Žinia, Garliavos įvykių metu Lietuvos Respublikos Konstitucija buvo sutrypta. Dar birželio 28 dieną į LR Prezidentę kreipėsi Visuomeninės komisijos smurtui Garliavoje ištirti nariai ir pateikė savo išvadas.

"Policija naudojo neproporcingą jėgą ir nebūtinas spec. priemones prieš beginklius ir nesipriešinančius žmones, nebandė tartis, todėl savo veiksmais šiurkščiai pažeidė Konstituciją, Policijos veiklos įstatymą, Valstybinės vėliavos ir kitų vėliavų įstatymą.

Kiekvieno šio prievartos akto dalyvio – nuo organizatorių iki vykdytojų – veiksmai turi būti atitinkamai įvertinti Baudžiamojo kodekso, Civilinio kodekso, Policijos veiklos įstatymo bei kitų teisės aktų požiūriu." , – skelbiama šiose išvadose.

Gal kas žinote, ar praėjus jau beveik mėnesiui Prezidentė, skelbianti save Konstitucijos garantu, sureagavo į šias skandalingas išvadas ir ėmėsi atitinkamų priemonių? Būtume dėkingi už suteiktą informaciją.

Su visomis komisijos išvadomis galite susipažinti ČIA.

P.S. Žiniasklaidoje buvo pasirodę pranešimų, kad dėl sutryptos Kontstitucijos, kaip dažniausiai ir dėl kitų labai svarbių klausimų valstybėje, komisijai atsakė Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos asmenų aptarnavimo skyriaus vedėja Genė Lukaševičienė, informuodama, kad Prezidentė šiuo klausimu yra bejėgė ir visas komisijos išvadas Prezidentūra persiuntė Generalinei prokuratūrai.

Tačiau žmonės atsakymų ir išsamaus komentaro apie šias išvadas iki šiol laukia iš pačios Prezidentės.

Naujausi

Komentarai (60)

Rikiuoti
juozas2012-07-24 17:41

Rinksim, nerinksim. Dabartinė valdžia visiškai susikompromitavo. Bet pakalbėkite su žmonėmis rajonuose, kurie interneto dažniausiai neturi, ltvnews. online neskaito, žiūri tik panoramą ir dar gerai jeigu žinias per TV3. Apie visas peripetijas su Venckiene ir mergaitę mažai kas ir girdėję, arba girdėję, kad skamba, bet nesusigaudo kurioje bažnyčioje. Taigi turime visi, kas bent kiek susigaudome kas prie turime bet kokia proga pasistengti išaiškinti ir kitiems. Net ir Vilniuje žinau ne vieną šeimą, kurie skaito tik komsomolką (prenumeruojasi per akcijas) ir tiki kas ten parašyta daug nesigilindami.

apgavike2012-07-24 05:48

ta "prezidente" .... , makaronu kabinėtoja kaip ir abonentas....abudu apgavo žmonės ir tokiu būdu atėjo į valdžia, abonentas-žadėdamas 6000 lt. į abi rankas...kiekvienam... grybauskaite- "kova" su korupcija..... ir. t.tttttttttttttttttttttttttttt.............

Tokia2012-07-24 02:00

Tokia REALYBĖ...

Laura2012-07-24 01:38

Patiko nuotrauka, kaip ir apskritai ekspertu jumoro stilius ir taiklios pastabos :D

Benas2012-07-24 01:32

Lietuva dar neturejo per 22m garanto tik eilinei nevykaliai

jovita2012-07-24 00:56

man tame video mergyte per liekna..ne jau ji taip stipriai sukudo..nes ji visada buvo stambesne..be to ir jos peciukai budavo kiek platesni..

to 53. Skirmantė2012-07-23 19:15:18 (77.221.82.73)2012-07-24 00:19

slykstu ziureti i dirbtini linksmuma. Suabejojau ar si meragite- D. K. Vaiku is vaiknamiu ar net kitos salies, panasios anatomijos, plauku spalvos visada galima surasti. Kodel nesigirdi mergaites balso? Ugio lyg ir per aukstoka. Veidas tik stankes su slykscia israiska ir pakabintais dantimis. Kodel prezidente nesudaro salygu susitikti su mergaite tiems seimunams, kurie turi teise dirbti su slapta informacija , ypac tie, kurie jau mate ir bendravo su mergaite iki jos pagrobimo is saugiu jai namu. Idomu kurio pedofilo kaimelyje filmuoja lrytas? Juk aiskiai matosi desiniame kampe lryto vinjete. Kiek lrytas uzdirba is VSDir GP uz tarpininkavima? Is kokiu lesu jiems mokama???

Skirmantė2012-07-23 23:15

Pasirodė naujas video, kuriame nufilmuotos Lamutė su mergaite.Kanalo pavadinimas: Laimutė Stankūnaitė, video pavadinimas: "Laimutė Stankūnaitė: musu_vasara.avi". youtube svetainė.

liurbis2012-07-23 22:34

Inter arma silent Musae *karo metu mūzos tyli.

Hipertonikė Olga Girdauskienė2012-07-23 22:09

Konstitucijos garantas yra Kedys. Visuomeninės komisijos išvadas Prezidentūra ko gero naudoja vietoj tualetinio popieriaus. marsieciai mus stebi ir laiku ivykdys Proto valdymo invazija i Sv.Lietuva.

Pasekmės2012-07-23 21:07

Prezidentei grėstų Pakso likimas(apkalta), jeigu Ji stotų ginti mergaitės - taip sakė Venckienė po pokalbio su Prezidente. Taigi, aiškiau jau pasakyti ir nebegalima - Prezidentė yra priversta tylėti ir neprieštarauti teisėsaugos vykdomiems nusikalstamiems veiksmams šioje pedofilijos byloje. Žodžiu, Ji prievarta tampa vykdomų nusikaltimų bendrininke. Jeigu Prezidentė turėtų savigarbos ir gerbtų TAUTĄ, Ji būtų tuoj pat pareiškusi apie atsistatydinimą. Tačiau taip neatsitiko, Prezidentė pasidavė šantažui ir šalyje, prisidengiant teisingumo vykdymu valstybės lygiu buvo padarytas žiaurus nusikaltimas - brutaliai, naudojant prievartą buvo pagrota maža mergaitė ir atiduota pedofilams ją pardavinėjusiai motinai. Su to nusikaltimo našta ir pasekmėmis valstybė priversta gyventi ir murkdytis teisėsaugos ir toliau maišomame jovale. Taip LIETUVA yra negrįžtamai diskreditujama, kaip valstybė. Užtat iš valdžios beliko tik BUTAFORIJA.

As2012-07-23 21:06

asmeniskai negirdejau ir neperskaiciau jokios reakcijos i KOMISIJOS isvadas, pateiktas Prezidentei. Suprantu, kad ne viena Prezidente atsako uz tai kas vyksta valstybeje. Betgi ir Prezidente ir Seimas ir vyriausybe su visais savo patarejais, komisijom ir ministerijom, turetu reaguoti i keistus ivykius, keleta metu neimanoma issiaiskinti ar buvo pedofilija ar ne, kodel tiek nuzudytu, ar paspringusiu, ar prigerusiu zmoniu, kodel vaika taip skubiai reikejo permesti motinai, su 240 ginkluotu policininku, su "kaldrytem", su klyksmais, duru dauzymais ir ranku lauzymais, senuku tampymais, veliavu trypimais, asariniu duju leidimais, ir su griausmingais ispejimais per garsiakalbius, kad tik pakrutekit ir jum sakutes. Kas tai? Mes cia koki talibana semem? O po to Prezidente paaiskina, negi nera daugiau problemu Lietuvoj, apart Garliavos? Kai iki "emimo" visa laika kartojo, PRIEVARTA PRIES MERGAITE NELEISTINA. Tai kas ten buvo Garliavoj? Pagal tylejima ir pagal issisakyma, kad Lietuvoj yra daugiau problemu, negu Garliava, tauta turi suprasti, kad reikalas baigtas ir ner cia ko sukaut. PRIEVARTOS NEBUVO, ATSIBUSKIT. O gal as ko nors nesupratau? As manau, kad kai kas vis tik prisizaide. Viskam yra ribos.

ausra2012-07-23 21:03

jei solveiga sugyventine tai jau taip ir turejo buti . kryzevicius labai jau drasei ir kalba ir daro nes zino ka daro ir su kieno palaima. Gerai kad paskaitai ekspertai eu tai geriau orentuotis nes per tv jau tik akiu dumimas.

Pensininkas2012-07-23 20:29

Na ir simpatiška ta KGB majorė. Atsiprašau dabar , atrodo, jau GRU pulkininkė?

Seniausiai nebetikiu Grybauskaite2012-07-23 20:25

Man atrodo,viskas vyko tiesioginiu Grybauskaitės įsakymu. Jei ne,vadinasi jos patarėja Solveiga Cirtautienė (Kryževičiaus sugyventinė) yra daug įtakingesnė už pačią Grybauskaitę. Tiesą sakant,nereikia kažko labai tikėtis iš Grybauskaitės,kuri dėstytojavimą partinėje mokykloje tęsė net po kruvinų sausio 13 įvykių ir pati nevengia niekinti "skudurą" (jos mokytojo A. M. B žodžiais) Prancūzijoje,fotografuodamasi kartu su Sarkozy apverstos aukštyn kojomis Lietuvos vėliavos fone.

jo2012-07-23 20:14

musu Prezidente, jei butu istikes Pakso likimas (nors labai tuo suabejociau), pakentet negaletu, vat Garliavos mergaite tai pakentes, kol ja prievartaus, dedes tyciosis, "darzove" vers, vaikai kantrus, ar ne? O musu valdzia toliau kabins tautai makaronus kaip viskas grazu ir pagal istatymus. Nera nei ka sneket...

nuomuone2012-07-23 19:49

na tikrai nebereikia rinkti sitos prezidentes antrai kadencijai... kodel lietuvos zmones pastoviai turi kenteti nuo nepritekliaus ,o kiek dar galima butu isvardinti visokiu blogybiu.. jei kaimo bobutes rinks sita prezidente ,tai mazai bedos ,nes dar yra lietuvoj likusiu zmoniu ir is jaunimo .... jei tik visi neemigruos nuo tokios betvarkes.... JOKIU BUDU NEBEREIKIA RINKTI SITOS PREZIDENTES ANTRAI KADENCIJAI VIEN DEL MERGAITES KLYKSMO IR DEL ZMONIU SMURTO GARLIAVOJE.. O JI PREZIDENTE NIEKO NEDARE ,KAD TAI BUTU SUSTABDYTA.. O KAD BIJOJO PAKSO LIKIMO ,TAI CIA YRA JOS BEDA.... BET NE ZMONIU...

xxxxx2012-07-23 19:45

Grybauskaitė eidama į Prezidentus labai gerai žinojo, kad bus ir puolama ir palaikoma, bet vistiek pasirinko Prezidentės duoną, tai dabar verkšlenti apie apkaltą nėra ko.O Prezidentės žodžiai, kad yra ir kitų problemų ne tik mergaitė , pateisinimo neturi, nes jei kitos problemos aukščiau vaiko, tai nėra net apie ką diskutuoti, tik kai ima atlyginimą būtų gerai ,kad prisimintų , kad jį moka tie kurie žemiau kitų problemų, bet jį gauti oi kaip norisi.

Baikite juokus2012-07-23 19:12

čia mūsų Dalytė''ne prie ko'',be to,jai ''yra svarbesnių problemų''.Tiek žinių.

Agnė2012-07-23 19:11

Prezidentė yra ne Konstitucijos, o pedofilinių teisių ir sysalų garantas. Visuomeninės komisijos išvadas Prezidentūra ko gero naudoja vietoj tualetinio popieriaus, kaip ir visą tautą. Mus žemina, trypia, niekina, valosi į mus savo purvinus tarnybinius batus. O Prezidentė tik bijo prarasti kėdę, o kam jai ją prarasti dėl tokių "niekų". Juk ponia baisiausiai įsižeidusi pareiškė: negi nėra kitų problemų? Reikia visada prisiminti, kad kaip šauksi taip atsilieps. Dabar ji nusikalstamai nusigręžia nuo tautos, bet nusigręšime ir mes nuo tokios ponios.

>Konstantas2012-07-23 18:54

baik čia mums makaronus kabinti,kad prezidentei galių truksta,sąžinės jai trūksta,užtektu pora parašiukų ir būtų nuo pareigų nuimti gen.prokuroras,teismo pirmininkas ,saugumo direktorius ir per mėnesį jokių problemų neliktu,bet matyt patogu kelti valstybėj sumaištį ir tuo pagrindu reikalauti Lukošenkiško rėžimo įteisinimo.

Kęstas2012-07-23 18:46

Taigi prezidentė kitas problemas Lietuvoje sprendžia... aiškiai pasakė, ar pas mus nėra kitų problemų? O čia anot jos jokia problema... žuvis kaip sakoma....

to 352012-07-23 18:34

Taip ginu ir ginsiu PREZIDENTE. O jei jus galvojat kad prezidente visagale, ir tik nuo jos vienos viskas priklauso, tai labai klystate. Valys doras , saziningas ramus zmogus, bet faktinis prokuroras kitas, tas kuris atbego i seima prasyti panaikinti Venckienei nelieciamybes. Reikia sistema korumpuota isardyti, nes visi suristi viena grandimi. Jei zmones bus protingi visi ateis i rinkimus ir prabalsuos uz Drasos kelia, tada ir sistema kris, ir prezidentei lengviau bus

gerbiamieji Ekspertai2012-07-23 18:29

gal galetumete patteikti teisejui Kondratjevui klausimu: kodel jis pareiske, kad Kedzio dukreles nuomones del gyvenamos vietos nustatymo klausti nereikia, kai tuop tarpu kitas teisejas ka tik pasielge visiskai priesingai sumergaite, kuri 2 kart jaunesne uz D. K. dar panasumas: tiek D. K. tiek ta jaunesne mergaite gyveno eile metu is eiles vienoje, pastovioje vietoje ir buvo auginamos pastoviu zmoniu. Kodel i pirmosios mergaites prisirisima neatsizvelgta, kai tuo tarpu antrosios prisirisimas - sverbus?? Kokius argumentus gali jis issakyti, kuo motyvuoti? ( zinoma, jei teiksis atsakyti, nes gi viskas, kas liecia garliavos ivykius, yra "slapta'... ) Aciu

Skaitytojas2012-07-23 18:21

Ir ka jau jums Irina 11:55, ji gero padare? Gal neturit vaiku, taip atrodo. Ji bijojo apkaltos, o mergaites likimas jai nebuvo svarbus. Man tai slykstu i ja ziuret, kaip sypsosi. O labai tinka su stanke sioje nuotraukoje. Cia ji kaip mergaites mociute atrodo. Isvis ji net teises neturi vadovaut valstybei, nes lesbe. Zmones tiesiog ji uzliuliavo savo "pazadais". Mums daug ka zadejo, o ka daro dabar? Taiup kad ne lia lia cia apie ja, tipo, gerute. Tokio bardako jokiais laikais nebuvo. Jeigu ji neturi galiu, kaip sakot kai kas, tai tada negali ir vadovaut, jos nereikia isviso.

to 242012-07-23 18:15

o jei taip ginat prezidente, tai kaip paaiskintumet Kryzeviciaus paskyrima i toki posta, Valantino paaukstinima, Valio paskyrima i gen. prokurorus ir Venckienei ikalciu pareiskimas? Juk Grybauskaitei pakako Valiui paliepti pareiksti itarimus Stankunaitei (ka jau seniai zadejo prokuratura padaryti), ir viskas butu apsiverte aukstyn kojom. Deja...

dabar arba po minutės2012-07-23 18:12

jeigu mergaitei (8m.)galima grasinti tokiais žodžiais,tai pas mus nėra nei konstitucijos,nei prezidentės,jei ji skiria tokius į postus,tai ji turi matyti ir teisybę,o ne paleisti gaujoms savivalę,tai reiškia,kad ji priklauso irgi klanui ir dreba dėl kėdės.Tokio vaiko draskymo nesitikėjau,nejaugi vienas žmogus(kondratjevas)gali sukelti tokią sumaištį valstybėje ir tai teisėta?Žmonės,pasakykit sau ir vienas kitam???????

to to irino2012-07-23 17:46

Prajuokinok. PREZIDENTES visa biografija buvo isstudijota per rinkimus. Klanas istrauke viska ka galejo, bet zmones prabalsavo ir dar karta prabalsuos, nes Grybauskaitei alternatyvos nera. Ji nesistemine prezidente. Reikia kad i seima ateitu saziningi, dori zmones, tada viskas pajudes. Tendemas Grybauskaite- Venckiene butu SUPER:)

JŪRATĖ2012-07-23 17:40

VALSTYBĖJE VYRAUJA BETVARKĖ,AMORALUMAS,NETEISĖTUMAS. PALYGINUS VENCKIENĖS NUSIKALTIMUS-----JIE APSOLIUČIAI NIEKINIAI.

patarle.PREZIDENTAMS2012-07-23 17:21

jei bijai vilko,neik i miska.

realybė2012-07-23 17:18

partškola vykdo rimtesnius pavedimus - sutikite yra svarbesniu reikalu:)

manau2012-07-23 17:17

ko cia nesuptasti kad nusikalstama struktura veikia lietuvoje,Sadeckasir pikeliskiu sakalas aiskei viesai pasake drebedamas,kad prezidentei gresia dar vienas paksogeicas ir tuom viskas pasakyta,jau galima suprasti jei ju nusikaltimu neparems ,tai grasino prezidentei,nejaugi situ banditu sutramdyti niekas negali,turi savo teisejus prokurorus,ir kelia sumaisti valstybeje.

Konstantas2012-07-23 17:15

Nesikarsciuokit , suvaldykit emocijas ! Kad Prezidente sprestu , Lietuva turi buti prezidentine valstybe , dabar sprendzia Seimas.

to Irina2012-07-23 17:08

Žinoma, kad ji bijo ir bijos, nes biografijoje bus užpildytos visos baltos dėmės ir paviešintos.

adomas2012-07-23 16:50

as balsavau uz prezidente,pakviesk zmones rytoj as vaziuoju,tik pasakyk,kokia salis nesvabu jei ji supuvus

Pensininkas2012-07-23 16:45

Viskas kas vyko Klonyje privačios anstolės Vaicekauskienės nurodymu su Prezidentės, Vyriausybės ir Seimo pritarimu yra teisėta. Nors aš manau, kad ne. Nusikaltimui žmogiškumui senaties nėra.

to 17. to Irina 11:152012-07-23 16:37

Sarmatos turekit, taip puldamas PREZIDENTE. Greiciausiai pats ar pati esi GRYBE. Nei vienas prezidentas nepadare tiek kiek Grybauskaite, jei nei ji valsybej seniai jau butu krahas. Vienas lauke ne karys. Ji kovoja viena su galingu klanu. Kiek korupciniu istatymu atmete , paskaiciuokit patys, kiek pataisu pateike. Venckienes neleido suesti. O del mergaites manau nieko negalejo padaryti. Nes butu jai apkalta kaip Paksui. Na ir ka Lietuva tada butu laimejusi? O gi nieko. Vel klanas prastumtu savo zmogu ir toliau tyciuotusi is zmoniu.

jurga2012-07-23 16:36

Kokia ji prezidente galima spresti is jos pasakymo ,ar nera kitu problemu ... Ponia PREZIDENTE ,sita Garliavos problema yra pati didziausia musu valstybeje ,nes parodo ,kad supuvusi ir korumpuota visa teisesauga . Ojeigu teisesauga neveiksmi tai baisiausia beda ,nes ir einamezemyn su kiekviena diena . Visi daro kas ka nori ,nes zino ,kad atsakyti ir nubausti nebus . ATSIBUSKITE PREZIDENTE ARBA ATSISTATYDINKITE JEIGU ESATE NEIGALI VALDYTI VALSTYBES ,nes jusu sypsenu neuztenka .

baisu2012-07-23 16:27

laukia gal atsiras valstybėje žmogus,kuris sustabdys valstybėje baisu terorą ,kaip aš vadinu... pvz seimo komisija visai į nieką nesigilino,dėl SMURTO PRIEŠ VAIKĄ,BUVO JIEMS ĮSAKYTA,IR BEVEIK VISI BALSAVO -kaip pingVinai-na be smegenų(TAI AR TOKS TURI BŪTI DEMOKRATINĖS VALSTYBĖS SEIMĄ,VIEN KĄ REIŠKIA seimo pirmininkė DAUGIAVEIDĖ DEGUTIENĖ)tai ką jau kalbėti.... JUODA valstybininkams -BALTA(prisivopgę valstybę ištratinę valdininkai) o kur TIKRAI padorūs ir sąžiningi žmonės ,kurie-kaip VENSKIENĖ įneštų SEIME naują erą išsilavinusių ir talentingų žmonių... o VALSTYBININ KAI bijo dreba-nes jų laikas baigiasi,IŠ KO GYVENS IŠ KO išlaikys pilis ir meilužes,ir ką reikės veikti iš 2000 Lt algos -tai juk BADAS........ LINKIU VALSTYBININKAMS NUO TOKIO TYČIOJIMOSI -KAD JŪS paskui bankirius per vieną naktį IŠRŪKTUMĖTE ,KAIP DŪMAS

nelina2012-07-23 16:25

pritariu Linai

Tik tiek...2012-07-23 16:24

Lietuvos seimas (su Degutiene priesaky), Vyriausybe (su Kubilium priesaky) ir prezidente Grybauskaite legalizavo Lietuvos Konstitucijos, Zmogaus ir vaiko teisiu neigima! O nuotrauka - tai super! Butu linksma, jei nebutu liudna! Vaikas jau daugiau kaip du menesius slapta "reabilituojamas" kazkurima spec. izoliatoriuje! Ir tai legalu!

adomas2012-07-23 16:10

tai kokia rezonansine byla ispresta Poberalius,Pociuno,pedofilijos taip suda ir mals teisesauga,duociau uz ju darba pagal desimt bale skale nuli

>15-tam2012-07-23 16:09

Tai kad ten atsakė Genė Lukaševičienė, ne Prezidentė...

to Irina 11:152012-07-23 16:05

"Nereikia taip lipti prezidentei ant galvos ". O ko reikia? Kad Grybė liptu mums visiems ant galvų? Ar gali įvardinti bent vieną jos darbą naudingą visiems? Gal kokių smulkmenėlių galima rasti. Bet oligarchai klesti, korupcija plečiasi, vagys paliekami aukštose postuose, PŪLINIAI ramūs nieko nebijo, teismai ar visai pamišo, ar mus kvailiais laiko, mentai tripia vėliavas, laužo rankas teisėjai, mergaitė "paimta" paminant visas teisines normas. O kur mūsų Grybė? O ji "ne prie ko". Ji net mąsto maskoliškai - НЕ ПРИ ЧЁМ. Seimą gal sugebėsim perrinkti, bet Grybę dar teks pakęsti apie du metus. Per tiek laiko ji sugebės mums iškrėsti dar daug šunybių.

ruta2012-07-23 15:52

Prezidentes beda , tai neaiskus Rusijos petsakas juos biografijoje . Patarejai valdomi teises korifeju ar dar ko ... Ka gali vienas zmogus Lietuvoje , kad ir Prezidentas , mes buname stiprus tik kai susivienijame su vienu tikslu , ideja ! Paskaitau Rusijos spauda , tai , deja labai pas musu vyksta panasi tendencija - teisetvarka , valstybes institucijos patampa butaforines ir tarnauja ne eiliniams pilieciams , o isrinktai kastai , klanams , oligarchams ... Kol mes leisime savo neveiklumu , abejingumu , baime taip valdziai elgtis su mumis , tol ir negausime nei atsakimu , nei tikro tyrimo pedofilijos skandale .

Jonas Vaiškūnas2012-07-23 15:49

Taip Preziidentė atsakė, skaitykite ČIA: Visuomeninė komisija Garliavos įvykiams tirti sulaukė Prezidentės atsakymo (audio) http://alkas.lt/2012/07/10/visuomenine-komisija-garliavos-ivykiams-tirti-sulauke-prezidentes-atsakymo/

Sureagavo2012-07-23 15:41

klausimu: - Argi nera Lietuvoje svarbesnių problemu negu Garliava.? Ta ar ne akyvaizdi būsena, be krypties tieson

pilietė2012-07-23 15:40

Latvijos pedofilijos skandale Latvijos buvusi prezidentė labai aktyviai kovojo su pedofilija,buvo sudaryta komisija,gal neviską padarė,bet kovojo,mūsų prezidentė tik žodžiais prisidėjo,o susitvarkant su FNTT darbuotojais ir prisidėjo,taigi vadovaujasi dvilypumu,na o Garliavos mergaitė atveju,tai gelbėjo savo kailį,tai labai gerai atspindi ši nuotrauka

Sureagavo paklausdama2012-07-23 15:39

Argi nera Lietuvoje svarbesnių problemu negu Garliava.? Ta ar ne akyvaizdi būsena, kurioje nėra krypties tieson

Lina2012-07-23 15:25

palaikau jus, bet tik nelipdykite tokių paveikslėlių :(

TOKS2012-07-23 15:22

Prezidentės abejingumas didziulei Garliavos tragedijai yra baisesnis uz bet kokią tiesą. Toks konstitucijos garanto poelgis pasibaisėtinas.

Įdomu2012-07-23 15:21

Kas gali atsakyti, kiek dar neišgelbėtų mergaičių Lietuvoje???

nusivylusi2012-07-23 15:19

persasi tik viena mintis, prezidente kazkas valdo.

alfa Kindziulis2012-07-23 15:18

Prezidentė valinga, bet kartu su visa Lietuva pateko po Pedofilo padu ir dėl Garliavos įvykių "ne prie ko", kaip ir apie 10 lavonų prie Garliavos įvykių "ne prie ko".Viskas Didžiojo Pedofilo valioje, o Jis Dievas. Dievas nematomas, bet jis yra visur.

Irina2012-07-23 15:15

Nereikia taip lipti prezidentei ant galvos, pasikeis valdzia, zmones turi , tiesiog privalo nuversti per rinkimus korumpuota seima, tada ir prezidente prabils, manau ji bijo , gal net del savo gyvybes

Gražina2012-07-23 15:15

Daugiau nei keista - jokių reagavimų nei iš prezidentės, nei iš valdžios neskaičiau.

juste2012-07-23 15:14

nesureagavo prezidente, nes matyt pati tame paciame katile verda... siaip ar taip, toks konstitucijos trypimas manau net nebuvo imanomas be auksciausiuju palaiminimo... nebeturiu vilties, telieka tik laukti rudens rinkimu... gaila labiausiai mergaites, tikiuosi, kad nebus per velu ja isgelbeti..

jonė2012-07-23 15:08

Taigi, tai ir yra tragedija.

taip2012-07-23 15:06

nuotrauka verta prezidentes pozicijai.Ačiū.

Basakojė2012-07-23 15:03

Peržvelgiau viso interneto visas žiniasklaidas - niekur nieko neparašyta, kad Prezidentė reagavo ar reaguoja, ar apskritai bando reaguoti. Per jokias TV nemačiau, kad Prezidentė reaguotų ar apskritai rodytųsi ekrane. Tik girdėjau, kaip ji pasakė: "ar nėra didesnių problemų, nei Garliavos mergaitė?".

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi