Europos Žmogaus Teisių Teismas (EŽTT) pareikalavo, kad Kremlius nedelsiant paleistų suimtą Rusijos laisvės šauklį Aleksejų Navalną.

„Europos Žmogaus Teisių Teismas pritaikė teismo reglamento 39 taisyklę ir nusprendė, kad Rusijos vyriausybė nedelsiant turi paleisti A. Navalną iš tardymo izoliatoriaus“, – naujienų agentūrai „Interfax“ pasakė nuteistojo advokatė Olga Michailova.

Teismo nutartyje, kurios kopija paskelbta A. Navalno tinklaraštyje, sakoma, kad teismo sprendimas įsigalioja nedelsiant.

P. S. Štai ką apie itin aktyviai Lietuvos remiamą A. Navalną dar 2011 m. kalbėjo viena garsiausių Rusijos disidenčių, žmogaus teisių gynėja, arši Kremliaus priešininkė Valerija Novodvorskaja:

Naujausi

Komentarai (104)

Rikiuoti
Mikas2021-06-09 14:05

Bet rusai nuo Čingishano laikų tai 300metų buvo azijatai. Užtad nuo motinos ,mongolkės, paveldėjo kabliukinę nosį(kas netikite Krokuvos katedroje jo veido kopiją pažiūrėkite) ponai prolenkiški istorikai!

K To 1012021-02-28 14:51

Mūsų TV (netyčia) valdo JAV kapitalas. Vis Niekaip nesupratau. Mes juk Turime Nepriklausomybę! Gxarbačaukskaitė, tiesiog- Statytinė. Visuose nemokamuose „ LT Kanaluose“ apie USA finansus, nelaimes, protestus, COVID-19, kaip apie Numirėlį. Arba Gerai, arba... Nieko. To visiems Linkiu. Toliau gyvenkite savo Fantazijose.

Vardas 101-am apuokui2021-02-21 20:26

Viskas taip ir yra, kaip rašote, nes toks demokratijos mechanizmas. Blogi ne žmonės, netikęs mechanizmas. Pasenęs. Neatitinka naujų technologinių galimybių. Bet matau, kad daug kam demokratija su „atstovų“ rinkimu tinka, nes jei tokių nebus, tai neįsivaizduoja, ant ko galės lieti pagiežą. Tik tiek, kad jei nežinai, kad gali būti geriau, kad gali gyventi be pagiežios, tai taip ir lieki savo dėžutėje.

apuokas>97. Vardas2021-02-21 18:25

Kas valdo informacine erdve tas is esmes valdo valstybe. Gerai pravedus rinkimine kompanija gali prastumti i prezidentus ir klouna, ka puikiai pademonstravo ukrainieciai. Didziaja dalimi tas vyksta ir Lietuvoje. Issiaiskinkit kas valdo ar finansuoja pagrindine LT ziniasklaida ir jus suzinosit kas valdo valstybe. Stai MG koncernas valdo nemazai ziniasklaidos ir iskart kyso ausys politikoje. Is esmes valstybes raida lemia tie kas valdzioje, o dar dazniausiai tie kas uz ju stovi taip vadinama gilumine valstybe. Zmones vislaik balsuoja uz propogandistu ir ziniasklaidos sukurta iliuzija, jiems neleidziama matyti tikro valstybes vaizdo ir tikru politiku gebejimu. Dabartine vyriausybe yra piaro sukurtas burbulas. Simonyte geriausiu atveju vidutinybe, o taip vadinamos ministres Bilotaite , Navickiene, Armonaite ir t. t. tuscios vietos profesine ir administraciniu gebejimu prasme. Dabartine vyriausybe kaip ir buvusios turi visus marionetines vyriausybes pozymius. Tokiu asmenybiu kaip Grybauskaite su tokia praeitimi ir tamsia biografija pasirodymas valdzios olimpija rodo, kad Lietuva neturi net minimalaus savarankiskumo. Viska lemia kadrai, o visokios technologijos tik pagalbines priemones.

Gintas2021-02-21 17:09

Tamstos gyvenimo modelis panašus į aprašoma knygoje О дивный новый мир" - Олдос Хаксли. Tų, kurie tai stumia tikslas sunaikinti žmonija, kad nebebūtų raudonojo pavasario, kad žmogus nenusimestu pančių, bet ir netaptų žvėrimi - nacistu, jis turi tapti mašina!

yel“l“ow submarine apie 97. Vardas 95-am Gintui ir 96-am dimmer2021-02-21 17:08

“aš esu pakilęs virš ir nevertinu, kas geras ir kas blogas“ :))) - ką ir reikėjo įrodyti : jokio ryšio su žeme, su realybe ir su sveiku, nesapnuojančių protu :)

dimmer2021-02-21 16:44

Kapstytojas :D blyn kokie jūs apgailėtini "mąstytojai" :))) Iš tuščio į kiaurą vėl pilsto, atseit mol "aš viską suprantu" :D Pirma su žmogum kaip homo sapiens susipažinti reiktų ir truputį evoliucijos pasimokyti, užuot svaičiojus Fresco utopinėmis idėjomis :D žmonės vairuodami nesugeba vienoj gatvėj sutilpt, o jis čia kliedi apie kažkokias tvarkas ir valdžios siekimo bei išlaikymo principus :D Eik gal tu toliau dalgiu mojuot :))) Leisiu sau geriau toliau iš šalies stebėt kaip tau konkretaus ir beprasmio dėmesio skiria šio portalo senbūviai :)) anie turi kantrybės su svajokliais :)

Vardas 95-am Gintui ir 96-am dimmer2021-02-21 15:04

Matot, dimmer, tarp mūsų yra didelis koncepcijų skirtumas. Jūs stovite kažkurioje pusėje, o aš esu pakilęs virš ir nevertinu, kas geras ir kas blogas. Man ta arena yra tik beprasmių judesių laukas, galiu matyti, kur darote klaidas ir kur jūsų silpnos vietos. Tačioau aš žinau, ką turėtumėte daryti, kad beprasmybės liautųsi or kaip pakeisti visą sistemą, kadr ir jums būtų gera joje gyventi. Juk norite turėti visokių žmogiškų malonumų, emocinių, kognityvinių, fizinių. Man patinka darbuotis su kastuvu ir dalgiu, tad žoliapjovės nervinasi, kad mato mane mojuojanmt dalgiu. Bet man patinka ir protavimas, tai lygiai toks pat geras dalykas, kaip ir geras seksas su mylimąja. Taigi, grįžtant į žiūros kampą, jis platesnis yra tada, kai matai, sisteminius dalykus. Pats aukščiausias lygmuo yra tas, kuris sako, jog bet kokios valdžios pagrindinis interesas yra jos reikalingumo demonstravimas. Valdžia turi sudaryti įspūdį, kad be jos mes neišgyvensim. Anarchistai daro klaidą, sakydami, kad galima apsieiti be arche, t. y. be seniūnų (senų patyrusių žmonių). Todėl anarchija anksčiau ar vėliau vis tiek nusirita į hierarchinę valdymo sistemą. Tačiau yra išeitis, ji pradėjo rastis gal tik prieš 10-15 metų, susijusi su internetinėmis technologijomis. Visuomenė yra inertiška, bet po truputį tas sprendimas skinasi kelią į visuomenę ir maždaug po dešimties metų jau nebereikės rinkti atstovų į parlamentą. To teigiamas pasekmes pajusime greitai. Geras pavyzdys, kaip įstatymai keičia situaciją, yra Švedija. Iki 1911 metų tai buvo šalis su didžiausia nelygybe. Balsuoti galėjo tik vyrai, kurie turejo nuo vieno balso (neturtingaiusieji) iki 54 balsų (kurie turėjo daugiausiai turto, mokėjo didžiausius mokesčius). Perėjus prie „vienas žmogus — vienas balsas“ sistemos,. Švedija tapo šalimi, kur mažiausia nelygybė. Taigi, neturint valdžios atstovų parlamente, nebeturėsime visko, kas susiję su rinkimais - ciklų, tuščio ir beprasmio personalijų veiksmų nagrinėjimo, susipriešinimo ir kt. Tai bus laikas, kai valstybė ir visuomenė tampa organiškas vienis. Tai priešinga tradiciniam modeliui, kai atskirtis tarp valdžios ir visuomenės yra maksimali. Parlamentas sutampa su visuomene, todėl jo nereikia rinkti. O technologijos yra geros tada, kai tinkamai naudojamos. Pvz. , blockchain technologijos notarų ir antstolių darbą padaro nebereikalingu, užtikrina asmeninių duomenų saugumą taip, kad prie jų be tavo leidimo niekas neprieis. Toks modelis keičia net teismus — jie nebebus paskutinė instancija. Na, visko surašymui čia nėra vietos.

dimmer2021-02-21 13:34

Keistai atrodo, kai numeta tokiems imbicilams kaip "Senis Šaltis" masalą, ir jie iš to priskaldo vežimą kliedesių :) Nors pseudonimo nekaitaliotum žmogau :) Su logika susipykęs, bondo filmų prisižiūrėjęs, nusprendė, kad viską "žino" ir supranta :) Įsikalkit jūs "protinguoliai" vieną kartą sau į galvą - pasaulis paprasčiau yra surėdytas. Yra tik interesai, kurių siekiams yra pasitelkiama paprasta kognityvinė žmogaus mąstymo ir elgesio kontrolė - baimė ir tikėjimas. Per šias dvi prizmes jums įteigs ką nori ir kaip nori. Čia geriausias to pavyzdys - imbicilui įkalama kad jis yra mąstanti ir logiškai galvojanti būtybė ir pateikiama medžiaga (melas, propaganda ar iškreipta tiesa) ir leidžiama lengvai sukramčius pasidaryti išvadas, kur slypi "tiesa". Va antai rusai, kremlius, putinas yra blogis, o toliau neigiamas turinys jau nesvarbu (pats automatiškai išsirutulios), tol kol nekeičiat įžangos. ir vice versa - vakarai yra gėris, ir nesvarbu kokį š. jie bedarytų, įžanga turi būt solidi ir pateisinti viską. Šita sistema jau egzistuoja eilę dešimtmečių, ir puikiai matosi kaip ji gerai funkcionuoja šiandien. O kalbant apie jūsų gvildenamą temą - aj, geriau jau nepradėt :)))

Gintas > 932021-02-21 12:32

Super gerai organizuota? Labiau apšviesti Navalna nebuvo įmanoma, matyt pasakė, kad ši kartą sodins, todėl reikia bent tiek naudos išpešti. Tu klausyk, ką Lavrovas sako, jis ten išdėsto ką mano apie nuodyjimus ir t. t Kiek triukšmo buvo su Skripaliais, kur tie visi triukšmautojai? O Putinas anglams rankos neparduos, kol tie neatsiprašys, tai kur čia super ėjimai? Lavrovas jau pasakė, teisiškai dėl Nord stream 2 viskas buvo pasirašyta ir sutarta, bet tie Europos žaidimai rodo, kad su jais dirbti negalima. Va tau ir super operacija!

Vardas 90ir 91-am Submarinui2021-02-21 12:25

Labai panašu, kad dirbote Rusijos spec. tarnybose ir žinote, kokie jūs profesionalai ir kokie nepaperkami. Yra tokių, bet yra ir paperkamų — visur jų yra, tai priklauso nuo sumos ir garantijų. O jei dirbote ru spec. tarnybose, tai iki darbo LT spec. tarnybose tik vienas nedidelis žingsnelis. Kam gi nesinori gauti papildomą atlyginimą? Už darbą, kuris nukreipia dėmesį nuo Vakarų spec. tarnybų darbo. Paaiškinsiu, kad nekiltų klausimų: sakyti, kad Navalnas nebuvo rusų nuodijamas, naudinga Vakarų spec. tarnyboms. Kodėl? Todėl, kad faktų ir tikrovės neatitikimas (kognityvinis disonansas) blogina Rusijos visuomenės psichologinę būseną ir skaldo ją, o tai yra vienas iš vakariečių tikslų siaurų interesų grupėms sutelktai veikti keliomis kryptimis. Tai kaip tik ir matome. Dr. Švabas ima kalbėti su Putinu, kviečia jį pasisakyti „Davose“. Vokiečių verslas išsižiojęs laukia Nordstream-2 užbaigimo, o tokia Freundschaft naudinga Putinui ypač dabar, kai jų liberalusis sektorius gali žengti tvirtą žingsnį link ketvirtosios ir ent penktosios pramoninės revoliucijos. Iš kitos pusės, legalizuojamas „neramių“ piliečių likvidavimas Vakarų šalyse. Jei jau rusai nenuodija, vakariečiai juo labiau (prisiminkime tą vargšę moteriškę Solsberyje, kuriai padovanojo kvepalų flakonėlį ir kuri užsilenkė). Panašiai kaip pandemija padeda numarinti tūkstančius žmonių, taip sutaupant biudžeto, skirto jų priežiūrai ir gydymui. Tokius ekonomiškus likvidavimo metodus naudojo ir naciai dušinių (dujinių) formate, taip atsikratydami mažo darbinio pajėgumo kaliniais, ypač moterimis ir vaikais. Taigi, yellow submarine — geros jums tarnystės, kuri nors tėvynė jūsų napamirš.

Vardas 89-am apuokui2021-02-21 11:41

Kad Rusijos valdžia daug kartų kreipėsi ir į GB ir DE valdžias dėl faktinių aplinkybių, o šios jų nepateikė, tai jau sakiau — neturi ką pateikti. Bet įrašo prašyti galėjo tik Navalno. Jei nei viena Rusijos tarnyba nesikreipė į Navalną su tokiu prašymu, tai dar nereiškia, kad įrašas ne autentiškas. Tai kaip tik reiškia, kad autentiškas — kam ru tarnyboms dar reikia, kad ekspertai tai patvirtintų? O Rusijoje gi pakanka ir nepriklausomų ekspertų, jų daugiau, nei Lietuvoje (atleiskit, kad vis lyginu Rusijos valdžią su Lietuvos valdžia, nes tai sesės dvynės). Jei ru tarnybos žinotų, kad ne autentiškas, be jokios abejonės jo prašytų ir Navalną sodintų už šmeižtą. Studija, kurioje buvo daromas įrašas, įrengta pakankamai gerai, kad eiliniam žiūrovui (ypač paaugliškos psichologijos) įspūdis būtų n kartų sustiprinamas. Be to, pats įrašas galėjo būti padarytas ir kitur, o studijoje buvo pakartotas, Navalnui tereikėjo žiopčioti. Dabar ru tarnyboms svarbu išaiškinti kurmį, kas iš jų buvo įtrauktas į Vakarų spec. tarnybų operaciją. Nežinau, ar kratos Navalno štabe ir darbuotojų namuose tai padės, nes operacija buvo super gerai organizuota ir net neabejoju, kad pats Navalnas apie ją žinojo. Juk jį galėjo išties nugalabyti. Gali būti, kad Navalnas pats sunkiai suvokia, kad yra žaisliukas Vakarų siaurų interesų grupių rankose. Tos interesų grupės seile varvina, žiūrėdamos į Rusijos platybes, nes jos, skirtingai nei Marsas, ranka pasiekiamos. Net Dr. Švabas bando prie jų prieiti, tik iš kitos — Putino — pusės.

Gintas2021-02-21 03:59

Ar ne pats Putinas aplankė šitą puslapį, viską taip gerai žino apie Rusijos spec tarnybas! Tepe, dozavo, vertino trusiku struktūrą ko neprisigalvosi... Norint pradanginti žmogų reikia tokį ermyderi sukelti? Nėra paprastų būdų kaip atsikratyti? Nemcovas aikštėje atsigulė ir visi jau pamiršo. Normalūs žmonės Rusijoje supyks ne dėl dvaro, o dėl to kad valdžia leidžia liberalams valstybei ant galvos lipti ir nieko nedaro! Kol Rusija neįvertins, kaip vakarai Tarybų sąjungą nuodijo savo pornucha, tol ir trypčios šitame purvyne. Atidavė jaunimą auklėti vakarams, o dabar stebisi, kad begalviai gatvėse.

yel“l“ow submarine apie 88. Vardas 86-am apuokui2021-02-21 03:14

vėl tas pats anekdotas ! :))))) : ru tarnybos, pasirodo, turi(tipo privalo) paneiginėti kažkokio psicho briedus (įrašus), jei nenori likti “kaltos“ :)))) - juokingiausia, kad komiškasis “Vardas“ , visus jo kreivaai vaizduotei patogius pletkus priima už gryniausią pinigą, tuo tarpu į kitus, akivaizdžiausius, tačiau “nenaudingus“ - nors, suprantama, savaime ir nieko neįrodančius faktus , nekreipia jokio dėmesio :)

yel“l“ow submarine to 87. Vardas 83-am submarineui2021-02-21 03:02

tamsta tik patvirtinai, kad žinai tą “abėcėlę“ iš pigių ir muilinių špioniškų detektyvų, bet ne iš realaus gyvenimo :))) - o ir dėl pinigų ryte, kėdžių vakare kažkoks vaikiškas suvokimas :))) - tamsta tikrai manai, kad spectarnybose galima rasti panašaus kaip tamsta naivumo idiotą(sorry, bet neišsiima ta raidė iš to žodžio) , šalia viso kito, užkopusį karjeros laiptais bent pusę kelio , kuris tokiam rimtam ir rizikingam reikalui, galinčiam kainuoti gal net gyvybę ar ilgus metus kalėjimo, pasirašytų be labai ir labai rimto avanso ? jelcino laikų ru spec. tarnybos jau senių seniausiai pavirto gėdinga istorija - ir tai, tai daugiau išimtys, nei dėsningumas... , - atvirai sakant, jau gerokai pabodo užsiėminėti tamstos logikos reanimacija , bei pindolitchūaniškų propagandonų mėšlo kuopimas iš tamstos smegeninės :))) - toliau kaip nors pats :))))

apuokas>88.Vardui2021-02-21 02:42

Leiskit atkreipti demesi, kad Rusija ir Skripaliu ,ir Navalno atveju oficialiai prase pateikti visa medziaga. Kas del Navalno iraso tai juo manipuliuoja tik pats Navalnas ir ta saraskino kontora su kuria jis irasinejo, jei viena uzsienio valstybine institucija neakcentuoja jo kaip irodymo. Pats Navalnas kiek supratau neikreipe i Rusijos teisesauga ir nepateike to iraso kaip irodymo.:)

Vardas 86-am apuokui2021-02-21 02:22

Taip, Navalnas skambino Kudriavcevui. Niekas nepaneigė įrašo autentiškumo. Rusų spec. tarnybos net neprašė įrašo, jiems nereikia paneiginėti, nes to negalės padaryti. Be to, prie Kudriavcevo durų po pokalbio paviešinimo prisistatė žurnalistė, kuri buvo apkaltinta, kad veržėsi į Kudriavcevo butą, pas Kudriavcevą atėjo kažkokie reikalų tvarkytojai ir kažką ilgai veikė. Įdomu, kodėl taip juo susidomėjo, jei jis nebendravo su Navalnu?

Vardas 83-am submarineui2021-02-21 02:12

Su kai kuriais teiginiais sutinku, ne dėl jų diskutuojam. Mane domina tik tai, kaip preciziškai veikia Vakarų spc. tarnybos ir kaip rusų spec. tarnybos pasimauna. Taigi, dėl tų nupirktų RU spec. tarnybų darbuotojų. Na nejaugi negalite suprasti paprastų dalykų? Jei tai keli tokie asmenys, tai gi nebūtina vieniems apie kitus žinoti. Netejko girdėti, kad honorarą mokėtų avansu. Jie yra matę Dvylika kėdžių ir žino, kaip būna, kai išmaka avansą. Be to, jiems nieko organizuoti nereikia. Čia yra directed self-organization, t. y. užtenka užuominomis nukreipti atsakingų organizatorių veiksmus norima kryptimi. Užtenka vienam pasiūlyti „Nagi, pabandom Navalną patvarkyti“, kitam pritarti, o trečias jau parodys entuziazmą ir net pats pasisiūlys atlikti kokį atsakingą veiksmą. Dar galima taip daryti, kad net šefas nesužinotų. Tai čia abėcėlė, man kažkaip net nepatogu, kad tai turiu aiškinti.

apuokas>85. Vardui2021-02-21 01:50

Kudriavcevas cia tas kuriam Navalnas skambino? Kas patvirtino pokalbio autentiskuma?

Vardas 81-am apuokui2021-02-21 01:38

Žinoti trikotažo savybes nėra raketų mokslas, gal net buvo teisingai paskaičiuota reikalinga dozė, bet lėktuvą pilotai greitai nutūpdė — neatmetu, kad tai irgi ne be Vakarų spec. tarnybų pagalbos, nes Navalnas jiems reikalingas gyvas. Kam į triusikus Navalnui kišti ranką? Masturbuotis? Viskas, kas yra po triusikais, yra puikus kanalas į organizmą. Pvz. , varpos galvutė. Pasikartosiu, masinio naikinimo ginklo buvimas nieko nesako, sako tik medžiagos dozė. Dozavimas šiais laikais gali būti kelių molekulių tikslumu. Kokie nuodai buvo panaudoti, nesiimčiau spręsti, visai gali būti, kad ne novičokas. Dėl to aplinkiniams nebuvo jokių simptomatikos indikacijų, patį Navalną medikai greitai išvedė iš komos. Vis tik pašnekesys su Kudriavcevu yra autentiškas, todėl organizacinė operacijos struktūra irgi yra aiški. Kad Navalnas yra Vakarų projektas, tai čia ir man abejonių nekyla. Lietuvoje tokių projektų irgi yra daug.

U-2>79. Vardas2021-02-21 01:17

"Bet tai techniniai niuansai, ne organizaciniai? Nenoriu jusu skaudinti bet jus vel labai klystate. Jokiu techniniu ar juolab, orgasnizaciniu niuansu cia nera ir buti negali. "novičok" yra geras masinio naikinimo ginklas, visai kaip atomine bomba, nors daug kas, yskaitant jus to ir nesupranta. Todel kalbos apie "homeopatine doze" "novičok" yra kliedesiai, liga, bloga genetika ir pan. nelaimes. P. S. Jusu komentarai neabejotinai papuostu delfio ar 15min. viesnamiu sienas bet cia ekspertai...

yel“l“ow submarine to 66. vardas Romui ir Submarinčikui2021-02-21 01:12

tamsta tikrai kažkoks neadekvatus ir špioniškų filmų padauginęs :)) - reikia visiškai sapnų lygyje įsivaizduoti spec. tarnybų darbą , kad taip rimtai kalbėti apie nupirktą provokaciją :))) - vienas nupirktas “saviakas“ gali nutekinti krūvą informacijos, bet ne organizuoti tokio lygio operaciją , kurioje turi dalyvauti bent keli darbuotojai, kitaip sakant, skyrius :))) - o tai jau babkių dalybos, info nutekėjimas ir t. t. , ir pan. ; - antra vertus, jei būtų bent mažiausias įtarimas, tos ru spec. tarnybos jau būtų prašmonintos iki paskutinės siūlės, nekalbant apie kažkokio nuslėpimo poreikį :)))) -------- bet nesakau: tokia versija turi teisę egzistuoti, tik komedija tame, jog pats jau kone iš vidaus “žinai“, kaip viskas buvo, šventai įtikėjęs būtent tokia versija :) - tai vat ir galvok iš naujo, kas ten kokioj propagandinėj ar šizofrenijos dėžėj sėdi :) - tuo tarpu mąstantys (logiškai) žmonės pasakys tik viena: kol kas absoliučiai niekas neaišku , išskyrus tai, kaip jau minėjau, kad yra vienas labai brangus ir nerealiai priveligijuotas bei kuruojamas “pacientas“, bei, iš kitos pusės - nuteistasis kriminalinėje byloje dėl finansinių machinacijų ; taip pat sąlyginai aišku ir tai, kad tas pravalnas, iš esmės yra visiškas biezdarius, kaip lyderis, kaip kažkoks opozicijos mobilizatoris :)))) - ir tos spec. tarnybos puikiai tai žinojo ir žino - akivaizdu, kad jis nebuvo ru valdžiai nė menkiausiu hemorojum, o šiokį tokį stogą jis galėjo turėti nebent vidurinio lygmens valdžioje bei teisinėse struktūrose :)) ; taip pat sąlyginai aišku dar tai, kad antrą kartą eksploatuojama “novičioko“ versija, kokia ji bebūtų reklamiškai/piariškai patraukli, liudija visišką pindosinių spec. tarnybų profesinę ir kitokią degradaciją :))))))) - “nuimti“ ar neutralizuoti realiai pavojingą žmogų taip tyliai ir ramiai, kad niekas niekados neatsirinks galų, yra n būdų, todėl tik visiški idiotai gali laikyti idiotais rusų spec. tarnybas, kurios, vienok ,“kai pasistengia“, net prezus pindosynui išrenka :))))) - kliedesiai apie kažkokius “netikslius dozavimus“ (ir jau antrą kartą) , gali sudominti nebent suvaikiojusius politikierius ir likusią eurokolchozo veršidės kontingentą :DD ... , - žo, akivaizdu, kad buvo žiauriai reikalingas skandalas ir stimulas eilinei politinei isterijai - greičiausiai pagrindinė priežastis nordstream-2 - tolimesni įvykiai tai paliudijo su kaupu :()) - vaškas iš šūdo dabar jau spaudžiamas tiesiog pramoniniais mastais :)

jooo2021-02-21 01:10

manau ,kad EZTT gali susisukt ta savo verdikta vamzdeliu ir susikist ji sau arba navalnui i kokia nors imtyvia kuno anga.Net kazkokia litcuanija dejo skersa ant ju verdiktu ,o jie naivuoliai tikisi ,kad Rusija ju issigas

apuokas2021-02-21 01:03

Tas visas nuodijimas yra farsas. Pirma nelogika, kam nuodyti su masinio naikinimo nuodais. Tai labai sudetinga del dozes apskaiciavimo, o dar sudetingiau tai padaryt tepant ant trikotazo, nes reikia zinoti trikotazo savybes, salycio su kunu intensyvuma ir t. t. , cia problema dar ir tame kaip ikisti ranka uz triusiku. Taigi jokie triusikai nebuvo tepami, jei kas kazko ten ir ieskojo tai isskyru arba jas naikino, kad nustatyti/nenustatyti is slapimo ka zmogus naudojo. Kitas nelogika, tai puiki Navalno sveikata po nuodijimo, toks ispudis, kad nuodai suveike kaip vitaminai. Kodel butent uzdrausti masinio naikinimo nuodai? Atsakymas labai paprastas, kad isijungtu i si procesa tarptautine kontrole ir Rusija turetu pasekmes. Su komos busena ir paprasta. I koma ivesti zmogu nera sudetinga, kaip matyt ir apskaiciuoti kiek ji gali trukti tuo labiau spec. tarnyboms. O , kad Navalnas susijes su Vakaru spec. tarnybomis tai perdaug akivaizdu. Manau , kad mateme grazu spektakli.

Vardas 76-am Romas/Dzukas2021-02-21 00:57

Nenoriu jus palikti kognityviniame disonanse, tai būtų žiauru iš mano pusės. Jei Navalnas nebūtų nuodytas, tai rusų spec. tarnyboms easy būtų jį pasodinę už šmeižtą. Dėl to jis nebūtų grįžęs Rusijon. Pokalbis su Kudriavcevu 100% tikras. Taip pat nemanau, kad Kudriavcevui kur nors Vokietijoje ar pan. atidaryta sąskaita už gerą pasikalbėjimą. Vakarų spec. tarnybų operacija puiki. Ką dabar matome Rusijoje, valdžia bando desperatiškai surasti kokius nors galus, kurie vestų į Vakarų spec. tarnybas. Abejoju, ar ras. Jiems reikia ieškoti, kurie jų darbuotojų buvo buvo infiltruoti ištransliuoti nuodijimo mintį. O gal jau rado, bet patvirtinimo vis tiek reikia, norint parodyti pirštu į interesų grupę. Taip pat esu tikras, kad Putinas prie to reikalo neprisidėjo. Navalno įgarsintas animacinis filmas apie Putino rezidenciją geriausiai išduoda vakarų spec. tarnybų sumanymą.

Vardas 78-am U-22021-02-21 00:42

Nemanau, kad triusikai buvo patepti masinio naikinimo ginklu, juo labiau novičoku. Nebent kokia tai jo homeopatine doze. Bet tai techniniai niuansai, ne organizaciniai.

U-2>77. Vardas2021-02-21 00:15

Nedekokite ir ypac nesakykite jog "...Navalno reikale dozė buvo ryškiai per maža." Pirma, tai sako, kad jus neturite jokio supratimo apie MASINIO, butent masinio naikinimo ginklus. Neskirti jie atskiru pilieciu naikinimui net jeigu ju pavarde Analnas. Antra, jeigu jumis tiketi, tai "teisinga" doze tiesiog netilpo ant Maskos Pevcich lupu... Panasu, kad VSD vel sutaupe o as jus pervertinau...

Vardas 74-am Urbo-22021-02-21 00:03

Ačiū už klausimą. Atsakau: RF valdžios prašymai lieka be jokių GB ir DE atsakymų, nes jų nėra. Navalno reikale dozė buvo ryškiai per maža. Paaiškėjus, kad triusikai pasimetė (T)Omsko ligoninėje, kažkokia mergina turėjo surinkti vandens buteliukus iš viešbučio numerio, bet mažai šansų, kad ant jų galėjo būti nuodukų molekulių. Šiaip ar taip, patinė situacija tinka ir vieniems, ir kitiems. Gal RF labiau tinka, bet tai niuansai. Kalbant apie nusičiulpimus, tai dėl paranojos reikėtų kreiptis į specialistus, aš čia niekuo negaliu tamstai padėti.

Romas/Dzukas > 68. vardas2021-02-20 23:46

Mane izeisti, virtualioje erdveje, neimanoma. Siaip, visiskai nepriestarauju, jums geriau zinoti, nes, kiek suprantu - tamsta buves ar esamas spec. tarnybu darbuotojas. :))) Problemu as neturiu, nei su teksto suvokimu, nei su spec. tarnybomis. :))) Jusu mintys "zygiuoja koja kojon", nes jus, kaip ir visi vakarai ir Lietuvos klapciukai zyzia viena ir ta pacia nesamone - navalnas buvo nunuodytas. Neturi jokios reiksmes, ar tai jusu fantazijos, ar vokieciu, ar jankiu ir t. t. As teigiu - tas idiotas ir sukcius nebuvo nunuodytas. Tame ir yra esminis skirtumas. O pasakos - kieno ten galimai buvo uzsakymas, amerikonu ar pavydzios bobos, kas nuodijo, rusu specura ar viesbucio kambarine, manes nedomina, nes pacio fakto nebuvo. Tarp kitko - ne navalnas groja siam orkestre pirmu smuiku. Prima - jo zmona. Baigiam beprasmiska ginca - apsikeitem nuomonem ir pakaks.

-72-tram2021-02-20 23:20

Laisvas. Gali eiti stebėti rusų baletoą; Rusijoj geras rusų baletas

U-2>72. Vardas2021-02-20 23:20

"Jei kils dar klausimų, rašykit, nesikuklinkit." Aciu, pasinaudosiu neatideliodamas. Rusų valdžia kalba ir visiskai oficialiai. Skripaliai ir Analnas yra RF pilieciai. Vienok, RF valdzios klausimai lieka be jokiu GB, ar pastaruoju atveju Vokietijos valdzios atsakymu. Gi, "o vakarų spec. tarnybos nekalba, nes tai buvo jų slapta operacija, kuri pavyko." nenoriu jusu skaudinti, bet toks tvirtinimas gali buti prilygintas tik kaip visiskai altruistiskas nusiciulpimas paciam sau.

-69. U-22021-02-20 23:12

:D))) analogiška mintis kilo :)) Telepatija, vienok... :D))) :D))))

Vardas 70-am U-22021-02-20 23:03

Dėl to ir nekalba. Rusų valdžia nekalba, nes jiems gėda prisipažinti, jog užkibo ant Vakarų spec. tarnybų jauko (panašiai buvo ir Solsberio operacijoje, tik vakarų spec. tarnyboms nepavyko tų vyrukų numaršrutinti iki Skripalių namo), o vakarų spec. tarnybos nekalba, nes tai buvo jų slapta operacija, kuri pavyko. Turėtų jie girtis? Jei kils dar klausimų, rašykit, nesikuklinkit.

Kas čia tas "vardas"?2021-02-20 22:59

Kokia tai naujai kylanti "žvaigždė"? Gal kas pasakytų? Kurį tai geroką laiko tarpelį buvau nuo eterio atitrūkęs :))

U-2>68. vardas 62-am Romui/Dzūkui2021-02-20 22:47

"Aš sakau, kad Navalnas buvo nuodijamas,...' O cia kokiu pagrindu? Niekas, niekur ir niekada isskyrus jus ir nelaimingajy Rusijos nacista Analna apie tai nekalba. P.S. Apie Lietuvoje yprastas lauko isvietes 15min. ir delfy as nekalbu...

U-22021-02-20 22:40

"CIA gražiai bendradarbiavo ir, reikia manyt, toliau bendradarbiauja su talibanu ir t.t....." Sventa teisybe ir jie ta daro visiskai oficialiai. Skirtingai, negu Adamkeviciaus ir jo vardo slaptu kankinimu arklidziu laikais Lietuvoje. P.S. Pagaliau VSD eme rimtai ziureti y savo komentaru rasytojus ir apmokejo adekvata. Neblogai, bet tik neblogai. Skaitykite, tobulekite ir butinai rasykite net jeigu nuimtu finansavima...

vardas 62-am Romui/Dzūkui2021-02-20 22:35

Nenoriu tamstos įžeisti, bet turite problemų su teksto suvokimu. Sakote, kad mano mintys „žygiuoja koja kojon" su valdiškom. Aš sakau, kad Navalnas buvo nuodijamas, kad tai buvo Vakarų spec. tarnybų operacija, atliekama rusų spec. tarnybų rankomis, papirkus tų tarnybų darbuotoją-katalizatorių. Kokia dar valdiška tarnyba pateikia tokią versiją? Nurodykite bent vieną iš bet kokios šalies.

koks nuobodus2021-02-20 22:09

neįgaliųjų mezginys (kūrybinė klišė kvailiems) užkalbėjimui

vardas Romui ir Submarinčikui2021-02-20 21:53

Kadangi BHB Černobylis nežiūrėjau, tai nežinau, kokia ten fabula. Bendrai imant, propagandinių remeikinių istorijų nemėgstu, nes jomis verslas melžia sentimentalius žiūrovus ir nuobodžiaujančias namų šeimininkes. Pas mus toks istorijų remeikeris yra tūlas Ivaškevičių Mariukas, ir kadangi žmogus turi fantaziją, bet neišstena savo siužetų, tai sėdi archyvuose ir copy-peistina tikras istorijas į užrašų knygutę. Bet čia ne apie tai. Apie tą jūsų identifikuotą komiškiausią momentą. Sakote, kad Navalno tručijimas „buvo pindosinių spec. tarnybų darbas, vienok visos bačkos su įniršiu ridenamos ant Rusijos“. Būtent taip, tik turiu patikslinti, kad jos ridenamos nepelnytai tik žiūrint iš jūsų perspektyvos, nes, anot jūsų, nuodijimo nebuvo. Iš mano perspektyvos žiūrint, bačkos ridenamos nepelnytai ne dėl to, kad nebuvo nuodijimo, bet kad nuodijimas buvo, tik jį organizavo Vakarų pindosai rusų spec. tarnybų rankomis, į jų tarnybas infiltravę saviaką, kuris ir pastūmėjo performansui. Būna dar ir taip, kad priešiškų šalių spec. tarnybos slapta bendradarbiauja, taip užsitikrinant ir vieniems, ir kitiems finansavimą be didelių rizikų. Pvz. , yra žinoma, kad dar anais laikais KGB turėjo artimus santykius su CIA, prisidengiant mondializmu. CIA gražiai bendradarbiavo ir, reikia manyt, toliau bendradarbiauja su talibanu ir t. t..... Panašiai kaip Grybauskaitė bendradarbiavo su liberalais ir bendradarbiauja su KGB, juk LT biudžetą reikia nualinti, perkant boxerius ir kitą šlamštą. Grįžtant prie Navalno, rusų spec. tarnyboms nuodijimą pripažinti ne fasonas, tai jei ir viduje nustatys tą infiltuotąjį, garsiai tikrai nepaskelbs. Turiu pripažinti, kad pindosų operacija tikrai pavyko, ne taip, kaip Solsberio atveju. O juk Solsberio istorijoje ir tie du vyrukai, ir Skripaliai išnyko iš eterio.

U-22021-02-20 21:09

"EŽTT paskelbė verdiktą" sekantis eileje turetu buti paprastas austru dailininkas Adolfas Hitleris ir J.Stalinas privedes jy prie savizudybes...

kas netingi2021-02-20 20:34

galėtų iš tų paklodžių padaryti dar vieną VSD "grėsmių" reklamą

Kas dėl to 58. Vardas2021-02-20 20:17

Naaa, raidžių tikrai nemažai... Bet iki liūdnos atminties "senis šaltis" tam "vardui"_ šviesmetis keliauti tobul/debil/ėjimo keliu. :D)))

Romas/Dzukas 58. Vardas2021-02-20 19:28

Tapo neidomu. Ne todel gad jus kitaip galvojate, o todel kad kalbate apie tai, kame neturite jokio supratimo. Visiskai nebandau jus kame nors itikinti - man visiskai iki lempos kas ka galvoja, nes nematau jokios galimybes pokyciams Lietuvoje artimiausiu laiku, todel beprasmiska ka nors "aukleti". Patinka "fantastika"? Naudokite i sveikata. Mano viena nuomone, jusu kita. Jums tai visiskai nedraudziama, nes jusu mintys "zygiuoja koja kojon" su valdiskom. Man - to uzdrausti nieks negali, blauzdos silpnokos. Skirtumas tik tas, kad as, kokia ketvirta dali, gal net trecdali, info zinau, o jus tik speliojate ir kuriate samokslo teorijas.

SVEIKINIMAI EKSPERTAMS2021-02-20 18:16

2021 metų Vasario 20 dieną ekspertų komentaruose pasireiškė VSD Vardas

U-2>58. Vardas Romui ir Submarinui2021-02-20 17:57

Atsiprasau kad pertaraukau bet kol nera istiros darbines Maskos Pevcich lupos, jus neturetumkete buti toks kategoriskas...

yel“l“ow submarine to 58. Vardas Romui ir Submarinui2021-02-20 17:49

kai perskaitau kliedesį “Nuodijimo faktas yra realus“, nelieka jokių klausimų apie propindosinės propagandos aukų užsidarymą dėžutėse :))) - apie bendrą kiekį klišių ir nesąmonių, kurios išdidžiai pateikiamos kaip faktai , net nesiplėsiu :))) - nes tai kaip tos dėžutės dvigubų ir trigubų sienelių simbolis :) - pavyzdžiai su zigmu ir kusaite išvis vaikiški , nes nei kusaitė, nei zigmas be teismo nubausti nebuvo, o knistis jų bylų labirintuose dabar nėra jokios prasmės, todėl, kas norėta pasakyti apie nekaltumo prezumpciją, leisiu sau nesuprasti :))) - galiu tik pagirti, kad sugebėjai sugeneruoti bent tris “nuodyjimo“ versijas :))) - tik bėda tame, kad tų “nuodyjimo“ versijų gali būti dar bent trys, neskaitant tų , kurios modeliuotų įvairiausius nuodyjimo inscenizacijos/sufabrikavimo variantus, pasinaudojant natūraliomis, ar dirbtinai sukeliant sveikatos problemas :)) - ir pabaigai - komiškiausias momentas : iš trijų tamstos versijų, cielos dvi yra apie tai, kad “nuodyjimas“ buvo pindosinių spec. tarnybų darbas, vienok visos bačkos su įniršiu ridenamos ant rusijos :))))) - ir dar: jei černobilio istoriją tamsta vertinti pagal ekranizuotą pindosų propagandos pasakėlę “černobilis“, tai ir visi kiti tamstos “regėjimo“ bei “logikos“ ypatumai nekelia nuostabos ...

Vardas Romui ir Submarinui2021-02-20 17:11

Aš tik matau, kaip jūs abu esate užsidarę savo dėžutėje ir bijote iškišti iš jos savo galvas. Angažuotumas yra saugus gyvenimo būdas, nes visada galima angažuotus marginalizuoti. Jūsų nekaltinu, nes tokių kaip jūs vos ne absoliuti dauguma. Bet prie reikalo. Kalbėdami apie „nekaltumo prezumpciją“, imkime analogijos principą. Štai Eglė Kusaitė, kuri buvo pagauta vykstant susisprogdinti į Rusiją, į kažkokią karinę bazę. Čia buvo priatikytas provokacijos metodas. Arba Zigmas Vaišvila, kuris neprasimuša pro nekaltumo prezumpciją, tvirtai saugančią prokurorus ir teisėjus. Čia tik du pavyzdukai. Ar Rusijos ir Lietuvos spec. tarnybose dirba idiotai? Taip, idiotai, bet jei jie yra povaldžio tinkle, t. y. tinkle, kuris slepiasi sluoksnyje po valdžia, tai jie tą liaudies išrinktą valdžią ir kontroliuoja. Jiems net geriau, kad vis nauji išrenkami, nes gali vis iš naujo patarti, kaip tvarkytis su liaudies masėmis. Mokinių kontingento atsinaujiniamas mokytojams suteikia žvalumo. Dabar apie reikalą. Nuodijimo faktas yra realus. Ar Putinas susijęs su nuodyjimu? Nemanau. Ar rusų spec. tarnybos sekiojo Navalną? Sekiojo, bent jau Putinas taip sako. Ar Vakarų spec. tarnybos žinojo, kad rusų spec. tarnybos sekioja Navalną? Žinojo, ir jau senokai žinojo. Toliau scenarijai šakojasi į tris versijas. Pirmoji versija: Rusų spec. tarnybos SAVO iniciatyva norėjo patvarkyti Navalną, Putinui dovaną padaryti, bet nepasisekė (prisiminkime Putino žodžius — jei būtų norėję, būtų be problemų patvarkę). Tokių dovanų žinome daug, ne tik rusų spec. tarnyboms tai būdinga, prisiminkime 9/11. Ir ne tik spec. tarnyboms — prisiminkime Černobilį kaip ruošiamą dovaną TSKP CK. Antra versija kiek sudėtingesnė, bet pati realiausia — vakarų spec. tarnybos išprovokavo rusų spec. tarnybas tokiai akcijai. Patebėsime, kad ji susijusi su pirmaja versija. Veikti svetimomis rankomis šiais laikais, kai psichologijos mokslas taip pažengęs, nėra sunku. Socialiniuose tinkliuose dirbtinis intelektas tave gali nuvesti ten, kur pats niekaip nebūtum nuėjęs. Dar paprasčiau, kai vakarų spec. tarnybos turi savo žmogelį, infiltruotą į rusų spec. tarnybas. Na, kas nesusigundys už gražų honorarą tokiai humanitarinei pagalbai? Ir trečia versija - pačios Vakarų spec. tarnybos savo rankomis patepė nuodų. Iš visių versijų ši mažiausiai tikėtina. Matome, kad dabar rusų spec. tarnybos bando sudėlioti ir tikrinti antrąją versiją. Tačiau rusų valdžia slėps tai iki pat galo, nes ji šiaip ar taip nepalanki valdžiai - faktas lieka faktu, kad spec. tarnybos užkibo ant kabliuko. Kaip ir tie Solsberio veikėjai. Bet kad Navalno triusikai buvo patepti, tai abejonių nėra. Vakarų spec. tarnyboms tai buvo žinoma, nes jos pačios šį spektaklį ir suorganizavo. Ir pabaigai: Kadangi matau Rusijos ir Lietuvos valdžios sinchroninį plaukimą, tai nenustebkit, kad ir mūsų „aktyvistus“, t. y. tuos, kurių neįmanoma marginalizuoti, bandys patvarkyti (nekalbu apie tuos, kuriuos jau patvarkė), ir visi galai bus į vandenį. Nes juk nekaltumo prezumpcija. Tad, berniukai, ir toliau nekiškit savo galvučių iš savo dėžučių, nes taip tikrai jums saugiau. Skleiskit info, kad jokios valdžios jokiais nestandartais nesinaudoja savo tikslams pasiekti, padėkite povaldžiui nematyti esmės, nes skaldyk ir valdyk kol kas išlieka vienintele jiems palankia taktika. Sutinku su jumis tik tiek, kad Navalnas yra kvailelis, kuriuo naudojasi tie, kurie varvina seilę, žiūrėdami į Rusijos neišsemiamus išteklius. Pripažindamas tai, negaliu nematyti, kad jūs nuo Navalno mažai kuo skiriatės. Deja, bet jumis irgi kažkas naudojasi. Būkit laimingi, to nesuprasdami.

Romas/Dzukas > 54. vardas2021-02-20 01:38

Jus matyt blogai zinote rusu kalba, jeigu nesupratote pokalbio esmes, tai viena. Antra - jus rimtai galvojate, kad Rusijos spec. tarnybose dirba idiotai? Jeigu taip, palinkesiu gauti galimybe susitikti su jais. Kas del rimto musio... jus juokingas, bent jau as, "vaiku" neskriaudziu. Linkiu - niekada nesusitikti realaus musio lauke.

Apie yes all submarina2021-02-20 01:01

Negaliu apsakyti to smalsumo,kuris mane ėda, kol nepamačiau yes all submarino veidelio realybėje:))). Aš tiesiog svajoju susitikti akis į akį ir išsiaiškinti viską tarpusavyje. Bet to nebus,nes yes all submarinas bijo,jaudinasi,o aš nenoriu pirkti pampersu:))).

yel“l“ow submarine to 54. vardas Romui ir Submarinčikui2021-02-20 00:56

šiaip tai, tamstos bukumas ir visiška loginė disfunkcija stipriai motyvuoja apeiti tamstos kliedesius šonu, bet pabandysiu į tai pažiūrėti su šypsena :))) - solovjovas, beje, tos “kudriavcevo“ temos niekaip neapeina, bet natūralu , kad rimtai kalbėti apie to psicho pravalno, ir jo sutenerių “kūrybą“, t. y. kažkokį audio įrašą, kai tokie įrašai lipdomi greičiau, nei defekuojasi žvirbliai, rimtiems žmonėms neleidžia elementari savigarba, jei žinai kas tai per do “daiktas“, toji savigarba :)))) - ir dar : kas per tamstos išvirkščias beretozoidinis mąstymas, kad rusai turi kažkam įrodinėti, jog nenuodijo ir net neturėjo planų nuodyti tą prietranką ? :)) - tamstai, aišku, kaip lopšelio “varpelis“ auklėtiniui - veteranui, tai bus naujiena, bet civilizuotose visuomenėse įrodinėjamas nusikaltimo padarymo faktas ir įtariamųjų kaltumas, o ne įtariamieji įrodinėja savo nekaltumą :))) - ir tai vadinama “nekaltumo prezumpcija“, t. y. nekaltumo pirmenybė/prioritetas ! - kaltų nėra tol, kol to neįrodė teismas(kol kaltė nebuvo įrodyta teisme) !!! - šiuo gi, absurdišku ir komišku atveju, nebuvo nei jokio teismo, nei aplamai buvo kažkaip įrodyta, kad buvo pats nuodyjimo faktas, nekalbant jau apie įtariamų nuodytojų sąrašą :) - todėl tamsta gali klounintis kiek tik veršio širdelė geidžia , bet, plius minus keliančių pasitikėjimą faktų apie šį spektaklį tėra vienas vienintelis - t. y. tas, kad yra beprecedentiškai privelegijuotas ir aplaižinėjamas “nukentėjusysis“,išgijęs stebuklingai greitai ir be jokių pasekmių :)))) - kaip buvo debilas, taip ir liko :)))) - visi kiti faktai, deja tėra “faktais“, t. y. prielaidos, kurių dauguma net ne highly, o absoliutelly lowly likelly :))) - tiesa , faktas yra dar ir tai, kad degraduojančios propindosinės spec. tarnybos, savo veikloje naudoja vis baltesnius siūlus :)))) - gal jiems taip gražiau, nežinau, bet jiems nereiktų pamiršti, kad jų tiesioginė veikla nėra drabužių dizainas ...

vardas Romui ir Submarinčikui2021-02-19 23:57

Na, jūs abu aplink vis trypčiojat. Kudriavcevas patrolino prisistačiusį iš prezidento tarnybos? Na jau baikit. Trumpai sakant, neturit jokios versijos, kad Navalno triusikų kažkuo nepatepė. Ir visi solovjovai šitą aspektą lygaiai taip pat apeina, t. y. nutyli. Tai čia ir liūdniausia, kad atrodo, jog dirbtumėte propagandistais. Dėl to netinkate rimtam mūšiui — turite silpną vietą. Taigi, pagalvokit gerai, gal dar pavyks rasti atsakymą. Jei nepavyks, galėsiu pagelbėt.

Romas/Dzukas > 51. Tai labai paprasta2021-02-19 18:56

Niekam jis nereikalingas. Jie ji gavo ir turejo net menesius, bet atsikvoseje ir isgrudo su apsauga, kad neuzsilaikytu. Gal pamenate, kaip Vokietijos URM pareiske spaudoje - "Ponai, jums neatrodo, kad ponas Navalnas piktnaudziauja musu svetingumu?" :))) Gal pamenate, buvo toks vienas, kuris kiausus prikale Raudonojoje aiksteje? Prancuzai labai uztare ir pasieme pas save, dabar nezino ka su juo veikti - Paryziuje jis spejo padegti banka ir patekti i belange. :)))

Labas2021-02-19 18:35

Ko cia politika kisat,jis nuteistas uz kriminaline veika,kitose salyse jau senei tupetu

Tai labai paprasta2021-02-19 17:50

jei jis kam reikalingas tegu išmaino į kokį nors Asandžą ar bent jau Paleckiuką

Ceslovas2021-02-19 15:41

Lietuvos klapciukai ant eztt sprendimu dejo skersa, o ruskiams tie sprendimai zemiau plintuso nors jie ten zviegia-kriuksi, bet nevalnas sedes ir plaus bachurams trusikus.

jonas2021-02-19 12:32

Pagal Rusijos konstitucija EŽTT sprendimai negalioja, nes Navalnas nuteistas pasgal Rusijos įstatymus

U-22021-02-19 01:44

Nenoriu nuvilti Analno liudytoju bet ju cherojaus ateitis kameroje yra visiskai aiski - visai neprezidentine vieta prie parasos, bachuru kojiniu uostymas(pagal Daliu) ir kiti vyriskame kolektyve gyvenancio Tevynes isdaviko smulkus malonumai.

Yel" l"ow submarine2021-02-19 00:15

Manau kad Navalnas viena kartą taps Rusijos prezidentu:))) O Putinas sedės kalėjime:))) O yes all submarinas linskmins proeuropietiškai nusiteikusius piliečius:::)))!!!/!!))+)....

yel“l“ow submarine to 43. tai2021-02-19 00:08

:)) - čia kada taip buvo, kai rusai labai (!!! ) palaikė tą moralinį nuokrušą ?? :))) - gal mes skirtingai suvokiame, kas yra rusai(rusijos pilečiai) ? :) - o gal tamsta “palaikymą“ vertini pagal litchūanijos pornosklaidos kliedesius, t. y. melą ? ----- ar 0,01 procento gyventojų, dalyvavusių “protesto akcijose“ rusijoje ( kokį regioną bepaimtum), tai yra “rusų palaikymas“ ??? - tada natūraliai kyla klausimas, kaip “labai labai labai“ pindosiečiai palaiko trampą, kuris net suklastotuose rinkimuose gavo 45+ proc. balsų ?? :) - vienok, tas gigantiškas “labai“, lyginant su pravalnu, niekaip netrukdo mėšlokratams kelti jam apkaltą, bei aibę visokiausių kriminalinių bylų :)))))) - nesakau: už kriminalą turi atsakyti visi, nepriklausomai nuo nieko, bet jei toliau bus toks veidmainiškas ir kažkienošiknalaižiškas bardakas su definicijomis, tai netruks atsirasti “iniciatorių“ ar “aktyvistų“ judėjimai, tikslu paskelbti hitlerį šventuoju ... , - delfidė tikrai bus tarp tų “aktyvistų“ ...

Romas/Dzukas > 43. tai2021-02-19 00:03

Rusai niekada nepalaike navalno, tai tik Vakaru mitas, kaip ir su kitais "opozicionieriais". Rusai, jie gali piktintis, triuksmauti, bet retas ju "kimba" ant "saldaus masalo". Jie pyksta, ,bara Putina, bet juo pasitiki. Galimai tai atrodo, kaip paradoksas, bet rusai akivaizdziai mato Putino darbus, o pazadus dalinti visi moka.

Putinas2021-02-19 00:01

O jei nepaleisiu? Ir ką jūs man?

tai2021-02-18 23:47

rusai labai palaikė Navalną, kol nebuvo paviešinta jo pasisakymai apie 2 pasaulinio karo veteranus, po to iškart jis tapo tiesiog blogiu

butent2021-02-18 23:28

Na šitas snukis iškreiptas - taip prašo plytos

Romas/Dzukas > 37. yel“l“ow submarine2021-02-18 23:23

Nebutina ir Solovjevo laida (kurios nemaciau). Navalnas turi pilna "buketa" BK straipsniu, pradedant nuo sukciavimo stambiais mastais iki bendradarbiavimo su uzsienio spec. tarnybu rezidentais. Koks bus jo likimas ateityje, tai gan miglota. Aisku tik viena - jis yra atidirbta medziaga ir britams reikia ieskoti naujo "sauklio". "Sventa kankinio vieta" tuscia nebuna. Ant dienu, vienas biciulis patare paziureti Tik Tok,ka apie visa ta navalniuku straksejima galvoja Rusijos jaunimas. Idomus vaizdai, pasilinksminau iki valios. Paziurejau koki simta, gal daugiau. Ziureti toliau buvo beprasmiska, supratau, kad ju begale. Galiu pasakyti visiems liberastiniams eurogaidziams - nepainiokite Rusijos jaunimo su saujale berasciu dykaduoniu.

Romas/Dzukas > 36. Vardas2021-02-18 23:10

Pirma - kas, kokiu budu ir kam turi "dusinti ta navalna? Jus ka, niekada nepatyrete idiotisku skambuciu? As - vidutiniskai viena i menesi gaunu. Jeigu turiu laiko, noro ir pokalbis idiotiskas - patrolinu. :))) Antra - jus turejote daug reikalu su spec. tarnybomis ir zinote kaip privalo elgtis spec. tarnybos? Jeigu idemiau pasidomesite - simtus, jeigu ne tukstancius zmoniu po visa pasauli, reiketu pasodinti uz smeizta arba info spec. tarnybu atzvilgiu. Spec. tarnybos negaista laiko ivairiems idiotams, joms pakanka darbo. Juolab navalnas ir taip atsidure uz grotu ir nei jus, nei as nezinome koks jo veiksmas tai nuleme. Asmeniskai manes, galite "negraudinti" kazkokiom iliuzijom. Iliuzijose gyvenate jus, o su "bumerangais" as susitvarkysiu pats. Jeigu reikes, galiu ir atsaka pasiusti.

yel“l“ow submarine to 36. Vardas 29 Romui ir 28 submarinei2021-02-18 22:39

matau, tamsta ne juokais pasiryžęs apginti savo, nerealaus veršio, vardą :))) - pravalnas yra prisidirbęs tiek, kad visi jo kliedesiai, šmeižtai ir haliucinacijos , greičiausiai jam bus dovanoti, nes rusija ne pindosynas, ir bausmių, kaip tame durdome, į šimtus metų tikrai nesumuos :))) - šiai dienai yra pakankamai rimtų bylų , kad neutralizuoti tą idiotizmo koncentratą iki jo fizinės egzistencijos finalo :))) - o jei tamsta veršis manai, kad ru spec. tarnybos daugiau neturi jokios prasmingos ir svarbios veiklos, kaip tik bylinėtis su kiekvienu jas apšmeižusiu dolbodaunu, tai reiškia pilnai sutinki būti vadinamas beretozoidiniu veršiumi, nes nejauti jokio diskomforto, viešai demonstruodamas visišką nesupratimą kaip funkcionuoja valstybė ir teisinė sistema, visišką nesigaudymą visuose moksluose, išskyrus bereteologiją, visišką tamsumą-bukumą, ir visišką sąsajų neturėjimą su bet kokia mąstančia būtybe :))))))) - tamstelei beretoklounui dar neužteko totalaus, beprecedentiško, nepakartojamo, unforgetabliško pindosiškos gėdos benefiso su putino “dvaru“ ???? :)))))))))) - o. k. - maudykis srutose toliau - galbūt tamstos fiziologija kaip tik ir subalansuota maudynėms srutose forever ...

Nelaime2021-02-18 22:07

Valdyme esa modifikuoti zmogai,kitaip sukryzminti,perkryzm! Grynaveisliu baltaodziu,na gal ir,ne taip mazai,bet stengiamasi pribaigti,per vakcina! Kur adekvatus Zmogus,as manau,kad Kurejo,tas Zmogaus genas nepaliestas! Navalnas zmogas!

yel“l“ow submarine to 34. Ceslovas2021-02-18 21:59

vakar, beje, solovjovas ir jo svečiai, pakankamai preciziškai suskaičiavo, kad jei bus tinkamai teisiškai įvertinti visi pravalno “nuopelnai“(pagal ru BK), tai variantas su “gyva galva“ šviečiasi kaip traukinio prožektorius kauno tunelyje :) - t.y. be valčių... :)))

Vardas 29 Romui ir 28 submarinei2021-02-18 21:59

Jei Navalnas padarė intermediją su tuo Kudriavcevu, tai kodėl jo nedusina tuo aspektu? Juk tai būtų Rusijos tarnybų šmeižtas, už kurį Navalną galima ilgam įkaliūzinti! Žinau, kad neturite rišlaus paaiškinimo, tai tylėsit. Arba vėl ką nors aplink į lankas pritekstuosit. Bet žinokit, jei mirksite iliuzijose, tai jums patiems šališkumas bumerangu atskris.

Liuse2021-02-18 21:49

Saunuolis putinas pasiusk ,to soroso sunis kuo toliau

Ceslovas2021-02-18 21:25

Rusijos isdavikas-amerikos czv apmokomas snipas nevalnas turi sedeti iki gyvos galvos.

S2021-02-18 19:02

Issisluotu pirma kiekvienas savo kiema, tada gal ir kito kieme nereiketu raustis !!!!!!!!!

S2021-02-18 19:00

Paziurekit kas darosi... musu vyrukys vel ima i kariuomene privalomai... tada grizta invalidai, suluosinti moraliskai, yra atveju kada zusta.... tie kurie grizta- jau su baimes, streso, pazeminimo struktura, KAIP TOKS VYRUKAS APGINS SAVO MOTERI, VAIKUS, TEVUS? JIS SAVES JAU NEGALI SUSIRINKTI I STIPRIA ASMENYBE... TADA PRASIDEDA KITAS NUODAS - ALKOHOLIS, VAISTAI NUO NERVU, NUO - ALKOHOLIU NUGYRDYTA VISA RUSIJA, LIETUVA, INDENAI NAIKINTI ALKOHOLIU...... GERIA VISI POLITIKAI, DARO AVARIJAS, BET PER PAZINTIS ISTEISINAMI.... //youtu. be/MuclDYERp8o.... KOKIA GALI BUTI TADA POLITIKA, DIPLOMATIJA? SU situ Navalnu , kaip su kiausiniu jau kiek metu tusinasi.... GAL NERINGA VENCKIENE ISLAISVINKIT!!! KUR IS VIS SITOJ SALY MORALE?! O I PREZIDENTUS VERZIMASIS ATBULINE DATA, KAIP APSEDIMAS.... O KUR DAR MERGAITES GYVYBE, TAIP VALSTYBES VARDU PRADANGINTOS IR NEAISKU..... GYDYKITES!!! IR EGZORCISTO IESKOKIT....!!!

Yel" l"ow submarine. Apie yes all submarina2021-02-18 18:08

Yes all submarinas yra KGB bendradarbis pravarde 'Seksistas'kuris tiesiogiai dirba Rusijai,kuriam nepatinka, kai yra užduodami klausimai, kurie yra neparankūs, nemalonūs,nepatogūs,keliantys jaudulį, pyktį. Jis pats nemoka deramai diskutuoti. Manau kad tik gilus submarino paerzinimas gali padėti jį patį iškrapštyti iš urvo ir atvesti į doros kelią,nes kitaip žlugęs reikalas:)))!)!)

yel“l“ow submarine2021-02-18 18:01

gal ekspertams reiktų pagalvoti, ar tikrai verta straipsnį apie eurokolūkišką pornografiją iliustruoti tokiu milžinišku, tokio milžiniško žuliko ir padugnės snukiu ? :)) - o kas dėl to klounų teismo, tai jis motyvavo savo “reikalavimą“ specialia ežžt nuostatų ar kodekso ekstra nuostata, skirta tiems atvejams, kai sulaikytojo/kalinio sveikatai ar gyvybei gręsia rimtas pavojus :))) ----- jei matuoti tą pavojų tuo kreivu matuokliu, kurio tipo naudojasi ežžt pravalno atveju, tai reikėtų nedelsiant paleisti praktiškai visus kriminalinius nusikaltėlius :))))) - teoriškai, pavojus sveikatai yra bet kokioje cypėje , nes žmogui, kaip minimum, gali nuvažiuoti stogas :)) - vien jau dėl suvokimo, kad jis yra nubaustas, jis prisidirbo, ir prisivirtą košę reikia srėbti pačiam :)

Romas/Dzukas > 25. Vardas2021-02-18 17:39

Neigti nesamone yra kvaila ir zalinga. Nematau cia jokiu koliziju, kaip nematau ir lietuviskos valdzios. Kalbancios, svetimus tekstus, galvos, tai nera valdzia. Juolab, siuo metu Lietuva atlieka tik "mechaninio ruporo" funkcija. Pati, neturi jokios itakos ir reiksmes. Faktiskai, amerikonai naudoja Lietuva ne pries Rusija, o pries Senaja vakaru Europa. Naudoti Lietuva kovai su Rusija butu kvaila ir neefektyvu. Rusijai, bet kokiu atveju, neturi jokios reiksmes ka ten sukauja Lieuvos adminai. Kaip nebutu gaila, bet nera Lietuvos, Rusijos dienotvarkeje.

yel“l“ow submarine apie 25. Vardas2021-02-18 17:31

tvartelio veršis, nedrįsęs pasivadinti tikruoju vardu “veršis“, atrėpliojo į ekspertus pagromuluoti pindolitchūaniškos propagandos silosą :))) pasirodo, rusija turi kažkam įrodinėti, kad ji nenuodijo! :))) - viskas nuo kojų ant galvos ! :))) - visi holmsai su megreėmis audringai vartosi personažiniuose karstuose :))));----- kaip lengva išgamoms administruoti šitą veršidę, kai jos kontingentas kažkoks auksinis lochų fondas :) - o daugiau niekas neturi įrodinėti , kad tikrai tikrai - labai tikrai nenuodijo to prostituto ? - čia tik rusijos prievolė ? :)))) - beje , litchūanijos pornosklaida po šiai dienai ramiu snukiu visais kanalais stumia melagieną, jog pravalnas buvo nuodytas, ir buvo nuodytas būtent “novičioku“, ir nuodijo būtent rusija , nors jokio rimto tyrimo ir juo labiau - teismo, nebuvo ! - t. y. litchūanijos šliužai atvirai ir ciniškai m e l u o j a ! ; - net tai, kad neva nuodyta būtent “novičioku“, tėra šluba propagndinė antis , nes šiai dienai yra dokumentuota tik tai, kad neva nuodyta buvo medžiaga, panašia į “novičiok“ :) - raktinis žodis “panašia“ :))))

europos teismu sprendimai2021-02-18 17:04

nevygomi pacioje Lietuvoje jau desimt metu Paksas lieka neisteisintas

yel“l“ow submarine apie 10. Yel" l"ow submarine (2021-02-18 11:13:52) (90.131.33.65) Parašė: Šiandienos EŽŽT teismo sprendimas,tik sustiprino mano įsitikinimą kad esame teisingame kelyje su europos sąjunga:)))2021-02-18 16:55

įdomu kieno kojinių “aromatas“ šį kartą taip įkvėpė toksikomaną daliukasą naujiems bandymams pasikelti beretozoidinės veršidės klounų hioerercghijoje, dar vienu laipteliu žemyn ? :)

Vardas2021-02-18 16:46

Koks Navalnas bebūtų Vakarų šeriamas agentas, bet nuodyti jo tikrai negalima. O kad buvo nuodijamas, tai rusiška valdžia dar nepaneigė. Tad turime rimtą koliziją, kurią lietuviška valdžia juo labiau pasinaudos, nes ji kopijuoja per kalkę rusiškos valdžios stilių ir dar pablogina jį.

A2021-02-18 16:24

O kada paleis Paleckį į laisvę

Romas/Dzukas > 5. Anupras2021-02-18 16:18

Nepainiokite. Navalnas ne nacionalistas, jis - nacistas. Bet reikalas net ne tame - jis sukcius, o tai jau kriminalas.

Romas/Dzukas > 3. Eduardas2021-02-18 16:15

EZTT negali nieko reikalauti is Rusijos, kaip ir is kitu Valstybiu. Rusijos istatymai turi virsenybe tarptautiniu instituciju sprendimams. Vat kai Pasaulis taps globalus ir bus viena "Valstybe", tada visokie EZTT, JTZTK, PSO ir t. t. gales kazko reikalauti. Tiesa, tada ju neliks, nes bus nereikalingos. Todel nereikia "strakseti" be reikalo - siuo metu negali buti nieko auksciau, nei kiekvienos Valstybes Konstitucija ir jos istatymai. EZTT gali konsultuoti, prasyti, patarineti, bet ne daugiau. Siaip, reikia mazinti tu veltedziu kieki - tusciai pinigai eikvojami.

Romas/Dzukas2021-02-18 16:02

Navalno klausimas, Rusijos zmonems, nepatenka net i Top-25. Yra daug rimtesniu dalyku. Faktiskai, Navalnas yra zluges Vakaru projektas, kuris net nespejo issivystyti. Bet tiek to, sita Vakaru spectarnybu kaliause neverta, kad skirti jai tiek demesio. Atkreipsiu demesi - ar kas nors gali prisiminti atveji, kai EZTT sureaguotu savaites begyje? As nepamenu, nors reikalu su EZTT "teisingumu" mes turejome pakankamai. Tiesa, kazkaip nebuvo tokios "karstos" reakcijos Pakso byloje. :))) Navalnas sedes cypeje, ir tikiuosi - tai nepaskutinis teismo sprendimas.

Nepamirškite,2021-02-18 15:23

..kad Rusijos naujoje konstitucijoje parašyta, kad Rusijos įstatymai yra viršesni už ES nutarimus ir sprendimus. Tuo labiau kas liečia Rusijos vidaus politiką. Taip, kad Navalnas dar ilgai gėrėsis gamta pro kameros grotas. Jeigu ES įves sankcijas, Rusija apskritai atsiribos nuo ES.Apie tai pranešė Lavrovas.

U-2>14. A.Algirdas?Jooo2021-02-18 15:09

"...kurias šalis atstovauja tie vadinami teisėjai..." Cia ir yra esme, Algirdai. Didzioji dalis EŽTT "teiseju" atstovauja visai ne salis o yvairias seno satanisto Soroso kontoras, kontoreles ir pan.

U-22021-02-18 15:01

"Pasaulyje artėja apsisprendimo laikas Rolando PAULAUSKO žvilgsnis" Puikus ir neytiketinas retas straipsnis "respublikoje" duotaja tema. Megaukites. P.S. EŽTT ir ju verdiktus NX. siuntineja net 75 metas yslaptinti Lietuvos valdzioje.

o tai2021-02-18 14:49

Paleckis kas tada pas mus irgi sauklys einantis uz tiesa tik kazkodel nenorit pripazinti o lendat ne i savo valstybe,pagarba laisves saukliui Paleckiui,laisve Paleckiui.

to 11. taip2021-02-18 14:45

kas tave kvaili isleido is palatos,gydikis ,o ne vaiksciok matai,kad visai besmegenis,o gal vartoji seno ozio slapima,na tada jau nera ka kalbeti sitokie amziams debilai

522021-02-18 14:41

Rusija nevykdys ir ką ? Dar penkis sprendimus priims ?

A.Algirdas?Jooo2021-02-18 14:07

atsiprašau gal išvardinkite kurias šalis atstovauja tie vadinami teisėjai

žopa2021-02-18 13:44

Ne tik Lietuva,bet ir ES išėjo iš proto.Nėra,ko norėti,kai tą kolchozą valdo bobos.

SS2021-02-18 13:34

Kur Deimantė, Lietuva? Dabar įsitikinau, kad EŽTT yra politinis įrankis, o ne teisingumo.

taip2021-02-18 13:26

jei rusenai pabandys nevykdyti teismo sprendimo, jiems reikia greiciau ivesti sankcijas, uztenka terliotis

Yel" l"ow submarine2021-02-18 13:13

Šiandienos EŽŽT teismo sprendimas,tik sustiprino mano įsitikinimą kad esame teisingame kelyje su europos sąjunga:)))

Tikrai nepaleis2021-02-18 12:44

Žiūrėkite rusiškas zinias.

yel“l“ow submarine2021-02-18 12:29

pamišusi pindosyno kekšė eurokolūkis , gali kažko reikalauti iš suverenios valstybės ? :))) - turbūt panašiai atrodo, kai psichiatrinėse vietiniai napoleonai kariauja su tenykščiais kutuzovais :)))

Jooo2021-02-18 12:01

, keturi iš septynių teisėjų neatsilaikė. Neo liberalioji DemokracY eina kiaurai. Net tokį sprendimą pagrindžiančios medžiagos neprireikė. Puikus kažkieno darbas. O, kad taip uoliai Lietuva vykdytų viršnacionalinių teisingumo institucijų sprendimus, kaip ji to siekia RF atveju. Тie dvigubi standartai...

Vyciokas2021-02-18 11:53

O kas globalistų sukištus pinigus atidirbs, jei nepaleis? Sania iš Floridos lenteles pateikė su milžiniškomis bitcoinų įplaukomis...

Anupras2021-02-18 11:38

Prasideda spaudimas: atsisakyk ir parodyk, kad nusispjauti į mistinio būrelio sprendimà. Įvykdyk ir parodyk, kad nepasitiki savo šalies teisėtvarka. Kà pasirinks Putinas? Kaip valstybininkas jis pasitikės savo šalies teismo sprendimu, na, o Navalnas kaip nacionalistas taip pat turėtù palaikyti savo šalį.

Trigrašis2021-02-18 11:34

Lietuva nevykdo EŽT Teismo sprendimų ir nieko,o čia jie nori nurodinėti Rusijai.Juokdariai.

Eduardas2021-02-18 11:34

Klausimas - ar Rusija ims pavyzdį iš Lietuvos (ir nepaisys EŽTT reikalavimo) ?

Arvydas2021-02-18 11:29

Turi paleisti

Petras2021-02-18 11:02

Ruskiai jau atsakė į tai ir "pasiuntė toli toli":))

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi