ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Dėl rimtų konservatoriaus pareiškimų kreiptąsi į prokuratūrą(44)

Konservatorius Arvydas Anušauskas nustatė, kad Signataras Zigmas Vaišvila tvirtai tapo vienu kolaborantų, kokiais buvo vienas pirmųjų Lietuvos žvalgybos vadovų Liudas Gira ir Vincas Krėvė-Mickevičius.

Dėl rimtų konservatoriaus pareiškimų kreiptąsi į prokuratūrą

Seimo narys, konservatorius Arvydas Anušauskas nustatė, kad signataras Zigmas Vaišvila tvirtai tapo vienu kolaborantų, kokiais buvo vienas pirmųjų Lietuvos žvalgybos vadovų Liudas Gira ir Vincas Krėvė-Mickevičius.. Nuotr. tsajunga.lt

Į Generalinę prokuratūrą kreipėsi signataras Zigmas Vaišvila prašydamas pradėti ikiteisminį tyrimą. Šį kartą – dėl garsaus konservatoriaus Arvydo Anušausko. Skelbiame visą kreipimąsi.

„Lietuvos Respublikos Generalinei prokuratūrai

PAREIŠKIMAS dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo

Vilnius 2015 m. rugpjūčio 11 d. Iš viešai paskelbtos informacijos sužinojau, kad Seimo narys Arvydas Anušauskas, vertindamas 2015 m. rugpjūčio 3 d. 15min.lt paskelbtą Dovydo Pancerevo straipsnį „Lietuvos radikalai naudoja rusiškos ir sovietinės propagandos technologijas“, viešai savo asmeninėje facebook paskyroje rugpjūčio 3 d. paskelbė šią informaciją:

Šioje Arvydo Anušausko viešai paskelbtoje informacijoje teigiama, kad:

- nuo šiol „pagaliau ne tik VSD nagrinėja proputiniškų tinklalapių turinį“, bet tai už valstybės pinigus atlieka ir konservatorių partijos lyderio, europarlamentaro Gabrieliaus Landsbergio įsteigta viešoji įstaiga „VšĮ „Informacinio saugumo ir analizės centras“;

- signataras Zigmas Vaišvila tvirtai tapo vienu kolaborantų, kokiais, A. Anušausko nuomone, buvo vienas pirmųjų Lietuvos žvalgybos vadovų Liudas Gira ir Vincas Krėvė-Mickevičius. Jokių šio teiginio įrodymų, išskyrus minėtą 15min.lt straipsnį, A. Anušauskas nepateikė.

Priešingai ir skirtingai nuo Seimo nario Arvydo Anušausko, esu vienas tų, kurie principingai gynė (Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras, TSRS perversmo prieš Lietuvos Respubliką organizavimo Lietuvoje 1991 m. sausio 13 d. naktį paskirtas Lietuvos Ministro Pirmininko pavaduotoju, buvęs tuometis Lietuvos laikinosios gynybos tarybos narys, vėliau – ir LR VSD vadovas, Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės ir Seimo tarybos narys) ir ginu Lietuvos valstybės interesus ir šiandien, t. t. ir Sausio 13-osios byloje. Vienintelis iš Generalinės prokuratūros pareikalavau, tačiau Generalinė prokuratūra atsisakė man pateikti iš šio ikiteisminio tyrimo 15-os kolaborantų pavardes, kurių atžvilgiu nutraukė šį ikiteisminį tyrimą tik dėl to, kad šie kolaborantai patys asmeniškai nešaudė Lietuvos piliečių. Vienintelis skundžiau Generalinės prokuratūros 2014-11-03 nemotyvuotą nutarimą nutraukti ikiteisminį tyrimą Sausio 13-oios byloje net 9-iuose epizoduose.

Susipažinęs su minėtu D. Pancerevo straipsniu, 2015 m. rugpjūčio 3 d. pareiškimu kreipiausi į Generalinę prokuratūrą dėl ikiteisminio tyrimo, remiantis straipsnyje minimu Lietuvos informacinės erdvės analitikų-specialistų atliktu tyrimu apie š. m. birželio 9 d. – liepos 17 d. laikotarpio interneto svetainės ldiena.lt centrinio vaidmens šioje antivalstybinėje veikloje.

Pagal minėtą A. Anušausko facebook paskyroje tą pačią 2015 m. rugpjūčio 3 d. paskelbtą informaciją šį analitinį darbą atliko konservatorių partijos lyderio, europarlamentaro G. Landsbergio įsteigta VšĮ „Informacinio saugumo ir analizės centras“, t. y. nustatė ir mano tariamą kolaboravimą prieš Lietuvą. A. Anušauskas yra ilgametis Seimo Nacionalinio gynybos komiteto narys ir net buvęs pirmininkas, kvalifikuotas istorikas, tyręs KGB veiklą Lietuvoje ir savo publikacijose paskelbęs net informaciją apie KGB planus internuoti mane ir mano šeimą, o esant progai, net sušaudyti Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio pagrindinius asmenis, t. t. ir mane, Zigmą Vaišvilą. Todėl A. Anušausko paskelbta informacija apie mane yra jam pačiam žinomai melaginga, dėl ko vertintina kaip sąmoningas mano šmeižtas ir įžeidimas (BK 154 ir 155 str. ). Pats A. Anušauskas patvirtina šių savo veikų tyčią – įvardina mane kaip politinį konkurentą, remiasi savo partijos vadovo įsteigtos VšĮ „Informacinio saugumo ir analizės centras“ atliktu ir minėtame D. Pancerevo straipsnyje paskelbtu tyrimu.

Todėl prašau pradėti ikiteisminį tyrimą dėl šių nusikalstamų Arvydo Anušausko veikų ir VšĮ „Informacinio saugumo ir analizės centras“ atlikto tyrimo, tariamai nustačiusio, kad esu kolaborantas, veikiantis prieš Lietuvos valstybę. Lietuvos Nepriklausomybės akto signataras Zigmas Vaišvila “

Naujausi

Komentarai (44)

Rikiuoti
Provokacija2015-09-16 02:21

Gal taip siekia atitraukti gerb. Signatarą nuo svarbiausių darbų ir tikslo?

Danutė2015-08-17 17:05

Aš manau,kaip tik tokie žmonės nori išvesti Lietuvą iš to purvo, kuriame esame įkritę iki ausų. Normaliems žmonėms pasidarė sunku gyventi.Kas teisybė sako, tas rusų agentas ir LIETUVOS PRIEŠAS.Mūsų valdžia nuo tarybinių laikų tik tiek pasikeitė."Ta pati panelė , tik kita suknelė", nes tie patys valdžioje.Tokia mano nuomonė.

'garbingi' kovos budai2015-08-17 14:45

ibauginti;apsmeizti;nuteisti;uzdaryti i psichuske;pasiusti i kita pasauli poilsio.

aAlgirdas-yel"l" ow submarine (2)2015-08-13 19:15

dažnai patinka paties kometarai ir daromos išvados,vienok šį kartą niekaip negaliu sutikti su teiginiu:"seimo nario viešai apšmeižti net du signatarai", nes "SIGNATARAI" tokiais pasivadino nutarę iš to pasipelnyti. Jokie jie ne signatarai o paprasčiausi LTSR AT deputatai. Paneikite šį akivaizdų FAKTĄ. Pagarbiai

39-am2015-08-13 16:30

persimauk sušutusį pampersą- ar nematai, kad trydą leidi į tapkes?

Kada2015-08-13 16:12

Zigmutis išbarstys piemens krekenis?

Dzūkija > 36.2015-08-13 16:00

Pritariu...lietuviai vis "duoda durniams kelią"...matome,kuo tai pasibaigė...

Labas2015-08-13 16:00

Turbut nereikia didelio proto, kad suprastum kokia dura stumia zmones susije su saugumu kaip antai- Sadauskas, Anusauskas. Kur tik saugumas- ten blogis, einantis pries LT interesus.

Dzūkijai2015-08-13 15:54

gerai, kad Vaišvila davė pradžią, reikia viena kart pradet teisiškai reaguot į tą šunsnukių "stiprybės' purvą. O tai plečias kaip maras.

Dzūkija2015-08-13 15:05

Jų (konservatorių) "stiprybė" purve...Kuo daugiau purvo ir mėšlo išpila ant kitų...tuo stipresni jaučiasi...

visi2015-08-13 14:57

prie sąjūdžio pradžioje dirbę garbingi žmonės yra apšmeižti ir išstumti, praeitą mėnesį net ir mirusį Marcinkevičių konservatoriai sugebėjo apjuodinti, kas jie per šėtonai

Dzūkija > 31. >30. Barbora2015-08-13 14:35

...o gal tai meilė ?...juk problema ne ta...Prolema,kad seimo narys neatlieka tinkamai darbų...

Dzūkija > 30. Barbora2015-08-13 14:32

Nereikia smerkti... jaunystė svaigina visus... :)) ne tik Anušauską... tuo labiau,kad ji ,tikrai netinka į anūkes... nebent į dukras... Betgi jis ne pirmas ir ne paskutinis... :)) Gyvenimas tuo ir įdomus,kad įvairus... ir penkiasdešimtmetis tikrai ne senis... vyrui - tai pats žydėjimas... ir patirtis... ir išmintis... ir supratimas... aišku,jeigu yra galva :))... Ir būtent tai ir yra problema... kad seimo narys pametė galvą... ir apkaltino žmones nebūtais dalykais... KOLOBORAVIMU... su kuo ?... su LIETUVA ?...

>30. Barbora2015-08-13 11:36

labiausia gėda nupiepusiai jaunai mergiotei, iš tos gėdos ir burna žiojasi ir kojos skečiasi.

Barbora2015-08-13 04:42

Ar negeda tam nuplikusiam ir susikuprinusiam istorikui demonstruoti po Europa savo nupiepusia jauna mergiote, kuri tinka seniui kaip anuke, o vezioja po pasauli kaip pajuokos objekta. Ir dar sako, kad Seimo nariai neatostogauja, o dirba, o po to milijonus atostoginiu gauna.

to 26,272015-08-13 04:21

Na sudėtingesnę,įdomesnę asmenybę ne visi pajėgūs suprasti.Tai kas nepajėgiama suprasti vadinama "nesąmone":).

yel“l“ow submarine to 25. jielovui submarinui2015-08-13 03:11

šiaip tai “paprastas“ labai “paprastai“ paaiškino :)))) - su pamokymu, kad “įstatymus reikia žinoti“ - suprask - civilinį ir baudžiamąjį kodeksą kone mintinai ... , o jei rimtai - viskas paprasta - tu rašai pareiškimą policijai ir , priklausomai nuo nusikaltimo pobūdžio, pagal visus BK ar CK talmudus tyrimas atliekamas arba policijos , arba perduodamas prokuratūrai “pradėti baudžiamąjį procesą“ :)- ir tik po to - teismas . o jei tiksliau - yra daugybė niuansų, kurių mažą dalį pacitavo “paprastas“ iš BK :), - vaišvilos, gi, atveju , manau, buvo kam išsiaiškinti ir nuspręsti , kuris kelias yra optimalesnis - ar aplinkinis - policija-teismas-prokuratūra-teismas, ar tiesiog - prokuratūra-teismas :)) - mano akimis, įtariama nusikaltstama veika turi akivaizdžią visuomeninę reikšmę, kadangi seimo nario viešai apšmeižti net du signatarai - todėl tai jau prokuratūros darbas :)

Anusuko ir isvaizda2015-08-13 02:06

ir elgeys,ir kalba padoraus zmogaus.Oto antrojo as nesuprtntu,kazkoks vaikciojantis nesamone.

As asmeniskai2015-08-13 02:01

Labiau pasitikiu Anusauku,negu Vaisvila???

jielovui submarinui2015-08-12 22:34

Tai kaip suprasti? Jei dabar mane kazkas sumuse, izeide ar panasiai, tai as kur turiu kreiptis? Prokuraturon ar teisman? Paaiskink.

Paprastas>202015-08-12 22:28

LR BPK „407 str. (Privataus kaltinimo bylos) Baudžiamųjų bylų dėl nusikalstamų veikų, numatytų Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 139 straipsnio 1 dalyje, 140 straipsnio 1 dalyje, 148, 152, 154, 155, 165, 168 straipsniuose, 187 straipsnio 1 ir 3 dalyse, 188, 313 straipsniuose, procesas pradedamas tik tuo atveju, kai yra nukentėjusiojo skundas ar jo teisėto atstovo pareiškimas. Šiose bylose IKITEISMINIS ikiteisminis tyrimas NEATLIEKAMAS, išskyrus šio Kodekso 409 straipsnyje numatytus atvejus.“ ; Ir tik BPK „409 straipsnis. (Perėjimas iš privataus kaltinimo į valstybinį kaltinimą) 1. Jeigu šio Kodekso 407 straipsnyje nurodytos nusikalstamos veikos turi visuomeninę reikšmę ar jomis padaryta žala asmeniui, kuris dėl svarbių priežasčių negali ginti teisėtų savo interesų, prokuroras, nesvarbu, ar yra nukentėjusiojo skundas arba jo teisėto atstovo pareiškimas, dėl šių veikų privalo pradėti baudžiamąjį procesą. 2. Jeigu šio straipsnio 1 dalyje nurodytos aplinkybės paaiškėja privataus kaltinimo bylos proceso metu, iki įrodymų tyrimo pradžios, prokuroras privalo pateikti teismui rašytinį pareiškimą, kad šioje byloje palaikys valstybinį kaltinimą. Šiuo atveju byla perduodama prokurorui. Ikiteisminis bylos tyrimas ir bylos nagrinėjimas teisme vyksta bendra tvarka. 3. Ikiteisminis tyrimas dėl nusikalstamų veikų, numatytų šio Kodekso 407 straipsnyje, atliekamas bendra tvarka, jeigu nusikalstamos veikos padarymu įtariamas asmuo nėra žinomas. 4. Jeigu nagrinėjant privataus kaltinimo bylą teisme paaiškėja, kad kaltinamasis padarė nusikalstamą veiką, dėl kurios turi būti palaikomas valstybinis kaltinimas, privataus kaltinimo procesas nutraukiamas ir bylos medžiaga perduodama prokurorui.“ Įstatymus reikia žinoti....

du is triju mano gerbiamiausiu asmenu susipese2015-08-12 22:20

treciasis esas Arturas Paulauskas...nesuprantu ko jie nepasidalina cia? Butent ant tokiu kaip jie ir laikosi Lietuvybe

nuomone2015-08-12 21:24

VALDŽIOS KAITA IŠGELBĖS LIETUVĄ NUO KOMUNISTŲ-PART ŠKOLŲ ABSOLVENTŲ -VALDYMO.,....na kiek galima 25 metus valdpo...atsikratė Venskienės-NES JI GABI ,GARBINGA PADORI.......KO NEGALIMA PASAKYTI,KURIŲ VIETA JAU SENIAI ISTORIJOS -archyve9šiukšlyne)...ar nematot kokie negabūs premjerai....ir dėkokim dievui,kad Kubilius atominės nepradėjo statyti-būtume ,vienoje eilėje su GRAIKIJA......

jokio skirtumo2015-08-12 21:10

ar anušauskai ar sabatauskai ar šedbarai ar masiuliai.

yel“l“ow submarine to 19. ne tas kelias2015-08-12 20:37

norint, kad teismas nagrinėtų baudžiamąją bylą, reika turėti bylos medžiagą, t.y. reikia atlikti ikiteisminį tyrimą - o tą privalo organizuoti prokuratūra :)

ne tas kelias2015-08-12 20:29

nesuprantu, ko i prokuratura? Iskart i teisma ta koncerva reikia duot uz smeista.Ir pinigėliu paprasyt uz orumo izeidima. Tegu atsako uz savo juodus darbelius. Mes palaikom Vaisvila ir jo kovinguma.

teisybes nera2015-08-12 20:13

Lietuvoj jau seniai. Stiprybes gerb. Z.Vaisvilai.

aAlgirdas-yel"l" ow submarine2015-08-12 18:18

pasidarė idomu vis tik įvertinti Tamstos mintį:"tai man belieka save laikyti......" ir todėl pasidomėjau Anušausko biografija (panašiai kaip kadaise TSKP sutrumpintame variante). Radau:" "1970–1981 m. mokėsi Vilniaus 34-ojoje vidurinėje mokykloje, 1981–1982 m. Vilniaus 21-ojoje profesinėje technikos mokykloje. 1982–1989 m. studijavo Vilniaus universiteto (VU) Istorijos fakultete. Studijuodamas buvo pašauktas į sovietų armiją, 1983–1985 m. atliko karinę tarnybą. 1989–2000 m. Lietuvos istorijos instituto mokslinis bendradarbis. 1990 m. įsirašė į savanorius, vykdė Krašto apsaugos departamento užduotis. 1995 m. suteiktas atsargos leitenanto laipsnis. 1995 m. apgynė humanitarinių mokslų daktaro disertaciją. [1] 1996–1997 m. dirbo Vytauto Didžiojo universiteto Humanitarinių mokslų fakultete, 1996–2006 m. Vilniaus pedagoginio universiteto Istorijos fakultete." Bibliografija:"Lietuvos slaptosios tarnybos, 1918–1940. – Vilnius: Mintis, 1993. – 339 p. : iliustr. – ISBN 5-417-00-652-1 Lietuvių tautos sovietinis naikinimas 1940–1958 m. (dail. Romas Dubonis). – Vilnius: Mintis, 1996. – 494 p. : iliustr. – ISBN 5-417-00713-7". Taigi iš šios trumpos biografijos supratau JŪS teisus, ponas Ališauskas su objektyvia istorija turi minimumą sasąjų,visa jo karjera sietina ne su istorijos mokslu, bet "patrijiotizmu" šiame moksle. Atkreipiau dėmesį, kad prieš disertacijos apsiginimą -- tik dvi publikacijos ir didžiulis "darbas", "dirbant" moksliniu bendradarbiu. Pasikartosiu - Jūs tikrai teisus,tai mano pradinis analizės rezultatas, jei netingėsiu bandysiu susipažinti su minimo pono disertacija (nors tai nieko neduos)

senis2015-08-12 18:06

idomu, kodel Vaisvila kreipesi i prokuratura? Daug geresnis efektas butu buves, jeigu jis butu kreipesis i savo boba. Atsakymas butu greitesnis, ir konkretesnis. Sakykim, Vaisvila nezino kas dirba prokuraturoj, teismuose, seime, vyriausybej, prezidenturoj, bet per tuos 25 metus, budamas valdzioje, turejo suprasti, kad sitoje, ne Danu karalysteje, kazkas ne taip. Kodel Vaisvilai neidomu, kodel seimas, Kremliaus nurodymu, vel 75 metams uzslaptino, 1 500 anksciau prisipazinusiu KGBistu, gal turi savo eiles numeri, ir priverstas pasirasineti algalapiuose? Kaip Dedule, kaip Magnolija.

yel“l“ow submarine2015-08-12 17:11

jeigu anušauskas istorikas, tai man belieka save laikyti vienos iš andromedos ūko žvaigždžių planetėlės ambasadoriumi žemėje :))))

kodel Anusauskas2015-08-12 16:38

Neturedamas atostogi atodtpgauja.kada bus jam akalta???

nf ik2015-08-12 15:55

susodint visus parsidavelius koncervus reikia už nusikalstamas veikas, už tyčiojimasi iš tikrų patriotų. Negi nėr LT normalių advokatų, kurie pagelbėtų Vaišvilai teisinėj kovoj su naujabolševikais? Galų gale padėtų parašyt teisiškai rišlesnį tekstą prokuratūrai.

aAlgirdas-pakunui2015-08-12 15:38

kam beprasmiškai apkrauti prokuratūrą betiksliu darbu. Nebent Jūs manote, kad Vaišvila tai tas pats kaip VISUOMENĖ? Aš tai tikrai taip nemanau, nes nesu taip susireikšminęs kaip vadinami "signatarai" ie, jei mane kas nors įžeidžia, tai ginuosi asmeniškai

pakunas2015-08-12 15:28

nu kai atsisakys, tai tada ir paduos, tegul pirmiausia prokurorai pasako savo isvada

aAlgirdas-runkeliui2015-08-12 15:24

palaikau paties nuomonę, nes ištikrųjų prokurtūrai čia nėra ko veikti. Vaišvila tiesiog gali pats paduoti ir organizaciją ir Anušauską į teismą už garbės ir orumo gynimo ("Asmens garbės ir orumo gynimas LR Civilinis kodeksas 2.24 straipsnis ...").

jurgis2015-08-12 15:18

as netikiu ,kad ka ZIGMAS PADARIS TIEMS PUTINUKAMS

praeivis2015-08-12 15:11

Stiprybės Z.Vaišvilai.

pagaliau2015-08-12 14:42

Gal gerb. Z.Vaišvila ikrės nors truputi proto politiniam debilui Anušauskui. Visiškai nerimsta šitas tipas.

T0mas J.2015-08-12 14:08

BK 120 straipsnis. Kolaboravimas - Lietuvos Respublikos pilietis, okupacijos ar aneksijos sąlygomis padėjęs neteisėtos valdžios struktūroms įtvirtinti okupaciją ar aneksiją, slopinti Lietuvos gyventojų pasipriešinimą arba kitaip talkinęs neteisėtai valdžiai veikti prieš Lietuvos Respubliką, baudžiamas laisvės atėmimu iki penkerių metų.

ona2015-08-12 14:07

Stiprybės gerb. Z.Vaišvilai

Geriau vienas Vaišvila,2015-08-12 14:07

negu visa konservų šutvė.Jų kalbos kiršina žmones,kursto tautinę nesantaiką.

SĄJŪDIS 22015-08-12 13:47

Neliustruotoji lsdp_ts-lkd_darbo_liberalų antilietuviška gauja prašosi Tautos tribunolo. _____________________________________________ Lietuvoje, dabar, liustracija būtų padaryta geriausiai ir kgb'isti būtų nukenksminti bemaž visi tik tada, jei gauja būtų nušalinta nuo rinkimų, jei aukšto ir aukščiausiojo rango valstybės tarnybų pareigūnai būtų ne vyresni kaip 30-ies metų amžiaus. Nedelsiant. Griežtai. _____________________________________________ Lietuviai, tempiam gaują į Tautos tribunolą.

E.d.2015-08-12 13:41

Pagarba Vaišvilai.

runkelis2015-08-12 13:17

Atsisakys pradėti ikiteisminį tyrimą ir rekomenduos kreiptis į teismą privataus kaltinimo tvarka.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi