Prezidentė Dalia Grybauskaitė sako, kad Europos Sąjungos ir Ukrainos asociacijos sutarties politinės dalies pasirašymas gali lemti papildomus sunkumus santykiuose su Rusija, ir konstatuoja, kad šiandien stovima ant šaltojo karo slenksčio.

„Konfrontacija tarp Vakarų ir Rusijos didėja. Matome ne tiktai karinio konflikto užuomazgas, bet matome ekonominio karo užuomazgas, o tai, kad vyksta propagandinis ir informacinis karas, galima visiškai atvirai tvirtai konstatuoti“, – Briuselyje žurnalistams penktadienį sakė Lietuvos vadovė.

Anot jos, Europos Vadovų Tarybos posėdyje patvirtintos naujos sankcijos Rusijai šiuo metu yra pakankamos.

„Manome, atsakas yra kol kas šiai dienai atitinkamas, ar jisai bus pakankamas ryt poryt, viskas priklausys nuo to, kaip Rusija elgsis. Mes negalime dabar spėlioti, kaip reaguos suirzęs, piktas ir nepatenkintas kaimynas, bet visiškai aišku, kad problematika šiandien nėra išspręsta – yra tik atsakai vienos ir kitos pusės. Iš tikrųjų esame praktiškai prie Šaltojo karo slenksčio“, – aiškino D. Grybauskaitė.

Ji taip pat sakė, kad ES numato ne tik finansinę pagalbą Ukrainai, bet ir karines konsultacijas.

„Žinių radijo“, LNK žinių, „ekspertai.eu“ inf.

Naujausi

Komentarai (46)

Rikiuoti
KS2014-03-23 23:28

"Prezidentė kuriai nerūpi mergaitė", "senbobė", "loja nežinia ant ko" tik keli iš čia esančių komentarų argumentai. Jums patiems nejuokinga? Jūs bent prezidento funkcijas pasiskaitykit, gal bent kiek prašviesės (5min sugaišite). Toks vaizdas kad keliais amžiais atgal gyvenate kai visi karaliui lankstėsi ir tas už viską atsakingas buvo. Tai matai prezidentas nieko negali, tai savo mol pareigų galimybes peržengia. Vis blogai blogai blogai. Ir įmonėje tikriausiai kur dirbate direktorius vis blogas, nes jis valdžia. Gerbiu visų nuomones ir neteisiu nei vieno, kad ir už ką jis būtu pasirinkęs balsuoti, bet mano nuomone kiekvienas privalo turėti bent tris svarius argumentus kodėl taip daro, kodėl tą žmogų skiria į tą postą. Linkiu ir jums to, kad eilinį sykį netaptumėte Uzpackiho agurkų mylėtojais ar kad ir to pačio ATA Brazausko stoto garbintojais. Sekmės

KS2014-03-23 23:09

na supratau kad pas jus argumentų nerasta vien pyktis ir pagieža kad prezidentė su sausainiais vakare pas jus neateina. Ir dar pasakysiu, oponentas, kuris savo nuomonę reiškia naudodamas asmeniškumus, įžeidžiančią retoriką, keiksmus ar menkinimą yra vertas ne diskusijos o psichologinės pagalbos. Žinoma gal būt šis portalas ir komentarai ir skirti tūlžies išliejimui ar pritariamajai masturbacijai, kai jaučiamas malonumas viens kitam pritarti, tada atsiprašau. Jokių tiesos paieškų čia tikrai nevyksta, o kitaip manantys yra arba ignoruojami arba nurašomi prie kvailių gretų. Sekmės jums robotukų armiją, ne dėl to kad klystate tikėdami neteisingu, o dėl to, kad draudžiate sau abejoti.

Anupras2014-03-23 21:49

Bus gera proga iki 2050 metų atidėti pagrobtų pensijų grąžinimą, kelti valdininkams ir teisėjams algas, kurti žečpospolitą II ir taip toliau.

41Rita komentarui2014-03-22 16:21

Kokia geda? Geda tai tokia prezidente ,kuri ne su zmonemis... ir neiasku isvis su kuom... geda ,kad budama moteris leido taip surkciai isnesti prievartos budu mergaite Garliavos ir po to nieko nedarydama... nes matai bijosi Pakso likimo... Tai kokia valstybe ,kuri negina vaiko... tokia valstybe isvis be ateities... o tokia prezidente tai geda ir beda! Prase Amerikos lietuviai ,sauke prezidentei darykite ka nors! Lietuviai prase ,rase laiskus .. ir kas is to ... Ji buvo nei prie ko... Paprasciausiai tokia prezidentei negalima atleisti uz ta Garliavos sturma ir ta vaika isnesta i NIEKUR!

portale2014-03-22 15:42

Tiesos parasyta,kur galima pasirasyti uz gerb.Puteiki,kuris nepritapo prie 'elito',tad,kam netinka prezidente ,pasirasykite uz kitus,nes tai gali buti paskutinis sansas,nes gal valdzia nubalsuos ,kad tauta ne prie ko,nuomone

Pasibaisejusi2014-03-22 15:18

Agresyvus karingumas labai ne vietoje,kad taip kovotu del Lietuvos ,o dabar plesosi del kazkokios Ukrainos!Ar taip turetu elgtis salies vadove?Baisi agresija verziasi per krastus!

Rita2014-03-22 14:13

Slyksciu,grubiu,kvailu,nusenusiu komentatoriu grupe pastoviai dergianti ir tyciojantis is pavardziu,tautybes Tai tokie kaip 37 iesko tiesos.Ekspertai specialiai ,zinodami rezultata ,kaip buliui ismeta raudona skudura,tai Landzbergio straipsneli,tai Grybauskaites.O visi cia susirinke chamai ir lieja savo inirsi ir nuodus.Tikrai geda uz tokius tautiecius..

arklys kuriam aišku2014-03-22 14:10

39. viktorai, daryk TAI namuose.

viktoras2014-03-22 14:06

gera prezidente ,balsuosiu,tik uz ja

Puiku!2014-03-22 13:53

Saltojo karo metu karai nevyko...

Eik tu karo kurstytoja2014-03-22 13:14

Bevaike,bevyre,vargse moteriske,uz tave tikrai nebalsuosiu

18 komentaras -2014-03-22 13:08

labai tikslus. geda, kai tokie moterele vadinama Lietuvos prezidente.

Pikasas22014-03-22 13:07

Rusijos režimas gerai įsisavinęs informacinio karo nešvarius metodus. Iš Kremliaus sklindanti nuolatinė demagogija didelės grupės stebėtojų iš ESBO galėtų gauti stiprų smūgį pagal visas taisykles. V. Putinas negali leisti, kad okupuotame Kryme atsirastų galimybė stebėti visą tą "žaliųjų žmogeliukų", jau prisisegusių Rusijos armijos ženkliukus, švaistymąsi. Kvalifikuotus stebėtojus apgaudinėti lengva nebūtų. Manau, kad ir Pietryčių Ukrainoje stebėtojai turės ką veikti. Tad verta pasinaudoti ir tokia susiaurinta stebėjimo galimybe. Dar niekados po Stalino eros, Kremlius nebuvo puolęs taip žemai demokratinio pasaulio akyse. Tokia situacija gali paskatinti labiau susivienyti Rusijos režimo opoziciją. Prie jos gali prisijungti net ir iš V. Putino aplinkos tie, kuriems pastaroji avantiūra Ukrainoje jokia pergale neatrodo.

Kad pridengtų ... aferą?2014-03-22 12:48

Taigi Lietuvos "kariautojams" ir Grybauskaitei jau "nušluostė nosį" tiek JAV Bidenas tiek JAV ambasadorė, pareiškę, kad jokio šaltojo karo nėra ir nebus ir , matomai, liepė vietiniams "karo šaukliams" pristabdyti savo kariavimo kurstymą. Bet mūsų "karo vanagai" ir toliau nerimsta. Niekaip nesuprantu kam Lietuvos politikams reikalingas karas ir jo kurstymas? Kad pridengtų Lietuvių Tautos naikinimo aferą?

18komentarui2014-03-22 12:13

Pritariu labai tiksliai pasakėte.

Pikasas2014-03-22 12:08

Kodėl Rusijos imperijai prireikė žadėtus perkrauti savo santykius su vakarais totaliai naikinti ,pakeičiant juos šaltojo karo priešprieša? Visados tokiais atvejais verta pagalvoti, kam tai galėtų būti naudinga? Ar tai naudinga susicementavusiam valdžioje Leningrado kagėbistų, "naujųjų rusų", ar dar kokių tokių klanui? Pačiam "carui" ir jo subyrėjusiai šeimai? Carinio mąstymo didžiarusiškiems šovinistams, kuriems tradiciškai patarnauja provoslavų dvasininkijos hierarchai? Gal ir jiems visiems po truputį? Kartu sudėjus, jau dėlionė ryškėtų. Tačiau ar tau jau tikrai viskas? O kur tada galingas korinis kompleksas, kuriame turi svarų žodį ir tuntas generolų, kuriems dažnai rankos niežti? Kasmet Rusija parduoda užsieniui šiuolaikiškų ginklų už milijardus dolerių. Ir kitos galingos šalys ginklus parduoda. Esminis skirtumas tame, į kokias rankas tie ginklai patenka. Krymo aneksijai pritaria Venesuela, Sirija ir Š. Korėja. Spalvinga apginkluotų draugų puokštė... Šiuo metu Sirijos režimas neleistinai primirštas. Bašaras al Assadas iš pasitenkinimo trina rankas. Virš 130 tūkstančių žuvusių, 9 mln gyventojų buvo priversti bėgti iš šalies, o jo režimas ir toliau dangstosi Rusijos ginklais ir karinio laivyno baze. Net ir dėl cheminio ginklo sunaikinimo Vakarai buvo apgauti. Tokie, Kremliui pritariantys režimai spjauna į visas konvencijas ir grasina Pasauliui karo liepsnomis. Užsienio spaudoje nuolat pasirodo pranešimai, kad pastaraisiais metais auga Rusijos ginkluotės eksportas. Maskva ieško ir randa naujų ginklų pirkėjų, netgi tokių, kurie yra visai šalia pagrindinės jos varžovės JAV – Venesuelą ir Nikaragvą. Rusijos biudžeto deficito jau negali padengti naftos, dujų ir metalų eksportas, todėl Maskva meta iššūkį savo didžiausioms konkurentėms JAV, Vokietijai ir Kinijai. Teigiama, kad Rusijos ginkluotės eksportas apima net 80 pasaulio šalių. Rusijos karinis eksportas didėja jau 13 metų. Labiausiai paklausūs yra koviniai lėktuvai „Su-30“ ir „MiG-29“. Jie parduodami Kinijai, Indijai, Alžyrui, Venesuelai, Malaizijai, Indonezijai ir kt. Parduodamos karinės produkcijos sąrašo antroje vietoje – zenitinės raketos, tarp jų yra ir žemė–oras klasės raketos „S-300“ bei zenitinių raketų kompleksai „Pancyrj-S1“. Tą sąrašą baigia lengvoji antžeminės kariuomenės ginkluotė: įvairūs Kalašnikovo automatų modeliai. Gal būtent tokius pirko "žali žmogeliukai" Krymo parduotuvėse? Vien tik 2009 metais ginklų buvo parduota už 8,8 mlrd. dolerių, daugiausia dėl pelningų kontraktų su Kinija ir Indija. Kad ir kokia reikšminga būtų V. Putino povyza auksinių kandeliabrų ir apdailos fone, kad ir kaip vieningai plotų "pakazuchos" dalyviai - tai dar nedaug ką pasako. Nemažiau garsiai plotų Š. Korėjos "parlamentas", jei režimas užimtų kokią Japonijos salą ar atplėštų kokį gabalą svetimos žemės. Kinijos Rusijos pasienyje esančios Usurio upės Damansko sala gal buvo tik menkas apšilimas. Situacija tada Kinijai buvo kur kas mažiau palanki, negu dabar vykstantis "minkštas" artimų Sibiro ir Tolimųjų rytų rajonų įsisavinimas. Rusijoje viską sudėlioja režimo prievartinės struktūros, kurios užsukinėja varžtus bet kokioms didesnėms oponavimo galimybėms. Tas stambus verslas, kuris atitinkamai tarnauja režimui nuolat turi žalią šviesą. Bet kuri kompanija, pabandžiusi nusigręžti nuo Kremliaus interesų griežtai baudžiama. Kai tokia situacija vis dažniau į paviršių iškyla "caro" povyza, kuri jau lyginama su šlykščiausių režimų diktatoriais. Rusijos oligarchai turėtų pasimokyti iš fašistinės Vokietijos patirties. Tada pasaulio užkariavimo pradžiai turtuoliai palaikė kylantį į politines aukštumas liūdnai pagarsėjusį "jefreitorių". Šiam pritrūkus lėšų buvo sunaikinti žydai, o jų turtai nukeliavo į Reicho kasą. Sovietinis režimas atlydžio metu leido žydams išvykti į naują tėvynę. Kurie liko, gal taip pat neramiai seka Ukrainos draskymą Jie gal nepamiršo carinėje Rusijoje populiaraus lozungo: " bei žydov, spasaj Rossiju". Nors praeitį verta žinoti, tačiau "į tą pačią upę antrą kartą neįbrisi". XXI-o amžiaus technologijų laikmetyje vis sunkiau tampa nuslėpti agresijos faktus ir šlykštaus melo insinuacijas nuo visuomenės. Ukrainiečius pasiekia ne tik Rusijos demagoginė propaganda, bet ir savos šalies informacijos šaltiniai. Tai suvienija ukrainiečius taip, kad net rusai, Ukrainos kariai dažnai stovi petys į petį gindami savo šalį, kurios piliečiais jie yra. Siūlinėjami Rusijos pasai Kryme parodo, tik jų nuvertėjimą. Iš Krymo gyventojų tokiu būdu atimama galimybė dalyvauti artėjančiuose Prezidento ir Rados rinkimuose. Neturėtų tai sutrukdyti likusiai daliai išsakyti savo tautos nuomonę. Ji turi tapti rimta atrama okupantų iškrapštymui iš šalies. Tai, manau, tik laiko klausimas.

Mano nuomone2014-03-22 12:02

Grybauskaitė kursto karą.Nesugeba susitvarkyti savo panosėje,o kišasi kur nereikia.Kas jų išvogtą Lietuvą puls,Pati pirmoji atsiduos....

bobikė iš Jiezno2014-03-22 11:40

kokia nerišli kalba, kažkoks plepėjimas. Man geriau išeina net neišsimiegojus :)

Beta2014-03-22 10:19

Nieko naujo. Eilinis, pigus moterėlės piaras. Eilinį kartą kenksmingas valstybei.

nuomone2014-03-22 02:25

Nu bet ir prezidente...kazxkaip net nebesinori nei skaityti ka ji kalba ,nei klausyti ka ji sneka...nei ziureti i ja nebesinori...akys parodo viska...melas akyse...

KS2014-03-22 01:23

Na nereikia man pirštu baksnoti į tai kas vyksta, aš ir pats matau. Turėjom taiką 70 metų, dabar balaganas darytis bando. Viskas čia aišku. Jūs mane pataisykit, jei apsirikau, bet aš supratau jog jūs įžvelgiate viso šio veiksmo scenarijų, planą. Juk chaotiškai tokie dalykai nevyksta. Štai aš ir klausiu jūsų įžvalgų, kokios priežastys, kas ką sumanęs jūsų nuomone. Argi sunku išdėstyti savo versiją. Juk tokia diskusija turi būti

na2014-03-22 01:13

bet man jos pasisakymai labai jau neįspūdingi ir kažkkie mokinukiški. Na aš ne politikas, bet tiesiog nemalonu jau ir girdėti ar tuos pasisakymus skaityti. manyčiau,reikia kito valstybės vadovo....

23.-am "KS" (88.118.37.245)2014-03-22 00:45

Kokios dar hipotezės tau vaidenasi, ar išsisukinėji nuo klausimo? Dar kartą: Ar nematai "žemiškų ženklų", kad pasirašomi nauji obamarompėjtropo-putinovo šalių išdraskymo pasidalijimo paktai, keliamos riaušės, skraido molotovo kokteiliai ir grindinio plytos, tankai pajudėjo, pusiasaliai aneksuojami, kareiviai šaudo, šalys apsiginkluoja, izhaeliai skelbia branduolinį karą, Iranas, Sirija, išpuoliai Afganistane ir t.t.?

KS to 16tam2014-03-22 00:23

Paaiškink savo hipotezę, išties idomu išgirst (be sarkazmo)

pasirasykite peticija2014-03-22 00:02

http: // w w w.peticijos.lt/visos/71548 Už laisvą Lietuvą ir veikiančią demokratiją: Jūsų Ekscelencija! Daugybę metų Jus pažįstame kaip tikrą lietuvį ir krikščionį, Dvasininką iš didžiosios raidės. Jūsų drąsa ir meilė tiesai sovietų okupacijos metais daugeliui mūsų tapo įkvėpimo šaltiniu. Dėl to glumina kai kurie pastarųjų dešimtmečių žingsniai, tarsi iškrentantys iš Jūsų biografijos konteksto. Katalikų Bažnyčios pozicijos moralės, šeimos, socialinio teisingumo klausimais sunkiai atskiriamos nuo politikos. Vis dėlto viešas vienos politinės partijos arba stovyklos palaikymas sunkiai dera tiek su demokratine santvarka, tiek su Bažnyčios misija šioje žemėje. Ypač kai ta stovykla iš esmės griauna vertybes, kurioms Bažnyčia pakviesta atstovauti. Lietuvai svarstant stojimą į Europos Sąjungą, iš katalikų hierarchų girdėjome kvietimus stoti. Nors Jums geriau, nei daugumai paprastų piliečių, žinoma – kas ten laukė. Agresyvūs išpuoliai prieš dorovę, šeimą, juvenalinėmis justicijomis dangstomas šeimų ardymas, vaikų grobimas ir prekyba jais, lytinio ištvirkimo ir iškrypimų propagavimas, karingas sekuliarizmas jau tada buvo žinomos Europos Sąjungos charakteristikos. Vis dėlto daugelis mūsų tikėjome, kad Europos Sąjunga dar gali būti kitokia – tokia, kokią ją norėjo matyti dalis jos kūrėjų: krikščioniškos kultūros, demokratijos, asmens ir tautų teises gerbianti, laisvų valstybių draugija. Pasitikėjome Jūsų žodžiais. Deja, tos vilties – vis mažiau. Dabartiniame kontekste pagrindinė atsakomybė už tautą ir pilietinę visuomenę tenka suvereniai, demokratinei ir nacionalinei valstybei – plačiausia šių žodžių prasme. Norvegijos pavyzdys rodo, kad galima smukti žemyn ir nesant Europos Sąjungoje, Vengrijos pavyzdys – kad galima kilti aukštyn ir esant joje. Dėl to nacionalinių valstybių galių grąžinimas, saugojimas ir stiprinimas Europos Sąjungoje – svarbiausias laidas visuomenei kurti atskaitingą politinę struktūrą, pagrįstą aiškiomis tos visuomenės vertybėmis. Antras laidas – pačios visuomenės teisė spręsti svarbiausius savo gyvenimo klausimus. Jūsų viešas pareiškimas prieš piliečių organizuojamą referendumą, kuriuo siekiama grąžinti Lietuvos valstybei jos nacionalines galias, o pačioje valstybėje – visuomenės galias spręsti savo likimą, ne tik žemina tautos ir valstybės orumą. Jis pavojingas pačiai Bažnyčiai, kadangi sudaro viduramžišką jos įvaizdį, primindamas laikus, už kuriuos jau ne vienas Šventasis Tėvas pagrįstai skelbė atgailą. Jis leidžia manyti, jog Bažnyčia susijungia su vyraujančia politine konjunktūra, iškeisdama vertybes į galią. Bažnyčios priešai įvairiose stovyklose mielai pasinaudos tokiu įvaizdžiu, griaudami Bažnyčios autoritetą. Net aklam regima, jog šiandien Katalikų Bažnyčia Lietuvoje išgyvena sunkų laikotarpį. Motyvuojant dvasininkų stoka, į šias atsakingas pareigas skiriami arba jose laikomi asmenys, susitepę godumo, piktybės, ištvirkimo nuodėmėmis, o vienas jų net garsėja pornografiniais tekstais ir aktyviu dalyvavimu antikrikščioniškame „Naujosios kairės“ judėjime. Žinomas faktas, jog jis priklauso Jūsų vadovaujamai vyskupijai, užuot jį atleidus, apsiribojama kilnojimu iš vienos parapijos į kitą. Bažnyčios vadovams ir asmeniškai Jums linkime susirūpinti Bažnyčios autoritetu, liekant virš visuomenę skaldančių jėgų. Pagarbiai Lietuvos katalikai ir kiti patriotai

19.-tam maugliui2014-03-21 23:54

Tas žvėriukas tai hiena, bet prašom Lietuvos šitaop nežeminti. Tai grybė kaip tas žvėriukas, neraliuota Lietuvos valdžia, o ne Lietuva.

Ceslovas2014-03-21 23:38

Ko taip prezidente pergyvena? Juk jeigu ir puls tai Burokeviciaus bendrazygiai.

mauglis2014-03-21 23:38

lietuva buvo kaip tas zveriukas prie tigro.kaip jis vadinasi...

taigi2014-03-21 23:36

Nereikia ponia Grybauskaite ant to "karo slenksčio" stoviniuoti. Laikas bant kiek Lietuva pasirūpinti, padirbėti Lietuvai bent kiek, nes duonelė tiek metų veltui valgyta. Naudos iš Tamstos visus tuos metus - "kaip iš ožio pieno" tebuvo.

asa2014-03-21 23:35

Kaip sako Baltarusijos prezidentas Lukasenka Ukrainieciai neapgalvotais veiksmais prisidare sau bedos.Olietuvos vyresnybe taip prasosi tai turbut gali irgi uzsiraut.

15.-tam KS (178.16.32.230)2014-03-21 23:28

Ir ką gi tu čia vaidini, čia kuris agentėlis dabar? Žiūr jau kažkieno kito pamaina, ar ankstesnį leitenantą atleido? Gerai, pažiūrėkim. Ar nematai "žemiškų ženklų", kad pasirašomi nauji obamarompėjtropo-putinovo šalių išdraskymo pasidalijimo paktai, keliamos riaušės, skraido molotovo kokteiliai ir grindinio plytos, tankai pajudėjo, pusiasaliai aneksuojami, kareiviai šaudo, šalys apsiginkluoja, izhaeliai skelbia branduolinį karą ir t.t.?

KS2014-03-21 23:21

na kai visos žinios iš "Zeitzgeist" tai ir ginčytis sunku. Gal būt taip o gal būt ne. Gal speliones pasilikime laisvalaikiui ir analizuokime pradžiai situaciją pagal žemiškus ženklus? Spręskime konkrečias problemas ir situacijas. O tai gaunasi kaip Romanovo paklausia apie ekonominę padetį, o jis apie gojus sapnuot ima. Na surimtėkim gal bent kartą...

Pikasas2014-03-21 23:18

Sudėtinga tikėti Rusijos duodamais pažadais. Blogio imperija taip vadinama dar ir dėl to, kad ji - Melo imperija. Pirmiausia tai skirtina Rusijos politikai su iškreipta demagogijos mašina. Kebliausia būna tada, kad Rusijos režimas pažada ką nors daryti ar nedaryti. Dažniausiai viskas būna padaroma priešingai. Toli pavyzdžių ieškoti nereikia. "Savi šaudė į savus, Krymo nepulsim, kariuomenės neįvesim, uniformas gyventojai pirko parduotuvėje ir t. t." Kur pirko paskutinio modelio ginklus ir transportą? - nutylėta... --------------- Verta nepamiršti, kad Rusijos aukščiausias karinių pajėgų vadas yra ne KAM ministras S. Šoigu, o prezidentas V. Putinas. Jei "caras" pasakė, kad, "jei panorėsiu kariuomene įvesiu, nes man tas leista", tai taip ir yra. "Jei panorės..." Ministras aiškina, kad kariai "nevykdys jokių agresyvių veiksmų". O taip, nevykdys... Argi rusų apgynimas nuo "fašistų ir benderovcų" agresyvus? Tai pagal Kremliaus logika - draugiškos pagalbos ženklas. --------------- Rusijos ryškiai padidėjusį agresyvumą kitų valstybių atžvilgiu galime pastebėti žvelgiant į "planuotas pratybas" prie Ukrainos, Estijos ir Lietuvos sienos. Sunerimusi Lenkija ir Moldova, nežinanti ar ir joms ką nors S. Šoigu pažadės. Tada visai bus blogai, nes tokie pažadai, kurie skirti laisvų šalių dėmesio praradimui, yra dar labiau pavojingi. Net jei V. Putinas uždėjęs ant Švento rašto ranką prisiektų "nevykdyti agresyvių veiksmų", tai būtų tik oro virpinimas. Tokie veiksmai kasdien jau vykdomi "žalių žmogeliukų" Kryme, kuris taip pat de jure išlieka Ukrainos dalimi. ------------------ Pasaulio politikai ir politologai bando suprasti, kodėl Ukrainos armija Kryme nesiėmė turimų ginklų ir jais nedavė atkirčio? Manau, kad būtent tai griovė imperijos generolų planus išprovokuoti karinių kovų pradžią. Tas periodas leido aiškiai suprasti Pasaulio šalims, kas yra konkretus agresorius, vykdantis Krymo aneksiją. Būtent dėl tokios Ukrainos valdžios taktikos Rusijos veiksmus pateisino tik Venesuela, Sirija ir Š. Korėja. V. Putinas įsigijo daug naujų priešų ir prarado netgi kai kuriuos bendražygius. Bent jau šios karinės avantiūros metu. --------------- NVS sumažėjo vienu nariu - Ukraina, o kiti nariai daugiau stebi, negu pritaria V. Putinui. Beje, gyventojų rusų yra visose buvusiose sovietinėse respublikose. V. Putinas panoro "išleisti džiną iš butelio". Išleisti lengviau, negu atgal įprašyti. Tai gali padaryti tik Aladinas, o ne Buratinas su ilga nosimi. ----------------- Sovietinio lagerio respublikos - dar ne viskas. Ne visas tauteles suspėta sunaikinti Sibiro platybėse, o kiniečių darbo kolonijos ten vis didėja. Kai Kinijos valdžia ėmė toleruoti antrą vaiką šeimoje, tolimesnę perspektyvą galima nuspėti. Įrodyti, kad geltonosios rasės gentainiai buvo ar yra skriaudžiami ar net išnaikinti, sunkumų nesudarytų. Visos kaltės carinei Rusijai nesuversti, nes prie tos demografinės plėtros ir bolševikmetis prisidėjo. Vieni rusai traukėsi iš Europos žemyno ir tapo kolonistais Sibire ar Altajaus krašte todėl, kad europinėje dalyje jiems gyventi darėsi slogu, kitus Stalino režimas nugrūdo sunaikinimui ar "perauklėjimui". O juk tai irgi istorija, nemažiau įspūdinga negu Kryme vykusi kaita. ----------------------- Beje, Ukrainos prezidento rinkimuose ne kartą matėme trapią pusiausvyrą. Krymo gyventojai su rusiškais pasais balsuoti nebegalės, tad vien tik dėl to pora procentų reikia nuimti nuo Rusijos "caro" pasiilgusios lėkštelės. Maskva jau gal jaučia, kad Prezidento ir Rados rinkimus agresiją demonstruojantys rusakalbiai prakiš, todėl darys viską, kad tuos rinkimus sutrukdyti ar kad neįskaityti. --------------------- Jei vertinti trumpai, tai Rusija galėjo turėti Europos pietuose draugą, o dabar turės nusivylusį (ne)draugą, kuris Kremliaus pasakomis niekada nebetikės. Argi tai - pergalė?

KS2014-03-21 23:16

be to Ukrainiečiai turėjo drasos per sausio 13-tą prie seimo savo vėliavą išskleist, o Krymo totoriai su kamazu per visas blokadas mums bent simboliškai dyzelio ir kitų daigtų atvežt. Biedni būdami. O jūs? Negėda?

10. Vadakstei2014-03-21 23:14

O žydmasoniams neįdomu, ko norite Jūs. Jie kryptingai ir nesidairydami naikina žmoniją ir siekia savo to "auksinio milijardo". Kitų 6 milijardų, anot jų, turi nelikti. Tą ir daro. Jeigu nepastebėjote.

KS2014-03-21 23:14

na jūs naivūs ar kaip? Paklausykite ką rusų spauda ir tv kalba. Tiesioginė konfrontacija JAV ir nato pas juos su keiksmais ir visais žodžiais. O dabar loginė seka: JAV->NATO->LT. Jei pasiskaitytumėte istoriją, suprastumėte, kad tylėjimas ir kapituliacija nuo bėdų neišgelbėja o dar plius ir gėdą užtraukia. Arba turi žmogus garbę, principus ir orumą, drąsą jų laikytis arba esi... na patys suprantate. Nors matau kai kurie nesupranta...

Vadakste2014-03-21 23:08

Ukrainoje suirute , perversmai Maidanai , o mums sneka apie saltaji kara , tai cia bus Lietuvoje , o ne Ukrainoje , tai ka mes cia prisidirbe , kad rusai pultu mus.Tai gal nereikia perdaug kistis i tokius didziulius reikalus tokiai mazai saliai , juk yra didesniu ir turtingesniu ,kurie galetu duoti patarimus Ukrainai ir tai paciai rusijai . Stop karui , mes norim gyventi taikoje ir but gyviems.

nesupratau2014-03-21 22:47

ar keist i eurus,ar i rublius.

AGITACIJA2014-03-21 22:40

tai čia tokie taip vadinami mono debatai?

arta2014-03-21 22:39

gribauskaite cia tu ans slenkscio salto karo o ne mes tu kisi savo trigrasi lendi kur nereikia kirsini visus is eiles teist tokia reikia greiciau pasibaigtu kodencija ir valink is lietuvos

KS to bijau2014-03-21 22:36

taip ir matau kaip galingoji Grybauskaitė įtakojo mažylio Putino planus. O viskam diriguoja palinkęs kaip varnas Vytautas. Taip taip, viskas būtent taip tik norėčiau sužinoti kokiu dažniu iš kosmoso tokią išmintį transliuoja?

bijau,2014-03-21 22:33

kad gali buti ir karstasis karas,nes liandzberga pradejo kriukseti...

nujo2014-03-21 22:12

panele mus privede prie karo su zydberniu senu oziu.

Julius2014-03-21 21:42

"Esame ant šaltojo karo slenksčio".... o tu čia, ponia, "prie ko"?

ne neidomu ka ji pliurpia.2014-03-21 21:17

4 metus sedejo, subine augino. Dabar, galimai, meta svori, tai laksto, kaip ir Lansbergas, visur, kur tik beisgali, fotografuojasi su vaikuciais (Leninas), zvelgia pro ziuronus i...kur?! (Stalinas)- Valstybes gyneja:))) Jokios II kadencijos! Tik Puteiki i Prezidentus!

Ugnelė2014-03-21 20:56

Iš kur ji vis taip gerai žino? Vis šneka, šneka, o Rusija kaip tik taip daro, daro... Kaip susitarę... Vakarų Ukraina, Rytų... Krymas... Ar tik ne Rompėjtropo-Putinovo šalių pasidalijimo paktą jie ten pasirašę kur nors slaptai?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi