Taip jau sutapo, kad niekas iš iškiliausių Lietuvos politologų nepastebėjo vieno labai įdomaus ir pamokančio mūsų Prezidentės Dalios Grybauskaitės pasisakymo. Todėl šią spragą kukliai pabandysiu užpildyti aš.

Taigi, mūsų prezidentė vakar pakomentavo Ukrainos įvykius. Štai ką ji sakė: „Iš tikrųjų tai, kas vyksta Ukrainoje, jau visiškai nebepateisinama ir netgi, aš sakyčiau, nusikalstama. Ir tai aš taikau abiem pusėms. Tai yra ir valdžiai, ir daliai opozicijos, kurie labai agresyviai provokuoja tokius labai, sakyčiau, agresyvius veiksmus, kurie privedė ne tiktai prie kraujo praliejimo, bet ir prie žmonių žūties. Todėl Vakarų, tarptautinė bendruomenė jau turi imtis veiksmų, pasmerkimai abiem pusėms neišvengiami.“

Kad įspūdis būtų autentiškesnis, prašau pasižiūrėti šį pasisakymą ir video formatu, jis tikrai to vertas:

Nujaučiu, kad Jūs norite paklausti: ir kuo gi man taip patiko ši trumputis, nuoširdus mūsų valstybės vadovės pasisakymas?

Atsakau: tai tikro, gerai užgrūdinto, savo idealams ištikimo jedinstvenininko verta prakalba. Net neabejoju, kad ji labai patiktų ir D. Grybauskaitės kolegai leningradiečiui Vladimirui Putinui. Tiesiog tobulas išraiškos grynumas. Tokiais atvejais sakoma: mokykla.

Mūsų prezidentė vienu grakščiu karatistės judesiu sumetė į vieną krūvą ir valdžią, kuri pasiuntė į šturmą jėgos struktūras, kad jos „išvalytų“ Nepriklausomybės aikštę nuo Tautos ir besiginančius nuo šio kruvino „valymo“ žmones. Anot D. Grybauskaitės, aikštės gynėjai yra tokie pat pasmerkimo verti nusikaltėliai, kaip ir valdžia...

Bent jau aš šį metodą gerai prisimenu: būtent taip Sąjūdžio metais visokie platformininkai provokatoriais vadino už savo laisvę kovojusius lietuvius.

V. Putino ausiai ši trumpa, bet įspūdinga D. Grybauskaitės kalba turėjo skambėti kaip angelų choras: juk jis pats beveik tuo pat metuįtikinėjo Angelą Merkel, kad reikia griežtai pasmerkti „opozicines jėgas“, rengiančias „teroristinius veiksmus“.

Tačiau baigdamas šį kuklų politologinį etiudą noriu pagirti D. Grybauskaitę už nuoširdumą. Apie ukrainiečius, kovojančius už savo ir savo valstybės laisvę nuo Rusijos ir korumpuotos valdžios, ji pasakė tą patį, ką galvoja apie mus, lietuvius.

Prisiminkime: žmonės, taip pat ir vaikai, buvo tąsomi po policijas bei teismus ir už tai, kad Vilniuje dalyvavo daugiatūkstantinėse eisenose, reikalaudami Tiesos, ir už tai, kad spalvotomis kreidelėmis rašė šį žodį ant Nemuno krantinės.

Neabejokime: jei jiems prireiktų, prieš mus taip pat pasiųstų vietinį „Berkutą“. Tai jau išbandyta Garliavoje.

Kruvinų įvykių, kuriuos pakomentavo prezidentė, kroniką rasite čia,naujausią informaciją čia.

Naujausi

Komentarai (72)

Rikiuoti
ff2014-03-02 17:47

protinga moteris, vienintelė pasakė apie kas iš tikrųjų vyksta

ramunė2014-02-26 15:57

kas slypi mumyse? Sėdi ir putinas, ir landsbergis, ir tiesos ieškantis, nepakeliantis janukovičiaus baudžiavos ukrainietis... Taigi kieno ausys įjungtos, ko ieškome, tą girdime. Manyčiau, jei esate profesionalai politikai- ekspertai, šiandien ne metas knisti: kur kokie batai pirkti, kokią frazę galima suprasti keleriopai ar tiesiog ją interpretuoti (prisimink šv. Rašto aiškintojus)- šiandien metas kuo pozityviau analizuojant įsigilinti į kiekvieno pretendento nuveiktus darbus, jo galimybes. Jei pakibsime ant smulkmenų, žmones tik klaidinsime, kiekvienas suvoks tiek, kiek tepajėgia. Neįsivešime prezidento iš svetur. Tenka rinktis geriausią iš blogiausių. Jei norime neigti vieną, turėtume kelti kito pranašumus, kad galėtų kiekvienas pamąstyti. O vien drabstymas purvais labai panašu į papirkimus: SVARBU KAŽKĄ UŽDRĖBTI, IŠPLĖŠTI IŠ KONTEKSTO...

keturidvim2014-02-24 20:35

mano bendradarbis is ukrainos, sedim salia. nuo jo gimtines iki kijevo - 4 valandos kelio. vykstant maidanui jo gimtuose krastuose buvo ramu, kaimo vietove, jokiu strategiskai svarbiu objektu aplink nera. taciau retkartem atvaziuodavo autobusiukai, kurie ieskojo zmoniu, kurie vaziuotu palaikyt opozicijos. dabar pats idomumas: jiems tai siule daryt uz pinigus, 400-600 grivinu, priklausomai nuo aktyvumo. nuvezama i vieta, parvezama, duodamas maistas. nieko nepainioju, suzinojau ne is delfio ar 15min. suzinojau is kolegos, salia sedejau kai kalbejo.

menesis2014-02-24 18:13

Protestuotojų buvo labai įvairių. Jau nekalbant apie įsimaišiusius samdytus provokatorius „tituškas“, buvo ir kita grupė, kuri laikosi visai kitokio požiūrio ir elgesio, nei oficialioji opozicija („Tėvynė“, „Laisvė“ ir „Smūgis“). Tai ultranacionalistinių jėgų aljansas „Dešinysis sektorius“, kurie, nepaisydami kitų protestuotojų, nešiojo kaukes, mėtė akmenis, Molotovo kokteilius, užiminėjo pastatus. Paskutinėmis dienomis tai jau nesiprasi, visi gynėsi kaip mokėjo. Tačiau anksčiau, kai vykdavo atskiri susirėmimai tarp protestuotojų ir milicijos, tai darė ši pusiau karinė organizacija. Būtent jie turėjo ir naudojo šaunamuosius ginklus. Argi pateisinamas ginkluotas pasipriešinimas viešosios tvarkos pareigūnams, kai nemažai jų netgi miršta? Ne. Todėl kažkas, kam naudinga sudaryti įspūdį valstybės perversmo, neteisėtos valdžios, ir šaudė į policininkus bei protestuotojus. Kas iš tikro vyko, nežinom nei mes, nei Prezidentė, nei ten patys buvę žmonės. Bet čia, Lietuvoje, kažkam labiau rūpi ne Ukraina, o kaip apjuodinti Prezidentę. ekspertai.eu tai nuolat daro, savaip interpretuodami bet kokius pasisakymus.

2122014-02-23 18:34

jai dabar labai sunku-rinkimai ant nosies,bijo kad pati sau nepasikenktu,zino kad yra zmoniu ir opozicija ir valdzia remenciu..tai ji ,kad visiems butu gera -isreze tokia neutrale kalba.kad ir tie blogi ir anie negeri....siaip tai nieko naujo is jos fronto..visada melage ir veidmaine buvo,tokia ir liks.

Na,2014-02-23 16:09

Jei protestuotojus "suplaka" su oligarchų pasamdytais "tituškom"- provokatoriais, tada tokia kalba ir gaunasi.

vilkelis2014-02-22 15:34

59-am: Tamsta galvoji,kad skaitantys ekspertai.eu ir tame tarpe Puidoko komentarus yra visiski neismaneliai ir nesuvokia del ko Ukrainoje kilo taikus protestai ir kodel protestuotojams isvaikyti buvo pasitelktos visos jegos strukturos ir visa 5-ji Ukrainos kolona?Tai pats geriau pamastyk pries komentuodamas Puidoko straipsneli.

Kovas2014-02-22 11:28

Įtampos Ukrainoje priežastys dirbtinės. Tai pirmiausia dujų kainos kreivė metų lentelėje. Kas ją patyrinėjo, tam jau daug kas aišku. Juk norint nušauti šunį, jį reikia pripažinti pasiutusiu. Tam reikia jo nemaitinti. Tada pasistengti kad įkąstų kaimynų vaikui. Toliau jau šunį galima viešai nušauti už įkandimą. Bet aš vis siūlau "žiūrėti iš toliau". Visai kita tema yra būsimieji jau užsakyti neramumai Lietuvoje. Va jais Prezidentė ir turėtų pasirūpinti, kol tautininkai nesukišo jaunimo po snaiperiais.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-02-22 01:21

" 62. V.Ladas (2014-02-21 18:23:48) (5.20.137.87) Parašė: Grybauskaitė dalyvauja rinkiminėje kampanijoje: pasakė taip, kaip galvoja tautoje daugelis. Jei Maidano dalyviai būtų mūsų veršiškos prigimties, jie nešaudytų į berkutus, anie irgi koviniais nešaudytų, ir gal viskas apsieitų. Būkim biedni, bet teisingi: yra abipusė kaltė... " --------------- V. Ladui. Tai va pilieciai turi teise i taikius susirinkimus. Kai valdzia PASIUNCIA milicija ar kitus karinius vienetus isvaikyti taikius demonstrantus... tai tada kas KALTAS?! Mano poziuriu, tai Maidane ukrainieciai gyne savo ateiti, nenori buti po ruso padu, jie jau pakankamai zino savo istorija, apie badmeti ir t. t. ir zino savo laisves kaina. Taigi VALDZIA yra kalta, nes pasiunte GINKLUOTUS kovinius vienetus KONFRONTACIJAI!!! Ar pakankamai aisku??? Grybauskaitei NIEKADA nebus aisku, nes raudonieji yra kitokios ideologijos.... jie sieka visa zmonija gelezine ranka atvesti i laime!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-02-22 01:13

Poniai Grybauskaitei viskas yra aiskus, nes vadovaujasi teze: "virsininkas visada teisus". Taip elgiasi ir Lietuvoje. Tai kai vinokuras ja isvadino "frigidiska sterva", tai tas pats mastymas isliko. Virsininkas visada teisus ir vinokuras niekaip nebuvo nubaustas uz prezidento institucijos izeidima! Darytina isvada.... vinokuras turi daugiau zvaigzduciu savo nematomuose antpeciuose. Pabandykime paspelioti, ar siai poniai dar karta pavyks APMAUTI Lietuvos rinkejus? Ko gero pavyks, nes koloborantai Valdo ir skaiciuoja balsus.

V.Ladas2014-02-21 20:23

Grybauskaitė dalyvauja rinkiminėje kampanijoje: pasakė taip, kaip galvoja tautoje daugelis. Jei Maidano dalyviai būtų mūsų veršiškos prigimties, jie nešaudytų į berkutus, anie irgi koviniais nešaudytų, ir gal viskas apsieitų. Būkim biedni, bet teisingi: yra abipusė kaltė...

V.Ladas2014-02-21 20:10

Janukovyčių "ūmom nie poniat", iš tikro. Ilgai trypčiojęs, kai gal reikėjo sutramdyti dar gana taikius protestuotojus, kaip kad padarė mūsų raselė ir kiti, sausio 16-tą, jis, vieną naktį staiga įsako pulti Maidaną. Liejasi kraujas, ir padėtis jau sunkiai pataisoma. Lyg ne savo protu veikė, atiduodamas tą įsakymą pulti . Ir dabar skina vaisius. Jo karjera baigta. jis, ko gero, net Putinui nebus tinkamas. O Ukrainai gręsia skilimas į kelias dalis...

Baisu2014-02-21 19:09

Kaip visada šalta ir žiauri.

ne nu kamon2014-02-21 14:54

paprotinsiu jus, mazuteliai (o tave, Puidokai, ypac) - jusu auditorija sudarro gal pora tukstaciu skaitytoju, is kuriu tik koks simtas yra visiski bukuciai, uodegas vizginantys sulig kiekvienu jusu zodziu. Visiems kitiems labiau negu aisku, kad nevykusio aktoriaus "pasispjaudymai" ir tera verti spjuvio jam paciam i veida mieste kur sutikus. Invalidai nemusami, o gaila.

turbo2014-02-21 14:19

Baisu - ne tas žodis. Kampučijoje Pol-Potas smūgiais vien kauptuku į aną pasaulį persiauklėti pasiuntė 3 mln. Kijeve, kol kas vakar tik 35 aukos. D.Medvedevas gi Viktorą ragina - ""nebūk triapka Janukovyčiau" Ne "triapkos" šaudė nuo stogų - pataikymai tiesiai į širdį ar į akį. Tikri profesionalai. Profesijos pavadinimas - žudikai. Dvi dienos 'darbo' - 60 žuvusių. Kas gi kaltas? - mąsčiau vakar šiaip jau gerame mitinge prie Seimo su dviem dideliais laužais, gal kokiu tūkstančiu susirinkusių. Gero, nes dauguma buvo jaunimas. Blogo, nes į tribūną veržėsi ir tie patys, švelniai tariant, tegul bus "taukagalviai", kuriems jau įprasta didintis plepalais savus reitingus be mažiausios atsakomybės už valstybės skolą padidintą per ketverius metus nuo 17 mlrd. Lt iki 50 mlrd. Lt su 3 mlrd. palūkanų vakarų bankams. Jiems tai - ne itin ir rūpi. Svarbu, kad sava "mašna" pilna. Toks jų "darbas" su ironija prisiminiau Vyt. Landsbergio man pasakytus rodos ką tik, o ne prieš mėnesį žodžius ten pat prie Seimo sausio 13ą apie profesionalius žudikus siautėjančius ir Lietuvoje. Jam kalbant nuo signatarų balkono priėjau prie jaunojo Gabrieliaus Landsbergio, pradėjau aiškinti apie ES teisę, kai dar vienas "taukagalvis" dirbęs A. Kubliaus patarėju vyriausybėje be ceremonijų nusivedė į šoną jaunąjį pretendentą į Europarlamentą. Ne ant tokio pataikė - už keleto minučių jau dėsčiau Gabrieliui apie ES veikimo sutarties preambulėje įtvirtintą sąžiningo konkuravimo nuostatą. Konkuravimo, kurio tikrai nebus nuo 2014 m. gegužės 1d. , paleidus LIETUVOS žemę nuo plaktuko, tačiau pats "taukagalviškas" Briuselis neskuba laikytis šios nuostatos ir kilniadvasiškai atsisakyti pirkimų teisės. Gabrielius momentaliai pagavo mintį ir pažadėjo ją aptarti su patriarchu. Lauksime. Gal kaip žmonės sako, "pagados žiemą", o gal ir sujudės, sugigždės kai kurie europinės teisės bei politikos mechanizmai. Pareigą atlikau - vasario 16d. Kuo gi man taip dar neįtiko tie visi "taukagalviai" čiaumoję Lietuvos miškų stirnieną Valdovų rūmuose su Janukovyčium Gedimino pilies kalno papėdėje. Beje, užrašo, kad tai būtent REX Gedimino - o taip į jį kreipdavosi Popiežius, kalnas, nerasite. Tik tokiomis laidotuvių rūmų pilkai juodomis spalvomis, jog tai pilies kalnas, o tokių kalnų juk pasaulyje yra tūkstančiai. Ar reikia ir stebėtis, kad prie tų rūmų užrašyta angliškai, kad tai "Djukų" rūmai, nors didžiuma anglakalbių tai suvokia, kaip - ... hercogų. Dėl šios priežasties ne itin nustebau ir valdovų rūmuose aptikęs tokį į latvių kalbą išverstą lankstinuką su užrašu, jog tai yra "lielhercogu" - didžiųjų hercogų rūmai, nors latviškai didysis kunigaikštis - dižkunigatis. Kiek tų visokių paveldosaugos kultūros tarybų buvo priveista, o štai kas panosėje - nemato ar neranda reikalo rūpintis. Bet juk tai valstybės autoritetas, tepasakė Valentinas Šapalas po apskrito stalo karininkų ramovėje, kur buvo "išmintingai" nutarta, jog reikalinga mokslinė studija dėl kurios bus galima diskutuoti kad ir gerą dešimtmetį, Kai tokie dalykai dedasi Lietuvos "širdyje" - matytumėte, kaip pasipūtė lyg kalakutas Valdovų rūmų "duraktorius": juk čia tik ką ir pats Janukovyčius žengė, o čia kažkoks prašalaitis domisi jo paties teksto vertimu į latvių kalbą, už kurį kažkiek pinigėlio pasiėmė pats su kažkokia Anna Karpute. Užsiundyta apsauga su pasigardžiavimu išklausė dar ir pardavėjos etiketę - "provokatorius", nes drįsau pasiteirauti, kaip jai tokia prekė tik už 1 lt. Argi reikia visu tuo stebėtis, jei ir mūsų garbiųjų istorikų Popiežių laiškų titulas REX klastojant verstas į kunigaikščius, o valstybė paversta į kraštą. Juodu ant balto, tačiau "R. Batūra ir kompanija" nutarė, kad ne beržinės košės bent jau niekdirbiams reikia, o ... mokslo studijos. Velniai nematė tų užrašų, kai žmonės žūva dešimtimis - gal Petras Auštrevčius spustels JT Saugumo Tarybai pirmininkaujantį L. Linkevičių, kad šis apie JT taikdarių įvedimą prašnektų, bet juk visa tai yra "Ukranos vidaus reikalas, o ten reikia ir tokio konsensuso -sutarimo". Kaip tarpinį variantą nutarėme siūlyti degant laužams - tvarkai padaryti ir atidalinti kovojančias puses "žydrieji šalmai" apjungiami su ramesniais iš maidaniečių bei tų pačių berkutų, ir tegul kas nors pabando griebtis jėgos... bet tai dar reikia prastumti svarstymui JT, o laikas nelaukia. Kas gali būti toliau? Gal Januovyčius jau bėga su evakuacija - Lvovo, berkutai, Černovcų, Žitomiro milicija jau sukilėlių pusėje. Daug ką lems armijos sprendimas, kaip ir Maskvos pučo metu. O gal tai plano dalis - sukelti naujus šturmus ir po to pačias kruviniausias skerdynes: juk negerai būti TRIAPKA kremliaus akyse. Pamokų "ochrankai" per akis - juk popas Gaponas, o ne ji pati sukurstė liaudį priešrevoliuciniame Peterburge sausio 9d. Nežinia, kaip buvo ir Vilniuje 1905 m. kai kariškos uniformos sušaudė demonstraciją. Sunku pasakyti, nesu didelis Ukrainos žinovas, tik kad jei gausi TV, radijo ir kitų komentuojančių plepių armija nekalba apie vienus gausiausių titano, molibdeno ir geležies telkinius pasaulyje esančius Ukrainos teritorijoje, tai tiek jie ir teišmano tikruosius interesus, bei kovos objektą - kuriame kad ir 46 mln. RINKA. 15 mln. ukrainiečių taikosi sprukti į ES, kokie 3 mln. galės pilnai konkuruoti ES dėl darbo, kur ir 27 mln, bedarbių - per akis. Betgi šie pigesni, naivesni... Kur gi mintį vedu? Ogi ten kur ir buvo - jei toks L.Linkevičius atvažiavęs į Kijevą pasakytų - pradžiai 30 mlrd.eu vienai pusei ir 20 mlrd.eu - antrai ūkiui atkurti. Tvarką saugo jungtinės tautos, nešate projektus - gaunate pinigus ir kontrolierius, o ką taikiai išsirinksite atėjus terminui - tą ir turėsite. Po daugelio metų, kaip atsikursite, tai ir po truputį šiuos pinigus atgal atiduosite be jokių palūkanų. Tačiau ar galėjo taip ar panašiai nutikti su ES "taukagalviais liberastais barosais rompėjais... donskiais..." , kuriems nusispjauti iš esmės ir ant 13 trln. eu skolų krizės dar ir tam pačiam Malyje ar Centrinėje Afrikos Respublikoje, kuriomis rūpintis pavesta JT Sauguimo tarybai pirmininkaujant Lietuvai? Ne, nes ir tos pačios JT yra "ubagais", kaip ir vyriausybės, sėdinčios tų pačių bankų, valdančių virš 150 trln. USD turto kišenėse, pačios tebedisponuodamos tik 2-3 trln USD. tai ką gi daryti su tuo "Goldman sachs", "Paribas", "Deutche bank", "Lloyd", "Scotish bank"... , prieš kurias mūsų Snoras - tik smulkių vagišių, gal išties režisuotų "nebūd triapkoj" karikatūra? taigi, civilizuotame pasaulyje yra toks mokesčių dydžių pakėlimas. Vienoje valstybėje neįmanomas, o štai susitarus kartu - why not? Deja, politekonomė D. Grybauskaitė netgi turėdama "jevrokomisaru" būtent mokesčių srityje A. Šemetą nei piršto nepajudino pirmininkaujant ES Tarybai šia kryptimi, tad jos patarėjai nustebinti tokio elementaraus sprendinio tepaklausė..." betgi kaip tai pasiekti?" Dirbti reikia. Savo darbą - konstitucinę prievolę išmanyti. Neapsikentęs visa tai surašiau ir socdemų spaudai: visada pažada pakelti mokesčius, tačiau po "Swedbank" apsilankymo vyriausybės rūmuose belieka jiems prikąsti liežuvį. Jie ir Vilniuije, ir Paryžiuje, ir visur kitur užsako "muziką" bei pasaulio politiką. Gaila, neišspausdino tie socdemai vasario numeryje - gal kovą pasirodys, bet kad jau jų programa bus galutinai patvirtinta suderinus su bendraeuropine. Jei ten nebus vieningos mokesčių pakėlimo politikos - tegalėsime juos labiausiai supeikti, nes tada jie jokie "socialdomkratai", o eiliniai nesusivienijantys social liberaliūkščiai, Būtent, tokio mąstymo yra ir D. Grybauskaitė ir begalė kitų europinių politikierių, kurie gal net parsidavę bankais ar turi dividendų nuo jų, Negi, pats dabar atiminėsi savus? Apie tai irgi buvo kalba šiandien ir su tokia V. Margevičiene. Taigi, kas irgi atsakingas už žudynes bei abipusį smurtą Kijeve? Ir tie, kurie nori kovoti prieš kremlių "iki paskutinio ukrainiečio" ar nesuvokia ESMĖS- Gordijaus mazgo. Ir tie pasišykštėję, dėl kurių ir žlugo Vilniaus partnerystės dokumentas lapkritčio mėnesį bei tie, kaip ir Rompuy, tyliai prieš jam tampant ES prezidentu nustatė minimalius mokesčius reikalingus socialiniam stabilumui, o ne aukštus - žmonių gerovei ir tarptautiniam stabilumui. Bildergo grupuotė, H. Kisindžeris - žinomi veikėjai. Juk ES buvo sukurta monopolijų ir bankų muitų panaikinimu, gerai suprantant, kad vyriausybės, kurioms truks į biudžetą, tai padenginės mokesčių pakėlinėjimu visiems saviems pirkėjams: toks kuklus 5 proc. PVM juk šoktelėjo iki 21 proc. - oj kaip apšvarino milijardais visus pirkėjus naivuolius: užtat po ES vėliavytę gavo. Tad teisingumas - reikalautų atsiimti tuos pinigus per savus demokratiškai rinktus atstovus, tačiau, kad ir juos bando pastatyti tokius, kurie už mažiausius mokesčius. O štai stambiausi dividendai Lietuvoje per dieną - 2 mln. Lt, antri pagal dydį - 1,5 mlnLt. per dieną. Tarp bankų interesų sergėtojų ir tas pats euroįvedinėtojas Es B. Angelo, su kuriuo teko diskutuoti Seime prieš keletą savaičių. Oj, kaip jis gyrėsi tuščioje puikybėje eurų rezervais centriniame banke... nors Popiežius pasakė, - pinigai turi tarnauti, o ne valdyti. Deja, yra atvirkščiai. ir bus, kol visi nesuprasime šių sudėtingai elementarių tiesų ir nesukrusime.

molis2014-02-21 11:44

JE Prezidentė sąmoningai (nemanau, kad del neišmanymo) suplaka priežastis su pasekmėmis... Kaltės esmė yra priežastis - KODĖL vyko ir tebevyksta daugiatūkstantiniai mitingai? Kodėl nebuvo taikiai išsiskirstyta ir nepriimti tinkami sprendimai tų, kurie yra valdžioje ir turi galią?

Prezidentė nemato ir nesupranta2014-02-21 11:31

Prezidentė kaltina ir patriotus? O Pentikovskis sako va taip: "Esu įsitikinęs, kad Rusijos spec. paskirties kovotojai dalyvauja Ukrainos įvykiuose. Trečiadienį pats nesuvokdamas, jog prasitarė, Ukrainos vidaus reikalų ministras Vitalijus Zacharčenka pareiškė, kad penki „Berkut“ kovotojai buvo nukauti snaiperių šūviais į kaklą. Tai – profesionalūs šūviai į šalmo ir neperšaunamos liemenės nesaugomą kūno vietą. Taip šaudo tikri profesionalai, o ne „Molotovo kokteilius“ mėtantys Maidano protestuotojai. Taip šaudo spec. pajėgų kovotojai, veikę Rusijoje per 1993-ųjų suirutę. Taip jie šaudė ir į Rusijos taikdarius Gruzijoje, kad Rusija turėtų pretekstą pulti".

grumstas to2014-02-21 11:16

Dviem pirmiesiems; gal galėtumėte paaiškinti,ar buvo skaidrūs rinkimai pakankamai,renkant Janukovyčių, ar nebuvo jokių abejonių ir signalų , kad viskas buvo sąžininga ir skaidru iš valdžios pusės rinkimuose,kad dabar kaltintumėte ukrainiečius,kad jie išsirinko Janukovyčių...ir nėra ,atseit,dėl ko pykti dabar sukilusiems ukrainiečiams?

puidokai puidokai2014-02-21 09:44

nuvylei... pasirodo eiline megzta berete

Gad2014-02-21 08:44

Sarunas parase prapogandini straipsnii kaip ir visa musu zinesklaida.Ir nereikia lygit su musu sausio 13 d.Kodel nekovojo ""uz laisve" per rinkimus,jukJanukoviciaus paziuras visi zinojo .Galejo balsuot uz"neoligarche"',"demokrate"julija kuri beja per savo gobsuma ir sukompromitavo oranzine revoliucija.Tada tai buvo kova uz demokratija o dabar tik galutinis salies griovimas.

Zenonas Jurgelevičius2014-02-21 06:07

Kiek visiems žinoma - Ukraina yra savarankiška nepriklausoma valstybė...

to 45. tabu2014-02-21 02:26

Kur Jūs matote tą Rusijos Imperiją? Eikite prie kalendoriaus, pasižiūrėkite, kokie metai dabar, kliedyja dabar.

V.2014-02-21 01:57

Pats laikas vietinį berkutą verbuoti savo pusėn.

suomis2014-02-21 01:54

Stasy - tu durnius.

stasys2014-02-21 00:50

Eilini karta Puidokui tenka priminti kad einant į darbą verta valytis ausis.. taip kaip žurnalistinio darbo ypatumai... ypatingai skatina ausų užkalkėjimo procesus ..kas vėliau ima trukdyti girdėti aiškiai sakomus žodžius ... na pav."daliai opozicijos".

pritariu Arturui2014-02-21 00:49

Tai,kad Puidokas grybauja pievose senai aisku,tik nera aisku ar jis tai supranta. Paimkit ru biudzeta iki Putino ir jam atejus ir paklauskit saves kur anksciau tas skirtumas nueidavo?! Ir tai tik viena is priezasciu kodel vakarams neitinka Putinas,o kas bus kai rusija nacionalizuos rusijos banka?! Daleiskim kad vakarus galima pateisinti del ju kritikos,bet lietuva pati gi moka duokle,pati vis grimsda i skolu liuna kad daugiau jau nebera kur,o dar save statome Ukranai pavizdziu!?

eilini syki2014-02-21 00:34

neskiria "kas yra gerietis kas yra blogietis". Kas puola, kas ginasi, kas siekia Laisves, kas provokatorius, agresorius, apie atjauta aukoms ir gedula ne zodzio, apie tautos pasirinkima..et. Matyt dar daug variaciju like...? Nykuma. Partskolos kvapas.

tabu2014-02-20 23:16

Na gerai, kai kurie komentatoriai myli...rusijos imperiją. Bet kai ji patraukė už to vamzdžio...atrodė,kad už by..o, tai net išsigandau, kaip ji jų..nekenčia..

tomas > 262014-02-20 21:00

"tavo teisetai isreinktas prezidentas laimejo keliu procentu skirtumu" - ar už tai jį reikia nušaut? O gal tokiu atveju reikia prezidentu paskirt pralaimėjusį? atsakyk prašau.

taigis2014-02-20 20:20

jei butu lietuvos zmogui referendume leide balsuoti uz ta laiva, tai suda ji matytu o ne toki laiva, labai blogas tas laivas, pagal visus transcendencijos ir geopolitikos parametrus

eche2014-02-20 20:17

ner tos demokratijos Svedijoj, nei Belgijoj, Danijoj, Airijoj, Anglijoj ir netgi Svedijoj nenusimato, o Prancuzijoj isvis, tas pats kas Austrijoj arba Australijoj , o Vokietijoj beveik kaip Suomijoj (apie Obamama tyliu) - tik Putinas, Lukasenka, Nazarbajevas dar zino kas ta demokratija, dagiau. Nu ir dar Mugabe, kim Chan Unas

Onba2014-02-20 20:14

Pone prezidenbte,geriau gaudyki Palangoj stintas,negu važiuoji taip toli daužyti butelių į SVETIMUS laivus .NBegražu.

Darijus2014-02-20 19:22

Artūrai, daug dar žmonių įsitikinę, kad Vakarai - tai demokratija.

Artūras2014-02-20 19:16

Daskaiciau jusu straipsni, ispudys kad kazkoks nesubrendes, nieko nezinantis vaikezas komentarus raso. Gal ir rasikyte tik kkomentarus.

Artūras2014-02-20 19:13

Šarune Puidoke paskutinis kartas kada skaitai jusu spauda. Jus Putina vaizduojate pabaisa, ar jums su galva negera. O gal jus nezinote kas yra geopolitika? Ar zinote ka nors apie Putinus veiksmus savo saliai? Jusu rasynuose nera jokios logikos, nes truksta jums ziniu ir suvokimo. Prisisemet is ES ir Lietuvos spaudos pletku ir komentuojate. Sudie.

pilieti jo2014-02-20 19:08

nekenti kai rusijos ambasadoriui duoda salto pieno dusa, kai traukia Ukraina is paskutiniuju i Rytu partneryste, kai skambineja Janukoviciui ir Jeceniukui su Klycko. jauciu pasiustu lietuvos kareivius i pagalba maidanui irgi nekestum

pilietis2014-02-20 18:32

po šio pasisakymo aš suvokiau: n e k e n č i u jos.

Reikia2014-02-20 18:20

Reikia, kad į prezidento rinkimų antrą turą patektų ne sisteminiai ir ne komunistai-kagiebistai. Pasižiūrėkite į Ukrainą. Komunistai šaudo savo brolius ir seseris. Lietuva turi pasimokyti ir šį kartą pasakyti NE komunistams-kagiebistams. Užtenka!

Kaimo pilosopas2014-02-20 16:51

Tik dabar atkreipiau dėmesį į fotkę. Pasididinkit ir pamatysit, su kokiu žavesiu, vyriokai žiūri į mūsų Prezidentės prisitraukimus viena ranka. Štai ką reiškia juodas diržas!...

25-am2014-02-20 16:13

turi galvoje "titiuškas"?

prie to kas parašyta 26am2014-02-20 16:12

reiktų prisiminti ir janukovičiaus jaunystės "nuopelnus"- juk tai už porą išžaginimų teistas prievartautojas. Dabar jau aišku, kad smarkiai patobulėjo- tapo masiniu žudiku.

Inga Baranauskienė2014-02-20 16:09

Grubauskaitė pasakė tą patį, ką ir Komarowskis, bet jie akivaizdžiai nežiūri transliacijų iš Kijevo trečią mėnesį iš eilės. O komentatoriams iš Latvių gatvės siūlyčiau savo komentarus nukreipti į Rusijos tinklalapius - taip Putinas jus geriau pastebės.

Teisingai pastebeta 15 komentare2014-02-20 15:35

Ekspertai ignoruoja Z.Vaisvila.Jei Tiesa-tai iki galo,kitaip kam kritikuoti D.Grybauskaite ?

Klemas2014-02-20 15:31

Šlykštynė

Raigerdas2014-02-20 15:26

Labai gaila, bet Lietuvos Prezidentė eilinį kartą suklydo. Niekada nebūna dviejų kaltų pusių. Tai tarybinių milicininkų mėgstamiausias būdas sprendžiant kokią nors konfliktinę situaciją- "ir tu kaltas, ir tu kaltas, abu jūs kalti". Labai gaila, kad pačiu aukščiausiu lygiu yra tvirtinami tokie dalykai, nes čia tas pats, kad išspręsti tokį, pvz. ginčą - vienas sako, kad "Saulė sukasi aplink žemę", o kitas "Ne, Žemė sukasi aplink Saulę". Kada Lietuvoje dar tik pradėjo vienas po kito steigtis bankai, tai žmonėms, kurie prarado pinigus taip ir buvo sakoma:"Patys kalti, o kam jūs tuos pinigus atidavėt?" Sionistų protokoluose žmonės, kurie neskiria priežasties yra vadinami GOJAIS. Mano manymu, nieko sudėtingo nėra, kad išsiaiškinti priežastį, tačiau konflikto atveju ją yra tikrai sudėtinga atrasti. Kodėl? Todėl, kad tokie konfliktai yra INICIJUOTI TREČIOSIOS NEMATOMOS PUSĖS, KURI PATI KONFLIKTE NEDALYVAUJA, BET JI YRA BŪTENT ŠITO KONFLIKTO PRIEŽASTIS. JEIGU ABI KONFLIKTUOJANČIOS PUSĖS SURANDA TĄ TREČIĄ NEMATOMĄ PUSĘ, KONFLIKTAS IŠ KARTO ATSLŪGSTA IR UŽSIBAIGIA. NEATRADUS TOS TREČIOS PUSĖS, KONFLIKTAS DEGS VISĄ TĄ LAIKOTARPĮ, KOL VIENA PUSĖ NEPRALAIMĖS ARBA ABI PUSĖS SUSITAIKYS SU NUOSTOLIAIS IR PASIRAŠYS TAIKOS SUTARTĮ. Bet dažniausiai toks konfliktas vis dar rusena, o kartais vėl įsižiebia. Taigi, optimalus variantas yra atrasti trečią nematomą pusę. Kedžių atveju buvo taip pat trečia nematoma pusė, todėl tas konfliktas pastoviai atsinaujins, nes ta 3-ioji nematoma pusė nebuvo surasta.

15-am2014-02-20 15:22

neradau ir ekspertuose

>Andrius Tomui2014-02-20 15:19

tavo teisetai isreinktas prezidentas laimejo keliu procentu skirtumu, likusi laika voge, voge ir voge, sunelis stai turtingiausiu ukrainieciu patapo, ekonomika nuvaziavo zemiau nulio, paskui sitas liurbis prdejo agituoti, laviruoti tarp ES ir Rusijos, taip kereplilais kad zmones susirinko i aikstem pastovejo kelias dienas ir norejo skirstytis, taciau tavo prezidentas su teistumo stazu nusprende kelis likusius isvaryti is maidano batais. vat tada zmonmes supyko , susirinko tukstanciai ir pasake kad melagio, vagies ir kvailio nereikia. na ir paskui, kreize uzistese, tasai vilkino, kirsino, nusisnekinejo, o dabar greit bus keli simtai lavonu. Ir tai del vieno kazkokio veplos ir jobnuto Putino, kuriam vaidenas imperija su Treciu Rymu, mielasis tu mano.

ej,2014-02-20 15:06

skirkime fašistuojančius elementus nuo tikrų demonstrantų. Šitame interviu JE buvo tiksli.

Andrius Tomui2014-02-20 15:01

geras komentaras! Teko girdeti,ka Lietuvos ukrainieciai kalba. Avaziuoja taip vadinami aktyvistai i zmones ir reketuoja remti daugiausia maistu revoliucija. Jei neduosi- tu uz valdzia! zmones is baimes ir duoda. As visada sakiau, kad ir koks Janokovicius banditas, bet atminkit jis demokratiskai isrinktas prezidentas, suslaves i miltus tokius pat korumpuotus opozicijos atstovus prezidento rinkimuose. Taigi, salyje vyksta karinis perversmas, o uz tai, daugelyje saliu baudziama mirtimi. Taigi nereikia lyginti sausio 13, su siu dienu Ukraina. Ukraina laisva salis ir jiems patiems nusprest nori jie i ES ar ne. Neteko matyt, nei vieno Rusijos deputado Ukrainos protestuose, palaikanciu Janukoviciu. Uztat ES deputatai, tarp ju ir musu "mylimieji" pastoviai ten vaziavo ir nuo scenos rekavo. Ir dabar ES kaltina Rusija, kad Rusija kisasi i Ukrainos reikalus. W. A. F. i save paziurekit mieli ES nomenklaturininkai, tai jus ten kisates ir sali i prazuti stumiate. Gaila milicininku, kurie padaryti atpirkimo oziais ir kencia labiausiai. Nes jei ginai, tai jis jau zudikas.. Ne milicija molotovo kokteiliais visa menesi mosuojasi, jei ka. ir turbut ne milicinkas milicinkui akis islupineja

tik nereikia2014-02-20 14:45

visu maidaninku idealizuoti, yra ten "desinysis sektorius" naudojantis sautuvus ir tt kartais jie elgiasi kaip tikri provokatoriai, ar kvailiai, kurie niekam neatsako. Pasiklausykit kalbas nuo scenos, kalbantieji pastoviai rekia kad "nepasiduokit provokacijoms", arba "sulaikykit issisokelius kurie svaido akmenis, is uz nugaros gyneju kurie stovi pirmose linijose". Taip kad Slove Ukrainai, bet policininkai irgi zmones ir i nugaras saudyti jiems irgi nereikia. pagaliau toks ir titusku tikslas - kad butu ivesta armija ir viska ten pervaziuotu tankai. adekvaciau vertinkit situacija.

Profesorius Dembinskas2014-02-20 14:30

Zmones zusta, snaiperiai i medikus saudo o sita isplerusi bezde dar savo raudona nuomone reiskia? Grybe ne juokais issigando kad ir lietuviai gali Maidanu uzsikresti ir jos persona ant sakiu pasmeigti.

zmonems2014-02-20 14:24

Siandien vel teisiami nekalti Garliavoje dalyvave zmones/Tiesos lt/ir dar ...Geguzes 17d paramos ir labdaros fondas/apie tai Klonio gatves dienorastyje.

2 Gaila2014-02-20 13:53

Apie kolius "banditus" tu, liokajau, kalbi? Ir už ką tu "balėjini", atmata? Ar žinai, kad realiai Ukrainą valdo Donecko "bratanu" gauja, per jenukovičių susėdusi Kijeve. Ir ne perkeltine prasme, o tikrąja - per privatizaciją banditai savais kraujuotais metodais užgrobę bankus, gamyklas ir viską ką tik norėjo, o dabar pasivadinę verslininkais ir politikais, atvirai plėšia valstybę. "tatuškų" gaujos tėra eiliniai banditai, "šestiorkos", kuriems "pachanai" leidžia daryti ką nori: plėšti, mušti, užmušti... Ukrainos Žmonės tiesiog ginasi nuo banditų siautėjimo, o visi esantys Maidene yra tiesiog nukirtę sau atsitraukimo kelius - jie žino, kad pasitraukus iš Maidano jų laukia arba kalėjimas (iš valdžios), arba mirtis (nuo valdžios organizuotų banditų gaujų). Ukrainoje vyksta drąsiausios ir doriausios Ukrainiečių Tautos dalies sukilimas už tiesą ir orumą, bet tau, padugne, to nesuprast...

xj2014-02-20 13:27

grybauskaite turi palaikyti tuos kurie ja islaiko, tai yra jav ir rusija

tomas2014-02-20 13:13

“Anot D. Grybauskaitės, aikštės gynėjai yra tokie pat pasmerkimo verti nusikaltėliai, kaip ir valdžia...” – rašo ekspertai eu skyriaus vadovas Puidokas. Noriu pakomentuoti autoriaus poziciją, nes esu nustebęs – juk gerbiu Puidoką. Kokie AIKŠTĖS GYNĖJAI?! Atsipeikėk, Šarūnai!! Kodėl žmonės susirinko ginti aikštės, juk jos niekas nepuolė? Žmonės Kijeve 3 mėnesius naudojosi žodžio laisve, susirinkimų laisve – be jokio leidimo, neteisėtai. Kantrybė ukrainiečių teisėsaugos neišpasakyta. Tik mulkis gali nematyti vadinamų „protestuotojų“ atasakomybės už tai, ko jie griebėsi toliau: JĖGA užiminėja pastatus, PADEGINĖJA pastatus + akmenimis, geležinėmis lazdomis bei molotovo kokteiliais puola teisėsaugos pareigūnus. Sakyk, Šarūnai, ką turi į tai atsakyti teisėsauga?

gaila2014-02-20 13:07

Tai jei gerai supratau, autorius balėjina už ukrainos banditus

taigi2014-02-20 12:38

žmonės, jeigu norite iš tikrųjų sužinoti kas dedasi Ukrainoje nesinaudokite masinės informacijos priemonių pateikiama informacija. tai yra masinės dezinformacijos ir propogandos priemonės. ieškokite alternatyvios informacijos internete. Apie įvykius Ukrainoje yra žiauriai meluojama. Tikrieji Ukrainos patriotai kalba, kad tiek valdžia tiek opozicija veda į šalies suskaldymą ir chaosą. Jūs manote, kad opozicija turi kokią nors idėją - nieko jie neturi.

asw2014-02-20 12:23

pastebejau kad delfi , liet rytas iki siol nepranese apie Z. Vaisvilos uzsiregistravima prez rinkimams, kai apie kitus iskart oparatyviai pranesdavo, tame tarpe ir apie Puteiki, ir Rolanda Paulauska. tai yra iskalbingas faktas mums , pilietiskai nusiteikusiems , kas didziausias ju priesas.

Eee2014-02-20 12:19

6 numeriui. Apie D. Grybauskaitę aš net neužsiminiau. Tačiau tokiems žurnalistikos metodams nepritariu.

Paskaitykit2014-02-20 12:17

ką pasakė Merkel ir Grybauskaitės pasisakymas neatrodys taip baisiai. Ar nematot Graikijos, Ispanijos, Prancūzijos, Lietuvos. Visur protestai labai žiauriai malšinami. Manau, ES laikosi tokios pozicijos, kad nepatenkintus reikia "sudrausminti". Tik ES protestuotojams tiek neleidžiama, kaip leido Ukrainos valdžia. Protestai malšinami tik jiems prasidėjus, neleidžiama įsisiūbuoti, užimti pozijų. Būkit realistais, nė viena valdžia nenori būti nuversta ar tai būtų ES, JAV, Rusija ar Ukraina. Janukovičius ne į tą pusę važinėjo. Reikėjo atvažiuoti į Lietuvą, čia jį būtų pamokę, kaip reikia elgtis, kad piliečiai neturėtų jokios galimybės įtakoti valdžios sprendimų ir protestuoti. Ukrainiečiams užtektų pamokos, jeigu gautų guminių kulkų, būtų patampyti po teismus, o vėliau apkrauti baudomis. Tokia mano nuomonė

Eee2014-02-20 12:13

7 numeriui. Apie tai ir rašiau. Nemanau kad verta vadovautis blogais pavyzdžiais. Nebūkim į juos panašūs, naudodami tuos pačius metodus. Ar ne dėl tos pačios priežasties žmonės mato komunistus dabartiniuose konservatoriuose?

kokia2014-02-20 12:13

ji prezidentė, jei visai nesigaudo situacijoje? Juk užtenka tik pamatyti vaizdus gyvai ir aiškiai matosi, kad vieni apsupę ir puola, o kiti ginasi ir stengiasi tik užimti gynybines pozicijas. Kas išprovokavo? Na, pagal tai, kaip į provokacijas buvo žaibiškai sureaguota- tiesiog momentaliai uždarytas metro, keliai vedantys į Maidaną ir į patį Kijevą, sutrauktos gausios berkuto ir ne tik (buvo užfiksuoti ir antiteroristinio būrio karių išsilaipinimas Kijevo centre) galima daryti išvadą, kad tam iš anksto valdžia ruošėsi, tad ir provokacijas surengė ne opozijos žmonės. Juk apie janukovičiaus "tituškas" nežino tik tas, kas lindi kokiam užpečky ir nieku nesidomi. Bet toks nežinojimas neatleistinas politikams. Jei prezidentė neturi laiko visu tuo pasidomėti, tai juk turi tam reikalui komandą.

O aš2014-02-20 12:09

iš karto atkreipiau dėmesį į šiuos prezidentės žodžius ir kilo mintys lygiai tokios, kurias čia išsakė p. Puidokas. Ir taip pat pagalvojau, ar kas nors atkreips į tai dėmesį. Bet ji tikrai sugebės išsisukti ir "paaiškinti", kad toks interpretavimas visai "ne prie ko". Nors, beje, ji juk niekam nieko neaiškina, tuo pasirūpins (jei bus įspesti į kampą) jos patarėjai.

bss2014-02-20 12:02

ka cia susivele valkateles vaziuojat ant puikios prezidentes? uzsakyma reikia vykdyt, kad rubliu gautumet?

to 4. Aras2014-02-20 11:34

nu ir briedą prirašei. taigi yra dokumentai, kad priklausė edinstvamat buroko platformai... skaityk paviešintus archyvinius dokumentus. Apsaugok viešpatie nuo tokių nepriklausomybės kovotojų.

ruta2014-02-20 11:32

2 numeriui , manau , kad korektiskumas su partijom , kurios palaiko komunistinio -KGB rezimo uolia funkcioniere yra utopija , su tokiais kenkejais reikia kovoti ju ginklu , imkime pavyzdi is lanzbergio , kurio retorika primena issigimelio stalino ir jo parankiniu seiliu taskima . Ukrainos patriotai parode , kap reikia kovoti su uzurpatoriais !

Skaitytojas2014-02-20 11:30

O cia vienas koment, nr.2 gina partskolininke. Puidoko straipsnis labai geras. Pritariu. Ka ji gali kalbet apie Ukraina, kada Lietuvoj dedasi baisus dalykai. Atsakyk i zmoniu klausima - kur mergaite? Kas leido, kas isake ja pagrobt is savo gimtu namu? Tada galesi kalbet apie Uktraina.

ruta2014-02-20 11:25

Aciu , pastebejote tikra Gribauskaites veida ir ideologija . Kas pries jos politika ir valdzia , tas priesas , na , nereikia toli vaikscioti , cia gi ju , bolseviku -komunistu-NKVD -KGB vadu lozungai . Dabar jau mes , lietuviai ta girdime is konservatoriu , liberalu ir prezedenturos . Todel visada sakiau ir sakysiu , su komunistinem -KGB liekanom , Lietuvai nepakeliui ! Visi totalitariniai rezimai bijo , kaip velnias kryziaus , butent , patriotu , kurie nesivadovauja asmenine nauda , o ziuri bendro gerio ! O Lietuvos valdzia pripratusi tik pasireklamuoti ant kitu nelaimes , uzsikabinti koki ordina , ir drebinti kinkas , kad Lietuvos TAUTA viena diena israsys jiems gera pendeli i pasturgali ir mokes pensija , kokia jie nusipelne - 640 lt .

Aras2014-02-20 11:23

Anksčiau ekspertai.eu šmeižė kad Grybauskaitės tėvas buvo NKVD milicininkas, po to sakė kad ji tarnavo pas komunistą Burokevičių po 1990 kovo 11. Šiems melams subliuškus ekspertai.eu ėmė skleisti naują Kremliaus sugalvotą melą. Melas vėl subliukš. Visi žino, kad Grybauskaitės tėvas buvo tremtinys, pas komunistą Burokevičių ant jedinstvos platformos Grybauskaitė niekada nebuvo, o kovojo už Nepriklausomybę.

Šarūnui Puidokui2014-02-20 11:21

Tai kad vietinis "Berkutas" - "Aras" (beje irgi erelis reiškia išvertus) išbandytas 2009m. sausio 16d. , sniego gniūžčių mūšyje prieš seimo langus. Aišku, seimo stiklams skaudėjo labiau, nei daužomiems ir šaudomiems paprastiems žmonėms. Iki šiol niekas iš politikų, istorikų, visuomenės veikėjų neišdrįso įvertinti minėto įvykio. Mitingo dalyviai ilgai buvo tampomi po teismus, jiems uždėtos didžiulės baudos. Ką čia kalbėt, - greitu laiku ir mes - ekspertų komentatoriai - susitiksim gyvai policijų nuovadose. Turiu patirties - už etišką, netgi beveik abstrakčios kritikos komentarą, kuriame nei vardų, nei pavardžių nebuvo, nei necenzūrinių žodžių, nei rašybos, stiliaus ar gramatikos glaidų nerasi - teko gauti šaukimą į policijoss komisariatą. Tad tikrai galiu teigti, kad Įstatymai ir Konstitucija galioja tik popieriuje. Valdoma ryšiais ir telefonu.

Eee2014-02-20 11:20

Perdėtas tendencingumas nepuošia ir Ekspertų. Ne kvailiams gi rašote, jei ir toliau taip, netrukus ekspertų straipsniai pasidarys panašūs į konservatorių lyderių, kuriuos taip kritikuojate, pranešimus.

hmmm2014-02-20 11:17

o su ja ir patriarXas

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi