Naujausi

Komentarai (53)

Rikiuoti
Vytenis2018-03-04 12:58

Saunuolis Baltusis, as stociau salia jo i kova!

Dzukas > 53. Dzūkas2017-12-10 20:08

Juokingas tu... terpyla. :DDD

Dzūkas- liet. raidėms ir garbei neįgalus?2017-12-10 19:35

Tiesiog melagio Baltušio juodos sielos dvynys, neįgalus net lietuviškų raidžių įsisavinti..Ir kuo pats dvoki (krūminuke..) , tuo ir kitus tepi...:) Abu labu tokiu, bet šmeižikas Baltušis bent pažista liet. raides..

Dzukas > 51.2017-12-09 15:32

Blaivybes vedly, dar vis negali issipagirioti? :DDD

Baltušis- šizoidas, jam vieta gydykloje, ne čia..2017-12-09 15:27

Koks jo pezėjimų ltvnews. online patikimumas, jei jam baltoji karštinė ir nuolat raudoni arkliai šuoliuoja aplink... :)K. rūdos miestelio blaivybės grupės vedliui Algirdui Jankauskui, jo biografijai ir kitiems duomenims, tas psichopatas Baltušis uždėjo kauniečio Karčiausko pavardę ir šmeižtą paskelbęs eksp. komentaruose ,manė , kad kląstotė tarp kitų komentarų praslys nepastebėta... Psichopatišką melagį Baltušį palaikantys komentuotojai ,matyt, patys turi doros arba adekvatumo problemą...

U-2 to 47. Melagių opusais netikima...2017-12-08 23:47

Kaunietis A.Karčiauskas gali eiti nx. arba paverkti y Tvartely. Zinoma, nepamirsdamas taves...

Dzukas > 48.2017-12-08 23:47

Kiek suprantu, pagal komentaru krypti, tamsta ir esat tas "Kauno didvyris" Karciauskas. Kame problema? Savo komentarais primenat psichini ligoni.

Baltšis- kiaulė ar tiesiog padaras..2017-12-08 23:17

Jis ir Nako šutvė gavo įrodymus, kad E.Balt. viešai apšmeižė kaunietį Karčiauską.. Bet tas tipas be sąžinės tyli,( laukia bylos?)neatsiprašo, Nako šutvė toliau šio neadekvataus padaro pezalus portale eksponuoja... Kokie Nako autoriai- toks gyvis ir jis pats...

Melagių opusais netikima...2017-12-06 16:01

Baltušis yra melagis ir šmeižikas.. Kaunietis A.Karčiauskas tą liudija.Kokio lygio yra portalas ir jo šulai Nakas su Puidoku, jei talpina melagio opusus..>

Dzukas > 44. Šnekoriaus2017-12-06 00:10

Man visiskai padet skersa ant kazkokio Karciausko, nes nezinau jo ir nedomina toks, bet kad tie tamstos "partizanai" buvo banditai ir zmogzudziai, gerai zinau savo gimines pavyzdziu. Iki valios gimineje laize uzpakali vokieciams, o pokario metais trainiojosi po miskus ir plesikavo. Jie ir savo tarpe gyveno kaip gienos, vieni kitus isdavinejo, kad savo, nieko verta skura, isgelbeti. Man visiskai px... ka jus ten garbinat, bet visa Dzukijos zeme uzlieta paprastu lietuviu krauju. Niekada nepripazinsiu siu isgamu, vertu atminties. Buvo gal kokiu 10% apgautu idealistu, bet jiems ir geriau patyleti, visi kiti banalus nusikalteliai.

Na2017-12-05 23:36

šitas Baltušis tai tikrai klasikinis "homo sovietikus" egzempliorius.

Šnekoriaus Baltušio bei Nako portalo ,,patikimumas" -nulinis???...2017-12-05 23:07

Paskutinis ekspertai. eu ,,informacijos" nepatikimumo pavyzdys yra šis bliuznijimas- neva pokalbis... Šio ekspertai eu patalpinto pokalbio pagrindinis pašnekovas-tūlas Egidijus Baltušis, bandantis pokalbyje ,neva jam žinomų duomenų pagrindų , apjuodinti partizanus ar 1941 m. sukilimo dalyvius, bei reabiliuoti stribus, yra visiškas piktavalis niektauza. Kaip žemai turi pulti portalo šulai, kad žmogaus , nesigaudančio tikrovėje arba piktybiškai meluojančio apie kitus asmenis , paistalus eksponuotų savo svetainėje? Ko verti E. B. išvedžiojimai apie praeities įvykius, jei šis ponas apie šių dienų visuomenišką, Kaune gyvenantį žmogų- Algirdą Karčiauska, ltvnews. online komentare prieš kelias dienas paskelbė visiškus kliedesius.. Šitokį komentarą- visiško melo, pramanų ir kliedesių jovalą patalpino ekspertai. eu favoritas E. Baltušis po ltvnews. online šulų sukurptu, ir toje svetainėje patalpintu, kaunietį A. K. asmeniškai dergiančiu tekstu. Nakui savas ir ,matyt ypač patikimas, autorius E. Baltušis, žmogus kurio kaunietis A. K. nėra net akyse matęs, A. K. ,,apgyvendina " Kazlų Rūdoje, ,,padaro" miestelio blaivybės organizacijos atstovu, ŽR agitacijos žlugdytoju ir dar velniai žino kuo... Ačiū Dievui, kad dar komentare Nako favoritas E. B. dar kauniečio A. K. marsiečiu ar Mosado agentu nepristatė... Kolegos, kas turėtų išsiblaivyti: tokius ,,patikimus " autorius portalui pasirenkantys Nakas su Puidoku ar pats Egidijus Baltušis, o gal visi kartu ? Gal visgi A. K. verta prašyti prokuratūros, kad ji patikrintų tiek Nako , tiek E. Baltušio veiksmų atitikimą įstatymams ir moralei? Nes panašu, kad už totalaus kliedesio ir melo talpinimą apie kaunietį A. K. , neatsiprašys nei Nakas , nei E. Baltušis A P. S. Tokiame ekspertai. eu ,,patikimumo"konktekste, Z. Vaišvilos eilinį kartą galima klausti, ką tamsta, sąjūdininke ir signatare, veikiat tokių nepatikimų žmogystų tvarkomame portale? 63. Egidijus Baltušis (2017-12-03 12:35:11) (78. 58. 7. Parašė: Pirmą kartą A. Karčiauską pastebėjau besitrinant dar Garliavos įvykiuose, o susitikt teko rekomendavus A. Mačiulaičiui iš Raudonės. Jis paminėjo, kad A. Karčiauskas labai patikimas žemės referendumo šalininkas Kazlų Rūdoje. Tuomet mano bendraminčiai iš Kauno iniciatyvinės referendumo grupės, perdavė nemažą dalį agitacinės medžiagos (Laisvo laikraščio egzempliorių ir plakatų), artėjo referendumo balsavimo data, todėl skubėjau aplakstyti Suvalkijos, dalį Prienų ir Šakių apylinkes. Susiskambinau su A. Karčiausku, jis pasakė, kad padės ir pasakė, kad gali paimti didelį kiekį agitacinės medžiagos, jaučiau, kad kažkas nerealu, todėl daviau jam per pus mažiau. Atvežiau tiesiai į jo namus V. Borisevičiaus gatvėje. Vėliau, nuojautos vedamas aplėkaiu Kazlų Rūdą ir niekur neradau nė 1 jo pakabinto plakato, paklausiau žmonių, ar gavo iš jo LL. Tarp kitko A. Karčiauskas yra žinoma asmenybė Kazlų Rūdoje, jis net atstovauja vietinei blaivybės organizacijai, vietiniai kalbėjo pažystam, bet laikraščio negavom. Vėlaiu jį mačiau kaip Puteikio padėjėją prezidento rinkimų kampanijoje. Štai koks yra A. Karčiauskas, besivadinantis Kauno rinkėjų klubu, nieko bendro neturėdamas su Kaunu. Sutinku su ZV, kad Karčiauskas yra VSD provokatorius ir dirba mūsų tautos priešams.

Mažintas - Seniui2017-12-04 13:31

Garbusis pone. Nieko niekam aš nepardaviau ir nesirengiu parduoti. Man niekas jokios informacijos nesiuntinėja. O Jūs, mielas pone, esate elementariai nemandagus. Aš su Jumis kiaulių neganiau, tad gal nereikėtų tujintis. Dėl tokių kaip Jūs aš pasistengsiu daugiau nekomentuoti šioje svetainėje, bent jau kurį laiką. Nenoriu gaišti laiko polemizuodamas (apie ką, dėl kokio fakto ar situacijos??? ) su Jumis. Juk Jūs girdite tik save. Jūsų ego neleidžia nei klausytis nei išgirsti kitų nuomonės. Ir vis dėlto visokeriopos sėkmės Jums ir Kūrėjo palaimos.

Mariukai, tu lietuvis2017-12-03 19:34

rolando paulausko liet-žydo šušara lenda prie lovio - PER NAGUS "Būtų gerai kad jis būtų seime, net vyriausybėje. Balsuokite marijampoliečiai už jį!"

Dzukas2017-12-03 19:10

Nebloga ir aktuali diskusija, tik Radvila, kaip vedantysis, yra labai silpnas.

senis 38-J. Mazintui2017-12-03 19:02

taip, ponuli, jus tapote laisvi. Laisvi nuo Lietuvos. Nuo sazines. Nuo proto. Juk nesi toks kvailas, kad tiketum Lietuvos nepriklausomybe? Nuo Lietuvos, jus tapote laisvi, nepriklausomi, bet tapote priklausomi nuo dolerio, nuo rezidentes, kuriai vadovauja Makeinas. Jusu ne tiek ir mazai. Keleta tukstanciu kgbistu Jelcinas apie 1990 metus pardave gosdepui, kiti gavo vietas Soroso strukturose, dauguma zurnalistu nupirko kaip veislinius katinus. Lietuva jums preke. Vilniu, ponas Mazintai, iki 100-mecio sventes parduosit lenkams? Ar, tokiems, kaip tu, ta informacija neteikiama?

velesas>37. senis2017-12-03 18:44

Tiesiog, puikus Tamstos komentaras.

Jonas Mažintas - Seniui2017-12-03 18:39

Kad Jūsų paminėtas šaltasis karas nieko nekeičia. Taip, jį TSRS pralaimėjo ir to pasėkoje Lietuva tapo savarankiška valstybe, kuri galėjo pasekti Suomijos pavyzdžiu ir vykdyti geros kaimynystės politiką. Siūlau Jums, gerbiamas Seni, pagalvoti apie tai, kas sugalvojo tą 1991 m. rugpjūčio pabaigoje įvykusį GKČP pučą ir kaip jis pralaimėjo. Juk šio pučo pasėkoje mes tapome realiai laisvi. Pamąstykite giliau ir gal ateis šviesesnės mintys.

senis 34-J. Mazintui2017-12-03 18:15

o kodel tyli apie paskutini kara, Saltaji? Po to, kai mes budami TSRS sudetyje, ji klaikiai prapyleme, mums ir beliko dziaugtis dvasinemis vertybemis. Visokias kitokiasvertybes is musu ateme vakaru banditai, su musu elito pagalba. Nepilniems 4 milijonams gyventoju turejome galingiausia ir saugiausia pasaulyje AE. Turejome ddziausia laivyna Baltijoje. Turejome darbo vietas visiems. Jau turejome savo CB, banku sistema ir savo valiuta. Rusai palaike musu nepriklausomybe, pripazino vieni is pirmuju. Jelcinas pripazino musu atsiskyrima, pripazino, kad mes vienas kitam neskolingi. Kainai, kur tavo brolis? Atsiprasau, Lansbergi, kur visa tai isnyko? Juk buvai, kaip pats sakai, valstybes vadovas. Kas cia ikure JAV sausumos lektuvnesi? Gal negrai atvaziavo, gal indenai? O gal paprasciausiai nereikejo spiaudyti i sulini is kurio gereme? Mes, Mazintai, patys tikriausi slavai. Lietuviai niekada nebuvo, nera ir nebus anglo saksais.

Marius2017-12-03 17:57

Egidijus Baltušis man patinka. Gyvas žmogus, turintis parako ir drąsos. Būtų gerai kad jis būtų seime, net vyriausybėje. Balsuokite marijampoliečiai už jį! Prašau! Gi Radvila mekena, citatos jam neįdomios, toks primityvokas, bet dar ne visai žlugęs. Baltušis padarė tik vieną klaidą dėl kaizerio Vilhelmo citatos. Ji ne kaizerio, ji priklauso Otto von Bicmarckui. Ji skamba taip: "Do not expect that once taking advantage of Russia's weakness, you will receive dividends forever. Russian has always come for their money. And when they come - do not rely on an agreement signed by you, you are supposed to justify. They are not worth the paper it is written. Therefore, with the Russian is to play fair, or do not play." Išversiu: "Nesitikėkite pasinaudoję Rusijos silpnumu, naudotis šitais dividendais amžinai. Rusai visada ateina savo pinigų. Ir kai jie ateis - nesikliaukite savo pasirašytomis sutartimis, kurios jus neva pateisins. Jos nėra vertos to popieriaus ant kurio parašytos. Taigi su rusais arba žaiskite sąžiningai, arba nežaiskite visai."

Dzukas > 30. Vaidas2017-12-03 16:31

Galimas daiktas visiskai nepriestarauciau tamstai, jeigu tamsta sugebetu konkretizuoti - kur, apie ka ir kame yra beiedas Baltusio pasakojime? Pasidalinkit savo "nebriedu", mes su mielu noru paklausysim. :DDD

Jonas Mažintas2017-12-03 15:37

Diskusija yra visuomet reikalinga, komentarai taip pat. Paprastai, yra dvi nuomonės. Viena - TSRS, o dabar Rusija yra blogio blogio ašis, visų nelaimių ir kančių priežastis, kaip ir visos Rytų bloko valstybės, o Vakarai yra gėrio ašis. Antra - Vokietija, JAV, UK ir aplamai visos taip vadinamos Vakarų demokratijos valstybės yra blogio ašis, visų nelaimių ir kančių priežastis, Rytai - gėrio ašis. Gal reikėtų truputį kitaip pažvelgti į Žmonijos istoriją, MATYTI NE VIEN JUODĄ IR BALTĄ SPALVAS, BETI VISĄ SPALVŲ GAMĄ, pabandyti pažvelgti į Žmonijos tikrąsias vertybes - Šviesą ir Jos priešingybę - Tamsą. Gal tuomet pastebėsime, kad ir Rytuose ir Vakaruose buvo ir Šviesos ir Tamsos išraiškų. Toli eiti nereikia: Pirmasis pasaulinis karas - Anglija, JAV, UK ir Rusija, taip vadinamA Antantė, o iš kitos pusės - Vokietija , Austro Vengrija ir jų satelitai. Abi pusės kovoja dėl savo "tiesų ir vertybių". O kokios jų "tiesos ir vertybės", kurios įgyvendinamos prievarta, ko pasėkoje daugybė paprastų žmonių patiria siaubingas nelaimes ir kančias. Tas pats dviejų minėtų pusių Antrasis pasaulinis karas dėl "tiesų ir vertybių", kurio metu paprasti žmonės patiria dar didesnes kančias ir nelaimes nei Pirmojo pasaulinio karo metu. O koks tų dviejų karų galutinis rezultatas? Vėl žvanginami ginklai, vėl žmonių kančios, nelaimės ir visiškas žmonių susvetimėjimas, dangstantis iš vienos pusės Vakarų, iš kitos pusės Rytų vertybėmis. O ką duoda mūsų kryžkelės tautai šios vėl abiejų deklaruojamos vertybės? TAI GAL LAIKAS IEŠKOTI TIKRŲJŲ VERTYBIŲ - DVASINIŲ VERTYBIŲ, BŪTENT, MŪSŲ TAUTAI, KAD IŠLIKTUME? ŠTAI APIE KĄ, MANO GALVA REIKĖTŲ DISKUTUOTI, TIK BE PYKČIO, BE PANIEKOS KITAIP GALVOJANČIAM, IEŠKANČIAM IŠEITIES IŠ ŠIOS SUDĖTINGOS SITUACIJOS?

baltušas kliedi arba yržydas2017-12-03 12:37

Baltušis kliedi , negi nematot, jūs goyim pasiilgę naujų bei senų demokratijos formų. Goyiim, baltušis galvoja kad jųs gojyiim net spiegiat kaip norite kad naujas žydas "sėstų" ant jūsų biednų galvų. Tokia bet varkė kai neskiria žydo nuo ne. O Rolando Paulausko demagoginis šūkis (jus apkvailinti) nuo dabar bus toksai: "Eikime priekin atsisukę atgal, ir garsiai sapnuojantys" - arba junkitės su Masonais, ir eikite gojų valdyt, gal prie valdžios prileis tada. Meluokite meluokite meluokite ir dar kartą MELUOKIE -gal tuomet išrinks...

b2017-12-03 12:16

Būtų gerai,kad Ekspertai paprašytų to Baltušio tos jo surinktos statistikos.

dėdė.2017-12-03 12:04

kur veda žaizdų draskymas?kaip galima sutaikyt ,draskant? todėl ir išsilakstė tautiečiai. kaip galima eit priekin atsisukus atgal ir garsiai sapnuojant?

Vaidas2017-12-03 11:57

Kažkokį čia mėnuliuką G. Radvila kalbina. Aš suprantu, kad nuomonių įvairovė sveikintina, bet čia totalų briedą žmogus šneka.

gojai laikis2017-12-03 10:18

nauja ralando paulausko šušaros veidas lenda į visuomenę . gojai laikykis

U-2 to 26. stasys2017-12-03 02:22

Stasyte, tapus konservatnykisku transgenderiu, politika, prezervatyvai, ir net chemine kastracija tau neturetu buti tokie aktualus...

Marius2017-12-03 02:21

Miškiniai buvo padugnės. Ant jų sąžinės apie 25 tūkstančius nužudytų civilių gyventojų. Garbinti miškinius - beprotybė.

stasys2017-12-03 02:08

Niūriu Egidijau , niūru !!.. su tokiu pesimizmu veržtis į valdžia bandant įtikinti piliečius esant kažko vertu , mano supratimu pavėlavote bent dešimčia metu . Ko verta valdžia jei ji kaip tas popas rusiškas ryte dalina dievo malone, o vakare vėl verčia mus išpažinti padarytas nuodėmes.. siekiu tokiai mažai tautai įpiršti putiniška dievobaimingumą . Galiu drąsiai Jus užtikrinti Egidijau jei nepakeisite savo putinišku poteriu į kažką labiau prasmingo, pasitikėjimo čia nesulauksite . Visuomenė laukia pokyčiu , gal netgi labiau nei ta esama valdžia galėtu ju pasiūlyti , bet vilčiai reikia labai nedaug .. netgi grūdas saujoje bus daug kartu vertesnis to baimės potvynio kuriame pats murkdotės . Manau klystate ir viską matuodamas savo sprindžiais , per trumpi tie Jusu pirštai apglėbti mintimi apie tai dėl ko sopa šiandieniniu patriotu Lietuvoje širdys .. Blogi istorijos puslapiai gali užburti , bet suvilioti viltimi tikrai ne . Dėl Vanagaitė pasisakymų ir jos knygos , šiandieninė bėda ne jos teiginiai o mūsų pačiu visuomenės nesugebėjimas išklausyti ir įsiklausyti į kita nuomone, o kol to nėra apie susitaikymą reikia tik pasvajoti . Jus pamirštate kad norint siekti taikos .. ir susitaikymo , tam reikia taikos savo širdyje .. kuri būtu pasiruošusi priimti ne TIESA , o atsiprašymą savo. Aš tik vieno bijau , kad dar praėjus truputi laiko tai jaunai kartai aplamai tie dalykai taps neįdomus .

Remigijus2017-12-02 23:03

Nutraukite karo kurstymo , rusofobijos finansavima ir susitaikys zmones. Bet sito neimanoma padaryti, nes uz viso sito stovi amerika ir nato bazes. Ne tam 90 aisiais , vakaru agentai prafinansavo Lietuva, ir atplese nuo Rusijos,kas siandien susipakuoti daiktus ir varyti namo. Gaila kad atrodytu protingi zmones o patys prisidejo prie rusofobijos. Tokiu budu budeliams naikinantiems Lietuva buvo daug lengviau tarnaujant jankiams , ja sunaikinti ir igyvendinti savo planus. Egidijui Baltusiui lenkiu galva uz padarytus namu darbus. O svarbiausia gavis rezultatus, juoda nevadinti baltu, o balta juodu. Nes daugybe prisiskaiciusiu idealistu skaiciuoja skaiciuoja ir rezultate gauna priesinga reiksme, nei turetu buti

apgavikas2017-12-02 21:07

Gėda Baltušiui, į lietuvius žiūrintis kaip į paprastu gojus, nieko nesuprantančius. Sėkmės jam gojų valdyme (jei pavyks juos apgauti)

Lietuviai, virš mūsų yra tik dievas2017-12-02 19:58

Mes, lietuviai, esam Lietuvos šeimininkai (suvereninė Lietuvos valdžia priklauso mums). Nuolat, bandantys pavergti mus visokie maskvėnai, varšaviakai, briuseliokai, vatikaniokai, vašingtoniokai ir jųjų padlaižiai atsidurs mums po padu, anksčiau ar vėliau. Valdovų mūruose (rūmuose), vyriausybėje, seime kažkada bus mūsų stiprūs pagalbininkai, mūsų tikslams įgyvendinti. Prezidentūros mums nereikia, nes prezidentas – pre_žydo_tas. Dabar, labai sudėtingom aplinkybėm, mūsų bemaž svarbiausias rūpestis – išlikti žmonėmis, kad išsaugoti lietuviškumą, lietuvišką valstybę bekuriant. * * * *

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS2017-12-02 19:57

Mes būsim ramūs saugūs ir klestėsim, kai: Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus; Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje; Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur); Putino vadovaujamos bei Lietuvoje pasilikusiųjų okupantų gaujos visi veikėjai bus paviešinti ir nušalinti iš visų įstaigų; Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą; Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus. * * *

viltė 20 - am2017-12-02 18:22

Tokiu atveju žodis Patriotai turi rašytis iš mažosios ir kabutėse .

buvo toks ivykis (is momos pasakojimu dzukija)2017-12-02 18:13

Apie patriotus Maceikas. Uzejus vokieciams Patriotai surinko ,,komunistus,,ju zmonas su vaikais ir nuvare juos i vokieciu staba juos priduoti . Patriotai turejo uniforma kuri buvo panasi i rusu tik ant sagu vytis ir turejo ginklus. kadangi jie nemokejo kalbeti vokiskai negalejo paaiskinti kodel jie atejo su verkianciu zmoniu buriu ir palaike jog tai diversija,tada uz ginklo laikyma buvo mirties bausme. vokieciai visus suvare dave jiems kastuvus ir liepe kasti sau duobe po to susaudys. Mano diedukas buvo kaimo sviesuolis galejo susikalbet ir rusiskai ir vokiskai. vieno nelaimelio dukra atbego pagalbos. diedukas nuejo i staba vokietis sudarineja jau protokola, ir sako zinok jai neapginsi kartu su jais busi susaudytas. Diedukas paaiskino jog cia yra lietuviska uniforma nes sagos ne su zvaigzde, ginklus tai turi tam kad rusai neuzpultu, vokietis klausia o ko tos moterys su vaikais verkia? Diedukas arsake jog Jus nezinot kaimo tradiciju visi mato ,kad toki jauni vokieciai eina i kara jie gali negrizti tai jie gaili ir verkia . Tada vokietis sako gerai eikit is cia visi ir pasakykit moterim kad nereikia musu gaileti. Veliau tie Maceikos saude zydus, mano diedukas buvo susaudytas miskiniu.

U-22017-12-02 17:59

Aciu. Puikus ir labai retas paskutiniu metu protingo zmogaus interviu. Interviu, o ne diskusija, nes Radvila cia labiau trukde.

skorpe2017-12-02 17:56

D. Teišerskytė teigia besigailinti dėl viešai „išsprūdusio“ rasistinio žodžio /// KOKIA REAKCIJA KADA PASAKE TA PATI ..... ////youtube.com/watch?v=UkidrFy226M //Vilnius. NEGRAI Lietuvoje lietuviškai vadinami NEGRAIS. Daugiau įrašo apraše.

skorpe2017-12-02 17:31

youtube.com/watch?v=VEKtaYnwd_o ///Į laiškus profesionalai atsako tik abejingumu ir agresija. Kazimieras Juraitis. 2017 11 20

skorpe2017-12-02 17:28

BEDA ir YRA TAME, kad pagal KONSTITUCIJA jokiam protestui, nes tai yra nuomones isreiskimas - LIEIDIMO NEREIKIA... Taciau vel saudys... suorganizuos vel kokius nors bahurelius, kur pametys i langus ir sakys Lanzbergis , kad JO langus dauzo ir puls juos Saugot=== Suzeis zmones, kad tik stiklas butu sveikas :) :) taip jau buvo...

skorpe2017-12-02 17:25

youtube.com/watch?v=ZXftqBhjPRQ ///N. Sadūnaitės pasisakymas prie Prezidentūros /// Sdunaite ta pati ir SUSAKE :) Prokurorai , jums tie turtai.... :( ... Ginkit TIESA!!!

Vytas2017-12-02 17:23

Sunki pokalbio tema, bet, manau, jo tema yra labai aktuali. Nėra taip, kad kuri nors pusė būtų absoliučiai teisi. Todėl idėja apie susitaikymo paminklą tikrai verta didelio dėmesio. Tik nemanau, kad dabartinė visuomenė, ypač iš vadinamo elito pusės, yra tam pasiruošusi. Sunkiai įsivaizduojama, kad V. Landsbergis atvirai atsiprašytų suolo draugo A. Sakalo už išdavystę. Bet kurioje pusėje visada buvo ir bus padorių,idėjinių žmonių ir prisitaikėlių, persimetėlių, arba tiesiog banditų, kurie žudė, įdavinėjo, galiausiai skundė savo priešininkus. Ir ne tik priešininkus, bet žudė ir jų vaikus, gimines. Reikėtų įvertinti ir propagandos iš Vakarų įtaką, kai buvo žadama iš ten, jog rudenį "ateis amerikonai", o jei ne tai pavasarį "būtinai ateis anglai". O kokia dabartinė padėtis? Ar galėtų kokia organizacija gauti , pav. , leidimą surengti protesto akciją dėl užsienio kariuomenės buvimo Lietuvos teritorijoje, nes tai prieštarauja Lietuvos Konstitucijai? Vargu. Tuo viskas ir pasakyta. Arba kitas pavyzdys. Profesorius Ramanauskas parašė ne vieną straipsnį dėl Rinkimų įstatymo neatitikimo LR Konstitucijai, dėl teisės turėti dviejų valstybių pilietybės, parašė laiškus visiems LR seimo nariams, premjerui, LR Prezidentei. Na ir kas ? Rezultatas lygus nuliui. Tiesa, premjeras švelniai užsiminė, kad reiktų spręsti Rinkimų įstatymo klausimą. Štai ir viskas. O valdžia parodė prie seimo, kad protestų klausimai bus sprendžiami guminėmis kulkomis. Pradžiai - guminėmis.

skorpe2017-12-02 16:39

IR DAR - LIETUVIU TIKRA ISTORIJA IR JU DNR - paslepta Vatikano sandeliuose.... ir viena diena mes tai SUZINOSIM...ten turi buti ir DAUG SU LIETUVIU PAGONISKU TIKEJIMU PASLEPTU DALYKU...

skorpe2017-12-02 16:35

GAILA kad sistema ismoke tik angu kalbos... jaunimas jos nemokedamas dayg praranda- kada moki ir anglu ir rusu- tau atsiveria daug INFORMACIJOS...ir ja LYGINDAMAS( kaip darem prie Tarybineje Lietuvoje) matom ir jauciam KIEK YRA MELO...

skorpe2017-12-02 16:32

Egidijau - ACIU !!!! Laaabai...kaip gera Girdeti Lietuviskai kalbant ir PROTINGAI IR TEISINGAI :) Dekui , kad ESAT :) ....net sirdziai smagiau ...

skorpe2017-12-02 16:28

youtube.com/watch?v=PDGQpZziK6g // Kaip greitai ir efektyviai skaityti. Algirdas Karalius

skorpe2017-12-02 16:02

O AS MANAU, kad MES SEKMINGAI PRIESINOMES tarybiniais laikais BE KOMENTARUuuuuuuu... ir siulyciau JUOS IS VISO NUIMTI IS MADOS !!! Manau, kad sitas komentaru rasymas YRA sekmingai sekamas - renkama medziaga apie zmogaus nuomone.... JIS YRA NESAUGUS- tas zmogus, jeigu jis turi savo NUOMONE!!! IR dar ja paraso Komentare.... TOKIOJE lietuvoje kaip sendien - TAI YRA INFORMACIJOS RINKIMAS APIE ZMONES , kURIE DAR VIS nesudarzovejo...... BE KOMENTARUUUUUUUU - zmones jieskotu bendravimo GYVAI- ir senai butu SUKILIMAS :)

geriausia mintis IR KURIAI PRITARIU2017-12-02 15:50

kad jei lietuva butu isvadave anglosaksai Lietuviskus nacistinius koloborantus butu iskore per dvi savaites. Ir tai butu leide daryti ta darba gerai ismananties nacistiniams korikams Kuriu rekordai 100 pakartu perminurte Miskas butu neapsaugojes Manau I ji niekas nebutu ir beges

alius2017-12-02 14:38

Puiki diskusija.Ačių.

pt2017-12-02 13:40

Portalo taisykles parasytos po kiekvienu straipsniu- Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.

kokios2017-12-02 13:26

dar diskusijos,filmas viens prie vieno parode tai kas buvo,sakyciau dar per gerai parode,nes buvo dar ziauriau,taip kaip mano nusove tris nekaltus,seneli,teta ir dede budami girti,spekit kas tai padare?beje ukmerges valsciuje ar kaip ten jis vadinosi taujenu apylinkeje,gaujos vadas buvo "stiklas"klicka tokia

keista2017-12-02 13:22

o kokios tos jusu portalo taisykles,kur jos parasytos,tada nors krypti parodykit i kuria puse loti ,o i kuria lenktis

trumpai2017-12-02 12:45

Blogai kai nežinai tiesos,bet dar blogiau kai iš istorijos nepasimoko.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi