Naujausi

Komentarai (30)

Rikiuoti
Aleksas iš Girulių.2014-12-22 20:04

Kaip ir tikėtasi, rusiška bendravimo kultūra... O man niekada ranka nekiltų ką nors vadinti idiotu, Vienas iš aspektų, kuo mes skirtingi.

Paprastas> 242014-12-22 19:23

„Aleksas iš Girulių.“ , jei nebūtum idiotas, tai suprastum, kad jokių rusų patriotų Lietuvoje nėra. Kaip nėra ir Lietuvos patriotų, kadangi nėra pačios Lietuvos(pats rašai „gyvenantiems EU teritorijoje“). Yra Protektorato lietuviškąja teritorija, o joje gyvena vergai, kurie aplamai negali turėti Tėvynės ir vasalai, kuriems nusispjauti į bet kokia „Tėvynę“. O tu čia varai savo idiotizmą: „Dabar rusams, gyvenantiems EU teritorijoje, reikia pasirinkti sau tėvynę.“ Kas liečia : „O ukrainietis gina savo Tėvynę. Ir jūs niekada jūs neįveiksite“ Tai jie jau senai, nuo vasario mėnesio „savo Tėvynės“ neturi, kaip ir mes gyvena Protektorate, kovojant už pinigus(o kas ir iš baimės – rekrutai), jie bando užkariauti Protektoratui likusią Rytų teritoriją. Tarp kitko lietuviai irgi ten kartu su kitais samdiniais, „sėkmingai“ kariauja. Taigi tenai visa „civilizuota šeima“, kurioje tėvelis -Amerika, o mamytė - Europa. Šitame kare patriotai yra tik „Malorosija“ – nepriklausomą teritorija. Sėkmės vergaujant.

Aleksas iš Girulių.2014-12-22 18:59

Oi oi, turbūt Ukrainoje gyvenantys lietuviai tikrai nieko nežino, kas toje šalyje darosi, jam tikrai reikia pagalbos iš Dzūkijos

Dzūkija > 11. Kijevas2014-12-22 18:32

Tamsta rašote,kad senai gyvenate Kijeve...Ar tai reikia suprasti kaip argumentą,kad visa ką rašote yra TIESA...Reikėjo to net nepaminėti,nes gyventi daug metų Ukrainoje ir visiškai nieko ne tik ,kad nesuprasti,bet net ir nežinoti apie šalies problemas - GĖDA...

Dzūkija > 15. šiaip2014-12-22 17:59

Nejau tamstai teko regėti nors vieną "prisiplakėlį" kovojantį už "savo sąvastį"...Prisiplakėlis nežino kas tai yra...Visi prisiplakėliai anksčiau ar vėliau tampa tautos išdavikais...

Aleksas iš Girulių.2014-12-22 17:47

Didžiausia tautų draugystė pasireiškia tada, kai A.Lukašenka ir N. Nazarbajevas bėga pas Porošenko ir sako "Suvienykim savas jėgas prieš Putiną"

Aleksas iš Girulių.2014-12-22 17:18

Taigi jau sakiau, jei tikras Rusijos patriotas, jei Putino gerbėjas, tai nemosikuok kardu sėdėdamas EU teritorijoje, imk kalašnikovą ir pirmyn ginti Rusijos interesų Ukrainoje. Dabar rusams, gyvenantiems EU teritorijoje, reikia pasirinkti sau tėvynę. Kodėl Rusai taip nemyli savo tėvynės, kad jų nei su pagaliu neišvarysi iš Pabaltijo..

yel“l“ow submarine to 21. Aleksas iš Girulių2014-12-22 15:30

gal tamsta galėtum patikslinti ką vadini teroristais ? :)) - primenu, kad iki kijevo psichopatų pradėtos “antiTERORISTINĖS“ operacijos berods gegužės mėn. , buvusioje rytų ukrainoje civilių žūtys buvo pavieniai atvejai - ir tai tik kolomoiskio samdinių nuopelnas ... , - nekalbant apie infrastruktūros ir gyventojų turto naikinimą, kurio nuo tos debiloidinės “operacijos“ pradžios , sunaikinta jau už virš 100 mlrd. baksų - ir tai pačiais optimistiškiausiais vertinimais... , - klausimas kokiais baksais įvertinti virš 10 000 žuvusių, kurių +- pusė yra civiliai , t. t. vaikai , gyvenę ne kažkur ukrainoje, o toje buvusioje rytinėje ua dalyje !

yel“l“ow submarine to 7. Kijevas2014-12-22 15:22

ką gi tu daugiau gali pasakyti, matydamas ir klausydamas vien kijevo psichopatams patogią propagandą, kurią žiūrint , man net “lt“ pornosklaidos idiotizmas nublanksta ? :)) - gal gali atsakyti, kokiu tikslu iš ukrainos gyventojų atimta teisė gauti įvairiapusę informaciją ? ar tamstos naiviu manymu tik ua žurnalistai turi tiesos monopolį ? gal gali atsakyti kokius akinius tamsta nešioji, kad nematai ir negirdi nežmoniško kiekio ciniškiausio melo iš marionetinio pseodoprezidento porošenkos, kurį, neretai, jis pats ir įrodo savo prieštaringais, o dažnai ir amoraliais kliedesiais bei sprendimais ar poelgiais ? gal jau laikas vaduotis iš to veršiško rusofobinio paranojiško transo... , - nors jau praktiškai vėlu - ukraina jau praktiškai peržengusi bedugnės kraštą... , - linkiu tik kuo švelniau pasiekti dugną - o jis, patikėk, labai giliai ...

Aleksas iš Girulių.2014-12-22 14:39

Sutinku su "Kijevu" 0 dabar teroristams prijaučiantiems: Kiekvienas vyras, jei tai iš tikro vyras, o ne "mažumų atstovas", elgiasi pagal savo įsitikinimus. Jei tavo įsitikinimai, kad reikia užkariauti Ukrainą, tai ir tavo vieta turi būti ten, pasiimk atostogas, išsinuomok "gradą" ir pirmyn prieš kyborgus. Tik pasirūpink testamentu. Kyborgai, tai ne tik oro uostas, jau visi Ukrainos kariškiai virsta kyborgais. Jūsų nelaimė ta, kad rusų kareivis turi tik piniginę argumentaciją kariauti. O ukrainietis gina savo Tėvynę. Ir jūs niekada jūs neįveiksite.

Paprastas> 152014-12-22 12:19

Mielas „šiaip“ yra tokiu sutverimu, kurie negali matyti tiesos. Jie laukia, kad tiesą jiems kas nors atneštu, arba pakeltu(kaip guli tiesiog po kojom) ir parodytu... Bet ir tada jie ją negali „priimti“, nes jiems dar svarbiau – Kas yra Tas, kuris jiems išdrįso ją parodyti... Ar supratot apie ką aš parašiau tiesą? Manau politiniai kankiniai tai nesupras.

kaip2014-12-22 00:35

kuriami karai KLAGEMAUER TV. goglej

Blondinė Kijevui2014-12-21 10:20

Iš kur žinote,kad rusiškai kalbantys žmonės nejautė nepatogumų(jūsiškai diskomforto),kai buvo uždrausta rusų kalba? "Žmonės susitelkė,pilna savanorių..." Tai kam tada visuotina mobilizacija į Ukrainos armiją reikalinga? Nežinot ką vadina hunta?" yra karinis ar politinis grupės asmenų po perversmo perėmimas politinės valdžios į savo rankas"(Wikipedia). Jei nesupresite iškart ,skaitykite tol ,kol atrasite panašumų su dabartiniu Ukrainos valdžios atėjimu. Ir ne tik su Ukrainos. Jūsų"anderovcų"turbūt be jūsų pačio(ios)niekas nežino. Jei turit mintyje tokius kaip poną Jeceniuk su jo pasakymu,kad rytų Ukrainoje gyvena nežmonės ir juos visus reikia išnaikinti(ši kalba įkelta į yotube),tai tokių jeceniukų, tik lietuviškų, ir aš bijau. Kiek komentarų pasiunčiant nepatikusį", pas putiną","varyk pas lukašenką"... Nekalbant apie Lietuviškos valdžios siautėjimus. Paskutinis jūsų pasakymas ,kad revoliucijas daro romantikai... Žinant Rusijos Spalio revoliuciją,Trockį,Leniną... vadinti romantikais,kurie nepasinaudojo valstybės sugriovimu? Sutikčiau su "nusikaltėlių,sukčių..." pavadinimu. Aišku,tokiems patriotams po to reikia iš valstybės imti milijonus savo apsaugai (nieko neprimena? ) Maidanas-labiausiai patiko Lukašenkos apibūdinimas-"aikštę pavertė viešą išviete"(vėl youtube).

kitas požiūris2014-12-21 08:29

Kare jaučiuosi kaip namie - nenormalu. Dėl žmonos žurnalistui - užuojauta, bet ji mirė savo mirtimi, o ne kaip moteris Donecko gatvėje nuo sprogmens. Gulėjo "orkų" moteris nutrauktomis kojomis, žinojo, kad greitai mirs, o šalia jos - mažametė dukra, kuri skubėjo pasakyti mamai, kol ji nenumirė, kaip ją myli. O žiaurus "orkas" Motorola laisvai leidžia "pydorgams" atlikti oro uoste rotacija ir dar liepia susirinkti savo karių pamestus kūnus Senajam terminale, kurių vieną "pydorgai", gerieji hobitai, sudegino, kad visai sunaikinti.

Darijus2014-12-21 01:19

Slava mne, durakam slava.

šiaip2014-12-20 23:32

Smegenys plaunamos visose pusėse. Jei kuri nors pusė jų neplautų, ji būtų pasmerkta pralaimėjimui. Mieli komentatoriai, tiesos mes niekada nesužinosime. O teisingumo supratimas priklauso nuo siekių. Kokie gi lietuvio siekiai? Kaip ir bet kurios kitos tautos atstovo, tai išsaugoti savo sąvastį. Atrodytų, sutramdyti vieną` iš pretendentų į pasaulinę gegemoniją, esantį dar ir kaiminystėje, prisiplakus prie absoliutaus pasaulinio "lyderio" galima tikėtis šiokio tokių tokių išlikimo galimybių. Tačiau, visas tas galimybes nubraukia pasaulinio konflikto eskalavimas savojoje teritorijoje. Nuostabą kelia, dalis save vadinančių Lietuvos patrijotais, visais savo gebėjimais įtikinėjantys jog Rosija siekia karo ir čia pat patys tą karą kurstydami. Vaizdžiai tariant. Lietuva per savo valdininkiją tapo kabliuku ant kurio užmautas Ukrajinos masalas. O Kuri iš konflikto iniciatorių pusė yra medžiotojas, kuri krokodilas tiek masalui, tiek kabliukui neturi reikšmės. Na, bet visuomet atsiras tokių kurie tą reikšmę atrás ir atrás ją į skirtingas puses. Kitas klausimas. Kodėl nei Lietuvoje nei Rosijoje žmonės nemokinami kaip elgtis kritinėse situacijose? Diskutuoti tiek su V. L. Ž. , tiek su V. V. P. ikonų saugotojais beprasmiška.

Duchio karavisto2014-12-20 22:03

atsakau,,Kijevui'' ,jeigu slykstu skaityti komenarus ,varyk i delfi .Ten slykstus komentarai istrinami ,o liks tik tavo neslykstus,.Nesvarbu kur tu gyveni ,bet Ukrainos melo pranasai isplove ne tik tau ,bet ir daugeliui panasiu zmogeliuku,smegeneles..Maidana pradejo jankiai ,ir tai aisku zmonems kurie nors kazkiek turi smegeneliu ,,,o tu varyk i delfi ,,,sekmes.

Kijevui2014-12-20 21:28

Tokie dalbajobai niekada nesupras, kad iš netiesos tiesa niekada negimsta. Norėjot kraujo su savo maidanu, tai ir turėkit. Jei nemokėjote civilizuotai pasikeisti valdžios, tai dabar neverskite visų savo bėdų Rusijai. Taškas.

lietuvisV>11. Kijevas2014-12-20 20:50

kokia cia migla puti? Kokie romantikai, ar pats ne zydas esi?

Kijevas2014-12-20 20:38

Algirdai, šiaiptai valstybine kalba-ukrainietiska, buvo priimta dar 2004m, po pirmos oranžinės revoliucijos ir prabuvo iki 2010m berods kol janukovičius atejas i valdžia neatkeitė. Ir per visa ta laikotarpi kažkodėl niekas nejautė jokio diskomforto o dabar staiga atsirado problema. Sutinku, jau labai vaizdžiai jis čia viska pasakoja, bet kažkas panašaus ir vyksta. stiprei susitelkę, aplink pilna savanorių kurie pagrinde ir padeda kariškiams o ne valstybė, kuri gal senus ginklus duoda tik ir technika, kuria tie patys savanoriai ir atstatinėja. O kas vadinama Kievo hunta iki siol nesuprantu. Cia kaip pagal apklausa rusijoj virš 80% bijo "anderovcų", o kai bande išsiaiškit kas jie tokie, tai pagrinde nieks negalėjo atsakyt. Aisku revoliucijas daro romantikai, o rezultatais naudojasi cinikai. Bet si karta per dauk kraujo kainavo ir zmones pasiryžejai ka vel i Maidaną sugryžt

aAlgirdas2014-12-20 20:12

blefuoji mielasai,netikiu, kad pats sukūrei sąvoką "sintetinis karas". Taip pats negali gyventi Ukrainje vien todėl, kad pirmasis Rados posėdis po Maidano paskelbė rusų kalbą nevakstybine ( įstatyma po to staigiai sustabdė). Teiginys " vietinių kurie kariauja jau seniai beveik nebelike." ką turi bendro su sintetiniu karu ?

viena patija - viena tiesa2014-12-20 20:11

Reportažas be faktų, tačiau žaidžia su žiūrovo jausmais. Pastoviai pabrėžiama mirtis ir heroizmas... ir prie ko ta jo mirštanti žmona (kuri berods buvo JAV) ir Donecko oro uostas, nieko nesupratau. Tokių filmų galima būtų prikurti tiek iš vienos, tiek iš kitos kariaujančios pusės. Nevertas dėmesio. Šiuo reportažu siekiama, kad būtų išjungtas mąstymas, o protą užvaldytų jausmai. Žmonės bukite budrūs, kad protas ir mąstymas būtų aukščiau visko, o karo metu jausmai glūdėtų kažkur giliai. Užvaldžius jausmams protas atsijungia, todėl žmogų lengva manipuliuoti, jis paverčiamas KYBORGU, tuomet jis pradeda kurti eiles apie mirtį, pradeda nebebijoti mirties ir t. t.

aAlgirdas2014-12-20 20:07

idealus apmokamo žurnalisto video. Nieko daugiau.

Kijevas2014-12-20 20:02

Aš Ukrainoj gyvenu jau daug metu ir matau savo akim kas čia vyksta, bendrauju su daug žmonių kurie kare dalyvauja. Čia pilietiniu karu net nekvepia iš toli. Niekada nebuvo jokių problemų pas nieka dėl kalbos, čia vyksta pats natūraliausias sintetinis karas kurį sukėlė rusai. Kaip sakė vienas mano pažįstamas iš Lugansko, vietinių kurie kariauja jau seniai beveik nebelike. Pagrinde rusai samdiniai "atostogų metu, su savo valdiškais tankais atvykę ginti slavų brolių ir aišku nemokamai". Žurnalistas labai taiklei apibudines tai kas vyksta,čia šiaip tai tik ištrauka iš jo interviu.

lietuvisV2014-12-20 19:55

Spylbergas apsiverktu.

Kijevas2014-12-20 19:45

Slykstu skaityt komentarus.

atpildas2014-12-20 18:03

artistas is sudegusio teatro

No comments2014-12-20 17:39

I vienus vartus. Nuo 2015 liepos 1 d, isigaliojus LT " informacinio saugumo" istatymui, tiketina, matysim Lietuvos TV tik tokio pobudzio laidas... :((( Ir isnyks nuomone, kad po perversmo Kijeve nauja valdzia pradejo pilietini kara. Kad Rytu Ukraina gina savo kalba, savo prorusiska poziuri i salies ateiti...Kaip atvirai pasake vienos TV laidos metu LT saugumo atstovas: svarbiais klausimais LT visi turim mastyti vienodai...Welcome to LTSR!

Paprastas2014-12-20 17:32

Nežinau net kaip pavadinti šitą verkiantį „rašytoją“... yra toks rusiškas žodis „fuflo“(niekis). „Krokodilo ašaros“... iki kiek žemai gali kristi žmogaus savimone, kad tvirtina karas prasidėjo iš „nieko“. Nieko sau niekis Charkovas, Luhanskas, Odesa ir t. t. . ... ne karas iš jo „atėmė“ žmoną, o Kijevo chunta ... O kad šitie „herojai“ žudo vaikus, naikino mokyklas, daželius ir t. t. , marino badų tai jam nusipjauti... Šlykštus filmas... labai šlykštus. Ir ne Donecko tai kyborgai, o amerikietiški samdiniai – fašistai ir kariauja jie ne už „Ukrainą“, o už Amerikos Protektoratą....

Dzūkija2014-12-20 17:04

Visada turi rinktis ...Tiesą ar melą...Jei nesugebi pasirinkti pats - pasirenka tave...panaudodami pinigus,šantažą,grasinimus...Nieko nėra blogiau,kai išduodi...Išdavikas visada išdavikas...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi