Gana akylai stebėjau ir pagal mėgėjiškas scenaristo išgales tyrinėjau pedofilijos bylos pasakojimą, kurį kūrė VSD, prokuratūra, teismai ir jėgos struktūroms patarnaujanti galingoji žiniasklaida. Akyliau įsižiūrėjęs į šią tragišką istoriją, negali nepastebėti leitmotyvo ar bendro vardiklio: žmonės, ką nors galėję liudyti apie pedofiliją, buvo brutaliai patraukti nuo scenos.

Nagi, pradėkime nuo pradžių. Teisėjas Jonas Furmanavičius, kuris prašėsi savo kolegos, tuometinio generalinio prokuroro Algimanto Valantino pagalbos, laiku jos negavo, o negavęs ir jausdamas grėsmę, anot kai kurių liudijimų, ketino kažką paviešinti, ir buvo nušautas.

Tokia versija sklandė ir nebuvo prokurorų paneigta. Dvi nepatyrusios seserys spustelėtos ir susiklosčius tam tikroms aplinkybės galėjo išsikalbėti.

Viena buvo nušauta, kita – izoliuota, ir nežinia, kiek ilgai ta izoliacija tęsis. Viena mergaitė, galėjusi liudyti, išvežama ir paslepiama nežinia kur.

Vaiko teisių tarnybos nieko aiškaus apie jos dingimą pasakyti negali. Liudininkų, mačiusių J. Furmanavičiaus nužudymo sceną, Drąsiaus Kedžio apsilankymą prie Violetos Naruševičienės namų, žvejo, pastebėjusio ant Kauno marių kranto išmestą žmogų, irgi tarytum nebėra. Visi nutildyti.

Po to teismo dienos išvakarėse balutėje nutildomas ir pagrindinis istorijos dalyvis Andrius Ūsas, kuris galėjo pradėti šantažuoti jį dengusius įtakingus žmones. Gana sunku į šią istoriją įkomponuoti nutildytą Vaidą Milinį – aišku tik tai, kad kažkokiu būdu su šia istorija jis buvo netarpiškai susietas.

Po to visas dėmesys nukreipiamas į Klonio gatvės mergaitę ir ji praeitų metų gegužės 17 d. , valstybei smurtaujant, išplėšiama iš globėjos glėbio, grąžinama motinai ir, kaip ir aukščiau minėti istorijos dalyviai – izoliuojama kartu su motina.

Be to, „perkvalifikuojami“ ir aktyviausi žurnalistai, tokie kaip Rūta Janutienė, bei žiniasklaidos priemonės, kurios kartais galėjo atrodyti gana neutralios šios bylos atžvilgiu, o aktyvesnės dar labiau suaktyvėja, smūgiuodamos į vienus vartus. Plika akimi matyti užsakymas veikti visuomonės sąmonę, kad lietuviškoji pedofilijos istorija būtų marginalizuota ir išstumta į paraštę.

Kas lieka? Na, dar lieka teisėja, Seimo deputatė ir teisinės bei politinės sistemos „pūlinys“ Neringa Venckienė.

Kartais mažas akmenėlis didelį vežimą nuverčia, ir panašu, kad ši patarlė šįsyk parodė savo gilios išminties galią. Per sklandžiai mūsų teisėtvarka tikėjosi sutvarkyti visą šį kreivą scenarijų, ir še tau, kad nori: istorija keliasi į visai kitą dimensiją.

Tame išmatavime mūsų sovietinės teisės pitekantropai neturi nei patirties ką nors įtaigoti, nei galių, nei argumentų bei išminties. O ir Prezidentė nepaskambins telefonu JAV Federaliniam teismui, nepaprašys tylutėliai Seimo deputatės ekstradicijos, kaip galbūt gražiai tvarkydavo reikalus savo kieme su statytiniu gen.

prokuroru Dariumi Valiu.

Seimo deputatės emigracija į demokratinę valstybę ir politinio prieglobsčio prašymas yra neregėtas iššūkis ir precedentas visai mūsų teisinei sistemai, kuri jau trečią savaitę sverdėja nesumodama, kaip turėtų glaistyti savo darbo broką ir tarytum riebus kupranugaris išlįsti pro adatos skylutę. Mūsų teisėsauga save įsivarė į patį kampiausią kampą ir išsigando taip, kad neįstengia imtis jokio racionalaus veiksmo.

Užuot paskelbusi deputatės paiešką ir kreipusis į Interpolą, kaip buvo padaryta Snoro banko vadovų dingimo byloje, teisėsauga ėmė mindžikuoti. Generalinė prokuratūra savo galvos skausmą numetė Šiaulių prokuratūros II baudžiamojo persekiojimo skyriaus prokurorei Ninai Raugienei, kuri tikriausiai puikiai suvokia, kad D. Valys ją pakišo. Apgailėtinas žingsnis ir klano solidarumo nepaisymas.

Prokurorė vapa nei šį, nei tą, duoda pavedimus policijai išsiaiškinti Seimo deputatės buvimo vietą, nors puikiai supranta, kad mūsų policija neturi jokių galių atlikti tokias užduotis. Pasikeitė ir N. Raugienės pasisakymų intonacija. Ji pradėjo transliuoti mintį, kad N. Venckienės nusikaltimai nėra sunkūs, ir leidžia suprasti „pabėgėlei deputatei“, kad toji geruoju sugrįžtų Tėvynėn ir prieglobsčio svečioj šaly neprašytų.

Nors didžioji pedofilijos bylos tyrinėtoja „Lietuvos ryto“ „artileristė“ Asta Kuznecovaitė kalba kitaip. Paskutiniame savo opuse ji, pasiremdama kažkokiais anoniminiais Amerikos lietuviais, teigia, kad JAV neduos mūsų deputatei politinio prieglobsčio, nes ši yra kriminalinė nusikaltėlė ir jai pagal prokurorų kaltinimus gresia 5 metai kaliūzės.

Atrodytų, Nina ir Asta nesusišneka. Viena nuima gazą , o kita siautėja, nes laikraščiui tai gal uždirbs didesnį tiražą.

Tuos nesusišnekėjimus ir versijas, regis, turėtume šifruoti paprasčiau. Viena vertus, Lietuvai garbės nedarytų Venckienės – Tymošenko (kurią išteisino Strasbūro teismas) paralelė – ypač mums pirmininkaujant ES.

Antra vertus, pedofilijos skandalą iki pirmininkavimo reikia trūks plyš nutildyti, nes tikėtina, kad galimi mitingai ir piketai labai suraukšlėtų „skaistų“ mūsų valstybės ir jos vadovų veidą Europos ir pasaulio akivaizdoje, žinant, kiek čia pusmečiui suplūs nepriklausomų žiniasklaidininkų, ir ką jie išgirs ne iš funkcionierių spaudos atstovų, o iš laisvų, nepriklausomų, orumo jausmo nepraradusių Lietuvos piliečių.

Taigi, jau per vėlu Lietuvos propagandistams užsiiminėti mūsų autochtonų sąmonės apdorojimu, paveikimu ir apraminimu. Šunkeliu nueitas kelias veda į niekur.

O teisinis kazusas, iškylantis šiame kontekste, yra labai paprastas. Pakaks JAV teisininkams išsireikalauti gegužės 17-osios šturmo įrašą ir mūsų teismų sprendimus, kad smurto nebuvo, ir visa mūsų teisėsaugos sistema bus pasiųsta į prasmirdusį sovietinį čebatą. Štai ko bijoma.

Naujausi

Komentarai (98)

Rikiuoti
.Valda: štai esmė!2013-05-15 16:12

"Pakaks JAV teisininkams išsireikalauti gegužės 17-osios šturmo įrašą ir mūsų teismų sprendimus, kad smurto nebuvo, ir visa mūsų teisėsaugos sistema bus pasiųsta į prasmirdusį sovietinį čebatą. Štai ko bijoma."

.Valda: štai esmė!2013-05-15 14:46

"Pakaks JAV teisininkams išsireikalauti gegužės 17-osios šturmo įrašą ir mūsų teismų sprendimus, kad smurto nebuvo, ir visa mūsų teisėsaugos sistema bus pasiųsta į prasmirdusį sovietinį čebatą. Štai ko bijoma."

Irena2013-05-15 13:20

ačiū autoriui už puikų straipsnį.Pagarba.

taip pat skaitykite delfi ir alfa2013-05-15 10:06

puikų V. VASILIAUSKO straipsnį. Pagarba L. Jakimavičiui ir V. Vasiliauskui už skleidžiamą TIESĄ. AAČIŪŪŪ !!! NERINGA - laikykitės!

dar Pikasui2013-05-06 23:57

Turiu galvoje jūsų 71 komentaro dalį Atsakau. Pasakymas, kad balsai , atiduoti DK , yra palaikymas "burokinėms jėgoms", labai nekorektiškas ir neatitinkantis tikrovės. Tol, kol konservatorių partijoje dominuos liberalinis sparnas ir Adomėno tipo moraliai atgrasūs personažai, nusigręžusių rinkėjų jie nesusigrąžins. Ir ne tik dėl Garliavos, o ir dėl Pociūno bylos, FNTT vyrų, VSD pareigūnų palikimo "ant ledo", po to, kai jie liudijo komisijai apie slaptąsias pažymas. Dėl nuolaidžiavimo tokioms korumpuotoms politinėms šiukšlėms, kaip liberalcentristai. Dėl "savo dviratininko" Matuzo užstojimo, "sakmaidiko" Mavicko gynimo.

Pikasas to 93 nr2013-05-06 22:02

Kur tokia kalba? Gal galite patikslinti? Kiek menu, niekad tokiu metodu nieko nesu gynęs ar smerkęs. Visada labiau pasikliauju faktais paremta analize.

Briedas2013-05-06 20:16

Kokį čia briedą tas autorius rašo? Aferistę Venskienę lygina su Tymošenko? Dėl gegužės 17 d. juk kalta yra pati Venskienė. Nereikėjo prie to prieiti. Kuo jūs tuos amerikiečius laikote? Visiškais kvailiais? Juk gegužės 17 d. policija atėjo vykdyti teisėto teismo sprendimo. Vykdant sprendimą reikėjo pašalinti kliūtis. Ta pati Venskienė buvo kliūtis. Reikėjo ir smurtą panaudoti, jei nėjo kitaip. Viskas aišku ir paprasti. Tą supras ir kvaili amerikiečiai.

Pikasui2013-05-06 19:43

Jūsų ginamoji kalba, teisinanti konservatorių elgesį, neįtikina. Kaune nemažai inteligentų, nusivylusių konservatoriais, balsavo už DK, aš taip pat. Taipogi manau, kad antrame ture daug balsų iš DK tiesiog buvo pavogta, nes Kaune visose apylinkėse buvo neproporcingai daug negaliojančių biuletenių - nuo 10 iki 13 proc. , kaip niekur kitur Lietuvoje. DK rinkimų į Seimą kandidatų sąraše, kurį atidžiai išstudijavau, buvo tikrai daug neeilinių ir pagarbos vertų asmenybių. Ko nepasakysi apie jau papelijusį TS LKD sąrašą, papuoštą "paspirtuku" Jurkevičium, arogantišku libertaru Adomėnu arba aštuoniasdešimtmete senole Čigriejiene, jau praradusia saiko būti valdžioje jausmą. Įsileiskite šviežio, jauno, idealistiško kraujo ir mokėkite priimti kritiką. Tai tik išeis jums į naudą.

Gintautas2013-05-06 17:53

Prieis siknaruriai liepto gala,nusluos juos Lietuvos zmones-demokratiniu budu-vienybe.

V.L2013-05-06 16:58

Aciu padoriem zmonem uz protingus straipsnius ir komentarus. Aciu Pikasui. Bet cirkas tesiamas.

deivis2013-05-06 09:29

niekas cia amerikoj venckienes neieskos ir negaudys taigi lietuvos milicija gali nusiramint ir prokuratura ir eiti ramiai atostogu o jei ir bandys kas ieskot ar dar tai yra pvz amerikoje buves meksikone iejo i baznycia pasiliko joje ir policija stovejo ilgai ir nuobodziai prie baznycios duru netgi amerikos policija nesikiso ir nebande padeti grybui kai ji bego is lemonto

Ačiū2013-05-05 22:52

Už straipsnį. Autorius nepajudinamai išlieka kovotoju už Tiesą. Pagarba. Lenkiu galvą.

-->84. Pikasas (2013-05-03 11:47:19)2013-05-04 23:56

Gražulis turi savitą viešo bendravimo stilių, kuris gali kam nors ir nepatikti, tačiau tai tiesos į akis nebijantis rėžti žmogus, už tai jį ir gerbiame.

Mastantys2013-05-04 02:09

senai pelus nuo grudu atskyrė,sovietiniai kadrai darbuojasi,vis laukia saulės patekant iš rytu.

dv2013-05-03 20:52

aciu, visi taskai sudelioti, geras straipsnis.

rrraktas2013-05-03 19:30

Ačiū autoriui, taip pat Pikasui už įžvalgas.

Pikasas2013-05-03 15:47

Problema gali emigruoti tik tuo atveju, jei Neringa Venckienė nuleis rankas, o mūsų teisėsauga už tai pažadės sušvelninti slėgį. Kol kas tikrai neatrodo,kad Seimo narė guli ant Floridos smėlio ir kaitinasi prieš saulutę, kaip buvo pavaizduota šmaikščioje karikatūroje. Seimūno Petro Gražulio pasimaivymai, šį kartą siūlantis vykti į JAV N. Venckienės surasti – kaip jo nuolatinio įvaizdžio dalis, jau gerokai pabodę. Tai tik nykus bulvaras su neaiškia, netgi įtartina priemaiša ir nieko daugiau… Tikriausiai, Neringa Venckienė visus tuos pedofilijos ir žudynių skandalo metus dirbo kur kas daugiau už savo įvairius kolegas. Ir už teisininkus, ir už Seimo politikus. Manau, kad ji ir dabar darbuojasi VARDAN TOS… Net ir būnant kvalifikuota teisininke, gerai susipažinusia su “D. Kedžio istorija”, manau, reikia nemažai laiko ir pastangų, kad visą tai išanalizuoti iš esmės bei teisiškai apibendrinti. N. Venckienės 327 psl. knyga “Drąsiaus viltis – išgelbėti mergaitę”, atsiradus daugybei papildomų naujų faktų, gali tapti tik pirminiu juodraščiu. LR Konstitucinis teismas, spręsdamas net ir kokį nesudėtingą klausimą, aptaria bei paruošia sprendimą per ilgus laikotarpius. Ilgose nutartyse kartais būna tik keli prasmingi, su klausimu tiesiogiai susiję sakiniai. N. Venckienė tokios laiko prabangos neturi, tad jai gali tekti darbuotis neskaičiuojant valandų. Gal net pasitelkiant talkininkus, vertėjus ar pan. Toks, daug teisinių dalykų aprėpiantis darbas būtų nesuderinamas su visokiais pašaliniais trukdžiais. Todėl manau, kad kol N. Venckienė tvirtai nepasiruoš tolesnei įvykių procesinei eigai, ji neskubės pati pasiviešinti savo buvimo vietos. Nemanau, kad norėtų netikėtai sulaukti dviejų vyrukų, kurie liudininkų buvo pastebėti nusikaltimų vietose. Nemanau, kad ji, tiesiogiai nedalyvaudama Seimo darbe, gvieštųsi į Seimo narės atlygį. Keliamas dėl to didžiulis triukšmas žiniasklaidoje ir tarp politikų – gerokai perdėtinis bei priešlaikinis. Peržvelgiau You Tube 2013. 05. 01 “Sąmokslo teoriją ” , kur Arno Klivečkos laidoje dalyvavo V.Stundys, V.Jurkevičius, V.Vasiliauskas ir P.Gylys. Manau, kad ši laida verta žiūrovų ir skaitytojų dėmesio. Laidos klausimas buvo toks: “Ar pateisinate N. Venckienės pabėgimą?” Ar tai koks pabėgimas ar tik laikinas pasitraukimas nuo galimo įvairaus susidorojimo, dar vertėtų atskirai aptarti. LR Konstitucijoje nurodyta, kad kiekvienas pilietis “gali laisvai ivykti iš šalies” ir kad ” negalima piliečiui drausti grįžti į Lietuvą”. Prokurorai jokių sankcijų N. Venckienei nėra pateikę, tad ji galėjo elgtis taip, kaip jai atrodė tikslingiau siekiant tiesos ir teisingumo. Tikėtina, kad tokios galimybės, gyvenant demokratinėje terpėje užsienyje, šioje situacijoje netgi geresnės. Manęs neįtikino V. Stundžio ir V. Jurkevičiaus bandymai pateisinti teisinio imuniteto panaikinimą ir netgi suėmimo galimą taikymą. Įpusėjus laidai skambinusių žiūrovų daugumos – taip pat. Santykis 2500 / 196. Galiu nujausti tik vieną dalyką. “Stovėjimas po medžiu” padarė didelę žalą Lietuvos politinei dešinei. Kadangi, iš kairės ar centro daug tikėtis gerinant sudėtingą situaciją teisėsaugoje didesnių vilčių niekad nebuvo tikimasi, tai galima teigti, kad politinė dešinė prarado puikų šansą pakovoti už tiesą ir teisingumą mūsų šalyje,pagerinti situaciją teisėsaugoje ir tuo pačių gauti daug viešųjų ryšių balų. Dar daugiau. Netgi ne tie balai svarbiausia. Dar svarbiau nenusižengti etinėms ir moralinėms, bendrai visuomenėje pripažintoms normoms. O juk tereikėjo nuosekliai toliau eiti 2010. 01. 21. Seimo sprendimo keliu, neigiamai vertinant teisėsaugos darbą “D. Kedžio istorijoje” ir žuvusių, tikriausiai, būtų gerokai mažiau. Jei N. Venckienė su savo turimais konkrečiais įvairiais duomenimis sugebės išeiti į platesnę viešumą, Lietuvos teisėsauga gali apsijuokti, kaip mano a. a. močiutė pasakytų, “prieš visą svietą”. Patikslinsiu – “prieš demokratinių šalių visuomenes”. Neįmanoma būtų dėl tokios situacijos apkaltinti pačią Neringą Venckienę, kurios ryžto ieškant tiesos sumažėjimo nepastebėjau per visą penkerių metų laikotarpį. Jos pilietinė teisė gintis visomis teisinėmis priemonėmis tam, kad tiesa ir teisingumas Lietuvoje laimėtų, o mūsų šalis galėtų būti vertinama kaip teisinė valstybė, kur yra LR Konstitucijos viršenybė bei galioja tiesos ir teisingumo principai.

saunu2013-05-03 15:00

nuostabus straipsnis, net saldu....!

Pagarba2013-05-03 03:31

Autoriui

svarbi info2013-05-03 03:23

Šiandien po pietų chuntos kontors smogikai įvykdė kibernetinę ataką prieš nepriklausomą leidnį -buvo nulaužtas portalo "Laisvas laikraštis" tinklalapis. Priežastis -turėjo pasirodyti antras ciklo "Vienykimės ir Pasipriešinkime" straipsnis.

arthur2013-05-03 01:29

Malonu,kad jau pradeda įvardinti tikrąjį pedofiliniu reikalų kaltininką ir atviru tekstu-D.G.....

2013-05-03 00:01

mėgstu Liudviką Jakimavičių

****2013-05-02 23:44

Šauniai parašyta

OI2013-05-02 22:35

Kaip gerai straipsnyje išdėstyta, taip galvoja ir dauguma pritariančių, tik nėra galimybių viso to išdėstyti. Dėkui autoriui už TIESĄ.

ads2013-05-02 21:37

panašu, kad LAISVO LAIKRAŠČIO tinklalapį uždarė (neveikia), nes nepakankamai garbino janutienės paplepėjimų laidos dalyvius, ekrane buvusius kairėje?

Užuovėja2013-05-02 21:10

Aušta aušrelė, netoli diena, Rengiasi į kovą visa Lietuva, Vilniaus kalneliai, sveikiname jus, Ruoškite drąsuoliams tinkamus kapus!

Jonas iš Klaipėdos2013-05-02 20:52

Geras drąsaus ir sąžiningo žmogaus straipsnis.Tik buki, bukesn ir bukiausi dar gal pasitikėti teismais.Teisėjai, kaip ir blondinė Rūta,keičia kailiukus pagal tai, kas valdžioje.Pedofilai abiem parijom artimi.Advokatas,tempęs mergaitę iš namų,aiškina,kad nebuvo smurto.Koks galingas žiniasklaidos buldozeris nukreiptas prieš Kedžius ir šeimą.Kokius parodymus galėjo duoti mergaitė, jei atmintis buvo ištrinta? Kokių reikia pedofilų klanui.

manau2013-05-02 16:26

Mūsų teisėsauga, pati savo noru sulindo į tą sovietinį čebatą, duok dieve jai ten ir pasilikti. O Lietuvai reikia formuoti visą teisėsaugą iš naujo ir gen prokurorė turėtų būti ponia Neringa.

Pikasas2013-05-02 15:51

Net ir būnant kvalifikuota teisininke, gerai susipažinusia su "D. Kedžio istorija", manau, reikia nemažai laiko ir pastangų, kad visą tai išanalizuoti iš esmės bei teisiškai apibendrinti. N. Venckienės 327 psl. knyga "Drąsiaus viltis - išgelbėti mergaitę", atsiradus daugybei papildomų naujų faktų, gali tapti tik pirminiu juodraščiu. LR Konstitucinis teismas, spręsdamas net ir kokį nesudėtingą klausimą, aptaria bei paruošia sprendimą per ilgus laikotarpius. Ilgose nutartyse kartais būna tik keli prasmingi, su klausimu tiesiogiai susiję sakiniai. N. Venckienė tokios laiko prabangos neturi, tad jai gali tekti darbuotis neskaičiuojant valandų. Gal net pasitelkiant talkininkus, vertėjus ar pan. Toks, daug teisinių dalykų aprėpiantis darbas būtų nesuderinamas su visokiais pašaliniais trukdžiais. Todėl manau, kad kol N. Venckienė tvirtai nepasiruoš tolesnei įvykių procesinei eigai, ji neskubės pati pasiviešinti savo buvimo vietos. Nemanau, kad norėtų netikėtai sulaukti dviejų vyrukų, kurie liudininkų buvo pastebėti nusikaltimų vietose. Nemanau, kad ji, tiesiogiai nedalyvaudama Seimo darbe, gvieštųsi į Seimo narės atlygį. Keliamas dėl to triukšmas žiniasklaidoje ir tarp politikų - gerokai priešlaikinis. Peržvelgiau Youtube 2013. 05. 01 “Sąmokslo teoriją ” , kur Arno Klivečkos laidoje dalyvavo V.Stundys, V.Jurkevičius, V.Vasiliauskas ir P.Gylys. Manau, kad ši laida verta žiūrovų ir skaitytojų dėmesio. Laidos klausimas buvo toks: “Ar pateisinate N. Venckienės pabėgimą?” Ar tai koks pabėgimas ar tik laikinas pasitraukimas nuo galimo įvairaus susidorojimo, dar vertėtų atskirai aptarti. LR Konstitucijoje nurodyta, kad kiekvienas pilietis “gali laisvai ivykti iš šalies” ir kad ” negalima piliečiui drausti grįžti į Lietuvą”. Prokurorai jokių sankcijų N. Venckienei nėra pateikę, tad ji galėjo elgtis taip, kaip jai atrodė tikslingiau siekiant tiesos ir teisingumo. Tikėtina, kad tokios galimybės, gyvenant demokratinėje terpėje užsienyje, šioje situacijoje netgi geresnės. Manęs neįtikino V. Stundžio ir V. Jurkevičiaus bandymai pateisinti teisinio imuniteto panaikinimą ir netgi suėmimo galimą taikymą. Įpusėjus laidai skambinusių žiūrovų daugumos – taip pat. Santykis 2500 / 196. Galiu nujausti tik vieną dalyką. “Stovėjimas po medžiu” padarė didelę žalą Lietuvos politinei dešinei. Kadangi, iš kairės ar centro daug tikėtis gerinant sudėtingą situaciją teisėsaugoje didesnių vilčių niekad nebuvo tikimasi, tai galima teigti, kad politinė dešinė prarado puikų šansą pakovoti už tiesą ir teisingumą mūsų šalyje,pagerinti situaciją teisėsaugoje ir tuo pačių gauti daug viešųjų ryšių balų. Dar daugiau. Netgi ne tie balai svarbiausia. Dar svarbiau nenusižengti etinėms ir moralinėms, bendrai visuomenėje pripažintoms normoms. O juk tereikėjo nuosekliai toliau eiti 2010. 01. 21. Seimo sprendimo keliu, neigiamai vertinant teisėsaugos darbą “D. Kedžio istorijoje” ir žuvusių, tikriausiai, būtų gerokai mažiau. Jei N. Venckienė su savo turimais konkrečiais įvairiais duomenimis sugebės išeiti į platesnę viešumą, Lietuvos teisėsauga gali apsijuokti, kaip mano a. a. močiutė pasakytų, “prieš visą svietą”. Patikslinsiu – “prieš demokratinių šalių visuomenes”. Neįmanoma būtų dėl tokios situacijos apkaltinti pačią Neringą Venckienę, kurios ryžto ieškant tiesos sumažėjimo nepastebėjau per visą penkerių metų laikotarpį. Jos pilietinė teisė gintis visomis teisinėmis priemonėmis tam, kad tiesa ir teisingumas Lietuvoje laimėtų, o mūsų šalis galėtų būti vertinama kaip teisinė valstybė, kur yra LR Konstitucijos viršenybė bei galioja tiesos ir teisingumo principai.

Pikasas2013-05-02 11:01

RADAU Pikasui Tie nesibaigiantys kaltinimai Venckienei, dėl netinkamo politinių bendražygių pasirinkimo, yra nesąžiningi, Pikasai. Tai politinė dešinė teisėją atstūmė ir labai drąstiškai, bei su Kubiliaus politikai būdingu cinizmu. Prisiminkim kaip elgėsi Kubiliaus vyriausybė ir jo vadovaujami konservatoriai, kaip elgėsi jų koalicijos partneriai liberalai. Būkim sąžiningi, Kubiliaus vyriausybė nesutrukdė (juk be premjero palaiminimo tokie dalykai nevyksta) liberalcentristams smurtu pagrobti mažametę liudininkę, leido smurtauti prieš teisėją, jos senukus tėvus, Garliavos žmones. Gal pamiršot, kad Dagys išsiplepėjo, jog vaiko paėmimo (pagrobimo) plamui parengti buvo sudaryta tarpžinybinė komisija. Kažin kas tą komisiją sudarė, ir kiek politinės dešinės atstovų dalyvavo tos komisijos, parengusios Garliavos šturmo planą, darbe? Kodėl taip slepiama eilinės tarpžinybinės komisijos sudėtis? O gal prisiminkim, kaip drausmingai visa politinė dešinė balsavo Seime "prieš" komisijos, kuri ištirtų Garliavos įvykius, sudarymą? O gal prisiminkim, kaip Abramikienė visai Lietuvai pasakojo, kaip puikiai gyvena pagrobta mergaitė, kokia puiki motina ir brandi asmenybė Stankūnaitė? O gal prisiminkim, kaip konservatorių lyderiai rinkiminės kampanijos metu ne kart viešai pareiškė, kad jiems ne pakeliui su DK, kaip konsevatorių partnerių, liberalcentristų lyderis Masiulis ne kartą viešai tėškė, kad su DK į koaliciją tikrai neis? O kas, jei ne konservatoriai su liberalais susitarė su socdemais ir panaikimo Venckienės neliečiamybę, kas vadovavo Seimo komisijai, dėl neliečiamybės? Kas TV išvadino Venckienę iškreiptos psichikos žmogumi? Taigi kaltinti Venckienę, kad ji kažką ne taip pasirinko nedora, nes ji neturėjo iš ko rinktis. Vienintelis momentas sušvelninantis konservatorių kaltę, kad buvo partijoje jėgų, kurios nesutiko su tokiu pasibjaurėtinu vaiko ir jo šeimos teisių pažeidimu. Visi atsimenam prof. Landsbergio viešą Kubiliaus poelgių kritiką, dėl susitarimų su liberalcentristais, prof. mintis, kad šie susitrimai AE problemos neišspręs, tik sužlugdys partijos autoritetą (taip ir atsitiko). O V. Landsbergio žodžiai apie konservatorių stovėjimą po medžiu, kai buvo skriaudžiamas vaikas, įeis į istoriją. Bet nei profesoriaus, nei kitų patyrusių, dorų ir turinčių neklystančią politinę nuojautą partiečių, balsų konservatoriai negirdėjo. Tai kuo kaltinat Venckienę? Ji nekalta, kad politinė dešinė pasirinko kelią, kuris iš tikro yra šunkelis. Ir bandant sušvelninti dešiniųjų politinių jėgų fiasko, versti kaltinimus Venckienei nedora. O, kad ji, kaip ir kiekvienas pradedantis politikas padarė klaidų niekas neneigia, tik jos klaidos yra smulkmena, palyginus su niekšybėmis, kurias daro patyrę politikai. ATSAKAU Perskaičiau jūsų komentarą ir supratau, kad jums svarbiausia tai, kas pirmas "kardą pakėlė". Kalbate apie konservatorių politinę klaidą, tad gal galite nurodyti kas iš centro ar kairės elgėsi kitaip. Tokių, net pavienių politikų nepastebėjau. Ką manau apie "D. Kedžion istorijos" politinę aplinką esu daug diskutavęs nevengdamas ir aštrios kritikos. Tik visapusiška analizė gali nustatyti, kas labiausiai įtakojo teisėją Neringą Venckienę, kad ji didžiausią priešpriešą matė politinėje dešinėje. Asmeniškai manau, kad tam nemažą įtaką galėjo turėti kelios marginalinės figūros, kurios plaikstėsi Klonio gatvėje, žaidė su mergaite šachmatais ir vaidino gelbėtojus. Būta ir tokių... Patikėkit... Vertindamas N. Venckienės politinius vingius buvau gan tolerantiškas, vadindamas tai politinės naujokės nesupratingumu. Ar tikrai viską verta suves į jos politinio neišprusimo skalę? - labai abejoju. Tad ir atsitiko taip, kad dalis dešinės elektorato paskutiniu momentu susivokė ir nuo "Drąsos kelio" palaikymo atšoko, tad antrame Seimo rinkimų ture DK rezultatas buvo nulinis. Gal ir iš tikrųjų 50 tūkstančių dešinės elektorato balsų nukeliavo į politinę šiukšliadėžę. Turiu galvoje, kad parama "burokinėms" jėgoms, mano nuoširdžiu įsitikinimu, vertintina tik su minuso ženklu. Gero savaitgalio.

Rūta Liudvikui2013-05-02 08:49

Dar kartą perskaitykite 44-ąjį komentarą. Įtariu, kad vieną žodį ne taip perskaitėte.

P2013-05-02 06:46

Ačiū už mintis. Aš taip pat galvoju. Reikia visur skaityti ir įsidėmėti, kurios žiniasklaidos priemonės yra kurioje pusėje - teisybės ar melo...!

Skunsas2013-05-02 06:22

Straipsnis – 10 balų.

Skeptikas2013-05-02 03:57

Turiu vilt5, kad Neringa tikrai spėjo išvažiuoti iš Lietuvos ir pasiprašys politinio prieglopsčio. Bet bijau, kad klanas nebūtų spėjęs ja pasirūpinti taip pat kaip Drąsiumi.

sėkmės2013-05-02 03:47

didžiausios poniai Neringai. Dėkoju Jums, nes darote milžinišką darbą, darbą, kuris pasitarnaus valstybės ateičiai, jos išsivalymui nuo purvo.

lietuviai,2013-05-02 03:45

atkreipkit dėmesį į "nuoga tiesa", kur dalyvauja visas paradas: kuznecova, milinienė, šedbaras, černiauskas su janutiene priešakyje. Nesiūlau žiūrėti, nes manau esate orūs žmonės, bet kelias minutes pasiklausykite, apie ką kalba. AR MUMS, GERB MATULEVIČIAU, DRIŽIAU, VERTA EITI Į TOKIAS LAIDAS IR ŽEMINTIS? Galvoju, kad - ne. Mums reikia ateiti į aikštes, mitingus, eisenas, piketus. mes - jėga. jei jos neteksim, mus prievartaus per visus galus...

gerb. Liudvikai,2013-05-02 03:39

Jūs kaip visada nuostabiai taiklus, net prisikabinti ar įterpti nėra ką.

o tai2013-05-02 03:11

kaip vė es dė? Kiba kokiam fazanyne linksminosi, kad Neringą pražiopsojo?

džiaugiuosi,2013-05-02 03:02

kad stankiniai vėmaliniai pagaliau užsičiaups,nes net neabejoju,kad p.Venckienė laimės!!!Sėkmės jai!Tikiu,kad gėris nugalės,o sysaliniai atsidurs cypėje

Pikaso® įžvalga2013-05-02 02:28

Pikasas [24]: „Taikliai, aiškiai ir, palyginus, trumpai. Neturiu ką pridurti...“ Jakimavičius: „Šunkeliu nueitas kelias veda į niekur“. Pikasotyrininkas™: O kas man belieka? Tik pacituoti vieną iš genialių Pikaso® įžvalgų: „Net ir kryptį supainiojus, dera nepasimesti ir vėl doro kelio ieškoti. Procesas ilgas ir varginantis. Neturime teisės palūžti“ (Pikaso® raštai, XIII t., 27 psl.)

joana2013-05-02 02:19

Dabar, tai 80 "garbiuju" Seimūnu, atemusiuju Seimo narei N. Venckienei nelieciamybe, belieka skubiai suorganizuoti apkaltą ir ją išmesti iš seimo. Jei jau bristi tai bristi.

kauniete2013-05-02 01:48

Labai aciu autoriui,kad Lietuvoje dar tikriniu zurnalistu yra

pastebejimai2013-05-02 01:48

balandzio 18 laidoje plika sikna ponas sedbariux sedejo vienoje eileje su kaltintojais (panasiai kaip prokuroras petrauskas salia a. a. uso). Sitas aukstas pareigunas turetu rupintis, isklausyti ir vienos puses ir kitos puses piliecius, o ka mateme? Per paskutine laida savo kede pastume i centra, atseit jis "neutralus", taciau ka girdejome? Taigi, kedes perstmdymas rodo, kad yra politinis susidorojimas/persekiojimas ir t. t. Jeigu auksto rango pareigunas teises ir teisetvarkos komiteto vadas, ne eilinis seimunas(! ) eina i laida ir demonstruoja savo isankstine pozicija kieno tiesa, kieno jis puseje, tai koki tona duoda teismams? Ar begalima po sito vaizdelio tiketis besalisko TEISINGO teismo? Aisku, kad ne.

ar2013-05-02 01:33

sysaldemekratai gavo leidima eitynems prospektu? kiekai zmoniu? 17 geguzes zygiuos prazyde alyvos

VASIA2013-05-02 01:20

ATRODO KAIP VISKAS AIŠKU.BET stankūnaitės GERBĖJAM TAI KOSMOSAS

Autorius Liudvikas 44 ąjam2013-05-02 01:05

Niekados nesu rašęs užsakomųjų straipsnių ir nerašysiu. Taip apsisprendžiau, todėl ir gyvenu su savo žmona neapšiltintame vieno kambario bute, kai tuo pat metu kai kurie politiniai apžvalgininkai gyvena namuose Laurų gatvėje.Bet džiaugiuosi, nes kuo šaltesnis butas, tuo skaidresnės ir akylesnės smegenys.

Naikis2013-05-02 00:48

Gera "kiaule" pakista daukantynei.Idomu,tyles ar uzgiedos ka nei i mieta nei i tvora

Zofija2013-05-02 00:33

Šaunus straipsnis.Tą visi mato ką parašėte ir tik dar labiau suprantame,kad Lietuvos kopūstgalviams valdžiažmogiams diriguoja nusikaltėliai.

as2013-05-02 00:27

PAPRASTAS ZMOGISKAS ACIU!!!

Jan2013-05-01 23:57

Jei tavo samprotavimai išsipildys,aukštai kilsi.

to 36 tolimesnis scenarijus2013-05-01 22:46

Aciu, prisijuokem iki asaru. Net neabejoju, kad labai panasiai ir bus. Ypac geras pastebejimas su Salikeliais TIE-SOS :)

to 33 O2013-05-01 22:41

Tikrai taip, sutinku. Kazkodel manau, kad tarptautine Venckienes paieska nebus skelbiama. Lrytas su delfiu toliau leis "opusus" i eteri, komentatoriai komentuos, kol neatsibos. Manau Venckiene us samoningai pamirsta. Bet yra dar viena "rakstis"- Sankunaite su Deimante. Va jas, jei dar nepaslepe kokioj ES saly, tai tikrai bandys paslepti, pakeiciant tapatybe. Blogiausias variantas- nudaigos. Tik va, nepagalvojo sitie balvonai, kad Venckiene netyles. O jiems, supraskit, dabar baisu, jie tupi nezinioj ir masto, kokie bus veiksmai is Venckienes puse. Baime tokia didele ir prisidirbo tiek, kad manau, neisdris paskelbti tarptautines paieskos

Torontas2013-05-01 22:25

Ačiū Autoriui už Tiesą

palaukit,palaukit2013-05-01 22:19

Ką dabar Karolis Jovaišas straipsnyje Delfi suraitys? Reguliariai raito maždaug kas 1-2 savaites. :) Gal "мочить в сортире"? O gal Litvinenkos atvejį primins? Juk Novočerkasko žudynes K.Jovaišas praktiškai pateisino!

Pikasas2013-05-01 21:55

Manau, kad Neringa Venckienė pasiryžusi "eiti iki galo". Tik ne tokio, kuris buvo dažnas "D. Kedžio istorijoje". Būtent tokio Seimo narės ryžto gali labiausiai prisibijoti tie, kurie net nesiruošė eiti tiesos ir teisingumo keliu. Gal kunigas J. Kelpšas sunkiai įsivaizduoja, kokį sunkų kelią tiesos paieškose Neringa jau yra nuėjusi? Pažįstu šį Čikagos dvasiškį asmeniškai. Net ir skandalėlis dėl lėšų, gautų iš senuko, asmeniniam automobiliui labai nepakenkė jo reputacijai. Tai senoka istorija, o tikintieji katalikai mato kunigo pastoralinę veiklą iš arti ir gali ją teigiamai vertinti. Jei N. Venckienė panorės, galės suteikti šiam dvasiškiui informaciją, kodėl jai teko palikti savo šalį. Manau, kad laikinai. Bent jau tam laikui, kada jai pačiai gresia gal ne tik teisinis - politinis, bet ir fizinis susidorojimas. Kai kurie epizodai tokią galimybę tik dar labiau paryškina. Jei tokį procesą, apskritai, galima pavadinti "teisiniu", kai plika akimi matosi labai keistų sprendimų ir veiksmų iš teisėsaugos pusės.

autoriui2013-05-01 21:48

straipsnis užskaitytas. Kapsukiniai pitekantropai įvarė save kampan,iš kurio tiktai vienas kelias atgal-bus pradėta ieškoti kaltų tam ,kad pateisinti visą tą šūdą,kuris jiems jau apsėmė krūminius. Sprendžiant iš to,kaip jie taip lengavai leido Venckienei ištrūkti iš labai jau pritemptų kaltinimų žiedo(nepagarba teismui,nutarties nevyg. )drąsiai teigiu-vadinti juos pitekantropais kiek per anksti,man jie primena primytivius lituanus erectus horiblis. Būt visai įdomu susekti bandos alfa patiną,kuris rašo scenarijus,skirsto roles ir diriguoja paradui.

Gintaras2013-05-01 21:33

aciu uz puiku straipsni,na o N.Venskienei stiprybes,ir nusiramint ,TIESA prades iseit i SVIESA,per ilgai kankino vaikus naslaicius,per ilgai pulinys terorizavo Neringa,uz viska teks atsakyt,PATIKEKITE!!!

V.K.2013-05-01 21:30

Aciu autoriui, aciu kad sioje zemeje dar yra likusiu doru ir protaujanciu pilieciu. Sveikatos ir sekmes Jums ir Jusu seimai. Istvermes ir laimes Neringai, stiprybes senukam Kedziam. Ir bukit kiek galima laimingesni ir linksmesni sioje salyje gyvenantieji

prielaida2013-05-01 21:27

Kad tik Venckienė būtų pasiekusi saugią šalį ir nebūtų tie pranešimai eiline "antimi".O jei pasiekė,neįmanoma nepalinkėti sėkmės jai ir jos vyrui A.Venckui,kurį dabar visa mūsų "teisinė" valstybė bando naudoti kaip tarpininką.Galima tik įsivaizduoti,kokį spaudimą tenka patirti jam.Linkiu Venckui neiti į abejotinus kompromisus su mūsų "teisine" valstybe,nes iniciatyva dabar jau Vanckienės,o ne pūlinių pusėje.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-05-01 21:26

Ne visai ir tema, bet kai tema komplikuota, tai nezinia kokiu sasaju gali atsirasti. Taigi balsas lt perskaiciau N.Saudunaites laiska LAT pirmininkui ir tenai aptikau tokio "tikro lietuvio" komentara, po kuriuo palikau sita komentara: Cia perskaiciau viena toki "tikro lietuvio" komentara, cituoju: "tikras lietuvis 2013-05-01 10:11:38 Ta katorgininkė nori prisilyginti prie Milinienės - Motinos, kurios vaiką nužudė violetiniai." ------------------- Mano internetinemis ziniomis, pacio "tikro lietuvio" zodziais, "tikras lietuvis" yra visiskai ne lietuvis, o Lietuvos rusas. Sitas Lietuvos rusas, tegu sau gyventu ramiai, taciau jis nepailstamai tyciojasi is Lietuvos ir rusas save ivardindamas "tikru lietuviu" parodo savo amoralia iskrypeliska siela. Kituose komentaruose esu skaites, berods alkas. lt, kad "tikras lietuvis" Lietuvos partizanus laiko probanditiskais elementais. Jei siam dvasiniam iskrypeliui pasakai tiesa, tai kaip koks gatves bandiuga.... viesai grasina! O tas kas grasina ir dvasinio nuopolio apsestas. Taigi jo issireiskimas apie N. Sadunaite kaip katorgininke tik parodo ir man irodo, kad mano isvados apie sia kgbistines mastysenos personalija yra pagristos. Kaip ne kaip visi galvojame apie Lietuva, tame tarpe ir jos priesas "tikras lietuvis". Tai as kai galvoju apie ponia Miliniene, tai tikrai suprantu jos sirdies skausma! Netekti sunaus.... gali ir protelis pasimaisyti. Taciau is kitos puses, kai jos pasiklausau ir aiskiausiai matau, kad ji siekia NUBAUSTI nekaltus del savo materialines naudos, tai cia ir pradedu manyti, kad ponia Miliniene yra atsakinga uz savo sunaus toki isauklejima (svaistymasis pistoletu, taip rase Laisvame laikrastyje, byla buvo numarinta, nes itevis Kauno apygartos teismo pirmininku buvo), ir netiesiogiai galima susieti su tuo, kad netinkamas isauklejimas ir privede jo sunu prie tos mirties. Kaip suprantu... sunui buvo viskas leidziama ir atleidziama... o tai tiesus kelias i nusikaltimus! Taigi mano manymas yra toks.... kai netinkamai isaukleji, laiku nepasinaudoji tinkamomis priemonemis, tai ir gauni bloga rezultata. Taigi dabar matau, kad tas metodas kuri naudoja Miliniene kraudama kalte nekaltam suponuoja jos auklejiimo metoda, kad sunus nekaltas.... kalti kiti!!!! Labai liudnas rezultatas! Kaip matau, ponia Miliniene jau net neturi galimybes istaisyti tos klaidos. Gaila moteriskes, mamos. Taciau is kitos puses.... tai ka ji daro... yra verta paniekos. Cia tas "tikras lietuvis" jau net zino! , kas nuzude Milinienes sunu. Tai tegu Miliniene kreipiasi i "tikra lietuvi" ir tas viska pasakys! , nes jis teigia: " Milinienės - Motinos, kurios vaiką nužudė violetiniai". Reikia tol duoti i skura "tikram lietuviui" tol kol pasakys, kas nuzude Milinienes sunu! ir negalima atmesti to varianto, kad pats "tikras lietuvis" galejo dalyvauti toje operacijoje, nes kaip kitaip zinoti kas nuzude!? Atkreipsiu dar demesi i metoda, kuri naudoja "tikru lietuviu" pasivadines Lietuvos rusas. Jis naudoja berods solovjovo ar kaip ten jo pavarde taktika, kuris organizuodavo stribu burius naikinti lietuvius Lietuvos partizanu vardu ir jais persirenges. Taigi "tikro lietuvio" taktikoje iki kaulu smegenu kgbistine Lietuva naikinanti ideologija. Matydamas, kad stovi dvasiniu pedofiliniu iskrypeliu pozicijose, siunciu siai personalijai PANIEKA!

lietuvis2013-05-01 20:17

gerai pasakyta " Šunkeliu nueitas kelias veda į niekur."

super2013-05-01 20:11

36 komentaras. Straipsnis taip pat puikus.

aviad12013-05-01 19:51

man kazkodel atrodo , kad dabar atejo Stankunaites eile - vasara , maudesi , sutrauke meslungis

Tolimesnis scenarijus2013-05-01 19:50

PIRMADIENIS: JAV imigracijos tarnyba ruošiasi žiūrėt trumpametražį "Raudonoji kaldra". ANTRADIENIS: DElfy pasirodo straipsnis "Filmus žiūrėt labai nesveika". TREČIADEINIS. Imigracija žiūri filmą. KETVIRTADIENIS: DElfy pasirodo straipsnis "Filmais tikėt negalima". PENKTADIENIS: Venckienei suteikiamas prieglobstis JAV. ŠEŠTADIENIS: DElfys šiandien naujienų iš JAV neturi. SEKMADIENIS: Vis dar jokių naujienų iš JAV. PIRMADIENIS: Prokuratūros pastate trečia para negęsta šviesos. ANTRADIENIS: Anoniminis straipsnis - "Pasirodo, užu balos vien patvoriniai", ir Kryževičiaus interviu "Imigracijos tarnybų pūliniai". TREČIADEINIS: Lavastės fotomontažas "JAV imbierais nekvepia" KETVIRTADIENIS: Seimas svarsto nutraukti diplomatinius santykius su JAV. PENKTADIENIS: Seimas staiga apsigalvoja ir nieko nebesvarsto. ŠEŠTADIENIS: Jau savaitė, kaip kažkur dingęs Valys ir nemaža grupė prokuratūros ir VSD personalo . SEKMADIENIS: DElfy įtartinai mažėja naujienų, ir daugėja straipsnių apie seksą PIRMADIENIS: Vaicekauskienė sulaikoma bandžiusi nelegaliai kirsti Baltarusijos sieną. ANTRADIENIS: Portale pažintys. xxx Stankūnaitė prašo humantarinės pagalbos, nes dingo jos apsauga, ir jau aštunta diena nieks neatneša valgyti. TREČIADIENIS: Nauja garsios TV žurnalistės laida "Likau nuoga ir ant ledo". KETVIRTADIENIS: Naujas Grybauskaitės rinkiminės kampanijos triukas - dalijami šalikėliai su užrašu TIE-SOS

ole ole2013-05-01 19:40

naivuolis Jakimamicius vis dar irodineja savo tiesas. O kad Neringai pavyks JAV gauti teisininku pagalba,tai gal per anksti svaicioti...Tegu pasiziuri tie teisininkai ir Drasiaus filmukus, ir Ta "sturma",ir tt. Va kai pavyks,tada kalbesim. Lietuvoj teisetvarka supuvusi,Svedijos ekspertai irgi.Tegu pagaliau taria zodi JAV. TEGU.

jie pakliuvo2013-05-01 19:35

sisteminiu-komunistiniu-revansistiniu partiju{socialdemokratu,liberalu,konservatoriu} taikinys Seime buvo ir yra ne tik Neringa Venckiene,bet VISA "Drasos kelio" partija. todel ja stengsis istreksti is Seimo visomis jegomis. Taciau... kol federaliniai teismai nagrines Neringos Venckienes byla,neobolsevikai{konservatoriai,socialdemokratai ir loiberalai} pradeti "politini" susidorojima su "drasieciaqis" bijos. Nes tai bus akivaizdu,kad vyksta butent politinis susidorojimas. Todel seime buldozeris dar nebus uzvestas kol kas

Ǒ2013-05-01 18:57

Manot, dabar "mūsų" pedofilokratai kreipsis į JAV prašydami išduoti Venckienę? Galim kirsti lažybų, kad to jie nedarys nei už ką. Komjaunimo tiesa rašinės pikantiškus rašinėlius, o Ninačka toliau toliau suoks, kad Venckienei niekas negresia - gal kokie 2 tūkst. Lt baudelė - palauksim, kol sugrįš. O jei nesugrįš, tai mažas nuostolis... Seimūnai dabar stengsis skubos tvarka, bėgdami ir griūdami, suorganizuoti apkaltą ir ją išmesti iš seimo, kad galėtų nusiplauti rankas - juk viskas pagal įstatymus! Bet Venckienei suspėjus pasiprašyti politinio prieglobsčio ir gavus politinės pabėgėlės statusą, seimūnai nebegalės jai reikšti apkaltos dėl to, kad praleidinėja seimo posėdžius. O tada ratas ims suktis atgal - seimo leidimas suimti Venckienę buvo politizuotas, t. y. nelaisvas, 80 seimūnų yra angažuoti antidemokratinėms ir antilietuviškoms jėgoms, seimas turi būti nedelsiant paleidžiamas, "prezidentė" su Valiu susikibę už rankučių geriausiu atveju eina į Naująją Akmenę pailsėti nuo savo mažų karų kariavimo, ir t. t. ir panašiai.

Aisku2013-05-01 18:26

kad jie panikoje ir et nezino,kaip pradeti daryti nors ka. O teismo ipareigojimas prokuraturai pareiksti kaltinimus Stankunaitei? Kiekvienoje byloje aibe pazeidimu ir proceduru nesilaikymu. O teiseju vapaliojimai ,,imbieru,, spaudoje? Jie nesupras paprasciausio dalyko,kaip valstybe prokuroro asmenyje kaltino,ir ta pati valstybe per vaiko teises gyne. Mokslini komunizma gerai ismoke asilai,net nesupranta,kad ju kvalifikacija nuline. ,,Teisine valstybe,,. Vemti vercia.

Lionginas2013-05-01 18:20

Ko čia taip visi meldžiates ,autorius super rinktinis keistuolis norėčiau tikėti tuo ,bet gali būti blogiau bandantis durninti durnesnius sąmoningai ,va čia tai jau vargas ,kaip sakom-"tau jaruzalė"...

Jo2013-05-01 18:09

aciu straipsnio autoriui uz glaustas,bet gilias mintis. P. S Manau,toli nereikia eiti,paanalizavus "atsiverteliu"[provokatoriu] "idarbunimo"[kas kuo atsiskaito ,matom R. J ,... ,K,.. Z... ,....? ] datas,viskas stojasi i vietas,provokatoriai . Kada,kokiu laiku "isdygsta",atrandamas, Drasiaus "draugas",seimos "draugas",gatves "draugas",isreklamuojanti aprasanti "draugu zygdarbius" "nepriklausoma zurnaliste-kovotoja","nukenteje",viskas kaip is "knygos",pagal scenariju ...

as2013-05-01 18:07

nuostabus straipsnis

O ka padarem mes2013-05-01 17:38

Paprasti Lietuvos zmones , nieko .Todel ir nera siandien Neringos , man geda uz save.

T2013-05-01 17:22

Raginciau ekspertai.eu, laisvo laikrascio komandas, visuomenininkus kreiptis i uzsienio ziniasklaida, kai si bus lietuvoje, jai pirmininkaujant europos sajungai. Galima butu viesinti ir ta teisesaugos darba, kuris vyksta nagrinejant ivairias aferas, Pociuno ar Kusaites bylose.

TASS2013-05-01 17:18

Ekstra TASS'o pranešimas švenčių proga: Blogio imperija, sprukdama iš Lietuvos, gavo politinį prieglobstį Lietuvos oligarchijos teismuose ir prokuratūroje jo net neprašydama, kaip kažkada Lenkija gavo Anglijos garantijas jų net nepaprašiusi.

ASV2013-05-01 16:39

Atitinka mano nuomonę-ir tai jau gerai.

Pikasas2013-05-01 16:35

Taikliai, aiškiai ir, palyginus, trumpai. Neturiu ką pridurti...

ASV2013-05-01 16:33

Atitinka mano nuomonę-ir tai jau gerai.

Patarimas.2013-05-01 16:16

Patarimas visiems nenorintiems tikėti pedofilija ir aklai tikintiems valdžios varoma propaganda. Trumpam užmerkite akis, ir susimąstykite: Štai jūs turite gerą darbą, siekiate karjeros, ruošiate mokslinį darbą. Jūs turite šeimą, auginate vaikus, turite senyvus tėvus. Jūs esate visuomenės ląstelė ir gyvenate kartu toje visuomenėje, kaip ir dauguma padorių žmonių. Bet štai kažkas iš valdžios nusprendžia, kad jūs esate pavojingas recidivystas ir būtina jus sunaikinti. Nes jūs, lyg iš neturėjimo ką veikti, išgalvojate kažkokią pedofiliją, organizuojate ir vykdote žmonių žudymus, psichologiškai terorizuojate vaikus. Taip jūs užsikraunate sau, šeimai ir senyviems tėvams didelį vargą ir kančias. Į visą tai jūs iškeičiate savo buvusį normalų gyvenimą. Na, kodėl taip darote? Turbūt nei vienas nepasakytumėte, kad iš didelio malonumo, ar iš nuobodulio. Tad, kur priežastys? Na, papasakokite, kokios priežastys jus verčia taip daryti. Tik nesakykite, kad jūs to nedarote - visi valdžios rūporai vieningai tvirtina, kad darote ir to niekas negali paneigti. Ir įrodyti, kad yra kitaip, jūs negalite...

pilietis2013-05-01 16:08

Klanines ziniasklaidos ärtileristei"Kuznecovaitei niekada nepavyks paveikti blaiviai mastanciu zmoniu samones

OldShatterhand2013-05-01 16:02

Su autoriu galima sutikti. Dėl Milinio, tai galimos tokios versijos. Pirma: prasidėjus trečio ped... lo Aido ar Vaido paieškom, ir kalboms pradėjus suktis apie Milinį, kaip galimą kandidatą, ,,režisierius" jį liepė pašalint. Nes delsti nebuvo kada, tikrai būtų paaiškėję, kad tai ne jis, na ne tas žmogaus kalibras, ne ta aplinka. O dabar dar giliau paslepiamas tikrasis, viskas suverčiama ,,violetiniams", tiksliau ,,pakišama" Venskienė ir dar gaunamas vienas sąjungininkas , t. y. Milinienė, dar pakišus kokios nors reikiamos ,,medžiagos". Antra versija galėtų būti tokia: paprasčiausiai, kiek teko apie jį skaityti, gana audringą gyvenimo būdą propagavo, jį galėjo nužudyt kokie draugeliai, ar už skolas, ar už dar ką. Tada kaip tokia ,,dovana" nepasinaudot? Manau tai ir paaiškina teisėsaugos nenorą išaiškint tikras žmogžudystės priežastis ir surast tikruosius kaltininkus. Status quo juos tenkina, ir netgi labai.

Raigerdas2013-05-01 15:52

Tai geras žingsnis. Gal pagaliau galima bus atskirti tuos Siamo dvynius KGB+VSD. Na, kas ėjo dirbti į KGB? Kokius ten pakabindavo? Tai tuos, kuriuos galima buvo kaip nors sukompromituoti. Kriminalinė Lietuvos teisinė sistema kitokia ir negalėjo būti. Kaip ten į studentus papuldavo? Kaina buvo nustatyta dar 1993 metais - 3000 dolerių. Taigi, tėvai, norėdami padėti savo sūnui, mokėjo kyšius už savo studenčioką. Reiškia, tas jau pradedantis studentas buvo susijęs su kriminaliniais nusikaltimais, tegul ir ne tiesiogiai, bet vis vien. Bet tik kriminalai reikalauja kyšių. Šiai sistemai reikalingas kapitalinis remontas, bet ne mokesčių mokėtojų sąskaita, o šios sistemos sukūrėjų sąskaita ir jų vykdytojų sąskaita.

Darijus2013-05-01 15:50

Taigi, pakartosiu Mao: Kuo blogiau, tuo geriau.

remigijus2013-05-01 15:43

dar vienas "vardiklis" - režisieriaus virtuoziškas teisinės kazuistikos "durnelio vartymas". bei protingas sumanymas laikyti tetą Venckienę foniniame plane. nes vos ne kiekvienas viešas ponios teisėjos apsireiškimas palikdavo kokį nors didesnės ar mažesnės kvailystės pėdsaką.(kaip ir Stankūnaitės.) regis ir dabar pagaliau nuspręsta, kad politikės vaidmuo poniai per sudėtingas. todėl tikėkimės ji tikrai už Atlanto, o ne kokiame pakaunės bunkeryje.

lina2013-05-01 15:36

zmones ar jus kvaili? juk visi teismai irode kad jokios pedofilijos nebuvo? ko jums dar reikia kad atsipeiketumet? paskaitykit analitinius lietuvos ryto uzkalnio straipsnius, nes turbut niekas neskaitet, prasivers jums akys tada? o dabar geriau tokia sventine diena ka nors linksmo nuveikite, o ne apsimelavusiuose "ekspertuose" sedekite. vagies kepure dega, ar ne taip "ekspertai"?

Bernardas2013-05-01 15:17

Dekui Autoriui uz TIESOS liudijima. Eina 23 nepriklausomybes metai. Kiek per ta laika priimta neteisingu ZMOGU ir TIESA naikinanciu Lietuvos teismu sprendimu. Kiek skausmo asaru ,netekciu buta.... Mes visi gyvenome visa si laikotarpi , buvome liudininkais. Ir jeigu mes visi ,pati pirmaji karta ,isvyde netiesos liudijima butume kartu pasake -Ne ,taip negalima,mes priestaraujame netiesai,23 - iaisiais nepriklausomymes metais nebutu reikeje Drasiaus ,Mergaites ,kitu nelaiminguju auku... Labai gerai butu , kad ta sugebetume padaryti bent dabar,nors buvusiu auku neprikelsi... Visus siuos 23 metus aukstuose valstybes postuose yra sukys,razma paulauskas ,grybauskaite , kubilius ir dar daug kitu... Liudyti galiu ,jie visi ir dar daug kitu dare viska ,kad nepadarytu nieko eiliniai aukai ir TIESAI apginti... Manau tikslinga butu paprasyti ir ju ir kitu tokiu kaip jie,kad eitu i neuztarnauta poilsi , leistu Tautai siekti TIESOS ir DOROS Uz viska galima atleisti, negalima atleisti ,kad pavoge is zmoniu vilti , kad bus TIESA ir DORA Lietuvoje...

who is who2013-05-01 15:00

Taip straipsnis taiklus visais atžvilgiais: literatūriniu, politiniu ir piletiniu. Aišku atsiranda komentatorių, kurių IQ (intelekt. koef. ) žemiau 50, jų keiksmažodinis stilius ir mąstymas atitinka susivėlusios valdymo struktūros lūkesčius, tarybinės teisėsaugos Lietuvoje agonija aiški ir naktį. Visi mąstantys gerai suvokia padėtį Lietuvoje, tik pasigendu komentarų ir straipsnių, kurie parodytų kelią kaip pakeisti padėtį Lietuvoje, nors šiam tikslui pasiekti turime pakankamai konstitucinių ir juridinių priemonių, vien referendumais galime daug ką pakeisti tik reikia pasinaudoti konstitucija.

TADAS2013-05-01 14:59

Išeitis yra,jei kaip per olimpiadą Maskvoje ,visus nepatikimus,tokius kaip Jakimavičius nusiųsti į Pabradę,o Vaicekauskienės filmuką sunaikinti,juk prokuratūra ne mosfilmo archyvas ir vėl bus tvarka čiki briki.Pedofilija ,kaip ir mafija,nesunaikinama,mes kovojat dėl teisybės,o jie kovoja dėl gyvybės.

visada zavejausi2013-05-01 14:56

sia puikia moterimi n. venckiene :) Jai stiprybes ,dvasines isminties ir teisiniu ziniu gali pavydeti visas "chuntinis" klanas visus kartu sudejus :) Gerbiama Neringa vadovaujasi tik teise ,savo sazine ir ismintimi ir nuejo paciu teisingiausiu keliu:) Sekmes jai!!! Manau ji ieis i Lietuvos istorija kaip viena glezna ,bet ismintinga moteris "sutvarke" KGB pedofilini banditu tinkla uzgrobusi visa Lietuvos valstybe ir 23m. naikine Lietuva kaip valstybe ir samoningai ... vsio po zakonam... vykde Lietuvos pilieciu GENOCIDA!!!!! Vieni spejo issprukti is tokios Lietuvos kiti yra suvaryti i kampa ir ... vsiopo zakonam...." tvarkomi:)Net komentatoriai uz isakyta nuomone ... vsio po zakonam... tasomipo teismus:( Isakyti teisineje valstybeje viesa savo nuomone nedraudzia joks istatymas. Bet.... KGB banditai moka suklastoti viska taip jog zmogus butu nubaustas arba net nuteistas!!!!

Mix2013-05-01 14:55

Turime pasinaudoti proga, kad Lietuva pirmininkaus ES ir parodyti kitoms demokratinėms šalims, kad Lietuvos valdantieji demokratiją tik deklaruoja. Gerai prisimenu tarybinius laikus, kai pirmaujančios įmonės buvo tos, kurios gudriau nei kitos, sugebėdavo primeluoti apie "puikią" įmonės planinę ekonomiką. Valdantieji šio melo principo laikosi iki šiol ir dažnai mus, menančius tuos laikus, grąžina į praeitį.

zanavykas2013-05-01 14:49

isvyko su visam ir viskas ar ieskos teisybes toliau? jeigu ieskos, tai kiek dar veikeju tures trauktis i pasali ir kokio lygmens veikeju?

Šviesa2013-05-01 14:45

Džiaugiuosi,kad ne visi parsidavė už skanesnį duonos kąsnį.... Pagarba Jums, Autoriau....

ha2013-05-01 14:43

austrija tikrai padetu, jau dabar ten gali "graziu straipsniu" apie mus rasti

taip2013-05-01 14:41

pritariu autoriui.

Pritariu2013-05-01 14:14

Geras straipsnis. Tikėkime, kad teisybė išsirutuliuos. Tada ir Lietuva nuo supuliavusios valdžios apsivalys. Laikykis Neringa, kad ir kur bebūtum. Sekmės ir sveikatos.

(-;2013-05-01 14:12

Cha cha ,tie "anoniminiai Amerikos lietuviais" yra greičiausiai Snoro Antonovo "advokatas" ir galimas KGB laikų įtakos agentas "pianistas" maželis,kažkada išleistas pas Jav lietuvius jų šnipinėti.Prisijungia ir kiti agentai Barzdukas su Hofmanu.Būtent jie,kažkieno užsakymu, dergė Neringą Jav "lietuvių spaudoje" O kiek mes dar nežinome tų anuomet KGB iš LTSR deleguotų kurmių į JAV.Lavąste prie sovietų berods Suomijoje "rezidavo"

Nuomonė2013-05-01 14:02

Susidaro įspūdis ,kad Jakimavičius geria neužkasdamas

Taip2013-05-01 14:01

100% pritariu Jakimavičiaus išdėstytai minčiai. Jau nuo pat pirmųjų žudynių ir D.Kedžio paieškos, buvo aišku, jog tai vaidyba ir niekas daugiau. Toliau žusta žmonės, D.Kedys išlipa iš vandens naujais, sausais batais. Ši teisėtvarkos komedija, o kitų žmonių tragedija išliks Lietuvoje kaip štampas ant jau nebevartojamo dokumento, tačiau dar saugomo žmonių širdyse ir atmintyje. Sekmės ir ištvermės N.Venskienei!

Zenonas2013-05-01 13:56

Straipsnis yra geras, bet N. Venckienei reikėjo politinio prieglobsčio pasiprašyti Suomijoje (kur jau sukurtas precendentas ginti žmones, persekiojamus Lietuvos "teisingumo") arba Vokietijoje (kurios teisėtvarkos pareigūnai aiškiai šnairuoja į Lietuvos). Tuomet būtų galima Lietuvą dar ir veikti su tų šalių pagalba ir ES atitinkamas struktūras, kad jos imtųsi veiksmų prieš Lietuvą. O JAV. Ir daug ir nieko. Be to JAV politinės ekonomikos nauda yra iškelta žymiai aukščiau už Žmogaus teises. Ten Žmogaus teisės daugiau deklaratyvios, kaip ir Lietuvoje. Pagarbiai

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi