Liepos 2 dieną per spaudos konferenciją, kurioje buvo pristatytas Lietuvos sąrašas, atsakydamas į žurnalistų klausimą, kodėl jį pristatant nedalyvauja Darius Kuolys, teatro kritikas Valdas Vasiliauskas sakė, kad žinomas visuomenininkas jau seniai yra apsisprendęs pats į politiką neiti, bet žadėjo šią iniciatyvą remti ir prisidėti šį sąrašą sudarant.

Naujausi

Komentarai (140)

Rikiuoti
karolukas2012-07-13 17:47

Buvo proga Kaušpėdui ką nors pasakyt Grybaitei apie Garliavą.

Stebėtojas2012-07-13 14:08

Lietuviai jau tokie žmonės - nei patriotizmo, nei savigarbos. Dėl to ir turime tokią, atseit, "valstybę". Ledų pažeria iš vertolioto koks klounas ir balsuoja mužikėliai.

Benas2012-07-13 03:30

Kuoliu negalima pasitiketi ne vienu zodziu. Jis yra liberalas ir tuo viskas pasakyta. Koks ten buvo suvaziavimas? Berots santarves ten dalyvavo admkus neteisetas prezidentas, doskas kuris smeizia Lietuva, aleksandraviciu ir i juos panasus. Portalas ,,tiesiai sviesiai" raso, kad tai bus soraso sarasas o kad du vienodi pavadinimai ,,Lietuvos sarasas" tai daroma specialiai, klaidinti zmones. Ten rasoma, kad tokie variantai buvo jakutijoje ir dar vienoje srityje.

Grafas "patvorinis"2012-07-12 13:22

Nieko nebūna neatšaukiamo, todėl ir raudonųjų "pagrindinis sąrašas" bus tik raudonųjų. O DRĄSOS KELIAS pateiks savo sąrašą, patvirtintą Neringos. Blogiausiu atveju, kuolių ir/ar vasiliauskų sudarytieji "pagrindiniai sąrašai" DK rinkėjų bus ŠVARIAI išreitinguoti. Vienareikšmiškai. Taigi visi DRĄSIEJI, KOMPETENTINGIEJI, TEISYBĖS SIEKIANTIEJI PILIEČIAI, visi visi visi pirmyn į DRĄSOS KELIĄ. ŠALIN ĮSIŠAKNIJUSIĄ IR PERPUVUSIĄ RAUDONĄJĄ MAFIJĄ.

Mums taip ir reikia2012-07-11 21:07

Tai jums ačiū(ekspertai.eu). Kova jau pralaimėta ir visi sėdėsime prie suskilusios geldelės, nes vienas kito negirdime, todėl, kad esame kurti ir akli.

Kindziulis2012-07-11 20:32

jau per vėlu.LL paskelbė tikrąjį Lietuvos sąrašą.Šito jau niekas neprivatizuos,bus visaliaudinė nuosavubė.

Kindziulis2012-07-11 20:28

ne,televizijoje netikras šienas.Reikia Seimą ravėti.Einam,kas mokat.

Kindziulis2012-07-11 20:18

ačiū už komentarą.

alfa Kindziulis2012-07-11 19:55

ramybės,aš ne Nakas.Pritariu Nakui, pritariu patvoriniams ir Drąsos keliui,bet aš tikrai alfa Kindziulis.Tik atkreipkit dėmesį į mano konstrukciją.

Vytautas Jusaitis2012-07-11 15:34

Taip Nagli,nesuprantu D. Kuolio puolimo is dar pries kelias dienas buvusiu bendrazygiu puses. Kaltinimai apsurdiski dvidesimties ir desimties metu senumo ir svarbiausia jokio pagrystumo,tik abstrakcijos. Kad Kuolio ir Adamkaus keliai issiskyre Dariaus iniciatyva,tai jam tik garbes prideda,reiskia linijos nesutapo. Galima ieskoti klaidu,ir rasti,kuris ju nepadaro,taciau ieskoti sapeliu,tiesiog negarbinga. Nagli,paprotink savo kolega Sauliu,per daug isijaute,net nesmagu.

Pagal kompetenciją2012-07-11 14:23

Alfa-Kindziuli, eik "šieno ravėt"į LNK televiziją. Tai darbas pagal profesiją.

Trūksta logikos2012-07-11 14:19

Drąsos kelio partijai šis pavadinimas(Lietuvos sąrašas) būtų tikęs, o D. Kuolio registruotam visuomenininkų judėjimui pasivadinti Lietuvos sąrašu netinka. Kodėl? Nėra jokios logikos, ponas Jonai. Juolab, kad pavadinimas gimė vilniečių, o ne garliaviečių galvose. Baikim spekuliacijas šia tema, geriau galvokite , kaip abiem pusėm suartėti, o ne kaip dar labiau nutolti.

Naglis Puteikis2012-07-11 05:03

Visą gyvenimą bendrauju su visuomenininkais, viešojo intereso gynėjais ir padedu jiems kaip galiu. Jaučiu jiems skolą, ypač dar ir Kuoliui, nuo to laiko, kai jie ir pirmiausia Darius Kuolys ėmėsi ginti 2006 m. policijos nukankinto eseisto Gintaro Beresnevičiaus garbę ir jo našlę, o aš, būdamas Klaipėdoje, neprisidėjau, nors norėjau. Vis guodžiausi, kad per didelis atstumas iki Vilniaus ir kad vilniečiai patys savarankiškai suras teisybę G. Beresnevičiaus nužudymo byloje. Darius Kuolys vienas iš pirmųjų organizavo peticijų rašymą, kad policininkams sadistams būtų iškeltos baudžiamosios bylos. Deja, gyvenimas parodė, kad teisėsaugininkai savų teisingumui neatiduoda ir valdžia visas peticijas išmetė į šiukšlių dėžę. Tada visuomenininkai ir vėlgi Darius Kuolys dėl kitos bylos ėmėsi kitokių priemonių - piketais ginti kito tamsiomis aplinkybėmis nužudyto žmogaus - pareigūno Vytauto Pociūno garbę ir jo našlę. Ir vėl norėjau dalyvauti, ir vėl iš Klaipėdos pasirodė tarsi per toli, ir vėl galvojau, kad vilniečiai patys pasieks teisingumą. Deja, gyvenimas irgi parodė, kad nei peticijos, nei piketai valdžios nė kiek nejaudina ir valdžios smurto nestabdo. Nedalyvavęs anksčiau minėtose Dariaus Kuolio organizuotose akcijose už teisingumą, jaučiuosi tiems kovotojams įsiskolinęs, todėl jiems visokeriopai padedu. 2011 m. po susidūrimo su dviem policininkais sadistais dėl prekybos vaistažolėmis prie turgelio Kaune neva be leidimo 73 metų vaikų darželio auklėtoja Agota Ramanauskienė atsidūrė komoje. Tąsyk aš jau išmėginau lietuviškąjį teisingumą bandydamas kaip Seimo narys padėti surasti nukentėjusiosios giminaičiams teisybę. Deja, valdžios smurtas ir uždarumas pasirodė esą stipresni. Visi anksčiau minėti policininkai sadistai tebedirba, juos kruopščiai globoja aukščiausi teisėsaugininkai, aukščiausi politikai apsimeta, kad nieko nežiną ir žinot nenorį. Todėl smurtas Garliavos šturmo metu yra logiškas tokios politikos tęsinys. Nematydamas kito būdo, kaip padaryti Lietuvos teisėsaugą ir politiką europietiškomis, pradėjau skirti daugiau dėmesio visuomenininkams, viešojo intereso gynėjams: ėmiausi registruoti daugelį pavadinimų, reikalingų visuomenininkams; tokių kaip „Už teisingumą“, „Tie-sos“, „Lietuvos sąrašas“, dalyvauju visuose jų mitinguose, padedu jiems organizuotis, perku kreidą žodžiui TIE-SOS rašyti, popierių jų leidžiamoms „Aikštės žinioms“ ir pan. Viešojo intereso gynėjai šiuos pavadinimus naudoja iniciatyvinėms grupėms, internetiniams portalams, akcijoms, leidiniams, organizacijoms, kurios gina bendrąją gerovę.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-07-11 03:18

Manau, kad "Lietuvos saraso" partijos pavadinimas yra NELEGALUS, nes jame yra panaudotas visiems mums brangus zodis ir sio zodzio naudojimas turi buti aprobuotas, leistas tam tikros valstybines institucijos. Tai yra zodis Lietuva pavadinime neturi buti naudojams kiekvieno smikio nepriklausomai nuo issilavinimo ir pareigu. Nes kitaip turesime bardaka, ir Lietuvos vardo suniekinima. Visiskai aisku, kad Kuolio "Lietuvos sarasas" niekaip neatstovaus Lietuvos kaip visumos, o isreiks labai siaura spektra paziuru ir siekiu. Taigi naudojant ta pati principa, kuri panaudojo Kuolis, butu galima tada netoleruotinai naudoti tokiuose junginiuose..... Lietuvos morka, Lietuvos burokas, Lietuvos slakbaumas, .... kitaip tariant naudojant Lietuvos varda pavadinime turi buti gautas Valdzios leidimas.... Lietuvos ambasada Graikijoje, kaip pavyzdziui, nes ta ambasada atstovauja Lietuvai, visai Lietuvai. Taigi Kuolio sugalvotas ambicingas pavadinimas yra NETEISETAS saraso pavadinimas, kadangi tas sarasas TIKRAI neatstovaus Lietuvos, kaip visumos! Man tai taip atrodo, kas pradejo nuo AFEROS, tas afera ir uzbaigs.

Vytautas Jusaitis2012-07-10 23:19

Tenka apgailestauti,kad vieningo Lietuvos saraso ideja zlunga ir tai pats blogiausias scenarijus Lietuvai. Nesiimu ieskoti kaltininku del atsiradusios takoskyros tarp ,mano supratimu,lygiareiksmiu lyderiu D. Kuolio ir N. Venckienes,taciau kad judejimui suduotas nogdaunas,tai faktas. Lyderiai turetu ieskoti salycio tasku ir bendros veiklos krypciu,nes sarasas galintis atnesti norimu rezultatu turi buti sudaromas is nesibolotiruojanciu ,dideli visuomenes pasitikejima turinciu ir nepriekaistingos reputacijos pilieciu sudarytos atrankos komisijos,kurioje butu atstovaujami organizacijos ir judejimai pariteto pagrindais. Manau,kad kai kuriu veikeju D. Kuolio puolimas ir menkinimas naudos niekam neatnes,tik gilins priespriesa ir zlugdys bendra tiksla. Kai kurie komentatoriai nori menkinti Kuolio inasa i Tautos svietejiska reikala. Deja cia daug rasiusiu viska suveda i Drasos kelia,bet tada pakratykite atminti ir prisiminkite tas laidas kuriose dalyvaudavo ir tas pats Vasiliauskas ir Dapkus ir kiti visuomenininkai ir ju keliamu negeroviu gimtadienis buvo zymiai anksciau nei pedofilijos skandalo pradzia. Taigi gerbiamieji,nustokime dalintis medalius,dar per anksti,pirma reikia laimeti,o kad laimeti reikia bendro fronto. Jeigu intelektuali,visuomenininkai,kulturos ir mokslo zmones ir Drasos kelias eis atskirai,gali atsitikti,kad daugiamandates bus pralaimetos,o vienmandatese rezultatai del konkurencijos gali irgi buti labai menki. Zmones tikejosi vieningos jegos,kuri gali ka nors pakeisti,bet matydami nesutarimus ir vieni kitu niekinima,palaikys tik verzimusi prie lovio. politika-kompromisu menas,o ambicijos su kompromisu niekaip nesiderina.

Grafas2012-07-10 17:13

Nulis sveikų yra toks Kuolio atsivedamas "elitas", jei jis NENORI / BJAURISI ar NESUGEBA prisijungti PRIE TAUTOS "PATVORINIŲ", KURIE AKYSE AUGA IR NUO PASIPIEŠINIMO KRIMINALINIAM PEDOFILŲ NUSIKALTIMUI JIE JAU APIMA, MATO IR PLANUOJA KAIP IŠSPRĘSTI RAUDONOSIOS MAFIJOS SUNAIKINIMO LIETUVOJE PROBLEMAS. O kas yra tas "elitas"? Kuoliniai "elitai", tarpusavyje išsidalinę aukščiausius postus, privilegijas, profesorystes (pvz. , kaip bukasis Lapinė Kepurė), tačiau iš esmės dažno "patvorinio" nė puspadžio neverti. Tarp "patvorinių" yra daug aukščiausio lygio įvairiausių specialistų, tikrų profesionalų, altruistų, kuklių, be galo darbščių ir kūrybingų Žmonių, ne kaip mafijiniai, kurių tik liežuviai išmiklinti, ambicijos putoja, nors patys yra tušti, piktybiški, savanaudžiai materialistai ir galvoja tik apie save bei "svajakų" kišenę. Jie jau - išsigandusios atgyvenos, kurios tai supranta, todėl taip trokšta prisiplakti prie "patvorinių" ir ant jų nugarų vėl išplaukti prie "karmuškės". AR LEISIMĖS VĖL APGAUNAMI?

alfa Kindziulis2012-07-10 04:20

manau,kad jie vistik ne tokie kaip mes;jie loviniai.Niekas manęs neįtikins,kad jie negalėjo balsuoti prieš Neringos Venckienės imuniteto panaikinimą.Keli balsavo ir gyvi.Jie neapkenčia Venckienės ir patvorinių,taigi nėra jie garbingi žmonės, yra kitokių žmonių:Matelis labai šiltai bendravo su patvoriniais.Tai svarbu.

jonas2012-07-10 01:48

JUS ESATE TEISUS-BIJOKIME KUOLIO IR MRDALINSKO.DAR OZELIUKO>>>

jo2012-07-10 01:04

kazkoks truputi pamires tas taip sakant "atsnaujines" tireju tinklpis, nu nepikit, bet neidomus

Irma2012-07-10 00:02

Tikrasis vardas yra Mohandas Karamchand Gandhi. Mahatma -tai tam tikros pagarbos titulas.

Irma2012-07-09 23:48

Smagu kovoti už abstrakciją: už teisingumą, už laisvę. Bet tam tikru momentu reikia prieiti prie konkretumo. Tuomet ir išryškėja, ką kiekvienas turėjo galvoje, sakydamas šias gražias abstrakcijas. Jei atsisėstumėte į seimūno kėdę, pamatytumėte, kaip nelengva ten kažką padaryti, net ir labai norint Lietuvai tarnauti. Tiek daug keistinų dalykų, į visus neįlįsi. Reiškia, reikia gerai pasirinkti, kas , ką ir kaip nori keisti. Vienas nieko nepadarysi, reikia rasti bendraminčių, kurių realiai labai nedaug. Yra ir dorų žmonių, bet jie, paprastai, nemoka susitarti ir susikalbėti. Šalia to, ką bedarysi, visi aplinkiniai nepasitikės, nes tu juk iš Seimo, reiškia , prie lovio. Niekas, niekada nepasakys-gerai padarei, visi rėks, kad nieko nedarai. Tuomet ir tau noras praeis stengtis. Ai, tegu sau šūkauja... Taigi, norint keisti, turim keistis visi-ir tie, kur eina į Seimą per sąrašus, ir tie, kurie juos renka. Neskubėti vien kaltinti, neskubėti vien įtarinėti. Pirmiausia-mokytis išsiaiškinti labai konkrečiai , ką ir kokia kryptimi norime keisti. Ir turėti kantrybės, nelieti tik tūžmasties, kad nieko nedaro ar nesusitaria. Juk susitarti mes nepratę. Palaikykim tuos, kurie ryžtasi eiti į baisų juodinimą ir baisų žeminimą. Negalvokime, kad jie -antžmogiai. Jie tokie patys žmonės , kaip ir mes. Gal truputį drąsesni ir plačiau mąstantys. Padėkime jiems.

na2012-07-09 22:20

Dėl Macekeneco gal jis bolotirusis ten kur Tamoševskis. Tuose kraštuose jiems nepažįstamas žmogus nepraeis. Nežinau, kaip ji vertino tada, kai buvo politikoje , kodėl "iškrito" ir neperbėgo pas tamoševskį. Manau nereikia tokio stipraus 'filtro", nes visiems neįtiksi. Dėl Brunzos - gal reikės paramos. PVZ pavežėjimas .

LO.>2012-07-09 21:39

raskite kompromisą.Jau girdisi įvairių nuomonių. Juodieji kardinolai greitai pasinaudos nesutarimais ir iš musės išpūs dramblį. Tai Jums nenaudinga. Tiek Dariaus Kuolio sąrašas, tiek Drąsiaus kelio su Neringa partija reikalingos, kaip oras Lietuvai. Atmeskite ambicijas, vardan tos Lietuvos.Nenuvilkite Lietuvos žmonių, Jūs visa Tautos viltis. Greit prieš Jus prasidės purvamėžis, pačia šlykščiausia forma. Tvirtybės!

LO.>2012-07-09 21:23

:ponui. dėja Antanukas, niekada nekėlė jokių Lietuvos negerovių. Ponas Nakas neblogai "ravi šieną" Sekmės. Jūs protingas, todėl daug kam nepatinkate, geriau būtų, jei būtumete antanukas ir spakainiai miegotumete. O tai trukdote kevišų, ik dar kitokių karalaičių ramybę.

tadas2012-07-09 01:55

konservatoriai noredami suesti venckiene, susiede patys save, ju niekas neberinks, o degutiene ir kubilius daug padare pazeidimu.

Laukiam paaiškinimo2012-07-08 17:04

Manau, kad į Drąsos kelio sąrašą aiškumo įneštų pati p. Neringa. Dabar labai daug pasisakančių jos vardu, bet negirdime Jos balso. Pvz. kodėl sąraše atsirado St. Brundza, iki šiol niekur jokiais klausimais nediskutavęs, nedalyvavęs politiniame gyvenime, kodėl sąraše Maceikianecas - irgi niekas neatsakė, arba dirbęs VSD struktūrose Linas Petronis? Kas šitą sąrašą kuria ir kas už jį atsakingas? Turėtų tai paaiškinti N. Venckienė, nes tai labai svarbu .

alfa Kindziulis2012-07-08 15:32

VIENYBĖS PERPETUUM MOBILE. "Vienybės" šaukia nuo bačkos. Teisingai kalba, o su kuo ir prieš ką vienytis - susiprask pats. Vienijasi prieš [ bendrą priešą ] tik bendraminčiai,bendro likimo,bendrų interesų,bendrų siekių,bendrų tikslų... žmonės. Skirtingi negali vienytis,jie priešinasi,tarp jų - įtampa. Elektrikas pasakys - tarp skirtingų polių yra įtampa. Nesusivienys Venckienės šalininkai su Kryževičiaus šalininkais, patvoriniai su loviniais. Taigi,vienykimės kas su kuo.

alfa2012-07-08 15:15

deja dėl Dviračio žinių" nepataikėte į Seimą nekandidatuoju,o visa kita asmeniška.

tadas2012-07-08 14:20

o man nesvarbu,ar Kuolys ,ar baslys,ar Venskienės kovotojas už tiesą,jei pamatysiu sąraše bent vieną komunistą,ar valdžioje sėdėjusi,nebalsuosiu už tą partiją ,balsuosiu tik už tuos kuriuos pažistu ir pasitikiu.Išsivalykit sąrašus gerbiamieji nuo išverstaskūrių.

ponui alfai2012-07-08 13:35

Jūs labai kartojatės. Reikia naujų argumentų paneigti, kad nepretenduojate po N, Venckienės vėliava patekti į seimą. Tai įmanoma, bet būtų įdomu sužinoti kokius mokslus esate baigęs. Man norisi tikėti, kad esate vienas iš tų, kur Dviračio žiniose eilę metų "šieną ravite". Jei tai tiesa, tai pasikartos Valinsko projektas ir seime sėdės nauji Antanukai.

zemyna2012-07-07 21:47

viskas taip... Bet rinkeju uz teisinguma dabar yra koks 10 proc., ne daugiau. O jei norite mus dar padalyti i kelis sarasus,ka gausite? Po2-3 proc.kurie atiteks Viktoreliui ar socdemams.. kaip laimejusiems dauguma.Manau istatyma rinkimu zinote. Todel galvokite apie susijungima,o ne skaldyma. Kitaip ne vienas is tu' Teisingumo'sarasu nepraeis. Kartoju,mes turime tik po viena balsa... !!!

Kindziulis2012-07-07 21:18

patikslinu:Gandis vardas čia turėtų būti - Mahatma.

Kindziulis2012-07-07 20:39

manau,kad neklysti.

pusele2012-07-07 20:27

as nesuprantu KUOLIO man susidaro ispudis kad jis turi uzduoti suskaldyti DRASOS KELIO rinkejus ar as klystu?!

Būti seimūnu visai nieko2012-07-07 19:36

Kartais atrodo, kad šitos svetainės vyrukai labiau stengiasi papulti į seimą, nei tas jų kritikuojamas Kuolys. Pagyvensim - pamatysim. Juk 4m. gero gyvenimo neblogai, o už Venckienės nugaros ir galima šildytis. Pati N. Venckienė turbūt mieliau būtų dirbusi ramų teisėjos darbą, jei ne tos jos nelaimės.

Mano tokia nuomonė2012-07-07 19:25

Tai jūsų nuomonė . Mano ne visai tokia.

alfa2012-07-07 18:01

... o čia ir esmė ... " stovi aukščiau mūsų visų...". Nurimkit vis patvoriniai su savo Neringa, yra stovintis AUKŠČIAU jūsų.

alfa2012-07-07 17:54

visi,kurie kovoja už teisingumą reikalingi,be ne tie,kurie nori nušluoti nuo kovos kelio Neringą ir patys primti vedlio vėliavą.Ir kaip tik iš tokių "Trojos arklių" ir daromas kultas, o Venckienė atvirkščiai-naikinama.Taigi viskas apversta aukštyn kojomis.

Kindziulis2012-07-07 17:32

KOVOS UŽ IDEALĄ VĖLIAVĄ NEŠA KOVOTOJAS, O NE PATYRĘS POLITIKAS. Indijoje kova už nepriklausomybę-Indira Gandis,Lenkijoje kova prieš komunizmą-Lechas Valensa,Lietuvoje kova už teisingumą-Neringa Venckienė,ne [atsiprašau už pavardinimą] ne Kuolys,ne Songaila,ne Ozolas... Isitraukę į kovą politikai,inteligentai eina kartu po viena vėliava. Kova už teisingumą prasidėjo prieš keletą metų Garliavoje,savo esme,kaip kova prieš pedofiliją ir tapo kova už teisingumą prieš sistemą,nes sistema save susitapatino su pedofilais,beje ir ekonominiais,socialiniais nusikaltėliais,240 "basų" policininkų,raudona kaldryte ir baltom pirštinėm. Sistema nori sunaikinti kovos vedlį. Politiniai "poetai" net sukūrė odę apie "gėlę Daukanto vazoje",kito vedlio "sąrašą į lovį". Bus daugiau.

Mano tokia nuomonė2012-07-07 16:29

Man tai susidarė nuomonė, kad ltvnews. online sukurta labai siauram interesų ratui. Čia nekalbama apie Lietuvos problemas. Dėmesio centre yra tik Neringa Venckienė. Visi kiti, kurie bando reikšti savo nuomonę yra įvardijami, kaip Venckienės priešai. Pripažįstu, kad ji yra labai gabi teisėja. Ji, būdama seime, gali labai daug padaryti, tai yra pataisyti, pakeisti, ar sukurti naujus įstatymus, bet vienas žmogus nepakeis sustabarėjusios Lietuvos sistemos. Todėl Seimui reikia turėti ir ekonomistų, pvz, su tautininkais balotiruosis Lazutka, Kuodis, Rudys, stiprus teisininkas Saulius Arlauskas. Reikia žmonių, kurie apie verslą nusimanytų, apie švietimą. Aš noriu pasakyti, kad negalima visus kitus niekinti, o iš p. Neringos daryti asmens kultą. Labai juokingai atrodo sumitę vyrai, kurie aplipę apie jos sijoną. Tai taip varganai atrodo. Todėl Lietuvos sąrašas ir yra reikalingas, kad surastų daugiau būsimų seimo narių. Reikia, kad dalyvautų gabūs žmonės ir iš Panevėžio, iš Šiaulių, Klaipėdos ir kt. miestų. Seime yra 141 vieta ir ar pajėgs užpildyti tik Vilnius ir Kaunas.

Nepavydėkite2012-07-07 16:07

Lietuvos Sąrašas buvo pradėtas kurti daug anksčiau Vilniuje, Daukanto aikštėje. Žmonės patys siūlė žinomus, gabius asmenis ir metė į dėžutę Daukanto aikštėje, arba į svetainę "Už teisingumą". D. Kuolys nedaro viską vienas, jam talkina Vilniaus intelektualai, tai rašytojai, menininkai. Na užteks, pagaliau jums visiems vietos Lietuvoje, nepavydėkite D. Kuoliui. O, kad jis savo intelektu, pasaulėžiūra stovi aukščiau mūsų visų, tai reikia tik džiaugtis. Tokių žmonių Lietuvoje yra vienetai. Jis dirba dėl Lietuvos, o ne siauram žmonių rateliui, norintiems pakliūti į seimą.

Siūlykite2012-07-07 15:58

Turi kiekvienas teisę siūlyti kandidatus. Ir jūs tai galite padaryti. Pasiūlymus įmeskite į dėžutę Daukanto aikštėje, arba rašykite į portalą "Už teisingumą".

lionginas2012-07-07 13:50

Su visa pagarba p.Kuoliui,bet kas jam suteikė teisę sudarinėti kažkokį busimo seimo sąrašą,o gal jis nori prakišti savo chebriukę ir tokiu būdu pakviesti juos alaus bokalui.......

zemyna2012-07-06 23:16

visgi, jei patektu seiman nors 5-10 stipriu zmoniu,jau neblogai. O jei butu koks 15 -saunu. Neduotu miegoti ramiai valdantiems. Paziurekit,kiek buvo sukelusi 'bangu'Antikorupcijos komisija? Taciau, jei ir toliau lyderiai ziures tik savo ambiciju ir matys save tik pirmoj vietoj,nerasdami kompromiso,liudna. Juk turime tik po viena balsa. Negalesim balsuoti uz visus tris ar keturis susivienijimus? Todel,lyderiai,vienykites!!! . Jusu rinkeju nera taip daug,kad galetumet su tuo nesiskaityti.

balsavimo abejingumo esme2012-07-06 22:33

tikrai tautai reikia atgimimo. Ti kad taip neatsitiktu kaip atsitiko su Valinsko Prisikėlimu. Liberalkonservatyvzmo jau pakanka, socialdemokratija irgi jau eile metu valdydama privede prie krizes. Tikrai reikia daugiau stabilumo o ne vertybinio parsidavinejimo - o kas man arba partijai uz tai. Reikia priartejimo prie zmoniu, o ne partokratijos. Reikia burtis vertybiniu pagrindu, o ne partiniu. Nemanau, kad priklausymas partijai ir jai aklas parsidavimas jau yra vertybe. Pirmiausia pati partija turi buti tvirta savo principuose, o ne taip kaip si karta konservatoriai tapo liberalais. Koks gali buti konservatyvumas, jei jie susivienije su liberalais. Nemanau, kad konservatoriu ir liberalu vertybinis idealizmas toks pat. Kai as balsuoju uz konservatorius tai reiskia nebalsuoju uz liberalus ar atvirksciai, o cia valdzioj viskas imanoma, todel ir neatskirsi kas yra kas. Tad ko stebetis, kad zmones pasimete uz ka balsuot.

adomas2012-07-06 05:40

reiketu pencininkam ikalt i galva,jei vel rinks senaja seimo gvardija, tai is Lietuvos emigruos like dirbantieji ir valdzia nebetures is ko pensijas moket

adomas2012-07-06 05:32

na kazkas turi likt opozicijoi,kad jei kas,neleist tautai vel uzmigt 20 metu

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-07-05 23:18

"D.Kuolys į rinkimus neis, bet padės formuoti Lietuvos sąrašą" Toks pasakymas reiskia, kad Kuolys save pasistato PRIZIURETOJO roleje, kaip koks neetatinis Lietuvos prezidentas, o gal rezidentas, kas ji zino. Veiksmai rodo, kad panasu rezidento veiksmai. O kas tos pagalbos prase? Gal pats Kuolys saves paprase? Belieka tik pasakyti, oi kaip dr. Ruta Gajauskaite teisi. Cia galima pritarti ir alfa kometatoriui, kuris Kuoli sutapatina su Trojos arkliu.

alfa2012-07-05 23:01

Šitas Trojos Sąrašas nukreiptas prieš Venckienę,liberalkonservų valdžiai išlaikyti po rinkimų.Tai labai akivaizdu.DK sąraše jau yra intelektualų.Jeigu dar kurie nors intelektualai siekia teisingumo,tai ir jie kviečiami ir nėra jokio reikalo kurti atskirą sąrašą.Jeigu jie kuria atskirą sąrašą,tai reiškia,kad jų tikslas priešingas-po rinkimų išlaikyti liberalkonservus valdžioje.Tai ir durnam aišku ir nereikia čia tų saldžiažodžiavimų.

ona2012-07-05 22:26

drasos kelias mato ne viena problema, taciau pagrindine problema - teisesauga. drasos kelias sia problema isspres, tuo neabejoju.

Skaudulių yra daug2012-07-05 21:47

Drąsos kelias mato vieną problemą - Garliavos. Tai didelė bėda, nelaimė. Bet Lietuvoje tų bėdų, problemų labai daug, tai ir neištirtos žuvusių žmonių bylos, žmonių dingimas, žmonių sekimas ir beteisiškumas, emigracija, bedarbystė, verslo žlugdymas, valdžios korupcija. Galima vardinti ir vardinti. D. Kuolys į viską žvelgia globaliau ir mano, kad Lietuvos sąrašo idėja nesibaigs su rinkimais. tai kaip savotiška kontrolė valdžios struktūroms. Dar dėl Drąsos kelio partijos, nemanykite, kad atsidūrę seime jūs neturėsite spręsti kitų problemų? Juk nekalbėsite nuo ryto iki vakaro 4 metus tik apie Garliavą?

alfa2012-07-05 20:59

oho! jis net Venckienės bedražygiu apskelbtas! tai kas čia dabar? kodėl jis ne kartu su Drąsos kelio partija,kuri jau yra ir sąrašą turi, o kuria naują partiją? kam? tam,kad sumenkinti savo bendažygę? kas per abra kadabra,net gudriau už Valinską,tas atvirai sakė,kad eina TT ir D parijų balsus nuimti.

Paskaitykite Už teisingumą portale2012-07-05 20:44

Dabar tik perskaičiau portale Už teisingumą D. Kuolio kalbą Daukanto aikštėje. Mėgstam ar nekenčiam mes jo, bet turim pripažinti, kad šiuo metu labiau išsilavinusio žmogaus, turinčio daug idėjų, mes neturime. Jis nesibolotiruos, tai galite nusiraminti, kurie esate jam alergiški. Jis Lietuvos sąrašą ir visą judėjimą mato daug platesniu aspektu, negu mes suprantame. Dažnai taip nutinka, kad žmonės, turintys daug idėjų, būna nesuprasti.

alfa2012-07-05 20:39

atsiprašau VENCKIENEI vietoj Valinskienei

taaaip2012-07-05 20:38

didžiausias troškimas suskaldyti ir apjuodinti DK su Venckiene.Jie labai stengiasi.

alfa2012-07-05 20:37

Tai su kuo gi tartis? Valinskienei tartis su tais,kurie kuria partijas,koalicijas prieš ją? Ji gali tartis tik su tais,kurie ją palaiko ir tą jau daro.Kito kelio nėra.

alfa2012-07-05 20:23

gal gi šį kartą,po Garliavos tragedijos,vistik žmonės neapsigaus ir nebalsuos už saldžialiežuvius išverstaskurius,kiek jų dar beatsirastų.Kiek žinau dauguma jau apsisprendę balsuoti už Drąsos kelią-ten Venckienė,Nakas,Patackas ir kt.

Optimizmu nekvepia.2012-07-05 20:06

5 procentų gali neperžengti ne tik D. Kuolio, bet ir kitos dešiniosios partijos. Na, o jei ir gaus kuri nors 5-10 mandatų, ir kas iš to. Sėdės seime ausis suglaudę, o Lietuvai nulis sveikų. Provincijoj daug žmonių, kurie pastoviai balsuoja už kairiuosius. Už dešiniuosius daugiausia Vilnius, Kaunas ir kt. didesni miestai. Na, bet ką gali padaryti? Yra, kaip yra. Mes toki esame.

Vilčių laimėti mažėja2012-07-05 20:00

Kuo daugiau skaidysitės, tuo mažiau šansų laimėti. Mes turime tik po vieną balsą. Dešiniųjų elektorate yra daug tokių, kurie ar lis, ar snigs - balsuos už konservatorius. Tai dar atims balsų. Vienu žodžiu, susitarti nemokam, viską nulemia kvailos ambicijos ir Kudirkos žodžiai Vardan Tos... visai mums netinka.

zemyna2012-07-05 19:57

taip... pavyko Kuoliui igyvendinti savo ambicinga sieki. Taciau kokia is to nauda? Kas is to,kad saujele inteligentu ateis i seima,bijanciu zodi pasakyti,o tik tapsianciu kazkieno satelitu? Kieno? Liberalu,greiciausiai?!. Pavyko VSD jau pacioje pradzioje suskaldyti 'Sarasa',ka darysi,gal gerai ,kad is karto pasimate,kas yra kas? Kokia alternatyva nes Kuolys su savo keliais inteligentais? Teisingumo? Ekonomikos pertvarkos? Tautiskumo? Deja... Gaila. kad skaldosi,o ne vienijasi. Juk vien finansiskai neapsimoka kiekvienam atskirai? Gal Kuolys turi daug lesu,remeju? Gal... Taciau jei tie nauji susiveinijimai gaus po 1-2 proc. ,tai atiteks valdanciosioms,daugiausia balsu gavusioms jegoms. kaip to nesuprasti.? Kodel pasiduoda savo ambicijoms? Juk 5 proc. Kuolio partija tikrai neperzengs.

alfa2012-07-05 19:15

vienyti reikia rinkėjus, o tų saujelės politikų,partijėlių-ačiū, nereikia. Kai Garliava kovojo dėl teisybės,jie stovėjo po medžiu,net už medžio,neva jie nežino,kas ten teisus, o dabar prieš rinkimus lenda iš po medžių,prichvatizuoja-patentuoja net sąrašą,vien tai jau šlykštus savanaudiškumas-tai lovio žmonės,tokių nereikia. Jie buvo ir bus abejingi tautos žmonių skausmui. Reikia vienyti rinkėjus,šviesti žmones,kad galėtų atskirti politikus einančius į Seimą,kas jie tokie.

Reiktų rasti2012-07-05 16:28

kompromisus.

alfa2012-07-05 16:00

Manau,kad apie politikus ir rinkėjus reikia kalbėti atskirai. Politikų vienijimas eina į pabaigą. Kurių nesuvienijo gegužės 17 ir liepos 2 , tų jau nesuvienys joks Saliamonas. Iš jų opoziciniai politikai liks su Kuoliu ar po medžiu, o valdžios politikai liks su Vaicekauskiene ar su Seimo partijomis ir visa tai kitoje barikadų pusėje su Krylovo vėliava. Šiapus - vieningi politikai su patvorinių vėliava ir čia įvairių specialybių politikų,einančių į Seimą sočiai pakaks. Dabar esminis etapas-nešti patvorinių vėliavą į rinkėjus ir čia jau Tiesos žygis per Lietuvą. Būtent,patvoriniai eina į priekį,klupdami ir klupdomi,žudomi ir šmeižiami,galbūt Neringą uždarys į kalėjimą,patvoriniai eis į priekį ir jie daug pasieks,nežiūrint,kad iš kitos pusės girdėsis tik operetės apie susivienijimą,aikštės vazą ir kt.

Benas2012-07-05 12:14

Paskaitykite ..laivas laikrastis" ten rasoma apie partiju strategija. Inteligentas zmogus raso, kad Venskiene gali tureti 3-4 zmones kurie gali strateguoti sitame purve ir tam geriausiai tikti Radzvila. Kitu atveju ir be gero stratego nieko gero nelaukime bus sunku kovoti tiesmukiskai kai zinai kiek meslo viduje.

Benas2012-07-05 12:10

Kuo toliau nuo tokiu kaip kuolys. Jis yra liberalas jam geda kai eina Vilniaus gatvemis patriotinis jaunimas jam geda stoveti prie veliavaos su svastika ir ja vadina nacistine. Jis dalyvauja susibegimuose kur buna admkus, donskas, aleksandravicius ir i juos panasus zmones. Visu Tautu nelaime tai marksizmas, liberalizmas, globalizmas. Ju vaizduoteje nera ne patriotizmo ne Tevynes. pasiziurekite i dabartinius liberalus.

alfa2012-07-05 04:46

geros idėjos neįmanoma nusavinti ir sunaikinti. Jeigu ji žlugo,tai turėjo tam būti priežasti. Matyt tai nevisai gera idėja. Pergalvokit kas ne taip pas jus pačius ir neverkit,nekaltinkit kitų. Kas jums neleidžia realizuoti savo idėją,jeigu ji gera ir teisinga? Mano manymu,jūs tikėjotės per patvorinių galvas nujoti į Seimą,bet tie nesutiko,kad jūs liptut per jų galvas. Štai ir viskas. Neužtenka ant bačkos rėkti "už teisingumą",reikia tuo gyventi,kaip jau eilę metų patvoriniai. Iš po medžių išlindę norėjot pagriebti vėliava-na neišėjo ir tiek.

alfa2012-07-05 03:08

ir vėl iškraipymas-intelektualūs ir garbingi žmonės nenukanalizuoja,o jau papildo DK ir neabejotinai rinkimus laimės.Nukanalizuoti stengiasi tie "negarbingi",kurie kviečiami neina į DK sąrašą,o kuria savo sąraša į kurį galėtų infiltruoti "savus" žmones.

alfa2012-07-05 02:38

tai eikim kartu,kuriems skauda.Kodėl kai kas nenori eiti kartu su Garliava?

Nuomonė2012-07-05 02:33

Nėra ko gailėtis! Portalo valdžia įsinorėjo "liaudies pliurpalo" (atseit, vertingo bendravimo) pasiklausyti, tai pasiklausys ne blogiau, kaip kokiam "komryte" ar "ketvirty valandos". Kas nesupranta, jog vertinga nuomonė gali būti tik siaurame rate arba tik individualiai bendraujant, kur gali gauti per nosį, jei neatsakai už savo žodžius, tie tegul srebia tą šiuolaikinių pliurpalių jovalą nuo anoniminės bačkos! Va, irgi ką tik papliurpiau ir kam iš to nauda? Ai, pliurpaliams, nes dabar galima pliurpti apie ką papliurpiau. Ir man gerai, kad papliurpiau, ir kitiems, kad atsirado galimybė apie tai papliurpti. Ir visai nesvarbu, kad tai pliurpalas...

alfa2012-07-05 02:33

esmė aiški-DK ir jų saraše stiprūs žmonės ir sunku į jų tarpą infiltruoti savus,seną sistemą palaikančius.Todėl peršamas kitoks sarašas.

pritariu2012-07-05 02:30

o Dieve (193.219.10.130) says: 2012-07-04 15:24 koks liūdesys Neringos veide ir akyse. Jai ta politika visai neįdomi, ji aukojasi dėl vaiko, dėl mūsų,dėl Lietuvos. Meldžiu Aukščiausiojo Neringai sielos ramybės dvasios stiprybės kūno sveikatos. Saugok ir globok Neringą Viešpatie.

apie Klonio2012-07-05 02:09

gatvę žinau tik iš televizoriaus. Bet jūsų, besitaškantis purslais amsėjimas, man suteikia vilties, kad "raudonieji tiligentai" į sąrašą nepateks.

pensininkas2012-07-05 01:50

Man nepatinka toks D.Kuolio elgesys, nes jis save laiko kažkokiu pateptuoju, kuris gali vertinti kitus pats nedalyvaudamas rinkimuose. Labai keisti jo argumentai

Nesiginčykit - siūlau sprendimą2012-07-05 01:05

Siūlau Lietuvos sąrašą išplėsti į jį įjungiant ir DK. Ir bus išspręstas ginčas. Užteks visiems Lietuvos. Ir nesiginčykit.

Manau taip2012-07-05 00:59

Nesišildykite prie Garliavos nelaimės. Mums skauda dėl Garliavos, bet dar yra Eglės Kusaitės bėda, Pociūno neištirtas reikalas ir daugelis skaudulių. Negalima visko užmiršti, todėl Lietuvos sąrašas turėjo būti Lietuvos, o Lietuvoje ir Garliavos vėliava. Jūs šito nesuprasite, nes jums verkiant reikia valdžios, kad ir per Garliavos nelaimę.

alfa2012-07-05 00:55

vienijimosi keliai: 1.papildyti DK sąrašą,siekiančiais teisingumo.2.sukurti kitą sąrašą,infiltruojant siekiančiais išlaikyti seną tvarką.

joo2012-07-05 00:20

vel pradedate su tais 'inteligentais'. Nemanau,kad kas nors juos ignoruoja. Taciau inteligentai nori daznai stoveti po medziu,vadovauti ir nesitepti savo baltu pirsteliu. Ka imanoma pasiekti su tais inteligentais- liberalais,juk jau yra net 4 liberalu partijos.? Jau kiek metu sedi seime? Galesit rinktis is ju. Nemanau,kad Ozelyte cia kazkokias destrukcijas kelia. Kazkas tycia bando kirsinti. Nera idealiu zmoniu ,isisamoninkim. Reikia rinktis is to,ka turime. Svarbu ne zodziai,o darbai.

joo2012-07-05 00:11

pritariu .Tik taip.

jonas2012-07-05 00:10

kokia Daukanto gatves ideja? Jei kas masto, turi suprasti,kad po viena joks sarasas nelaimes.Tik apsijungti!!! Nepradekim skaldytis. Juk bus sukompromitavimui mestos vios imanomos juodos technologijos. Todel butina atsilaikyti nesiskaldant ir nezeminant vieniems kitu.Galesit sarasa reitinguoti.

alfa2012-07-05 00:09

tradicinė iškrypėlių taktika viską iškraipyti. Vis linksniuoja Daukanto a. vazoną. Tai, gegužės 17 primygtinai peršat užmiršti. Juk be gegužės 17 jokio vazono nebuvo ir toliau nebūtų buvę,visi būtų miegoję po medžiu. Tą ankstų gegužės 17 rytą,dar žemei geriant pralietą kraują ir aidint pagrobtos mergaitės klyksnui,per internetą sklido šauksmas visiems vykti į Daukanto a. prie prezidentūros. Šiandien jau viskas intensyviai trinama iš atminties,pilamas naujas purvas,kad neva Garliava pavogė vazą,neva reikia vienytis,neva kažkas suskaldys... Tiesos keliui pradžia padaryta-Drasos kelias kviečia visus į Lietuvos sąrašą. Eikim kartu. Jeigu ne,tai nekalbėkim apie teisingumą ir vienijimasi-tai visai kita barikadų pusė.

Tiesa2012-07-04 23:54

Gerbiamas Kuolys tikrai turi Dievo dovaną - gražiai ir sklandžiai reikšti mintis. Mes laukėme jau senai iš gerb. Kuolio ryžtingų veiksmų (jo ankstesnėje veikloje) atstatyti teisingumą Lietuvoje, bet ... matomai tada, nebuvo pribrendęs tam laikas.Tikiuosi, kad nenuvilsite.

Geriau šieną ravėkite2012-07-04 23:49

O kieno rankos jus maitina, leiskit paklausti? Jūs glaudžiatės prie protingos Neringos sijono ir norite 4 metus apsirūpinti sočiu gyvenimu. Man atrodo, kad patys nieko nesugebate, geriausia sekasi šieną ravėti.

Tai didelė klaida2012-07-04 23:45

Tada kodėl DK pasiėmė Daukanto aikštės idėją? Medį, kuris turėjo išbujoti visoje Lietuvoje, perkėlė į Garliavą, t.y. į vazoną pasodino? Vazone nematys saulės, nebujos. Mums reikia, kad Lietuvos medis augtų ir visus jungtų. Tai labai neapgalvotas žingsnis, tai didelė klaida.

Nešmeižk -2012-07-04 21:44

sau pakenksi kur kas labiau.

Jei2012-07-04 21:43

pasikvietus intelektualių ir garbingų žmonių įmanoma "nukanalizuoti" Drąsos kelią, tai joks jis Drąsos kelias ir apie jokią "pergalę" rinkimuose nesvaikite.

apie kokią2012-07-04 21:10

inteligentiją jūs kalbate? Apie tą, kuri visą laiką maitinosi iš raudonųjų rankų? O dabar, iškėlę nosis, užuodė galimų postų dalybas? Geriau sėdėkite, tylėkite ir džiaukitės, kad jūsų dar nieks nekabina.

Yra faktas2012-07-04 21:08

Kuolys sugalvojo Lietuvos sąrašo idėją ir ją pristatė visuomenei. Drąsos kelias ją pasisavino ir iškreipė.

Besė2012-07-04 20:47

Manau, kad sąrašas turėtų būti vienas. Vienybė dabar labai labai reikalinga. Nereikėtų pamiršti, kad per rinkimus reikės kovoti prieš tuos, kur dabar susijungė į" trys viename" ir su jų milijonais. O kad KK pastaruoju metu labai dūksta ant Gerb Kuolio, manau, čia vyksta tik skaldymas.

jurga2012-07-04 20:43

Noreciau ,kad sarase atsidurtu TOMAS DAPKUS ,kur jisai dingo . Tai teisingas ,saziningas ir protingas zmogus .

Rolandas2012-07-04 20:31

Nesuprantu kodėl pučiamas burbulas dėl kažkokio skaidymosi - buvo aiškiai pasakyta kad visi, kam nusibodo melas ir nebaudžiamas smurtas kviečiami jungtis prie DK partijos, kam dėl kažkokių priežasčių tai netinka niekas nedraudžia kandidatuoti vienmandatėse savarankiškai. Jei judėjimą remia toks žmogus kaip Patackas bent man nekyla jokių abejonių už ką balsuoti.

alfa2012-07-04 19:43

jau neišbrauks,sarašui vadovauja Neringa.

o Dieve2012-07-04 19:24

koks liūdesys Neringos veide ir akyse. Jai ta politika visai neįdomi, ji aukojasi dėl vaiko, dėl mūsų,dėl Lietuvos. Meldžiu Aukščiausiojo Neringai sielos ramybės dvasios stiprybės kūno sveikatos. Saugok ir globok Neringą Viešpatie.

gerai2012-07-04 19:20

kad Kuolys neis. Jo buvimas ministru kgbistes prunskienes vyriausubej man kelia abejoniu. šiaip jis kalba nekvailai-common sense

>Kodėl taip nutiko?2012-07-04 18:02

R.Maceikianecas didelis Lietuvos patriotas, perspėjęs, kad mūsų vyriausybė vykdo prieš lietuviškumą nukreiptą politiką. manau jis tikrai vertas būti sąraše. tarp kitko, įsivedę jo pavardę į guglą galite rasti jo straipsnių apie lietuvių lenkų santykius - labai pozityvus ir išmintingas žmogus.

manau2012-07-04 17:49

sąraše privalo būti tautininkai ir tie, kurie vasario 16 dar išdrįsta su Lietuvos vėliavomis išeiti į gatves. Bijau Kuolys visus juos norėtų išbraukti

alfa2012-07-04 16:55

nejaugi dar nesupratai,kad tavo minimas sąrašas tai buvo pradėta kurti partija,be abejo "nukanalizuojanti" Drąsos kelią".Gal tai ieškojimas kito kelio,bet gal ir sąmokslo teorija.Bet kokiu atveju dabar Drąsos kelias ir Neringos sąrašas kviečia inteligentiją ir visus po viena vėliava.Tai teisingas kelias,kito kelio nėra.Kam netinka,tie liks su Paleckiu,Uspaskichu ar Kubilium.Tai pasirinkimas.

Taip2012-07-04 16:50

Asmeninėm ambicijom čia ne vieta ir nėra tam laiko. Jei radosi tokia partija (o partija būtina sąlyga patekti į Seimą esmine sudėtimi), tai visi norintys ir pritariantys idėjoms, gali lietis į gretas. Kita vertus, tokie asmenys, kaip Kuolys galėtų drąsiai eiti vieni į politiką, kelti savo kandidatūrą. Bet kuriuo atveju būtų labai gerai, jeigu jie neliktų nuošalyje.

Tenka konstatuoti2012-07-04 16:44

Tamsta, jei esi įtakingas bent šioje svetainėje, ar esi arti prilipęs prie N. Venckienės, kad per Ją, šitą daug iškentėjusią moterį priliptum "prie lovio",tai padarysi meškos paslaugą tiek Neringai, tiek naujam Sąrašui. Toki žemažiūriai žmonės politikoje naudos neduoda, apart žalos.

alfa2012-07-04 16:31

dėl tūkstančių klysti,Lietuvoje ir užsienyje jie bendrauja internetu,tikrai jų daug. Na,o kam nepatinka violetinė vėliava,siūlau balsuoti geriau už Paleckį,tik nebalsuoti už senas Seimo partijas. Antros vėliavos nematau,yra keletas nykštukinių partijėlių,kurios nieko nesubūrė ir nesuburs. Čia tik pučiama migla apie susivienijimą ir skaldymą. Nematau,kad Kuolys,ar Oželytė ką nors suburtų,manau jų kelias pas Gorienę,kuri atsiskyrus nuo Neringos tapo nuliu.

Komplimentas2012-07-04 16:30

Tamsta, esi Demagogas

Tik tiek2012-07-04 16:18

Tai nusikalbėjimas ir demagogija.

Turi būti - Vardan Tos2012-07-04 16:15

Žmogau, nebūk naivus. Nėra jokių nei tūkstančių, nei milijonų. Mūsų yra labai nedaug. pavažinėkite po provinciją, suprasite, kad žmonės nupilietinti, nėra laisvos spaudos, televizijos laidų, žmonės nieko nežino apie jokį judėjimą, apie Aikštės žinias, mitingus, neturi darbų, daugelis degredavę, kartoja, kad "prie ruso buvo geriau. " Bet noriu pasakyti, kad jie taip pat turi po vieną balsą, juos nupirks ir tuos tariamus Jūsų milijonus balsų atskies. Mes visi turime susitarti, eiti ar po viena, ar po dviem vėliavom, mokėti pakęsti šalia esantį, kuris gal ir nelabai malonus, bet turime galvoti apie Tėvynę, tik apie Ją. Kito šanso gali nebūti.

alfa2012-07-04 16:12

tik nereikia meluoti.Patackas labai aiškiai,viešai ir konkrečiai pakvietė inteligentiją.O dėl iniciatyvių žmonių,tai nevisi iniciatyvūs tinkami į sąrašą ir čia nereikia pykti,pvz.labai iniciatyvi viena antstolė-ar ją priimti į sąrašą?

alfa2012-07-04 16:05

kai kam vėliava raudona-geltona su baltom pirštinėm ir jie nori būti vedliais.

Kodėl taip nutiko?2012-07-04 16:05

Apeliuoju į protingą žmogų Valdą Vasiliauską, kad paaiškintų, kodėl su tokia gražia idėja buvo nueita tokiu siauru keliu pagal vienos partijos liniją, ignoruojant Lietuvos inteligentiją. Turėjo būti tariamasi, diskutuojama ką iškelti į sąrašą. Iš kur Maceikianecas, kas jį siūlė, kas per vienas yra L. Petronis, kas jį ir už ką pasiūlė. Lietuvos sąrašas - buvo idėja vienyti Lietuvą, o ne pasisavinti grupelei žmonių ir toliau tęsti raganų medžioklę. Prisiminkime, kaip Sąjūdžio laikais buvo išstumtas poetas Justinas Marcinkevičius. Kiek buvo išpilta purvo. Dabar tas pats vyksta su D. Kuoliu, su N. Oželyte. Turbūt mūsų genuose yra užprogramuota, kad, jei tik pasirodo iniciatyvus žmogus, tuoj reikia jį sumaišyti su purvais. O gal kažkieno toks tikslas?

alfa2012-07-04 15:59

mano manymu niekas čia nesuskilo,tik,kaip būdinga Lietuvai-yra keletas miniatūrinių partijėlių ir judėjimų,kurie patys labai nori būti vėliavnešiais,niekaip nesuprasdami,kad jie miniatūriniai. Juk Lietuvoje tūkstančiai Neringos šalininkų ir tūkstančiai užsienio lietuvių,o kur jūs matot Kuolio,Sorošo ar kitų šalininkus? Keli žmonės rinkimuose yra nulis. Tie politikai,kurie nori reikštis,visi yra kviečiami po viena violetine vėliava,į Neringos vedamą sąrašą. Na,o norintys tapti patys vėliavnešiais,kunigaikščiais - nematau,ką jie gali suburti ir kokį kitokį teisingumą pasiūlyti.

Tik su Trispalve2012-07-04 15:50

Mūsų vėliava - Trispalvė, jei mes šito nesuprasime - visi pralaimėsime.

Antanina2012-07-04 15:36

Panašu, kad skilimas jau įvyko? Gaila, nes Lietuvos sąrašas nuo to tik nukentės. Darius Kuolys ir jo tikrieji bendraminčiai privalo dalyvauti rinkimuose atskiru sąrašu, nes aikštės augalas pasodintas į partijos vazoną (citata gali būti netiksli) nebeatspindi dalies visuomenės intereso. Kai vienas žmogus (Neringa Venckienė) pareiškia, jog tik jis formuos garsųjų sąrašą, pasidaro nebeskanu net ir jai prijaučiantiems... Kaip šito nesupranta A. Patackas ir kiti?

alfa2012-07-04 15:33

palaikau violetinę vėliavą.Nesuprantana man kokios čia jėgos taip kiša "sorošo vėliavą". Juk Kuolis prisidėjo tik paskutiniu metu,o anksčiau stovėjo po medžiu.Nematau,kad jis galėtų nešti violetinę vėliavą,o "sorošo vėliava" man nepriimtina.

Pensininkas2012-07-04 14:56

Pritariu. Neįsivaizduoju naujo seimo be D.Kuolio. A.Medalinsko ir kt. visuomenininkų pasiūlytų Daukanto aikštėje į "Lietuvos sąrašą".

Būkime savikritiški2012-07-04 14:11

Kelia nuostabą, kad žmonės mano, jog atėjusi į seimą viena N. Venckienė padarys tvarką. Seime komandinis darbas, reikia patirties, diplomatijos, ko N. Venckienė dar neturi, aplink bus visokių kitų partijų nariai, kurie turi savo tikslus. Aš noriu pasakyti, kad jei jūs neišplėsite savo sąrašo, į jį nepriimsite žmonių, kuriuos siūlėme Daukanto aikštėje, jūs suskilsite ir mūsų daugelio balsai bus atiduoti R. Ozolo, G. Songailos ir kitų sąrašui. Man kelia abejonių, kodėl N. Venckienės sąraše atsidūrė Maceikianecas, L. Petronis, prie ko S. Brundza? Visos diskusijos ir purvas pilamas tik ant D. Kuolio ir N. Oželytės. Pagal jus, tai didžiausios Lietuvos blogybės, kurias eliminavus, Lietuva žengs pirmyn į šviesų rytojų. Jūs labai labai klystate, dar nepradėję nieko rimtai dirbti, o jau pradėjote skaidytis. Jūs pasiėmėte Lietuvos sąrašo idėją, kuri turėjo vienyti visus pažangius žmones, pritaikėte vienai mažai partijai ir jau įsijautėte, lyg esate valdžioje. Taip nebus. Suskaldysite mus į dvi ar dar daugiau grupelių ir visi vargiai ar peržengsite 5 procentų ribą. Ir tada seime matysime vėl tas pačias partijas su iki koktumo įkyrėjusiomis personomis. Siūlau, kol dar yra laiko, nustoti kritikuoti tuos, kuriuos privalome gerbti už iniciatyvumą(turiu mintyje D. Kuolį, N. Oželytę ir kt. ), daugiau pagalvoti apie save - ką aš galiu, apart purvo pylimo ant kitų žmonių, duoti Lietuvai.

O aš2012-07-04 13:54

norėčiau, kad rinkimuose kandidatuotų ir Kuolys, ir Oželytė...

jkl2012-07-04 13:49

prajuokinai tu su savo tuo salamakakinu,bailus zmogelis,ka jis gali?tik prisiplakti,kad nebutu nuplaktas,jo vieta siena raveti,o ne seime

to modestas2012-07-04 13:47

nors tu jau neizeidinek zmoniu pats budamas plugu

!!!2012-07-04 13:45

butent gerbiamasai,butent tie prakeikti isvedziojimai,zmogus sirdi rodo,o jiems burokas atrodo,sita "liga" senai jau isibujojusi,manau tai is neturejimo ka veikti,arba toks ju "darbas"dar tarybiniais laikais Zavaliauskas sakydavo,kad lietuvio mada patarineti ir aptarineti

nesvarbu2012-07-04 13:29

kas balsuos, svarbu kas skaičiuos. O skaičiuos tūlas Vaigauskas. Šitą seną raugą tiesiog būtina pakeisti. Seimeiriai nesutinka jį pakeisti. Ką gi. Šluot ir juos.

Pensininkas2012-07-04 12:45

Tikiu, kad Kuolys su nubirėjusiu visuomeniniu "Lietuvos sąrašu" dalyvaus rinkimuose ir prisijungs (bei bus priimtas) politinio darinio "Už Lietuvą Lietuvoje". Jeigu čia nebus priimti, tai tuomet su Tautos vienybės sąjunga dalyvauti rinkimuose. Mano giliu įsitikinimu Kuolys su Medalinsku, Jakimavičiumi ir kitais visuomenininkais, jeigu jiems ne tas pats kas vyksta valstybėje, tiesiog privalo dalyvauti rinkimuose.

nenusisnekekite2012-07-04 05:18

Ozelyte nesiruosia eiti y Seima ir jokio purvo nepila. Jei kas neaisku del jos pozicijos patys pasiskaitykite facebook jos sienoje, visiem viesa jos nuomone.

Polis2012-07-04 03:20

Kad Kuolys neis, tai jau įdomu. Bet jis galėtų patarti tiems, kurie į sąrašą įtraukė komunistus ir kitų partijų veikėjus. Kaip jūs nesuprantat, buvusiųjų seime būti negali. Kodėl nieks nekalba apie seimerių privilegijų naikinimą? Apie visokius mašinų lizingus, kanceliarijos išlaidas? Tai jūs ką, vėl trokštat privilegijų, ar norit valstybę sutvarkyti? Ir skaičius seime turi būt per pus mažesnis. Kitaip - jūs tokie patys.

arvis2012-07-04 02:59

Vasiliauskas persako Kuolio mintis,net neabejoju,pakraipydamas sau naudinga linkme...nereikia kalbėti už Kuolį,galėtų jis pats pasisakyti,dar negirdėjau,kad jam būtų išoperavę liežuvį...

Vitalijus2012-07-04 02:58

Kuolys yra susitepes ir "pakabinatas"VSD,tiek naujienu.

Benas2012-07-04 02:34

Kuo toliau nuo kuolio,donskio, adamkaus, eleksendraviciaus, bielinio ir i juos panasiu, kurie yra liberalai ir tuo viskas pasakyta. Ozelyte, kuri dievina lensbergizma, kuris atnese tik kancias Lietuvai. Nezinau ar bus tokia slicyte, kuri sajudzio laikais is KGB nese po padutkais kazin kokius dokumentus jei gerai atsimenu. Motieka is vis negalima prileisti prie seimo per suvi. Neringa turi pasiskaityti ,,laisva laikrasti" ten geras straipsnis ir geras pararimas kaip kovoti su kitomis partijomis ir kokio zmogaus jei reikia.

Skaitytojas2012-07-04 01:34

Ko jus visi plesotes del Ozelytes ir Kuolio, kad neparase komentaro? Pirma, Ozelyte net nesiruosia su Venckienes partija eit i seima ir isviso ar ji eis? O Kuolys seniai pasake, kad neis, bet pades "Lietuvos sarasui", ar tai blogai?

manau2012-07-04 01:31

Kuolys turi eiti i seima. Butinai

tadas2012-07-04 00:54

o Brazausko berniukas Brunza,senas išverstaskūris Gylys irgi dabar kovos už tiesą,ar tik prisiklijavę prie Venskienės pėdins į seimą.Kvaila taktika, dabar ne Sąjūdžio laikai,kai kiekvienas mulkis palindęs po sąjūdžio vėliava keliavo į Aukščiausiąją tarnybą,o po to tautai tai skaudžiai atsirūgo.Manyčiau sąrašo sudarytojai neturėtu užsižaisti savo simpatijom,o objektyviau analizuoti tautos nuotaikas,jei nori laimėti.

@@@@@@@@2012-07-04 00:41

olga jei cia tau gyventi nepatinka ,tai juk sienos nera uzdarytos, arba bolatiruokis i seima su komunistais ir keisk tvarka.

KAM APSIVARDŽIUOT2012-07-04 00:27

Juk Oželytė savo teigiamą veiksmą atliko, ponas Lukai, ponia Kamane - ar išdrįsot prie prezidentūros lipt į tribūną ir drožt tą, ką galvojat. o ji išdrįso ir nereikia lialia... O Neringa tai Šaunuolė, kad ir pralaimėjo kovą su pedofilų klanu. \dar pažiūrėsim.

nesuprantu2012-07-04 00:22

Pati girdejau,kad Ozelyte sake ,kad neis i rinkimus.Kas cia daros....

LUKAS UK2012-07-03 22:38

OZELYTE,jau pradejo pilt purva ant ,NV.,mano manymu apsieisite ir be jos,tokios pletkininkes,ir hameleones.Ji eis su tautininkais.

alina2012-07-03 22:09

sekmes,bus visko,purvo,melo,nuo kurio dusta Lietuva bus ir geru dalyku JUMS IS VISOS SIRDIES LINKIME STIPRYBES SEKMES,BUTI LABAI BUDRIEMS MES RUDENI JUMS PADESIME

G2012-07-03 21:38

PAGARBA IR - SĖKMĖS.

Juozas Valiušaitis, fotodailininkas2012-07-03 20:27

Sunkus darbas - prižiūrėti visus bambeklių atsiliepimus. Užuojauta, Audriau, Rolandai, Ryti! Bet laikykitės. Žmonės vis dar nepratę prie Tiesos sakymo, daug kam įdomiau - išvedžiojimai.

Kodėl2012-07-03 19:13

Kodėl "straipsnyje" nėra paties D. Kuolio komentaro? Viena boba sakė, kad Kuolys į rinkimus neis, tą girdėjo Vasiliauskas ir mums paporino. Nusivyliau. Straipsniai naujajame portale - tokie pat iš piršto laužti kaip ir kituose. Tikėjausi rimčiau...

Modestas2012-07-03 19:02

Darbo partija su V. Uspaskich priesakyje jau seniai ruosiasi rinkimams. Prie moletu is kaimo zmones vaziuos i koncerta :) Kiek girdejau apie 10 tukst zmoniu turetu but :) Gera taktika is tikro - imti "plugo" zmones, duoti "paest" ir fokusu ant scenos parodyt - tikrai balsuos uz ta ka reik.

Deja2012-07-03 18:49

jau prasideda skirstymasis,o senoji nomenklatura tik to ir laukia.Dabar diskusijos ir poziciju derinimas turetu buti tik viduje.I publika turi buti einama tik su bendra pozicija.Jokiu kolegu uzgauliojimu.Nepradekite dziaugtis pergalemis,kuriu dar nera.Turi vyrauti santurumas,aiskumas ir pagarbus tonas,net ir priesu atzvilgiu.

Irina2012-07-03 18:46

Linkiu kad aplink Neringa susiburtu saziningi, svarus, be kompromatu zmones, geriausiau nebuve valdzioje, nes nuo to priklausis laivo likimas, jei prises visokiausiu provokatoriu, nieko gero nebus. O Ozelytes tikrai nereikia, moka graziai kalbeti, buvo jau valdzioje, gal gana

olga2012-07-03 18:45

jei salamakinas vadovautu seimui butu kitokia lietuva

Pilietis2012-07-03 18:44

Hmm smagu smagu... Gražu pažiūrėt bus :)

vilma2012-07-03 18:34

Gražiai pasipuošėt. Bus daug įdomiau skaityti

kamane2012-07-03 18:30

O ko,jau ko, bet tame sarase tos Ozelytes tikrai nreikia.Buvo jau ,vadovavo. Visa Lietuva juokesi is jos "darbo" seime. Taip,kad kai jos nebeliko sarase, as net lengviau atsidusau. Tikai nemirs Venskiene be jos, ir maziau bedos tures del tos Ozelytes. Nesusitupejusi asmenybe, sakyciau.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi