Nuo rinkimų pabaigos praėjus daugiau negu dviems paroms – net 50 valandų – Vyriausioji rinkimų komisija pagaliau suskaičiavo balsus visose apylininkėse. Tai, galima sakyti, absoliutus skaičiavimo rekordas. Štai kokie balsavimo rezultatai skelbiami daugiamandatėje apygardoje (VRK duomenys atnaujinti spalio 16 d. 22:59).

Apylinkių skaičius – 2017 (duomenys iš 2017 apylinkių)

Apygardų skaičius – 71 (duomenys iš 71 apygardų)

Mandatų skaičius – 70

Mandatų skirstymo kvota – 16218

Pagal gautus iš apylinkių duomenis: rinkėjų sąraše įrašyta rinkėjų – 2588559 , rinkimuose dalyvavo – 1368301 ( 52,86% ), negaliojančių biuletenių – 57881 ( 4,23% ), galiojančių biuletenių – 1310420 ( 95,77% ).

5% dalyvavusių rinkėjų sudaro – 68416,00 , 7% – 95782,00 – tai rinkimų barjeras.

rinkimai_9
rinkimai_9

Tiesa, kaip žinoma, VRK skelbia ir kai kuriuos kliedesius apie balsavimą Jungtinėje Karalystėje. Apie tai skaitykite ČIA.

Naujausi

Komentarai (140)

Rikiuoti
Juozas Valiušaitis2012-10-21 16:16

" Tai, galima sakyti, absoliutus skaičiavimo rekordas." Yra ir didesnių rekordų. 2004-siais, Ukrajinoje, pakartotiniame III prezidento rinkimų ture skaičiavimas truko 7 paras, po pirmosios 7% laimėjo Viktoras Janukovičius, po antros - 6%, po trečios - 4%, paskui 3%, 2%, ir galiausiai 1% laimėjo Viktoras Juščenko. Linkiu ir mums Balsų perskaičiavimo - prižiūrint Tautai.

Martinavičius dėkoja2012-10-18 20:27

neva mąstantiems...? Idomu apie ką mąstyti? Ar apie tavo kliedesius ir fantazijas? Ką pats nuveikiai, išskyrūs tik tai, kad esi verslininkas ir dirbai sau? Ogi nieko. Manau, kad priimti tokius kaip tu į bet kokią partiją ar geros idėjos suvienytų žmonių grupę yra klaida. Gerai, kad prijauti geriems dalykams (jei ištiesų prijauti o ne veidmainiauji), tačiau to iš tavęs ir gana. Joks sveiko proto žmogus, nesielgs taip, kaip tu. Jeigu turi įrodymų, tai viešink o ne kliedesius savo pasakok kaip turgaus bobelė. Sėkmės versle!

Kodėl2012-10-18 14:48

dedate netikras nuotraukas ir gražinate svarsčiką? Gi jis tiek plaukų ant viršugalvio neturi?

Netikiu rinkimais2012-10-18 01:13

girdejau gandus kad darbo partija papirkinejo rinkejus. Sakykime surenki 30 zmoniu gauni 150 lt. Jai 60 zmoniu 300 lt.

Pikasas2012-10-17 21:59

Vis labiau ryškėja, kad Rytų imperija daugiau stato už " kniazių" . Matomai ir ji suprato, kad tas " politinis bėglys" savo apsukrumu labiau gali būti naudingas, negu praktiškai į kaulus jau gavęs " borisovinis erelis" . Būtų labai vertingas suvokimui klausimas socdemų kandidatams, kaip jie ruošiasi balsuoti V. Uspaskich teisinio Seimo nario imuniteto suspendavimo klausimu. Jei išpūtę akis " skies" , kad pritars, tai tada atėjus laikui matysit, kokie sąąąąąžiningi " hegemono" palikuonys ir jų priauginta karta. Kai kas jau skuba akcentuoti, kad rinkimus kai kur būtina pakartoti. Gal tai dėl akių ir atliks įžūliausioje apylinkėje, tačiau tai visumoje mažai ką pakeis. Teismams svarbi ne moralė. o konkretūs skaičiai. Sakykim, nukniaukė koks " pridurkas darbietis ar tvarkietis" apylinkės pirmininkas kokį 50 ar net 200 biuletenių. Na, ir ką? Vaigauskas suskaičiuos, kad ta suma lyderio nepakeičia. O štai su partiniu specialaus penketuko reitingavimu, tai įrodyk, kad tai ne " atsitiktinumas" . J. Pinskus jau įrodinėja, kad tai ne " kriminalinė dokumentika" , o " meninis filmas" buvo kuriamas. Įžūlumui nėra ribų... Manau, kad " sistema" turi tiek apsigynimo priemonių, kad kai kurių gal net nesusapnuosi. Labiausiai keistai visame tame ermyderyje atrodo LSDP, kuri tik " apsitapšnojusio erelio" ir byloje iki ausų paskendusio " kniaziaus" draugystės siekia. Paskaitykite jau patekusių į Seimą DP ir TT pavardes ir kas už jų liko. Gal kokius du padoresnius ir galima būtų " per jėgą" atrinkti. Jei pokie talkininkai, tai ką galima pagalvoti apie mūsų nusistekenusius ir moralę praradusius socdemus? Su kuo jie nori eiti obuoliauti? Kam tai dar neaišku? Ir taip yra 22 metai po Lietuvos Nepriklausdomybės atgavimo???? Ar mes jau visai nupušome, kad tokiai " publikai" žadame valdžią patikėti? Siūlau: Tos " trojkos" du lyderius - prokuratūron ir teisman, o iš likusių keletą gal ir galima būtų pakviesti su bandomuoju laikotarpiu. Jei vėl čiups, kas nesaugiai padėta, tada per nagus ir lauk... Negražiai skamba? Taip, negražiai. O tai kaip kitaip?

vilte2012-10-17 19:18

na,pasidziaukim tuo ,ka turim. O toliau reikia dirbti vel apygardose,kur vyks rinkimai. Padekit kaunieciams ,kas galit. Ir ekspertams patarciau nedrumsti vandens ,o aktyviai isijungti i rinkimu komapnija. Is sarasu nebuvot ismesti. Atreitingavom jus aukstai, jei ne suklastoti rinkimai( manau tie sugadinti biuleteniai yra kaip tik DK) ,butumet pateke. Taciau kol kas nemaciau jusu nei TV laidose,nei kazkur apygardose dirbant,nors este garsus ir jusu pagalba butu buvusi labai svarbi. Dabar lyg isiszeidusios susireiksminusios paneles,uzrietete nosi. Zinoma,gaila,kad kazko nesugebejote susitarti. Mums ,rinkejams,tai jau nebesvarbu. Jusu intrigos mums neidomios. Vyrai,reikia, dirbti,reikia rodytis,kalbeti,o jus manete ant vienos moteriskes peciu,nieko jai nepadedami isvaziuoti i seima? . Kaip matom kai kam pasiseke. Jums kol kas ne. Todel dirbkite,padekite kaunieciams,ir galimai jus pateksite,jei Kaune laimetu nors 3 mandatus. Uztenka inksti,nemegstu vyru,kurie nori ,kad moterys uz juos dirbtu,juos islaikytu. Todel susiimkite ir pirmyn. Rinkimu antras turas jau prasidejo. Sekmes!

alfa Kindziulis2012-10-17 14:32

Paklauskit 3,14-liberalų nuomonės apie rinkimų rezultatus - jie gavo tiek pat kiek ir DK ir džiūgauja, tai turbūt ir DK rezultati iš tikro labai geri. Daugiau pasiekti DK negalėjo ne dėl savo trūkumų, o dėl priešiškų jėgų veiklos: Viktoro, sisteminių,antisisteminių,žiniasklaidos,avių bandos.

Tai bent2012-10-17 02:55

Visdelto beveik 109 tukstanciai balsavo uz ,,Drasos kelias,, partija. Cia kaip naujai partijai ,parodo ,kad zmones ,nera buki. Bet mano manymu ilgai pasvarscius ,sita rinkeju skaiciu padauginti is 2ju . Na tai tada butu apytiksliai.... Nes girdeti ,kad per rinkimus sedintiems ,buvo ne pyragai... Isakymas moketi suskaiciuoti ir nepersistengti..... Likusieji turbut skaiciuos iki spalio 28. Yra as manau norinciu padeti skaiciuoti.... Kaip amerikonai sako -valantieriais pabuti ,be uzmokescio. Gal spalio 28 bus suskaiciuota is.....??? nuomone JAV

Galetume2012-10-17 02:44

irasyti i rekordu knyga.... Mano manymu Lietuva pirmautu....As rinkimus pavadinciau ,surezisuotas spektaklis.... Juo toliau ,tuo daugiau spektaklio daliu daugeja....As manau negalime vadinti ,kad rinkimai buvo teisingi.. Kur pasisuksi vien klastotes...Ar ilgai Lietuva vargs,valgydami ta pacia sriuba ,tik ciut,pagardindami kitais prieskoniais.... Skanaus apetito! mano nuomone

Įtarimai2012-10-17 02:30

Seimas tam ir buvo palikęs Vaigauską, kad būtų ant ko karti visus "ožius"( kad to tikrai prireiks, buvo aišku, nes rinkimų rezultatai buvo sugeneruoti iš anksto pasamdytų "specų"). Pavieniai pažeidimų atvejai tai tik taktinis manevras dėmesiui nukreipti nuo esminių pažeidimų. Jei nepriklausoma komisija peržiūrėtų bent 10 proc. biuletenių - tikrai pasitvirtintų tokie įtarimai. Pvz. , tikrai neįtikėtina ir nelogiška, kad visas Panevėžys balsavo už DP. Tas pats ir kitur.

T2012-10-16 23:47

Laivam laikrasti yra Stulpino straipsnis. Galetu viena karta Venskiene isiklausyti, i jo nuomone. Atsimenu, jog jis dar daug laiko esant iki rinkimu, dave eile patarimu, bet Venskiene vistiek galvojo, jog nusluos seima vien del Garliavos istorijos. Gavo salta dusa, bet gal dabar prades ziureti realiau i esama situacija.

paskutinis reginys2012-10-16 23:26

uspaskichas akinančiai balto tunelio fone. štai ką pamatėme gerbiamieji "ekspertų eu" skaitytojai.

Zemaitis2012-10-16 21:59

Tie Espertai tikrai nupirkti vienos pakraipos valdzios ir vygdo tautos supriesinima!!!

beta2012-10-16 20:29

Aš manau ,kad rinkimų rezultatai yra klastojami ,todel tiek ilgai skaičiuoja , nes nori ,kad valdžioje liktų tie patys veikėjai tik kitose kėdėse.

Pikasas2012-10-16 19:51

RETRO 2011 08 10 Nepamenu tokių rinkimų, kada Z. Vaigausko VRK būtų dirbusi tiksliai taip, kaip reikalauja rinkimų įstatymai. Partijų ar atskirų kandidatų panaudojamos rinkimams lėšos kartais akivaizdžiai daug kartų viršydavo oficialiai deklaruojamas sumas, kartojosi kiti grubūs pažeidimai, o VRK beveik viską toleruodavo. Net ie per Savivaldybių rinkimus sugebėta pridengti grubią skaičiavimo klaidą kartą skaičiuojant ir vertinant rinkėjų balsus, bei nustatant kvotas. Vyriausioji rinkimų komisija bandė aiškinti ir taikyti LR savivaldybių tarybų rinkimų įstatymo taip, kad jis prieštarautų Konstitucijai. To daryti ji neturėjo teisės, nes Konstitucija yra tiesiogiai taikomas aktas ir jokie įstatymai ar kiti aktai negalioja, jeigu jie priešingi Konstitucijai. Priminsiu tik pačią, anksčiau minėtą esmę: "Pačio rinkimų įstatymo 83 straipsnio 3-ioje nuostatoje skaitome: 3. Apskaičiuojama mandatų skirstymo kvota. Ji lygi rinkėjų balsų, kuriuos gavo kandidatų sąrašai, DALYVAUJANTYS SKIRSTANT MANDATUS, sumai, PADALYTAI IŠ MANTATŲ SKAIČIAUS..." Jokių privilegijų įstatyme pavieniams kandidatams, didesnių negu partijoms, nėra suteikta. Tų, kurie rinkimo kvotos barjero neperėjo, balsai, kaip ir nerejėjusioms barjero partijoms negali būti skaičiuojami. Konstitucijai ir įstatymui prieštaraujantis VRK protokolas, kurį gal sugalvojo pats pirmininkas Z.Vaigauskas, negali turėti teisinės galios." "Buvau ir esu įsitikinęs, kad būtina buvo teisėtumą atstatyti, o mandatų skaičius patikslinti. Pačiam VRK pirmininkui Z.Vaigauskui manau vertėtų atsistatydinti, nes tai toli gražu ne pirmas skandalas, susijęs su VRK darbu. Jei jis pats to nepadarys, tai manau, kad tuo turi pasirūpinti atitinkamos valdžios institucijos." RETRO 2009-06-15 "Akivaizdu, kad Vyriausios rinkimų komisija (VRK) dirba taip, kad kuo labiau įtikti kairiosioms jėgoms jau nuo pat jos sudarymo. Pavyzdžių galėčiau paminėti visą eilę, o VRK pirmininkas Z. Vaigauskas dažniausiai ir būna tam tikro gan subtiliai išmąstyto teisinio nihilizmo iniciatoriumi. Kai jis įsakymo "iš savų" negauna, tai net dešimtys milijonų nešvarių rinkimams skirtų lėšų būna nepastebėta. Jei užsimenama kažkas abstrakčiau, tai tik tada, kai "šauktai jau būna po pietų". Jei kairieji rinkimų eigoje pralaiminėja, tai VRK pimininkas atrodo nori po stalu palįsti, kad tik į kokį elementarų žurnalisto klausimą jam netektų atsakyti. Išsisukinėja jis taip eilę metų. Na, ir ką? Tas "Titanas" plaukioja šiltoje Golfo srovėje ir joks ledkalnis jam negresia. Atsokomybę (sakyčiau, jos didelę dalį) turi prisiimti VRK ir pirmoje eilėje jos pirmininkas Z. Vaigauskas. Jei buvo politinės jėgos, kurios blokavo informacija, tai VRK galėjo tūti ta institucija, kuri pasirūpintų jos didesniu paviešinimu. Tačiau, jei būtų leista neribotai leista rinkiminės agitacijos lėšas, kaip būdavo per ansktesnius rinkimus, tai situacija demokratiniu požiūriu būtų buvusi dar nepalyginamai blogesnė. Žinom, kas didžiausias neskaidrias lėšų sumas valdo ir be didelių konkrečių išaiškinimų. Ne veltui Rusijos žiniasklaidos erdvėje aiškinamasi, kiek gali kainuoti LR Prezidento ar Seimo nario kėdė ar net viso Seimo dauguma. Nespėsime tapti pakankamai sąmoningi, galime sudrebėti ir tokiai užsakytai "muzikai" pasiduoti. Pradėsim trepsėti su agurkėliu rankoje "Kniaziaus" stilimi, tai kaip tada?

gailiuosi2012-10-16 17:21

pirma karta per 22 metus nuejau balsuoti ir dabar labai gailiuosi.Gailiuosi ,nes jauciu susitepusi,patekusi kartu i viena kruva su tais runkeliais.Padariau didele klaida.Tai veršiu ,runkeliu ir debilu tauta .Jai niekas nerupi tik paesti ,pagerti ir pasidulkinti.Kitokiu interesu ji neturi..Jie nieko neskaito ,jiems niekas nerupi, o tie ,kurie ka nors ir perskaito ,nieko nesupranta.

Pikasas2012-10-16 17:06

Svarbiausia turėti stiprų emocinį ryšį su savo sąžine. Jei tokia yra… Kiek jos dar likę pas vienus ar kitus kandidatus į Seimą, galime spręsti pagal savo supratingumą. Lietuvos politinė strategija sudėliota LR Konstitucijoje. Norime gyventi Nepriklausomoje demokratinėje respublikoje. Savo konkrečią politinę taktiką renkasi partijos, kurios kartais turi labai skirtingų tikslų. Įžvelgti tuos skirtumus pravartu kiekvienam piliečiui, kuris nori prisidėti prie Lietuvos laisvės išsaugojimo ir demokratijos kūrimo. Stiprėja jėgos, kurios bando viską taip suvelti, kad, mano a. a. senelės žodžiais, ir “Liuciferis galvą nusisuktų”. Niekas už mus, piliečius neatsirinks - kas yra kas. Tai turime sugebėti padaryti patys net ir bandant mus visaip klaidinti ar net papirkinėti. Pavyzdžiui, keturius metus sklaidę paistalai apie “šoumenus” parlamente giliai įsėdo į visų atmintį. Manau, kad jie buvo skirti daugiau tam, kad pro akis nepastebėtai praslystų tikrieji “politikos šoumenai”, kurių ruošiami “minispektaliai”, “mizanscenos” ir “lėlių kaukių teatras” buvo demonstruojami patikliems piliečiams ir jų pačių, politikos artistų užpirktiems ir susodintiems žiniasklaidoje “klakeriams”. Prisiminkime visokius aitvarus, vienetukų kolekcijas, raudonų balionų jūras, ar pažadus kaimo senutėms: “jie visi sėdės”. Tad arogantiški kokio A. Valinsko pasimaivymai ar net logiški draudimai kėlė įtūžį tuntams žurnalistų, kurie kaip įžūlūs “paparaciai” bandydavo įlįsti net pro “tualeto langą”. Kai kurie TPP seimūnai pagal savo padorumą, mano nuomone, išsilaikė pakankamai normaliame viduriuke ar net šoktelėjo truputį aukščiau pvz. (D. Meiželytė). Jei kokia A. Baukutė iš savo rolių nesugebėjo laiku išeiti, tai gal ji tikrai labai norėjo mus visus pralinksminti. Jei I. Valinskienė savo pamėgtus senus šlagerius toliau dainavo ar koks Šilgalis įsijautęs už karve pašoko, tai man tai gyventi netrukdė. Žiūrėjau žiūrovo akimis, o ne “dinozauro” ir pritariau komisijos narės J. Norvaišienės palankiai nuomonei. “Etikmatj” senukui to gal net nesuprasti… Juokiausi ir supratau tokius šposus, kaip nuoširdžią asmeninę laisvalaikio raišką. Kur kas didesnį nerimą kėlė kokio V. P. Andriukaičio, E. Klumbio ar B. Vėsaitės įsikąstas mikrofonas Seimo salėje, kuris buvo skirtas tam, kad beveik visiems būtų blogiau. Nors ir “lankštingalų” balsu tai buvo daroma… Įvardinčiau tai , kaip “kadrinių kontorinių specų” raišką ir tiktai taip… Teisingai, buvo žadėta, kad politinių “klounų” Seime daugiau nebus. Peržvelgiau “Tvarkos ir teisingumo” sąrašą ir neradau… ką išmesti pagal tokį kriterijų. Tokių politinių “šoumenų”, kokie buvo ankstesnėse Seimo kadencijose J. Veselka ir P. Gražulis su žiburiu nerastumėte net ir tarp valinskinių. Toks laaabai patyręs Julius – senas “diedas” , o postringauja kartais taip, kad net “ausys linksta”… Apie “kiečiausius” demagogus ar “pasieniečių” problemas prižiūrintį nekalbėsiu. Kas kam dar neaišku? Toks įspūdis, kad visi į “apsitapšnojusį erelį” lygiuojasi. Toks įvaizdis susidarė, nes tokio patys pageidavo… Keturius metus sklaidę paistalai apie "šoumenus" parlamente giliai įsėdo į visų atmintį. Manau, kad jie buvo skirti daugiau tam, kad pro akis nepastebėtai praslystų tikrieji "politikos šoumenai", kurių ruošiamus "minispektalius", "mizanscenas" ir "lėlių kaukių teatrą" buvo demonstruojami patikliems piliečiams ir jų pačių, politikos artistų užpirktiems ir susodintiems žiniasklaidoje "klakeriams". Prisiminkime visokius aitvarus, vienetukų kolekcijas, raudonų balionų jūras, ar pažadus kaimo senutėms: "jie visi sėdės". Tad arogantiški kokio A. Valinsko pasimaivymai ar net logiški draudimai kėlė įtūžį tuntams žurnalistų, kurie kaip įžūlūs "paparaciai" bandydavo įlįsti net pro "tualeto langą". Kai kurie TPP seimūnai pagal savo padorumą, mano nuomone, išsilaikė pakankamai normaliame viduriuke ar net šoktelėjo truputį aukščiau (D. Meiželytė). Jei kokia A. Baukutė iš savo rolių nesugebėjo laiku išeiti, tai gal ji tikrai labai norėjo mus visus pralinksminti. Jei I. Valinskienė savo pamėgtus šlagerius toliau dainavo ar koks Šilgalis įsijautęs už karve pašoko, tai man tai gyventi netrukdė. Žiūrėjau žiūrovo akimis, o ne "dinozauro" ir pritariau komisinjos narės Norvaišienės nuomonei. "Etikmatj" senukui to gal net nesuprasti... Juokiausi ir supratau tokius šposus, kaip nuoširdžią asmeninę laisvalaikio raišką. Kur kas didesnį nerimą kėlė kokio V. P. Andriukaičio, E. Klumbio ar B. Vėsaitės įsikąstas mikrofonas Seimo salėje, kuris buvo skirtas tam, kad beveik visiems būtų blogiau. Nors ir "lankštingalų" balsu tai buvo daroma... Įvardinčiau tai , kaip "kadrinių kontorinių specų" raišką ir tiktai taip... Geriau žvelkim į artimą ateitį, t. y. į antro rinkimų turo perspektyvas. Teisingai, buvo žadėta, kad politinių "klounų" Seime daugiau nebus. Peržvelgiau "Tvarkos ir teisingumo" sąrašą ir neradau... ką išmesti pagal tokį kriterijų. Tokių politinių "šoumenų", kokie buvo ankstesnėse Seimo kadencijose J. Veselka ir P. Gražulis su žiburiu nerastumėte net ir tarp valinskinių. Toks laaabai patyręs Julius - senas "diedas" , o postringauja kartais taip, kad net "ausys linksta"... Apie "kiečiausius" demagogus ar "pasieniečių" problemas prižiūrintį nekalbėsiu. Kas kam dar neaišku? Toks įspūdis, kad visi į "apsitapšnojusį erelį" lygiuojasi. Toks įvaizdis susidarė, nes tokio patys pageidavo...

astel2012-10-16 16:36

kazkodel as netikiu tokiais rinkimu rezultatais, nors uzmusk. As manau, kad klano deka laimejo darbo partija ir kodel negaliu, taip manyti, kur pasisuksi visi kalba, kad balsavo uz DK. O del N.Venckienes, jokie maitvanagiai jos nesudraskys. Neringa-tiesos sauklys. Mastanti tauta visas klano provokacijas atmes. As ja tikiu. Mes ja tikim!

Izabele2012-10-16 16:23

Sistema stipresne ir ji valdo .Balsavimas ir balsu skaiciavimas vyksta lyg suletintam filme . O del ekspertai.eu - ju pasitraukimas , formuojant nuomone , kad DK subyres , V.Vasiliausko puolimas beveik rinkimu isvakarese demonstravo nebranduma . O prasymas reitinguoti tik juos - Naka , Borovski ir Saladziu ! Juk reitingavimas yra rinkimu esme , kai kandidatas gauna realu balsa . Klasta !

zilva2012-10-16 14:46

turbut ne visi zino kad ekspertai daznai vyksta i rusu ambasada vilniuje, internete net fotografijos buvo pasirode is susitikimu su rusais, taciau po to keistai is interneto isnyko. taip kad zmones galvokit patys, manau visi praregejo ir suprato kas tie ekspertai. mano ziniomis jie susije su seselines ekonomijos ir rusijos pinigais. ar dar yra klausimu? gerai kad per siuos rinkimus tie sudziai issidave

Sigitas Martinavičius2012-10-16 14:20

Yra mastančiū,ačiū Žilva jums

zilva2012-10-16 13:58

pritariu drasos kelio kandidatui martinaviciui - ekspertai.eu tai valdzios samdomi provokatoriai, kuriu tikslas buvo suzlugdyti drasos kelia ir paminti teisinguma. saugokites netikru pranasu. visi ignoruokime tuos ekspertus.

Sigitas Martinavičius2012-10-16 13:55

Siūlau nebeskaityti Ekspertu,nes jie yra išdavikai,sistemos dalis,kuri skaldo opoziciją.Gudriai įlenda rašo apie kriminalą,poto dergia.Kaip ir karštas komentaras

Neitiketina2012-10-16 12:31

Taigi, kol rinkimu komisija nuejo pamiegoti, viena socdema pakeite konservatorius, o darbieciu liko tiek pat. Stai kas ivyksta, maisus su biuleteniais namo nusinesus. Ir dar klausimelis: kodel rinkeju aktyvumui padidejus vos keliais procentais, apylinkese buvo neregetos rinkeju eiles? Tai cia tie keli procentai ?!

Leonija2012-10-16 11:52

Tai dar vienas irodymas kokia esame runkeliu tauta ir reikia su tuo susitaikyti .Mes niekada negyvensime kaip sveicarai,o busime Rusijos provincija.Dabar sedekime ir laukime kol Uspaskichas padalins pinigu.

amane to dziaugiames2012-10-16 09:16

Ir ko cia dziaugietes? Kadp onia Venckiene pateko i seima? Kvaisos. Geriau jau visai nebutu patekusi negu tokiomis salygomis. Atemete is jos visus ginklus, surisote rankas ir kojas ir imetete i salalu buri. Arba jau reikejo visus balsus jai atiduoti, arba visai nerinkti. Po tiek vargu, skausmo ir nervu, ja dar 4-riems metams metete maitvanagiams draskyti. Bet uztai jau pareikalauti darbu-mokesite. Sakysite, ko nieko nedarai, juk mes uz tave balsavome. O ka ji gales padaryti? Ogi nieko. Nes niekas nieko jai neleis. Ziaurus esate tautieciai. Dziaugiates zmogaus nelaime..

rytas2012-10-16 04:00

Lietuvi (113 komentatorius) nebijok karo nebus :) Šviesos daugiau tik atsiras :) Jie galvoja, kad juos išrinko - ne jie buvo paskirti ir galėjai balsuot kaip nori :) Bet jie nežino kas tai padarė :)

lietuvis2012-10-16 03:40

įrodė, kad šalies neliko, jei prasidėtų karas, nebūtų, kam ginti Tėvynės.

supuvusiam2012-10-16 03:33

tautiniui mentalitetui liko išvysti dar visą "agurkich" grožį ir "gerumą", ir tuomet nebuską daugiau rinkt - visi jau bus prisišiukšlinę pakankamai.

DZIAUGIAMES2012-10-16 03:25

UZ DRASOS KELIA. LABIAUSIAI SMEIZIAMAI, ZEMINAMAI, BE FINANSU PARTIJAI TAI TIKRAI GERAS IVERTINIMAS! ZMONES JUMIS TIKI!

IP2012-10-16 01:35

....ekspertai "uzsilagino" ...to "malaciaus" mandato foto ..kaip.kazkoks plemas...kaip ant buvusio darbiecio" sysalo....

žmogiškasis faktorius2012-10-16 01:27

Taigi. Įdomūs nelogiškumai. Užsienio atstovybėse už A. Lydeka balsavo 215, paštu 380, iš viso 595. Bendras balsavusiūjų skaičius 1982, 4348, viso 6330. Tose pačiose užsienio atstovybėse už LR liberalų sąjūdį kuriam priklauso i minėtasis A. Lydeka atitinkamai 627, 757, iš viso 1384. Bendrai 2862, 4872, viso 7734. Taip išena, kad daugiau kaip pusė balsavusių už LRLS nebalsavo už jų atstova vienmandatėje. ??? Konservatorių amplitudė šio skaičiavimu gerokai švelnesnė tik apie pora šimtukų. Na o štai DK amplitudė visiškai priešinga, už šia partiją balsavo 181, 779, viso 960. Už N. Venckienę 202, 881, viso 1083. Aišku galima surasti nelogiškų paaiškinimų šiam fenomenui. Tačiau tai palyginimai tik iš vienos apylinkės. Jei kas turintis laiko ir gebėjimų panagrinėtų plačiau ir giliau, manau atrastu dar ne vieną kuriozą. Tai kryptis galimai klastojamų rezultatų - galimai klastojimai vyko daugiamandatėse apygardose.

kiek tauta2012-10-16 01:25

dar gali tyciotis is saves negi negana to purvo kada turesim normalia lietuva kurioje butu gyvent gera visiem matos dar pokiciam nesubrendom tiketis norejos geresniu rezultatu bet DK saunuole rezultatas kaip pirminis vis suteikia vilciu dabar teks laukt dar o laikas bega tad linkiu DK nesustot nes viltis mirsta pskutine tikiuos vis ledai pajudejo pirmyn NERINGAI stiprybes moterei kuriai patiketas vairas i ateiti

Kad ponas Viktoras2012-10-16 01:16

yra neeiline asmenybe, turinti ypatingu sugebejimu "lipti i virsu", tur but nesigincys niekas. bet mane labiausiai stebina tai, kad jis galejo pasiekti tik tuo atveju, jei ras pakankamai "avinu, bapsuojanciu uz saslykus"... Ir pasieke ( kuo labai nusivilciau). Nejau is tiesu tik daug avinu LT gyvena??? Nebent pasitvirtintu itarimai del manipuliaciju gaunant rinkeju balsus.

Vaidas2012-10-16 01:11

DREBĖKIT, niekšai – šiandien L i n a s P e t r o n i s atskleis TIESĄ, kam buvo naudingas V.Pociūno nužudymas.

Pykina!!!2012-10-16 00:20

Skubiai isimkit ta snuki! Kitaip nesilankysiu ekspertuose!

teisingai2012-10-15 22:44

bus tiems tupiems zurnaliugoms (Uspaskio zodziai), gaus jie dabar zodzio laisve, eilini syki Lietuva Uspaskis spyyyyygomis apibadys . Kosmaras !!!

žmogiškasis faktorius2012-10-15 22:41

Kontrastai Iš balsavusių LR diplomatinėse atstovybėse sugadintų biuletenių tik 1,61 %. Kai tuo tarpu tai pačiai apygardai priklausančiose apylinkėse Brolių 7,80% bei Naujininkų 7,68% sugadintų biuletenių. Artimesnius realybei skaičius sugadintų biuletenių laikyčiau diplomatinėse atstovybėse. Kadangi jose dauguma rinkėjų balsuoja paštu todėl suklastoti sukeičiant biuletenius yra daug lengviau nei balsuojant apylinkėse. Todėl nėra reikalo gadinti biuletenius. Gal kas žinot kodėl Naujamiesčio apygardos trijose apylinkėse vietoj balsavimo rezultatų puikuojasi nuliukai? Nejaugi beveik per parą laiko dar nesugebėjo suskaičiuti? Čia vienmandatėse apygardose.

airija2012-10-15 22:35

norejot mociutes blynu,blynus ir valgysit

NUOMONE2012-10-15 21:53

Geda,geda ir dar karta geda del musu Lietuvos zmoniu uz toki balsavima.... avineliai norintis,kad jiems kas suduotu su rykste per gera vieta o paskui dar ir riekiantis ... kokia musu valdzia bloga. Kaip gali normaliai mastantis ir galvojantis zmogus balsuoti uz nusikaltelio vadovaujama partija(cia turima galvoje kada teisingumas sprendziamas pagal pinigines stori ir kompromotuojancius informacijos turejimas apie valdanciuosius) Sitie rinkimai parode,kad demokratiniu keliu pasiekti ka nors gero Lietuvos tautai .... NEIMANOMA,nes visuomene per demokratiska purviasklaida tiek paveikta ,kad visiskai nesusigaudo kas vyksta ir uz ka reikia balsuoti ir kas tikrai nori gero musu krastui o ne savo klanui. Reikia daryti rimtas isvadas ir bandyti vienyti jegas kitokiems permainoms o ne sampano pakelimui po eiliniu nusipirktu rinkimu

Antanas2012-10-15 21:50

Pasinaudota sena TIESA, kad su melu "TIESĄ" įrodyti labai lengva ( Darbo partijos siūloma padinta alga. Iš ko? ), bet su TIESA įrodyti melą yra labai sunku. O "DRĄSOS KELIO" partiją reikia tik sveikinti. Keletas N. Venckienės reklamos stendų tai ne prabanga.

realybe2012-10-15 21:33

« ištrauka iš britu keliautojo George'o Forster'io, profesoriavusio Vilniuje 1784-1787 m. laiško, kuriame jis aprašo padeti Lietuvoje: "... kiekvienas magnatas- despotas ir visiems aplink save leidžia pajusti, kad jis toks; nes nieko nera aukšciau jo, ir net už šiurkšciausius nusikaltimus jis atsiperka daugu daugiausia pinigine bauda... ... tikroji tauta, aš turiu omenyje tuos milijonus darbiniu gyvuliu žmogaus pavidalu, kuriems cia paprasciausiai atimtos visos žmogaus teises ir kurie nepriskaiciuojami prie nacijos, nors sudaro jos didžiausia dali, toji tauta dabar tikrai del seniai trunkancios vergoves nusmukusi i tokia gyvuliškumo ir bejausmiškumo, neaprašomo tingumo ir kvailiu kvailiausio nežinojimo pakopa, iš kokios ji gal ir per šimta metu nepakiltu iki kitu Europos kraštu prastuomenes lygio..." vat ir pasakykit, ar kas nors ypatingai pasikeite per daugiau nei 200 metu? du trecdaliai kaimo palaimingi geria už pašalpas ir gyvena kaip gyvuliai; tas pats esanciu arciausiai saules nebaudžiamumas; saujele naivuoliu, kurie šventai tiki, kad "kažkada bus geriau" ir didžioji dauguma, beganti iš Lietuvos (taip pat ir tie, kurie noretu pabegt, bet neturi galimybes), kurie atrodo ieško sotesnio kasnio, bet iš tikruju giliai viduje supranta, kad ne pinigai, ko gero, svarbiausias motyvas, o tas Dostojevskio Raskolnikovo klausimas "ar aš padaras drebantis, ar turiu teise?" - ir žmones siekia tos teises, kurios neturi Tevyneje- teises jaustis žmogumi. »

Pikasas22012-10-15 21:17

COPY: “Galutiniai balsavimo rezultatai ir spalio 28 vyksiantis antrasis Seimo rinkimų turas vienmandatėse apygardose dar gali jiems sumaišyti kortas. Pagal išankstinius Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) duomenis, į parlamentą pagal partijų sąrašus patenka septynios partijos, kurios išsidalins 70 mandatų. Likusieji 68 Seimo nariai (3 jau aiškūs) paaiškės po dviejų savaičių, kai įvyks balsavimas antrajame Seimo rinkimų ture, jame varžysis 136 kandidatai gavę daugiausiai balsų pirmojo turo metu. 36 Darbo partijos (DP) atstovai 35 – Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD), 27 – Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP), 9 – „Drąsos kelias“ (DK), 8 – Partija „Tvarka ir teisingumas“ (TT), 6 – Lietuvos respublikos liberalų sąjūdis (LRLS), 6 – Lietuvos lenkų rinkimų akcija 4 –išsikėlę patys 3 – Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS), 2 – Liberalų ir centro sąjunga (LiCS). Remiantis preliminariais VRK duomenimis, pagal šiuo metu pirmaujantį kandidatą vienmandatėje rinkimų apygardoje gali būti, kad 2012 metų Seimo rinkimų nugalėtojais taps konservatoriai, kurie labai maža persvara aplenks Darbo partiją. ŠIUO METU POROSE PIRMAUJA: TS LKD – 23 kandidatai LSDP – 17 kand. DP – 12 LS -4 TT- 5 LLRA – 3 DK – 0 Sudėjus abejų rinkimų turų rezultatus gaunasi įdomi situacija. Pabandykit…:) Pateikiama 2012 metų Seimo rinkimų rezultatų daugiamandatėje ir vienmandatėse rinkimų apygardose PROGNOZĘ pagal spalio 15 dienos 11:18 VRK duomenis. Ši prognozė remiasi prielaida, kad rinkėjai antrajame Seimo rinkimų ture palaikys tuos pačius kandidatus, kuriuos palaikė pirmajame balsavimo ture. Kai kuriose apygardose favoritas yra labai aiškus, ten prognozuojamas ir faktinis laimėtojas skirtis neturėtų, tačiau keliose apygardų du kandidatai yra gavę apylygiai balsų, todėl prognozė nuo realių rezultatų gali nežymiai skirtis.

Robertas2012-10-15 21:15

Palaikau Nijolę.Nulinis finansavimas,beprecendentė visų TV(įskaitant ir nacionalinę), interneto portalų, valstybės institucijų,valdininkų,politologų,žurnalistų dergimo,niekinimo,žeminimo kampanija.Tokiomis sąlygomis tie 8 proc.tai triuškinamas laimėjimas.

Pikasas2012-10-15 21:15

KADA BAIGSIS “KNIAZIAUS” PATYČIOS IŠ TAUTOS? Jei Seimo rinkimų klastojimo įtarimai pasitvirtins, tai bus tik dar viena aferiūkštė ilgame V. Uspaskich šleife, kuris nutyso per Lietuvos miestus, miestelius ir kaimus. PRISIMINKIME: Kai “politinis bėglys” Maskvoje Kremliaus fone visaip iš mūsų tyčiojos ir rengė su savo komanda “Komsomoskaja pravda” organe spaudos konferenciją, maniau kad pavyks Lietuvai atsikratyti nuo šio asmens, kurio kaltumo prezumpcijos veikų šleivas jau tada buvo nutysęs iki horizonto. Mūsų prokurorai vos spėdavo “senaties terminus” už visokius “diplomus” ar “Jangilos” tarpinininko otkatus rašinėti. Sunku įsivaizduoti demokratinėje šalyje veikėją, kuris, būdamas Seimo ekonomikos komiteto pirmininku ar ministru iš tribūnos savo partijos nariams pradėtų viešai aiškinti, kad “otkatai” neturi būti mažesni, kaip 15 procentų. Dabar teismas DP kaltinamųjų grupei “kutena padus” dėl nesumokėtų milijoninių mokesčių už išleistus dešimtis milijonų litų partijos reikalams. Kažkodėl niekas nesidomi, kokiu keliu tos stambios sumos atkeliavo ir kaip tai dera su Lietuvos rinkimų ir kitokiais įstatymais? Gal tai buvo nugulę V. Uspaskich didelėje kišenėje po 270 mil vertės “Jangilos” aferos, o gal prisidėjo ir ES paramos skirstytos sumos, būnant Seimo komiteto pirmininku? Ir kai po tokių antiįstatyminių veikų Darbo partijos balsavimo rezultatai nebuvo suspenduoti ir leidžiama toliau partijai “darbuotis” perimant įtakon rajoninę ir kitokią žiniasklaidą – verta paklausti – kodėl nieko nedaroma? Rinkti tokį “politinį bėglį” į Europarlamentą galėjo tik tie, kuriems Lietuvos garbė gal net paskutinėje vietoje. Kai Europarlamente V.Uspaskich teisinė neliečiamybė buvo suspenduota, tai jis per paskutinius metus išvystė tokią galingą rinkiminę kampaniją, kurios sumas gal teks skaičiuoti sekančiai teisėsaugininkų kartai. Ši vargu ar bus pajėgi bei turės tam pakankamai teisinės valios. “Vilmoriniai” DP reitingai prilipę prie lubų. Gal kokiais klijais patepti…? Turiu laimę tokių V.Uspaskicho gerbėjų realiame gyvenime nesutikti, tačiau viešų ryšių spaudimas daromas didžiulis. Negi mums vis nepakanka V.Uspaskich naivių paistalų ekonominėmis temomis. Negi vis prašomės, kad jis vėl mums iš televizijos ekranų trijų pirštų kombinacijas kaišiotų? A vuo…

RINKEJA2012-10-15 21:05

linkiu D K partijai neissibegioti bet dirbti toliau ir tobuleti

Vygandas2012-10-15 21:03

mano nuomone DK partija rinkimuose pasirode gerai , nereikia pamirsti kiek purvo, smeizto ispilta ant partijos ir p. N.Venckienes per dauguma "nepriklausomu" inf. priemoniu . O ko vertos "politologu"prognozes . Matosi , kad dar daug Lietuvos zmoniu nesugeba tinkamai ivertinti "sisteminiu" partiju darbu . Is rinkimu rezultatu matyti , kad Lietuva bunda ir netiki "mociuutes blynais" isgelbesianciais mus is skurdo .

Modestas2012-10-15 20:39

Kazin kaip vadinsis naujoji koalicija.... As siulyciau "Darbo Sociopatai - Lietuvos Krikscionys Hipokratai" Pastaroji "Krikscioniskoji" partija labai jau paradoksaliai save vadina - per ta "Krikscionybe" ir kryziuociu karus daug tautu dingo nuo zemelapio - nebus ir mum taip pat nuo Krikscioniu hipokratu?

modis2012-10-15 20:32

Labai daug rinkeju turim.... net ~2.5 milijono... kazi is kur cia tiek priskaiciavo? Dbr tai idomu ka daryt su atomine... zmones pries... negi statysim? Nors realiai pagalvojus "Darbo partija" kurs naujas darbo vietas... o kaip jas kurt - statyt atomke ir visus bedarbius ten - tiesiai i reaktoriu (one way ticket to happyness)

Nijole2012-10-15 20:06

As manau, kad DK laimejo.Tos,, didziosios ,, partijos juk turejo dideli skaiciu rinkeju, kuriu darbo vietos priklauso nuo partijos. O is kur surinkt zmoniu Drasos keliui...juk is marso neatsigabensi.Taigo DK, tiesiog ryskiai laimejo. Dabar reikia tik eiti i prieki. Bus nelengva, bet reikia.

molis2012-10-15 20:05

Liaudžiai reikia MĖSOS (uspaskix) , o ne tiesos...NEPRIBRENDOME šiems rinkimams

Skirmantė2012-10-15 20:03

Šaltas PROTAS VSD tvarko teismus ir šeimų ir vaikų reikalus, spaudą (pedrytį) TV, vaikų priežiūros tarnybas, VSD FSBISTUS pasikviečia Lietuvos mergaitės tardyt. Bet VSD ir rinkimai NE PRIE KO? Tikit?

Skirmantė2012-10-15 19:57

VIENA, ką N. VENCKIENĖ turi daryti tikrai: spjauti visiems proto miglos pūtėjams, ir virvelių tampytojams. ELGTIS,KAIP LIEPIA ŠIRDIS. Drąsi širdis visada teisi, o visokie patarėjai prisitrynėliai tik virvių tampytojai.

Skirmantė2012-10-15 19:52

VISIEMS su PROTU žmonėms sakau: ČIA DABAR VIENI provokatoriai rašo (jei jau Patacką tokie kaip BENAS provokatorium laiko). DABAR veiks SAVAITĘ visokie vsd kremliniai, ir dar gudriai. BŪKIM BUDRŪS.

Skirmantė2012-10-15 19:47

To T. Prašom kritikuot, patarinėt, rinktis aikštėse, reikšti poziciją ir Lietuvos vizijas, kaip iš dvigalvio erelio lietuvą atsiimt. O 3 min. po rinkimų reikšt venckienei pretenzijas dėl arogantiškumo (kokio ???). aš to nesuprantu, nebent kremas čia kokis tai. Biagta diskusija. antras raundas laukia.

(-; to 73. Steponas 2012-10-152012-10-15 19:27

10 balų už komentarą.Jei Neringa nori siekti politikos,būtina daryti taip,kaip parašėte. Net Uspaskich nesigėdyja prisipažinti,kad yra konsultuojamas aukščiausio lygio "smegenų plovimo" ir demagogijos specų ar NLP manipuliatorių.Daug skaityti,šviestis ir t.t.,nes nežinoti,kad litas surištas su euru neatleistina. O šiaip viskas yra gerai,reikia ruoštis kitiems rinkimams.Bus daug laiko pasimokyti būnant opozicijoje Nes bent kuriuo atveju,ten liks-tie keli papildomi mandatai nieko nelems.Prie valdžios jų neprileis DK gavo praktiškai tiek,kiek ,gausiai finansuijami nešvaraus "pilstuko" magnato Mockaus ir jo pastūmdėlės delfi redaktorės Monikos Garbačiauskaitės numylėtinai Masiulio liberalai

IP2012-10-15 19:24

...to.....Trečia - būtina surasti išmintingą ir sąžiningą konsultantą, kuris padėtų talentingai teisininkei tapti diplomatinės kalbos ir elgesio bendraujant su oponentais - su "oponentais ", tai iskrypeliai ir prostitutes kuriu lektoratas "pi..." "pijokai" ir "saviskiai"-zulikai" , ka su tokiais oponentais suokti reikia ?

N2012-10-15 19:20

Rinkimų rezultatai ne tokie, kokių norėjome, tačiau įvertinus visų kitų partijų įdirbį ir lėšas, DK pasirodė gerai. Stebiuosi Neringos gebėjimu greitai mokytis, jos savitvarda ir stiprybe. Ištvermės vienintelei partijos pirmininkei tarp vyrų - parlamentinių partijų pirmininkų (teks būti it Snieguolei su šešiais nykštukais:) Reikėtų nepamiršti, kad dar yra galimybių vienmadatėse - jose DK konkuruoja su TS kandidatais. Kadangi būsimai kairiųjų koalicijai jokios naudos iš Seime papildomai galinčių atsirasti dar kelių ar net keliasdešimties konservatorių, jiems naudinga savo elektoratą nukreipti balsuoti prieš konservatorių atstovus. Senesnių rinkimų patirtis rodo, kad jie tą ir turėtų daryti. Sėkmės DK - išmintingai ir oriai, be didelių kalbų ir pareiškimų, ramiai sulaukti antrojo turo.

voxi2012-10-15 19:16

O kur DK reitingavomo rezultatai?

Benas2012-10-15 19:05

Sitame balsavime geriausiai pasirode Vaigausko organizuota rinkimu kompanija. Lietuva nuejo atgal link Siaures Korejos. As nezinau kaip skaiciuojami balsai. Pagaliukais, ant pirstu ar mediniais skaitliukais? Rusijoje 24 val jau skelbe rezultatus. O gal Lietuvoje su dviraciais veze i Vilniu balsus o gal VSD filtras?

jonas22012-10-15 18:56

jie turi 240 .disponuoja lesomis.kurias savo nuoziura gali svaistyti i kaire ir idesne.dk neturedama tokiu privilegiju paliginus surinko nebloga rezultata.sekmes jiems.

Vae2012-10-15 18:51

Ir, as netikiu, kad balsai nesuklastoti, reikia reikalauti, kad butu perskaiciuoti, tik itraukiant daugiau zmoniu, nes jei jie skaiciuos tai vel bus , kaip buve.

Benas2012-10-15 18:48

Turim ka turim, salta dusa. DK gaila, bet nebuvo jokios strategijos. Kas liepe Neringai ar Aurelijei lyg nuogom pulti i dilgeles tai i Vilniu? Kodel jos nesusirinko balsus Kaune? Ar dar jus nezinote, kad reikia kovoti su mafija ne kaktomusa o gudrumu, sita yra senai sakes Stulpinas. Dar blogiau atrode, kad buvo pareiksta, kad nebendradarbiaus su jokiomis partijomis!!! Tai brangieji kur mes einame? O kur dar provakatorius Patackas kur rusai vis puola? O pats blogiausias dalykas, kad nebuvo susivienyta su kitais judejimais. Vienas lauke ne karys. Bet jei einama i politika ilgam tai laukia sunkus darbas. Bet manau kas palaike dabar Neringa, palaikys ir toliau. SEKMES!!!!!

Rita2012-10-15 18:43

Politikai eidami i seima turi moketi ir aiskiai ir tiksliai kalbeti,ir tai ne damagogija. Jeigu atejes i TV leidesi uzmetyti save vedanciuju ironiskom replikom ir negali atsikirsti kaip Uspaskich ,tai kaip galesi seimo posedziuose atstoveti savo idejas nors ir paciu sventuoju butum. Paklausius kai kuriu DK atstovu debatuose man darydavosi geda ,tuo daugeli rinkeju ir atstume. Susidare ispudis,kad jie valstybes reikaluose visai nesiorentuoja. Ziurekite i viska realiai. Garliavos ivykiai tai baisu ziauru,taciau nereikejo galvoti kad visi Lietuvos zmones prilipe prie ekranu nagrineja ir skaito visus straipsnius susijusius su sia tragedija. Zmones dirbo ,sirgo patys kentejo del savu tragediju . Taip kad zmonems neuztenka vien tik teisesaugos kritikos ,jie nori zinoti ar tures darbo ir ar gales ismaitinti savo vaikus. O is kitos puses blogai kad pilieciai nenori placiau i viska paziureti ir vel renkasi tuos pacius ,kuriuos keike.

optimistas2012-10-15 18:29

Viskas yra gerai.Ne balsu skaicius ar kitokia materija forma,nulems tolesnius ivykius,o jusu samoningos nuostatos.Nemanykite,kad jus -rinkejai - esate atjungti nuo Lietuvos valdymo ir to kas vyksta pasaulyje.Taip,isrinktuju skaicius sustiprins vienu ar kitu reiskiama pozicija,bet jus stebintys tai kas vyksta,esate nemazesni to veiksmo itakotojai ir koreguotojai.Tapkite samoningais savo gyvenimo dalyviais,nesileiskite manipuliuojami.

T2012-10-15 18:22

Stepono komentarui tikrai pritariu. DK gavo salto duso, ir turejo suprasti, jog vien del Garliavos istorijos seimo nepaims. Reikia toliau dirbti, reikia ismokti buti politiku.

Leonija2012-10-15 18:14

Kalti partiju DK ir Lietuva Lietuvoje vadukai ir organizatoriai. Jeigu butu atsisake savo asmenisku ambiciju ir susijunge i viena stipria opozicija butu tikrai gave daugiau balsu,o dabar visi liko prie suskilusios geldos. Kodel Venskiene dalyvavo beveik visuose debatuose nieko protingo nepasakydama apie ekonomika,ar nebuvo rimtu ekonomistu. Na rimtai ppatys pagalvokite kaip galima balsuoti uz kuniga,kirpeja kurie tikrai nieko nenusimano,0 po 10 numerio pilieciams pavardes visai nezinomos. Taip as balsavau uz DK ,nors ir buvau isitikinusi kad nieko gero nebus. Debatuose reikejo kalbeti ne apie Miliutes atlyginima,bet aiskiai ir konkreciai apie Lietuvos ateiti ivairiose srytise. Ir nereikia kaltinti kad rinkimai suklastoti,kokios ugningos kalbos buvo sakomos mitinguose o TV ekranuose apgailetinas mekenimas. Ka protingo pasake Brunza ir is vis kam jis ten reikalingas. Siu dvieju partiju vadai patys apsikvailino ir apkvailino zmones. Jeigu patys nemokate organizuoti stiprios opozicijos pasimokykite is gruzinu

Steponas2012-10-15 17:46

Pritariu 59. Gražinai. Įvertinus kitų partijų demagoginę patirtį, panaudotas nešvarias rinkėjų viliojimo technologijas, įdėtas lėšas - DK laimėjimas iš tiesų yra fantastiškas ir pranokęs visus mano lūkesčius. Neringa atlaikė tokį psichologinį terorą, kokio neteko atlaikyti nė vienam iš kandidatų, net visų koliojamam Kubiliui, jau nekalbant apie Uspaskį, kuriam vilkinti baudžiamąją byla padeda "geriausieji" Lietuvos "teisininkai". Vakarykštis laimėjimas ne tik Neringai, bet ir mums visiems DK rėmėjams kelia naujus neatidėliotinus uždavinius. Pirmiausia - nustoti inkšti apie pragaištį Lietuvai ir DK partijai. Antra - nuo šiandien visas pastangas dėti Neringos pergalei prieš Degutienę. Trečia - būtina surasti išmintingą ir sąžiningą konsultantą, kuris padėtų talentingai teisininkei tapti diplomatinės kalbos ir elgesio bendraujant su oponentais žinove. Ketvirta - Kaip įmanoma tiksliau suformuluoti pirmų žingsnių Seimo veikloje koncentruotą ir, svarbiausia, suprantamai parašytą programą ir net veiksmų planą skirtą Lietuvoje ir už jos ribų gyvenantiems rikėjams.. Penkta - Neringai būtina pakeisti kalbėjimo manierą ir intonacijas - jokių nuskriaustos tetos sindromo apraiškų. Šešta - DK intelektualusis branduolys nedelsdamas privalo sudaryti patrauklių minčių foną Neringos veiklai siekiant pergalės antrame ture. Septinta - vienytis su visais Lietuvos žmonėmis bei jų organizacijomis, kurių Tiesos ir Teisingumo siekis mūsų valstybėje yra nuoširdus ir drąsus. Tai liečia ne tik Lietuvoje gyvenančius žmones. Sėkmės ir sveikatos. Jūs - laimėtojai, kokių Lietuvoje jau nebuvo 22 metus. Ačiū Jums.

Aštrus2012-10-15 17:46

Kodel ekspertai- eu neįdejo Viktoro foto iš Maskvos akademijos studentavimo laikų????

Ir nepamirškit2012-10-15 17:42

mergaitės.Pamojuokite jai į ekraną...Deimante,tau linkėjimai.Tauta ją prisimins ir melsis.Veikite visais būdais.

Būkite2012-10-15 17:41

prisišlieję prie Tiesos,garbės,orumo,kilnumo,kuklumo,atjautos,sąžinės,ištikimybės ir Lietuva vis daugiau šliesis prie jūsų. Visi geros valios žmonės seime ir Lietuvoje. Toks palinkėjimas. Jūs būsite maža naujos,modernios,sąžiningos Lietuvos salelė seime... pasitarkit su tauta ir nepaklysit. Ir dažniau pasiremkite Šventu Raštu. Tada būsite nenugalimi.... Telkite antrą Sąjūdį kompromiso būdu. Derybomis. Tai bus naujos,konstruktyvios kultūros pavyzdys,naujo mąstymo pavyzdys. Sėkmės.

Aukštyn širdis2012-10-15 17:20

ir mažos pergalės prieš didelį blogį yra labai svarbios. Septyni, o gal ir dešimt drąsių, principingų,nepaperkamų, vieningų ir protingų žmonių Seime gali nuveikti labai daug ir parodyti dar abejojantiems padorumo politikoje vertę. Be to prie jų galės prisijungti padorūs nepriklausomi žmonės, laimėję vienmandatėse. Darprigėkime prijaučiančius kitose partijose. Susitelktų pakankama jėga tiesos skleidimui korupcijos viešinimui.

dk vadina populistais2012-10-15 17:19

o dar ne per seniausia populistai buvo tvarka ir teisingumas,darbo partija.

Po2012-10-15 17:09

"pailsėjimo" bus pakoreguota ten , kur reikės chuntai.

SS2012-10-15 17:08

Lietuva - ne Vengrija ir net ne Gruzija. Mūsų mentalitetas dar neleidžia mums atskirti pelus nuo grūdų. Vėl lipame ant to paties grėblio, bet nepakantumas chuntinėms "interesų grupuotėms" (ne aš: Ją dievas per vaikus nubaus.... O štai mano požiūris į rinkimus, kurį parašiau keliuose portaluose:"Lietuva - ne Vengrija ir net ne Gruzija. Mūsų mentalitetas dar neleidžia mums atskirti pelus nuo grūdų. Vėl lipame ant to paties grėblio, bet nepakantumas chuntinėms "interesų grupuotėms" (ne partijoms - jų tiesiog nėra nei buvusiuose, nei ateinančiuose į valdžią) diena iš dienos auga. Manau, Lietuva dar subręs demokratijai. O DK - tikri šaunuoliai. Kur jūs matėte, kad per kelis mėnesius, pilami užsakytos purvasklaidos, ignoravimo ir tiesioginio valdžiažmogių tyčiojimosi sąlygomis partija (čia - tai partija) pasiektų tiek daug. Jūs užsigrūdinsite, pažinsite žvėrį jo irštvoje, igausite pasitikėjimo, tuo pat metu bręs ir jūsų lektoratas. Neduokit ramybės seime šitiems vagims - mes jus stebėsime ir sveikinsime jūsų tiesos žodį. Didelės sėkmės DK ir asmeniškai Neringai....

Reziume2012-10-15 17:08

rezultatai, įvertinant korumpuotos žiniasklaidos puolimą, pažangių jėgų nevieningumą, pinigų nebuvimą,ir kitus trukdžius - tikrai neblogi. Šį kartą laimėjo korupcinė demokratija, bet žmonės pamažu pradeda galvoti. Tą rodo ir DK rezultatas. Reikia dirbti ir šviesti tautą, o ne nuteikinėti prieš. Štai, sakykime, V. Rubavičiaus knyga "Lietuva: korupcinė demokratija" puikus šviečiamasis leidinys.

apie klastojimą2012-10-15 17:05

Nemanau, kad balsai suklastoti. Aišku, Darbo partija daug nusipirko, taikė į patį žemiausią lygmenį, nes nors kiek mąstantys neparsiduos už 10 Lt. Baisiausia tai, kad gebantys mąstyti ir atskirti pelus nuo grūdų nėjo balsuoti, nes daugumai tokių vis dar neblogai gyvenasi, dar badas negraužia. Iš mano aplinkos balsavo gal tik 10 procentų. Kalta ne ubagų Lietuva, kalti tie, kurie sotūs ir alkanų ir neprotingų neužjaučia, nesiteikia pasijudinti ir nors kartą gyvenime prabalsuoti.

Nika2012-10-15 17:01

koks galutinis sugadintu biuleteniu skaicius? Ir kokiu partiju jie? Labai paprasta sugadinti biuleteni. Pamatei ,kad kryziukas padetas ant DK partijos ir padedi dar antra kryziuka i tuscia langeli,nes visi kiti langeliai tusti ir viskas ,jau DK partijos vienas balsas ismestas. As netikiu ,kad nebuvo gadinami rezultatai. Paskaitykit Delfi kaip Darbo partija is anksto tam ruosesi. Reikia reikalauti ,kad paskaiciuotu ,zinoma su stebetojais ,kiek tuose sugadintuose biuleteniuose butu buve balsavusiu uz DK partija.

T2012-10-15 16:52

Zinote Skirmante, mes abu sakome , jog balsavome ir palaikome DK. Bet perskaicius musu abieju komentarus, kazin kurie yra naudingesni DK... Gaila, jog draugiska kritika ir drabstymaisi purvais Jums yra vienas ir tas pats dalykas. Pagal isprusimo lygi, kiekvienas pats pasirenka kaip reiksti savo nuomone . Sekmes ;)

to 572012-10-15 16:45

buvau stebetoju vieno is apylinkiu. del klastojimo nujauciu, kad neklastoti, bet, kad balsai nupirkti is anksto tai tikrai. informacija pasieke is ivairiausiu vietu apie pirkinejimus. taciau savo akimis nemaciau. O bet taciau, skaiciuojant biletenius tapo aisku, kas ir kaip. tik tenka tikrai apgailestauti, kad lietuviai yra beprociai nors juokiasi puodas, kad katilas juodas. t. y. ir apie save net pradedu galvoti, kad jau toks tapau... nenuostabu, kad kokioje anglijoje ar kur kitur visus imigrantus vertina kaip antrarusius. tiesa pasakiu, kad lietuviai be savigarbos tai jau tikrai, o visu problema tokie kaip steponaviciai su savo visomis mokslo reformomis nustekens lietuvele. duok die , kad emigrave daugiau proto gautu uzsienije.

pensininkas2012-10-15 16:40

Lietuvos žmonės " susibarikūdavo" nes jiems patinka makaronus kabinantis milijonierius . Emigracija nesumažės atsiminsit - aš nusivylęs tokiu žmonių bukumu, pradedu nervintis.

Gražina2012-10-15 16:38

Šaukštai po pietų... Ir vis dėl to pasilieku prie ankstesnės savo nuomonės. Skirtumas tik tas, kad dabar siūlau ne vienytis, o sudaryti vieną sąrašą iš visų tos pačios krypties nesisteminių partijų ar sąrašų. Tegul šitame sąraše būna pačių sąžiningiausių, nepaperkamų žmonių pavardės. Dabar vėl turime laiko - keturis metus prieš akis. Pradėkime ruoštis iš anksto. Pasiūlikime jungtis prie šio sąrašo sąžiningiems mokslininkams ir specialistams. Reikia iš anksto paruošti programą, atsižvelgiant į specialistų nuomonę. Ne tik paruošti, bet ir pramatyti būdus tai programai vykdyti. P. Neringa Venskienė yra gera teisės žinovė, todėl labai reikalinaga mūsų Seime, nors, be rimtos komandos, jai bus nelengva. Aišku, kad p. Neringos pasisakymai ne visiems patiko. Ji anksčiau nedalyvavo politikoj ir savo straipsniuose ar pokalbiuose nesinaudojo jokių senų partijų siūlomais pažadais, ar didžiuojantis (NE) atliktais darbais. Ji kalbėjo ar rašė paprastai ir nuoširdžiai. Jos siekiai buvo kilnūs, tačiau mūsų žmonėms, pripratusioms prie populizmo, nesuprantami. Manau, kad mestas jai priekaištas, jog ji naudojasi dukterėčia, yra neteisingas. Ji ne kartą sakė, kad per vieną šeimos tragediją, yra matoma visos tautos tragedija. Ir visa tai siejasi su tiesa, su teisėsauga. Iš tiesų ne vienas iš mūsų yra įsitikinęs, kad dabartiniai mūsų politikai elgiasi neteisingai ir neapgalvotai. Pažiūrėkite į sisteminių partijų reklamą. Išleisti milijonai litų dėl didžiulių portretų, priststatytų mieste; dar gražiau - visa komanda, pasirėdžiusi raudonais marškinėliais šoka ir dainuoja: aš myliu Lietuvą. Juokas pro ašaras... jei tikrai jie myli Lietuvą, tuos milijonus galėjo atiduoti Lietuvos varguoliams, kuriuos jie nuskurdino per 22 savo valdymo metus. Patys teigia, kad pinigų nėra, bet dėl savęs jie mėto pinigus į kairę ir į dešinę net nesusimąstydami. Ir man dėl to skauda... Ne, man pačiai visko užtenka. Skauda dėl tų, kurie šąla, kurie galo negali sudurti su galu, kurie nuskurdinti dėl naktinės reformos ar bankų, apgalvotų ar ne, veiksmų. O p. Neringa aš tikiu ir palaikau ją. Tačiau manau, kad mums visiems reikia daugiau mokytis diplomatijos. Politikui tai labai svarbu.

gytis2012-10-15 16:36

visai neblogai - 8 proc. jau sis tas, greitu pergaliu nebuna, sveikinu visus balsavusius uz Ekspertus/DK

Netikiu2012-10-15 16:35

Kad rinkimai nesuklastoti!Netikiu, kad lietuvos gyventojai toie beprociai!

Skirmantė2012-10-15 16:29

be to, aš netikiu rinkimų sąžiningumu. Todėl neverta tautos bepročiais vadinti. Nubalsavot vienaip, suskaičiavo kitaip. net jei nedaug būtų suklastota - tai kiekvienas balsas svarbus, kai aktyvumas mažas ir daug tautos užsieny. Ką veiksim? iš mano fronto 3 balsai už DK.

Valda > Pikasui2012-10-15 16:27

Kaip tau ne gėda, Pikasai? Tavo komentarai n kartų ilgesni už informaciją, kurią komentuoji. Tu negerbi mūsų!

Skirmantė2012-10-15 16:24

Komentarų propagandos analizė (man rašiusiam, - ai) ką tu žinai už ką tas T. balsavo. Manau už agurkus. Jūs ką, nežinot, kaip propaganda veikia? vienas teiginys ("aš balsavau už DK"), prieštaravimas ("bet Venckienė arogantiška"). Išvada (skaitytojo turėtų būti" - net ir DK šalininkai nevieningi ir nebrendylos. TIPINĖ propagandos schema. Jokia Venckienė ne arogantiška. Kuo ji arogantiška? Debatai? kas tie debatai - propagandos TELEVIZIJOSE - makaronai ant ausų. o net jei ji būtų arogantiška, ne tame esmė. todėl ir parašiau, kad T - pedalas.

nu blyyyn2012-10-15 16:22

2 val. nakties buvo suskaiciuoti balsai tik is 715 apylinkiu, kai ju yra 2017 ir buvo jau paskelbta, kad laimejo Uspaskis, komunistai ir Paksistai, tie jau leke susitikti "reikelu aptarti", rezultatai beveik nesikeite iki siol. KLAIKUMA, SIAUBAS !!!

jo2012-10-15 16:17

trūkstą tautiečiams veidrodžiu ir proto. Bolševiku laikai dar nepraėjo deja..... Na ką gi su tuo visus avinus ir sveikinu po vienu iš jūsų darys šašlykus o jus tik bukai tupėsit kol ateis jūsų eile. Kas dar neragavo paragaus naujos kartos bolševikišku pakaliku "meduoliu".

na prasau2012-10-15 16:13

kariai, kaliniai, jureiviai uz Uspaski balsavo, klaiku !

kur2012-10-15 16:12

LR ambasadu rinkimu rezultatai?

o kur2012-10-15 16:10

LR ambasadose rinkimu rezultatai?

Anglija2012-10-15 16:03

Mieli mastantys,Lietuviai ! Rinkimai parode,kad abejingu ir nemastanciu, tiek gyvenanciu uzsienyje,tiek Lietuvoje yra labai daug. Todel dabar turime nenuleisti ranku ir deti visas pastangas antram balsavimu turui,sviesti,aiskinti ir aktyviai kviesti zmones prie balsadeziu. Jeigu mums visiems kartu, pavyktu paveikti rinkejus ,tai galetume gauti dar 9 vietas Drasos Kelio partijai. O tai butu jau sis bei tas. Gal net reiketu eiti is trobos i troba,tai yra labai veiksminga,ka patvirtino Kubiliaus ,,vojazai''. O kodel negaletume tai daryti ? Tiek uzsienyje,tiek Lietuvoje truksta koordinacijos,nera kas vienija.

T2012-10-15 15:59

Robertui Taip, dziaukimes ir tuo ka turime.... Tiesiog liudna, kad DK gavo mazai balsu. Ir realiai tas korupcijos vezimas toliau vaziuos. Na ir kas, kad pasikeis valdantieji , bet juk isrinkti tie patys zmones i seima. Persistumdys kedes ir toliau korupcija klestes. Tokiems kaip ekspertai. lt reikia reklamos, reikia visuomene apsviesti kas dedasi valdzioje. Issoktu nors kartais ekspertu reklama per televizoriu ir butu kitas reikalas. Bet suprantu, viskas remiasi i pinigus.... Pareklamuoju as kartais ekpertus kitu portalu komentaruose, galetu ir kiti prisideti. Uzblokuojamas kartais mano IP, bet nieko, paskui vel atblokuoja :) Laisvaslaikrastis. lt juk draugai su ekspertais. lt. Galetu jie viens kita nors pasireklamuoti savo puslapiuose. Isleido ekspertai savo popierini laikrascio varianta, o kur galima ji isigyti, tai neaisku. Truksta marketingo ziniu.... Gerai pagalvojus manau rastu butu, kaip pasireklamuoti ir kituose portaluose su minimaliais kastais.

zzdrafts2012-10-15 15:57

VRK puslapyje rezultatai iš apylinkių: buvo 1984-ių prieš kelias minutes, dabar - iš 1938-ių. Kas paneigs, kad taip neįmanoma klastoti?

alfa Kindziulis2012-10-15 15:54

Vistik DK laimėjo. Nors nedaug mandatų, bet jau tiesa bus sakoma Seime, ne tik internete. Gėda turėtų būti visiems "uulistams" ir "sorošistams", kurie net labiau už sisteminius kenkė DK partijai. Dar didesnė gėda turėtų būti visai tautai, kuri niekaip neišauga iš "avių bandos" vystyklų ir vis balsuoja už tai vienus, tai kitus žulikus.

Skirmantei2012-10-15 15:53

Nesinarvuokit.Šioj situcijoj matykim gerą o ne ieškokim blogo.Pedryčio leksikonas ekspertuosna nelabai limpa.Daugiau pagarbos normaliems komentatoriams .

zzz2012-10-15 15:46

daug apylinkiu, kur negaliojanciu biuleteniu >6%. Bendrai paemus - jau desimtimis tukstanciu... Tipo, kaip niekad aktyvus rinkejai, namuose neturi tualetinio popieriaus :) ...ir vis tiek balsuoja uz A.Kubiliu?!?

Zaiginio Piskus2012-10-15 15:44

Lietuva gauna tai ko nusipelne ! Vienas biciulis taikliai issireiske:,,tarbybine vyriausybe- onanistu partija''-triumfuoja KGB,bolsevikai ir stribai. Keistai atrodo,kad Lietuvos istatymai leidzia kurtis ir dalyvauti rinkimuose svetimu valstybiu itakojamom nacionalinem partijom,kaip lenku,rusu,padleckio ir kt. Netoli nuejome su savo ,,demokratija''. Pagiedokime dabar:,,nas adres ne dom i ne ulica,nas adres sovietskyj sojuz''. ,,Tegyvuoja komunistu partija + visos salies elektrifikacija''. URA,URA,URA !!!!!!.

Al2012-10-15 15:43

Komunistai turi pinigų, valdo žiniasklaidą ir rinkimų komisiją. Ir patys gerai organizuoti. O mes neturim nė vieno laikraščio, internetiniai laikraščiai neapima viso žinių lauko. Tėvynės sąjunga Garliavos įvykiuose stojo čekistų pusėj. AE statyba, manau, išvis beprotybė. Emigracijos stabdyti TS taip pat nesiruošia. Liustruotis savo partijos viduje nuo visokių šedbarų- atrodo, irgi nesiruošia. Verslą smaugia mokesčiais. Naujos partijos neveiklios, negudrios ir , atrodo, užvaldytos komunistų. Žodžiu, laukim tolimesnės emigracijos ir sąstingio. Ką daryti ? Na, jei negalim sukurti nors vieno padoraus laikraščio, tai, tiesiog esam Aušros gadynės priešaušryje. Tiesiog turim nustoti gerti ir pradėti mokytis.

Tomas J.2012-10-15 15:41

Kiek kurios partijos kandidatų yra patekę į antrą turą: TS-LKD 36 DP 35 LSDP 32 DK 9 TT 8 LLRA 7 patys išsikėlę 4 LVŽS 3 LS 2 LiCS 2

kitas klausytojas2012-10-15 15:31

Matau Skirmantė ir Eigirdą šį rytą girdėjo per Žinių radiją, ir rašydama raidžių beveik nepraleidžia. Viskas būs tvarkoj su Skirmante.

Robertas to T2012-10-15 15:29

Kad DK gavo ne tiek kiek tikėtasi juk reikalo nekeičia.Tai juk nereiškia, kad reabilituojami korumpuoti niekšai, nurašomi jų nusikaltimai.Jie liko tuo kuo ir buvo. Vertinkim tai ką turim.Verskimės su tuo ką turim. Tik laiko klausimas,kada pabus žmonių sąmonė,savigarba,pilietiškumas,nepakantumas melui ir neteisybei.Matykim pliusus:susikūrė gan didelė DK,ekspertų.lt gerbėjų bendruomenė,pasėta gėrio ir teisingumo sėkla.Gera pradžia.

taigi2012-10-15 15:27

Vergu principas-kuo labiau juos isnaudoja,tuo labiau jie myli savo isnaudotojus,tai patvirtino ir sie rinkimai,taigi dziaukites nauja senaja valdzia.

kitas skaitytojas2012-10-15 15:25

Brangi Rima, nenusileiskite iki Skirmantės.

kitas skaitytojas2012-10-15 15:21

Brangi Skirmante, nevarinėkite iš portalo ir neižeidinėkite. Tegu skaito mus, kalbasi.

T2012-10-15 15:19

Kituose portaluose DK partija ir jos pasekejus vadina psichiniais. Na, Skirmante su tokiais savo komentarais, tai tikrai kandidatuoja i toki apibudinima.... Reikia kovoti pries pedofilus ir teisesaugos klana, bet nereikia lekti kaip akis isdegus , ir tik jei kas ne taip is karto pedofilais apsaukti. Dar mesiu viena akmeni i Venskienes darza... Kai Kernagio artimieji pasipiktino, jog DK neatsiklause pasieme viena jo daina reklaminiui klipui. Tai kazkas is DK juos apsauke NKVdistais. Geda turetu buti su tokiais pareiskimais.... Lyg mazi vaikai, truksta brandumo savo poelgiuose. Dar karta pasikartoju, as kritikuoju, jog DK pasitaisytu. Savo balsa daviau ir duosiu DK.

Skirmantei- Rima2012-10-15 15:08

Esate vargšė uždūchinta bobelė (?),apsižergusi seniai nuvalkiotą "pedofilinį" arklelį, be to, dar ir chamė kaip reta. Tiesiog tobulas fanatiško bolševizmo pavyzdys :) Smagu viešoj erdvėj taškytis sysalais ar dar šlykštesniais epitetais, net komentaro iki galo nepaskaičius-juk niekas tamstos nemato, neišlukštena- kas gi čia tokia ar toks vemia... Tokie padarai kaip tamstos ir sukišo didžiausius pagalius į ratus DK, sriūbaukit dabar...

Lina Skirmantei2012-10-15 15:06

nusiramink tu, nieko blogo tas T nepasakė, juk ir savo balsą atidavė DK, iš dalies su juo ir sutikčiau - ne visi pasirengę išgirsti tiesą, kai kuriuos tiesa gąsdina, Neringa kalbėjo labai drąsiai, o mūsuose labiau priimtina viską šiek tiek pavynioti į vatą...

Slavekas2012-10-15 15:04

Gratulacje Polacy :)

su liudesiu2012-10-15 14:58

Komentarui T,pritariu cia pasakytoms mintims

siaubas2012-10-15 14:57

sūnus klausia,kas leido pensininkams už juos nubalsuoti,na rytoj jau bus alga 1509 Lt ir pensija panaši,dėl algos ,-TAI DŽIAUKITĖS,KAD IŠ VISO GAUNAT-PRASKOLINTOJ 52 MILIJARDAIS LIETUVOJ....

Skirmantė2012-10-15 14:55

to T. Būk romus pedale. kas jau kas bet pedalai moka pafilosofuot. tik va va bėda - sysalas iš tolo smirdi, net filosofija nepadeda.

Skirmantė2012-10-15 14:49

LIETUVA renkasi Viktorą Uspaskichą, oi, persiprašau - Vladimirą Putiną premjeru... Aš tokiom nesąmonėm netikiu. susidėjo masė veiksnių (balsuoja bobutės visokios - jokio interneto nemačiusios, tik TV propagandą; nusigėrę pijokai; miestas didysis, o apygardoj - tik 4 kabinos, eilės ryte, eilės vakare, nes mažai kabina, mažai stalų aptarnauja; bent vieną žmogų žinau, kuriam lapelio balsavimui neįteikė . JIE gali svajoti ir galvoti, ką nori, O MUMS, tautai, teks ATSIIMTI VALSTYBĘ. IŠTRŪKIM iš RUSIŠKOS RULETĖS rato. Nesitikėkim kad viską rinkimai išspręs - nieko rinkimai neišspręs,korupcinė sistema pati pateps, pati pavažiuos. O MŪSŲ TIKSLAS TURI BŪTI LIETUVA, pakilus aukščiau sūrio su pelyte.

Pasekmės2012-10-15 14:46

Rezultatai nieko nenustebino - Lietuvoje likę tik varguoliai (liaudiškai - vargo pisuokliai).Dabar Lietuvą galima vadinti Varguolių Lietuva.Tai lengvai valdoma, riboto mąstymo, skurdi, bet valdžią sočiai maitinanti minia.

To 23 skirmante2012-10-15 14:44

Issiplauk burna pedofiliniu sysalu smirdi,ir triusikus pasikeisk,nes iseinamoji nelaiko nuo pedofilu......

T2012-10-15 14:43

Skirmantei Susidaro ispudis, jog nesivarginai perskaityti visa mano komentara, jei skubi pedalais pravardziuotis.Gaila, jog kai kurie zmones yra arogantiski, nelinke diskutuoti, priimti kritika ir toliau savo isitikinimu nemato.

Skirmantė2012-10-15 14:31

to T arogantiškas pedale, eik su savo kremais ir pudra šalin iš portalo.

T2012-10-15 14:27

Per kita kadencija lietuviai vel balsuos uz koncervatorius, jog jie istrauktu is duobes. Kazkiek turiu simpatiju koncervatoriams, nes jie susitvarke su krize, bet morales egzamino neislaike... teisesaugoje klesti koropcija. Todel savo balsa daviau DK. Bet esu piktas ant Venskienes, jog taip silpnai pasirode debatuose, kodel po galais, negalejo geriau pasiruosti. Tai viena is priezasciu, kodel tiek mazai balsu surinko. Arogancija Venskiene visasda pasizymejo, na is prisisnekejo su laimejimu pries Degutiene, su 40 vietu seime. Nereikejo taip kategoriskai sakyti su kuom eis i koalicija, o su kuom ne. Dabar sedes opozicijoje ir nieko gero negales nuveikti. Rinkimu nakti gavo salto duso, kai pamate, jog tiek mazai balsu tegavo, ir vistiek sako, jog mane , kad uz koncervatorius is vis nei vienas nebalsuos. Na kaip galima tokius pareiskimus daryti.... Duosiu as balsa uz DK antram ture, na bet jomajo, tegul kas nors su Venskiene padirbeja ir pamoko kaip reiksti savo nuomone. Gerai Stulpinas sake, jog nereikia cia dydvyriu vaidinti, reikia imti valstybes duodama parama partijai, daryti reklama ir t. t. O cia uzsispyre ir tikejosi, jog del Garliavos istorijos nusluos seima. Na ka, politikos naujokai jie dar, gal dar ismoks, labai tikiuosi.....

nijole2012-10-15 14:18

"TIE PATYS LIKO, ką jūs darote, žmonės..." - vat tą ir padarėme, kai iš sąrašo priekinių pozicijų buvo tolyn numesti žmonės, kuriais pasitikėjome . Už kokius nuopelnus pirmame dešimtuke atsidūrė p. Brunza, kurio vienintelis tikslas atsiimti savo didžiulius indėlius Snore? O Ramonas? Užteko, kad gerai parėmė finansiškai? Tai ir seime bus perku parduodu? Su tokiu požiūriu kas garantuos, kad jūsų išrinktieji neparsiduos kitoms partijoms, kaip įvyko su TTP. Ar neišnyksite taip kaip jie? Jūsų arogancija sutrukdė susivienyti su kitomis tuo pat keliu einančiomis partijomis, dėl savo ambicijų užimti partijoje kuo geresnes kėdes apjuodinote Darių Kuolį, kuris jums, naujokams politikoje, būtų nemažai padėjęs Vat dėl to aš ir nubalsavau už konservatorius, nors ankstesnis pasirinkimas buvo kitoks.

w2012-10-15 14:09

Jeigu bukų visgi dauguma, tai nebuki turi susivienyti ir prisiimti atsakomybę šviesti bukuosius. Laukia ilgas kelias ir daug darbo.

Benas2012-10-15 14:08

Protai isvaryti is Lietuvos Tautoje nieko naujo. Kas uz desra kas uz bambali kas uz 10lt ir pabalsavome. Lietuvoje nieko naujo is Tautos ir toliau bus tyciojimasi.

zzdrafts to Pikasas2012-10-15 14:06

Vargeli, vis svaigsti apie TS? Atseit jie atsvara Internacionalui? Tai ne DK, o jie(!!!) turėjo apsičiupinėti ir pabust iš šlapio sapno. Ir ne su VAE korta. O šiaip, - iš ryto jau žinodavome 98 proc. balsų. Bet ne šį rytą. Kodėl??? Ar tie keli tūkstančiai aktyvesnių rinkėjų "nulaužė" sistemą???

delfi2012-10-15 14:01

įrašai, kaip planuojama papirkinėti "zonas"

Pergalė2012-10-15 14:01

korupcinė demokratija nugalėjo. Urrrrraaaa. Pirmyn visi į dar šviesesnį korupcijos rytojų. Antram turui ir kitiems rinkimams dp nustatyta tvirta balsų pirkimo kaina 10 litų. Taigi turtėkime masiškai. Dar kartą uurrrraaaa.

EkspertKonservatorius2012-10-15 14:00

Kaip Jūs manot, kodėl ekspertai klikina tik Kocervų nuorodą?

grumstas2012-10-15 14:00

Ilgai skaičiavo Vaigausko chebra, rinkėjų kortų nedavė masiškai,girdė spiritu ištisus kaimus darbiečiai, info apie nesisteminių partijų programas -blokuota, todėl " demokratija " ir laimėjo. Ir dar viena bėda :prikurta daug partijėlių -nuo emigrantų iki respublikonų--kam? kad rinkėjams maišyti protelį . Kad gležnučiai pasipriešinimo sisteminėms partijoms daigai būtų užgniaužti sėkmingai - padirbėta atsakančiai.

dalia2012-10-15 13:55

Kai pamačiau per teliką šale Viktoro Mockų ir Paulauską ,padariau išvadą,kad teismų sistema nesikeis ,vsd nesikeis ,stt nesikeis

labai2012-10-15 13:53

teisingai buvo parašytas komentaras,grįžtam atgal prie rusų ir komunistų.Ko gero lietuviai be šito negali gyventi.Man GĖDA.

Rimas2012-10-15 13:41

Juodosios technologijos sudirbo!!!!! Kiek daug Lietuvos zmoniu negavo balsavimo biuleteniu.Kodel???? Kodel iki sio laiko suskaiciuoti ne visu apylinkiu rezultatai?? Dar to istorijoje nebuvo.Tad nereikia kaltinti vien Lietuvos zmoniu,nes itaka is Rytu vis dideja ir darosi neaisku kas valdo musu sali??? Tad tiketis pozityviu pokyciu Lietuvoje beprasmiska. Requiem Lietuvai....

Vėjas2012-10-15 13:31

Jų triumfo ašaras galėtų nubraukti geras STT vadas ir naujas generalinis prokuroras su kiau.ais.

ruta2012-10-15 13:27

Eilini syki tauta parode , kad smegenu neturi , o dideli pinigai Lietuvoje gali VISKA , deja . Linkiu visiems stiprybes , reikia nenuleisti ranku , na ka padarysi ,jei bukiu yra dauguma ?

Batvinis. Labas rytelis Lietuva.2012-10-15 13:12

Pamąstymas rinkimų tema, dar Zenono komisijai tebeskaičiuojant (ar nuskaičiuojant - kas gali paneigti? ) balsus. Kas laimėjo (plius - minus)? Nagi vagys ir nusikaltėliai iš Darbo Gaujos - partijos, kairieji LSDP tokie pat, jei ne didesni nusikaltėliai ir laiku (santykinai) į bendrą laivelį - koaliciją patraukę buv. prezidento gauja - partija, deklaravusi siekius panašius į DK, kas realybėje taps tik rinkiminiais pažadais. Pradėkim nuo tų dviejų pirmųjų gaujų. Kodėl taip svarbi vieta, užimta rinkimuose? Taigi, kad premjero vieta, finansų ministro vieta, o kur dar užsienio reikalų ministro (labai šilta) vietelė priklausys tik gaujai, surinkusiai daugiausia balsų. Vadinasi atia Kubiliau, atia Šimonyte, atia Ažubali ir Zingeri (tikrasis lietuvi), kaip šlubas vokietis pasakytų - 'RAUS'. Įdomu, kiek kai kur Viktoro pasakyti teisingos mintys - žodžiai virs pildomais - vykdomais darbais? Manau, jog verslo, pramonės gaivinimo sferoje tai gali duoti naudos, ko negalima pasakyti apie soc. pažeidžiamų žmonių rėmimą ar dėl pedofilijos bylos Teisingą sprendimą. Dėl kairiųjų vagių ir nusikaltėlių, galima pasakyti, kad jie prieš naująją AE, o kartu su Viktoro gauja (negavę iš Kubiliaus gaujos savo dalies 'otkato' iš to 'reikaliuko'), stabdys tą atvirai nusikalstamą - korupcinį projektą. Įdomiausia padėtis TT gaujos, ne veltui panaudojau žodelį - santykinai. Jei buv. prezidento partija būtų žvelgusi toliau į priekį, tai ji nebūtų susidėjusi su pirmom dviem gaujomis. Jei jie būtų pasiruošę kovoti už deklaruojamus idealus. Bet kadangi tai ne partija, o gauja, kuriai rūpi šiandieninė nauda, šiandieninė kišenė, tada jų sprendimas apsijungti su pirmosiomis gaujomis yra toliaregis, nes juos toje koalicijoje galėtų pakeisti E. Masiulio gauja ar lenkų rinkiminė akcija (arba abi). Nors pagal Viktoro toliaregį pasiūlymą dar vienai gaujai jungtis į tą koaliciją, tai gali įkalti pleištą tarp dešiniųjų nusikaltėlių - TS-LKD ir liberalų sąjūdžio. Nes kaip nenorės išsaugoti savo kėdutės ir įtakos susiekimo ministras E. Masiulis, ar švietimo ministras - nusikaltėlis G. Steponavičius, ar Teisingumo- Šimašius, ar Garliavos didvyris - nusikaltėlis - Melianas? O Viktoro protingas sprendimas (jo gaujai), statytų į vietą TT gaują (turėti mažiau norų - kėdučių ir pareigų dalijimuisi). O štai 'dėdulės' gauja, net ir intensyviai Zenono komisijai skaičiuojant (ar kabutėse) lieka su ilga nosimi, nors, neabejoju, jog vardan kokių nors postelių būtų ne tik svarsčiusi 'vaivorykštės' klausimą, bet griūnant į ją veržusi. O dabar Viktoras pagal nosį trinktelėjo durimis. Bet tai jau pavojingas chuntiniams lopatologams- apžvalgininkams, nupirktai prochuntinei žiniasklaidai, tokiems pat teisėnaikininkams signalas. Teks vėl eilinį sykį persidažyti. Ne itin geroje padėtyje atsidūrė 'Drąsos Kelio' partija, vadovaujama Neringos. Tai įtakos turėjo padarytos akivaizdžios klaidos, bei chuntos pravestas veiksmas - 'skaldyk ir valdyk'. Kai 'Už Lietuva Lietuvoje' neįveikė 5 proc. barjero kaip ir 'Socialistinis Liaudies Frontas', partijos - judėjimai, ryžtingai pasiryžę KEISTI SISTEMĄ ir KARDINALIAI. Neapsistosiu ties klaidomis (jas giliau mąstantis ir taip turi suvokti), norėčiau panagrinėti DK padėtį, vietą seime ir kokią nors koaliciją. Nors kokia gali būti koalicija su nusikaltėliais ir vagimis? Kad ir su KGB partija - gauja - TS - LKD? Ar su E. Masiulio gauja, TS - LKD kompanionais? Tad jei nepasiduos trumpalaikėms pagundoms, jei norės įrodyti, jog deklaruoti siekiai ir tikslai iš ties yra kažko verti, tada ta partija turėtų eiti į opoziciją (gink dieve nesijungdama su tais KGB'istais iš TS-LKD) ir taip išsaugojus savo veidą (intensyviai oponuojant- lyg ir vienas lauke karys), stiprinti SAVO autoritetą Tautiečių (tiek mąstančių, tiek ir nelabai) tarpe. Juk galima strategiškai bendraujant su pozicija, bet NESIJUNGIANT, padaryti kažką teigiamo net ir teisėnaikoje. Na, o jei padarys strateginę klaidą, beieškodami naudos (trumpalaikės), tada jie sugriaus avansu gautą Tautiečių (tiesa, mąstančių) pasitikėjimą, pakartos Pakso klaidą ir tada pakilimas kaip Feniksui iš pelenų taps neįmanomas. Apie dar vienas polit prostitutes valstiečius - žaliuosius net nešnekėsiu, nes tie gali elementariai parsiduoti Viktorui, kaip kad parsidavė Kubiliui. Kokias išvadas galima padaryti (akivaizdžias)? 1. Liūdnos mišios KGB gaujai- 'dėdulės' nusikaltėliams, pagrindinių postų praradimas (o jų aibė), nors ir verkšlenant tokiems kaip Pikasas 2. Liūdnos mišios dešiniesiems demagogams - lopatologams - apžvalgininkams. Nors? Kaip tarnavo tiems nusikaltėliams, tarnaus ir kitiems. Kad ir LTV su Miliūtėmis, Pumpreckaitėmis, Siaurusevičiais (itin 'objektyviais'). 3. Čarlio Čapli(k)no Gaujai atėjo pabaiga, neskaitant rangymosi rinkiminėje propagandoje, kartu su Palaičiais, kartu su būriu jų kuruotais medikais. Lyg Brisiaus galas. Čia jau nei Pampikas nepadės, anot vieno klasiko. Ir Abonentas su šokėjėliu Šilgaliu neįveikė Lietuvos slenksčio, priešingai, negu Vilniaus. 4. Žlugo kubilinis korupcinis naujasis LEO - naujosios AE statybos projektas, neskaitant įvairių pastangų, kad ir buv. KGB pulkininko (o gal ir ne buv. , nes buvusių toje organizacijoje nebūna, taip yra sakoma) A. Čekuolio reklamos - maldelės. Jau dabar lopatologai galės giedoti, jog Valstybė pastatytą į blogą padėtį užsienio akyse, kaip jau ne sykį rašiau, maišant sąvokas - 'Valstybė' ir 'nusikalstama valdžiukė'. Ar buvo TAUTOS atsiklausta, jau renkantis 'otkatus' iš to projekto stūmikų, suinteresuotų grupuočių? Ar buvo einama į diskusijas su to nusikaltimo priešininkais? Atsakymus kiekvienas bent šiek tiek mąstantis žino. Nors lopatologai, Kubiliaus nesėkmę bandys ginti - atseit referendumas neįvyko dėl dalyvių skaičiaus, nenurodant, kad net rinkimų - referendumo metu, buvo atiminėjami biuleteniai dėl AE (asmeniškai žinau ne vieną Faktą - atvejį), atseit nebuvo pakankamai argumentuojamas tos naujos AE su senu... reikalingumas. Bet po mūšio kumščiais nebemojuojama. 5. Gal pagrindinė išvada - kad nemąstanti Tautos dalis pradėjo mąstyti, nors vos, vos. Suprato kad valdančios gaujos yra kaltos dėl tokio 'gero' gyvenimo, tik pasirinko ne tuos gelbėtojus, taip vadinamą opoziciją, nesuvokiant, jog joje taip pat dominuoja vagys ir nusikaltėliai. Bet, jei DK priims protingą sprendimą dėl oponavimo naujai išrinktiems vagims ir nusikaltėliams seime, jei nesijungs (neturės nieko bendro su 'dėdulės' Gauja), bet ieškodama šalininkų, kad ir nepraėjusių 5 proc. barjero kitų judėjimų - partijų (kad ir Tautininkų) gretose, turi viltį labai sustiprinti savo padėtį bent Tautiečių akyse, įgys galimybę būti matomais TAUTAI, net ir prochuntinėje žiniasklaidoje. Bet tam reikia būti nuosaikiems ir tvirtiems. Ir suprasti jog vyravusiai euforijai galas, kad atėjo laikas mąstyti strategiškai, neprarandant SAVO elektorato, jį vis plečiant SAVO veiksmais dėka viešumo, tvirtumo ir atvirumo. Ko ir palinkėčiau tiek DK, tiek Neringai. Kaip ir sėkmingo antro rinkimų turo, ypač daugiamandatiniuose sąrašuose Tai būtų dar ne visos išvados, o tik pagrindinės. Tad tiek būtų šio rytelio pamąstymo. Pagarbiai. P. S. Kitos 'Labas rytelis Lietuva' laidos išeis žymiai vėliau (dienų prasme), dėl laiko stokos, dėl kitų užgriuvusių darbų, todėl iš anksto atsiprašau mąstančių, nors chuntinukai gali ploti katučių. Manau ne ilgai. Tad dar sykelį su Nauju ryteliu, su Nauja diena TAUTA.

Pikasas2012-10-15 13:10

Prognozių prieš rinkimus būta įvairių. Konkretūs galimos naujos daugumos konturai ypač paryškėjo po 2012 m. gegužės 1 d. LSDP, DP ir TT susitarimo. Simbolinė diena, “internacionalinė” a ne? (” Mes mūsų, mes naują pasaulį pastatysim…”) Peržvelgus to meto spaudą, susidariau įspūdį, kad geriausiai būsimą valdžios vaizdelį nupiešė žemiau primintas rašinys “Dėl valdžios tariasi trys, bet gali pakakti ir dviejų”, pateiktas internetiniame leidinyje “Politika ir visuomenė”. Atšventus Gegužės 1-os šventei, buvo apsižiūrėta, kad pernelyg ankstyvas, jau paviešintas susitarimas gali pakenkti “trojkos” įvaizdžiui ir tada prasidėjo įvairūs kliadinantys manevrai, bei “a lia” atskirų pozicijų demonstravimas. Kaip galėjo tapti kitaip, jei šių trijų partijų šaknys buvo ir yra vienoje, dar sovietmečio piktžolėmis apaugusioje dirvoje? Manau, kad mažai kam kelia abejonių, kad po antro turo pirmaus LSDP, kurios patekę į antrą turą kandidatai turi daugiausia šansų laimėti prieš “darbiečius” ir “tvarkiečius”. “Politika ir visuomenė » Dėl valdžios tariasi trys, bet gali pakakti ir dviejų” COPY 2012-05-03 | Ignas Krasauskas | “Socialdemokratai, Darbo partija ir „Tvarka ir teisingumas“ – tokioje porinkiminėje valdžios trijulėje save mato pačios partijos. Jos kurpia savitarpio nepuolimo sutartį rinkimų kampanijos laikotarpiui ir ketina remti viena kitos kandidatus, išėjusius į antrą turą vienmandatėse apygardose. Tačiau vienai iš šios trijulės po rinkimų gali nelikti vietos prie valdžios stalo. Dvi sėkmingai pasirodžiusios didžiosios partijos galėtų formuoti koaliciją ir be trečiojo partnerio. Jei balsai pasidalintų labiau, gali būti ieškoma partija, kuri turės mažesnį apetitą postams, pavyzdžiui, Lenkų rinkimų akcija. Gegužės 1 d. suvažiavimą surengę socialdemokratai (LSDP) patvirtino savo rinkiminę programą ir kandidatų sąrašus, o partijos pirmininkas Algirdas Butkevičius pareiškė, kad su Darbo partija (DP) bei „Tvarka ir teisingumu“ (TT) tariamasi dėl naujos valdančiosios koalicijos formavimo. A. Butkevičius IQ teigė besitikintis, kad jo partija turės didžiausią frakciją Seime su 45-47 mandatais. Jis neabejoja dėl premjero ir finansų ministro postų savo partijai ir taip pat įvardija „pageidautinas“ energetikos, užsienio reikalų ir žemės ūkio ministerijas. Darbo partijos frakcijos Seime vieno iš lyderių Kęstučio Daukšio žvilgsnyje į daugiau nei pusmečio perspektyvą kol kas juntama lengva ironija. Jis teigia, kad jo partijos frakcija bus „be abejonės didžiausia“ ir, jei socialdemokratai surinktų planuojamas 45 vietas, tai reikštų, kad Darbo partija turės daugiau. Jo frakcijos kolegė Virginija Baltraitienė teigia, kad gavusi pakankamai balsų partija į premjero postą siūlytų Viktorą Uspaskichą, šiuo metu įtariamąjį baudžiamojoje byloje dėl nelegalios buhalterijos vedimo. Bet ji priduria, kad „patys suprantame, kad viskas priklausys nuo prezidentės“. Nesibaigianti byla Darbo partijos byla, kurioje be V. Uspaskicho teisiamas ir frakcijos Seime seniūnas Vytautas Gapšys, iki rinkimų greičiausiai nebus užbaigta, o kaip vykstantis teismo procesas gali atsiliepti rinkimų kampanijai – kol kas neaišku. Taip situaciją komentavo (2012.05.03d.)advokatas Darius Sauliūnas. Jis Darbo partijos bylą lygina su vadinamąja „auksinio tualeto“ byla Kaune. Joje 12 kaltinamųjų turintis procesas užtruko 2,5 metų, tačiau suma, dėl kurios teisiamasi, sudarė 0,5 mln. litų. Darbo partijos byloje kaltinamųjų tik keturi, tačiau ji žymiai sudėtingesnė, o sumos siekia 25 mln. litų. Pasak D. Sauliūno, kol kas aišku tai, kad ne byla paveiks kampaniją, bet atvirkščiai – rinkimų kampanijos dalyviais oficialiai tapę V. Uspaskichas ir V. Gapšys įgis teisinę neliečiamybę, dėl kurios panaikinimo turės apsispręsti Vyriausioji rinkimų komisija. Tai dar labiau užtęs teismo procesą. Apie planus dėl ministrų portfelių K. Daukšys, buvęs Ūkio ministras, kol kas nekalba. „Mes žinome, kaip“ šūkio partija, jo teigimu, turi kompetencijų įvairiose srityse. Tą patį dėl portfelių dalybų sako ir „Tvarkos ir teisingumo“ rinkimų štabo vadovas Kęstas Komskis, tačiau įvardija planuojantis turėti 3-4 ministerijas, o kokių sričių – „neturi didelės reikšmės“. Pasak jo, realus TT frakcijos dydis po rinkimų yra apie 25 Seimo narius ir tai turėtų būti antra ar trečia pagal dydį frakcija. K. Komskis teigia, kad jau paruoštas susitarimo tarp LSDP, DP ir TT projektas dėl korektiško elgesio rinkimų kampanijos metu. Jame, politiko teigimu, taip pat numatyta, kad partijos remtų kitos susitarime dalyvaujančios partijos kandidatus, išėjusius į antrąjį turą vienmandatėse apygardose, jei jie varžytųsi su susitarimui nepriklausančių partijų kandidatais. Trečias liks už borto? Vis dėlto gali atsitikti taip, kad dabartinės trijulės bendri planai po rinkimų virstų vieno iš partnerių išmetimu iš potencialios koalicijos. LSDP lyderis A. Butkevičius, paklaustas, ar mato galimybę formuoti koaliciją iš dviejų partijų, pripažįsta, kad toks variantas yra patrauklesnis, kadangi susitarimą dviese pasiekti lengviau nei trise. Jo teigimu, dviejų partijų koalicija galėtų būti formuojama nebent jai surinkus užtikrintą maždaug 80 mandatų daugumą. Tad jei LSDP ir DP skelbiamos rinkimų ambicijos pasitvirtintų, TT greičiausiai liktų nepakviesta prie derybų stalo. Socialdemokratai turi pranašumą prieš abi savo konkurentes ar potencialias partneres. Balandžio pabaigos reitinguose LSDP (16,3 proc., „Lietuvos ryto“ ir „Vilmorus“ duomenimis) gerokai lenkia „Tvarką ir teisingumą“ (11 proc.), ir nors Darbo partija šiuo metu yra šiek tiek populiaresnė už LSDP (DP gautų 17,8 proc.), socialdemokratai tradiciškai galėtų tikėtis daugiau pergalių vienmandatėse apygardose. Pasak politologo Mažvydo Jastramskio, mišri rinkimų sistema palankesnė LSDP dėl gerokai stipresnių šios partijos pozicijų vienmandatėse apygardose: „Galima sakyti, kad LSDP ir DP populiarumas vienodas, nes skirtumas tarp jų patenka į paklaidos ribas. DP partijos pranašumas yra populiarus lyderis Viktoras Uspaskichas, kuris gali padėti daugiamandatėje apygardoje. Tačiau Darbo partija 2008 metais vienmandatėse apygardose laimėjo tik 2 vietas“. Tuo metu TT per praėjusius rinkimus vienmandatėse laimėjo 4 vietas, o LSDP – 15. Neskaitant stipriausių pozicijų vienmandatėse, LSDP, nors neturi tokio charizmatiško lyderio, turi valdymo tradiciją, patirtį ir didžiausias ambicijas, o DP pagal norus nuo jų taip pat neatsilieka. TĘSINYS „Varžymasis dėl postų būsimoje Vyriausybėje mažina galimybes prie jų dar prisijungti trečiam ne mažesnių ambicijų turinčiam veikėjui – TT. Todėl esant galimybei, manau, jie gali kviestis mažesnes partijas su mažesnėmis ambicijomis“, – komentuoja Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto doktorantas M. Jastramskis. Pasak jo, nors šiuo metu 5 proc. patekimo į parlamentą slenkstį reitinguose peržengia tik dar viena partija, valdančioji Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai, nurašyti mažesniųjų partijų nevertėtų. Jis primena apklausą prieš rinkimus į Vilniaus miesto tarybą, kai Artūro Zuoko „TAIP“, tegavusi 4,3 proc. respondentų palaikymą, per rinkimus susižėrė 17,74 procento balsų. Lenkų atstovai turi galimybes įsijungti į koaliciją „Liberalų ir centro sąjunga, Lietuvos lenkų rinkimų akcija (LLRA), Sąjuga TAIP, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga – partijos, kurios turi palyginti aukštą koalicinį potencialą ir galėtų dalyvauti realiai bet kurios vyriausybės veikloje. Verta atsiminti, kad dar A. Zuoko vadovaujama LiCS prisijungė ir prie Gedimino Kirkilo, ir prie Andriaus Kubiliaus vadovaujamų Vyriausybių. LLRA, savo ruožtu, svarbiausia yra kultūriniai ir švietimo klausimai – kitose srityse jie linkę eiti į kompromisus“, – komentuoja M. Jastramskis. LLRA 2008 m. tik per plauką neperžengė 5 proc. barjero, gavusi 4,79 proc. balsų, tačiau laimėjo trijose vienmandatėse apygardose. Pasak M. Jastramskio, pastarojo meto aktualijos dėl tautinių mažumų teisių ir švietimo gali padėti mobilizuoti lenkų tautybės rinkėjus, taigi LLRA kalbos apie savo frakciją Seime nėra svaičiojimai. Kita vertus, LLRA sėkmė labiausiai priklauso nuo bendro rinkėjų aktyvumo, nes Lietuvos lenkų rinkimų akcija yra iš esmės vieno regiono partija, o jos rinkėjų skaičius – labai ribotas. Vis dėlto bemaž visoms opozicinėms partijoms šiuo metu jau matuojantis valdžios rūbus dar teks įtikinti rinkėjus, kad būtent jos gali imtis tikro lyderio vaidmens. „Iki šiol tik Darbo partija aktyviau ėmėsi pastangų įtikinti rinkėjus, kad gali būti geriausia alternatyva dabartinei Vyriausybei. Kitos partijos gana pasyviai laukia, kol valdžia nukris joms į rankas“, – teigia IQ politikos redaktorius Tomas Janeliūnas. Anot jo, galutiniai rinkimų rezultatai labiausiai gali priklausyti nuo to, kurią partiją rinkėjai įvertins kaip labiausiai tinkamą formuoti Vyriausybę, o jos lyderį – vadovauti ministrų kabinetui.” P.s. 2012m,gegužės mėnesį TS LKD apklausų reitingai buvo mažesni, o apie “Drąsos kelio” galimybes visokie “bielinio” ar “laučiaus” pavyzdžio “lopatologai” kalbėjo tik su pašaipa. Apsiriko…

Kažkas čia netaip,2012-10-15 13:08

Ar DK partijos rinkimų rezultatai nebus kartais jos liderės artimiausios aplinkos "nuopelnas"?

Nuomonė2012-10-15 13:08

O aš netikiu, kad čia objektyvūs rinkimų rezultatai.

Jonas2012-10-15 13:02

Dabar visiškai aišku, kad lietuviams Lietuva visiškai nerūpi. Kur jūsų protas dingo? Kas pakeitė smegenyną? Neverkit prie Lietuvos kapo!!!

Ana2012-10-15 13:01

Ačiū už šviežiausias naujienas

VĖL2012-10-15 12:56

TIE PATYS LIKO, ką jūs darote, žmonės....

Untanas2012-10-15 12:49

Lietuviams dešra ir melas arčiau kūno!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi