ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Antimafija

Ekspertai.eu prašo paaiškinti, ar prezidentės D. Grybauskaitės tėvas tarnavo NKVD milicininku(82)

Kas meluoja: mūsų akys, Lietuvos prezidentė ar Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras? Galbūt ekspertai.eu apšmeižė šalies vadovę, praėjusių metų vasarą paskelbdami publikaciją „ ekspertai.eu turimi dokumentai rodo, kad prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas tarnavo NKVD”, kurioje pateikė Lietuvos ypatingajame archyve saugomos P. Grybausko asmens bylos fotokopiją?

P. Grybausko bylos viršelio fragmentas
P. Grybausko bylos viršelio fragmentas

P. Grybausko bylos viršelio fragmentas

Perrinkimo antrai kadencijai siekianti prezidentė Dalia Grybauskaitė vakar savo paskyroje socialiniame tinkle informavo Lietuvos visuomenę, jog Lietuvai paskelbus nepriklausomybę ji nekolaboravo su Mykolo Burokevičiaus partija, 1990 03 25 Vilniaus aukštosios partinės mokyklos patalpas užgrobus sovietų kariškiams šioje mokykloje nebedirbo, bet išėjo atostogų, o jos tėvas Polikarpas Grybauskas nebuvo NKVD pareigūnas.

Štai kokiomis žiniomis apie savo tėvą pasidalino šalies vadovė su savo rinkėjais: 3. Ar tiesa, kad mano tėvas esą buvo NKVD seržantas?

Netiesa. Pokario metais būdamas 17-18 metų dirbo gaisrininku. Tokį patvirtinimą gavau iš Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro.

Šis prezidentės D. Grybauskaitės pareiškimas privertė ekspertai.eu sunerimti ir iškelti pluoštą gana nejaukių klausimų.

Kas meluoja: mūsų akys, Lietuvos prezidentė ar Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras? Galbūt ekspertai.eu apšmeižė šalies vadovę, praėjusių metų vasarą paskelbdami publikaciją „ekspertai.eu“ turimi dokumentai rodo, kad prezidentės tėvelis Polikarpas Grybauskas tarnavo NKVD, kurioje pateikė Lietuvos ypatingajame archyve saugomos P. Grybausko asmens bylos fotokopiją?

Jei taip yra, ekspertai.eu yra pasirengę atsiprašyti asmeniškai D. Grybauskaitės, atlikti viešą atgailą už ekspertai.eu skaitytojų klaidinimą ir prisiimti LR Baudžiamajame kodekse numatytą atsakomybę.

O gal Rusijos specialiosios tarnybos suklastojo Lietuvos ypatingajame archyve saugomus dokumentus? Ar vis dėlto čia turime kitą atvejį: Lietuvos piliečiams eilinį kartą kabinami makaronai, slepiant ir/ar nutylint įtakingiems politikams nemalonią informaciją?

Kodėl kyla šie klausimai?

Dėl Lietuvos ypatingajame archyve saugomų dokumentų, kuriuose juodu ant balto parašyta, kad P. Grybauskas tarnavo NKVD milicininku ir turėjo teisę nešioti „vintovką” (toks šautuvas – red. past. ) Nr. 1439.

Pateikiame šių dokumentų fragmentus (visos kopijos paskelbtos čia).

Štai šiame NKVD išduotame asmens tapatybės pažymėjime parašyta, kad P. Grybauskas „tikrai tarnauja Kėdainių apskrities milicijoje milicininko pareigose” (v Kedainiaiskoj ujezdnoj milicii na dolžnosti milicionera), „turi teisę nešioti vintovką Nr. 1439” (pri sebe imeet pravo nosit oružije vintovka Nr. 1439), o pats pažymėjimas galioja iki 1945 m. spalio 31 d.:

Čia parašyta, kad nuo 1941 iki 1944 m. P. Grybauskas slapstėsi miškuose, o nuo 1944 m. liepos dirbo milicijoje:

Čia, remiantis paties P. Grybausko informacija, rašoma, kad nacių okupacijos metais jis buvo partizanų būryje, o nuo 1944 m. liepos iki 1945 m. dirbo Kėdainių apskrities NKVD milicininku:

Dar vienas dokumentas, kur nurodytas „milicininko” darbas:

Ir dar vienas:

Ir dar toks:

Todėl ekspertai.eu kreipiasi į Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimų centrą, prašydami pakomentuoti dokumentus, kurių fragmentai čia pateikti, ir atsakyti į du klausimus: ar tiesa, kad Lietuvos ypatingajame archyve saugoma Polikarpo Grybausko (Lietuvos prezidentės D. Grybauskaitės tėvo) asmens byla rodo, jog nuo 1944 m. liepos iki 1945 m. jis dirbo Kėdainių apskrities NKVD milicininku ir turėjo teisę nešioti „vintovką” Nr. 1439?

Kokia minimu laikotarpiu buvo NKVD milicininkų tarnyba, ką jie veikdavo?

Naujausi

Komentarai (82)

Rikiuoti
To 79 Stasys2014-02-12 22:46

O kaip parasysi komentara tame Delfyje , jei jis neatsidaro , tai manau , kad yra blokuojama . Atrodo rasau graziai, be keismazodziu , destau savo minti ir pamastymus , tai matyt kazkam nepatinka , todel ir blokuoja. Matyt prie pat rinkimus dar ne to bus, negalesim tarpusavy bendrauti ir komentarais , manau juk Lietuvai norim pacio geriausio.

tegyvuoja2014-02-12 11:16

tarybinė NKVD , pati demokratiškiausia NKVD pasaulyje!

Butu gerai,2014-02-09 20:49

nesakykite tiesos apie ka tik norite, bet nelyskite i Prezidento posta. Pries 5m D.Grybauskaite uzsibreze tiksla- oligachams ne vieta Lietuvoje, be sazines,padorumo.Isejo snipstas.Meluoja, apgaudineja- as nerinksiu.Toliau dar graziau. FNTTparegunai isvyti, deka Prezidenes musu . Valstybiniai slaptieji rasteliai/? Grliavos mergaites likimas nezinomas. Kodel- valstybine paslaptis, Snoro bankas sutryptas ir toliau trypia su Vasiliausku.

stasys2014-02-07 09:19

Tai tik dar vienas Merfio dėsnis ..Delfi komentarų mažėja..Ekspertuose.eu proporcingai didėja..atitinkamai ir išlaidos. 200 magiškas skaičius kurio Ekspertuose nereiktų perlipti.

Prezidentui negalima meluoti2014-02-07 08:30

Pasilieka vietos šantažui, todėl kartais prezidentės veiksmai keisti, nes atliekami kažkieno spaudimu.

Letas Palmaitis 73-am2014-02-06 22:51

Komentarai neatlaikė demokratijos...

Vytautas2014-02-06 17:53

Juk tada gaisrininkai,milicija ir kitos teisėsaugos institucijos priklausė NKVD,Ir jis tarnaudamas milicininku negalėjo kitur tarnauti,kaip NKVD, kadangi kitos organizacijos tuo metu nebuvo.Nepamenu kuriais metais Vidaus reikalų ministerija buvo atskirta nuo NKVD,ir tapo savistovia teisėtvarkos struktūra.Tai ne nuodėmė.Juk kažkam tą darbą,tai yra kovoti su nusikalstamumu reikėjo.Ir prie ko D. Grybauskaitė.Ji juk neatsako už tėvo gyvenimą.

V.Ladas2014-02-06 15:24

Man jau pradeda atrodyti, kad dirbama, nukreipiant dėmesį nuo rimtesnių dalykų. Na, kur dėtis jaunuoliui, grįžus iš miško, kur jis partizanavo? Tai yra kariavo su vokiečių okupantais? Aišku, į miliciją. Būtų raštingas, eitų į valsčiaus biurokratus. O kur jūs matėte milicijos darbuotoją be pritvirtinto kovinio ginklo, ir dar pokariu, kai veikė jau kiti partizanai, mano kaime net atvirai vadinti banditais, rečiau žaliukais, miškiniais? Jam nebuvo pasirinkimo. Jį nušautų vien už partizanavimą prieš vokiečius. Nes bent jau vadai miške buvo buvusios fašistų administracijos atstovai. Taigi, tėvas DG tikrai, ne prie ko. Jo kelias - vienas, jos - kitas. Svarbu, ką ji veikė pas Burokevičių, kai jau buvo pasirinkimas- su tauta, ar su okupantais? Su dauguma, ar su vienetais. Tik niekas kažkodėl griežtai nenuneigia, o gal tikrai ji "atostogavo" tuos kelis mėnesius? Aktyviai netarnavo? Ir taip juk galėjo būti...

mes2014-02-06 14:24

as tik vieno nesuprantu,kam meluoti ir vel praita kadensija sake ta pati,jokiu rezultatu.Kai pajausim pokycius tai ir kalbesim kitaip.

Ekspertai,2014-02-06 14:24

kur dingo komentarai? Prieš pusvalandį jų buvo virš 200.

kaunas2014-02-06 14:21

o mano manymu ,vaikai neturi atsakyti us tevu klaidas. Rasau todel pirma kadensija nebalsavau,man pasirode arogantiska ir ne demokratiska. Ir sia kedencija neketinu balsuoti nes jos valdymo metais duzo langai buvo skurdinami zmones apvaginejami pazeidziant konstitucija ,tapo Lietuva autoritarine valstybe,demokratijos nera,tik jauciu diktatura,ir neapsirikau. Jei zmones nori gyventi diktaturos slygomis lai balsuoja,Man jos vedama politika nepriimtina.

skubiai reikai uzdaryti sita portala2014-02-06 13:09

sitas ekspertai.eu skelbiamas dokumentas-klastote. prezidente aiskiai pasake kad jos tevas nebuvo jokiam nkvd. o siame dokumente rasoma kad grybauskas buvo nkvdistas.kas meluoja? prezidente ar kremliaus pakalikai ekspertai? tai provokacija. kas kreipsis i teisesauga kad uzdarytu sita melo portala ekspertai.eu????? kiek galima tyciotis ir smeizti prezidente ir jos teva, kuris istikruju buvo visai ne nkvd o tremtinys????

tokie polikarpai2014-02-06 11:54

mano gimines veze i sibira.reikia surengti akcija be melo,nes tai pagrindine valdziazmogiu beda.

Jules2014-02-06 11:51

Prezidentę Dalią pirmiausia moralinę teisę kritikuoti turi nepriekaištingos reputacijos žmonės, bet ne bolševikai, ne Bolševikų partijos ir jos internacionalo buvę nariai - tai viena. Antra - nemalonu žiūrėti kaip bolševikas bolševiką kalą prie gėdos stulpo, pats būdamas lygiai toks pats ar dar blogesnis.

Esmė2014-02-06 11:39

man asmeniškai neturi esmės kuo dirbo jos tėvas, vaikai neatsako už juos. Tačiau visai kitaip atrodytų prieš tautą Prezidentė, kuri kalbėtų teisybę, tada jos priešams būtų atimtas įrankis ja manipuliuoti. O dabar žmonės mąsto taip: jeigu šiais klausymais meluoja, tada ar ir kitais klausimasi ji elgiasi sąžiningai ir ja galima pasitikėti?

IS SUDO VASKA SPAUDZIA RUSO EKSPERTAI2014-02-06 11:32

DAUGELIS NEZINO KA JU TEVAI VEIKE 17-18 METU BUDAMI,NES VAIKAI NET NEBUVO GIME

BIOGRFIJOS2014-02-06 11:28

Jie primena, kad A.Paulausko tėvas buvo KGB pareigūnas, o V.Vasiliausko, „vaidmuo, lydint Jaunimo teatro gastroles į JAV dar sovietiniais metais, galėjo būti susijęs su to meto sovietinių specialiųjų tarnybų užduočių atlikimu“. Z.Vaišvilai prikišamos atominės fizikos studijos Sovietų Sąjungos uždarame specialių mokslinių tyrimų centre Dubnoje.

simas2014-02-06 07:20

tam kad suprastume, kodel prezidente elgiasi butent taip o ne kitaip, kodel per paskutinius penkerius metus ypatingai suklestejo korupcija, reikia neuzsimerkti, o zinoti prezidentes praeiti ir saknis. tada bus galima suprasti dabartinius jos veiksmus nukreiptus pries Lietuva.

Grybauskaite ir sportas2014-02-06 02:56

Muchomorkina į Sočį neskris. Per kadensiją taip įšstorėjo, kad pro lėktuvo duris nebepralenda. Su ''Spartanu'' kol kas taip pat negali skristi. Kariniame lėktuve kėdės išdėstytos kaip ir paprastame, viduryje praėjimas. Kuriam krašte pasodinti Dašą? Kairėje ar dešinėje/ Pilotai atsisako skristi. Lėktuvas su Muchomorkina na bortu skrenda pasviręs ant šono. Pavojinga.

kuku2014-02-06 02:06

kodėl socialioniame tinkle ? juk vyresnio amžiaus piliečiai nesinaudoja socialiniais tinklais. AR PENSININKAI JAU UŽ ŽMONES NESKAITOMI?

Algis2014-02-06 01:58

pritariu pilnai p. Letui Palmaičiui.

skaitytoja2014-02-06 01:39

Gerb ekspertai, palikite jus tą prezidentės tėvą ramybėje. Tai tolima praeitis.... Priminkite verčiau žmonėms jos padarytus darbus per 5 prezidentavimo metus. Aš ja ,kaip ir daugelis žmonių ,žavėjausi kai ji deklaravo kovą prieš korupciją , ir kai ji ankstyvą gegužės 17 rytą žadino iš miego Skvernelį su Melianu. Nusivyliau , toliau klestinčia korupcija ir nepabudintais skverneliais , pavertusiais mergaitę valstybės paslaptimi. Dažnai pagalvoju, ar ne gėda prezidentei ,atsakingai už teisėsaugą ,girdėti apie triusikų bylas, ar neplyšta prezidentei širdis kiekvieno mėn. 17d Daukanto aikštėje girdint nešamos iš namų į nežinią mergaitės klyksmo. VIEN DĖL TO UŽ JĄ DAUGIAU NEBALSUOSIU.

to lia lia2014-02-06 01:02

žiūrėk visas dokumentų kopijas, ten toliau yra jo pasirašytas "obiazatelstva". Įdomu įdomu..., ką įsipareigoja laikyti visiškoje paslaptyje dabar ir ant visados...

lialia2014-02-05 23:28

Negi prie sovietų eilinio gaisrininko byla buvo žyma SOVERŠENNO SEKRETNO?

blogiausia iš blogiausių2014-02-05 22:40

bet kokia prostitutė, pardavėja, melžėja, venerikė, vagilka, ruskelė, turgaus čigonė - būtų geresnė prezidentė už polikarpovną - nes nesugebėtų taip kenkti Lietuvai. Landsbergis ir Kubilius žino ką daro.

Ǒ2014-02-05 22:32

Letai, šįsyk Jums pilnai pritariu. Beviltiška kapstytis Grybauskaitės praeityje, ją galima visą suklastoti taip, kaip norima. Žiūrėkime į tai, kas vyksta mūsų akyse, nes kitaip užsikasime, išeikvosime jėgas ir valdžiažmogiai vėl laimės.

Letas Palmaitis Rinkėjams2014-02-05 22:09

Gerbiamieji Rinkėjai, kultūringose demokratijose, kur oligarchinis demas "tauta" šitaip įžūliai nesielgia su rinkimais kvailinamais rinkėjais, savaime aišku, įprasta pateikti jiems visiškai švarų savo statytinį. Tokiu atveju, žinoma, svarbu, 1) ar kandidato reputacijos neaptemdo jokie nutylėti dalykai, 2) ar pats kandidatas (arba net jau prezidentas, plg. , Watergate'ą) nebando kažką nuslėpti. Tačiau šioje laukinėje demokratijoje valdžia ne kartą parodė, kad spjauna į viešąją nuomonę (paskutinis atvejis - Raulinaičio nežinojimas apie Suomiją bei Gatajevų bylos prokurorės Oškutytės iškėlimas Kauno apylinkės prokuroro pareigoms eiti - "virš visko"! ). Todėl kam Jūs čia rausiatės nelaimingo p. Polikarpo popieriuose, geriau pamąstykite ne apie Polikarpą, bet BENT TIK apie VIENĄ dalyką iš DABARTINĖS veiklos jo dukters kaip JAU PREZIDENTĖS, Jūsų dievinamos konstitucijos garantės. Ponia Grybauskaitė viešai sakė, kad Deimantei Kedytei jokia prievarta nebus taikoma, vadinas, prieš jos valią valdžia nepaims jos iš senelių namų ir prieš jos valią neatiduos nemylimai motinai. Taip buvo? Ko verta tokia prezidentė bent dėl vieno šito fakto einant aukščiausias valstybines pareigas? Kas yra lietuvių galvose ir širdyse, jei tokį asmenį iškelia kaip tinkamiausią nepamainomą kandidatą ir jei už tokį balsuos? Kuo čia dėtas Polikarpas, kuo čia dėtas Burokevičius ir partinė mokykla su disertacija! Čia, dabar, "laisvoje" ir "nepriklausomoje" Lietuvoje šalies prezidentė prisidėjo prie susidorojimo su vaiku, o kažkoks patriotas Kubilius teigia, kad geresnės kandidatės nėra! Jei Lietuvoje tikrai nėra geresnės kandidatės, tai jau laikas tokią Lietuvą išbraukti iš tautų sąrašo, arba išbraukti Kubilių iš žmonių sąrašo. Prieš iškeldama savo kandidatūrą ponia turėjo liepti atitinkamoms struktūroms paaiškinti tautai, ar vaikas iš tikrųjų dar gyvas (kaip ir kvaiša motina), ar cheminiais preparatais iš Deimantės nepadaryta idiotė invalidė be atminties, ir pateikti tautai ĮRODYMUS, bet ne dviprasmius paplepėjimus, ir dar paaiškinti, kodėl prezidentės ŽODIS pasirodė nieko vertas. Tik po to Jūs, Rinkėjai, gal ir turėtumėt teisę pasvarstyti, ką rinkti prezidentu, ar Grybauskaitę, ar Petrauskaitę. Atsipeikėkite - jei "tinkamesnio kandidato nėra" ir Grybauskaitės vardas bent tik pateks į kandidatų sąrašą, geriau boikotuokite tokius siaubingus rinkimus - nieko dabartinė Lietuva nepraras be prezidento apskritai, tik lengviau bus kovoti su oligarchų tarnais vien tik vyriausybėje ir seime!

Česlovas-komentarui Taip2014-02-05 22:07

Sakai prezidentu negali buti zmogus kuris meluoja, bet tai tik ne Lietuvoj. Dar cia nepasitaike tokio prezidento. Ir zinoma ne ju kalte, o mumyse. Niekaip negalim issirinkti padoraus prezidento.

Pilietė2014-02-05 21:38

viską matom ir girdim, bet gaila kad nevisi Mano šeima nuo tokių karpų nukentėjo siaubingai.

antanas2014-02-05 21:31

Gal pas Gribauską NKVD darbas buvo antraeilės pareigos, o gaisrininko pirmaeilės, todėl prezidentė paminėjo tik pirmaeiles pareigas? Galėjo būti ir atvirkščiai, bet čia tegul komentuoja "Dviračio šou"... Vintovką nešioti galimai buvo viena iš problemų;trūko seifo,kuriame būtų galėjęs saugoti...

Ǒ2014-02-05 21:31

Prie ko čia Grybauskaitė? Jai taip pasakė iš Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro. Ne ji sugalvojo, kad tėvas buvo gaisrininkas. Nepasitikite Centru? Vieną kartą atsakė, daugiau nekartos, nesitikėkit. Negaiškit tuščiai laiko su savo kopijomis. Niekam be jūsų jos neįdomios.

as2014-02-05 21:30

melage melavo , meluoja ir toliau meluos.

Jules2014-02-05 21:20

Na taigi kaip ten su ta Lauriuko "Mirovaja" disertacija, ar rasta?

xxl2014-02-05 21:12

Baisu. KGB, FSB jau Lietuvos ypatingajame archyve darbuojasi?

pikasui, pikasovskogo2014-02-05 21:10

dukumentus paviesink. kas tavo tevelis? varda pavarde.. kas mamyte? varda pavarde.. mano nuomone, tavo placioj giminej ne tik kad kp nariu buvo, bet ir nkvd nariu buvo. is kur trauki informacija? ar tik tavo desiniajame pusrutulyje ji susikaupusi?

vivi2014-02-05 21:01

Grybauskaitė itin anksti tapo komuniste,dar neišaugusi iš komjaunuoliškų kelnyčių. Matyt,už kažkokius nuopelnus. Už kokius? Juk komjaunuoliškas amžius - iki 28 m.

Algis Ra2014-02-05 20:57

Tad kuo 6 metus uzsieme Grybauskaite "kailiu fabrike"?Is Filharmonijos kadru skyriaus dirbti I kailiu fabrika??????!!!!!Nejuokinkit...Grybauskaite iskelta tu paciu,kurie iskele Tata ir Tapkini

Jules2014-02-05 20:44

Na tai ar Lauriukas rado savo garsiąją disertaciją? Turėjau omenyje Bieliuką.

aras Pikasui2014-02-05 20:38

Tuo laiku gaisrines buvo NKVD pavaldume, bet ugnegesiams sautuvu neisduodavo. O Paulauskas apie teva nieko ir neslepe, visiems zinoma kur jis tarnavo. Tai reiskia zmones gali rinktis, zinodami apie tai.

Pastebėjimas™2014-02-05 20:35

Ekspertai šiandien bene pirmą kartą pavadino Polikarpą „tėvu“ (anksčiau vadindavo „tėveliu“). Gal todėl, kad pati Prezidentė taip jį pavadino: „Ar tiesa, kad mano tėvas esą buvo NKVD seržantas?“

kas yra kas2014-02-05 20:31

Tiek kartų mums aiškino, kad demokratiškų Vakarų politikas, kurį pagauna meluojant, neigiant ar dviprasmiškoje situacijoje, tiesiog atsistatydina. Štai ir įrodymas, kad šimtas metų mums iki to. "Pamosikavo" feisbuke Barauskaitės pažyma ir taškas, viskas gerai? Su Tauta tokiais klausimais kalbėti feisbuke, kas čia per stilius? Bet mes juk neišrankūs, prarysim negalvoję, kodėl mus gerbti?

Iš tiesų2014-02-05 20:19

"Galėjo Prezidentė iš tiesų nieko nežinoti apie savo tėtį"Bet nereikia meluoti,kad jis buvo gaisrininkas.

aras2014-02-05 20:15

Nebejuokinkite su tais nezinojimais. Jokie neziniukai, su neaiskios biografijos tevais i partija neistodavo , o tuo labiau nedirbo aukstosiose partinese. Buvo ne tik tevu, bet ir seneliu biografijos aiskios, o jei ka "uzmirsdavo", tai KGB primindavo.

Pikasui® [34]2014-02-05 20:07

Galėjo Prezidentė iš tiesų nieko nežinoti apie savo tėtį. Bylos psl. 19 yra tėčio ĮSIPAREIGOJIMAS (ОБЯЗАТЕЛЬСТВО), kuriame tėtis įsipareigojo saugoti giliausioje paslaptyje duomenis apie darbą NKVD organuose ir net savo artimiausiems giminėms ar draugams apie tai nepasakoti. Priešingu atveju bus taikomas Baudžiamasis Kodeksas. Matomai, tėtis liko ištikimas priesaikai, ir Prezidentė turėtų tik didžiuotis tokiu tėčiu. O gal ir prasipliurpė, antraip už ką jį reikėjo tremti į Sibirą? _Jūsų pikasotyrininkas™

Pikasas2014-02-05 20:06

Mane domina tik tiesos kelio paieškos. Esu visiškai nepriklausomas skaitytojas. Manęs neįmanoma nupirkti. Mane galima įtakoti tik argumentuotais prasmingais komentarais. Visoje mano plačioje giminėje nebuvo nei vieno SSKP nario. Lauras Bielinis - bene labiausiai įtakingas neokomunistų propagandistas.

Lopatologas2014-02-05 20:02

Ne esmė yra tas tėvelis. Esmė ar Grybauskaitė susijusi su KBG. Faktai rodo kad tikimybė jog nesusįjusi - labai maža. Čia reiktų imti domėn visą biografiją. Paulauskas, Brazauskas, Lansbergis, Adamkus, Grybauskaitė... sąrašas begalinis, yra iš tos pačios skrynelės. Štai jums ir atsakymas kodėl nebuvo desovietizacijos. Kodėl dabar tas KGB baisus juk tokios organizacijos nebėra? KGB nebaisus bet baisūs tokie žmonės kadangi jie pasiruošę už dešros gabalą ar auksinį karsta tarnauti bet kam. Jie susipanioje tarp melų, neatsimena ką melavę išsisukinėja kad ne taip supratot o bet tačiau... Su jais nėra apie ką kalbėti, jais reikia tik atsikratyti. Ir tai nebus lengva, kadangi juos palaiko išorinės jėgos kurios ir nusprendė kad būtent toks elitas mums ir reikalinga.

Baisu2014-02-05 20:00

Visą Lietuvą makaronais apkabinėjo?

pikasai, pikaso2014-02-05 19:47

juk Bielinis nekandidatuoja i jokius renkamus postus. Piksai, susimovei. Aisku is kur pinigus gauni ir kam tarnauji. geros tarnybos. Tarnauju Lietuvos labui :). kai informacija taip lengvai prieinama, atlyginimas, tikriausiai, auga kasmet po 30 proc. Kur paties tevelis tarnavo? :)

Pikasas2014-02-05 19:34

Visi kairinio fronto kandidatai ir jų klakeriai susirūpinę apie D.Grybauskaitės tėtį. Atseit, turėjo jis būdamas 18 ar 19 metų, kaip gaisrininkas, šautuvą ar neturėjo. O gal ta gaisrinė buvo NKVD pavaldume? Siaubas, kaip įdomu?...:))) Kai A.Paulausko tėvas buvo aršus aukšto laipsnio KGB tarnautojas, siaubą kėlęs nuo Tauragės iki Dzūkijos, tai niekas apie tai Artūro neklausia. Iš televizijos ekrano neišlendantis lopatologas Lauras Bielinis tai pat neatlyžta - knygas leidžia, straipsnius rašo ir vis apie tą patį per tą patį... O kad jo tėvas Jonas Bielinis buvo Vilniaus Lenino rajono pirmasis sekretorius - niekam neskuba pasigirti.

oi oi2014-02-05 19:22

mažieji karai tęsiasi, nors Lietuva lyg laisva?

Bet2014-02-05 19:19

kam meluoti.Pasakyk tu vieną kartą tiesą, ir bus ramu.Netikiu melagiais

Negalima teisti vaiku2014-02-05 19:14

uz tevu veikla. Kitas reikalas, kad Prezidente meluoja. Vadinasi as negaliu pasitiketi savo salies Prezidente. Tuo labiau, kad ji mane nuvyle, paskelbusi referenduma del AE niekiniu, stume agresyvia Sevrono kompanija Lietuva, puikiai zinodama, jos kenksmingas pasekmes, dabar akivaizdziai pritaria Lietuvos zemiu pardavimui ir apskritai yra ne Lietuvos, o Briuselio sajungininke. Ji nemegsta zmoniu, is pusanantros sveikatos ju vengia, o jo kalbose kaip robote tos pacios netikros kalbos. Nerinksiu as jo daugiau, ji sugriove mano pasitikejima.

ogis2014-02-05 19:02

Siap tai vaikam nepriklauso atsakyt uz tevu darbelius,taciau izulus melas daug ka pasako apie zmogu

28-am2014-02-05 18:59

Tau timka prezidentas, kuris akivaizdžiai meluoja? Man ne.

...2014-02-05 18:55

Kaip sakoma, .. kam reikia užkliūti, užklius ir lygioje vietoje. Stulpas ir tas nešventas ... Mieli ekspertai,.. Jums mums jau atleiskit, bet Jūsų žiniai Lietuvoje gyvena vieni nusidėjėliai. Taip jau nutyko kad pas mus ir stulpai ne porcelianiniai ir Prezidentai su praeitimi ir politikai iš tautos tarpo, o ir pati tauta nesusipratėlė .. niekaip nesuvokia ko gi tie mūsų "viską žinantis" linkę į profesinį suicidą, vardan to, ko didumai tautos jau nebereikia .. :)) su pagarba stasys.

omen2014-02-05 18:50

Komunistų nebūna buvusiųjų kaip ir narkomanų, alkoholikų. Jiems atėjo Leninas visiems laikams. O meluoti komuniagoms kaip ir narkomanams , alchašams yra norma. Kitaip jie negali.

laima2014-02-05 18:44

Įdomi situacija, paini istorija. Kartais vaikai ne viską žino apie savo tėvus ne todėl, kad nenori žinoti. Kai kada savo gyvenimą kitaip jiems pateikia ir patys tėvai, todėl žinome taip, kaip mums leista žinoti. Bet kuriuo atveju, mes už savo tėvus negalime būti atsakingi, kad ir kiek dėl jų praeities būtume kalami prie kryžiaus. Kaip ir negalime būti kalti dėl savo seserų, brolių, tolimesnių ar artimesnių giminių nepavyzdinio gyvenimo. Laikas su šia tiesa susitaikyti visiems. Ir ekspertams. O gal išdrįsite bent vienas viešai išsiplakti dėl kokio netikusio savo giminaičio praeities? Ar gerai žinote visų gyvenimo istorijas? Ar jūsų aplinkoje viskas tik švaru, tyra ir dora?

taip2014-02-05 18:34

Prezidentu negali būti žmogus kuris meluoja visai TAUTAI!!!Na tarnavo NKVD buvo toks "griekas"vaikai juk neatsako už savo tėvus,pasakei visa tiesą ar bent puse ir pasibaigtu visos spekuliacijos,bet ne reikia meluoti,išsisukinėti.Kaip galima pasitikėti tokiu žmogumi,jeigu sumelavo karta meluos visa likusi gyvenimą

Joris2014-02-05 18:06

Jus,nesistebekit.Buvo "Dedule",po to -"Fermeris".O dabar-Maskvos NKVD tardytojo anuke ir NKVD "gaisrininko" dukte Dalia Gaponovman-Burokeviciute.Matot,Lietuva vis dar okupuota.Nuo 1940 m. iki dabar."Dedule" Landzbergenson buvo pasiulytas KGB papulkininkio zurnalisto ACekuolio.Jokio atsitiktinumo cia nebuvo.Kaip ir tai,jog minetas zurnalistas piestu stojosi ir zmones agitavo uz naujos AE statyba.Kegebistu isliekama iki mirties.

Tomas J.2014-02-05 18:01

Dar okupacijos laikais supratau: komunistai yra melagiai. Meluodavo laikraščiuose, per televiziją, meluodavo TSKP suvažiavimuose, meluodavo kasdien. Grybauskaitė meluoja ir šiandien - ji juk TSKPistė.

Betgi2014-02-05 18:00

nėr čia jokio melo. Reikia tik mokėti rusiškai skaityti.

Lietuvniks2014-02-05 18:00

Pasejau lineli ant pylimo, atejo stribokas nu pyz di no:))

liūdna2014-02-05 17:58

Į vagių kompaniją labai tinka melagė Prezidentė. Man labai liūdna, kad turime visiškai moraliai degradavusią valdžią.

Diedukas to Jules2014-02-05 17:50

O prie ko čia Paulovskis? Lygiai, vienodai abu labu. Ar gi kas čia agituoja už jį balsuot?

Mat kaip lengva2014-02-05 17:49

pagaminti NUSIKALTĖLĮ. Grybė įteikė Barauskaitei ordiną ir Polikarpas tapo tik doruoju gaisrininku. Bet ltvnews. online praleidžia vieną labai reikšmingą detalę - juk Polikarpas Grybauskas - PARTIZANAS, raudonas partizanas. O tai nė kiek ne menkesnė nuodėmė už tarnystę represiniuose okupantų organuose. Normalioje šalyje Barauskaitė jei ne kalėjime, tai bent gatvėje atsidurtu tikrai. Tik banditų valdomoje Lietuvoje, o anot filosofo Šliogerio: ,,Apie dabartinį mūsų elitą galima pasakyti štai ką: tai tamsūs, bailūs, kvaili, žiaurūs, agresyvus, godūs, klastingi, gudrūs, demoralizuoti egoistai, nė iš tolo nematantys valstybės idėjos ir net vadinamąjį valstybingumą traktuojantys vien instrumentiškai, kaip savo intereso tenkinimo įrankį“. Tai ko norėti iš tokių MULKIŲ, kuriuos profesorius Aleksandravičius stato į vieną gretą pagal išprusimą su smetoniniais batsiuviais. Ir negali nesutikti nei su Šliogeriu, nei su Aleksandravičiumi matydamas kas dedasi Lietuvoje. Šv. Augustinas tokius net mūsų eros pradžioje pavadino BANDITŲ GAUJA.

ruta2014-02-05 17:48

Gribauskas savo anketoje nurodo , kad moka rusiskai , paskui jau kitame dokumente rasoma , kad nepasitvirtino tas jo teiginys , buvo labai menko issilavinimo . Neaisku ir kiek is tikro klasiu baige , skirtingai nurodyta , kodel , kas melavo . Taip pat keistas pasizadejimas NKVD , ka gaisrininkas galejo matyti ir zinoti , na , nebent pats dasidejo prie nepatikimu pilieciu naikinimo ? Taip , vaikai neatsako uz savo tevu gyvenima ir nuodemes , bet noras nuslepti , ignoruoti pilieciu klausimus , arogancija , dar labiau parodo , kad gal ir daugiau yra ka slepti , jau is savo biografijos . Pasilieku prie savo nuomones , kad neturetu komunistinio -KGB rezimo funkcionieriai dalyvauti ne tik prezidento rinkimuose , bet ir buti ministrais , rinkimu komisijos pirmininkais , konstitucinio teismo teisejais , teisejais , prokurorais ... , neturi raudonas uzkratas jaustis puikiai Nepriklausomoje Lietuvoje !

meda2014-02-05 17:47

prezidentes galvoj,, palaukit runkeliai, ateis jum galas, kai prasitesiu buvima siltoj kedej,, Man ydomiausiai, kaip ji bijo Lietuvos zmoniu, o tam briusely, kai parodo, tai nardo kaip zuvis vandeny...

Jules2014-02-05 17:40

Taip tai taip, bet, klausykit ponai ir draugai makaronščikai, o Paulovskio tėvas kuo tarnavo Matuškai Rosiejai? Kas galite patikslinkite?

PRITARIU 11 ČESLOVAS2014-02-05 17:36

aš visada taip galvojau.. Tikriausiai taip ir yra...

Nuomone2014-02-05 17:34

Daug paprasciau, kilniau butu pasakyti tiesa ir niekas neturetu priekaistu! Meluoti, slapukauti----nekilnu ,zema. Pamelavusiam karta, tiketis tiesos antra karta--neimanoma!

Смотрим оригинал:2014-02-05 17:28

стр.11 2-й графа сверху. В 1945г. добровольно поступил в на работу в пожарную охрану МВД

Česlovas2014-02-05 17:21

,,Ponia" Dalia Grybauskaitė jokios kritikos ir jokios kitos nuomonės kaip savo nepripažįsta. Tai jai būdinga. Čia yra jos blogis. Nei kiek neabejoju, kas jinai paveldėjo iš tėvelio KGB- isto tokia savybę. Tai už ką ją rinkti. Man atrodo, kad ji užmaskuotai tarnauja Rusijai ir gina tokio pasaulinio diktatoriaus ir KGB- isto kaip Vladimiras Putinas idėjas. Gali būti, kad jie jau seniai susitarė, kaip Lietuvą paversti ,,Naša Raša". Tokiam tikslui įgyvendinti labai puikiai tiktu įstatymas užsieniečiams parduoti Lietuvos žemes. Visa ta konfrontacija su ,,Gazprom" ir Dujų terminalo statyba siekiant energetinės nepriklausomybės nuo Rusijos tai rusiškai tariant skamba taip: ,,otvlekajuščij maniovr" Išvertus į lietuvių kalbą skambėtu maždaug taip: Apgaulingas veiksmas.

prisimenu2014-02-05 17:14

Ką veikė?Ogi samagoną gėrė ir atlikdavo patikras pagal anonominius skundus ,kuriuose kaimynai skųsdavo kaimyną,kad tie turi nelegalų šautuvą ar pan.Gyvenom kaimynystėje su milicininku,tai po nakties tokių raštelių,prikištų už durų ,būdavo po kelis,mieli tautiečiai.Jie bijodavo po vieną važiuoti,tai kviesdavosi daugiau.

Ale rupuzi kokia sarmata2014-02-05 17:13

Na majorka kaip tikra karininke po tokiu skandalu tureti kaip ir priklauso karininkui nusisauti su duru rankena:))

Juokinga2014-02-05 17:11

Prezidentei reikia pažymos, kad sužinotų,kur dirbo jos tėvelis:)

zmogus2014-02-05 17:11

tarkim kad jos tevas buvo toks ar kitoks, tai cia ne priezastis neigti ar issukineti , nes taip dar labiau grimzda i melo liuna, paaiskintu taip... tevas buvo tas ar anas... bet as neatsakau uz savo tevu darbus , tikrai manau butu kitoks vertinimas, cia matau jau meluojama ir painiojamasi... ir zmones svarbiausia laikomi buki, neprotaujantys kaip be to cia su ta pazyma ... prisidirbo poniute iki smakro... nzn is kur tie jos reitingai, as kiek pazystamu paklausiu nei vieno ner kad uz ja balsuotu...

gytis2014-02-05 17:07

taip pat D.G. meluoja ir del išstojimo is TSKP ( kur stojimo i LKP popieriai?) ir del darbo koloborantu partškoloje...

tik nuomone2014-02-05 17:05

man labai keistai atrodo tos pazymos, kur parasyta, kad zmogus neturi giminiu, ir kaip taip gali buti.

ka gesindavo2014-02-05 17:01

vintovtom gesindavo musu tevu, broliu sakaleliu gyvybes

Stribo vaikas2014-02-05 16:52

Nor už tėvus neatsakai, bet nepriklausomos Lietuvos prezindentė yra stribo vaikas. Kokius gyvenimo pagrindus galėjo gauti vaikas augdamas tokioje šeimoje? Net tame reportaže iš ligoninės matosi, kad tėvas su zeko ir padugnės mentalitetu. Neustebčiau, jei jos galvoje po "nepriklausomybės atgavimo" visą laiką galvoje mintis: "Aš dar jums parodysiu".

Kvaziunofantazija2014-02-05 16:45

Gaisrininkas su vintovka...Kaži ar yra toks būdas gesinti ugnį šautuvu?

ka jie veikdavo?2014-02-05 16:43

gaisrus gesindavo, tik ne gesintuvais, o vintovkom ...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi