ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Interviu „1 prieš 1“ Lietuvos prezidentė eilinį kartą sužibėjo (3 interviu dalis)(45)

Prezidentė D. Grybauskaitė apie Lietuvos emigrantus: „Žmonės keičia gyvenamą vietą, nori lavintis, išvažiuoja ten, kur geresnės sąlygos, bet galiausiai mes sulauksime masiško grįžimo.“

Kolaborantė, NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, Lietuvos nepriklausomybės priešininkė, komunisto ir jedinstvenininko Mykolo Burokevičiaus bendražygė, daugkartinė Lietuvos Konstitucijos laužytoja, provokatorė bei nepralenkiama melagė – prezidentė Dalia Grybauskaitė. Nuotr. prezidentas.lt
Kolaborantė, NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, Lietuvos nepriklausomybės priešininkė, komunisto ir jedinstvenininko Mykolo Burokevičiaus bendražygė, daugkartinė Lietuvos Konstitucijos laužytoja, provokatorė bei nepralenkiama melagė – prezidentė Dalia Grybauskaitė. Nuotr. prezidentas.lt

Kolaborantė, NKVD gaisrininko (vėliau tremtinio) duktė, Lietuvos nepriklausomybės priešininkė, komunisto ir jedinstvenininko Mykolo Burokevičiaus bendražygė, daugkartinė Lietuvos Konstitucijos laužytoja, provokatorė bei nepralenkiama melagė – prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Latvijos žurnalistas Gundaras Rėderis atvyko į Lietuvą dėl labai svarbios priežasties – su juo buvo pažadėjusi susitikti prezidentė Dalia Grybauskaitė ir duoti interviu Latvijos televizijos laidai „1 prieš 1“.

Pirmieji klausimai, tiksliau – temos, buvo suderinti.

Jūsų dėmesiui, trečioji interviu dalis.

Žurnalistas G. Rėderis prezidentės klausė: „Kokia yra Putino Rusija?

Ar ji pakankamai stipri, kad destabilizuotų Europos Sąjungą kaip instituciją?“ Grybauskaitė patikino: „Ne.

Aš manau, kad jis jau pakankamai destabilizavo savo Rusiją. Tai jo reikalas, ką jis daro savo valstybėje, bet Europa yra stipri, mes drauge esame jau daugiau kaip penkiasdešimt metų, Baltijos valstybės Europos Sąjungoje – vienuolika metų, mūsų ekonomikos yra stiprios, galinčios konkuruoti, ir mes esame apsaugoti.

Didžioji dalis bloko valstybių yra ir NATO narės. Taigi aš nemanau, kad taip atsitiks.“

„Net jei mes žvelgiame į Graikijos ar kitų valstybių šiandieninę politiką?“ – teiravosi Rėderis.

„Visa Graikijos ekonomika Europos Sąjungoje tesudaro 2 procentus, taigi jūs galite suprasti, kaip sutrikimai Graikijoje gali įtakoti.“

„Norėčiau užduoti kelis klausimus apie bendras problemas, su kuriomis susiduriame ir Latvijoje, ir Latvijoje. Lietuvos emigracijos rodikliai vieni aukščiausių Europos Sąjungoje.

Panašiai kaip ir Latvijoje. Ketvirtadalis Lietuvos gyventojų yra palikę valstybę.

Kaip spręsti šią situaciją?“ Dalia Grybauskaitė nuramino: „Šiuo metu tendencijos kiek keičiasi.

Praeitais metais sugrįžo daugiau kaip penkiasdešimt procentų tų, kurie buvo išvykę. Taigi iš lėto vyksta atvirkštinis procesas.

Žinoma, pirmieji dešimt metų Europos Sąjungoje buvo sunkūs, ir mes daug praradome.“

„Ar turite kokią programą, kad kviestumėte lietuvius sugrįžti namo?“ – domėjosi Latvijos žurnalistas.

„Aš nemanau, kad šios programos veikia. Juk yra atvira rinka – tai yra penkiasdešimties milijonų gyventojų teritorija, kurioje jūs galite judėti, mokytis, dirbti.

Gyvenimo standartas auga ir jis pas mus dabar sudaro maždaug 73-75 proc. vidutinio Europos standarto.

Tai daro skirtumus. Ypač į valstybę sugrįžta išsilavinę žmonės, kurie studijavo Vakaruose.

Tai juk natūralu. Šį procesą praėjo visos Europos Sąjungos valstybės.

Pavyzdžiui, grįžimo į Portugaliją ar Ispaniją masiškumas pastebėtas tik po dvidešimties narystės bloke metų. Viskas turi įvykti natūraliai, jokia dirbtinė programa nebus pakankama, kad priviliotų žmones grįžti atgal,“ – paaiškino prezidentė.

„Tai Jūs nežiūrite pesimistiškai į Lietuvos ateitį?“ Prezidentė atsakė: „Ne, ne, kadangi tai yra globalus dalykas, žmonės keičia gyvenamą vietą, nori lavintis, išvažiuoja ten, kur geresnės sąlygos, bet galiausiai mes sulauksime masiško grįžimo. Žinoma, visi nesugrįš, bet viskam yra natūralios priežastys, mes negalime diktuoti ar išlaikyti žmones valstybėje per jėgą.“

„Taip, bet klausimas yra ir dėl gyventojų skaičiaus mažėjimo, visuomenės senėjimo“ – patikslino G. Rėderis.

„Tai ne visiškai gyventojų sumažėjimas, mes turime galvoti apie naują imigracijos politiką, tai vyksta visame pasaulyje, be to mes prarasim konkurencingumą, negalėsime patenkinti visos darbo jėgos paklausos valstybėje ir būsime priversti peržiūrėti imigracijos politiką. Jei pažiūrėtume į Didžiąją Britaniją, Vokietiją, kitas valstybes, imigracijos politika ten yra prioritetas, įskaitant mūsų žmones – lietuvius, latvius, lenkus.

Didžiosios Britanijos vyriausybė suprato, kad jie įneša nuo 1 iki 3 proc. BVP, tai reiškia, kad visos šiuolaikinės vyriausybės supranta, kad negalima galvoti tik apie nekintamą žmonių kiekį.

Žmonės migruoja, ir mes turime suprasti, kad imigracijos politika šioje globalioje erdvėje bus būtina.“

„Taigi Jūs esate pasirengusi kviesti žmones iš trečiųjų šalių kaip imigrantus?“ Prezidentė patvirtino: „Taip, arba kaimynus.“

„O ką Jūs galvojate apie pabėgėlių kvotų įvedimą, kad būtų išspręsta krizė Viduržemio jūroje? Estija ir Latvija yra pareiškusios, kad tai dar reikia apsvarstyti.

Koks yra Jūsų požiūris?“ „Tiesą sakant mes nesame prieš, kaip ir jūsų valstybė.

Kalba yra apie tai, kad vyksta milžiniškas imigrantų antplūdis ne tik iš Afrikos, bet ir iš visų kaimyninių valstybių. Mes, Baltijos šalys, Lietuva ir Latvija, susiduriame su antplūdžiu iš Rytų – iš Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos, iš Afganistano ir Sirijos, daugiausia per Rusijos teritoriją.

Jei mes kalbame apie būtinybę būti solidariais, spręsti šiandieninį imigracijos antplūdį į Europą, mes turime atsižvelgti į mūsų specifiką, į tai, kad turime milžiniškus srautus iš Rytų. Žinoma, mes būsime solidarūs ir priimsime keletą, tačiau tai turi vykti tik pagal savanoriškumo principą, o ne spaudimo būdu, nes tai sukels vidines problemas – politines ar net homofobiškas.

Tai yra mūsų pozicija – mes nesprendžiame problemomų neatidžiai, ir teigiame, kad tai yra labiau opi, jautri situacija, ir mes patiriame spaudimą iš mūsų kaimyninių Rytų valstybių“ – paaiškino prezidentė.

Gundaras Rėderis paklausė: „Jūs paminėjote homofobijos problemą. Tai dabar karšta tema Latvijoje, pas mus vyksta diskusijos.

Mes žinome, kad Estija tapo pirmąja posovietine valstybe, kuri legalizavo vienos lyties partnerystę. Kaip yra Lietuvoje, kokia yra Jūsų pozicija?“

Prezidentė atsakė: „Lietuvoje nėra didelių diskusijų. Man atrodo ši tema nėra aktualių klausimų sąraše.“

Žurnalistas norėjo pratęsti: „Bet buvo komitetas...“ , tačiau prezidentė jį nutraukė, viltingai žvilgsniu prašydama pagalbos iš savo tarnybų: „Aš manau, mes nebuvome suderinę šio klausimo, aš negaliu apie tai kalbėti.

Aš maniau, mes suderinome konkrečius klausimus, ir nesistenkite mane sutrukdyti keturiasdešimt minučių. Jei jūs baigėte savo klausimus, mes esame baigę.“

Žurnalistas paprašė: „Tuomet dar vienas klausimas, jei ankstesnis neįeina į dienotvarkę, gerai.“ Bet prezidentė pasipiktino: „Jau trečias klausimas, kuris nėra suderintas.

Prašau, ištrinkite šiuos klausimus.“ Žurnalistas mėgino dar: „Ponia Grybauskaite, pratęskime...“

Bet prezidentė jį pertraukė: „Kokie klausimai?“ „Aš norėjau paklausti apie pamokas, kurias gavome po stogo griuvimo „Maximos“ prekybos centre...“

Atsakymas buvo griežtas: „Ne, tai nėra suderintas klausimas. Aš nesu pasirengusi į jį atsakyti.

Aš manau, mes galime baigti.“ „Na, gerai, tada pats paskutinis klausimas,“ – stengėsi G. Rėderis. „Gerai, jei jis yra suderintas.

Jei jis nebuvo suderintas, aš atsiprašau, tuomet tai nėra įmanoma,“ – atsakė Dalia Grybauskaitė. Žurnalistas išdrįso: „Aš užduosiu klausimą, jei nenorite atsakyti, pasakykite.

Tai yra klausimas, kurį paprašiau Twitteryje pateikti žmones – ko jie norėtų Jūsų paklausti. Ir štai klausimas, kurį uždavė vienas mūsų skaitytojas: „Jei Jūs galėtumėte išsirinkti visų laikų geriausią Lietuvos krepšinio komandą, koks būtų Jūsų top penketukas?“

„Ne, ne, atsiprašau, aš negaliu baigti tokiais klausimais interviu,“ – vėl žvalgėsi pagalbos prezidentė. „Jei nenorite man užduoti klausimų, kurie buvo suderinti, tuomet mes esame baigę.

Štai taip. Ačiū.“

Gundaras Rėderis, pasijutęs labai nejaukiai, pasakė:„Na, gerai, bet mes turime kažkaip pabaigti gražia gaida.“ Prezidentė oponavo: „Prašau, pabaikite, bet Jūs negalite užduoti prezidentui nesuderintų klausimų.

Aš neduodu tokio pobūdžio interviu. Jūs esat suderinęs klausimus su mano tarnyba, ir tik tokius galite užduoti.“

Žurnalistas švelnino situaciją: „Žinoma, ponia Grybauskaite, grįžkime prie Rytų partnerystės susitikimo. Jūs važiuosite į Rygos viršūnių susitikimą.

Koks yra Putino Rusijos galutinis tikslas Europos Sąjungoje, ko jis nori? Kai kurie žmonės sako – destabilizuoti Europos Sąjungą, spausti per silpnas vietas.“

Prezidentė mielai atsakė į šį suderintą klausimą, kuriam buvo pasirengusi: „Nėra silpnų vietų, per kurias jis galėtų spausti. Europa ekonomiškai ir politiškai yra stipri.

Nekalbame apie Europos Sąjungą. Jis, žinoma, turi galimybę ir norą destabilizuoti Rytų partnerystės situaciją.

Kai kurios valstybės jau atsuko nugarą Europai ir sugrįžo į muitų sąjungą. Jis nori destabilizuoti situaciją Gruzijoje, Ukrainoje, Moldovoje, bet ne Europos Sąjungoje.

Mes neturime tokių dalykų, kuriuos Putinas galėtų išnaudoti.“ „Ką turėtume daryti, kad padėtume Moldovai ir kitoms Rytų partnerystės šalims, kurios šiuo metu yra kryžkelėje?“

„Mes esame atviri jų ateities integracijai į Europos Sąjungą. Esame atviri, kad būtų įgyvendinta laisvosios prekybos sutartis, esam atviri beviziam režimui, kai jos išpildys keliamus reikalavimus.

Mes užtikriname ekonominę, finansinę pagalbą, pasidalinimą patirtimi, mes esame pasirengę tai pratęsti, jei valstybės liks šiame kelyje.“ „Bet ar to pakanka?

Neseniai kalbėjomės su amerikiečių istoriku Timočiu Snaideriu, kuris sakė, kad vienas milijonas eurų Ukrainai ir šimtas miliojonų Graikijai – tai yra absurdas, jei palyginsime.“ „Jūs žinote, kad tai nėra dovanos ir labdara.

Ukraina iš Europos Sąjungos gavo vienuolika milijonų, ir daug iš Valiutos fondo drauge su Europos Sąjunga. Nekalbame apie dovanų dalijimą, šimtas milijonų Graikijai irgi nėra dovana.

Tai yra uždavinys su milžiniškomis sąlygomis, kad būtų vykdomos reformos. Niekas nedalina dovanų.

Parama teikiama tik remiantis sąlygomis. Graikijos ir Ukrainos atvejai nesiskiria.

Jos abi turi atlikti namų darbus, įgyvendinti reformas, niekas negali užtikrinti finansinės paramos korupcinėje aplinkoje ir ten, kur reformos nevyksta. Paklauskit savo žmonių gatvėje – ar jie norėtų duoti pinigų iš savo kišenės valstybei, kuri nevykdo reformų ir kuri yra korumpuota?

Žinoma, ne. Ne Kalėdų metas.

Mes norėtume padėti šioms valstybėms, tačiau tik tuo atveju, jei jos yra pasirengusios padėti pačios sau.“ Gundaras Rėderis ištiesė ranką: „Ponia prezidente, labai Jums ačiū už šį interviu.

Iš tiesų buvo malonu su Jumis susitikti.“

Bus daugiau

Interviu originalas ČIA . (Anglų kalba – ČIA .)

Naujausi

Komentarai (45)

Rikiuoti
Kuku2015-05-25 15:56

Labai žemą, tik suderinti klausimai... Ką daugiau galima pasakyti apie tą prezidente... Tesiog robotas su 128 mb atmintimi...

SUBINĖ2015-05-24 18:17

Sunaikino Grybauskaitė Snorą, norėjo ir Rusiją sunaikinti, bet subinė jos per maža. Bestija YRA bestija.

NEGALIU PATIKĖTI !!! VISUR POLITIKA. APGAILĖTINA...2015-05-24 17:46

Lietuvos Eurovizijos 2015 komisija: Lauras Lučiūnas - komisijos pirmininkas Jolita Vaitkevičienė - komisijos narys Jurga Čekatauskaitė - komisijos narys Gediminas Zujus - komisijos narys Rosita Čivilyte - komisijos narys. Visi žmonių balsai (skirtos vietos 1, 2 ir t. t. ) ir komisijos balsai (skirtos vietos 1, 2, ir t. t. ) sumuojami santykiu 50%/50% ir gaunamas galutinis rezultatas (skirtos vietos 1, 2, ir t. t. ) už kurias skiriami atitinkami šalies balai nuo 1 iki 12. Taigi šios komisijos balsas lemia lygiai tiek pat, kiek ir visų balsavusių Lietuvos (ar atitinkamai kitos šalies) piliečių (tarkime 100. 000, jeigu jų tiek balsavo). Todėl manau galima drąsiai teigti, kad būtent šie penki asmenys ir nulėmė Lietuvos 0 balų skirtų Rusijai. Beje Estija ir Vokietija Rusijai skyrė 12 balų (1 vieta), Latvija 10 balų (2 vieta). Lenkija 6 balus (6 vieta) ir t.t. . Lietuvos Eurovizijos 2015 komisija Rusijos dainai skirta vieta Lauras Lučiūnas - komisijos pirmininkas - 26 vieta Jolita Vaitkevičienė - komisijos narys - 13 vieta Jurga Čekatauskaitė - komisijos narys – 26 vieta Gediminas Zujus - komisijos narys – 19 vieta Rosita Čivilytė - komisijos narys – 10 vieta Bendra komisijos skirta vieta – 20 Žiūrovų balsai – 3 vieta !!! Susumavus žiūrovų ir komisijos balsus 11 vieta, tai yra 0 balų Rusijai. Apie komisijos objektyvumą spręskite patys.

nepartinis2015-05-24 17:17

jai galima isimkite ta KGBiste -liesbiete, cinike komuniste , nelabai gerai i ja ziurisi ir dar pirmame puslapija. Tokia mano asmenine nuomone

nesuprantu,2015-05-24 16:49

Putinas Žmogaus teisų organizacijas paskelbė už įstatymo ribų, išvadindamas jas "užsienio agentais", o Strasburo Žmogaus teisių taryboje sėdi ir Ziuganovas ir Žirnovskis. Putinas skelbiasi krikščioniškų vertybių gynėjus, spaudžia gėjus emigruoti, kaip kadaise žydų disidentų gvardiją kartu su savo agentais paspaudė ir infiltravo į Vakarų struktūras, think-tankus, kaip Rusijs mafijos 300 000 desantą pasiuntė į Vakarus, o pats a la "kriksčionis' ir tikrasis ortodoksų kėgėbistinis "ppežius" svo padėvėtą žmoną uždaręs, mėgaujasi jaunomis merginomis, taiso joms vaikus ir net gimdymui siunčia į Šveicariją, nes negali užtikrint savo šaly saugumo? Manau, kad ir prie destrukcijos Afrikoj, sukeliančios migraciją į Europą, jo KGB ranką yra pridėjus. Juk ne šiaip sau Čikagos žd užangažuotas Drunga vis parenka tuos "pranašiškusŽ Rusijos žd emigrantų straipsnius apie "ptasikaltusios" žd Europos lemtį būti sumaišyta su Afrika... Tokie straipsniai tik rodo kas tikrasis DIZAINERIS visos šios emigracinės politikos.

Paprastas> 36 "aAlgirdui"2015-05-24 16:46

Gerb. „aAlgirdai“, sutartyje nėra „TIKRO LIAUDIES BALSO“, kaip nėra ir „Tautos“, o yra nacionalinis tapatumas. Tam, kad inicijuoti referendumą, reikia atlikti daug procedūrų, t. sk. įregistruoti VRK. Taigi jis tiesiog ne bus įregistruotas, kaip prieštaraujantis Eurojustui. KT tai patvirtins. Jog aiškiai tai parašyta Konstituciniame akte „Dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje“(„ Valdžios įstaigų kompetenciją „dalijasi ar patiki Europos Sąjungai“, ir privalomai tarnauja narystei ....“ ). Jūs tikras naivuolis, jeigu manote „turime LAUKTI ES subyrėjimo (visiška analogija su TSRS griūtimi)“. TSRS buvo konstitucinė santvarka(TSRS Konstitucija), o čia sutartiniai įsipareigojimai(! ). Ten buvo referendumai, o čia valdžios pritarimai(šiandien susitarėm taip, o ryt galim kitaip). Yra tik vienas šansas – visiškai nedalyvauti rinkimuose, bet tai turi suprasti dauguma(ne mažiau kaip 75% piliečių), bei kartu turi būti tikslas- Nauja Lietuvos Federacijos Konstitucija(gal iš dvejų, ar trijų autonomijų), kad išsaugoti suverenitetą, jį reikia padalinti tarp kompaktiškai gyvenančių piliečių. ... Arba tik karas, gali sunaikinti šį režimą.

Bestuja2015-05-24 16:37

Išimkite tos bestijos vestuvių piršllienes šukuosena nuotrauka . Negaliu ziureti - vemti verčia .

aAlgirdas-2015-05-24 16:22

tikrai kažko nesuprantu -REFERENDUMAS tiesiog negali BŪTI antikonstituciniu, nes REFERENDUMAS - aukščiausias demokratinio valdymo ORGANAS

Parovėja to aAlgirdas2015-05-24 15:43

Inicijuoti nieks nedraudžia, bet jei referendumo rezultatai prieštaraus Briuselio nurodymams, jie bus pripažinti antikonstituciniais

aAlgirdas-paprastam(19)2015-05-24 15:17

beveik su viskuo sutinku,tik nesuprantu, kodėl teigiate, kad inicijuoti bet kokį referendumą niekas neturi teisės. REFERENDUMAS - tai TIKRAS LIAUDIES BALSAS ir ,kiek suprantu ,dabar jau tik per jį galime susigrąžinti NEPRIKLAUSOMYBĘ arba turime LAUKTI ES subyrėjimo (visiška analogija su TSRS griūtimi).Pagarbiai

Paprastas> 27, 34. "yel“l“ow"2015-05-24 11:58

Ir vėl idiotiškas užsispyrimas: „Džiaugiuosi neatsidžiaugiu... kad Spartako draugijoje nebuvo tokių patarėjų...“ , bei : „kokie gali būti kontrargumentai, jei nematau argumentų ?“ Kokia buvo „Spartako“ pabaiga? ... O gal reikia pažiūrėti „LR Konstitucijos „BAIGIAMIEJI NUOSTATAI“, 150 straipsnis(redakcija Nr. IX-2343, 2004-07-13, Žin. , 2004, Nr. 111-4123): „2004 m. liepos 13 d. Konstitucinis aktas „Dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje“. Ir tai yra ne koks nors „Konstitucinis įstatymas“, kuri galima panaikinti referendumų, o Konstitucinis AKTAS(!! ) ir paskaitykit jį. Taigi visi konstituciniai straipsniai, Galioja tik tiek, kiek neprieštarauja ES, valdžia ir Valdžios įstaigų kompetenciją „dalijasi ar patiki Europos Sąjungai“, ir privalomai tarnauja narystei. ... „kažkokiu mistiniu būdu iš Konstitucijos dingtų pirmi keturi straipsniai“, ar Konstitucinis AKTAS yra mistika? Greičiau mistika yra gyventi virš 10 m. nežinomybėje ir dar mokyti kitus.

yel“l“ow submarine to 21. Paprastas> 13 "Dzūkija" ir „yel“l“ow“2015-05-24 04:26

kokie gali būti kontrargumentai, jei nematau argumentų ? :))) - jeigu kažkokiu mistiniu būdu iš Konstitucijos dingtų pirmi keturi straipsniai, tada tamstos išvedžiojimai gal ir būtų verti dėmesio - o dabar belieka dar kartą konstatuoti - tamstos logika ir tikslai, kuriuos galima įtarti, akivaizdžiai sufleruoja, jog vyksta kažkokia sąmoninga ar nesąmoninga provokacija :) - štai vienas iš kliedesių (tipo argumentas) :“Tarp kitko inicijuoti bei kokį referendumą niekas neturi teises... referendumas turi atitikti „narystės ĮSIPAREIGOJIMAMS““ :))) - kuo remiantis daroma tokia idiotiška išvada ? - kur užfiksuota šita nuostata ? KT išaiškinimuose ar kur ?

Apgailetina2015-05-24 03:38

trejetukininke gribce. Nei kiek nepaprogresavo nuo s. Neries mokyklos laiku. Tie " sugrize 50%", daug ka pasako apie Rezidente....ir jos blogai suprogramuota cipa

Algika2015-05-24 03:04

Raudonosios žiniai, Žmonės bėga ne į kažkur, bet nuo kažko. Karo, ligų, bado, bedarbistės i apskritai kad viskas įgriso ir nemato perspektivos. Tai iš kur pas ją opotimizmas, ką bus masinis sugrįžimas. Ka jinai panaikins visosas bėdas, nu kad ne.

******2015-05-24 02:23

Eilini karta Grybauskaite parode kad ji nera politike o tik kalbanti ir besiraukanti galva. Politikas turi paziuru sistema ir jam faktiskai neturetu buti neatsakomu klausimu. O baime apsikvailinti - nepasitikejimo ir bukumo pozymis.

Tyčia sužlugdyta "Air Lituanica"2015-05-24 02:16

Ir vel, kaip "Snoro" atveju, Lietuva nusilenke Vakaru pageidavimams ir uzdusino lietuviska versla.

Dzūkija > 25. PRITARIU2015-05-23 23:53

Ar žinote kas yra Stokholmo sindromas...Siūlyčiau susirūpinti savo sveikata ...kol nevėlu...

Jone2015-05-23 23:32

Prezidente juk viska daro del savo ivaizdzio, todel daznai persistengia.Jei jai butu svarbi salis ir jos zmones,ji kalbetu paprastai ir nuosirdziai,savais zodziais,nebijodama,kaip atrodys per televizoriu. Man jos ivaizdis - moteris is ledo,kuris anksciau ar veliau sutirpsta...

Dzūkija > 21. Paprastas2015-05-23 23:24

Džiaugiuosi neatsidžiaugiu...kad Spartako draugijoje nebuvo tokių patarėjų...

Ar musu spauda raso apie tai?2015-05-23 23:20

russiapost.su/archives/48595

PRITARIU2015-05-23 22:31

19 komentatoriui.Mūsų prezidentė augo ne inteligentiškoje išprususių , meilę, rūpestį, mokslą, viską ,kas geriausia atidavusių tėvų šeimoje. Ji buvo ir liko pasimetusi, vieniša, nerealizavusi savęs kaip moteris, motina....Todėl - ji kitokia, jos sprendimai - kartais nesuprantami. Turi būti labai IŠMINTINGI PATARĖJAI. Betar taip yra?

Suvalkas2015-05-23 22:19

Na Breznevas kartais ir is spargalkos neperskaitydavo, sveikinimai su pazanga...

che2015-05-23 21:52

bijok-bado,maro,bobos keršto ir blondinės su ambicijom

Cia skamba ,kaip sovietiniais laikais-2015-05-23 21:34

Primelziame is vienos karves labai daug pieno,daugindami karviu skaiciu ,neitraukiant ju i skaiciuokle.Ar tai ne absurdas?

Paprastas> 13 "Dzūkija" ir „yel“l“ow“2015-05-23 21:21

Na, „Dzūkija“ kartu su „yel“l“ow“ ir t. t. , prajuokinat.... Dar buvo toks „“, kuris kaltino „frontų pakeitimais“. Bet gerbiamieji, ar aš kaltas, kad didelio „krūvio“ visiškai praradote atmintį? „Dzūkija“, ne taip senai parašiau, kad tamsta esi provokatorius... bei vėliau paaiškinau kodėl. O rezultatas? Kaip nuo žąsino ... vanduo. Reikia visada pateikti argumentus, o ne mėtyti žodžius : „esate ES valstybės atstovas“, „nuoširdžiai džiaugiatės savo atstove Lietuvos teritorijoje“ ir t. t. „Z. Vaišvilą - kaltindamas nebūtais dalykais,nes bijote ,kad situacija gali pasikeisti...“ Todėl tenka dar karta pakartoti pamoką: nėra nepriklausomos demokratinės respublikos(žemė, miškai, pinigai, o greitai ir „pilietybę“) yra ES nuosavybė. Visi įstatymai, teisingumas ir t. t. priklauso ES ir Eurojustui, nes LR Konstitucijoje atsirado „Europos Sąjungos teisės normos taikomos tiesiogiai, o teisės normų kolizijos atveju jos turi viršenybę prieš Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus.“ Aišku, galima apsimesti idiotais(kaip Z. Vaišvila) ir ignoruoti: „Mes turim savą Konstituciją“... Bet gyvenimas vyksta pagal ką?... Galim reikalauti, kad „Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms“, bet šitoje konstitucijoje aiškiai parašyta: „Lietuvos Respublika, (... )dalijasi ar PATIKI Europos Sąjungai VALSTYBĖS institucijų KOMPETENCIJĄ sutartyse, kuriomis yra grindžiama Europos Sąjunga, numatytose srityse ir tiek, kad kartu su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis narėmis bendrai vykdytų narystės ĮSIPAREIGOJIMUS šiose srityse, taip pat naudotųsi narystės teisėmis.“ Taigi, normalus žmogus supranta, kad nėra mūsų valstybės, mūsų valdžios, mūsų teisingumą ir t. t. Taigi visi tie kurie kalba kitaip yra idiotai, arba provokatoriai(kaip Puteikis su referendumais). Tarp kitko inicijuoti bei kokį referendumą niekas neturi teises... referendumas turi atitikti „narystės ĮSIPAREIGOJIMAMS“. Ir supraskit aš ne „nuoširdžiai džiaugiatės savo atstove Lietuvos teritorijoje..“ , o aš vertinu jos pasisakymus ES atžvilgio. Deja, kiekvienas išrinktas į seimą, duota priesaika šitai Konstitucijai, t. y. ES „narystės ĮSIPAREIGOJIMAMS“. Ar turite kontrargumentu?

suldu2015-05-23 19:32

raudonoji taip ir neatsako tiesiogiai i uzduodamus kklausimus, vengia zodziu, tokiu kaip uz ir pries. neveltui ji neatsakinejo i nesuderintus klausimus.

Viskas2015-05-23 18:55

priklauso nuo šeimos...Nemylimas šeimoje užauga piktas, kerštingas ir negailestingas, kaip Grybauskaitė.........

Globalus dalykas?2015-05-23 18:42

"Prezidentė atsakė: „Ne, ne, kadangi tai yra globalus dalykas, žmonės keičia gyvenamą vietą, nori lavintis, išvažiuoja ten, kur geresnės sąlygos, bet galiausiai mes sulauksime masiško grįžimo. Žinoma, visi nesugrįš, bet viskam yra natūralios priežastys,"... Tos natūralios priežastys yra: nedarbas, maži atlyginimai, iš kurių neįmanoma išgyventi,didžiulė atskirtis: susiskirstymas į turčius ir ubagus, mažutės pensijos, išpūsta propoganda dėl būsimo karo,skurdas, ir visiškas tautos niekinimas, ir savo "aukštybės išaukštinimas" tautos akyse. Tai visiškas-nuosmūkis mūsų išgirtoje, patriotiškoje, valstybėje. Niekas emigravęs nebegrįš į mūsų Lietuvą! Emigravę jau turi gyvenamąjį plotą,nevaikšto nuo "bulvių" išpampusiais pilvais, gyvena pilnavertį gyvenimą ir nesiruošia čia grįžti. Jūs patys, žiūrėdami į tautą- privedėte, kad tauta emigruotų, todėl nebemeluokite tautai, kad mūsų vaikai grįš! Kai nebeliks jaunų žmonių, nebebus kas dirbs už miniatiūrinius atlyginimus, kas tada jus ponuliai išlaikys? Gal kretantys senoliai, kuriems vis ilginate pensijinį amžių? O, gal išlaikys kiniečiai, ar ukrainiečiai, gal tai ir bus naujieji Lietuvos gyventojai, jei į tautos emigraciją nekreipiate jokio dėmesio!

Dzūkija > 15. yel“l“ow submarine to 13. Dzūkija2015-05-23 16:40

..." tie “paprasti“ komentarai darosi kažkokie marazmatiški"....- manau,tam ,kad suklaidinti...visus...

Dzūkija2015-05-23 16:27

Straipnio antraštė su klaidomis...nes tekstas,t.y.atsakymai nesiderina...Klausiama apie Lietuvą...o atsakymai apie ES...Aš supratau,kad tai interviu su ES prezidente...

yel“l“ow submarine to 13. Dzūkija2015-05-23 16:27

kuo toliau, tuo labiau tie “paprasti“ komentarai darosi kažkokie marazmatiški - nekvailas, bet be galo keistas žmogelis..., - beje , stabiliai darantis daugybę keiščiausių gramatinių klaidų, lyg tuo norėdamas kažką pabrėžti :)) - įddomus atvejis

yel“l“ow submarine2015-05-23 16:15

sprendžiant iš tos begalinės tirados apie klausimų “suderinimą-nesuderinimą“, bei arogantiško ir kone spoguotai paaugliško maivymosi, turime reikalą su absoliučiai neadekvačiu individu - jei kam tai neakivaizdu, tai jis gali būti tikras - yra gimęs be savigarbos geno...

Dzūkija > 5. Paprastas> 32015-05-23 16:15

Be reikalo auklėjate 3.... Jis bent jau nuoširdus,nes galvoja apie savo šalį... o "Paprastas" esate ES valstybės atstovas... ir todėl nuoširdžiai džiaugiatės savo atstove Lietuvos teritorijoje... Labai dažnai jaukėte protus savo komentarais... Gerai pastebėjo "Jonis" - savo darbą atlikote puikiai... Laimė,kad ne visi Lietuvoje tokie... Saugokite ir mylėkite jums mielus išverstaskūrius... visus kurie naikina Lietuvą... agituokite sėdėti tyliai... niekur nesikišti... nes tik vienas "paprastas"viską žino ir supranta... Deja... Tauta jau kaip nors išsivers be tokių... padlaižių... ar ne todėl taip ginate visus prie lovio ir mūru stojate prieš visus - pvz. Z. Vaišvilą - kaltindamas nebūtais dalykais,nes bijote ,kad situacija gali pasikeisti...

Dzūkija > 10. vincukas2015-05-23 16:02

Patėmijom,patėmijom...Apie tai jau seniai kalbama...Turi būti referendumas...Planuojamas tautų perkraustymas...

Dzūkija > 8. trumpai2015-05-23 16:00

Dažnas čia komentuojantis ir intelektu ,ir žiniomis dešimtis kartų lenkia driežiagyvius...

vincukas2015-05-23 14:56

ar patėmijote , gerbiamieji Grybauskaitės atsakymą braliukui dėl emigracijos problemų, dėl mažėjančio gyventojų skaičiaus Lietuvoje? Ji atrėžė: "Mes to nebijom.Mes turim galvoti apie naują i m i g r a c i j o s politiką." Taigi tai Suslovo politikos prolongacija - Lietuva be lietuvių...

yel“l“ow submarine2015-05-23 14:46

tai dar ne viskas :)) kiek dar tos demagoginės oratorijos dalių mūsų dar laukia ? :)) - o įdomiausia yra tai, kad tai pirmas tokios apimties jos didenybės interviu per 6 metus, - ir ne “lt“ žurnalistams :)) - ir nors ruoštasi buvo kruopščiai, klausimai derinti, milijardų nesupainioti su milijonais nepavyko :))))

trumpai2015-05-23 14:02

Na man kaimieciui uždavus nesuderinta klausima gal ,ir nepavyktu tiksliai atsakyti,bet šalies vadovė intelektu nuo manes tikrai skiriasi tad nesuderinti ar suderinti klausimai o tuo labiau geopolitikoj turėtu buti kasdieninė duona.

Prašalietis2015-05-23 13:49

Durnių laive prie tautos valdžios lovio trynesi anksčiau taip vadinamais tarybiniais laikais ir šiandien Lietuvos "nepriklausomės" ES laikais visų laikų ir santvarkų "tautiniai patriotai"vis nepaliauja galvoti ir šaukia visa gerkle eiliniams tautiečiams kaip jie ir su jais visa tauta eilinį kartą "gerai įsitaisė". Valdžioje esantiems ir prie valdžios lovio besitrinantiems tautiniams runkeliams skelbimas tautai,kad jau išaušo šviesus tautinis rytojus visai tautai geriausiai išeidavo tarybiniais laikais ir gaunasi šiandien iš visų jų nudirbtų senais laikais ir šiandieną "dirbamų tautos labui darbų"....

Antanas2015-05-23 13:37

Po tokia antrašte bolševikai man į galvą tarybinėje mokykloje kalė į galvą, kad žmonių Stalinas netrėmė į Sibiro ledynus ant pliko ledo, o jie patys "emigravosi", gerai ten apsigyveno,kad išvengti klasių kovos Lietuvoje ir jokio partizaninio pasipriešinimo-karo nebuvo. Bolševikų smegeninės ir dabar taip dirba. Ačiū tėvams, bendradarbiams sugrįžusiems iš katorgų, su kuriais teko dirbti, kad pradėjau iš "kvapo" atskirti koloborantus ir jų melą.

Paprastas> 32015-05-23 13:22

Ar taip jau sunkiai suprasti, kad rašai visokios nesąmonės? „Kaip su gyventoju skaičiumi, jei daugiau kaip 50 procentų grįžo, tai kodėl nėra nei 3 milijonų?“ Jog „Praeitais metais sugrįžo daugiau kaip penkiasdešimt procentų tų, kurie buvo išvykę.“ Buvo išvykę į Baltarusiją, Rusiją, ir t.t. , o dabar sugrįžo į ES. Ir t.t.

ag2015-05-23 12:51

kaip

Padekit man2015-05-23 12:42

Kur ta Rusijos propaganda? Kur tas konvekcinis karas? Kur tos kibernetinės atakos?Kaip su gyventoju skaičiumi, jei daugiau kaip 50 procentų grįžo, tai kodėl nėra nei 3 milijonų?

Algis2015-05-23 12:16

man visiškai protu nesuvokiama kaip po tokios antraštės po nuotrauka tauta eina ir balsuoja už šį asmenį, o po to dar ir liaupsina .

Paprastas2015-05-23 12:12

Iš pradžios pagalvojau - Na dabar prezidentė „suklydo“: „Europa yra stipri, MES DRAUGE ESAME jau daugiau kaip penkiasdešimt metų, Baltijos valstybės Europos Sąjungoje – vienuolika metų, MŪSŲ EKONOMIKOS yra stiprios, galinčios konkuruoti, ir mes esame apsaugoti. Didžioji dalis bloko valstybių yra ir NATO narės. (... ) Gyvenimo standartas auga ir jis pas mus dabar sudaro maždaug 73–75 proc. vidutinio Europos standarto.“ ... Bet ji ir šį kartą ne suklydo, nes „MES“ ir pas „MUS“ ir t. t. tai yra ES valdžioje, o „Baltijos valstybės“ tai nėra Jie, kaip ir Lietuvos teritorijos vergai – dirbantieji ir pensininkai(jų „Gyvenimo standartas“ liko „užšaldytas“ nuo 2008 m. )... Taigi dar karta bravo prezidentei, tikrai neklystantys tvarkytojas... O „ekspertams“(kol Rasa neužpuolė) : „Prašau, ištrinkite šiuos klausimus.“ Ir įdėkit ženklą *** ... ES valdžios atstovė prašo....

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi