Nuo Sąjūdžio laikų Tėvynės sąjunga buvo vienintelė politinė jėga Lietuvoje, įvardijusi Rusiją kaip didžiausią grėsmę mūsų šalies saugumui, teritoriniam vientisumui ir žmonėms. Mūsų politiniai lyderiai nedvejodami skelbė, kad sovietinių karių atitraukimas iš Baltijos valstybių nereiškia absoliutaus saugumo, o geopolitinė realybė, deja, nesikeičia ir mes, lietuviai, turime neužmiršti, kad patys atsakome už savo saugumą.

Oponentai tuomet skelbė, kad grėsmė išnyko ir Lietuvos saugumas visiems laikams garantuotas.

Atsimename, kokios diskusijos vyko 2004-aisiais. Tuometinis Seimo Švietimo ir kultūros komiteto pirmininkas, amžinatilsį Rolandas Pavilionis rinko parašus, kad būtų skelbiamas referendumas dėl Lietuvos prisijungimo prie NATO. Ko gero, šį referendumą galime pavadinti visų šiandieninių referendumų, nukreiptų prieš Lietuvos saugumą, protėviu.

Įstojimas į NATO ir Europos Sąjungą patriotiškai nusiteikusiems lietuviams suteikė viltį, kad gal jau galime jaustis saugesni ir miegoti ramiau. Penktasis Šiaurės Atlanto sutarties straipsnis turėtų atgrasyti bet kokį priešą. Juk niekas negali prilygti jungtinei NATO partnerių jėgai.

Nors po 2008-ųjų Gruzijos teritorijų okupacijos dar buvo likę skeptikų, 2014-ųjų įvykiai Ukrainoje patvirtino net pačias juodžiausias prognozes. Atėjo metas, kai net ir visiškai nesusigaudantiems galime pasakyti – buvome teisūs. Įvykiai Ukrainoje nepalieka abejonių – visos grėsmės, apie kurias kalbėjome ketvirtį amžiaus, yra realios.

Kova su grėsmėmis susideda iš trijų esminių etapų. Pirmiausia, turime jas suvokti, tada – privalome turėti priemones grėsmėms atremti ir galų gale – reikia ryžto tas grėsmes įveikti. Kokia nauda iš tankų ar laivų rūdijančių bazėse, jeigu, priešui užpuolus, jų nepanaudosime.

Tėvynės sąjunga dažnai buvo kaltinama rusofobija, militaristiniu pasaulio suvokimu bei Šaltojo karo pagiriomis, tačiau visada aiškiai suvokė, kad pavojus yra realus. Nuo Sąjūdžio laikų suvokėme Rusiją kaip didžiausią grėsmę Lietuvos Nepriklausomybei, siekėme į tai atkreipti dėmesį tiek Lietuvoje, tiek ir Vakaruose.

Per dešimtmetį, kurį priklausome Šiaurės Atlanto sutarties organizacijai, atremti grėsmes ruošėmės, tačiau galėjome būti pasiruošę ir geriau. Tai ir dėl biudžeto dalies, kurią skiriame gynybai, ir dėl abejonių, ar įsigijome reikalingiausios ginkluotės.

Vis dėlto nesame neapsiginsiantys – turime kariuomenę, nors ir nedidelę, bet galime ja didžiuotis. Lietuvos padangę saugo NATO partnerių lėktuvai, kurių eskadrilė per pastarąjį mėnesį padidėjo beveik tris kartus.

Praėjusią savaitę Lietuvoje išlipo JAV brigados kareiviai, vadinamieji Padangių kariai (arba „Sky Soldiers“). Istorija sako, kad Rusijos karys nėra šovęs į amerikiečių karį. Taip pat žinome, kad JAV kariuomenė nėra buvusi taip arti prie Maskvos. Mūsų partneriai ir draugai patvirtino, kad nelaimės atveju nebebūsime vieni. Ir partizanų viltis sulaukti Vakarų pagalbos kovoje su Rusija pagaliau išsipildė.

Tačiau lieka neatsakyta į esminį klausimą – ar turime užtektinai ryžto? Ar mūsų valdžia ir visuomenė bus pasiruošusi nedvejodama gintis? Ar mes būsime tokie ryžtingi kaip partizanai, kurie nesvarstydami ėmėsi ginklo ir stojo į miško brolių gretas? O gal pradėsime parlamentinę diskusiją dėl darbo grupės, kuri turėtų nustatyti, ar pavojus yra tikras?

Prasidėjus Krymo okupacijai Estijos generolas Riho Terras pareiškė: jeigu Narvoje pasirodytų žali žmogeliukai, Vyriausybė aiškiai pasakys, ką daryti, – nušauti pirmąjį priešą ir kiti nebeateis.

Būtent ryžtas ginti Tėvynę ir yra svarbiausia. Žinojimas, kad nebus kompromisų, nebus ilgų diskusijų, juk viskas yra aišku – karas yra karas, priešas turi būti sustabdytas, o valstybė – apginta. Nes kai nėra ryžto, pradeda keroti abejonė, o abejojanti tauta – lengviausias kąsnis priešui.

Tad ko reikėtų, kad mes, kaip visuomenė, nesusvyruotume, kad ne tik suvoktume pavojų, bet ir prireikus susitelktume priešintis?

Turime užtikrinti, kad išlaidos gynybai atitiks mūsų įsipareigojimą partneriams. Tai ne tik šalies gynybos klausimas, tai ir moralinis imperatyvas.

Be to, turime atsakyti žmonėms į klausimą – ką kiekvienas iš mūsų galime padaryti, kad Lietuva būtų saugesnė. Jaunimas per susitikimus Lietuvoje dažnai manęs klausia, kaip prisidėti prie savanorių ar Šaulių, ir ką daryti mobilizacijos atveju. Vyriausybė ir kariuomenė turi aiškiai žinoti atsakymus ir informuoti žmones.

O svarbiausia, reikia, kad būtume tie, kurie neleis suabejoti, kad Lietuva ginsis ir bus ginama. Jos kova už nepriklausomybę tęsiasi.

Naujausi

Komentarai (134)

Rikiuoti
Tu iš savo2014-05-13 13:02

varpinės matai šitaip. O kaip manai, kas eis ginti Tėvynės? Teisėjai, prokurorai, mentai, 240 kaukėtų gorilų iš Klonio gatvės? Eis ginti kyšininkai, kontrabandininkai, iždo vagys, bomžai? Jie tikrai neis. Kas tada lieka. Lieka tie, kuriuos tavo senelis vadina šunauja, tie, kurie nebenori būti mulkinami ir teisėtai reikalauja REFERENDUMO. O referendumui daromos visokiausios kliūtys, kad jis neįvyktu. Tavo supratimu valstybė tai valdininkai, bet konstitucijoje (kuriai referendumas vis tik buvo) ŠALIES SUVERENAS TAUTA. Tik šiuo metu Tauta nustumta į šoną ir valdžią uzurpavo "elitas", kuris pagal filosofą Šliogeri yra MENKYSTOS, o pagal prof. Aleksandravičių - smetoninių batsiuvių lygio. Tai matai, Gabrieliau kaip mūsų nuomonės skiriasi???

klausimuks to 131. Jules (2014-05-12 09:18:30) (78.56.245.254) Parašė2014-05-12 21:47

tu su barzda ar be ? O desra turi ar ne ?

Gynyba2014-05-12 18:57

Gink,anūkėli,savo patriarchą senelį,nuo įsivaizduojamo pavojaus, o mums nėra ką ginti. Liežuviu"paplakti" kiekvienas sugeba,o ginti nenusipelniusių ponų-nebūtina.

Jules2014-05-12 13:18

Kolorado vabale, nesiskėčiok, nes G. Landsbergis vienintelis padoresnis Tėvynės Sąjungos atstovas, vertas mūsų atstovavimo Europos parlamente. Jis yra garbingos dinastijos atstovas ir ne kolorado vabalams aiškinti, kas turi mus atstovauti Europoje? Gavai pilietybę ir eik keliais aplink Landsbergius dėkodamas, o ne lodamas, nes, sakykime, aš tai tokiems jokios pilietybės niekada nebūčiau davęs, o palydėjęs iki sienos pagal vieną Ženevos konvenciją, ar supratai?

erkė2014-05-12 13:03

Tu "gabrioangele" geriau dink iš mūsų Lietuvos su savo parsidavėliu referendūmininku papune. Tėvas prakišinėja savo vaikelį į valdžią...kuo konservai skiriasi nuo 1989 metų rusiškos "demokratijos"? Jo netgi kaklaraištis raudonuoja. Kiaulės...

dainiuspraeras2014-05-12 02:13

zin brol as jau matau tavo veiksmus...tu berneli atsidursi tuoipat svedijoi, ir pradesi kurt vyriausybe ,,emigracijoi,,...

juokas2014-05-11 22:44

ka cia pasakysi...lanzbergiukas dedasi reiksmingu ir svarbiu,tebunie taip,negaila....tik juokinga truputi....

jonas2014-05-11 19:12

Manau, kad tinkamiausias "prabalsavimas" būtų sugadinti biuletenį. Gal atsiras nuomonių kaip elgtis , kai vyks tas balsavimas į visuomenės "Tranų" pasisėdėjimą...

gaila2014-05-11 16:39

man šito vargšo anūkėlio, iš kurio senelis padarė pajuokos objektą. Sunkokas kryžius

Artūras2014-05-09 17:37

Negi sulauke akimirkos kada neuzkalnu kaip Lietuva atsikratys tokiu personu, turesime kesti jo anukus?

hmmm2014-05-09 12:59

Dar vienas savasis pasodintas i silta kede amziams ...

Liepa-Raigerdui2014-05-09 02:43

Ačiū, Raigerdai,už"pokalbį" ;). Tai nors ir ne tame pačiame kupė, bet bent jau tame pačiame traukinyje esam : mano šeima, įvairiuose LT kampeliuose gyvenantys draugai, pažįstami irgi renkasi Naglį Puteikį nuo Klaipėdos... // Mes visi pavargom nuo valdžią uzurpavusių partinių gaujų kaukių baliaus. // Jeigu tik pamatai ekrane, spaudoje socialliberkonservatorinį veikėją, tai taip ir pajunti naftalininį bolševikinį tvaiką. Nes oficialūs valdžios pranešimai nebeturi nieko bendro su realiu mūsų žmonių gyvenimu. Vien tik melas, melas ir melas poroje su nevaldomu noru apžioti(jie sako-"įsisavinti") kuo daugiau pinigų-iš biudžeto, iš struktūrinių fondų ar pan.. Išrinktiesiems gyvenimas pagal europinius standartus, likusiems - barankos skylė. // Na ką gi, nebedaug beliko iki rinkimų finalo- pamatysim, kaip čia viskas klostysis. ;)

Raigerdas Liepai2014-05-09 02:19

Miela Liepa, aš pats ir mano tėvai, ir kiti giminaičiai balsuos ne už Putiną, o už N. Puteikį. Situacija dabar yra gana sudėtinga, todėl gerai būtų, jeigu Lietuvos Prezidentu būtu žmogus, turintys karinės patirties. Rusija ir toliau visus kaimynus gąsdins savo kariniais "pasiekimais", nes jie parėmė fašistinės Vokietijos praktiką ir dabar jaučiasi ereliais. Matai, jie nugalėjo Gruziją ir Čečeniją, tai dabar "okrylionyje uspexom" jie veršis ir toliau įrodinėti visiems aplinkui savo išskirtines teises į svetimas teritorijas. Su tokia Rusija reikia mokėti kariauti. Bet pirmiausia turi būti informuoti patys rusai. Tad manau, kad yra svarbiausia nukreipti informacijos šaltinius į visą Rusijos teritoriją. Būtent šitoje srityje jie nesugebės konkuruoti, kadangi jie yra linkę į melą. O melu gali apgauti nebent pats save. Rusai atskirs, kur yra melas, kur yra tiesa. Informaciniame kare jie yra silpni, nes jie niekur nedings nuo savo praeities, ypač NKVD, Gulagų, Stalino diktatūros ir t. t. Galima sukurti filmus apie Suomiją, Vengrijos įvykius, Čekoslovakiją, Afganistaną, Lietuvą, Osetiją, Čečeniją ir dabartinę Ukrainą. Tą filmą išversti bent į 10-15-20 kalbų. Reikia dirbti šita linkme, nes reikia neturėti iliuzijų, kad kas nors laimės 3-iąjį pasaulinį karą. Jeigu bus šis karas, tai jis bus paskutinis. Rusijos valdžia eina iš proto. Jeigu paimsite Žirinovskį, kuris grasina Lietuvai atomine bomba, tai jis įsivaizduoja, kad Kaliningrado sričiai tai negresia. Iš tokios kriminalinės Rusijos valdžios gali laukti įvairių beprotiškų ėjimų. Bet ko bijo kriminalas labiausiai? Jis bijo šviesos, t. y. tikslios ir objektyvios informacijos apie jį. Todėl N. Puteikis turi tokią patirtį ir jis ją panaudojo kovodamas dar Klaipėdoje per teismus. Jis yra kovotojas, t. y. tai, ko mums dabar ir reikia. Nes kitu atveju, konservatoriai su savo šlykščiais metodais tik išerzins rusus, ir supykins mūsų tautiečius. Tad balsavimas už N. Puteikį yra labai svarbus kiekvienam doram Lietuvos piliečiui. Tokia yra mano nuomonė.

Antanas2014-05-09 01:51

Gabrieliau, kiekvienam paukščiui gėda plunksnuotis svetimomis ( šiuo atveju amerikiečių kariuomene )plunksnomis. Mokyklos vadovėlio pastabos. Tuo labiau kurti svetimus poligonus. Bendra sandrauga gynyboje yra svarbu. Tam turi būti karinė kordinacinė taryba, bendros mokomosios pratybos, bet kad atvykę kitos šalies generolai neklaustų: "O kur jūsų kariuomenė"?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-05-09 01:50

Citata: " Ko gero, šį referendumą galime pavadinti visų šiandieninių referendumų, nukreiptų prieš Lietuvos saugumą, protėviu." -------------- Visumoje straipsnis elementarus ir zinoma teisingai nubrezia AKIVAIZDZIA kokius 300 metu tiesa apie Rusijos gresmes kaimyniniu valstybiu ir Lietuvos saugumui. Taigi jokio atradimo nera. Tas kas akivaizdu viesai kartoti darosi nepadoru. Tuo kas akivaizdu turi buti vadovaujamasi ir padidinti ginybos islaidas iki 2 procentu, ko nepadare taip isgirtoji.... TS-KP! (Tevynes sajunga-konservatoriu partija!??? ) Akivaizdziai kita Lietuvos okupante dabartyje yra paskelbta strateginiu partneriu ir gali tyciotis is Lietuvos kiek nori!!! , siekti pakeisti abecele ir atskirti dali Lietuvos de fakto. Taigi jaunas Gabrielius nepasakydamas nieko naujo visgi nepastebi pagrindinio pavojaus Lietuvos valstybei..... diziulio korupcijos masto ir valstybes uzvaldymo. Is esmes Lietuvos valstybe valdo KOLOBORANTAS!!! Tas nepastebejimas reiskia, kad autorius GINA valdantyji koloboranta. Tai proga reikia ponui G. Landsbergiui delikaciai priminti, kad jo partijos vadovybe isprotejo tiek, kad pona Gabrieliu Landsbergi BURTU keliu itaise,nors ir laikinai, saraso pirmoje vietoje i Europarlamenta! Kandidatas ir Europarlamenta Gabrielius Landsbergis, neteko girdeti, kad viesai pasipriesintu siai konservatoriu vadovybes iskrypeliskai mastysenai ir is esmes suterse savo garbe! , o gal jos ir neturejo? Pacituotas mano tektas parodo, kad ponas G. Landsbergis is esmes pasisako uz Lietuvos zemes ispardavima, Lietuvos valstybes ISPARCELIAVIMA ir atstovauja zemgrobiu ir vagiu interesus!!! , nors gal to ir nenori... bet su faktine pozicija reikia skaitytis. Po BURTU skandalo, toji konservatoriu partija, del jos vadovybes idiotiskumo, yra vadintina BURTININKU partija ir jokia konservatoriu. Tai proga, kad kitos partijos ivardintinos kaip SKUDURINIU, VOGDARBIU, TUALETININKU ir liberastu. Gal aiskinti kodel ir nereikia?!

d32014-05-09 00:43

tai jau amerikonu okupantai yvede savo kariuomene y savo kolonija. tai vis dar nepriklausomi?

ome Betai2014-05-08 23:51

youtube.com/watch?v=Tz37vKP53B0 :**

Beta omei2014-05-08 23:27

youtube.com/watch?v=-M4M16JaXJQ

ome2014-05-08 22:53

Raigerdai, už ką jūsų Bažnyčia balsuos? :)**

Liepa-Raigerdui2014-05-08 22:38

Sveiki, Raigerdai.Ne visi daktarai, propiesoriai ir kitokiais laipsniais pasipuošusieji yra tikri autoritetai,sektini pavyzdžiai visuomenei ar lyderiai.// Skirkite, prašau, nors keletą minučių savo brangaus laiko man, paprastai Liepai, ir pasidalinkite mintimis apie rinkimų situaciją, kandidatus. Sakoma, iš toliau - geriau matyti... ;)*

Skaitant komentarus išeina ,kad2014-05-08 22:26

čia lietuviškai skaitančių rusų portalas...

Jau vien šis klausimas,2014-05-08 22:20

išsakytas viešai -veikia prieš šalies saugumą.

Gabrielius -,,trintukas"2014-05-08 21:20

Jokios tiesos apie esmes, nuvalkioti senelio Landsbergio teiginiai... Trintukas kanda ir tautos teisei į referendumus, nemato, kad politinės korumpuotos nomenklatūros nualinti žmonės nesipriešins jokiai intervencijai. Juk Gryb. ar Kub. ,ar Butk. tėvonija tai jau nebe jų (baudžiauninkų) valstybė , o ir nei ginklai piliečiams neprieinami, nei įgūdžių nėra...

SENELIS VYTAUTAS2014-05-08 18:34

IR AUDROSE, IR NEGANDŲ ŠEŠĖLY GYVUOK, KLESTĖK, BRANGUSIS GABRIELĮ. -

Dzūkija2014-05-08 18:05

Pirmyn - kartu su konservatoriais į kovą už Lietuvos gerovę - juk niekas netrukdo... Bėda ta,kad ,tamsta,raginate kitus kovoti už jūsų niekingus norus - vietą prie lovio... Pirmiausia nuveikite ką nors čia,Lietuvoje,o tada veržkitės į ES parlamentą...

Raigerdas dr.B.Ramanauskui2014-05-08 17:07

Dr. Bronius Ramanauskas taip aukštai pakilo savo akyse, kad net nebegali nusileisti iki elementaraus mąstymo lygio, kuris yra prieinamas netgi moksleiviui. Uždaviau daktarui paprastą klausimą, o jis pasirodo tiek apsišvietė melagingais duomenimis, kad dabar gali pasiklysti net tarp trijų pušų. Būna žmonių, kurie persivalgo, tai su dr. B. Ramanausku atsitiko dar blogiau - jis nusimokė taip, kad nebesupranta, kas yra "išmintis ir tiesa". Kas yra blogai su tuo daktaru? Viskas yra labai paprasta: kada žmogus teigia, kad tai yra TIESA, tai ta tiesa turi būti.

Raigerdas 94-am2014-05-08 16:51

Jeigu aš parašysiu straipsnį, kuriame aš teigsiu, kad tai yra tiesa, kad aš dabar sėdžiu su Gabrieliu Landsbergiu antroje Mėnulio pusėje ir apžiūrinėju žvaigždes per teleskopą, o Gabrielius vėžinasi ant vaikiško triratuko. Tai, aišku, bus netiesa, nes aš nesugebėsiu pateikti įrodymų. Netiesa bus ir tai, jeigu aš parašysiu, kad čia pat Vytautas Landsbergis plaukioja ant banginio nugaros. Mes ruošiamės jam čia pastatyti pianiną, kad jis galėtų šioms vandens platybėms pagroti Čiurlionį, plaukdamas ant banginio nugaros. Tarp kitko, vanduo mėnulyje gyvas, todėl jis ploja, jeigu jam patinka muzika. Tad V. Landsbergis turės klausytoją vandenį, kuris jam paplos už grojimą. Pagal dr. Br. Ramanauską, kad šita NETIESA taptų TIESA, užtenka parašyti, kad tai yra TIESA ir IŠMINTIS, ir tai taps TIESA IR IŠMINTIMI. Įdomu, kad taip nusišnekėti, ar būtinai Lietuvoje reikia tapti mokslininku?

zmonems2014-05-08 15:15

Ar pilieciai rinkimuose paklus koncervatoriu rezisurai...atsiverskite Tiesos lt ..ten yra video is Samokslo terijos laidos.

100komentarui letui2014-05-08 14:53

Kas jums siulo ziureti ta Samokslo teorija? Jus sau rasynekite tas savo nesamones cia komentaruose ir vargo nematytkit.

Klemas Jankūnas2014-05-08 14:52

Užkrėstas vaikelis. Gaila.

Gabrieliau2014-05-08 13:57

Anūke,žmonių klaidinti nereikia,žmonės susivokia patys, be tavo ir tavo senelio paistalų. Jeigu tamstos tėvas nusiimtų vahabistų kepurę irgi atrodytų daug geriau.

Prašalietis2014-05-08 13:47

Kol Lietuva turi tokius tautinius "proto bokštus" kaip Vytautas Lansbergis ir kol liks Lietuvoje nors vienas jo tautinius proto genus paveldėjęs palikuonis, Lietuva gali miegoti ramiai. Ir nesvarbu kokia Lietuvos okupacija bebūtų: Stalino, komunistų, Briuselio, JAV, vokiečio, žydo ar kitokia....

No panic2014-05-08 06:44

Olekas sake ramiai miegot ir kruopu nepirkt. Ta ir darau.

Vytautas2014-05-08 06:00

Kiek jų yra?Nuo jų jau vimdo...

Letas Palmaitis dėl 992014-05-08 04:46

"Sąmokslo teorija" - tai iš bejėgiškumo diskutuoti sugalvotas orvelinės naujakalbės terminas, kuris reiškia "nesąmonę". Pakartosiu pagarsėjusį dviejų karvių dialogą: "Sužinojau baisų dalyką, kad žmonės pirma geria mūsų pieną, o paskui mus papjauna ir ėda mūsų mėsą!" - "Baik tu su savo sąmokslo teorijom! Iš tavęs jau visa banda juokiasi!"

jo2014-05-08 04:31

Laida Samokslo teorija per l.rytas tv

Pensininkei2014-05-08 04:09

neperbraikit to biuletenio-geriau uz tautininkus balsuokite!

Groteskas2014-05-08 04:03

"Turime užtikrinti, kad išlaidos gynybai atitiks mūsų įsipareigojimą partneriams. Tai ne tik šalies gynybos klausimas, tai ir moralinis imperatyvas." -------1. Kiek milijardu prie esamu 50 molijardu skolos Lietuvai reikia pasiskolinti, kad Lietuvos islaidos atitiktu isipareigojimus partneriams? 2. Kas tai per isipareigojimai? Kas ir kada juos pasirase? Kieno vardu??? 3. Ir ka tautieciai su moraliniu imperatyvu tures "salyje" ginti - savo skurda? apie kantiskaji moralini imperatyva pliurpiancius issiedusius valdzios ponus ir ponaicius? maxima? Lietuvos zemgrobius ar naujuosius kolonizatorius??? Uz ka ir pries ka kovoti??? 4. Paskutinis sakinys, kad kova uz nepriklausomybe tesiasi - teisingas, nes kova uz Lietuvos nepriklausomybe vyksta ne pries isorini priesa, o pries pati baisiausia priesa - Lietuvos pardavejus, ciniskai prisidengusius moralinio imperatyvo sukiu!

Letas Palmaitis dr. Ramanauskui ir kt.2014-05-08 03:48

Nematau nei tiesos, nei išminties. Tiesos nėra, nes patyliukais daro užuominą į referendumą dėl žemės (kurio tikrasis tikslas - naujosios nomenklatūros galių eliminavimas) kaip į "nukreiptą prieš Lietuvos saugumą". Išminties nėra, nes pagyrūniškai reklamuoja save kaip orakulą, į kurį jau kreipiasi Lietuvos jaunimas klausdamas, ką daryti mobilizacijos atveju. Tuo tarpu atsakymas iškabintas svetainėje karys. lt/pazink-lietuvos-kariuomene. html, o juk būtent jaunimui internetas ir yra įprastas bei labiausiai prieinamas. Deja, ir p. Raigerdas 85 komentaru bando analizuoti komentatorius, bet ne komentarus, šitaip nueidamas iki šeimų įžeidimo be konkrečių argumentų. Apie kitus komentatorius, giliai tikinčius dievaite Demokratija, nebeapsimoka kartotis. Turime parlamentarizmą, turime rinkimus - tai ir yra demokratija. Kokios dar reikia? Tikrosios? Tikroji buvo Senovės Graikijoje tarp vergvaldžių, pasmerkusių Sokratą myriop už nepatinkančias mintis ir kalbas. Mūsų dar tikresnė: leidžia vergams dalyvauti renkant vergvaldžių atstovus iš nepamainomos, valstybės finansiškai remiamų partijų tarybose dešimtmečiams įsitvirtinusios gaujos, kurioje pasikeičiama postais pagal "nusipelniusiųjų" eilę. Nesuprantu ir p. Raigerdo 85 komentaro teiginio, neva Lietuvoje vyksta kažkokie "procesai". Taip, vyko Kusaitės procesas, gėdingai žlugęs naujoje tarptautinėje situacijoje išryškėjus VSD ryšiams su FSB/KGB. Dar kažkas vyko Garliavoje, o po to - vėl teisminiai procesai, kurie dar net nepasibaigė (lieka galioti ir gėdingi nuosprendžiai E. Kusaitei dėl ją nuo 13 metų provokavusių FSB/KGB pataikūnų nusikaltėlių "apšmeižimo"). Kitokių procesų (neminint numarinta pedofilijos ir pan. ) nebepastebima, o nesisteminio kandidato iškėlimas - tik anų išvardytųjų rezultatas. Tikri procesai vyksta Afganistane, Kaukaze, Sirijoje ir Ukrainoje, kur susiduria tikėjimas D-vu ir Jam atsidavimas tiek su satanistine Naująja Pasaulio Tvarka, jos totalinio sekimo orveliniais "lustais", bedievyste ir sodomija, tiek su braškančia prasigėrusia ir sužvėrėjusia Maskvos Orda.

atsiprašau,2014-05-08 03:12

bet tas vaikis, rodos ka tik apsiverke, nes mama per stipriai nuvale nosi, toks jis man atrodo nuotraukoje, kuri visai nekelia pasitikejimo, kaip ir jo 'veikla', straipsneliai ir šukiai. Manau, kad jam per anksti'paveldeti' ta šilta Dedules kresla Eurosojuze, tegu augina savo vaikelius Lietuvoje.

dr.Bronius Ramanauskas>93.2014-05-08 03:06

O kur čia netiesa? Esu mandagus, atsakiau, bet mes turbūt iš kitų dimensijų. Viso gero. Kad ir esu dr., bet ne medicinos.

Raigerdas 91-am2014-05-08 02:57

Tai gal, vis gi, dr. Bronius Ramanauskas teiksis pasidalinti savo "Tiesos ir Išminties" atradimu? Kaip jums taip pasisekė atrasti IŠMINTĮ ten, kur jos nėra net jokio pėdsako? O kurioje vietoje čia yra TIESA? Gal štai šitame sakinyje:"Nuo Sąjūdžio laikų suvokėme Rusiją kaip didžiausią grėsmę Lietuvos Nepriklausomybei, siekėme į tai atkreipti dėmesį tiek Lietuvoje, tiek ir Vakaruose". Tai, kurioje vietoje čia TIESA? Jos čia nematyti, bet jūs sugebėjote pamatyti TIESĄ ten, kur apie ją net jokios kalbos nėra. Įdomu... tikrai įdomu...

to: 11 Jules2014-05-08 02:27

tegul jau jis būna ir kultūringas ir labai mąstantis ir labai labai labai...bet kuo toliau...nes jau bloga darosi nuo tokių politikierių...Šviesūs ir garbingi žmonės pasitraukė jau seniai...Dar kiti atgaivina ir kelia tautą, bet LETENA net anų dienų prisiminimų laužus gesina...O paistalų girdėjome daug kartų iš tribūnos...

dr.Bronius Ramanauskas2014-05-08 01:58

Net šitųjų expertininkų tipo lyderis "Reigerdas" neturi ką beoponuoti Tiesai ir Išminčiai.

Raigerdas2014-05-08 01:09

Gabrieliui reikia užduoti nevaikišką klausimą: kokia jo nuomonė dėl santuokos tarp vyrų įteisinimo? Ir čia jūs pamatysite jo karingumo pabaigą. Prieš senelį pasisakyti bus negražu. Patvirtinti, kad jis už tokią santuoką būtų lbai rizikinga, ypač dabar. Tad, manau, prasidėtų mykčiojimai ir įvairios aptakios kalbos apie vsiką, tik ne apie pateikto klausimo esmę.

o KAS MUS PUOLA?2014-05-08 00:55

BAIKIT, LANZBERGAI NUO SENELIO IKI ANŪKO KARO PROPAGANDĄ. RUSAI JAU IŠMOKO IŠ ŽYDŲ-MASONŲ-AMERIKONŲ KAIP REIKIA DARYTI REVOLIUCIJAS RYTŲ ŠALYSE , pjudant žmones, verčiant juos žudyti vieniems kitus. O pas mus atgimsta naujasis sąjūdis .Mes patys turims sutvarkyt savus grobikus , o ne svetimus karus kariauti

karys2014-05-08 00:44

Gabrieliau, Atėjo laikas parodyti, ar TAU užteks ryžto ginti Tėvynę. Pildyk anketą karys.lt ir junkis prie mūsų. Pats sakai, kad Tėvynė pavojuje ir delsti nevalia. Užteks kalbų, negarbinga slėptis po mamos sijonu, laukt amerikiečių, laikas imtis darbų. Todėl užsiregistruok į bazinius karinius mokymus, o kai įgysi krašto gynybos žinių ir patirties, tada ir rusai bus nebaisūs, ir amerikiečių pagalba nebūtina.

nato gelbekit!2014-05-08 00:39

dar viena rusai puola!

nuomone2014-05-08 00:34

Jei Puteiki lietuviai neissirinks,toks ,kaip gabrielius po penkiu metu taps Lietuvos prezidentu...ir taip pasaka be galo ...paskutinis sancas lietuviams...,bet as netikiu skaidriais ir demokratiskais rinkimais lietuvoj.

Raigerdas2014-05-08 00:19

Šita šeimynėlė, aiškiai pratęsė vyresniojo paranojiškus svaičiojimus. Jeigu Rusijos juodosios propagandos sudarytojams reikia pridengti savo grobikškus tikslus badant pirštu į Ameriką, tai anūkėlis suprato, kad reikia badyti pirštu į Rusiją ir gali patekti į Europarlamentą. O ten posėdžių metu gali pamiegoti, o kartais ir rėžti kalbą apie Rusijos grėsmes. Reikia tikėtis, kad dėka Lietuvoje vykstančių procesų ir dėka Ukrainos didvyrių ryžtingų pastangų, Rytų ir Centrinėje Europoje gali pagaliau užsidegti vilties ugnis, kad mes galime sukurti normalias valstybes ir gyventi draugiškai su visais kaimynais. Bet kiekviena tauta, tame tarpe ir rusai, turi paskelbti karą vidiniams savo tautos parazitams, kurie pastoviai prigalvoja pačių įvairiausių būdų, kaip išnaudoti ir engti savo tautiečius. Reikia būtinai pradėti naudoti pačius efektyviausius instrumentus, kad nei veinas parazitas negautų nei vieno lito iš valstybės kišenės vykdyti savo kenkėjišką veiklą.

liosa2014-05-08 00:03

Mano nuomone jeigu zmones issirinks tikama prezidenta LIETUVA tikrai nueis demokratijos keliu.Tokia perestroika nuves tauta iskur isejome matomai toks tikslas ir yra.Pagalvokite kuo skiriames mes nuo Rusijos.

Kas nutiko2014-05-07 23:56

Anukeliui? Gal mama Austeja krutim pamirso pamaitinti savo vyresneli? Pabales. Nusimines. Ir mintys neadekvacios.

Netikiu2014-05-07 23:49

kad ui Oleka, išdalins ginklus civiliams, kritiniu atveju. Jau greičiau jis okupantus, kaip ir Kirkilas Trojanovą, pasitiks su gėlėmis.

gal2014-05-07 23:40

zydas liandzbergis pirmas paims automata...tskant.

Darijus2014-05-07 23:04

Matosi, kad vargšelis pirštu padarytas, o ne normaliai.

tfu ant jų2014-05-07 22:45

Landsberginė rusofobija-dūmų uždanga jų vagių gaujos finansinėms aferoms pridengti.

Jonas2014-05-07 22:11

Koktu ir gana šleikštu klausytis tokių mulkių sapaliojimų apie grėsmes Lietuvai, apie jų peršamas baimes ir mistines fobijas norint pasikelti savo reitingus.

Jules2014-05-07 21:49

O kuo pačiam nepatinka beretė, kuo ji taip prasikalto? Na turiu beretę, na ir ką? Uždrausi man ją nešioti ar Koloradų vabalų prisikviesi į pagalbą? Manau, kad jų čia ir taip per daug, nemanai?

er to jules2014-05-07 21:35

tau nužteks vienos beretės užsidėk ir antra ir nepamiršk su jaša šlovinti partškoline panele senmerge ,grybe

Justas2014-05-07 21:18

Paaiskinkite man, tai kodel buvo subankrotintas Snoras? Lietuvos banko banko vadovas Vasiliauskas per TV maciau ir spaudoje sake, kad banko veikla tik laikinai sustabdyta remiantis Snoro inspektavimo ataskaitos, neva, prastais rezultatais, veliau sake, nepergyvenkite- tuoj naujai paskirtasis laikinasis administratorius S Friklis atnaujins banko veikla. Dabar aisku, kad jokios banko Snoras inspektavimo ataskaitos surasyta visai nebuvo, kad bankas Snoras tiesiog uzgrobtas , skubiai Kubiliaus vadovaujamos vyriausybes be jokio teisinio pagrindo "nacionalizuotas", po to jau jau valstybiniam bankui Snoras paskelbtas tycinis bankrotas! O tada man kyla naujas klausimas,- tai kokiu pagrindu Kubiliaus vyriausybe prieme sprendima del banko akciju nacionalizavimo, kokias dokumentais remesi?! Ar vyriausybes nariams uzteko tik Lietuvos banko vadovo Vasiliausko "is lubu" surasytos isvados apie banka Snoras, kad jie taip vieningai pagal premjero Kubiliaus komanda balsavo?!

Į paskutnį sąkinį2014-05-07 21:18

Tai gal dar į kitą Sąjungą esate numatę tautą nušokdinti? Vis ta nepriklausomybė sapnuojasi...Ar čia tas begalinis noras GROTI PIRMU SMUIKU TAUTAI.

antras2014-05-07 21:05

šauklys... Tribūna ir politika šiais laikais paveldimos?

Jules2014-05-07 20:13

Šlovino nabagai kažkada Staliną, Andropovą, Brežnevą, Sniečkų, Grišką, AMBalą, o dabar loja ant žmogaus, kurio dėka, būtent ir gali loti, spjaudytis, viešai tyčiotis, šmeižti, turėti nepelnytą pilietybę ir kitaip darkytis, ir neleisti komentatoriams normaliai diskutuoti ir patį profesorių pakritikuoti už netinkamą kadrų politiką, bet ne - supuola čia Kolorado vabalai ir viską pagadina ir parengia runkelyną balsavimui už Raudonąjį prokurorą. Taip kad jūs nelinkite nieko gero savo šaliai ir neleisite padoriems piliečiams prezidentu rinkti p. Naglį Puteikį. Va tokia jūsų čia pagrindinė užduotis, lojikai ant Landsbergių, kovotojų už Lietuvos valstybę, dinastijos. Ar ne laikas būtų pradėti jus gaudyti, ką?

žmogiškasis faktorius2014-05-07 20:12

"Tad ko reikėtų, kad mes, kaip visuomenė, nesusvyruotume, kad ne tik suvoktume pavojų, bet ir prireikus susitelktume priešintis?" Geras klausimas. O atsakymas į jį labai paprastas. Cinikai, padarėte viską kas įmanoma, kad žmonės negintu Tėvynės. Juk normalus žmogus kovoja už kažką, o ne prieš ką nors. Pabandykim įvertinti už ką galima būtų kovoti. Nepriklausomybę? - mes jos ar taip ar taip nebeturime. Už gėjų paradus? - turbūt net atsakinėti neverta. Už Tautos valios pamynimą? - ... . Už nesantaikos kurstymą? - ar nematote kas iš to šildosi ir skina pačius saldžiausius vaisius? Už ką galima kovoti šiandieninėje Lietuvoje??? ....

Kur gi ne,2014-05-07 20:05

bet išrinko užtad Lietuvos Bolševikų partijos Pirmąjį sekretorių Lietuvos Respublikos prezidentu, ar tai turėjai omenyje ir labai džiaugiesi? Kolorado vabalų jau ir čia, žiū, daugėja. Oligarchijos propagandistai dirba išsijuosę, ania, ir turi gan neblogų rezultatų? Dabar irgi žada rinkti tik Bolševikų partijos atstovą,tiesa?

To Ruta2014-05-07 20:03

nieko keisto, nes didesnio pavydo kaip sovietinėje profesūroje nebuvo, o ir aplamai pasaulyje yra mokslo nustatyta, kad protingų žmonių tėra 5-10 procentų, Taip kad būtų keista, jei dauguma kalbėtų gerai. Be to labai seniai šitą nedėkingumo fenomeną žmonija aptiko ir pilna literatūros kūrinių ta tema, jei matėte filmą Danko širdis, tai čia apie tą patį- išplėšk žmonėms širdy, o jie sumindžios ją ir nulėks toliau.

ruta2014-05-07 19:58

Ohoho , Landsbergiai jau daugiskaitoje , ar tik ne pats sovietinis 'propesorius 'apsireiske ? Nereikia galvoti , kad Lietuvoje gyvena vien koncervaliberalai ir sovietines funkcionieres , kuriems iprasta kabinti makaronus pilieciams . Keista , / o gal kaip tik normalu /, kad nei vienas pazystamas , draugas , apie sovietini 'propesoriu' nekalba gerai , TIK su pasibjaurejimu , gal todel taip niekas ir neisrinko sio garbetroskos i prezidentus , todel dabar jau savo anuka stume i Briuseli , nes Lietuvoje turi prasta reputacija ?

ne mums2014-05-07 19:57

ne mums, o tau ar pakaks - štai kur klausimas

Stai jis -2014-05-07 19:49

...minimalios 14000 € menesines algos kedes paveldetojas politiniu parazitu oazeje...

Runkelių komentarai2014-05-07 19:45

Visais laikais labai protingi žmones buvo pajuokos objektu,nes jiems pavydima, jų bijoma, dėl to, kad niekas, ypač durniai, nenori būti durnių vietoje. Jei ne Landsbergiai, lyg šiol tupėtume kaip pelės po šluota ir savo nuomonę pasakytume tik sau mintyse. O dabar visi gudručiai, visi išmanantys kaip reikia valstybę valdyti.

Liepa-Nr.432014-05-07 19:41

Ačiū Jums už komentarą: skaniai pasijuokiau... ;)

Vaje,2014-05-07 19:22

vaje, koks gražus,aš už jį balsuočiau ir balsuočiau...

TTT2014-05-07 19:09

Byvis ir Teslagalvis :) Teslagalvi perskaiciau... o kur Byvis? :)

Jules2014-05-07 19:02

O kas tokią bolševikinę(prorusišką) valdžią renka, nenorit susižinoti? Ar kartais ne šitie troliai čia iš Rodezijos, nepatenkinti valstybės statytojų Landsbergių dinastija? Pamiršot, kas nerinko prof. V. Landsbergio pernai Tėvynės Sąjungos Prezidentu, ką? Ar kartais ne kubiloidai ir jūs čia lojantys, šmeižiantys ir kalbantys niekus arba bele ką, kad tik aploti kokį tai padorų lietuvį, kad tik ką nors pažeminti, pasityčioti, ką? Ir Prezidentę Dalią kas rinko, kas rinko Lietuvos Bolševikų partijos fiurerį Lietuvos prezidentu arba Matuškos čempioną Paksių prezidentu kartu su KGB raganomis, ką? Nenorit prisipažinti, ania? Vis klausotės Trolių radijo iš Rodezijos, ane?

L.O.>2014-05-07 18:50

kažin dėl kokios "gerovės' tokioje Lietuvoje turėtume žūti? Ar dėl to kad žmonės padaryti vergais? Kad EU maisto bankas šelpia apgailėtinais maisto paketais badaujančius pensininkus ir vargšelius nesuspėjusius prie lovio? Parsidavusi LRT transliuoja nesąmones, jog grėsmės atvėju gintų 60 proc. apklaustųjų...pasvajokit. Baudžiava sulaukė tik panaikinimo, o jūs susinaikinsite patys.

Jules2014-05-07 18:45

Kolorado vabalai ir nepatenkinti troliai iš Rodezijos visai sužlugdė gerus komentatorių ketinimus ir norus garbingai pasibarti, padiskutuoti, pakritikuoti ir bendrai paieškoti būdų, kaip išeiti iš tokios padėties, bet kur tau - ambasada Latvių gatvėje ima viršų jau ir čia. Bet nemanykite, kad šmeižtais ir patyčiomis ko nors gero paprastam lietuviui pasieksite, išskyrus Kolorado vabalus? Taip besielgdami, žiūrėkit, tik nelaimės neprisišaukite.

Oi, oi, oi2014-05-07 18:42

R e k l a m a! CLEAR ZAL efektyviai naikiną grybą įsiveisusį ant bet kokios platformos! Dar efektyviau grybą gali išgydyti tik CLEAR ZAL auksiniai antrankiai, nukalti už tautos iždo lėšas!

klaipeda2014-05-07 18:32

Ar pons Gabrielius atliko karine tarnyba? Ar pasiruoses ginti Lietuva liezuviu ir kuo toliau nuo Lietuvos - Briuselyje, o gal Dievas duos ir Amerikoj ....

Jurgis, iš kaimo2014-05-07 18:31

Avinai,atiduokite Dašai Polikarpovnai paskutinius marškinius ir tai ji užmirš padėkoti.Daša Polikarpovna ir Jaša Gabrielovičius padarė viską,kad tik nusipelnytų Putino apdovanojimų.

Tadas Padas2014-05-07 18:14

Gintis? Vini - į apkasus, kiti - į Briuselį, ar ne?

Po velniu..2014-05-07 18:02

gal metas liautis kramtyti ir dar kart perkramtyti ta politiku ir pyjarsciku numesta klaidinga propagandini jauka "Lietuvius puola, mes pavojuje…". Po velniu, negi niekas portaluose neskato knyguciu apie propaganda? O gal sita neoliberali propaganda yra "gera"? Zurnalistai ir jais besivadinantys ar esantys, liaukites postuluoti nesamones ir zombint visuomene. Desimtys tiek vakaru tiek rytu politiku vis aiskina, kad pavojai (juolab Lietuvai) isgalvoti. Niekas nesiruosia nieko pulti (juolab Lietuvos -matyt Putinui to tik ir tetruksta iki pilnos harmonijos Rusijoje). Na, nebent mes kazko nezinom: pvz. kad "aukos" jau suplanavo, kad bus uzpultos. Ir dar. Pirmosios LTU publikacijos "mus puls, reikia ginklu ir pinigu (! )" pasirode spaudoje dar iki Krymo.

5 kolona>Kapsui2014-05-07 18:02

Pritariu Jums. Buvo Adamke dvi kadencijas, dabar musiske tegu dvi. Po to JUsu Lanzdergio anukas, o po jo musu Burokeviciaus anukas. Turi buti taikus ir draugiskas valzios pasidalijimas.

51komentarui2014-05-07 17:52

Tai jei prastums tai bus ....o siaip tai kai nera demokratijos tai viskas imanoma toj LT.

Kapsas2014-05-07 17:48

Ateis laikas ir Gabrielius bus Lietuvos prezidentas. Ir nereikia kreipti dėmesio į kai kuriuos komentarus, kuriuos parašė koloradiniai kremliaus troliai.

manau2014-05-07 17:34

Jų abiejų laukia teismas už lietuvių tautos genocidą.

TO pilietis2014-05-07 17:31

Gerai jei anukas perima senelio dorybes.

Nijole2014-05-07 17:28

Man labai patiko estu generolo zodziai,bet estai yra estai.Jie ir dabar gyvena estiskai,o musu gretose daug koloradu.

Nuskurdinta tauta2014-05-07 17:24

"Gabrielius Landsbergis: Ar mums pakaks ryžto gintis"? Nei jėgų, nei ryžto, nepakaks- gintis! Išbadėjusi tauta, gaunanti maistą paketais, maistą konteineriuose, yra nepajėgi ginti ponų,kurie gauna geras algas, nesiknaisioja konteineriuose, ir gyvena viskuo pertekę. Ginkitės patys,nes tautai jau-tas pats. Jūs, pamiršote paprastus žmones,juos nuskurdinote, o dabar norite jų varganą kraują- pralieti. Savo intrigas- pasilikite sau. Kovokite tarpusavyje patys, kuris greičiau prie "pilnesnio lovio" pripulsite. Jūs, nusigręžėte nuo tautos- tauta nusigręžė nuo jūsų.

Mimiras2014-05-07 17:21

Šį kartą balsuosiu už tautininkus arba ūkininkus, jokiu būdu už tuos globalistų ir neoliberalų padraikas konservatorius, asocial-demokratus ir liberalius parsidavėlius. Žmonės be gėdos stumia savo anūkus į šiltas vietas...

pilietis2014-05-07 17:15

Perskaiciau rasineli ir nepalieka nuojauta kad visa tai padiktavo senelis, o anukas tik pasirase kaip autorius.

Varantys į neviltį2014-05-07 17:14

Pastebėjote- pedagogikoje staiga užtekėjo nauja žvaigždė Austėja, politikoje - Gabrielius. Pilni Delfiai tos šeimynėlės ištarmių ir pamokymų. Gal Dievulis pasigailės ir apsaugos mus nuo tos šeimynėlės šmėžavimo. Jau vien senelio daugiau negu gana, kad pasijustum ligoniu.

.2014-05-07 17:02

Kai žmogui įkanda vampyras, jis pavirsta vampyru. Susidaro įspūdis, kad visus aplinkui apkandžiojo ožiai...

Darius2014-05-07 16:31

Rusofobine tryda ir deguonies nepriteklius smegenyse, matomai, pas Landsbergius genetiskai paveldima liga. Na ir pinigu norisi is tuscio i kiaura bepilstant. Tikiuosi tauta neuzlips ant greblio antra karta.

Gabrieliau2014-05-07 16:31

kur tu pats ruošiesi būti, jeigu Lietuvą reikės ginklu ginti? Dabar, kai Lietuvai reikia moralinės paspirties, tu ją ruošies palikti ir ramiai sėdėti Briuselyje. Juk dabar reikalingi jauni Lietuvos patriotai, kad padėtų vyresniems atsilaikyti prieš rusišką propogandą, o tu neri į krūmus (netgi ne po medžiu). Vaikeli, kalbėti gražiai tave senelis išmokė, tik pamiršo, kad žodžiai turi būti paremti veiksmais.

zeemaitis2014-05-07 16:20

Noreciau paklausti jau dabar G. Landzbergio, ar jis priklauso, ar yra irasytas i karines grupuotes, tai yra savanoriu pajegu aktyviojo rezervo sarasus? Jei esate ryztingas ir norite uztikrinti salies gynyba,Jus turite buti teritorinio junginio karys,kurioje bus jusu ginklas,tiesioginis vadas,uzduotys prasidejus okupacijai. Jokiu budu jus negalite buti sauliu,nes tai yra popierine organizacija, kuria niekingai pasinaudojo liberalu vadovybe,apkvailindama salies visuomene kuri nesuvokia tikros padeties. Taip turi elgtis kiekvienas ryztingas musu salies pilietis-politikas. Jei Jus nesate iki sios dienos registruotas karineje strukturoje,neturite teises tusciai virpinti ora ir skleisti beverte demagogija.

tata ir jo tatuškos2014-05-07 16:13

Kaip nors apsiginsime - nuo tavo kuoktelėjusio senelio postringavimų.

Nuomonė2014-05-07 16:08

Branguti tu mūsų... apie kokią gynybą gali būti kalba, jei Lietuvos žemė priklausys hansui, mišeliui ar kokiam ivanui? Kai rašai straipsnelį, pirma pasikonsultuok su seneliu. Jis gi kryžiumi gula prieš referendumą dėl žemės nepardavimo užsieniečiams. O užsienietis kaip žinia, gali būti ir rusas, turintis ES pilietybę. Nemanau, kad hansas, mišelis ar ivanas leis tau administruoti savo žemę. Kokią ir kieno žemę žadi ginti? Taip, kad tavo rašinėlis didelis 0 ir sukeliantis juoką.

Šaunuolis.2014-05-07 16:04

Vincas Kudirka buvo pavyzdys. Pašlemėkai nemėgsta protingų žmoniu, kaip ir šėtonas tiesos.

Arkliui, kuriam aišku2014-05-07 16:01

Vilniuje ir Klaipėdoje taip pat yra daug nemalonių ekscesų ir jokio Putino. Tai ne mano nuomonė, o Chodorkovskio, turėk tai omeny. Vilniuje šiuo metu gali tokių kalbelių lietuvių adresu išgirst, kad Dieve, Dieve, net sakyti viešai negali, nes KGB rezervistai tuoj pasodintų, va taip.

NUIMKIT2014-05-07 15:57

nuo vaizdo sita landzbergiu berniuka

arklys kuriam aišku2014-05-07 15:52

ir dar, nuo kada galime didžiuotis savo kariuomene, nebent niekada nekariavusių generolų skaičiumi, o ir grėsmės mastu ar galima tai vadinti kariuomene (net jei dėl dvikalbių gatvių pavadinimų ir kitakalbių pavardžių sulauksime griežtesnių argumentų iš artimiausio kaimyno - lėktuvai, atrodo, jau čia. Kiškių maištas.

vaiva2014-05-07 15:48

kažin kodėl toks nepopuliarus šis gražus jaunuolis????:(

Kodėl tuos lansbergius2014-05-07 15:33

taip myli paranoja?

arklys kuriam aišku > autoriui2014-05-07 15:29

nors nesu tikras dėl autorystės, jaunuoliui, kad išsaugoti sausą veidelį, nesuspėjau, Gražina (25.) mane aplenkė: ...pradedant nuo mažų darbelių..., kukliai atsistoti į eilės prie kasos galą ir, kol prieis eilė, atsimerkti ir atidžiai pažiūrėti ne tik į eilės dalyvius...

nuomone2014-05-07 15:27

Baisu ,baisu visokie gabrieliai isplaus zmonems paskutinius smegenis ir protus.

arklys kuriam aišku > 20-tam2014-05-07 15:19

Mano bendrabutyje (tiesiogine prasme) kariauja rusai, Putinas nepastebėtas.

Gražinai.Tikra meilė yra viena2014-05-07 15:13

Meilė pinigams ir lengvam gyvenimui,užgožią meilę Tėvynei.Manau,kad pirmoji meilė jiems svarbiausia.

lansbergis2014-05-07 15:11

ne oavarde, o sunkios ligos diagnoze

arklys kuriam nebeaišku > 15-tam2014-05-07 15:11

ar galima aiškiau, plačiau apie Mažeikius?

Gražina2014-05-07 15:07

Pritariu 5-am komentarui. Nei vieno Landsbergio asmeniškai nepažįstu. Apie senį Landsbergį žinau tiek,kiek jį charakterizuoja jo buvę draugai ar bendražygiai. Tos žinios tikrai ne Landsbergio naudai. Todėl jo anūkui bandančiam prasibrauti į Briuselį senelio pagalba, palinkėčiau parodyti meilę Tėvynei savarankiškai pradedant nuo mažų darbelių. Kitaip niekas jo nuopelnų nepripažins! Eiti senelio pėdomis reiškia, kad jis pritaria jo blogiems darbams. Po tautišku ir labai gražiu pavadinimu `Tevynės Sąjunga` slepiasi visa eilė galimų nusikaltėlių.

Pensininke2014-05-07 15:05

landsbergiukas iesko brangiausio ir lengviausio "darbo"- tusciai malti liezuviu.Liaudis, net baretes jau atsikando liaupsinti apsaugoma seneli, nes suzinojo "kas yra kas". Rinkim prezidentu tik arti liaudies esanti pilieti- N.Puteiki, o ES biuleteni perbraukim.

Tatos melodiją gieda2014-05-07 14:55

Anūkėlis ruošiasi ginti Lietuvą,pasislėpęs Briuselyje.

Besė2014-05-07 14:32

Per dvidešimt metų rusai neokupavo, bet "savi" praskolino taip, kad be vilties išsilaisvinti iš tos skolų vergijos. Kas tie "savi" - konservatoriai turbūt daugiausiai praskolino, tai gal čia ir yra ekonominė okupacija? Anūkėlis nori šiltos kėdės, tai ir reiškiasi su savo " rūpesčiu gintis". Manau, labiausiai nuo tokių ir reikia gintis.

VISAI2014-05-07 14:25

pritariu 5 tam komentarui.

Pranešimas runkeliams2014-05-07 13:54

"Chodorkovskis: kariauja Putinas, o ne rusai!"

Untanas2014-05-07 13:49

Nu jo,įkvepėjas gintis.Net graudu pasidarė.

Rūta,2014-05-07 13:43

Matuškos čempionas Paxus daug ką yra minėjęs, nebepameni gal?

ruta2014-05-07 13:30

Demagoginiai pliurpalai , ruosentis tupeti Briuselio biurokratu kompanijoje .Paksas yra minejas / ne tik Vaisvila/ , kad jau buvo paruostas liektuvas Landsbergiui begti i vakarus , stai koks semelis drasus ..

Anūkas2014-05-07 13:26

Visi rašo anūkas, anūkas, o kas jo tėvas ir motina, kurios čia VL atžalos sūnus. Užpildykite informacinę spragą, prašau.

to 14.Vaikeli2014-05-07 13:21

O pats geriau papasakok kaip Zigmutis bombačką Maskolijai Dubnoje kūrė, ką? Pirmoji vadinosi "Ivanov'u", o antroji - "Zigmučiu" turėjo vadintis, bet gavosi šnipštas ir Zigmutis buvo išfutbolintas į Lietuvą čia runkelių balamūtyti, nemanai? Tiesa, viena Zigmučio bombačka visgi sprogo Mažeikiuose ir daug nulėpausių buvo vėjais paleisti, ką manai?

Vaikeli2014-05-07 13:15

o senelis tai tomis Lietuvai lemtingomis sausio dienomis, kai tauta aukojosi, buvo pasiruoses lektuviuka sprukti. Pasiklausk Z.Vaisvilos, jis tau papasakos. Juk zinome, kad obuolys nuo obels toli nekrenta.

tikrai2014-05-07 13:13

zodziu truksta ,, paranojos kankinamoos giminneles atzala ,, visa valstybe ir sistema parodija pavercianti , pagalvoji ir klaiku darosi , kada proteguojamojo cinizmas , seneli jau lenkia ,, o kas bus ano amziaus sulaukus , ,, gedos ner , belieka sarmata tik , ir dar vienas jaunas parsas itaisytas prie sotaus sajuzinio lovio ,,,,

UK2014-05-07 13:09

Nuotraukoje atrodo, kad į kelnes yra pridėjęs..

Jules2014-05-07 13:07

Tėvynės Sąjunga - tai ne vien Kubilius su Marazmu(zwei gute Freunde) ir keletą jųjų kuosyčių prie šono, o kur kas daugiau kažkada buvo. Juk kadais visai rimtai jaunojo G. Landsbergio senelio buvo sakyta, kad tai bus kitokia partija, ne sovietinio tipo partija, o gavosi - šnipštas. Vienas, du, trys ar keturi padorūs tos partijos nariai nėra partija. Tėvynės Sąjunga - tai ne Vagnorka, ne Paksas, ne Kubilius, Imbrasas, Drėma, Žiemelių(Andrikienės) ar Saudargų šeimyninė ranga, ne kolchozas, ne Oželytės LK(bolševikų)P CK Biuras su LDDP-istų karaliene Degutiene ir aikštingąja lapute-slapuke Rasele, o kur kas daugiau buvo, bet sugriuvo, kai joje viršų paėmė beribis egoizmas, besaikis karjerizmas, puikybė, nesiskaitymas su partijos įstatais ir negarbingas valdžios siekimas per kitų galvas - noras gyventi ir valdyti kitų sąskaita, paminant tai, vardan ko ta partija buvo sukurta kadais, kurios dabar neliko nieko rimto, išskyrus slaptą aljansą su bolševikais, su transformuotais į liberalijas ir tolerastijas bolševikais. Tą negarbingą sąjungą reikia kuo greičiau nutraukti. Kažin ar ką pajėgtų joje pakeisti ir jaunasis G. Landsbergis, atsinešdamas visą savo giminės, dinastijos kultūrą, meną, istoriją, patirtį, išmintį ir valstybingumo kryptį. Na, bet gal jaunasis Landsbergis nėra aklas ir mato tai plačiau ir giliau, ko kiti negali matyti ir suprasti dėl rimtų sąžinės problemų ar elementaraus padorumo stokos. Gal jaunasis Landsbergis yra drąsus ir išmintingas, ir sugebės iš šunkelio pasukti į tiesų Lietuvos valstybės kūrimo, vystymo kelią. Sugebės iš Lietuvių tautos nunykimo kelio pasukti į tautos ir valstybės suklestėjimo kelią, kuriame yra vietos ir Eilinei Lietuvai, paprastiems, geriems, nuoširdiems, dar taip žiauriai neprasigėrusiems, nedegradavusiems lietuviams ir bendrapatriotams. Sugebės pakeisti dabartines Lietuvių tautos nunykimo vyriausybes kitomis vyriausybėmis - statančiomis, kuriančiomis klestėjimą, o ne mirtį ar nunykimą, o duodančiomis tautai įkvėpimo, gyvenimo džiaugsmo, gyvasties, o ne „Golgotos plano“ vyriausybėmis.

AR DAR2014-05-07 12:59

apsaugos neturi ,Landsbergiuk? Pamatęs pirmą žalią žmogeliuką, tu, įsikibęs į "Dėdulės"skverną, kartu su juo ir jo apsauga , mausi per sieną... Ir nerašyk aštuntoko lygio straipsnelių - GRAUDŽIAI ATRODAI....

Liepa2014-05-07 12:52

Komentaras Nr.5 gerai atspindi visuomenėje vyraujančias nuotaikas.

Ǒ2014-05-07 12:50

Šita patrioto parodija rašo: „Ir partizanų viltis sulaukti Vakarų pagalbos kovoje su Rusija pagaliau išsipildė.“ --- Identiška savo senelio kopija.

Na2014-05-07 12:48

nesolidu pienburniui apie salies gynyba pezeti, kai pats i Briuseli cemodanus kraunasi. Uztenka seno snarglio, kam dar ir jaunas ten reikalingas.

Nu jo2014-05-07 12:40

Sėdėk po lapu, gal ramiai ir nugyvensi gyvenimėlį.... Nesileisk dėdulės manipuliuojamas... Nebūk kaip iš to posakio: "Kaip jaunas, taip ir durnas...".

Mes ginsimes2014-05-07 12:29

Nuo Lansbergio,Kubiliaus,Grybauskaites ....nuo didziausiu Lietuvos priesu.....

er2014-05-07 12:28

tavo diedas pirmas paskui saskaitas išneš mieles i užsieni ,už stekentojus ir engėjus Lietuvos kurie per ale''nepriklosomybe' išgrobstė ir praskolino Lietuva niekas mėsos patrankom nebus ,mėme,tavo nuomonė apart kad tavo artimiem žmogėnam nerūpi,mano gyvenime tokie galimai suskiukai nieko nekeičia ,esi ,ar nesi ,0

išperėtas2014-05-07 12:24

dirbtinai išperėtas konservatorius . gėda.

Beta2014-05-07 12:12

Tavo Landsberguti, šiknos niekas ginti neis. Taigi, tas "mums" ne vietoje.

haaaa2014-05-07 12:09

ar nematot, kad jis labai nelaimingas prieš savo norą senelio stumiamas į briuselį, argi čia bent kvepia ryžtu...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi