Portalas lrytas.lt paskelbė, jog Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas turėtų ploti katučių signatarui Rolandui Paulauskui.

„Vienu didžiausių Lietuvos patriotų save laikantis Nepriklausomybės Akto signataras Rolandas Paulauskas, nesėkmingai bandęs tapti šalies prezidentu, apie situaciją Ukrainoje prakalbo Rusijos prezidento žodžiais“, – informavo portalas.

Publikacijoje pavadinimu „Lietuvos žemės „gynėjas“ lenkiasi Kremliui ir keikia B. Obamą“ atskleista, kad R. Paulauskas su bendražygiais sukūrė rusiškai kalbančiai auditorijai skirtą filmą, kuriame išdėstė savo požiūrį į karą Ukrainoje, kuris visiškai nesutampa su civilizuota Lietuvos valdžios pozicija šiuo klausimu.

Nesunku suprasti, kad tokį signataro požiūrį iš esmės galima prilyginti tėvynės išdavimui. Pasak kito signataro – Aloyzo Sakalo, dėl šio filmo sukūrimo ir paviešinimo turėtų būti pradėtas ikiteisminis tyrimas.

Remdamasi Lietuvos Respublikos, t.y. Lietuvos specialiųjų tarnybų prašymu, YouTube administracija šį Rusijos propagandinį filmą jau užblokavo vienoje lietuviškoje paskyroje YouTube , kur jis buvo patalpintas ir sulaukė daug peržiūrų.

Šį filmą, sukurtą Rolando Paulausko rėmėjų, Lietuvoje išskirtinėmis teisėmis dabar publikuoja tik portalas lrytas.lt, o Rusijoje – tinklalapis rutube.ru: http://rutube.ru/play/embed/7091487ekspertai.eu taip pat siūlo pasižiūrėti šį skandalingą rusiškos propagandos filmuką, su sąmoningai klaidinga nuomone apie vykstančius įvykius Ukrainoje.

Šį filmą savo asmeninėje YouTube paskyroje buvo patalpinusi ir Svetlana Makarkina iš Taškento, tačiau vėliau pašalino:

Naujausi

Komentarai (164)

Rikiuoti
Emigrantė iš Londono2017-06-15 13:59

Tam, kas drįsta kritikuoti Rolandą Paulauską, vertėtų pasiklausyti jo laidų įrašų. Jis neklydo ir prognozavo - išreiškė savo nuomonę- ir dėl NATO, ir dėl ginklavomosi, ir dėl stojimo į Europos Sąjungą, ir dėl Lito, net dėl didžiųjų valstybių politinio suinteresuotumo pirmo ir antrojo pasaulinių karų, ir t. t. Žmogus apsiskaitęs, konkkrečiai ir apstrakčiai mąstantis. Vadinasi,- LABAI PAVOJINGAS! Ačiū, Rolandai, jūsų žodis labai reikalingas savarankiškam mąstymui politinėje apžvalgoje. Mūsų politikai nenori pripažinti kiek giliai įklampino Lietuvą...

Atsipeikėkit2016-10-27 14:15

nejau daugelis tokie akli -tikrų tikriausia paleista į eterį žurnalistinė "antis" ...paėmė žodžius iš konteksto ir išpūtė didelį burbulą. Kur čia nusikaltimas ar kaloboravimas???

Algimantas Končius,2016-06-27 15:02

Šveicarijoje gyvena keturios visiškai skirtingos tautos ir tai netrugdo vieningai gintis nuo priešų. Paulauskas vaidina labai protingą ir seka pasakas labai panašias į tiesą. Nepagrystai išpučia JAV sugebėjimus ir nepagrystai menkina ukrainiečių sugebėjimus.

andrius2016-06-26 00:16

p. s. beje ,r. paulauskas vienas is tu,kuris blaiviai masto.. tokiu nemazai lietuvoj,bet paulauskas jau kazkas daugiau,negu pasnekovas politinem temom kazkur virtuvej nakti prie bonkos.... balsuociau uz toki be dvejoniu,jei bolotiruotusi i prazidentus.. nors matosi,zmogus minkstas.. vargu ar toks prasimustu iki sosto,ten alkuniu reik kietu,ir protekcijos,kuri lietuvoj skiriama,man atrodo, tik tiem,kas masto visai atvirksciai... tiesa pasakius-liudna,kad visi negali atsidziaugt banaliom tiesom,akivaizdziom,paprastom.. ant tiek esam visi nupushe nuo tos agresyvios rusofobiskos propagandos,kad tas jau tapo norma... normalu kai tau sako kad juoda yra balta.. o kai atsiranda zmohus parodes,kad juda tai juk juoda,nes tiesiog negali but balta... visi kaip is miego atsibunda....

andrius2016-06-26 00:04

tikrai ne ta salis,kuria galima nors kiek geretis,bandyt sekt pedomis ir aplamai,kazka gero pasakyt apie ja... netgi,kaip populiaru sakyt,kad valdzia yra valdzia,zmones nekalti.. tipo nieko neturiu pries paprastus ukrainiecius,tik va ju ten ta politika ir ja darantys mudakai kalti... ne.. jau galiu drasiai pasakyt,kad ir patys ukrainieciai nera gera tauta.. pirma del to,kad logiska kai valdzia tokia,kokia liaudis(juk valdzia ne ufonautai renka,o ta pati liaudis)-beje cia akmuo ir i lt rinkejus,antra,gyvenime ne karta teko sutikt ukrainieciu,beto daugelis draugu perejo tarybine armija,kur visi sakydavo,kad is visu tautu xaxolai vieni is bjauriausiu,mama,perejus sibira ,,atsimenu,sake,kad ruses zydes,netgi lietuves visada padedavo,o pacios bjauriausios ukrainietes buvo,labai daug tarp ju buvo tu,kurios dirbdavo administracijai,kankindavo tokias pacias arestantes,sekdavo kas ka veikia,kas ka kalba ir tt... dabar kaip matau,kokia klinikine neapykanta viskam,kas surista su rusija pas net paprastus zmones,storas bobas jau solidaus amziaus,jaunus vaikus,studentus,zmones belekokio socialinio sluoksnio... tikrai nelieka abejoniu,kad su sita tauta kazkas ne taip galvose.... nezinau,kiek ten kas kur tiesa istorijoj.. jei viska kast is senu laiku,kas kur ka nuskriaude,kas kam kara pralaimejo,tai pasaulyje nebus kam ranka paduot... del to ziurint i dabartine ukraina,tai politine prastme ten atmatu dauba su velnias zino kuom dar ten kas pluduriuoja.. ir kokia zaraza is ten gresia.. kuo toliau nuo jos laikytis reik.. tegu jie ten savo sultiny issiverda iki sterilios temperaturos,gal ateis momentas,ir kazkas prasides nuo nulio.. o kolkas atsargiai kaip su pasiutusiu sunim reik.. nes svento ten nieko ner.. siandie jie tau sypsosis,nes tu kartu su jais pries putina,ryt ateje tavo vaikus pakars kaip bandera dare,nes tu esi ne ukrainietis...

marius2015-11-16 00:26

vienui viena protinga zmogu matau LT politikoje tai R.PAULAUSKAS visi kiti korumpuoti versiai.Stiprybes tau ROLANDAI

GARFIELD2015-09-14 09:44

Problema tame Lt zmones galvoja kad jie svarbus pasaulys ekonomikos ar politikos sritije. Pasakysiy skauxia tiesa jus niekam nirkada nebuvote idomus... o usa I alt ziuri savo interesų ir tai normalu. METAS LIETUVIAM PRADETI ZIURETI SAVES IR SAVO INTERSU! LT PASAULIU IDOMUS SPORTO IR LAZERIU SRITIJE, DAUGIAU NIEKUR KALBU PLACIAI IDOMUS

O kur dingo demokratija?2015-08-06 13:40

Ištraukos iš straipsnio: "išdėstė savo požiūrį į karą Ukrainoje, kuris visiškai nesutampa su civilizuota Lietuvos valdžios pozicija šiuo klausimu." "dėl šio filmo sukūrimo ir paviešinimo turėtų būti pradėtas ikiteisminis tyrimas." Ar tai eiškia kad Lietuvoje už savo požiūrio, nesutmpančio su valdžios pozicija turėjimą, pradedamas teisminis persekiojimas? Nejaugi dasigyvenom iki to kad negalima turėti savo nuomonės ir atvirai ją reikšti? Negalima kritikuoti valdžios ar jos veiksmų ar politikos tiek vidaus tiek užsienio? negalima turėti SAVO nuomonės del įvykių tiek Lietuvoje tiek užsienyje? Nors nepritariu šio filmuko autoriui, bet nepritariu ir jo persekiojimui už nuomonės turėjimą ir jos išsakymą. dasigyvenom...

Benjaminas2015-04-28 23:55

Rolandas šaunuolis ir labai drąsus žmogus, kurių dabar labai retą vakarų ir JAV "lėlininkų" uzurpuotoje Lietuvoje. Stiprybės TAu rolandai.

й2015-03-20 18:43

geda RP !

dj2015-02-21 01:43

Sveikatos ir istvermes Rolandai! Aciu.

G.2015-02-17 23:08

„Niekada netikėk niekuo, kol tai nebuvo oficialiai paneigta“, – Claude Cockbern

Romas2015-02-16 01:25

Didziule pagarba R.Paulauskui....

Eduardas2014-09-12 20:06

Rolandai tu šaunuolis

Pagarba2014-08-02 00:38

Pagarba Paulauskui drąsiai ir objektyviai išsakant savo nuomonę.

Šėtono tarnai puola2014-08-01 13:47

Mačiau R.Paulausko šį pasakojimą, kol jis buvo neužblokuotas. Jis ten pasakė visą TIESĄ. Tikrasis dabartinis pasaulio "šeimininkas" ŠĖTONAS nepakenčia tiesos, todėl savo tarnams (vergams) davė nurodymą apšmeižti, nuteisti, sunaikinti kiekvieną drąsų, padorų, mąstantį ir tiesą sakantį žmogų. Toks drąsus žmogus ir yra R.Paulauskas. Kiek daug Lietuvoje yra šėtono tarnų-vergų, kurie kaip sovietų laikais puola padorius žmones.

Andrius2014-08-01 03:22

Nuo kada laisvoje Lietuvoje negalima reiksti savo nuomones? Mano nuomone jis vienas is nedaugelio supranta kas is tikruju vyksta pasaulyje ir sneka faktais, o visi kiti sneka nepagristai, negali pateikti nei vieno svaraus argumento ir teisina amerika.

KUO2014-08-01 03:01

Kuo užsibaigė tyrimas Vilkaviškio PK dėl referendumo parašų?

Saule2014-08-01 00:29

Mane stebina toks didelis kiekis per 20 metų apkvailintų žmonių. Kaip sakoma pagarba amerikonams, kurie kaip skėriai lenda į visas šalis kaip Lietuva, o pastarieji katučiomis ploja. Jie sugebėjo be jokio vargo sukurti penktą koloną, apkvailinti jaunimą, manipuliuodami seimūnais, nustekenti šalį. Seime žiurkių visada buvo ir bus. Tikrai amerikiečiams ir ES pagarba. Kažkodėl niekas nesivargina paneigti R. Paulausko pateiktus faktus. Pas mus pačius praktiškai visa istorija suklastota, pradedant kunigaikščiais. Beje aš taip pat ilgą laiką maniau, kad rusai priešai, bet kai susimąsčiau kodėl, tai pamačiau, kad čia kažkas ne taip.

Beta2014-07-31 22:06

Respublikonų vadovaujami JAV Atstovų Rūmai trečiadienį nubalsavo už pasiūlymą pateikti teismui ieškinį dėl esą savo įgaliojimus viršijusio prezidento Baracko Obamos (Barako Obamos) veiksmų, tačiau šalies vadovo sąjungininkai demokratai nedelsdami pareiškė, kad šis žingsnis yra ciniškas rinkimų metų triukas. /kauno.diena./

Beta to 1432014-07-31 21:55

Tai sakai, nemeluoti tau neišeina?

Kur Ekspertų komentarai apie:2014-07-31 21:20

JAV Atstovų Rūmai nubalsavo už ieškinį teismui dėl B. Obamos prezidento įgaliojimų viršijimo.

ugne2014-07-31 16:57

tik kvailys ir tik lrtziurintis gali patiketi lrt. skaliku kalba. paulauskas 100 pr. teisus. nebijo sakyti tiesa o jau kas suinteresuotiems asmenims nepatinka tuoj griebiasi prokuroru. tai kur ta zodzio laisve? kur ta demokratija. as irgi galvoju kaip paulauskas tai ka? gal ir mane teiskit? slykstu ir geda iki ko nusirito salis.

na,2014-07-31 02:45

slipsuotieji zekai, sedintys valdzioj, pagaliau rado preteksta susidoroti su Rolandu. Stiprybes gerb. laidu vedejui, ivykiu aiskintojui paprasta, argumentuota kalba. Laukiam rudens, kada Jus vel isgirsime ir pamatysime.

NikoGreko2014-07-30 19:42

Pas Rolanda Nera jokio platesnio mastimo!!! Tiesiog fufaikinis-komunistinis mastimas. Jeigu ne duok deve jisai taptu prezidentu, mes gyventume kaip baltarusijoje o musu diktatorius "Batka" butu Rolandas.

Rolando Paulausko pripazinimas2014-07-30 14:36

Naktigones su Rolandu Paulausku vertos demesio,o buti persekiojamam ar teisiamam chuntos uz Tiesa,uz platesni matyma tai cia kaip didziausias pripazinimas ir ivertinimas,kaip aukso medalis olimpiadoj :)

O2014-07-30 05:39

ACIU R.PAULAUSKUI!

ką berašysi,jei visi filmukai ištrinti ar užblokuoti2014-07-30 01:02

tai vadinama "demokratija"? Viskas,kas prieštarauja "oficialiai nuomonei"yra naikinama,autoriai teisiami. Gūdus sovietmetis grįžta....

gudi giria2014-07-29 23:53

jeigu chuntos melas atakuoja tokius zmones,kaip ROLANDAS PAULAUSKAS,tai reiske ROLANDAS tiesa sako ir dar koke tiesa sako.atsiminkit jeigu chunta atakuoja,ka nors,tai tas zmogus yra LIETUVOS PATRIJOTAS,juk paprasta suprasti,telkimes

Zombiai2014-07-29 23:34

Visos užzombinimo metodikos remiasi galimybe zombiams pasirinkti iš paruoštų pozicijų, dažnai tik iš dviejų. Tarkime stebi Ukrainos įvykius ir tau vienodai į kokią pusę įvykiai kryps kadangi analizuoji situaciją ir atsiriboji nuo savo jausmų, norų ar vizijų. Ir jeigu pradedi reikšti savo poziciją atskirais epizodais, tave tuoj pradeda pulti tiek proputiniški, tiek provakarietiski, tiek dar kazkokie pro... jeigu tik tavo pozicija nesutampa su kokiomis nors zombinimo programomis. Kas juokingiausia, kad zombiai viską supranta pažodžiui ir nieko nesupranta kas yra už jų įdiegto siauro scenarijaus ribų. Na o zombiai atpažystami paprastai - jie negeba analizuoti, maišo nuomones su faktais, aiškiai serga už kažką ir stipriai atakuoja priešingos nuomonės sakytojus bet ne pačią nuomonę.

Jurgis2014-07-29 17:06

Va jau ir nuomonę savo turėti nusikaltimas! Kas smegenis turi, tai supras kas ir su kuo čia kovoja. Argi gerai, kai tie vadinami signatarai pastoviai ir vieningai valdžiai kelia tik vienintelę problemą :jų pensijų mažumo. O kad jiems ir šitas gaunant neliko trečdalio Lietuvos. tai nerūpi... Ir kad už tokią Lietuvą jiems ne premijų, o parų reikėtų duoti tai pat nerūpi!

stasys2014-07-29 14:31

116 ..rašote tik tam kad rašyti, ?..turite pav. įvardinti toms Lietuvos valdžios vykdomoms represijoms.?

faktas tas2014-07-29 14:10

kad Rolandas teisus o Lietuvos valdzia uzsiima politinemis represijomis.Lietuvoje tai ne pirmas atvejis.politiniu persekiojimu ir nuzudymu remimas-smetonos,tskp,pokario banditu palikimas ir visiskai nieko bendro neturi su deklaruojama vakaru politine kultura

Beta omei2014-07-29 12:47

Putinofobija ome, putinofobija... :)))

ome2014-07-29 12:07

Beta serga rusofobija, tik tiek..

Beta ponui hmm2014-07-29 10:19

"Kas kam rūpi, tas tam ant liežuvio tupi". Ne mano bėda, kad tamstos lietuvių kalbos žinios toliau tarpuvartės pijokėlio (rusakalbio)žargono nesiekia. Žodžio "krušti" reikšmės: 1. grūsti piestoje grūdus, kad nukristų luobos, 2. tr. grūsti, trinti, smulkinti: Krùša košę, 3. grumdyti (plaunamas daržoves): Ona su grūstuvu krùša burokus, 4. tr. daužyti, plūkti: Sunkūs kareivių batai plūko kelius, krušo plentus, 5. tr. kimšti, murdyti, grūsti: Obulus tik krùša į kešenes, nėko neveiza, 6. tr. prk. įkyriai siūlyti, brukti: Nekrùšk to savo tavoro, ans nėkam netikęs, 7. tr. badyti, daužyti, gurinti: Slinkis mietu krušamas, 8. tr. , intr. Vj, Upt valgyti, kimšti; kramtyti, krimsti: Ką tu čia kruši? , 9. tr. Grž glėbesčiuoti, grumdyti: Vyrai tik kruša mergas, ir tiek, 10. refl. siausti, išdykauti: Krùšas, kuliasi tarpu savęs, siaučia Šll. 11. refl. stumdytis, grūstis, lįsti: Ėmė kruštis, važiuoti žmonės, 12. tr. varyti, vyti: Krùšk bandą į ganyklą ir eik šieno grėbti. (lkz- Lietuvių kalbos žodynas) // Taigi, atsikrušk!

R.P gerbėjas2014-07-29 06:54

Šiaip tai išsakyti faktai nėra naujena ir tą viską galima rasti žiniasklaidoje,tik ko gero nedaug lietuvių kalba. dauguma apsišvietusių lietuvių šitą panašiai ir supranta. Bet vieno čia pateikto dalyko nebuvau matęs. tai kaip Landzbergys atsistojęs ant tribūnos ragina ukrainiečius destabilizuoti Ukrainą t. y. sukelti Maidaną visoj Ukrainoj. Už tai ir gazdina pradėti ikiteisminį tyrimą. Nes tai parodo tikrajį landzbergo veidą t. y. kieno pusėj jis stovi. Čia šitas labai gerai matosi. dedasi jog esąs LR patriotas ,o dirba UK ir Šiaurės Amerikos bankams. ši minutė su V. L. smogia smarkų smūgį per landzberginių politinį kapitalą.

hmm > 118. Beta2014-07-29 06:18

Akivaizdu, kad komentatorius "Beta" susinervina, kai jam į akis pasakoma tiesa. Juokingai skamba "pasiteisinimai" - "iš mums nedraugiškos šalies", "mano kolegos teisūs" ir t. t. Kiek prisimenu, jau kažkas kritikavo etatinius (na, matyt apmokamus) ltvnews. online komentatorius "Beta" ir "Raigerdas"... Ir ši kritika dažniausia sulaukia neadekvataus puolimo, įžeidinėjimų ir kaltinimų iš minėtų komentatorių. Kaip ir šiuo atveju: "... Kruškitės tarpusavyje suknisti puterastai, priešai Lietuvos..." Juokinga, komentatorius bando pridengti savo infantilumą Lietuvos vardu, o jo kalba - kaip kokio tarpuvartės pijokėlio (rusakalbio) - pagiežinga ir pikta.

d32014-07-29 01:55

ta prasme gyvent, kaip zmogus, o ne kaip tarakonas

d32014-07-29 01:54

tiesa yra svarbiausia, jei nori gyvent. melas zudo

tiesa2014-07-29 01:44

ar netiesa ne taip svarbu. Dar svarbiau jog negalima jokia kita nuomonė, nes tai vadinama propaganda. Čia daug maž kai viduramžiais kokie tai pionieriai pirmieji sakydavo, jog žemė apvali o ne plokščia. Tokiu degindavo ant laužo ir vadindavo velnio pasiuntiniais. Tai ir dbr daug maž panašiai. Skiriasi tik apipavidalinimas, o esmė ta pati.

Teisingas video2014-07-29 00:52

Puiku, kad yra zmoniu nebijanciu tiesos, nes kaip matome, ejigu sakai tiesa: Ikiteisminis tyrimas"...tiesos sakyti Nepriklausomoje Lietuvoje NEGALIMA!!!

Kaip galima2014-07-29 00:38

„išduoti“ valstybę, jau baigiančią sunaikinti lietuvių tautą? Pasišlykštėję didžiausiu lietuvių tautos priešu ir naikintoju tapusia vadinamąja „Lietuvos Respublika“, lietuviai bando ieškoti sąjungininkų vienintele likusia kryptimi. Ne iš gero gyvenimo, o iš visiškos nevilties.

d32014-07-29 00:35

glushas trolis neprigirdi: "...kad suprastumet, kuo jie skiriasi, as jums duodu analoga is Lietuvos, JIS NERA VISISKAI TIKSLUS...". apsimeti durneliu, ar is tikruju sorosas isprosyjo tavo smegeneles?

SaviMeluojaGeriau2014-07-28 23:53

Akimirksniu neliko tarptautinės teisės subjekto Ukrainos, nei jos Konstitucijos, nei įstatymų, nekalbant jau apie pokario Europos taikos ir stabilumo principus - R.P. viską panaikino, kaip dievas koks. Ir dar tą kvailybę posovietinės erdvės runkeliams eksportuoja: teritorijoje, vadinamoje Lietuva, iš tikrųjų gyveną 3 tautos - aukštaičiai, žemaičiai ir memelenderiai... Būtų gaila laiko viso video peržiūrai.

to Betutei2014-07-28 20:59

na ir išsidavei ,pasirodo, kad tau moka už komentarus - pasakyk kas. Gal ir aš prisijungsiu

Beta to 117.2014-07-28 20:38

Ir aš norėjau paklausti; šiaip jau troliuk, o kelintas tavo reikalas? Aš gi tavęs neklausinėju po kiek tau už komentarą moka tavo šefai iš mums nedraugiškos šalies. / Tačiau apibendrinus, mano kolegos teisūs, nėra ko čia rašinėti tuos komentarus. Kruškitės tarpusavyje suknisti puterastai, priešai Lietuvos. .

2 > 112. Beta lietuviui2014-07-28 20:00

Šiaip norėjau paklausti - vat, tu (Beta), esi įvaldžiusi ekspertai.eu žaibiškų komentarų/atsakymų rašyba. Tavo komentarų pilna daugelyje straipsnių; didžioji komentarų dalis parašyti dienos (darbo metu)… Kokia veikla užsiimi, kad turi tiek laisvo laiko komentarams? Gal esi pensininkė, o gal taip Kauno darbo birža sprendžia bedarbystės problemą?

tu Betutei2014-07-28 19:04

tai parodyk kur skaityti :))

Beta to 113.2014-07-28 18:50

Skaityk normalią žiniasklaidą ir suprasi. Visur aprašytas tas atsitikimas nuo pradžios iki galo. Tik ten kur tu perskaitei ir ką čia kiši, aprašyta tik pradžia.

to beta2014-07-28 18:15

naujas A.Sharij straipsnis - gal įdomu bus blogs.korrespondent.net/blog/politics/3398238/

to Beta2014-07-28 18:13

Betuliuk, buk gera paaiškink man durnam kaip čia yra "Убегая от мощных обстрелов террористов, 42 украинских бойца пересекли границу России" šaltinis ru.tsn.ua/ukrayina/ubegaya-ot-moschnyh-obstrelov-terroristov-ukrainskie-boycy-peresekli-granicu-rossii-378877.html Tai gi tu sakiai, kad rusai šaudo.

Beta lietuviui2014-07-28 17:52

Štai kas vyksta Lietuvoje ir pasaulyje: „Visose valstybėse įdarbinta gausybė žmonių, kurių darbas yra rašyti Rusiją ginančius komentarus, kad tie komentarai pradėtų dominuoti ir kitaip mąstantys žmonės pasijustų esantys mažuma.“ Andrejus Ilarionovas buvęs Rusijos prezidento Putino patarėjas.

stasys2014-07-28 17:43

lietuviui.. niekam tas Paulauskas su savo idėjomis nėra įdomus.. ir tuo labiau kažkokia menama grėsmė. Prisikurti sau pasakų galima,.. bet tai nereiškia, kad jomis ims tikėti visuomenė. Kaip man tai Jus atsilikote kokių gerų pusmečių,.. o savi analizei .. pasikapstykite atmintyje, ar daug buvo nuteista kitos nuomonės besilaikančių Lietuvoje,..? netgi atviro šmeižto prieš prezidentūra iniciatoriai ir po šiai dienai vaikšto oriai galva iškėlę, manau ir toliau vaikščios .. juk šuns balsas į dangų neina. Bet tai neliečia visai kitos prabos politikų .. pav. kaip lenkų fr. atstovė Citacka .. todėl pagrįstai manau, kad tokios spekuliacijos neturį rizikos pagrindo ir autorius iš anksto tą žino.

752014-07-28 04:32

+

lietuviui2014-07-28 03:25

Vistiek susiradau nete ir paziurejau :), butu nepasake, kad blokuoja, demesio nebuciau atkreipes, puse valandos nuobodu ziureti manyciau. Pagarba Rolandui Paulauskui, kodel anksciau tokio nesukure. Sukos jankiai spausdina zalius popierelius ir uz juos pjudo kitus, o mus durnina per nupirktus zurnaliugas. Senai jis sake pabudome ir kelkimes, bet niekas tik nesuprato :(

lietuvis2014-07-28 03:09

Pasvarstykim, ar butu blogai, jei butu pradetas ikiteisminis tyrimas R. Paulauskui? Tai sulauktu didelio rezonanso, ir dar labiau pazadintu zmones dometis kas istiesu vyksta Lietuvoje ir pasaulyje. Akivaizdu, kad nera nusikaltimo sudeties, todel Paulauskui ir taip niekas negrestu, o tai butu gera reklama Paulausko idejoms paviesinti. Manau, Sakalas, kaip ismintingas zmogus, tycia mestelejo ta minti, nes valdziai nenaudinga kelti i viesuma tokius reikalus! Ji kaip tik gesina iformacija, priestaraujancia jos pozicijai.

cinikas2014-07-28 02:34

Na,manau,jei prieš R. Paulauską bus pradėtas ikiteisminis tyrimas,tai tuomet Lietuva mano akyse-fašistinė valstybė. Niekuom nesiskirianti nuo banderi ės Kijevo chuntos. Filme pateikti istoriniai faktai ir visuomenės susiskaldymo priežastys. Bet filme mačiau tatą papynią V. V. Landzbergį,kuris spėjo pasidarbuoti,kiršindamas Ukrainos žmones,agituodamas visoje Ukrainoje sukelti maidaną-suprask pilietinį karą. Štai kur tikrasis nusikaltėlis. Štai šiai personai reikalingas Hagos tribunolas už tautinės nesantaikos kurstymą.

Aivaras2014-07-28 02:19

Na aš, tai dar anksčiau abejojau, kas čia teisūs, nes abejose pusėse buvo matoma propagandos ir melo. Bet, kai ėmė drausti televizijos kanalus, o dabar ir per Youtube įvedė cenzūra, tai viskas aiškėja, kas nori nuslėpti tiesą, čia ir ta Boengo avarija buvo suplanuota pasirodys, žiauru, kaip mus mulkina ir apgaudineja, tokios demokratijos visi norėjome, o ką gavome. Baisu ir gėda, net pagalvoti.

.2014-07-28 01:56

Nzn nematau jokios propogandos, paimti faktai ir isdestyti vienam filmuke :) .

Remigijus Sadauskas2014-07-28 01:53

Bet kokie cia besmegeniai komentuoja, koks skirtumas jums kokie yra tie filmo autoriai, ar jie gejai, ar jie negrai, ar gal eskimai, ne tame esme, svarbu, kad atskleista tiesa, valdzia del to ir uzdraude, kad daugiau zmoniu nepamatytu.

Jo(VaiduiVDS87)2014-07-28 00:15

nuostabu, tikrai garbingas paties žingsnis - nepatinka neskaitau ir tuo labiau nerašau. Bet štai apeliacija į portalo vadovybę -- žingsnis visiškai nepuošiantis garbingo žmogaus. Portalas pateikia tai ką mano reikalingu pateikti, juk jie patys NEKOMENTUOJA. Pagarbiai aAlgirdas

Algiui(94)2014-07-28 00:10

tiesiog negalima su Tamsta nesutikti. Jūs teisus tik kažkodėl UŽMIRŠOTE, kad kariauja ir vietiniai rusai, tiesa, kažkodėl beveik nėra informacijos apie šachtininkų elgesį. Kas gi dėl Novorosijos ir Malo rosijos ? Skaitykite ISTORIJĄ, ją beje kažkiek atpasakojo R. Paulauskas ir pagalvokite ...... jei nebūtų Maidano ir jei nebūtų nuverstas Janukovičius ar Krymas dabar būtų Rusijos dalis ir vyktų karas Donecko ir Lugansko srytyse ? Taigi kai atsakysite kiek įmanoma objektyviau , Jums iškils klausimas -- kan reikalingas buvo Maidanas, o jei plačiau, kam reikalingos spalvotos revoliucijos ir (tiesa jau subankrutavusios) laisvos rinkos ideologijos įgyvendinimas pasaulyje. Pagarbiai aAlgirdas

ome algiui2014-07-27 23:20

ir kas jį siuntė?

Lietuvos persivertėliai2014-07-27 23:18

kuria savo istoriją.

Pagarba2014-07-27 23:10

R. Paulauskui.

mano2014-07-27 22:17

nuomone apie ukraina tokia pati kaip Paulausko,o ka jus norit kad melas bujotu....daug pazistu zmoniu ,kad nuomone kitokia negu vagiu ,persiverteliu...Paulauskas teisus ir istorija tai parodys,nors pas mus ji perrasinejama

to 94 algis2014-07-27 21:22

1. is beretniku objektyvumo net niekas nesitiki. 2. akivaizdziai matosi kad JAV taip pat visapusiskai remia ukraina turedama savo grobuonisku tikslu. 3. bet kokios amerikonu populistines kalbos apie demokratija sudilusio skatiko nevertos tai tik krokodilo asaros matant savo auka. 4. sutinku su teiginiu apie Janukoviciu tai vagis ir banditas kaip ir visi kiti kurie buvo iki jo bet dabar ukrainieciai turi saves verta valdzia padugnes. 5. o tokiu kazkieno statytiniu ir be Paulausko pilna ne jis pirmas ir ne paskutinis

NikoGreko2014-07-27 20:59

Ko daugiau galima tiketis is komunisto(Paulausko)??? Tai tiesiog rusiskos propagandos retransliatorius-vertejas(i lietuviu kalba)

to 80 juokinga2014-07-27 20:46

jusu ziniai pasaulyje jau buvo panaudota atomine bomba kaip jus ivardinote beprociu JAV pries sali kuri net neturejo tokio ginklo ir panaudota ji buvo isimtinai pries civilius.

algis2014-07-27 20:43

Išklausiau aš Paulausko opusėlį, apgailėtinas propagandinis šlamštas, net be jokių pretenzijų į kažkokį objektyvumą. Kas kariauja Ukrainoje? Akivaizdžiai matosi, kad tai rusų samdinių bandos, pilnai remiamos rusijos ginklais ir pinigais. Visi vadai rusai, tiekimas rusiškas, tai tai turi tik vieną pavadinimą rusijos invazija į kaimyninę šalį, Ukrainą. Bet kokie bandymai tą invazijos faktą pateisinti ar pagrįsti įvairiomis Novorosijos teorijomis, tėra putlerio lygio demagogija. Kas liečia buvusį presidentą janukovičių, tai vagis ir banditas per klaidą patekęs į valdžią, apiplėšęs ir nuniokojęs visą šalį. Ir pabaigai. Dabar suprantu, kodėl Paulauskas kėlė savo kandidatūrą į Prezidentus... čia aiškiau ir būti negali, kas jį siuntė.

bronius .2014-07-27 20:36

yra ir taip galvojanciu .

stasys2014-07-27 20:04

Nors man ir sloga,... bet užuosti perdirbto Spiečiaus pašaro kvapą dar sugebų ..:)

Teresė2014-07-27 19:55

Jei R. Paulauskas tiek pat kibiai išanalizuotų dabartinę fašistinę Rusiją - būtų galima jam pasakyti ačiū. Tačiau išmėsinėti Vakarus ir po to suklupti prie Putino sosto - žema ir šlykštu.

Teresė > 862014-07-27 19:52

O Jums per sunku suvokti, kad "kitokia nuomonė" ir "antivalstybinė veikla" yra skirtingi dalykai?

SENĖ2014-07-27 19:34

,,...Nesunku suprasti, kad tokį signataro požiūrį iš esmės galima prilyginti tėvynės išdavimui..." O kur argumentai apie Lietuvos, o ne kitos šalies išdavystę?

Nepaminejo2014-07-27 18:48

Jis, kad visi chaoso kelejai ukrainoje yra zydai. Porosenko- Walcman, Timosenko- Kapitelman, Jaceniuk, Kolomoiskij- visi jie ukrainos oligarchai, skurdine ja nuo sovietu sajungos griuvimo. Priklauso slaptoms zydiskoms sektoms, tokiems kaip zydomasonai, kai kurie atvirai deklaruoja savo buvima jose ( pvz Jaceniukas- scientologu, masonu padalinio narys, jo sesuo Jav sioje sektoje uzima aukstas pareigas). Tiesa, ne visiems zydams patinka ju broliu bendradarbiavimas su ukrainos naciais- pvz is Kolomoiskio Izraelis ateme Izraelio pilietybe. Nezinau straipsnis ironiskas ar ne, taciau Paulauskas filme labai tiksliai apibudina tai, ka galvoja issilavine lietuviai.

Jo (VaidasVDS)2014-07-27 17:36

Turiu nuomonę, kad Paulauskas su čia ir kitur siautėjančia jo "puterastine" palaikymo komanda turi tikslą galutinai sukompromituoti Drąsos Kelią ir Neringą Venckienę. Ne veltui kai kurie šios grupuotės nariai palaiko ir Neringą Venckienę. Ar tai jie daro dėl klydimo, ar dėl bandymo apgauti save, ar dėl kitų žmonių supainiojimo, yra sunku atskirti. Ir vis tik Paulausko už tai teisti baudžiamąja tvarka nereikėtų. Net ir kvailos pažiūros gali būti išklausytos demokratiją bandančioje kurti valstybėje... O komentavimą šiame portale ir aš pristabdau. Apsimetinėjimas kvailiais nepuošia šio portalo vadovybės...

jo2014-07-27 17:31

Viena ltvnews. online zurnaliste parase, kad tai yra jumoristinis srtaipsnis. Turbut niekas nepatikejot kad "Nekalto veidelio Rusijos propagandistui, signatarui R. Paulauskui veikiausiai nepavyks išsisukti nuo teismo suolo ir kalėjimo gultų" uz tai kad jis pateikia kitoki poziuri i ivykius Ukrainoje? Del zodzio nelaisves taptu politiniu kaliniu. Jums tai nieko neprimena? Bet siais laikais i tai zengiam sparciu zingsniu, ir tokios hipotezes (kalejimas uz kitokia nuomone) jau nebeatrodo kazkas neimanomo.

paprastumas, greičiau prastumas2014-07-27 17:16

nėra paprasta paslėpti savo pažiūras, kuo toliau, tuo aiškesnis šitas tipas, kuris nuolat dėdavosi Lietuvos patriotu, bet savo antipatriotiniais pasisakymais glumindavo ir piktindavo nekomunistus. Pernelyg didelis noras save sureikšminti savo demagoginiais išvedžiojimais jį ir išduoda, ...Per menkas, kad galima būtų jį vadinti Lietuvos priešu, paprasčiausia tai savo išvedžiojimais besižavintis, nei su niekuo nesutariantis "daiktas savyje"

Jonas2014-07-27 16:44

Nuliūdino "Ekspertai", jau nebepaveža logiškų argumentų ir bando prisilaižyti prie "pilkosios" auditorijos.... Tai kaip ir LT ateitis aiškėja, o referendumas ir patvirtino - ko verti, ta ir turėsime. Amen :)

lietuvis2014-07-27 16:17

tuoj jauciu turesim pirma politini kalini ir pradesim vysti baltarusija pagal galimybe reiksti kitokia nuomone.

pensininkė2014-07-27 16:08

Niekada R.Palausku netikėjau ir net tada, kada dar nebuvo Sąjūdžio, jis dainuodavo kažkokias neaiškias dainas. Arba kada, jie dar AT susikirsdavo su Landsbergiu. Nors Lansbergio negarbinau, bet ir šis tipas man kėlė panieką. O ką jis kalbėjo, būdamas kandidatu į prezidentus, taip pat kažkokius paistalus. Tai slidus šliužas ir tarsi kažkam buvo ir yra parsidavęs, nors vaidina patriotą.

lorenzo2014-07-27 16:03

dabar bus tas kvailys kuris pasakis,kad yra žodžio laisvė lietuvoje

Juokinga2014-07-27 16:01

kada politiniai liliputai pradeda reikstis aiskindami savo teorijas. Atranda uz save kvailesniu,kurie komentuodami zavisi tu liliputu issakytoms mintims ir pastoviai kritikuoja Amerika. Jeigu ne Amerika,kovojanti su ivairiausios pakraipos teroristais,diktatoriais atominis ginklas jau seniai butu panaudotas beprociu. Nebebutu kam komentarus rasyti. Jeigu Amerika antrojo pasaulinio karo pabaigoje nebutu islaipinusi desanto Normandijoje ir nepadejusi kautis su vokieciu armija,gal to karo nusilpusi ir alkana rusu armija nebutu laimejusi. Amerika sovietams tieke maisto produktus. Ji po karo neprisijunge sau jokiu teritoriju,ta daro ir dabar. Taciau liliputai,apie kuriu egzistavima amerikieciai net neisivaizduoja,vaidina visazinancius ir sasaukoje su rusais pastoviai uzsiimineja tos salies kritika. Atsipeikesite gal tik tada kai nuo savo draugeliu rusu gausit i kakta raketa. Tada vel reiks kviestis Amerika,kad padetu

lietuvis to Beta2014-07-27 15:57

Vardan isitikinimu del Ukrainos, isduodate Lietuvos interesus ir ginate Landsbergio politika? Paulauskas savo filme paaiskino, kad Landsbergistinis liustracijos istatymas buvo pavirsutiniskas ir sudarytas tik keliems asmenims, o pilna liustracija suzlugde butent Landsbergistai, nes sis istatymas jau liete juos pacius ir jei butu tada priimtas, gal but dabar nebutu tokios situacijos Lietuvoje, nebutu Landsbergio, Juknevicienes, Grybauskaites....

2014-07-27 15:45

Ekspertai, taigi jis viską tiesą ir įtikinamai čia kalba su argumentais. Kaip dar galima to nesuprasti?

stasys2014-07-27 15:19

74 ... Kai tamstos pasirinkimas tik laižyti viena ar kita užpakalį, kaip man tai jokio skirtumo kam atiduosite savo pasirinkimą. Putino gal kiek savesnė.. todėl siūlau ir pradėti nuo pastarojo .. O Amerika ir liko Amerika,.. stipriausia ekonomika pasaulyje, įtakingiausia politiką pasaulyje, stipriausia ir paklausiausia valiuta pasaulyje , šalis be kurios neapsieinama nei viename problemos taške.. Jus gąsdina išpusta dolerio vertė .. nepirkite.. o jei jau perkate ir dejuojate kad tenka ta daryti .. nesitikėkite kad gausite servetėlę savo ašaroms.. Jos nevertas užuojautos.

aAlgirdas2014-07-27 14:33

Andriui_ dėkoju už informaciją. Pagarbiai

skalunai slavianske2014-07-27 14:32

na ką dabar pasakys tie , kurie dainavo maidano dainas? ITAR TASS praneša, kad Slavianske, kuris buvo atakuojamas kelis mėnesius ir iš kurio pasitraukė sukilėliai, ruošiama įranga skalūnų dujoms išgauti. "Paruošimu užsiima žmonės karinėmis uniformomis" Dar iki maidano Slavianskas kovojo su skalūnų išgavėjais, buvo galvojama ir apie referendumą. 2012 m konkursą dėl skalūnų gavybos laimėjo SHELL. S(HELL!!) "гражданские люди под защитой украинских военных занимаются подготовкой к установке буровых вышек. Завозится оборудование".

Lietuvos politikai, tai liliputai2014-07-27 14:15

Tai ką čia kalbėjo Rolandas Paulauskas, tai nėra jokia naujiena. Apie JAV politiką mes pasiskaitome ir iš kitų, ne lietuviškų šaltinių ir žinome apie didžiules trilijonines JAV skolas, spausdinamus tuščius dolerius, apie 300 narių pasaulinę vyriausybę, norą sukelti sumaištį pasaulyje ir nereikia "karti šunis" ant Rolando, grąsinti prokurorais ir pan. Mūsų politika ir politikieriai, tai toki mikroskopiškai mažiukai žmogeliukai, toki nuolankūs visiems klapčiukai, be savo supratimo, be savo nuomonės ir argumentų, kad graudu darosi jų klausant. Raselė, ta "didžioji" politikė - strategė, jau vėl susinervinusi, kad išdygo kažkoks Rolandas, kaip Pilypas iš kanapių drumsčia konservatoriams ramybę. O kaip išgirsti kalbant premjerą Butkevičių, L. Linkevičių ir kitus atsakingus už mūsų valstybę politikus - rankos nusvyra... Lankstymasis, atsiprašinėjimai, nuolankumas prieš Briuselį ir JAV.

koma2014-07-27 14:04

analiniai eksperdai

Beta2014-07-27 13:56

"Dėl nepavykusios liustracijos (įstatymo, kuris turėjo apriboti komunistinės nomenklatūros atstovams eiti svarbias valstybines pareigas – red.) paprasti kaltinama AT Sąjūdžio blokas. Iš tiesų kalčiausia yra oportunistinė Tautos pažangos grupuotė. Tai didžiausia ir skaudžiausia naujos Lietuvos istorijoje niekšybė, kurios pasekmės užnuodijo tolesnį Lietuvos gyvenimą ir dar ilgai nuodys. O buvo taip – Sąjūdžio blokas pateikė liustracijos įstatymą, kur buvo numatyta liustruoti komunistinę nomenklatūrą iki partinių sekretorių lygio. Tada TP grupuotė padarė klastingą manevrą – pateikė įstatymą, kur liustracija buvo nuleista iki eilinių komunistų partijos narių lygio. Liustracijos įstatymas tada būtų virtęs karikatūra. Ar jie tai padarė tyčiodamiesi, ar kerštaudami, ar papirkti komunistų, tegali pasakyti jie patys. Rezultatas – chaosas, ir normalus įstatymas nebuvo priimtas." Algirdas Patackas. "Apie tikrąjį Rolando Paulausko veidą" lrytas

nujo2014-07-27 13:42

paulauskas pagloste pries plauka amerikosu klapciukus,todel toks puolimas ir agresija su viduriavimu prasidejo ...

Aciu Ekspertams2014-07-27 13:39

Kai tai platina Lietuvos rytas nera gal taip efektyvu, nes daug zmoniu is pasibjaurejimo tenai nelenda o Jus taip staigiai pasuke 90 % kampu, dar nespeje isivaikyt mastanciu skaitytoju jiems pateikete si filmuka.Zinot juk tiesai sunku prasiskverbti.As manau jus supratot is komentaru gausos.Aciu

Tai2014-07-27 13:07

Tai, kaip suprantu, TEGYVUOJA LAISVO ŽODŽIO CENZŪRA !

sudas jus ne ekspertai2014-07-27 12:55

zombiadeze kaip ir delfis tapote, meslu dvokiantis portalas.

d32014-07-27 12:46

63. Romas (2014-07-27 06:32:56) (176.27.228.44) Parašė: Tie kurie nekenčia tiesos gyvena meluose ;)

Jules2014-07-27 12:45

Superiniai "ura" patriotai visada yra įtartini ir, svarbiausia, gerai apmokyti KGB arba jo rezervo. Vienas Žiriko draugelis, irgi lankęs spec.KGB kursus gražiausiame Lietuvos kampelyje Gorbio laikais, net mero kėdėje, berods, sėdi? Ir dar kokioje, ponios ir ponai bei "tovariščiai".

Dzo2014-07-27 12:37

Klipukas - visiskas meslas ir demagogija

Basakojė2014-07-27 12:28

Gili pagarba Rolandui Paulauskui. Čia jis išdėliojo neginčijamus faktus, viską konkrečiai ir aiškiai. Tai joks "tėvynės išdavimas". Pasibaisėtinas mūsų valdžiagyvių lindimas šiknon JAViečiams ir Briuseliui. Jiems tiesa yra ta, kurią bruka JAV

Romas2014-07-27 10:32

Tie kurie nekenčia tiesos gyvena meluose ;)

612014-07-27 04:33

man reikia to pslp.kur buvo naujos laidos Naktigone su Rolandu Paulausku kitaip .nerandu:/

d32014-07-27 04:27

negasdink, ww.rolandaspaulauskas.lt atsidaro

tiems patiems balvonams2014-07-27 04:23

ir dar.kur nuteriojot ww.rolandaspaulauskas.lt ?

d32014-07-27 04:17

neatlaike liberasto dusele tiesos ir panaikino (ar dave ysakyma panaikinti)

puslapis nerastas2014-07-27 04:13

kur balvonai nukiso puslapi ww.laisvojibanga.lt/naktigone-su-rolandu-paulausku-/

d32014-07-27 03:56

pasiklydes maidaune megztos beretes protas

mikis2014-07-27 03:48

Pagarba R.Paulauskui. Didis Žmogus.

2 > 54. botagas2014-07-27 03:47

Nuo kada botagai įgijo smegenų??? Manau, tokius botagus reikėtų traukti baudžiamojon atsakomybėn už kurstymą susidoroti.

botagas2014-07-27 03:34

gaila nebera mirties bausmes, uz tokius filmus is karto reikia statyt prie sienos be jokiu diskusiju ir derybu

d32014-07-27 03:31

nekask duobes kitam. tokius dermokratus isveze 40 tais

antanas2014-07-27 03:10

Atsirado novoistorikas. Aš taip pat pritariu, kad tokiam istorikui dėl šio filmo sukūrimo ir paviešinimo turėtų būti pradėtas ikiteisminis tyrimas ir į cypę. Ten turės marias laiko ...

issisaugokim irasa2014-07-27 03:04

ir isplatinkim visam svietui.

d32014-07-27 03:03

geriau papasakok apie perkriksta stukaciu propesoriu

d32014-07-27 03:01

neuzdavinek durnu klausimu. jei kas neaisku, kreipkis y liettrydy, ten tau viska paaiskins

stasys2014-07-27 03:00

Nėra blogai kai žmogus išsako savo nuomone ją pagrisdamas savo supratimo argumentais.. bet Paulauskas praito amžiaus polit. kurso auklėtinis ir tik savo laikų perkrikštitas į signatarus , todėl jo mintyse tiek daug sovietinės simbolikos, kuria po šiai dienai vis dar naudoja tokia kaip Putino administracija ,. Amerika priešas, klestinčio laukinio kapitalizmo fone, jei tave mūšą tai tik dėl to kad pats esi kaltas, o jei turį kitokia nuomonę tai tų priešas ne tik sau bet ir visai aplinkai.... juk kas drys ginčytis kad visagalis doleris kaip pasaulinė valiuta tiek aptrintas pasaulinėmis problemomis ,. jog imti ir praleisti progą dar karta jį paspardyti butų neatleistina ne tik tokiam kaip autorius, bet ir visai , grietinėle apsiėdusių, rusiškų katinų gyminei ... gebančiu tik laižytis ir vaikščioti po viena ten kur norį ir kaip norį. Ukraina to vaikščiojimo pavyzdys.. O juk ne Rusija su Kinija, tos šalys kurios ryžtųsi prisiimti atsakomybe už didesne dalį pasaulinę bendruomenę kankinančių problemų ir tai labai simboliška , išsigimusios demokratijos šalys .. kurioms tinka apibudinimas (kitokios), imasi iniciatyvos nuspęsti kas yra gerai o kas ne . ir pagrindų tam tampa jų ,.. vienintelis noras , persibraižyti politinį žemėlapį sau tinkamomis spalvomis.. Kur čia geroji pačios idėjos pusė, tokioms šalims kaip Lietuva ? jokios ,taip kaip čia viskas pastatyta džiunglių pagrindų ,.. kai kiekvienas už save .. Neturėkime iliuzijų tam ko nėra , kiek čia Paulauskas bebandytų Ukrainos problemas suvedinėti į jos teritorijoje gyvenančių skirtingų tautų skirtumus,.. pateikiant pavyzdžius ir Lietuvoje .. jam sunkų butu rasti argumentų ko reiktų kad Žemaičiai taptų priešais pav. tiems patiems Aukštaičiams .. nes bendrai vienijančių vertybių pas mus istoriškai daugiau , nei skirtumų ,tai galioja ir Ukrainai . Bet tai negalioja nacionalizmo apraiškoms .. kuris politikų rankose tampa šio amžiaus rykšte ir kuria labai sunkų atskirti paprastam piliečiui nuo Tautinių vertybių ,.. yba ir vieni ir kiti suasmenina save su tuo kuo nesą.. pačia Tauta. Ir tai liūdina.. mes vis dar pasiduodame besilaižančio katino apžavams .. ar Paulauskas irgi politinis katinas ? nuspręskite patys .. juos lengva atskirti pagal jų norą vaikščioti vieniems ..

mm2014-07-27 02:58

ne visi išdrįsta pasakyti savo nuomonę... Labai trumpai ww.youtube.com/watch?v=kigc9gzGDL8

Klausimas2014-07-27 02:55

Skelbdami filmo nuorodą, patys elgiates prorusiskai. Kažin kodėl paskutinių metų tampate prorusisku portalu? Kas jums darosi?

402014-07-27 02:42

t.b.,civilizuota zombiu pozicija'

andrius_a to aAlgirdas2014-07-27 02:36

sakalo mintis lryto tv galima rasti. ____tv.lrytas.lt/?id=14062128511405166320

to 402014-07-27 02:33

sutinku tai geras perliukas.Skaitant komentarus mes galime rasti tokiu savo civilizacijos pavyzdziu kad kartais kyla mintis kad mes grystame i viduramziu laikus kai skaitai tokius zodzius kaip sunaikinti, sutraiskyti ,isvaryti, isgrusti.kai komentatoriai vienas kita izeidineja,zemina vien uz tai kad kiti turi kitokia nuomone bet juk yra zmoniu kurie turi ne tik kitokia nuomone jie turi kita religija kitokia odos spalva kitoki mentaliteta

A.L.2014-07-27 02:21

R.Paulauskas -vienintelis Lietuvoje sąžiningai ir išsamiai nušvietęs padėtį Ukrainoje.

to ema2014-07-27 02:17

tikriausiai jus pilnai esate isitikinusi kad rusija isprovokavo Jav tiems karams kurious isvardino komentatorius nr30 tikriausiai rusai isprovokavo amerika per 22paskutinius metus dalyvauti 60 kariniu operaciju 37 skirtingose pasaulio salyse karinems operacijoms Jav isleido 5trilijonus doleriu ji gyvena is karo karas juos maitina.Jie nekariauja savo salyje ju salyje nezuva civiliai zmones ir nemirsta is bado vaikai ju vaikai ryja burgerius uzsigerdami coca-cola

aAlgirdas2014-07-27 02:09

vieną išsireiškimą pasiūlyčiau į Ginesų rekordų knygą -- " civilizuota Lietuvos valdžios pozicija ". Unikalu, tik nežinau kas autorius ?

to nemiga2014-07-27 01:56

zinoma kad tai tikra nesamone nes Amerika mums ne tevyne nes tai akmuo i jos darza o tie kas taip labai putojasi del sito pasirodo kam tarnauja

grybauskaitei,kubiliui,landsbergiui2014-07-27 01:46

kaip filmukas?neblogas taip ?

aAlgirdas2014-07-27 01:40

nuostabus filmas, aukščiausias lygis. Klausimas žinantiems, kur galima rasti pono Sakalo mintis apie šį filmą. Pagarbiai

Gintaras2014-07-27 01:29

Simta kart sakiau, kad ES ir SSSR modeliai identiski. Sveikinu mieli tautieciai, grizome prie stalino rezimo. Dziaukites laisve ir nepriklausomybe, demokratija!!!! Jau esam tikri europieciai !!!!!

Ema2014-07-27 01:26

Iki šiol, kol kremliniai nekiršino, visi gyveno taikiai. Kas provokuoja karus, tas ir kaltas.

nemiega2014-07-27 01:23

"tokį signataro požiūrį iš esmės galima prilyginti tėvynės išdavimui". Visiška nesąmonė. Negi jau negalima turėti savo nuomonę? Video tikrai vertingas, motyvuotas. Jeigu su Paulausku nesutinkate, tai cituokite jį, diskutuokite ir pateikite savo argumentus. Negi Lietuvoj atsiranda Stalino laikų "trojkos", tik kitokios ideologijos?

arthur2014-07-27 01:16

Tegyvuoja "demokratija". Filmas labai tiksliai interpretuoja įvykius,Rolandas Paulauskas drąsus žmogus... Prisiminus kaip "patriotai" "suėdė" Paleckį...

andrius_a2014-07-27 01:01

Sakalas sakė kiek kitaip. Kažką tokio kaip: "jei tai kertasi su Lietuvos įstatymais, tada reiktų pradėti tyrimą, o jei ne, tada tai tik nuomonė. Nuomonės niekas nedraudžia reikšti." Na o ekspertų humoras labai subtilus. Matau labai ne daug kas pagauna :)

d32014-07-27 00:57

amerikos ambasadai nepatiko, kad jame visa tiesa apie maidauna. ji griauna amerikonu propogandiny oranziny mita

ka jus daunai?2014-07-27 00:55

Is istorijos : Amerika puole ar okupavo sias salis 1945 Japonija 1950 Korėja 1953 Iranas 1954 Gvatemala 1956 Egiptas 1958 Kinija, Libanas 1959 Kuba 1960 Kongo 1961 1962 Kuba 1964 Laosas Brazilija Vietnamas Bolivija 1965 Dominikonu respublika , Kambodža 1983 Grenada 1989 Panama 1991 Persijos įlanka 1992 Somali 1994 Haiti 2001 Afganistanas 2002 Venesuela 2003 Irakas 2004 Haiti 2011 Libija Gal kas turi sarasa kokias salis okupavo rusai po antro pasaulinio ?

Ar ne keista?2014-07-27 00:28

Kodel is politinio teatro atsistatydino Jaceniukas? O kur dingo kitas politinis veikejas Klycko??? Tarp kitko, apie Klycko "karjera" ir dar daug idomiu faktu galima rasti idomiu faktu youtube: Вам и не снилось. Дорогая, у меня революция... vel bus sakoma, kad tai kremlinis filmas... Ir niekas nebepasigenda Klycko, tarsi jis niekad neegzistavo... daugiau nei keista!

o kuri filmuko vieta2014-07-27 00:03

valdziasnukiams nepatiko ?

to 26 komentarui2014-07-26 23:48

tie vaziavimai sudilusio skatiko neverti tai tik nesvariu baltiniu purtymas.As nemaciau ne vieno komentaro kuriame jie butu argumentuoti ir su faktais paneige tai ka jis issake.Juk pries 100% teisybe net beretnikai liezuvius prikando o tai kad keleta kvaksiu pareiske kad jis joms nepatinka as galiu joms pasakyti tai nepazinciu portalas

Komentaras2014-07-26 23:15

Prasidėję važiavimai ant R.Paulausko rodo, kad jo tiesa, argumentuota faktais, grėsminga vakarams liokajškai pataikūniškai mūsų valdžiukei.

to 22 Beta2014-07-26 22:58

Na matote net vokieciai buvusias zemess tebelaiko savomis bet jiems tai galima.O jeigu jie niekina gryzusiu savo tevynainiu tai irodo ju menkyste.Savas tevynainis visada lieka savu neziurint kur jis gyveno.Bet juk rasizmo israiska vis dar gyva pas vokieciu.

Ǒ2014-07-26 22:08

Tad dabar prisiminkime pirmąsias Grybauskikės reakcijas į įvykius Ukrainoje. Ką jinai sakė? Kodėl ji pirmoje savo pirmosios kadencijos dalyje ėjo prieš JAV (žydų) kapitalą, o po to labai greitai persivertė? Landspirgis užlipo ant jos Achilo kulno? Kompromatai pakibo virš galvos? Rolandai, paanalizuok šią temą.

ome2014-07-26 22:07

mąstantys žmonės visad visiems režimams neįtinka

Beta to 18. Domino2014-07-26 22:03

Kalbi niekus! Paprasti vokiečiai iki šiol tvirtina, kad Königsberg'as tai jų žemė ir nepraranda vilties ją atsiimti. Dauguma jų nekenčia rusų. Net po TSRS griuvimo repatrijavusius į tėvynę vokiečius vadina rusais ir laiko juo žemesniais- prastesniais žmonėmis už kitus vokiečius.

Nieko nežinomo2014-07-26 21:58

R.Paulauskas taip ir nepasakė. Todėl nesuprantu, kodėl jo atžvilgiu yra dabar kurstoma kažkokia isterija. Tegu, pvz., Raska Junkevičienė nuginčyja signatarą tiesioginėj TV laidoj, jeigu konservatai dedasi tokie jao protingi ir Lietuviški patriotai? O, jeigu neina diskutuoti, tik klijuoja represines etiketes tipo: "prorusiškas" ir taiko visokias cenzūras, reiškia - fašistuoja pagal didžiųjų imperialistų "dūdą"... Gėda visa tai stebėti 2014-jų Lietuvoj. Signatarui linkėčiau kreiptis į Human-Rights.

Ema2014-07-26 21:57

Toks jis Lietuvos "žemės gynėjas", kaip Lietuvos gynėjas Sausio 13 :D Nemalonus žmogėnas, kažkoks slidus, nedėjau parašo, kad jis dalyvautų Prezidento rinkimuose, neduok, Dieve tokio prezidento, gerai kad ir nesurinko parašų, tai ir rodo jo populiarumą.

Jules2014-07-26 21:51

Kur gi ne, tokie superiniai patriotai paprastai būdavo labai gerai vienoje kontoroje parengti, prisaikdinti ir gerai išmankštinti. Pamenu, jie per TSKP seminarus sėdėdavo priešakiniuose auditorijų suoluose, užvesdavo patriotines kalbas ir taip sumedžiodavo nabagus naivius, patriotiškai nusiteikusius kaimiečius, žodžiu, stukalindavo tiesiai KGB. Kiekvienoje grupėje būdavo po du tokius stukačius, nežinot? Gal ir pats d3 arba lietuvis esat vienas iš tokių? Pamenu, tokie visi būdavote labai stropūs ir šlipsuoti, kai tuo metu šiaip lietuviukams labiau panelės ir šokiai rūpėdavo, o ne rimtai studijuoti, bet po studijų vis vien gamyklose jais labiau pasitikėdavo nei šitais stukačiais ir moksliukais, kurie be zubrijimo, kalimo mintinai, mažai ką išmanydavo. Lengvai būdavo KGB pakabinami.

Domino2014-07-26 21:33

Taip! Tai tiesa-vokieciai keikia Merkel ir pritaria Putinui. Ne tik vokieciams jau akys atsiveria,greit visas pasaulis suvoks kaip jiems makaronai ant ausu kabinami-samoningai kabinami.

skorpionas2014-07-26 21:25

Labai argumentuotas ir objektyvus filmas, todėl sunku suvokti kuo remiantis KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio rėžymo šunauja galėtų rimtai pakenkti Rolandui Paulauskui. Kas liečia dabartinės situacijos Ukrainoje, tai ji susidarė todėl, kad po perversmo oligarchai ir NATO norėjo, kad Maidanas išsiskirstytų (oligarchai ir NATO pasiekė savo tikslą), tačiau to neįvyko. Maidanas pareikalavo „elito“ liustracijos ir tada tikslu sužlugdyti Maidaną „elitas“ „ištraukė“ pavojingiausią kortą-nacionalinę. Maidanas suskilo, jo įtaka susilpnėjo, tačiau jis išliko...

atpildas2014-07-26 21:17

Pritariu visiems komentatoriams sutinkantiems kad jis pasielge drasiai pasakes tai ka galvoja nebijodamas buti sumaisytas su purvais.PAGARBA IS DIDZIOSIOS RAIDES.Matosi kad dar ne visi valdzios zmones meldziasi doleriui.Jis issake mintis tukstanciu logiskai mastanciu lietuvos pilieciu.

gana meluot dėl referendumo2014-07-26 21:03

koks jis Žemės referendumo iniciatorius? MELAS. Jis niekuo, NIEKUO neprisidėjo nei prie Šliužo iniciatyvos, nei kovoje su VRK dėl parašų, nei reikalaujant iš Seimo referendumo skelbimo. Nedrįskit jo painiot su referendumo gynėjais.

Domono2014-07-26 21:00

R.Paulauskas isdeste faktus.B et jeigu tai butu vien jo nuomone- argi mes ,lietuviai nebeturime teises tureti savo nuomones ir ja pasidalinti su kitais ??? Ir nejaugi as esu nusukaltelis vien del to, kad mano nuomone nesutampa su "civilizuota"(greiciau-pavergta) Lietuvos valdzios pozicija ? Tada tokios valdzios Lietuvai nereikia !!!

lietuvis2014-07-26 20:47

Prasides purvasklaida ant R.Paulausko. Be to jis isdriso papasakoti apie "patriarcha" - Landzbergi,____youtube.com/watch?v=m6mU-eFG54M____ o tai jau "nepateisinama"! Rinkimai baigesi, dabar galima imtis ir represiju, (juk sis filmukas jau senokai sukasi internete).

piliete2014-07-26 20:38

Tiesa issakyta veza ne visi durni ,o uz ka ruosia kalejima uz tiesa ir jos issakema. Ne naujiena visi Lietuvoj sodinami kas dar protauja ir issako tiesa

Aja2014-07-26 20:36

Atrodo, bendrapavardžiai - Rolandas Paulauskas ir Artūras Paulauskas, abu manė, galintys užimti Prezidento kėdę, bet kokios skirtingos pozicijos :) Matyt, Rolas negirdėjo apie Artūriko "naują idėją" - sukurti "vieningo matymo" politiką. Po šios idėjos įgyvendinimo savo nuomonės reiškimas bus prilyginamas terorizmo skatinimui :))) Ir bus, Sudie, kvietkeli tu brangiausias :)

Beta2014-07-26 20:32

Pirmiausia tai joks jis ne „Lietuvos žemės „gynėjas“. Nesurinko nei vieno parašo, nedalyvavo iniciatyvinėje Referendumo grupėje, tik nutaikęs momentą prisiklijavo sau tokią etiketę, pasisakęs keliose "Laisvosios bangos" laidose, kaip referendumo šalininkas, o svarbiausia kaip ES priešas. O šiaip jau tai, mano nuomone, KGB į Sąjūdį infiltruotas tipelis, kuris vėliau Auksčiausioje taryboje, sužlugdė liustraciją. Matyt toks buvo jo tikslas - jis jį pasiekė.

pagarba2014-07-26 20:23

kaip ir normalus raskladas

Paulauskas2014-07-26 20:20

pasake tai, ka galvoja tukstanciai

Klausimas Rolandui2014-07-26 20:17

Kodėl kalbate tik apie aukštaičius, žemaičius ir klaipėdiečius? Ir vieniems ir kitiems, ir tretiems primesta dirbtinė (vadinama literatūrine) lietuvių kalba. Pravesdamas Lietuvos analogiją su Ukraina ar nekurstote žemaičių, atsiskirti nuo Lietuvos? Pirmi žingsniai jau buvo žengti, žemaičiai, kurie tik nori, jau turi žemaitiškus pasus, norėjo atsižymėti sienas, padaryti postus. Dabar jie galės remtis jūsų samprotavimais.

d32014-07-26 20:04

ziuriu, amerikonu ambasada Lietuvoje (auksciausia Lietuvos valdzia) rimtai uzsieme Rolandu Paulausku

šaunuoliai Ekspertai2014-07-26 20:00

jų ironija "veža".O šiaip - kaip visada ačiū už gero video platinimą.

čia reik suprasti2014-07-26 19:59

Lietuvos fašizmo nusikaltimų tribunolas

lietuviui2014-07-26 19:57

kai vyks Lietuvos fašistų tribunolas, šios R.P. drąsos dėka, Lietuvai mažesnę bausmę duos, bus kaip įrodymas, kad dar ne visa tauta degradavus...

lietuvis2014-07-26 19:49

Pagarba R.Paulauskui, nebijanciam Lietuvoje kalbeti tiesa!

ome2014-07-26 19:39

o ačiū už reklamą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi