Žemiau pateikiame "Drąsos kelio" pranešimą spaudai. ekspertai.eu.

„Drąsos kelio“ rinkimų štabas apgailestauja, kad premjeras Andrius Kubilius, komentuodamas viešumoje pasirodžiusius Seimo pirmininkės Irenos Degutienės nuogąstavimus dėl Lietuvoje išplitusio neteisėto pasiklausymo, klaidina piliečius ir nepateikdamas argumentų šiuos įvykius sieja su DK.

„Drąsos kelio“ rinkimų štabas visada pasisakė ir pasisako už garbingą rinkimų kovą. Vadinamosiomis „juodosiomis propagandos technologijomis“ šiandien Lietuvoje gali naudotis tik tos politinės partijos, kurios gauna milijonines valstybės iždo subsidijas, paramą iš užsienio valstybių arba turi valdžios svertus ir gali neteisėtai daryti įtaką žiniasklaidos priemonėms.

DK atstovai, būdami Seime, dės visas pastangas kovodami su tokia įsisenėjusia praktika.

Naudodamiesi proga norėtume priminti, kad svetainė ekspertai.eu yra nepriklausoma, savo tradicijas ir veiklos būdus turinti savita žiniasklaidos priemonė, kurią tiesiogiai sieti su „Drąsos kelio“ politine partija yra nekorektiška.

DK nedaro ir negali daryti jokios įtakos šios svetainės turiniui, nieko nežino apie jos finansavimą ir savininkus. „Drąsos kelias“, kategoriškai pasisakydamas prieš žiniasklaidos kaip šantažo ar reketo panaudojimą, pasiryžęs ginti garbingos žurnalistikos principus, primena, kad demokratiniuose kraštuose žurnalistų darbo, jų prasilenkimo su žiniasklaidos etikos kodeksu ir kitokių etikos pražangų vertinimas yra pirmiausia žurnalistų ir leidėjų savivaldos ,o ne politikų prerogatyva.

Linkime visoms antrajame rinkimų rate dalyvaujančioms politinėms partijoms ir kandidatams garbingai kovoti ir pirmiausia ginti Lietuvos ir jos piliečių interesus.

Naujausi

Komentarai (96)

Rikiuoti
L.O.>2012-10-26 21:26

A.Klevečkos laidoje "sąmokslo teorijoa" nesupratau Račo pozicijos, kokį žaidimą pradėjo žaisti šis žurnalistas?

L.O.>2012-10-26 21:20

neetiška juodinti V.Vasiliauską ir V.Matulevičių. Šie žmonės žino " su kuo valgoma druska Lietuvoje "ir kaip veikia atskiri klanai. Tik to neįvertina kunigaikštukas Kubilius, įsisvajojęs apie tolimesnį premieravimą - Lietuvai tai būtų 4 m. stagnacijos ir ko gero pakviptų revoliucija.

gerbiamieji2012-10-26 17:34

norint, kad tas pacukas NAKAS nepakliutu i Seima , reikia nebalsuoti uz Drasos kelio kandidatus, nes bent vienas is ju pakliuves i Seima kartu atves NAKA i Seima! Tokiu budu sis slykstus tipas taps seimunu!

Dalsa2012-10-26 01:07

DK linkiu sėkmės sunkioje ir nelygioje kovoje.Su kiekviena pergale gausės ir Jūsų gretos.

Visuomenininkas2012-10-25 22:50

Nakas ir ltvnews. online - vyrai verti pagarbos... DK Vasiliausko pastangomis eina kryptingai į atsiribojimą nuo geriečių, į saviizoliaciją, į kuo mažesnius rezultatus rinkimuose... Vasiliauko ir jo talkininkų buvimas DK yra šio darinio nelaimė.. Gerai ekspertai padarė paviešindami Degutienės atviravimus ir parodė ją be grimo- kaip politikę , kuri bijo sistemos, bijo piliečių, bijo Baltųjų rūmų ... Rinkimuose remkime DK kandidatus, šalinkime ,,lovio" partijų kandidatus...

to judui Nakui2012-10-25 18:28

tamstai labai matomai nepatinka tiesa , o A.NAKAS FAUNUOLIS, JIS NEBIJOJO IR PRISIPAZINTI KAD IRASE POKALBI, TAI DORAS ZMOGUS

nesvaikit čia2012-10-25 02:21

niekas to Nako jau niekur negali reitinguoti - rinkimai už partijų sąrašus baigti. Ar Nakas pateks į Seimą, priklauso nuo to, kiek vietų DK laimės antrame ture vienmandatėse apygardose. Jeigu Nakas dabar yra pakilęs į aštuntą sąrašo vietą po reitingavimo, laimėjus bent vieną vietą vienmandatėse šį sekmadienį, sąrašas pasislinks tolyn per vieną vietą ir Nakas Seiman patenka. Jei ne, lieka toliau "ekspertuoti". Beje, "ekspertų" raginimai prieš rinkimus ir mokymai, kurias pavardes reitinguoti aukštyn (faktiškai jų pačių) man pasirodė labai nekorektiški. Čia dar švelniai tariant.

Pikasas2012-10-24 22:06

Manau, kad "Drąsos kelio" partijai laimėti vieną kitą mandatą Kaune taip pat bus labai nelengva. Susidaro toks įspūdis, kad kažkas specialiai įkalbėjo (įsūdė) naujokės partijos aktyvistams kovoti tose apygardose, kur bolotiruojasi žinomiausi TS LKD partijos kandidatai. Tad dabar jau per vėlu virkauti dėl sudėtingos situacijos. Ir tai dar ne viskas. Dar sunkiau gali būti tai grupei DK Seimo narių, kurie galimai bandys įkurti savo atskirą frakciją. Jai reikia 7 narių. Toks slidus skaičius gali pats "paslysti", o kas pasisiūlys paremti? - taip pat neaišku. Jei N. Venckienė susigretins su TT, tai gali būti rami. Pastiprinimą gaus. Tokie visada gauna, nes TT gali turėti laaabai gerus "instruktorius". Liūdna matyti, kai po tokių atkaklių kovų už tiesą ir teisingumą beliko tik grupelė, kuri jau dabar margoka ir jos ateities siekiai ir perspektyvios vis labiau atsiranda miglose. Aiškinau kažkada, kad N. Venckienei reiks dar daug pastangų įdėti, kol politikos abėcėlę pajėgs suprasti. Kai nesimoko ryžtingai pati, tai pamokys kiti. Linkėčiau, kad tai būtų "draugai" be kabučių. Tikri draugai, siekiantys minėto tikslo. TIESA IR TEISINGUMAS gali tapti net visos Lietuvos aiškiu siekiu, tačiau tam reikia daug politinės valios. "Drąsos keliui" pakelyje ją išbarstant gali tapti iš tikro labai sunku pildyti preišrinkiminius pažadus. Bendrakeliaiviai turi būti surasti ne bet kokie. Mano nuomone "tvarkiečių tvarka" akis bado... Taigi...

taigi2012-10-24 19:16

jei expertai.eu - Boravskis ir co atstovauja Yad Vashem, jų negalima laikyti Lietuvos visuomenės atstovais. jie yra Izraelio atstovai. Mūsų teisėsauga yra patraukusi teiman kelis sovietinius nusikaltėlius, kurie slepiasi Izraelyje. Ten jie laikomi didvyriais.

Marta - skorpionui2012-10-24 18:48

Taip, jie nėra Drąsos kelio draugai. jie nėra ir Lietuvos draugai. Tai sorošo kompanija. O kas labiausiai suinteresuotas šiuo "šliaužiančiu peversmu" prieš Prezidentę, nesunku įsitikinti paskaičius "visareginčios" akies portalą: defendinghistory. com/president-of-lithuania-takes-nation-deeper-into-red-brown-morass/40407#c kuriame teigiama, kad mūsų konservatorius Zingeris yra vienintelis Europos žydas, pasirašęs Prahos deklaraciją, prilyginančią nacių nusikaltimus sovietiniams nusikaltimams. Sovietinio režimo nusikaltėliai čia pristatomi kaip didvyriai. Rusija manau su šitokia istorijos versija pilnai sutinka. Tad manau, kad rankutę savo yra pridėję ir Yad Vashem. kuriems ypač nepatinka mūsų konservatorių ir Prezidentės politika. Taip pat rasite čia ir socdemų didžiojo "istoriko" Andriukaičio straipsnių. Yad Vashem mielai priims Kubiliaus skirtus pinigus, kad patį jį nuverstų, nes nesilaikė "politkorektiško" kurso? :)

judui NAKUI2012-10-24 17:46

ir tai ne juodosios technologijos kai tarpusavyje 9 DK ir koncervai konkuruoja.kaip sake jakilaitis niekas su tavim nakai daugiau nekalbes nes net privacius pokalbius slapta irasineji esi judas

skorpionas2012-10-24 17:20

Ekspertai eu tęsia „Drąsos kelio“ partijos diskreditacijos kompaniją. O pradėjo ją R. Borovskio, R. Saldžiaus ir Š. Puidoko demaršu-demonstratyviai pasitraukdami iš „Drąsos kelio“ partijos. Demaršo tikslas- pakenkti „Drąsos kelio“ partijai, sudaryti nuomonę apie tai, kad „Drąsos kelio“ partija byra, kad joje nėra vienybės... Vėliau A. Nakas demonstratyviai atšaukė savo kandidatūrą vienmandatėje rikimų apylinkėje, kaip „Drąsos kelio“ partijos kandidatas. Vėliau Ekspertai eu iškėlė reikalavimus: nedelsiant, be ceremonijų ir su dideliu triukšmu pašalinti iš „Drąsos kelio“ partijos V. Vasiliauską ir jo co, atšaukti "Drąsos kelio" kandidatus iš vienmandačių apygardų, kad jie nekonkuruotų su "Už Lietuvą Lietuvoje" bei "Lietuvos sąrašas" kandidatais. Vėliau A. Nakas, R. Borovskis, R. Saldžius ir Š. Puidokas neprisijungė prie „Drąsos kelio“ iškeltų kandidatų protesto akcijos ir neatsisakė neliečiamybės. Vėliau ltvnews. online „aktorėliai“ dasiryto iki to, kad siūlė balsuoti už juos ir nesiūlė balsuoti už Neringą Venskienę. Šiandien, prieš pat antrąjį rikimų turą, A. Nakas gribauskistinio-kubilistinio režimo rupore DELFI (http://www. delfi. lt/news/balsuok2012/naujienos/anakas-vvasiliausko-vadovaujamas-rinkimu-stabas-kenkia-drasos-keliui. d? id=59830495) paskelbė demagoginį, neparemtą jokiais įrodymais, pareiškimą neva tris mėnesius V. Vasiliausko vadovaujamas rinkimų štabas darė viską, kad „Drąsos keliui“ nepasisektų, kad atbaidyti žmones. Šie faktai duoda pagrindą teigti, kad Ekspertai eu nėra „Drąsos kelio“ partijos draugai.

Marta2012-10-24 16:50

Štai jums ir "Juodųjų technologijų " rezultatas - suvedžioti Nako atskleisto "sąmokslo" mankurtai pareitinguos ponaitį Naką iš 40 vietos į pirmąją. O ką jis atskleidė? Kad konservatorių didžiausia paslaptis jog jų lyderiai turi savo nuomonę, kartais skirtingą nei Prezidentė? O gal askleidė, kad VSD seka 80 metų Degutienės močiutę? Tai gal kas nors paaiškintumėte Degutienei, kad mobilūs telefonai ir šiaip šiuolaikiniai telefonai turi begalę funkscijų - kaip automatinis atsiliepimas - kada telefonui net nesuskambėjus jis įsijungia pokalbio rėžimu, konferencinių pokalbių galimybė - kai gali kalbėtis daugiau kai du žmonės iškart. žinoma, kai yra tokie "navarotai" ir jų tiek daug, yra didelė gedimų tikimybė, arba netikslaus veikimo galimybė.

Angelė2012-10-24 15:42

V.V pasirodė ko vertas,,kovokim garbingai ir tt,, - taip seime sėdi tokių,, garbingų kovotojų,,metų metus nieko nepadarančius bailius, o tik pataikaujančius valdžią uzurpavusiems bedvasiams padarams. Šaunuolis NAKAS, ne be reikalo jį tauta reitingavo, o tokie VV prirašė į DK visokių vidutinybių, dėl ko ir gavo mažai balsų.

Tegu traukiasi2012-10-24 14:41

Dėkui Nakui, kad atskleidė valdančiųjų tikrąjį veidą. Jeigu jau tie šviesuoliai nebesusitvarko ir visko bijo tegu traukiasi iš rinkimų, atsikandome jau tokios valdžios. Sekmės rinkimuose Nakui ir Venckiekei

nemokantiems skaityti2012-10-24 14:34

tarp eiluciu pravartu butu vel pradeti nuo ABC sename "Saulutes" elementoriuje. Nieko pries ekspertus Vasiliauskas nepasake, tik dave atkirti ne "ekspertu" pradedamai pries DK smeizto kampanijai, neva cia jie visur "ausu" pridelioje ir klausosi politiku... Iki tiek nusikliedeti "gipskartonkiu" lygyje yra daugiau negu juokinga... Ajai, "violetiniai" jau iseliminavo sauguma, ajai, jau vykdo jo funkcijas... Briedasssssssssssssssssssssssssss....

alfa Kindziulis2012-10-24 14:25

Visi savo vietoje - DK partijai netinka Nako metodai. Nakui netinka partijų metodai; kažkas gali į smirdžius mesti juodulį, kitaip smirdžiai amžinai smirdės. Nakas padarė tai, ko reikėjo, bet partijai nederėjo. Viskas savo vietoje.

elena2012-10-24 12:37

kas ka betriestu balsuosiu uz DK! ir Naka palaikau, BRAVO! gerai, kad DK turi savo nuomone, ir Nakas elgiasi drasiai ir pilietiskai! Butu daugiau tokiu vyru, nebutu Lietuvos valdzioje ir teisesaugoje bei saugume vagiu, melagiu ir prievartautoju.

Antanas2012-10-24 12:24

Man atrodo, kad ir VV biskį pratrydo.

Juozas2012-10-24 10:27

Vinguriavo vinguriavo Degutienė, norėdama atrodyti visiems gera (ir saviems, ir dėl mergaitės susirūpinusiai tautai), ir liko prie suskilusios geldos. Ačiū Nakui, kad atskleidė šios personos tikrąjį veidą. Manau, kad politikoje jai jau nėra vietos. Tad jei dar turi ji bent lašelį savigarbos- tegul atsiima savo kandidatūrą visuose rinkimuose,dar geriau- tegul paragina Naujamiesčio rinkėjus atiduoti savo balsus už drąsesnę kandidatę- p. Neringą. Taip iš dalies išpirks savo kaltę už neveiklumą. O rinkėjai tegul ir patys pamąsto dabar... Sėkmės rinkimuose Nakui ir Venckienei.

valerija2012-10-24 06:25

Pagarba , Nakui daugiau tokiu zmoniu kaip jis. Lietuvoje valdziazmogiai surado termina ,, juodosios technologijos,, Normalioje valstybeje tai butu priimta kaip labai teisingas zurnalisto poelgis, butent taip ir vertinamas, tiesos atskleidimas, jeigu Degutiene pasikviete grupe zmoniu ir atskleide kas vyksta Lietuvoje, tai matomai ir norejo kad vienokiu ar kitokiu budu tai butu paviesinta, matomai kito kelio nebuvo. Nesuprantu kodel DK atsiriboja nuo tiesos atskleidimo ar jie ne tie kurie pasisako uz teisinga Lietuva. Butent teisingai pasirinktas laikas pries rinkimus, kad zmones atsipeiketu, juk pokalbis vyko ne su eiliniu zmogum ir ji girdejo ne vienas, taip kad ta informacija TUREJO buti paskelbta. Pagarba Nakui ir Ekspertams, tai zmones kurie kazka daro del Lietuvos ir DK neturi rodyti baimes ir apsiriboti.

d32012-10-24 05:45

sorry, ant Nako krenta ne deme, buratinu kakuciai

Tadas2012-10-24 05:19

kada šitas mulkis iš nuotraukos baigs mulkint Venskienę ir kitus drąsuolius,Patackai užmesk jam į pasmakre,dar ir tam bankrutuojančiam milijonieriui,bei Pakso kinematografui uždėk.

jo2012-10-24 04:27

Šaunuolis Nakas, padėjo pirmininkei išlįst iš po kaldros!

Tomas J.2012-10-24 03:09

Degutienės partijai parėmus, prezidente tapo toks žmogus, kurio kadrų politika ir Seimo valdančiųjų pagalba teisėsaugą pavertė nusikaltėlių gynimo klanu. Visose stambių finansinių nusikaltimų bylose Generalinė Prokuratūra užsiima vien tik nusikaltėlių dangstymu. Visa tai matyti, suprasti, jaustis viso to dalyviu, steigėju, bendraautoriumi ir nejausti atsakomybės, tylėti - kas gi tai, jei ne bailumas?! Tik drąsių, kovojančių už tiesą žmonių siaurame ratelyje I.Degutienė 2012.3.28 pasakė ką galvoja, bet niekada – prieš kameras, niekada – taip atvirai, kad visi rinkėjai išgirstų ir sužinotų. Sveikinu A.Nako poelgį. Net ir bailų, silpnos dvasios žmogų išvaduoti iš gyvenimo bai-mė-je - geras darbas! Dabar Degutienei jau nėra ko bijoti, dabar tai jau yra vieša, neslapta, ko ji nedrįso pasakyti visiems rinkėjams, nors privalėjo. Bet į valdžią nereikia rinkti žmonių, gyvenančių baimėje. Juk yra drąsių!

kad as2012-10-24 02:35

nematau cia nei juodu technologiju,nei DK atsiribojimo.Gal perskaitykit dar karta ta teksta.ten pasakyta kad juodosios technologijos sisteminiu partiju duona ir kad poliikai neturi kontroliuot ziniasklaidos.Jeigu Degutiene jauciasi apmeluota tegul duoda i teisma -laimes garantuotai :)

mirta2012-10-24 02:22

Viskas cia gerai VV pasake,jie juk partija,o Kubilas Ekspertus. eu sieja su DK. VV ir sako,kad dabar jie yra partija ir negali kistis i ziniasklaida. Ir pabrezia,kad tai nepriklausomas portalas ir jo reikalas ka rasyti. Jie ta pareiskima padare todel,kad nemestu seselio,kad tai DK sumaste,nes taip ir nera. Reikia Naka butinai "paimti" i seima(man ziauriai jis patinka),todel balsuokite Kaune uz kuo daugiau kandidatu. Jam tik mazas zingsnelis(3 isrinkti kandidatai Kaune) ir Nakas seime. Tepadeda,tau Nakai,Dievas.

uu2012-10-24 02:07

Irasas tikras , baltas, tai prie ko cia juodasias technologijas

OldShatterhand2012-10-24 01:59

Viskas cia gerai, neieskokit juodos kates juodam kambaryje... Geriau veliau, negu niekada. Pragalsuociau uz Naka, gaila neturiu galimybes.

to Bet2012-10-24 01:52

kodėl įrašas buvo paskelbtas dabar, Audrius Nakas paaiškino tv laidoje, žr.: tv.lrytas.lt/?id=13509257751350001689

Bet2012-10-24 01:30

kodėl ne kovo mėnesį, Nakai, prieš antrą mergaitės ėmimą? Gal Deimantė dabar būtų laisva... Kodėl tokį laiką pasirinkot?? Juk dabar padedat Degutienei rinkimuose, o ne Neringai. Negi taip supykęs ant Neringos kažko esat? Bet DK pareiškimas dar keistesnis. Kokios čia sapalionės apie teisingus rinkimus ir kt. Patys gi visą laiką aiškinat, kad nėra jokio teisingumo šioje Valstybėje, o dabar, kai tie baisumai viešinami, jūs atsiribojate...

to w2012-10-24 01:28

visa sirdim )

w2012-10-24 01:16

Gal ir nelabai garbingu keliu šis įrašas buvo padarytas, bet pasakykite tada O KĄ DARYTI?? Čia tas pats, kai alkanų vaikų alkanas tėvas eina pas kaimynus vogti duonos, nes "geri" kaimynai patys neduoda. Krikščionybėje toks poelgis net rimta nuodėme nelaikomas. Taigi Nakas visa ta žodžio prasme pavogė Degutienės išpažintį. BET AR BUVO KITAS KELIAS PAPASAKOTI VISKĄ TAUTAI TAIP, KAD JI PATIKĖTŲ? Gal ir buvo, bet Nakas tuo metu to kito kelio nematė. Mes gavome duonos, t. y. TIESOS riekelę, džiaukimės ir dėkokime. O Drąsos kelias kitaip ir negalėjo pasielgti, tik atvirai pareikšti, kad nepritaria negarbingiems veiksmams. Šiuo atveju ant Nako krenta šiokia tokia juoda dėmė, bet ar jis nežinojo, kad taip bus? Žinojo. Bet net ir žinodamas vis tiek paviešino tą įrašą. Vadinasi pasiaukojo. Daugiau tokių žmonių. Ir tie kas tiki melskimės už jo saugumą, nes juodieji kardinolai mielai jį ant laužo iščirškintų.

//2012-10-24 01:01

Ko jus cia pykstate.Partija atsiriboja ne nuo Nako,o nuo straipsniu,kuriuos raso ekspertai eu.Nakas yra zurnalistas ir jis raso,ka nori.Partija neturi teises kistis.Tad taip i turi buti

manau2012-10-24 00:48

kad Degutiene visa tai papasakojo tikedamasi,kad papuls i viesuma,nes pati tai paskelbti neisdriso.

manau, kad VV pareiskimas2012-10-24 00:46

atriboja DK partija nuo galimo Kubiliaus mesto kaltinimo ar santazo - o, nebalsuokite uz Dk, matote, kokie jie nesvarus. VV pareiskia tik zurnalistkos etikos kodekso punkta, nebutinai ji taikydamas ekspertams. Ekspertai nera paskelbe, kad jie yra DK partijos websit'as, todel ir vieni, ir kiti laisvi nuo isipareigojimu. Irasa buvo galima paskelbti ir anksciau, tiketina, kad jo skelbima issauke nesvarios juodosios rinkimu technologijos, todel reikejo tautai dar karta parodyti kas vyksta Lietuvos viduje. O rezultatus jau matome- darbo parcija ir exkomunistai priekyje. I. degutienei reikia paciai viesinti negeroves ne ,,saujelei draugu", bet kalbeti viesai per TV ir pan. Tada jai butu daugiau pagarbos, o dabar - eilinis papurkstavimas ir nieko daugiau. Jei taip sunku ir sudetinga -nebereiktu dalyvauti rinkimuose - ateis gal nesugede ar maziau sugede zmones is DK. Gal nuveiks daugiau. Tokiai Degutienei, jei ji butu buvus protinga, nereikejo balsuoti uz Venckienes suemima. Tai deme pirmininkes biografijoje, beje, ir konkurencijos baime. Seime Degutiene butu turejusi tvirta teisininke, o sedbara, kuri ekspertai ivardijo ,,NIEKSU". Labai gerai, kad irasus isgirdome - tai tik patvirtino musu nuojautas.

59KOMENTARUI2012-10-24 00:39

DRASOS KELIAS POLITINE PARTIJA IR TURITE ISISAVINTI TAI...IR KAD JI PRIVALO DARYTI PAREISKIMUS...JI ISSAKO SAVO POZOCIJA DEL EKSPERTU EU ,KAD JI NEDARO JOKIOS ITAKOS SIOS SVETAINES TURINIU IR T.T.

LIŪDNA2012-10-24 00:27

BALSAVAU UŽ DK, TURĖJAU VILTĮ, KAD... BET JIE IŠEINA, DAR NEATĖJĘ... LABAI GAILA. LABAI. MAŽIAU TAŠKYTŲSI VISOKIAIS PAREIŠKIMAIS. KAD IR DĖL KUOLIO INSTITUTO MILIJONŲ-BUVO NE LAIKU IR NE VIETOJE. KAIP SAKOMA, TIŠIE JIEDIEŠ-DALŠE BŪDIEŠ. NESUPRANTU, KAS TEN TAS NESĄMONIŲ MODERATORIUS... BET KAŽKAS LABAI MEISTRIŠKAI VELIA VELTINĮ... JEI P. NERINGA NEATSIKVOŠĖS- NEBUS GERAI NIEKAM. P. NAKAS PADARĖ DARBĄ, KURIAM NE BET KAS RYŽTŲSI. MANOTE, TAI NEPAVOJINGA?

Tskant...2012-10-24 00:25

Labai keista - na, kodėl reikia atsiriboti nuo žmonių, kurie paviešina patyliukais skelbiamas tiesas apie niekšingą veiklą aukštuosiuose valdžios sluoksniuose.Kodėl ponui Vasilauskui tai nepatinka? O atrodė, kad jis nusistatęs prieš nusikalstamą mafijinį-pedofilinį klaną.Tskant, tenka tik apgailestauti...

antanas2012-10-23 23:55

Lietuvoje kol kas vienintelis portalas, kuris nenupirktas oligarchų, nebijantis valstybininkų, kuriame galima gėrėtis teisingais straipsniais, demaskuojančiais aukščiausius valdžios pareigūnus, politikus. Turime būti dėkingi A.Nakui, R.Barovskiui, R.Kalinauskaitei ir kt., kurie skleidžia tiesą, kaip šviesą.

Modestas2012-10-23 23:49

Siaip... balsavau rinkimuose uz Audriu Naka ir visus pazystamus agitavau... ir vel balsuociau. Drasos kelias tik seselis pries ekspertus ir kas sako, kad ekspertai and DK bangos iskilo turiu pasakyti kad yra priesingai. O del juoduju technologiju - tai cia negalima butu to pavadinti juodosiom technologijom. Irasys darytas viesoje vietoje su viesu asmeniu (seimo nariu). Juodosiom technologijom naudojasi tik valstybes isdavikai ir kiti "departamentai".

NERINGAI VENSKIENEI2012-10-23 23:11

ATSIRIBOKIT NUO V.VASILIAUSKO , MATULEVICIAUS, PAMATYSIT KAIP TURESIT BEDU, NEUZKALKNU PO RINKIMU PAAISKES, KUR JIE BUVO ANKSCIAU???????? IR NEKALTINKIT GERB. A.NAKO. NAKAS SAUNUOLIS , BALSUOSIM TIK DEL JO

siaulietis2012-10-23 23:10

DK sarase Naka ir Borovski keliau i pirmasias vietas. Todel sis DK pareiskimas man nesuprantamas. Nematau jokiu juoduju technologiju pilietiskame Nako zingsnyje.

Realu2012-10-23 23:01

Kad II rinkimų rate konservatoriai panaudos slaptas technologijas. Matyt neveltui ŽINOVAI siūlo spausdinti balsavimo biuletenius ant specialaus šifruoto popieriaus

siulau2012-10-23 22:59

Boikotuoti rinkimus, parplėšiant biuletenius. Viena pusę įmesti į balsadėžę, kitą pasilikti sau. Taip, surinkus antrasias b.b. puses, būtu galima susiskaičiuti kiek yra nepatenkintųjų sistema

Ramiai2012-10-23 22:56

Nepanikuokite, pilieciai. DK pozicija yra politiskai korektiska ir kitokia nelabai galetu buti, likus savaitei iki rinkimu.

tikiu2012-10-23 22:55

kad Nakui dar yra sansas ateiti i seima.

Kaip visada2012-10-23 22:35

jokių padorumo principų nesilaikantys politikai a la kubilius nekalba apie siaubingą esmę- valstybės užvaldymą, o skeryčiojasi dėl to, kad ta informacija paviešinta. Dvaro žiniasklaida suprato užuominą ir atitinkamai sustato akcentus. Jei ne Ekspertai, visuomenė jau būtų galutinai apkvailinta.

DK pozicija teisinga2012-10-23 22:31

juolab jie nesako, kad palaiko Degutienės veidmainystę. Kalba apie tai, kad DK nėra ekspertai.eu, nes panašu, kad ne kožnam tai suvokiama. Reikėtų suvokti, kad Nako pilietinė pozicija visada buvo tokia ir čia jis nekeičia savo nuomonės ir elgiasi visai teisingai.

juza2012-10-23 22:27

Klausimai konservatorių ištikimajam gerbėjui Pikasui:" Galima tik paklausti, kaip čia atsitiko, kad per ketverius konservatorių valdymo metus teisėsauga taip ir neišsprendė elementarios bylos, kurioje V. Uspaskich'o partija kaltinama juodąja buhalterija? Kodėl per konservatorių valdymo laikotarpį nebuvo išspręsta nė viena rezonansinė byla? Kodėl konservatoriai net nebando paneigti galimybės dėl valdžios derėtis su V. Uspaskich'u? Padori partija ir padorūs žmonės rankos jam nepaduotų. Nėra malonu, kad Andrius Kubilius dėl valdžios eitų su bet kuo, kaip ir I. Degutienė. Šlykštu pripažinti, tačiau partija, labiausiai rėkianti apie grėsmes iš Rusijos ir nuolat save įvardijanti vienintele patriotine jėga, yra labiausiai prorusiška partija. Man tai labai nemalonu ir bjauru. Mane, kaip paprastą pilietį, šioje situacijoje ypač glumina net ne tai, ką pasakė Seimo pirmininkė – juk ji nepasakė nieko naujo ir kalbėjo pakankamai švelniai. Labiausiai glumina tai, kad konservatoriai ir dabar net nebando kalbėti apie esmę – kodėl valstybė, dar išlaikiusi Lietuvos vardą, yra užvaldyta mafijinių struktūrų, ir ką reikėtų daryti, kad iš šios baisios pelkės išbristume. Konservatoriai ir vėl bando visą šį reikalą paversti eiliniu nereikšmingu politiniu skandalėliu… Jie ir vėl net nebando kelti klausimo, kokių veiksmų mums visiems, gyvenantiems šiame žemės lopinėlyje, reikėtų skubiai imtis? "Pacitavau Š. Puidoko klausimus,nes jie puikiai suformuluoti. Laukiam atsakymo.

Povilas2012-10-23 22:26

Melo karalystėje žybtelėjo tiesoso žaibas. Daugeliui - šokas. Kaip galėjo! Kodėl išplepėjo! Juodosios technologijos! Bet yra ir nešokiruotų. Tie paprasčiausiai sužinojo teisybę. Tikisi ir ateityje to pačio. Tai kurie normalūs?

to Pikasas2012-10-23 22:24

Konservatorius Landzbergis uzstojo Venckiene,o konservatoriai Sedbaras ir Jurkevicius KGB stiliumi sparde negailedami..

as2012-10-23 22:21

zinau atvejį, kai vaikai žiemą leisdavosi nuo kalniuko ant upės su rogutėmis. Viena maža mergaitė nusileido ir tada įlūžo ledas, o mergaitė su rogutėmis palindo po ledu. Kiti vaikai išsibėgiojo ir niekas iš baimės nepasakė, nepranešė suaugusiems kas atsitiko... Panašiai "protingieji" nori, kad būtų elgiamasi ir šiuo atveju. Degutienė pasakė baisius dalykus, bet visi išsibėgiojo, iš baimės tylėjo, o Nakas išdrįso ir pasakė, kad yra didelis pavojus. Kaip dar tie bailiai jį drįsta kaltinti, juodinti? Bet neprilips. Nakas bus įvertintas ir kuo toliau - tuo labiau. Pamatysite. Pagarba šaunuoliui Nakui. Mes su juo!

RH2012-10-23 22:14

Gaila kad "Drasos kelias" susirupino Degutenes konfuzu..Degutiene neatsiribojo nuo smurto Garliavoje,neatsiribojo nuo savo proteze Ziobenes,jai buvo visiskai nusispjauti i zmones kurie patire teisesaugos patycias..Kodel taip praskydo Vasiliauskas??Gal galima ateites koalicija su Degutiene,Kubilium ir Jurkrvicium sapnuojasi??

pastebėjimas2012-10-23 22:12

Atsiprasau, bet man regis, kad tai tiesa dienos sviesoje, o ne santazas. Ko mes bijome????

S.V.2012-10-23 22:08

Ok, kalbam realiai, jai mano akyse tai padarė Nakas, o niekas to nenuneigs ir tai yra faktas, kur ir jis pats pripažįsta, vadinasi tai yra faktas. Jei aš užeinu į http://www. dkpartija. lt/ tinklapį ir perskaitau paskutinį "Drąsos kelio" rinkimų štabo pranešimą, tai pripažįstu kaip DK partijos poziciją, apie tą pati kalbama ir http://ltvnews. online:3000/ straipsnyje - “Drąsos kelio” rinkimų štabas pasmerkė juodąsias technologijas. Aplamai, kokios gali būti juodosios technologijos, jei Petras pavogė pinigus ir tai prisipažįstą, bei pasako, kur ir kaip paslepia, o aš tai įrašau jam nežinant, tai paviešinu, tai ar čia yra juodosios technologijos. Ar juodosios technologijos yra juo pačio melas, kad čia jis nieko dietas. Yra komunikavimas, informacijos gavimas ir skleidimas ir nieko daugiau. Visa kita prasimanymas bestuburiams avinams.

Pikasas2012-10-23 21:34

PAMĄSTYKIME APIE DAR KAI KĄ "Dvikovos vienmandatėse (I): ar „Drąsos kelias“ sujauks konservatorių kortas?" (pas"delfistus") KOMENTARAS Vis labiau įkyrus, jei taip galima išsireikšti, tampa VDU profesorius Lauras Bielinis. Kartais jį pavadinu "lopatologu" ne todėl, kad asmeniškai norėčiau jį kaip nors pažeminti. Jis tokį vertinimą išprovokuoja pats visa savo vieša politologine raiška. Pradėjęs nuo lietuviškų "hegemono" palikuonių visaip persivadinusių socialdemokratų garbinimo. Siūlė jiems visokius patarimus kaip imti valdžią. Teko pipirų ir prezidentei Daliai Grybauskaitei, kad ji tos valdžios kairiesiems "ant lėkštutės su paauksuotais krašteliais" nepadėjo. Pagaliau gal suvokė, kad be "burokinių" darbiečių ir paksoidų darinių socdemams neapsieiti. JIs dabar jau gerai žinomą LSDP - DP ir TT "trojką į monolitą pradėjo lydyti dar tada, kai apie jokius šių tarpusavio koalicinius susityarimus net girdėti nesigirdėjo. Tuo pačiu L. Bielinis sudėjo visas savo pastangas ir išmintį, kad kairiųjų oponentai būtų suskaldyti ir susilpninti. Nuolat puolami konservatoriai, nepagailima liberalsąjūdiečių. Pamatęs kaip kuriasi ir stiprėja "Drąsos kelio" partija šis politologas matomai gerokai išsigando, kad tai gali būti rimtas pastiprinimas dešinei TS LKD partijai. Pezėjo jis tada, kad "Drąsos kelio" politinė partija nebus registruota Teisingumo ministerijoje, vėliau, kad ji tikrai neperžengs 5 procentų Seimo barjero. Dabar jis jau aiškina, kad drąsiečiams "reikia pasitempti:) Politologas turi vilčių, kad bent kelias vietas pavyks jiems atimti iš pačio didžiausio neokomunistinių grupuočių priešininko - TS LKD partijos. Pačių "Drąsos kelio" kandidatų patekimo į Seimą jis jau nebijo, nes pastaruoju metu pastebimas aiškus N. Venckienės ir jos aplinkos blaškymasis. O ir ta jau išrinkta aplinka tapo toks keistas "margutis", kad stalo juo nepapuoši. Kai kas jau netgi ragina N. Venckienę kuo skubiau prisiklijuoti prie "trojkos" ir savo "teisinį imunitetą" tokiu būdu išsaugoti. Tai ko tada L. Bieliniui tokios komandos bijoti, kai ji gal net neturės tvirtos galimybės dirbti ne tik pozicijoje, bet ir opozicijoje? Sunku net atspėti su kuo N. Venckienė nori bendradarbiauti? Pati viešai pasirinko "Tvarkos ir teisingumo" partiją, kaip politiškai patikimiausią, kiti komandos nariai tai vertina atsargiau. "Drąsos kelio" reklaminiame paksoidines tradicijas puoselėjančiame "Laisvo laikraščio" veltui dalinamame numeryje po "Drąsos kelio" kandidatų puslapių seka šlykštus paskvilis apie profesorių Vytautą Landsbergį. O juk būtent jis nuosekliai ragino teisėsaugą sąžiningai tirti pedofilijos ir žudynių skandalą , bei užsistojo abi mergaites ir vienos globėją - teisėją Neringą Venckienę. Paskvilyje putoja toks kagėbistas V. Gulbinas, "nebūnantys buvę" A. Paleckis(... saviškiai šaudė į savus") ir A. Butkevičius (kurpęs V. L. skolos raštelį cypėje), A. Terleckas (kuris vietoj karcerio ilsėdavosi namuose). Žinoma, būtinai prisimenamas ir buvusio "stribo" V. Petkevičiaus "Durnių laivas". Vienžo - susirašė visa tokio specifinio "laivo komanda". Tai apie kokias konservatorių kortas kalbama ir kas jas nori dalinti ar jaukti? Gali būti, kad S. Stoma laimės. Ar koks, taip pat buvęs konservatorius V. Dručkus. Jei taip įvyktų tai jie ir neblogas papildymas iš sąrašo eilės gali nulemti DK pokrypį į dešinę. Kad ir koks didelis gudruolis būtų V. Matulevičius, jam tektų sparnus kuriam laikui suglausti. Suspėjo tik R. Pakso filmui "Pilotas" scenarijų parašyt. Drąsiečiai milijono nepasiūlė. Tiek neturėjo, o riebūs rėmėjai tik Rytuose "veisiasi"...

,2012-10-23 21:30

Prašau atkreipti dėmesį, kad A.Nako portalas skelbia jį patį smerkiančią informaciją. Tai labai sąžininga.

Ir dar2012-10-23 21:05

Jus neziurekit kaip tai padaryta jus klausykit ka sneka aukstas pareigunas...Kitoje salyje cia didelis skandalas butu o cia aptarineja etiska ar ne etiska tai..nu apsurdas.

pakilo2012-10-23 21:00

bangos ne toj vietoj kur turejo. Cia sklaidytis, atsiriboti, issizadeti ir daryti pranesimus turejo Gegutiene-Zombiene. O Nakas tik paviesino vieso asmens nuomone, pareiksta viesoje vietoje.

34komentarui2012-10-23 21:00

butent! teisingai parasete..o zmones nesuprasdami ir neisigilindami tuoj puola smerkti tiek DK tiek Naka.

to 262012-10-23 20:57

:))))))) Net nėra jokių abejonių, čia viskas aišku. Bet juokinga ir pikta ką tas vaikas Ulevičius pridirbo - visiška Darbo partijos reabilitacija ir didelė abejonė dėl rinkimų klastojimo - tokia dabar daugumos nuomonė.

rinkeja lt piliete2012-10-23 20:57

NORMALIAI VASILIAUSKAS KOMENTUOJA, PAAISKINDAMAS SITUACIJA. JUK JIS NESMERKIA NAKO. kiekvienas gali elgtis kaip jam atrodo geriau vardan bendro tikslo.visi saunuoliai -- pirmyn i rinkimus tik uz DRASOS KELIO remiamus kandidatus. UZ NAKA. UZ VENCKIENE. ir t.t.

S.V.2012-10-23 20:56

Kada šalia tave guli bomba, esi tu ir bomba, tavo išminavimo vaisius yra - arba pergalė, arba visiška pražūtis. Ar tada tu žiūrėsi į etiškumą, subordinacijos, politinį korektiškumą, teisiškumą, ar darysi viską, kad išgyventi. Manau antra, nes tau ne tik reikia išgyventi, bet ir apsaugoti kitus nuo žūties. Visa kita tėra žodžio žaimas, arba kova, arba prisitaikymas ir susitaikymas, kuris kainoja brangiai. Jei kalba buvo apie valstybėje esamas blogybes, o niekas net nebandė to nuginčyti. Tai koks čia gali būti žaidimas, jo įvardinimas, jau pats faktas, kad tai nėra blogis, įvardijami dalykai, su kuriais vargiai ar kas realiai drįstu susitaikyti. Bet to nesupras tie, kas nežiurėjo mirties drakonui į nasrus. Ten blefuoti ir žaisti neįmanoma. Kalbėti apie vėją, naudotis ryžto efektais, drąsiai moka visi, o kaip apie savo marškinius, tai marškinių gaila labiausiai, juk jie tavo. --- O dėl Nako tylėjimo, jis rinkimus pralošė, dabar tai nepavadinsi, kad jis tai paviešino siekdamas prieš rinkimus sau dividendų.

Keista,2012-10-23 20:53

kad Kubilius postrigauja apie kazkokias juodasias technologijas, o ne apie pasisakymo turini, lyg jo visai nebutu !? Is sono ziurint atrodo labai kvailai, kai meginama nukreipti demesi kazkur i lankas. Gal reiketu protestuoti, kad tai ne Pirmininkes balsas, kad to is vis negalejo buti, kad visi labai draugiski ir t.t. ?

skorpionas2012-10-23 20:29

Pilnai pritariu “Drąsos kelio” rinkimų štabo pranešimui spaudai. Mano manymu, pokalbio su Degutiene įrašas turėjo būti paviešintas iš karto, o rinkimų metu galima buvo pakartotinai jį skelbti. Antrame rikimų ture pasakykime prasmirdusiems konservatoriams, liberalams-rinkimų klastotojams, melagiams, genocido vykdytojams, Snoro plėšikams, gegužės 17-osios pogromo Garliavoje organizatoriams, oligarchų globėjams NE!

rita2012-10-23 20:19

"svetainė ltvnews. online yra nepriklausoma, savo tradicijas ir veiklos būdus turinti savita žiniasklaidos priemonė, kurią tiesiogiai sieti su „Drąsos kelio“ politine partija yra nekorektiška. DK nedaro ir negali daryti jokios įtakos šios svetainės turiniui, nieko nežino apie jos finansavimą ir savininkus " -sitoj vietoj ekspertu toks pareiskimas nei kiek neturetu uzgauti ar stebinti,juk siam portale esu skaicius-"mes nesam DK partijos ruporas,esam savarankiski". Kita vertus,kas liecia paties iraso turini,tai cia kaip Snoro reikaluose-svarbu ne snoro aferos esme,bet kas nutekino info! Tik manes kazkaip neitikina-kodel laukta puse metu. argi sakykim tokiam irasui paviesinti geguzes 17d. nebuvo rimtesnis pretekstas,nei degutes nufotoshopintas "viskas gerai,koncervu deka LT iveike krize,rinkit mane" ???

Poli2012-10-23 20:05

Pagarba Nakui. Kiek gi galima viską slėpti??? reikia, kad tauta žinotų, kas darosi valstybėje!!!

Gilė2012-10-23 20:00

Juodosios technologijos ir pilkieji kardinolai savo padarė, suskaldė atgimimo bangą. Suprantu ir palaikau Naką, jis už Lietuvą o ne už pinkles. Kalbėkime tiesis ir šviesiai. Žmonės turi žinoti kas yra kas. Labai nusivyliau vasiliausku ir matulevičium.

Skonis2012-10-23 19:58

Jeigu Nakas padarė taip , kaip ir turėjo padaryti, tai ko čia dabar visi pradėjote vemti?Gėda.Negi jums labiau patinka pedofiliniu kremu pradvisusios teisėsaugos ir Degutienės veidmainiavimas?Na, tai skanaus, tik po to nesispjaudykite...

Britannia2012-10-23 19:57

Vasiliauskas jau seniau pastebejo, kokios ausys uz visokiu naku/borawskiu kyso:D Pakartosiu, ka rasiau anksciau: Esu istikines, kad ekspertai yra saugumo projektas, jei klystu, as suvalgysiu savo kepure:)

NUOMONE2012-10-23 19:50

zmones kazkaip keistai komentuoja ....isigilinkite truputi daugiau nepuole smerkti tuoj pat tiek DK,tiek Naka...

ome2012-10-23 19:40

Tegu Kubilius aiskiai ivardina kas tos juodos technologijos.

Steponas2012-10-23 19:34

Pareiškimas keistas, kvepia naivumu ir nusižengusio neklaužados sindromu. Teiginys, kad ekspertus „tiesiogiai sieti su „Drąsos kelio“ politine partija yra nekorektiška“ , iš tiesų yra daugiau nei nekorektiškas ir demonstruoja štabo vadovybės politinį infantilumą. Nepaisant to, visi, kas dar neprarado ryžto kovoti už Teisę, Tiesą ir Teisingumą, privalomai turėtų balsuoti už Drąsos Kelio remiamus kandidatus. Jauniems politikams turime suteikti pakankamą kreditą neesminėms klaidoms. Jos nėra mirtinos ar nedovanotinos. Mano nuomone, Audrius Nakas privalo tapti Seimo nariu. Neprarandu vilties, kad bendrai dirbdami Drąsos kelio frakcijos nariai suras jėgų perlipti per savo ambicijų tvoras ir sudarys tvirtą komandą svarbiausiam tikslui pasiekti – apginti Valstybę nuo bandančiųjų ją užvaldyti klanų, grupuočių ir piktavalių. Nenusiminkime paslydę ant banano žievės. Sėkmės ir stiprybės kovojantiems už TTT

Aisku seniai2012-10-23 19:29

Kad Lietuva yra Rusijos "trojos arklys" i Europos sajunga. Darbas jau padarytas, jau Uspaskichas sedi ten, ir toliau kisa savo rankas ir kojas, kol musu "kunigaikstukai" riejasi. Lietuva tokiu budu buvo parduota ir prarasta jau ne karta.

Trigrasis2012-10-23 19:27

Sis pareiskimas yra teisingas bei gerbtinas zingsnis is DK stabo puses. Taip pat pliusas ir ekspertams eu, kad paskelbe si DK pareiskima. Kalbant apie pacio pokalbio su Degutiene iraso paviesinimo momenta, mano manymu, yra gerokai paveluota (valstybes uzvaldymas tik dar labiau sustiprejo per ta laika, liberalcentristai igyvendino savo juodus sumanymus, o Kubilius nebeatsilaike ir buvo priverstas jiems nusileisti).

sigitas Martinavcius2012-10-23 19:14

Ekspertai pasidarė kaip Lietrytis trina komentarus ir samdo komentatorius.Na jau gėda

Rūkas2012-10-23 19:12

Atsiriboja, bet Nakas nuo DK sąrašo nėra atribotas :). Visame tame triukšme kalčiausia Degutienė (kad kalbėjo) ir Nakas (kad įrašė ir paskelbė). Visa kita yra gerai. Galėtų bent viena partija parodyti kažkiek vienybės. Nakas puikiai renka rinkėjų balsus, bet įspūdis toks, kad DK ne visi balsai tinka. Nugrūdo jį į sąrašo apačią, bet jis kaip plūduras vis tiek iškilo. Turbūt naudoja kokias nors technologijas :). Apskritai DK trukdo tas maksimalistinis ėjimas vienmandatėse prieš žinomus konservatorius. Tai savo galimybių pervertinimas. Protingiau strateguojant buvo galima išpešti daugiau mandatų. Tada opozicijoje padirbus, sukaupus patirties, kituose rinkimuose tikėtis pasiekti dar daugiau. Ir kaip partijai reikėtų atsikratyti "vienos problemos/bylos" įvaizdžio. Tai atbaido daug rinkėjų. Linkiu įrodyti, kad DK yra šis tas daugiau nei Valinsko partija, kuri susiskaidė, išsilakstė ir išnyko.

Mix2012-10-23 19:10

Įsigilinkite į pareiškimo turinį ir esmę, o po to komentuokite. Išeina kaip tame posakyje "Kalba apie batus, atsako apie ratus". Niekas čia ekspertų.eu ,o tuo pačiu ir p. Nako nekritikuoja ir nuo jo neatsiriboja. Reikia mąstyti.

petka2012-10-23 18:57

ar rinkimu stabui vadovauja ir sprendimus priimineja tik vienas pats Val.Vasiljevicius, ar dar kas nors, kaip ten yra?? ;)

VARGAS DK2012-10-23 18:56

kai visas vadžias atidavė pliurpalui vasiliauskui.

nepartinis2012-10-23 18:55

tokie kaip vasiliauskas tai visai nereikalingi DK jie juk zurnalistai su matulevicium ir labai daug prisiplakeliu, kur jie buvo anksciau kol nebuvo ikurta si partija, stovejo po medziu , o dabar dar nori apjuodinti GARBINGA LIETUVOS PILIETI A. NAKA, TAI TIK SAVE APJUODINOT.

Pritariu,2012-10-23 18:50

kad verta antrame ture balsuoti už DK kandidatus ir sudaryti galimybę tapti seimo nariu p.Nakui.

Pritariu Daliai2012-10-23 18:49

nejaugi DK rinkimų štabas nesuvokia, kad su tokiais epitetų prifarširuotais pareiškimais tik kenkia pačiai partijai ir vienmandatėje į antrąjį turą išėjusiems žmonėms? Jie ką - nemato A. Nako ir kitų Ekspertų populiarumo? DK sąrašo reitingavimo rezultatai rinkimuose geriausiai atskleidžia, kuo žmonės labiau pasitiki. Galbūt iš tiesų partijos viršūnėlei nebereikia naujų DK atstovų seime? Svarbu tik tai, kad jie patys jau išrinkti? Labai nesinori tuo patikėti...

Vitalijus2012-10-23 18:49

VSD ir GP labai bijo Nako!,nes sis zmogus tiesiai sviesiai ivardijo,kad GP yra nusikalteliu istva!Todel,uzslaptinti "zmogeliukai" ir "patarineja" N.Venckienei!Manau,kad reiketu greitai isriskinti situos nieksus!

taip2012-10-23 18:47

Esate šaunuoliai Ekspertai! Gerbiu Jus už drąsą ir tiesos sakymą. O tokiems DK nariams, kaip Vasiliauskas, Martinavičius - gėda. Nakas, Boravskis, Drungytė turėtų būti seime, o ne visokie bailiai ir padlaižiai.

Klausimas2012-10-23 18:41

??? Kam ištikrūjų tarnauja ekspertai???

Zenonas2012-10-23 18:40

O kokios čia "juodosios technologijos", jeigu tai yra tiesa? Gal buvo tik negarbingas informacijos pateikimo būdas pačiame rinkimų įkarštyje. Bet iš kitos pusės kiek valdančiųjų propagandistai ant DK partijos "šunų pakorė", tai toks paviešinimas buvo beveik natūrali reakcija. Bet iš kitos pusės ir vėl gaunasi: drakono nebėra, tegyvuoja drakonas a la A. Paulauskas. Pagarbiai

ruta2012-10-23 18:40

Palaikome ekspertai.eu , linkime stiprybes , Tauta nugales !

Nesuprantu2012-10-23 18:39

Nu kam dabar reikėjo Vasiliauskui daryti tokius pranešimus, ką tas duoda gero, niekaip negaliu suprasti. Tik dar vieną susipriešinimą, kuris neatneš naudos nei DK, nei Lietuvos žmonėms. Juk Degutienė šnekėjo, visi girdėjo jos pasisakymą. O teisintis prieš kažkokį moralinį degradą Kubilių, tikrai nėra reikalo, už tai DK jis vis tiek nepamils.

Dalia2012-10-23 18:38

Tokie kaip Sigitas Martinavicius ir pakiso koja DK. Jei nebutu atsirade sarasuose tokiu "geradariu" kaip sigitai ir petroniai butu visiskai kitas balsavimo rezultatas.Gali dergti kiek nori ,sigitai,ekspertus,tavim tikrai niekas netiki...gali eit ramiai ilsetis,pamatei savo akimis,kad tokiems sigitams niekas balsu neduoda......

Sad2012-10-23 18:38

Kas ten taip kirsina DK su ekspertai eu,man jau pradeda nepatikti Vasiliauskas,Gylis ir intrigantas Matulevicius

Dalia2012-10-23 18:33

Noriu,kad DK laimetu vienmandatese ,bet ne del DK ,bet kad seime butu Nakas ir Boravskis.Nu labai noriu....pagadintu jie kraujo musu ponams .Sekmes Jums ,drasus vaikinai!

sigitas Martinavicius2012-10-23 18:30

Perspėjau, kad ekspertai parsidave.Ne visada gražiai rašantis yra geras, kaip gorene su karštu komentaru

manau yra šitaip:2012-10-23 18:28

ekspertai.eu neabejingi blogiui. Blogį galima išoperuoti sakant tiesą. Ekspertai tarnauja Lietuvai.

gytis2012-10-23 18:21

valio draugai :)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi