ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Dėl grėsmių Lietuvos informaciniam saugumui(156)

Valstybės saugumo departamentas informuoja, kad dėl agresyvios Rusijos Federacijos užsienio politikos ir principingos Lietuvos pozicijos karo veiksmų Ukrainoje metu, Maskvai pasitelkiant aktyvias propagandos priemones, mūsų šalyje auga etninė nesantaika, socialinį nepasitenkinimą kurstančių bei paramą Kremliaus politikai reiškiančių asmenų ir organizacijų aktyvumas.

Dėl grėsmių Lietuvos informaciniam saugumui
Nuotr. E.eu
Nuotr. E.eu

VSD informuoja, kad dėl agresyvios Rusijos Federacijos užsienio politikos ir principingos Lietuvos pozicijos karo veiksmų Ukrainoje metu, Maskvai pasitelkiant aktyvias propagandos priemones, mūsų šalyje auga etninė nesantaika, socialinį nepasitenkinimą kurstančių bei paramą Kremliaus politikai reiškiančių asmenų ir organizacijų aktyvumas.

Lietuvoje leidžiamoje rusakalbėje žiniasklaidoje bei šalies gyventojams prieinamoje Rusijos žiniasklaidoje itin pagausėjo Lietuvą, jos vidaus ir užsienio politiką menkinančių pranešimų, straipsnių ir reportažų. Itin siekiama pateisinti ir paaiškinti Rusijos veiksmus Ukrainoje.

Lietuvos visuomenę norima įtikinti, kad Rusijos pareiga yra „stabilizuoti padėtį“ Rytų Ukrainoje, gelbėti ukrainiečių „persekiojamus“ rusakalbius, ginti „teisėtus sukilėlių interesus“. Vaizduojant Lietuvą kaip rusofobišką išsišokėlę stengiamasi įteigti, kad Europos Sąjunga ir JAV Ukrainos neparems, bus siūloma krizę spręsti daugiašalėmis derybomis ir kompromisais.

Rusijai palankų informacinį foną pastaruoju metu formuoja ir kai kurie marginalūs internetiniai portalai bei žiniasklaidos priemonės lietuvių kalba, socialiniuose tinkluose aktyviai besireiškiantys asmenys. Nors tokia žiniasklaida pasitikinti auditorija nėra didelė, tačiau vis dėlto ji veikia dalį skaitytojų, kursto destruktyvias nuotaikas, skatina nepasitenkinimą šalies politine vadovybe.

Atkreiptinas dėmesys, kad Rusijai palankų, o Lietuvai priešišką informacinį foną siekiama formuoti ir pasitelkiant Lietuvos regionuose, ypač tuose, kur gyvena gausios tautinių mažumų bendruomenės, veikiančias žiniasklaidos priemones. Stengiamasi aprėpti kuo didesnę auditoriją, paveikti skirtingų socialinių sluoksnių, tautybių ir amžiaus grupių atstovus.

Rusija siekia pasinaudoti ir naudojasi Lietuvos tautinėmis mažumomis kaip pretekstu skaldyti Lietuvos visuomenę ir didinti šalies bendruomenių socialinę atskirtį.

VSD ragina Lietuvos tautinių mažumų atstovus išlikti budrius, kritiškus ir nepasiduoti Rusijos vykdomai propagandai – esą Lietuvos visuomenė stipriai priešinasi valstybės pozicijai dėl Ukrainos, o Lietuvos valdžia pažeidinėja etninių mažumų teises. VSD atkreipia dėmesį, kad pastaruoju metu tautinių mažumų „apsaugos ir gynimo“ pretekstą itin dažnai mini Rusijos politikai ir strategai, vykdantys agresyvią politiką, griaunančią tarptautiniais susitarimais įtvirtintą Europos saugumo architektūrą.

Tačiau Lietuvoje Rusijai nepavyksta įvykdyti visų savo informacinio karo tikslų. Palanki Rusijai informacija nepasiekia ypač didelę auditoriją turinčios lietuviškos žiniasklaidos, populiarių Lietuvoje socialinių tinklų.

VSD Lietuvos žiniasklaidą ragina ir toliau nepasiduoti Rusijos provokacijoms, o Lietuvos piliečius kritiškai vertinti pateikiamą informaciją, ypač rusakalbės žiniasklaidos priemonėse. Turėtume atskirti galimas provokacijas, socialinį nesaugumą skatinančius gandus ir objektyviai visuomenės informavimo priemonėse pateikiamus faktus.

Primename, kad būtina saugoti ir savo asmeninę informacinę erdvę. Prašome Lietuvos piliečius apie pastebėtus tyčinius propagandos skleidimo veiksmus, atvejus ar faktus informuoti Valstybės saugumo departamentą.

Naujausi

Komentarai (156)

Rikiuoti
Dzukas2017-07-12 19:01

Neverti demesio, parsidave menkystos.

Petras2017-07-12 18:55

Melo, šmeižto, visuomienės bukinimo ir smegenų plovimo portalas.Ir beveik aišku kieno finansuojamas.

ROMUALDAS-SINJORAS2017-06-14 23:11

As ,kaip LIETUVOS SINJORAS ,noreciau suzinoti is VSD ,kiek per metus i musu LIETUVELE imigruoja-atvyksta, pastoviam g y v e n i m u i ,is RUSIJOS, BALTARUSIJOS, UKRAINOS pilieciu. Manau, tada viskas susidelios i savo vietas...nes, kas gali paneigti, kad sveciam nesinores ismokti musu kalbos, gerbti musu paprocius, tautiskuma ir identiteta. FAKTAS.

baisu!2017-05-08 19:46

Ka tik apibegau Vilniu,visur jau je... Tik nubegs persirengs zaliais rubais ir paskelbs Oza,Akropoli...respublicomis! Nesuprantu kodel ne sukuojamas VLN?

V. Ladas2017-05-01 13:03

Kvailesnės provokacijos už inscenizuotą Šalčininkų ir jos policijos užpuolimą, sunku būtų įsivaizduoti. Gerai, kad tarp policininkų nebuvo karštų, Lietuvos patriotų ir savo pareigas normaliai atliekančių, kiekvienas gynė savo gyvybę. Kitokiu atveju, būtų aukų, nes ten būtinai reikėjo ginklu ginti komisariatą, o niekas to nedarė. Išvadas iš to padarys mūsų valdžiukė, bet taip pat ir už sienos: gynyba netvirta, moralinės nuostatos nekokios. Išsidavėme. Gerai, kad rusai visai nenusiteikę pulti NATO valstybės, ne kartą tai pareiškė.

as2017-03-10 14:27

kiekvienoje demokratineje valstybeje bet kokia spauda neturi buti draudziama!skaitytojas pats turi atsirinkti kur tiesa o kur melas. kas dedasi Lietuvoj? ar tai demokratija?

VSD turetu susidometi2017-03-08 17:51

Vienas is marginaliu internetiniu portalu "delfi.lt",kursto destruktyvias nuotaikas, zemina Lietuvos kaip valstybes prestiza ,skatina nepasitenkinima musu valstybe.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-03-04 02:01

Man atrodo, kad šio VSD straipsnelio kvintesencija yra tokia: NEKRITIKUOK valdžios, tegu vagia, tegu naikina Lietuvos valstybę, tegų tyčiojasi iš teisinių ir demokratinių Lietuvos valstybės pagrindų, NEKRITIKUOK, nes būsi rusų šnipu apkaltinas. O tai reiškia, kad ponai VAGYS, Lietuvos naikintojai tokiu būdu ginasi ir saugo save valdžioje, kad nereikėtų sėdėti cypėje. Kaltinu Lietuvos valstybės saugumo departamentą už ištikimą tarnavimą antikonstitucinėms jėgoms, kurios yra okupavusios Lietuvą. Detaliai apie tai skaitykite mano 2016-9-11 straipsnį "Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo", arba ir kt. straipsnius: "Valdžios vertybių degradacija", "Bulvarinis rinkimų balaganas", "Rinkimų kodekso projekto aferizmai", "Seimo konstituciniai nusikaltėliai", na ir t. t. ir t. t. VSD kartu su valdžia yra vienoje nusikaltimų prieš Lietuvą grandinėjė. Yra pakankamai daugybę kartų informuota apie tai Seimas, Vyriausybė, Prezidentūra, LR KT, VRK, ivairios ministerijos, didžiūjų miestų tarybų nariai. ABSOLIUTI TYLA iš kalbingai sako: Lietuvos OKUPANTAI, antikonstitucinės jėgos NEPASITRAUKS. Ir toliau vadovausis idiotišku, nusikalstamu, antikonstitucišku, antidemokratinių Seimo rinkimų įstatymu, kuris buvo 1992-07-09 signatarų priimtas ir Lietuvos stratego Vytauto Landsbergio pasirašytas. Tai FAKTAS. Lietuvos 7 Seimai yra išrinkti ANTIKONSTITUCIŠKAI. Ar girdėjote tokia betvarkę kur nors kitur pasaulyje? Tai ir klausiu, kam tarnauja VSD, nes pagal mano supratimą, toksai Seimo rinkimų įstatymas yra niekšiškiausias kgbistų kerštas už paskelbtą NEPRIKLAUSOMYBĘ. Tai kodėl tada tokio įstatymo laikomasi? Manau todėl, kad Lietuvą valdo sau prisipažinę ir dar 75 metams save užsislaptinę kgbistai. O kaip Jūs tenai iš VSD manote?

Mirtis visiems VSD atstovams2017-02-16 08:53

Žmonės jūs esate marinami badu.Jus nesuprantame kad mūsų šalį jie pardave USA specialiosioms tarnyboms už nebrangiai. Propoganda nesiliauja jau kelis metus iš jų lūpų .Jeigu nesukilsime visi kartu,mums šakės ....

vytautas2017-02-14 18:15

aisku kad as tarybiniais laikais dirbdamas gaudamas200rubliu gyvenau o prie ponu uz300 turiu islaikyt dukra su neigalumu 15m sumoket visus mokescius . kuriu man ne skatiko nekompenciuoja ,bet priedo dar perdave teismam uz nesumoketa pernai silma . auginu dukra vienas . kur ko paklausi ar paprasysi virsur atsakymas neigiamas vilkaviskija kaip ir visoja lietuvoja teisybes nerasi . taikam man girti bada jai tevas mirsta badu . jau geriau svetimi kaili lupa bet sotus niai saviems vergaut ir but pajuokos objaktu.

Rokas.2017-02-13 19:07

Miela pone,Jūs klausiate,todėl reikėtų rašyti ne"A",bet"KĄ" A su nosinaite. Ar neįsižeidėte? Mes be didžiųjų valstybių gyventi galim,jei Lietuva nebūtų vienai iš jų, kelias į Europą,nebūtų tokios skanios mūsų užaugintos kiaulės. Sakykit kur Jūs matot blogį jei draugaujame su vakarų valstybėmis,dalijamės vertybėmis. Puikus taikaus pasaulio išradimas ir NATO skėtis, nuo galimo švino lietaus. Šiandieną ne visuomet dangus būna giedras. Dalija,užtraukit lietuvišką dainą o mes Jums pritarsim. Buvo be galo įdomu pabendrauti su protingu žmogumi,kuriam labai rūpi nepriklausomybė. Tačiau dar reikėtų išspręsti klausimą; kokio aukščio tvora turėtume aptverti Lietuvą,kad niekas neišvogtų mūsų kiaulių. Pagalvokit,miela pone.

labusas2017-02-01 23:07

Jei jau lygios teisės ir demokratija provakarietiškiems ir gėjams ir lesbėms skelbti savo tiesas tai kodėl aš turiu tylėti jei mano nuomone kitokia nei minėtųjų?Tai kitokia nuomonė laikoma propaganda?????

LIETUVIS2017-01-14 15:09

PRAŠAU ATSAKYTI SAUGUMO ,KAS IR KO UŽSIIMA JEGANIANAS ESANTIS KOVOTOJŲ UŽ LIETUVĄ SĄJUNGOJE IR KOKIOS ŠUSTAUSKO PAŽIŪROS ,AR TAI NĖRA KREMLIAUS AGENTAS?

vs2016-12-27 14:47

Kur buvo valstybes departamentas kai seimo pirmininke Loreta Grauziniene Maidane uzlipusi ant statines garsiai ragino sukilelius aktyviai kariauti iki pergales. Tik neaisku pries ka kariauti, nes Janukovicius pasirasė pazada atsistadydinti. Ir kas jai suteike igaliojimus kalbeti Lietuvos ir ES vardu, nes ji pasake, kad Lietuva ir ES kovotojus remia. Jos uz tai nesodino uz grotu. Ji liko seiomo pirmininke. Stai kokia teisinga musu valdzia.

Lietuvos rusas2016-12-21 17:24

informacijos priemonių demonizuoja Rusiją, mūsų akimis ją šmeižia. Gal ne kiekvienas etninis rusas išdrįs viešai pasakyti, bet dauguma pritariame Krymo su tvirtove Sevastopoliu taikiam atsiėmimui, analogiškam "mūsų" Mėmelio atsiėmimui. Padėtis tapo už tų dienų Klaipėdą dar dramatiškesnė, ir įvyko tai, kas įvyko. Negrįžtamai. Žinokite, pas rusus yra stiprus prieraišumo prie savo didžiosios tautos jausmas. Dabar, kai "dėdė už balos" jau taip nereikalauja mūsų valstybėlės keliaklupsčiavimo, nestumkite savo piliečių jų protėvynės, jūsų nemylimos valstybės glėbin savo "rusai puola" klyksmais. Jau ir lietuviams tai girdėti nusibodo...

lietuvis2016-11-08 22:21

dinkit pragaran velnio isperos!mat ko uzsimane...

Putin = Hitler2016-10-30 20:22

Banditų valdžia - tai ne Rusija.

Lietuvos lietuvis2016-10-28 07:00

visiems, kam Lietuvoje nepatinka, siūlau kelionę į Maskvą. Ji laukia nesulaukia savo vaikų numylėtų.

Rusijoslietuvis2016-10-25 00:11

Trumpai galėtumete pasakyti-jei nemylite Dalytes ir jos vikdomos politikos ir giriate Rusiją-esate Lietuvos priešas,kiršintojas,destruktyvus elementas,trauktinas i saugumo dosje.

Lietuvos rusas2016-10-22 18:40

Veiksmas lygus atoveiksmiui. Kuo daugiau urgsite ant Rusijos, kuo daugiau bandysite Jai kenkti, tuo mažiau lojalumo iš mūsų, Lietuvos rusų...

Sim2016-10-04 22:07

As norėčiau pranešti apie Delfi dezinformacija ir nelegalų ir neteisėta nuomonių šalinimą bei blokavimą. Neatmetu galimybes dėl kompensacijos reikalavimo, nes užtrunka nemažai laiko, kad viską reikiamai paneigti iš patikimų šaltinių. Norėčiau informacijos apie tai kur juos galima būtų apskųsti.

Jonis To 127 ir 1322016-09-24 02:36

Man nera ka pridurt. Matyt si padetis isjudino intelektualus.

Dalia2016-08-22 11:32

Jau ne juokais liudna,kad sitokie dalykai dedasi su musu Tevynes valdzios konstravimu.Kaip patarle sako: Is didelio rasto, iseina is krasto.Belieka uzjausti ,labai uzjausti,nes jie nezino ka daro.Nes taip paminti sazine del valdzios ir turtu yra baisus nusikaltimas pries save ir savo artima.J.E.Prezidente,gelbeki Lietuva nuo nesaziningumo,kreipkis i Konstitucini Teisma,del neko

Kosmonautas staigmena2016-08-12 00:18

O kokie t informacija lietuvos informaciniam.. Mane parase siaubas del savo klausos turejau pasikeistis ash is miesto buto savininkas to neuztenka ..vaikshto daug zodziu ir siuntimu o kur ash einu priesh smurto savo nuomone turiu apie informacini lauka nezinau gal tai tokia Ash galiu .bet serialas kiekviena para metais bububububu apie kokia nauja karta net pagalvoti nera su kuo kalbeti visi isejo i fronta siaubas

Liudai Vedecki,2016-08-09 19:58

tamsta neapsimesk tuo, kuo, gal būt, nesi. Sakai, rusams reikėjo Lietuvos tam, kad padėtų sunaudoti jų sukauptą turtą. Taip, ypač to reikėjo 1793 metais, kai paskutinį kartą su kitais plėšrūnais dalinosi Abiejų Tautų Respubliką, pasilikdami sau Lietuvą ir didžiąją dalį Lenkijos. O po tų dalybų virš 120 metų taip puikiai rėmė gerus darbininkus ir specialistus, kad įvyko net 3 sukilimai (1794, 1831 ir 1861 metais). Nukrypstant nuo konteksto, šioje vietoje reikėtų jei ne padėkoti, tai bent kriuktelėti Leninui, kuris po Spalio revoliucijos buvo aplinkybių priverstas sutikti su Lietuvos nepriklausomybe ir pasirašyti atitinkamus dokumentus. Kriuktelėti reikėtų ir Stalinui už tai, kad prasidėjus naujoms pasaulio dalyboms, Baltijos šalims paliko šiokią tokią, nors ir gana iliuzinę, autonomiją. Tos iliuzijos dėka dabar, gerbiamas Liudai, galite papliurpti žmonėms niekus apie didelį gimstamumą tarybiniais laikais ir sekti pasakas apie esamus ir nesamus vagis kažkada ar dabar. O kaip būtų buvę, jeigu viso to pastarųjų šimtmečių bjauraus palikimo nebūtų buvę - nežino niekas. Galima tik paspėlioti, kad nebūtų buvę blogiau. Gal būt, turėtume 2 valstybines kalbas. Gal būt, prestižiniais laikytume ne tik Vilniaus, bet ir Krokuvos ar Varšuvos universitetus. Gal būt, būtų įrengtas didžiausias valstybės uostas būtų Šventoji. Gal būt... sąrašas būtų labai ilgas, bet nebetęskime jo, kaip ir nebepilkime sumaišties putros žmonėms į galvas. Tegu patys pamąsto, palygina bent paskutiniojo tūkstantmečio Lietuvos kelius ir klystkelius bei padaro teisingus sprendimus. Tegu susirenka VISĄ informaciją, atsirenka mažiausiai iškraipytus faktus, pamąsto savo galva ir daro teisingus sprendimus. Netrukdykime jiems.

S2016-08-05 15:04

Reikia lietuvisko Maidano, anti-rusisko ir anti-amerikietisko. Uztenka mums vakarietisko komunizmo....

wilibaldas2016-07-31 20:49

su PUTINU uz laisva lietuva

....ir didinti šalies bendruomenių socialinę atskirtį2016-06-07 00:04

o VSD dar neaisku, kas tai daro? Ar durniais apsimeta?

Liberalu sajudis2016-04-29 13:56

vsd ne sventa karve...valstybine institucija kuria kritikuoti galima ir reikia, kad saugotu nuo teroro kaip san bernardino arba briuselyje..

GEDIMINAS KAIRYS2016-04-04 04:52

Valdžiažmogiai su Diedule ir ta sena merga kursto nesantaiką tarp tautų,kursto rusofobija. , Ar ne laikas surengti ne prorusiško,ne proamerikietiško,bet PROLIETUVIŠKO Maidano Daukanto aikštėje,pagal D Grybauskaite- TAIKAUS-tokio koks buvo Ukrainoje,su taikiais Molotovo kokteiliais prievartiniu keliu pasiekti,kad prezidentė pabėgtu,kaip Janukovičius,ir tai skaitytusi teisėtas valdžios pakeitimas. Tai D Grybauskaitės žodžiai. Janukovičius vis dėl to nepanaudojo kariuomenės,Šita Briuselio pakalikė tikrai panaudos prieš lietuvių Tautą,kas jai Tauta,juk ji Tautai netarnauja,kaip tarnavo Maskvai,taip dabar Briuseliui ir JAV. Kasa bedugne tarp Lietuvos ir Rusijos į kurią Lietuva ir gali nugarmėti. Tai ši persona kelią didžiausią grėsmę Lietuvai. Lietuvos išlikimo garantas,tai IŠMINTYNGA UŽSIENIO POLITIKA,bet ne NATO ir pataikavimas,nusižeminimas Briuseliui ir Vašingtonui,savaime aišku ir Maskvai. Sąjūdžio Lietuva( tuo metu D Grybauskaitė buvo priešo pusėje), tai- TILTAS TARP R Y T Ų IR V A K A R Ų Tikri išdidus lietuviai tą tiltą stato ( VSD įvardinti kaip Lietuvos priešai),o tie,kas tą tiltą griauna,ta landsbergistų- grybauskininkų šutvė ir yra didžiausi Lietuvos priešai. Prisiminkime,ką pasakė tikras lietuvis patrijotas( Pagal valdžiažmogius - idijotas)sėdėjes sovietiniose lageriose,tikras kovotojas už Lietuvos N e p r i k l a u s o m y b e, Liudas Dambrauskas- Landsbergizmas- didžiausia Lietuvos nelaimė. VSD - KGB butent yra tos nelaimės pusėje!!!

Jo2016-03-26 17:53

Reikėtų prafiltruoti leidžiamą Lietuvos Ryto dienraštį.... Niekur taip neskleidžia propagandos ,kaip šiame pliotkininke!

ROMUALDAS2016-03-19 19:13

KAIP ZINIASKLAIDA IR INTERNETAS L E I D Z I A LAISVAI REIKSTI SOVINISTINES RUSOFOBISKAS MINTIS PONUI S U B O T I N U I ..KAZKOKS NONSENSAS

Liudas Vedeckis2016-03-07 05:20

Nuomonė: Rusija turto turėjo ir turi tiek, kad kartų kartos to turto neišnaudos! Tai kodėl jiems reikėjo Lietuvos, lietuvių? Ogi todėl, kad naudotume jų turtą ir jį padaugintume, nes jiems mes buvom reikalingi kaip geri ne tik darbininkai, bet ir specialistai. Todėl šie okupantai darė visas sąlygas, kad Lietuvoje būtų didelis gimstamumas ir moteris pagimdžiusias dešimt vaikų apdovanodavo ordinais, paskelbdavo jas Didvyrėmis! , kurios prilygo karo didvyriams! Na, o dabartiniams okupantams, ar sąjungininkams, - mūsų nereikia, nereikia ir gimstamumo, o reikia mūsų turto, kuris vis niekaip neišvagiamas tiek metų valdant vagims, nes žmonės vis tiek dar kažką sukuria, o ir anksčiau sukurto dar niekaip neįveikiama galutinai sunaikinti. Tikrai didi mano tauta, tik ją valdo, manau, nusikaltėliai

skundas 22016-02-16 21:06

Galima būtų parašyti geriausių pasaulio specialistų tuo klausimu h t t p://kultura.lrytas.lt/istorija/ukmergeje-gyvene-zydai-ne-tik-prekiavo-bet-ir-skundesi.htm

Skundikas2016-02-03 16:18

Ne gana to ,kad is Lietuvos puse lietuviu isvyko . Likusiems vedama amerikietiska ,rusiska propoganda . Jug cia propogandinis karas . Protingas zmogus atsirinks . Nuomone issakyti gali kiekvienas . Kas del zmogeliu nuomones ,ju mintys i dangu vistiek nenueis uz tai didziausias sarsalynas pas mus seime ,vyriausybeje . Tai jie gazdina visokiais rusu puolimas ,nes jiems reikalingi pinigai ginklavimuisi ,cia jug purvina polititika . Dar prie viso sito ,vercia mus ,paprastus zmogeliukus buti skundikais kaimynu ,draugu ,kurie turi nuomone ,savo nuomone butent is valstybininku isgirstu ,perskaitytu straipsniu ar laidu . Jug jokios atsakomybes nesiima butent pagrindiniai propogandistai ,kurie sukauste zmones baime ,kad rusai puola . Jug cia nezmoniu sugalvota . Ko jus norit????? Kreipkites i Lietuvos Ryta ,Alfa ir kitus laikrascius kurie yra vyriausybes apmokomi propogandistai . Nebekankinkit tu zmogeliu . Norit pakeisti zmoniu nuomone ,pradekit nuo saves . Gal uzteks dirbti jums KGB principais . Patys pries rusus ,o dirbat ju principais . Itariu JUS didziausiais salies kenkejais . O skusti zmones uz nuomone ,kuri jums nepalanki yra nusikaltimas .

sachara2016-01-25 21:45

Ekspertai.uu turėtų patys prisiduoti į VSD dėl to, kas aukščiau parašyta :)

Lietuvis2016-01-24 21:40

Iš ekspertų tikėjausi protingesnės pozicijos, bet akivaizdžiai jie lengvai užzombinti.

VARNA2016-01-20 12:47

Visi rašo, kad Žemėje per daug žmonių ir todėl "JIE" paruošė naikinimo planą: - kiršina tautas religijos pagrindu, arba sieja neapykanta tarp tautų kitais būdais(pas mus atsiranda tokių, kurie net pasiryžę šaudyti juos), tai kodėl vokiečius mylim, nors Hitleris išnaikino milijonus, o rusų nekenčiam, nors Putinas lygiai taip paT PLAUNA JIEMS SMEGENYS. jEI NORIM KĄ PAKEISTI, TURIM PRADĖTI GALVOTI, O NE LEISTI MAZGOTI MUSŲ SMEGENUS

Dalia2016-01-15 03:47

Didžioji dalis komentatorių nepalyginamai protingesni už šio straipsnio užsakovų rašliavas. Jūs laikote tautą debilais ir tai akivaizdu. Nustokite be atvangos platinti amerikonišką propagandą, Gi Lietuva nepriklausoma. Kadangi platinate, tai tokia ir nepriklausomybė. O tai pradėję prieš karą Rusiją gyvensime geriau? Atsibodo iki gyvo kaulo ta šizofranija, veidmainiai. Nukreipiate dėmesį nuo esminių Lietuvos ir tautos problemų, bjaurybės, Dievas jums to neatleis. Susikiškit sau užpakalį savo Rusiją ir Putiną, jūs amerikosų propagandos platintojai, šlykštu net skaityti ir žiūrėti, ka norite apgauti?

aras2016-01-03 04:01

noriu oficialiai pranesti (pastukalinti) kad Lietuvos prezidente apiplesineja Lietuvos zmones. jai butina surengti apkalta!

Kodel?2015-12-30 18:21

Kodel to bijoma?Protingi zmones viska supranta,kur propoganda, o kur ir teisybe. Neiekad nepateisnau jokio melo media. Jo labai daug liet.ryte.Reiketu uzdraust ir lietrycio dezinformacijas.

Mindaugas2015-12-17 14:31

kiek kartu pranesinejau apie komunistu propaganda vsd, net aciu nepasake o kai paskambinau tai dar ir pasityciojo mazdaug "nenori kad lietuva atitektu rusijai - eik surink 300 000 parasau" vsd tiesiog kumunistu irankis ir tiek

V.Ladas2015-11-26 11:20

Ką besakytum, ar berašytum apie aplinkines tautas, ar valstybes, tų tautų mažumos Lietuvoje įdėmiai išklausys ar paskaitys. Ir net jei informacija bus ganėtinai objektyvi, bet neigiama, dauguma priims ją kritiškai, nelabai objektyviai. Galiausiai, nusiteiks priešiškai tos informacijos skleidėjų atžvilgiu. Tai psichologiniai dalykai, ir juos reikia žinoti, jei turi šalyje kitataučių, ir sieki jų palankumo. Tik purvą pilti ant jų protėvynės yra tiesiog žalinga, gali ir atsiliepti...

algis2015-11-08 17:56

negi STT nemato kaip masiskaipasipila smeizikiski, pasityciojantys komentarai , ju laikinimas,po Grybauskaites, ar Landsbergio straipsniais, sveikinimais? skaitant tokio pobudzio daugybe komentaru susidaro vaizdas, kad dauguma zmoniu yra ne tik, kad nepatenkiti, bet neapkencia minetu asmenu. O Raginimas -nepasiduoti priesiskai propagandai , yra tusciazodziavimas, neturintis jokio poveikio nei vieniems, nei kitiems. Ziniasklaida turetu reaguoti i izeidziancius, melagingus komentarus, o ne siekti kuo daugiau komentaru tureti. Pastebejau ne karta, kad palaikinus koki man patinkanti komentara, automatiskai palaikinamas ir priestarujantis, arba net keli is karto. Ypac LR -e.

Sssr2015-11-01 17:33

Didelis noras užčiaupti burnas kitaip mąstantiems? O skundikai-tautos žiedas? Įdomu....

mister2015-10-21 22:06

atejo laikas kai viska galima nurasyti kaip rusijos propoganda ir smeiztas. rusai issigalvojo kad 1. Lietuva griuva, nes didele dalis LR pilieciu emigravo 2. Lietuvoj likusi didzioji dalis gyventoju gyvena skurde 3. Lietuva samoningai "nuprotinama" universitetuose vis maziau mokosi studentu, nes mokslas tampa per brangus paprastam studentui , renkasi emigracija taip vis mazinama issilavinusiu zmoniu. 4. neperkam bei neparduodam Lietuvisku prekiu rusijai, bet pas mus vis daugeja prekiu is rusijos, prekybos centruose vis dar begale rusisku prekiu (kava, keciupai, majonezai, alus, degtine, saldumynai. buities ir statybines prekes, vinys, varztai, dazai, metaliniai profiliai, slangos, elektros kabeliai bei priedai......... 5. Lietuva turi tikra nepriklausomybe nuo rusisku duju, bet tapome priklausomi nuo Norvegijos "independent" ir meluojam, kad tai musu dujovezis nors galbut tik po 10 metu galesime issipirkti taip tapome priklausomi nuo vakaru duju kur cia nepriklausomybe? 6. Lietuva uzdaro savo atomine elektrine, kad galetume pirkti elektra is kaimyniniu saliu ir vel kazkokia tai nepriklausomybe cia? 7. kaskart ikisus nosi i televizija prezidente gazdina zmones gresme is rytu, bet kaip istorija parode dazniausiai gresme yra is vakaru. 8. Musu valstybe karo metu taptu fronto linija Nato sutelkus pajegas sekmingai galetu laykiti sita fronta ir apsaugotu vakaru valstybes, bet kas mums butu? isnaikintu visa Lietuvos valstybe tokiu pajegu susidurimas musu ir musu kaimyniniu saliu tai labiau gazdina fronto susitelkimas musu teritorijoj nei greito uzemimo faktas, musu valstybe per maza ir geriau atsikovoti partizaniniu karu. 9 ar Nato tikrai yra musu geriauses sprendimas ir ar mes galime pasitiketi Jav? Prisiminus istorija 2 pasaulinio karo pries nacistine vokietija musu valstybe buvo atiduota sovietams mainams uz pagalba pries vokiecius, bet Jav sekingai propoganda leido, kad "laikykites padesim" ar musu partizanai sulauke pagalbos? tik zuvo be reikalo o visiem i tai nusispjaut.... Mano nuomone (teoriskai gyvenam vis dar demokratijoj ir zodzio laisve yra) propoganda leidzia rytai (rytai jokingai skamba kai tai tik rusija) ir vakaru valstybes, o mes "kvaileliai" tikim arba rytais arba vakarais savo nuomones neturime neziurime i praeities klaidas ir nematome akivaizdziu dalyku kurie dedasi siandien. Tiek rytams tiek vakarams reikia kvailiu kaip mes savo zaidimams zaisti, o kentesime tik mes paprasti zmogeliai.

ale ir š....2015-10-03 21:30

ir tai reiškia demokratiją? Ponai politikai, nekiškite į savo žaidimus paprastų žmonių. Gal Stalino laikai į Lietuvą ateina?

kindziulis2015-09-15 23:02

ekseprtai neužsiimkite proamerikietiška propaganda.

...2015-08-07 17:57

o kam pranesti apie vakaru propoganda ???????????

Nežinote?2015-06-28 19:21

Kas pasienyje, policijoje ir kariuomenėje tarnauja? Ogi kolobarantų palikuonys ir visi prijaučiantys. Jei tik pajudėtų rusų tankai iš Baltarusijos jie plačiai atvertų jiems vartus ir dar gėlių įteiktų...

kazkodel2015-06-18 19:06

tai visi turi savo nuomone atsirinkti kur tiesa o kur ne,Lietuvoje viskas uzsakyta spaudoje ir tv,VSD irgi pavaldi jankiu maarionietei,dauguma Kijieva laiko bandytu,fasistu irstva

tomas2015-06-17 14:17

VSD=ishmatu,zhmogzhudzhiu,pedofilu shtabas

Kodel nesprendzia geju klausimo...2015-06-03 02:12

del skleidziamos propagandos? O,gi del to,kad greitu laiku ir Lietuvoje bus ikurtos "vakaru vertybiu" pletros istaigos,-ir vadinsis-"Lithuania's bestliatily brothels"... Netikite? Be reikalo! Pasiskaitykite sta cia-"bestiality brothels in Europe". Isiveskite tai internete ir gerekites vakarietiskomis vertybemis... Hm,homoseksualizmas,pedofilija,incest ir dar koki velnia sugalvojo,a-gyvulius kankinti! Tai tiek! Stai kodel nesprendziamos geju(isgamu)klausimai.... reikia kuo daugiau iskrypti,kad itiktume tiems,kam to viso reikia! Omeny neturiu visa musu tauta.

o2015-05-17 17:14

kodėl VSD nesidomi gėjų skleidžiama propaganda , juk tai dar pavojingiau.

VILIUS2015-05-08 03:37

SANUOLIS ZIGMAI tu labai teisingas o ta vadima prezimente marionete

Dzūkija > 100. To 92 Idomu2015-05-02 23:57

Ir dažnai "mėšlo minkytojau" užplaukia...Pats parašai komentarą,pats po mėnesio save pagiri...Dvi beretės ant galvos,kad dvejiniesi...Prajuokinai...

To 92 Idomu2015-05-02 23:31

Taip, pritariu, kad sujudo 5 -ji kolona, o ypač rusų ambasada, nors niekada ji ir nesnaudė.Pagal jų veiklą matyti komentatorių pasisakymai menkinantys mūsų valstybės vadovus ir ginantys Putino invaziją į Ukrainą. Ir kaip lengvai minkomi mūsų tautiečiai tarsi karvių mėšlas...

turistas2015-04-27 19:25

Noriu išreikšti savo nuomone apie galimai Ramoniškių punkto aukšto rango pasienio apsaugos darbuotoju darbą Rusijos federacijos spec. tarnyboms. Teko matyti, kaip musų tautiečiai, siekdami pakenkti rusijos ekonomikai ir taip išreikšdami solidarumą su Ukraina, is "shopo" bando pravežti didelius kiekius cigarecių. Tačiau musų eiliniai pasieniečiai, vykdydami savo vadų nurodymą privalo tikrinti iš einančius iš "shopo", skaičiuoti kiekius cigarecių ir pranešti savo vadams. O šie skambina Rusijos federacijos spec. tarnyboms, kurios konfiskuoja musu patriotiškai nusiteikusiu tautiečių transporto priemones ir skirdami pinigines baudas. Kur žiuri Olekas, Linkevičius ir jos šviesybė Grybauskaitė?

to 922015-04-24 02:37

Atrodo, kad ir tu uz kepures susigriebei. Kuriam vagiu klanui priklausai - konteineriniu ar daukantiniu?

Jonis Pasiskaitymai vakarui2015-04-24 02:07

Debalcevo katilas is vidaus: tsn.ua/special-projects/debaltsevo/

Saulius2015-04-24 01:43

:)

Antanas iš Rusijos2015-04-17 02:01

Tai kas nuolat propaguoja karą? Kas nuolat kursto neapykantą kitaip manantiems? Kas šmeižia ir dergia Rusiją ir Baltarusiją? Ar VSD asunku tokius surasti ar tik jie yra privilegijuoti tą neapykantą ir nesantaiką skleisti? Pradėkite nuo komjaunuolės Dalios ir leiskitės į papėdę. Proletariatas neturi nei laiko ne noro kiršinti tarpusavyje žmonių. Todel aš lietuvos pilietis nuolat gyvenantis dergiamoje Rusijoje ir reikalauju pradėti nuo kiršintojų apsišlavinėti savi kieme-nuo to kiemo šeimininkes. Nustokite nuteikinėti mus prieš Rusiją ir Baltarusiją!!!!!!

Na2015-04-09 19:34

Na karą propuoguoja panelė Grybauskaitė tanką apsižergus ir Landsbergis

jan2015-04-06 19:01

Sodyboje noriu pasisodinti putina.TACIAU BIJAU, KAD GALIU BUTI APKALTINTAS TEVYNES ISDAVYSTE

Idomu2015-04-04 20:05

Vagie kepurė dega - vagis cap už kepurės. Taip ir čia, po šio straipsnio kvietimu,sujudo rusų 5 -ji kolona, na žinoma ir jiems pritariantieji...Ir dar dominuoja toks požiūris, jog VSD visai nereikia. O iš Latvių gatvės to tik ir telaukia... Labai įdomus visų požiūris į vykstančius įvykius supančius mus. Kas kaltas ir yra VSD darbas išsiaiškinti. Jei nepatinka Lietuvos valdžia, važiuokite pas Putiną jis "priglaus" kaip ir Donecko separatistus...

Donda2015-04-01 02:26

Tikras šedevras, iki kaulų smegenų visiems per Panoramą kaltas į galvas iki pat 1990-ųjų.Matosi, kad VSD tebedirba "tovarišči",tik pakeitę spalvą.Tereikėjo tik CK instruktaže vietoj "supuvusių vakarų" įrašyti "rusija",toliau- kaip tekste...

vokjetjs2015-04-01 01:34

5ranesu a5je karo 5ro5agavjma...jj 5ro5aguoja jr kursto ljnas jr dale... jr dar daugeljs kjtu

To VAKARAI2015-03-26 02:21

Kvailai ir neadekvačiai mąstai, tai net čia ne mąstymas o Tavo kledėjimas Briuselio ir spintos elektriko ("Siauro") TV propogandos pavektas.

VSD CIA JUM2015-03-21 03:40

jau seniai buvo aisku tas kad Lietuvoj demokratijos ir zodzio laisves nera like ne kruopelytes-tai butaforine iliuzija bet ir si iliuzija sugriuvo.. pastarieji ivikiai tik patvirtino nuogastavimus,nuo sovietu mes taip norejom atsiribot,bet situo dalyku kad ir kaip butu gaila mes tik priartejom ir tapom ne kuo neblogesni uz tuos kurie mus naikino ir treme.. visais laikais buvo persekiojamai zmones protingesni,isilavine,zinantys daugiau nei reikia zinot nes valstybei jie per daug pavojingi ir nereikalingi ,paliekami tik klusnios aveles nes jos nepavojingos ,jas galima skersti jos nesipriesins jos tik gailiai i akis ziures ir daugiau nieko.. viduramziais zmones buvo deginami ,kas priestaravo baznyciai ir neleido vogti ir savintis turta,ispirkinet uz pinigus nuodemes ir taip toliau. ,pries pirma kara ir antraji didikai ,inteligentija taiapt buvo naikinama ,vezami i sibira ir panasei.. istorija ir vel kartojasi ,vadinasi pasauliuj gresia rimti dalykai.. gal net 3 pasaulinis,todel auginamos aveles sparciai o kiti zmones naikinami ,mindziojami ir dergiami nes valstybe ju bijo paprasciausiai ,jie yra pavojingi ,nes ikvepti gali dideleim darbam kaip ir visada kad buvo revoliucijos ir panasei.. o lietuvoj gyvent yra gerai tiem kurie spejo prisivokt is valdzios ,aprupint visa gimine ,ir nebent kurie pasirinko gera specialybe ir dirba pagal ja ,bet tokiu vienetai .. pagrinde yra mase zmoniu kurie gyvena zemiau skurdo ribos ir vos gala su galu suduria ir nereikia cia aiskint kad taip nera ,jeigu taip nebutu zmones masiskai neemigruotu,auksinio jaunimo arba vagiu nuomone neidomi,kai kils karas jie pirmieji gales eit kovot turbut ,nes yra didziausi patriotai ir labai myli lietuva ir jos pinigus... visam pasauli zmones bunda po truputi supranta kad jie yra sistemos vergai ir juos tik engia ir engia ismusu sukure kazkokias batarijas ar masinas kurios tik reikalingos ju poreikiam tenkintm,ir negi neatsiras kas padarys visam tam gala kad ir kaip draus ,kad ir kaip naikins revoliucionierius kas bus lemta ivykt tas ar anksciau ar veliau ivyks pasaulis nestovi vietoj,zmogaus raida taipat -raistis nuo akiu nukris kada nors taip kaip buvo per nepriklausomybes liertuvai siekima,kaip kilo tautu pavasaris ,nors sistema ir uzvalde zmoniu samone bet jie negali uzvaldyt pasamones to kas yra nuo gimimo uzfiksuota sieloj -gyvent ir keistis... musu protus uztemde blogis ir mes aptemdyti pykcio verdame jo sultyse ,bet kadanor pamatysim sviesa tunelio gale ir suprasim kokia zmonijos misija sioj zemej. butent zmonijos nes pavieniuj mes silpni ir nereiksmingi bet kai musu daug tada mes esame jega kurios nepavyks sustabdyt SISTEMAI.. jie tai puikiai supranta todel ir bijo kad zmones nesiburtu i viena bendra tiksla nes tada juos nugalet bus sunku.. bet mes turim tai suprast kad sistemai priesintis neikada nebuvo lengva visada buvo daug kraujo daug prarastu givybiu ,bet pergales ir laisves skonis yra svarbiausia uz viska.. viso pasaulio zmones -turi suprasti kad kovot reikia ne vieni su kitais bet kovot visi pries sistema IR TADA MES NUGALESIM! nevisi zmones pasiduoda hipnozei . nevisi zmones pasiduoda smegenu plovimuj-kad ir kaip stengsites mus sunaikint ,musu bus dar daugiau ,musu tkejimas ateitim geresnia daro mus stipriais !!! jie nori kad mes prarastume tikejima ir vilti ,nes jis issigelbejimas kai zmogus praranda vilti-jis praranda viska,jis yra visiskai sunaikintas todel visada tikekit savim kas jus esate ir supraskit savo misija ugdykit savo tikejima ,nebutinai dievu galite ir savo jegomis ,nes kai prireiks jis bus didziausias jusu ginklas sie zodziai sklinda is sirdies,o zmogaus sirdis svarbiau nei protas,daug bandys us vadinti bebrociais ir apsisaukeliais bet nuklysti jus negalite ,niekada nesuabejokite tuo ka jus darote,nes vos tik akimirak jus tuo suabejosit-jie prarys jus ir jusus sielas. eikite tiesiai ir tik i prieki geros kloties visiem musu priesam ir draugam!! MASONU LOZIU ATSTOVAM IR JU PAVALDINIAM VSD

ATSAKYMAS VSD2015-03-21 03:39

zmones galima suskirstyti i dvi rusis zmones su primityviu deziniu mastymu-parode vadinasi tai tiesa ir analitiniu mastymu-parode -tiesa? melas? viska patikrink?.. stai ir viskas tie kurie turi "dezini mastyma"-niekada nesupras tu kurie turi analitini.. nes dezinima mastymuj analizuot nebudinga,jis aklai ir sventai tiki ka rodo jo kalbanti deze,jis nepuls tikrinti narsyti info analizuot,nes jam uztenka pasake-vadinasi kitaip negali but ir taskas.. bet beda yra ta kat ka daryt zmonem su analitiniu mastymu,kurie nelabai tiki deze ,nesvarbu is kokio kanalo ji sklistu is rusu ,anglu. lietuviu ar t. t.. tada tas zmogus mastantis apsakiamas kaip valstybes priesas nes mastantis zmogus-yra pavojingas zmogus,vadinasi jis gilinasi nepuola i krastitutinumus ir pan. jis daug skaito ,domisi ir turi asmenine savo nuomone apie pasaulyje,valstybeje vykstancius dalykus... o su deziniu mastymu viskas paprasta todel tikslas prigamint daugiau deziniu zmoniu ir isnaikint kuo labiau analkitiniu-tada jiem sugalvojami epitetai visokie atitinkatys dezini mastyma turintiem zmoniem itikint-samokslo teorijos ir pan. tik beda yra kad analitini mastyma turinti zmoniu rusis,yra labai smalsus jie kaip vaikai kuo jiem labiau drausi to jie labiau nores to.. cia pamastymuj

Ir ką jus išdavikais2015-03-20 03:19

vadinate tautą kurie už savo teises kovoja

aAlgirdas-Juliui2015-03-18 14:57

o kas to prašo, gal pats?

V.Ladas2015-03-04 18:42

Susidomėjau tokia VSD teikiama reklama Rusijai, ėmiau skaityti rusiškai spausdinamus mūsų leidinius, ir nusivyliau - nieko tokio. Mūsų LL ir KK dar riebiau ant valdžios klano pavaro. Blefuoja ir šitoje vietoje saugumo trintukai...

oxi2015-02-21 09:04

tiesiog neitiketina, kad laisva ir demokratine save laikanti lietuva turi toki NKVD stiliaus Valstybės saugumo departamenta :)))

Perskaiciau2015-02-08 21:53

ir liudna pasidare. Ka cia galetu reiksti? Per istorijos pamokas moke,kad tokias proklamacijas metydavo per kara,prieso okupuotose teritorijose. Ar kas susimaste,kokios pasekmes gali buti is tautos uzsiundymo skundimui? NKVD,MGB,KGB lyg ir praejome per visai nesena istorija? Kai kaimynas kaimyna sudorodavo su isgalvotomis"danesenijomis"? Skundiku tinklas buvo ant tiek ispuoseletas,kad sutuoktinis sutuoktini seke ir dorojo. Reiskia sita praktika yra tobula jei siandien panaudojama?

VAKARAI2015-01-29 01:04

VSD GALEJO KOKI TRUMPA AR LENGVAI ISIMENAMA NUMERI PASKELBTI ,KOLORADINEMS LERVOMS SUSEMTI .LIETUVOS ISDAVIKAMS NETURI BUTI JOKIU LENGVATU ,SODROJE TURETU BUTI SPEC ATZYMOS ,KAD PUTINISKA LERVA NERA LOJALI LIETUVAI ,IR INFORMUOTI DARBDAVIUS.

Julius2015-01-19 20:11

Nė vienas PADORUS LIETUVIS NEKIŠ SAVO RANKŲ Į PUTLERIO ,janutienės paleckių šūdą

Nesupratau2015-01-10 22:57

Čia stūkačių ir Švėkšnos psichiatrinės paranojų skyriaus klientų šou?

chimik2015-01-06 14:52

iskusk teva - gelbek valdzia... nuo senu iprociu sunku atsisakyti... Pavlikus Morozovus buve komunistai ir KGBistai tautai ugdo...

to 722015-01-04 23:54

Tavęs iš viso net nėra su kuo lyginti. Nebent su tarakonu. Tau iki Lietos Prezidentės - kaip iki Mėnulio kopėčiomis, pone Šarikovai.

omen2014-12-27 06:16

Matyt tik išvertė kokį sovietų propagandinį lapelį apie kenkėjišką supuvusių vakarų skverbimasį į susibūrusiu apie CK patriotų smegenines.

Dėjau2014-12-20 16:05

Ant jūsų rekomendacijų

trina2014-11-29 01:12

trina teiginį kad LR Konstitucija draudžia persekioti už kritiką.

Šlykštoka...2014-11-29 00:45

Grybauskaitė..., Landsbergis..., Šedbaras...., Slušnys..., Pūras...., Žiobienė....,Garliava...., ir t.t., ir t.t. - viskas surišta viena virvele...O gal triusikų gumute...???

Taip2014-11-05 12:04

Putiną nėra ką lyginti su trizne Polikarpovna

nepatogi tiesa2014-10-25 06:03

Nuolatos dergt kitataučius per visas informacines priemones jau tapo priimtina norma o čia pasirodo dabar VSD liko nepatenkinta kad neva Lietuva yra vaizduojama kaip 'rusofobišką išsišokėlė', tai kad tokia ir yra, tiesa bado akis

faust2014-10-17 15:59

Sis straipsnis kursto tautine ir tarptautine nesantaika.

juokas2014-10-15 06:28

idomu...kodel vsd nemato lietuviu kalba spausdinamu provokaciniu straipsniu kurstanciu tautine nesantaika,kara ir nacistinius lozungus? delfis,lietuvos rytas,15 min ir tt...

kodel2014-10-15 05:13

kodel turi zmones ka tai daryti.Atsiverskit komentarus ir visi ,kas smeidzia Lietuva ,musu partizanus ,remia Putina kaip ant delno su visais savo kompiuteriu IP.Siandieniniame straipsnyje Delfi yra tos Dmitrijavos provokatoriska nuomone ,kad rusai bijo kalbeti rusiskai.Tai ko dar reikia ? Ar saugumas to nemato.?Laidoje Yra kaip yra Suatauskas skleide kremliaus propoganda,net Paulauskas ji ivardino kaip kremliaus rupora.Tai ko dar reikia?.

ziniasklaidoje2014-10-14 15:44

persama ikyri propoganda, kad saugumas suda mala, o teisesauga yra nusikalteliu stogas. Prasome VSD imtis priemoniu. Pradedant nuo saves.

vsd demesiui2014-10-13 02:24

Propagandos saltiniai: delfi.lt lrytas.lt 15min.lt tv3 lnk lrt... laukiu veiksmu.

Per daug tylus ir kantrus lietuviai2014-10-03 18:49

Per daug tylus ir kantrus lietuviai, jei ką geriausiu atveju tyliai ir be triukšmo emigruoja iš Lietuvos. Jie nelinkę kovoti už teisybę, jie geriausiu atveju gėdingai pabėga iš Lietuvos. Reikia būti visiška aklam ir kurčiam kad nesuprasttumei, kad vis labiau Lietuvoje įsigali vergovė, kad vis labiau iš žmogaus atimamas paskutinis orumas, kad vis labiau žmogus Lietuvoje tampa nieku. Lietuvoje nepatenkintų neliko. Jie išvažiavo į užsienius. Lietuvoje liko tik patenkinti gyvenimu vergai, kurie su džiugesiu ir pasimėgavimu prjiima valdžios pažeminimą ir jų orumo paniekinimą. Jie tarsi paliegę vergai ,kurie kitaip gyventi negali, nes jiems patinka kai juos žemina ir murkdo į purvą.

Zbignewas>63.2014-09-26 21:46

O mano nuomone, tave reiktų uždaryti formaline, kad ateities kartos galėtų pažiūrėti.

l.rytas platina kenksmingas propogandas2014-09-26 20:11

Reikia ji uzdaryti.Tai mano nuomone...

geras posakis2014-09-24 20:35

tankai išvažiavo-O TANKISTUS PALIKO....KOKIA LAIMĖ BUTŲ ,KAD IR TANKISTAI IŠSINEŠDINTŲ

Pasiūlymas VSD2014-09-24 11:16

DELFI ir Lrytas kasdien spausdina po dešimt straipsnių apie Putiną. Tai didžiulė propaganda. Kur žiūri saugumas? Nori nenori o visi pamils Putiną, lygindami jį su Grybauskaite.

Jeigu2014-09-24 02:31

kas praneš, kad po Antano Mončio gimtųjų namų stogu Palangoje, Kęstučio 17 yra įsikūrusi Rusijos rezidencija sulauks Litvinenkos likimo!!!

58>.Cia nereikia "kepti" jokios propagandos.2014-09-18 15:24

Pati LRT ant savo galvos ja kepa,kiekvienas atidziau pasiziurejes jos "kepamas" nesamones,pats saves paklaus-ar gali zmones turintys proto,taip atvirai ir nemoksiskai meluoti savo visuomenei? O gal jie skaito kad mes tebegyvename pokario laikais,kai nebuvo jokiu alternatyviu ziniasklaidos priemoniu? Ir,priedo,siulyti auginti lietuviska Pavliku Morozovu karta? As pradejau eiti i 1 klase 1952 m. Tada pamokas ,atejus mokytojai,atsistoje pradedavome "liaudies daina"- mus Leninas moko,mus Stalinas veda... O ka lieps neuzilgo siais laikais dainuoti? Kas pakeis ir Lenina ir Stalina?

Čia pasityčiojimas2014-09-17 00:06

KK, LL ir Ekspertai masiškai "kepa" rusofilinę, antilietuvišką propagandą. Visų portalų komentarai skęsta Rusijos spec. tarnybų pasamdytų komentatorių propagandoje. Bet VSD to "nepastebi", jiems mat reikia "pranešti". Šlykštu. Pats VSD tarnauja Rusijai, jokių abejonių dėl to neturiu. O čia tik vaidyba, apsimetinėjimas.

Noriu perspėti2014-09-16 21:50

Juknevičienė kišasi į šalies,kovojančios už nepriklausomybę vidaus reikalus,pasisakydama prieš nepriklausomybę.

kazimieras2014-09-15 10:41

...ar čia rimtai, ar Ekspertai išmetė ,,antį"?

pritariu darijui2014-09-10 15:40

VSD pagal konstitucija tarnauja visuomenei, daugelis visuomenes reiskia nepasitenkinima prezidentes veikla visuomenes labui, kur ziurit VSDisnikai, o gal nafeg ta konstitucija, kaip cia vienas pasake, kad tai tik sikpopierius ir VSD tarnauja prezidentei kuri tarnauja europai ir apie tai kalbet, diskutuot visuomenes tarpe ruosiamasi uzdraust, kur mus veda???

Jules2014-09-10 14:01

Pati savaime propaganda nei gera, nei bloga. Be propagandos neegzistuoja jokia šalis, jokia bendruomenė, jokia visuomenė. Kitas reikalas melaginga propaganda, antilietuviška, antieuropietiška, antiamerikietiška propaganda. Už melagingą propagandą reikia bausti. Mes ilgą laiką turėjome dvi propagandas ir abi melagingas, ir stipriai runkeliukus, ir iliuzionistus, ir kitus naivuolius bei studentus hipnotizuojančias - tai nacių ir internacių propaganda, pagrįsta XX amžiaus klastotėmis ir prasimanymais, staliniečių ir kolonistų, okupantų fantazijomis.

kai valdzia2014-09-09 20:21

savo piliecius laiko durniais-cia dabar vadinasi etnine nesantaika? Su lietuvos KGB-istais net po vienu krumu sikt neatsisesiu.

blusius2014-09-09 15:10

O aš kakoju ant to VSD, kas jie tokie, kad galėtų ką nors kam nors nurodinėt... Asmeniškai man jie reiškia ne daugiau, kaip krūvelė, padėta kaimyno šuns daugiabučio kieme...

Mimiras2014-09-09 12:43

Dabar visi nevykėliai, kvailiai ar paprasčiausi vagys politikai, kurie 25-erius metus ištikimai tarnavo klanams ir savo kišenei, bet ne tautai, gali pademonstruoti savo begalinį patriotizmą. Lygiai kaip Kremlius, kad pabėgtų nuo vidaus problemų, ieško priešų įšorėje, lygiai ir mūsų valdžia, kuri nesugeba spręsti šalies vidaus problemų, irgi ieško priešų įšorėję.

yel“l“ow submarine2014-09-09 07:40

sakyčiau “cirkas“, bet gerokai labiau panašu į pornografiją :))) - perskaičiau lyg kokį “vedamąjį“ tiesoje ar pravdoje prieš trisdešimt - keturiasdešimt metų :))))) - galite jau mane skųsti, beretozoidai :) - aš tyčia, sąmoningai ir nuolatos “menkinu“ “lietuvos“ valstybę, sakydamas, jog valdžią joje uzurpavo išverstaskūriai niekšeliai, pradedant jos didenybe ir baigiant daugelio savivaldybių vadovais bei valdininkais , kuriems LT Konstitucija yra šikpopieris ... , - kaip ir VSD klounams, beje ... , - gerbiantys Konstituciją žmonės tokio kliedesio nesukurtų net su 5 promilėm kraujyje :)))))))

Paprastas2014-09-08 23:47

ekspertai.eu – melagiai. Aš jau, kaip sąžiningas pilietis norėjau gauti instrukcijos: „Dėmėsio! ... Daugiau instrukcijų ČIA“... Tai kur tos instrukcijos?... Po velniu noriu pranešti ir nežinau kaip... :-))))

Dabar džiaukitės2014-09-08 20:27

Dabar džiaukitės, megztosios beretėe, kurių pagalba buvo perrinkta nepakartojamoji, raudonoji-mėlynoji, plieninė. Čia tik uogelės, visas grožis tik priešaky.

Darijus2014-09-08 14:35

Informuoju VSD. Man kelia nerimą Grybauskaitės veikla.

Klaipeda2014-09-08 13:45

Na, nėra žodžių. Grįžtame į SSSR.

savanoriai incidentams2014-09-08 13:43

w.santarve.lt/aktualijos/kariai-savanoriai-pratinasi-miesto-gyventojus/ "„Tai bus labai didelio masto pratybos, kurių metu, pasitelkus visą rinktinę ir visas kuopas, taip pat kitas institucijas, mieste bus imituojami incidentai su gyventojais ir priešiškomis jėgomis. Tam dabar ir ruošiamės“, – kalbėjo karininkas.

nustebęs2014-09-08 13:41

Kam reikia kaltinti kitą valstybę, kai savi politikai ir žiniasklaidos atstovai kompromituoja valdžią ir valstybę kiekviename žingsnyje.

Keistuoliai2014-09-08 13:35

Tai reiškia jei nepatiko kaimynas, viršininkas ar komentaras skūsk juos VSD. Matomai ši institucija užsiima sielovada. Tik kokiai kriterijais reik vadovautis skundžiant. Kasyra grėsmė Lietuvos valstybei. Panašūs dalykai buvo prieš 25 metus.

priminimas VSD2014-09-08 13:29

Jūsų siūlomą vietinį žiniasklaidos produktą neįmanoma nei valgyti nei kramtyti. Padėtis sakyčiau mažai teikianti vilties, bet tobulėjimui ribų juk nėra.

Idomu kada uzdraus UKR propaganda ir mela Lietuvoje2014-09-08 00:38

youtube.com/watch?v=awaf9qm_VCA

alia2014-09-07 23:32

kaip sujudo kacapiskas zbrodas komentaruose a ja jai uzjudino jautria vieta va paskaitykit vienas kur labai seilejosi uz rusija jau spjaudosi twitter.com/sranysovok/status/508184802659680256/photo/1

2>Zanas K2014-09-07 03:03

Oi, atsiprasau - tu ne Zanas, o - paprasciausias trolis is USA (UNITED STATES, COLORADO, DENVER, Domain FDCSERVERS.NET)

2 > Zanas K2014-09-07 02:48

Prajuokinai, Zanai, tikrai prajuokinai... Tik diktaturinese valstybese yra skatinamas skundimas kitaip mananciu. Todel tokie huiveibinai arba pavlikai morozovai, kaip tu, buvo labai saunus diktaturos nusikaltimu vykdytojai-klapciukai-stukaciai ir etc. Kita vertus, tu, pienburni, net suvokti negali kas tas stukacius ar pavlikas morozovas... o gaila - butu l. gera pamoka...

gintas2014-09-07 01:55

Eurovasalas Landsbergis ir jo parankiniai rusofobai siekia įvesti Lietuvoje "stukačių" režimą. Kad bet koks priešinimasis, net žodinis, oficialiai linijai būtų slopinamas ir kriminalizuojamas.

kitas zingsnis -2014-09-07 01:10

troikes. Ir bus visiem laime.

Korumpuota teisėsauga2014-09-07 00:44

"Bevalio-Valio" prokuratūros "aktyviai" paieškomas dėl įtarimo korupcine veikla, "grąžinant" Snoro kreditorių pinigus, Snoro administratorius N.Cooperis ir toliau aktyviai dirba "pensijiniu-nuotoliniu" būdu, akylai stebint didžiajai "kovotojai su korupcija" ir jos globojamam "antietiškam-antimorališkam" bankininkui.

ome2014-09-06 22:45

ėė VSD, o kur atasktaita apie CŽV, mi6, Mossado veiklą, o gal jie atostogose??? ar taip sakant kipšai su jais "bendradarbiaujat" :)

dermokratija2014-09-06 21:33

youtube.com/watch?v=3zGEpg11PfQ

To Zanas2014-09-06 21:14

Berniuk ar tu zinai,kad eu korupcijos mastai lenkia rusijos 4 kartus? Tad pirma susitvarkyk pas save kieme ir galvoje o poto istraukta snargliuota savo pirsta is nosies bakstyk i kitus.

PVZ2014-09-06 21:07

baltija.eu/news/read/40020

Pasaulis pries kara! O jus?2014-09-06 18:43

dearputin.com

To Zanas K2014-09-06 18:24

Labai gerai. VSD tavo IP numeri isidemes ir itrauks i " gerieciu" sarasa ! Slava herojem :))

Zanas K2014-09-06 18:03

Palaikau prezidente, su Rusija galima kalbetis tik karinemis priemonemis, kas tam nepritaria butina tokius salinti. Uzsienio politika ne vaiku darzelis, improvizaciju cia negali buti. Lietuva demonstruoja stubura ir yra pavyzdys visiems miegantiems Europos lyderiams, kaip reikia kalbeti su prasivogusia, korumpuota, atsilikusia ir teroristine Rusija.

Greitai ir Lietuvoje prades veikti informacins saugumas2014-09-06 16:39

youtube.com/watch?v=XLAUFNu01eM

Greitai Lietuvoje2014-09-06 16:38

youtube.com/watch?v=3zGEpg11PfQ

Zmones patys atsirinks ko jiems klausytis2014-09-06 16:36

Tai pas mus jau laisvas zodis kaput, demokratija baigesi, meluoti gales tiktai Lietuva?

Amerikiečių propoganda gerai2014-09-06 16:24

Gimiau tremtinių šeimoje-bet kodėl aš turiu palaikyti valstybės poziciją-kas davė įgaliojimus Linkevičiui,Grybei ,diplomatams užsiiminėti perversmais Ukrainoje,Baltarusijoje,Rusijoje -patys aktyviausi perversmininkai buvusioje TSRS teritorijoje.O juk kalbama apie liliputinę 2,7 milijono valstybę iš kurios pabėgo 1 milijonas žmonių su sugriauta pramone.

Donda>222014-09-06 15:58

Tamstai galima atsakyti straipsnio apie propagandos poveikį autoriaus žodžiais: "Daugybei žmonių pakanka nuolat kartoti tam tikrą informaciją ir jie ją ima suvokti kaip užprogramuoti kompiuteriai – taip, kaip ji yra pateikiama, o priešinga informacija jiems sukelia agresiją. Visa tai yra neurolingvistinio programavimo pasekmė. Dėl tokio žmonių elgesio nereikėtų pykti – čia ne jų kaltė. Kalta propaganda ir tie, kurie kuria jos esmines kryptis".

žinoma2014-09-06 15:19

pasinaudodami Vaiko tragedija, prisiveisė visokių EKSPERTAI.RU ir kitokių pigių parsidavėlių.

Dzūkija2014-09-06 13:52

Kiekvienos šalies šviesi ateitis galima tik su išsilavinusiais ir mąstančiais piliečiais...Įdomu,kaip savo nuomonę turintis žmpgus bus vadinamas - disidentas,politinis kalinys,ar teroristas...

Aldona2014-09-06 13:35

nerukyk dziovinto karves meslo, ne matosi kad tai proteli visai atima... gydytis dar turetu but nevelu sprendziant iz zodziu sekos ir rasybos...

СССР2014-09-06 13:30

Laikus primena straipsnis-to neklausyk, to nekalbek, dievas as ir eikit su manim. Ne velnio-mes laisvi, klausom ko norim ir savo nuomone galim reikst laisvai!!! O jei ji nesutampa su kito zmogaus nuomone tai teks taikytis su nuo, nes mes LAISVI! Neteisinu agresijos ir karo, bet proto knist ir nereikia...

Zer gut2014-09-06 13:23

Aldona ! Ir bulves vel zydes pro tiurmos langelius (-: . Visiems.

>aldona2014-09-06 13:22

Būtent tokie kaip tu siekia mums grąžinti sovietinės propagandos ir cenzūros palikimą.

aldona2014-09-06 12:27

vsd turi imtis ryztingu priemoniu o ne steneti. visos informacines priemones kurios skelbia priesinga valstybinei pozicijai informacija apie ukrainos okupacija, turi buti uzdarytos, o ju savininkai teisiami uzdaruose teismuose. lietuva privalo issivalyti nedelsiant, tam ir yra vsd. branginkime nepriklausomybe, bukime vieningi kaip buvome baltijos kelyje, tuomet ir rusijos tankas cia sunkiau ivaziuos. visos rusijos televizijos turi buti draudziamos, internetiniai portalai blokuojami. neisileiskime smeizto. likime laisvi nuo sovietinio palikimo ir propagandos.

prašalietė2014-09-06 12:17

Nereikia kalbėti tik apie tautines mažumas. Kaip pasiklausai ką, tarkim, stotelėse, turguose ar pan. vietose kalba eiliniai lietuviai, tai lieki bežado. Putinas, anot jų, gerietis, o Ukrainoje vyksta brolžudiškas karas tarp savų. Jokių ten rusų karių nėra. Išvada: nemąstanti visuomenė, kuri buvo naudinga mūsų politikams, parodo jų "įdirbio" rezultatus. Šita visuomenės dalis - užauginti mankurtai ir jai nusispjaut, kas atsitiks su Lietuva.

dieduko prisipažinimas2014-09-06 11:38

Kai kurios priežastys dėl kurių man priimtinos Rusijos žiniasklaidos informacinės laidos(išskyrus Eco-moskvy ir pan.): 1. Krikščioniška ideologija: šeimos vertybės, parama šeimoms, homoseksualizmo propagandos draudimas; krikščioniška ekonomikos ir geopolitikos samprata. 2. Vienijantis ir ne diskriminacinis požiūris į visas tradicines religijas; 3. Aukščiausio lygio vedančiųjų ir ekspertų profesionalumas,dokumentikos autentiškumas. Kai kurios priežastys dėl kurių aš nebežiūriu LRT (kitų niekada nežiūrėjau, nes jos=0): 1. Globalizmo ideologija, nukreipta griauti kriščionišką moralę, šeimą, tautą,valstybę, homoseksualizmo propaganda, kultūros griovimas diegiant antimeną, antimuziką, antiliteratūrą. 2. Žemiausias, koks tik gali būti laidų vedėjų (o dažnai ir pakviestų į laidas seimo narių, ministrų ir kt. )profesionalumo lygis, išsilavinimo,erudicijos stoka, vienpusis požiūris į įvykius, tendencingas faktų parinkimas, jų falsifikavimas. 3. Emigracijos skatinimas. P.S. Nei VSD, nei jokia kita organizacija mane neprivers vartoti nuodus.

Mąstom2014-09-06 05:59

Su menama propaganda kovoja pasitelkiant propaganda. Panašiai kaip, kad vagis ištraukęs piniginę, pradeda šaukti.- Gaudykit vagį!

Pozicija2014-09-06 02:05

STOP Tarybiniams laikams! Kur mes einam???

Petras2014-09-06 02:00

Po karo, ant Tauro kalno užvesdavo motociklą ir jo plerpimą transliuodavo tomis pat bangomis, kaip ir užsienio radijos stotys. Vėliau buvo pastatyti du didžiūliai geležiniai bokštai greta šiuolaikinio Priešgaisrinės apsaugos departamento,trukdžiams skleisti, kuriuos nugriovė paskelbus nepriklausomybę. Nejučiomis į Lietuvą sugrįžo totalitarinis režimas, dabar jau liberal-fašistinis ir sugalvojo atnaujinti seną idiotišką praktiką-trukdyti "propagandą". Kadangi VSD, matyt, dirba(dirbo ir paaukštinti) įvairaus plauko lytiniai iškrypėliai aidžiai, galimai protiškai atsilikę, tai jie nepajėgia suprasti, kad kuo jie labiau trukdys žmonėms gauti objektyvią informaciją, tuo labiau žmonės jos sieks. Kam lipti ant stalininių-chruščiovinių grėblių?

atspėk2014-09-06 01:46

Daug šalių pasaulyje yra, bet viena- pati blogiausia. Kas?

Jo2014-09-06 01:41

Amsintieji nuvadovavo šalį iki absurdo ir dar nori uždrausti žmonėms reikšti nepasitenkinimą. Bepročių visur pasitaiko, bet ar nebus taip, kad dar imsime pavydėti Rusijai.

Sigurdas2014-09-06 01:17

Kazkodel domimasi tik propaganda is rytu..O apie vakarietiska slamsta skleidziancius pranesineti nereikia?

atpildas2014-09-06 01:16

iki ko dasiritome sitokiu budu valdzia tikisi visai uzciaubti zmones nes dabar bus pavojinga reiksti savo nuomone net tarp artimuju,gryztame prie okupantu metodu.BRAVO

arthur2014-09-06 00:42

Na šitas VSD pareiškimas tiktai patvirtina tą faktą,kad vakarų propaganda patyrė visišką fiasko.Prisiminus,kaip VSD ne taip seniai "skiepijo" Lietuvos Prezidentę nuo Kremliaus provokacijų,(sprendžiant iš jos karingų pareiškimų jai prigijo)tai dabar antikremlinės vakcinos "mandagia"(kol kas) forma,siūloma visiems.....

Tiesa2014-09-06 00:40

Siekia užčiaupti. Cenzūra, persekiojimas kitaip galvojančius. Primena stalinizmo laikmetį.

joo2014-09-06 00:11

Grįžtame į CCCP "stukačių" laikus.

Pasivaidenimai2014-09-06 00:04

Tos išsigalvotos provokacijos! Kada tie "pasivaidenimai"baigsis? Kiek dar bus nuodijama mūsų tautos sąmonė? Jei norite, taip tos cenzūros, drauskite viską, nes jau nusibodo tie išgalvoti kliedesiai. Patys savo rankomis ir liežuviu, kurstote neapykantą, ir šaukte šaukiatės karo.

Donda2014-09-05 23:57

Gaila,kad VSD nenurodė,kur surasti tuos "objektyviai visuomenės informavimo priemonėse pateiktus faktus". Gaila,kad laisva spauda išstumta į užribį,teliko tik "priemonės"..

Paprastas2014-09-05 23:15

Jeigu jau VSD pakviesta į propagandinį karą, tai jau „ne kas“(iš Rusų filmo „Laukinis“). „Turėtume atskirti galimas provokacijas, socialinį nesaugumą skatinančius gandus ir objektyviai visuomenės informavimo priemonėse pateikiamus faktus.“ Tai gal pateikit sąvoką: kas yra tas „socialinis saugumas“. Su ko jis „valgomas“? Kaip vertinti: „Atvirą laišką Vokietijos kanclerei Angelai Merkel, nuo amerikiečių“, ar tai Rusijos galimos provokacijos, ar amerikietiškas požiūris karo sustabdymui. Tai gal tada pradėkit nuo karo propagandos ir užsienių bazių steigimą : „Lietuvos Respublikoje karo propaganda draudžiama.“ Ir „Lietuvos Respublikos teritorijoje negali būti masinio naikinimo ginklų ir užsienio valstybių karinių bazių.“ – ar LR Konstitucija yra Rusijos propagandos įrankis? ... Net „Lenkija patvirtino, kad Rytų Europoje nebus jokių naujų NATO bazių, kurios padėtų atgrasyti Rusijos agresiją, rašo „euobserver. com“. Ar tai vėl Rusijos propaganda? Gal uždrauskit ir LR Konstituciją. Jog jį teigia: „Masinės informacijos cenzūra draudžiama.“ , o jus siūlote piliečiams pažeisti konstitucinę santvarką : „Prašome Lietuvos piliečius apie pastebėtus tyčinius propagandos skleidimo veiksmus, atvejus ar faktus informuoti Valstybės saugumo departamentą.“ , t. y. piliečių „rankomis“ atlikti cenzūrą? Gerbiami VSD darbuotojai, apsispręskit KOKIAI valstybei tarnaujote, o tada jau tiesiogiai nurodykit kas(ir iš kur) yra tos valstybės tiesa.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi