Konservatorių lyderis Gabrielius Landsbergis facebook socialiniame tinkle lietuvių tautai išaiškino Graikijos referendumo rezultatus.

„Šiandien Lietuva švenčia Valstybės dieną – Karaliaus Mindaugo karūnavimo, o tuo pačiu ir įsijungimo į Vakarų Europos civilizacinę erdvę pradžią. O ką šiandien švenčia graikai? Panašu, kad priešingą veiksmą? Ar tai nėra pasitraukimo ne tik iš euro zonos, bet ir Vakarų bendruomenės pradžia?“, – be užuolankų klausia tikrųjų Lietuvos patriotų lyderis.

Pasak G. Landsbergio, Graikijos vyriausybė, „prisidengdama populizmu ir pačių intensyviai agituotų žmonių valia, iš esmės atsisako laikytis prisiimtų teisinių įsipareigojimų ir susitarimų – vieno iš esminių princip ų, ant kurių laikosi Europos Sąjunga.“

„Taip kuriamas labai pavojingas precedentas ateičiai“, – perspėjo visą Europą politikas.

Pasak konservatoriaus, „Graikijos žmonių tolesnė gerovė ir apskritai valstybės funkcionavimas statomi į rimtą pavojų“.

„Mano nuomone, tai kenkimas ne tik pačių suklaidintų graikų ateičiai, bet ir kitoms eurozonos valstybėms, įskaitant ir Lietuvą. ES ir taip labai daug yra padariusi Graikijos labui, todėl neturi jaustis kuo nors kalta.

Jei Graikija nori tolesnės finansinės paramos, ji turi vykdyti ankstesnius įsipareigojimus. O jei pačios vyriausybės klaidinami žmonės to nenori daryti, tai neturime trukdyti Graikijai pasitraukti iš euro zonos ir eiti savo keliu“, – graikams kelią nurodė tikrųjų Lietuvos patriotų lyderis.

Politikas priminė, kad „euro zona – bendrų taisyklių bendruomenė, o ne šantažo ir populizmo žaidimų aikštelė“ .

Naujausi

Komentarai (36)

Rikiuoti
kad2015-07-10 22:57

trafaretinis kalbėjimas negyvybingas ir neįdomus.

sekl2015-07-10 22:38

Gabriukui sekasi sedeti ant dvieju kedziu.O gal ir graikai to nori?

antiglobas>27. viena mintis paskaičius2015-07-08 03:12

Manau, ne_ esu tikras, jog Jūsų siūlomi variantai teisingi abu. O va, dėl antros komentaro pusės, tai nesutikčiau visiškai. Jei tas pasaulinis ("vakarų") nurupūžėjimas sėkmingai tęsis, tai p.Gabhieliaus laukia puiki karjera.

Vienas toks2015-07-08 02:46

Gabrielius L. gerai valdo retorika ir turi gudrias ir gerai veikiancias smegenis , bet beda ( isilavinimo stoka ) "pasitraukimo is vakaru bendruomenes pradzia " --- Graiku Antika vakaru kulturos pagrindas ir saknys arba" ES ir taip daug yra padariusi Graikijai todel neturi jaustis kalta" - ES tai moteris deive ( tai ne metafizika) kur gali jaustis kalta kaip kokia Angeleonutetatjana ar pan . Jei dalyvaus rinkimuose - Nebalsuosiu uz G.L.

Vergų choras "au, au, aūūū"2015-07-07 17:33

"Vergų choras" (kai kurie komentatoriai) stūgauja, kad viena išdidi ir nenorinti tapti vergais VALSTYBĖ atsisakė būti apvogta, nuskurdinta ir okupuota. "Vergų choras" nori, kad ir visi kiti laisvi žmonės padarytų tą patį ką padarė jie (vergai) dar būdami laisvi - už globalistų pažadus pardavė savo Tėvynę, savo ir savo vaikų bei anūkų ateitį. Todėl "vergų choras" yra pikti ir pagiežingi laisvų ir save gerbiančių Graikijos žmonių pasirinkimui.

tai-va2015-07-07 15:51

O kas toks lanzbergis ir iskur jis islindo,cia tipo autoritetas.

senjoras2015-07-07 15:35

Tai, tamsta jaunasis Landsbergi, esi visiškai suklaidintas ir nenori matyti tikrovės, kurioje tu esi nykštukas, norintis būti didesniu už Graikijos Ministrą Pirmininką - tikrą graikų tautos daugumos lyderį. Jaunuoli, juk galėjai nepraleisti progos patylėti. Apie kokį Lietuvos valstybingumą tu kalbi. Ar tai valstybingumas, kai ES reglamentai turi viršenybę prieš Lietuvos Konstituciją ir įstatymus? Ar tai valstybingumas, kai neturime savos valiutos, kai PB, TVF, užsienio bankai valdo pinigų srautus ir diktuoja ką ir kaip su jais daryti? Kokia tai valstybė, iš kurios emigravo apie 1 mln. gyventojų? Gal iš gero gyvenimo? Kaip suprasti tą "globalią" Lietuvą, kai kitose valstybėse mūsų tautiečių grupės - diasporos kaip pelytės po šluota ieško laimės, palikę savo Tėvynę dėl gardesnio duonos kąsnio? Ir tai yra Lietuvos valstybingumo įtvirtinimas, lietuvių tautos pergalė? O vargas tau jaunikaiti... Praregėsi ir tu kada nors, štai tuomet ir suvoksi savo veiksmų ir kalbų žalą...

Senis2015-07-07 14:15

Lansbergis kvadratu :)

yel“l“ow submarine2015-07-07 13:59

šitas pradedantis klounas geriausiai/ryškiausiai simbolizuoja viso “lt“ politinio elito suvaikėjimo/nukvakimo laipsnį :)) - dėl savo jaunatviško naivumo ir karštakošiškumo jis be jokių kompleksų ir su psididžiavimu įgarsina tai, kas vyksta/mąstoma “lt“ pornoelito užkulisiuose, parodydamas, jog adekvatumo laipsnis tose marazmo katakombose tiesiog astronominis :)

viena mintis paskaičius2015-07-07 13:46

citatas - negi jis iš tiesų toks idiotas? Kitas variantas - negi jis iš tiesų toks begalinis cinikas ir įžūlus melagis? Bet ir vienu, ir kitu atveju - baigsis šito piemens karjera, vos tik senelis sugros į dėžę...

Ai2015-07-07 11:44

Tegul Lanzbergis nemekena ir neverkšlena.Nors nėr ko stebėtis nes tokia retorika išmoko iš senelio dabar beliko graikus išvadint runkeliais ir šunauja

paprastas cinikas2015-07-07 08:45

Visa graiku tauta suklaidinta??? Vaikeli, esi kvailesnis negu atrodai :-)

Algika2015-07-07 05:39

Naciai ir gi save laikė "Vakarų Europos civilizacinę erdvę pradžią". Mala "Kenguriukas" š ... neraudonuodamas

romačius2015-07-07 01:44

Pasiūlymas tiems, kurie bėdavoja, kad jiems graikai ant sprando sėdi : pirmiausia įsiklausykit, turėtumėt išgirsti ožio krizenimą, jei nustosit vartoti jo siūlomus grybukus, prablaivės sąmonė, pajusit kas iš tikrųjų ant sprando sėdi.

Vidas pritariu 15 koment.2015-07-07 01:14

Ne Lietuva ir Briuselis turi spresti Graikijos Ateities. Ir ne Briuserio ispampe biurokratai turi mums diriguoti, kaip gyventi, kokias atlyginimus, pencijas moketi

piemeny2015-07-07 01:10

eitum tu geriau nxx

,2015-07-07 01:02

youtube.com/watch?v=_R0t08tXJl8

leta2015-07-07 00:27

Prisimenu tuos laikus, kai mus vadino Lenino anūkais. Istorija eina ratu..

Sigis2015-07-06 23:47

Jei ne senelio suklaidinta tauta,tai mes nesedetume tokioj siknoj.

8komentaras-Audrike2015-07-06 23:16

parase tai,ka noreciau pasakyti...

mtz.2015-07-06 23:12

pacituosiu brazdzioni-palikim vergui/lietuviui/vergo nakti klaikia..nesugebam atstovet referendumo del žemes.neturim teises šaipytis iš graiku.

5 komentatoriui2015-07-06 22:23

graikus seniai reikejo ismesti is eurozomos, kiek gali sedet ant musu sprando? is vis ka jie sukure kad galetu sokdint europa? ju vieta rusijoje.pritariu autoriui kad graikai seniai turejo eiti savo keliu,bet ne europos O mes ka sukurem ir kiek galim sedeti kitiem ant sprando?Ir ne jums 5 komentatoriau spresti,ka priimti ir ka ismesti is is eurozonos.

liutas2015-07-06 21:56

Labai teisinga prakomentavo p.G.Lansdbergis,,neturime trukdyti suklaidintiems graikams pasitraukti iš euro zonos ir eiti savo keliu..

skorpionas2015-07-06 21:48

Šitas pienburnis klysta manydamas, kad jei landsberghandonijos kūrėjai-grybauskaitės, landsbergai, linkevičiai, olekai, juknevičienės... gali mulkinti runkelius, tai ir graikus galima. Graikai visada pasižymėjo savo kovingumu ir dabar dėjo skersai ant Eurosojuzo ir TVF iškeltų reikalavimų ir ultimatumų. Šaunuoliai graikai.

Neturime trukdyti2015-07-06 21:18

Neturime trukdyti suklaidintiems konservatoriams ir tuo labiau G. Landsbergiui pasitraukti iš seimo ir eiti savo keliu.

liki2015-07-06 21:03

Ne tau berneli spresti ka Graiku tauta pasirinko. Spresk Lietuvos reikalus, nes mes seksime Graiku pavyzdziu.

vladas lukosevicius2015-07-06 20:36

Graikai sugebėjo pasakyti savo žodį . O Lietuvoje tik perversmas ir turtų nacionalizavimas gali išgelbėti lietuvą nuo vagių žudikų ir iškrypėlių siautėjimo . O Lansberginis tegul papasakoja kaip jo diedas tatnavo KGB kartu su Grybauskaite ir kur dingo lėšos iš jo fondo , kurios buvo suaukotos lietuvos žmonėms , o ne jam asmeniškai .

AZ2015-07-06 19:42

G.Lansbergio"nukritimas" iš giedro dangaus tiesiai politikos centrą atitinka kaip du vandens lašai su Edward Samuel "Ed" Miliband projektu Anglijoje.

Audrike2015-07-06 19:41

"Tad tiek Graikijoje, tiek Lietuvoje per krizes gelbėjamasi vis tuo pačiu scenarijumi. Už nepamatuotas valdžių avantiūras nukenčia vargingiausi piliečiai. Sustatyti prie uždarytų bankų ir pinigų neišgryninančių bankomatų. O kai krizės praeina, valdžia toliau skolinasi. O jei krizė virsta chroniška krize, ant šalies griūte užgriūna Europos centrinis bankas, TVF, pasipiktinę ES valstybių finansų ministrai, turtingosios ES valstybės ir t. t. Bet kaip grąžinti pasiskolintus milijardus, jei jų neturi? Gėdyk, priekaištauk, kiek nori. Nereikėjo duoti. Galų gale ko verti bankų ekspertai, ES vadovai, jei realybės nematė? Jei nematė, tai, matyt, nenorėjo. Siekė būtent tokio scenarijaus. Turėti savo gniaužtuose suparalyžiuotą, paklusnią Graikiją."

Tikrasis :D Lietuvos patriotas G.B.2015-07-06 19:41

Anekdotas :D

Robertas Toma2015-07-06 19:32

Nueik ir pasakyk tai ,,TROIKA''

lochai graikai2015-07-06 19:27

graikus seniai reikejo ismesti is eurozomos, kiek gali sedet ant musu sprando? is vis ka jie sukure kad galetu sokdint europa? ju vieta rusijoje.pritariu autoriui kad graikai seniai turejo eiti savo keliu,bet ne europos

U-2 to Algimantas2015-07-06 19:27

Konservatnykai - kaip geros kiaules, purva randa net per sausra.

jei2015-07-06 19:24

tauta pasirenka o ne valdžia už žmones nusprendžia tai tikrai nieks negali trukdyti

Algimantas2015-07-06 19:14

Aiškiai įvertinta, suprantamai paaiškinta. Ačiū autoriui. Graikijos vadovas - manipuliatorius, tauta ne be godumo nuodėmės.

kad galėtų2015-07-06 19:09

VADOVAUTI europai, tai matyt graikams jau būtų iš ryto užkabintos lentelės, kad patys pavojingiausi....;) SKIRSTYTOJAS....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi