Kovo 28 dieną Seimo LAIKINOJI TYRIMO KOMISIJA DĖL SUTIKIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO NARĘ NERINGĄ VENCKIENĘ PATRAUKTI BAUDŽIAMOJON ATSAKOMYBĖN, SUIMTI AR KITAIP SUVARŽYTI JOS LAISVĘ pagaliau baigė darbą ir priėmė sprendimą.

Šia proga ekspertai.eu kreipiasi į komisijos pirmininką Vytautą Saulį ir į generalinį prokurorą Darių Valį.

Seimo nary Vytautai Sauli, Vadovavote Seimo laikinajai tyrimo komisijai dėl sprendimo naikinti neliečiamybę Lietuvos Respublikos Seimo narei Neringai Venckienei priėmimo ir leidimo patraukti ją baudžiamojon atsakomybėn, suimti ar kitaip suvaržyti jos laisvę.

Jūs asmeniškai balsavote, kad parlamentarei būtų ne tik panaikinta ši teisinė neliečiamybė, bet kad ir prokurorai galėtų kreiptis į teismą dėl jos suėmimo.

Jūsų, patyrusio socialdemokrato, ryžtas suprantamas – kai kurie jūsų partijos kolegos socialdemokratai su šia pedofilijos ir žudymų byla kaip niekas kitas yra glaudžiai susiję.

Tačiau klausti norime ne apie tai.

Jūsų vadovaujamai Seimo komisijai po ilgų prašymų ir žeminimosi buvo leista pažiūrėti net 12 sekundžių vaizdo įrašo iš Klonio gatvės namo šturmo, ir tai, ką jūs pamatėte, jums visiems padėjo apsispręsti.

Pridedame jums visą 31 minutės ir 36 sekundžių garso takelį iš Klonio gatvės namo vidaus, prašydami sekundės tikslumu nurodyti (pvz., 22:36 – 22:48), kurią vietą jums leido pasižiūrėti prokurorai.

http://player.vimeo.com/video/42331715

Pagal jūsų nurodytą vietą bus nesudėtinga suprasti visą kontekstą ir įsitikinti, kad vakarykštis komisijos sprendimas – siūlyti naikinti teisinę neliečiamybę su galimybe suimti Seimo narę Neringą Venckienę – buvo neabejotinai teisingas.

Iš anksto dėkojame už jūsų operatyvų atsakymą.

ekspertai.eu

**************************

Generalini prokurore Dariau Valy, Kovo 28 dieną informavote visuomenę, kad 12 sekundžių vaizdo įrašo pateikimas Seimo nariams nepažeidė Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso 177 straipsnio 1 dalyje nustatytų reikalavimų, draudžiančių skelbti duomenis apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusiuosius.

Piliečiai bando suprasti, dėl kokių priežasčių jūs iš pradžių teigėte, kad nesupratote, ko parlamentarai jūsų prašo, o kai jau supratote, teigėte, kad išvis nieko negalite parodyti. Tačiau galiausiai 12 sekundžių ištrauką iš viso daugiau nei pusvalandžio trukmės vaizdo įrašo parodėte ir teigėte, kad tai nepažeidžia jokių įstatymų.

Klausimas: dėl kokių priežasčių jūs taip ilgai vedžiojote už nosies Seimo narius, jei tą įrašą, kurį parodėte vakar, galėjote parodyti pačią pirmą dieną, kai tik jūsų buvo paprašyta?

Ir dar penki papildomi klausimai.

Pedofilijos ir žudymų istorijoje 2012 metų gegužės 17 dieną portalas "lrytas.lt" iš karto po policijos šturmo Garliavoje paskelbė vaizdo filmuką, kuriame vietomis buvo rodomas (nežinome – tyčia ar ne) visiškai neuždengtas L. Stankūnaitės ir advokato G. Černiausko išneštos mergaitės veidas (nuotrauka prokurorui pridedama).

Šį įrašą, tik jau labiau uždengus mergaitės veidą, vėliau išplatino ir kiti portalai.

1. Ar šis viešas nepilnametės (mažametės) veido parodymas buvo tirtas ir kokios išvados padarytos dėl šio paviešinimo?

2. Ar šis įrašas yra prijungtas prie kokio nors ikiteisminio tyrimo medžiagos, ar jam suteiktas ikiteisminio tyrimo duomenų statusas ir ar jam dar kartą viešai skelbti reikia prokurorės leidimo?

3. Ar nuo Seimo narių buvo slepiamas būtent šis viešai parodytas veidas, kurį pastarieji turi objektyvią galimybę pamatyti iš viešųjų informavimo priemonių?

4. Kaip yra numatyta ginti mergaitės interesus, jei neparodžius viso Seimo komisijos prašyto įrašo iškyla grėsmė prarasti galimybę tęsti baudžiamąjį persekiojimą ir tinkamai apginti šios nepilnametės interesus?

5. Ar šiuo metu valstybės izoliuota Drąsiaus Kedžio dukra Neringos Venckienės pasipriešinimo policijai byloje yra įtariamoji, ar nukentėjusioji? Kieno sprendimu tai nustatyta?

Kaip visada širdingai dėkojame už skubius ir operatyvius jūsų atsakymus. Sėkmės jums. Jūs geras žmogus. Kaip ir jūsų šeimininkai.

ekspertai.eu

Naujausi

Komentarai (113)

Rikiuoti
istorija2013-04-06 00:07

ivertina isgamu veiksmus , 7 tokiu isgamu kartos kankinasi ... ir daznai nesuvokia kodel...

Gražina2013-04-02 16:50

Ačiū ekspertams. eu. , ačiū išsamiems komentarsms! Nelabai ką yra pridurti... Deja, ką berašytumėm, jie mūsų nenori suprasti, jie nekraipia į mus jokio dėmesio, kaip nekreipia dėmesio ir į garbius teisininkus, iš kurių buvo sudaryta visuomeninė komisija! Nenuleiskime rankų! Vienas savo komentare siūlė žmonėms antradienį rinktis, bet neparašė kurią valandą. Gal eksppertai. eu sutiktų žmonėms tiksliai paskelbti kada ir kur, dieną anksčiau, kad visi suspėtų perskaityti. Atėjo laikas veikti! Ne tik Venckienė pavojuje - L I E T U V A P A V O J U J E !

KIS as susivienija2013-04-01 16:58

patrypcioja, pavaidina, plunksnas pakedena, bet balsuoja i vienus vartus kai reikalas liecia ...../ KIS- konservai, sosalai ir lyberiai.

paguoda2013-03-31 23:41

tik ta, kad paskaičius Jūsų, gerbiamieji, komentarus dar jaučiama gyvybė, nes visumoje žmonės linkę būdrauti ir tik egzistuoti. Man toks abejingumas nesuprantamas.

vaikai.info2013-03-31 09:07

Komentarui 104. 2013-03-30 07:10:47 (78.62.49.9) Kodėl netyčia? Tiesiog šiuo atveju tai neaktuali dalis, nes, kol galioja LR Seimo nario imunitetas, Neringa Venckienė negali būti patraukta baudžiamojon atsakomybėn - pagal LR Konstitucijos 62 str. "Seimo nario asmuo neliečiamas. Seimo narys be Seimo sutikimo negali būti traukiamas baudžiamojon atsakomybėn, suimamas, negali būti kitaip suvaržoma jo laisvė..." Jau vien pagal LR konstituciją aišku, jog negali būti iškelta baudžiamoji byla ir dokumentai bei kiti duomenys ar medžiaga atsirasti dar neiškeltoje baudžiamojoje byloje. Šiuo atveju (šios bylos) galima visa tai netgi masinės informacijos priemonėse viešinti, nekalbant nei apie neteisėtą draudimą rodyti LR seimo nariams, ar atsisakyti pateikti kaip reikalaujamą medžiagą LR Seimo komisijai. Dėl šios nedacituotos straipsnio dalies tiek ir dėkoju už komentaro papildymą bei man suteiktą galimybę plačiau padiskutuoti.

2013-03-30 12:56

sakiau ir sakysiu-pedofilus reikia traiškyti kaip tarakonus -savo rankomis,kitaip mes jų neatsikratysim,jie dauginasi ne dienom ,o valandom,Tėvynė pavojuje,ar jūs jau visai apakote visi

akela.2013-03-30 11:38

pabandykite taip susidėti kojas. kokie dar klausimai gali kilti ?

Pikasas2013-03-30 11:26

RETRO 2012 m. Sausio 9 d. (du mėnesiai iki pirmo "šturmo" Klonio gatvėje) Jokio diskomforto Aukščiausio teismo pimininkas Gintaras Kryževičius gali nejausti nebent tuo atveju, jei tvirtai tiki, kad A. Ūso būla taip ir nebus išnagrinėta iš esmės. O tam yra būtina neutralizuoti abi potencialias liudininkes - mergaitę ir jos mamą. Kaip tai bus padaryta - tik technikos klausimas. L. Stankūnaitė gruodžio 2011m. ) mėnesį teigė, kad ji ruošiasi su dukra išvykti iš Lietuvos. Tada ir būtų nesunkiai galimas A. Ūso bylos nuskandinimo variantas. Tikėkimės, kad bent su D. Kedžio istorija susijusių žudynių serija "terra incognito" aplinkoje nebus pratęsta. Blogiausiu atveju teisėjo garbės kodeksas priverstų atsistatydinti patį G. Kryževičių. Stebėjau G. Kryževičiaus pasisakymus mergaitės gyvenamosios vietos nustatymo tema televizinių programų metu. Pradžioje jie tvieskė ryškia arogancija netgi su demamogijos pėdsakais. Vėliau jie tapo kiek padoresni, tačiau teisėja Neringa Venckienė ir toliau akivaizdžiai ir išlieka "balta varna", kurią kai kam būtina užkapoti. Teisėjas G.Kryževičius - patyręs teisininkas. Jo kalba rami ir subalansuota, o teisėjos N.Venckienės - emocionaliai raiški, Bet tai tik formos skirtumai. Savo turiniu jos skiriasi iš esmės. Gal tai lemia ir tai, kad ne G.Krževičiaus brolis mirė tokiomis keistomis, labiau į smurtinę žmogžudystę panašiomis aplinkybėmis ir ne teisėjo mažametė giminaitė pasakojo jam savo istoriją apie kraupią patirtį. Labiausiai šioje visoje istorijoje nustebino teisėsaugos institucijų profesinis neįgalumas iš esmės ištirti šią istoriją ir jų begalinis "įgalumas" stengiantis šį skandalą numarinti, prieš tai iškreipus jo prasmę ir esmę. O juk teisėjas G. Kryževičius yra vienas iš teisėsaugos institucijų vadovų. Tad ir jam tenka dalis atsakomybės ir kaltės dėl esamos situacijos. Viskas joje yra taip gal net specialiai supainiojama, įtraukiami vis nauji angažuoti dalyviai, kad galima pradėti net abejoti ar tokiai fantasmagorijai bus greitu laiku padarytas galas. Aukščiausio teismo pirmininkas G. Kryževičius ne tik siūlinėja N. Venckienei rašyti pareiškimą apie pasitraukimą iš tesėjos pareigų, bet ir aiškino, kad teisėja N. Venckienė nevykdo teismo sprendimo. STOP. PASIAIŠKINKIME. Niekas N. Venckienės negali įpareigoti (ir to netgi nedarė) naudoti prieš mergaitę prievartą ar apgaulę. Manau, kad tai principinga pareigūnė ir savo pareigas ji puikiai žino. Ji, kaip mergaitės globėja netgi neturi leisti, kad prieš mergaitę būtų naudojama prievarta. Tai visiškai susiję ir atitinka jos, kaip pareigūnės teisėjos priesaiką. Gaila, kad p. G. Kryževičius nepasistengė pasidomėti, kodėl buvo nevykdomas neskundžiamas Vilniaus apygardos teismo sprendimas, dėl prokurorų įtarimų pareiškimo Laimai Stankūnaitei? Kodėl jis, būdamas Teisėjų tarybos pirmininku, nesiėmė iniciatyvos spręsti, kodėl Kėdainių teisėjo Varsackio labai keistą sprendimą teko atšaukti? Kodėl nebuvo įvertintas Panevėžio apygardos teismo sprendimas nutraukti A. Ūso bylos nagrinėjimą, kurį teko atšaukti netgi pačiu aukščiausiu lygiu? Kodėl G. Kryževičius neatkreipė dėmesį į tai, kad teisėjas V. Kondratjevas pažeidė galimybę apskųsti neįsiteisėjusį sprendimą, pakartodamas panašų nutarties dalies variantą, kuris kartą jau buvo anksčiau atšauktas? Kodėl p. G. Kryževičius visiškai nieko nekalba apie mergaitės interesus išlikti saugiai, o kalba apie tik apie L. Stankūnaitės interesus? Beje, ar tai tikrai L. Stankūnaitės interesai? O gal specifinės jos gynėjų aplinkos, kuriuos mama verčiama norom nenorom vykdyti? Kartais netgi juodais akiniais prisidengus... Daug kas akcentuoja , kad mergaitė galėjo būti įtakota jos dabartinės aplinkos. Būkime nuoseklūs. Pirmiausia mažylė, jos pačios liudijimu, buvo įtakota mamos dėdžių aplinkos, o pati mama po "seansų" įtakojo savo dukrą "truputį pakentėti", arba prašė neteisėtai įsiveržusi į patalpą jos tyrėjui "nieko nekalbėti". Kodėl tada teisėsaugininkai nesusirūpino mergaitės interesais ir neatskyrė nuo tokios įtakos šaltinių? O jei tai nebuvo padaryta, tai kodėl tada tylėjo ir G. Kryževičius? Juk šimtai D. Kedžio prašymų ir skundų negalėjo jo likti nepastebėti ir jų turinys jam nežinomas. Kai skubiai veiksmų ėmėsi pats D. Kedys, paimdamas savo dukrą iš savaitinio darželio, sužinojęs apie Laimos vyrų "paieškas", tai visi pareigūnai atsitvėrė tylos siena nuo visų Drąsiaus pereiškimų ir prašymų. Beje, tuo laikotarpiu pati l. Stankūnaitė raštu atidavė savo dukrą auginti tėvui. Tik, kai mama sužinojo, kad mergaitė pradėjo kalbėti, 2009 m. rugsėjo 10d. nuskubėjo su prašymu patalpinti ją į vaikų globos namus ir neleisti jos matytis su savo tėvu. Jau tada ji gal tikėjosi visiškai užblokuoti jai pavojingą liudininkę. Mažylė ne kartą neutralioje psichologių aplinkoje išreiškė savo norą likti su teta N. Venckienę. Dabar ji jau gerokai paaugusi, tad ji dar geriau supranta situaciją ir gali ją adekvačiai vertinti, kaip buvo psichologų pripažinta ir prieš du metus. Dabar - tuo labiau. Galiu netgi garantuoti, kad nei vienas tos paskutinės komisijos narys nei kartą nepaklausė mergaitės apie jos patirtį, gyvenant su mama. Tai, kaip matome, yra kažkoks "tabu" visiems, kurie stengiasi mergaitę plėšte išplėšti iš jai saugios bei mielos aplinkos. Argi ją galima palyginti su tuo "narvu" , kuriame jos mama mėgavosi "raudonos piniginės" turiniu, ar su dabartiniu savo gyvenimu griežto namų režimo sąlygomis su apsauginiais konspiraciniame bute. Jei teisėjui G.Kryževičiui tapo visiškai nesvarbu, kad kai kurie teisėjai ignoruoja LR Konstituciją, įsatymus ir ES Vaikų teisių konvencijos nuostatas, tai ką jis veikia dabartiniuose aukštuose teisėsaugos postuose? POST SKRIPTUM. Po aukščiau išsakytų apmąstymų sulaukėme jau antrų šv. Velykų. Susidaro įspūdis, kad žengti dar keli žingsniai atgal...

Ula2013-03-30 11:00

Ir kaip tas socialdemokratas V.Saulis gali kitaip balsuoti kaip kad balsavo ??? Juk jis ne aklas ,kad nematytų savo partijos bičiulio Černiausko ,nešančio klykiančią mergaitę sukryžiuotomis kojytėmis,nusikaltimo ?Visa bėda, kad tokie sauliai gali surasti pamestą adatą , bet nerasti pamestą sąžinę.O tokie besąžiniai sėdi seime ir sprendžia žmonių likimus......

to vaikai.ifo2013-03-30 09:10

netyčia turbūt praleidot cituodami ,sakyčiau, šiek tiek informacijos iš to paties įstatymo: "2. Tais atvejais, kai atsisakoma pateikti šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nurodytus komisijos reikalaujamus dokumentus, medžiagą, komisija turi teisę pasitelkti policijos pareigūnus ir paimti šiuos dokumentus, medžiagą...... išskyrus atvejus, kai tokie dokumentai, medžiaga yra baudžiamojoje, operatyvinės įskaitos byloje arba kortelėje, civilinėje ar administracinėje byloje, taip pat Baudžiamojo proceso kodekso nustatyta tvarka yra daromo patikrinimo medžiaga.

vaikai.info2013-03-30 08:23

Daugelyje viešosios informacijos šaltinių klaidinančiai teigiama apie įslaptintą informaciją, tenka pastebėti šioje byloje, pagal Valstybės ir tarnybos paslapčių bei Kriminalinės žvalgybos įstatymą nieko nėra ĮSLAPTINTA - NIEKO! Nerodymas video medžiagos LR Seimo komisijai bandomas pateisinti visai netaikytinu aspektu - draudimu informacijos viešinimui, pagal BPK 177 str. 1 d. Tenka detaliau pasižiūrėti: "177 straipsnis. Ikiteisminio tyrimo duomenų neskelbtinumas 1. Ikiteisminio tyrimo duomenys neskelbtini. Šie duomenys iki bylos nagrinejimo teisme gali būti paskelbti tik prokuroro leidimu ir tik tiek, kiek pripažistama leistina. Draudžiama skelbti duomenis apie nepilnamecius itariamuosius ir nukentėjusiuosius.". Pagrindinis dalykas, ko apdairiai nepaminėjo prokuroras paprastiems piliečiams, tai, jog šis straipsnis ("177 straipsnis. Ikiteisminio tyrimo duomenų neskelbtinumas) galioja duomenų paskelbimui masinės informacijos priemonėse o LR Seimas nėra masinės informacijos priemonė. Prokuroras D. Valys ir jo pavaldiniai ignoruodami LR seimo komisijos reikalavimą, ignoruoja ne tik kas yra LR Seimo komisija, bet ir LR Seimas... Tenka priminti keleta straipsni�� prokurorams apie LR Seimo komisijos teises: "1. 1) susipažinti su informacija, susijusia su tiriamu klausimu, ir gauti iš visų valstybės valdžios ir valdymo institucijų, Lietuvos banko, valstybės ir savivaldybių įmonių (taip pat ir jų kontroliuojamų), įstaigų ir organizacijų dokumentus, duomenis ar žinias, net jeigu tai yra valstybės, komercinė, banko, tarnybinė paslaptis, taip pat gauti pirminius bei kitus dokumentus, kuriuose šie duomenys ar žinios užfiksuoti..." "1. 5) suderinusi su Generaline prokuratūra, Valstybės kontrole, Valstybės saugumo departamentu ar ikiteisminio tyrimo įstaiga įstatymų nustatyta tvarka susipažinti su jų žinioje esančia baudžiamąja byla ar kita medžiaga, dokumentais..." "2. Tais atvejais, kai atsisakoma pateikti šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nurodytus komisijos reikalaujamus dokumentus, medžiagą, komisija turi teisę pasitelkti policijos pareigūnus ir paimti šiuos dokumentus, medžiagą..." "3. Šio straipsnio 1 dalies 2, 3 ir 4 punktuose nurodyti asmenys raštu įspėjami dėl baudžiamosios atsakomybės už melagingų pranešimų, paaiškinimų, informacijos ar duomenų teikimą komisijai, taip pat dėl administracinės atsakomybės už komisijos reikalavimų nevykdymą..." Jei šių galių nepakaktų tai pasižiūrime į: "1. 9) teikti Seimui, Vyriausybei pasiūlymus dėl teisės aktų pakeitimo, papildymo, pripažinimo netekusiais galios ar naujų teisės aktų parengimo ir priėmimo..." Klausimas V. Sauliui: Kodėl Jūsų vadovaujama komisija nepasinaudojo Laikinosioms tyrimo komisijoms suteiktomis teisėmis PAREIKALAUTI VISŲ 2012.05.17 padarytų video įrašų? Informacijos šaltiniai: LIETUVOS RESPUBLIKOS VISUOMENĖS INFORMAVIMO ĮSTATYMAS LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO LAIKINŲJŲ TYRIMO KOMISIJŲ ĮSTATYMAS LIETUVOS RESPUBLIKOS BPK LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJA DĖL SUTIKIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO NARĘ NERINGĄ VENCKIENĘ PATRAUKTI BAUDŽIAMOJON ATSAKOMYBĖN, SUIMTI AR KITAIP SUVARŽYTI JOS LAISVĘ

81komentarui is Vokietijos2013-03-30 02:58

baisu ka parase apie tuos vaikus/zmones paskaitykite ir suprasite kur jus gyvenate?kad pedofilija jau iteisinta lietuvoj/visi paskaitykite 81 komentara ir darykite isvadas/jei jus nepadarysite isvadu ,jums reikes begti is lietuvos pasemus savo vaikus/kitos iseities paprasciausiai jums nebeliks/

+2013-03-30 02:47

Man atrodo, kad daugelis neteisingai kaltina teisėsaugininkus ir valdininkus savanaudiškumu. Dėl savo naudos tiek daug žmonių taip vieningai farso nevaidintų. Iš pradžių žmonės tarsi nuoširdžiai pažada spręsti objektyviai, bet po to, kaip ir daugybė kitų netikėtai pasiduoda ir parsiduoda. Esu įsitikinęs, kad taip paveikti žmones gali tik baimė. Ir ta baimė, manau, pagrįsta. Jei taip, tai ko galime tikėtis ir ką daryti ? Nemanau, kad pykstant ant priešo ir šaipantis galima pakeisti padėtį. Nes greičiausia mes šaipomės tik iš vykdytojo, o jis yra tiesiog priverstas. Gali būti, kad tikrieji strategai tuo pat metu šaiposi iš mūsų pačių. Ir laimi sausu rezultatu. Reikia sukurti nepriklausomą žiniasklaidą. Laikraštį ir televiziją. Internetiniam portaluose reikia laikyti nuolat papildomą archyvą su politikų, teisėjų, prokurorų ir kitų svarbių asmenų biografijomis. Visuomenė privalo žinoti kas buvo jų tėvai, kur jie mokėsi, viską. Reikia pasiekti, kad Lietuvoje dirbtų demokratinių šalių žiniasklaida, kad vakarietiški laikraščiai būtų mūsų kioskuose ir kad vakarietiška žiniasklaida, rašanti apie mus, būtų cituojama. Reikia sukurti naują Sąjūdį, apimantį ir emigraciją, sugebantį neleisti klastoti rinkimų. Laimėti rinkimus ir atkurti teisingumą.

Atsibuskite2013-03-30 01:53

Lietuvos žmonės, ar jūs nesuprantate,kad visi komentarai ir diskusijos yra bevertės. Iškrypėliai ir jų rėmėjai pastoviai Jus skandina mažareikšmėse smulkmenose. Ir tik tam,kad pamirštumėte,kokio dydžio samokslo liudininkais visi esate. Ar dar atsimenate,ką prieš kelis metus šnekėjo tas pats prokuroras R. Jancevičius,kai tvirtino,jog yra daugiau negu reikia įrodymų,kad pareikšti kaltinimus Stankūnaitei savo vaiko pardavinejimu. Ar jau pamiršote neskundžiamą teismo nutartį pareikšti tuos įtarimus. Tai kodėl niekas šito klausimo nebeužduoda? Jeigu buvo duomenų apie savadavimą, reiškia,kad ir pirkejų buvo. Kas tie pirkėjai? Usas ir dar kas? Vaiko grobimas pažeidė visus įmanomus žmogaus ir ypač vaiko teisių apsaugos įstatymus. įsibrovimas i privačią valdą,jos suniokojimas,ten buvusių žmonių žalojimas yra brutalus žmogaus teisių nepaisymas ir grubus pažeidimas. Valstybės vėliavos išniekinimas yra kriminalinis nusikaltimas,ypač atliktas valsybės pareigūnų rankomis. Fiziniai prievartos veiksmai prieš teisinį imunitetą turinčią teisėją yra grubus konstitucijos pažeidimas,o taip pat ir kriminalinis nusikaltimas. Informaciniai karai prieš Lietuvos žmones spaudoje ir TV pasiekė neįsivaizduojamas aukštumas. Prokurorai visuomenei meluoja po kelis kartus per dieną bet kuriuo jai nenaudingu klausimu. Teisėjai bylose priima tokius keistus nuosprendžius,jog po to net patys nesugeba jų paaiškinti normalia žmonių kalba. Tai yra kriminaliniai nusikaltimai prieš valstybę,kurie prilygsta valstybės išdavimui. Valstybės tarnybų klerkai visuomenei atsisako teikti bet kokią jiems nepalankią informacija,nors tuo pažeidzia konstituciją ir galiojančius įstatymus. Tai yra nusikaltimai prieš valstybę. Jūsų rinkti parlamentarai atvirai tyčiojasi ir siunčia jus ant trijų rusiškų raidžių. Lietuvos pasiuntiniai Europos parlamente nepajudina nei piršto,kad apie baisius nusikaltimus jų gimtojoje šalyje sužinotų plačioji Europos visuomenė. Tai yra nusikaltimas prieš Lietuvą. Konstitucijos garantas prezidentė nevykdo savo tiesioginės pareigos būti visiems vienodai teisingu,o vietoje to toleruoja galutinį valstybės išniekinimą ir sugriovimą. Sarašą galima tęsti iki begalybės,bet kas iš to. Lietuva klūpi po medžiu . Mėlynieji žiponai valdo. Ka darysim,Lietuva?

Setonas2013-03-30 01:17

skuba veikti,nes jo dienos jau suskaiciuotos...

Setonai2013-03-30 01:11

veikia,nes ju laikas jau suskaiciuotas.

Darijus2013-03-30 01:09

Mačiau ant tvoros užrašyta: Val-s -ra b-b-s. Kaip galvojate, vietoj brūkšnelio buvo ilgoji ar trumpoji raidė?

suvalkas2013-03-30 00:54

Krikscionys ir ne atsakykit jus- tikit Dievu?Tai kodel jis nenutrenkia juodojo kubo gyventojus i pragara kur jiems ir vieta?

Koks dar samagonas?2013-03-30 00:46

Siuolaikiniai stribai a la rafinuoti. Elitas. Jiems nei samagono nei poddelkiu neikisi. Ir lasiniais siais laikais neatsipirksi. Stafkes daug didesnes. Laaaabai dideles "babkes" is pacio velnio nagu.

to kaimo stebetojas(-a)2013-03-30 00:44

sakosi suzinojes is vaikuciu, kaip juos girtuokliai skriaudzia... Tai gal kam pranesete, pone, ponia? 13000 vaiku nelanko mokyklos, daugiausia is miesto. Mieste tai tikiu, kad slykstynes darosi. O kaimeliuose, patikekit, vyrams alkoholikams pilna aistringu moteru, kurios ir puikios kompanjones, ir puikios suguloves. Tik kad tiems vyreliams jokio sekso nebereikia. Gali buti vienas kitas atvejis, kaip raso autorius(taip ima vaikuciai ir visu buriu viska ispasakoja svetimiems, patikesiu), niekas nesako. Taigi, labai svarbu sita Venckienes ginama vaika padeti apginti, tada tikrai bus saugiau ir vaiku globos namuose, ir visuose kaimeliuose, nes bus kitaip giedama Vaiku teisiu organizavime. O dabar toks vaizdas, kad visos tarnybos kazko bijo, o bijoti galima tik Visagalio(turiu omenyje dideli virsininka-(e).

Lietuvoje2013-03-30 00:38

Diena is dienos, metai is metu tyciojasi is Lietuvos valstybes, jos gyventoju, atvirai prievartauja vaikus ir suaugusius o jus klausimelius uzdavinejate?

Ko jus norite is tarakonu?2013-03-30 00:34

Juos traiskyti reikia. O jus cia klausimeliai ir lia lia. Tiesa pasakius nusibodo skaityti apie tarakoniskas negeroves, kas toliau?

as2013-03-29 23:55

kol zmones nesukils tol jie is musu juoksis nes mes tik rasom o veiksmu nera .taip atrodo, kad prokurorai nieko nebijo su jais niekas negali susidoroti cia yra siaubas musu zmoniu

rinkimės2013-03-29 23:43

antradienį prie seimo ir reikalaukime teisybės,neleiskime manipuliuoti žmonių gyvenimais,nes tokių tik daugėja

šlykštu,2013-03-29 23:40

kad seime dirba išgamos !!!Jie prisiekė visiems būti vienodai teisingi ir vykdyti piliečių valią.Reiškia jie yra melagiai ir aferistai,o tokius juk teisia!!!IŠGAMOOOS!!!

rutametas2013-03-29 22:59

Ačiū, kad esate "ekspertai.eu". Tačiau, kaip apšviesti kitus žmones. Gal galėtumėte šiuos straipsnius papltinti kitoje viešoje erdvėje.

tie-sos2013-03-29 22:54

Yra dar ir Dievo teismas, Sauli ir Valy

Baisu2013-03-29 22:47

Tauta viską suvokė. Tad negalvokit, kad nereiks atsakyt už juodus darbus ir Dievo išdavystę

as2013-03-29 22:22

ZEMAI LENKIU GALVA PRIES NERINGA--IS KUR TOKS TEMPAS IR DRASA??? TIK PER 12sek APTALZYTI POLICAJU,5 kart.ISPIRTI smaukunaitei IR DAR KAZKA(tikriausiai cerniauskiuka) APKANDZIOTI,VA CIA TAI BENT---POLICININKAI,NEMIEGOKITE--MOKYKITES!!!

?2013-03-29 21:59

Kalbama,kad Adamsius yra masonas.Nemažai žalos Lietuvai padaręs. Keista(arba ne),bet pagrindiniai veikėjai taip pat yra to pačio lizdo paukšiai iš Lions atšakos google "Vilniaus sotinės Lions klubas" Rasit ten ir vakarų tarnybų išlaikomą slušnį,rasit į Strąsbūrą dabar stumiamą "dvasių tėvą" kūrį. Rasit ir liūdnai pagarsėjusį Sadecką,bei kitus Įdomu,ar ne?

Eduardas Mieželaitis2013-03-29 21:39

Žengia gretos stalininės...

(-;2013-03-29 21:07

Ar atkreipėte dėmėsį?Leidžiama suvaržyti laisvę,kai tuo tarpu DP trijulės Von-Žutaitės,Kapšio ir VU neleido!Ar įsikertate-iš kažkur atsivežti virš 20mln "juodų litų"(pavogti iš unijų?) ir nusukti mokesčius yra mažesnis nusikaltimas,nei suduoti į snukį už rankų laužimą?

iš Vokietijos2013-03-29 20:45

to is Vokietijos 2013-03-29 18:28 lb geras jusu komentaras.Perkelkit i ekspertai.eu ar kita laisva portala,nes is cia tuoj dings.Nepatikimas. Manau, komentaras įžeidžiantis iš Vokietijos """ """ """ 2013-03-29 17:49 IP:89. 204. 138. 123 Įgyvendinau savo jau keltą metų puoselėtą svajonę, pavažinėti po Lietuvos provinciją, gūdžiausius užkampius, socialinį užribį, kaip įvardijo p. Pociūnienė. Sunkiai žmonės ten priima, ypač, kai sužino, kad atvykėliai iš užsienio, bet degtinės butelis ar bambalis daro stebuklus. Per kelias dienas žiūrėk ir tampi neatskiriama tos aplinkos dalimi, keistuolis, bet nepavojingas. Labiausiai sukrėtęs dalykas buvo suvokimas, kokio lygio ištvirkimas klesti šioje aplinkoje ir vaikų seksualinio išnaudojimo mąstai. Žado netekau, kai vaikai man aiškino, kad kai namuose susirenka girtuoklių kompanija, reikia slėptis giliausiame kampe, apsirengti šiltai, apsiauti batukus ir būt pasiruošus sprukti, miegoti reikia eiti taip pat apsirengus ir apsiavus, kad galima būtų pabėgti. O jeigu vis tik „prilindo“ jokiu būdu negalima niekam pasakoti, ypač mokytojams. Ten vaikai apie oralinį seksą(vadina, tiesa, tai kitu žodžiu) jums gali papasakoti daug,... oi daug. Tokius dalykus kalba pradinukai, o iš paauglių nieko nesužinosi, jie jau labai gerai suvokia, kad „tai“, reikia slėpti nuo visų, kad tai baisi gėda, pažeminimas ir pavojinga. Jie jau žino, kad policija, vaikų teisių apsaugininkai, jiems nieko nepadės, tik išviešins jų nelaimę. Ir jie bus kaimo, gyvenvietės, miestelio apkalbų, patyčių objektas: „žiūrėk, ta eina, kurią, tėvas, dėdė, kaimynas...“ Tokių vaikų motinos (jei jos nedegradavusios) puikiai suvokia, kad išsikelti gyvent kitur, iš to kaimo, šansų jų vaikams mažai, o pasiskundus, vaikas visam gyvenimui bus paženklintas. Todėl taisyklė Nr. 1 – slėpti, nieko nepasakoti. Manau, kad Lietuvoje, šalia „elitinės“ pedofilijos tinklo, kurio buvimu, gali abejoti, tik visiški bukagalviai, klesti ir „socialinių getų“ pedofilija, kur vaikų seksualinis išnaudojimas yra tapęs beveik savaime suprantamu dalyku, su kuriuo nesiima kovoti nei vaikų teisių apsauga, nei policija, nei bažnyčia (? ). Nebyliu susitarimu, šioje aplinkoje augantys vaikai yra laikomi beviltiškais, nurašytais. Šitos, „Nebyliosios koalicijos“ vienintelis rūpestis, išvengti skandalų, viešumos. Manau, ši problema puikiausiai yra žinoma visoms, už vaikus atsakančioms, institucijoms, mokytojams, politikams , visiems Seimo komitetams, susijusiems su vaikų ir šeimos problemomis, bet jie visi taip pat yra „Nebyliosios koalicijos“ nariai... Taigi, Lietuvoje nėra nei pedofilijos tinklo, nei socialinio užribio pedofilijos. Yra tik Neringa Venckienė ir jos globotinė, buvo dar mergaitės tėvas – visi trys melagiai bei šmeižikai... Kodėl neima pavyzdžio iš kitų vaikų ir jų šeimų, kodėl nelaiko liežuvio už dantų, kaip visi kuriems taip „nutiko“?... O jei rimtai, žiaurūs dalykai vyksta Lietuvoje ir greitai nesibaigs.

iš Vokietijos """ """ """2013-03-29 20:43

to is Vokietijos 2013-03-29 18:28 lb geras jusu komentaras.Perkelkit i ekspertai.eu ar kita laisva portala,nes is cia tuoj dings.Nepatikimas. Manau, komentaras įžeidžiantis iš Vokietijos """ """ """ 2013-03-29 17:49 Įgyvendinau savo jau keltą metų puoselėtą svajonę, pavažinėti po Lietuvos provinciją, gūdžiausius užkampius, socialinį užribį, kaip įvardijo p. Pociūnienė. Sunkiai žmonės ten priima, ypač, kai sužino, kad atvykėliai iš užsienio, bet degtinės butelis ar bambalis daro stebuklus. Per kelias dienas žiūrėk ir tampi neatskiriama tos aplinkos dalimi, keistuolis, bet nepavojingas. Labiausiai sukrėtęs dalykas buvo suvokimas, kokio lygio ištvirkimas klesti šioje aplinkoje ir vaikų seksualinio išnaudojimo mąstai. Žado netekau, kai vaikai man aiškino, kad kai namuose susirenka girtuoklių kompanija, reikia slėptis giliausiame kampe, apsirengti šiltai, apsiauti batukus ir būt pasiruošus sprukti, miegoti reikia eiti taip pat apsirengus ir apsiavus, kad galima būtų pabėgti. O jeigu vis tik „prilindo“ jokiu būdu negalima niekam pasakoti, ypač mokytojams. Ten vaikai apie oralinį seksą(vadina, tiesa, tai kitu žodžiu) jums gali papasakoti daug,... oi daug. Tokius dalykus kalba pradinukai, o iš paauglių nieko nesužinosi, jie jau labai gerai suvokia, kad „tai“, reikia slėpti nuo visų, kad tai baisi gėda, pažeminimas ir pavojinga. Jie jau žino, kad policija, vaikų teisių apsaugininkai, jiems nieko nepadės, tik išviešins jų nelaimę. Ir jie bus kaimo, gyvenvietės, miestelio apkalbų, patyčių objektas: „žiūrėk, ta eina, kurią, tėvas, dėdė, kaimynas...“ Tokių vaikų motinos (jei jos nedegradavusios) puikiai suvokia, kad išsikelti gyvent kitur, iš to kaimo, šansų jų vaikams mažai, o pasiskundus, vaikas visam gyvenimui bus paženklintas. Todėl taisyklė Nr. 1 – slėpti, nieko nepasakoti. Manau, kad Lietuvoje, šalia „elitinės“ pedofilijos tinklo, kurio buvimu, gali abejoti, tik visiški bukagalviai, klesti ir „socialinių getų“ pedofilija, kur vaikų seksualinis išnaudojimas yra tapęs beveik savaime suprantamu dalyku, su kuriuo nesiima kovoti nei vaikų teisių apsauga, nei policija, nei bažnyčia (? ). Nebyliu susitarimu, šioje aplinkoje augantys vaikai yra laikomi beviltiškais, nurašytais. Šitos, „Nebyliosios koalicijos“ vienintelis rūpestis, išvengti skandalų, viešumos. Manau, ši problema puikiausiai yra žinoma visoms, už vaikus atsakančioms, institucijoms, mokytojams, politikams , visiems Seimo komitetams, susijusiems su vaikų ir šeimos problemomis, bet jie visi taip pat yra „Nebyliosios koalicijos“ nariai... Taigi, Lietuvoje nėra nei pedofilijos tinklo, nei socialinio užribio pedofilijos. Yra tik Neringa Venckienė ir jos globotinė, buvo dar mergaitės tėvas – visi trys melagiai bei šmeižikai... Kodėl neima pavyzdžio iš kitų vaikų ir jų šeimų, kodėl nelaiko liežuvio už dantų, kaip visi kuriems taip „nutiko“?... O jei rimtai, žiaurūs dalykai vyksta Lietuvoje ir greitai nesibaigs. Skaitykite daugiau: Pedofilijos tinklo Lietuvoje neaptikta? - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/komentarai/straipsnis/15117821/Pedofilijos.tinklo.Lietuvoje.neaptikta.=2013-03-29_07-00/#ixzz2Owo7iBGP

Rima2013-03-29 20:22

Taip norisi ka nors komentuoti graziai, bet neiseina, tiesiog slyksciai klausosi tokie sprendimai, kam tas imunitetas, jeigu jie tipo turejo teise isilauzti pas Venckiene, kam dabar tas imunitetas, jeigu jiems nerupi tiesa, neidomu jiems, kad Venckienes kova del vaiko isnaudojimo yra tik su teisesauga, ne su seimu, tai kaip galima leisti teisesaugai su ja susidoroti, neturint vaizdo medziagos, neturint konkreciu Venckienes kaltes irodymu... Juk kaltinimai tokie absurdiski, kaip komunistu laikais uz nieka daro kaltu, fu kaip nekenciu tokiu seimo nariu, kurie tipo nesupranta kas vyksta, juk cia ir asilui aisku...

alfa Kindziulis2013-03-29 19:41

VALDO TROJKA. "Partijų susitarimas" - tai moderni trojka - socdemai, konservai ir piliberiai visus klausimus sprendžia "partijų susitarimu" - ar tai Venckienės imunitetas, ar DP byla, ar euro įvedimas, ar skalūninės dujos ar AE ... kaip spręsti pasako partijų vadai. Nekokių garliavinių, žigaičių ar kitų runkelių reikalas, kaip valdyti valstybę - špygas jiems visiems; o prokurorai ir teisėjai tik žino, kam reikia tarnauti. Valdo trojka pritariant karalienei.

tai kaipgi2013-03-29 19:32

su tuo žmogumi, kurį per Garliavos šturmą daužė šautuvo buože ir kurį stebėjome TV ekrane? Ar tyrė tą nusikaltimą prokurorai? Galėtų paskelbti , kas buvo nubaustas ir kaip. O kaip su senukais Kedžiais, ar ir juos sudoros po Neringos sudorojimo? Tuomet jau bus ramu mūsų Tėviškėje...Tik kažin. Vis tiek žmonėms norisi sužinoti režisieriaus įvardijimą.

na ir slidumas Saulio2013-03-29 19:23

aš tai jau anksčiau supratau, kad jis kabinetinis parankinis, bet kiti rinkėjai dar manė, kad jis ne vien tik valdžiažmogis bet dar ir žmogus, šalia Niedzinsko jį, von iš seimo visi, kuriems lankstinukų ir 12 sek. užtenka sprendimams priimti

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-29 19:20

Na tikrai nesunku suprasti aplinkybiu svarba nustatant ar veiksmas nusikalstamas. As tai pasisakyciau uz tai, kad reikia N. Venskiene labai grieztai nubausti uz tai, jeigu ji istalze pasaulio vicecempiono snuki isiverzusi i jo namus, o tas pries moteri, kaip sportininkas juk rankos negalejo pakelti. Toks N. Venskienes elgesys mano butu pasmerkatas ir reikalauciau jai laisves atemimo. Bet atrodo, kad buvo atvirksciai.... pasaulio vicecempionas isiverze su gauja i jos namus ir lauze neliecaimybe turincios teisejos rankas..... tai cia negali buti saugomi NUSIKALTELIO interesai. Pasaulio vicecempionas turi atsidurti cypeje nepriklausomai, kad gavo i marmuze ar negavo. Tas pats su ponia Stankunaite. Jei N. Venkiene butu isiverzuti i ponio Stankunaites gyvenamaja vieta, kurios ji nezino, ir butu suspardziusi ponia Stankunaite.... reikalauciau N. Venskienei grieztos bausmes. Bet kad buvo atvirksciai.... ponia Stankunaite su gauja stribu isiverze i Kedziu namus ir dar pati nusikaltimus. Jei N. Venskiene gynesi... pilnai yra pateisinami visi ginybos veiksmai, nes tu isgamisku nusikalteliu buvo aiskiai per daug, taigi net pati milziniskiausia N. Venskienes jega negaliu buti virsijanti privalomos ginties ribas. Pokaryje zmones nuo stribu gynesi kaip galejo, granatomis, sautuvais, lasiniais ir samagonu. O gal is tikro, N. Venskiene galejo is anksto, jei butu ispeta, isdestyti lauke stalus su vaisemis ir samagonu.... tai gal ta stribu gauja ir butu buvusi zmogiskesne???

cukrinis avinelis2013-03-29 19:17

vargsai komentatoriai,akli ir kurti. Bent tas gerai,kad jüsu Lietuvoj ne daugiau kaip 3 procentai beliko. Atsiprasau,kad patekau i jüsu teritorija...

taigi2013-03-29 19:08

Pries panaikinima buvo visi DP ,TT,DK nariai.Tai Gylys,Grazulis,Zasciurinskas,Filipoviciene ir dar nepamenu pavardes.Uz panaikinima buvo-Poviloniene,Kuodyte, Saulis,Kazlavickas,Matulas,Mitrulevicius,Adomenasir .Vienas narys komisijoje nedalyvavo-"nusiplove" i komandiruote,atrodo DP Sargunas.Lenkas balsavo irgi uz nepanaikinima.

ar jus pritariat?2013-03-29 18:57

Zmones,jus galvojat,kad Kurio stumimas i EZTT nesusijes su visom rezonansinem bylom(Pociuno,Kusaites,Pedofilijos ir daug kt). Juk vien pedofilijos bylos auku simtai-iskaitant budejusius sturmo metu. Kiek bus ieskiniu Lietuvai Strasbure... ir manau,kad sitas "apzeltukas" juos visus "nugesins". Neprileis arba sieks atmesti. Todel lb prasau ekspertu. eu kazkokiom priemonem stengtis,kad sitas tipas ten nepakliutu. Jau gejai pareiske protesta pries kita kandidata Vegele,tai kodel mes tylim,juk didesnio niekso-dvasiu ganytojo Lietuvoje nera. O pastaruoju metu jo pataikavimas prezidentei vercia manyti,kad jis bus samoningai prastumtas. Reikia mitingu,protestu,peticiju.

65 Seniui pensininkas2013-03-29 18:57

Paskaityk mano 8-tą komentarą ir sužinosi. Tai konservatoriai, socialdemokratai ir liberalai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-29 18:56

12 sekundziu vaizdo istraukos parodymas IRODO geneoralines prokuraturos NUSIKALTELISKUS veikimo metodus. Kodel nusikalteliski? Ogi todel, kad sprendziant teisingumo klausima yra svarbios ir kitos aplinkybes, kurios neparodytos tycia! Aplinkybes yra tai is ko sprendziama apie tai ar veiksmas yra nusikalteliskas ar didvyrikas ar koks kitoks. Taigi genoraline prokuratura galima jau ivardinti nusikalteliu irstva veikiancia pries Valstybe. O kodel geneoraline? Ogi todel, kad gina pedofiliniu iskrypeliu interesus. Cia nieko bendro su istatymais nera. Kadangi JE partskola vis dar miega.... tai jai taip pat krenta PILNA atsakomybe. Nusikalteliai pries Valstybe formuoja Lietuvoje valdzia! Mano toksai matymas ir manymas. Cia komentatorius graziai apibudino situacija. Filmuojama, kazkas spiria Valiui i kiausus, o tas neapsikentes smogia tam spyrusiam. Parodoma tik ta vieta, kur Valys smogia.... Vadinasi Valys yra nusikaltelis. O jei butu parodyta visa medziaga, tai tada reiskia, kad Valys gyne save ir yra nekaltas. Taciau jeigu pratesti ta filmuka i pradzia, tai pasirodo, kad Valys pirmas spyre tam zmogui i kiausus, o tas besigindamas jam spyre atgal. Vadinasi vel Valys yra nusikaltelis! Na ir t. t. Taigi siuo pavyzduku matome, kaip yra svarbu ir kitos aplinkybes, kurios gali viena padaryti kaltu, o kita isteisinti. Taigi pasikartosiu savo isvadose...... 12 sekundziu vaizdo iraso parodymas IRODO, kad geneoraline prokuratura yra NUSIAKLTELIU IRSTVA!!! Nei daugiau nei maziau. Jie privalo suvokti ir suvokia aplinkybiu svarba traktuojant nusikaltima. Todel ir pateike istrauka, kuri neturi nusikalstamo veikimo aplinkybiu pries ta 12 sekundziu video!!! ir kas ma irodo, kad esant tokiam veikimui is generoalines prokuraturos puses..... N. Venskiene yra tikrai nekalta, nes nusikalteliai slepia savo NUSIKALTIMUS. Kokia bus Seimo reakcija i NUSIKALTELISKUS geneoralines prokuraturos veiksmus (12 sekundziu vaidelio parodymas), nusikalstamu aplinkybiu NUSLEPIMAS. Jau Seimo komisija save pademonstravo, kaip nusikalteliu IRSTVA santykiu 5:7 nusikalteliu naudai. Kokiu santykiu ir kaip Seimas save ivertins??? Septynis balsus jau NUSIKALTELIAI turi.

Įdomu2013-03-29 18:39

ar liustratorei Kuodytei irgi pakakdo 0.6 procento medžiagos, kad priimtų sprendimą? Dėl to ir liustrorezultatai nei kokie. Labai sušvelninant...

teisingai2013-03-29 17:37

Pirmininkas V. Saulis,be jokios abejonės,buvo iš anksto informuotas apie prokurorų ruošiamą cirką ir net be įrašo trupinėlio demonstracijos buvo pasiruošęs balsuoti Už rekomendaciją naikinti neliečiamybę. Tas V. Saulio nenuoširdžiai geraširdiškas veidas,kaip pas Juršėną ir Vaigauską,-tik po filmavimosi sovietmečiu Kolūkio TV pasilikęs refleksas. Dabar pažiūrėkime,kiek kainuoja Seimo savigarba. 12 sekundžių-tai 1/5 minutės,jei taip galima išsireikšti,minutiškų 20 centų. 12 sekundžių gali būti svarbios kelių minučių trukmės įraše,kai reikia nustatyti avarijos kaltininką,bet ne 31 minutės ir 36 sekundžių trukmės dramatiškame įraše. Aritmetika labai paprasta: 31min. 36s. =1891s. (12:1891)X100% =0,6345% 0,6345% įrašo trukmės gavo pažiūrėti privilegijuotieji komisijos nariai,kad priimti verdiktą. Tiek verta Seimo savigarba! Neverta apeliuoti į tų seimūnų sąžinę ir padorumą,nes tai beprasmiška. Norėtusi palinkėti jiems patiems kada nors būti nuteistiems arba rimtai nukentėti dėl nepilno nuošimčio iš konteksto paimtų veiksmų turinio. Tuo pačiu dabar Seimas įsipareigojo nepaprastai operatyviai ir su minimalia informacija priiminėti vienareikšmiškai teisingus,nors ir labai sudėtingus sprendimus. Nebelieka vietos net klaidos pripažinimui. Klaidų dabar jau paprasčiausiai būti neturi.

Pritariu 38, 49 komentarams2013-03-29 17:34

ir įsivaizduoju tolesnę eigą, nes nebematau blaiviai mastančių nei komisijoje, nei seime. Per 12 sekundžių apdorotas policininkas, sukandžiota Stankūnaitė. Kur logika? Ar pasidomėjo komisijos nariai kaip tos 12 sekundžių atsirado, kas jas išprovokavo... Aš dabar vožteliu Valiui į tarpkojį jis man atgal... kažkas filmuoja, paskui parodo kaip Valys mane mušė... va jums ir 12 sekundžių. Klaunai daugiau nieko...

Nesuprantu nieko2013-03-29 17:24

Demokratinėje-teisinėje valstybėje,bylos,kaip kuriems asmenims,kurpiamos iš kavos tirščių. Parodoma filmukas 12 sek. ir tu žmogau nokautuotas,nors tuo metu(2012. 05. 17),turėjai pilną valstybės apsaugą nuo smurto prieš pareigūną. Tai kur čia teisinė valstybė,kurioje vietoje laikomi įstatymai,dėl negalimos smurtinės jėgos panaudojimo,prieš valstybės tarnautoją? Ar yra nors vienas žmogus išdrįsiantis sąžiningai atsakyti į pateiktus klausimus ltvnews. online?

Senis2013-03-29 17:11

Gal ekspertai.eu galėtų parašyti, kas iš tos komisijos balsavo už Venckienės neliečiamybės panaikinimą. Ačiū.

nuomone2013-03-29 16:58

matyt zmones sukrus tada ,kai Venckienes jau nebeliks/o dabar tik komentarai/manau ,kad jei ja suims jos laukia toks pat likimas ,kaip Drasiaus/

Rasa2013-03-29 16:49

Man atrodo, kad GP neleidžia nei prasižioti, Nina kaip kokia advokatė su didžiuliu pasitenkinimu kodeksą cituoja.....

40 komentarui Kristupas2013-03-29 16:46

del to adamkaus daug neaiskumu/gal tas vedejas jis ir yra?jus komentaras labai geras/

GAL2013-03-29 16:45

Reikėtų į kuo daugiau internetinių užsienio televizijš ir svetainių išsiųsti abiejų grobimų įrašus su trumpais paaiškinimais užsienio k., kodėl kas vyksta ir kas dabar daroma su buvusia globėja,Seimo nare

pritariu2013-03-29 16:43

uodegą įmerkęs amerikonas

Pikasas2013-03-29 16:42

RETRO 2012m. gegužės 18d. (viena diena po "šturmo" Klonio gatvėje) LAIMĖJUSIŲ NĖRA IR BŪTI NEGALI, NES TAI – “PIRO PERGALĖ” Suprantu Neringos Venckienės skausmą ir nuoskaudą. Nesu niekad matęs šios kraupios istorijos dalyvių gyvai. Tačiau jaučiuosi dalinai kaltas, kaip ir daugelis tiesos kelio ieškotojų, kad kol kas teisingumas “D.Kedžio istorijoje” netampa realybe. Nežiūrint naujo prievartos ir smurto akto, negalima leisti, kad blogis ir toliau triumfuotų. Peržvelgiau televizijų laidas, susipažinau su kita informacija žiniasklaidoje ir įsitikinau, kad šį kartą įvairaus smurto buvo kur kas daugiau, negu Kovo 23d. vykusio šturmo metu. Niekas tada klūpančių mitinguotojų, kaip didžiausių nusikaltėlių užlaužtomis rankomis žeme netąsė, ir suiminėdami į automobius negrūdo, namo durų ir langų nelaužė bei stiklų nedaužė. Prievartos priemonės , manau, buvo panaudotos visiškai neadekvačios. Netgi ramiai sėdintys Kedžiai buvo nepalikti ramybėje, nors jie absoliučiai niekam netrukdė ir nesipriešino. Kokia prasmė buvo tempti jėga, pažadintus iš miego senukus lauk iš jų namų be tinkamos aprangos, o Kedienę dargi basą? Koks teisėjas, prokuroras ar antstolė tokią teisę suteikė? Gal taip norėta pašalinti liudininkus, kad nematytų būsimo smurto akto prieš mergaitę? Informacijos apie mergaitės klyksmus ir šauksmus pakanka ir šį kartą, tad smurtaujama buvo akivaizdžiai. Jei mergaitė atsisėdo savo tetai ant kelių, tai teisėja Neringa Venckienė tapo didelė kliūtis? Mergaitei apsirengti ir pasiruošti būti “paimtai” buvo suteikta viena minutė laiko, kurį mergaitė paskyrė savo valios išreiškimui. Ne tik prieš mergaitę nebuvo teisės niekam smurtauti, tačiau ir teisėja turi neliečiamumo imunitetą. Be teismo sankcijos teisėjo suimti, vartoti prieš jį smurtą be jokios rimtos priežasties be Seimo sutikimo, o tarp Seimo sesijų – be prezidentės sutikimo niekas neturėjo teisės. ( pagal 114 Konst. str.) Antstolė vėl viršijo savo įgaliojimus nevykdydama Kėdainių teismo nuosprendžio, kuriame privarta prieš mergaitę nebuvo ir negalėjo būti numatyta. Tai buvo padaryta, deja, jau antrą kartą iš eilės. ( Pikasas KODĖL ANTSTOLĖ S. VAICEKAUSKIENĖ NEVYKDĖ SAVO PAREIGŲ? ) Kai pareigūnė po grubaus savo pareigų nevykdymo Kovo 23d. nebuvo nušalinta ir jai vėl leidžiama tą pačią užduotį vykdyti panašiomis sąlygomis, atsakomybę už pakartonus neteisėtus veiksmus turi prisiimti ir Antstolių rūmai bei Teisingumo ministras, kuriam ši tarnyba, kiek žinau, yra pavaldi. Gali būti, kad šiai užduočiai Vaikų teisių tarnybos darbuotojos buvo kruopščiai atrinktos. Žinome gerą pavyzdį, kad ne visos tokios tarnybos specialistės gali ramiai stebėti, kaip vykdoma prievarta prieš mažą, niekuo nenusikaltusią mergaitę. Galima suprasti Neringos Venckienės emocijų protrūkį, tačiau gyvenimo patirtis rodo, kad dažniau laimi tas, kuris moka suvaldyti savo įniršį ir įjungti tiksliai apskaičiuotą, logišką, argumentais pagrįstą mąstymą. A. Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų gynėjai jau seniai pastebėjo teisėjos Neringos Venckienės silpną vietą – jos kiek hiperbolizuotą emocionalumą. Tai žinodami , jie visaip stengiasi išprovokuoti naujų emocijų protrūkį tam, kad tuo pasinaudoti keliamų bylų karuselėje. N. Venckienė turi žinoti, kad politikoje labiau pravartus, kaip sakoma, šaltas protas, panaudojant įtikinamus argumentuotus teiginius. Nemaža teisėjos klaida yra ir tai, kad ji viešoje erdvėje savo oponentais laiko ne atskirus pareigūnus, politikus ar valdininkus, o visą teisinę sistemą ir netgi išreiškia nepasitikėjimą visa valstybe. Tikiu mūsų Tautos galiomis, išmintimi ir jos galimybe šalinti tuos teisėsaugos pūlinius, kurie savo nuodais teršia visą teisėsaugos organizmą. Kol kas tai daryti sekasi labai sunkiai, tačiau vilties vis tiek negalima prarasti. Neteko pastebėti, kaip Neringa Venckienė orientuojasi Lietuvos politikos sūkuriuose. Kol kas jos išreiškiamas požiūris į visą partinę sistemą, manau, yra perdėtai negatyvus. Tad, jei teisėja N. Venckienė nutars atsisakyti teisėjos mantijos ir panorės nerti į politinius vandenis, jai dar daug ko teks išmokti. Teks gerai suprasti, kaip reikia dirbti komandoje, kaip ieškoti bendraminčių ir talkininkų plačiame politiniame spektre. Ne tik ieškoti, bet ir neapsirikti renkantis bendražygius. Ne visos gražios trelės yra lakštingalų giesmės. Gyvenime būna ir tokių “lakštingalų”, kurios kumeliukus pjauna. Pedofilijos ir žudynių istorija, perdavus mergaitę kaltinamojo A.Ūso draugei, nesibaigia. Šis naujas aktas tik dar kartą parodė, kokie galingi yra “suinteresuoti asmenys”, kurie, atseit “rūpinasi nergaitės interesais”. Kaip nesirūpinsi, jei kepurė dega… BŪTINA NUSTATYTI AR MERGAITĖ BUVO PAIMTA AR PAGROBTA, PANAUDOJANT PRIEVARTĄ. Vakar ryto aktą atsakingi pareigūnai bando įvardinti, kaip Kėdainių teismo nutarties vykdymą. Susipažinus su vizualia medžiaga žiniasklaidoje ir liudininkų parodymais taip teigti, manau, nėra teisinga. Teisėjas V. Kondratjevas leido pašalinti visas kliūtis, trukdančias mergaitės paėmimui, tačiau neleido naudoti psichologinės ir fizinės prievartos prieš mergaitę. Antstolės S. Vaicekauskienės vadovaujami pareigūnai peržengė teismo leistinas jėgas ir, mano giliu įsitikinimu, panaudojo prievartos priemones, neadekvačias susidariusiai situacijai. Šeštą valandą ryto, net ir jokio specialaus provokatoriaus nesimatė. Jei ir buvo koks “prisitrynęs” kada nors anksčiau ir dar neapsišvietęs, tai jis galėto tą šturmą paprasčiausiai pramiegoti. Visiškai nesistebiu, kad besimeldžiančių budėtojų – stebėtojų tarpe buvo jautrios sielos menininkai režisierė – poetė Neris Karpuškaitė-Akelaitienė, tapytojas Rimantas Radišauskas, dailininkas Juozas Valiušaitis. Klonio gatvėje įvairūs menininkai ir atlikėjai dalyvavo koncertinėse programose, net ir po to , kai Kultūros ministras Arūnas Gelūnas ministerijos vardu nuo jų atsiribojo. Specifinėje spaudoje buvo bandyta visaip tyčiotis iš Klonio gatvės renginių dalyvių, tačiau tos patyčios neprilipo. Ir prilipti negalėjo, nes tai buvo asmenybės ir savo sričių meistrai. Mėgstu teatro režisierės Neries jautrius ir dvasingus eilėraščius, džiaugiuosi, kad Rimantas savo drobėse sugeba pateikti giliai apmąstytus sielos virpesius. Esu matęs jo personalinę paveikslų parodą. Nustebino jo pasirinktų paveikslų netikėti siužetai, kurie rodė menininko sielos jautrų nerimą. Savita realistine maniera nutapyti darbai, manau, buvo pakankamai gerai suvokiami ir Klonio gatvės budėtojams. Tai, kad parverstas tapytojas buvo suspardytas kartu su ant jo nukritusia Lietuvos trispalvę šį tą pasako, apie smurtautojų mentalitetą ir lojalumą mūsų valstybei bei jos simboliams. Dar anksčiau, kai televizijos žiniose išgirdau režisierės N.Karpuškaitės – Akelaitienės pasiryžimą paaukoti visas savo santaupas tam, kad padengti bent dalį N.Venckienei skirtos baudos, žinojau, kad tai ne šiaip sau koks viešas pasimaivymas. Ši menininkė turi savo pasekėjų aktorių grupę, kuri, kiek žinau labai gerbia savo vadovę už jos dvasingumą ir meilę savo šaliai, artimui ir visiems doriems žmonėms. Tikiu liudininkų parodymais , kurie papildyti ir filmuota medžiaga. Todėl drąsiai galiu teigti, kad mergaitė nebuvo perduota motinai teismo nustatyta tvarka, o paprasčiausiai pagrobta, panaudojant psichologinę ir fizinę prievartą, kas yra absoliučiai netoleruotina. Už tokią akciją, bei tokį jos vyksmą, manau, privalės atsakyit tie asmenis, kurie visam tam vadovavo ir vykdė, peržengdami tesimo sprendimą ir bendrahumaniškas moralės normas. Jei koks teisininkas Jovaišas nesieja moralės ir teisės, tai valstybė to negali sau leisti. Tai kartu, sakyčiau, lygiagrečiai esančios bendrabūvio normos ir jų privalu laikytis ir valstybės pareigūnams ir eiliniams piliečiams. Kalbėsiu atvirai. labiausiai bijojau, kad gali atsirasti tarp budėtojų – stebėtojų koks specialiai pasiųstas provokatorius, kuris taptų “violetinės minios” kaltės įrodymu. Taip nebuvo, tad tas pabrėžtinas mitinguotojų santūrumas dar labiau paryškina kontrastą, lyginant jį su neadekvačiais situacijai vykdytojų veiksmais. Prezidentė, prieš išvykdama į tolimą dalykinę kalionę, paragino atsakingas institucijas išsiaiškinti mergaitės ėmimo aplinkybes. Kai kurios, šturme dalyvavusios tarnybos pareiškė, kad jų pareigūnai elgėsi teisėtai ir todėl jokių vidinių tyrimų daryti nesiruošia. Nelieka nieko kito, kaip sudaryti Seime laikinąją komisiją, kuriai tektų rasti tas teisėsaugos jėgas, kurios tokį tyrimą atliktų ir komisijos narius su rezultatais supažindintų. Seimo komisija, be to, turi teisę kviesti pasiaiškinti ir apklausti visus valstybės pareigūnus, kuriuos komisijos narių nuomone būtų būtina apklausti. Reikia tikėtis, kad tokios komisijos pirmininku netaps koks V. Mazūronis, S. Šedbaras ar panašaus kirpimo politikas, nes tada tiriamasis darbas būtų eilinį kartą sužlugdytas.

48komentarui trumpai2013-03-29 16:40

labai pritariu jusu komentarui/

53-am2013-03-29 16:38

Nieko nesiskiria nei socdemai, nei konservatoriai, nei liberalų sąjūdis. Matomai, visus įmanoma kompromituoti, todėl jie visada gelbės tik savo kailį. Prisiminkit, kaip konservatoriai praeitoje kadencijoje dėl teisėjos neliečiamybės vieningai balsavo. O atrodė, kad ten padorūs žmonės. Arba kaip dabar pasirodė Masiulis, išsigando ir pasitraukė, nepanoro purvintis, todėl pasiūlė storulį, o partija neprieštaravo. O kodėl Puteikio nepasiūlė? Liberalų sąjūdis prieš rinkimus tą ponią patupdė į 16 vietą, vėliau{matyt po signalo} ėmė reitinguoti. Ir ji jau tapo šešta. Kaip tik to užtenka praėjus partijai 5 proc. barjerą. Todėl ir sakau, kad jie nelaisvi žmonės.

siūlau2013-03-29 16:37

gerb. eksperta, siūlau kreiptis į gen. prokurorą ir seimo komisijos pirmininką, narius, vaikų teisių specialistams, prezidentės patarėjams ir kt. su tokiais ar pan. klausimais: Tai pat pateikite straipsnio viršuje esančią nuotrauką (2012 gegužės 17 d. mergaitę užlaužtomis kojomis iš namų išsinešė mama su advokatu ) ir paklauskite jų, ką jie mato ir kokias išvadas daro: 1. Jūsų manymu, mergaitė išeina ar išnešama? 2. Jei išnešama, kaip manote, kodėl? 3. Ar vaikas nuotraukoje džiaugiasi ar matosi, kad jis rėkia iš siaubo? 4. Jei rėkia iš siaubo, ar nėra šalia Venckienės? 5. Jei nėra Venckienės, tai ko jis bijo? 6. Ar vaiko kojos sukryžiuotos? Kodėl? 7. Kodėl nesustojo, kai vaikas rėkė ir neišsiaiškino, ar jam kas neskauda? 8. Kas tas vyras prisilietęs prie vaiko? 9. Kas jam ten leido būti? 10. Kodėl artimuosius, senelius išvilko, o jo iš patalpų ne? ir t. t. Prisidėkime kūrybiškai, piliečiai. Jie mums 12 sek. įrodymą, o mes jiems - 1 sek. su daugybe klausimų ir pedagogų , psichologų išvadomis. Pvz. prašau pateikti" nusipelnusių" psichologų slušnio, pūro ir povilaičio išvadas. Ar jie mato nuotraukoje džiaugsmingą ar bent ramų vaiką? Ar vaikas savo noru ir ramiai palieka namus? Ir taip reikėtų kiekvieną dieną tuos" ekspertus" klausinėti.

uzsienis2013-03-29 16:35

aciu aciu aciu ekspertams/platiname ,kad kuo daugiau zmoniu paskaitytu si straipsni/mes uzsienyje gyvenantys pamate ta ryta kas vyko geguzes 17d iki siol labai domimes apie viska ir tikime ,kad galbut? teisybe isaiskes,nes tikime mergaite ir kad ji buvo tvirkinta ,tuo net neabejojame! labai geda klausytis valio pasisakymu ir isvis nesupranatame kodel jo neatstatydina? o seimo pirmininkas ,tai geda didziule isvis ! kaip ir jurkevicius atliko savo juoda darba! KADA LIETUVA TAPS PAGALIAU DEMOKRATINE VALSTYBE???????????

jonas2013-03-29 16:23

Tai viskas daroma pagal Rusijos Putino įstatymus(įsakymus).Kam dar neaišku. Priimsi sprendimą kitaip, neįtiksi Putino parankiniams.Juk jie organizavo pedofilijos bylą ir Kedžio sunaikinimą ?

Na,cukriniai runkeliai2013-03-29 16:21

dabar visai laisvai galima taip pavadinti, nes tokie saldūs buvote , kai lindote per rinkimus komunistams pabučiuoti į rudąjį tašką.Na, pabučiavote, skonis tas pats kaip ir per visus 23m. , tai kiek dar metų terliositės tuo komunistų ruduoju tašku. Ką prieš tai neužteko 50metų, ar jau skonį buvote pamiršę ir dabar ar jau ne laikas nusiprausti ir švaresnėmis akimis pažiūrėti Lietuvos žmonėms į akis.

Liucija2013-03-29 16:17

Premjeras Butkevičius ,kai Valys turėjo ateiti į Seimą ir prašyti panaikinti Venckienės teisinį imunitetą,tą patį rytą per LTV radiją pasakė,kad bus sudaryta komisija ir socialdemokratai balsuos už imuniteto panaikinimą.Taip socdemų vadas Valiui leido jaustis labai užtikrintam.Vienžo,-uždegė žalią šviesą.

-------------2013-03-29 16:16

Prokurorų elgesys aiškiai parodo,kad ne įstatymų vykdymas jiems galvoj. Ar tik nekyšo tam tikrų personų ausys? Ir ne tik ausys... Man niekas neįrodys, kad Venckienę reikėjoleisti suimti. Už ką? Kodėl tada nesuimti paties Valio.Juk jis, atrodo, automobiliu partrenkė ir sužalojo moterį?

ddd2013-03-29 16:09

as manau,kaip gi jie gali balsuoti pagal sazine,aisku jei ja dar turi,jei didzioji dalis seime sedinciu nera svarus. Taip balsuot gali tik visai issigime ir prarade zmoniskumaVaiko negaila,teta atiduoda sudorot. Kiek Lietuvoje tokiu zmoniu,kurie aukotusi del vaiko ir nesavo. Del tokiu dalyku yra kalti patys zmones. Jie gi tuos nezmones isrinko. Ir labai keista kad daug zmoniu nesupranta,kad tai ne tik Neringos ir jos seimos problema. ,tai visu musu reikalas

jo2013-03-29 15:20

Komisija turėjo peržiūrėti visą pagromą Klonių gatvėje apklausti ten buvusius žmones juk tai buvo galimai padarytas nusikaltimas valstybės vardu

Trumpai2013-03-29 15:10

Pedofilija ir žudymai.Adamkus ir jo aplinka.Taškas

Kažkas minėjo2013-03-29 15:04

Adamku, ar pamenate kaip apsiputojes vėbleno apie teisinguma ,kai dar mergaitė buvo saugi,taip kad tas ponas is amerikos uodega imerkes kartu su kitais ir košės privires nemažai LIETUVOS nenaudai.Regis kad iš to liūno jie nebeišlips sausi tik laiko klausimas kada blauzdos nebeatlaikys.LTR ,LNK, Rytas pedofilu irštva

kubilius2013-03-29 15:00

prisipirkau vandens patrankų,pakelsim policininkams algas ir nam vsio ravno.

Manau,2013-03-29 14:59

kad sąžiningai balsuoti už teisingą sprendimą gali tik visiškai laisvas žmogus.

Komentatorius2013-03-29 14:58

Citata iš LL pasisakymų: Eugenijus G., 2013-03-29 11:57 Nors kitokio sprendimo Neringos teisines nelieciamybes klausimu ir nesitikejau,bet as dar neatsigaunu. Ant kiek reikia buti apsimyzusiam akis, ant kiek reikia buti prisisikusiam, kad isnesti toki gedinga ir zeminanti visa Lietuva sprendima? Na kaip taip galima ir ko verti sitokie zmones? Manau,kad jie neverti nesioti zmogaus vardo-tai siuksles,kuriomis reikia atsikratyti-utilizuoti! Nejau jie taip isitikine jog niekam netruks kantrybe ir neprasides siuksliu naikinimas?

to2013-03-29 14:57

o ko žmonės tikėjosi balsuodami už socdemus ar konservatorius,niekas nieko nenori keisti lietuviams blogai tik kai jų namas dega,Jei prezidentės ir Butkevičiaus reitingai aukštumoje,tai negreit sulauksime prašviesėjimo,o geriančių daugėja,jų vaikų taip pat daugėja,bus daugiau aktyviai dalyvaujančių rinkimuose,tad pasveikinkime patys save su šviesiu rytojumi.

kazlėkas2013-03-29 14:55

Prezidentė kariūnams: nebijokite priimti sprendimų.....bla bla bla.... ,Prezidentė Dalia Grybauskaitė pažymi, kad visoje NATO tik trys šalys...blablablabla....., D.Grybauskaitė: Vyriausybės darbą vertinsiu tuomet, kai bus ką vertinti...blablabla......, D.Grybauskaitė: dėl euro reikia tartis su gyventojais...blablabla..., Prezidentė Dalia Grybauskaitė sako suprantanti, kad policijai trūksta finansavimo, bet pabrėžia blablabla..., ... po vakarykščio komisijos sprendimo gali ne kuriem kilti klausimų -o kas gi paskyrė p. valį į postą? todėl šiandien žinasklaida mirga pranešimais- prezidentė laaaabai užimta rūpesčiu brangiems Lietuvos žmonėms, todėl dėl ober-prokuroro valiuko nuveiktų nelabai gražių darbų tikrai yra NE PRIE KO.

Ǒ2013-03-29 14:54

Manau, kad ekspertai.eu turėtų pradėti diskusiją dėl mirties bausmės už nusikaltimus prieš Lietuvos tautą laikino sugrąžinimo. Poros metų užtektų, po to vėl galima sugrįžti į normalias vėžes. Pavyzdžiui, manyčiau, kad visi, kas davė leidimą Klonio pogromui, veikė prieš Valstybę. Nejaugi mes, Valstybė, turėsime tokius šerti ir girdyti kalėjimuose, kai yra žmonių, kurie miršta iš bado ir nuo smurto, sukelto valdžiažmogių? Labai labai abejoju.

Kristupas2013-03-29 14:52

Man jau senai kilo itarimai,ar ta visa pedofilijos istorija nesusijusi su Adamkumi ir jam artimais zmonemis ir norint apsaugoti valstybe nuo gedos dedamos visos pastangos tai istorijai uzgniauzti.Negali buti kad del keliu pedofilu,nors ir uzimanciu aukstesnes pareigas viskas slepiama,juk jie konkrecios valdzios neturi.Nezinau ka ir galvoti kazkas cia nesueina.

saulis2013-03-29 14:49

pirmininkas balsavimo diena jau buvo suderines veiksmus su valiu,tipo pasiule dar paskambint,gal vis tik duos irasa,jo ir dave,taip sutarta buvo del akiu,kad pats galetu balsuoti uz imuniteto panaikinima,priklausomybe nuo partijos

the mask2013-03-29 14:43

per 12,5 sekundžių Venckienė spėjo užsidirbti 6 prokuratūros kaltinimus, tame tarpe spėjo ir sambistą nukauti ir stankūnaitę kiaurai neperšaunamą liemenę kaip kokį čeburėką perkąsti. maža to per tas sekundes suspėjo padaryti neteisėtą psichologinę įtaką mergaitei ir dar visą eilę įstatymo pažeidimų. su tokiais gabumais galima filmuotis holivudo filmuose apie supermenus be dublerių.

Ǒ2013-03-29 14:41

Bernadeta, manau, kad valstybės kontrolierė Švedienė yra sąžininga, tačiau sutinku, kad išimtis tik patvirtina taisyklę.

Bernadeta2013-03-29 14:36

Niekaip nesuprantu,kaip galejo prezidente issirinkti generaliniu toki apuoka.Gal bijojo kad jos neuzgoztu protingas zmogus.Tik vienintelis jos pasirinktas favoritas Vasiliauskas labai energingas uzdarineti bankus.Jos komanda kazkokia paslaptingai seseline ir neturinti savo nuomones.Ka jie ten rezga prezidenturoje vienas velnias zino,todel save gerbiantys padejejai is ten paspruko.

Ǒ2013-03-29 14:35

Mieli ltvnews. online, aš vertinu jūsų nuoširdumą, kad ir koks jis naivus bebūtų, bet turiu pareigą jums pasakyti, kad niekas jokių sekundžių jums nepateiks, nes tai neįmanoma užduotis. Komisijai parodytos 12 sekundžių yra mozaika, suklijuota iš atskirų sekundžių ir milisekundžių, retušuota, konvertuota, diferencijuota, padidinta, sumažinta, persukta, užblūrinta, ir t. t. Nesvarbu, kokį intelekto koeficientą ir sąžiningumo indeksą šie tautos tarnai beturėtų, negalima iš jų taip tyčiotis ir dar labiau žeminti jų neturimo orumo. Tai draudžia Lietuvos Respublikos Konstitucija.

ole ole2013-03-29 14:29

taigi aiskiau negali büti-visas tas 12 minuciu Venckiene krioke kaip skerdziama,kandziojosi ir spardesi.

cirkas su ta komisija gavosi2013-03-29 14:29

Taciau ir Vytautas Saulis, ir Darius Valys ir toliau sekmingai valgo duonele, uz kuria sumokejo mokesciu moketojai.Taip sakant, tereikia tureti kiaules akis ir zema morale.O tada-tiesiu taikymu I lovi! Gal ekspertai eu galetu pagaliau ivardyti uzkulisinius "rezisierius" ir valstybes vadovus de facto bei tokius ir panasius klausimus uzduoti jiems tiesiogiai.Be brangiai apmokamu tarpininku...

manau2013-03-29 14:25

Siai bylai vadovauja Adamkevicius ir pedu klanas .o cia pieskos kuriem visiskai vienodai kas ka teis zudys ir kalins tame tarpe ir seimas juk mafija toliau dirba ir sprendzia nes tauta nesugeba atsirinkt kad tarnautu jiem o ne mafijai

Tautiniai ypatumai?2013-03-29 14:12

Sues greiciausiai tiesos siekianti zmogu, atsitokes, pastatys brangu paminkla isplaudami pilieciu babkes, ir situ kanibalu vaikaiciai nes geles prie nukankintojo. ... kas tai? ypatumai ar ligos proverzis? Tiesa tuo tarpu bus sushudinta, nuvailota.kaip visais amziais iki dabar. Tai yra maras makaulese. Tautinis maras....vergo samone... Ir taip nuolatos, kiek paminklu ir vainiku tiek tokiu istoriju..............tiek suklastotu nuvailot dalyku...

Evai2013-03-29 13:47

tai tau, Eva, is visos sirdies linkiu stankunaites gyvenimo

na2013-03-29 13:33

manau "sutvarkys" p.Neringa, tad jau laisvai liesis prezidento rinkimų kampanija, kaip buvo prieš rinkimus į Seimą, po Garliavos įvykių. Visuomeninkai, bukite geri pasiūlykite tinkamus kandidatus, nuo sisteminių "šaikų" iš kandidatų vistiek jokios naudos, tik blogis.

Eva2013-03-29 13:33

O aš manau,kad Venckienė susilaukė ,ko nusipelnė.. Ji iki šiol jautėsi aukščiau visko. Manau ,kad dukrelė turi būti su mama,o ne su tėvo žmogžudžio šeima, kuri jos dėka darosi sau piarą....

ceslovas2013-03-29 13:14

Gerbemieji pasakykit kada komunistams zmogus asmenybe? Tik jie ir ju vadai yra teisus ir jiems savu melas tampa tiesa. Del to jau 22 metus niekaip negali priimti desovietizacijos;dekagebizacijos; asmenines atsakomybes istatymu. Manau, kad del savo skuros tokie kaip valiai,dudos,verseckai parduotu ir savo vaikus. Geda klausyti kai valdzios atstovai, prezidente pliurpia apie teisine, demokratine Lietuvos valstybe. Su Sventom Velykom valdzios ir teisetvarkos demonai.

Galejote2013-03-29 13:10

uzduoti ir dar viena klausima:Kodel buvo salinami visi liudininkai,net namo seimininkai? Matyt pasityciojimas is teises buvo suplanuotas ir kiti ,,liudininkai,, buvo nereikalingi. O si mergaites nuotrauka turi buti tirazuojama uzsienio saliu ambasadose,zmogaus teisiu gynimo organizaciju bustinese su paaiskinimais. Jeigu isikisa zmogaus teisiu gynimo organizacijos,tai EZTT priima pareiskimus nagrineti be eiles. Ko jie labiausiai bijo,nes koziris yra Venskiene ivelti i nesibaigianciu teismu rutina,kad ji net neturetu galimybes paduoti pareiskima. Kuo daugiau kaltinimu,tuo jiems geriau. O si nuotrauka,be abejo yra visu situ bylu simbolis ir turetu naktiniuose kosmaruose pastoviai sapnuotis visai sitai susarai.

Mantas2013-03-29 13:04

Saulis tik paskirtas pirmininku sakė, kad komisija reikalaus neiškarpyto vaizdo įrašo, kvies į komisiją visuomeninės komisijos narius ir juos išklausys, kvies liudininkus, mačiusius kas vyko Graliavoje gegužės 17 d... Žodžiu, lyg tai norėjo būti objektyvūs. Tyrimo eigoje viskas pasikeitė ir tas pats Saulis, teikdamas seimui protokolinį nutarimą dėl vaizdo įrašo, per balsavimą susilaikė. Galutiniame posėdyje jam užteko tik 12 sek. įrašo, kuriame kaip supratome iš kitų komisijos narių paaiškinimo užfiksuotas momentas, kai Venckienė gynėsi nuo jai rankas užlaužusio valstybės pareigūno. Dabar Venckienė turės atsakyti už tai, kad gynėsi, o tas niekšas, kuris jau rankas laužė, atseit, vykdė teismo sprendimą. O vykdyti teismo sprendimą privalėjo vaikų teisių specialistai. Vakar buvo platinamas komentaras, kad vaikų teisių specialistės į patalpas įėjo paskiau, negu antstolė ir tie stribai. Tai prie ko iš vis čia Venckienė? Juk ji tuo metu buvo globėjos statuse ir turėjo mergaitę saugoti nuo smurto. Ir saugojo... Valdžia šitame reikale padarė aibes LR Konsitucijos ir ir Tarptautinės vaikų teisių konvencijos pažeidimų, o užsipuolė Venckinę, nes per jos atkaklumą išryškėjo kas yra kas Lietuvoje. Man, asmeniškai labai gaila, kad išryškėjo TS narių niekšiškumas ir nežmoniškumas, net ir tų krikščionių, kurie yra susilieję su ta partija niekšiškumas. Nebėra kuo tikėti...

PЄTRVS2013-03-29 13:03

Sprendimas susidoroti su Venckiene priimtas ne prokuratūroje ir net ne Seime. Prokurorai yra tik sprendimo vykdytojai. Seimo komisijos nariai veikė tik kaip aktoriai ir turėjo inscenizuoti tyrimą. Seimas balsuos irgi tik dėl akių.... Viskas turi būti sudėliota "įstatymiškai" bet nebūtinai teisingai. Nežiūrint į tai, aš tikiu, kad teisybė anksčiau ar vėliau išlįs, o kalti asmenys bus, jei nenuteisti, tai pasmerkti visuomenės tarpe...

gaila2013-03-29 13:02

bet klausimai nieko nebepakeis,šlubo vokiečio reikia,gaila tu kurie tarnauja blogiui jie ne tik save pasmerkia bet ir savo vaikus ir keliom kartom užtraukia gėda.Pardaves sąžine kam tu toks reikalingas,nebet tik PEDOFILAM juodiem darbam atlikt

Pikasas2013-03-29 12:55

RETRO 2012.05.07 ( dešimt dienų iki antro “šturmo” Klonio gatvėje) PEDOFILIJOS IR ŽUDYNIŲ SKANDALAS – TIK KRIMINALAS AR IR POLITIKA? Prasidėjo taip vadinama “D. Kedžio istorija” nuo išskirtinio pedofilijos atvejo. Išskirtinio todėl, kad yra nemažai pagrindo įtarti, kad tai buvo grupinis daugkartinis nusikaltimas, apie kurį žinojo, toleravo ir gal net atlygį gavo artimiausi mergaitėms asmenys – jų mamos. Prokurorai, politikai, valdininkai tada demonstratyviai atmetė daugybę D. Kedžio skundų dėl skriaudžiamų mergaičių ir tai jau pakvipo ne tik kriminalu, bet ir politika. Neapsiverstų liežuvis tokį tylėjimą pavadinti “teisėsaugos politika”, tačiau būtent politiniai akcentai prasiveržia tokiame atkakliame nusikalstamų veikų ignoravime. Ach, įveltas politiko patarėjas? Ach, kalbama apie teisėją, kuris su kažkuo kartu studijavo? Ir ojojoj – visa tai gali būti susiję su kokia slapta ar pusiau slapta žinyba. Informacija, kaip žinome, gavo visi aukšti teisėsaugos institucijų pareigūnai. Kai kurie netgi daug kartų. Jei, sakykim, tuometinis generalinis prokuroras A. Valantinas kažkada studijavo su teisėju J. Furmanavičiumi, tai jis turėtų būti netgi savaip suinteresuotas nuplauti nuo bendrakursio pedofilinę nešlovę bei paimti iš D. Kedžio jo teisėtai turimus ginklus. Kodėl nebuvo jokios reakcijos? Gal netgi tie ginklai buvo specialiai palikti, kad galima būtų lengviau D. Kedį “pakišti”? Po 2009m. žudynių Vilniaus teismas priima neskundžiamą nutartį dėl įrtarimų L. Stankūnaitei , Seimas sudaro laikiną komisiją šiai istorijai tirti , kuri nustato nepatenkinamą kai kurių tesiėsaugininkų darbą. Viskas vyksta lyg ir teisiškai logiškai. Ir staiga visa poliotinės kontrolės linija įstringa ir nutrūksta . Pradedama į kitą pusę “varyti su traktoriumi”, kaip ir žadėjo įtariamasis A. Ūsas. Pavarė. Tiek privarė, kad net ir specialistų – kriminalistų tyrimuose tiek privaryta painiavos, kad velnias ragus nusilaužytų. Prokurorai pradėjo skelbti savo “nuosprendžius” be teismo ir ignoruoti netgi tą informaciją, kurią jiems ant lėkštutės padėdavo žiniasklaidininkų pastangos. Žinoma, ne visų, o tik tų, kurie netiko generalinei prokurorinei versijai. “Paspringsta” žole D. Kedys, “nuskęsta” pakelės baloje A. Ūsas. Prasidėję tyrimai labiau panašūs į farsus… Betgi tai – taip pat politika… Daug kas supuolė aiškinti, kad “Teisingumą LR vykdo TIK teismai”. Pokvailiai suprastas šis Konstitucijos sakinys tapo svarbiu ginklu toms jėgoms, kurios pasiryžo šį skandalą žūt būt paskandinti nežinomybės pelkyne. Bet kuris Seimo narys, išdrįsęs prasitarti, kad tyrimą būtina tęsti iš esmės, vykdyti teismų procesą logine tvarka, buvo apninkamas dar sovietinio kirpimo teisės specų, visokių profesorių, docentų, kurie pavarydavo savo ilgas tiradas nuo pasišaipymų, įtikinėjimų iki atvirų grasinimų. A. Ūso garbę ir L. Stankūnaitės interesus ginančios politinės, teisininkų, valdininkų, žiniasklaidos jėgos gerai suvokė, kad, norint išsaugot jiems palankią padėtį gerokai sumenkusioje teisėsaugos sistemoje, jiems “D. Kedžio” istorijos tyrimas iš esmės gali labai pakenkti. Vieniems tai gali grėsti karjeros pabaiga, kitiems net ir teisine atsakomybe. Šios jėgos susitelkė į kumštį ir jau nuolat smūgiuoja be jokių moralinių skrupulų. Globėjai N. Venckienei – smūgis po smūgio, mergaitė ant kelio? – kliūna ir jai… Dar ir koncertuoti sugalvojote? Nu, nu, nu tokiems tvarkos pažeidėjams. Nors šių “kumštinių” jėgų Lietuvoje ryški mažuma, sudaranti gal tik vieną kitą procentą, o su aplinka neviršyjanti ir 10 procentų, tačiau esmė jų – konkrečios neribotos galimybės. Jei koks Kėdainių apylinkės teismas sugeba savo nuosprendžiais varyti į neviltį bet kokias teisingumo paieškas, nesiskaityti su Konstitucija ir įstatymais, tai ar gi tai ne politika teisėje? Liūdniausiai atrodo tas faktas, kai didžiosioms Seimo frakcijoms “stovint po medžiu” ar netgi visaip teisės ieškotojus pravardžiuojant, tą politinę – kriminalinę nišą suskumba užimti marginalinės jėgos. Pavieniai susikompromitavę politikai ar įtartini kai kurie žiniasklaidininkai bando apsimesti mergaitės gynėjais, nors praeityje “vilkais po mišką bėgiojo” ir dabar į tą patį mišką dairosi. Todėl labai keistai atrodo tie sąžiningi politikai ir žurnalistai, kurie nuoširdžiai darbuojasi teisingumo naudai kartais, deja, kartu su politiniais marginalais. Ar visuomenė sugebės po tokio ilgo laiko atsirinkti , kas buvo kas per visą šią istoriją, tenka net labai suabejoti. Laiko iki Seimo rinkimų dar yra. Teks po truputį aiškintis ir šią situaciją. Negalima leisti, kad įtartini, ilgus šleifus tempiantys asmenys bandytų pasišildyti prie šios “bylos – žudikės” laužo.

KGB pedofiline banditu mafija2013-03-29 12:52

per VSA ir prokuratura klaidina ir D.Vali ir Prezidente:) Bet...manau jog jie jau patys save baigia suvaryti i "tupyka" :)

life is movement2013-03-29 12:52

Visi mąstantys lietuviai žinojo, kad taip baigsis, pedofilinis traukinys sutraiškė mūsų Tėvynės praeitį ir dabartį . Bet ar ne laikas pažangiajai visuomenei suprasti, kad tauta privalo perimti valdžią į savo rankas, reikia pradėti mokytis demokratiškumo, kurti bendruomenę, kuri būtų neabejinga savo šalies ir jos piliečių gyvenimui. Korumpuotas partinis elitas pats valdžios neatiduos. Dalis visuomenės buvo ir bus pedofilinio klano rėmėjais, kadangi jie yra abejingi bet kam kas vyksta mūsų šalyje. Ekspertai labai taikliai ir ironiškai išnarsto visų valdančiojo elito reikaliukus, dabar gal visi dori tautiečiai bandykime keltis ir jungtis ne žodžiais bet darbais. Jeigu mes tik rašinėsime komentarus, mūsų valstybėje situacija nepasikeis, reikia pradėti veikti.

kai labai2013-03-29 12:41

reikia ikist i kamera, tai girdejau, imeta milteliu i kisene, o tada "dorojasi teisiskai" ir nusikaltima ir straipsni suranda. Tokiu atveju aprasyta ne syki. Kodel sikart kitaip?- ismete 12 sekundziu. Keista.

Romas2013-03-29 12:37

Mūsų broliai valdžioje renkasi Barabą,nes toks gyvenimas žymiai patogesnis,ramesnis, pelningesnis. Deimantės tėvelis Kedys, tikėjosi pagalbos iš mūsų teisėsaugos institucijų,kaip tos institucijos jam "padėjo"mes visi puikiai žinome,jis buvo paprasčiusiai nužudytas. Komisijos nariai, atiduodami gerb. Venskienę, tai pačiai teisėsaugai,įkala pipmą vinį į jos karstą,ar kartais mūsų broliai,esantys valdžioje,nedaro baisios klaidos,kurios jūs negalėsite nusiplauti. Senatie terminas 8 metai,rodo, kad prokuratūrai mato gerb. Venskienę,kaip didžiulę nusikaltėlę. Kada ji jokių nusikaltimų nepadarė,tik gynė vaiką. Kaltinimai kelia juoką,o gal jie taip susidoroja su tikra opozicija? Papildymas,jau Venkienę buvo bandoma nužudyti du kartus,tik atsitiktinumo dėka buvo išvenkta tragedijos.Kai buvo grobiama Deimantė,jai privati anstolė vaicechauskienė, jai sąkė,kad tu galėsi pasimatyti su savo augintojais senukais,bet ji žiauriai apgavo vaiką ir jai melavo,tas melas tesiasi ir dabar.

Kraujas2013-03-29 12:25

verda dėl tokios neteisybės. Čia pat šv. Velykos, bet seimūnai nebuvo mielaširdingi. Davė leidimą su gerb. N. Venckiene susidoroti, ją suimant. Tegu nebus Jums linksmos šv. Velykos. O po N. Venckienės sudorojimo tegu Jus amžinai persekios baimės šmėkla. Juk suprantate, kad elgiatės nesąžiningai, tai kodėl taip elgiatės? Ar turite, ką slėpti ir bijote , kad jūsų tamsios paslaptys bus paviešintos? Atsiprašau tų, kurie neturi ko slėpti ir elgiasi pagal sąžinę.

niekaip2013-03-29 12:25

negaliu suprasti,kurie turi ginti žmones,nuo nusikaltėlių-ATIDUODA MERGAITĘ TAI ,KURIĄ JI KALTINA BAISIU NUSIKALTIMU.....gal iš kreivų langų pilies geriau matosi,manau tame pastate niekada nebus teisingumo,turi pasrtatyti kitą pastatų,ir priimti kitus žmones apmokytus vakarų demokratijos specialistų,kur -SĄŽINĖ IR PADORUMAS AUKŠČIAU VISKO

oi negaliu2013-03-29 12:23

Jūs geras žmogus. Kaip ir jūsų šeimininkai............kritau :)))))))))))))))))))))))

manau2013-03-29 12:18

ten dirbančių ,kai kurių žmonių sąžinė tokia pat kreiva ,kaip ir langai,pagal spalvą dar ir juoda....tik kista ,kai teisme meluojama,už tai niekas nebaudžia,nei stankūnaitės,nei pareigūnų....ar tai ne melas,prisiekiamas ant konstitucijos.......paskutinis CIRKAS buvo ūso teismas.......žmonės ujuk nekvaili viską mato ,kokius valdiškus "pareigūnus "turim,dar itr algą turi mokėti

Romas2013-03-29 12:15

Mūsų broliai valdžioje renkasi Barabą,nes toks gyvenimas žymiai patogesnis,ramesnis, pelningesnis. Deimantės tėvelis Kedys, tikėjosi pagalbos iš mūsų teisėsaugos institucijų,kaip tos institucijos jam "padėjo"mes visi puikiai žinome,jis buvo paprasčiusiai nužudytas. Komisijos nariai, atiduodami gerb. Venskienę, tai pačiai teisėsaugai,įkala pipmą vinį į jos karstą,ar kartais mūsų broliai,esantys valdžioje,nedaro baisios klaidos,kurios jūs negalėsite nusiplauti. Senatie terminas 8 metai,rodo, kad prokuratūrai mato gerb. Venskienę,kaip didžiulę nusikaltėlę. Kada ji jokių nusikaltimų nepadarė,tik gynė vaiką. Kaltinimai kelia juoką,o gal jie taip susidoroja su tikra opozicija?

Kodėl?2013-03-29 12:07

Komentaras nuskrido į dausas, kodėl?

Nesuprantu2013-03-29 12:06

Vakar nesupratau, kodėl tas dvylika sekundžių įrašo komisija turėjo žiūrėti spec.patalpose (berods 006). Kiek supratau, tose dvylika sekundžių buvo Venckienės smūgis sambistui, jei neklystu. Vaidyba, daugiau nieko, juk rezultatas buvo padiktuotas iš anksto. Kiek galima murkdytis tame melo okeane?

Vita2013-03-29 12:01

aciu Jums,ekspertai.Ramiai,nesiblaskant atliekat grandiozini darba.Lenkiuosi Jums.Tesaugo ir telaimina Jus Dievas.

Hm2013-03-29 12:01

Po Smaukūnaitės prašymosi į Anglija, iškilo rimtos abejonės dėl mergaitės sveikatos... Ne per seniausiai purvasklaidos lyderis lrytas. lt skelbė, kad mergaitė tarytum pasisakys teisme apie patirtas "baisybes" Venskienės namuose, vėliau tyla, o po to stankūnaitės prašymas nuimti apsaugą ir paleisti ją su mergaite į Anglija... Kada, kas, paskutinį kartą, iš vaikų teisių apsaugos tarnybos lankė mergaitę ir pasidomėjo ar jos teisės į vaikystę nepažeidinėjamos, kokia jos psichologinė būklė, ar ji dar gyva???

pensininkas2013-03-29 11:58

Kas galit patvirtinkite, jog už Venckienės pasodinimą net kalėjiman, balsavo socialdemokratai Pavilionienė ir Saulis, konservatoriai Adomėnas ir Matulas, liberalai Kuodytė ir Simašius bei prie jų prisijungęs kažkas lenkiška pavarde. Jei taip, tai socialdemokratų-konservatorių-liberalų koalicija tuo pareiškė, kad Klonyje gegužės 17 d prieš taikius gyventojus ir mažametę smurtavo ne 240 policininkų padalinys, vadovaujamas privačios antstolės, o Neringa Venckienė prieš juos. Graudu ir skaudu, nebėra ką rinkti į Seimą.

Jo (VaidasVDS)2013-03-29 11:57

"Vaizduotės dėka įsivaizduokite vieną iš savo primityviųjų protėvių iš tų laikų, kada jie gyveno urvuose – neaukštą, deformuotą, purviną, urzgiantį nerangų vyrą, stovintį išskėstomis kojomis, su pakelta lazda, kvėpuojantį neapykanta ir priešiškumu, kada jis įtemptai žiūri tiesiog prieš save. Toks vaizdas vargu ar išreiškia žmogaus dieviškąjį kilnumą. Bet leiskite mums išplėsti šitą vaizdą. Prieš šitą gyvą žmogystą sėlina kardadantis tigras. Už jo nugaros stovi moteris su dviem vaikais. Tuoj pat jūs suvoksite, jog toks vaizdas išreiškia pradžią tam, kas didele dalimi yra gražu ir kilnu žmogiškojoje rasėje, bet abiejuose vaizdiniuose yra tas pats vyras. Tiktai antrajame vaizde jums yra pateikta išplėsta perspektyva. Jūs čia matote šito besivystančio mirtingojo motyvaciją. Jo požiūris tampa pagirtinas, nes jūs jį suprantate. Jeigu tiktai jūs galėtumėte išmatuoti savo draugų motyvus, kiek daug geriau jūs juos suprastumėte. Jeigu tiktai jūs galėtumėte pažinti savo bičiulius, tuomet jūs galiausiai įsimylėtumėte juos." Šaltinis: "Urantijos Knyga"

Basa2013-03-29 11:55

Geri klausimai, didžioji dalias tautos nori gauti į juos atsakymus. Bet labai abejoju, ar atsakymai bus. Tie, besieliai, žuvies akimis ir atvėpusia apatine lūpa - tarnauja Klanui. Jie jau parodė savo tikrus veidus. Ten neberasta nei sąžinės, nei garbės nei orumo. Gyvuliška kova už parazitišką būvį ir tiek.

Benas2013-03-29 11:54

Mano nuomone iskrypeliu orgijos, kudykio grobimas tai eilinis prezidentu, seimo, vadovybes pasityciojimas is Tautos, kad ir ka jus bedarytumete mes jus ar jusu Tauta murkdysime dumble. Ar gali doras prezidentas, gerbentis save stebeti taip ramiai? Tik nereikia aiskinti, kad cia teisesaugos reikalas. As nemanau, kad teisesaugai malonu vykdyti uzsakymus, zinant kokie zmones valdo Lietuva

ruta2013-03-29 11:41

Mums , eiliniams Lietuvos pilieciams , susidaro ispudis , kad prokuratura turi dideliu problemu ir su rega ir su klausa . Mato TIK formalu istatymo traktavima . Kur pasimete esminis dalykis - TIESOS pajeska ? Kur morale , padorumas , sveikas protas ? Nezinau , kokio lygio reikia buti nieksu , kad elgtis taip izuliai ?

Rimgaudas2013-03-29 11:31

Laikas jau nebeklausti, o reikalauti. Jei žmonių kalbos GP nesupranta, reikia kalbėti gyvuliškai.

ruta2013-03-29 11:28

Pagarba Ekspertai .Eu !

nuomone2013-03-29 11:25

Valys -bailys, kitaip nepavadinsi. Ar ne laikas mums pasirodyti visiems viešumoje, kol nenugalabijo p. Neringos, nes tikslas jų aiškus: padaryti nelaimingą atsitikimą . Ar tada ramiai miegos mūsų seimūnai, vaicekauskienė, černiauskas , kuris po repeticijų su savo vaiku( kuris beje, kaip jis pats sakė, svėrė gerokai mažiau), tempė spiegiančią jam svetimą mergaitę? Ar jis tokią teisę turėjo, gerb. Valy? O kaip ,ar matėte gerai raudoną kaldrytę, kurią anstolė kaip vagis neramiai grūdo į DANIJOS krepšį.. Tai kam anstolei tas raudonas didelis krepšys einant į vykdyti teismo sprendimą. O kokia misija vaiko specialisčių, ar įasakyti mergaitei,,dabar ar po minutės"? Kada gausime visus šiuos atsakymus? Gal kai nebebus ,,pūlinio? Gerb. Venckienės?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi