Dienraščių lyderis pasidalino ne tik sensacinga, bet ir tarptautinės visuomenės saugumui svarbia žinia: Seimo narė Neringa Venckienė gali būti serijinių žmogžudysčių organizatorė.

Ši žinia pranešta vieninteliu, tiksliu it strėlė sakiniu, kuris meistriškai inkrustuotas į lrytas.lt paskelbtą Astos Kuznecovaitės rašinį apie N. Venckienės skyrybas su vyru.

Štai šis karališkas sakinys:

Taigi, lrytas.lt žino, kad N. Venckienei gresia kaltinimai mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimu.

Tai – visiškai išskirtinė žinia. Asmuo, pavojingesnis net už serijinį žudiką, – serijinių žmogžudysčių organizatorė – lyg niekur nieko vaikštinėja vieno strateginės Lietuvos partnerės JAV miesto gatvėmis (bent taip skelbia tas pats lrytas.lt ).

Todėl dar akivaizdesnis negu bet kada anksčiau tampa nusikalstamas mūsų teisėsaugos neveikimas. Juk jei parlamentarė, pasak prokurorų, esanti Čikagoje, bandytų suorganizuoti dar vieną žmogžudystę (jau nekalbant apie tris ir daugiau), šis įvykis neabejotinai įgytų politinį atpalvį ir susilpnintų Lietuvos padėtį euroatlantinėje erdvėje.

Tačiau prokurorai, užuot nedelsiant paskelbę tarptautinę serijinių žmogžudysčių organizatorės paiešką ir įspėję pasaulio visuomenę apie žmonių gyvybėms gresiantį pavojų, siuntinėja N. Venckienei kažkokius „šaukimus“, o generalinis prokuroras Darius Valys užsiima nerišliais atsikalbinėjimais, esą reikalauti N. Venckienės ekstradicijos būtų neadekvatu, nes ji „galimai padarė nesunkius nusikaltimus“.

Toks atsainus Lietuvos teisėsaugos požiūris į galimą serijinių žmogžudysčių organizatorę labai neramina.

PAPILDYTA 14 val. 39 min.

Žinia, jog N. Venckienei „gresia kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo”, yra labai įdomi nekaltumo prezumpcijos aspektu.

Anot ekspertai.eu konsultavusių teisininkų, viešai mesti žmogui įtarimus, tuo labiau dėl labai sunkaus nusikaltimo, galima tik turint tam svarų faktinį pagrindą.

Teiginys, jog N. Venckienei „gresia kaltinimai dėl mažiausiai trijų žmogžudysčių organizavimo”, nekaltumo prezumpcijos nepažeidžia vieninteliu atveju – jei prokuratūra yra priėmusi nutarimą tokius įtarimus pareikšti.

Žinią apie gresiančius kaltinimus lrytas.lt suformulavo kaip faktą, nors teisėsauga nieko panašaus iki šiol nėra sakiusi ir net atvirkščiai, generalinis prokuroras Darius Valys pabrėžė, kad Seimo inkriminuojami nusikaltimai nėra sunkūs.

Todėl ekspertai.eu prašo Generalinį prokurorą atsakyti į vieną klausimą: Ar yra priimtas nutarimas patraukti Seimo narę N. Venckienę įtariamąja galimai padarius tokius nusikaltimus, kaip žmogžudysčių organizavimas?

Prokuratūros atsakymą skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (105)

Rikiuoti
Gintautas2014-01-15 13:36

Su galinga jiega susikove Venskiene.Turtingi pedofilai,sklinda kalbos kad arteja pedofilu islaidos iki milijardo.

as kaip kvaila kaimo boba2014-01-08 11:26

niekaip negaliu suprasti musu protingu 80 seimo nariu, kaip jie visi pakele rankas, kad leisti VENCKIENE suimti, ten tiek yra teisininku ir nevienas nepapriestaravo, kad uz tokius lengvus nusikaltimus zmogaus niekas nesodina, odabar reiketu pareikalauti uz visas sufalsifikuotas bylas, kad jie ir patys sumoketu, o ne is valstybespinigu

Gal2014-01-08 06:19

pasiulykit ta muilo opera Meksikai .... Jie sukurs daugiaserijini ... Lietuva gaus nemokamai.... Tada prie ekranu sedes puse Lietuvos... Kazkas mate NVenckiene ,,downtown Chicago,cia Christal lake il. o gal shamburge ,ar nematet ,-visai netoli... As maniau Christal lake ,mazai lietuvaiciu gyvena ,o pasirodo keli ir tie patys sekliai morkos.... Koki zygdarbi padare ,eme ir nupaveikslavo... Ir kas cia tokio? Ar NVenckiene vaikscioti negali I parduotuves...? Ka Jinai padare? ... Kodel niekas nepraso ,-pardanginti Ja? As manau sito ir bijoma.... Geda butu ! NVenckiene protinga moteris kova tes ir uzsienije.... O tie buku zmoniu ,buki svaiciojimai ir grybavimas pievose ,-dar nesibaige... Stiprybes ir sveikatos gerb NVenckiene Jums ir Jusu visai seimai... JAV

Ar tikrai vaikšto?2014-01-08 01:48

Nejaugi Gylys, Vasiliauskas, Venckus tokie naivūs, kad tikisi laimingos pabaigos, juk visiems pasibaigs vienodai. Pagaliau reikia prabilti. Advokatas galėtų iš anksto užsitikrinti trigubą apsaugą ilgametėje vienutėje. Pailsės, nusiramins, paskaitys Šventą raštą, gal susivoks ir net parašys knygą. Pavyzdžiui, kad didžiausi nusikaltimai įvykdomi iš bailumo. Pernelyg toli nueita, pernelyg daug gyvybių ir net artimiausių žmonių.

Darijui2014-01-08 01:33

Visiškai jums pritariu

Darijus2014-01-08 01:03

Žmonės, juk viską Jūs puikiai suprantate, kas vyksta: vieni dirba savo juodą darbą, kiti pasyviai stebi ir apsimeta, kad viskas gerai. O visi draugiškai su vėliavėlėmis eina balsuoti už pažadą. Kitą dieną verkia, kad apgavo. Ir einame link susinaikinimo. Pilėnai.

pilietinė pravakacyja: 1 000 000 litų2014-01-08 00:22

tam kas pateiks paprastą, bet 100 proc. nepaneigiamą įrodymą kad seimo narė neringa venckienė yra gyva ir/arba ne pagrobta-ne įkalinta. šią sumą yra lengva pažadėti, nes neabejoju, kad šiandien niekas negali tokių įrodymų pateikti.

Vida per Danguole is Cikagos.2014-01-07 23:52

Juk zurnalistai tikrai puikiai zino, kad ponios Venckienes tikrai nera Cikagoje. Rodo dvi nuotraukas vaikscijant tarp parduotuves lentynu. Parduotuves lentynos, tai dar ne CIKAGA.

Komentaras2014-01-07 23:50

Žemyna matyt neturi aktorinio talento ,kad niekas nepasiūlo suvaidinti net menkiausio komiško personažo TV. O jei žemyna pamąstytų,prieitų išvados,kad joks sąžiningas darbas, tame tarpe ir darbas pagal profesiją, žmogaus nežemina. Ir už ką Žemyna gebė "pikasą" anksčiau, juk jo meilė konservatoriams buvco visada?

o2014-01-07 23:44

linkiu sėkmės ir sveikatos Venckams ir Kedžiams. Mes suvokiame,kad Jūs persekiojami ir šmeižiami nepelnytai. Gerbiam Jus.

Bjauriausia2014-01-07 22:51

Šioje istorijoje, kad iš jos atimamas nepriklausomas teismas apsiginti, tai ir neteikiama ekstradicija. Tai visiškas nužmogėjimas, užtai pasmus tiek daug emigruojančių. Kada visuomenė atsibus ir pradės save gerbti?

skaitytoja2014-01-07 22:50

Visagaliai žurnalistai apie Venckų šeimą žino viską ir apgraužė net jų kaulelius. Žino ir tai, kad Venckienė suorganizavo žmogžudystes, o Kedys jas įvykdė.... Prašytumėme ,kad visažiniai mus skaitytojus informuotų , kas nurodė Stankūnaitę padaryti amžiais saugojama, kas nurodė pagrobti ir amžiams paslėpti Garliavos mergaitę ir jos pusseserę? Kas tas ,ar kas tie du , trys , ar keturi visagalintys? Ar tai prezidentai,ar skverneliai,ar valiai? KAS??????????

Kas gali paneigti,2014-01-07 22:30

Tai kad nė vienas žudikas nerastas.Venckienė ir Volgograde organizavo sprogdinimus ir speigus su pūgom į Ameriką iššaukė.Padedu pasufleruodamas dar kaltinimų Venckienei įtraukit.Užtenka juokinti Lietuvą -aukštai tūnančius,organizuotus pedofilus gaudykite,o nekurkite kaltinimų gerb. Venckienei.

Panašu ,2014-01-07 22:09

kad šventas Juozapas teisus.Faktai,prielaidos... Labai jau arti realybės.įvertinus mūsų tautinio Antichrist&Co pasiekimus šioje srityje...

Romas2014-01-07 21:42

Nu Venskienė tikrai aiškeregė, viskas pildosi ką ji sakė. Pirmiausiai iš Kedžio bus padarytas žudikas, stankunaitė su Deimante, bus pradangintos (užmūrytos), tuo viskas ir baigsis. O piliečiams trokštantiems išreikšti savo valią, dėl savo vaikų ateities referendume, mūsų "tarnai"daro kliūtis, kad tik visuomenė būtų nutildyta ir nebūtų leista pasinaudoti savo konstitucine teise išreikšti savo valią. Referendumui buvo surinkta 320 tūkstančių parašų, tai kalbos, kad nepakanka parašų, sunku tuo patikėti.

zemyna2014-01-07 21:40

Manyčiau ,kad Ekspertų taip išryškintas straipsnis dėl p. Venckienės iš tiesų gana dviprasmiškas, dėl ko labai gaila. Pritarčiau Pikasui (nors jau jo imu nebegerbti dėl aklos meilės konservams), kad buvusių bendražygių noras kažkaip 'įgelti' yra nesuprantamas,kaip nesuprantamas p. Nako vaidybinis personažas Dviratyje. Gali būti kažkiek alkanas ,bet sąžinės parduoti nevalia. Todėl Nakas mano akyse yra labai apgailėtina figūra, jaunas žmogus,galėjęs tapti aktyviu politiku,prarado savigarbą ir padorumą. O komentatorius "šv,Juozapas" iškėlė labai įdomią versiją,kuri labai šiurpi,bet kas ne šiurpu šioje Garliavos istorijoje??? Todėl mūsų šalelėje - viskas įmanoma(neduok,Dieve! ).

Šv. Juozapas2014-01-07 21:29

Vienos versijos istorija: Labai džiaugiuosi ironišku ekspertų straipsneliu. Gaila tik, kad ne kuriems komentuojantiems Dievas nedavė humoro jausmo. Užuojauta. Taigi apie versiją. Turiu vieną versiją apie N. Venskienės "pabėgimo į Ameriką" mitą. Esu parašęs ne vieną gana išsamų savo versijos komentarą šia tema ir visuomet sulaukiu griausmingos reakcijos. Įdomus faktas, kad delfiuose, alfose ar pan, mano komentarai šia tema nedelsiant trinami, o nepriklausomuose portaluose patalpinti sulaukia nemažesnio dėmesio -Kontoros specai bookuoja visą mano versiją patalpinusį portalą. Stebėtinas dėmesys kažkokiai versijai, stebėtinas uolumas. Todėl ir noriu paklausti kolegų -gal ta versija yra per daug arti teisybės? Versija sutrumpintai: Kas galėtų paneigti, kad - Neringa Venckienė, LR Seimo narė, buvo brutaliai pagrobta, laikoma įkalinta CŽV-Antavilių tipo įstaigos rūsyje ir šiuo metu arba tebekalinama arba yra jau nužudyta. Kartu buvo pagrobtas ir NV sūnus, tam kad galėtų šantažuoti ir palaužti šeimą. Visi turto perrašymai buvo padaryti ne Neringos, o su Kontoros pakabinto notaro pagalba. Nėra nei vieno realaus įrodymo kurį galėtų patvirtinti nepriklausomas bei vertas pasitikėjimo šaltinis, kad Venckienė yra Amerikoje ar kitur užsienyje. Nėra nei vieno realaus įrodymo kurį galėtų patvirtinti nepriklausomas bei vertas pasitikėjimo šaltinis, kad Venckienė yra apskritai gyva. Esu griežtos nuomonės, kad visi "laiškai iš razlivo", nuotraukų montažai Šikagose, bei "ranka rašyti" "tikri Neringos" sveikinimai Tautai yra tiesiog kląstotės. Gana prastai padarytos. Visi Neringos tariami veiksmai nuo jos dingimo yra neadekvatūs situacijoms -nereagavo į smaukūnaitės ir Deimantės išvežimą į užsienio imbierinį rojų, nereagavo į bandymą nužudyti tėvus. Taip pat tetos Skučienės pasakymas, kad ji "nežino kas Neringos vardu pildo Neringos profilį facebooke." Ir t. t ir pan. Paraleliai eina nuosekliai kryptinga kampanija kurios centrinis moto yra "Neringa Venckienė -mafijos Motina ir šaltakraujė žudynių organizatorė". Manau, kad ši kampanija yra skirta debilų publikos smegenų pudrinimui, nes juk reikia paruošti visus žinai, kad "visiškai netyčia" surastas Lavonas. Surasti po Bruklino tiltu Neringos lavoną yra techniškai nesudėtinga, kadangi savo laiku mūsų Kontora gerai pridengė Lenglio kontoros šiknas "nerandant" CŽV kalėjimo. Turim porą Spartanų. Mūsiškių "pašto bagažo "taip pat "nepastebės " muitininkai. Paslauga už paslaugą, juolab yra ir daugiau tarpusavio paslaugų. Kiekvieną punktą esu detaliai pagrindęs daugybe faktų su psichologinių versijos aspektų pagrindimu bei koreliacija su PR technologijų taikymais. Va tokie reikalai. Tikiuosi, kad bent ekspertų eu šį katą nenulauš.

as2014-01-07 21:21

alokoholike zurnaliuga asta nirsta ant laimingu zmoniu, jai net skyrybos negresia gyvenime, kas imtu tokia pabaisa ir dar girtuokel

manau2014-01-07 21:15

klaniniai nnusikaltėliai-LABAI LABAI BIJO VENSKIENĖS

žinoma2014-01-07 21:04

pats baisiausias nusikaltimas-SUMUŠANT PASAULIO SAMBO ČIIMPIJONĄ...idomu ar jis dar paina,manau už tai gresia iki gyvos galvos.....NES PASIRODĖ ,KAD SAMBO VARŽYVBOSE GALI DALYVAUTI BUVUSI TEISĖJA,JI kietiesnė UŽ leepšy čiimpijoną

jooo,2014-01-07 20:39

rasinekit, rasinekit jums tie smeizimai islys per gerkle, kai venckiene prisiteis milijonus, o ir dei mante netruks uzaugti irpaprasys is lietuvos sumoketi jai uz atimta vaikyste ir sugadinta gyvenima

niekai2014-01-07 20:35

visiskai pritariu,komentatoriui"blogi reikalai".Tai kur buvo visi globejai ir gerbejai pedofilu ir Stankunaies,kai N.Venckiene buvo lietuvoje,kodel tik dabar jie skelbia ,kad Neringa yra triju zmogzudysciu organizatore.Ka issigalvos dar naujo si gaivaliska pedofilu kompanija?Kada visam tam bus padetas taskas ir i viska pradeta ziureti is kitos prizmes puses. Ir labai stebiuosi komentatores "Sebiuosi" mastymu.Atsikvosekit..

Vilnietis2014-01-07 20:32

Lietuva nuosekliai ruošiama antikristo atėjimui; pedofilai nebaudžiami taip suižūlėjo, kad prarado bet kokį žmogiškumą.

76tam2014-01-07 20:05

matosi ,kad galva plauni pulinio,valio.kuzios,vinakurvo ir lovatieses slapimo misiniu

nieksai2014-01-07 20:05

susirieskit ir I sikna sau ikaskit sakoma tokiu atveju protas I galva persikele.jeigu si pratima atliksit pasikeis mastymas,kuo as abejoju. stiprybes neringele bus viskas gerai

Blogi reikalai2014-01-07 19:52

musu valstybeje Pirmas toks atvejis per visą nepriklausomos Lietuvos istoriją, kai laimėjo Kauno prastitutė prieš teisininkų šeimą. Paksas neapsigynė, o paprastutė apsigynė, ir dar su visu išlaikymu iki gyvos galvos. Kas čia per versijos, nuo kurių žabtai atvimpa. Pabandykit, būdami paprasti pilieciai, pasigalynėti su teisininkų klanais, ir dar kad jūsų ginti bus pakelti 240 -specbūriai, manau, rezultatą kiekvienas žinot. Ir dar. Kiekvienoje rašliavoje nepamirštama pabrėžti, kad 'nebūta' pedofilijos, bet N. Venckienė - žudynių organizatorė. N. Venckienė savo ruožtu, iš Amerikos gvoltu šaukia - 'reikalauju ekstradicijos'. Čia mūsų ponai teisininkai atlyžta: ai ai , jos nusikaltimai nesunkūs, kam ji čia reikalinga... Vis tik įdomu, kas čia ką už kiaušų laiko ?

to 762014-01-07 19:49

Manau rašė vienišas sysalinis padaras, kuris neskiria net giministės ryšių.

to 762014-01-07 19:47

o aš manau "p.Venckienės nuotrauka" pašopinta pagal Kuznecovaitės atvaizdą ir galimai JE stilių. Atsiusk savo nuoruką ir parašyk kur nori atsidurti ir kaip atrodyti - labai paprasta.

76-to2014-01-07 19:42

eilinė latentinio pydaro tryda.

STEBIUOSI2014-01-07 19:33

Tikrai nusistebejimo verti Venckienes gerbeju pavieniai suksniai "Sekemes Neringai", sitai pilietei paskelbta paieska, o dabar dar skyrybos.. Kokios dar jai sekmes linkite? Sekmingai issiskirti? Negryzti i Lietuva? Juk piliete Venckiene su savimi issiveze ne tik berniuka, anot jos ji zino KLANA. Ar negeriau jai gryzti savanoriskai ir kovoti cia? Juk jau aisku kad jokios kovos JAV ji negales testi, jei ir labai noretu. Paziurekite "delfi. lt" fotografijas, i ka pavirtusi piliete Venckiene? Nutukusi, apzelusi - ryskiai depresijos ir baimes iskankinta nelegale emigrante. Teisingai ltvnews. online pastebejo, kad prokuratura turetu aiskiai, neslepdama pasakyti jog pilietei Venckienei ruosiami ir itarimai prisidejus vykdant labai sunkius nusikaltimus. Ar dar vis yra tikinciu kad buvusios teisejos kolega a. a. Furmanavicius tvirkino koleges vaikaite? Atsipeikekite, jei dar tikiu uzsilike.

Pikasas2014-01-07 19:11

Taisau: Paaukštintas buvo V.Giržadas...

Pikasas42014-01-07 18:46

"D. Grybauskaitė mano, kad premjeras A. Butkevičius vykdo sunkias nusikalstamas veikas" (V. Braziulis) KOMENTARAS RAŠINIUI Neteko girdėti, kad slaptieji agentai dirbtų prezidentūroje ar būtų jos kontroliuojami. Todėl jie ir yra slaptieji, kad galėtų ruošti įvairias sekimo ir tyrimo operacijas be politikų ar valdininkų žinios. Ar teisėsaugos tarnybos tinkamai įvertino A. Butkevičiaus ir J. Oleko lojalumą Lietuvai ir ištikimybę duotai priesaikai? - galima išsiaiškinti atlikus STT ir VSD vidinius patikrinimus. Toks patyręs tarnautojas, koks yra dabar į pulkininkus leitenantus paaukštintas V. Braziulis turi gerai žinoti, kad teiginys jog "Prezidentės Dalios Grybauskaitės kontroliuojami STT ir VSD slaptieji agentai" yra mažu mažiausiai neetiškas. Kartais asmenys, padarę nusikaltimus, sukuria miklių legendų, kaip jie patys buvo verbuojami, prieš juos buvo naudojama psichologinė ir fizinė prievarta ir t. t. Jei taip iš tikrųjų buvo šį kartą ir tam nebuvo reikalingų atitinkamų sankcijų nusikaltimo modelio imitavimui, tai tokį faktą derėtų įvertinti. Ar verta tikėti T. Biknevičiaus aiškinimu? - nežinau. Tą jis turėtų pakartoti teisme ir pateikti kokius nors įrodymus. Beje. Minimi politikai yra nekalti, kol jų kaltumo nenustatė teismas. Tad K. Braziuliui nereiktų stebėtis, kad jie ir toliau darbuojasi atsakingose pareigose. Autorius aiškina, kad STT "rengėsi naudoti nusikalstamos veiklos imitavimo modelį". Ką reiškia "rengėsi naudoti"? Ar tokia parengtis taip pat nusikaltimas? O gal ir ne? Gal kai kurie duomenys įgalino taip elgtis? Jei mes siekiame šalyje pažaboti korupciją, tai gal nedera iš anksto apšaukti slaptus agentus, viešinti jų vardus todėl, kad jie kažkam rengėsi? Jei iš esmės, tai STT ir VSD tarnybų darbuotojai visada turi būti parengtyje kovoti prieš pažeidėjus ir kylančias valstybės saugumo grėsmes. Kas gali tiksliai nustatyti, kada NSGK pirmininkas susipažino su minima slapta pažyma. Ir kas gali tiksliai pasakyti, kada ją turėjo savo rankose kiti adresatai. Gal A. Paulauskui ir labai patogu vaidinti nuskriaustąjį, prieš kurį kažkas, atseit, rezgė provokaciją, bet šiuo atveju tai nėra patikimas šaltinis - liudytojas, kuris yra suinteresuotas asmuo - kandidatas į LR Prezidento postą. Man labiau panašu, kad provokacija buvo sumanyta prieš prezidentę D. Grybauskaitę. Kas įrodys priešingai? Kad buvo daromi visokie žygiai, jog būtų supriešinti konkurentai tarpusavyje - sena vieša paslaptis. TS LKD partija tokių atakų irgi yra sulaukusi. Nieko čia stebėtino. Jei tikrai būtų nutarta kurti teisėsaugos tarnybas naujai, tai tokį Valentiną Mazūronį siūlyčiau kūrėjų sąraše įrašyti priešpaskutinį. Kas paskutinis? - V. Uspaskich ar R. Paksas - laisva pasirinkimo teisė. Na, o tokie populistiniai V. Mazūronio siūlymai tik dūmų pūtimas. Jie išsisklaido, net ir kai labai tiršti susikaupia.

Raigerdui2014-01-07 18:15

Matau,kad nesupratote nei ltvnews. online ironijos,nei 50 komentare tiesiog rėkte rėkiančios ironijos. Kartais mane labai stebina,kaip tiesmukai žmonės viską priima. O juk ir mokykloje per literatūros pamokas mokėmės suprasti perkeltinę prasmę,daug kam teko ir sovietmečiu gyventi,kai viską reikėdavo skaityti "tarp eilučių". Matant tai,pradedu suprasti,kodėl tokie primityvūs Kuznecovaitės,Lavastės&co. parpalai vis dar pasiekia kažkokį efektą. Neseniai va ir Grybauskaitė viename interviu skundėsi,kad VSD ir prokuratūra viską supranta labai tiesiogiai ir bukai,taip priskaldydami malkų. :)

Šv. Augustinas eros2014-01-07 18:13

pradžioje suprato, kad - Valstybė be teisingumo tai tik banditų gauja. XXI amž. Lietuvoje yra daugybė žmonių, kurie nepastebi BANDITŲ. O tie kurie, juos pastebi, tampomi po teismus, šantažuojami ir net nužudomi. Jau 8 mėn. komtiesa visaip dergia Neringą, bet kad ji būtu teisiama Lietuvoje nenori. Gal BANDITAI padiktuoją kaip, kuo dergti, bet apie esktradiciją liepia kalbėti pesimistiškai. Jei jau BANDITAMS reikia tikro TEISINGUMO, tai visomis išgalėmis nusikaltėlė turi būti parsigabenta ir teisiama. Bet kai ta nusikaltėlė siekia, kad BANDITAI siektu jos ekstradicijos, BANDITAI supranta koks pavojus jiems gresia. Juk jankiai pareikalaus videoįrašo kaip Neringa paguldė čempioną sambistą ant grindų, kaip sužalojo ŠLYKŠTYNĘ, kaip įžeidė "teismą" ir t. t. O BANDITAI tokio įrašo gali nerodyti Lietuvos Seimo mėmėms, bet jankiams parodyti privalės. O tie gali nutekinti vaizdą ir jis pasieks Lietuvą. Ką tada daryti BANDITAMS? Pasikart? Baisu. Nesikars. Geriau loti apie Neringos "nusikaltimus", bet teisingumo nesiekti. Tas pats buvo ir su Kusaite, su Gatajevais, su V. Pociūnu - kaltino, kaltino, o pasirodė, kad jie nekalti. O Boreika vagis ne cypėje, Ulbinaitė slapto popiergalio nutekintoja apdovanota, Palaitis žulikas irgi apdovanotas. Tai yra lietuviškas "TEISINGUMAS". Jis pats tinkamiausias gojams-gyvuliams žydkrikščionims. Bėda (o gal laimė) tik ta, kad per 627 metus nei žydkrikščionybė, nei žydų sukurptas komunizmas per 50 metų visų lietuvių paversti gojais-gyvuliais nesugebėjo. Tai didžiausias pavojus Lietuvos BANDITAMS. Jie puikiai supranta, kad išmuš jų valanda ir teks už viską atsakyti. Bet kol ta valanda dar neatėjo, jie dar daug kraujo prigadins nekaltiems žmonėms.

to aštrus2014-01-07 18:09

ir iš kur toks tavo naivumas.Ar iš prigimties?

Aštrus2014-01-07 18:01

Žinau ,kad vyrukas komentarus apie MŪSŲ NERINGĄ sandeliuoja,ar nenutiks taip ,kad patikesime LR Prezidento pareigas reikliai, gabiai ,sąžiningai,nekaltai nukentejusiai teisininkei NERINGAI VENCKIENEI,nuoširdžiausi linkejimai.

Jole2014-01-07 17:54

Sekmes N. Venckienei ir jos seimai, mano nuomones jokios rasliavos nepakeis ir ateityje palaikysiu Drasos kelio politine partija, kuri yra viena is saziningiausiu seime.

Klausimas Pikasui®2014-01-07 17:40

Ponas Pikasai®, jūs ne kartą pabrėžėte, kad Delfyje susirenkate daug pirštukų į viršų. Tačiau kituose portaluose dominuoja neigiamas požiūris į jūsų tiesos paieškas. Kodėl taip yra, galiu tik spėlioti. Mano nuomone, delfistai pradėjo pagarbiai žiūrėti į jus po to, kai sutriuškinote net 20 iš jų (panašiai kaip rusų požiūris į suomius po rusų-suomių karo). O gal tie delfistai atsižvelgia į jūsų garbų amžių? Citata: «"Delfyje" komentavau gal prieš kokius penkis metus. Pastaraisiais metais ten pateikiau tik vieną kitą pastabą. Ir turiu jums pasakyti, kad tos "delfistų" neokomunistinių klakerių "gudručių" grupelės nėra tokios "kietos", kad jų nebūčiau įstengęs perkrimsti. Jei mano trumpų pastabų serija viršydavo prie kokio straipsnio skaičių 20, tai oponentų praktiškai nebelikdavo, nes jie išsibėgiodavo. Tačiau toks aktyvus "sportas" - ne mano metams. Be to, atsirado vienas kitas mano niką "pasiskolinęs" provokatorius. Ten tokia makalynė, kad nespėsi visko pastebėti... Nesugebate atsipirt nei "Delfyje", nei čia nesugebėsite, nes neturite jokių argumentų - tik saviįtaigines mantras, labiau įtikinančias jus pačius, o ne oponentus. Gero vakaro» (2009-02-10). __Pagarbiai, pikasotyrininkas™

46pencininke komentarui2014-01-07 17:20

Daug zmoniu praregejo ...Gal ir tas Pikasas prareges? arba moka gal jam?

as2014-01-07 17:17

PER DAUG GARBES EKSPERTAI SKIRIA PEDORYTO PEZALAMS-SMEIZTUI , JU TOKS TIKSLAS SKLEISTI SMEIZTA IR JU SUKURTAS VERSIJAS PO LIETUVA , O JUS PADEDAT SU SAVO NEVYKUSIA IRONIJA

63komentarui2014-01-07 17:15

Dar karta paskaitykite str.

to IP:46.249.170.1592014-01-07 17:13

kOKIU JUODU DARBU??AR ,KAD MERGAITE SAUGOJO NUO PEDOFILU??TAI CIA SKAITOSI JUODAS DARBAS?KODEL JI TURI BUTI TEISIAMA ,JEI VALYS SAKO ,KAD TIE NUSIKALTIMAI NESUNKUS IR NET NERA REIKALO RENGTI EKSTRADICIJOS.TAI KAIP VISKA SUPRAST?MANOME ,KAD JUS DIRBATE JUODA DARBA KOMENTARUOSE RASYDAMI APIE N.Venckiene neigiamus komentarus...kiek jus tai darysite ,tai niekkas nezino...atlygi gaunate???

pasiurpus nuo ekspertu apsivertimo2014-01-07 17:13

liudna kad paluzo ekspertai.eu…. pasuko tuo paciu keliu ir apsiverte kaip janutiene-grineviciute…. vadina zmogzude venckiene, zudyniu organizatore…. nebeliko daugiau jokios vilties, internete bent jau… truksta zodziu, kaip zmones gali parsiduoti…. kiek jums sumokejo ekspertai?

Vilnietė2014-01-07 17:12

Neesu nei šalininkė, nei fanatikė, bet aiškiai matau gaują žmonių ,kurie taro įtaką prezidenturai seimui teisėtvarkai, butant jie ... Tai įvardijo Gailius ,bet visi bijo tyli. Geriau susidoroti su Venckais ,Kedžiais. Bet oj dfega padai, oj dega....

Raigerdas 50-am2014-01-07 17:10

Čia vienas komentatorius giriasi, kad jis - 50. ne runkelis ir mąstantis (su aukštuoju,kolegija). Bet taip paprastai save pristato žmonės, turintys polinkį į nusikaltimus, taip pat ir į iškrypimus. Štai šio žmogelio tekstas:"žudikė-maniakė Venckienė,siekusi destabilizuoti padėtį Lietuvoje,dabar nekliudoma slankioja Čikagos gatvėmis. Tikriausiai ir burna pas Venckienę kruvina?" Tai yra įrodymas, kad jūs esate šmeižikas, tarp kitko, profesionalus šmeižikas. Ateina pagaliau jums sunkūs laikai, nes žmonės darosi protingesni ir Nikolajaus Ježovo įpėdiniams tikrai bus riesta, nes TSRS sugriuvimas, čia tik vienas iš etapų, kai žlugo melo ir pedofilų imperija. Čia yra tik pirmas etapas, bet po jo seka antras ir jūs niekur nepabėgsit, nebent į mėnulį.

PADĖKIME EKSPERTAMS...2014-01-07 17:10

VALSTYBĖJE TURIME TIK TEISĘ DALYVAUTI RINKIMŲ FARSUOSE, KURIUOSE vAIGAUSKO PARANKINIAI PADEDA LAIMĖTI ,,LOVIO" PARTIJOMS IR VALDANČIAM DVARUI... BET APVALYTI EKSPERTUS NUO NAKUI PRITIKUSIO ,,DVARO" POLITOLOGO VADIM VOLOVOJ ,MANAU ,GALIME... PRIMENU, KAD ŠIS DVARO GYVENIMO APRAŠINĖTOJAS METŲ APŽVALGOJE TARP 3 SVARBIAUSIŲ LIETUVOS ĮVYKIŲ ,,ĮSIGUDRINO NEPASTEBĖTI" DVIDEŠIMTMEČIO LYGIO ĮVYKIO- SĖKMINGOS REFERENDUMINĖS TAUTOS INICIATYVOS... BET VISUOSE APŽVALGOSE ŠIS DVARTARNIS ,,APDAINUOJA" IDEALIĄJĄ PREZIDENTĘ... GEROS VALIOS KOMENTUOTOJAMS,SIEKIANTIEMS PADĖTI APVALYTI EKSPERTUS NUO DVARO ,,LAKŠTINGALĖLIO" SIŪLAU BŪTI SOLIDARIAIS IR NERAŠYTI KOMENTARŲ PO JOKIAIS EKSPERTŲ TEKSTAIS!!! JEI TAIP ELGSIS VISI DEMOKRATIŠKAI IR PILIETIŠKAI NUSITEIKĘ PORTALO SKAITYTOJAI, NAKAS SUREAGAUOS NEDELSIANT. VISI JUK SUPRANTAME, KAD KOMENTARŲ KIEKIS RODO PORTALO POPULIARUMĄ... PADĖKIME ATSISAKYDAMI NUO KOMENTARŲ PO VISAIS TEKSTAIS PADĖSIME EKSPERTAMS APSIVALYTI...

TAUTIETIS2014-01-07 17:09

NESISEKA VISOMS BAMBALINĖM KUZĖM IR IMBIERINĖM LAVASTĖM TAUTAI PLAUTI SMEGENŲ,KAIP NEĮTIKINA TAIP NEĮTIKINA SAVO KURPIAMOM ISTORIJOM,SIŪLAU PAKEISTI ŠITAS ETATINES RAŠYTOJAS,BET BĖDA SUŽINOS DAUGIAU UŽSAKYTOJŲ

ir dar2014-01-07 17:08

Ekspertams aciu! O N.Venckienei daug daug stiprybes ir neimti I galva ,ka raso apie jus tas l.rytas///is tikruju mes uzsienyje gyvenantys lietuviai pasiurpe nuo visko!

zmonems2014-01-07 17:07

Zmones kas pas jus ten darosi toj lietuvoj???kiek tai tesis??ir kiek kesite jus visa tai???ar jums nebaisu gyventi ,kai tokie dalykai vyksta????mums baisu skaityti net!

48-AM2014-01-07 17:06

VAINAUSKO LAIKRASTIS APIE Koreja - ne jo bludinimai , o perrasymas is Rusijos portalu...

JUOKINGAI SKAMBA2014-01-07 17:04

NEKALTUMO PREZUMPCIJA.... Kai buvo nusautas teisejas ir Stankunaites sesuo- nei ekspertai , nei kita ziniasklaida net neamtelejo del to... net po Kedienes zodziu "pedofilus nuzude sunus"... Kai tik kalbama apie Venckiene - tuoj "nekaltumo prezupcija".... Tuo tarpu pati teiseja petunija taip smeize ir sudirbinejo visus - mirusius ir gyvus , teisejus ir zurnalistus... ir spjove ji ir jos seimynele i visas NEKALTUMO PREZUMPCIJAS..... Tuo tarpu jos gynejai amsi apie prezupcija.... KAS GI JOS GYNEJAI IR UZTAREJAI? SISTEMA?

PASAMDYTIEMS KOMENTATORIAMS2014-01-07 17:01

TO 50 IR 51 NORIU SUŽINOTI KOKIE TIE JUODI DARBAI AR KAD SMULKUTE MOTERĖLE VICEČEMPIONĄ SUMŪŠĖ IR BIOLOGINĘ APSPARDĖ?GALI ATEITI IR JŪSŲ EILĖ BŪKITE ATSARGŪS TOLERANTIŠKIEJI AVINAI

Stasys2014-01-07 16:52

o kiek daug avinų čia susirinkę. Skaito ir nesuvokia ką ekspertai.eu bando pasakyti ir vėl viską verčia aukštyn kojomis. Visi šitos rašytojos lygio- blaivykitės arba gydykitės kol laikas.

fuyyyy2014-01-07 16:39

esi primityvus provokatorius su nesvaria sazine Tuo paciu norisi perduoti geriausius linkejimus galimai vienintelei potencialiai kandidatei i LT prezidento posta

to502014-01-07 16:28

labai aštriai ir teisingai pasakėte.Laikas teisėsaugai suprasti,kad tauta nepamirš venckienės juodų darbų.Ir jeigu jos neteis,tai matome,kas dabar tą vilkina,kas vilkins ateity.Tai padeda suvokti,su kuo eina politikai.Su nusikaltėlių pasauliu.Bet kokiu atveju venckienė turi būti teisiama.Visi girdėjom jos žodžius,veiksmus.Viską vertinu iš pirmų lūpų.Taigi,nereikia ir antrų šaltinių.Patys išsidavė.

ne runkelis ir mąstantis (su aukštuoju,kolegija)2014-01-07 16:14

O ne! Šiurpas ima,kai pagalvoju,kad žudikė-maniakė Venckienė,siekusi destabilizuoti padėtį Lietuvoje,dabar nekliudoma slankioja Čikagos gatvėmis. Tikriausiai ir burna pas Venckienę kruvina? Kur nusirito JAV??? Aš esu aukšto intelekto inteligentiškas žmogus,labai pilietiškas ir tolerantiškas,bet to jau per daug. Tik runkeliai gali nesuprasti,kad Golovatovas,palyginus su Venckiene,yra šventas avinėlis. Ne Sočio olimpiadai pasaulis ruoštis turi,o rengti tarptautinę operaciją,kad sulaikyti Venckienę. Lietuva taip pat turėtų padidinti išlaidas gynybai iki 2% BVP ir prisidėti prie operacijos. Linkiu visiems Tolerancijos.

Pikasas3 pensininkei2014-01-07 15:54

Ką galėtų reikšti "Kubiliaus kompanija"? Nesu apie tokią girdėjęs. Gal jūs turite galvoje A. Kubiliaus aplinką? Nebuvau politiku ir nesiruošiu juo būti. Andrių Kubilių esu matęs viename kitame viešame renginyje. Na ir ką? Daug ką esu matęs... Esu ir šiandien įsitikinęs, kad , būdamas premjeru, jis darė viską, kad Lietuva vaduotųsi iš Rytų imperijos priklausomybės energetikoje ir priėmė sunkmečiu sudėtingus, tačiau būtinus sprendimu. O juk tai ir yra kova prie neokomunizmo slinktį Lietuvoje. Gaila, kad dabartinė valdančioji koaliciją visus tuos, gan sėkmingus procesus stabdo. Tai kam ji tuomet tarnauja? Lietuvos visuomenei? Labai abejoju... Nuosekliai bandau ieškoti tiesos kelio ir man dėl to nuolat kažkas priekaištauja. Kviečiu visus prie tokių paieškų sąžiningai prisijungti ir nereiks niekų viešoje erdvėje taukšti.

Vatsonas2014-01-07 15:50

Apie Vainausko teisinga laikrasti galima spresti pagal jo kabinamus makaronus kaip Siaures Korejos lyderis "susere"savo dede 120 sunu...Cia taip Vainauskas pakibo ant Kinijos jumoristo meskeres,tap jis kasdien kabina lengvatikius ant savo kudo slieko...

to venckienė gerbėjai2014-01-07 15:48

ar bent kiek protauji tamsta?

Pensininkė2014-01-07 15:32

Kad Pikasas priklauso Kubiliaus kompanijai - seniai aišku.

venckienė gerbėjai2014-01-07 15:29

šokiruoti.Ekspertai net Kuznecovaitę perspjovė.Kas beliko venckienės pusėje?Tik,Laisvas laikraštis''.Ten tai ,,tikra tiesa'' apie venckienę.Beveik visos temos tik apie ją ir vis jos naudai.Pagal violetinius-daugiau visi kiti-tai pedofilų irštva-ir žurnalistai,ir teisėjai,ir eilinis žmogelis,nepatikėjęs venckienės pasakom.Ar jums patiems dar nejuokinga?

Kaimietis2014-01-07 14:53

Alia iš kur tas "Pakastas" šiknius su savu šmeižtu?

Jonas2014-01-07 14:51

Tai gal čia jau to "Gudelio ir Amerikės K " inciatyva? Lietuvoje tai aišku kokia šunauja dirba, o va Amerikėj ir Kristų dar kartą ant kryžiaus Litreitas užkels...

"Lietuvos rytas"2014-01-07 14:43

nuėjo nusikalstamai toli,šmeiždamas N.Venckienę.Kova bus žūtbūtinė,kad LR išlikti.Ir jis neišliks.Pats sau duobę išsikasė.Pažiūrėsim,kaip Dievas jį sutvarkys.

geras2014-01-07 14:34

na ir idiotas 31 komentatorius, tikras konservas, nemoka neissiduot

Pikasai2014-01-07 14:27

Aš dar grieščiau Šedbaro prašiau, jai kalta Venskienė, teikite ekstradiciją, nuteiskite ją ir nekompromituokite Lietuvos, prieš pasaulį ir neskaldykite visuomenės, nes taip jūs patys griaunate valstybę, Jis man tik tiek pasakė, kad Venskienė niekuo nenusikalto, nėr už ką jai teikti ekstradiciją.

Tomui J.2014-01-07 14:15

Apie tai esu komentavęs daugybėje komentarų. Patikėkit, p.Tomai J., kad nepamiršau ir jūsų raiškos internete. Ne taip, kaip jūs...

Tomas J. -> Pikasui2014-01-07 14:08

Ar pamiršai, kad TS-LKD seimūnai balsavo kad Venckienės neliečiamybę panaikinti ir atiduoti ją "teisinigiesiems" prokurorams? Atsakyk, aš noriu žinoti ar tu tai pamiršai ar ne.

Pikasas2014-01-07 14:08

Na ir kas, kad ekspertai prisidengia "Lrytas" publikacija? Jie ją atkartoja su dar aštresniomis savo išvadomis. Satyrą naudoju dažnai. Kartais ir "Ezopo kalba" praverčia. Tiesmukiškas rašinėlis su tuo visiškai nesusijęs. Jau pastebėjau, kad jo teiginiai ir citatos plinta internetinių leidinių komentarų puslapiuose. Su kuo ir sveikinu Šarūną Puidoką...:(

Romas2014-01-07 14:05

Čia straipsnis iš šėpos teatro repertuaro. Lietuva siunčia diversantus į užsienį.

arklys kuriam aišku2014-01-07 14:02

tas pikasas kartais ir protingiau tepliodavo, bet matyt jo vardu jau veikia visas cechas su vaikų darželiu jame. Jei ne gramatinės klaidos, puikus 26-tas komentaras.

Pritariu 262014-01-07 14:00

Ne visiems dar smegenys išplauti

V.Ladas-Pikasas2014-01-07 13:55

Tik dabar pastebėjau, kad neturite humoro jausmo, ir neįskaitėte satyros publikacijoje...

Tomas J. -> Pikasui2014-01-07 13:54

Nesupranti ironijos?!

Pikasas22014-01-07 13:54

RETRO Neįtikino p. Audrius Nakas savo išplatintais aiškinimais, kad paskelbti slaptai padarytą įrašą reikėjo būtent Seimo rinkimų metu, o ne gerokai anksčiau, gavus kitų susitikimo dalyvių sutikimą. Net jei Seimo pirmininkės sutikimo nebūtų, reikėtų rimtesnės priežasties tokio "paparacinio" dokumento paviešinimui. Pezėjimas, kad TS LKD vadovai situaciją rinkimų metu bando parodyti tik šviesiomis spalvomis, nebuvo rimta priežastimi. Politinio nesusivokimo žestas buvo ir tada, kai A. Nakas užleido savo vietą Senamiesčio apygardoje Gintarui Songailai. Jei A. Nakas nesuvokė, kokiai personai jis bandė kilimėlį tiesti, tai koks jis gali būti politikas ir ką jis apskritai suvokia? Miklios, artistiškame lygmenyje raiškos politikoje nepakanka. Kur kas svarbiau turėti dalykinę kompetenciją, gilias nuovokas, ir sąžiningumą. O gal suprato? Tada būtų virš visko... Tai yra - žemiau visko... Jei peržvelgti pastarųjų mėnesių įvykių eigą susijusią su politinių naujokų veiksmais, tai galėjo daug kas rinkėjų neįtikinti. Netgi D. Kuolio keistas "Lietuvos sąrašo" partijos steigimas ir viliojimas į jį "Drasos kelio" partijos potencialių rėmėjų, prisidengiant Neringos Venckienės pavarde. Kurios vėliau, beje, paramai net neminėjo... Gerai dar, kad jis LS kandidatų nepristatė atskiru sąrašu Seimo rinkimams. Būtų gal dar porą procentų iš "Drąsos kelio" partijos atėmęs. "Už Lietuvą Lietuvoje" pavyko atkąsti tik vieną procentą. Be to, toje koalicijoje susispietė dar margesnių vadukų krūvelė. Neįtikino ir tai, kad lemiamu momentu iš "Drąsos kelio" partijos sąrašo pasitraukė trys "ekspertai.eu" atstovai. Tik šiemet įsikūrusią "Drąsos kelio" partiją paliko trys jos nariai Rolandas Boravskis, Rytis Saladžius ir Šarūnas Puidokas iš portalo ekspertai.eu. Du iš jų šios partijos sąraše liko dalyvauti Seimo rinkimuose. Kaip tai suprasti? Kas juos privertė taip pasielgti? Nemanau, kad V. Vasiliausko, A. Matulevičiaus ir P. Gylio trijulė yra didelė atrama siekiant TIESOS ir TEISINGUMO Lietuvoje. Bet tai kol kas tik abejonės. "Ekspertuose" išsakyti gausūs priekaištai Valdui Vasiliauskui,manau yra gerokai persūdyti. Sunerimti dėl bandymo supriešinti dvi pirmas valstybės damas rinkimų metu galėjo ir jis. Būtent tą nerimą jis, manau, ir išsakė. Kas tame ekstradiciško? Tai jo teisė turėti tokią nuomonę dėl A. Nako keistai pavėluotų veiksmų. Valdas Vasiliauskas apie savo tolimą praeitį papasakojo pats. Manau, kad pakankamai atvirai. Galėtų tą padaryti ir Vytautas Matulevičius. Deja... Kai priminiau jo karjerą sovietmečiu, tai buvau šiurkščiai užsipultas ir išvadintas melagiu, kad nepaminėjau, jog jis grižęs iš Maskvos atsisakė toliau dirbti "Pravdoje". (Beje. V. Adamkus primena AMBrazausko teiginį, kad pas jį prisistatęs V. Matulevičius pareiškė, kad jį į Lietuvą atsiuntė "Pravdos" redakcija) Negi tai jau heroizmas. Nedidelė paslaptis, kad žurnalistiką baigęs specialistai galėdavo įsidarbinti tik periferiniuose laikraštėliuose, jei nebūdavo parėję griežto KGB "filtro". Apie centrinį "Pravdos" organą net kalbėti neverta... Keista tai, kad N.Venckienė vadinama išsikvėpusia (pas "alfistus"), nors būtent tik dabar ji prakalbo (R.Janutienės laidoje) ne tik jausmingai ir emocionaliai, bet ir labiau suvokdama politikos tėkmę. Jos pozicija išlieka daugiau retorinė ta prasme, kad ji, kaip jai įprasta, kalba "prieš visus". Tai įprasta raiška politikos naujokams, kol juos dar nebūna susiurbę didesnį politinį įdirbį turinčios jėgos. Kai N. Venckienė pareiškė, kad idėjiškai jai artimiausia "Tvarkos ir teisingumo" partija, pasireiškė "sacharuko gynybinis sindromas". Būtent tai padėjo Anatolijui Sacharukui išlikti Seimo, nariu... Nutilta kalbėti apie jos diiiideles kaltes, daug dėmesio jos kalboms skyrė mūsų specifinė žiniasklaida. Nesakau, kad jos kalbos tada daug padėjo "Drąsos keliui", nes dažnokai jos tik pademonstruodavo N. Venckienės politinės brandos spragas. Dabar ji žino tik tiek, kad valdžioje - tie patys. Na, gal ne visi tie patys. Yra permainų įvairiomis prasmėmis. Tačiau, politinės nišos "Drąsos kelias" kol kas nesusikūrė ir tokiame frakcijos sąstate vargu ar pasiseks tai pozityviai padaryti. Jei kalbėti atvirai, tai ta Klonio gatvėje kilusi banga atsimušė į pakrantės banglaužius ir išsitaškė į gausius purslus. Besiformuojančioje jėgoje buvo daug pozityvių asmenybių, bet jas greitai užgožė nešvarios politikos "gudručiai", kurie skaldė ir naikino minėtą galimybę kiek tik pajėgė ir dalė tai su didele "purvasklaidos" parama. Reiktų išsamesnės analizės, jei bantyti įvertinti kas atsitiko su "Lietuvos sąrašu" ir ULL koalicija. Visumoje nebuvo tokio charizmatinio lyderio, kuris būtų sugebėjęs sukurti tvirtą savo aplinką, sugebėjusią atsirinkti pozityvias asmenybes, kurių dalis net nepateko į "Drąsos kelio" sąrašą bei išvalyti pastarąjį nuo "atėjūnų". Daugiausiai priekaištų drąsiečiai išpylė ant TS LKD politikų galvų, nors šie vieninteliai kelis pirštus pajudino su užuojauta ir supratimu. Kitos politinės jėgos ir to nepadarė. O gal konservatoriai turėjo išsamesnę informaciją apie tai, kokios pynės "Drąsos kelio" partijoje pinamos ir kaip tos "gudručių" pynės tolsta nuo daugybę kartų deklaruoto šūkio, reikalaujančio TIESOS ir TEISINGUMO. Manau, kad būtent dešiniųjų elektoratas parodė didžiausią užuojautą Venckų ir Kedžių šeimos nelaimėje. Tad bent jau politine prasme stiprinti naujokus, kurie pradeda spardyti ir kandžioti rėmėjus,sakyčiau spjaudyti jų pusėn, politikoje būtų absurdiška. Kitas dalykas, jei būtų suprasta, kad šie naujokai iš tikrųjų ieško bendraminčių savo prasmingoje kovoje. To nesimatė ir dabar kol kas nematyti. Daug ką esu apie visą tai diskutavęs per pastaruosius metus. Ir perspėjimų netrūko. Deja,neįsiklausyta į geranoriškus linkėjimus it nuoširdžius patarimus... Gaila, kad viskas taip baigėsi. Dabar telieka viltis, kad tas įdirbis, bandant įtakoti sudėtingą situaciją teisėsaugoje, neliks be atgarsių ir gal net bus prasmingai pratęstas. Bet kuriuo atveju su šia problema Lietuvos visuomenei dar teks rimtai susidurti ir anksčiau ar vėliau, sukaupus pakankamai politinės valios, priimti būtinus svarbius sprendimus. Ateinanti politinė dauguma tą padaryti bus dar mažiau pajėgi negu pastaruosius metus dirbusi "Permainų koalicija". Jau esu prieš kelis metus teigęs, kad naujas Seimas bus dar labiau neįgalus padorumo prasme. Tai, atrodo, ir bus... Ir kaip dainoj: "Nieks kits čia nekalts.." Tad didesnes viltis tenka atidėti ateičiai, bet jokiu būdu jų negalima galutinai išbraukti iš valstybės darbotvarkės.

Hm2014-01-07 13:53

Cituokime klasikus - paieska yra perteklinis veiksmas.

Pikasas2014-01-07 13:43

Kai paryškinau 180 procentų pasikeitusią ekspertai.eu" poziciją D.Kedžio istorijos" atžvilgiu Š. Puidoko rašinyje, sulaukiau daug kritikos. Atseit, ne taip supratau, autorius kalba Ezopo kalba, naudojasi sarkazmu ir t.t. Niekas šiame leidinyje nepasikeitė. Šio leidinio "Drąsos kelio" aktyvistai jau seniai sulindo į pakelės krūmus ir nosyčių neberodo, o raudona generalinė linija toliau brėžiama pagal pasirinktą naują kryptį. Ekspertų kolektyvas sunerimęs, nes (cituoju) "Toks atsainus Lietuvos teisėsaugos požiūris į galimą serijinių žmogžudysčių organizatorę labai neramina."

Jules2014-01-07 13:18

Taip kariauja neosovietinis elitas, buvusi sovietinė inteligentija su savo tauta, dezinformuodama ir budulindama - zombindama runkelyną.

skaitytojai2014-01-07 13:06

Delfis straipsniuose apie Venckienę net proxy užraukia,kad neduokdie kitokia nuomonė nepraslystų! Ir spamina ten beveik vien botai su etatiniais dabar.Tiek ir teatspindi visuomenės nuomonę tai...

musu valstybeje2014-01-07 13:03

Pirmas toks atvejis per visą nepriklausomos Lietuvos istoriją, kai laimėjo Kauno prastitutė prieš teisininkų šeimą. Paksas neapsigynė, o paprastutė apsigynė, ir dar su visu išlaikymu iki gyvos galvos. Kas čia per versijos, nuo kurių žabtai atvimpa. Pabandykit, būdami paprasti pilieciai, pasigalynėti su teisininkų klanais, ir dar kad jūsų ginti bus pakelti 240 -specbūriai, manau, rezultatą kiekvienas žinot. Ir dar. Kiekvienoje rašliavoje nepamirštama pabrėžti, kad 'nebūta' pedofilijos, bet N. Venckienė - žudynių organizatorė. N. Venckienė savo ruožtu, iš Amerikos gvoltu šaukia - 'reikalauju ekstradicijos'. Čia mūsų ponai teisininkai atlyžta: ai ai , kad jos nusikaltimai nesunkūs, kam ji čia reikalinga... Vis tik įdomu, kas čia ką už kiaušų laiko ?

Koki2014-01-07 13:02

Jie drąsūs prieš silpnesnį, jį sutrypti ir sunaikinti, be jokio teisingumo, stankūnaitę su Deimante užmūrijo, o Venskienę sunaikinti. Dabartinė valdžia tikrai ieis į istoriją. Žmonių valios jie bijo, nes prisidirbę, piliečiai surinko 320 tūkstančių parašų, išreikšti savo konstitucinę teisę, dėl savo vaikų ateities ir Lietuvos žemės, tai jie netarnauja visuomenei, bet jai trukdo.

to 72014-01-07 13:00

taigi teismo sprendimai, kas liečia p.Venckienę veikia principu "VSIO ZAKONNO" - "plikis mergaitės nenešė". Apie kokius teismus mes dar kalbame?

MES2014-01-07 12:57

UZ VENCKIENE IR BALSUOKIM UZ DRASOS KELIO KANDIDATUS EUROPARLAMENTO IR PREZIDENTO RINKIMUOSE.

Kažkas baisaus2014-01-07 12:44

Stiprybės Venckams ir Kedžiams.

skaitytoja2014-01-07 12:43

"Dažnai kartojamas melas pavirsta tiesa". Paskaičius komentarus delfyje,lietrytyje,akivaizdu, kad žmonės patikėjo ta "tiesa",kad ūsas ne pedofilas ,kad Kedys, ginęs mergaitės garbę ir besikreipdamas į teisėsaugą ,pats laižė dukrą.... ,patikėjo , kad mergaitė šiandien laiminga kepa imbierinius sausainius,lanko mokyklą,groja fleita,kad nenori matyti senelių... ,kad nešamo vaiko klyksmas sklindantis kiekvieno mėnesio 17d. Daukanto aikštėje , tai yra viso labo tik montažas.... O dabar pradedama tikinti,kad Venckienė yra žmogžudė... Tuoj visi, patikėje,kad nėra pedofilų tinklo,o yra tik žmogžudžių tinklas,patikės,kad Lietuva pasiekė aukščiausią pasaulyje pragyvenimo lygį.. Juk tai ne melas ,juk tai iš melo virtusi tiesa.... O,aš netikiu,bet viliuosi,kad atsiras teisėsaugoje sąžinė, kuri pragręš melo skylę iš kurios išbėgs visi pūliniai ir žmonės pamatys tiesą.

Antanas2014-01-07 12:36

Kai dvasininką pakviečia paploti krepšininkams, maximą pašventinti ar per televiziją bučiuoti ranką damai, toks dvasinikų vaidmuo politikams tinka. Bet kai kun. Seime prabilo Dievo o ne politikų įstatymu - nežudyk, koks kai kurios žiniasklaidos pyktis. ( Žiniasklaida turi tarnauti TIESAI ir faktams ) Netgi ant tų pačių EKSPERTAI EU, kurie parodė melo ir tiesos įrašą, kaip liaudis sako "užlipo ant mozolio" koks pyktis kai kurių komentatorių. Pavartykime Didžiosios Įšminties knygą, ten rasime perspėjimą: "Kas šnabždama į ausį, atėjus laikui bus garsiai skelbiama nuo stogų." Taip ir Ekspertai video įrašu atskleidė kad medikė seimūnė melavo.

ko2014-01-07 12:20

pykstat ant Kuznecovaitės?Tik išskirta citata jos.Daugiau viskas ekspertų.Juokdariai.Tarp kitko-šaunuoliai ekspertai.Parodėt gerai šios veikėjos tikrąjį veidą.Ir teisėsaugai mesti priekaištai labai rimti.

neurotoksipatologas2014-01-07 12:16

Tokios fantazijos susiformuoja,kai daugiadienių metu pigi degtinė užkandama kiniškais česnakais. :) Snukis-kaip per Mongolijos dienas ir mintys štai tokios. :(

Jules2014-01-07 12:15

Tokia serijinė žmogžudė ir pasaulinė teroristė yra Bolševikų(internacių) partija, kurios sąskaitoje už XX amžių virš 150 milijonų gyvybių kaip teigia jau net žydų dori ir drąsūs mokslininkai, bet nei vienas tos partijos narys nenubaustas, o tupi - vyriausybėse, elite arba eina Prezidentų pareigas ir t.t.

Juozas2014-01-07 12:04

stiprybes, sveikatos ir istvermes linkime Venckams, Kedziams. Ne veltui kalbama, kad arteja pasaulio pabaiga. Esame nemastanti liaudis, kad balsuojame uz amoralias politines partijas ir prezidentus, kurie savo vadovavimu stiprina iskrypusia oligarchine, korupcine sistema.

nesunku2014-01-07 12:02

atsiversti lrytą ir įsitikinti,kiek p[aimta iš jo,kiek ekspertai jau ir savo įdėjo. Tipo,kimentuoja kuznecovaitę. Pastaroji nekaltina teisėsaugos,o ekspertai plačiau ir iš esmės rėžė tiesą apie venckienę. Į teismą ši moterėlė nieko neduos,nes žino,ką yra pridariusi. Tokiais kaltinimais be reikalo niekas nesimėto. Pradžioje,venckienei pabėgus,violetiniai šaukė,kad ji viešins pedofilus. Tylu. ko dar tikisi iš savo dievaitės? Laiko lyg ir pakanka,kad pradėti kovą.

Darbininkų balsas2014-01-07 12:01

"Komjaunimo rytas" dienraštis aiškiai vykdo Lietuvos valdžios sukurptą pedofilų klaną ir stengiasi visaip diskredituoti visuomenės akyse Venckų ir Kedžių šeimą. Jau kėsinamasi į jų turtą. Ar liausis valdžios iškrypėliai ir "Komjaunimo ryto" nestabilios būklės veikėjai nuteikinėti Lietuvos piliečius prieš Seimo narę Neringą Venckienę bei jos artimuosius?

Tai2014-01-07 11:59

Lietuva leisdama serijinį žudiką į kitą šalį, daro nusikaltimą, ji vukdo diversiją prieš kitą valstybę!!!!!!!!!!

muitininkas2014-01-07 11:56

o ką viskas teisingai parašyta :) tuoj deportuos gaujos vadę, pareikš ir kaltinimus.

Romas2014-01-07 11:50

Nu Venskienė tikrai aiškeregė, viskas pildosi ką ji sakė. Pirmiausiai iš Kedžio bus padarytas žudikas, stankunaitė su Deimante, bus pradangintos (užmūrytos), tuo viskas ir baigsis.

arturas2014-01-07 11:50

lietrytis ateityje venckienei gerai tures pamoketi

Lietuvos2014-01-07 11:43

visos valdzios amoraliai elgdamosis po truputi iklampino sali ir jos zmones i toki liuna,kad is jo islipti jau nebeimanoma. Vienas melas dengiamas kitu melu. Paskaite Lietuvos ziniasklaida,greit pradesime abejoti ar tai tikras musu salies pavadinimas. Zurnalistai ne zinia pateikia,bet jos pagrindu kuria novele ,kurioje isdestoma to asmens fantastiniai samprotavimai. Jeigu vienas portalas raso kad siandien lyja,kitas butinai parasys atvirksciai kad sviecia saule. Zmogus pats pradeda nebepasitiketi savo rega. Tokia padetis labai tenkina valdzios atstovus ir teisesauga. Todel per ziniasklaida pilieciams ir brukami ivairus samokslai ir detektyvines istorijos,kad vieni su kitais besiaiskindami,pamirstu esminius salies egzistavimo pagrindus. Apmaudu,kad lietuviai patys su malonumu tampa siu nesibaigianciu serialu dalyviais. Tik atejimas i valdzia jaunu,neturejusiu nieko bendro su praeitimi politiku gal ir galetu pagerinti salies moralini klimata.

aha2014-01-07 11:39

kad alhogolike kuzia po nauju dar neissipagiriojo tai nieko keisto.

lialia2014-01-07 11:34

Šiaip už tokias žinias-kaltinimus žmogžudystės organizavimu (kai organizatoriai griežčiau baudžiami nei vykdytojai)Venskienė pilnai gali prisiteisti iš lryto sumą , kelis kartus viršjančią jos buvusį turtą...

laikas2014-01-07 11:33

parodys kas debiliukas.

to ekspertai2014-01-07 11:21

perskaityk straipsni ir dar karta, debiliuk :) stiprybes Neringai

ekspertai2014-01-07 11:14

stvėrė jautį už ragų. Seniai laikas priversti teisėsaugą įvardinti venckienės žygdarbius tikru vardu ir paskelbti rimtą paiešką. Kodėl teisėsauga jai neskelbia verdikto. Visus teisia-ir pareigūnus,ir Ivanauską su draugę,o pagrindinių veikėjų net į liudininkus nekviečia. Akivaizdus nusikaltėlių dengimas. Šaunuoliai ekspertai,eikit iki galo. Jei reikės-ir tauta palaikys. Tokio akivaizdaus nusikaltėlių slėpimo Lietuvoje dar nebuvo. Visi juk girdėjom,kokiais žodžiais buvo svaidomasi iš kedžių šeimynėlės.

JAU LAIKAS2014-01-07 11:07

Ekspertams ne tik ironizuoti dėl tokių straipsnių rašymo ir "teisėsaugos" neveiklumo, bet ir imtis rimtesnių priemonių dėl tautos dezinformavimo ir melo.

1-am2014-01-07 11:06

Kuzia čia tu?

praeivis2014-01-07 10:54

tiesa sakant, perskaičiau Kairio šmeižta, dar kelis šmeižikiškus straipsnius ir supratau, kad daugiau skaityti šio paplovų portalo neverta vargintis. Kiekvienas prisilietimas prie šūdo palieka blogai kvepiantį pėdsaką. Ką duodat, tą gausit. Greitai ir patys savam mėšle voliositės.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi