Liberalų sąjūdis paskelbė, kad artėjančiuose prezidento rinkimuose palaikys dabartinę šalies vadovę Dalią Grybauskaitę.

Pasak partijos lyderio Eligijaus Masiulio, priežasčių tam yra daugybė, o nemažai klaustukų kelianti valstybės galvos praeitis jam nelabai rūpi. Kokios tos prezidentės palaikymo priežastys, kodėl liberalai nesižvalgo į praeitį, ar nekils partijoje suirutė dėl tokio pasirinkimo ir kokie galimai didžiausi D. Grybauskaitės konkurentai, jei ji sutiktų dalyvauti rinkimuose? Atsakymai į šiuos ir kitus klausimus – pokalbyje su E. Masiuliu.

- Liberalų sąjūdis paskelbė, kad prezidento rinkimuose palaikys dabartinę prezidentę Dalią Grybauskaitę. Kodėl toks pasirinkimas?

- Dėl daugelio priežasčių. Pirmiausia mes kviečiame prezidentę greičiau apsispręsti dėl dalyvavimo ir, aišku, palaikysime tuo atveju, jeigu bus teigiamas sprendimas. O priežastys yra tokios: pirmiausia mes matome šiandieną, kad formuojasi labai didelis populistinis antiprezidentinis blokas, kuris bet kokia kaina siekia išstumti D. Grybauskaitę iš Lietuvos politikos ir bando visaip grasinti valstybės stabilumui, pirmiausia finansiniam.

Mes 2009 metais taip pat rėmėme D. Grybauskaitę, ir vertinant ligšiolinę jos veiklą galima būtų pasakyti, kad prezidentės aktyvus dalyvavimas Lietuvos vidaus politikoje, vyriausybės veiklos priežiūra, pastangos sumažinti korupcijos mastus valstybėje, neabejotinas jos, kaip vadovės, tarptautinis pripažinimas yra tie motyvai, kurie leidžia ją palaikyti.

Aišku, mes tikimės, kad ateityje, jeigu D. Grybauskaitė dar kartą taptų prezidente, būtų daugiau iniciatyvų ir palaikymo, kalbant apie žmogaus teises ir didesnes žmonių galimybes pasireikšti bei mažesnį valdžios kišimąsi į žmonių tarpusavio santykius.

Ir, žinoma, pastangos gerinti Lietuvos žmonių ekonominę gerovę – tai yra mūsų prioritetai, kuriuos mes matome. Internetinis balsavimas, labiau demokratizuojantis visą politinį procesą, irgi būtų vienas iš mūsų siūlymų.

Manome, kad prezidentė yra vienintelė atsvara tam susiformavusiam populistiniam flangui, turinti realias galimybes laimėti dar vieną kartą rinkimus.

- Ar neturite savo kandidato iš partijos? Pavyzdžiui, Petras Auštrevičius pasipiktino, kai buvo paskelbta, kad Liberalų sąjūdis palaikys D. Grybauskaitę.

- P. Auštrevičius kandidatuoja į Europos Parlamentą.

Mes manome, kad nesąžininga prieš rinkėjus žaisti taip, kaip žaidžia socialdemokratai arba Lenkų rinkimų akcija: kandidatai į Europos Parlamentą eina į prezidento rinkimus, siekdami apgauti rinkėjus, norėdami pritraukti daugiau balsų už Europos Parlamento rinkimų sąrašą, sakydami, kad jie dalyvauja prezidento rinkimuose ir nori jais tapti. Man atrodo, kad šį kartą mes nesielgėme egoistiškai, negalvojome apie partinius interesus, o apie tai, kas šiandien yra svarbu valstybei ir kas turėtų dar 5 metus vesti šalį.

O D. Grybauskaitė... na, aišku, galima surasti visokių trūkumų, bet, mūsų akimis žiūrint, tai yra kandidatė, kuri pasisako už modernumą valstybėje, už vakarietiškas vertybes, už valstybės pažangą, – tai ir yra leitmotyvas, kodėl mes apsisprendėme ją remti.

Mes, aišku, turėjome ir savo kandidatų, bet reikia realiai vertinti jų galimybes patekti į antrąjį rinkimų turą.

- Ar nekils partijoje suirutė?

- Ne, aš nemanau. Esame tikrai brandi partija, ir kad dėl tokio sprendimo atsirastų suirutė, taip nebus. Ruošiamės rimtai Europos Parlamento rinkimams, nemaža dalis partijos lyderių ten dalyvaus, kiti ruošiasi savivaldos rinkimams. Čia yra tik vienas iš sprendimų, kurių partija ateityje turės dar daug priimti. Kad yra skirtingų nuomonių, tai taip, pripažįstu, balsavimas nebuvo vienbalsis, bet nemanau, kad dėl to atsiras suirutė.

- Kaip vertinate tai, kad D. Grybauskaitė atgavus Nepriklausomybę dirbo Vilniaus aukštojoje partinėje mokykloje?

- Liberalai niekada nesižvalgė į praeitį. Iš tikrųjų mūsų partija yra naujos kartos: mums kur kas svarbiau, kaip dabar žmonės elgiasi politikoje, ką jie siūlo žiūrėdami į ateitį ir kokius konkrečius darbus ir veiksmus daro. O jeigu kapstytumės praeityje, tai tas kelias niekur toli neveda. Šiuo atveju informacija yra žinoma ir rinkėjai tegul vertina balsuodami per rinkimus.

- Teigiama, kad prezidentė slepia kai kuriuos savo gyvenimo faktus. Ar galimas neskaidrumas neatbaido Jūsų nuo savo pasirinkimo?

- Slepia ar neslepia , dabar tikrai negaliu pasakyti, bet ne tais kriterijais remdamiesi mes priėmėme sprendimą dėl D. Grybauskaitės parėmimo, o tai, kad mes tokį sprendimą priėmėme, reiškia, jog mūsų neatbaido.

- Kas, Jūsų manymu, realiausias kandidatas mesti pirštinę D. Grybauskaitei, jei ji kandidatuos į prezidento postą?

- Aš manau, kad iš tų, kas yra šiandien įvardyti, akivaizdu, jog daugiausia galimybių patekti į antrąjį rinkimų turą turi Zigmantas Balčytis, kurio partijos reitingai yra tikrai aukšti, ne jo paties, bet partijos. Nemaža dalis rinkėjų balsuodami remiasi ir partiškumo principu.

Šią savaitę galbūt paaiškės dėl Rolando Pakso kandidatavimo galimybių. Jeigu jis gautų 94 balsus, reikalingus Konstitucijai pakeisti, ir jeigu tas sprendimas būtų priimtas, R. Paksas dalyvautų prezidento rinkimuose, aš manau, tie du kandidatai turi realias galimybes patekti į antrąjį rinkimų turą.

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
kodėl2014-01-23 13:58

liberalai nekelia E.Masiulio kandidatūros? Nekelia, nes E.Masiulis bijosi, kad paaiškės viešumon jo artimi ryšiai su jo paterėja seime Vaiva? Ar dėl to, kad liberalai pasidarė konservatorių klapčiukas? Kodėl?

o2014-01-23 12:09

kam ta praeitis, jei milijonai byra dabar, ar ne, pone Masiuli?

TEISYNGAI2014-01-23 08:18

TEGU EINA SIS ANZMOGIS GRIOVIU KAST

NELIKS2014-01-22 19:06

Nei grybų, nei libų.....

o giedame:2014-01-22 17:14

"iš PRAEITIES tavo sūnūs te STIPRYBĘ semia". Praeitis - ateities pamatas.

Marija2014-01-22 16:12

Todel liberalai ir netures ateities.

io2014-01-22 15:12

senai turejo but nusluoti nuo valdzios liberalai senai turi but uztrenktos duris i seima masiulis tegul eina grioviu kasti

idomu2014-01-22 14:19

kas gali dar balsuoti uz ,tokius liberalus,kurie nemato savo tautos,o remia 5proc milijonieriu???

TOKS, KURIAM NERŪPI PRAEITIS,2014-01-22 14:11

neturi nieko švento, jam svarbu ėsti,šikti ir išlikti.

aha2014-01-22 13:46

garliavos mergaitei irgi atminti istryne...turbut pagal masiulio rekomendacija.

tegul2014-01-22 13:41

tas veikejas pasiima tas kelnes kurias jam dovanojo grazulis ir vaziuoja i briuseli...

manau2014-01-22 12:27

toks toki palaiko,juk zvelgia anot Grazulio langas i eu.As uz Gribauskaite nebalsavu ,nes apie jos praeiti girdejau is kai kuriu saltiniu.Ta praeiti turime visi ,nes toje sistemoje gyvenome.O I KOMUNISTU PARTIJOS GRETAS BUVO PRIIMAMI YPATINGAI NUSIPELNE ZMONES,JEI TU TURITEISTUMA ,TAI NET NESVAJOK.dABAR KAS PARTIJOSE SULINDE NUSIKALTELIAI IR VISOKIE PADUGNES.

Masiuli,2014-01-22 10:16

labai blogai kad liberalai nesizvalgo i praeiti. Juk is praeities klaidu visiems reikia mokytis , o tu klaidu, ypac valstybes valdyme kalnai. Todel liaudis skendi slykstaus melo, iskrypusios, korumpuotos sistemos valstybeje. Gana banaliu, cinisku, iskrypusiu tusciazodziavimu.

cha cha2014-01-22 01:29

Tas ,kas turi garbinga praeiti,tas ja didziuojasi,o tie ,kuriu praeitis niekinga arba nusikalstama ,tie nenori jos prisiminti

tas nusirūkęs2014-01-21 23:37

storašiknis žemaklynis Maišiulis savo intrigomis tuoj lenks piZuoką.

teisingai2014-01-21 22:51

liberalai ziuri I prieki. I ES uzpakali.

tol kol2014-01-21 22:44

komunistinis rezimas nebus prilygintas fasistiniam rezimui ir nepaskelbtas nusikalstamu su visom is to isplaukianciom pasekmem ,tvarkos Lietuvoj nebus.Ar kas nors isivaizduoja koki nors buvusi sturbanfiureri prezidento poste ar koki nors hitlerjugento vadeiva uzsienio reikalu ar kokiu kitu ministru.Ir tokie va hitlerjugento sulai palaiko sturbanfiurerius prezidento rinkimuose.Atgal jie neziuro nes ten pamatys save

Česlovas2014-01-21 22:00

Masiuli, nesizvalget kadangi esat nesveiko proto liberastai.

Darijus2014-01-21 21:42

Vis pagalvoju, ar jo didelėje galvoje yra bent vienas vingis. Įdomus egzempliorius mokslui, ir ne tik anatomikams.

Pasaka apie „mailiaus“ bylą2014-01-21 17:30

Pasaka apie „mailiaus“ bylą: Gyveno kartą gudruoliai siuvėjai iš FNTT ir Generalinės prokuratūros kreivųjų langų karalysčių. Ir paskelbė jie Lietuvos valdovams ir gyventojams, kad pasius Karaliui Mailiui rūbus, kuriuos matys tik protingi žmonės, nes tie Karaliaus Mailiaus rūbai ištikrųjų yra nematomi, jų iš viso nėra, nes tai yra tik siuvėjų „burtininkų“ apgaulė. Ir pasiuvo ir susiuvo baltais siūlais gudruoliai siuvėjai drabužius Karaliui Mailiui ir pavadino savo siuvinį rezonansine „mailiaus“ byla. Lietuvos valdovai ir gyventojai nenorėdami atrodyti neprotingais (nes siuvėjai aiškino, kad rūbus matys tik protingi žmonės) 4 metus aikčiojo iš nuostabos ir gyrė apgavikų siuvėjų Karaliaus Mailiaus rūbus: – kokie nepaprastai gražūs Karaliaus Mailiaus rūbai – kokia nepaprasta rezonansinė „mailiaus“ byla! (nors ištikrųjų Karalius Mailius po Lietuvos karalystę ir per karalystės žiniasklaidos priemones vaikščiojo nuogas). Lietuvos žiniasklaidos priemonės Karaliaus Mailiaus giminaičiams –akvakultūros projektų dalyviams, kurie matė, kad Mailius yra nuogas, neleido sakyti, kad Karalius yra nuogas, sakė, ša, tylėkit – siuvėjai yra nepaprasti ir neprasti, mes protingi ir mes matome gražius Karaliaus drabužius... Bet Karaliaus Mailiaus giminaičiai vis tiek pasakė, kad „Karalius – nuogas“, nes, nepaisant visų trukdymų, jiems tą leido pasakyti kitos karalystės Karalius Internetas. Dabar Lietuvos valdovai ir gyventojai atsipeikėjo, pamatė, kad buvo apgauti ir dabar jiems, atrodo, yra gėda. Ir aš ten buvau, alų, vyną gėriau... ir visi laimingai gyveno, bet girdėjau, kad užpykę Lietuvos gyventojai nori pasiskolinti iš Prancūzijos giljotiną ir nukirsdinti gudruoliams siuvėjams galvas. Ar jiems tai pavyks, sužinosime kitoje pasakoje...........

ana2014-01-21 16:41

kada atsikratysim masiuliais. Juk be čapliko neprapuolam.

Koba2014-01-21 15:58

Liberalai niekada ir nežvelgs į praeitį, nes juos įkūrė buvusių komjaunuolių šutvė.

Butent2014-01-21 15:21

O tai kaip su ta Polikarpovnos apkalta????

laikas2014-01-21 14:59

Yra toks posakis,kad tauta nezinanti savo praeities neturi ateities.As anau,kad tiktu ir siam atvejui.

tai ko,MASIULI,2014-01-21 14:48

lojat ant rusų, jei praeitis tau nesvarbi, ko bijot rusiškų dainų ir atlikėjų, kaip velnias kryžiaus????

pritariu2014-01-21 14:42

pirmam ir trečiam komentarams.

TEGUL2014-01-21 14:34

Jis remia ką nori. Bet žmonėms jis ne autoritetas ir jo nuomonė nulio vietoje. Aš turiu kitą nuomonę.

TAUTIETIS2014-01-21 14:28

KAŽIN NEŽADA Į LIBERALUS PEREITI POVILONIENĖ SU PURVANECKIENE BŪTŲ TVIRTESNIS BRANDUOLIS,PASMERGTAS NUGARMĖJIMU

nuomone2014-01-21 14:27

tai ka jus palaikote.kad ji pati dar nesako kad eis i rinkimus.Obus kaip budavo sssr laikais.Pilieciai''parasys''laiska.kad praso Grybauskaite bolotiruotis.Prisimetu,kaip darbininkai ir valstieciai prasydavo kad koks Breznevas ar Suslovas bolotyruotisu i deputatus.Oliberalams nieko nera svento,tai ir i praeiti neziuri.O tie kurie nukenteje nuo to rezimo,tai labai ziurime i praeiti

Liepa > monikai2014-01-21 14:19

Tyliu- tamstos komentaras visapusiškai įžeidus. Suprantama, kodėl - juk turit Blogą Mokytoją, kurį pati pasirinkot. Niekam ne paslaptis, kas yra autorius tokių ciniškiausių, sakyčiau, įžeidinėjimų Lietuvos žmonėm kaip"kirmėlynas", "kagėbynas", "šunauja", "runkelynas" ir pan. Kada mes pagaliau duosim atkirtį tokių etikečių kabintojams - dvasinėms menkystoms? Tik žmogus, nepraradęs ryšio su tautos istorija, papročiais ir vertybėm gali pasiekti svarbiausią gyvenimo tikslą - būti sveiku ir laimingu. Tamsta tokia nesate: lietuvių kalbos, matom, negerbiat, apie istorijos ir papročių žinias, jų vertę taip pat nenusimanot. Tikrosios sausio 13d. aukos kapuose, invalidų vežimėliuose, nukarpytomis invalidumo pensijėlėmis, sužeistom sielom. Jūsų gi garbinami "didvyriai" skęsta prabangoj,išsvajotuose vakarietiškuose blizgučiuose ir savo pačių narcicizmuose. Iki supratimo, kas yra tauta, tikrosios vertybės, pareiga Tėvynei jiems toli kaip iki...

Uz Prezidenta2014-01-21 14:17

kuris girdi nori isgirsti Tautos balsa ir yra ,prie ko'

Klaipedietis2014-01-21 13:49

Man atrodo,kad masiuliukas pakabintas,kaip ir visi kiti.Kiek pamenu jis laabai supyko ant Venckienes ,kai buvo uzsiminta apie kazkoki vakareli,kur vienas jaunuolis,pliku uzpakaliu sedosi ant stovincio butelio :).Tas jaunuolis tikrai nepatikimas,gal biski ir pakrypes?

Anfisa-40-m2014-01-21 13:47

Manau nieko keisto jos pozicijoe nera.Jinai daugiau nekandidatos,nes neistesejo nei vieno savo rinkiminio pazado.Jeigu dar reikes kokiose debatuose but,tai kiek reikia melo,issisukinejimo,kad ja vel kas patiketu.Dauguma rinkeju nera kvaili.

jei2014-01-21 13:33

praeities nereikia tai ir tėvus,senelius,prosenelius neigi?Gal tada iš oro burbulo atsiradęs???????

Juozas2014-01-21 13:29

Politinese partijose nera asmenybiu, dauguma nariu atsibode melagiai, patamsejusiais veidais ir su purvais ant kolegu besidrabstantys, toleruojantys korumpuota, iskrypusia sistema, neturintys valstybes strategijos, butybes.Gerai, kad bolitiruosis L.Balstys,manau, kad jis turi daug sansu laimeti.

skaitytoja2014-01-21 13:16

taciau keista Prezidentes pozicija - tylejimas kuriam matyt itaka daro pakankamas neapsisprendimas kandidatuoti dar viena kadencijai o kai abejojama - nera gerai bet koks tylejimas - tai diplomatija - o si - viena is melo atmainu

skaitytoja I2014-01-21 13:13

praeitis reikalinga dabarciai, o dabartis kartu suumavus - veda i ateiti ant meslo gerbuvio nepastatysime

Vaidas2014-01-21 13:09

Laikykis "populistinis antiprezidentinis" bloke, nesidairantys į praeitį liberalai stos į priešakines fronto pozicijas greta Dalios ir labiausiai Lietuvą mylinčių konservatorių.

Jules2014-01-21 13:08

Norėčiau žaviajai politologei Monikutei be praeities priminti, kad labai liberalus buvo ir jūsų patronas drg. Leninas – gerasis liberalių Amerikos bankų draugas, ką paliudija labai įtakingas L. Trockio bendražygis laive į Petrapilį anuomet, pamenat? Juk kaip visi gerai žinote, kad Bolševikų perversmo vadas drg. Leo jau gegužės 4 dieną atvyko į Petrapilį su visomis direktyvomis, babkėmis, parama ir Banko įgaliojimais pradėti Pasaulinę bolševikų(proletariato) revoliuciją – suorganizuoti bolševikų rūmų perversmą ir pradėti Pasaulinę bolševikų revoliuciją, įvedant Proletariato diktatūrą. Tai štai, beplaukdamas iš Niujorko liberalusis perversmo genijus garsiajame laive linksmai leido laiką labai įtakingų pasaulyje asmenų kompanijoje, tokių kaip Lincoln Steffens(labai turtingo verslo magnato Joseph Steffens sūnus), kuris papildomai išgarsėjo paėmęs interviu iš drg. Lenino ir pristatęs jį Bankui ir visam pasauliui kaip labai liberalių pažiūrų žmogų, vadindamas jį liberalu iš prigimties. Tą patį tvirtino ir jo bendrakeleivis Karl Richard Krein‘as. Taigi Lietuvos liberalūs bachūrėliai iš CK malonės yra teisūs, mano galva. Praeities nereikia, kai tiek kairė, tiek dešinė jau tada turėjo tą patį stogą kaip ir dabar, tą patį viršininką ir vairininką – Banką, kuriam nereikia praeities, tiesa, Monikute? Tad nieko naujo šiame pasaulyje – kinta tik technologijos, bet ne žmonių, visuomenių ir civilizacijų santykiai, ne Abonento, ne Masiulių ar Gentvilų galvojimas, melo propagandos tradicijos ir kova už viešpatavimą pasaulyje. Nors šiaip gaila, žinoma, kad Monikutei kaip ir jos patronams nerūpi prastuomenė bėdos, nelaimės ir skurdas, beteisiškumas, todėl jai nereikia žinoti, kad šitas liberalusis Bolševikų rūmų perversmas pasauliui kainavo virš 150 milijonų aukų per visą XX amžių. Rusijoje ir Europoje bei pasaulyje apskritai buvo pralietos marios niekuo dėtų aukų kraujo. Bet juk tai nerūpi politkorektikams, nerūpi liberalams, kurie neturi praeities – tik ateitį. Jie gi visi kaip Leo su Leninu gimę iš Šventosios dvasios, o ne iš Mamos ir Tėčio, ne iš Tėvynės. Dvasioms ir raganoms priklauso ateitis, bet ne runkeliams. Ar taip, Monikute?

su tais palaikymais2014-01-21 12:48

dar labai reikia nesaukti garsiai, nes mateme , kas su paciais liberalais atsitiko per partiju rinkimus...:)

Man labai2014-01-21 12:45

patinka asmuo, kuris kandidatuoja i prezidentus vardu LINAS. Seniai mąsciau, kodel jis taip ilgai delsia...Pagaliau zmones ne vieni sioje marmalyneje, turime kam dar rupi Lietuva

masiuliniui2014-01-21 12:44

Lietuvai reikia ne ,,gudrių'',bet moralių vadovų. Dirbti yra išmokstama,o jei žmogus neturi moralės----tai jau visam gyvenimui.

Ką jums2014-01-21 12:43

primena toji rankos poza?

Ǒ2014-01-21 12:41

Pagal Masiulio logiką, moralė ar bent jau atgaila nereikalinga, nes ši diena iš rytojaus perspektyvos bus praeitis. Todėl drąsiai naudokimės principu "Tikslas pateisina priemones" ir šiandien elkimės kiauliškai, niekšiškai, ciniškai, etc.

Ale2014-01-21 12:40

manau, turi baimelių dėl savos ateities; apsidraudžia dėl viso pikto. O Lietuva, sugalvojo gelbėtojo rolę nuo „populistų“? O kas jie tokie, jei ne populistai prisiplakėliai?

VSIO ZAKONO2014-01-21 12:37

PASKUTINIS LIBERALAS DAR SPARDOSI. NEMANAU,KAD PONIA ESTRELA PADĖS IR TAM IŠSILAIKYTI.

Jules2014-01-21 12:28

Monikute, kas kontroliuoja praeitį, nuslepia praeitį kaip politkorektikai ir bolševikai, tas valdo dabartį ir valdys ateitį, ir tave, gražuole.

.Valda2014-01-21 12:27

Oi jau tik nekalbėkit kvailai, kad žmogaus praeitis nesvarbi! Kadaise jauna kvaila būdama ir aš taip galvojau. Ištekėjau už subrendusio vyro,- gražiai nuaugęs, aukštas. Mandagus buvo, išsilavinęs, ir praeitis man jo visai nerūpėjo. Paskui sužinojau, kad jis dukart išsiskyręs, dukart sėdėjęs už grotų, vienąkart išsigydęs nuo alkoholizmo, neužilgo paaiškėjo kad tas "išsigydymas" tetruko tik metus ir 2 mėnesius.

Jules2014-01-21 12:24

Kam jiems žvalgytis, jei jie iš praeities - iš bolševikų kamieno?

>Monika-gytis2014-01-21 12:24

Kazin kuo tu cia laikai skaitytojus?Kvailiais?Bent jau spausdintum savo "izvalgas" skirtingais kompiuteriais.O dabar pats(pati?)parasai, pats save pagiri.Debilizmas.

Pagaminę „mailiaus“ bylą tyrėjai pagamino milžiniškų nuostolių ...2014-01-21 12:09

FNTT ir Generalinė prokuratūra pagamino netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą. Lietuvos visuomenę „tyrėjai“ mulkino ir mulkina jau 4 metai ir dėl to milžinišką žalą patyrė ne tik verslininkai, kurie ketino įgyvendinti akvakultūros projektus, bet ir Lietuvos valstybė, o tai reiškia, kad buvo veltui, visiškai be reikalo išleisti visų mokesčių mokėtojų pinigai. Prie visuomenės mulkinimo nuo pat pradžios parodė iniciatyvą ir prisidėjo ir Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra, Žuvininkystės departamentas, kurie visiškai be jokio pagrindo (tą pripažino pati NMA) atmetė 7 akvakultūros projektus, siekiant gauti ES ir LR biudžeto paramą ir dėl to verslininkai patyrė milijoninius nuostolius. STT nustatė (ir ne tik STT nustatė), kad ŽŪM ministerijoje yra galimi korupcijos atvejai ir yra neskaidrus ES paramos skirstymas žuvininkystės srityje. Verslininkai patyrė turtinės ir neturtinės žalos už apie 40 milijonų litų, o Lietuvos valstybė visiškai be reikalo dėl šios „bylos“ turėjo padengti tyrėjų, prokuratūros, ministerijų, įvairių tarnybų, Seimo komisijų, teismų ir t. t. darbo ir kitas išlaidas, taip pat dėl sužlugdyto verslo valstybė nesulaukė investicijų į verslą, nesumokėti būsimų pajamų pelno ir kiti mokesčiai ir per 4 metus tai sudaro apie 50 milijonų litų. Padaryta žala bendrai siekia iš viso apie 90 milijonų litų. Būtent taip skaičiuojami nuostoliai dėl sužlugdyto verslo. Pajamų gavo tik žiniasklaida 4 metus intensyviai ir įžūliai skleisdama melą ir šmeiždama projektų dalyvius. (bet projektų dalyviai sumažins šias pajamas, paduodami žiniasklaidos atstovus į teismą už tokią veiklą) Žalą valstybei dėl „mailiaus“ bylos galėtų (turėtų) nustatyti Lietuvos respublikos Valstybės kontrolė – Aukščiausioji valstybinio audito institucija. Tyrėjai ir prokurorai patys savo tarnybų ir darbuotojų padarytų nuostolių netirs, todėl tuo pasirūpinti turėtų kitos valstybės institucijos. Valstybės institucijos turi išsaiškinti ar ši „byla“ yra tyrėjų nekompetencijos rezultatas ar ši, galimai pagal užsakymą pagaminta „byla“ yra galimai piktnaudžiavimo valstybės tarnyba ir valstybinės korupcijos pavyzdys? Laikas išsaiškinti kaltininkus. Jie „gelbėjo“ valstybę nuo „pasikėsinimo pasisavinti milijonus litų ES paramos“, kurios (paramos) net nebuvo! Nebuvo ne tik skirta parama, bet nebuvo net numatyta (! ) skirti jokios paramos ir visiems kitiems projektams, o ne tik „mailiaus“! Ar kontroliuojančioms mūsų valstybės darbą valstybės institucijoms nesvarbu, kad švaistomi milijonai vaidinant „tyrimų“ spektaklius ir pučiant „kovos su ekonominiais nusikaltimais“ burbulus? Valstybei padaryta ne tik didžiulė materialinė, bet ir didžiulė moralinė žala. Šmeižiami ne tik verslininkai, bet niekinama ir pati valstybė prieš visą Europą ir visą pasaulį. Ar investuotojai norės investuoti į tokią Lietuvą? Gal jau laikas pasikeisti? Jei valstybės institucijos negali nieko pakeisti, tai gal galėtų padėti OLAF (Europos kovos su sukčiavimu tarnyba), Europos audito rūmai, Europos komisijos Žuvininkystės departamentas, gal būsimoji Europos prokuratūra? O dabar, esant tokiai apgailėtinai situacijai tik belieka pasakyti: Numerus stultorum in finitus est (lot. ) Kvailių skaičius – begalinis... . . .

LAURA2014-01-21 11:57

Monika siulo mums visiems AMNEZIJA.

monikai-gyčiui (76.73.41.174)2014-01-21 11:54

o, čia tai gerai sugalvojai. Kai niekas tau nepritaria, parašai kitą vardą ir pats save pagiri. Buvo straipsnis apie apmokamus komentuotojus. Tu gal vienas jų?

bet2014-01-21 11:50

nuotrauką gerą parinko. Toks vienas, ištiesęs ranką stovėjo aikštėje prieš konservatoriją, dabar, berots, Grūto parke stovi.

Albas2014-01-21 11:47

Gyti, o aš sakau kad, kas iš istorijos nepasimoko, tas ateitį padaro labai abejotina.

19 tam2014-01-21 11:43

o man masiulis -prisiplakelis...

gytis2014-01-21 11:41

masiulis pragmatikas, tokie ir turi buti tikri politikai. o monikai pritariu, praeityje knaisiotis gali sau leisti tik zemo lygio reksniai, seno raugo politikai kuriems svarbu ne ekonomika, o saves isreiskimas. kazkas yra gerai pasakes - kas istorija sureiksmina, tas dabarti padaro nevisaverte. deja tokiu zmoniu pas mus dar yra.

liberaliems lopams2014-01-21 11:38

lopai problemų neišspręs ! P.S. šūkis iš lypedralų rinkimo kompanijos...

to 11. monika2014-01-21 11:18

Ir iškur atsiranda tokių glušpetrių kaip tu monika....

petras2014-01-21 11:06

BRUDAS!

Albas2014-01-21 10:54

Monika, gal tu vaistus pakeisk, nes šitie kažkaip baisiai tave narkašina.

mankurtai2014-01-21 10:53

liberalai didžiuojasi, kad yra mankurtai

Untanas to monika2014-01-21 10:50

Ant "teisingos" minties Monikute užvedi,Grybauskaitė buvo Landzbergio infiltruota pas Burokevičių. Va tep....

Tomas J.2014-01-21 10:41

Įdomu ar kandidatuos į prezidentus liberalų kandidatė?

monika2014-01-21 10:31

pritariu liberalams del praeities, tik kvailiai gali knaisiotis po praeiti, reikia galvot apie ekonomika, apie euro ivedima, o neziuret kas kur kada kokioj pusej buvo. man atrodo lietuva kazkada ejo neteisingu keliu kai per daug domejosi praeitimi, bet sia liga jau persirgome ir masiulis labai teisingai kalba. na koks skirtumas kad grybauskaite po to kovo 11 dirbo komunisto burokeviciaus komandoje? juk jau dabar aisku kad ji tada kovojo uz lietuva, tik sunkesnemis salygomis negu tie, kurie aiskino apie nepriklausomybe ar degino lauzus prie seimo. grybauskaite aukojosi, o kiti tik sildesi rankas prie ugnies. taciau grybauskaite kukli ir nesigiria savo kova, ko nepasakysi apie sunaujos balsus, kaip kazkada gerai pasake profesorius landsbergis

Ema2014-01-21 10:19

Tik kūdikiai gyvena be praeities, trūksta išminties tiems liberalistams, kad tai suprastų, nors proto sakosi turintys :DDD

Matytas žestas2014-01-21 10:08

į šviesią ateitį.Sovietmečio aidas.

Teks grąžinti2014-01-21 10:07

Garliavos mergaitei laisvę.Dar viskas tik prasideda.Jei nesidairote į praeitį,praeitis pati jus susiras.Geriau patiems užsilipti ant to kryžiaus,nes paskui bus baisi gėda.

Jie visi2014-01-21 10:06

įklimpę.O praeities klaidas teks taisyti,jei E.Masiulis to vengia,reiškia palieka tai savo ir mūsų vaikams.Tai nesąžininga.Ir tai pasmerkta.

niu?2014-01-21 10:03

ar nekils gaujoj suirute?taip turetu buti traktuojamas klausimas......

pilietis2014-01-21 10:02

sitai sutvei patogu nardit drumstam vandeny.siuo metu lietuvoj haosas nesusisnekejimas piktumai su kaimynais.argi to mums reikia?teisesauga dirba nezinia kam tik ne tautos labui.isvoge miljonus nenubaustas nei vienas.pilni kalejmai prikisti smulkmes.tai prokuroruir teismu toks darbas.

manau2014-01-21 09:56

kol nebus pakeista VRK kitais zmonemis, tol rinkimus laimes tie, kuriems reikia laimeti. Ir neturekim iliuziju, ir nekaltinkim saves, kad mes patys JUOS isrinkom....deja, kolkas niekas nepassikeis, nors zenklu, lemianciu pasikeitimus-yra:)

klierikas2014-01-21 09:38

Buvau liudininkas dviejų šio veikėjo veiksmų: 2000 m. laižėę padus Paksui, po to ant Pakso vėmė per apkaltą. Jų tokių liberalų buvo keli, kurie taip elgėsi - Masiulis, Steponavičius, Zuokas, Čekuolis, Teišerskytė... Dar paskui susiriejo tarp savęs...Buvo ir daugiau jų dabar garsių. Ar galima tokiais žmonėmis pasitikėti?

keista2014-01-21 08:51

praeitis kuria dabartį ir įtakoja ateitį. Bet kažkam, pasirodo, to nereikia. Kažkokios pasakos.

Masiuliui2014-01-21 07:34

prakeiktas mankurte BE PRAEITIES, tai gal ir tau "savi šaudė į savus"? Esi Lietuvos Nepriklausomybės išdavikas. Omonas, "Spec.nazas", KGB ir Rusija turėtų tavim didžiuotis.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi