Darbo partijos pirmininkas, Europos Parlamento narys Valentinas Mazuronis kreipėsi į partijos prezidiumą prašydamas šalinti Vidą Pocių iš Darbo partijos.

„Kreipiausi į Darbo partijos prezidiumą prašydamas išbraukti V. Pocių iš partijos narių, nes esu tikras, kad mūsų partijoje ne vieta žmogui, kuris viešoje erdvėje dalijasi įžeidžiančiomis įžvalgomis ir neapgalvotais pareiškimais.

Politikams, ypač kandidatuojantiems į Seimą, yra taikomi aukštesni elgesio ir etikos standartai, todėl tokio elgesio toleruoti negaliu. Taip pat artimiausiame partijos tarybos posėdyje siūlysiu išbraukti V. Pocių iš kandidatų į Seimo rinkimų sąrašų“, – pasakė Darbo partijos pirmininkas V. Mazuronis.

Paaiškėjo, kad D. Pocius neatsargiai pasisakė apie seksualines mažumas komentuodamas straipsnį apie ukrainiečių lakūnės Nadios Savčenkos vizitą pas Lietuvos prezidentę Dalią Grybauskaitę.

„Kur čia Ukrainos žmonės? Labiau panašu į seksualines mažumas...“, – savo abejonėmis socialiniuose tinkluose pasidalino V. Pocius už ką ir bus išmestas iš partijos.

Naujausi

Komentarai (28)

Rikiuoti
Jonis2016-07-29 03:54

Nejaugi patingejote pasidomet, kokios rinkimu sistemos kitose salyse. Ar toliau tikesite "zinomu 'analitiku' tsakant isvadomis. RU rinkimu sistema viens prie vieno atitinka LR 92 metu pataisele. EDiNAJA ROSIJA, nesvarbu , kokie bus rinkimu rezultatai,bus laimetoja, neatsizvelgiant i oppozicijos protestus. Neaiskinsiu, kieno ausys kyso.

Oho2016-07-26 19:07

Pasirodo nei savo nuomonės, nei supratimo apie ką nors jau nebegali turėti jeigu priklausai kokiai nors partijai, turi galvoti, mąstyti ir daryti taip, kaip jos lyderis. Nemanau, kad žmonėms - rinkėjams tai priimtina, čia ponas Mazuronis labai klysta, o aš dar ketinau balsuoti už juos, tai dabar jau ačiū, nebenoriu.

Kaunas2016-07-26 18:51

Aplamai neaisku kaip eina į rinkimus tokie žmonės kaip V. Pocius? Ir kodėl jo veiklos netikrina VRK?

xxxx2016-07-22 17:24

taip, tai Lietuvos demokratija. Žmogus pasakė savo nuomonę ir už tai yra persekiojamas. Grįžome į tarybinius laikus, nors nieko keisto, juk valdžioje persidažę komunistai, komjaunuoliai, KGB'istai. O štai mano nuomonė: Mazuronis kažkieno siųstas griauti partijas. Griovė Tvarkos ir teisingumo, dabar ėmėsi Darbo partijos. Kiek balsų bus atiduota ne už DP, kai žmonės žino, kad jos vadas norėjo parduoti švarią gamtą ir švarų Lietuvos vandenį, kuris beje brangesnis už dujas, už kurių gavybą Ševronas būtų mokėjęs grašius.

stasys to 232016-07-14 02:41

ir vėl klystate. Seimas ne išvietė kad į ji galima butu tempti visokius degradavusius 'tiesos mylėtojus' . Kaip ne kaip tai institucija kuri turi turėti ne tik valstybini veidą, bet ir nemaža dali atpalaiduojančio humoro jausmo, kai to reikia . Siūlau pasigrožėti kaip atrodo Camerono paskutinė darbo diena ir kaip ja priima UK parlamentas,.. bet ne pas mus . :) delfi. lt/video/aktualijos/britisko-humoro-spektaklis-paskutinis-d-camerono-apsilankymas-parlamente. d? id=71800638

21-am stasys2016-07-13 16:10

O koks kulturos pavyzdys konservatoriu "zvaigzde" Jukneviciene?Bet ji yra aukstai, sedi pono Kubiliaus desineje ir yra neteisiama.Gali pliurpti kad ir didziausias kvailystes, bet visi stasiai priima visus jos "gudrius" paistalus, kaip pacias protingiausias mintis?Tai gerbia ta ponia save ir kitus?

bybys tau i sikna mozurai2016-07-13 13:10

3,14daras tas mazuronis ir vadinama sukciu "darbo partija"

stasys2016-07-13 12:46

J. Ramanauskui .. J. Ramanauskui .. tai ir yra bėda Jonai .. kaip patinka taip ir vartaliojate ta kultūros tema .. nori iš priekio .. nori iš užpakalio, kaip suprantu tai savotiška protesto forma tam kuo pats esate nepatenkintas . Bet juk ne veltui užsiminiau ir apie pagarba sau ? o ji tikrai neleistu viešumoje daryti tai kas žemintu pati .. bet gal aš klystu ? . Todėl tikrai suprantu Mazuroni ir jo nusivilima tuo naujai iškeptu politiku, išmesti gal neišmęs , juk verslininkas, bet tam tikra pozicija partijos vardu visuomenei išsakyta,... kas link tu pirštu kišimo po svetimais triūsikais siekiu pasitikrinti kas yra kas .. Jei jau negerbi tos institucijos į kuria veržiesi tarnauti , tai koks tada pasitikėjimo balansas aplamai galimas tuo žmogumi ? .. Kaip juokingai benuskambėtu bet čia pasiūlysiu tos pagarbos savo valstybei pasisemti pas rusus. Blogas pavyzdys užkrečiamas , o toleruojant į valdžia ir toliau leisti visokius ‚neprinokusius‘ verslininkus , čia kaip sau ant kiemo tuštintis . :) esminė kultūra prasideda nuo pagarbos sau tai yra kiekvieno mūsų, o ja permaišius su politika tuo teisintis, tuščiažodžiavimas. Ka sėji ta ir pjauni .. Jonai . :)

užkapos stervetnikai-pakrypėliai2016-07-13 10:53

žmogelį negyvai už teisybę.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-07-13 04:52

to "16. stasys". Kažkada šiek tiek pačią kultūrą studijavau, tai atsimenu.... tada buvo 365 kultūros apibrėžimai. Taip, kad kultūra yra kartais labai individualus dalykas. Vienose kultūrose yra garbinga sakyti kad ir žeminančia tiesą apie žmogų, o kitose to daryti negalima. Tai čia kas ką pasirinks. Savo komentare kalbėjau jau apie tą paplitusį procesą Lietuvoje, kuris suponuoja jau tokią kultūrą, kad ir kultūra tai yra labai sunku pavadinti, greičiau aferizmas, o juk aferizmas irgi kultūra. Ne vien kas teigiama yra kultūra, kas neigiama į kultūrą taip pat įeina. Vogimas irgi kultūra, kyšio ėmimas irgi kultūra, netgi aferisto masiuloko pagavimas su stambiu kyšiu yra kultūra. Prezidentės biografijos baltos dėmės taip pat kultūra. Ponas kaip ten tas perbėgėlis iš vienos partijos į kitą irgi demonstruoja perbėgėlių chameleonų kultūrą, tai jam kiti neperbėgėliai atrodo nekultūringi, vagiui ne vagys yra nekultūringi, na ir t. t. O metimo iš partijų kultūra įrodo, kad visi kiti seimunai, ne partaigenosių apsišaukėliai vadukai, yra nereikalingi niekalai Seime. Juk nėra sąrašo nuomonių, už kurių pasakymą yra šalinama iš partijos. Suprantama, kad ponas kaip ten tas perbėgėlis, nori pademonstruoti aukštą bučiavimo kompartskolai kultūrą ir daugiau nieko. Mat šventasis atsirado, kultūringasis... mat visi tenai NETEISĖTAI į Seimą prasigrūdo, tai ar čia kultūra? GĖDA. Dabar ezopinis niekalų kalbėjimas yra kultūra, Seimas neprabunda nuo užzombinimo kultūros poveikio. Todėl parbėgėlis chameleonas spręsti kas kultūra, o kas ne, neturi teisės. O mano komentaras gali būti įvertintas irgi kaip tam tikra kultūra, kuri vieniems atrodys kaip nekultūra, nors iš kulturos bendrai niekaip negali būti pašalintas. Į kultūra praktiškai patenka visas visuomenės gyvenimas.

U-2 to 16. stasys2016-07-13 04:35

Stasiukasai, Stasiukasai, prie visu tavo keistenybiu man neatrode, kad tu "mens factory" profsajungos narys.

Jonis To 18. Stasys & dr. Jonas Ramanauskas2016-07-13 04:31

Ponai Stasys.Nemanau, kad JUSU asmeniS-psichologinis Nesusiderinamumas pila vandeni LR valstybes stiprinomo malunui. Jusu pozicijos artimos, su kuriomis as nesutinku, Bet diskusijoje gimsta TIESA...

stasys2016-07-13 04:17

J. Ramanauskui.. Kokia gi čia kita nuomonė leptelti viešai tai kas ant liežuvio galo papuolė ?? , tai greičiau elementarios kultūros stoka žmogaus kuriam labai norisi papulti į Seima. Vieniems vienoki reikalavimai paprastiems paprasti . Gal tas jo paprastumas tam verslininkui labiau prie veido ,.. turės proga ir toliai pliurpti tai kas galvon šauna . :) tik šiuo atvejų nejuokinant pasaulio.. :) reikia skirti kur nuomonė o kur tik savęs ir tos partijos negerbimas. Jei jau negerbi savęs tai kam tu aplamai toks reikalingas .?

Mazuroniui -2016-07-13 03:31

pilnas facebook'as komentaru apie lakunes sex. orientacija. Visa Lietuva apie tai kalba. Tai gal, Tamstele, sugalvosi tautiecius is Lietuvoa pasalinti, kurie netoleruoja "mazumu"? Be abejo, kitu metu ''mazumu" pride, Mazuronis zygiuos pirmoje eileje, o sunelis nes veliava???

U-2 to Visiems2016-07-13 02:44

Repuojanti ir modernizuota Mazuronio partijos programa youtu.be/cUzoyPMXj-c Nepatariu ziureti narkomanams.

Mn2016-07-13 01:19

Mazuronis kaip tikras proletaras komunizmo laikais. Negalima sakyti ka galvoji!!!!! Mazuroniui matyt labiau patinka meluoti apie viska irpusti zmonems m igla iakis, kad tuoj isaus komuniz o rytojus tik ne sssr o es. Apgailetinai atrodo tokie tipeliai

Jonis2016-07-13 00:42

Teismu nuvarginta DP , del Sv.ramybes atsisakiusi savo vadovo(ne kaip konservatoriai- nepopuliarumo stokos)-uzlipo ant to pacio greblio- prieme i savo gretas ,kaip vienas sake: Perejunus, nepritapusius savo partijose, nesukurusius savo partiju ir dar pastate i vadovu postus. Absurdas ar ne? Man sios partijos likimas -aiskus...

jeronimas2016-07-13 00:17

Mano komentaras greitai dingo,tai pasikartosiu. O kokia netiesa pasake Vidas Pocius? Mazuronis nepatenkintas,bet juk judas daug kartu baisesnis uz ta,kuris tiesa sako i akis? O kas liecia izeista oruma,tai ar nejuokinga,kai prezidentas baigia antra kadencija,o Tauta iki siol apie praeiti tik spelioja? tai vistik kokiam rotfronte tarnavo ? Kokioms tarnyboms atsidavusi tebera iki siolei? Ar atsisake viesai duotu apdovanojimu ir priesaiku Lietuvai priesisku jegu saliai?? pagaliau tai nkvdisto dukte ar gaisrininko? Atsakymo tai nebuvo?

Anfisa2016-07-12 23:44

9-m. Man tai isvis nesuprantama, is kokiu kausu ir prietranku susideda ta darbo partija, jeigu isrinko kazkoki perbegeli is kitos partijos savo pirmininku... 8-m. - grieztai pritariu!

TTT2016-07-12 23:07

Bus labai keista ,jeigu judo vadovaujama partija rinkimuose gaus virš 5% balsų.Man regis netgi pusei partijos narių bus gėda balsuoti už ją.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-07-12 22:53

Partijos narių, kurie turi kitokią nuomonę, šalinimas iš partijos suponuoja pasiųlymą, kad Seimas neturėtų būti iš viso renkamas, o tik sudaromas iš partinių vadukų, nes vis tiek kiti partiniai, ne vadukai, negali turėti kitokios nuomonės. Todėl šitą procesą įvardinu, kai rinkėjų apgaulę. Rinkėjas turi nuspręsti, kas turi būti Seime. O ta šalinimo iš partijos kultūra jau tęsiasi kiek? 24 metus. Kiek žinau, pirmiausia iš Konservatorių buvo pašalinti prof. Alfredas Smailys ir hab. dr. Kauno Sąjūdžio tarybos pirmininkas Vytautas Nezgada, už tai, kad IV Sąjūdžio suvažiavime balsavo už Sąjūdžio išlikimą, o ne sunaikinimą, kurį konservatoriai ir atliko. Taigi šalinimų iš partijų politika įrodo nuomonių skurdumas progresuoja. Nesenai bandė net sustabdyti R. Malinausko narystę partijoje dėl to Vejūnėlės dvaro, tai tas "trenkė" durimis į tokią partiją su visais druskininkiečiais. O jei dar prisimintume tokius kaip Saulių Stomą, Naglį Puteikį... suprastume, tolerancija ne vaduko nuomonei.... netoleruotina. Tai, kam kiti partiniai reikalingi, gal užtenka kelių partinių vadukų, kaip įrodė efektingai liberalai, nupirkto korumpuoto vaduko. Jei būtų nepagavę, tai taip ir būtų vadovaves.... kandidatas į skaidriausius premjerus.

Robertas2016-07-12 21:58

hahaha beprotybė :))))

E2016-07-12 21:51

Visi vatnikai yra homofobai, ksenofobai ir NATOfobai, lietuviams su jais nepakeliui.

U-22016-07-12 21:44

Prisijungiu. teisingai kalba Darbo partijos pirmininkas, Europos Parlamento narys Valentinas Mazuronis - koks is V. Pociaus darbininkas po tokiu kalbu. Tik išmesti, o y jo vieta priimti tikrajy darbininka - gamybininka is "mens factory" Simonko.

1232016-07-12 21:39

Zmogus parase tiesa,bet kaip visada Lietuvoj uz tiesa baudzia.....

Kad2016-07-12 21:34

seksualinės mažumos visaip siekia viešumo,stengiasi būti matomos,tai ką Mazuronis gal yra prieš?Tai ką jis ne demokratiškas,ne tolirantiškas, galimai būtų?Matomai negirdėjo M.Mikutavičiaus paskaitos,kaip jis susiprato būti daugiau, apie toleranciją?

stasys2016-07-12 18:52

šiukšles reikia nešti lauk, kam jas sandėliuoti .. ir šeip gal laikas Lietuvoje atkurti kokia 'klizminio prostatito' kamuojančiu partija. Saugi priebėga nuo tokiu kaip Mazuronis kurie nenorom tik dar labiau traumuoja tokiu psichika. Kaip ne kaip neįgalumas irgi rimta priežastis rūpintis tokiais . Kalbėti tokiems neuždrausi , o uždraudus situacija tik dar labiau komplikuotusi . Manau bendra partija butu išeitis ... ir aiškinti nereiktu kas karta kas ir kaip .

trumpai2016-07-12 18:20

Mazuroni tik po taves.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi