Politinės partijos DRĄSOS KELIAS koordinacinė taryba praėjusį savaitgalį balsavimu vienbalsiai (iš 14 dalyvavo 11 narių) patikslino kandidatų sąrašą daugiamandatėje rinkimų apygardoje 2012 metų Seimo rinkimuose.

Jį ir skelbiame (prieš tai buvęs sąrašas ČIA): 1. NERINGA VENCKIENĖ

2. JONAS VARKALA

3. ALGIRDAS PATACKAS

4. VALDAS VASILIAUSKAS

5. GINTARAS ALEKNONIS

6. DAINIUS DANILEVIČIUS

7. STASYS BRUNDZA

8. POVILAS GYLYS

9. VYTAUTAS ANTANAS MATULEVIČIUS

10. VYTAUTAS DAUJOTIS

--- 11. SAULIUS STOMA

12. AUDRONĖ SKUČIENĖ

13. AURELIJA STANCIKIENĖ

14. INGA STEPUKONIENĖ

15. VYTAUTAS BUDNIKAS

16. INGA RAKAUSKIENĖ

17. AURELIJA GURSKIENĖ

18. DAUGARDAS GRUODIS

19. TOMAS VILUCKAS

20. IRENA MALINAUSKIENĖ

--- 21. RAIMUNDAS ČIEGIS

22. LORETA STEPONAITYTĖ

23. JONAS RAMONAS

24. KRISTINA ZIKIENĖ

25. SIGITAS MARTINAVIČIUS

26. DONATAS STAKIŠAITIS

27. AUDRONĖ VEILENTIENĖ

28. SAULIUS JUODZEVIČIUS

29. RYTIS SALADŽIUS

30. JUOZAS VALIUŠAITIS

--- 31. LINAS PETRONIS

32. AURIMAS DRIŽIUS

33. ARŪNAS JUŠKA

34. VYGINTAS VILUTIS

35. JUSTĖ MILUŠAUSKIENĖ

36. EGLĖ MIRONČIKIENĖ

37. AURIMAS RADKEVIČIUS

38. BIRUTĖ VAIKŠNORAITĖ

39. IRENA VASINAUSKAITĖ

40. AUDRIUS NAKAS

--- 41. ERIKA DRUNGYTĖ

42. ROLANDAS BORAVSKIS

43. LAIMA ARNATKEVIČIŪTĖ

44. PAULIUS VINKLERIS

45. ZENONAS VEGELEVIČIUS

46. GINTARAS DRUČKUS

47. TAUTRIMAS JANUŠEVIČIUS

48. EVELINA PALTANAVIČIŪTĖ – MATIJOŠAITIENĖ

49. LINAS LABAČIAUSKAS

50. VIRGILIJUS PETRAS MATULA

--- 51. VAIDAS REPEČKA

52. ALGIRDAS GURSKIS

53. ARTŪRAS RATKUS

54. JONAS DAPŠAUSKAS

55. ZENONAS ŽYMANČIUS

56. RASMA BUZIENĖ

57. JURGIS ZABILIUS

58. RITA JUSIENĖ

59. LEONARDA KUODIENĖ

60. EGIDIJUS SKARBALIUS

--- 61. PALMIRA RUDALEVIČIENĖ

62. GENOVAITĖ RAČINSKIENĖ

63. ARIMANTAS RAČKAUSKAS

64. ALVITA ARMANAVIČIENĖ

65. EGIDIJUS BALTUŠIS

66. ALGIRDAS KARČIAUSKAS

67. VYTAUTAS KUKLYS

68. RYŠARD MACEIKIANEC

69. AUDRIUS MALAKAUSKAS

70. ŽILVINAS MACIJAUSKAS

--- 71. VYTAUTAS PEČIŪRA

72. EGIDIJUS RUMŠA

73. ALDONA TUNIK

74. TATJANA ŽGUNOVA

75. EDVARDAS ŠALKAUSKAS

76. LINAS ŠALNA

77. ALGIRDAS JANKAUSKAS

78. ALĖ JURGAITIENĖ

79. ČESLOVAS STONYS

--- 80. SAULIUS VAIKŠNORAS

81. JONAS IVOŠKA

82. ANTANAS BUROKAS

83. JONAS ZAJANČKAUSKAS

Naujausi

Komentarai (140)

Rikiuoti
Aneta2012-09-20 00:12

Labai gerbiu Naką, Stancikienę , Stomą.Būtina, kad šiuos žmones išrinktų.Aš reitinguosiu.

alvydas2012-09-12 01:36

klausykit, jus, litovcai! ar galit pries mums ir musu palikuonims lemtinga nuosprendi pasislept su savo "subtiliom" nuomonem? Pasmokykit is zydu! ,

Viskas OK2012-09-07 15:46

na kad tiek daug zmoniu susirupine del pernelyg zemos Nako vietos sarase, rodo sio asmens populiaruma. Balsuodami ir reitinguodami pastumsite Audriu stipriai aukstyn. Smagu, kad del jo jokie kurmiai taip ir neatkase jokio kompromato... Nors sarase matau isties odioziniu asmenybiu, betgi tik musu paciu reikalas balsuojant ta sarasa "atsijoti". Nyki alternatyva - ir toliau, ir vel dar keturis metus suokiancios lakstingalos, kur kumeles pjauna...

idomu2012-09-06 22:25

jau nepamenu,kiek zmoniu bus galima zymeti reitinguojant ? 5 ar 10? Kas galetu atsakyti?

as2012-09-04 23:53

irgi manau,kad kokiu numeriu sarase stovi nera visai svarbu,rinkim si visa sarase esancius zmones ir "Drasiaus kelias "laimes ,o tai ir yra svarbiausia ,ar supratot ,jus zmones , mielieji, nepraziopsokim savo esamo ir turimo pasirinkimo laiko,nes veliau bus velu, tikrai bus baisu, jei laimes sosiald.,liberalai ir kitos senos p-jos.Dabar eina kova-dantis uz danti, i jau kas ,bet senieji naudoti aferas per rinkimus sugeba.

BUTU NEBLOGAI2012-09-04 23:42

jei pavardes sugrupuotumet pagal specialybes,mane domina finansistai,ekonomistai,atomo elektriniu zinovai, vaiku psichologai, na ir siaip turintys protiniu gabumu,nes ateje i seima, turit is karto zinoti kas kur sedes ir ka kuruos, turi buti pasikauste ir su programom nors trumpom,tai palengvinsit tik sau laika uzimti .....

jonas2012-09-03 14:41

Jei kam kas nepatinka, per rinkimus retinguokim ir išrinkim tai kas ir turi būti išrinkti. Svarbu už šį sąrašą balsuoti

kurmis2012-09-03 13:28

Nakas pasiūstas nach.Vietoj Varkalos reikėtų įrašyti ištvirkėlį S Stomą

Linas2012-08-31 00:06

Audrius Nakas neapsakomai daug padarė laisvo žodžio skleidimui ir gili pagarba jam už tai. O dabar nebegaliu balsuoti už šį sąrašėlį su daugiausiai eilinėmis vidutinybėmis. Štai taip: revoliucijos ryja savo vaikus...

karcma2012-08-30 15:35

Kokiu pagrindu išrikiuotos asmenys sąraše, kodėl jie stumdomi vietomis pagal pirma ir antra sąrašą. Jei tai neturi įtakos rinkimams, kodėl jie nesugrupuoti pagal abėcėle? Bandžiau pastudijuoti apie kandidatuojamus asmenis plačiau. Daugelis jau buvę įvairiuose partijose, nieko nenuveikia, tik keičia mantija. Tikėjausi kad pagaliau galėsiu eiti į (švaresnius) rinkimus po 10 metų pertraukos. Deja aš esu nusivylęs, tokiu sąrašu, daug veidu norintys būti lyderiais savo naudai.

ingrida2012-08-30 15:33

Kartais pilasi kaltinimai, kad sąraše per mažai kompetentingų žmonių. Manau, kad svarbiausia yra tiesos siekis. kompetencijos priduos ekspertai, kuriuos, manau pasikvies. Ne taip, kaip dabar mūsų neįgalus Seimas. Vaizduoja išmanančius, o specialistų patarimo neklausia.

Petras2012-08-30 15:23

Kodėl Nakas tik 40 vieotje?

Benas2012-08-30 02:34

Del vasiliausko as visada abejojau ir dabar jis man falsyvas. uztenka suzinoti jo aplinkos rata. Is kur jis atejo is marksistu, globalistu, liberalistu rato. kuolys, donskis, aleksandravicius adamkus ir i juos panasus. O kodel Neringa negalejo vietoj jo psikviesti gerb. Krivicko?

Stulpinas-copy" Vakarų Ekspresas"2012-08-30 01:15

Pirma, noriu paaiškinti, kad aš Neringai Venckienei buvau pateikęs savo pasiūlymus tiek asmeninių susitikimų metu, tiek bendraudamas telefonu, tiek ir raštu. Deja, buvau neišgirstas, nes jai pagrindinis autoritetas yra Vasiliauskas. Viešinti kai kurias problemas aš pradėjau daug vėliau, matydamas, kad Neringa Venckienė absoliučiai NEREAGUOJA, suprasdamas, kad ji yra niekšų spąstuose. Ji yra pilnai dezinformuojama ir klaidinama, ji begaliniai tiki vien tik visokiais vasiliauskais, petroniais... Viešai vėliau kėliau klausimus tik todėl, kad šie rinkimai yra begaliniai svarbūs visai Lietuvai, visai Tautai. Tikrai kitos tokios progos Lietuva daug metų nebeturės!.. Buvo galimybė atstatyti teisingumą visai Lietuvai, visose gyvenimo srityse. Deja, aš rinkimų laukiu tikrai su nerimu. Patikėkite, Neringos Venckienės aplinka, kai kurie „branduoliniai" viską padarė ir toliau daro, kad rinkimai būtų pralaimėti - klano užduotis bus sėkmingai įgyvendinta. Supraskite, aš žinau ką kalbu. Nujaučiu, kad Neringa Venckienė ir jos artimieji po Seimo rinkimų plaukus nuo galvos rausis, bet bus jau per vėlu. ĮSIDĖMĖKITE ŠIUOS MANO ŽODŽIUS. Kai kas mane kritikuoja, kad aš savo paskutiniame straipsnyje „Garbės kaina" remiuosi dalinai Anušausko pareiškimu, padarytu 2009 m. birželio mėn. Atkreipiu dėmesį į tai, tuo metu , kai Anušauskas padarė pareiškimą apie Vasiliauską dar jokių tragiškų įvykių nebuvo, Kedys tebebuvo gyvas ir visa Lietuva nei apie Kedį, nei apie Venckienę iš vis nieko nežinojo. Anušauskas, būdamas susipažinęs su KGB archyvais ir viską žinodamas apie Vasiliauską, padarė pareiškimą po to, kai Vasiliauskas viešai ėmė reikšti pretenzijas ir priešintis, kad nebūtų išviešintos KGB pareigūnų ir bendradarbių pavardės. Vasiliauskas tuo metu buvo „Lietuvos Žinių“ vyr. redaktorius ir klusniai vykdė visus Lubio nurodymus. Be Lubio žinios jis nieko nespausdino. Taip, kad Vasiliauskas tuo metu buvo tik vyresnysis klerkas, sėdintis Lubio kišenėje ir visiškai nieko vardan tos Lietuvos nenuveikęs. Jam tuo metu Anušauskas nebuvo nei priešas, nei draugas, kadangi Vasiliauskas politikoje visiškai nedalyvavo. Beje, ir po tragedijos Vasiliausko pozicija dėl Kauno įvykių buvo visada atsargi. Pavartykite internete jo straipsnius ir sulyginkite su mano 64 straipsniais. Tai, kad jis keletą kartų Janutienės ar Klevečkos laidoje ištarė keletą sakinių - yra visas jo „nuopelnas“ Drąsos KELIUI. Viskas Jums bus daug aiškiai, jei paskaitytumėte mano straipsnį internete - "Vakarų Ekspresas" - „GARBĖS KAINA". „Laisvo Laikraščio“ vyr. redaktorius Aurimas Drižius, atsilygindamas už vietą rinkiminiame sąraše, šį straipsnį UŽDRAUDĖ spausdinti. Beje, redakcija nieko nepaneigė, ji tik redakcijos vardu atspausdino tą tekstą, kurį pats Vasiliauskas ir parašė. Aš, asmeniškai, nebematau prasmės toliau su "Nelaisvu laikraščiu" bendradarbiauti, JEIGU čia yra galima tiktai CENZŪRUOTA tiesa. Manau, kad Aurimas Drižius po rinkimų pats supras, su kokiais „švonderiais" buvo susidėjęs, ir kad jis pats, uždrausdamas TIE-SOS žodį, didžia dalimi bus kaltas dėl PRALAIMĖTŲ rinkimų.

penketukas2012-08-30 00:43

mano butu toks: Venckiene, Varkala, Aleknonis, Rudaleviciene, Vasiliauskas. Toliau reitinguociau: Stancikiene, Stoma, Stepukoniene, Daujotis,Viluckas. Balsuosiu uz DK.

Orija2012-08-30 00:20

Drąsos kelio partija,tai partija kuri turi buti sąžiningi, teisingi ,darbštūs išsilavine,švarūs kaip šaltinio vanduo žmones,o jos gerbejai -rinkejai tai dorūs ir darbštus tvarkingi Lietuvą mylintis pilečiai. Mūsų yra labai daug mums atsibodo esantis Lietuvoje košmaras mes norime TIE-SOS. Mūsų NERINGA pataisyk pagal mūsų norus kandidatų sąrašą. Butina didį demesį atkreipti į gerb. Sulpino informacinį straipsnį. Buvusieji LLDpystai,komunystai ir kitokie dipistai Drąsos kelio partijoje negalimi,jie jau šalį valde 62 metus. Jiems reikia nusilenkti ir padekoti.

Besė2012-08-29 23:32

Labai teisingai ponas Sigitai Martinavičiau, skelbkitės savame puslapyje, tik nesuprantu ko čia taip aršiai jūsų kolegos puola ekspertų komentatorius, išvadina sergančiais psichoze, kad "priskretom prie tos partijos" ir kitaip įžeidinėja. Tikrai nepriskretom. Džiaukitės, gerokai šoktelėjot sąraše, manau, patekus į seimą, dar geriau verslas seksis. O mes ir be tų įžeidinėjimų pasirinksim už ką balsuoti.

Sigitas Martinavicius2012-08-29 23:12

Paskaitykit apie kandidatus : dkpartija.lt ,Čia aprašyta apie mūsu kandidatus,jū notraukos ir prisistatymas,sąraša papildysim

84.55.12.161- tam2012-08-29 23:05

Daug komentarų parašei, bet geriau neauklėk čia komentatorių ir nevadink sergančiais psichoze. Aš ekspertus pastoviai skaitau ir visai nepageidauju čia tavo nesąmones skaityti, tai gynei gynei Ramoną, tai 29 -tame komentare, manau, tiesiog šlykščiai apšmeižei Naką ir Boravskį, galėtum ir atsiprašyti, bet ne, toliau įžeidinėji, nepatiko mat Nako liežuvis. Savo komentare " kodėl , kodėl, kodėl" - pageidautum girdėti tik pagyras - tai tą savo sąrašą ir neskelbk viešai, jei nenori, kad žmonės reikštų nuomonę, neįžeidinėk kitų žmonių, gėda kai tokie DK sąrašo savininkai, patys ir pasibalsuokit už save ir nekvailinkit žmonių.

ir dar2012-08-29 23:00

kas jus tokie kur jusu biografijos ka jus mokat ka jus galit nesvarbu kad jus d k partija reik zinot uz ka balsuoji

klaida2012-08-29 22:55

taisykit klaidas delNAKO IR BAROVSKIO jie pirmam desimtuke kitaip as nebalsuosiu nes cia jau nesvaru

poreikis2012-08-29 22:33

prie pavardziu prideti 3-4 sakiniu biografijas, issilavinima, ir viskas gerai! Sekmes.

Na, prajuokino2012-08-29 21:47

117-tas komentatorius su savo teiginiu " padorioj aplinkoj ir niekšeliai pasitaiso", o gal čia jūsų ilgai kurtas rinkiminis šūkis...?

L.O>2012-08-29 21:35

..nurimkite!Ši partija surinks daugiau negu 40 . Sąrašas geras, pagaliau padorioj aplinkoj ir niekšeliai pasitaiso. Retingavimas turi būti. Biografijų reikėtų. Viskas labai neblogai. Selmės!

Silva - 1092012-08-29 21:32

Palaikantys N. Venckienę žmonės klano irgi nušviečiami kaip apsėsti psichoze, nepastebit "klano" atstovų žodžių panašumo su savaisiais?

Dėmesio2012-08-29 21:20

Visuotinė rauda A. Nakui.

109-tam " Diagnozė - psichozė"2012-08-29 20:34

Tai taip ir praradote rinkėjų pasitikėjimą, nes jei dabar šitaip elgiatės, tai kas bus po rinkimų? Nesuprantu, apie kokį atseit " nugvelbtą" sąrašą čia paistote? Jei nenorite, kad žmonės komentuotų, tai nesiskelbkit viešai, turėkitės jūs tą savo sąrašą ir kaitaliokite nors ir kas valandą.

pritariu2012-08-29 20:28

Uolai, Boravskis ir Nakas butinai turi buti saraso pradzioje, nes daugelis zmoniu ima nusivilti tokiu saraso pakoregavimu. Butina tautai paaiskinti kas vyksta.

jurga2012-08-29 20:06

gaila kad nakas nustumtas i apacia ir butinai turi buti aprasimai apie kandidatus is kokiu seimu ka jie ya baige kokia ju specelybe ar jie yra tinkami i seima kurie ya zinomi tai viskas aisku bet reikia apie tuos kurie pabudejo pavaizdavo dideli patrijotai ir jau iseima gal jie yra neverti mandato

Pritariu2012-08-29 19:29

Pritariu komentarui "108 uola"

uola2012-08-29 18:54

Gerb pirmininke p.Varkalai nedelsiant taisykite padarytą klaidą, gerb.Nakas , gerb.Boravskis turi buti sąraše po Tamstos priešingai prarasite jums labai reikalingą pasitikejimą.

Diagnozė - psichozė2012-08-29 18:49

Masine psichoze susirgo komentatoriai. Mat, kažkas nugvelbė jūsų sąrašą, net jums nepranešę. Yra partija, yra žmonės, kurie atsakingi ir turime jais pasitikėti. Pažiūrėkite koks sąrašas Uspatskicho partijos - Nr. 2 įrašytas A. Paulauskas, kuris taiko į Degutienės vietą, o Socdemų sąraše puikuojasi tūlas Vinokūras ir daugybė parazitiškai nusiteikusių žmonių. J. Ramonas - ne pirmo ryškumo žvaigždė, bet ir neišdavikas, jis visur palaikė N. Venckienę ir balsavo kitaip nei konservatoriai.

Solveiga2012-08-29 18:44

Jūs baikit vieną kartą tą sąrašą stumdyt.Labai jau nesolidžiai atrodo.

Jo2012-08-29 18:24

Bet kokiu atveju sąrašo koregavimas buvo blogas, nes juo jau pasinaudojo Delfi, gal ir kiti portalai. Atsiliepimai jau dabar yra blogi. Tad jei Nakas net ir pats prašėsi patalpinti jį sąrašo pabaigoje, tai koordinacinė taryba turėjo išmintingai tokio prašymo netenkinti, ypač jei tas prašymas buvo kažkada anksčiau...

lili2012-08-29 18:06

gaila, kad Nakas nustumtas taip toli, vienas is geriausiu kandidatu. Noretusi paaiskinimo kodel? O kas tas Danilevicius, gal galima kokios nors inormacijos apie kandidatus?

nusivylimas2012-08-29 17:41

nakas ,kaip as maniau buvo vienas is svarbiausiu ir labai aiskiu ir konkreciu zmoniu.

rima2012-08-29 17:23

Siūlau pakelti aukštyn tuos žmones, kurie niekam nekelia abejonių, pvz. Gintarą Dručkų, vakar jį minėjo ir Bernardinų portalas.

to mielas2012-08-29 17:17

Ramono šuolis ne džiugina, o tai yra šūvis sau koją prieš pat rinkimus. Jis beleką nuskandintų tas nuolatinis perbėgelis, bėga ten, kur arčiau lovį jaučia. Su kapinėm irgi, atsieit išteisino, bet argumentai , juokingi, atsieit kapinės ne jo žemėj buvo , tai kaip ir nekaltas ......

91-am alfa Kindziuliui2012-08-29 17:14

Nei verkiam, nei dejuojam, nei reitinguosim,nei balsuosim už tą sąrašą, tik labai jau bjaurūs tie jūsų ciniški komentarai.

Besė2012-08-29 16:50

Perskaičiau ir pasibaisėjau, ir nusivyliau. O šitą " koregavimą" turbūt taikliausiai ir apibūdina 65tame komentare " ee" išsakytos mintys, esmę pacituoju " nes sukurti partiją vien iš ubagų manau neįmanoma......tad apsiraminkit ir patylėkit". Manau, kad tai įdomiai čia paaiškino, kodėl sąrašas pakeistas, o dėl patylėjimo, tai ekspertus visuomet skaitau, bet už DK dabar tikrai nebalsuosiu.

Baisa Pabaisa2012-08-29 16:50

Baisėja sąrašas. Ramonas, blyn, antisistemininkas atsieit. Baikit juokus su tokiais herojais. Manau žalieji išplatins pareiškimą, jog nė vienas ekologiškai atsakingas pilietis negali balsuoti už DK nes jame itin baisūs gamtos destruktoriai. Jūs paklauskit Ramono kaimynų, ką jie apie tokį herojų mano ir galų gale su tom kapinėm pasiaiškinkit, kaip jis buvo išteisintas.

VRK2012-08-29 16:35

balsavimo metu yra dar toks ir REITINGAVIMAS, tad galima pasinaudoti ir ta galimybe...

balsuokite už partiją2012-08-29 16:28

ir mes jus išmokysime, kaip iš draugų pasidaryti priešus. na ir pedofilus, žinoma.

alfa Kindziulis2012-08-29 16:18

28 - TAM. aš čia, nedingau ir nedingsiu, kol gyvas būsiu. Sovietmečiu "šmeižiau" "pažangius komunistus", dabar "šmeižiu" "pažangius kapitalistus" , tokia jau mano natūra, todėl visada buvo ir bus tokių, kurie manęs nekenčia; jūs irgi patekot į jų tarpą ir čia nieko baisaus - visi turi savo tiesą, tame tarpe ir Kindziulis.

alfa Kindziulis2012-08-29 16:06

dėl Nako tikrai neaišku; nejaugi jo bijo net savi? Dar vienas patikslinimas gal jau bus paskutinis ir... visi žinokit, kad rinkėjai reitinguos !!!!!!!!!!!!

asaka2012-08-29 16:02

Ir kam jums Brundza, Ramonas. Drizius ir Ivoska? Na, pagalvokit dar karta, bukit atidus, pasinagrinekite, pasidomekite. Tikrai negausite daugelio rinkeju balsu, jei nepatikslinsite savo saraso.

Vale2012-08-29 15:53

Arba Nakas gražinamas kur buvo arba musu, gana nemazai nebalsuos, uz DK, nes cia kazkas nebeaisku

alfa Kindziulis2012-08-29 15:48

Reitinguokit, reitinguokit ir dar kartą reitinguosit per rinkimus - tik balsuokit už DK. "Ko verkiat, ko dejuojat", nejaugi balsuosit už konservus, ar uspaskius su paulauskais ir sadeckais, ar žydrus liberastus?

man2012-08-29 15:40

tai labai keista,kaip desimtuke gali buti kartu Patackas,Aleknonis ir Brundza,Matulevicius,Gylys.Man tai nesuderinama.O kur dingo Nakas,kuris senai kovoja su korupcija.

Batvinis.2012-08-29 14:19

Panagrinėjau patijkslintą 'DK' rinkkiminį sąrašą. Bet neradau jokių korekcijų. Šiek tiek nusivyliau. Manau, ir daugiau mąstančių nusivils. Gal ko nors nesuprantu, nors savo siela esu už Neringą, Audronę kaip ir Drąsos Kelią? Ar tikslas pateisina priemones? Mano nuomonė vienareikšmė - NE. Kodėl jame aš matau 'pasižymėjusius' asmenis sąraše? Ar tai būtina (būtinybė)? Pagarbiai Neringai, Audronei, Ekspertams. eu. O dėl 'DK' koordinacinės tarybos susilaikysiu.

Kresas2012-08-29 14:17

Zmones,padare klaidas,gali ju nebedaryti.Sventuoliai,gali dar daug ko iskresti,net bjauriu dalykeliu,koks velnias juose-net jie nezino.Kas juos pakabins-visai neaisku.Geriau klyde,pasitaise

Sigitas Martinavicius2012-08-29 13:22

Klausykite sažinės balso :))))

Pensininkas782012-08-29 13:16

Nesuprantu, kodėl Senamiesčio apygardoje Nr. 2 Nakas iš DRĄSOS KELIO numatytas grumtis su Gintaru Songaila iš UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE. Abu antisistemininkai ir antiklanininkai, bei, atrodo, draugai. Abu man patinka, bet balsą turiu tik vieną. Pirmiausia buvo įrašytas Songaila ir tik po to Nakas. Ir kodėl Nakas iš pirmo dešimtuko nureitinguotas 40-tuoju. Tai ką man daryti? Gerbiamas Sigitai patarkite.

spragilas2012-08-29 13:05

>to 33 komentatoriui atsakau Nei vienas mano šeimos narys ,nei giminaitis,kaimynas ar pažįstamas nebalsuos už esamus prie lovio nužmogejusius ,todel ir jų charakterystikos mums rinkejams neįdomios,manau ,kad jos bus įdomios kitur tik ne L. R. Seimo rinkimuose. Tikiu ,kad parinkti teisingi kandidatai,bet nusikaltymo nepadariau noredamas sužinoti,kam patikiu savo vaikų giminaičių,artimų žmonių gyvenimus. Esame labai patiklus rinkome į atsakingas pareigas pagal pasektas pasakeles tik po to rauname plaukus nuo šiknos sužinoje atsakingo vadovo praeitį.

to 812012-08-29 12:53

kiek zinau nakas vadovauja portalui ekspertai.eu.todel tavo komentaro nesupratau

Sigitas Martinavicius2012-08-29 12:39

Ką jus ginčijaties yra partija daro sprendimus,reitinguojasi,ginčijasi. Taip ir turi būti. Esmė ir yra,kad nežiūrėkit kas ką žada,kaip apsirenges,kas apie ka pamazgas pila. Balsuokit už DRĄSOS KELIA ir aš jums garantuoju,kad mes kovodami su sisteminėm partijom,kartu su jumis , gražinsim Lietuvą visuomenei. Teisme sėdės visuomenės teisėjai ir prokurorai. Tada susodins korumpuotus politikus,teisėjus ir greit kitėm praeis noras vogti iš biudžeto. Na o tada bus ir algos ir pensijos kaip Vokietijoj,nereikės emigruoti. Apsilankykit tinklapi; dkpartija. lt sekit naujienas ir visi vieningai balsuokit. Asmeniškai mano tinklapis ; sigitasmartinavicius. lt rašykit man,klauskit,visiem atsakysiu

-- > 81.2012-08-29 12:36

Nako gerus darbus mes žinom, jų nemažai. Dabar išvardink blogus Nako darbus, jei žinai, tik labai konkrečiai, nes kitaip neatrodai rimtai.

Dėl Nako2012-08-29 12:20

Matyt, pamaišė didelis pasipūtimas ir ilgas liežuvis. Toki žmonės partijai gali tik pakenkti.

Nepasitikiu2012-08-29 11:59

Matulevičiumi, Ramonu, Drižiumi. Neaiškūs tipai. Dauguma visiškai negirdėti.

+2012-08-29 06:01

Ar tikras Varkalos pagalbos šauksmas, kad teismas leido suimti Venskienę ? Sąrašas be biografijų ir su komunistais pirmose gretose. O Nakas, Česlovas Stonys gale. Manau, vistik Venskienė ir Varkala nesugebėjo pasirinkti patarėjų .

Dalia G.2012-08-29 04:53

Manau, kad Drqsos kelią turėtų sudaryti tie Lietuvos žmonės, kurie iš tiesų gynė mergytę, kurie ją gindami nukentėjo - tai juk tikrieji moralios Lietuvos žmonės, ir nesvarbu kas jie buvo iki tol, kokias užėmė pareigas, ar buvo žymūs ar niekam nežinomi, - tačiau jie tikrai drąsūs, ir jų moralė aukštesnė už tų visų kitų partijų, ir net tų idėjinių Drąsos kelio palaikytojų, kurie tai išreiškė žodžiais, o ne darbais. Ir, manau, turėtų būti pateiktos tų žmonių biografijos, ir kaip jie nukentėjo tada, gegužės 17-ąją. Tada tai būtų Lietuvos atsinaujinimas iš esmės, iš užgožtų Lietuvos gelmių, - ir ne tiek svarbu, laimėtų ar ne šiuos rinkimus Drąsos kelias, bet būtų bent išaukštinti paprasti, geri ir drąsūs Lietuvos žmonės - tai būtų drąsos, tiesos paskatinimas Lietuvoje, būtų branduolys, būtų Lietuvos gelbėjimas - kas gali geriau atstovauti atgimstančiai Lietuvai, jei ne drėgna žeme velkamas, tiesą, moralę ir Lietuvos trispalvę ginantis lietuvis, trypiamas kierzavų batų silpnai lietuviškai kalbančių su užrašais 'Lietuvos policija"? Intelektualai, buvę ar esantys žymūs veikėjai, mes visi prisijungtume vėliau, bet didvyriškumas ir romantizmas yra būtinas parakas naujam judėjimui -jį reikia įpūsti, tai verstų mąstyti visus likusius.

kodel2012-08-29 04:29

A.Nakas nustumtas?Sunerimau...

2012-08-29 04:10

reitingosiu: p.Neringa, p.Varkala, p.Nakas p.Stancikienė, p.Palmira Rudeliavičienė (pažįstu)

bbb2012-08-29 02:59

Visi turėsim reitingavimo galimybę ir galėsim patinkančius kandidatus pakelti aukštyn. Aureliją Stancikienę, pvz. aš tikrai kilstelsiu į trečią vietą po Neringos ir Jono.

Ignas2012-08-29 01:51

Na nesuprantu kuo jums užkliūna Ramonas? Ką jau jis tokio blogo padarė? Geriau pasžiūrėkit į kitus, kurie tikrai Lietuvai daug pakenkė. O visiems rašantiems, kad neva suarė kapines noriu atsakingai paaiškinti, kad kapinių ten niekada ir nebuvo. Jeigu netikite pasiskaitykite straipsnį Respublikoje 2011-07-11 Citatos iš straipsnio "Nebuvo kapinių, neliko ir kryžiaus" : Nors pats parlamentaras tvirtino jokių ženklų, liudijančių čia buvus kapinaites, nematęs ir apie jas nieko negirdėjęs, jam greitai prigijo kapinių artojo pravardė. Tos etiketės šeimai pavyko nusikratyti tik po trejų metų Šiaulių apygardos administraciniame teisme. Reikia pasakyti, kad triukšmas buvo padarytas iš nieko, bet meistriškai“, - po kryžiaus perkėlimo ceremonijos pripažino Seimo narys J. Ramonas. V. Ramonienė pasakojo kryžių perkelti nusprendusi Šiaulių apygardos administraciniam teismui priėmus sprendimą, kad toje vietoje, kurioje žemėtvarkininkai buvo paženklinę kapinaites, jų niekada nebuvo. Pasirodo labai lengva žmogų apipilti purvais. O išvada tokia, kad mūsų valstybėje su žmogum gali daryti ką nori ir kaltų nėra.

Ignas2012-08-29 01:38

Na nesuprantu kuo jums užkliūna Ramonas? Ką jau jis tokio blogo padarė? Geriau pasžiūrėkit į kitus, kurie tikrai Lietuvai daug pakenkė. O visiems rašantiems, kad neva suarė kapines noriu atsakingai paaiškinti, kad kapinių ten niekada ir nebuvo. Jeigu netikite pasiskaitykite straipsnį Respublikoje 2011-07-11 http://w w w. respublika. lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/nebuvo_kapiniu_neliko_ir_kryziaus/,print. 1 Pasirodo labai lengva žmogų apipilti purvais.

Skaitytojas2012-08-29 01:30

Is tikruju, kodel jus neprasot kitu partijiu asmenu biografiju, dar visokiu dalyku. Cia jums ne laivynas, kaip parase koment. spragilas. Viskas bus su laiku. Nematau kitos partijos, uz kuria galeciau balsuoti. Tik uz DK, blogiau, kaip dabar, tikrai nebus. Normalus sarasas. Nesikabinekit prie zmoniu.

vytas2012-08-29 01:11

Tokie zmones kaip Aurimas Drizius,Audrius Nakas nustumti i trecia desimtuka.

kodel2012-08-29 01:07

nakas nukrito taip zemai, kodel boravskis? kas cia vyksta?

Matas2012-08-29 01:06

Tai va, įdėjo DK visų kandidatūrų sąrašą, tai dabar visi narsto po kaulelį. Bet jei pasitiki Venckiene, tai nėra ko narstyti. Jūs panaršykite po kitus sąrašus- DP, socdemų, liberalų, tai pusė sąrašo bus Lietuvos neprieteliai. Dėl to, jie tų sąrašų ir neskelbia iš anksto. Pirmas dešimtukas įparstai sudaromas susitarimo principu, ar tai partijos tarybos, ar valdybos nutarčių pagrindu. Juk DK ne monolitas. Kaip suprantu, DK sąrašas yra darinys iš DK partijos ir dviejų visuomeninių judėjimų- Vasiliausko ir Gylio narių. Jų vadai ir tų darinių viršūnėlės ir atsidūrė pirmame dešimtuke. O kiti nariai pagal susitarimą gavo žemesnes vietas. Betgi rinkėjams tai tikrai niekas netrukdo pakelti savo kandidatus į viršų. Pereitoj kadencijoj TS sąrašo Nr. 133 Rutkelytė, kuri sakytum visai niekuo nepasižymėjo partijoje, rinkėjų buvo pakelta per 100 vietų į viršų. Zuokienė iš 141 LiCS sarašo vietos buvo atkelta į 7-tą vietą. Taigi, viskas rinkėjų valioje. Svarbu balsuoti už DK ir reitinguoti.

pilietis2012-08-29 01:03

sarase radau gydytoja Palmira Rudaleviciene, kas tikrai puosia si kolektyva! Tai labai gera psichiatre, ji ir parase nemazai apie Kedytes atveja ir visai kitaip negu kiti psichiatrai. Kaip ten bebutu, tai stipri kandidatura, zinau ka sakau. Sarase yra ir kitu geru profesionalu, kas mano manymu ir yra DK stiprioji puse, tik pasinadoti mokekit.

Modė2012-08-29 00:43

Kodėl taip žemai nukeltas Nakas??????????

to Orija2012-08-29 00:36

butent,o kodel jis 40-as???kada tas pasikeitimas ivyko,kad lyg tai jis buvo pirmame desimtuke

Orija2012-08-29 00:17

Gerb p .Nakas turi buti pirmose gretose

ee2012-08-29 00:12

Blin, kodel neklausiat kodel Uspaskiho partijoje Paulauskas atsirado, matei jems Brundza nepatinka, kad turtingas ir gali finansiskai padeti partijai, nes sukurti partija vien is ubagu manau neimanoma, visi zinom kom baigesi ubagu karaliaus zygiai. Tad apsiraminkit ir patylekit. As tai matau cia ir infiltruotu kurmiu, bet vistek balsuosiu uz DK. nes kito kelio nera. Ta kveciu daryti ir kitus , kurie pasitiki Neringa, Patacku ...

spragilas2012-08-29 00:12

Gerb. Pirmininke butina paskelbti į naują seimą asmenų jų patikrintas,teisingas biografijas,mums rinkejams pavardes nieko nesako,bet biografijos turi buti išsamios,ką baigęs,ką iki šiol veike kur gime,kas seses,broliai ,tevai,kokioms partijoms priklause.Norint įsidarbinti CCCP laivyne buvo butina didi ataskaita,o čia mes juos įdarbinsime L.R.Seime ir gyvensime pagal jų spręndimus tai privalome žinoti kam patikime savo vaikų ,šeimos gyvenimus.

mažiau aikčiokite2012-08-28 23:46

Sąrašas, kaip sąrašas. Balsuodami galite reitinguoti. Ką bepridursi. Negirdėjau apie skyrius provincijoje. Pateisinama. Trumpas laikotarpis, o rinkimai ant nosies. Dabar aktualu turėti žmonių visose rinkimų apylinkėse. Kad stebėtų balsų skaičiuotojus. Yra toks "įprotis" prikišti biuletenių iš kišenės. Sėkmės rinkimuose.

tam "kodėl, kodėl, kodėl"2012-08-28 23:43

Jei nenorit, kad žmonės išreikštų savo nuomonę, tai ir nesiskelbkit viešai, dėliokitės savo sąraše, kaip norit, o žmonių neįžeidinėkit, mat mes " priskretom prie tos partijos", tikrai nebalsuosiu už tokius.

Ulai2012-08-28 23:32

Be abejo, galim ir nekritikuoti ir nebalsuoti.

Kodėl, kodėl, kodėl...2012-08-28 23:27

Šimtas kodėl. Kodėl ne toks sąrašas, kodėl Ramonas, kodėl Gylys, kodėl Brundza, kodėl, kodėl... jūsų nepasiklausė? Koks kieno reikalas, nepatinka - nebalsuosit. Yra Uspatskichas, socdemai, Paksas, Zuokas, liberalai visokio plauko, kodėl jų nekritikuojate? Ko priskretot prie šios partijos? Ar pasamdė kas, kad ardytumėte Drąsos partiją?

Kodel2012-08-28 23:22

Nakas nugrustas taip beviltiskai toli????!!!

>2012-08-28 23:21

Niekur neradau kas ta koordinacinė taryba.Gal kas galėtumėte parašyti konkrečiai

Kodel2012-08-28 23:20

Nakas taip toli????!!!!

Tikrai2012-08-28 23:19

kodel Nakas taip toli,-ar nematot ir nevertinat doro,saziningo zmogaus,kuris negailetu savo jegu lietuviu gerovei ir turetu pilietines drasos ismezti pritvinkusi rudenini mesla...

Štai taip tęsiame skaidrią partijos politiką,2012-08-28 23:06

kurią siekiame perkelti į Valstybės lygmenį: "Politinės partijos DRĄSOS KELIAS koordinacinė taryba praėjusį savaitgalį balsavimu vienbalsiai (iš 14 dalyvavo 11 narių) patikslino kandidatų sąrašą daugiamandatėje rinkimų apygardoje 2012 metų Seimo rinkimuose". Kas dalyvavo, kas nedalyvavo, apskritai, kas ta koordinacinė taryba, kas ją rinko ar tvirtino, iki šiol, panašu, yra valstybinė paslaptis. Su tomis valstybinėmis paslaptimis toli nuvažiavome ir, atrodo, sėkmingai važiuojame toliau. Su valstybine paslaptimi - Deimante.

inga2012-08-28 23:05

as vistiek uz drasos kelia,niekas mano pasirinkimo nepakeis,nei straipsniai,nei sarasai,o ten tame sarase labai daug stipriu zmoniu,kaip pvz.stancikiene ir kt.o visur bus tu prisiplakeliu,bet juk kiekvienoje partijoje yra daug nepatinkanciu zmoniu.negali viskas buti idealiai.Labai daug vilciu dedu i sia partija!

keistas sąrašas2012-08-28 22:51

prie ko čia elito vakarėlių dalyvis Brunza,ar dėl pinigų?Saugumietis Petronis,kuris dorojo Paksą?Kuo nusipelnė Vasiliauskas?O Gylys?Nežinau,nežinau,kvepia totalia saugumiečių infiltracija.Kiekvienas sąrašo dalyvis dabar turi prisistatyti,nes kitti yra nežinomi,gal irgi saugumiečiai.Tai bent pokštai.Saugumas eilinį kartą neapvylė savo šeimininkų.

br2012-08-28 22:17

skaitau netikiu savo akim. isdure vel rinkimams net neprasidejus.

>2012-08-28 22:11

Kažko labai neramu, ar "nesigano" šiame sąraše Trojos arklys ?

antanas2012-08-28 22:07

Nu su Ramonu, tai kažkoks nesusipratimas. Visa Lietuva žino kas Ramonas, o ir Ramonienė iš teismų neišeina, kažką prie prūdo rodė kaimynui?.. Neįsivaizduoju, kodėl už Ramoną žemiau įrašyti A.Nakas ir R.Boravskis bei A.Drižius su I.Vasinauskaite? Tie žmonės varomoji jėga, o Ramonas tegul lieka arčiau Ramonienės. Su jais tik nelaimės galima prisišaukti...

Ula2012-08-28 22:02

Gerai , kad žmonės mąsto , analizuoja,kritikuoja ...,vadinasi galvoja....Tik dar reikia pagalvoti , ar pats kuo nors prisidėjai prie tos partijos kūrimosi,kad galėtum tiek daug kritikuoti....O, sąraše esantys vieni žmonės padėjo savo protais,kiti straipsniais, kiti bemiegėm naktim ,kiti lėšomis, kiti budėjimu Klonyje, ....o visus juos jungia bendras žodis ------- TIESOS.

SOS2012-08-28 21:57

super ;) Sekmes !

Inai2012-08-28 21:45

Geriausia Ramoną galima reitinguoti toliau. Ir bus išspręsta problema. Niekada taip nebus, kad visi ir visiems sąraše esantįs žmonės patiks.

Pritariu2012-08-28 21:44

Dėl kokių priežasčių nustumtas Nakas ir Boravskis iš pirmo dešimtuko? Jau kas kas, bet Audrius Nakas vertas būti 2-ju asmeniu po Venckienės. Kas čia per slapti pasistumdymai? Staiga priekyje atsiranda Gylys, Čiegis, Brundza, Linas Petronis , Ramonas... NERIMTA

>Liubartas2012-08-28 21:42

Pritariu, aš tokios pačios nuomonės apie Donatą Stakišaitį - doras ir sąžiningas.

br2012-08-28 21:33

komunistai gajus. o kur boravskis??? kur ekspertai????nusiyliau....tiek vilciu buvo teliko senas raugas....gaila

ina2012-08-28 21:29

va gal del to neramu : Jonas Ramonas - anoks seimūnas, paksuolis, perbėgėlis - rekordininkas. Taigi per praeitą vien kadenciją 6 kartus keitė frakciją, tai šitaip sako ir rekordą pasiekė. Džiaugėsi juo ir valstiečiai liaudininkai, ir liberalcentristai, ir liberaldemokratai, ir dar kelios menkesnės grupelės... O 2003 Jonas Ramonas pagarsėjo dėl žemdirbių surengtų kelių blokadų, kurias organizavo, nors pats teigė, kad ir neorganizavo... Tai gal ir neorganizavo, o tik šiaip prisiplakė. O tai paskui dar ir paaiškėjo, kad išrinktas Seimūnu, neišėjo iš darbo Žemės ūkio rūmuose, tai ten matyt ir dirbdavo, seimūno algą gaudamas... O paskui dar skandalas kilo, kad Telšių rajono Janapolės mokyklos nepilnamečiai vaikai buvo išnaudojami Jono Ramono žmonos Vilijos Ramonienės ūkyje, tai čia jau išvis kažkaip negraži istorija, jau net ne skandalas, o išvis kažkoks košmaras... O 2005 m. rudenį, kilo dar geresnis skandalas, kai traktorium suarė Milvydiškių kaimo kapines, beardami savo pievą. Tai paskui kilo visokie ginčai, kad tos kapinės pasirodo ne jų žemėje buvo, tai jie todėl kaip ir nekalti, nes būtų buvę kalti tik jei jų žemėje tos kapinės būtų buvusios, tai matyt kad kalti tik traktoristai, kuriuos pasamdė... O tai dar to Jono Ramono žmona Vilija - tai matyt irgi kaip reikiant moteriškė, nes 2008 Kauno autobusų stoty apsauginį kažkokį užpuolė ir primušė, visokiais keiksmais išpūdusi... Buvusio žurnalo IQ redaktoriaus Vladimiro Laučiaus straipsnyje apie Vilniaus Žaliojo tilto skulptūras Jonas Ramonas cituojamas ir įvardinamas dar ir kaip Stalino apologetas: Gerbiamas Stalinas rūpinosi žmonių likimais... -- štai taip esą Jonelis pasakęs.

ina2012-08-28 21:26

labai gerai kad pirmas desimtukas svarus ir patyres, uz nusipelniusius ir pasizymejusius balsuos visi, pergale garantuota.

Liubartas2012-08-28 21:11

Perskaitęs sąrašą, pamačiau vieną žmogų su kuriuo savo laiku teko dirbti. Tai-Donatas Stakišaitis, sąžiningas ir doras žmogus.

Laura Petraitiene2012-08-28 21:08

Sprendziant pagal komentarus, galima tik pasidziaugti, kad palaikantys ir nepalaikantys masto ir patys reitinguoja, kas kodel kaip ka uz ka. Mato, kad ir sita partija turi lenktis kazkokioms aukstesnems galioms ir daryti islygas. Taciau galbut tai tas naujas kelias, kurio mums reikia? Galbut kitais metais turesim dar viena nauja partija, kur bus dar maziau abejotinu veikeju? Nepaisant visu bandymu DK zlugdyti, ji vis dar turi nemenkus sansus rinkimuose. Belieka palinketi sekmes, kad pamatytume, ar nauji zmones is atokiu LT vietu kartu su saujele intelektualu ir kitu prisiplakeliu gali pateisinti lietuviu viltis labiau negu soumenai, labiau negu 'seni' politiniai vilkai.

TIE SOS2012-08-28 21:05

Drąsiaus partija tai nauji vėjai ir žmonės už juos balsuos ,o už metų metus sėdinčius ir ,jei apie juos nė žodelio negirdėt,tai jie lygus nuliui,,nes rankas pakilnoti gali bet kas ir be diskusijų…,kam už tokius balsuot,jei jie sėdi įsikabinę į minkštas kėdes ir negali pasakyti atviro žodžio—drebina savo vietos—-Venckienė tiesiai kalba į akis ir nevinioja žodžio į vatą,nors kažkam tai nepatinka—pripratę prie pataikūnų,kad užpakalius laižytų …

Tadas2012-08-28 20:42

labai puiku,kad vyksta rokiruotės,reiškia mechanizmas veikia ir valosi.

Dėl Jono Ramono2012-08-28 20:25

Jonas Ramonas, seimo narys, kuris balsuojant dėl N. Venckienės imuniteto panaikinimo seime, balsavo prieš ir palaikė Neringą. Tai gal dėl to papuolė į sąrašą.

Nuskriaudė A.Naką ir Boravskį2012-08-28 20:11

Nežinau dėl kokių priežasčių nustumtas Nakas ir Boravskis iš pirmo dešimtuko. Jau kas kas, bet Audrius Nakas vertas būti 2-ju asmeniu po Venckienės. Kas čia per slapti pasistumdymai? Ne laikas dabar stumdytis, nes galite atbaidyti rinkėjus. Aš tai iškelsiu Naką į 2 vietą, bet kitiems tai bus sudėtinga balsavimo metu susigaudyti ir viską teisingai reitinguoti.

Atsiprasau,2012-08-28 20:04

pasirodo Zgunova 74-ta, aciu Dievui.

Ir2012-08-28 20:01

man nepatinka, kad Nakas nustumtas i 40-ta vieta, o kapu artojas iskeltas i 23-cia?? Arba teisesaugos persekiojama zgunova pirmame desimtuke.., uz kokius nuopelnus? O ir tas Boravskis, net ir nezinat kieno sunus, kazkaip issaukianciai besielgiantis, man visiskai nekelia pasitikejimo. Zinoma kad balsuosiu uz DK partijaq, vien del to, kad Venskiene joje yra.

Tomas J. -> 28.2012-08-28 19:55

Abejoju ar alfa-kindziulis gali būti Nakas. Juk tas kindziulis VISAD rašo iš to paties IP adreso (88.222.118.50), kuris yra Kaune. O argi Nakas Kaune..

Pikasas2012-08-28 19:53

Sunku žinoti apie visus sąrašo kandidatus, jų politinę ir visuomeninę patirtį bei politinę poziciją. Tai, kad sąraše atsidūrė tokios odiozinės "paksoidinės" figūros, kaip V.Matulevičius ar J.Ramonas dar nereiškia, kad jie gaus pakankamą skaičių reitinginių atžymėjimų.

KLAIPEDIETIS2012-08-28 19:44

is tikro ramona reikia pasalinti,jei cia aisku tas pats,o stancikiene verta aukstesnes vietos.Aukstesneje vietoje aisku turetu buti ir Nakas.Neziurint ,kad jis aktorius,jis vertas buti desimtuke

AS2012-08-28 19:27

J.Varkala kuris kilęs iš "banditų šeimos" proteguoja Ramoną ,kuris iš seimo tribūnos peza ,kad "draugas stalinas rūpinosi žmonėmis" .

Tomas J.2012-08-28 19:24

DK sąrašo 9-as kandidatas Vytautas Matulevičius okupacijos laikais mokslų kandidato disertaciją parašė ir apgynė ten pat kur ir Dalia Grybauskaitė - Maskvoje, Visuomeninių mokslų akademijoje prie TSKP CK.

Dėl ko dingo Nakas su Boravskiu2012-08-28 19:21

A. Nakas ir R. Boravskis padarė juodą darbą - prisidėjo, kad būtų sunaikintas Lietuvos sąrašas. Rašė šmeižtus apie D. Kuolį, prasivardžiavo, išgalvojo visokiausių nebūtų dalykų, pasirašinėdavo alfa - kindziulis slapyvardžiu. Beje, kur dabar dingo alfa - kindziulis? Būtų gerai, kad jie nepatektų į seimą, nes intrigantai, visur tik kenkia. Nuo jų "žygių" pralaimės Lietuva, nes dabar balsus dalinsime pusiau. Pvz. mano giminėje pusė žmonių balsuos už Drąsos kelią, o pusė - Už Lietuvą Lietuvoje. Tokiu būdu abi pusės pasidalins balsus ir daugumos seime neturės.

Vaidas2012-08-28 19:17

Kas per fignia??? ekspertai.eu žmonės nugrūsti į galą, o sąrašu aukštyn ropščiasi visokie brundzos ir ramonai. Kol kas DK sąraše padorių žmonių daugiausiai, bet dar keletas panašių pareitingavimų ir dvejojantys rinkėjai suras kitų alternatyvų...

AS2012-08-28 19:16

CIRKININKE ZGUNOVA PAKILO, NAKAS ,BURAVSKIS NUKRITO,1DESIMTUKE ATSIRADO NEAISKIU TIPU KAIP DANILEVICIUS , KURSAS AISKUS -I POLITIKOS UZRIBI , KAPINIU ART SU RAMONU KARTU.

PS2012-08-28 19:10

BRAUKIT TA SUSKI J. RAMONA , TAI PRARANDATE BALSUS , NE DU , O SIMTAIS.

nepartinis2012-08-28 19:08

LABAI BLOGAI ,KAD NERA PIRMAM DESIMTUKE A.NAKO, STANCIKIENES, JIE TURETU BUTI VIETOJE BRUNZOS ,DANILEVICIAUS. SU TOKIU SARASU BE NAKO IR STANCIKIENES LABAI DAUG BALSU PRARASYTE, BET TURBUT IR NORITE NEPAPULTI I SEIMA

Balsuosiu už DRASOS KELIĄ2012-08-28 19:04

bet ramonas jums daug balsų atims , pagalvokit.

...2012-08-28 18:56

o kam ta kapiniu arika prieme i partija?

Tomas J.2012-08-28 18:46

Nakas iš 6-os vietos nugrūstas į 40-ą, o jo vieton pakeltas Dainius Danilevičius. Boravskis taip pat nugrūstas žemyn. Stalioraitis visai dingo. Nu nu... Svarbu kad pirmame dešimtuke tilpo 3 okupacijos laikų TSKP nariai (Vasiliauskas, Gylys, V.Matulevičius) ir dar vienas tas, kuriuo TSKP tarnai KGBistai pasitikėjo, aštuntame dešimtmetyje n kartų išleido į kapitalistines šalis (S.Brundza). Už kurį sąrašą bebalsuotumėte – nepamirškite reitinguoti į viršų padorius žmones nekomunistus, kad rezultate komunistai TSKPistai liktų sąrašo gale.

taigi2012-08-28 18:43

manau, pats laikams ekspertai.eu trauktis iš tos KPSS veteranų partijos. dabar viskas jau daugiau negu akivaizdu.:)

...2012-08-28 18:41

isrinkt Naka tai greiciausiai isrinks,bet eilinis rinkejas gali nesuprasti tokiu fintu,o tai neigiamai atsilieps partijai

as2012-08-28 18:31

manau Audrius Nakas turi buti pirmame dešimtuke, Boravskis bent antrame

zero2012-08-28 18:29

Sakoma - reitinguokit nepatikimus. O kaip tai padaryti? Aš, pavyzdžiui, noriu BRUNDZĄ iš 7 vietos nukelti į 83 vietą (kodėl, čia kita tema). Kaip tai padaryti, jei, bent anksčiau, buvo tik 5 langeliai penkiems mano pasirinktiems pirmiesiems įrašyti. Tai yra, reitinguoti galima tik į priekį, o ne atgal. Ir todėl į Seimą pateko, berods, A. Zuokienė iš sąrašo galo rinkėjų atkelta į priekį, kai A. Zuokas pasitraukė. Gal Seimo rinkimų įstatyme kažkas pakeista, o aš pražiopsokau? Yra ir daugiau abejotinų figūrantų, apie kuriuos rašo komentatoriai. Tai ką mums daryti, negi visai nebalsuoti už DK, jei žinai, kad yra sarašo priekyje nepatikimų asmenybių? Taip DK norimų 80 vietų Seime tikrai negaus. O gavus 10-15 vietų, dar žinant, kad dalis "visuomeninkų šulų" tokiu atveju mandatų atsisakys (tą jie yra sakę), tikrai Seime sėdės "Dviratuko" važnyčiotojos ir kapinių arėjai. Kokius darbus su jais nuveiks gerbiami N. Venckienė ir J. Varkala?

to tikrai2012-08-28 18:29

kas nesupranta, kodėl taip žemai, tai galva galvokit. Jie visi balotiruojasi vienmandatėsė. negi Nako neišrinks vienmandatėje? Žinoma, kad išrinks. O Žgunovą patarčiau išreitinguoti.

...2012-08-28 18:28

jeigu zmogus per trumpa laika nukrenta is 6 i 40 vieta,reiskia partijoj kazkas negerai

vytas to nu 13 50 332012-08-28 18:05

labai paprastai Googlyje ivedi pavarde ,varda ir prasom .Visa info.

To-Auris2012-08-28 18:00

Dėl kokių priežasčių taip radikaliai keitėsi nuomonė apie A. Naką? Dėl partijos - nesuvokiama, dėl kokių priežasčių palikta sąraše policijos ieškoma Ostapenko buvusi sužadėtinė Žgunova, kuriai iškeltos , berods, 3 bylos?

uu2012-08-28 17:58

Nejuokinkit jus zmoniu su tuo rastingumu. Uspaskihas rasyti lietuviskai nemoka, bet jam tai netrugdo kad besmegianiai lietuviau balsuotu uz ji ir jo partija

tikrai2012-08-28 17:57

is kur atsirado tas Danilevicius, labai gaila, kad Nakas taip zemai, juk tiek zmoniu ji palaiko kaip ir Boravski - kokios nesuprantamos cia deliones? Gerai, kad yra Racinskiene, bet labai zemai ir ji. Ar Nakas eina vienmandateje? Gal ten laimes? Visa laika apgailestauju del Stulpino, ar jis pats nenorejo?

optimistas2012-08-28 17:53

Nesureiksminkite smulkmenu.Manau dabartiniai semo nariai mazai daro gramatiniu klaidu,tai gal juos vel perrinkim?

vytautas2012-08-28 17:53

Stai 23 Nr.http://www.pipedija.com/index.php/Jonas_Ramonas.Na ten ir apie padegtus pusseseres Poskienes namus,kiek frakciju pakeites,rekordas!Pasidomekite kam idomu.

nuomone2012-08-28 17:51

Matyt Drasos kelias pradejo kurmius valyti. Nes tu uzslaptintu kurmiu valstybininku klanas i DK partija ikiso manau nemazai. Svarbu kad tos kurmius indefikuoti iki rinkimu, nes po rinkimu bus saukstai po pietu.

nu2012-08-28 17:50

Daug negirdėtu pavardžių net nežinau ju dosje ir kaip man reitinguoti ??/

Optimistui2012-08-28 17:45

valstybei gal ir nieko neatsitiks, bet partija turi būti raštingų, išprususių žmonių komanda; be to, tai vienas iš kozirių oponentams.

Erika optimistui2012-08-28 17:42

nuo kablelio labai daug dalykų priklauso - galima ir bausti, ir pasigailėti..

2012-08-28 17:39

Yra toks dalykas, kaip reitingavimas :) atsispausdinkite šį sąrašą, namuose išreitinguokite gerai apgalvoję ir rinkimų apylinkėje liks tik sužymėti. ten daug laiko galvojimui nebus :) Sėkmės.

auris2012-08-28 17:38

daug zmonių simpatizavo Nakui,tame tarpe ir aš,bet dabar reikės labai rimtai pagalvoti apie balsavimą už DK

optimistas to keista2012-08-28 17:37

O kuo pasireiskia tas minusas?Kas gali nutikti bloga valstybei jei nepades tasko ar parasys netinkama raide?

mielas :)2012-08-28 17:34

politinė partija "Drasos kelias" stojo ir į apsivalymo kelią. principiniai pakeisti daugiamandatėse rinkimų apygardose keliamų kandidatų eilės numeriai. džiugina Jono Ramono šuolis iš 25 vietos į 23. kordinaliai pasikeitė partijos internetinis puslapis. jis tapo žaismingesnis ir priimtinesnis eiliniam vartotojui. o svarbiausias pasikeitimas, kad iš internetinio puslapio dingo politinės partijos "Drąsos kelias" programa, patvirtinta 2012 m. sausio 28 d. steigiamajame politinės partijos „Drąsos kelias" susirinkime pagirtina. pradėkime valytis nuo savęs

keista2012-08-28 17:29

kas tas Danilevičius, išstūmęs Naką? Kodėl taip toli nugrūdot Boravskį? Kodėl Skučienė, neturinti išsilavinimo, aukščiau už Stancikienę, Stepukonienę? Na, nežinau, kaip žmonės į tai pažiūrės. Nieko neturiu prieš Varkalą, bet kai paskaitau jo komentarus, krinta į akis, kad žmogus rašydams daro daug grubių rašybos klaidų, o seimūnui tai minusas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi