Europos parlamento narys Gabrielius Landsbergis nominuotas nuolatinės tarpparlamentinės ES delegacijos su šešiomis Vidurinės Azijos valstybėmis vadovu. Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos narys G. Landsbergis vadovaus Europos Parlamento delegacijai ryšiams su Kazachstano, Mongolijos, Tadžikistano, Kirgizijos, Turkmenistano ir Uzbekistano valstybėmis.

Tarpparlamentinės delegacijos vadovo postas yra šiuo metu aukščiausia iš visų 11-os lietuvių iškovota pozicija Europos Parlamente ne tik šioje, bet ir palyginus su praėjusia 2009-2014 m. kadencija. Praėjusioje kadencijoje reikšmingiausia Lietuvos atstovų pozicija buvo tarpparlamentinės delegacijos vadovo pavaduotojo postas.

“Vertinu šią poziciją ir kolegų Europos liaudies partijoje pasitikėjimą kaip reikšmingą pamatą tolesnei aktyviai veiklai ir kartu visos Lietuvos įvertinimą. Galimybė vadovauti Europos Sąjungos tarpparlamentinei veiklai su Vidurinės Azijos regiono valstybėmis yra reikšmingas užsienio politikos instrumentas.

Sieksiu jį aktyviai išnaudoti suintensyvindamas bendradarbiavimą bei ekonominius, energetinius, kultūrinius ryšius su šiomis daugiausia NVS bloke likusiomis valstybėmis”, – teigė G. Landsbergis.

Europos Parlamento narys Gabrielius Landsbergis taip pat dirbs Europos Parlamento bendradarbiavimo su JAV delegacijos sudėtyje.

Europarlamentarą vadovauti delegacijai nominavo Europos liaudies partijos frakcija – didžiausia politinė jėga Europos Parlamente.

Naujausi

Komentarai (135)

Rikiuoti
Simbolis2014-07-20 21:58

Čia nuotraukoje matote nepotizmo simbolį. Įsidėmėkite.

Jurgis2014-07-16 16:06

Tai ten gal ir Čiurkestano Chanu taps, kaip Prunskienė Lietuvos kunigaikštiene?

bibi>132. gaudy2014-07-15 04:28

ačiū, aš tiek istorijos daug nežinau. Tarybiniai vadovėliai reiškia, dezorientavo. Bet ir nesenais laikais Vytautautas L. sumušė anuos.

gaudy to 131. bibi2014-07-15 03:49

Tai labai jau paprasta būtų. Tik noriu priminti, kad vieninteliai lietuviai yra laimėję ne vieną mūšį prieš ruskius. LDK valdovas Algiirdas ne kartą buvo ruskiams pakrovęs malkų ir įkirtęs kirviu į maskovijos vartus. Ir ne tik jis. Švedems Salaspilyje lietuviai pakrovė malkų 1605 metų rugsėjo 27 dieną dabartinėje Latvijos teritorijoje. O Salaspilio mūšį pasisavino lenkai ir lietuviams net paminklo pastatyti Salaspilyje neleido. Nors ten nedalyvavo nei vieno lenko - lenkai sau paminklą pasistatė. O kadangi jungtinėmis pajėgomis tiek vokiečių, tiek lenkų, tiek lietuva buvo sutvarkyta, tai išvada, kad ir nėra kam laimėti prieš maskolius. Nes tik lietuviams duota nugalėti maskolius. O lenkai norėdami pavergti prūsus mūsų brolius atsikvietė kryžeivius, o vieliau patys nuo tų pačių kryžeivių gavo į kaukurą. Ir vėl gelbėjo lietuviai. Per du sukilimus 19 šimtmetį labiausiai nukentėjo lietuva, o išlošė lenkija. O nukentėjo dėl to, kad po sukilimo nuslopinimo 1863 m. buvo uždrausta lietuvių kalba ir raštas ir draudimas panaikintas tik 1904 m. Sukilime dalyvavęs tautinis elitas arba turėjo bėgti, arba buvo nužudytas, arba ištrėmė į sibirą. Taigi Valančius buvo teisus, kad dalyvavimas prolenkiškam sukilime buvo didžiulė klaida. O lenkų nei kalbos uždraudė nei tokių baisių represijų buvo. .

bibi > 127.2014-07-15 03:07

po antro karo(didžiojo tėvynės, tau kad aiškiau būtų), balti žmonės pamatė su kuo turi reikalą. Taviškiai prakiš visur. Kaip skaičiau kadais pasakose, blogis visada pralaimi.

Jules2014-07-14 21:28

Ko Jūs čia nervinatės ir nirštate be reikalo dėl tų bilderbergerių bankyrų, negi manote, kad jie dar mažai babkių turi? Vakar baigėsi pasaulio futbolo čempionatas puikia mūsų rimtų partnerių pergale – vokiečių pergale, kurių tarpe yra įvairių tautų ir rasių atsovų. Tai mūsų bendra europinė pergalė ir šventė. O Jums, kaip matau, vien kagebistų bankas terūpi. Tiesa, o tų valstybinių įmonių direktoriai ir vyr. buhalteriai, kurie sukišo mokesčių mokėtojų pinigėlius, norėdami taip įsiteigti Rusijai ir paremti koloradčikus, turi būti griežtai nubausti – sukišt į kalėjimą ir ilgam. Tai kas Jums visgi nepatinka, norit atgalios į Rusijos Sąjungą, ane? Vietoj to, kad džiaugtumėtės puikia pergale, linksmintumėtės, Riesling'ą gurkšnotumėte, o dabar bala žino kuo užsiiminėjate, gal jau Žečpospolitą „ant pietų“ į Vilnių kviečiate, kas ten Jus gali žinoti, kas jūsų galvose dedasi, tiesa? Žinokit, ponios ir ponai, „ura patriotai“, kad mes be Vokietijos kaip mat atsidurtume šlėktelių Žečpospolitoje arba Rusijoje. Tad ko vertas tas jūsų šiaudinis patriotizmas, kuris nei kiek nepadėtų. Kada Jūs (mes) tai pagaliau suprasite ir išmoksite, aš tikrai nežinau? When will we ever learn? Aha! Su puikia kaimynų, Vokietijos, pergale, tschüß!

Jules2014-07-14 14:00

Ne, ne mokytojas, o diletantas! Jei būčiau specialistas, meluočiau nemirksėdamas kaip šeimininkas, oligarchas, įsakytų arba kaip VU docentai, kurie negali studentams nemeluoti, juk turi šeimas išlaikyti, vaikus į mokslą išleisti, meilužėms susimokėti, o ir karjera rūpintis reikia. Sakydami tiesą greit prarastų darbą, laipsnį ir nieko nepasiektų. Pasaulio futbolo čempionai – vokiečiai! Tai kas Jums nepatinka, norit į Rusijos Sąjungą, ane? Vietoj to, kad džiaugtumėtės puikia pergale, linksmintumėtės, Riesling'ą gurkšnotumėte, o dabar man tik etiketes klijuojate. Kam to reikia, ar nepagalvojate? Vokietija neturi resursų laimėti karo visais frontais prieš ruskių ir jų viršininkų, kurių vardo minėti negalima, uždrausta įstatymu ir kuris veikia labai geitai, amžiną sąjungą su anglosaksų-prancūzų galybe. Be Vokietijos Lietuva kaip mat atsidurtų Žečpospolitoje arba Rusijoje ir jūsų šiaudinis patriotizmas nei kiek nepadėtų. Kada Jūs(mes) tai pagaliau suprasite ir išmoksite, aš tikrai nežinau? When will we ever learn? Aha!

Liepa-Gaudy2014-07-14 11:30

Klausykit, Gaudy, tas Nr. 126 komentaras tai jau smegenų plovimo"viršūnė". // Kiek šimtmečių vyko lenkinimas - atseit lietuviai tai jau niekam tikę "mužikų mužikai", ruselis irgi amžinai kupinas didybės manijos, o vokiečiai taigi pasaulio "arijų arijai". Ir dabar Vokietija nežagsėdama suokia federalizmo idėjas - tipo"ribos tarp ES valstybių turi išnykti". // Štai kai kieno smegenų vingiai - tokių kaip Jules- ir neatlaiko "dangiškų naujienų" ir įtiki, kad jų "misija" susilieti su kokia didinga tauta, "integruotis" visaip kaip, nes kitu atveju tai toks individas nulių nulis, o gal ir visas minusas... Palinkėkim šitam integrantui"Jules" čia daugiau nesiardyti, o varyti į savo "nach hausen'ą" neatsigręžiant.

gaudy to 126. Jules2014-07-14 05:40

Juliau juliuk tu kartai nebūsi mokytuvas, kad čia tai aistringai auklėji? O vokiečiai nelaimėjo NEI vieno karo prieš ruskius. Nori tu ar nenori, bet rusai europoje visus karus užbaigė pergale. Rusai pralaimėjo tik vieną karą: šaltajį. Va čia tai tikrai.

Jules to gaudy2014-07-14 05:17

Be kryžiuočių būtum gudas ir gyventum lenkynėje be gimtos kalbos, be rašo, be lietuviškos kultūros, be lietuviškos civilizacijos ir gyventum medžiuose, kaip lenkų istorikai rašo, ypač tas Dlugošas(Jan Długosz), ar žinai tokį? Dievas nesuprastų pačio kalbos – tik lenkiškai. Tad pasveikinkime vieni kitus su didžio kaimyno pergale, su nuostabios tautos pergale, išlaipinusios jankius Mėnulyje, va taip, ir laimėjusios šįvakar. Triskart valio Vokietijai, valio! Be kryžiuočių neturėtum jokios objektyvesnės ir rimtesnės, mūsų nežeminančios, informacijos apie mūsų bočių nuopelnus, žygius ir pergales, kad ir prieš tuos pačius kryžiuočius, ar supratai? Be jų vaikaičių pergalės prieš carinę Rusijos imperiją(despotiją) neturėtum jokios respublikos - nei pirmos anei antros, ar pagauni mintį? Tschüß!

i 622014-07-14 03:41

kuo tolyn=tuo durnyn..

Albinas > 122. Liepa2014-07-14 03:20

Ir dar — su lietuvių Tauta petys petin grūmėsi trys Smolensko pulkai... Bet jų palikuonys kažkodėl neatėjo į Tautos referendūmą.

ome Liepai2014-07-14 03:16

mūšį, bet ne karą.

Liepa-Gaudy2014-07-14 02:05

Tikrai.Pritariu Gaudy.// Laimėjom Žalgirio mūšį, o kažkodėl aplink netrukdomi šmirinėja "kryžiuočiai"...

gaudy2014-07-14 01:59

O kodėl turėčiau sirgti už kryžiučius?

Jules2014-07-14 01:50

Baikim pyktis čia, eikim futbolo finalo žiūrėt ir neužmirškit sirgti už Vokietiją, gerai? Vokietija prieš Argentiną. Palinkėkime jai sėkmės, valio!

Liepa-Jules2014-07-14 01:36

Jūs, Jules, ne tik išsižadat savo žodžių, elgiatės negarbingai, bet dar be pagrindo atvirai tyčiojatės iš pašnekovų-Gaudy ir manęs.// Kodėl sumanėt prikaišiot mums R.Paksą?Ko jūs siekiat? Tai gal nesivaržykit ir prikiškit mums dar Abonentą, AMB, Sniečkų, stribus,Lenino šaikos kraugerius, Hitlerį, Pinočetą, Pol Potą ir t.t.// Trūksta žodžių...bet jau tamstos sumąstymų vingiai prasilenkia su logika... ne tas žodis, kaip prasilenkia...

Jules2014-07-14 01:26

Ku gi ne, Kompartijos politrukai ir jų žmonos, nuotakos, visada ieškojo ir tebeieško teisybės, ane? Labai gerai mokėsi, buvo pavyzdukės, baigė mokslus raudonais diplomais arba su pagyrimu, tiesa? Nemanau, kad aš gudrutis, kai yra kur kas gudresnių už mane, runkeliukams gebančių ne tik išaiškinti, bet ir įteigti, užhipnotizuoti, užburti, kad Landsbergiuko senelis, muzikos istorijos profesorius, net Mokslinį komunizmą nabagams dėstė ir buvo labai reiklus - skriaudė. Na, kažkas panašaus, kaip dabar kad universitetuose dėstoma Mokslinė Oligarchija, tiesa? Dėstomas politkorektikos propagandos menas ir kitos gudrybės ir suktybės, kad eiliniai žmonės aukščiau bambos neiššoktų ir būtų pasirengę kriminalizuotis ir prisidėti prie greitesnio smurtinės visuomenės formavimo.

gaudy to 116. Jules2014-07-14 00:42

Ale ir gudrutis. Tai ko andrikienė ardėsi po rinkimų ir kaltino rinkimų klastojimu savo kolegas. Bet matyt buvo greit nusodinta ir tuo pabaigė teisybės paiešką. Per seimo rinkimus visur kur konservai išėjo į antrą turą ir laimėjo, pralaimėjusio asmens biliotenių skaičių sudėjus su sugadintais bilioteniais visur buvo daugiau nei laimėjusiojo biuliotenių. Kai kuriose apylinkėse sugadintų biliotenių buvo net iki dvdešimt proc.

Jules2014-07-14 00:29

Hm, gaudytojai, labai malonu, bet klastojami tai ne Landsbergiuko naudai, jūsų žiniai. Vieno politruko buvusi žmonelė, turi pakankamai agitpropo sugebėjimų, tiksliau, pakankamai daug oligarchijos dvaro darbininkių - nuoširdžiai klystančių bitučių, gebančių visa tai atlikti gana steriliai, runkeliukams nespėjus net žvygtelėti. O beje, kodėl Jūs pamiršote Matuškos čepioną Paxiuką, jis gi irgi pateko į ES parlamentą, nors biografija ir sugebėjimai, oi, kokie nekokie, tiesa?

Liepa-Gaudy2014-07-14 00:17

Na, štai ir išlukštenom, kas toks yra "Jules".// Gaudy, ar tokį personažą yra už ką gerbti?// Taigi..

Liepa-praeiviui2014-07-14 00:15

Prašom,gerai, kad patiko - juk taip ir yra, tik neiškart pastebim... ;)

gaudy > 111. Jules2014-07-14 00:09

Va čia tai bent: "Na tikrai nesu to stalinisto šalininkas ir puikiai žinau, kad rinkimų rezultatai klastojami ir kaip tai daroma, būkit ramūs. Aš nebuvau ir nesu prieš jokį referendumą, jei tautiečiai surenka pakankamą kiekį balsų, kaip kad neseniai atsitiko. Aš buvau už tai, kad jis įvyktų ir, žinoma, už tai, kad bolševikai(socialdimokratai), liberalai ir konciervai bei kiti padengtų jo nuostolius iš savo kišenės, nes jis galėjo vykti kartu su rinkimais į ES parlamentą. Nereikia taip paniškai bijoti savo tautos." O čia 102 komentare tavo pasisakymas: "Frau Rutha, tai kodėl jūs balsavote ir reitingavote tą Landsbergiuką? Ir kodėl atsirado pakankamai daug žmonių, lietuvių, balsuojančių už jį, kad net į pirmą vietą pakilo? " Tai kur sakai tiesą. Tai pats ir patvirtini. Tavo jaunasis kumyras išrinkatas suklastojus rinkimus. Pats ir atsakei.

šiaip praeivis > 109. Liepa2014-07-13 23:39

Labai patiko Tavo išrasta arfograma - d(D)alia. Neįžeidžianti, bet kartu daug ką nusakanti. Bravo.

Jules2014-07-13 23:11

Na tikrai nesu to stalinisto šalininkas ir puikiai žinau, kad rinkimų rezultatai klastojami ir kaip tai daroma, būkit ramūs. Aš nebuvau ir nesu prieš jokį referendumą, jei tautiečiai surenka pakankamą kiekį balsų, kaip kad neseniai atsitiko. Aš buvau už tai, kad jis įvyktų ir, žinoma, už tai, kad bolševikai(socialdimokratai), liberalai ir konciervai bei kiti padengtų jo nuostolius iš savo kišenės, nes jis galėjo vykti kartu su rinkimais į ES parlamentą. Nereikia taip paniškai bijoti savo tautos. Aišku, taip pat nepasitikiu jokiais latifundininkais ir, žinoma, drg. Šliužu. Kita vertus, lietuvaičiai patys perka žemę užsienyje, bet Lietuvoje varo atvirkščią propagandą. Taip pat nelaikau jokio KT aukščiau tautos valios ar Konstitucijos, kaip dabar yra ir kad atsirado kažkokia konstitucinė doktrinai lygiai kaip kokia L. Brežnevo doktrina, pamenate, kas vyresni? Po to buvo Andropovo doktrina ir jo komandos parengta KGB rezervisto instrukcija, kurios pagrindinis tikras yra sugrąžinti laikinai Rusijai per krizes prarastas teritorijas , kaip jo ten ta tikroji pavardė irgi pamiršau? Ir visai blogai, kai ir Antroji Lietuvos respublika pamažu jau įgyja totalitarinės mini valstybės požymių, be jokios abejonės. Ir visuotinas sekimas, ir eilinių piliečių beteisiškumas prie gero neprives, o priveis dar daugiau būsimų stribų situacijos, kaip jau kad kartą mums yra nutikę. To tikrai nereikia – nereikia didinti ir taip baisiai didelę socialinę atskirtį ir mažinti neosovietų rojų Lietuvoje – gyvenimą kitų sąskaita, vergiško darbo sąskaita.

gaudy to 109. Liepa2014-07-13 22:24

Tai nėra jokie veršiai (kurie čia rašinėja ale jule, Albingaudas ir kt.). Atsakinėju tam, kad atskleisti jų kėslus. Tikslo maloniai bendrauti nėra. ir man atrodo tai darau vykusiai. Žiūrėk kaip pritilo.

Liepa-Gaudy2014-07-13 22:15

Gaudy, Jūs mane įtikinot nekreipt dėmesio į veršius, o pats su jais maloniai bendraujat.Kaip suprast?//Palikim tiem veršiam tą vergišką d(D)alią, pseudopatriarxus ir kitas"grožybes".// Jie nėra Tauta.// Tautai priklauso tik politinį ir valstybinį sąmoningumą turintys bei siekiantys prisidėti prie savo šalies gerovės kūrimo žmonės.// Per ketvirtį amžiaus "lietuviškieji" politikai padarė viską, kad pilietiškų žmonių būtų kuo mažiau.//

gaudy to 105. Albingaudas2014-07-13 22:00

Tai nereiškia, kad visi stukačiai, bet tai yra įrodymas, kad stukačiai yra mieli tautos daliai ir priimtini. Na, o jei dar nustukačina ir nubruka tai ypač sukelia jiems euforiją. Sakyčiau tai sadomazochistinė dalies tautos būsena. Blogai jaučiasi jei kas nors nežagina.

gaudy to 105. Albingaudas2014-07-13 21:54

Tai nereiškia, kad visi stukačiai, bet tai yra įrodymas, kad stukačiai yra mieli ir priimtini. Na, o jei dar nustukačina ir nubruka tai ypač sukelia dalies tautos euforiją. Sakyčiau tai sadomazochistinė dalies tautos būsena. Blogai jaučiasi jei kas nors nežagina.

gaudy to 105. Albingaudas2014-07-13 21:41

Tai ir į rinkimus neeik ir tai pagal jūsų vadą bus teisinga.

Albingaudas > 101. gaudy2014-07-13 21:30

Aš nėjau į referendumą, bet nežinau tiksliai, kas yra "stukačius" (rusiškai lyg "stuksėtojas") Tai išeitų - beveik visa tauta stuksi. Kalbėkim lietuviškai.

Liepa-padoriu prisistatančiam Jules2014-07-13 21:19

Paskutinį- septintąjį- kartą suteikiu galimybę parodyti savo realų o ne apsimestinį padorumą, Jules. // Klausimas vis dar atviras- kaip ten dėl argumentų, jog G. L. pasak tamstos "šaunus, solidus, intelektualus,patriotas" ir yra nusipelnęs patapti prezidentu? (žr. , savo paties paviešintą komentarą Nr. 60)// Nesulaukusi atsakymo, pasilieku sau teisę nevadinti jūsų padoriu ir savo žodžio besilaikančiu , pagarbos vertu žmogumi. //Esu įsitikinusi, kad mano kolegos-Eksperta. eu komentatoriai- taip pat nekantriai laukia tamstos išganingojo Atsakymo.

gaudy to 102. Julės2014-07-13 21:06

Jį išreitingavo zeniuko balsų skaičiuotojai. Nesvaik viskas seniai žinoma. Mano geras draugas - verslininkas buvo stebėtou vienoje vilniaus apylinkių. O kadangi buvo nesuinteresuotas tai pamatė visus pažeidimus. Ir toje apylinkėje balsai buvo perskaičiuoti net penkis kartus ir visus penkis kartus rezultatai skyrėsi. Jis pasakė savo nuomonę: visi rinkimai falsifikuojami. Konkrečioje rinkimų apylinkėje laimi ta partija kuri turi savo rinkimų komisijos pirmininką. Taigi viskas tebeveikia kaip stalino tėvelio laikais. O reitingavimus nupiešti vienas juokas. kas balsus skaičiuoja tas ir išrenka ir nureitinguoja.

Julės2014-07-13 20:53

Frau Rutha, tai kodėl jūs balsavote ir reitingavote tą Landsbergiuką? Ir kodėl atsirado pakankamai daug žmonių, lietuvių, balsuojančių už jį, kad net į pirmą vietą pakilo? O va demagogę ir antilandsbergistę Andrikienę rinkėjai tai nubuchtavo, patikėjo mano komentarais? Dovanokite už nekuklų pasigyrimą. Kita vertus, manau, kad tai vienintelis padorus konservatorius toje partijoje, vertas būti tuo, kuo ir tapo. Na, ir Saudargas taip pat, nors... , be jokios abejonės.

gaudy 99. Albingaudas2014-07-13 20:53

Tai pagal tave tai visi stukačiai kurie neatėjo į referendumą. Stukačiai klauso gen. stukačiaus nurodymų... gal ir taip. Neprieštarauju.

gaudy to 98. Jules2014-07-13 20:50

Tu nori pasakyti, kad lanzbergį kankino ir jis palūžo. O aš manau, kad viską darė sąmonigai.

Albingaudas > 97.2014-07-13 20:47

Jis kalbėjo taip, kad Tauta jį suprastų. Ir Tauta suprato. Išmintingas politikas.

Jules2014-07-13 20:46

Žinot, nemažai politkalinių ir tremtinių buvo palaužti, o vėliau ir užverbuoti KGB. Užtenka vien Sakaliuko pavyzdžio, jau kitų nėra reikalo net minėti. Ir žinot, aš ant jų visai nepykstu ir tikrai nesmerkiu, nes nesu iš drąsiųjų, todėl prie tokių baisių sąlygų gali beveik kiekvienas palūžti. Blogai tik tai, kad pradedama akis draskyti padoriems žmonėms ir neranda savyje jėgų nusišalinti nuo politikos - atsikabinti nuo KGB.

gaudy2014-07-13 20:37

Juliau rašonėji blėnius, o į konkrečius klausimus ir neatsakai. Tu neišsisukinėk, o atsakyk, kaip toks politinis genijus tata pasirodo taip bukai per referenddumą. Ir agituoja LIETUVIUS atsisakyti pilietinių teisių. Lyg tai gyventume okupacijos sąlygomis.

ruta2014-07-13 20:29

Lietuva , kaip ir dauguma post sovietiniu valstybiu , nesugebejo atsikratyti komunistines nomenklaturos ir jos palikuoniu , valdzios Olimpe . Jeigu taip norejome SAVO , Nepriklausomos valstybes , tai kodel nebuvo atlikta desovietizacija , liustracija ? Uzmuilinta todel , kad dauguma valdzioje buvo ir yra komunistines -KGB liekanos . Taip ir norisi paklausti , ka veikia Genocido ir Rezistencijos centras , smulkias zuvelias viesina , o nuo stambiu medaliu gauna ... Rusijoje Jelcinas i prezidento posta atvede Putina , o Lietuvoje Landsbergis savo anuka atveda i partijos pirmus numerius . Ar gali komunistinio -KGB rezimo sovietinis propesorius , funkcionierius , sovietines nomenklaturos privilegiju naudotojas , mastyti , veikti , kitaip negu buvo iprates prie raudono rezimo? Dar syki priminsiu , kad nei vienas sovietinio rezimo pilietis negalejo lankytis uzsienyje , tuo labiau koncertuoti ... ,kai jo giminaiciai pabege i uzsieni , nebuvo tokios galimybes , nebent sutiktum bendradarbiauti su NKVD,KGB , viskas taskas , jokiu isligu tada nebuvo , sakau tai, kai politinio kalinio /58str. 2d. / ir tremtines dukte .

Beta Liepai2014-07-13 20:17

Atsakymas 81-mame Jules komentare. Paskutinis sakinys: "O kas Jums, gerbiamieji, trukdė turėti tokį senelį? :)))

Liepa-Nr.782014-07-13 20:10

Ačiū Jums už supratingumą.;) Deja,iki šiol atsakymo iš Jules nesulaukiau.// Matyt, intensyviai ieško... ;)

Jules2014-07-13 19:57

Yra gi visų pensininkų laimė ir pasididžiavimas ES parlamente drg. Vilija Blinkevičiūtė, negi to maža? Turite Prezidentę moterį ir, svarbiausia, Seimo Prezidentę Graužinienę, Socialinės apsaugos ir darbo, pabrėžiu, darbo, ministrę ir, žinoma, nepakartojamąją visų laikų viceministrę Renatą Citacką, negi jums ir šito maža? Žečpospolita taip arti, kaip niekad. Turite Darbo parciją ir, svarbiausia, Uspaskio kišenę, tai ko dar norite?

Liepa-Betai2014-07-13 19:55

Miela Beta,kaip Jūs manot - sulauksiu aš pagaliau atsakymo iš"žinovo" apie G.L. nuopelnus ar ne? ;)

Liepa-Jules2014-07-13 19:53

PRAŠAU ATSAKYTI : ką KONKREČIAI nuveikė, kokius "gerus darbus" padarė tamstos garbinamas asmuo-G.Landsbergis.// Nurodykite faktus, pagrindžiančius tai, jog tas asmuo yra "šaunus, solidus, intelektualus,patriotas" ir yra nusipelnęs patapti netgi prezidentu. P.S. Tokia informacija- kaip seneliai,partijos, Sąjūdis,Napoleonas,futbolas ir kt. nedomina.

Beta to Jules2014-07-13 19:49

Visus vyrus auginančius keturis vaikus į EP. O moteris kur dėsime? Nes ir tokių yra.

Jules Baugeureau2014-07-13 19:46

Kokios dar nekatrosios giminės, Madame Liepa, aš personažas? Aš žmogus, Jūsų žiniai. Negi jums, Madame Liepa, maža to, kad profesorius buvo ne tik Lietuvos „Sąjūdžio“, bet ir Pirmuoju Antrosios Lietuvos respublikos vadovu su labai dideliais įgaliojimais ir pasirašė pagrindines ir svarbiausias tarpvalstybine sutartis, Konstituciją, kad sugebėjo pakreipti Lietuvai palankia vaga JAV ir Prancūzijos vadovus, kurie mus, pati žinote, kaip vadino? Jums to maža? Gal nusileiskite ant nuodėmingosios Mūsų Žemės, mūsų Motinos Tėvynės Lietuvos ir nebeskraidykite padebesiais, o tapkite realistiškesne, gerai, sutariam? Kita vertus, didelių žmonių ir klaidos didelės, sakykime, mano mėgiamos asmenybės Napoleono, o ir Joséphine Beauharnais man visai priimtina ir verta pasaulinio dėmesio, tikrai, be jokios abejonės. Taip, taip, dvejų vaikų motina ir imperatorienė verta mūsų visų dėmesio, nemanai? Landsbergių dinastija taip pat, galit neabejoti, verta europinio dėmesio, ne tik mūsų. Ypač dabar, kai mes laukiame Vokietijos pergalės futbolo čempionato finale. Taip, taip, aš rimtai!

gaudy to 85. Jules2014-07-13 19:23

Dainorėliai tai dainorėliai. Bet jie visi važiavo su kbiū priežiūra. O štai lanzbergis važiavo kaip stukačius be priežiūros. Tu neišsisukinėk, o atsakyk, kaip toks politinis genijus tata pasirodo taip bukai per referenddumą. Ir agituoja LIETUVIUS atsisakyti pilietinių teisių. Lyg tai gyventume okupacijos sąlygomis.

Liepa-Jules2014-07-13 19:19

Dievaži, esu pakankamai taiki ir kantri. // Bet yra dalykų,kurių VISADA privalu laikytis. // Jules, tamsta, įsitikinau, absoliučiai nesuprantat, ką padarėt ir kas negero atsitiko? Taigi būsiu mielaširdinga ir tamstai paaiškinsiu. // Šioje Žemėje viskas prasideda nuo Garbės. // Be pagarbos mes negalime apsieiti nei savo šeimoje, nei darbe, nei viešumoje. // Žiūrėkit, jei jūs man pateiksite konkrečius įrodymus, jog G. V. yra kap jūs parašėte"šaunus, solidus, intelektualus,patriotas" ir vertas prezidento posto,aš jums pasakyčiau-"ačiū,įrodėte, jūsų žodžiais TIKIU". //Jūs nenukreipkite kalbų į pievas - apie lyčių skirtumus,apie tėvus, apie istorines aplinkybes, apie geras ir negeras partijas ir pan. // Prašau atsakyti TIK už Save - už jūsų paties žodžius. // Atkreipkite dėmesį - aš jūsų nežeminu, neniekinu, nekeiksnoju, kaip tai mano atžvilgiu kažkodėl daro kiti komentatoriai . // Aš prašau padaryti įmanomą dalyką- pagrįsti jūsų paties paviešintą nuomonę. // ltvnews. online atlieka daug svarbių funkcijų : skelbia oficialių portalų neskelbiamą informaciją, nuomones; sudaro galimybę susitikti ir pabendrauti visai nepažįstamiem, toli gyvenantiems bendraminčiams. Tai yra vieša erdvė - tarsi mes būtume didelio miesto aikštėje. // Mūsų kiekvieno pareiga elgtis garbingai ir neteršti šios erdvės. Argi jūsų to neišmokė tėvai, draugai ir pats gyvenimas? Argi šis bruožas-Garbingumas- jums, Jules, nesvarbus? Juk tai bene svarbiausia kiekvieno Dievo vaiko savybė. //Jūs turite galimybę šiandien išmokti pačią pagrindinę pamoką savo gyvenime. Visų pirma gerbkite save: savo jausmus, mintis,poelgius ir darbus. // Gerbkite savo artimuosius, gimines, pažįstamus ir nepažįstamus - tame tarpe ir mus, ltvnews. online komentatorius. Jei jūs nenorite elgtis garbingai, susiraskite portalą, kur to "nereikia". // Man nusibodo amžinos ir šlykščios patyčios iš visų ir visko įvairiose mūsų šalies srityse. Deja, toną tam duoda apgailėtini valdžios atstovai.. // Tačiau norėdama turėti nors vieną pėdą jaukios ir bičiuliškos erdvės, turiu pati prisidėti, o ne laukti kol "kažkas" visa tai padarys. // Nesu prieš už "Jules" personažo stovintį asmenį - esu prieš personažo"Jules" negarbingą elgesį. // Gerbiu Betą, Raigerdą, Juozapą, Dieduką, Gaudy ir kitus ne už tai, kad man pritaria, bet už jų garbingą elgesį: tiesos sakymą, atkaklumą, argumentuotą nuomonę, palaikymą, solidarumą, mandagumą kitų atžvilgiu, nesitaikstymą su melu, geranorišką kritiką. // Mielieji, mokausi visų šių dalykų iš JŪSŲ ir esu labai dėkinga... ;) !!! //P. S. Jeigu jūs gerbtumėte save kaip vyrą, tai nepasirašinėtumėte niekatrosios giminės pseudonimu. Taigi,pirmiausia reikia gerbti pačiam save ir tik tada siekti pagarbaus elgesio iš aplinkinių...

Jules2014-07-13 18:45

O ką, vyrui auginti keturis vaikus Jums taip nieko ir nereiškia? Manote, kad tai labai lengva? Negi nematote, kad labai daug vyrų išvis neaugina svo vaikų ir jais nesirūpina, negi nežinote?

Jules2014-07-13 18:43

O Jūs pasidomėkite, kaip LTSR dainuškininkai ir kiti veikėjai keliavo po tą pasaulį ir ką dar papildomai veikė, kaip savo kolegas „stukalino“? Vienas stukačius net garsiai gimnazijai Vilniuje, jei neklystu, vadovauja. Taip kad ne vien Landsbergis keliavo. Tie labiau keliavę dabar absoliučioje valdžioje ir jie kažkodėl Jums mažiau užkliūva nei Landsbergis. Be to yra toks labai rimtas dalykas kaip geopolitika. Be jos ir jokios Lietuvos antrosios respublikos, kaip ir Pirmosios, vargu bau, ar būtų. Vargu bau ar būtų, jei ne Rusijos kapituliacija prieš Vokietiją Pirmajame pasauliniame kare ir jei ne Brest-Litovsko taika vargu ar kas būtų išėję su ta Pirmąja Lietuvos respublika, nemanote? Lietuvos dainorėlių ir šokėjėlių širdyje, Operos ir baleto teatre, net „Jedinstvo“ spaustuvė veikė ir kai kas ten iš jųjų net siūlėsi sūdyti Sausio 13-osios aukas. Jų kažkodėl niekas iš darbo nemėtė, o dainorėliai nieko nežinojo, bet į valdžią, į Seimą, į patriotų viršūnes, oi, kaip okatni. Tad visko būta ir dar daugiau yra.

velt belt2014-07-13 18:31

seimos verslas , malti suda ir gauti pinigus. kada prabusite tautieciai?

Beta Liepai2014-07-13 18:28

O ką čia vardinti? Visi žino: tai Anūkas Nr1, Austėjos vyras ir keturių vaikų tėvas. Kai balotiravosi į EP sakė iškovosiąs Lietuvai nepriklausomybę (tik pamiršo paaiškinti nuo ko). Ko ne politikas?

negražu2014-07-13 18:27

kai žmogus neturi argumentų- tuomet kalti...oponentai kurie uždavinėja nepatogius klausimus/:)

Jules2014-07-13 18:21

Na, kaip čia pasakius, protingumu aš nelabai pasižymėjau gyvenime, todėl Jūs gal iš tikro esate teisūs, aš šito nežinau. Apie save spręsti negaliu – tesprendžia kiti. O jei nusprendėte būtent taip, kad aš per kvailas, tebūnie, bet aš turiu teisę į savo asmeninę ir neasmeninę, o pasaulio istorine patirtimi ir atitinkamais autoritetais paremta nuomone, faktais, buvusiais įvykiais ir jų rekonstrukcijomis. Beje, ir pats šį bei tą Maskolijos širdyje, totalitarizmo lopšyje, matęs, girdėjęs ir išgyvenęs bei ėjęs „niemco“ ir fašisto bei „pribaltijsko“ bandito pareigas, kurio tėvus „niemcai“ šokoladu maitino, kaip manė Maskvos inteligentų, grietinėlės, vaikai, o tai, sutikite, jau šis tas. Tai ne tupėjimas po mamos sijonu ir „po baltu“ įšokimas į Gorbio „Perestrokikos“ traukinį, kai kam net neprašant, tiesa? Lygiai taip po blatu, kaip kad Lenkija gavo Anglijos garantiją dėl sienų neliečiamybęs, Nepriklausomybės, ir pan. , jai net neprašant. Tokių Konservatorių partijos viršūnėle laiminguolių irgi yra. Tik turiu keistą savybę remtis faktologija, faktais, o ne oligarchijos ar tiksliau bolševikų, ypač VU istorijos docentų jėga primetamais naratyvais. Vokietijoje dar ir sodinama už tai, kam nepatinka panašūs naratyvai, va taip, jūsų žiniai. G. Landsbergis yra išrinktas ES parlamentaru, o to Jums maža? Pabandykite tai pasiekti, sužinosite kaip tai lengva. A, senelis padėjo, tiesa? O kas Jums, gerbiamieji, trukdė turėti tokį senelį?

gaudy to 77. Jules2014-07-13 18:20

O tu atsakyk kokiu būdu lanzbergis kelivo sovietmečiu, net į australiją. kai eiliniam žmogeliui net į soc šalis buvo neįmanomą nukeliauti be kgbiū priežiūros. Ir leidimus gavo maskvoje iš centrinio kgbiū. Mūsų vietiniams kgbistams net palūpiai atvipo. Kažkuris aukštas lietuviškos kgbiū vadovas prasitarė: "kuo tas lazbergis taip nusipelnė ir yra reikšmingas, kad toks dėmesys..." Savo laiku laikiau jį geneliu politiku ir nekreipiau dėmesio į šiuos faktus. Bet kuo toliau to labiau išryškėjo tatos politinis bukumas. Grėsmes mato tik iš rusijos. Kartais net atrodo kad kažkas passmdė, kad jį tam kad pablogintų Lietuvos padėtį. O gal atidirbinėja. Be to politiškai reikia būti ypatingai bukam ir neįžvalgiam, kad raginti tautą boikuototi referendumą. Juk jei būtų raginęs balsuoti ir pasakyti ne būtų daugiau išlošęs. Būtų atėję jo šalinikai ir išbalsavę prieš. Rezultatas būtų tas pats kaip dabar, tik pats lanzbergis būtų atrodęs daug geriau. O tą ką jis darė tai buvo raginimas atsisakyti savo pilietinių teisių. Su kuo ir sveikinu visus papūniaus šalinikus.

Raigerdas Jules2014-07-13 18:06

Gerbiamas Jules, aš jums ne be reikalo parašiau - „Mach's gut!“ Man keista, kad jūs šito nesupratote. Valdymas prasideda nuo "savęs" valdymo. Kad tas dalykas pavyktų, vaikus moko mokyklose, paskiau aukštosiose. Buvo manoma, kad to užteks, deja, jeigu spręsti pagal V. Landsbergį, šito neužtenka. O be to, jis yra profesorius, bet ir šito pasirodo neužtenka. Taigi, gerbiamas Jules, "nieks kits čia nekalts, mergužėle tu pati, su berneliais trali vali labai buvai uknatni". Kada žmogus, pakankamai gerai moka "valdyti save", o tiksliau suprasti save, tada jo įtaka didėja ir aplinkiniams. Tada jis gali valdyti savo šeimoje, daugiau atsakomybės tai gali valdyti ir įmonę, dar daugiau atsakomybės - tai gali būti ir miesto meru, dar daugiau atsakomybės - tai gali valdyti valstybę ir t. t. Taigi, atsakomybės jausmas yra tas kriterijus, pagal kurį jūs galite kalbėti apie nuopelnus visuomenei. Neurotiniai kliedesiai apie "visuomenės nebrandumą" yra neurotiniai kliedesiai ir tai nėra "nuopelnas visuomenei" kaip jums to norisi matyti.

negražu2014-07-13 17:58

jules išsisukinėjimas akį rėžia./ liepa dešimtą kartą mandagiai prašo pagrįsti GABRIELIAUS landsbergio nuopelnus tautai, p. jules apsimeta šlangu ir rašo pievas apie TĖTĘ landsbergį. / p. jules jūs esate kurčias ar ...bukas?/

Jules2014-07-13 17:55

Madame Liepa, ponas Vytautas Sinica yra šaunuolis, bet jam dar toli iki prof. V. Landsbergio ir apskritai ar tai jam pasiekiama, nesvarbu, kad vyrukas išties daro gerus darbus, bent man taip atrodo, bet su prof. Landsbergiu lyginti kvaila ir nelogiška. Šiandien moteris yra žmogus, lygi vyrui, bet ne lygiavinė. Anksčiau, einant amžiais atgalios, būta ir kitaip. Moteris yra lygi vyrui, tad nėr ko pabrėžti, ypač politikoje to, ar supratote? Esate už mus ištvermingesnės, 17 metų vidutiniškai gyvenate ilgiau ir jūsų daugiau, tad nežinau, ko Jūs dar iš mūsų, vyrų, norite? Lenkiate mus jau pagal daugelį parametrų, turite absoliučią valdžią Lietuvoje, ar to maža? Norite daugiau? Norite, kad mūsų neliktų? Manote, kad tada pasaulyje ir Lietuvoje įsivyraus taika, suklestės šalis? O jūs nežinote, kad didžiausias mobingas šiandien yra moteriškuose ir grynai moteriškuose kolektyvuose, kad moteris moterį sugeba taip engti, kaip vyras ir susapnuoti negalėtų. G. Landsbergio žmonelės pedagogų kolektyve irgi Vilniaus gatvėse jau garsiai girdisi, kad ten mobingas irgi tik aštrėja. Reiktų kam nors tai patikrinti, ar sutinkate? Padorūs eiliniai konservatoriai nenori, kiek girdžiu, kad taip būtų pakenkta ES parlamento nariui, apsunkinta karjera, tiesa?

>>>71. Jules2014-07-13 17:49

nesinori kistis i dialoga, bet... kas liecia spalvota "taura" ar ir vakarietiska televizoriu, kas ji galejo anais laikais tureti, jei ne komunistai, kgb_istai ir visi sovietiniu prekybos baziu, fabriku ir kombinatu valdininkai... kas tie televizoriai, palyginus su kitu is tautos pagrobtu ar kitais budais isigytu turtu... stai ponia Brazauskiene pareiske parduodanti AMB gintaro kolekcija, kainuojancia simtus tukstanciu... is kur pas AMB tas gintaras? Niekas to neklausia... O kur dar vilos Nidoje, Palangoje, neskaitant viesbucio... Visai sutinku: Lietuva sovietiniais laikais valde ir tebevaldo tie patys nusikalteliai! Tik mastai dar didesni! Cia noreciau prideti vieno skaitytojo komentara: Anksciau buvo sakoma, kad jei vogti, tai milijona, o dabar - bankais, t. y. milijarda(-ais), kaip pav. snoro bankas.

Jules2014-07-13 17:42

Vienas žmogus apskritai nieko nevaldo, ypač Landsbergis. Stalinas irgi vienas nieko nevaldė be chėbros ir be Banko, be Rosenberg‘o ir Lurjė „Agro-Joint“ pagalbos, tiesa? Be eilinių apskritai pasaulyje niekas nesivaldo, todėl eiliniai žmonės, kariai taip pat, turi prisiimti atsakomybę už viską, kas vyksta valstybėje, kariuomenėje karo metu. Manyčiau, kad daug baisiausių idėjų net Stalinui pametėdavo jo aplinka ir eiliniai CK nariai, norėdami įsiteigti, priartėti prie jo. Žinoma, prie Landsbergio irgi nusikalstamai priartėjo labai daug kas iš konciervų partijos, pavyzdžiui, manyčiau, tokie kaip Kubilius, Razma, Andrikienė, greitasis konciervas ir Kanalizacijos generolas drg. Algis, demagogė Raselė su LDDP karaliene Degutiene ir daugelis kitų. Dar neaišku, kas didesnis Gulago konstruktorius, Stalinas ar Naftaly Frenkel arba tas pats Vokietijoje – A. Hitleris ar Adolf Eichmann Holocaust‘o autorius? Tai bus galutinai pasakyta gal dar po 100 metų, tiesa?

Liepa-Raigerdui2014-07-13 17:40

Dėkoju Jums, Raigerdai, už nuoširdų palaikymą. Jūs esat puikus mano bičiulis! :) // Štai turim pavyzdį, kai žmogus rašo, kas jam norisi ar kas jam"rodosi"(o gal kaip jam užsakyta? -kas paneigs, kas paneigs...?);)), bet nenori prisiimti atsakomybės už viešumon paleistus samprotavimus.// Negali būti normalios valstybės, jei jos piliečiai elgiasi negarbingai.

Liepa-Jules2014-07-13 17:36

Jules, elgiatės labai negarbingai - išsisukinėjat. // Mane sudomino tamstos Nr. 60 komentaras. Tai arba išsižadėkit savo žodžių arba pagrįskite savo nuomonę faktais. // Kartoju jums savo klausimą jau Ketvirtą kartą : ką KONKREČIAI nuveikė, kokius "gerus darbus" padarė tamstos garbinamas asmuo-G. Landsbergis. // Nurodykite faktus, pagrindžiančius tai, jog tas asmuo yra "šaunus, solidus, intelektualus,patriotas" ir yra nusipelnęs daugiau Lietuvai nei man labai imponuojantis politologas,aktyvus visuomenininkas,publicistas -Vytautas Sinica. // P. S. Gąsdinti nebūtais dalykais(kažkokiais šmeižtais) ir dar moterį gali tik niekšas.

Raigerdas Jules2014-07-13 17:21

Gerbiamas Jules, manau žinai, ką tai reiškia: "„Mach's gut!“ Taigi, Jules, „Mach's gut!“ Nereikia skiesti apie V. Ladsbergio nuopelnus. Nes gali būti taip, kad tu jų iš viso nerasi ir šita persona buvo sukurta panašiai, kaip buvo sukurtas Stalinas. Komunistai šitame reikale yra prakutę. Jules, yra labai geras liaudies posakis:"Viščiukus suskaičiuoja rudeniui atėjus". Negali būti nusipelnęs žmogus visuomenei, kuris tą visuomenę niekina. Stalinas tokiai visuomenei "įkūrė Gulagus". V. Landsbergis šito padaryti negali, nes prestižas neleidžia, o jam norėtusi. Todėl jis pasitenkina tik viešu visuomenės niekinimu. Jeigu tai būtų LDK laikais, tai, manau, jam būtų numestas kardas, kad jis galėtų padaryti gerą darbą, nes žmogus praradęs garbės jausmą yra vertas ne tik paniekos, bet netgi teismo. Mano nuomone, V. Landsbergis turi būti teisiamas dėl milžiniškos žalos padarymo Lietuvai.

Jules2014-07-13 17:19

Liepa, o kad mes turime Lietuvos antrąją respubliką, jums tai nieko nesako, tikrai? O papildomai visgi imuosi drąsos patarti Jums paskaityti vieno Delfi skaitytojo objektyvią nuomonę straipsnelyje „Nuomonė. Lietuva-nusikaltėlių kraštas!“ (2014 m. liepos 13 d. ), kaip elitas, nesovietinis elitas, neosovietinė inteligentija su anūkėliais yra pasiryžę galutinai kriminalizuoti lietuvių tautą, galutinai suformuoti smurtinę visuomenę Lietuvoje kaip rusų okupacijos laikais, kai į be kokio lietuvio namus užėjęs kagėbistas ar milicininkas ir pamatęs spalvotą „Taurą“ galėjo visiems laikams užčiaupti nepasitenkinimo okupacija burną, nes to žmogaus alga 90, 120 arba geriausiu atveju – 200 rublių, todėl tokio stebuklo namuose turėti kaip ir negalėtų, tiesa? Neosovietinė Oligarchija taip nusprendė galutinai pavergti eilinius piliečius, kad šie bijotų ir išsižioti kaip okupacijos metais.

Liepa-Jules2014-07-13 17:07

Dar kartą prašau atsakyti - ką KONKREČIAI nuveikė, kokius "gerus darbus" padarė tamstos garbinamas asmuo-G. Landsbergis, kuris jau "avansu" pagal jus taikosi į prezidentus. // Nurodykite faktus, pagrindžiančius tai, jog tas asmuo yra "šaunus, solidus, intelektualus,patriotas" ir yra nusipelnęs daugiau Lietuvai nei man labai imponuojantis politologas,aktyvus visuomenininkas,publicistas -Vytautas Sinica. P. S. Komunistų partijoj nebuvau, kgb nebuvau,protekcijų neturėjau ir neturiu, šmeižtu neužsiėmiau ir neužsiimu.

Jules2014-07-13 16:45

Madame Liepuže, o Jūs nežinote prof. V. Landsbergio nuopelnų Lietuvai ir Europai? Na, o už šmeižtą galite ir nukentėti, nepagalvojote? Apskritai, šmeižtas yra blogas dalykas ir nepatariu labai į tai įsijausti, kad nenudegtumėte. Kritikuoti reikia faktais, argumentais, logiškomis prielaidomis, dedukcija, pasirėmus pasauline patirtimi, istorija, o ne ant durniaus, ne iš dyko buvimo ar kvailumo. Ar supratote, Madame? Kai buvau visai jaunas, tai vieną tokią Landsbergio knygutė buvo tokia populiari tarp jaunų žmonių, neformalų, kad jos nebuvo galima gauti, o jei gaudavome, tai gaudavome tik nakčiai perskaityti, nes laukiančiųjų, patriotiškai, prolietuviškai, proeuropietiškai nusiteikusiųjų eilė Brėžnevo laikais būdavo ilga prie tos knygutės, ar žinai? Tai buvo irgi tam tikras nepakartojamas metas - tai buvo mano jaunystė.

Liepa-Jules2014-07-13 16:32

Aš ne Beta, o Liepa. Ji tamsiaplaukė, aš šviesiaplaukė- nejau neskiriat? ;)// Tamstos garbinamo "anūkėlio" diedukas - savanoriškai įšoko raudonųjų partijon. Jam sovietai net profiesoriaus titulą įteikė,rezistentai teigia, kad ir į kagėbė priglaudė, taip kad nesukit pro šalį su kitų pavyzdžiais. // Dar kartą prašau atsakyti - ką KONKREČIAI nuveikė, kokius "gerus darbus" padarė tamstos garbinamas asmuo. Nurodykite faktus, pagridžiančius tai, jog tas asmuo yra "šaunus, solidus, intelektualus,patriotas". Laukiu.

Zebediejus apie Jules2014-07-13 16:28

Visad perskaitau šio kad ir ilgus komentarus. Nes jie logiški, bepykčiai ir kraštutiniečiems rodantys teisingą vidurį.

Jules2014-07-13 16:22

Hm, Madame Beta, na tikrai, jo žmonelė tikra politkorektiška laputė, be jokios abejonės. Manyčiau, kad savo išsišokimais ir padlaižiavimu nugalėtojams ji daro meškos paslaugą savo vyreliui, dėl kurios jo autoritetas gali tapti pažeidžiamu, be jokios abejonės. Bet šiandien tokios jau tos liberalios mamytės, auklėtojos ir docentės. Tokie laikai, tokios mados, tradicijos, koncepcijos, tokia ideologija ir politkorektikos propaganda, apskritai ligos, kuriomis teks mums persirgti ir pakol pati Europa, Vokietija -Prancūzija, nesikeis, tol sirgsime pseudokultūromis, žodžiu, subkultūromis ir pan. , tol tik daugės politkalinių ES, bus atidaromi nauji konclageriai - perauklėjimo stovyklos. Jei labai mandravosi ir šokinėsi prieš politkorektikos hegemonus, gali būti priverstu ir lytį už bausmę pasikeisti, kad neatsiliktum nuo mados avangardo, instaliacijos meno, naujai kuriamų dirbtinų tradicijų ir gyvenimo būdo. Visko dar bus, ir pasaulinis karas kažkada irgi bus - laukia ateityje. Lenino atradimas, kad šviesią ateitį gali kurti tik vaikai, atimti iš tėvų ir užauginti cechuose, ineternacių fabrikuose, gali būti labai realus. Leninas gi vis dar nepalaidotas, tiesa? Dar laukia savo pasispardymo valandos, todėl visko dar bus, Madame Beta.

Jules2014-07-13 16:02

Žinoma, kad ne populiarus? O kodėl turėčiau būti populiarus? Populiarūs pas mus, kaip žinote, bolševikai(socialdimokratai), konciervai ir, žinoma, KGB rezervistai, be jokios abejonės. Jie praeina paleis visus parametrus be konkurso - tautos meilė garantuota, kaip ir orgazmas, kol jie vyraus. Tie vyrukai fantastiškai - politkorektiški, vadinasi, su pusinėmis ir dalinėmis tiesomis ir didele doze melo propagandos. Pati savaime propaganda nei bloga, nei gera, kaip ir pats žmogus ir pan. Jie gali būti ir geri, ir blogi. Žinau, jums tokie patinka. O Jūsų paminėti p. p. V. Rubavičius ir V. Radžvilas man nekelia jokių abejonių ir aš nesu priešiškai nusiteikęs jų atžvilgiu, o atvirkščiai, išskyrus a. a. K. Čilinską, nes man sovietiniai veikėjai ir buvę kolaborantai netinka, turėkite tai omenyje. Tokio tipo konciervai man tikrai netinka ir niekada aš apie juos neturėsiu geros nuomonės, Madame Beta. Neturiu geros nuomonės apie konciervų didžiūnus, tokius kaip Vagnorka, Paksius, Drėma, Čilinskas, Kabilux su Marazmuku ir jų kuosų kariauna Seime. Kitus konciervus tiesiog tingiu vardinti, nebent dar reiktų būtinai pripliusuoti Ožkelytę, Čiučelį ir pan.

che che che2014-07-13 16:02

Koks įžūlus žvilgsnis to gaidžio. Jo perekšlė taip pat aktyviai kvarksi ir visus moko savo banaliais pliurškalais. Visas vištininkas TATOS tvartelyje įsivaizduoja ereliais esą. Tata rūpinasi stogo skiepais, kad paukščių maras į vištidę neprasibrautų.Dabar tatos gaidelis giedorėlis jau kakariekuos ant aryko kranto tarp Syrdarjos ir Amudarjos. Puiku, blyn, puiku.

Liepa-Jules2014-07-13 15:46

Perskaičius tamistos ditirambus, kyla mintis, kad esate ne "Julijonas", o "Julijona". ltvnews. online erdvėje jūsų garbinimo objektas diplomatiškai pasakius yra absoliučiai nepopuliarus. Tiesiog nėra priežasčių tam populiarumui, suprantat? //Išvardinkite konkrečiai faktus, kurie įrodo jūsų teiginus, kad "anūkėlis" yra,cituoju"šaunus, solidus, intelektualus,patriotas". Asmeniškai man tokie faktai nežinomi. Apšviekit, mažu praleidau ką.. taigi.. //Aš renkuosi visai kitokius autoritetus. Beje, neskirstau ir niekadas neskirstysiu žmonių į jaunus ir nejaunus. Patarčiau ir tamstai, Julijona,-ai, to išmokti. // Tad keletą pavardžių išvardinu -V. Rubavičius,V. Radžvilas,a. a. K. Čilinskas... Traukia ant "jaunų"? Prašom - Vytautas Sinica -politologas, patriotinio jaunimo organizacijos „Pro Patria“ atstovas . Jo rašomi straipsniai-fantastiški. Ir intelektas, ir tikras, o ne apsimestinis patriotizmas, puikus istorijos, politologijos išmanymas, ori laikysena, pagarba oponentui, korektiškumas.' Eina" į žmones savo asmeninės veiklos dėka , o ne po dinastine vėliava. // Būtent tokia asmenybė yra gerbtinas ir sektinas šiandieninio tikro intelektualo pavyzdys, kai žmogus savo žinias, gebėjimus naudoja ne tik savo asmeninei, bet ir aktyviai visuomeninei veiklai; kai "vietą po Saule" iškovoja savo darbu, o ne partinėm -gimininėm protekcijom,kai pateikiami atsakymai į visuomenei rūpimus klausimus ir idėjas. // Būtent tokius žmones kaip Vytautą Sinicą -aukšto moralinio ir intelektinio lygio, turinčius valstybinį mąstymą ir gebančius iškeltas idėjas įgyvendinti- aš norėčiau matyti Lietuvos valdžios postuose, o ne politinių partijėlių ir verslininkėlių pragmatinius interesus atstovaujančius klapčiukus. // Taigi laukiu, gerb. Jules,išvardinkite konkrečius tamstos nurodyto asmens "gerus darbus".

Beta2014-07-13 15:39

Darželinukus ir vėl pasišauta mokyti lyčių lygybės. Šįkart – privačių darželių tinkle „Vaikystės sodas“. Viena darželio auklėtoja „XXX“ papasakojo, jog šioje ikimokyklinio ugdymo įstaigoje draudžiama į vaikus kreiptis nurodant lytį. Esą neliko nei berniukų, nei mergaičių – tik vaikai. Darželių steigėja, socialinių mokslų daktarė Austėja Landsbergienė. Viena darželių tinklo „Vaikystės sodas“ auklėtoja, nesutikusi paviešinti savo vardo bei pavardės, papasakojo apie, jos manymu, keistas darželiuose taikomas ugdymo metodikas. Eglė (vardas pakeistas) K auno „Vaikystės sode“ pradėjo dirbti kaip stažuotoja. Jau tada iš darželio auklėtojų - mokytojų ji išgirdo priekaištų dėl to, kad į vaikus kreipiasi akcentuodama jų lytį. „Iš pradžių galvojau, kad čia tik tarp kitko pasakė – nusišnekėjo. Bet ne vieną kartą gavau tokią pastabą, kad aš kreipiuosi į vaikus sakydama „na, mergaitės, ateikit“ ar „berniukai, ateikit“. Mane pataisydavo, kad ne mergaitės, ne berniukai, o reikia sakyti „vaikai“, kad nebūtų jokių stereotipų. Man tas pasirodė keista. Jei jos yra mergai tės – kodėl to nesakyti? Juk vaikas, lygiai taip pat kaip turi vardą, turi ir lytį“, - stebėjosi ikimokyklinio ugdymo pedagogė. Ji teigė, kad tokios pastabos tekdavo ne tik jai, bet ir kitoms kolegėms. Kai Eglė tapo darželio auklėtoja, prie jos kartą priėjo stažuotoja ir taip pat išreiškė nusistebėjimą, kad į auklėtinius negalima kreiptis nurodant lytį. Dar daugiau klausimų kilo po pernai metų pabaigoje darželio auklėtojoms surengtų mokymų, kuriuose buvo aiškinama, kaip vengti stereotipinio mąstymo ir stereotipinio vaikų ugdymo. Mokymus vedė Europos lyčių lygybės instituto ekspertė Indrė Mackevičiūtė. Eglės pasakojimu, pedagogams buvo pažerta kuo įvairiausių patarimų, kaip ugdyti vaikus. Pavyzdžiui, vienas iš siūlymų buvo kartą per savaitę leisti vaikams žaisti tik su berniukiškais ar mergaitiškais žaislais. „Buvo siūlymas, kad reikia padaryti vien tik mašinėlių dieną, visas lėlytes suslėpti ir kad būtų paliekamos tik mašinėlės. Kitą savaitę būtų tik lėlyčių diena. Man tai panašu į kraštutinumus. Aišku, aš suprantu, kad auklėtojos neturėtų tyčiotis iš berniuko, jei jis, pavyzdžiui, paims lėlytę pažaisti. Vaikai smalsūs, bet nereikia kažko dirbtinai daryti “, - įsitikinusi moteris.

RAUS2014-07-13 15:26

Žmogus gyvenime tarsi mažas teatras. Jis neatsiranda iš niekur. Lėtai lipa iš vystyklų į mokyklos suolą ,bręsta,kenčia ,myli. Tarsi uolus kareivis pagal gamtos nubraižytas schemas tampa dalimi didelio mechanizmo, kur suvaidiną jam skirtą vaidmenį. Gal būt gražusis Gabrielius negali skraidinti naikintuvo kaip princas Čalzas ,tačiau jau tokiame amžiuje turint net keturias atžalas ,manau,vid. Azijos reikalus sutvarkys puikiai. O kai mirs senelis jis sugrįš į Lietuvą ir mes jį išrinksime,nes jis toks gražus

Jules2014-07-13 13:46

Jūs gi taip norite jaunų žmonių politikoje, tiesa? Net paauglių, tai ko purkštaujate, kas nepatinka? Kuo jums nepatinka šis, berods, keturių vaikų labai atsakingas tėvas ir šaunus, intelektualus jaunuolis, sakyčiau? Negi esate bedieviai arba amoralūs KGB rezervistai, kad patriotus kagėbistais pravardžiuojate? Negi taip nieko ir nebijote? Nei rimto advokato, nei sąžiningo teisėjo, ką? Ir dar, šiais laikais tėvai-vyrai nesirūpina savo vaikais, kaip žinote, o numeta valstybei. Labai retai kuris rūpinasi savo vaikais. Vaikų namai pilni tokių tėvų vaikų, bet jums dzin, ane? Šis solidus, išvaizdus vyrukas, lietuvis, ateityje būtų puikus Lietuvos prezidentas, o ką, nepatinka? Bet žinokit, kad taip ateityje gali ir nutikti, koloradčikai. Nesvarbu, kad man nepatinka dabartinė išdavikiška Tėvynės Sąjungos ir krikdemų politika, nuolaidžiaujanti Žečpospolitai, o ir vidaus politika taip pat dėl nuolaidų ir privilegijų Kolorado vabalams ir bolševikams. E. Kusaitę su Neringa užtampė, sužlugdė, o va koloradčiką, kurį buvo sučiupę už sunkesnius nusikaltimus, prokuratūra gi paleido, tiesa? Maskolių visi bijo, ypač liberalūs konciervai su bolševikais(socialdimokratais).

nuomone2014-07-13 04:53

tas piemenys galimai prisidirbs,kaip ir jo senis,bet skirtumas yra tame,kad senis uzsilenks o piemeniui kazkada uz ji reikes atsakyt.manau tai neisvengiama............

B.Ropė kovoja.2014-07-13 03:21

Iš karto pliekė ugningą pranešimą apie nelygybę ,išmokant išmokas žemdirbiams.O šie...Slėptis...

Rikiki 55. AAA2014-07-13 02:21

Jie "pardavė" dūšią Lietuvai, apmulkintasai.

labai prašau2014-07-13 01:06

nerzinkit žmonių, nekiškit to anūko. Užtenka vienos kupros Lietuvai.

AAA2014-07-12 23:42

Senelis tai buvo ištikimas kėgėbistas,įdomu,kam dūšia pardavė šis anūkėlis.

Hm,2014-07-12 22:18

o kas vadovaus Koloradų armijai čia, Lietuvoje, ką? Požėlos, Juršėniukai su Paleckiukais ar kaip? Jaunimas nedalyvauja, bet jaunimo labai daug valdžioje: ir jauniausias seimūnas, ministeris ir premjeras buvo ne taip seniai. Merai jauni. Tai kame reikalas, negi mokinukų aukščiausioje valdžioje jau "babuškos" nori matyti? Ir prezidentu buvo gana jaunas Matuškos čempionas, pamenate? O Madame Liepa pati turėtų pirmiausia konkrečius faktus pateikti, kas, kur ir kada niekino, o ne tik LK(bolševikų)P CK "Šluotą" skaityti. O kur Darijus ves, į GULAG'ą? Į Ehrenburg'o, Mechlis'o propagandos meno paskaitas ar kur? Jauni buvome visi ir žinome, ką tuomet veikėme, žinojome, išmanėme ir pan.? Aš, pavyzdžiui, matau labai daug "babuškų" ir verkiančių "matuškų", kuriomis vaikai ir anūkai visai nesirūpina, išskyrus turtu, o kai kurias dar ir per balkoną išmeta, kad nereiktų vargintis ar į miškelį vežti ar dar kur ir kaip?

Darijus2014-07-12 20:51

Pupuliukas ves evrolietuviukus į šviesų liberastų rytojų.

smalsi2014-07-12 20:41

, G. Landsbergis vadovaus Europos Parlamento delegacijai ryšiams su Kazachstano, Mongolijos, Tadžikistano, Kirgizijos, Turkmenistano ir Uzbekistano valstybėmis.' ar ten yra skalunu duju ?

O liala!2014-07-12 20:14

Ura tovarisci! Tik su Landsbergio seima, giminaiciais ir draugais mes nugalesim korupcija Lietuvoje ir Europoje! Sukele puca ne tik Ukrainoje, bet ir Vidurineje Azijoje, sukelsim sumaisti ir ten! Lietuvoje demokratija iskovojome! Kova del demokratijos ir issivadavimo nuo Rusijos issiples nuo Ukrainos iki Kamcatkos! Visur liesis kraujas! Bet tai juk nesvarbu - svarbu tikslas: Demokratija! O ja galima pasiekti tik su sukiu "Rusai puola"! Pirmyn, Landsbergi Gabrieliau, Vidurineje Azijoje kazko per ramu!

copi2014-07-12 18:07

Tikrai demokratinėj šaly už tokius prastumtus, niekam nežinomus politikoj anukėlius, tokios partijos išnyktu be žymės. Bet kas sakė, kad Lietuva demokratinė, čia kaip prie caro, svarbu savas kraujas, nors, gal seneliui pagailo savo vaikaičio, labai jau ta jo "karalienė, atsieit morta , pasiutus, tai toliau nuo jos prastūmė, o ten galės pasiganyti.

Liepa-Betai2014-07-12 17:44

Mieloji Beta, ten , kur prasideda fanatizmas, jokie argumentai, faktai nebeveikia.//Turiu kaimynystėj pričiuožusių partinių veikėjų - kas už liberalus, kas už koncervus ar socdemus - dviveidžiai, savanaudžiai ir tiek...

Beta to Jules2014-07-12 17:34

Jaunimas tik nedalyvauja tame spektaklyje vadinamame "demokratiniai rinkimai", bet balsuoja kojomis, palikdami šitą Dievo užmirštą kraštą. Iš visų šiemet vidurinę mokyklą baigusių abiturientų 50% išvyksta į užsienį, kas studijuoti, kas dirbti. Kiek procentų iš jų dar čia grįš? 10, 15, daugiausia 20%. Štai iki ko tavo "dinastija" su savo parankiniais nuvarė valstybę. Iki visiškos nevilties.

Liepa-Jules2014-07-12 16:52

Aš kaip "medis" stoviu ramiai ir stebiu tamstos fanatiškas šėliones.// O ką, paneigsit, kad jūsų liubimčikas komunistų partijon nestojo,už Lunaček rezoliuciją nebalsavo, referendumo nestabdė, žmonių neniekina?// Tai, prašom, paneikit tuos faktus.// Laukiu.

Jules2014-07-12 16:43

Na, žmonės laisvai gi galėjo eiti į rinkimus, ypač jaunimas, ir balsuoti už ar prieš, ar išvis sugadinti biuletenius, bet, kaip matote, lietuviams labai patinka Neosovietija - bolševikų valdžia ir jie ja absoliučiai patenkinti ir laimingai, pasiturinčiai prie jos gyvena ir Didįjį „O“ gaudo. Tik jūs ne ir aš taip pat nepatenkintas kapitalbolševizmu ir tuo, kad nebuvo desovietizacijos(derusifikacijos-depolonizacijos), kaip matote. Jaunimas labai turtingas ir linkęs mokėti grynais už viską, todėl jį tenkina Žiriko draugelis Zuokula ir apkritai Lietuvos liberalai visokio plauko ir kiti kapitalbolševizmo avangardistai.

Ir vėl šunauja, ane?2014-07-12 16:37

Kiek gi galima, negi laikote mus idiotais? Jums gi ne kartą sakyta, kad išvestas iš kantrybė komsomolcų profesorius - trijų neaiškios "Respublikos", tiksliau iš "Sąjūdžio" pavogto laikraštuko ir paversto LK(bolševikų)P CK "Šluota" žurnalistus pavadino šunauja, o Jūs juos vis tebelaikote tauta ir toliau kvailinate vargšus runkeliukus su aukštais diplomais. Negi jums jų negaila?

Beta to Jules2014-07-12 16:34

Lietuvoje demokratinių rinkimų nėra, o jau tuo labiau rinkimai į EP ne rinkimai o tik pabalsavimas savų už savus. Keliais balsais piemuo išrinktas?

ir ne tik nepotizmas2014-07-12 16:34

Tai ne tik nepotizmas, bet ir politinis onanizmas, t.y. kai šalies resursai aukojami vieno parazitinio klano politinėms ambicijoms tenkinti ir turtui kaupti.

–> 162014-07-12 16:32

Juozapai, neišmanantys ką rinkti ne namuose turi pasilikti, bet privalo ateiti sugadinti balsavimo biuletenį! Jei biuletenis nepaimtas (nėra rinkėjo parašo žurnale), Vaigausko sistemai atsiranda galimybė tuos balsus „pripliusuoti“ kam nuspręsta „pagelbėti“. Tai lygiai tokia pat galimybė, kaip manipuliuoti išvykusių iš Lietuvos balsais, bet neišsiregistravusių. Jei žurnale jau yra rinkėjų parašai, tai tokius balsus tiesiogiai „chimičinti“ pasidaro pavojingiau, nors irgi įmanoma. Manau, pamenate prieš kelis metus portaluose išverstą rusų programuotojų straipsnį, kuriame aprašo, kaip sutvarkoma sistema, kad būtų išrinkta tokia dauguma, kokią nuspręsta išrinkti. Mūsų sistema tokia pati, kaip rusų ir dar daugelio valstybių. Teko būti kažkada balsų skaičiavimo komisijoje.

Jules Liepai2014-07-12 16:32

Apsispakajinkite, Madame! Mes ne Vilniaus universiteto docentų išgertuvėse ir ne koloradčikų sueigoje ar Kristutės CK bufete, o rimtoje diskusijoje, kur mereikia taip išsidirbinėti, kaip jūs, Madame, - turėjau garbės.

Jules2014-07-12 16:29

Nagi ne, nesivadina nepotizmu, nes buvo rinkimai - tai viena. O kita, jei manote, kad be Landsbergių dinastijos būtų rojus Lietuvoje, manau, kad labai klystate. O JAV nebuvo tokių vienas kitą tos pačios giminės keičiančių prezidentų ir apskritai kitose šalyse? Anglija net monarchija tebėra ir karaliaus sostas, kaip ir sultono sostas, paveldimi, nemanote?

Liepa-Jules2014-07-12 16:26

Klausykit, ne tuo adresu rašinėjat ditirambus : neišgirs tamstos liaupsių, neišgirs. //ltvnews. online net ir "telegramų" nesiuntinėja nei pavieniam asmenim, nei"dinastijom". // Siųskit savo panegyrikas ir"neužmirštuolių" bukietus" tiesiai į //tsajunga. lt/. //Kad juos kur perkūnai tamstos fanatiškai garbinami"dievukai" :pasisako už tradicines šeimos vertybes, bet patriarxas EP balsuoja už U. Lunaček sodomas-gomoras, pasisako už tautiškumą ir patriotizmą, bet parceliuoja žemes geriau už okupantą, deklaruoja pilietiškumą svarbą, bet piliečiam nuolat organizuoja patyčias: "runkelių,kirmėlyno, šunaujos,prabangių karstų, kagėbyno" ir kt." perliukų" autorystės neatimsi,/ boikotuoja referendumo iniciatyvas, o Tautą vadina nesubrendusia. // Tai raginu primygtinai pasiimt savo garbinimo objektus ir džiaukitės iki pamišimo kur nors kitur.

Beta to Jules2014-07-12 16:13

Tai vadinama nepotizmu.

Pasvajokime2014-07-12 15:45

Taip ir matau kokį nors Nazarbajevą su dėkingu dėmesiu gaudantį svarbias jaunojo politikos lyderio mintis. Juokas, ir tiek. Tai tik įrodo, kad europinis parlamentarizmas, kaip toks, yra apgailėtinas.

to 332014-07-12 15:36

O pačio, įtariu, panašus į Poželų, Paleckių, Mazuronių sūnelių veidelius, ane? Nieko gero, kai lietuviai be riebaus bolševiko snukio negali oragazmo aptūrėti, tikrai.

Jules2014-07-12 15:30

Lietuvoje yra rimta, intelektuali Landsbergių dinastija, kuri įnešė didelį indelį į Lietuvos valstybės atkūrimą ir statybą, į gynybą ir kultūrą, meną ir ji jums kažkodėl labiausiai užkliūva ir visai neužkliūva bolševikų ir kolaborantų dinastijos, gal paaiškintumėte kodėl? Gal Jums visai nereikalinga Lietuvos valstybė ir norite grįžti Rusijon arba Žečpopoliton? Ką Jums asmeniškai šita dinastija padarė blogo, gal galėtumėte paaiškinti čia mums visiems? Konkrečiai kiekvienam iš Jūsų, ką blogo padarė?

varna2014-07-12 15:04

Tikrai demokratinėj šaly už tokius prastumtus, niekam nežinomus politikoj anukėlius, tokios partijos išnyktu be žymės. Bet kas sakė, kad Lietuva demokratinė, čia kaip prie caro, svarbu savas kraujas, nors, gal seneliui pagailo savo vaikaičio, labai jau ta jo "karalienė, atsieit morta , pasiutus, tai toliau nuo jos prastūmė, o ten galės pasiganyti.

anūkėlio2014-07-12 14:44

feisas debilavotas...

Jules2014-07-12 12:37

Manyčiau, kad ta "tremtinė" yra tipiška komsomolka arba tremtyje palaužta ir KGB užverbuota. Vieni buvę politkaliniai ir tremtiniai galėdavo net itin slaptose okupantų įmonėse, institutuose įsidarbinti, o kitų tremtinių ir politkalinių penktos eilės puskės ir pusbroliai negalėdavo niekur prasimušti arba įsigyti aukštąjį išsilavinimą. Turime Sakaliuko gyvą pavyzdį, tiesa? O kur visi kiti, svaiginančią karjerą prie okupanto padarę? Tingiu bevardint čia juos, patys geriau žinote.

proveržis2014-07-12 11:47

Adamkus, savo nenuilstamu darbu JAV geopolitinių interesų naudai, priartino Gruziją ir Ukrainą prie ES, o Landsbergio anūkas- atves į ES ir Mongoliją: tai bus akibrokštas rusams ir kiniečiams, kuomet JAV raketos išsirikiuos prie Didžiosios kinų sienos ir maskolijos papilvėje! P. S. Stebime užgimstant (mums jų užgimdant) naują Lietuvos Prezidentą, ateities pamainą silpstančiam seneliui ir kt. Ir kas po kelerių metų suabejos, kad rinkimai buvo nedemokratiniai, o Bilderbergai ir Co niekuo dėti. P. P. S. Lyderių auginimas Europoje-ne naujas reiškinys masonų virtuvėje. Otto fon Bismarkas savo memuaruose vaizdžiai aprašo, kaip buvo auginamas tapti Prūsijos lyderiu.

vilte2014-07-12 11:29

Gerai suskelei Juozapai , aciu !Matem mes tokiu tremtinius...

O2014-07-12 06:08

JAM TIKS TIUBITEJKA (TIKUOSI ZINOT KAS TAI )

Šiaip Grybės krikštatėvis2014-07-12 06:08

tata turi tik nameli Nimersatoj , , , , gal but prastumtam prie lovio anukelui padovanos , , Valys nameli Vilniuj , , kiti , , , , dar nepalkiuve , drebantys , . tylintys , bizniuka sukantys , kysius , atkatus imantys , , , , , , avinams patinkantys , ginantys , , uz juos balsuojantys , , , , , , , , viespatie , , kada apsviesi , atleiskit , bet nagi ne avinu protus , , , juk vagia visi , , manipuluodami , demagogija skledami , isnaudodami , pjudydami , zadedami , grasindami ir , , nekaltus vaidindami , , , , , jie ir ju draugai , , virsuneles giliai saknis ileidusios zemej ir jais tikinciu protuose , , norisi saukt , mulkiai, , , nagi taip ir gyvensim mulkinami ir pagal suktai duota , , fas , , komanda riedamiesi , , deja , matomai taip , , , , juk ir musu tiketinos ateities fronte nieko naujo , , kalbos , hipnoze , lovys tas pats , veidai , , , apart tatos anukelio , , na, gal tikrai , to ir nusipelnem , , sunauja ivardinti , neizeisti , bet tokiais ir like , ,

Juozapas---goudy, Raigerdui2014-07-12 05:13

Ramai. Viskas jau aišku. Išlukštenau tą "tremtinę". Kontoros stierva. Supratau iš karto, kai ditirambus Anūkui pažėre. Pakalbinau, kad įsitikinčiau. Matot, sintaksė ir stilius yra tokie dalykai, kad ne kiekvienas juos valdo laisvai. "Ponia" po vakarykšių guzų ėmėsi plano "B". Šis planas yra ankstesniojo patobulinta versija. Kiek supratau, kontorai mūsų veikla jau stovi gerklėje. Būtų smagu užčiaupti. Va ir bando. Planelis paprastas - diskredituoti skaitytojų akyse. Vakar nepavyko, šiandien pabandė subtiliau. Tyčia parašė provokuojantį komentarą ir laukė reakcijos. Reakcija turėjo būti tokia -mes sušokams ir pradedame spardyti garbią senolę, kankinę-tremtinę. Siaubas. Bet, va - bėda. Juozapas neblogai išmano kalbos reikalus, o ir psichologiją kremta neblogai. Kontoros kekšei pasakysiu - tau nepavyko. Bandyk iš naujo. Apsimesk dar kuo nors. Kas sukeltų skaitytojų užuojautą ir t. t. Bet pirma užsirašyk į pradedančiųjų literatų būrelį, pasisamdyk repetitorių. Nes norint kažkuo apsimesti tam reikia didelių gabumų, o tu jų neturi. Visai negabi rašyti skirtingais stiliais. Labanakt, madam Fiasco, labanakt... :)

gaudy to 23. tremtinė2014-07-12 04:47

Tai, kad patys ir renkate tokius kurie jus engė ir tebeengia arba jų vaikučius arba anūkus. Pvz. Prezidento rinkimai. Jūs išrinkot ne šiap sau eilinį nutriušusį komunistėlį, o nusipelniusį KBiū ar net GRŪ asmenį. Ir dar paskui verkiat kai jus tarkuoja.

Raigerdas tremtinei2014-07-12 04:43

Ale parsivežei KGB-istinių įpročių iš tos tremties. Čia vienas komentatorius berods parašė, kad dažnai būna taip, kad auka pamilsta BUDELĮ. Taip ir jūs svaidotės čia kaltinimais:"paleckininkai, kuriu vyresnieji trėmė ir engė tokius, kaip mane". Pati nors gyva ir dar mėšlą pilate ant padorių žmonių, o mano giminaičiai padėjo Lietuvos partizanams ir žuvo. O Tamsta čia dabar darbuojiesi tų pačių bolševikų naudai, nes pati nežinai, ką kalbi.

gaudy to 23. tremtinė2014-07-12 04:33

Tai kad nieko nesupratai. Tarp kitko mano mama A+A tremtinė ir visa mamos giminė. Tačiau mano dėdė dar 1992 m. iš mamos pusės tremtinys balsavo už AMB ir nors tu ką. Jau tada jam tiesiai šviesiai pasakiau, kad mažai siberioj prabuvai reikėjo daugiau. Ir iki pat 2004 m. visada balsuodavau už TS. Bet kai paaiškėjo LEO aferas jau buvo per daug. Be to dar pradėjo remmti grybauskaitę kaip paaiškėjo jos biografiją ir darbeliai, to jau buvo per daug. Ar tu bent suvoki, kad jumis naudojasi ir manipuliuoja. Rusai turi gerą posakį: izpolzujet v tiomnūjū. Tai reiškia, kad jūs net nesuvokiat kokiu laipsniu jumis naudojasi.

tremtinė2014-07-12 04:20

tai jau supratau, kad čia paleckininkai, kuriu vyresnieji trėmė ir engė tokius, kaip mane. Nešneka su lietuviais: bendraukite patys su savimi, eurazijiečiai. O gal čia paksininkai, ar kokie uspaskininkai. Net gėda jiems tiems myžniams prisipažinti.

gaudy to 15. tremtinė2014-07-12 04:10

Tai sakai nėr doresnių už Ts. Na tai klausyk Pavardinsiu Ts dorus darbus. 1. kubilas grupėj su kirkilu susitaręs (2K projektas)talkino ir ažubalis ir kiti konservai, sukūrė LEO padovanojo visą elektros ūkį kioskininkams. Vėliau paaiškėjus aferai išardė ir kaip kompensaciją dovanojo kioskinikams apie tris milijardus litų. Šią aferą kaip ne keista atskleidė koncervatorius A+A Čilinskas. Toliau V. Lanzbergio pakviesta D. Grybauskaitė į padėjėjus {vėliau tapo finansų ministre), o prie konservų buvo finansų ministerijos viceministre. Jau būdama ministre tiems patiems kioskininkams dovanojo berods apie 76 mln litų PVM permokos neteisėtai. Vilniaus AVMI buvo surašyti aktai dėl apgaulingos apskaitos ir mokesčių slėpimo. Taigi paskambino pati ministrė ir įsakė nedelsiant sumokėti 76 mln litų. Jokių aktų. Uspaskio jangila nugvelbė (nesumokėjo)milijonus litų mokesčių, o už tai kad atskleidė šitą aferą Kauno AVI buvo atleista iš darbo. Tada grybauskaitė buvo fin. ministrė. Be to D. Grybauskaitė buvo ant platformos su burokevičium. Tai gal jūs iš kart galėjot burokevičių išrinkt geriau atrodytų. Atrodot gana kvailai. Šiaip jaučio odos neužtektų visus nusikaltimus konservų surašyt. Jums nors kuolą tašyk ant galvos vistiek raudonskūrius rinksit į valdžią. Jūsų papūniaus dėka jau žemės nebeturim. Kas jūs per žmonės akli ar kontūzyti. Atsiminkit, kad nenubaustas blogis grįšta šimteriopai. O jūs padarėt viską, kad blogis įsigalėtų. Ir nukentėsit pirmiausiai jūs. Nes turėjot Aukščiausiojo raštinės įgaliojimus pasiekti teisingumui. To nepadarėt. Kaltinkit patys save.

Juoapas ---tremtinei2014-07-12 04:06

Niekas iš tamstos nepasityčios baisiau nei jūs pati. O patarimais sotus nebūsi. Jeigu jums patarsiu žiebti kakta į sieną- žiebsit? Manau kad ne. O balsuoti patarimo kaulijat. Ir balsuojat po to. Bukai. Kaip kakta į sieną. Gaila man tamstos...Amžių nugyvenot bet išminties nesukaupėt. Sukaupėt bėdą savo palikuonims. Nelaimė - viskas ką galėsite po savęs palikti? Neįsižeidinėti ponia reikia. Atgailauti.

tremtinė>19. Liepa2014-07-12 03:58

nutylėljimas ir melas - vienas ir tas pats.

Liepa-Nr.182014-07-12 03:57

Tai nusiųskit telegramą savo meilės objektui asmeniškai- negražu intymius dalykus visiem čia viešint.

tremtinė>16. Juozapas2014-07-12 03:49

nereikia manęs laikyti kvaile, kai tikrieji galbūt kvailiai nesugeba duoti patarimo už ką balsuoti. O sugeba tik tyčiotis iš kitų, klausiančių patarimo.

na2014-07-12 03:35

pats tas...

Juozapas -tremtinei2014-07-12 03:33

Miela Ponia, leiskite duosiu jums naudingą patarimą: jeigu nesigaudote ką rinkti, būkite maloni neikite balsuoti. Po tamstos ir Jūms padabnų balsavimo dori ir protingi piliečiai gauna mėšlo krūvą ant sprando keturiems metams. Nesusivokiate? Čia ne nusikaltimas. Amželis mokintis nebe tas? Užjaučiame ir neteisiame. Bet balsuoti be protelio, rinkti valdžią be razumo -miela Ponia, Jūs darote nusikaltimą prieš savo vaikus, anūkus ir proproanūkius devynioms kartoms į priekį. Kad liksite namie megzti pančiaką rinkimų dieną, Jūsų niekas nei nubaus, nei pasmerks. Ale savo neatsakingu "rinkimu" darote žalą visuomenei ir valstybei. O tai jau nuodėmė. Manote, kad Viešpats atleis, nes nežinote ką darote? Kaip čia pasakius, kaip čia pasakius. Per vaikus baudžia. Per anūkus...

tremtinė 13. gaudy 122014-07-12 03:24

O ką rinkti doresnės partijos, kaip Ts ir doresnių žmonių už Landsbergius nematau, prašom parodyti. Puteiki gal dar, bet ir Vagnorius doras buvo, pakol pinigai ir valdžia nesugadino

9 nykstukui2014-07-12 03:18

,rysiams su jupiteriu,marsu,menuliu ir kitais dangaus kunais'paskirs kai paaukstins pareigose.

gaudy 12. tremtinė2014-07-12 02:53

Sakai tremtinė. Matyt mažai siberijoj pabuvot, kad vis komunistus ir kgbiū stukačius renkat.

tremtinė2014-07-12 02:42

Šis išmintingas jaunuolis atsisakė būti pirmu numeriu sąraše, bet Tauta jį vis tiek pareitingavo. Jis bus didis (gal net pašlemėkai mongoliško kraujo, nevadins jo žydu).

na ir parode spyga LR - Europarlamentas!2014-07-12 02:00

Niekam nezinomas vaikaitis ir staiga EP komisaras. Kazin ar jis susikalba ruskai, nes buv. sovietines Vid. Azijos respublikose rusu kalba jau vos ne gimtoji.Antra, kai jo padejeju dirbs TATA, tai velgi pinigeliai byres i dieduko kisene uz geros vietos pramusima vaikaiciui. I Lietuva jiems nusisvilpt. Seniai aisku.

Paprastas2014-07-12 01:51

O Lansbergis buvo teisus sakydamas : „Mūsų vaikai gyvens geriau už mus.“ ... Jog jis nekaltas, kad kiekvienas balvonas galvojo apie savo vaikus.

nykstukas-p42014-07-12 00:49

laukia labai' sunki tarnyba'cia tikrai paciam gabiausiam ir patyrusiam tokia teko.dar galejo prisiimti atsakomybe rysiams su jupiteriu,marsu,menuliu ir kitais dangaus kunais.juk tas pat kaip mongolija ar tadzikistanas.gal ir bonusa dar ,prie kuklios algeles....p.s. viliuosi kad taip ilgai netruks.

Taigi...2014-07-12 00:46

Vyksta nuozmi kova pries korupcija!

kazkoks siaubas2014-07-12 00:40

Didziausias pasityciojimas is Lietuvos tesiasi ponas Landsbergi To dar nematem

Klausimelis2014-07-11 23:35

anukeli tu durnas kaip bato aulas, tavo sukcius ir vagis bocius tai greit kontaplius pakratys, o kur tu desis durniuk, juk tautele tai bunda:))

. KGB STUKACIUS DEDULE (2014-07-11 16:48:01) (109.150.94.209) Parašė: Pavoge tautos fondą . Vagis Nr .1. Anūkas Eurosojuzo pinigu melzykloje. Vsio zakono2014-07-11 23:33

Padugnes benkartas:)

Absurdas2014-07-11 21:53

Ką daro buvęs senelio V.Lanzbergio postas? Tikrų tikriausia nepagarba ne tik parlamentarams, bet ir visos Lietuvos žmonėms.Kaip gerai kai kuriems turėti užnugarį, tada pinigėliai patys į kišenę lenda. Nereikia jokių nuopelnų,svarbu-giminystė. Vadovo postas-be nuopelnų! Absurdas!!!

ruta2014-07-11 20:49

Visai nesenei , ES pripazino Lietuvos atstovus EP , kaip pacius pasyviausius . Todel nereikia kreipti demesio nei i posta , nei i anuka , ir taip aisku , kad tai bus TIK 'vestuviu generolas' .

KGB STUKACIUS DEDULE2014-07-11 20:48

Pavoge tautos fondą . Vagis Nr .1. Anūkas Eurosojuzo pinigu melzykloje. Vsio zakono.

virsune-2014-07-11 20:43

jokios politines patirties ir jau VADOVAS!!! Amziaus absurdas, spjuvis Lietuvos parlamentarams.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi