginti tokią NVO organizaciją kaip Kauno moterų krizių cenras ji vykdo nemažai projektų, teikia įvairią pagalbą (teisinę taip pat), turi visus savo darbui reikalingus darbuotojus (kurie niekada neatsisako padėti), stažuojasi, kvalifikacijas kelia užsienyje ir Lietuvoje, bet deja kaip ir ŽTSI gyvena iš savivaldybės t. y. mūsų visų pinigų. Skirtumas tik tas, kad kai kurie dirba taip kaip ir turėtų dirbt, o kiti kaip ŽTSI atsisako padėt dėl "žmogiškųjų išteklių" stygiaus..... Tik ar pas juos yra žmogiškumo? apie išteklius nekalbu.....

Ginte2013-01-21 17:42

norėčiau priminti taip teismo sprendimu vykdymų būtinumą akcentuojančiam Pūrui, kad ir Jėzus Kristus prikaltas prie kryžiaus buvo teismo sprendimu, pagal to meto galiojančius įstatymus. Taigi jei šitas 'specialistas' nors kartą sėdėjo su šeima prie Šv. Vėlykų stalo, ėjo į bažnyčią klausyti sekmadieninių mišių, gaunasi, kad nepritaria prieš daugiau nei 2000 metų įvykdytam teismo sprendimui. Ką jau kalbėti apie teismo sprendimų vykdymus visus tuos 2000 metu po Kristaus (inkvizicijas, holokaustus, stalininius trėmimus ir t. t. ), juk visi šie baisumai buvo vykdomi teisėtai pagal įstatymus! Ką ponas Pūras apie tai galėtų pasakyti?

Zina2013-01-21 17:35

Manau, Puras yra is vien su musu tautos skriaudikais, jam nei vaiko, nei nekaltu zmoniu nera gaila. Kiek teko klausytis per tv, tai labai jau atstumiantis , nenoreciau pas toki psichiatra patekti, siurpuliai per kuna nueina, kai jis kalba priesingai.....

T.A.2013-01-21 17:33

Vis kalbama apie privalomą teismo sprendimo vykdymą, net ir nemažai Lietuvos žmonių daliai prieštaraujant. Kaip ir Jovaišas, šis ponas nesupranta (ar nenori suprast? ) pačios esmės- toks teismo sprendimas iš esmės yra neįvykdomas ir apskritai neteisėtas. Visų pirma nagrinėjamos susijusios baudžiamosios bylos, o tik tada civilinės. Teisėjas negalėjo priimti sprendimo atiduoti vaiką mamai, jei tikrai būtų rėmęsis visais įrodymais. Ir svarbiausias klausimas, į kurį labai norėčiau sulaukti atsakymo iš teisės korifėjų ir šio "eksperto": jei teismas priims sprendimą už pavogtą duonos kepalą nuteisti mirties bausme, ar ir tada jūs visi džiaugsitės sprendimo įvykdymu? Tai akivaizdžiai prieštarauja tiek Konstitucijai, tiek moralei, tiek kitiems įstatymams (lygiai kaip ir sprendimas nebaigus pedofilijos bylos atiduoti vaiką mamai, kurią kaltina pats vaikas ir nenori jos akyse matyti), bet teismų sprendimus privalu vykdyti? Pamąstymui: jei teismas "nustatys", kad saulė mėlyna, ar nuo to ji taps mėlyna ir visi ją vadinantys geltona bus sodinami į kalėjimą bent kaip už nepagarbą teismui?

puliuoja2013-01-21 17:28

pulinys Puru Dainiux ir neraudonuoja. Uzuojauta jo artimiesiems, jeigu tokiu dar turi.

suveltas reikalas2013-01-21 17:14

O dieve, jis niekuo dėtas visuomenininkas, vienas iš kitų, kai reikia paaiškinti savo atsakomybę. Tai kodėl to neakcentavo tada, kai reikšmingai sėdėdavo ekrane? Kodėl buvo sudarytas įspūdis, kad juo remiasi oficialios struktūros?

Mano nuomonė2013-01-21 17:03

"valstybės institucijos tiesiog privalo imtis priemonių – įskaitant adekvačias ir proporcingas prievartos priemones – būtent prieš tuos, kurie aktyviai ir sąmoningai priešinasi teismo sprendimo vykdymui, ir dar vaiką naudodami kaip įkaitą. Prievartą, vykdomą prieš vaiką, bauginant ir nuteikinėjant jį prieš motiną, tiesiog būtina buvo sustabdyti, ir, nors ir labai pavėluotai, tai pagaliau buvo padaryta. Mano įsitikinimu, policijos veiksmai nutraukė pavojingai užsitęsusią prievartą ..." A. )Kondratjevo teismas nusprendė,dar neišsprendus visos pedofilijos bylos. Ir teisininkais dirbantys giminaičiai, įsitikinę kaip ir dar daug Lietuvos teisininkų(net ir buvęs ministras-kodėl nepareikšti įtarimai Stankūnaitei nesuprato), iškart ima ir patiki- ai, nebuvo jokios pedofijos, čia mes patys viską prisigalvojom, priorganizavom žudynių... B. )Nuteikinėjant vaiką prieš motiną- ar kas įsitikinę dabar 100 procentų, kad vaikas nėra nuteikinėjamas prieš a. a. tėvą ir senelius, ją išauginusius bei tetą? C. ) Vaiką naudojant kaip įkaitą- kas norėjo, tas matė vaiką Garlaivos kieme iki gegužės 17 šturmo. Kas nenorėjo matyti- vadina įkaite. Ar dabar vaikas nėra motinos įkaitas? kas jį dabar mato? su kuo jis bendrauja? kodėl su giminaičiais iš tėvo pusės, su draugais iš Garlaivos vaikui neleidžiama matytis ir kalbėtis net skaipu? Todėl, kad motina nenori? Kaip ji norės, jei visada sakė, kad dukra meluoja. O byla vistik rezonansinė. Ne tik Lietuvos mastu. Prezidentę net užsienyje "pasivijo". Tai ar mes,pergyvenantys, neturime teisės žinoti TIESOS apie mažamečio vaiko, liudijusio apie pedofiliją likimą?

Praėjo2013-01-21 17:00

daugiau kaip pusė metų,kai nepriklausomos komisijos buvo fiksuoti grubūs žmogaus teisių pažeidimai,tik dabar Pūras pradeda kažką diskutuot,vykstant visuomenės diskusijom.Mane ima juokas iš tokios priežiūros.

Janina2013-01-21 16:53

Labai jau įtartinas šis padaras. Kas gali paneigti...

D.Pūrui2013-01-21 16:47

Suprantu. Kalbėti turite taip, kaip reikia. O kai vienas pats sau viską pergalvojat (tikiuosi), tai gegužės 17-oji taip pat atrodo šventė? Jei tai eina iš jūsų širdies, tai tikrai gili užuojauta jums.

ruta2013-01-21 16:38

Atrodo , kad sis subjektas kledi , nes normalus , sveikas pilietis , tokiu atleiskite , idiotizmu nesakytu . Kokios TIESOS galima sulaukti is tendencingo sovietinio raugo subjekto ? Jis , manau , nesupranta net sio zodzio esmes , be jokiu motivaciju , irodimu , jis skelbe savo sovietines dogmas , ir mano , kad uztenka pasivadinti profesoriumi , ir gali skleisti bet kokia ciniska mela ? Nesupranta , kad profesorius , tai nereiske - padorus , saziningas . Gali buti protingas , talentingas , bet tuo paciu didziausias NIEKSAS !

įkrito begėdis rastas į krislo akį2013-01-21 16:30

Papildomi Pūro komentarai net nekvepia jokiomis žmogaus teisėmis ir juo labiau nešališkumu.Pūras,kaip ir kiekvienas specifinis postsovietinę "suverenią demokratiją" atstovaujantis "žmogaus teisių gynėjas" ,advokatiškai komentuoja valdžios veiksmus.

purai2013-01-21 16:14

ar turit anuku?jei taip,ar jau padovanojot juos iskrypeliams? dar ne?tuomet jus pazeidinejat iskrypeliu teises,manau.

nieko keisto2013-01-21 16:13

tokius atsakymus gali pateikti tik sovietinio mastymo individas,nesugebantis savarankiskai mastyti,labai gaila kad tokie veikėjai užima aukštas pareigas.Taip kad Lietuvėle griauna išsijuose prisidenge ju pačių iškraipytais įstatymais.

sprendžiant iš ŽTSI ataskaitos, nesate bejėgiai2013-01-21 16:11

20 1 1 -uju METU VEIKLOS ATASKAITA Žmogaus teisiu steb_jimo institutas (ŽTSI) buvo ikurtas 2003 metais, siekiant prisid_ti prie atviros demokratin_s visuomen_s kurimo Lietuvoje, itvirtinant žmogaus teises ir laisves. Strateginiai ŽTSI tikslai – ugdyti Lietuvos visuomen_s geb_jimus vertinti ir veikti valstybine žmogaus teisiu politika bei praktika; skatinti žmones naudotis turimomis teis_mis ir pad_ti šias teises apginti pažeidimu atveju; vystyti žmogaus teis_ms pagarbia kultura Lietuvoje, keliant i viešuma žmogaus teisiu pažeidimus, ju priežastis ir pasekmes, bei skatinant viešas diskusijas ir dialoga tarp visuomen_s nariu ir valstyb_s instituciju; raginti valstyb_s institucijas ir pareigunus tobulinti teis_s aktus, vykdomas programas bei teikiamas viešasias paslaugas, stiprinant žmogaus orumo bei žmogaus teisiu apsauga bei užtikrinant valdžios instituciju atskaitomybe visuomenei. ŽTSI vykdo kasdiene valstyb_s instituciju veiklos steb_sena, dalyvauja teis_kuros procese, inicijuoja strategines bylas teismuose, atlieka tyrimus, ruošia išvadas ir rekomendacijas, teikia alternatyvias ataskaitas tarptautin_ms žmogaus teisiu priežiuros institucijoms, viešai reaguoja i žmogaus teisiu pažeidimus, rengia mokymus bei vykdo švieciamaja veikla. http://www. hrmi. lt/uploaded/PDF%20dokai/Ataskaita__ZTSI_GALUTINE_2011_1. pdf www. hrmi. lt

optimistas2013-01-21 16:10

Balsas galvoje Pirma trumpa budrumo pojuti patyriau budamas Londono universiteto pirmo kurso studentu. Du kartus savaiteje as naudojausi metro vaziuoti i Universiteto biblioteka,apie 9 valanda ryto is kart po rytiniu spusciu. Viena karta priesais mane sedejo truputi virs trisdesimt amziaus moteris. As jau keleta kartu ja buvau mates siame traukinyje. Bet tai nepadejo jos pazinti. Nors traukinys buvo pilnas,vietos is abieju jos pusiu nebuvo uzimtos,ir to priezastimi,be abejo,buvo tai kad ji atrode gana pamisusi. Ji buvo ekstremaliai isitempus ir nenutrukstamai,garsiu ir piktu balsu kalbejo su savimi. Ji buvo taip panirusi i savo mintis kad atrode visiskai nekreipe demesio i aplinka ir ja supancius zmones. Ji buvo nulenkus galva zemyn ir kiek pasukus kairen taip,lyg kalbetusi su kazkuo sedinciu tuscioje vietoje salia jos. Nors tikslaus turinio nepamenu,bet jos monologas buvo panasus i tai:"Ir tada ji man pasake... tuomet as jai pasakiau,tu esi melage,kaip tu drysti tuo mane kaltinti... tu visada uzimi patogia tau pozicija,ir tuomet kai as tavimi pasitikiu tu mane isduodi..." Ji kalbejo piktu tonu ir kazkas kas jos akyse buvo neteisus,buvo kaltinamas kad neapgyne jos pozicijos,kad ji nebutu pazeminta. Kai traukinys atvyko i Totenham Court Roud Station,ji atsistojo ir nuejo link duru,vis nenutrukstamai berdama zodzius. Tai buvo ir mano stotis,todel as pasukau paskui ja. Isejus gatven ji pasuko link Bedford skvero,vis dar isitraukus i isivaizduojama pokalbi,piktai tebekaltindama ir gindama savo pozicija. Mano susidomejimas didejo,ir as nusprendziau ja sekti tol kol jos ir mano pagrindine kryptis sutaps. Greitai mes priartejome prie ispudingo Senato rumu pastato pastatyto 1930 metais;universiteto centrini administracini pastata ir biblioteka. As buvau sokiruotas. Ar tai imanoma kad mes einame i ta pacia vieta? Taip,ji ejo ten pat. Ar ji buvo mokytoja,ar studente,ar ofiso darbuotoja ar bibliotekininke? Gal ji buvo kokio nors psichologo tiriamas objektas? As jau niekada nesuzinosiu atsakymo. As ejau dvidesimcia zingsniu atsilikes ir kai as izengiau i pastata,(kuriame,ironiska,buvo filmuojama "Minciu policija"pagal Georgo Orvelo novele),ja jau buvo prarijes vienas is liftu. As kazkaip perzvalgiau visa tai ka maciau. As kaip subrendes 25- metis pirmo kurso studentas,save maciau kaip intelektualiai mastanti ir buvau isitikines kad visus atsakymus i zmogaus egzistencines dilemas galima rasti intelekto pagalba,kitaip sakant,galvojant. As tuomet dar nesupratau,kad mastymas be budrumo ir yra pagrindine zmogaus egzistencine problema. As ziurejau i profesorius kaip ismincius kurie turi atsakymus i visus iskylancius klausimus,o i univarsiteta ziurejau kaip i ziniu sventove. Bet,kaip gali toks isprotejes kaip ta moteris,zmogus,buti to dalimi? As vis tebegalvojau apie ja ir uzejes i tuoleta, pries einant i biblioteka. Plaudamas rankas galvojau:As tikiuosi man taip nesibaigs kaip jai? Zmogus salia,trumpai paziurejo i mane,ir as staiga buvau sokiruotas kai supratau,kad as ne tik pagalvojau tuos zodzius,bet istariau juos balsu." O Dieve,as jau esu kaip ji",pagalvojau. Ar mano protas nenutrukstamai aktyvus kaip ir jos? Tarp musu buvo tik nedidelis skirtumas. Jos galvojime dominuojanti emocija buvo pyktis,o mano atveju daugiausia neramumas. Ji galvojo garsiai. As galvojau - daugiausia - tyliai. Jei ji buvo beprote,tai tuomet visi beprociai,iskaitant ir mane. Skirtumas buvo tik beprotybes laipsnyje. Trumpam as sugebejau atsisieti nuo savo proto ir pamatyti kaip yra is tiesu , is gilesnes perspektyvos. Tai buvo trumpas poslinkis nuo galvojimo i budruma. As tebebuvau tuolete,bet tik vienas ir ziurejau i savo veida veidrodyje. Tuo metu kai atsisiejau nuo savo proto,as garsiai nusijuokiau. Ko gero tai skambejo kaip beprocio juokas,bet buvo atvirksciai,tai buvo susivokimo juokas,tai buvo didziapilvio Buddos juokas." Gyvenimas nera toks rimtas koki pateikia mano protas". Atrode kad tai ir nori isreiksti juokas. Bet tai buvo tik trumpas nusvitimo momentas,kuris greitai buvo pamirstas. As praleisiu sekancius tris metus neramus ir depresuotas,visiskai susitapatines su savo protu. As turejau priarteti prie savizudybes pries susigrazinant budruma,ir tuomet tai buvo daug daug daugiau nei trumpas nusvitimas. As issilaisvinau nuo neatsispiriamo galvojimo ir netikro ,proto sukurto as. Aprasytas incidentas man suteike ne tik pirma nusvitimo akimirka,bet taip pat pasejo pirma abejone,del absoliutaus zmogaus intelekto pervertinimo. Po keleto menesiu,atsitiko kaikas tragisko ir mano abejones dar labiau sustiprejo. Pirmadienio ryta,mes atvykome i paskaita kuria turejo pravesti profesorius kurio protu as labai zavejausi ir tuomet mums buvo pranesta,kad savaitgali jis nusizude, nusisaudamas. As buvau priblokstas. Jis buvo labai gerbiamas ir atrode zinantis visus atsakymus mokytojas. Taciau tuomet as nemaciau kitos alternatyvos galvojimui. As nesupratau kad mastymas tera mazytis, samoningumo kas mes esame,aspektas. Ir dar nieko nezinojau apie ego kurio sugebeciau atsisakyti aptikes savyje. Eckhart Tolle

Manau2013-01-21 15:54

šlykštus padaras.

Arūnas M2013-01-21 15:41

Su tokiu individu nėra apie ką diskutuoti. Apie kokias žmogaus teises čia galima kalbėti. Visiškas menkysta, o tokias pareigas užima. Tikriausiai tik Lietuvoje tai įmanoma.

A.Karčiauskas - D.Pūro metų ,,nugrybavimas"2013-01-21 15:28

D. Pūras: ,, Mano įsitikinimu, policijos veiksmai nutraukė pavojingai užsitęsusią prievartą prieš vaiką, ir tai buvo vienintelis būdas nutraukti jau masinį (turiu galvoje gausėjusius tuo metu reginiu virtusios vaiko dramos dalyvius) tapusį piktnaudžiavimą vaiko teisėmis. Šia prasme aš laikau gegužės 17 dieną įsimintina diena, nes tą dieną buvo sustabdytas vienas klastingiausių išpuolių prieš demokratiją naujausioje Lietuvos istorijoje." Aš tą gegužės dieną mačiau,kaip ir visuomeninė komisija savo išvadose, kaip jėgos struktūros ( su aukščiausios šalies valdžios sankcija ) įvykdė šiukščiausią išpuolį prieš demokratiją, piliečių ir vaiko teises per visą LR naujausią istoriją... O tas, neva kažką tai bendro turintis su žmogaus teisių gynimu:), Pūras ,lyg marsietis ar VRM atstovas spaudai, tą dieną šlovina...

nuomonė2013-01-21 14:55

Turėkit savigarbos ir nekalbinkit to nevėkšlos. Tegu jį kalbina miliūtės.... Po dešimties metų jį pakalbins užaugusi tų pedofilų auka.

TAUTOS BALSAS2013-01-21 14:53

REIKIA NAIKINTI TOKIĄ ŽMOGAUS TEISIŲ STEBĖJIMOS INSTITUTO V-BĄ IR KARTU TOKĮ PRAPISORIŲ PŪRĄ,IR BEO DAR YRA ŠEŠI AR SEPTYNI ŽMOGAUS TEISIŲ GINĖJAI,O BEJE IŠ KO IŠSILAIKO?

kitokia2013-01-21 14:50

kokiu niekingu žmogeliūkščiu reikia būti (apsimesti?) , kad galėtum šnekėti tokius dalykus???

Bingo2013-01-21 14:45

Tas žmogus,kuriam buvo sužaloti LYTINIAI ORGANAI galėtų pasiskelbti GĖJUMI ir šaukti per visą pasaulį,kad jį sumušė kaip SEKSUALINĘ MAŽUMĄ.Va,tada kiltų tarptautinis rezonansas.

Joo...2013-01-21 14:41

Kiaušių daužymas yra policijos darbininkų reikalas...

Ona G.2013-01-21 14:38

Kreipiausi į šį institutą pagalbos, turi juristo K.L. atsakymą. Rašė, kad neturi žmogiškųjų išteklių padėti. Jie padeda tik tiems, kai koks ūkininkas parašo apie kitos pakraipos, tada patys rašo raštus Generaliniam, keliamos bylos, žmonės nuteisiami, o patys galimai verkia iš džiaugsmo kartu su EŽ.

Untanas2013-01-21 14:28

Pasirodo,kad p.direktorius nieko negali,tik gali rašinėti straipsnius,kurie neatitinka jokios TIESOS,kurie pilni paniekos ir pasityčiojimų iš žmonių ieškančių TIESOS.

Ką galiu pasakyti2013-01-21 14:21

Su tokiais žmogaus teisių gynėjais, mes net afrikos lygio dar neverti. Kitaip sakant jis pasakė tik vieną tiesą, nors ir tarp eilučių. "kadangi mes esame nevalstybinė ir jos nefinansuojama institucija, tai einame už tų teises, kurie mums moka"

nusivyliau2013-01-21 14:17

ko daugiau is jo galima tiketis?nei vieno logisko atsakymo i klausimus

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi