Visame pasaulyje pripažintas akrobatinio skraidymo meistras ir rekordininkas, Europos ir pasaulio akrobatinio skraidymo čempionas Jurgis Kairys išreiškė nuomonę, kad tarybiniais laikais neteisybė buvo mažesnė, negu yra dabar.

Apie tai buvo skelbiama valstybinio transliuotojo lrt.lt internetinėje publikacijoje „J. Kairys: tokios neteisybės, kokia dabar Lietuvoje, nebuvo net sovietmečiu“ (vėliau pavadinimas buvo pakeistas į švelnesnį – „J. Kairys: esu ten, kur esu reikalingas“)

Pasak lakūno, „aviacijos sportas Lietuvoje – beveik sužlugdytas, o aerodromų būklė – apgailėtina“.

Po tokio J. Kairio išpuolio prieš Lietuvos nepriklausomybę, iš karto sureagavo garsi analitinių televizijos laidų vedėja Rita Miliūtė.

Analitinė žurnalistė iš karto socialiniuose tinkluose paskelbė, kas iš tiesų per paukštis yra tas lakūnas. Paaiškėjo, kad J. Kairys – tai KGB agentas Medvėgalis.

„Akrobatinio skraidymo čempionas ir persigalvojęs kandidatas į LR Prezidentus Jurgis Kairys LRT portalui kalba, kad tokios neteisybės, kaip dabar Lietuvoje, niekada nebuvo. Teisybė, matyt, buvo iki 1990, kuomet pilotai iš okupuotos Lietuvos galėjo vykti į varžybas Vakarų šalyse, o atgal parveždavo duomenis KGB, kada leidžiasi ir kyla F-15, F-16 ir Harrier.

1986-aisiais, RAF bazėje Fairford'e, už 5-6 km nuo South Cerney, pvz.“ , – informavo LRT žurnalistė ir paviešino KGB lakūną demaskuojančius dokumentus.

Naujausi

Komentarai (126)

Rikiuoti
???2017-09-28 21:38

O gal kas žinote ir galite pasakyti, kas toks buvo KGB agentas “Magnolija”, “Lisica” (lapė) arba “Beločka” (voveraitė)? Girdėjau kalbant, kad čia vienas ir tas pats asmuo?..

Pagarba2017-09-22 13:03

Šaunuolė žurnalistė! Išdavikus - į kalėjimą!

skorpe2017-08-16 20:54

JI is vis ne zurnaliste...... Jai konslagerio priziuretojos unuforma, juodus blizgancius batus ir botageli.... isleiskit i LIETUVOS kaima , prasieitu su vilkiniu sunimi, galvotu, kad KARAS PRASIDEJO VEL su HITLERIU :)

SS2017-08-16 16:08

O iš kur Miliūtė mato, kad Medvėgalis yra Kairys? Jei tai tiesa, tai ją galėjo žinoti tik konservų lyderiai, bet kol Kairys stipriai rėmė landsbergininkus, tai jie tos informacijos neviešino, o po tokio pasakymo, pakišo informaciją Miliūtei. Manau, kad panaši padėtis ir su Grybauskaite - nešoks pagal landsbergistus, pasirodys, kad Magnolija :D:D:D

Dzukas > 121. alius2017-08-15 22:49

Manau jie atitinka realybe. Galiu tiksliai pasakyti, kad paskutinio 1989 metu gyventoju surasymo duomenys - 3 689 779 zmones. Tai buvo paskutinis realus gyvenanciu Lietuvoje skaicius. Toliau, tai jau statistiniai duomenys pagal pilietybe ir nieks realiai nezino kiek konkreciai zmoniu gyvena ir dirba Lietuvoje. Daugelis ekspertu, tame tarpe ir vakaru, ta skaiciu vertina 1,8 - 1,6mln. Manau, kad tikrai ne daugiau. Sios dienos 12. 00 duomenimis - 2 774 639 zmoniu. Gimusiu metu begyje - 18 346 , mirusiu - 27 329 . Per paskutine para gime - 63 , mire - 94 .

alius>Dzukui2017-08-15 22:25

1897 m. - 2 mln. 750 tūkst. 1913 m. - 2 mln. 828 tūkst. 1939 m. - 2 mln. 880 tūkst. 1940 m. - 2 mln. 925 tūkst. 1951 m. - 2 mln. 561 tūkst. 1959 m. - 2 mln. 711 tūkst. 1962 m. - 2 mln. 853 tūkst. 1965 m. - 2 mln. 948 tūkst. 1968 m. - 3 mln. 064 tūkst. 1973 m. - 3 mln. 234 tūkst. 1979 m. - 3 mln. 398 tūkst. 1989 m. - 3 mln. 690 tūkst. 2001 m. - 3 mln. 460 tūkst. 2011 m. - 3 mln. 054 tūkst.. Pagal Demografinių tyrimų instituto direktorės prof. Vlados Stankūnienės duomenis. Kiek jie tikslūs negaliu garantuoti,kadangi įvairūs šaltiniai nurodo skirtingus skaičius.

Dzukas > 119. Dzukui2017-08-15 21:28

Zmogus yra tik zmogus... Manau sutiksit su manim, ir anksciau, ir dabar brolis lietuvis idavinejo, isdavinejo kaimyna, dar ir prifantazuodavo iki valios. As daznai daug kur bunu...vokieciai labai uolus stukaciai, suomis is vis, nebus suomis, jeigu neiduos ko nors. Tokia, nemazo kiekio, zmogaus paderme. As senai niekuo nesistebiu.

Dzukui-1182017-08-15 21:15

Apskritai, ir aš taip galvoju. Ne todėl, kad jis vienintelis pulke karininkas, demonstratyviai neatsakinėjęs į kareivio pasisveikinimą. Kai jis mane kalbino, dideliame kabinete už kito stalo lyg ir nuobodžiavo atvykėlis papulkininkis. Jis kažką retkarčiais pasižymėdavo. Gal jis stebėjo ir vertino tą kapitoną? Na, vis tiek kiauliška iš jo pusės: ne kiekvienas juk gimęs įdavinėti bendrakošius...

Dzukas > 117. Jie sunkiai atstoja2017-08-15 20:09

Manau, tai buvo kapitono "kerstas". Jis ir zmogus su savo "tarakonais". Jo zvaigzduciu kiekis priklause nuo paruostu kadru kiekio. Zmogus daznai savanaudis. Bet kiek suprantu, "lageriais" ir nebuvote apsunkintas. :DDD Kas del "uzdarbio" Lenkijos grupuoteje... Mano pusbroliui sule pasilikti karuomeneje ir patarnauti Vokietijoje, bet jis atsisake ir nutare padirbeti Sibire statybose. Pradirbo ten 6 metus ir neapsiriko. Uzdirbo zymiai daugiau nei jo draugai, patarnave Vokietijoje. Pamenu, kai sugryzo i Lietuva, sugryzo tikras tarybinis milionierius. :DDD Galejo sau leisti visko, ko sirdis geide.

Jie sunkiai atstoja2017-08-15 19:41

Iš univero pirmo kurso teko "stotis į čebatus". Antrais (iš trijų) tarnybos metais, net nežinau kodėl, kritau į akį pulko "atskiram skyriui"- osobyj otdiel. Išsikvietė kapitonas, kurio anksčiau nepažinojau, prisakė komplimentų, kad idėjiškai esu patikima (toks ir buvau, valdžios augintas ir mokytas). Ir pasiūlė bendradarbiauti. Sakiau, jei matysiu, kad kas nors prieš valstybę vyks, aišku pranešiu. Kai pasiūlė pasirašyti, supratau, kad reikės "stukalinti", ir, atsisakiau griežtai. Po to, osobistas, sutiktas ėmė neatsakinėti į karišką pasveikinimą. Apstulbau: jis pažeidinėjo statutą. Ir tai dar būtų pusė bėdos. Tarnybai baigiantis, "pirkliai", tarybiniai kariškiai iš Lenkijos, verbavo į profesionalią tarnybą (sverchsročnaja služba). Pagalvojau, kad gauti atlyginimą TSRS rubliais ir tarnybos vietoje zlotais (tokios sąlygos), tai man suteiktų galimybę po kontrakto studijuoti stacionare, o ne vakarais, ir ėmiau tvarkyti dokumentus. Tačiau gavau neigiamą atsakymą ir aiškią užuominą, kad tai "osobas atdielas" uždėjo leteną. Tai gal atsisakyti nebuvo netgi galima?

mumija-furija2017-08-15 17:10

anololytykė.

Na,2017-08-15 14:29

štai ir atsirado analitikė iš skidinės, kuri moka vien tik loti ant garbingų žmonių.

Negaliu tyleti2017-08-15 13:22

Vot atejo laikai-savi skundzia savus. kaip Lietuvos pokaris.. Pa gal savo galimybes bandziau"isstudijuoti"J. Kairio pasirasytus "rastus",SKAUDU. BAISU. GEDA. VERKTI norisi.. Sitoki ZMOGU padaryti"Lietuva dergianti KGB agenta"Zmogus,kuris buvo sibiro tremtyje su seima. ZMOGUS toks vienintelis pasaulyje"KGB agentas". Kur einam LIETUVELE??? Galiausiai noriu paklausti-kas? koks zmogus? kada nukentejo nuo J. Kairio perduotu"ziniu"KGB? Kiek as supratau,tuose"dokumentuose"kalbama apie redaktoriu kuris raso straipsnius apie aviacija,Jurgis"skaiciavo" lektuvus... Kur cia J. Kairio nusikaltimas??? Ar pamineta nors vieno zmogaus pavarde?? Kaip galima sitaip zmogu smeizti?? MIELIEJI,o kas suskaiciavo vykssianciu rusu pratybu kareivius,tankus lektuvus,visa karini"turta". Gal J. Kairys??. Butu idomu suzinoti kuo konkreciai Jurgis pakenke LIETUVAI ir jos zmonems??? Kas atsakys???

Adomas2017-08-14 17:20

Kažkada Prunskienė iš Seimo tribūnos viešai pareiškė, kad jei iš salės išeitų kgb bendradarbiai, tai liktų tik protiškai atsilikusieji ir impotentai...Tokiais nė vienas dar neprisipažino!

Kas jai nurodė?2017-08-14 16:06

Paviešinti, tai kas užslaptinta 50 metų? Ar tai ne nusikaltimas?

Untanas2017-08-14 15:11

Teisingai sakė vienas Šiaulių menininkas; Padla ir yra padla.

SC2017-08-14 07:15

Секрет Времени - Как манипулируя Временем усыпить целые народы В. Говоров ///youtube.com/watch?v=DIJw7SjROcg

Dzukas > 105. Darijus2017-08-14 01:09

Atrankos desnis. Jie perspeti, o toliau kiekvieno laisvas pasirinkimas. Zmones, kalbedami apie visokias laisves, visiskai nesuvokia, kad zmogus turi tik VIENA LAISVE - pasirinkimo laisve. Kitu nera is esmes ir buti negali.

Darijus2017-08-14 01:05

Nr.107-am: suprantantys jau išnešė muilą. Liko muilo nepažįstantys.

Dzūkija>105. Darijus2017-08-14 01:00

Nukentės visi...ir suprantantys, ir nesuprantantys...

Dzukas > 104. stasys2017-08-14 01:00

Jeigu domina - penkta. Nezinau prie ko cia jums ekonomika ir nieko nesakiau apie Rusijos dominavima NATO. Kiek pamenu, pasakiau apie JAV dominavimo gala. :DDD

Darijus2017-08-14 00:54

Nr.102-am: mąstantys juk tai supranta. Tragedija tame, kad nukentės nesuprantantys,

stasys2017-08-14 00:50

Dzukui .cit.“ Tai galas JAV dominavimui aljanse.“ Panašu kad vėl persistengėte .Gal dar turite to rusiško dominavimo pav. , ne iš medžio iškritusiu .? Kelinta ten tos Rusijos ekonomika pasaulyje didžiu .. priminkite ? ar ne septinta ? :)

Dzukas > 95. senis2017-08-14 00:49

Andriukaityje suinteresuotas Briuselis. Tenkintu jis ir daugeli Europos vadovu. Paziuresim... pamatysim.

Dzukas > 94. Darijus2017-08-14 00:47

Destrukcija, chaosas ir karas, tai vienintele galimybe gelbeti doleri. JAV tai zino.

Dzukas > 93. Dzūkija2017-08-14 00:43

Ir ne visai taip. Rusija nesieke prisijungti prie NATO, bet pareiske, kad iskilus tokiam klausimui, apsvarstytu. Rusija sieke pradziai sukurti bendra NATO ir Rusijos operatyvinio stabo centra. JAV niekada nesutiktu, kad Rusija prisijungtu prie NATO. Tai galas JAV dominavimui aljanse.

Darijus2017-08-14 00:39

Įdomiausia, kad apie pindosiją niekas ir nebediskutuoja. Istorijoje bus tokie pavadinti pašlemėkais.

Dzukas > 96. alius2017-08-14 00:31

Tada vel netiesa...tai zymiai daugiau nei 0,35mln. Nors mane Lietuvos statistika ne kiek nestebina. Yra duomenys, o yra dar ir LR statistika.

Darijus2017-08-14 00:31

Klausimas: kodėl absoliutus politinis nulis Lietuva yra pagrindinis politinio nulio Ukraina remėjas? Atsakymas: fizikoje nulis, visada lieka nuliu.

Dzukas > 89. senis2017-08-14 00:19

Taip, knygu yra daug, bet nera teisingu ar neteisingu knygu. Tik perskaicius jas visas galima surasti salygine Tiesa. Ne 100 procentine, bet artimai priartejusia. Pasakysiu kaip pvz. - yra kryzkele, kurioje susidure du automobiliai. Vienoje kryzkeles puseje jus, priesingoje as. Mes liudininkai. Musu parodymai bus, be abejo, tiesa, bet jie skirsis vienas nuo kito. Tai, bet kokio tyrimo, klasika. Tik is musu bendru parodymu galima surasti artima Tiesa. Visas tas nesamones apie Putina as nenoriu nagrineti, nes Putina pazystu dar nuo devyniasdesimtuju. As to nesiekiau, bet taip jau ivyko. I jo "draugu" rata neieinu ir niekada to nesiekiau. Kaip asmenybe pripazystu pilnai. Apie FR kontrole RF Centrinio banko ir Gerascenkos pasisakyma, jus visiskai teisingai prisiminete. Taip buvo, nuo paciu 1991. Bet tai uzsibaige apie 2005. Dabar FR neturi itakos RF CB, sakyciau netgi atvirksciai. FR turi prisitaikyti prie kai kuriu RF CB monetarines politikos zingsniu. Siaip siuolaikine finansine sistema juda vienais "begiais", kitaip neimanoma. Nezinau nieko konkretaus del Krymo susigrazinimo susitarimu, nors yra ivairiu nuomoniu. Jeigu tokie susitarimai ir buvo, tai tikrai ne su Ukraina. Ukraina - nulis, turiu omeny politine valdzia, o ne sali. Su tokiais nesitariama.

alius>Dzukui2017-08-14 00:11

Tai statistika nuo 1940 iki 1951 metų, iš oficialių šaltinių.Vertinama karo aukos,pabėgę į vakarus,represijos ir etc..

senis > 85 Dzukui2017-08-13 23:57

Aha. Ne pats blogiausias... ne pats blogiausias buvo ir Adamkus, nesvarbu, kad dirbo isskirtinai JAV interesams. Supriesino su visais kaimynais, Lietuva padare pasiutusiu rotveileriu, lojanciu ant visu kaimynu. Ne pati blogiausia ir Magnolija, kuri uzslaptinusi kgbistus, iskart gavo, neeiles tvarka, papulkininkes laipsni. Kas ji skirs ta Andriukaiti? O gal manai, kad cia bus čiesni rinkimai? Gal ir Adamku antrai kadencijai mes patys issirinkome? Gal ir Magnolija antrai kadencijai patys issirinkome? Paverksleno is ekrano, kad ir jos gimines buvo tremtiniai, susigraudinome, ir patys, dundukai issirinkome?

Darijus2017-08-13 23:55

Diskutuojate Kolegos lygmenyje - bulvių derlius šiemet bus geresnis už grūdų ar reiks rinkti grybus išgyvenimui. Pažiūrom kas vyksta: neokonai supranta, kad jų tikslams atėjo kaput, t.y. bankams greitai bus totalus pis - dec. Kaip jie gali gelbėti save: tik destrukcija. Karas, chaosas, paleistuvystė visame kame. Todėl ir sakau, ei ten Durnių laive, ar suprantate, kur jus neša srovė?

Dzūkija>89. senis2017-08-13 23:49

Buvo ir taip...Rusija norėjo tapti NATO nare,bet...ir Rusija praregėjo...V.Putinas irgi...

Dzukas > 88. StasysG2017-08-13 23:47

Man visada patiko nuorodu megejai. Daznai jiems pakanka vienos nuorodos, nors ju simtai tukstanciu. Niekam ir nesvarbu kas toks Thierry Volery ir jau visiskai nesvarbu, kad jis gan vidutinis specialistas visai kitoje srityje.

Dzūkija>89. senis> 78 Dzukui2017-08-13 23:43

Gal...bet ką vartojot šiandien,kad toks briedas gimė...

Dzūkija>70. StasysG2017-08-13 23:41

O ką manote apie VSD ????Taip plaukioti nesolidu...

senis> 78 Dzukui2017-08-13 23:36

pirmiausia, as ne priesas. Apie visus tokio masto ivykius yra galybe knygu. Kuri is ju teisinga? Yra tokia versija. Putinas pasamdytas dirbti Vakaru Vertybiu Civilizacijos, tfu, i tas kasdien skelbiamas nesamones, Priesu. Zlugus TSRS, Bankas neteko konkurento, pereme visa valdzia ir nori greitai susigrazinti visas savo netektis patirtas per 70 metu konkuruojant su TSRS. Bankui, norint kaip tai pateisinti kodel vystantis technologijoms, augant gamybai, gyventoju gyvenimo lygis neauga, nyksta vidurine klase, reikalinga pateisinanti priezastis. Tam labai tinka terorizmo gresme ir RF su Putinu priesakyje. Tiesa, kad RF CB realiai yra tik FR filialas, valiutu keitykla, ne mano issigalvojimas, Gerascenka, kazkada anksciau, tai patvirtino keleta kartu. Del Krymo susigrazinimo su Ukraina buvo susitarta is anksto, Bankui tai tik situacijos pagyvinimas. Netgi tos v. vertybes supranta, kad Sevastopolis ir NATO, čtoto nie toho.

StasysG2017-08-13 23:31

Kodėl įvyko 1917 m DSS Revoliucija Rusijoje, klausia 78? Dėl to, kad Rusija 19 viduryje nesugebėjo subalansuoti politikoje TVARKOS (biurokratinis stabilumas) ir CHAOSO (kūrybiškumas). Chaoso buvo vis daugiau žlungančioje Rusijos imperijoje. Revoliucija 1917m įvedė TVARKĄ-proletariato diktatūrą ir ... kūrybiškumas žlugo. Blogis akivaizdus įrodinėja mokslas. Žiūr. Thierry Volery. "Entrepreneurship: The engine of economic growth and development". Čia taip pat nagrinėjama Kinijos ir Japonijos valstybių pasiekimai ir nesėkmės.

Dzukas > 84. Senis Šaltis2017-08-13 23:01

As gal ir piktas, bet visa gyvenima nuoseklus ir retkarciais teisingas.:DDDD

Dzukas > 82. alius2017-08-13 22:57

Is kur atsirado tie 0,35 mln., jeigu Seimo Komisijos, del represijos auku tarybiniais metais, ataskaitoje - 36 ar 38 tukstanciai, dabar tiksliai nepamenu.

Dzukas > 81. senis2017-08-13 22:53

Nelieskit Andriukaicio... realiai galimas sekantis Lietuvos Prezidentas. :DDD As visiskai rimtai. Ne pats blogiausias variantas.

Senis Šaltis2017-08-13 22:43

Teisingai. Piktas Jūs Dzūkai. Aš apie pirmąją kada pradėjo kurtis tarybos. Kažkaip sumaliau į krūvą jas su spalio revoliucija, kada Leninas su Trockiu ten ardėsi. Tikrai paskubėjau neįvertinęs, kad jų buvo kelios tais metais.

Dzukas > 80. Senis Šaltis2017-08-13 22:17

Tai kad ir 1917 ju buvo dvi. :DDD Apie 1917 spalio Revoliucija, jeigu trumpai - eiline "vakaru" pasaulio ideju ekspansija i rytus, i Rusijos teritorija, nes iki I WW Rusija buvo galingiausia ir labiausiai issivysciusi Valstybe Europoje. Tai ne Rusijos Revoliucija, tai Revoliucija, kuri sukele atgabenti is vakaru perejunai ir politiniai aferistai. Todel ir vidine kova vyko beveik visa TSRS laikmeti. Man idomu, kad visiskai nutylimas "broliu" latviu vaidmuo visame tame, nes Revoliucijos "kruvinoji ranka", pagrinde buvo latviai. Oh ir pagere jie eilinio rusu kraujo. Tiesa dabar jie, "nukentejusiu nuo ruso", pirmose eilese. :DDD

alius2017-08-13 22:14

Va čia aš jau pradedu nesusigaudyti.Jeigu prie žiauraus okupacinio režimo praradome 0,35 mln. gyventojų,o vėliau priaugo 1,1 milijono,tai dabar netekome apie milijoną ir dar prarandame.Tad kaip tą reiškinį įvardinti?

senis > 79 V. Ladui.2017-08-13 22:08

visada buna patriotu. Lietuviu kilmes ES patriotams net lektuvu bilietus nuperka, kad per iseigines atskride pasniukstinetu, o grize i Briuseli EK atraportuotu apie padeti kolonijoje. Didziausias dabartiniu laiku lietuviu kilmes ES patriotas turbut V. Andriukaitis. Idomu, uz kokius, tokius nuopelnus jis sedi EK? Gal kad visa ES maisto nelikvida sutinka siusti buvusiems tautieciams? Anksciau tas ponas skundesi, kad sedejo Gulago lageriuose. Kyla klausimas, kodel, kai kiti ten sunkiai dirbo, jis sedejo? Koks tai istisinis sedetojas.

Senis Šaltis2017-08-13 21:38

Dzūkai, jis apie 1917 metų revoliuciją kalbėjo. (beje aš irgi turiu savo nuomonę nesutampančią su oficialiąja apie tuos įvykius, bet visai įdomu išgirsti Jūsų)

V. Ladas2017-08-13 21:35

Smerkiant ar kaltinant, kokį nors J. Kairį, ar, kitą tarybiniais laikais iškilusį asmenį, reikia atsiminti, kad mes, jo kartos TSRS ir LTSR piliečiai buvome auklėjami kaip šalies patriotai, mumis pagal išgales rūpinosi Tarybų valdžia. Dabar, jei vaikais ir rūpinasi, tai tėvai, pagal savo kišenę ir supratimą. Pasaulyje gimsta daug vidutinybių, tinginių, ypač proto tinginių. Gabių, dorų, darbščių,- vienetai. Tarybų valdžia padėdavo tiems vienetams ir turėjo jų paramą. Man, visiškam našlaičiui, labai padėjo. Dalis mūsų, todėl ir buvo tos sistemos patriotai. Ir jei toks asmuo galėdavo kuo padėti savo šaliai, būdamas užsienyje, kodėl ne? Ir dabartinei mūsų šaliai renka duomenis dabartinės Sąjungos patriotai, esu tikras..

Dzukas > 70. StasysG2017-08-13 21:29

Asmeniskai man tai nei geris, nei blogis. Tai eiline, privaloma valstybine institucija, kuri dirbo, ir sekmingai, savo darba, kaip ir kitos istaigos. Jus kazka zinote apie Rusijos Revoliucija (ju buvo trys)? Manau nieko. Tik tiek, kiek jums papasakojo visokie "landsbergiai", savo marksizmo-leninizmo paskaitu metu. As su mielu noru diskutuoju su kiekvienu "priesu", bet tik su tuo "priesu" kuris turi galva ant peciu ir perskaite bent viena knyga diskusiju klausimu. Su wikipedininkais nediskutuoju, nuobodu. Turit galva ant peciu, galim ir padiskutuoti.

Garsistas2017-08-13 20:59

Garsi analitine žurnaliste??? Prajuokinot. Analitike nuo žodžio ANAL.

aAlgidas-StasiuiG2017-08-13 17:58

gerbiamasai ar JUms žinoma, kad praktiška KGB papildydavo savo gretas VVU,VPI,KPI,KKI geriausiais absolventais, pasiūlydami jiems gana greitą buto gavimą ir iškarto vos ne dvigubą algą. Suprantama atranka buvo ne tik pagal pažymius diplome, bet ir lojalumą valdžiai. Taip jie tapdavo kadriniais KGB darbuotojais (nepainiokite jų su "stukačais" apmokamais IR NEAPMOKAMAIS). Štai šitie ir buvo (o gal ir liko) labiausiai nepatikima kompanija, kuri labiausiai ir bijo tokių sąrašų viešinimo. Kas gi dėl "Dzūko" pareiškimo -- jis teisus jei gimė LTSR ir jo gimdytojai išauklėjo jį būti sąžiningu ir doru savo šalies piliečiu

Senis Šaltis2017-08-13 17:55

Ar blogai, kad Krymas perėjo atgal RF? Rėks stasysG - blogai,. Ar blogai, kad Abchazija ir Pietų Osetija atsiskyrė nuo Gruzijos, stasysG rėks - blogai. Bet, kad ten nevyksta karas, kaip Dombase, kad nustojo, kaip Osetijoje šaudyti kas dieną, Tai stasiuiG nesvarbu. Bet jis nei pusės žodžio nepasakys dėl Jugoslavijos, dėl Albanijos. Ką darė tos struktūros anais laikais? Palaikė tvarką. Kartais per žiauriai, bet visumoje TSRS po karo gyveno be karo 50 metų ir pasaulis susigulėjo, o nesusinaikino. Kas buvo prie Huseino ar Kadafio? StasysG rėks - blogai, o kas dabar be jų vyksta? Kartais ir blogos priemonės pateisinamos, kad daugumai būtų geriau.

Darijus2017-08-13 16:31

Nr.67-am: puikus komentaras. Pritariu 100 nuošimčiu. Tragedija tik tame, kad amerikonams pavyko nuzombinti naują kartą pagal savo poreikius - pinigai svarbiausia, visa kita tik priemonės šiam tikslui pasiekti, prisidengiant trispalvių mojavimu. Jie ir Lietuvą parduos. Kas dabar ir daroma. Kas dar liko? Miškai ir geležinkelis. Optimizuos ir privatizuos.

StasysG2017-08-13 14:53

Kaip nusprendžiau (72)? Na iš to, kad siūlote studijuoti Dzūką, kuris tvirtina, kad KGB "gynė" jo tėvynę LTSR, cituoju: " 67. Dzukas > 66. T0mas J. (2017-08-13 01:24:01) KGB buvo padoriu, protingu zmoniu ir ju buvo dauguma. Jie dirbo savo darba ir gyne savo ir mano Tevyne. Mano Tevyne - Tarybu Lietuva ir as ja didziuojuosi."

aAlgidas-StasiuiG2017-08-13 14:47

kaip nusprendėte kad KGB (MGB. NKVD) bent man yra gėris. Asmeniškai man teko patirti KGB malūną aštuoniasdešimtais metais ir ne iš pasakojimų o gyvai susipažinau su tos organizacijos metodais. Atkreipsiu tuk dėmesį į tai, kad pradžių pradžia jų veikloje buvo PRANEŠIMAS pasirašytas dviejų asmenų i kurių vienas tikrai nepriklausomas nuo KGB. Taigi kai kalbame apie KGB nederėtų užmirti TŲ RAŠIUSIŲ PAREIŠKIMĄ, nes BŪTENT JIE buvo PAGRINDINIAI "STUKAČIAI", kadriniai gi dirbo savo darbą - vieni sąžiningiau, kiti ne.

StasysG2017-08-13 14:07

Bet. Jei AM Brazauskas, Komunistų partijos tūzas, didelei daliai lietuvių buvo gėris ir jį prastūmė į posąjūdinės Respublikos prezidentus, tai lakūnas Kairys KGB atžvilgiu yra aniuolas. Jis norėjo tapti žymiu lakūnu tarybų laikais, todėl turėjo palaikyti kontaktus su KGB kaip čia komentuojama. Tokia buvo sistema. Jis tikriausiai teikė informaciją ką matė aviacijos srityje Vakaruose, kuri ten greičiausiai nebuvo slapta. Ar lakūnas Kairys ką nors išdavė, įskundė? Tą reikia įrodyti. Siaurusevičiaus firma varo istorijos detektyvus, kas buvo prieš 500 metų, tai tegul ir tą 50 metų senumo istoriją išnarplioja ir paaiškina visuomenei. Kad nebūtų bereikalingų pletkų komentaruose.

StasysG2017-08-13 13:53

Dzukui, aAlgirdui ir kt. Na jei KGB (MGB, NKVD) JUMS gėris, tai pateisinkite ir 1917 m Rusijos revoliuciją. Taip pat gėris pasauliui? Greit bus 100 metų. Siūlau triukšmingai atšvęsti.

aAlgirdas-Tomui J.2017-08-13 12:19

jaunuoli (taip kreipiuosi, nes pagal žinias apie tarybinius laikus Jūs tik jaunuolis) gerai įsiskaityk į "Dzūkas" komentarus ir tuomet suprasi KAS YRA KAS šiuolaikinėje Lietuvoje. Gal būt susimąstysi kodėl atsirado mūsuose toks primityvus įstatymas apie buvusių KGB veikėjų įslaptinimą ir KAS to įstatymo iniciatoriai

Petras Mureika: ekspol.pareig. ...eksavia...2017-08-13 11:42

faktas, kad tokius kaip Kairys, žinomas estradines grupes, kitus specialistus ir pan. neišleisdavo lengvai į įvairius renginius vakaruose. TSRS spec. tarnybas daug kas domindavo ir tai - natūralu. O jūs sakote kad tokie kaip Kairys - blogai. Tai jei kitus tarybinius žmones, esančius vakaruose, užverbuodavo kitos spec.vakarų tarnybos...?!!! ....kas tai yra...??? .....kaip tai įvardinsite...."profesoriai"....?!!! ...... taip kad nesvaikite su savo zombiniais-debiliniais vertinimais apie Kairį ir panašius į jį... .......geri Dzuko komentarai, nei pridėsi, nei atimsi...

Dzukas > 66. T0mas J.2017-08-13 05:24

KGB buvo padoriu, protingu zmoniu ir ju buvo dauguma. Jie dirbo savo darba ir gyne savo ir mano Tevyne. Mano Tevyne - Tarybu Lietuva ir as ja didziuojuosi. Nesvarbu kokia ji buvo, bet as joje gimiau, kitos nezinau ir niekada jos neatsisakysiu. Tam turiu pilna teise. Kodel mane turi dominti kazkokia mistine Lozoraicio Lietuva. Kodel as turiu jaudintis del kazkokios Smetonos Lietuvos. As niekada jos nemaciau, tik zinau kad buvo. Buvo ir buvo, daug tu Lietuvu buvo. Tai tevu, proteviu zemes, as ir jomis didziuojuosi, tuo kuo yra pagrindo didziuotis. Jusu galvoje, tamsta, daug visokiu siuksliu. Visi tie "snargliai" apie koloborantus ir priesus yra manipuliacijos silpnoms smegenims. Lietuva puse savo istorijos, vienas didelis koloborantas, pati sau priesas ir amzinai okupuota. Ji ir dabar okupuota, pilnos gatves koloborantu. Jus kuo didziuojates? Ar gal jusu pasididiavimas atrinktinis? Mane nejaudina jusu epitetai, mano smegenys sveikos ir neitakojamos. As jau rasiau... gerbiu priesus, bet priesus karius, nuoseklius savo isitinimuose ir nevirskinu tu "tyliu rezistentu", isverstakuriu, kurie kaip uteles dauginasi kintant situacijai ir nepamirsta pasukauti apie savo meile Tevynei ir asmenini didvyriskuma. As myliu ir dabartine Lietuva su visom jos zaizdom ir pamazgu duobem, myliu kaip motina paniekinta ir "isprievartauta". Ji nekalta, kad seimoje uzgime isgamos. Laikai sparciai keiciasi, kinta Pasaulis, bet mano Tevyne buvo ir visada bus Tarybu Lietuva, nepaisant to kad pats tapau kapitalistu. Jums to nesuprasti, daug siuksliu jusu galvoje.

T0mas J. -> Dzūkui2017-08-13 04:13

Dzūkas: "Aisku, KGB, kaip ir bet kurioje istaigoje ar visuomeneje buvo ir karjeristu, nieksu ir t.t" - O aš tave paklausiu - ar buvo KGB padorių žmonių? Aš nekalbu apie KGB kaip apie padorios visuomenės dalį. KGB buvo PRIEŠO, okupanto koviniai šunys. Apie juos be neigiamno vertinimo gali kalbėt tik priešo pakalikai, kolaborantai. Bet tu atsakyk prašau į mano klausimą, išdėstyk savo supratimą. Klausimas baigiasi toj vietoj, kur padėtas klaustukas.

Dzukas > 57. T0mas J.2017-08-13 03:11

Kas nenaturalaus? Tamsta sakot - KGB bande uzverbuoti broli. Uzverbavo? Kokiom aplinkybem? Kokiem reikalam? Jeigu neuzverbavo ir brolis didvyriskai atsisake, kas buvo toliau? Buvo susaudytas? Buvo istremtas i lagerius? Kad vertinti, reikia zinoti visas aplinkybes. Ne KGB mitas, o KGB "baubo" mitas. "Susidurimu" su KGB turejau pakankamai, nes skundu ant mane buvo parasyta kokie keturi-penki. Nieko ipatingo, normalus pokalbiai, zymiai malonesni nei su mentais. Nieks mane neverbavo ir net nesiule. Ir mociute, pokario metais, buvo nuveze i Vilniu i valdyba, tada dar nebuvo KGB, buvo MGB, nes ji parase laiska Stalinui del vienos kaimynu seimos tremimo. Ir nieko ipatingo... pakalbejo valanda ir atveze namo, o seima nebuvo istremta. Aisku, KGB, kaip ir bet kurioje istaigoje ar visuomeneje buvo ir karjeristu, nieksu ir t. t. Tai vadinasi zmogiskas faktorius, zmogus, jis buna ir nieksiska, nepriklausomai nuo darbo vietos. Siaip KGB buvo Valstybinis saugumas, ten dirbo zmones ir uzsiiminejo Valstybes saugumu. Tokia ju pareiga. Daugelis kalbedamas apie KGB, turi omeny NKVD, tai skirtingos strukturos. NKVD, tai mentai. Na va jus rasot, kad ir jus aplanke, jeigu aplanke, reiskia buvo uz ka arba reikejo issiaiskinti. Kiek matau, jus sveikas, gyvas ir neapsunkintas tremtimis.

Darijus2017-08-13 03:08

Natūralu, CŽV agentė demaskuoja savo priešus.

T0mas J. -> skorpe2017-08-13 02:58

Dėstyk savo mintis aiškiau, nes aš aiškiaregyste nepasižymiu.

skorpe2017-08-13 02:56

TOmas J. --- tu pasigydytum....

SC2017-08-13 02:56

"Это чисто русский, даже христианский подход. Видишь,что кто-то рядом умирает – надо спасти. Без этого ты превращаешься в животное. На этом стоит русская и шире – христианская – культура. И постхристианская европейская отчасти также. Но применительно к литовцам и латышам я бы не спешил с таким подходом. Не надо стремиться эти народы спасать. Они что называется обидятся и воспримут это как наезд. И будут сопротивляться. Получите врага на пустом месте. Их внутренний свободный выбор – это угасание и смерть. Они так решили. К этому решению надо отнестись с пониманием и даже уважением. Они не хотят жить. Не хотят творить. Не хотят чего-то большого, не хотят думать о будущем. Есть у меня подозрение, что это сам код жизни балтов. Они с момента своей фиксации в письменной истории угасают. Я бы отсчитывал от создания Готской империи. Или точнее от переселения готов на юг. С этого времени что бы ни происходило в истории, а ареал балтской культуры сокращался. Были ли они на верху, как в Великом княжестве литовском. Или внизу как в последние столетия Речи Посполитой. Или есть у них своё государство или нет. А они гасли каждый период своего существования. Балтская культура – это культура смерти. Культура угасания. К этой культуре надо относиться с уважением. Это их право. И потом, и крестовые походы и позднее принятие поверхностное принятие христианства – это не на пустом месте. У этих культур иная логика развития. Она заложена где-то в эпоху готов. А то и перед ней. Не надо им навязывать жизнь. Пусть живут и умирают спокойно", — констатирует он. Как ранее сообщал независимый информационно-аналитический портал BALTNEWS.lt, в Литве обнародовали данные об эмиграции в этом году. За первое полугодие 2017 года отбытие из Литвы декларировал 31 731 – это на 10 тыс. больше, чем в прошлом году. Цифры свидетельствуют о том, что с массовым оттоком населения властям справиться не удаётся. Эмиграция приобрела катастрофические масштабы. Eurostat сообщил, что в 2016 году Литва стала абсолютным лидером ЕС по сокращению населения. Литовские потери в человеческих душах составили 14,2 человека на каждую тысячу жителей. В то же время этот показатель в Латвии равен 9,6 человека, а в Эстонии – 0,2 человека. Средний показатель по всему Евросоюзу – 3 человека на 1000 жителей. По данным различных опросов, большинство эмигрантов покидают страну из-за слишком низких заработков в Литве. Ещё одной из причин сокращения населения является отрицательный баланс между рождаемостью и смертностью – в 2016 году в Литве умерло на 9,6 тысячи человек больше, чем родилось. Этот баланс со временем может и усугубляться, так как население страны, из-за эмиграции более молодых и здоровых граждан, сильно стареет. В свою очередь, замглавы Центробанка Литвы Раймондас Куодис утверждает, что экономика Литвы находится в предсмертном состоянии. Рост ВВП не отражает реальных тенденций. Он уверен, что сегодня государство медленно вымирает – воспрепятствовать этому процессу фактически невозможно. В Литве останется всего два с половиной города.

T0mas J.2017-08-13 02:48

Išskyrus vieną variantą - jei Kairys buvo KGB tarnas - tada jo visi laimėjimai ims dvokti šūdu.

skorpe2017-08-13 02:42

KAIRYS pasake TIESA - IR tegu tik VISI , kas kazkada buvo kazkuo, SENDIEN BUTU SITIEK PADARE LIETUVOS GARBEI , kaip GERBIAMAS KAIRYS, tai jam paminkla pastatyciau..... skirtingai nuo melages Grybauskaites, balkoniniu dinastiju ir miliuciu, kurie sendien verti NULIO ir juos prisimins tik tiek - kiek jie ant ISDIDZIU ZMONIU lojo lojo lojo ...

T0mas J. -> skorpe2017-08-13 02:27

Raštiškai pareikalauk iš darbdavio kad algą mokėtų grynais. Parašyk,kad sutinki jog tai kainuos. Ir pranešk mums čia - ką atsakė darbdavys. Aš niekada nesu gavęs algos kitaip, kaip grynais. Visada sugebėdavau susitarti - nežinau kaip ateity bus.

T0mas J. -> Dzūkui2017-08-13 02:24

Apie KGB tu kalbi kažkaip neįtikinamai, nenatūraliai. Aš pats buvau labai arti KGB - kai KGB bandė užverbuoti mano brolį.. Kai dėl mano, nepilnamečio mokinio veiksmų KGB aplankė mano mokyklą, mano tėvus - man nesant namie. O tu sakai "tai mitas, sukurtas bailiu". KGB - tai mitas, sukurtas bailių?! Kokia tavo asmeninė sankirta su KGB?

skorpe2017-08-13 02:21

MILIUTES visame TV lietuvos eteryje ...kada ju sarlatanizmas baigsis?

skorpe2017-08-13 02:20

Swedbankas sendien liepia uzpildyti anketa, kurios neuzpildesNEGALESI NAUDOTIS JO PASLAUGOMIS, taip ir parasyta... o toje anketoje turi tipo patikslinti savo duomenis, ir su kokiais politikais esi kontakte... TAI man primena TARDYMA !!! Koks BANKO REIKALAS su kuo as BENDRAUJU ? ! AR tai legalu, ar jis nepazeidzia su sitokia anketa mano ZMOGISKU TEISIU ?????????

Dzukas > 52. T0mas J.2017-08-12 23:24

Todel, kad taip yra. Tas KGB "baubas", tai mitas, sukurtas bailiu, kurie tam tikru laiku, tam tikrom aplinkybem pasiule savo paslaugas, o po zlugimo gyvena baimeje. Reikia gi kazkaip nukreipti demesi nuo saves. Antra - koks KGB? Jo nera jau beveik trisdesimt metu, senai nera kam tarnauti. Tarnaujanciu priesui yra visada, visais laikais ir visose salyse, bet reikia issiaiskinti kas kam priesas, kas kam tarnavo ir kokiom aplinkybem.

T0mas J. -> V.Ladui2017-08-12 21:28

Tai ką tamsta vadini KALTINIMU - yra arba dokumentas arba klastotė. Bet ne kaltinimas.

T0mas J. -> Dzūkui2017-08-12 21:26

Kodėl tu sakai kad aš sureikšminu KGB? Tarnauti priešui tavo manymu nėra išdavystė?

V. Ladas- Spartakui2017-08-12 17:10

Pritariu dėl J. K. minčių tame interviu. Jau kam kam, o lakūnui, žinančiam šlovingą Lietuvos aviacijos kelią tarpukario Lietuvoje ir visai neblogą jo pratęsimą tarybiniais metais, tikrai gaila, kad kaip viskam Lietuvoje, ir aviacijai atėjo Brisiaus galas. Ir jis skaudama širdimi tai išliejo. Svarstant, kodėl mestas toks nevienareikšmiai vertintinas kaltinimas Lietuvos patriotui, jaučiasi galima dar vienos bestijos, apie kurią jis pasakė tiesą- R. J. įtaka. Dviejų pačių pačiausių bobų suokalbis. Tačiau vis tiek, leidimas šiam viešinimui, o gal šmeižtui, turėjo būti gautas dar iš aukščiau.

Pagaliau2017-08-12 15:42

Miliūtē pati apsišvietė , kas ji tokia esanti.

alius2017-08-12 12:27

Gal, ši žurnalistikos studentė, galėtų paskelbti sąrašėlius tų,kurie būdavo turistinių grupių vadovais,vykstant į užsienį ir ką jie savo ataskaitose surašydavo.Būtų labai įdomu ir lauktų daug pikantiškų netikėtumų.

MILIŪTEI2017-08-12 12:17

Ei tu, padla, bėra skūra - pabučiuok tu jam (Kairiui) į rūrą. Visada buvo akivaizdu, kad savo šlykščiai šališkose laidose vykdai kieno tai užsakymus, bet, kad KGBistų - nemaniau! Šįkart jau pati išsiviešinai.

b2017-08-12 11:34

"garsi analitinių televizijos laidų vedėja Rita Miliūtė."-mėnesio bajeris?

atsidėkoja Jurgiui2017-08-12 10:59

ksd galvojo dešiniuoju smegenų pusrutuliu.Kokiu dabar galvoja?

Pastaba2017-08-12 10:44

Miliūtė ne analitinė, o analinė žurnalistė

Spartakas2017-08-12 06:06

Manau, kad Jurgis turi labai gerą progą atsirūšiuoti draugus. Įdėmiai skaičiau jo interviu,bet neradau nė vieno žodžio, su kuriuo nesutikčiau. Kai kurie sakinukai net sugraudeno.Nežinau, kaip kiti, bet aš mačiau, kiek dūšios įdėta į tuos žodžius, kiek stengtasi "išrėkti" visą susikaupusį skausmą.Taigi- Laikykis, SENI, mūsų dainelė dar nesudainuota.

Dzukas > 42. T0mas J2017-08-12 03:54

Jus perdetai sureiksminat KGB. KGB, tai tik Valstybes saugumas. Nera saugumo, nera Valstybes, tai aksioma. Kaip saugumas vadinasi, neturi reiksmes, jis buvo, yra ir bus visada.

T0mas J.2017-08-12 03:32

Tarnauti KGB yra gėda ir išdavystė, bet dar didesnė išdavystė tarnauti KGB steigėjui, darbdaviui ir šeimininkui - Tarybų Sąjungos Komunistų partijai.

nu2017-08-12 01:51

dabartiniai tremtiniai irgi sakosi,kad prie ruso buvo daugiau tesingumo,o pempe miliute priklausydama pedofilu klanui yra pasitikejimo nekeliantis elementas.

paprastas cinikas2017-08-12 01:41

Viskas paprasta, KGB bylos niekur nedingo, jas turi tam tikri veikejai kurie reguliuoja kas ir kur Lietuvoje. Kairys kazkada buvo sugalvojes pretenduoti i LR prezidentus, bet upss ir staiga persigalvojo. Na o sitas bylos paviesinimas ne kas kitas kaip pavyzdys norintiems pasisakyt arba kazka suorganizuot. Va tokia va ta Lietuva.

V. Ladas2017-08-12 01:12

Paskaičiau interviu su gerb. J. Kairiu. Nieko Lietuvai kenksmingo,- tik liūdna tiesa. Ir už tik tiek, leista paviešinti tokį dalyką? Kada, tuo labiau, visi kei džy by yra įslaptinti pusei amžiaus? Manau, toks keršto aktas yra neteisėtas, pažeidžia ne tik moralę. Ir ta "žurnalistė" neturi jokio gailesčio, anei garbės, anei sąžinės taip skaudžiai kąsti tokiam Lietuviui. Ji, manau, ir Darių su Girėnu kam nors įduotų.

imkitės darbų2017-08-12 00:55

demaskuokite visus neprisipažinusius KGBistus - pamatysime kas yra kas. Kas dangstoma neprisipažinimimu kad KGBistai?

Būti ir tiktai būti2017-08-12 00:49

Ir demaskuokitę neprisipažinusius KGBIstus galimai naikinačius Lietuvą ir lietuvius - apie milijonas emigravo, apie milijonas darbo vietų sunaikinta.

ceslovas-pEdikui2017-08-12 00:43

Ne toks jau ir senas, ne taip kaip tavo dievinamas Ozys keiciantis spalvas pagal uzsakovus.

V. Ladas-Status2017-08-12 00:31

Neteisingai aiškinate žodžio reikšmę: jokio palaikymo. Pvz. vaikpalaikis, šunpalaikis- menkinantis, niekinantis vaiko ar šuns pavadinimas...

U-2 to 33. alius>322017-08-12 00:26

"Įdomu kaip įsitrynė..." Tai buvo ypas uzslaptinta patrijotiskai nusiteikusiu debilu socializacijos programa.

alius>322017-08-11 23:54

Taip,erškėčiuotas žinių kelias,bet už tokius puikius pasiekimus,žymiausia skydinės anlizų specialistė,turėtų būti įrašyta Giness rekordų knygoje.Įdomu kaip įsitrynė, 2001-2003 metais, į televizijos direktores.

>10. aliui2017-08-11 23:48

Turiu pabrėžti, kad studijos "1986–2005 m. su pertraukomis" ir čia dar tik 1-ajam kursui įveikti skirtas laikas...

Status2017-08-11 23:26

Nors ir suteikta Kairiui garbė, prilyginant jį prie garsiausių KGB'istų - su paciu Landsbergiu, Adamkumi ir Grybauskaite, bet vienas esminis skirtumas išlieka: Kairys nėra žydpalaikis, kaip anie. [Žydpalaikis - palaikantis žydus]

E2017-08-11 23:02

Net jo pavardė atitinka jo politinę orientaciją, kairė, rytai.

E2017-08-11 22:59

Senas kagėbistas besiilgintis sovietinių laikų, ėda lietuvišką duoną ir šmeižia mūsų nepriklausomybę. Gerai kad išsiviešino išdavikas!

aAlgirdas2017-08-11 22:35

labai idomu kažkas pajudėjo, nes pradėjo viešintis provokatorių lizdas. Man galva J.Kairys tikrai privalo atitinkamai sureaguoti.

Dzukas > 26. V. Ladas2017-08-11 22:13

Apie ta "zachamutan", tai mitas. Jums atrodo, kad zvalgyboje dirba vien idiotai ir visus paeiliui verbuoja. VSD gal, o TSRS zvalgyba buvo viena is stipriausiu Pasaulyje.

V. Ladas2017-08-11 22:01

Na, LTSR nebuvo daug lakūnų sportininkų, dar mažiau buvo tokių, kurie galėjo būti komandiruojami į Angliją. Gal tik J. K ir R. P. Žinoma, KGB negalėjo praleisti, ir nepraleido tokio šanso, kad tarybinis žmogus, išleidžiamas į užsienį, nebūtų "zachamutan". Nori keliauti,- įsipareigok. Pasižiūrėjus į biografiją, taptų aišku, ar buvo "Medvėgaliu", ar ne. Kadangi be to dalyko nebuvo šanso išlįsti už uždangos, tai ne tokia jau didelė ir nuodėmė įsitaisyti tokį parolį. Tuo labiau, kad atsisakymas buvo beveik baudžiamas, pagal save žinau.

Nu jo...2017-08-11 21:47

Lansbergynas iš pasiutimo pradėjo net KGB pažymas kepti. Darosi sunku nuspėti, kur pasiutligė toliau nuves tokias žurnalizmo gviazdas kaip Milūtė :D:D:D

Artas2017-08-11 21:40

Ateis laikas ir bus istraukta Miliutes KGB bendradarbiavimo sutartis, dar ne laikas......

Jooo2017-08-11 21:12

Kairys yra bent jau pasaulio čempionas ir dar ko gero daugkartinis ,o kas ta Miliūtė?Iš kur pas ją leidimas daeiti prie KGB pažymų?Kas jai teikia tą informaciją ?Ar neturėtų atsakyti už savo prieš teismą, juk rašo apie garsų ir nusipelnusį Lietuvai žmogų.

Pilietis2017-08-11 21:06

Miliūtė juk konservų garbintoją, o šie didieji Lietuvos patriotai pas save prilaiko įvairaus plauko atstovų, kurie buvo ir KGB agentukai ir mokslinį komunizmą dėstė ir braliukų Maskvoje prilaiko ir dar daug ko.... Miliūtei kai kas nepatinka, tai veidukas isteriškai persikreipia, o jei dėl Kairio teisybė - klok faktus ir dokumentus.

Dzukas2017-08-11 20:48

Idomu is kur Miliute zino, kad Medvegalis, tai Jurgis Kairys? Atsakymas gali buti tik vienas - Miliute ir buvo tas KGB kuratorius, kuris susitikinejo su Medvegaliu ir rase ataskaitas. Kitu variantu nera. Visiskai ne faktas, kad Medvegalis yra J. Kairys. Gal Miliute visus klaidina, noredama nuslepti tikraji Medvegali. Vat kiek ivairiu klausimu iskilo. Nepagalvojo ponia Miliute pries skelbdama tokius kaltinimus. Pirmoje eileje, ja reikia "pakratyti" ... tegu pasakoja apie visus savo agentus. Idomu... ji ir pulkininkas ar tik majoras?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-11 20:29

Žemiau šiek tiek meluoju.... turėjome šansą... Stasį Lozoraitį. Tai taip senai buvo. Buvo pasirinktas šunkelis, kuriuo ir žygiuojame.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-08-11 20:28

Jurgis Kairys yra didžiai pagarbos vertas žmogus. Tačiau pasaulis pasirodo sudėtingesnis. Nori pakraidyti pasaulyje... pranešinėk ką matai. Tačiau čia yra visai kita esmė. Pasižiūrėkite, Jurgis Kairys siekė būti prezidentu, o juk puikiai žinojo, kad gali būti VALDOMAS. O tai galima manyti, kad tas valdomasis taip ir buvo suvaldytas, kad siektų prezidento posto ir būtų valdomas. Tai kai artėja LR Prezidento rinkimai.... ar atsiras nors VIENAS, kuris gal būti nevaldomas? Ir kaip sužinoti, kuris tas nevaldomas yra? Galimai valdomi jau reiškiasi... jau yra paklausiami.... ar būsi, norėtum būti.... prezidentu. Taip iš anksto yra ruošiami kandidatai į prezidentus. Tie kurie nevaldomi, tie yra neklausiami, nepopuliarinami, tauta yra taip ZOMBINAMA. Taip buvo zombinama ir dėl raudonskūrės. Prisimenu toks laucius.... rašė.... gal sutiks, jei žemai nusilenksime. Toks tas laucius idiotas, pagal komandą. Tai ar turi šansą Lietuva turėti savo prezidentą? Kol Lietuva yra okupuota, tokio šanso NETURIME, kaip ir iki šiol neturėjome.

senjoras2017-08-11 19:27

Lai ši "analitikė" parašo apie savo darbelius TSRS laikais

U-2 to 16. aliui2017-08-11 16:53

Viskas cia gerai. Nuo zurnalistikos studiju senstelejusi zurnaliste, norejo pasakyti, kad patrijotiskai nusiteikes šaulys, šautuva ysigijo tik noredamas ginti Lietuva nuo puolanciu rusu. Gi, gandrai nesidrovedami šiko ant Lietuvos ir(yra liudininku is vietiniu ir visuomet blaiviu kaimo konservatnyku)vakarais, tarpusavyje tyliai, labai tyliai kalbedavo rusiskai. Uz ka ir buvo nusauti. Zurnalistikos studente ir saulys yra nekalti.

aliui2017-08-11 16:24

Dirbti ne visi moka, o rašyti gali visi...tai kam tas diplomas? Paskui ir rašo straipsnius: "...su nelegaliai laikomu šautuvu gandralizdyje nušovė tris gandrus..."Taigi ir nesuprasi ar šautuvą laikė nelegaliai dėl to, kad gandralizdyje, ar nušovė gandrus, kai jie aptiko gandralizdyje šautuvą...Turim žurnalistus mokančius rašyti, bet nemokančius reikšti minčių...

alius>132017-08-11 16:00

o čia tai jau viršūnė.Neatkreipiau dėmesio,kad apie pabaigtuves neužsiminta.Kada nors pabaigs.Kaip vienas rusų klasikas sakė:mokytis niekada nevėlu.Tik įdomu kodėl visur ji pristatoma kaip žurnalistė?Ar ten užtenka baigti porą kursų ir tu jau specas.Keista juk neturėdamas diplomo inžinierium nebūsi,o žurnalistu vadinasi galima.

U-22017-08-11 15:55

Daug metu pazystu Jurgy ir pritarti jam galima tikrai ne visada. Vienok, sy karta jis teisus 1000%. Valstybe kurioje nelieka aviacijos ir zmoniu bet kaip durnaropes ant meslo kruvos klesti miliutes, anusauskai ir maisas neaiskios veisles "pazymu", neturi jokios ateities.

aliui2017-08-11 15:51

ji tik studijavo, ji dar nebaigė studijų-kai baigs, o tai bus žurnalistėėėėėė...

Zenonas Jurgelevičius2017-08-11 15:46

Garsi analitinė žurnalistė galėtų parašyti apie posovietinį sovietmečiu piliečių nuosavybės teises į nekilnojamąjį turtą reglamentavusių teisės aktų teisinės prasmės aiškinimo suklastojimą ir tų teisės aktų įslaptinimą. Taip pat galėtų parašyti apie to suklastojimo (o ne tariamai sovietmečiu buvusios visuotinės ir vienalaikės piliečių žemės valdų nacionalizacijos) "pasekmėms panaikinti" priimtus specialiuosius 1991-06-18 ir 1997-07-01 "teisinio" piliečių nuosavybės teisių "atkūrimo" įstatymus - kuriuos vykdant dar ir dabar valstybės mastu ir valstybės vardu išvaginėjama teisėtiems žemės savininkams nuosavybės teise priklausančios žemės valdos. Dar ši žurnalistė galėtų parašyti apie tai, kad toks posovietinis "teisingumas" teisėtiems žemės savininkams sukūrė nuolatines neatreaguotų afektų situacijas - nuo kuriu sukeliamų ligų mirė tiek daug žmonių - kad valdžią turintiems mirties priežastis mirimo liudijimuose teko įrašinėti specialiais kodais...

Dzukas > 7. Panzer2017-08-11 15:44

Apie koki demokratiskuma Lietuvoje galima kalbeti? Jo daigai "nuvyto" dar 90-ju viduryje.

alius2017-08-11 15:44

"1986–2005 m. su pertraukomis Vilniaus universiteto Istorijos ir Komunikacijos fakultetuose studijavo žurnalistiką".Neblogai sutrenkė:devyniolika metų studijuoti.Na tai ir parodo lygį.

yel“l“ow submarine2017-08-11 15:35

nėra nieko paprasčiau, kaip tapti “kgbistu“ litchuanijoje : užtenka tik tiesiai, atvirai sakyti tai, ką matai :)))) - nenoriu įžeisti nei kiaulių, nei prostitučių, todėl nevadinsiu vienos ryškiausių litchuanijos pornosklaidos “žvaigždžių“ nei kiaule, nei prostitute :)

Europaleciu kamurkes2017-08-11 15:28

Is siaurovizijos smegenu plovyklos, svaiguliai beigi klejones. ( gal cia pasekme, kad su dargiu robertuku va taip, niekaip, viskas pasibaige....?)

Panzer2017-08-11 15:17

Kuo toliau, tuo taip kritikuojama Rusijos žiniasklaida savo demokratiškumu pralenks Lietuvą, jei dar nepralenkė. Žmogus pasisakęs viešai maišomas su žemėmis, o juk nieko blogo nepasakė, žmogus kalbėjo apie sportą...

nuomone2017-08-11 15:09

miliute galetu pasikapstyti LABAI aukstu politikieriu biografijose kas,kada ,kur tarnavo ir dirbo.Bet uzsislaptinosi 75 metams.OKairys ne politika ,jis saliai zalos nedaro ir nekenkia.Bet kaip greit ir spravke istrauke.Kas tik kritikuoja valdziute tas Kremliaus agentas,Putino draugas.O kaip greit galima baime tautai ivaryt,tylesit

Dzukas2017-08-11 15:00

Na jeigu Miliute pasake, tai ji jau zino. Dieve, kiek Lietuvoje slykstyniu. Kada tai uzsibaigs?

stasys2017-08-11 14:26

Kairys matyt kalbėjo apie sau svarbu sopulį, o mes ji KGB dėžėn.Skirtingos kartos žmoniu negali matyti tas pačias problemas vienodai..tai čia ne trukumas o vertybė.

is kur2017-08-11 14:02

zurnaliste istrauke sita pazyma, kas jai dave? Juk kita agente yra Rusijos valstybes paslaptis. Jurgi, duok i teisma!

Taip taip2017-08-11 13:45

Kas tik kažkiek pabumba prieš, iškart KGB agentas. Nenustebsiu, jei ex komjaunuoliai, pioneiriai, spaliukai greit irgi taps tautos priešais. Lauksim naujienų.

U-22017-08-11 13:28

Geras! Negi, analitinių konservatnyku angu zinove Miliūte sulygino Jurgy Kairy su paciu Landsbergiu, Adamkievicium ir gal net Grybauskaite? Vienareiksmiskai, jeigu tai butu paskelbusi ne sena ir rauksleta konservatnykine p-zda, tai tokiu sulyginimu su musu valstybes sviesuliais, lakunas galetu net didziuotis. Tai - pripazinimas! Tik labai isteriskas bei nervingas, kas gali buti lengvai paaiskinama garbiu analizatores amziumi ir kaitra.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi