Seimo laikinoji tyrimo komisija, sprendžianti parlamentarės Neringos Venckienės teisinės neliečiamybės panaikinimo klausimą, į posėdį dar kartą pasikvietė prokurorus. Šie jau kelintą kartą patvirtino, kad vaizdo įrašo, kuriame užfiksuotas buvusios N. Venckienės globotinės, Drąsiaus Kedžio dukros, perdavimo motinai procesas, parlamentarams neduos.

Keliems komisijos nariams tvirtinant, kad be minėto įrašo sprendimo priimti neįmanoma, komisija atsidūrė savotiškame akligatvyje.

Tačiau svarbiausia, kad prokurorai kantriai, eilinį kartą kai kuriems vis dar nesusipratusiems parlamentarams parodė, ko iš tiesų Lietuvoje yra verti Seimo nariai ir ko verta aukščiausia Tautos atstovybė – Seimas.

Po posėdžio prokuratūros vadovas Darius Valys maloniai sutiko atsakyti į žurnalistų klausimus:

Žodį tarė ir komisijos pirmininkas, socialdemokratas Vytautas Saulis:

Šia tema keliomis valandomis vėliau valstybinio transliuotojo eteryje pasisakė dar trys prokurorai – Darbo partijos narys, prokurorų profsąjungos pirmininkas bei vėl pats prokuratūros vadovas:

P. S. Garsus Klonio gatvės namo viduje eilinį kartą galite pasiklausyti ČIA.

Naujausi

Komentarai (108)

Rikiuoti
nuomone2013-04-04 19:00

vakar ziurejau A. Kleveckos laida ''samokslo teorija'' tema del N. Venskienes nelieciamybes panaikinimo. Nesu as niekieno puseje, dar anksti svarstyti ta tema- taip kazkieno ''tobulai'' sunarpliota raista. Bet viena nuomone turiu tvirta - ta moteriske is seimo M. A. P. yra tikra velnio ispera, monstras, kuriai tiktu darbui tiktu kokios nors baudziamosios strukturos - kankinimu kalejimai ar inkvizicijos vykdymas. Baisi boba, bet tikriausiai jeigu Venskienes vietoje butu koks nors pederastas, jos tiesa butu kitokia.

vaiva2013-04-04 00:51

aš tai net negaliu video žiūrėti su p. Valiu. Na, tokia jo visa povyza, kad aiški jo ,,misija''- nuslėpti tiesą bet kokia kaina. Juk visi absoliučiai jau suvokėme, kad jis nėra nepriklausomas. Bet Seimas nuo ko priklausomas, Tėvynės Sąjunga nuo ko priklausoma? Baisu, net sapnuose negalėjome susapnuoti tokios teisėsaugos laisvoje Lietuvoje.Kas gi mus gins?

Gražina2013-04-03 18:13

Ar sumontuota 12s. juosta ir parodyta seimo komisijai nėra nusikaltimas, jei ji galimai dengia prokurorų ar kitų teisininkų galimus nusikaltius? Tokios juostos parodymas nesiskaito, kad Valys įvykdė komisijos reikalavimus. Tai tik žaisliukas patikliems seimo nariams! Ar nėra nusikaltimas monupoliuoti nesugebančiais mąstyti seimo nariais?

klausymas2013-04-01 21:00

kiek ilgai valdys paulauskas,ir į ji panašųūs...labai baisu,gal per ilgai sovietinė santvarka tęsiasi,kodėl estai sugebėjo į valdiškas tarnybas nebeisileist tokių.....

Darbininkų balsas2013-04-01 15:58

Darius Valys galimai yra sudebilėjęs asmuo? O gal ir linkęs į pedofiliją? Iš veiduko taip atrodo, ar ne?

Gražina2013-03-29 21:19

Nebeįmanoma nei laikraščių skaityti, nei TV žiūrėti, visur užsakyti iš aukščiau straipsniai parašytų žurnalistų, nei jokios aktualios TV laidos,nuodija visą Lietuvą. Visur valdžia ir pinigai.

Algimantas2013-03-29 10:41

Labai simboliškas aktas krikščionims. Didžiąją savaitę jodošiai išdavė Neringą Venskienę susidorojimui, kaip kadais Judas išdavė Jėzų Kristų nukryžiavimui. Simboliška? Nukryžiavimas... Kryžiavičius ... Pontijus... Romėnai. Roma žlugo, žlugo ir Lietuva. Kryptingai žlugdoma Lietuva. Su Šv. Velykom dar užsilikę Lietuvos piliečiai. Mūsų Lietuvos, o ne jų, valdžiažmogių Lietuvos. Mūsų dar liko 66%. Jų tik 33%. Mažuma. Dar reikia kovot už TIESĄ!

vaikai.info2013-03-29 06:41

Kaip galima tikėti D. Valio prašymu be video kai: 1. Prokuroras D. Valys prašyme teigia: "...N. Venckiene, priešindamasi vaiko paėmimui, vaiko akivaizdoje tyčia ne mažiau kaip 5 kartus spyre L. Stankunaitei į pilvą..." 2. Skaitome A. Ginočio Nutarimą nutraukti ikiteismini tyrimą: "Liudininkas S. Vaitekūnas: "...N. Venckienė kojomis apkabino L. Stankūnaitės koją, bandė jai spirti, bet nepataikė." Generalinis prokuroras D. Valys nuoširdžiai pripažino - jie vykdė ne mergaitės perdavimą o "vaiko paėmimą", tik nederėtų kaltinti N. Venckienę 5 kartus įspyrus L. Stankūnaitei į pilvą, kai pareigūnas S. Vaitekūnas šitą kaltinimą savo liudijimu paneigia...

kas/.2013-03-29 00:54

kas ta boba stora,ji net lietuviskai kalbeti nemoka is visagino atvyko ,gelbeti vali.

manau2013-03-29 00:35

nu baudziauninkai nerasinekit tik dirbkit,nes vagim pritruks ko vokti.

idomu2013-03-29 00:20

kodel valys toks raupsuotas,gal vaiku namuose augo?

?2013-03-28 23:54

Geriau VSD "našlė" miliute papasakotų,kokiomis aplinkybėmis mirė jos vyras,VSD darbuotojas.Ir ką anuomet su Valiu kalbėjo kompanija Kūris,Miliūtė,Vinokūras ? Keista ar ne?Vėl figūruoja tas pats,nežinia ko iš tolerąstų Švedijos atsibąstęs Vinokūras? copy paste skaitytoja 2012 lapkričio mėn. 09 d. 10:32:30 Vakar"Paskutinė instancija" dar karta nuplėšė kaukes nuo Skvernelio,Račkausko,Malaškevičiaus... Neseniai skaitėme apie KGB agentą Matonį ir toliau ariantį savo darbinę vagą... Viename laikraštyje buvo patalpinta nuotrauka iš Vilniaus senamiesčio kavinėje susitikimo,kurio dalyviai -Valys,Vinokūras,Miliūtė,Kūrys ir kt. Kas juos sieja? Sutinku su žurnalistės daugeliu minčių,bet nesutinku , kad ant kelio pasitaiko tik keli liurbiai dėl kurių negalima išbalansuoti šalies... Ant kelio stovi ne keli liurbiai, bet galingi nepakeičiamieji ,vieni kitus dangstantys klanai. TAI PARODĖ GEGUŽĖS 17D. IR VĖLESNI ĮVYKIAI ... Sveikinu ryžtingus Prezidentės žingsnius ir viliuosi , kad tas ryžtas neišblės ir išvaduojant iš tų klaninių pūlinių pedofilintas mergaites ...

galvoju2013-03-28 23:40

ta boba net sakinio negali pasakyti nedusdama,o dusta nuo melo turbut

(-;2013-03-28 23:37

Man irgi patiko prokuratūros vadovo Dariaus Valio atsakymai Tik visad maniau,kad jis yra vyriškos giminės.Pasirodo,klydau Ir tarmė jo kažkokia keista,niekad negirdėjau tokio lietuvių tautos dialekto. Čia gal kokia dzūkų tarmės atmaina?

gal2013-03-28 23:08

kas žino apie organizuojamus viešus masinius renginius, protestus ar kt. , skelbkite info.

valy,2013-03-28 23:06

kaip tau negėda, kaip tu gali veidu į žmones stovėti? kaip, kaip.......nesuvokiama protu, kokios moralės žmonės dirba prokuratūroje. Jei kalbėt apie moralę, jos nėra, apleido prokurorus.

Daina2013-03-28 23:04

rodos, jau neturiu, ką pasakyt, žodžiai nesidėlioja, tiek prigalvota, primąstyta... absurdas, totalus, žadą atimantis serialas, kokio mums nepasiūlys net Holivudas. Aš neturiu ką pasakyti apie tas menkystas, kurios seime "kovoja" prieš gerb. Neringą, neturiu ką pasakyt valiams, kūriams, miliūtėms, policijos antžmogiams (80 procentų jų turi antsvorį, o juk turėtų būti neištižę smogikai, bet stiprūs raumeningi vyrai, ginantys mus nuo negandų). Aš nematau valstybės, linkiu vaikams susikurti gyvenimą kitoje šalyje, kur valdžiažmogiai ir teisėnaika nekuria sau palankių įstatymų, o yra kontroliuojami. Kur nėra tiek beteisių, silpnavalių ir "aklų" piliečių, abejingų kito skausmui... vaiko skausmui...... Dabartinė situacija beprecedentinė - turime nusikalstamas struktūras teisėsaugoje ir jos valdo politikus, kitus sąžiningus teisės žmones. Ar matote ateitį?

z2013-03-28 22:04

Melagiai bijo irasu.

nesimuistyk2013-03-28 20:13

nesitampyk, nes busi suimta, ikalinta, ar dar kitaip bus suvarzyta tavo laisve.

vaikai.info2013-03-28 19:52

Kaip galima tikėti D. Valio prašymu be video kai: Prokuroras D. Valys prašyme teigia: "...N. Venckienė, priešindamasi vaiko paėmimui, vaiko akivaizdoje tyčia ne mažiau kaip 5 kartus spyrė L. Stankunaitei į pilvą..." Skaitome A. Ginočio Nutarimą nutraukti ikiteisminį tyrimą: "Liudininkas S. Vaitekūnas: "...N. Venckienė kojomis apkabino L. Stankūnaitės koją, bandė jai spirti, bet nepataikė." Siūlau eksperimentą: Atsisėskite ant kėdės ir pasisodinkite kitą asmenį ant kelių, tada pabandykite spirti į pilvo aukštį - koja nepakils aukščiau sėdimos plokštumos

visi2013-03-28 19:02

mūsų svarstymai ir nuomonės niekam nerūpi. JIE su mumis visai nesiskaito, JIEMS visai dzin ką mes galvojam. Mes JIEMS esam tik masė, kuri užtikrina jų gerą gyvenimą. Okupantai bijojo mūsų mitingų, JIE nebijo, kelia bylas, baudžia, tampo po policijas, JIE apsistatė policininkais (ne basais, basus paliko mums), prokurorais, saugumiečiais, apsauginiais, patarėjais. Mes JIEMS pilka minia, su kuria galima nesiskaityti. Ir nepadės nei 5 tūkstančiai protestuotojų, JIE mūsų nemato ir negirdi. Tokia mano nuomonė.

Gintautas2013-03-28 17:55

Vaiko emimas su tokiomis pajiegomis,su brutualumu,zmoniu musimas-------kodel nekeliamos pareigunams bylos. i vidu turejo ieiti tik anstole ,vaiku teisiu gyneja,psichologe ir keli neuniformuoti pareigunai. Ir jokiu prisilietimu,tik kalba su mergaite,jai ji nenori vykti su motina pasisalinama,toliau ji lankoma motinos kartu su specialistais. Ji tik savo noru gali vykti su motina. Kameru nusukimas,koldrytes,guminiu pirstiniu,brutalus elgesys su mergaite-----visa tai yra nusikalstama veika AKIVAIZDI. Galima apdirbineti zmones per viesasias priemones bet jau ir neisprususiam aisku kas vyksta. Cia jau vir ribos vyksta susidorojimas su Venskiene,zmoniu pasyvumas teisingumo neatstatys. Tad kiekvienas doras pilietis turi pareiksti savo griesta nuomone,nes mes jau ne ten kur turime buti.

juozas2013-03-28 17:45

Prie ko čia mergaitės interesai. Mergaitę galėjo iškirpti ir parodyti kaip Venckienė spardo Stankūnaitę arba muša sambistą. Juk reikia Venckienės veiksmus svarstyti, ir ką tie prokurorai pliurpia apie nukentėjusios nepilnametės interesus. Labi įdomu kaip seimas siemas apsispręs gavęs tokį antausį. Komisija kaip balsuos tai jau aišku. Dar lieka viltis kad seimas bent susirinks. Kažin kodėl prokurorai nekelia bylų už vėliavos išniekinimą, žmonių sumušimą, nors giriasi, kad jie laikosi tik įstatymų.

VAJETAU2013-03-28 16:33

KODĖL LIETUVIAMS TOKIĄ BAUSMĖ,GYVENTI MELUOJANČIŲ MONSTRŲ ŠALYJE LATVIJOJE PREZIDENTĖ BUVO LABAI AKTYVI IR PAAUKOJO SAVE,IŠ MŪSŲ PREZIDENTĖS TO NESULAUKSI,APSISTATĖ TEŠLAGALVIAIS KLAPČIUKAIS,TODĖL SVARBU KOKĮ PREZIDENTĄ IŠSIRINKSIM,TIKIU TIESA TURI IŠAIŠĖTI

ruta2013-03-28 16:30

Saltiniai sako kad irasas galimai sunaikintas senai

Gražina2013-03-28 16:26

Manau, kad tiems trims, sėdintiems pas miliūtę reikia paaiškinti. Vienintelis jūsų pranašumas prieš kai kuriuos galvojančius Seimo narius yra tas, kad galite pasakyti - mes teisininkai, mes suprantame, o jūs ne. Teisininkai, kurių argumentai neturi jokios logikos! Na, kaip jūs galite mažametei pakenkti daugiau, nei jai JAU yra pakenkta! Juk visi matė, kaip mergaitė buvo prievarta išnešta iš Kedžių namų! Kodėl tada nesilaikėte įstatymo. Būtent tada būtumėt galėję padėti mažametei ir ją apsaugoti nuo viešumo. Būtent tada įstatymu jos neapgynėte, o priešingai - PAKENKĖTE! Dabar šaukštai po pietų! Ieškokite kito argumento. Galite neieškoti. Mes ir taip žinome. Ne dėl mergaitės išsigandote, o dėl savęs! Bijote, kad dar eilinį kartą bus atskleista tiesa, labai jau nenaudinga jums! Po tokios logikos, kas gali jums tikėti? Nebent valys paulauskui, o paulauskas kasiuliui ir atvirkščiai, o visiems trims rūta miliūtė.

LRT vieta2013-03-28 16:12

KGB rezervistam,čekistam,stribam loti ir pilti purva, Lietuva apraizgyta šiu antžmogiu.Anksčiau nežinojai kuris kurioje pusėje,o dabar patys iš patvorių lenda ir save parodo visu gražumu kurioje jie pusėje,bet jie to nebesuvokia, mums tai i nauda nes žinome LIETUVOS išdavikus ir kenkėjus tarnaujančius nežinia kam.

vintage2013-03-28 16:01

Prie troikos, kur dalyvauja Paulauskas, dar labai truksta ir Kraujutaitienes bendram vaizdzialiui

vaikai.info2013-03-28 15:33

Kaip galima tikėti D. Valio prašymu be video kai: 1. Žiūrime pranešimą spaudoje" "... N. Venckienė sudavė smūgį M. Gušauskui veidą..." 2. D. Valys Seime (skaitom stenogramą) jau teigia kitaip: "... tycia sudavė kumščiu du smūgius į galvą policijos pareigūnui..." 3. D. Valys prašyme LR Seimo Komisijai teigia: "... N. Venckienė galimai padarė nusikaltamą veiką, numatytą BK 286 straipsnyje (N. Venckienė tyčia kumščiu TRIS KARTUS sudavė M. Gušauskui į galvą bei veidą... )..." Generalinis prokurore, tai kiek gi tų smūgių buvo? Gal smūgių visai nebuvo, jei nepajėgiama ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti? Tikėtina "tų smūgių" iki teismo dar padaugės...

semantika2013-03-28 15:27

Gerb. Nerie, per velu ieskoti logikos visame tame, kas vyksta paskutinius kelerius menesius ir net metus. Venckiene dar turi keleta dieneliu, kad prasytis diplomatinio prieglobscio kurioje nors salyje, atvirai nepalaikancioje pedofilu (Italijos, Ispanijos, Ekvadoro ambasadoje, jei tokia Lietuvoje yra)

manau2013-03-28 15:23

kad Neringa turi tą įrašą ir tik laiko klausimas

idomu2013-03-28 15:01

kada atsiras savo darbą mylinčių ir su stuburu žmonių valstybinėje tarnyboje....baisu ,kai žmogus bijo ir dreba dėl savo darbo,paskui pamatysit ,kad neverta buvo,kažkam tarnauti,ir plaukų spalva ne laiku keičiasi,sveikata yra svarbiausia......

nuomone2013-03-28 14:50

neigalus seimas su visa ta komisija ir neigali prokuratura ir tuom viskas pasakyta/lietuva degraduoja kosminiu greiciu zemyn/

Nuomonė2013-03-28 14:47

Su prokurorų pozicija viskas aišku (profesionalumu ir tinkamumu šioms pareigoms - taip pat). Svarbiausias klausimas - kokį sprendimą priims komisija, kaip nuspręs Seimas, ar jų tarpe bus daugiau tokių, kurie bent sveikai bijo juodos dėmės savo biografijoje bei savo ir savo vaikų, vaikaičių ir t. t. likime, ar tokių, kuriems svarbiau tik išsaugoti turimas pozicijas visose jų gyvenimo srityse ? Jei Seimo nariams tai nėra politinis susidorojimas su žmogumi, tai kaip apibrėžti lietuvišką politiką ?

hm2013-03-28 14:39

kazkodel nenustebciau kad tokie prokurorai interviu dalintu is kameros, va is dabartiniu vietu dalindami interviu jie mane vis eilini karta stebina...

pas miliūtę2013-03-28 14:38

Klasikinė TROIKA...

ome2013-03-28 13:04

Tai iskrypeliai bijo prarasti valdzia, nes kitaip jau butu isgaudyti, kaip ten Latviu pareigunam atsake musiskiai kad tai musu ELITAS ir ju liesti nevalia? nu atsiprasau kas per iskrypeliai valdzioje??? panasu kad tai marionetes valdomos is vakaru, del to ir turi didziuli palaikyma, vazineja visokios Klintones ir pan, juk kiek zmones kreipesi i vakaru organizacijas ir vadovus, bet jokio atsako, kai eilini kart pasikartosiu del kokios nors Tymosenko ar Beliackio kurie turbut yra agentai, tai nepasivargina pagrumoti pirstais apie demokratijos nesilaikyma, kazkokie dvigubi standartai tos pseudodemokratijos.

pirmam video2013-03-28 13:02

graudus vaizdelis, du žmogėnai vienam turbūt liežuvis anputuotas,o kita rusišku akcentu skiedžia pievas,ar gi čia Lietuvos pareigunai.Matosi jų baimė ,nes prisidirbe iki ausu,melo vežimas važiuoja toliau per žmoniu lavonus.

OldShatterhand2013-03-28 12:58

Vieno dalyko nesuprantu. Prokurorai, tame tarpe ir generalinis, turėjo tą įrašą matyti. Matė, kad N. Venskienė 100% nespardė, ar ten kandžiojosi. (Jei taip būtų buvę, jau kitą dieną po šturmo, px visi ikiteisminiai tyrimai, būtų sukamas per visas televizijas ir pan. ). Tai kuo reikia būti, kad rimtu veidu, aiškintum tokias nesamones? Pirmas variantas, kažkas iš ,,savų" ,,išdūrė ir pakišo". Koks kareivis, kuris nenori tapti generolu, arba koks prokuroras, kuris nenori tapti generaliniu. Neparodė įrašo, tipo ten buvo kaip sakom, o tas pakartojo. Na čia reikia būti nežinau kuo... Antras variantas. Viskas peržiūrėta, viskas aišku, bet yra užsakymas ir įsakymas, reikia vykdyti. Na ir čia reikia būti nežinau kuo... P. S. 100% įrašas išplauks, na teks tik palaukt, galėčiau duot kepurę priš... t, jeigu nešiočiau. Kaip tada jaustis? Nors, ar gali tokie dalykai ,,TEN" būti...

Nuomonė2013-03-28 12:54

Kaip suprantu, visa ši košė užvirta st. ir čern. todėl prokurorai stoja mūru, dėl vaiko išplėšimo iš gimtų namų,kad pateisinti patį brutaliausią vaiko žalojimą ėmimo metu, kurį vykdė valstybės vardu pareigūnai. Kaltinimas" vaiką statė prie lango"- protu nesuvokiama kur jis turėjo būti tuo momentu - pakištas po lova ar po pečium????? Juk Venckienė buvo taip pat apskundusi,šiurpinantį ėmimą, bet jos skundai buvo atmesti kaip niekiniai, net nesvarstomi- Čia ir yra tikrasis lietuviškas teisingumas

Pikasas22013-03-28 12:40

Manau, kad verta atkreipti dėmesį į šiuos Vilniaus apygardos vyriausio prokuroro Ramučio Jancevičiaus teiginius "Delfyje": COPY: Vilniaus apygardos prokuratūros vadovas tvirtino, kad nušovus Kauno apygardos teismo teisėją Joną Furmanavičių nebuvo kilusi mintis, jog jį galėjo nušauti D. Kedys... „Gal tai sutapimai, gal dar kažkas, bet savaitę ar dešimt dienų atgal prieš šias žudynes, Riešės teritorijoje buvo įvykdytas nusikaltimas analogišku būdu – mašinas pakeičiant į kelių remonto įmonės apklijuotą lipdukais ir imituojant kelio remontą buvo nušautas Latvijos verslininkas iš ginklo“, – R. Jancevičius teigė, kad turėdamas tokią informaciją prokuroras Gintaras Jasaitis važiavo į Kauną tirti teisėjo nužudymo.

jo2013-03-28 12:35

as tikrai nepasitikiu teisesauga ir ka jie cia suda su medum mala tegul patys ir eda. kieti jie kol uznugari turi bet ateis ta diena kai kaikurie verks kruvinom asarom ir gailesis kokie sikniai buvo

ceslovas2013-03-28 12:28

Manau, kad Lietuvoj bus didedsne svente uz kovo 11 , kai teis valius ,dudas,ir juos uz virvuciu tampancius.

Bobausis2013-03-28 12:01

O man atrodo, kad prokurorai giliai įklimpo su visu savo melu ir dabar stengiasi padaryti taip, kad Venskienei nebūtų panaikinta neliečiamybė ir byla būtų sustabdyta. Iki Venskienės kadensijos pabaigos prokurorai turės laiko atsipūsti, gal daug kas pasimirš, be abejo iki to laiko pasikeis ir generalinis prokuroras ir t.t.

xxx2013-03-28 11:57

šlykštu iki koktumo klausyti, kad prokurorams rūpi vaiko teisės, kai visa Lietuva matė kas buvo daroma vaikui kovo 23d. ir gegužės 17d. Jau po pirmo bandymo išvežti vaiką, girdėjom kaip brutaliai melavo policijos pareigūnai, antstolė.

Šlykščiausia2013-03-28 11:39

iš jų girdėt žodžius,kai kalbama apie vaiko teises.

jo...2013-03-28 11:28

sita prokurore net laisvai Lietuviskaikalbeti nemoka. Ir...i zmones ziuri ziauri zvilgsniu. Gal del to jaiir buvo perduota sita byla ???

D.Valys ir Prezidente2013-03-28 11:25

KGB apsuptyje :) Jie vieninteliai kurie dar siekia geroves valstybei ir Tautai :)Todel KGB suplanavo juos supriesinti su Tautair Venckienes rankomis pasalinti is postu.Tai akivaizdu kas dabar ir vyksta :) Ir...zemej Lietuvos sysali zalius ,sysalai zalius zemej Lietuvos !!!

vaikai.info2013-03-28 11:22

Pagrindinis dalykas, ko apdairiai nepaminėjo prokuroras paprastiems piliečiams, tai, jog šis straipsnis ("177 straipsnis. Ikiteisminio tyrimo duomenų neskelbtinumas) galioja duomenų paskelbimui masinės informacijos priemonėse o LR Seimas nėra masinės informacijos priemonė. Prokuroras D. Valys ir jo pavaldiniai ignoruodami LR seimo komisijos reikalavimą, ignoruoja ne tik kas yra LR Seimo komisija, bet ir LR Seimas...

Karti tiesa2013-03-28 11:14

Kuris gi Lietuvoje išdrįs rimtai kovoti prieš tokį monstrą, 23 metus kūrtą represijų mašiną, kuri valdo visą žiniasklaidą, teisėsuga ir politikus. Mes matome, kaip traiškoma Venckienė ir jos šalininkai. Gaila, tačiau šiandien Lietuvoje nėra tokios jėgos? O jei atsiranda pavieniai kovotojai, tai juos greitai sudoroja.

Pikasas2013-03-28 11:09

Laikinosios Seimo komisijos galutinis sprendimas buvo aiškus jau komisijos sudarymo metu. Prašinėjimai video įrašų, tikriausiai, buvo daugiau dėl bendro vaizdo bandant parodyti, kad kažkas bandoma aiškintis. Socialdemokratams ir konservatoriams iš esmės pritariant dviems "šturmams" Klonio gatvėje, jų deleguotiems atstovams neliko jokios atsitraukimo galimybės. N. Venckienės naivūs bandymai pasitelkti į pagalba problemų su teisėsauga turinčias "burokines" jėgas gali netgi suponuoti "Drąsos kelio" politinį moralinį pralaimėjimą . Atmetus "kreivos politikantsvos" niuansus ir siekiant išgryninti kriminalinę "D. Kedžio istorijos" pusę, atsiduriame vėl prie "suskilusios teisėsaugos geldos". Tai, kad gerokai išryškėjo sudėtinga situacija teisėsaugoje labai daug prisidėjo skandalingos bylos, kurios juodu šleifu velkasi jau eilę metų. Daug prisidėjo ir Neringos Venckienės atkaklumas, ir nemažas tuntas padoresnių įvairaus lygmens politikų, profesorių ir žurnalistų įdirbis. Prievarta prieš mažą liudininkę - vienas ryškiausių žmogaus teisių pažeidimo pavyzdžių. O gal maža mergaitė žmogumi nebuvo laikoma? Teismo nutartis, kad smurto priešų ją nebuvo ir kad "šturmas" vyko pagal Kėdainių teismo sprendimą, manau, yra gerokai absurdiškas. Teisėjo Kondratjevo nutarties sąlygų iš esmės nesilaikė ne mergaitės globėja N. Venckienė, o ieškovė L. Stankūnaitė. Pagal tai, kaip ši domėjosi mergaite iki šturmo, galima spręsti, kad ji galėjo būti priversta išreikalauti pavojingą liudininkę iš saugios aplinkos. Apie advokato G. Černiausko ir kitų garsių advokatų keistą įdirbį šioje ilgoje istorijoje galima samprotauti daug. Visa tai gula ant jų sąžinės. Įdomu būtų sužinoti kas finansavo tokią galingą A,Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų gynybą? Netgi A. Ūso bylos prokuroras tam buvo pasitelktas... Gal tie gynybą organizavę ir finansavę asmenys daug ką žino ar net kažkaip susiję su žudynių bei keistų žūčių virtine? Nedaug vilčių, kad Seimas bus nepakankamai vieningas ir N. Venckienės imunitetas nebus panaikintas. Seimas, gelbėjęs odiozinius kaltinamuosius nuo teisėsaugos, šį kartą gali priimti politinį sprendimą ir kirsti "baltai varnai" visu pajėgumu. Jei manoma, kad teisėsaugos institucijos po tokio sprendimo bus labiau palankios politikams, tai taip gali atsitikti. Pagal seną priežodį: "Ranka ranka plauna". Kaip tai susiję su teisinės valstybės kūrimu - sudėtinga spręsti. Manau, kad niekaip nesusiję...

as2013-03-28 10:56

NU NIEKAIP NESUSIGAUDAU--cerniauskiukas FILMAVO IR PLATINO SAVO VIDEO SEDEVRA---TAI CIA VISKAS GERAI,O vaicekauskienes ISAKYMU FILMUOTOS MEDZIAGOS MATYTI GRIEZTAI DRAUDZIAMA--TAI KAS TEN TOKIO YR????

miela Zina2013-03-28 10:54

čia ne tik vaizdas susidari, jie ir yra pakabinti, pagalvokime ar pas kiekvieną atskubėtų anstolė su 240 personų gerai ginkluota armija. Juk tos visos operacijos ir rodo, kad pedovilai buvo ne eiliniai žmonės. tokio pagrobimo mergaitės per savo 50, bent aš neprisimenu. Žema , šlykštu ir meldžiu kad viskas atsisuktų prieš juos pačius.

Po nepriklausomybes atkurimo2013-03-28 10:41

Brazauskas sukure mafija politikoje o Paulauskas teisesaugoje:)Ir sita bendra mafija ..vsio po zakonam....iki sios dienos doroja,,,klastoja ir atvirai meluoja. Tai nebereikia buti jokiu teisinku nes tai jau labai AKIVAIZDU .

Zina2013-03-28 10:32

Neitikino manes tie atsakymai, toks ispudis, kad jie ten visi "pakabinti" ir bijosi, kad kazkuris krisdamas "nenutemptu" visu kitu , kiekvienas saugo savo silta kede po nuosavu uzpakaliu, tokiems svetimo skausmo nesuprasti.....

KGB pedofiline banditu chunta...2013-03-28 10:31

Uzgrobusi Lietuva vieningai doroja ne tik gerbiama n.venckiene ,bet...ir Venckienes rankomis nuimti D.Vali kuris KGB pedofiliniai banditu chuntai yra neparankus !!!!!

Kapsas2013-03-28 10:28

Ką reiškia žodis SKELBTI? Ar filmuotą medžiagą parodyti komisijai yra paskelbimas? Prokurorai ne tik seimūnus, bet visą Tautą laiko kvailiais. Komisijos narių balsavimas parodys kurie iš jų minkštaskūriai.

Pedofiliniams Paulauskiniams2013-03-28 10:19

D.valys yra neparankus ...nes jau kazkiek praarde teisesaugos mafijos pamatus:) todel jie nusprende klaidindami D.Vali nuimti nuo posto per pedofilijos byla venckienes rankomis :)sekanti ju auka bus Prezidente :) Nemanykite jog visi kvaili ir nesupranta jusu slaptai paspestu "spastu" n.venckienei..D.valiu ir Prezidentei :)

nesuprantu2013-03-28 10:13

kodėl nei vienas žurnalistas nedavė prokurorui klausimo,kodėl negalima rodyt filmuko su uždengtu mergaitės veiduku,man tai gėda dėl viso to,kas vyksta ,o jų artimiesiems matomai nei kiek,nejaugi jie nepaskaito ,ką rašo žmonės

Dieve, gelbėk2013-03-28 10:06

Skaitykit LL !

ruta2013-03-28 10:04

Seimo kontrole DEMOKRATINESE valstybese zymiai svarbiau , negu musu taip pamegta istatymu leidyba ir teisekura ! 2006 metais saugumas atsisake paviesinti turini 12 pazymu , tarp kuriu buvo ir ' Mazeikiu naftos' aferos ir politikus rysiai su 'Dujotekana ' ir Kauno elektrines nesvarus reikalai , verslo grupiu itakos ziniasklaidai , ukio viceministro skyrimo aplinkybes , del naujos koalicijos formavimo ... Pazymos buvo gautos TIK 2010 ! Labai patogu Lietuvoje prisidengti formalumais , slaptumais , butaforiniu rupesciu ! Ir dar smalsu , arogancija , tai irgi mokinama ar jau gimsta tokie urodai ?

Romas2013-03-28 10:02

Valdžia visuomenės atspindys.Juk Deimantė sakė, žmonės jūs ar ne.Negi ji jau niekada nepamatys savo augintojų?

Siaubinga tikrovė2013-03-28 09:56

Protingi žmones žino, jei kas nors garsiai šaukia apie kieno nors interesų gynimą, jo tikėti negalima, visada reikia ieškoti jo asmeninės naudos tame reikale. Dabar aiškiai matome, kaip formaliai prokurorai „vynioja į vatą“, nes akivaizdu, kad mergaitės interesai jiems visai nerūpi ir niekad nerūpėjo. Kerštas Neringai , kailiai ir postai yra svarbiau, už tiesą ir teisingumą. Tam įrodymas mergaitės brutuali grobimo operacija. Kitaip to nepavadinsi. Dabar prokurorai gelbėja eilės prisidirbusių veikėjų kailius. Todėl taip nevykusiai teisinasi dėl įrašo pateikimo. Nes parodžius įrašą, jei Lietuva būtu demokratinė valstybė, daug kas netektu postų ir galimai sėstu už grotų. O kadangi Lietuva tik deklaruoja tas vertybes ir nieko bendro neturi su jų praktinių taikymu. Todėl pareigūnai bei teisėjai gerai jaučiasi, kai naudinga taip ir traktuoja įstatymų straipsnius, nuolat keičia taikymo praktiką, priklausomai nuo situacijos. Jei naudinga pritaiko jei ne nemato reikalo. Įtariu, kad jų parengta stenograma nesutampa su tikrove, todėl ir nerodoma net Seimo nariams. Jiems uoliai talkina jų valdoma sisteminė žiniasklaida. Jei ji butu nepriklausoma ieškotu tiesos, o dabr dirba pagl jų nurodytą šabloną. Nuolat purškiamas Šou, kuris galimai skirtas „mankurtams“. Šis įvykis yra pamoka visiems, parodanti kas Lietuvoje yra šeimininkas ir kas bus už nepaklusnumą bei tiesos ieškojimą. Neringa savo laiku to nesuprato, todėl dabar vykdomas viešas susidorojimas su ja, net nepateikus įrodymų. Ir kas gi bus sekanti auka?

Jo (VaidasVDS)2013-03-28 09:55

Kaip teisininkai turi vykdyti savo pareigas? Jie turi klausyti įstatymo. Kaip jie turi klausyti įstatymo? Jie turi VISADA vadovautis teisingumo, protingumo ir sąžiningumo principais, t. y. visada savo pareigas atlikti, vadovaudamiesi šiais principais. Kaip turi elgtis Seimo nariai? Jie turi VISADA vadovautis teisingumo, protingumo ir sąžiningumo principais. Kas yra žinoma apie Venckienės "tariamus" nusikaltimus iš viešos informacijos. Geriausiai žinomas ir išnagrinėtas yra garso įrašas iš tariamos nusikaltimo vietos. Iš garso įrašo girdėti, kad psichologinį smurtą mergaitei naudojo kažkokios moterys, bet ne Venckienė, galimai kitokį smurtą prieš mergaitę naudojo kiti asmenys, iš garso girdima, kad akivaizdų smurtą kažkas vartojo prieš Venckienę, nes ji labai jau natūraliai šaukė iš skausmo, nieko nesigirdėjo, kad vaitotų koks nors didelis ir stiprus DĖDĖ, nesigirdėjo, kad kokiu nors būdu vaitotų tariamai nukentėjusi Stankūnaitė. Taigi iš viešos informacijos visiškai negalima susidaryti nuomonės, kad Venckienė padarė nusikaltimus, kuriais ji yra kaltinama. Akivaizdu, kad tokiu atveju, Seimo nariai, vykdydami savo pareigas būti visada teisingais, tiesiog privalo išreikalauti vaizdo įrašus apie smurto panaudojimą nukentėjusiems Sambo vicečempionui ir Stankūnaitei, mergaitė tose veikose ne prie ko, jos atvaizdas gali būti užblyškintas, jei slaptoje Seimo komisijoje, kažką gali išgąsdinti jos atvaizdas, ir joks čia įstatymo straipsnis nebus pažeistas. Bet atrodo belieka stebėti, kurie Seimo nariai pažeis savo pareigas, Konstituciją ir galiausiai moralę, balsuodami už tai, kad jie patys yra nesąžiningi, neprotingi ir neteisingi...

petras2013-03-28 09:55

butina atkreipt demesi i tai jog sioje baisioje byloja brutaliausius vaidmenis atlieka rusiskos pavardes.rusai suinteresuoti jog lietuvoj vyktu smurtas ir visuomene nebutu vieninga.

Birute2013-03-28 09:46

Begti ir neatsisukti....,nes,manau, kalta vistiek gerb.Venckiene bus padaryta

jaras2013-03-28 09:14

siandien bus matyt ar prokurorai isdauzis paskutinius seimo dantis.jeigu isdauzis tai kam mums bedantis seimas?na negali taip buti kad vlitusi kojas iseima kaip i koki skudura.juk jie musu tautos atstovai.ar tikrai pamatysim.

romualda mociute2013-03-28 09:10

DIEVE apsviesk ju prota,nes manau kad nezino ka sako...

jo2013-03-28 07:54

tik jau jus nekalbekit apie zmoniu teises.jums jos maziausiai rupi.paulauskas kalba net neraudonuodamas .geda klausyti,jam atrodo ,kad zmones nieko nezino apie ji.

vaikai.info2013-03-28 03:52

Daugelyje viešosios informacijos šaltinių klaidinančiai teigiama apie įslaptintą informaciją, tenka pastebėti šioje byloje, pagal Valstybės ir tarnybos paslapčių bei Kriminalinės žvalgybos įstatymą nieko nėra ĮSLAPTINTA - NIEKO! Nerodymas video medžiagos LR Seimo komisijai bandomas pateisinti visai netaikytinu aspektu - draudimu informacijos viešinimui, pagal BPK 177 str. 1 d. Tenka detaliau pasižiurėti: "177 straipsnis. Ikiteisminio tyrimo duomenų neskelbtinumas 1. Ikiteisminio tyrimo duomenys neskelbtini. Šie duomenys iki bylos nagrinejimo teisme gali buti paskelbti tik prokuroro leidimu ir tik tiek, kiek pripažistama leistina. Draudžiama skelbti duomenis apie nepilnamecius itariamuosius ir nukentejusiuosius." Pagrindinis dalykas, ko apdairiai nepaminėjo prokuroras paprastiems piliečiams, tai, jog šis straipsnis galioja duomenų paskelbimui masinės informacijos priemonėse o LR Seimas nėra masinės informacijos priemonė. Prokuroras D. Valys ir jo pavaldiniai ignoruodami LR seimo komisijos reikalavimą, ignoruoja ne tik kas yra LR Seimo komisija, bet ir LR Seimas... Tenka priminti keleta straipsnių prokurorams apie LR Seimo komisijos teises: "1. 1) susipažinti su informacija, susijusia su tiriamu klausimu, ir gauti iš visu valstybes valdžios ir valdymo instituciju, Lietuvos banko, valstybes ir savivaldybiu imoniu (taip pat ir ju kontroliuojamu), istaigu ir organizaciju dokumentus, duomenis ar žinias, net jeigu tai yra valstybes, komercine, banko, tarnybine paslaptis, taip pat gauti pirminius bei kitus dokumentus, kuriuose šie duomenys ar žinios užfiksuoti..." "1. 5) suderinusi su Generaline prokuratura, Valstybes kontrole, Valstybes saugumo departamentu ar ikiteisminio tyrimo istaiga istatymu nustatyta tvarka susipažinti su ju žinioje esancia baudžiamaja byla ar kita medžiaga, dokumentais..." "2. Tais atvejais, kai atsisakoma pateikti šio straipsnio 1 dalies 1 punkte nurodytus komisijos reikalaujamus dokumentus, medžiaga, komisija turi teise pasitelkti policijos pareigunus ir paimti šiuos dokumentus, medžiaga..." "3. Šio straipsnio 1 dalies 2, 3 ir 4 punktuose nurodyti asmenys raštu ispejami del baudžiamosios atsakomybes už melagingu pranešimu, paaiškinimu, informacijos ar duomenu teikima komisijai, taip pat del administracines atsakomybes už komisijos reikalavimu nevykdyma." Jei šių galių nepakaktų tai pasižiūrime į: "1. 9) teikti Seimui, Vyriausybei pasiulymus del teises aktu pakeitimo, papildymo, pripažinimo netekusiais galios ar nauju teises aktu parengimo ir priemimo..." Informacijos šaltiniai: LIETUVOS RESPUBLIKOS VISUOMENĖS INFORMAVIMO ĮSTATYMAS LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO LAIKINŲJŲ TYRIMO KOMISIJŲ ĮSTATYMAS LIETUVOS RESPUBLIKOS BPK

dieve dieve!2013-03-28 03:47

kas per išpistgalvių "trojka" ar koks naujas GKĖČP? O dar ta kvanka miliūtė iš siauravizijos!

žmogiškasis faktorius2013-03-28 03:36

Kadangi vadovaujantis esama įstatymine base negalima objektyviai įvertinti situacijos, siūlyčiau komisijai priimti ir atitinkamą sprendimą. Kita vertus, pakaktų tiktai prokuratūros geranoriškumo iškilusiai problemai išspręsti. Juk techninėmis priemonėmis uždengus vaiką prokurorai jokių įstatymų nepažeistų.

Sos2013-03-28 03:26

Geda visiem trim, matai jie saugo vaiko interesus!!! Viska ateme, prievarta su skuduru ant galvos isnese, izoliavo ir dar drysta sneketi apie vaiko gynyba. Sita laida silpniem zmonem smegeneles praplauti sukurta. Valys isviso meturi ka pasakyti, ta pati sakini kartoja i visus klausimus.

Lietuvis2013-03-28 03:16

Lietuvos zmones , paziurekite i sita "balagana" KGB-isto sunelis , pats KGB-istas paulausku ispera vadovaija komitetui, kur tai matyta !? Salia sedi pilypas is kanapiu kur buves , kur nebuves kur valys ? Ir dar vienas klapciukas. Jie matai aiskina visai Lietuvai, kad del vaiko interesu negali parodyti seimui juostos kuria mate visa Lietuva !? Na ir kas baisiausiame kosmare galejo susapnuoti, kad iki to prieisime. Gerai sako gerbiamas Algirdas Patackas, kad bus naujos "Kalantines" tik as ji truputi pakoreguosiu, dabar bus naujos "Deimantines" Si syki privalesime atlikti desovietizacijos istatyma. Visi rezervistai, kgb-istai gales vaziuoti pas putina, ar pas rasputina. Kokie jie yra slykstus ! Kaip nemalonu gyventi salyje kur i "lovi" susoke tokie niekingi tipeliai.

14komentarui2013-03-28 03:10

bekite ir vaikus tik savo pasiimkite /nes manau kad greitu laiku pedofilija bus iteisinta lietuvoj/paziurekite kas darosi!ir Neringai Venckienei reikia prasytis politinio prieglobscio ,kol nesueme jos!nes pakliuti i teisesaugos rankas ,tai tas pats jai butu ,kad save palaidoti/

nuomone2013-03-28 03:05

kaip gerai ,kad emigravau is tos bananu salies/geda klausytis ka sneka sitei is prokuraturos/

ups2013-03-28 02:44

Ir čia Lietuvos generalinis prokuroras? O siaube...

prokurorai apsimeta2013-03-28 02:24

durniais - vaiko veida galima uzdengti, o juk kaltinama Venckiene! Kai Lietuvos teisesauga yra tokia neskaidri- kiek teiseju nuimta, prokurotu atleista, tai kaip galima pasitiketi nepatikimais?! Jus ginate munduro garbe , patys budami be garbes. Cinike prokurore Nina Raugiene is Siauliu, tiek metu gyvenanti Lietuvoje, kalba su baisiu slavisku akcentu ir yra Siauliu generaline prokurore? Ar tik ji nebus Minsko ar Maskvos aukstosios milicininku mokyklos aukletine?!

Andrius2013-03-28 02:13

Pamirso tik pasakyti kokiam klanui tarnauja ir kieno nurodymus vykdo sitas padugne!!

ome2013-03-28 01:48

kazkokia tragikomiska situacija, kur mes gyvenam? negi keli simtai iskrypeliu su besmegeniu biorobotu, mankurtu armija svarbiau nei visa Lietuva?

jooo2013-03-28 01:46

ar as kazka praleidau ar kaip cia, o tai Lietuva dar parlamentine valstybe ar jau prokurorine. Tyciojasi kubo hebra juodai.

trys demagogai2013-03-28 01:35

tos trys kalbancios galvos miliutes laidoje- tai klasikines demagogijos isikunijimas.

Darijus2013-03-28 01:19

Mulkiams turi vadovauti mulkis.

Basa2013-03-28 01:13

Lietuvos valdžią užgrobė prokurorai. O Valys, pažiūrėkit - koks negražus žmogus. Siela atsispindi veide - baisus, baisus... Ir jie visi čia - negražūs. Matosi - neteisūs, nedori, negarbingi žmonės...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-28 01:00

Na, kas seka sia byla, tai tikriausiai man pritars, kad Klonio mergaites veidas nera jokia paslaptis, nes tie kurie buvo Klonio gatveje, tai mate ja laiminga zaidziancia ant pievutes. Na kas nebuvo Klonio gatveje, tai tos mergaites veiduka mate per tiesiogini transliavima internetu ir ta galima buvo matyti visame PASAULYJE. Taigi jokios net minimalios paslapties del sios mergites NERA. O kas gi paslaptis? O paslaptis, kaip mes ir numanome, VALDZIOS PASIUSTU ISKRYPELIU NUSIKALSTAMI VEIKSMAI pries sia i nelaisve paimta nekalta mergaite!!! Valdzios banditai..... islaisvinkite Klonio mergaite! Kol kas esate pilnoje paniekoje, kaip pedofiliniai dvasiniai iskrypeliai. Laisve Klonio mergaitei!

BRrrrrrrrrrrr2013-03-28 00:51

net siurpas nukrate paziurejus i vali.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-03-28 00:49

Na taip suprantu, kad kiekvienoje byloje yra skirtingos aplinkybes ir butent ju vertinimas apsprendzia kokia bus padaryta isvada. Mano nuomone, o tai teigia ir prokurorai, kad reikia apsaugoti vaiko interesus. Ir cia as matau tai, kad SIEKIANT APSAUGOTI KLONIO MERGAITES INTERESUS yra PRIVALOMA VIESAI PARODYTI VISA KLONIO MERGAITES EMIMO I NELAISVE VAIZDO IRASA!!! Kas gi nezino Lietuvoje, o ir net pasaulyje apie Klonio mergaites NELAIME, apie jos ikalinima be kaltes? Taigi geneoralinis prokurotas NETEISINGAI ir priesingai mergaites interesams traktuoja APLINKYBES, tai reiskia, kad NETURI SUPRATIMO APIE TEISE!!! O kas tas supratimas yra? O supratimas turi buti toks ir AISKIAUSIAI isdestytas Civiliniame Kodekse, kur aiskiau ir negali buti pasakyta, kad taikant teise PRIVALOMA, ar girdite, PRIVALOMA vadovautis TEISINGUMO, SAZININGUMO ir PROTINGUMO PRINCIPAIS i prieki ir atgal!. Kai rodo visi tie video siuzetai geneoralinis prokuroras visus siuos principus ISNIEKINO ir todel ivardintinas kaip NUSIKALTELIS PAREIGOSE! Prokuraturos sprendimuose NERA NEI PROTO, NEI SAZINES, NEI TEISINGUMO!!!

Lyčių lygybė2013-03-28 00:28

Galėjo papudruotine ne tik Valio veidą, bet ir pagurklį, o tai sėdi kaip su kauke. Štai p. Miliūtė tai nusipudrinusi ir veidą, ir kaklą... Kur lyčių lygybė, a?! Tačiau kai kur jie panašūs ir lygūs: abu palaiko tvirkintojus, smurtautojus, įsiveržusius į privačius namus vykdyti nusikaltimo, abu be sąžinės ir širdies...

Jo (VaidasVDS)2013-03-28 00:20

Trečiame video įspūdis toks, kad visi sėdi ant kažkokios šiltos ir nelabai kvapnios krūvos...

CŪDAI dedasi2013-03-28 00:19

iš to kažkokio jų profsąjungiečio lemenimo taip išeina, kadangi politikai nėra teisininkai, todėl jie net pamatę vaizdo įrašą, negalėtų suprasti, ar Venckienė spardė ir kandžiojo Lietuvos MOTINĄ, ar ne. Jis sako, kad seimo nariams tai reikėtų paaiškinti Tai va, brolyčiai, tik generaliniai teisinyyyyykai supranta, kada spiriama ir kandama. Kiti mirtingieji nenusipelnė tokio supratimo. Pagal valio lemenimą išeina, kad sprendžiamas klausimas atimti imunitetą ne iš Venckienės, bet iš mergaitės. Jėckau plėckau kokius jie cirkus krečia Marijos žemėje

uz kiek nupirkta teisesauga2013-03-28 00:16

nusikalteliai:pedofilai,kontrabandininkai ir kt.nusipirko teisesauga.

as2013-03-28 00:15

versis-ne prokuroras

na kaip kitaip2013-03-28 00:14

apginti munduro garbe ,jeigu valys seime aiskino, kad Venskiene kandziojosi ir spardesi, o juostoje to nebus, tai ka atsakyti visai tautai? Tai va, dabar valiui reikia spardytis is pusantros sveikatos patekus i savo paties pinkles.

labai2013-03-28 00:06

liudna.Mafijiniai prokurorai prisitaike sau istatymus taip kaip jiems patogiau.Belieka tik verbas risti, inkilus kelti ....

Žiauru ,kai prievartauja tie kas turi ginti2013-03-27 23:45

Lietuvoje nesaugu.Bėkime kas galime iš jos,kad nereikėtų maitinti mokesčiais tautos genocido vykdytojų.tokia mano nuomonė po peržiūrėtų video.

BBBBBBBB2013-03-27 23:44

BRRRRRRRRRRRRR

klaikuma2013-03-27 23:43

nykuma, tautos atstovu bejegyste. Nera zodziu.

Koma ištiko teisėsaugą2013-03-27 23:38

Pagal kokius liudininkus jie fabrikuoja Venckienei bylą,juk liudininkai buvo pašalinti,kaip kliūtys,o name liko vien tik aukos MErgaitė ir Venckienė bei jų prievartautojai.Mano nuomone vien tas faktas,kad nusuko video kameras ir pašalino tikruosius namo šeimininkus jie buvo nusprendę daryti nusikaltimą,tą ir matėme.

BBD2013-03-27 23:28

Man siaip labai idomu, kas ta Vali tampo uz vienos vieteles, kad jis turi eiti i seima ir dristi meluoti

seimo nariams2013-03-27 23:27

neapsunkinkit savo sazines,atiduodami savo kolege sunaikinimui. Nepraeis kadencija ir daug kaspaaiskes. Policijos komisaru teisme tai matyti. o senatis leidzia teismus testi pasibaigus kaden cijai. Perdaug tendencingai puolama kedziu seima. Ir tai kelia daug nepasitikejimo teisesauga.

KGB2013-03-27 23:06

Pas ką kišenėje kuodytės sąžinė reikia klausti "išliustruotų"

Vile2013-03-27 22:53

nuo to valio vemt norisi.. prarade sazine pareigunai ir seimo nariai - jie yra Lietuvos geda ir nelaime! Zmones gi mato kaip bandoma sunaikint N. Venckiene pasipriesinusia pedofilu klanui!

Robertas2013-03-27 22:53

Ar tik Valys ne giminaitis WCkauskienei.Labai jau panašus veidas.

vilte2013-03-27 22:53

Apie sazine pamatysime balandzio 2 - aja , stai tada pamatysime , ko nemateme , o gal as klystu ?...

OldShatterhand2013-03-27 22:42

Reikėjo tos bobos paklaust ar ji matė tą įrašą. O šiaip interviu priminė klasiką: Juozas Tumas-Vaižgantas ,,Nebylys''.

Inga2013-03-27 22:39

Saulis pasakė, kad kiekvienas komisijos narys balsuos pagal savo sąžinę. O jeigu jų daugumos sąžinė nupirkta arba jie jos apskritai neturi?! Man jau kraupu....

gėda2013-03-27 22:37

tikrai gėda ir manau, kad tikrai pamatysime savo seimo narių sąžinę ketvirtadienį.

(-;2013-03-27 22:34

Generalinis prokuroras?Aš tuo labai abejoju.Kas ten pas juos glavniausiais reikia klausti Ninočkos.Nes pagal kūno ir liežuvio kalbą,čia Nina dabar viskam laikinai vadovauja

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi