Balandžio 26 d. į Lietuvą atvyko Jungtinių Amerikos Valstijų kariuomenės Sausumos pajėgų kuopa, kuri kartu su Lietuvos kariais treniruosis vykdyti bendras gynybines užduotis. Trys C-130 JAV karinių oro pajėgų lėktuvai su atvykusiais oro desantininkais nusileido Lietuvos karinių oro pajėgų Aviacijos bazėje Šiauliuose.

Į Lietuvą atvykusius JAV karius sutiko Lietuvos Prezidentė Dalia Grybauskaitė, krašto apsaugos ministras Juozas Olekas, JAV ambasadorė Lietuvoje Deborah A. McCarthy, Lietuvos kariuomenės vadas generolas leitenantas Arvydas Pocius, JAV Sausumos pajėgų Europoje vado pavaduotojas generolas majoras Richardas C. Longo, Lietuvos sausumos pajėgų kariai.

„Tai labai svarbi diena Lietuvai. Iškilus grėsmei matome savo tikruosius draugus.

JAV karinių pajėgų buvimas Lietuvoje prisideda prie visų mūsų saugumo. Atgraso tuos, kuriems svetimos mūsų vertybės, kurie kėsinasi į stabilumą Europoje ir taiką regione.

Veikdami kartu su amerikiečiais tobulinsime savo karinį pasirengimą ginti Tėvynę ir visus Lietuvos piliečius. Viskas, ko šiandien Lietuvai reikia, slypi jūsų, sausumos pajėgų, šūkyje – „Vienybėje jėga, tikėjime – pergalė!“

- sutikimo ceremonijoje sakė Prezidentė.

„Mes niekada neabejojome Jungtinių Amerikos Valstijų įsipareigojimu dėl saugumo Europoje ir ypač Baltijos šalyse užtikrinimo. Dėkojame Jungtinėms Valstijoms už tvirtą sąjungininkų palaikymą.

Aljanso galia slypi jo vienybėje,“ – sakė krašto apsaugos ministras J. Olekas.

Ministras pabrėžė, kad Lietuvos ir JAV kariai turi ilgą bendradarbiavimo patirtį. Jų draugystės mezgėsi pastaraisiais metais tarptautinėse operacijose Balkanuose, Irake, Afganistane.

„Esu tikras, kad šis puikus bendradarbiavimas ir toliau tęsis per bendrus mokymus Lietuvos žemėje,“ – sakė krašto apsaugos ministras.

JAV ambasadorė D. A. McCarthy pasveikino į Lietuvą atskridusius JAV karius, pabrėždama jų misijos svarbą – tvirtą Jungtinių Amerikos Valstijų ir NATO įsipareigojimą kolektyvinei sąjungininkų gynybai ir mūsų visų bendram saugumui. Ambasadorė pabrėžė, kad bendrais karių mokymais regione, pačių karių sugebėjimais bus didinama NATO sąveika ir bendras saugumas.

Iš savo nuolatinės dislokacijos vietos Vičencoje (Italija) į Lietuvą atvykę JAV Sausumos pajėgų Europoje 173-iosios oro desantininkų brigados kuopa (maždaug 150 karių) atsigabeno ir visą pratyboms reikalingą ginkluotę ir techniką. Ji atskraidinta dviem transporto lėktuvais C-17.

JAV kariai iš pradžių bus dislokuoti Mechanizuotosios pėstininkų brigados „Geležinis Vilkas“ Lietuvos didžiojo kunigaikščio Vaidoto mechanizuotajame pėstininkų batalione Rukloje.

Nuo gegužės JAV kariai įsitrauks į visoje Lietuvoje vyksiančias Lietuvos kariuomenės sausumos pajėgų kovinio rengimo pratybas.

JAV kariai taip pat dalyvaus gegužės mėnesį vyksiančiose pratybose „Juodoji strėlė“, birželį prisijungs prie bendrų JAV ir Baltijos valstybių pratybų „Kardo kirtis“, kituose bendruose mokymuose.

Planuojama, kad JAV kariai Lietuvoje bus dislokuoti iki šių metų pabaigos.

Lietuva atvykstantiems JAV kariams suteiks visą reikiamą priimančiosios šalies paramą – apgyvendinimą, maitinimą, logistinę pagalbą ir kt.

NATO sąjungininkė JAV Sausumos pajėgas į Lietuvą pratyboms atsiuntė reaguodama į regionui iškilusias grėsmes dėl Rusijos intervencijos Ukrainoje. Tokias pačias pajėgas JAV siunčia ir Lenkiją ir Latviją ir Estiją.

Naujausi

Komentarai (43)

Rikiuoti
Naujas2014-04-29 00:37

Letui Palmaičiui: atsiprašau už emocijomis nuspalvintus jūsų asmens įvertinimus. Jie bereikalingi. Kartu tikiuosi, kad daugiau niekas manęs neišprovokuos įsivelti į "diskusijas" su jumis. Diskusijos galimos tik tarp žmonių, nuoširdžiai ieškančių tiesos.Sėkmės jums.

Naujas Palmaiciui paskutini karta2014-04-28 22:01

Jūsų atsakinėjimų niekas ir nepageidauja. Su fanatikais, pasiryžusiais pasmerkti lietuvių tautą sunaikinimui vardan savo stabų, diskusijų daugiau nebus. Pasišlykštėtina su tokiais diskutuoti. Tai tolygu savęs išniekinimui.

Naujas Palmaiciui paskutini karta2014-04-28 21:49

Jūsų atsakinėjimų niekas ir nepageidauja. Su fanatikais ir lietuvių tautos faktiškai atsisakiusiais

Letas Palmaitis dėl 38-392014-04-28 19:51

Į blasfemininkų samprotavimus neatsakinėju, nes reiks eiti išpažinties. Vlado Terlecko koncepcija neturi nieko bendro su Vidurio Europos aukojimu. Aiškiai išdėsčiau savo svajonę: krikščioniška pokomunistinių šalių sąjunga.

Naujas Letui Palmaičiui2014-04-28 19:39

Visiškai neįtikina jūsų "teokratinės Europos - Bažnyčios" sunykimo periodizacija. Klasikinė Vakarų Europos teokratijos išraiška - XIII a. , popiežiams pasiekus didžiausią savo galią. Tikroji krikščionybė - tai, kas vadinama gnosticizmu. Jos tradicijas bent iš dalies tęsia įvairios New Age ideologijos besilaikančios religinės grupės, brolijos, srovės. Dabartinė krikščionybė, jau nekalbant apie judaizmą ir islamą turi labai mažai ką bendra su Jėzumi ir jo skelbta Evangelija. Be to, pats labai lengvai švaistotės kaltinimais stabmeldyste, tačiau jūsų tikėjimas tiek pat stabmeldiškas kiek ir tie, kuriems jūs bandote stabmeldystę priskirti. Bet koks vaizdinys, Palmaiti, tampa stabu, t. y. "stabdžiu",kliuviniu eiti toliau Absoliuto, t. y. , Neišreiškiamosios Paslapties, paties Būties centro(kurio niekaip neįmanoma išreikšti, bet mes jį jaučiam ir suvokiam, kad jis būtinas), paskirtu keliu, jei pažinimo keliu sustojama ties tuo vaizdiniu ir už jo nebematoma visos Būties harmonija. Būtent toks yra jūsų tikėjimas kaip jūs jį bevadintumėte - krikščionybe, mesijiniu tikėjimu ar dar kaip nors. Bet koks vaizdinys, kol jis teikia jėgų žengti pažinimo keliu Neišreiškiamosios Paslaptie link - yra ne stabas, bet tiltas jos link. Deja, jūsų tikėjimas jau seniai sustabmeldėjo. Jis diegiamas jėga. Tai įrodo ir jūsų netiesioginis grąsinimas man, primenat vienos iš jūsų mesijinio tikėjimo atšakos - islamo pasekėjų (islamistų) laikyseną tokių kaip aš atžvilgiu. Jūs neturit jokios moralinės galios ką nors atversti, Palmaiti. Na nebent visiškai morališkai supuvusius Vakarus. Tačiau ko verta tokia pergalė? Manasis tikėjimas - tikėjimas šviesa ir tiesa. Jūsų tikėjimas - galios ir jėgos išraiška. Tikiu, kad Šviesa neišvengiamai nugalės, o Tamsa ir jos apaštalai pralaimės visiems laikams.

Naujas2014-04-28 11:31

Vadinasi, Letai Palmaiti, liekam prie to paties (t. y. , iš esmės bumblauskinių koncepcijų orbitoje kiek tai susiję su lietuviškai kalbančios lietuvių tautos ateitimi): jūsiškėje istorijos koncepcijoje vietos Lietuvai nėra. Tai įrodo jūsų pasažas apie Jogailos elgesį Kęstučio atžvilgiu ir apie esą neišvenvengiamą šios europos dalies suvokietėjimą bei surusėjimą. Kitaip sakant, aukojam Lietuvą, kad Vidurio rytų Europa neatitektų Rusijai ar Vokietijai. Ta pati giesmelė, Palmaiti, jau 20 metų kartojama per visas masines informacijos priemones. Koktu. Na, nebent žinant jūsų mokslinius interesus - prūsistiką, galima būtų manyti, kad kad jūs tam tikrą vaidmenį skirtumėte prūsų tautai. Gerai žinoma, kad mokslininkas turintis didelį įdirbį vienoje kurioje humanitarinių mokslų srityje, neišvengiamai susikuria vienokią ar kitokią istorijos koncepciją. Galiu numanyti kad jūsiškėje istorijos schemoje nemaža vieta skiriama prūsų tautai (tai tik spėjimas, Letai Pamaiti, specialiai jūsų darbais nesidomėjau, bet, be abejo, susidurdavau). Dabar dedama daug pastangų prūsų tautą iš virtualaus būvio perveesti į realų (vėlgi tikslingai tuo nesidomėjau, betprūsų tautos atgaivinimo pėdsakų užtinku nemažai: atgaivinta kalba, veikia prūsais save laikančių draugoijos Vokietijoje, Lenkijoije ir t. t. ). Aš tuo labai džiaugiuosiu. Juk prūsai - tai baltai. Mes, lietuviai būtume tik stipresni, jei atsirastų reali prūsų tauta. Galimas dalykas prūsamas projektuojama ir būsimoji jų valsgtybingumo teritorija. Be abejo, dabar natūraliausia būtų įsikurti dab. Kaliningrado srityje. Aš tuo labai džiaugčiausi. Žinoma, jei tik tokiu projektu nebūtų kenkiama lietuvių tautai. Kol kas nesiplėtosiu, tik viena užuomina: kas iš kaimyninių valstybių gali būti tuo suinteresuotos ir kokio užmokesčio pareikalautų (juk akivaizdu, kad patys prūsais save laikantys to nepajėgtų įgyvendinti)?

Letas Palmaitis dėl "Naujo" 362014-04-28 05:33

Rašau tik tam, kad nebūtų skleidžiami nesusipratimai. Lietuvos raidai suvokti siūlyčiau Vladą Terlecką. Iš Gudavičiaus mano asmeniškai perimta tik 1 tezė: XI a. pradžioje teokratinė Europa-Bažnyčia subyrėjo į nacionalines valstybes, kurias vadinu neopagoniškomis ir laikau "gojiškos" krikščionybės kracho pradžia (dabar jau pabaiga). Visos kitos naujosios bumblauskininkų koncepcijos yra populizmas, Lenkija nėra jokia "kultūros nešėja", tačiau sąjunga su Lenkija buvo neišvengiama dėl geopolitinių priežasčių, o jei genialusis Jogaila nebūtų laiku pasmaugęs dėdės, dabar neturėtume nė tos Lietuvos, kurią turime: rašytume arba vokiškai, arba rusiškai (tik ne lenkiškai, lenkai irgi atrodytų ne ką geriau, būtų pribaigti panašiai kaip sorbai). Baltijos Imperija (nieko gero neįdedu) buvo pralošta dar XI a. žlugus misijoms (o dėl to vėlgi kalti godūs gojų feodalai, pakirtę krikščionybę Vakaruose). Ateinantis susidūrimas tarp vakarietiško Antikristo ir mongoloidinio Gogo ir yra stabmeldiškos pasaulio istorijos ašis nuo pat XI amžiaus.

Naujas2014-04-28 04:57

Be to, Letai Palmaiti, pats, atrodo, labai nekritiškai priimate dabar per dvidešimtį nepriklausomybės metų įsitvirtinusią (įtvirtintą) iš pradžių tokio istorijos "grando" kaip E. Gudavičius, o paskui ir gausybės jo mokinių kurtą Lietuvos istorijos koncepciją. Taip verčia manyti tas jūsų mažai argumentuotas antirusiškumas (kalbu apie Rusijos vaidmenį Lietuvos istorijoje, o ne rusų tautos kilmę, apie ką jūs labai daug rašote šio portalo komentaruose). O ta koncepcija juk labai paprasta: Lenkija atliko Lietuvos civilizatorės vaidmenį. Lietuva suartėjusi su Lenkija savo valstybingumo neprarado. Jis išliko iki pat 1795 m. Tikrasis Lietuvos valstybingumas - tai Lietuvos didžioji kunigaikštystė, ir ypač jos vėlyvoji istorija (XVI-XVIII a. ). Jokio tautinio atgimimo XIX a. pabaigoje - XX a. pradžioje nebuvo. Tai tik Rusijos spectarnybų sukurstytas separatistinis lenkų atžvilgiu judėjimas, taigi Rusijos įrankis. Nepriklausomybės laikotarpis tarpukaryje turėtų būti atiduotas užmarščiai, nes jis suteptas tautininkišku nacionalizmu. Apskritai, Lietuvai natūraliausia būtų buvę sudaryti federaciją su Lenkiją (progų tam buvo - pav. 1921 m. antrasis Hymanso projektas). Tai tokią , Letai Palmaiti, Lietuvos istorijos koncepciją sukurpė mūsų akademinis istorijos mokslas. Drįstu teigti, kad ji neturi nieko bendro su istorine realybe. Tai tik lietuvių tautinės savimonės kaitos įrankis - priemonė sukurti naują lietuvių tapatybę (apie ką atvirai rašė A. Bumblauskas ir V. Savukynas). Realybė, Letai Palmaiti, visai kitokia. Faktas yra tas, kad Lietuva realiai buvo prišlieta prie Lenkijos jau 1385 m. susitarimo išdavoje (dėl to, kad toliau atlaikyti viena Vokiečių Ordino spaudimo lietuvių tauta nebepajėgė). Taip, bent iki 1440 m. Lietuva bandė išsprūsti iš Lenkijos orbitos (Vytauto pastangos, Švitrigailos valdymas, taip pat sustiprėjusio Žygimanto Kęstutaičio pastangos atsispirti Lenkijai). Tačiau apskritai, labai supaprastintai laikotarpį tarp 1385 ir 1569 m. galima vadinti Lenkijos protektorato laikotarpiu. O nuo 1569 m. apie bet kokį Lietuvos valstybingumą nebetenka kalbėti. Galima kalbėti tik apie LDK administracinę autonomiją Abiejų Tautų Respublikoje (kurią dėl jos svetimumo lietuvių tautai reiktų vadinti Žečpospolita. Lygiai tokia pat adminitacine autonomija disponavo ir Lietuvos TSR SSRS sudėtyje. Taigi, Žečpospolita = SSRS pagal savo vaidmenį lietuvių tautos istorijoje. Dabar suvedam istorinį balansą. Jis toks: apie 400 metų teisioginė ir netiesioginė priklausomybė nuo Lenkijos, apie 120 m. - Rusijos imperijoje(tačiau ir jije juk lietuvių valstiečiams nepalyginamai didenę įtaką turėjo sulenkėjęs mūsų elitas nei Rusijos valdžia)ir 50 metų SSRS sudėtyje (t. y. persidažiusioje Rusijoje). Tai kaip tada, Letai Palmaiti su tuo "sumordvėjimu"? Kaip manot, kas didesnę įtaką padarė lietuviams ar 400 metų bendro gyvenimo su lenkais ar 170 m. bendro gyvenimo su rusais (tačiau juk ir per tuos beveik 120 m. Rusijos imperijoje lietuviai vastiečiai daugiau reikalų turėjo su sulenkėjusiais dvarininkais?

Letas Palmaitis dėl Naujo 342014-04-28 04:45

Apie tai, kas yra vadinami "rusai", yra nepaneigtos moklsinės studijos, bet ne "rusofobija". Viską supratau ir atsakiau, ką mano ribotu suvokimu reikia daryti (išdėstyta 27-me komentare): krikščioniškas sukilimas, kaip Ukrainoje ir kartu su Ukraina per visą "Dugino kardoną". Be abraominio tikėjimo (o tai arba Šventasis Raštas, arba bent Koranas) tai neįmanoma. Savo 23 komentarą Naujas baigė klaikiais šventvagiškais žodžiais, už kuriuos būtų islamistų nedelsiant sutraiškytas vietoje, o man nėra jokios galimybės su tokiu kalbėtis. Abraominis tikėjimas ir stabmeldystė (dievybėms, vadams, tėvynėms, karjeroms, menams, pinigams) yra nesuderinami ir priešiški dalykai. Iš čia ir neapykanta žydams, kaip to tikėjimo pirmiesiems nešėjams, bei "žydkrikščionybei", taip pat islamui bent "Vakaruose". Pirma sugriaukite ir sudeginkite stabus savyje! AL AKBAR!

Naujas Letui Palmaičiui2014-04-28 04:15

Tamsta, Letai Palmaiti, matyt nesupratot ką aš norėjau pasakyti. Aš kaip tik ir rašiau, kad visos mūsų bėdos dėl mūsų tautinės savimonės silnumo, dėl savigarbos stokos. Užtat ir siūlau ją stiprinti. Tokie kokie mes esame, neatsilaikytume ir prieš Baltarusiją (nesvarbu, ar lukašenkinę ar nacionalistinę), jau nekalbant apie Lenkiją ar Rusiją. Taigi, Letai Palmaiti, jūs čia nepasakėte nieko naujo. Tik paprasčiausiai toliau tęsiate savo antirusišką isteriją. Deja, nei jūs, nei kiti taip ir nepateikėte jokių argumentų: ką mums, lietuviškai kalbantiems lietuviams, gyvenantiems šioje 65 tūkst km. 2 teritorijoje duotų tesioginis konfliktas su Rusija? Ką konkrečiai? Argumentai. Deja, jūs jų neturite. Toliau. Visiškas absurdas kalbėti apie "isteriją" lenkų atžvilgiu. Taip gali kalbėti tas, kuris apart kovos su Rusija nieko daugiau nemato. Apsižvalgykit Letai Palmaiti plačiau, pasiskaitykit internete, kitose Lenkijos masinėse informacijos priemonėse apie lenkų nuotaikas, siekius, planus, tikslus. O ten vyrauja toks pat didžiavalstybinis šovinizmas, koks dabar bujoja Rusijoje. Lygiai lygiai toks pat, Letai Palmaiti, absoliučiai toks pat. Bet aišku to nemato tas, kuriam Lietuva ir lietuvių tauta jau nebėra vertybė. Aš dar kartą kartoju - man vienintelė vertybė - lietuvių tauta. Pats to, Letai Palmaiti, niekada nepasakytumėt. Nes jūs turite kitus dievus ir kitas vertybes.

Letas Palmaitis Omei, 312014-04-28 03:56

Šėtono galią galima sugriauti tik D-vo Galia. Iki krikščioniškos Ukrainos sukilimo tai bandė (ir tebebando) daryti tik musulmonai salafitai.

Letas Palmaitis 29-am2014-04-28 03:51

Jei nesugebama suvokti teksto, kuriame akivaizdžiai yra daugeliui negirdėtos informacijos, tai reiškia, kad arba nesugebama mąstyti, arba savi mentaliniai stabai svarbesni už tiesos paieškas (arba kad rašo pasamdytas asmuo).

ome2014-04-28 03:27

Palmaiti, pats laikas tą Globalią Britų imperiją griauti, šita aristokratinė, oligarchinė, satanistinė sistema veda žmoniją į pražūtį.

29komenatrui2014-04-28 03:26

Nieko as nezadu tamstai atsakyti ,nes jau bloga nuo jusu tu paklodziu...Raigerdas paraso ,tai malonu skaityti jo komentarus...nu zodziu sekmes toliau plauti protus.

Letas Palmaitis 28-am2014-04-28 03:17

Plaunu neplaunu, bet atsakyk į konkrečius argumentus be demagogijos, jei nesi pasamdytas agentūrininkas.

25komentarui2014-04-28 03:06

Gerai jus parasete...o tas letas tai plauna zmonems smegenis konkreciai...tegul knygas jis raso geriau...,bet jauciu niekas nepirktu...gal jis ir protingas ir apsiskaites ,bet ne ten reiskiasi...

Letas Palmaitis 25-am ir kitiiems2014-04-28 02:55

Ta "alkoholinė industrija", kuri buvo žydų rankose, buvo Rusijos žydų, tų pačių ruskių įvarytų į sėslumo zoną, apie kurią turbūt mažai girdėjote. Žydams prikaišiojama bankininkystė ir lupikavimas, bet tai jau vakarietiška realija, kada žydams buvo ribojamos galimybės gyventi ir konkuruoti su krikščionimis kitose srityse neatsižadant tikėjimo. Mat Šventasis Raštas draudžia lupikavimą iš tikėjimo brolių, tai vienodai supranta (tada suprato) ir katalikai, ir tradiciniai judėjai, todėl katalikai leisdavo skolintis už procentus iš žydų (kada tie praturtėdavo, viskas buvo atimama ir žydai išvaromi). Žydų nacionalinę bankininkystę įvertino anglai, legalizavo bankininkų aristokratiją ir tapo pasaulio viešpačiais (anglosaksai su savo virtualia globaline imperija šiandien! ) Be žydų, galvose pilna kitokių mitų, kurie gudriai palaikomi. Pvz. , isterija su lenkais. Įsivaizduokite kultūriškai, ekonomiškai ir kariškai stiprią Lietuvą - ar lenkams šautų į galvą turėti ją savo priešu? O tokią, kaip dabar, pasiglemš ir Lukašenka be jokių lenkų (tam yra ir atitinkama "litvinų" ir "lietuvisų" "teorija"). Tie, kurie gyveno brežnevizmo pabaigos epochoje, nepažįsta Maskvos Ordos ir nesuvokia, kas yra tas viską suėdantis azijatiškas konglomeratas. Tingima net paskaityti nuorodą (o gal ir rusiškai nemokama) inosmi. ru/social/20091221/157118795. html - tai, ką vadinate rusais, nėra rusai (rusai yra ukrainiečiai), jie nėra mitologinių slavų "susimaišymo" su mongolais rezultatas, bet finougrų mordvių ir tiurkų tikri palikuonys, su kitų "sukramtytų" tautų likučiais sudarantys nukultūrintą konglomeratą, gyvenantį pagal Aukso Ordos paliktą vergovinę azijatų matricą. Senovės rusinai - baltarusiai (su baltų substratu) ir ukrainiečiai. Tos "drumstos lietuvių akys autobusų stotelėse" ir yra jau iš dalies įvykusio lietuvių "sumordvėjimo" rezultats. Dar vienas inkorporavimas į Ordą ir baigta, lietuviai įsilies į drumstą alkoholinę "materinę" masę. Tai BLOGIAU nei "Vakarai", nes visi lietuvybės nuostoliai po stojimo į ES yra pačių lietuvių padaryti: vieni puolė privatizuoti svetimą turtą ir neleido tautai normaliai atsigauti, kiti norėdami pabėgti nuo skurdo, išvyko (taip, "Vakarai" tai skatina, o kas kaltas? tik sava valdžia ir pati tauta, ne ruskių banditai). Taigi pagrindinis pavojus lietuvybei - iš pačių lietuvių. Joks "sąmoningumas" neeatsiras be gyvenimo paslapties suvokimo D-viškoje šviesoje. Nebus jokio tautinio inkubatoriaus be noro, kad tauta vykdytų D-vo Valią. Svarbu dvasia ir jos vertybės. Ateityje 3 variantai: 1) "sumordvėjimas", 2) ištirpimas Antikristo "Vakaruose", 3) grįžimas prie D-vo kartu su Ukraina ir kitomis pokomunistinėmis šalimis. Tegyvuoja Dešinysis sektorius! Nekartokite ruskių ir ES melų apie Jarošo "antisemitizmą", žr. youtube. com/watch? v=vnuqsMX1LtU ir skaitykite Jarošo ortodoksų katekizmą. Šis melas naudojamas skaldyti lygiai taip, kaip Dugino tikslas sukiršinti lietuvius ir lenkus, nebūkite asilai!

Raigerdas Letui2014-04-27 18:03

Mano komentaro nespausdina, todėl aš jums negaliu atsakyti.

lietuvis to letas2014-04-27 17:12

palaikau tavo Lietuvos islikimo sieki, bet nesuprantu, kodel tu gresme matai tik is Rusijos puses. Ar nemanai, kad begdamas nuo vienos gresmes, uzbegsi ant kitos, gal but dar didesnes. Kodel manai, kad rusai nesa alkoholio mentaliteta. Pasidomek kam 18, 19, 20 amziuje daugumoje priklause 'traktyrai', kas didziausi alkoholio pramones magnatai, kas tokie Bronfmanai. Rusija tokia pat nukentejusi salis nuo alkoholio industrijos, kaip daugelis kitu, gal net labiausiai. O ar zinai, kad NATO kariams izengus i Afganistana opiumo gamyba isaugo 50% ir vis auga, o Afganistano opiumas sudaro 75% visos pasaulio opiumo gamybos. Kosovas, vienas didziausiu narkotiku tranzito punktu is Afganistano i Europa. Nesupratau zodzio sumordves reiksmes. Nesu sovietu sajungos salininkas, bet tai kas vyksta dabar, daug blogiau nei Sovietu sajunga. Per 50 okupacijos metu vistik mes nepraradome tautiskumo, o EU jei tai dar tesis bent desimt metu, mes rizikuojame prarasti viska.

Naujas2014-04-27 16:45

Iš esmės kalba eitų netgi ne apie pogrindinę karinę struktūrą, bet apie pogrindinę valdzžios struktūrą (ar net pogrindinę valstybę), nes esamos valstybinės struktūros nebegina lietuvių tautos interesų.Karinė funkcija būtų tik viena iš daugelio tokios struktūros funkcijų. Ne mažiau svarbi būtų propagandinė funkcija.

Naujas Letui Palmaičiui2014-04-27 16:23

Malonu, kad bent kai kuriais klausimais mes sutariam. Dėl mano amžiaus. Ką gi,galiu atskleisti jį - 1988 m. , Atgimimo išvakarėse, man buvo 18 m. Taigi, sovietmetį prisimenu. Jis nepaliko man jau tokių blogų prisiminimų. Gyvenau lietuviškame mieste, su rusais beveik neteko susidurti. Turėjau susikūręs savo gyvenimą, kuriame nebuvo vietos jokioms sovietmečio apraiškoms. Labai tikėjausi, kad išsikovoję nepriklausomybę, nusimetę išorinę prievartą, išplėtosime savo lietuvišką pasaulėlį, susikursime savo jaukų gyvenimą. Deja , to neįvyko. Lietuviškas pasaulėlis mažėja, nyksta, traukiasi, ne dienomis, o valandomis. Dabar mes raginami kovoti su Rusija bet kokiomis aplinkybėmis, nemąstant o kas gi bus su tuo mūsų lietuvišku pasaulėliu. Visiškai pritariu jums, gerb. Letai, kad lietuvių visuomenė nepasirengusi kovai su rusais. Ir tam nereikia net Puteikio informacijų ar komentarų analizės. Tereikia pasižiūrėti į drumstas lietuvių akis autobusų stotelėse, parduotuvėse, turguose, pasiklausyti jų kalbų. Nekovos nei rusais, nei su bet kuo kas kėsintųsi galutinai sunaikinti tą lietuvišką pasaulėlį. Pav. su lenkais. O apie jų mąstyseną daug liudija Draučių kaimo išžudymas rodos 1994 m. (byla aišku buvo numuilinta, paskelbiant, kad Zavistonovičius psichinis ligonis). Jis aiškiausiai rodo kokia neapykant susitvenkusi vadinamojoje Lietuvos lenkų visuomenėje lietuvių atžvilgiu. Deja, gerb. Letai, aš labai pesimistiškai žvelgiu į Lietuvos ateitį: ji taps arba Rusijos dalimi (jūs aišku pavojų matote tik iš Rusijos pusės) arba Lenkijos arba ištirps betautėje Europoje. Bet kuriuo atveju lietuviško pasaulėlio nebeliks. Tačiau, veniai trauktų, gyventi vis tiek norisi. Užtat aš ir sakau, stiprinkim tautinę savimonę ir kurkim ginkluotą pogrindinę struktūrą. Dėl santykio su NATO šiuo konkrečiu laikotarpiu: visiškai jums pritariu, kad mums naudinga veikti kartu. Bet jei NATO, Vakarai, parduos mus Lenkijai, ta slapta pogrindinė ginkluota struktūra turės imtis veiksmų. Gerb. Letai, Lenkija mums ne mažiau pavojinga nei Rusija. Aš darysiu viską, kad lietuviškas pasaulėlis išliktų. Į NATO, Vakarus, Rusiją, net į patį Dievą man nusispjauti. Tegyvuoja lietuvių tauta.

Letas Palmaitis Naujam 202014-04-27 15:40

Nesu joks karo šalininkas ir niekam jo nepatarčiau. Deja, nei nuo manęs, nei nuo Paties tai nepriklauso. Kalbu apie tai, kad nei valstybė, nei tauta jam nepasiruošusios (bent pasitikiu N. Puteikio informacija apie karines galimybes, o ką mąsto žmonės, matome iš aplinkinių ir iš komentarų kad ir čia). Nežinau, kiek Pačiam metų, bet vargu ar tiek, kad gerai atsimintum sovietiją. Be tokios atminties neįmanoma suprasti, kas bus, jei dar kartą užeis Orda. "Vakarai" tikrai nieko gero tautai nežada, tačiau išlikimas priklausytų nuo tautinio atsparumo ir noro išlikti. Kitaip bus su rusais. Ne tai, kad jie imtų čia visus skersti (pradžioje, žinoma, išžudys tūkstančius), bet jie galutinai primes savo alkoholinį mentalitetą ir būdą, taigi lietuviai "sumordvės" galutinai tautų likučių katile. Net jei išliks vardas ir kalba, tai jau nieko nebereikš. Baltų nebeliks nei čia, nei Latvijoje. Jei kam patinka, prašom pasiduoti ir nesiginti. Kita vertus, laimėti prieš tokį naglą įžūlumą diplomatinėmis priemonėmis neįmanoma - kaip matome, nesiskaito ne su kuo. Todėl vienintelis išsigelbėjimas yra totalinė pilietinė gynyba su viltimi, kad tas pats bus visoje Baltijoje ir Ukrainoje su Moldova, bet laimėjimui reikės (ypač pačioje pradžioje) dviejų dalykų: ginkluotės ir aukos ryžto. Kad pastarojo bent kiek būtų, reikalingas būtent tas "fanatinis tikėjimas", kaip parodo čečėnų atvejis. Taigi visai čia nesvarbu, mesijinis ar islamistinis, svarbu kad būtų. Deja, kol kas nesimato. Tikėtis pasinaudoti svetimais interesais ir NATO jėga, žinoma, nėra jokia nuodėmė net ir nebūnant NATO šalininku. Tačiau jei prieis iki NATO karinių veiksmų Baltijoje, tai jau garantuotas pasaulinis karas. Sunku įsivaizduoti, kas po to čia iš viso liktų. Tačiau ir ši galimybė nuo mūsų nepriklauso ir yra visai reali.

Beta 19.-tam2014-04-27 14:50

Ir kur nors, gilioje Sibiro taigoje, galės savo tautinę savimonę stiprinti.

Naujas2014-04-27 14:34

Alternatyva yra stiprinti savo tautinę savimonę visais įmanomais būdais. Nes būtent savimonės silpnumas ir yra pagrindinė mūsų politinių ir ekonominių bėdų priežastis. Ypač tai akivaizdu katastrofiškai didžiulės emigracijos (didžiausios Europoje ir vienos didžiausių pasaulyje) atveju. Lietuviai nemato jokio reikalo ginti savo šalį, nes į ją jiems paprasčiausiai nusispjauti. Paprasčiau išvažiuoti ten, kur daugiau mokės (ir nereikia aiškinti, kad to priežastis žemas pragyvenimo lygis, korupcija ar kiti panašūs dalykai - nepriklausomybės pradžioje pragyvenimo lygis Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse - Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje tikrai nebuvo aukštesnis, tačiau šiose šalyse tokio emigracijos masto nebuvo, o Lenkijos gyventojų skaičius net išaugo). Tam visų pirma reikia sukurti savarankiškos, nepriklausomos tautos statuso vertą istorijos koncepciją. Dabar per 20 metų vadinamojo akademinio mokslo sukurtoji skirta būsimajam Lietuvos prišliejimui prie Lenkijos pateisinti. Ši naujoji savarankiškos tautos, o ne kokio Lenkijos ar Rusijos priedėlio istorija privao būti popaguojama per visas įmamonams masines informacijos priemones, švietimo sistemą. Kai žmonės suvoks, kad jie yra kažkada buvusios didingos tautos palikuonys, jei savaime pajus norą ginti šią šalį ir šią tautą, t. y. save pačius. Antra šioje konkrečioje geopolitinėje situacijoje reikia, kad Lietuos patriotai imtųsi kurti slaptą pasipriešinimo bet kokia agresijai (tiek iš Rusijos, tiek iš Lenkijos, vadovaujantis tik Lietuvos, o ne Lenkijos, Rusijos ar NATO interesais) pogrindinę ginkluotą struktūrą. Ši slapta karinė struktūra turėtų pabandyti infiltruotis ir į dabartines karines Lietuvos struktūras, kad reikalui esant jas būtų galima panaudoti Lietuvos interesams ginti. Žinoma, klausimas ar Lietuvoje yra kritinė masė tokių savarankiškai mąstančių lietuvių patriotų, pasiryžusių imti ginklą į rankas ir panaudoti jį reikalui esant tiek prie Rusiją, tiek prieš Lenkiją, priklausomai nuo konkrečios geopolitinės situacijos.

17-tam2014-04-27 14:08

Iš viso didžiojo Tamstos rašto išplaukia, kad geriausia "alternatyva", - tai pasitikti rusų tankus su gėlėmis?

Naujas2014-04-27 14:03

Paskutinio sakinio patikslinimas: "ir dar gyvenantys Lietuvoje lietuviškai kalbantys lietuviai su rusais kovotų po Lenkijos vėliavomis". Jūs to siekiate? Aš ne. Aš už tai, kad lietuviai išliktų lietuviais, o ne kokia nors A. Bumblausko, V. Savukyno ir kitų panašių į juos propaguojama antrąja lenkų tauta.

Naujas2014-04-27 13:16

Man vis dėl to labai keistas beatodairiško karo su Rusija šalininkų užsisyrimas, kažkoks keistas mąstymo sustabarėjimas. Net nebandoma pamąstyti apie galimas pasekmes ir alternatyvas. Paprasčiausiai riktelėjama: jedinstveninkai,"putinosai", kremliaus šalininkai ir panašiai ir manoma, kad tuo diskusija pasibaigia. Tėra paprasčiausias elementarus susitapatinimas su Vakarų struktūromis: ES, NATO (o Leto Palmaičio atveju - su "mesijine" krikščionybe). Man gintina vertybė yra Lietuva, lietuvių tauta, t. y. tie dabar 65 tūkst km2 (nors iš tiesų mes turime teisę į žymiai didesnę teritoriją), tie kol kas dar Lietuvoje gyvenantys kokie 2,5 milijonų lietuvių ir tie jos ribų, kurie save laiko lietuviais. Štai ką aš esu pasiruošęs ginti. O visi tie, kurie kategoriškai, nesvarstydami, nemąstydami savo oponentus apšaukia jedinstvenininkais, kas jiems vertybė? Spėju, kad jiems vertybė Vakarai kaip tokie. Lietuva tokiu atveju tik tos vertybės dalis. Čia tiktų tokia analogija: jeigu tarkim atsidurtumėm tokioj situacijoj, kad tektų pasirinkti ar prarasti vieną kaimą, bet išsaugoti visą Lietuvą, be abejo, pasirinkčiau visos Lietuvos išsaugojimą (taip, kaip pasirinko suomiai 1940 m. , atsisakydami dalies savo teritorijos, bet išsaugodami nepriklausomybę). Spėju, kad tiems karštiems Vakarų apologetams, kurie čia aktyviai reiškiasi, tokiu kaimu virto visa Lietuva (kas tie 65 tūkst km2 palyginus su visa Europa ir Šiaurės Amerika, ar ne? ). Įsivaizduokim tarkim globalinį NATO konfliktą su Rusija. Lietuva virsta pafronte. Ir aišku ji būtų visiškai nusiaubta. Vakarai be abejo išliktų. Bet kas mums iš to? Ką mes laimim iš to? Konkrečiai, išdėstykit argumentais, ką mes (tie 2,5 mln lietuvių, gyvenantys konkrečioje 65 tūkst km. 2 teritorijoje)laimėtumėme? Galimas Rusijos subyrėjimas? Tarkim. Tačiau iki to laiko Lietuva jau būtų prišlieta prie Lenkijos (pažiūrėkim į mūsų politinio ir intelektualinio elito parsidavėliškumą - jau dabar sukurtos visos reikalingos istorinės schemos tokiam prišliejimui pateisinti) ir dar gyvenantys Lietuvoje lietuviškai kalbantys lietuviai kovotų su Lenkijos vėliavomis.

Letas Raigerdui 152014-04-27 06:48

Nieko nepropaguoju, bet rašau komentarus, kaip ir Jūs. Jūs ne kartą gynėte rusus (kurie neva kentėjo nuo komunistų ir dabar kenčia) su jų "didžiąja kultūra" nuo rusofobų. Kai ir vėl apgailestavote, neva kažkas per griežtai juos apibūdina, daviau Jums nuorodas į tai, KAIP JIE PATYS save apibūdina, be nereikalingų advokatų: lozhkinband. ru/assets/gallery/foto/012. jpg -- arba: nibler. ru/skill/6632-tvolchestvo-vasi-lozhkina. html -- arba: lj. rossia. org/users/tiphareth/1187819. html -- ignoravote atsakymą į savo paties teiginį, nes... neturite laiko. Nurodžiau epochinį darbą apie tai, kad šis finougrų ir tiurkų kilmės konglomeratas apsimeta svetima tauta, iš kurios pavogė vardą: inosmi. ru/social/20091221/157118795. html --- irgi ignoravote, nes neturite laiko. Laiko susirašinėti su darijais iš tuščio į kiaurą ir dar aiškinti, kas sveikas ir kas ne, tačiau turite. Dar ir paskirstote komentatoriams roles, kas apie ką gali ir negali rašyti. Aišku, kad su tokiomis ambicijomis rimtiems dalykams (kas yra šiuolaikinis karas, kokios veikia jėgos, kokia gali būti ir kur kokia yra gynyba, kokia ideologija laimi šiuolaikiniame kare, kas yra išlikimas) laiko nebelieka, nors visi šie klausimai vienaip ar kitaip iškeliami arba autorių, arba komentatorių.

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-04-27 05:07

Letai, aš neturiu laiko skaityti visų šitų nuorodų. Padarykime taip. Kadangi jūs propaguojate krikščionybę, tai būkite geras - atsijokite visas tas tėkmes, visokias man siųstas nuorodas ir palikite tai, ką pasakė Kristus: "Kaip norite, kad jums darytų žmonės, tą ir jus darykite jiems". Čia jis pakartojo tą patį, tik savais žodžiais, ką sakė Konfucijus. Taigi, jeigu aš nenoriu, kad jūs man bruktumėte visokių nesąmonių apie Apokalipses, tai Letai, vykdykite tai, ką jums pasakė Kristus. Aš jums nebruku jokio savo tikėjimo, Letai, tai norėčiau sulaukti to paties iš jūsų. Suprantate, Letai, aš esu toks žmogus, kuriam nereikalingas tikėjimas. Aš jį labai seniai iškeičiau į pasitikėjimą ir žinojimą. Pasilikite jūs savo Apokalipses tokiems pat, koks esate jūs, ir šnekėkite apie tai valandų valandas. Mane jokios jūsų Apokalipsės nedomina visiškai. MANO KREDO YRA PAPRASTAS - ŽMOGUS, KĄ JIS BEDARYTŲ, MAN VISADA RŪPI JO GALUTINIS REZULTATAS, JO GALUTINIS PRODUKTAS. Šito dalyko nesugeba suprasti ne tik jūs, bet praktiškai visa Lietuvos vyriausybė, Seimas ir visos politinės partijos, kurios yra susikūrusios po 1990 metų. Aš nesu krikščionis, bet išeina paradoksalus dalykas, kad į tuos dalykus, į kuriuos aš tikiu, aš atrandu ir KRISTAUS MOKYME. Jūs, deja, kalate ir kalate savo idėja apie tikėjimą, bet nė kiek nesilaikote ten parašytų tiesų. Primenu dar kartą Kristaus žodžius:"Medžius atpažinsite ne pagal lapus, o pagal vaisius". Tai, mano žodžiai pilnai atitinka tai, ką sako Kristus. Dabar imame jūs tikintyjį į Kristaus mokymą. Kiekviename savo komentare jūs brukate ĮDĖJA APIE LAPUS. Aš kalbu apie VAISIUS, nebūdamas krikščioniu, o jūs būdamas krikščionu pastoviai ir gana įkyriai brukate idėją apie LAPUS. Jums svarbu kažmonės taptų tikinčiaisiais. Taigi, tikinčiųjų yra daugiau nei milijardas (vien krikščionių yra daugiau nei milijardas). AŠ JŪSŲ KLAUSIU, LETAI, KUR ŠITO MILIJARDO VAISIAI? LIETUVOJE KRIŠČIONIŲ, GAL BŪT, APIE 70%. lETAI, KUR ŠITŲ 70% VAISIAI. V. lANDSBERGIS EINA Į BAŽNYČIĄ IR VAIDINA TIKINTYJĮ. KUR YRA JO VAISIAI? SEIME viena iš didžiausių krikščioniškų partijų su konservatoriais. Aš klausiu: kur jų vaisiai? Letai, ko jums reikia, kad suprasti šitą parastą Kristaus pasakymą? Patikėkite, man tikrai sunku suprasti, kodėl tokia daugybė tikinčiųjų nesupranta, ką reiškia šitie Kristaus žodžiai?

Letas Palmaitis Raigerdui 82014-04-27 03:29

Apie "brukimą" jau atsakyta, bet argumentų neišgirdau, kaip ir atsakymo į dalykines pastabas dėl Nr 2 "15 minučių". Kaip visada (matyt neturint ką pasakyti) griebiamasi "fanatizmo", kuriuo vadinamas nuoseklus pažiūrų laikymasis. Ignoravote džamaatus, paminėtus būtent dėl jų efektyvumo, kurio tačiau nebūtų buvę be gilaus tikėjimo - kuo čia dėta katalikybė? Plačiai diskutuojate su komentatoriais, kuris iš jūsų protingesnis, bet nematau ir kitur Jūsų atsakymų, pvz. , dėl kažkieno "per griežto" rusų "tautos" apibūdinimo. Sakiau, pažiūrėkite kaip jie patys save apibūdina (ЛОЖКИН ! ), o apie tą mokšų-erzių-tiurkų "Kijevo palikuonę" daviau nuorodą į inosmi. ru/social/20091221/157118795. html, tačiau ir į tai nesureagavote. Mat neturiu teisės net visokiems gūdiems subinininkams, Nr 11, užsiminti nei apie pokario rezistenciją (dėl girios tamsumo to ir nežino), nei apie "Kronikos" indėlį į atgimimą. Tegu sau duginiškai (to irgi nežino) lieja pamazgas ant "vatikano" - turiu tylėti, nes tai ne brukimas. Kad daugiau nesigriebtumėt paviršių, nebe pirmą kartą baigiu šiuo "brukimu": messianic. lhosting. info

Darijus2014-04-27 01:54

Įdomiausia, kad, kai 1940-ais Raudonoji Armija okupavo Lietuvą, irgi niekas nesipriešino ir kariuomenė spaudė rankas. Nemažai šaukė: dabar mes apsaugoti. Letas, Raigerdas ir Co., atidirbkite šios dienos užduotis.

Vytenis2014-04-27 01:20

Reikia cia mums tu "gyneju". Gal primint kaip jie "gyne" Iraka, Libija, Kosova, Vietnama, Afganistana. Tokio "gynimo" pasekme - milijinai zuvusiu. Ne, aciu, nereikia mums tokiu gyneju. Geriau jau pakentesim ta vaiduokline ir dirbtinai isgalvota Rusijos "gresme". Palundra, rusai ivedineja kariuomene i Visagina!!! Kvieciam Amerikonus kad mus gintu!!! Nu beprotnamis kazkoks, kitokio zodzio nerandu! Juk tai gryna dirbtinai kurstoma isterija, tam kad nukreipti zmoniu demesi nuo realiu problemu ir gasdinti "rusais". labai beje patogu pries rinkimus. Tokius iosgasdintus zmones paskiau labai lengva manipuliuoti. man tikrai eda tokioj besmegenej saly guvent.

gudi giria2014-04-26 23:47

su tais tikejimais tuo ko nemates I subine tie jus tikejimai,ka matau tuo tikiu vatikano imperija ilgiause okupavusi svieta kukuriekuoje ta paty,per amzius,o kad lietuvos vagiai ,koloborantai baige sunaikinti krasta musu tauta,tai jus balvonai realybe netikit ir lakstot I okupanto koplycia ispazinties.mastanciu mazuma ir per tuos nubalvonintus nera ramybes niekur,kad tie balvonai prasmektu

o gal Nato atvaziuoja apginti2014-04-26 22:50

musu teritorija nuo uzsienieciu-zemgrobiu,kurie nuo 05 01 gviesis musu zemiu?na tuomet Nato reikalingas.kitu atveju,gali vaziuot namo.

to 72014-04-26 22:44

oi ne ,Raigerdai, galeciau buti nebent Darija )

Raigerdas Letui Palmaičiui2014-04-26 20:03

Gerbiamas Letai, jūs kalbate, kad kažkas tai niekina katalikų bažnyčią. Tas kažkas tai, pirmiausia, esate jūs. Kada žmonėms yra brukamas bet koks tikėjimas, tai faktiškai užblokuoja žmogui kelią į tikėjimą. Jis tokiu žmogumi nebepasitiki ir vėliau labai įtartinai žiūri į panašaus žmogaus sugebėjimą mąstyti logiškai. Žmogui visada sukelia nepasitikėjimo jausmą, kada kas nors neleidžia ko nors daryti, t. y. užblokuoja jo norą kažką sužinoti, ir yra kitoks atvejas, bet pasekmės yra tos pačios, kada žmogui, kas nors bruka savo tikėjimą. Normalus žmogus, dvasiškai sveikas žmogus, niekada taip nesielgia, nes jam tokie dalykai nepriimtini, kadangi blokuojantis arba brukantis savo tikėjimą žmogus, iš tikrųjų pats nėra tikintis. Jis tik sako, kad yra tikintis, bet iš tikrųjų jis yra valdomas pats keistų idėjų, todėl jo veiksmai atsiduoda fanatizmu. Jis yra tik fanatikas, ir nesvarbu į ką jis tiki, kadangi jis yra užsifiksavęs ant kažkokios tai idėjos fix, kuri nėra tiesa, ir kuri tikrovėje neegzistuoja. Aš nesu nusistatęs prieš jus, bet kada jūs kalbate apie tikėjimą, tai man sukelia šleikštulį. Tą pačią bėdą turi čia kitokio plano fanatikai - jedinstvenikai. Jie irgi tiki, kad reikia grąžinti Lietuvą į TSRS teritorijos ribas, nes kitaip Lietuva pražus. Fanatizmas, nesvarbu kokiu padažu jis yra užpilamas, visada yra blogai, nes tai nėra sveiko proto požymis.

Raigerdas 3,4,5-am2014-04-26 19:42

Na, kas kitas čia parašys kokį mėšlą, jei ne Darius Ratkus iš teo. lt Jedinstvenikai budi ir dirba kartu su buvusiais KGB-istais. Tik Rusijoje iš GRU tikriausiai nesupranat, kad šitie vietiniai kenkėjai ne tiek lietuviams gali pakenkti, o kiek pačiai Rusijai. Atstatyti savo įvaizdį reikės dešimtmečių ir kainuos tai ne vieną milijardą dolerių. Ir nors šitie vyrukai iš Jedinstvos pastoviai keičia nick'us, bet tai vis vien nepadės. Jau mūsų žmonės tą rusiškos propagandos melą pradeda atpažinti. Jedinstvenikams, matyt, yra sunku suvokti, kad "MELO KOJOS TRUMPOS" ir anksčiau ar vėliau jis vis vien išaiškėja.

Letas Palmaitis2014-04-26 19:30

Kiek ir kaip "Vakarai" gins (jei gins) Baltiją, mes nežinome ir žinoti negalime, nes tokie dalykai sprendžiami "Bilderbergo vyriausybės", kuri gali būti suinteresuota ne mūsų galvose įstrigusiais praeitų amžių nacionalinių valstybių politiniais prioritetais, o globaliniu karu, kuris sunaikins "nereikalingą" žmonijos perteklių ir pašalins pavojingą konkurenciją su kinais (jokio "laimėjimo" šiame kare nebus). Kita vertus, tai nė kiek nepašalina lietuvių pareigos patiems gintis pagal savo sąžinę, o tam nereikia tradicinio fronto. Nebebus frontų. Jei kiekvienas vyras būtų karys, kaip Čečėnijoje, jei kiekvienas būtų rimtai ir moderniai (pvz. , granatsvaidžiais) ginkluotas, 15 min. reikalas tikrai nesibaigtų. O esant bendrai tinklinei (musulmonų džamaatų pavyzdžiu su formalia "centrine" vadovybe) gynybinei struktūrai visoje Baltijoje, okupantai tikrai netriumfuotų ir nesidžiaugtų, kad pradėjo. Kita vertus, jei niekas nenorės gintis (mirti - visi juk amžini ir nemirtingi). Čia ir iškils tikėjimo ir pasitikėjimo D-vu aktualija. Bijau, kad didvyrių žemių be gilaus tikėjimo nebūna ir būti negali. Nepamirškime, kad Lietuvos rezistencija rėmėsi katalikų bažnyčia, kuri dabar visaip žeminama ir niekinama.

NATO VON2014-04-26 19:28

savo kanopas nuo Lietuvos Zemes.

didziausia gresme2014-04-26 19:24

grybauskaites liezuvis.

kas remia jav karius?2014-04-26 19:23

o KODEL remia?o gal cia tie kariai savanoriauja is dideles meiles Lietuvai? ,,Lietuva atvykstantiems JAV kariams suteiks visą reikiamą priimančiosios šalies paramą – apgyvendinimą, maitinimą, logistinę pagalbą ir kt.''o kas tos Lietuvos atsiklause?lietuviams patiems truksta maisto ir apgyvendinimo,o cia be jokio reikalo svaistomi pinigai.

Beta Tomui J2014-04-26 18:56

Yra- turime du tankus (vienas aplūžęs), du lėktuvus, gal tris katerius. Prastą valdžią ir Putiną garbinančią penktą koloną. 15 minučių atlaikysim. // Įdomumo dėlei: kiek litrų tamstos kraujo JAV išsiurbė.

Tomas J.2014-04-26 18:09

Padėtis nėra džiugi, kai turi rinktis, kuris iš kraugerių agresorių užtikrins tavo šalies saugumą. Lietuvos valdžia pasirinko JAV ir tada LT tapo NATO nare. Galbūt tai neišvengiamas pasirinkimas? Tik tas "galbūt" vis neduoda ramybės metų metais.. Negi nėra kito kelio šalies apsaugai, tik palįsti po vieno ar kito kraugerio skėčiu?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi