Lietuvos valdžia jau 2015 m. pasišovė bet kokia kaina įsivesti eurą.

Premjeras Algirdas Butkevičius net pareiškė atsistatydinsiąs, jei to padaryti nepavyks. Tačiau ekonomistas, žurnalistas, diplomatas, politinis veikėjas, Nepriklausomos valstybės atkūrimo akto signataras Valdemaras Katkus teigia, kad valstybė dar nėra pajėgi keisti šalies valiutos į europinę.

Nors jis pats nėra prieš eurą, tačiau mąsto realistiškai – Lietuvos ekonomika dar neatsigavo po krizės, todėl nauji įsipareigojimai Europos Sąjungai gali būti nepakeliami.

- J ūs nesate euro šalininkas, kokios to priežastys?

- Aš esu realistas, nei šalininkas, nei nešalininkas.

- Valdžia jau galutinai užsimojo 2015 m. eurą įvesti, ką apie tai manote?

- Aš manau, kad tai yra per ankstyvas dalykas todėl, kad Lietuvos biudžetas dar yra pokriziniame laikotarpyje ir ekonomika neatsikūrė iki tokio lygio, kad galėtų pati prisiimti papildomus įsipareigojimus prieš euro zoną – įnešti vieną milijardą į akcinį kapitalą ir prisiimti 8,5 milijardo įsipareigojimus pagal euro stabilizacijos fondo poreikius ateityje, jeigu krizė gilėtų. Mano pagrindinis argumentas – kad Lietuvos ūkio pečiai yra per silpni, kaip ir gyventojų.

- Lietuva dar n ėra pasiruošusi euro įvedimui?

- Šiuo metu yra per didelė apkrova ekonomikai.

- Ar tur ėtų būti rengiamas referendumas dėl euro įvedimo?

- Čia jau nuspręs politikai. Mes turime švedišką ir danišką kelią, kur politinės partijos konsensusu sutarė, kad tai yra labai svarbu, dėl to reikia atsiklausti savo piliečių.

Tai vienas kelias. O kitas kelias – kur politikai mano, kad piliečių nuomonė nesvarbi, pavyzdžiui, kaip Estijoje arba Latvijoje.

Šiuo metu gyventojai turi savo nuomonę, politikai savo, tačiau pastarųjų rankose yra politinė galia, kad referendumą arba sustabdytų, arba leistų jam įvykti.

- Valdantieji teigia, kad įtikins žmones, jog euras yra reikalingas valstybei, o premjeras A. Butkevičius, kaip ekonomistas, nesupranta, kodėl euras pristatomas kaip kažkoks baubas. Kodėl valdžiai taip reikia euro įvedimo?

- Aš tokiomis kategorijomis nemąstau – nei baubas, nei nebaubas. Tik priminsiu, kad prieš 13 mėnesių, maždaug kai prasidėjo visas euro projekto pristatymas, jis buvo kaip švariausias propagandinis projektas.

Valdžia neturėjo jokio, net elementariausio, paskaičiavimo, tikro supratimo, kad euro zona jau yra nebe ta arba yra gerokai pasikeitusi po 2007 – 2008 metų krizės. Atsirado visiškai naujos institucijos, tokios, kaip Euro stabilizavimo fondas, kuris yra ir už Mastrichto susitarimo ribų, ir už Lietuvos sutarties su ES ribų.

Šios naujos institucijos yra brangiai kainuojančios ir tai reikėjo įvertinti. Galima sakyti, kad euro projektas Lietuvoje prasidėjo kaip euro populistinis projektas.

Tik maždaug spalio mėnesį atsirado pirmasis oficialus paprastas skaičiavimas iš Lietuvos banko. Tiesiog valdžia pastatė ve žimą prieš arklį , užuot pradėjusi nuo aiškinimosi, kas įvyko euro zonoje, kaip ji pasikeitė po krizės, kaip pasikeitė Lietuva. Reikėjo įsivertinti savo pajėgumus ir tada pradėti šitą diskusiją. Ji prasidėjo neprofesionaliai, mane, kaip profesionalą, tai nustebino.

- Kalbama, kad pensijas b ūtų galima grąžinti per metus, o ne per trejus, kaip dabar žadama padaryti, ir eurą būtų galima kuriam laikui atidėti...

- Grįžtame prie to, kad Lietuvos biudžetas yra krizinis, nes jis šiuo metu yra nepajėgus atsiskaityti su pensininkais, nesugeba atkurti atlyginimų ne tik aukščiausiems šalies pareigūnams, bet ir kultūros darbuotojams, mokytojams ir kitiems viešojo sektoriaus atstovams. Biudžetas yra vis dar krizinis, jis nepajėgus įvykdyti įsipareigojimų savo gyventojams ir savo darbuotojams.

Tad užsikrauti papildomą naštą, tą milijardą, kurį Lietuva turės įnešti į akcinį kapitalą, jį teks skolintis, kaip tai darė Estija. Pasiskolinę paskui dar mokėsime ir palūkanas.

D e facto , jeigu sudėtume visus vyriausybės įsipareigojimus, tai ji neatitiktų to vienintelio Mastrichto kriterijaus, kad šalies biudžeto deficitas negali viršyti 3 procentų BVP. Tai ir viskas.

Lietuva dar nėra išėjusi iš krizės. Nors, žiūrint pagal augimo rodiklį, bendrąjį vidaus produktą (BVP), kuriuo galima matuoti ekonomikos augimą, aktyvumas atsikūrė, tačiau jis nieko nesako nei apie gerovę, nei apie tvarumą.

Niekas šalies žmonių gerovės BVP nematuoja. Nedarbo lygis vis dar yra didelis ir neaišku, kada atsikurs.

Paprastai kalbant, Lietuvos ūkis yra po ilgos ligos atsigaunantis ligonis, kuriam sakoma: stokis ir bėk maratoną. Tai maždaug mes esame tokioje padėtyje.

- Buvo nusl ėpti tam tikri duomenys, kad atitiktume Mastrichto kriterijus?

- Duomenys nėra nuslėpti, jie yra žinomi, bet jais galima manipuliuoti. Taip ir Graikija, ir Italija įstojo į euro zoną. Klausimas, kiek pati vyriausybė nori save apgaudinėti ir kiek euro zona yra pasiruošusi užmerkti akis ir „nematyti” tokių manipuliavimų. Tiesiog tai bus politikų susitarimas. Lietuva čia nieko naujo neišrado, tačiau visi suprantame, kad dabar mes esame nepajėgūs įsivesti euro, nes nesame atsigavę po krizės.

Naujausi

Komentarai (38)

Rikiuoti
jo2014-03-12 20:19

as dabar nieko neperku,tai veliau jau kasas auginsiu,kokios cia kirpyklos,knygos,kinas,pramogos seniai pamirsta,nu toliau tapsiu ciukcia,kuriai ir muilas bus prabanga,naturalu,ekologiska,tikrai esam europos sajungoj,kaip smagu cia gyvent

jo2014-03-12 20:12

viskas butu gerai,jei mes gautum nors puse tiek atlyginimo kiek ES ,o dabar kai toks skurdas,kainos didesnes negu europines,tai yra siaubas daugumai

16-am2014-03-12 01:01

Matote, - šiandien, kai Lietuvoje darbdavys neįstengia sumokėti reikiamą atlyginimą žmonėms, kurie produktą kuria rankomis (paslaugos ir panašiai... čia nekalbu apie produktus, kuriuos gamina mašinos), - įvedus eurą, t. y. sustambėjus pinigui, verslininkas galės lengviau kelti kainas (kas jam būtina, jei kalbame apie paslaugos ar rankų darbo produktus), nes pirkėjas sunkiau atpažins tą paslaugos ar produkto pabrangimą. Latvijoje, - įvedus eurą pinigas susmulkėjo (nes latas buvo 5 kart stambesnis pinigas nei litas, dėl ko skurdesni latviai ir buvo nelaimingesni už mus), - tad jiems ta problema įvedus eurą nėra skausminga, kaip bus skurdesniems lietuviams. Štai, pavyzdžiui, aš dabar apsikerpu už 10 Lt. Nors kirpykla jau norėtų imti ir 15 Lt (ir tai būtų suprantama), bet tas kainos padidėjimas būtų labai ženklus ir kirpykla to daryti dar vis nedrįsta. O kai įves eurą, po kiek laiko už mano apkirpimą paims jau ne 3 eurus, bet 5. Supratote žmogau, kodėl skurdiems Lietuvos žmonėms euro įvedimas bus ne koks reikalas. Tad čia esmė ne tai, kad litas seniai pririštas prie euro. O tai, kad sustambės pinigas ir lengviau bus kelti kainas. Nereikės vietoje litro pieno, pilti 0. 9 litro (kaip darydavo), - bus galima dar mažiau pastebimai kelti kainas, kurių dar vis nedrįso iki šiol kelti (laukia tam euro... - nes bus kėlimas nepastebimas didesniai daliai žmonių... ☺).

Pilypas2014-03-10 10:25

Pajegi, oi, kaip pajėgi! Va numaus visiems lietuviams dar po vieną kailiuką ir insives... O grąžinti vis vien jau ir šitos skolos nesugebėsim niekad...

gyvuliu ukis2014-03-09 22:06

kiaules valdzioje nusprende,kaip iteisinti savo milijonus,todel ir persa ta eura.as uz referenduma.

REFERENDUMAS ir tik!2014-03-08 12:29

Euras yra ideologų produktas, o ideologų logika išties "vežimas prieš arklį". Kad premjeras atsistatydintų, Lietuvai nuo to būtų tik geriau, nes tai vienas didesnių politinių vėplų. REFERENDUMAS dėl žemės ir dėl euro!

be abejo2014-03-06 19:11

euro įsivedimas – kaip brangaus automoblilio pirkimas. Jei gyvename skrudžiai, tai neskubėkime...

Pensininkas2014-03-06 16:01

Per dvidešimt penkis metus prisiklausiau visokiausių valdžios aiškinimų, bet aš pasitikiu ponu V.Katkumi, nes šiam ministrui prieš krizę buvo pasakyta neišlaidauti, bet teigė -krizė Lietuvai negresia.Komentatoriams patariu prisiminti kieno prognozės pasitvirtina.

Horn2014-03-05 09:12

Oi mažiau tokių į valdžią. Stabdžiai Lietuvai nereikalingi. Reikia uždegti tautą, net jeigu tas pakeitimas praktiškai ir neutralus.

vi2014-03-04 19:06

Ta pidersajunga kada nors vis tiek subyrės kam bereikalingos pastangos

kartas2014-03-04 18:37

idomu kiek kremlius apmoka tokius straipsnius. o tas signataras kartais ne putino atstovas?

martaistaziui2014-03-04 18:36

protingu zmoniu nereikia finansuoti. Jie pragyvena is savo intelektinio darbo. O tave matyt komitetas jau prastai finansuoja, kad tiek (po sakini-du)teisspaudi. Juk sakiau, eitum zasu palesint, vis nauda siokia tokia butu.

įdomu2014-03-04 18:30

kas finansuoja šitą "nepriklausomą" ekspertą taukuota ševeliūra? gal tas pats šeimininkas, kaip Ekspertai.ru?

na2014-03-04 18:02

Lietuvos valdžios aukštumos liepia Lietuvai išstenėti eurą ir taškas- per negaliu.Jiems reikia ir turi būt,kaip- neįdomu.Kad nuskurdintiems Lietuvos žmonėms rykštė-neįdomu.Jei litas-nacionalinė valiuta žmonėms svarbu ir nenori tokiu sudėtingu metu prarasti-neįdomu.

nepartinis2014-03-04 17:29

Garantija del inesimo 8,5 mlrd i stabilizavimo fonda greitai gali pavirsti ir reikalavimu jau reikia inesti. Ir nemanau, kad daug is to fondo patektu i Lietuva atgal. Pietines ES salys randasi blogesneje padetyje, didesneje krizeje. Joms labiau reikia pinigu, nes daugiau ju reikia ismoketi didesnems algoms ir pensijoms. Tu saliu gyventojai moka iseiti i gatves. Taip paprastai nesumazinsi. Ar ne paradoksas. Biednas Lietuvos pensininkas turi remti turtingesni Graikijos pensininką, kuriam gal nereikia moketi tiek daug ir uz sildyma, elektra.

Petras2014-03-04 17:19

KA PASIEKEME PER GRYBAUSKAITES KADENCIJA !!! Lietuva -korumpuociausia ES salis.Ar EK ataskaita ir yra tas Kremliaus dokumentas, kurio taip bijojo Lansbergis ir nuo kurio "skiepijosi"Grybauskaite?

Anupras2014-03-04 16:26

16. Nu kokia nesąmonė. Taip mes galima sakyti ir dabar turime eurą tik nemokame tų privalomų mokesčių apie kuriuos kalba V. Katkus. Paskaityk gerai. "Biudžetas yra vis dar krizinis, jis nepajėgus įvykdyti įsipareigojimų savo gyventojams ir savo darbuotojams. Tad užsikrauti papildomą naštą, tą milijardą, kurį Lietuva turės įnešti į akcinį kapitalą, jį teks skolintis, kaip tai darė Estija. Pasiskolinę paskui dar mokėsime ir palūkanas. De facto, jeigu sudėtume visus vyriausybės įsipareigojimus, tai ji neatitiktų to vienintelio Mastrichto kriterijaus, kad šalies biudžeto deficitas negali viršyti 3 procentų BVP. Tai ir viskas." Supratai?

Pagaminę „mailiaus“ bylą tyrėjai pagamino milžiniškų nuostolių2014-03-04 15:39

FNTT ir Generalinė prokuratūra pagamino netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą. Lietuvos visuomenę „tyrėjai“ mulkino ir mulkina jau 4 metai ir dėl to milžinišką žalą patyrė ne tik verslininkai, kurie ketino įgyvendinti akvakultūros projektus, bet ir Lietuvos valstybė, o tai reiškia, kad buvo veltui, visiškai be reikalo išleisti visų mokesčių mokėtojų pinigai. Prie visuomenės mulkinimo nuo pat pradžios parodė iniciatyvą ir prisidėjo ir Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra, Žuvininkystės departamentas, kurie visiškai be jokio pagrindo (tą pripažino pati NMA) atmetė 7 akvakultūros projektus, siekiant gauti ES ir LR biudžeto paramą ir dėl to verslininkai patyrė milijoninius nuostolius. STT nustatė (ir ne tik STT nustatė), kad ŽŪM ministerijoje yra galimi korupcijos atvejai ir yra neskaidrus ES paramos skirstymas žuvininkystės srityje. Verslininkai patyrė turtinės ir neturtinės žalos už apie 40 milijonų litų, o Lietuvos valstybė visiškai be reikalo dėl šios „bylos“ turėjo padengti tyrėjų, prokuratūros, ministerijų, įvairių tarnybų, Seimo komisijų, teismų ir t. t. darbo ir kitas išlaidas, taip pat dėl sužlugdyto verslo valstybė nesulaukė investicijų į verslą, nesumokėti būsimų pajamų pelno ir kiti mokesčiai ir per 4 metus tai sudaro apie 50 milijonų litų. Padaryta žala bendrai siekia iš viso apie 90 milijonų litų. Būtent taip skaičiuojami nuostoliai dėl sužlugdyto verslo. Pajamų gavo tik žiniasklaida 4 metus intensyviai ir įžūliai skleisdama melą ir šmeiždama projektų dalyvius. (bet projektų dalyviai sumažins šias pajamas, paduodami žiniasklaidos atstovus į teismą už tokią veiklą) Žalą valstybei dėl „mailiaus“ bylos galėtų (turėtų) nustatyti Lietuvos respublikos Valstybės kontrolė – Aukščiausioji valstybinio audito institucija. Tyrėjai ir prokurorai patys savo tarnybų ir darbuotojų padarytų nuostolių netirs, todėl tuo pasirūpinti turėtų kitos valstybės institucijos. Valstybės institucijos turi išsaiškinti ar ši „byla“ yra tyrėjų nekompetencijos rezultatas ar ši, galimai pagal užsakymą pagaminta „byla“ yra galimai piktnaudžiavimo valstybės tarnyba ir valstybinės korupcijos pavyzdys? Laikas išsaiškinti kaltininkus. Jie „gelbėjo“ valstybę nuo „pasikėsinimo pasisavinti milijonus litų ES paramos“, kurios (paramos) net nebuvo! Nebuvo ne tik skirta parama, bet nebuvo net numatyta (! ) skirti jokios paramos ir visiems kitiems projektams, o ne tik „mailiaus“! Ar kontroliuojančioms mūsų valstybės darbą valstybės institucijoms nesvarbu, kad švaistomi milijonai vaidinant „tyrimų“ spektaklius ir pučiant „kovos su ekonominiais nusikaltimais“ burbulus? Valstybei padaryta ne tik didžiulė materialinė, bet ir didžiulė moralinė žala. Šmeižiami ne tik verslininkai, bet niekinama ir pati valstybė prieš visą Europą ir visą pasaulį. Ar investuotojai norės investuoti į tokią Lietuvą? Gal jau laikas pasikeisti? O dabar, esant tokiai apgailėtinai situacijai tik belieka pasakyti: Numerus stultorum in finitus est (lot. ) Kvailių skaičius – begalinis......

NikoGreko2014-03-04 15:16

Kalba apie tai kad mes kai stojom i ES ir pririsom lita prie euro, nebuvo jokiu stabilizaciniu fondu ir t. t Dabar situcija zenklei kitokia! Kubiliaus deka musu valstybes skola milziniskai isaugo, ir mes turesim dar paskolint tam kad inest pinigu i euro stabilizacijos fonda. O palukanos jau kainuoja mums labai daug, jeigu mes dar pasiskolinsim palukanos bus dar didesnes. Gale iseis taip kad mes dirbsim tik tai tam kad moket palukanas ir nebus jokio ekonomikos augimo. Kodel mus stumia i sita duobe? sveiku protu nesuvokiama.

Pilnai pritariu2014-03-04 14:49

akivaizdi valdžios savivalė -tik tauta turi nuspręsti,kaip geriau.

To "nu kokia nesamone"2014-03-04 14:48

ne pavadinime esme.Ar turite mlrdus,kad moketi i euro fonda?Pasiskolinsite? Tai prazutinga ir kvaila.Kur skuba musu ponai? Pasididino algas ir "spjauna" i visus kitus.Ar taip galima vadovauti saliai? Tai nieksiska.

Vadakste2014-03-04 14:43

Nepajegi , bet vistiek ives.Niekas musu zmoniu neatsiklaus ir jiems nesvarbu, kaip mes gyvensim po Euro ivedimo . Valdininkai susitvarke piniginius reikalus , o del kitu ,jiems nesvarbu.

Nu kokia nesąmonė2014-03-04 14:23

Iš didelio rašto išeina iš krašto. Euras buvo įvestas dar tada kai pririštas prie lito. Tai ką reiškia kai 1 euras lygus 3,4528 lito. Tai reiškia, kad jau dabar yra euras, tik jis vadinasi litu. Tai apie ką kalbam, apie pavadinimą.

Klausimas2014-03-04 13:48

Kokio pajegumo liks Lietuva neisivedus euro?

stasys to 132014-03-04 13:21

Imant kalbėti ta tema ,pačiam reiktų bent įsispirti į tas šlepetes,..kultūra neatsiejama nuo elgesio normų paisymo viešai.

"Ineligentija2014-03-04 12:57

yra indas, kuriame talpinama ir brandinama visos tautos kultūra". Tad imkim ir pagalvokim, ar tokia Lietuvos INTELIGENTIJA atlieka savo prigimtinę užduotį? Ar Grybė prisideda prie tautos kultūros ugdymo? O Butkius, Šedžius, Bradauskas, Masiulis, Kubilius, referendŪmo išradėjas, ministrai, ju padėjėjai ir pavaduotojai, teisininkai, teisėjai, mentai, prokurorai ir t. t. ir t. t.? Nemanau, kad sąžiningas žmogus pripažins jog visi šie asabos dirba šaliai. Kam Butkiui reikia euro? Gal todėl, kad Estija ir Latvija jau turi? O kur jis gaus pinigų fondams ir valiutos keitimo išlaidoms? Vėl iš pensininkų kišenės?

Tendencijos2014-03-04 12:42

Tuoj bus pareiksta, kad Lietuva nepajegi buti ir ES...

Atsakomybės iš valdžiažmogių!2014-03-04 12:41

Jeigu kiekvienas valdžiažmogis ASMENIŠKAI atsakytų už padarinius - manau, kad neskubėtų nei su euru, nei su žemės pardavimu užsieniečiams ir pan. O dabar - na, ir kas kad išėjo šnypštas - niekas už nieką neatsako, o kenčia visi Lietuvos piliečiai.

ruta2014-03-04 11:00

Kai politikai nustos kistis i ekonomika , ir lojalus valdziai klapciukai vaidint guru , o politekonomikos 'specialiste' kalbeti lozungais ir Briuselio tezemis ir tik skolintis , skolintis ,kai supras , kad Valstybe tai ne tik valdininku tarnaite , bet ir TAUTOS Motina ,kai vyks tikros diskusijos , o ne butaforines , o jeigu TAUTA nutars , tai ir Referendumas vyks !

Justinas2014-03-04 10:59

Na, viskas labai paprasta. Eiliniai Lietuvos žmoneliai, kurių dauguma aktyvūs balsuotojai, apkvailinti "lietuviškų" televizijų eina ir išrenka pažadų čempionus. Pažadukai tuo tarpu yra visiški beraščiai tiek ekonomikoje, tiek politikoje. Turime vyriausybę nežinančią kaip elgtis vienu ar kitu atveju. Vien premjero pavyzdys ką rodo, kai ryte šnekama viena, o vakare jau visiškai atvirkščiai. Taip ir gyvenam kreivųjų veidrodžių karalystėje.

ruai puola2014-03-04 10:53

klyke liandzberga,bet pats yra uz gejus ir skatina iteisinti zemes pardavima.o su katkum visai sutinku,nes euro ateitis miglota,juolab anglai zada iseit is eu.

pilietis2014-03-04 10:53

Mūsų valdžiažmogiai nori negrįžtamai Lietuvą parduoti ir praskolinti. Kad mes būtume mažuma savo šalyje, kai čia bus Naujoji Jeruzalė.

Šemeta pasakė - nėra reikalo skubėti su Euru.2014-03-04 09:36

Tai kodėl milojardą nori atiduoti ES dabar. Ka uztai gaus valdantieji? Matyt tik ambicijos didelėsd kaip putkino. Tik Referendumas uzkirs kelia išlaidoms iš mūsų biudžeto. Kodėl ir mūsų vaikaičiai yra antrarūšiai?

stasys2014-03-04 09:32

Sutinku su Katkumi Euro projektas kaip toks tikrai nušviečiamas neprofesionaliai. Ir žadėto dialogo su visuomene kol kas nesimato ... Linkstu prie to kad autoriui pritarti,.. afrikinio kiaulių maro padariniai bus skaičiuojami rudenį kartu su neramumais Rytuose nubrauks ryškius ekonomikos augimo skaičius,.. Vidaus netykusi politika.. pasiduodant DP populizmui ir politiškai nevykusių KT sprendimų įgyvendinimui.... sufleruoja kad šalies prioritetiniai tikslai , tos vyriausybės, yra traukiami ne tik iš oro, o dažnai turį tik kolektyvinį bandos jausmo pagrindą. Pasipiktino visuomenė dėl tokios neatsakingos socialinės polytikos, gražinant algas ,.. še Jai sausainį,,.. Tos vyriausybės gera pradžia, jos viduryje ima slopti, dėl tikslų ir realios situacijos šalyje ignoravimo. Ar tas euro projektas netaps Butkevičiaus vyriausybei antkapių... pasimatys vėliau kai reiks apsispręsti kokia žimą ties tuo projektų dėti ,.. "politinis ar ekonominis",o gal viskas kartu .. baltos mišrainės pavidale. Jei tektų lažintis dėl Euro įvedimo, man butu sunkų nuspręsti o kiek gi realios tikimybės tame jo praktiškume .. paprasčiausiai nėra kitos pusės argumentų.

Įdomu2014-03-04 08:55

kieno tai pseudoprojektas - socdemų ar prezidentūros? Kam jiems tai šturmuoti, niekaip nerandu atsakymo. Masiulis gebėjo įžvelgti naudą tik dėl skolinimosi...

Liepa2014-03-04 08:30

Lietuva gyvena pagal pasaką 'Alisa stebuklų šalyje'...Viskas pas mus atvirkščiai, nes vyksta tai, ko nenorim ir neįvyksta, tai ko norim.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-03-04 05:57

Remiantis faktu, kad Lietuvos valdzia vis dar netarnauja ir netarnaus Lietuvai, tai tokiai valdziai visi neatsakingi zingsniai yra pakeliui. Pabandykite uzsiduoti klausima, kas pastate prezidente? Jei tai butu ne rusu statytine, tai turetume rusu kariuomene kaip Ukrainoje! Nejaugi nezinome, kad Rusija visada siekia kaimyninese valstybese tureti savo statytinius?

kuku2014-03-04 04:22

nors vienas aiškiai ir be pompastikos paaiškino situaciją. Referendumas būtinas , nes būsim įstumti į tą euromaratoną visai jam nepasiruošę.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi