Prieš kelis metus tuometinė Seimo pirmininkė, konservatorė Irena Degutienė apie Lietuvą kalbėjo​ taip: „Valstybė didžiuliu tempu mutuoja į autoritarinį Aleksandro Lukašenkos tipo režimą.

Seimas yra bejėgis ir virtęs apgailėtina dekoracija, kuri tik pridengia faktą, kad šalyje, vadinamoje parlamentine respublika, viskas valdoma komandomis iš „Baltųjų rūmų“ – Prezidentūros. Joms – o ne įstatymams – paklūsta Generalinė prokuratūra (GP), Valstybės saugumo departamentas (VSD), teismai.

VSD naudojamas kaip įrankis, įtvirtinant šią antikonstitucinę galią, ir veikia prieš savo valstybės piliečius.“

Praslinkus vos keliems metams, I. Degutienės nuomonė visiškai pasikeitė. Štai ką ji pasakė 2015 m. kovo 31 d., dalyvaudama tiesioginėje 15min.lt vaizdo konferencijoje.

„Manau, kad situacija Lietuvoje yra tikrai ženkliai geresnė, ir turbūt tą situaciją išgrynino įvykiai, kurie yra visai netoli mūsų, t. y. Ukrainoje. Ir tas susitelkimas, ir krypties keitimas tikrai įvyko labai aiškiai, ir todėl dabar negalėčiau nei teigti ir pasakyti, kad kažkas panašaus vyksta. O istorija lai nutyli apie tai, kas buvo“, – pasakė politikė.

„Nenorite prisiminti?“, – paklausė žurnalistė.

„Tai yra mano teisė“, – atsakė konservatorė.

Tai pavyzdinis aukšto rango politikės, viešo asmens atsakymas. Žiūrėkite, gėrėkitės ir paskleiskite gerąją naujieną po visą šalį.

Visą konferenciją žiūrėkite ČIA.

Tai fantastiškiausias mūsų valstybės persitvarkymo mirksnis – vos per trejus metus viskas stebuklingai susitvarkė ir daugiau niekas nebedirba nei pagal prezidentūros komandas, nei diktatūriniu stiliumi. O įspūdingiausia yra tai, kad visai šiai Lietuvos pažangai, pasak I. Degutienės, padėjo milžiniška nelaimė – karas Ukrainoje. Neįtikėtina sėkmės istorija.

Tačiau po tokio stebuklingo atsivertimo vis tik norisi kreiptis: ponia Degutiene, nieko nėra šlykščiau, kai visas savo ar Jūsų partiečių nekompetencijas, veidmainystes, aferas ir niekšybes mėginate bjauriai spekuliatyviai pridengti vykstančia tragedija Ukrainoje. Tai labai, labai žema, ponia Degutiene.

Be to, kaip tik dėl tokių žmonių politikoje, kokia esate Jūs, mūsų šalyje klesti „independence“ lygio politinė korupcija, o Lietuva „pirmauja“ pagal daugelį gėdingiausių statistinių parametrų Europoje...

Vienintelį gerą žingsnį dar galite padaryti – imti ir visiems laikams nedelsiant pasitraukti iš politikos. Padėtumėt ir sau, ir ne geriausioje padėtyje atsidūrusioje Jūsų partijai, jei linkite jai gero, liaudyje dabar negražiai pravaržiuojamoje konservatnikais...

P. S. Taigi dabar I. Degutienės žodžius turime suprasti taip: „Valstybė didžiuliu tempu nebemutuoja į autoritarinį Aleksandro Lukašenkos tipo režimą.

Seimas nėra bejėgis ar virtęs apgailėtina dekoracija, kuri tik pridengia faktą, kad šalyje, vadinamoje parlamentine respublika, viskas valdoma komandomis iš „Baltųjų rūmų“ – Prezidentūros. Įstatymams, o ne Prezidentūrai paklūsta Generalinė prokuratūra (GP), Valstybės saugumo departamentas (VSD), teismai.

VSD nenaudojamas kaip įrankis vykdant antikonstitucinius veiksmus ir neveikia prieš savo valstybės piliečius.“

P. P. S. Na, o galiausiai belieka tik liūdnai konstatuoti, kad ne intymaus turinio įvykius, o valstybinius reikalus aptarinėjanti aukšto rango politikė drįsta pareikšti, kad ji turi teisę nesakyti tiesos, ją nutylėti, nors yra prisiekusi savo dešiniąją laikydama ant Lietuvos Respublikos Konstitucijos. Tepadeda, ponia Degutiene, Jums Dievas. Nes valstybė ir jos piliečiai Jums jau nebegalės padėti.

Naujausi

Komentarai (137)

Rikiuoti
jeronimas2016-03-07 01:15

Aferistu seimynai vieta lukiskese.O cia ,politikas ,kurio seima vieni is snoro vagiu,net neraudonuodama,aiskina,kaip Lietuvoje gerai pasidare.Kodel gerai jums?Todel ,kad teisininkai uzmerke akis pries jusu afioras?Vagysjus,nieksai valdzioje.

variokas2016-02-19 18:57

Konservatoriams galas! Jeigu per tiek metu nesugebejo eliminuoti tokios Irutes,uzsiaugino tik gera darzeli praejusi vada, kuriam konkurente buvo vel tik ta pati-diplomatiskoji- Irute, tai apie ka ir kalbeti!

Prof2016-02-19 13:12

Sveikai mastantys zmones niekina tokia "politike", ka cia bepridursi juk visa persmelkta godumo sindromo...

VYKDOMAS LIETUVIU TAUTOS GENOCIDAS !!!2016-02-14 00:59

Prasuko konservuliberastine gauja kartu su ozio statytine milijardines aferas beveik visuose energetiniuose projektuose. Pradedant senos, bet geros atomines uzdarimu ir nuostolingos naujos projektavimu, kur isvogta simtai milijonu,saules energijos afera, kai is saves, visu musu saskaita, supirkineja po 0. 5 eu uz 1 kW ir tuos kolektorius ant savo parduotuviu statesi konservuotos padlos. O kai konservuliberastine klika isnaglejo galutinai krizes metu isnuomavo bezdalu backa 10-ciai metu beveik uz du milijardus, o pridejus balastines sistemines brangias norvegu dujas, ta barza mums kasdien generuoja minimum milijona litu nuostoliu ir taip 10 metu nors uz tokius pinigus buvo galima nupirkti 2 nuosavus laivus, o cia tik nuoma ir ,kad cia 100% afera irode musu kaimynu pozicija, nes ne vienas kaimynas neprisijunge ir konservuliberastines girnos po kaklu nepasikabino, kaip ir su stumiama nauja atomine, kur pagrindiniai naudos turetojai butu rinkimu sponsoriai, nes reiketu daug armaturos ir betono,Bronislovas Lubys norejo pats pastatyt duju terminala ir kaip rodo siu dienu realijos jo butu pakake 1000% ir dar su atsarga ir kaina jo butu 0. 5 milijardo ir butu states savo saskaita, o ne mums uzkabines milijardus, kaip yra dabar. Ir buvo tuometes valdzios nuboksuotas i sona,bet nutiko dar keistesni dalykai ir sveikai mastanciam zmogui butu sunku patiket sutapimais, kai keliu dienu begyje netiketai nuskesta atomines elektrines direktorius ir numirsta dviraciu vaziuodamas Lubys,sako kad ozio statytines nurodymu konservai nuverte ji nuo to dviracio, cia tas pats kaip su Mazeikiu naftos prichvatizacija, kai pries padovanojant viena didziausiu naftos gamyklu europoje amerikosu zyderoms yra nuzudomi Kiesai, sako,kad tiesiog ozio nurodymu bandiugos nupjove nabagams galvas. Dar pridekime ozio statytines ir konservuliberastines gaujos organizuota Snoro banko uzgrobima bei isgrobstyma,kai saliai padaroma keliu milijardu zala. Todel ir virtom emigracijos,savizudybiu,alkoholizmo,narkotiku ir vienu skurdziausiu tautu europoje, gal dar su mumis galetu konkuruot ukrainieciu tauta, kuriai ne be musu konservuliberastines klikos ir ozio statytines pagalbos surengtu perversmu gyvenimas virto pragaru ir jau kaip du metai ukrainieciu tauta bega milijonais is savo tevynes del revoliuciju sukelto skurdo, nes pinigu verte smuko 300%, o komunalines paslaugos pakilo iki musu abonento ir rubikono klikos kainu lygio. Lietuva per 20 metu prarado beveik milijona jaunu lietuviu, kurie buvo priversti begti is tevu zemes !!!

Prašalietis2016-02-13 12:08

Komunistiniai proamerikiniai eurosojūzinio Durnių laivo kūrėjai eiliniams tautiečiams stumia dūrą nuo pat Sąjūdžio Perestroijkai ir Gorbačiovui remti laikų.Nieko kito per 25 trynimosi prie valdžios lovio metus jie nieko naujo neišmoko, todėl tą patį dūrą,Grybauskaitės,Lansbergio,Degutienės ir jų"politinių"chebrų tipo veikėjai eiliniams žmonėms tebestumia ir šiandien...

Vytautas2016-02-12 03:22

Visi tikrieji vagys šiandien stovi tvartelyje už uždarytų durų , todėl jų nesimato. Supratot?

Išverstaskūriai2016-02-12 03:22

Šita, kaip ir G. Lansbergis, kaip ir jo senelis, bando nukreipti dėmesį į pelę, kad nepamatytum dramblio. O tą dramblį, kainavusį Lietuvos žmonėms milijardus, dengia Grybauskaitė, konservatoriai, liberalaIi bei socdemai. Tai: Indenpedance, Snoras, Ignalinos AE,ir t. t. O kaipgi su Gabrieliaus šeimos verslu, kuriam pajungtos valstybinės įmonės, o tai reiškia - mūsų visų pinigai? Va taip ir gyvenam, kai Lietuvoje liko dauguma Onos ir Atomai, kurie per kiekvienus rinkimus vis balsuoja už tą pačią chuntą. Tad ir esame praskolinta, išsivažinėjusi ir išmirštanti tauta.

jonas2015-06-12 18:47

Paprastas klausimas,kas tą nelaimę sukėlė.Aiškus atsakymas-amerika ir vakarų europa.Kodėl?Interesai,rinkos,išlikimas.

DVIGUBI STANDARTAI2015-05-11 17:30

VILNIAUS APYGARDOS PROKURORAS G.TARASEVIČIUS IŠSUKO SNORO VAGĮ G.DEGUTĮ, KITAS PROKURORAS L.KUPRUSEVIČIUS IŠTEISINO VAGĮ IR AFERISTĄ N.COOPERĮ, O PATS PROKURORIAUSIAS S.VERSECKAS PASAKĖ - VSIO ZAKONO. IR KĄ, VSIO ZAKONO, "SĄŽININGOJI" D.GRYBAUSKAITE???

Emigrantas2015-05-11 17:13

Viskas prasidėjo nuo Snoro, kai Grybė jį naikino, tada visi tylėjo(!). Tylėjo, kaip pelės po šluota. Tai moteriškė įgavo raudono slibino pavidalą, o dabar apetitas auga, taip ji apgavo ir Paksą ,ir sodina Uspaskichą ,ir Butkevičių durniaus vietoje laiko ....taip, kad turit ką turit... Nebereikia verkti stovint prie išbėgusio virinto pieno puodo...

Rusų ekspertas2015-04-30 20:26

nepamirškime ir visiems aiškinkime, kad tik Amerika kalta dėl to, kad Rusija užėmė Krymą ir Rytų Ukrainą.

Silva2015-04-30 13:40

Reikia tik apgailestauti, kad daugiausia tik "kopūsto" galvas turime, jeigu balsuojam už "Vieningą Kauną" su "jedinaja Rosija" Ura, tavorščiai...

Vytautas2015-04-29 20:42

Kaip as suprantu p.A.Kubiliaus vadinami Oksfordo mokslai lietuviskai: Muzikantas V.Lansbegis dar 1990 m.nusavino 1 mln $,padovanuotu Norvegijos zmoniu už "Dainuojancia Revoliucija",ekspremjeras A.Kubilius 2009 m.pavogė is invalidu ir pensininku 540 mln LT, o 2011 m.pavogė iš užgrobto Snoro banko 4 mlrd. LT! Tik labai sunkiai galima isivaizduoti,i kokia puse pasuks Gabrielius Landsbergis,isisavines lietuvisko Oksfordo mokslus.

to 1212015-04-27 18:42

Ar bent skaitei Orvelą, piemenie? Putkinas už visus lygesnis.

Pakeiskite!!!!!!2015-04-27 18:23

Kiek galima laikyti tokia baisia nuotrauka?

GRYBAUSKAITĖ DANGSTO AFERISTUS2015-04-25 15:30

KODĖL NIEKAS NETIRIA KIEK TOKIŲ NETEISĖTŲ FINANSINIŲ OPERACIJŲ (UŽSKAITŲ, KAIP G. DEGUČIO), DĖL KURIŲ DABAR YRA PROKURORŲ ĮTARIAMAS BANKO BANKROTO ADMINISTRATORIUS N. COOPERIS, PADARYTA SNORE IŠ VISO? DEŠIMT? DVIDEŠIMT? ŠIMTAS? DU ŠIMTAI AR DAUGIAU? JUK VISI ŽINO IR GARSIAI KALBA, KAD NUO PAT PIRMOS DIENOS, KAI TIK 2011-11-16D. POPIETĘ S. FRIKLIS ĮŽENGĖ Į BANKĄ , TUOJ PRADĖJO TOKIAS NETEISĖTAS UŽSKAITAS DARYTI, JAM UOLIAI TALKINO BANKO IT TARNYBOS DIREKTORIUS VALDAS MONKUS, BANKO KORPORATYVINIO VERSLO TARNYBOS DIREKTORIUS MODESTAS KELIAUSKAS, SPECIALIŲJŲ AKTYVŲ ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO DIREKTORIUS VYTAUTAS BUINAUSKAS, BANKO VILNIAUS FILIALO DIREKTORIUS LIUDAS MASOLAS, VYR. FINANSININKĖ JURGITA BLIUMIN . NET SNORO INDĖLININKŲ ASOCIJACIJOS VADOVAS DANAS ARLAUSKAS VIEŠAI SPAUDOJE TEIGĖ, KAD UŽ 50 TŪKST. LT BANKO DARBUOTOJAI BET KOKIĄ UŽSKAITĄ SUTVARKO IR TAU PINIGUS GRĄŽINA, IR NIEKO NUOSTABAUS- JUK TAM TEREIKIA PADARYTI VIDINIUS PAVEDIMUS BANKE TARP SĄSKAITŲ! O KAD NERASTUMĖTE GALŲ, S. FRIKLIS PO TO DAR IŠVEŽĖ BANKINĖS PROGRAMOS DUOMENIS Į UŽSIENĮ, O SNORO KREDITORIŲ APVOGIMO ESTAFETĘ PERDAVĖ SAVO SĖBRUI N. COOPERIUI, KURIS TOLIAU VOGĖ IR TOLIAU VAGIA KREDITORIŲ PINIGUS, O LB VADOVAS V. VASILIAUSKAS SU GEN. PROKURORU D,VALIU PREZIDENTĖS D. GRYBAUSKAITĖS NURODYMU ŠIUOS AFERISTUS DANGSTO!

GYVULIŲ ŪKIS2015-04-25 15:20

Pagal rašytoją Orvilą, prezidentūros ir konservatorių kiaulės yra lygesnės už visos šalies kiaules.

"ĮTEISINTŲ" VAGIŲ STILIUMI2015-04-25 15:15

Pasakėlė. Ateina anūkas pas senelį ir prašo pinigėlių. Šeima didelė, kainos kyla. Senelis turi iš norvegų žmonių nugvelbtą tautos fondą, bet gaila iš rankų pinigėlį paleist. - Aš tau pinigėlio neduosiu, bet liepsiu tave padaryti Euro parlamentaru. Kaip tarė taip ir padarė. Įtaisė anūką į Eurosajūzo pinigų melžyklą. Argi ne auksinę širdį diedukas turi? O jūs vis puolat vargšą pensininką. Gerai kad apsaugą turi, o tai jūs, begėdžiai, sudraskytumėt į gabalus gerąjį seneliuką.

Visur Ožio kvapas tyro?2015-04-24 21:09

"Šiandien neabejojama, kad labiausiai suinteresuoti pašalinti G. Kiesų buvo tie, kurie, prisidengę JAV kompanija “Williams”, iš tikrųjų ir užgrobė “Mažeikių naftą”, nesumokėjęs nė lito į Lietuvos valstybės biudžetą. Neabejotina, kad apie G. Kiesaus nužudymo aplinkybes nemažai informacijos turi ir tuometis Seimo pirmininkas Vytautas Landsbergis, pasinaudojęs suklastota pažyma, kad apkaltinti G. Kiesų vagystėmis iš “Mažeikių naftos”. Dar 1999 m. pabaigoje, likus kelios dienoms iki sutarties tarp Lietuvos vyriausybės ir “Williams” pasirašymo, V. Landsbergis Seime spaudos konferencijoje pareiškė, kad G. Kiesui valdant “Mažeikių naftą”, iš jos buvo vagiami šimtai milijonų litų, ir kad tai neva nustatė “tyrimą atlikę karo analitikai iš Didžiosios Britanijos Sandhersto karo akademijos”. Didžiosios Britanijos ambasada Vilniuje kitą dieną paneigė V. Landsbergio žodžius, pareiškusi, kad joki britų valstybinė įstaiga neatliko tyrimo dėl “Mažeikių naftos”. Tada ir paaiškėjo, kad V. Landsbergis, nežinia, tyčia ar ne, tačiau šmeižė G. Kiesų, besiremdamas suklastota pažyma. Kas tą pažymą parašė ir kas bandė G. Kiesų apšmeižti? Prokuratūra net nebandė aiškintis, tačiau G. Kiesus savais kanalais sužinojo šios “pažymos” autorius, ir norėjo apie juos paskelbti. Tačiau nespėjo – buvo pagrobtas ir nužudytas, prokuratūra paskelbė, kad tai buvo Algimanto Vertelkos vadovaujami “tulpiniai”, tenorėję pasiplėšikauti. Jokio politinio nužudymo pėdsako prokuratūra netyrė, viską suvertė “tulpiniams”.

Jonas2015-04-22 14:44

Konservatorių pirmininko rinkimai pagaliau įrodė kaip žmonėms įgriso senieji politikai, sukūrę daugybę problemų piliečiams ir mėgstatys didžiuotis VIEN TUO, kad Lietuvą atvedė į NATO bei ES. Taip, tai gerai, bet kas iš to eiliniam piliečiui, mokesčių mokėtojui? Vien papildomos išlaidos ir valstybės sumenkėjimas nuo 3. 7 milijonų iki 2,8 milijonų. Kiek net konservatorių balsų gavo senieji politikai- kandidatai į konservatorių lyderius? Aiškus signalas, kad jiems laikas pasitraukti. Partijoms tikrai laikas atsinaujinti. Nors nepritariu Gabrieliaus landsbergio išrinkimui naudojantis senelio ir jo šalininkų protekcijomis, bet vis tik tai šioks toks atsinaujinimas. GAL IR KITOS PARTIJOS PASEKS KONERVATORIŲ PAVYZDŽIU.

Sąžinė ir moralė - ne šio pasaulio dimensija2015-04-22 00:52

Sklypą G. Landsbergienė persikėlė 1999 m. Kaip žinia, paveldėtas žemės sklypas iš Anykščių į Vilnių G. Landsbergienei buvo perkeltas dar 1999 m. , kai jos vyras Vytautas Landsbergis ėjo Seimo pirmininko pareigas. Beje, kaip tik tais metais V. Landsbergis atsisakė jam tuometinio konservatoriaus – Vilniaus apskrities viršininko Aliaus Vidūno – kaip signatarui paskirto žemės sklypo Žvėryne. Tačiau G. Landsbergienei to pačio A. Vidūno sprendimu buvo paskirtas 1 hektaro ir 12 arų sklypas Vilniaus rajone, Klevinės kaime. Šis sklypas yra pora kilometrų nuo Vilniaus ribos, prie pat autostrados Vilnius-Ukmergė. Šalia G. Landsbergienės sklypų jau pastatyta garsioje Bendorėlių gyvenvietė – privačių kotedžų miestelis. G. Landsbergienei perkeltas sklypas, kuris formaliai buvo skirtas individualiai žemės ūkio veiklai, buvo įvertintas simboline kaina - 3072 litais. Būtent tokią kainą už savo sklypą mokėjo G. Landsbergienė. Nuo to laiko žemės kaina išaugo kelis šimtus kartų, ir dabar tą patį žemės sklypą ji galėtų parduoti, o gal jau ir pardavė jau už daugiau nei 20 mln. litų. Beje, G. Landsbergienė netoli sostinės gavo kur kas didesnį sklypą, nei turėjo Anykščiuose – tai formaliai paaiškinta tuo, kad jos turėtas sklypas Anykščių centre buvo brangesnis. Sklypas G. Landsbergienei buvo gražintas, nepaisant tuo metu praktiškai sustojusios žemės reformos. Ir dabar į redakciją kasdien kreipiasi dešimtys žmonių, kurie negali atgauti net savo ar savo tėvų žemės. Kita vertus, į žemę, kurioje sklypas atiteko G. Landsbergienie, jau anksčiau buvo pareiškę pretenzijas buvę jos savininkai. Tačiau iš savininkų buvo pareikalauta įvairių papildomų dokumentų, o vėliau gražinti žemę jiems atsisakyta. G. Landsbergienė prašymą dėl žemės gražinimo ne Anykščiuose, bet Vilniuje apskrities viršininko administracijai pateikė 1998 m. rugsėjo 15 d. Žemės sklypą išmatavo ir suprojektavo Riešėje gyvenanti matininkė Klaudija Gruževskaja. “Trūkumas tik toks, kad ji buvo įrašyta ne į tą eilę, tačiau taip įvyko todėl, kad tuo metu įstatymai buvo surašyti labai blogai, ir iš jų nieko nebuvo galima suprasti“, - tuo metu aiškino K. Gruževskaja, LL paklausta, kaip G. Landsbergienei atiteko tai, kas jai nepriklausė. Matininkė mano, kad tai buvo smulkus pažeidimas ir iš karto pradėjo kalbėti apie atvejus, kai neteisėtai žemės savininkai atgauna, pvz. , 200 hektarų žemės. Pats V. Landsbergis aiškino, kad tai nebuvo žemės perkėlimas, o kompensacija už negražinamą tėvų žemę Anykščių centre. Tačiau jis pripažino, kad jo vadovaujamas Seimas 1999 m. priėmė neteisingą sprendimą kilnoti žemę. „Teisė neimti nuosavos žemės, kuri ji buvo atimta, kur tebėra laisva ir gražinama, o persikelti į naujas vietas, buvo juridiškai nepagrįsta; ją suteikti buvo klaidingas įstatymo leidėjo (rodos 1999 m. ) sprendimas”, - teigė V. Landsbergis. Laisvas laikraštis, 2007. 11. 16 d.

to 1142015-04-21 18:19

Na bet tu ir žąsis. Bijo Grybauskaitė tyrimo... Ir kiek gi Lietuvos Prezidentė turi jachtų, vilų? Putkinas už savo ,,algą" galėtų visą Lietuvą nupirkt.

Kodėlčius2015-04-21 18:17

Kodėl visi tyli, kai įrodyta, kad po '' Snoro'' bankroto savo pinigėlius sėkmingai atsiėmė Gediminas Degutis, nes jo mamytė buvo aukštumoje? Eilinius indėlininkus pasitiko užrakintos durys ir užrašas: ''Bankas uždarytas. Informacija neteikiama''O kažkam buvo net pinigėliai teikiami. Taigi. Tarp lygių visada atsiranda lygesnių, gal dėl to ir prie valdžios lovio taip veržiasi visos partijos?

VALDŽIAŽMOGIŲ BAIMĖ2015-04-21 18:05

D. Grybauskaitė ir konservatoriai akivaizdžiai bijo banko SNORAS istorijos tyrimo, dėl to ir tokią isterišką politiką dėl Ukrainos įvykių varo – nori vieną skandalą pridengti kitu. Teisinga taktika. Tik tokiu būdu galima sukurstyti karinę invaziją ir paslėpti Lietuvos nualinimą. Karas geras dalykas, kai yra proga ir galimybė pabėgti nuo atsakomybės už ekonomikos nuopolį, vagystes iš energetikos objektų, bankų išgrobstymą ir sukeltas krizes bei skurdą. Laukime šios užgrobto SNORO banko istorijos atomazgos ir pamatysime. Tiesa ne už kalnų. Žmogus su liemene ir jo darbdavė iš Daukanto rūmų sausi neišlips. Per daug klaidų padaryta. Ir dar, pabaigai. Yra dar Dievo teismas, kur pinigai ir auksas yra niekis! Ir atsakyti jame reikės visiems, kupročiai dvasioje...

KODĖL???2015-04-21 17:58

Kodėl prof. Vytautui Landsbergiui, užbaigusiam aktyvią politinę karjerą, netikėtai prireikė personalinės apsaugos? Daugiau kaip dešimt metų jos nereikėjo kol dar buvo aktyvioje politikoje, o kai pradėjo griūte griūti Medininkų byla, netikėtai prireikė jo personos apsaugos? Šiaip atsitiktinumas ar dėsningumas? O gal ir prie Snoro bylos Ožio kvapas tyro? gal pradėjo gąsdinti artėjanti Snoro istorijos atomazga? Ko bijo ponas Profesorius? Kas jam gręsia ir kodėl?

to 1042015-04-21 17:50

Jei ne žulikai Snoro valdytojai, niekaip nieko nebūtų reikėję uždaryt. Romanovo kolchozo banką irgi Prezidentė Grybauskaitė pasisavino? Vėpla tu putiniškas, geriau savo mylimam ruskyne pasižiūrėk, kas darosi.

to 1052015-04-21 17:49

Žąsų ganytojau, iš kur ištraukei Rotšildus? Ar bent jau paprastą akciją nuo vardinės akcijos atskiri, piemenie?

to 1062015-04-21 17:47

Gal priklausei tai partijai, kad viską taip gerai žinai? O gal putkinas tau liepė taip rašyt?

to 1082015-04-21 17:47

O su tavo snukio nuotrauka Lietuva galėtų ne vien ruskynui, bet ir visai Paukščių Tako Galaktikai paskelbti karą ir nugalėtume nepraradę nė vieno žmogaus.

zenis2015-04-21 17:35

ISIMKIT TA NUOTRAUKA,NES ZMONES PRADES BIJOTI EKSPERTUS SKAITYTI.ARBA ZINAU KAIP LAIMETI KARA REIKIA NUSIUSTI TOS GLUSES NUOTRAUKA!!!!!!!

KGB STUKAČIUS - DĖDULĖ2015-04-20 19:33

PRICHVATIZAVO TVARTELĮ, DABAR PARTIJOS EILĖ... UŽUOJAUTA NORMALIEMS PARTIEČIAMS...

Kubiliniams2015-04-17 04:20

Kapų kirmelės ir karstas jų namai!

d32015-04-16 23:04

nesuprantat, kad vietiniai buratinai negali kisti ranku prie banku, be ysakymo is virsaus (nuo rotsildo)

Vytautas2015-04-16 22:46

Jei Grybauskaitė nebūtų pati asmeniškai prasidėjus prie banko Snoras užgrobimo organizavimo ir tyčinio sužlugdymo, tai visi vagys baltomis apykaklemis, tokie kaip Vasiliauskas, Kubilius, Degutienė, Šimonytė, Mažintienė, Friklis, Kuperis ar Degutis sėdėtų seniai teisiamųjų suole.

Degutiene2015-04-16 07:01

Pagarbos uz pinigus nenusipirksi , bet Friklio ar Cooperio palankumą - galima.

Paaiškinkite man2015-04-16 06:59

Pone Degutiene, jus geriau paaiskinkinkit, kaip jusu sunus sugebejo padaryti pinigu pervedima jau neveikianciame banke? Kodel tokiu pervedimu negalejo padaryti kiti Lietuvos pilieciai, o tik tokia galimybe buvo suteika Deguciui?

Šlykštu2015-04-16 00:30

Šlykštu, kai Degučiai vaidina idealią šeimyną, susikuria kalėdinį filmuką, atseit kokie mes geručiai, o iš tikro aferistų šeimyna, kurią reikia teisti....

Kriu kriu2015-04-15 21:16

balandis - švaros mėnuo. Vilnius valosi nuo šiukšlių. Galėtų ir šalis apsivalyti nuo Grybauskaitės ir konservatorių šiukšlių: vagių, kyšininkų, melagių. Visiems būtų gerai, o Lukiškėms geriausia - gautų naujų ilgamečių gyventojų.

d32015-04-15 04:51

amerikos ambasada

Mindaugas2015-04-15 02:38

Ekspertai,eu iškraipo esminius faktus. Pirma, tai VSD atsakinga ir atskaitinga prezidentūrai ir yra normalu, jog prezidentūra stengiasi šią instituciją kontroliuoti. Tai nėra joks blogis. Tuo tarpu Jūs pateikiate tai, kaip kažkokį prezidentės diktatą, dar rašote apie tai, kad prezidentūrą reikės teisti. Čia Jus reikėtų teisti už nepagrįstus kaltinimus. Galiausiai, tai kas yra atsakingas už Lietuvos teisinę priežiūrą? Niekas?

baikit gąsdinti2015-04-14 20:54

staiga spustelėjau mygtuką ir prieš akis iššoko kažkokios baisios moters nuotrauka. nejaugi čia gerbiamoji Irena Degutienė? turbūt jūs čia ją specialiai taip pasendinote, nugrimavote? gyvenime ji daug gražesnė.

vagių-žulikų šaika2015-04-14 04:37

manau ateis eilė ir Kubiliui,Sekmokui,Matuzui, Kreiviui, Degutienei ir t.t.Tik laiko klausimas kada prokurorai imsis ir D.Grybauskaitės

zenis2015-04-09 23:58

Ismkit tos baisios bobos nuotrauka,nes vaikai pamate gali epilepsija gauti!!!!!!

JONAS2015-04-09 22:12

NUSISNEKA , KAD JA KUR VELNIAS, UKRAINOS KARAS MUS NUSTEKENO. KA JI CIA MIGLA PUCIA.

Gyvulių ūkis2015-04-08 23:49

Pagal rašytoją Orvilą, prezidentūros ir konservatorių kiaulės yra lygesnės už visos šalies kiaules.

Bus šviesiau2015-04-08 05:48

GRYBE von, kubilas von, masiuliai 2 von, sedbaras von, jukneviciene von, degutiene von ir Lietuvoje šviesiau..

KO NORĖT???2015-04-08 05:22

I) 25 metus lagerio sąlygomis nelaisvę išgyvenęs partizanas, dabar yra priverstas mokėti už kelionę autobusu pas savo vaikus!!! II) Tarnautoja biudžetininkė gauna MMA dydžio priedus pieštukams. Taip yra Lietuvoje, dabar!!! Toks klaikus apsurdas galimas tada, kai grybauskaitė d., paulauskas a. ir kiti yra valdžioje. Tai yra lsdp_ts-lkd_liberalų gaujos (cccp komunistinės gaujos pamainos) padariniai. Laaabai blogai.

Ir kas jiems2015-04-08 00:24

tai degloji ir jos benkartas sausi išlips iš balos,ana padla nutekino informaciją,o jos joperis ir sėkla tuom pasinaudojo,byla baigta,ura tavarišči.

Hmm...2015-04-07 21:00

Atsakykit, kas gali balsuoti už šią partiją?

Dvigubi standartai?2015-04-07 20:18

Vienas Vilniaus apygardos prokuroras G.Tarasevičius nutraukė bylą vagiui G.Degučiui, kitas tos pačios prokuratūros prokuroras L.Kuprusevičius "išgelbėjo" vagį N.Cooperį. VSIO ZAKONO, ar ne gen.prokurore "kišenini" D.Valy??? Dvigubi standartai, "sąžiningoji" prezidente D.Grybauskaite???

nuomonė2015-04-07 07:45

PAGRINDINĖ BĖDA LIETUVOS-nėra KAITOS VALDŽIOS....TODĖL BAISI STAGNACIJA....valdžios ,kaip brežnevo laikais

konservatorius2015-04-06 23:15

imkit pavyzdį iš mūsų. Mes visada randame, ką numelžti. Mažeikius,Ignaliną, Snorą, pensininkus...

KUR GRYBAUSKAITĖ, TEN IRGI LABAI SMIRDI...2015-04-06 23:03

Labai smirda Snoro afera. Rugsėjo 16d. prezidentė kreipėsi į Seimą dėl Vilniaus apygardos teismo teisėjo Andžejaus Maciejevskio skyrimo Lietuvos Aukščiausio Teismo teisėju. Andžejus Maciejevskis nagrinėja Snoro " bankroto" bylą. Taip Grybauskaitė suteikia paaukštinimus. Taip Grybauskaitė kovoja su korupcija. Grybauskaitė taip kovoja, kad Lietuva tapo korumpuočiausia Europos šalis . Grybauskaite, tamsta labai jau smirdi...

rasa2015-04-06 22:01

Na ka is tos kurumpuotos bobos ir noreti,seimyna su jos palaiminimu prasuko bizni su snoru,tai dabar ramu,vyti lauk ta bestija

AKIVAIZDU2015-04-06 21:31

Jei Grybauskaitė nebūtų pati asmeniškai prasidėjus prie banko Snoras užgrobimo organizavimo ir tyčinio sužlugdymo, tai visi vagys baltomis apykaklemis, tokie kaip Vasiliauskas, Kubilius, Šimonytė, Mažintienė, Friklis, Kuperis, Degutienė ar Degutis sėdėtų seniai teisiamųjų suole.

Na na2015-04-06 21:30

Ar ir poniai viskas slaptai?

AKIVAIZDU2015-04-06 19:27

Aišku, kad Snorą išvogė kubiliai, vasiliauskai, šimonytės, mažintienės, frikliai, cooperiai, degučiai... kas gali paneigti, jog "otkatus" nesunešė grybauskaitės ir konservatorių rinkimams?

karas Ukrainoje2015-04-06 18:30

nusmukdino Lietuva, kur cia pazanga?

d32015-04-06 09:33

parazitai bet kokia valdzia sugadins, ne tik komunizma, ar kapitalizma, bet ir paty roju pragaru pavers

Valius2015-04-06 06:24

Gali malti tą šū...kiek nori,bet komunizmas, sukurtas bandiūgų, vėl atsigauna, tik jau po kita - demokratijos penkiakampe žvaigžde.

patriotas2015-04-05 23:57

netikiu kad taip degutiene pasake, tai klastote

I.Degutienei2015-04-03 21:55

Ar pasistatyti Valakampiuose viename sklype 3 namus su vienu statybos leidimu yra VSIO ZAKONO???

IŠ TIKRŲJŲ2015-04-03 21:28

LIETUVOJE PAGRINDINIS COOPERIS SĖDI PREZIDENTŪROJE, MAŽESNIEJI COOPERIUKAI - VYRIAUSYBĖJE IR LT BANKO VALDYTOJO KEDĖSE.

G.Degutis įžūliai meluoja...2015-04-03 02:45

Jokia pinigu pervedimo operacija nebuvo pradėta 2011- 11-16 ir jokio mokėjimo operacijos tęstinumo nebuvo. G. Degutis su savo kompanijos direktorium atgaline data su banko Vilniaius fil. darbuotoja L. Raibiene bei fil. direktoriumi L. Masolu, pažeisdami banko tvarkas ,įregistravo prašymą del lėšų pervedimo, t. y. G. Degutis organizavo nusikalstamą grupę, o pats 645. 000 litų mokėjimo pervedimas pagal Kuperio nurodymą atliktas tik 2012-01-06, po mėnesio po Snoro bankroto!!! Degutis įžūliai meluoja !! Įsitikinęs , jog įis sukčius tikrai bus patrauktas baudžiamojon atsakomybėn !!

Degutis2015-04-03 01:51

pamenu lakstė po televizijas , kartu su mamyte žadėjo kreiptis į prokuratūrą , paduoti Butkevičių į teismą už šmeižtą , po to išsigandęs vagis bėgo pasirašyti taikos sutartį su tuo pačiu Butkevičiumi( tik jau tyliai) - uch, nekenčiu tokių gnydų... aferistų šeimynėlė... Dar vaidina ta šeimynėlė šventuosius ...Žemai kritę žmogystos...

70-am2015-04-03 00:46

Va kai kur ir tamsta teisus. Ne veltui ukrainiečiai sako: "My nikogda ne budem bratjami".

Ukrainos karas2015-04-02 23:49

nusmukdino Lietuva, nematau pazangos, tik sukirsino, brolis su broliu skirtingu nuomoniu, jei neramumai, nusautu.

I.Degutienei2015-04-02 19:35

Jusu sunus apvoge mano seima, pavogdamas pinigus is Snoro. Kodel taip yra? Ir jus jaučiatės svarus bei sąžiningi ? Pabijok Dievo!

Degutienė atsibudo2015-04-02 19:27

Tik, pirmiausiai, ji turėtų nusiplėšti nuo savęs "snoro" aferos kaukę. Tegul sūnus, kaip ir visi nukentėjusieji, grąžina šimtus tūkstančių litų, kuriuos atgavo padedant mamytei. Ilgai tylėjo ponia - galvoja, kad visuomenė pamiršo. Prieš plėšdami kaukes nuo kitų - nusiimkite savo.

konservatnikai2015-04-02 17:54

teisingai sako, proamerikietiskiems agresoriams tik karai ir padeda ekonomika susitvarkyt.

degradacija2015-04-02 14:50

auksciausiam lygy. ech, zmones, jie daro, ka tiktai nori.

Degutienės "nuopelnai" Lietuvai2015-04-02 06:55

Seimo pirmininkė Irena Degutienė turėtų dėkoti likimui – nors visuose archyvo nuotraukose, pasirašant sutartį dėl “Mažeikių naftos” privatizavimo, būtent jai ranką bučiuoja “Wiliams Lietuva” vadovas Rendy Majors, tačiau pati I. Degutienė į teisiamųjų suolą dėl šio privatizavimo nesėdo. Vietoj savęs ji ten pasiuntė ministrus Sigitą Kaktį, Antaną Bartulį ir Rimantą Didžioką. “Mažeikių naftos” privatizavimo byloje I. Degutienė apklausta tik kaip liudininkė. Kaip žinia, minėti ministrai buvo teisiami už tai, kad parafavo ir pasirašė sutartis, kuriomis “Mažeikių naftos” valdytojai “neatsakys už jokius šiai įmonei padarytus nuostolius nepaisant taikytinos teisės ar teisingumo principų”. Tik nusikaltimų senaties terminas išgelbėjo minėtus ministrus nuo kalėjimo.

Va taip2015-04-02 05:55

Negaliu ramiai žiūrėti į to vaikio Gedimino iš Degučių lizdo aferistišką snūkelį, nei jo mamytės nelaikau padoria moterimi. Pavogė Snoro indėlininkų pinigus sūnelis, po to, pagautas už rankos, pamenu bėgo į valstybinę LRT TV , matomai su mamytės Seimo pirmininkės protekcija (žlobas, kad eterio laikas nieko nekainuotų), aiškino, koks jis šventas! Grasinosi visus , kas jį "padorų" verslininką, neva, šmeižia, paduoti į teismą. Po to apsišiko, apsitapšnojo visa šeimynėlė! Tranai, nelemti- atsirūgs jums tie vogti pinigai, jei ne jums, tai jūsų vaikams!

yel“l“ow submarine to 49. Jonis to Snoro Indelininkams Komentatoriams2015-04-02 03:06

ne į temą najezdas visiškai :))) - snoro ir ūkio palūkanos buvo 1,5 -2,5 proc. aukštesnės, kaip ir daugelio dabar veiikiančių kredito unijų, lyginant su skandibankais , kas buvo visiškai normalu ir logiška, matant kaip neplačiai gyvena lietuviški bankai, lyginant su skandibankais, ir žinant, kad skirtumas tarp indėlių ir paskolų palūkanų , pilnai pateisino tokį palūkanų “aukštį“ - o ką nustatė tas ar anas teismas , dar nieko nesako - teismas operuoja išimtinai popieriais, o popieriai apie banko veiklą teismą jau pasiekė per friklį ir kuperį - tikiuosi pakaks valios naivumui sutvardyti :))))

valdas2015-04-02 02:37

Absoliuti padugnė - kaip ir visa Grybauskaitės vasalų kohorta.

O jūs vaikai taip darykit2015-04-02 02:13

Degutis pavyzdį ėmė iš mamytės , o jo vaikai ims iš to jaunojo sukčiaus ??

Iš tiesų2015-04-02 02:08

Jei teisėsauga Lietuvoje nebūtų kišeninė, tai tiek Degutis , tiek ir senoji Gegutienė sėdėtų teisiamųjų suole!

Šlovė valdžios mafijai2015-04-02 01:01

Patys šlykščiausi vagys, kurie remiasi Lietuvos vardu. "Nepriklausomybė kainuoja" - kas išrado šį posakį? , ar ne tie, kurie nesiderėjo ir permokėjo už dujas, o taip pat sudarydami kitus ekonomiškai nenaudingus sandėrius "vardan tos Lietuvos"?? Ar ne tie, kurie pardavė užsieniečiams "Mažeikių naftą", ar ne tie, kurie brutaliai užgrobė banką Snoras, dabar leidžia tokiems pat užsienio aferiūgoms frikliams ir kuperiams toliau grobstyti mūsų pinigus??

Klausiu2015-04-02 00:55

Tai kada paaiškės Degutienės sūnaus pinigų atsiėmimas iš uždaryto Snoro banko ir, kad jis pavogė juos, juk nesvarbu su kieno pagalba? Juk Kuperiui dėl to jau pareikšti įtarimai baudžiamojoje byloje, tik prokurorai "tempia gumą"! Kalbama, pati ponia iš Daukanto aikštės liepia jiems vilkinti tyrimą, nes, galimai, nori išsukti savo statytinį iš LB Vasiliauską, kuris irgi prie šios aferos yra prikišęs nagus. Degutienė yra praradusi pasitikėjimą po to, kai buvo demaskuota, kada dienraštyje "Respublika" pasirodė straipsnis: " Molėtų pašonėje, Malkėsto ežero pakrantėje, I. Degutienės vyras "ūkininkas", šiuo metu Santariškių klinikų Centro filialo vadovas Gediminas Degutis ketina plėtoti kaimo turizmo verslą, o šalimais taip pat sodybą turintis jų svainis plastikos chirurgas Kęstutis Vitkus - maždaug 102 hektarų ežerą pavertė veik privačiu".

Kęstas2015-04-02 00:50

pagal logiką ir tradiciją Anūkas be partijos Vado krėslo turėtų paveldėti ir vardinį Balkonėlį. jauniklis energingas - spjaudys toliau. ir svarbiausia- taikliau!

ĮDOMU2015-04-02 00:46

Radau štai tokį komentarą: "Šita Austėja Landsbergienė yra Landsbergio anūko žmona. Jos vyrelis - Landsbergio anūkėlis Gabrielius Landsbergis (g. 1982 m. ) - prieš tai dirbo Lietuvos ambasadoje Belgijoje trečiuoju sekretoriumi tris metus, iš ten buvo sugrąžintas atgal į Vilnių, į užsienio reikalų ministeriją, bet greitai iš ten išėjo (o gal buvo atleistas) ir šiuo metu yra įtaisytas klerku į Vyriausybę, jam specialiai buvo sukurtas "tautinių mažumų" skyrius, kurio iki tol net nebuvo. Visur įtaisomas, visur prasisiekęs, juk senelio protekcijos rankos ilgos... Jos tėvai - Evaldas Zigmas Čijauskas (g. 1954 m. ) ir Nijolė Čijauskienė. Evaldas Čijauskas, jei prisimenat, iki 2003 m. dirbo Nacionalinės mokėjimų agentūros prie ŽŪM direktoriumi, bet 2003 m. kilo skandalas dėl išvogtų ES lėšų (agentūra pervedinėjo jas Nijolės Čijauskienės draugų firmoms), ir jis turėjo atsistatydinti, bet kadangi jis jau tada buvo Landsbergio anūko uošvis, tai matyt dėl to ir nebuvo teisiamas ir nesusilaukė baudžiamosios atsakomybės. Šiuo metu abu sutuoktiniai Čijauskai sėkmingai darbuojasi beveik tame pačiame darbe - jis vadovauja valstybinei augalininkystės tarnybai prie ŽŪM, ji dirba valstybinėje žuvininkystės tarnyboje prie ŽŪM. Tikras smagumėlis. Afigiet. Štai kaip veikia protekcijos ir klanai. Ar dėl tokios Lietuvos kovojote, lietuviai, kad štai tokios Adamsų šeimynėlės tarptų, vogtų jūsų pinigus ir vykdytų tautos genocidą?"

NESUPRANTU2015-04-02 00:44

Senelis Lansberga nupy...dino norvegų 3 milijonus, Anūkas per 5 metus gaus apie 4 milijonus litų, Anūko žmona už nuomą savo edukologinėms konservatoriškoms perykloms moka centus o gauna po 1200 Lt nuo darželinuko/ mokinio galvos per mėn., tai už ką tą Adamsų šeimynėlę beretės garbina...

NUOMONĖ2015-04-02 00:38

Knyga "Raudonoji Dalia" turėtų būti dalijama mokyklose ir darželiuose vyresniųjų grupėse,kad ateinanti karta nepadarytų tokios pat klaidos kokia buvo padaryta dabar. O knygos apie Landsbergių-išdavikų dinastiją reikalinga ,kad finansuotų valstybė ir būtų kaip mokyklinis vadovėlis,kad ,Neduok Dieve, vėl negimtų ir neplistų tokia giminė. Niekada. Dalijama turėtų būti ir nepaprastai įžvalgi Vytauto Petkevičiaus knyga "Durnių laivas".

to 53.2015-04-02 00:29

Tai sakai gavai tekstą, kurį kartas nuo karto turi įkišti į komentarus. Ane?

Nekonservas2015-04-02 00:20

Siūlau vietoje buvusiųjų ant Žaliojo tilto pastatyti Grybauskaitės apdovanotų tikrųjų Snoro banko vagių Kubiliaus, Vasiliausko ir Šimonytės skulptūras. Taip pat Ožio ir būtinai Anūko. Ir dar Lansbergos-"dėdulės" statytinės Grybauskaitės susikibusios rankomis su Burokevičiumi. Ir taškas.

Ceslovas2015-04-02 00:09

Nieko naujo, kad Degutiene yra isverstaskure-melage kaip ir konservatniku gauja.

Iš visos2015-04-02 00:05

širdies linkiu konservuotiems pelėsiams nusprogti.Nes tokiu niekšelių, cinikų ir brudų dar pasaulis nematė.Lietuva tik tada pradės eiti į gerovę, kai jų ir liberastų neliks.

TIESIOG BŪTINA2015-04-01 23:58

Pats laikas prokuratūrai aiškintis buvusios finansų ministrės I. Šimonytės, Lietuvos Banko valdytojo V. Vasiliausko ir Snoro Banko kreditorių komiteto pirmininkės A. Mažintienės veiklą. Deja, kol kas jie visi sėdi po prezidentės D. Grybauskaitės stogu. Labai tikiuosi, kad ši panelė neišbus visos kadencijos ir tuomet gal teisėsaugininkai pradės dirbti ir ne tik prie šių aferistų, bet ir iki pačios Raudonosios Dalios prisikas, o tada visi apgautieji indėlininkai gali tikėtis iš jų atimtų lėšų atgavimo. Kad Snoras yra bent stambiausia konservatorių įvykdyta valstybinė afera po "Mažeikių Naftos" yra visiems aišku, sakyčiau, kad banko Snoras užgrobimo afera yra "Mažeikių Nafta" kvadratu, tačiau Lietuvoje valdo paties šėtono į krėslą pasodinta D. Grybauskaitė. Siaubas. Apgailėtina tikrovė.

Jonis to Snoro Indelininkams Komentatoriams2015-04-01 23:48

Gerbiamieji, 1. Sutikite , kad nešdami savo brangias santaupas į „Snoro“ banką su metine palūkanų norma 7 proc. (Londono Vestminsterio teismas nustatė grubius finansinius pažeidimus),tikėjotės išsaugot ir padidint savo santaupas. AR kartais nekilo Klausimo, kodėl kituose bankuose norma tuo metu buvo 1,5-0,5proc.? 2. Valdininkai, savanaudiškai pasinaudoję Konfidencialia Vyriausybės informacija, nuėmę savo indelius iš „Snoro“ sąskaitų, privalės atsakyti pagal Lietuvos Respublikos Įstaymus. Viskas JŪSŲ rankose. Rinkimai parodys. Plačiau : indeliai. tv3. lt/lt/palukanu-normos/

AKIVAIZDU2015-04-01 23:23

Jei Grybauskaitė nebūtų pati asmeniškai prasidėjus prie banko Snoras užgrobimo organizavimo ir tyčinio sužlugdymo, tai visi vagys baltomis apykaklemis, tokie kaip Vasiliauskas, Kubilius, Šimonytė, Mažintienė, Friklis, Kuperis Degutienė ar Degutis sėdėtų seniai teisiamųjų suole.

VAGIS GRYBAUSKAITĖ2015-04-01 23:00

vagis vasiliauskas...vagis kubilius...vagis šimonytė...pavogė iš baranausko banką ir turėjo grybauskaitė ir konservatoriai pinigų rinkimams...ir dabar turi...o kiek dar kuperis "otkatų" sunešė...va taip ir gyvename uab lietuva...o dabar dar grybauskaitė tuos tikruosius snoro banko vagis: kubilių, šimonytę ir vasiliauską dar ir ordinais apdovanojo...toliau nebėra kur...pabaiga...bet šiaip, šlykštu...

PATIKRINTI POLIGRAFU BŪTINA2015-04-01 22:47

SNORO VAGIS: VASILIAUSKĄ, ŠIMONYTĘ, KUBILIŲ, DEGUTIENĘ, DEGUTĮ, MAŽINTIENĘ, FRIKLĮ, KUPERĮ IR PAČIĄ DALIĄ GRYBAUSKAITĘ.

Pūvėsiai2015-04-01 21:54

Vienas Vilniaus apygardos prokuroras G.Tarasevičius nutraukė bylą vagiui G.Degučiui, kitas tos pačios prokuratūros prokuroras L.Kuprusevičius "išgelbėjo" vagį N.Cooperį. VSIO ZAKONO, ar ne gen.prokurore "kišenini" D.Valy??? Dvigubi standartai, "sąžiningoji" prezidente D.Grybauskaite???

Šlykštu2015-04-01 21:52

Šlykštu, kai Degučiai vaidina idealią šeimyną, susikuria kalėdinį filmuką, atseit kokie mes geručiai, o iš tikro aferistų šeimyna, kurią reikia teisti....

abonentas2015-04-01 20:23

Degutienei gaila G.Landsbergio... Man gaila Snoro banko, Malkėsto ežero ir Degutienės...

Magdė2015-04-01 18:56

Negi Ekspertai iš rimtųjų mano, kad viską reguliuoja Grybauskaitė, juk akivaizdu, kad ji net prieš TV kameras negali atsistoti taip kaip pati nori, o taip kaip ją pastato. Todėl idomesnis klausimas būtų, kas už jos stovi. Landsbergį iš anksto reikia atmesti, nes jis tam per skystas.

Marija2015-04-01 18:54

Labai geras ekspertai.eu komentaras i Degutienes kalba. Tikrai, kad laikas sitai isverstaskurei pasitraukt is politikos. Ir ne tik jai, bet ir visai konservu soblai. Jau tiek prisidirbe, kad net slykstu klausyt, ka apie juos kalba zmones.Vagiu saika ir Lietuvos naikintojai. Kito epiteto jiems neturiu.

Dzūkija2015-04-01 18:42

39 komenraras skirtas 38. nu to 34.

Dzūkija2015-04-01 18:41

O tamsta nepasiduok...nenusipigink...

nu to 34.2015-04-01 18:24

Kai bus panaikinta mišri rinkimų sistemą ir balsuojama bus tik vienmandatėje, tai į valdžią pateks tik turintys pinigų, tokie, kaip guogos, ir kiti turčiai.

nu2015-04-01 18:21

Norint sugriauti sistemą reikia, kad būtų tiesioginė demokratija, o ji gali būti tik politiškai išsilavinusioje tautoje, deja, niekas tuo nesuinteresuotas, todėl sistemos nesugriausi. Ne rinkimuose reikia balsuoti, bet referendumuose.

yel“l“ow submarine to 35. Darijus2015-04-01 18:01

nereikia svaigti apie jokias asmenybes - norint sugriauti sistemą, reikia tokio seimo, kuriame nebūtų jokių galimybių susitarti klaniniu-partiniu pagrindu - t. y. kuo margesnio ir įvairesnio - tada natūraliai išryškėtų nauji lyderiai arba seimas būtų nedarbingas ir sektų priešlaikiniai rinkimai - geriau trys - keturi nedarbingi seimai, kurių darbo/nedarbo metu išlįstų daug visokių pikantiškų detalių, nei vienas “darbingas“ - dirbantis atvirkščia kryptim , t. y. paprastai sakant - per subinę :)))

Darijus2015-04-01 17:55

O kokioms asmenybėms Sistema leidžia dalyvauti rinkimuose?

VAE2015-04-01 17:37

Zmones mes patys kalti, neiname i rinkimus, o ateje renkame tuos SARASINIUS, dabar, kaip bus rinkimai tai SARASINIU is vis nerinkime, o rinkime tik ASMENYBES, ir tik ne tuos kurie mus jau valde, pagal mane jiems jau uztenka.

su2015-04-01 17:13

su balandžio pirmąją

Logika2015-04-01 16:30

Anksčiau ar vėliau daug kas visada gula į savo vietas.

Darijus2015-04-01 16:03

Ir gyveno ji trobelėje ant vištos kojelės, ir skraidė ji ant šluotos, o kai praverdavo burną, taip gražiai kalbėjo. Bet vaikai, kažkodėl, jos bijojo.

martynas2015-04-01 15:57

degutiene patriote, todel ji pasielge teisingai ir apgyne prezidentes garbe. visada pasitikejau konservatoriais, nes tai vienintele partija kuri skiria grudus nuo pelu

Kaimietis2015-04-01 15:01

Tai tipinė-lanzberginė partinė veikėja! Viskas gerai tai, ką partaipachanas pasako!

Paprastas> 262015-04-01 14:52

„Vienintelis politikas, kuris norėjo kažką doro nuveikti Lietuvai, nes buvo dar senosios mokyklos atstovas, buvo Lozoraitis...“ – CŽV statytinis.... Juokingai.

Paprastas2015-04-01 14:47

Visiškai normalus I. Degutienės pasisakymas. Tada atrodė taip, o dabar kitaip... NATO bazės, NATO tankai važinėja Lietuvoje.... ir bendrauja su gyventojais, pasiruošimas karui(jog kas, jei ne Lietuva pastatys Rusiją į vietą)... visiška visų parijų(net „tautininkų“) konsolidacija ir t. t. Skirtumas tik tame kad I. Degutienė tuo nežinojo 2012 m. , ne taip, kaip prezidente ir jos svotas Lansbergis. Amerika jog nekiekvienam patikės savo planus... tiesa, iš prezidentės nelabai išėjo „derybininkas“, bet tai kaltas jos sovietinis užsispyrimas(bet kokia kaina pasekti rezultatą) ir Ukrainos derybininkas „prisidirbęs“ į kelnes... pabėgo. Bet tai buvo jau Ukrainos „įvykiai“. Kaip ES politikei, visiškai pritariu I. Degutienei... Tada gyveno „Baimėje“(aplinka), o dabar net pagalvoti „Baisu“... „P. P. S.“ noriu patarti: reikia žiūrėti ne tik į viršelį „yra prisiekusi savo dešiniąją laikydama ant Lietuvos Respublikos Konstitucijos“, net retkarčiais ir paskaityti „epilogą“( baigiamasis skyrius). Taigi bet kas prisiekus ant Lietuvos Respublikos Konstitucijos, pasižada vykdyti ES teisės normos ir užtikrinti : „jos turi viršenybę prieš Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus.“

Mimiras2015-04-01 14:43

O ko jūs iš tų politikų tikitės? Kas jie...šventi mokytojai, išminčiai? Jie net neslepia, kad ateina pasipinigauti, savo ir savo klano reikaliukų patvarkyti, valstybės pinigų padalinti...Vienintelis politikas, kuris norėjo kažką doro nuveikti Lietuvai, nes buvo dar senosios mokyklos atstovas, buvo Lozoraitis...O ką pasirinko lietuviai?

valdas2015-04-01 14:24

Puikiai, ekspertai! Šis tekstas, jungtyje su video, - tiesiog šedevras!

Česlovas2015-04-01 13:30

Ponia Irena Degutienė prieš kelis metus kalbėjo teisybę. Dabar jinai meluoja, nes matomai turi ką prarasti. Visų pirmiausia turtai , partinė įtaką prezidentūros kerštas it t. t. Taigi ši ponia pasirinko ramų gyvenimą, nes konfrontacija su likusiais gyventi Lietuvoje sovietinais okupantais prives ją prie didelių nemalonumų. Galimai yra ir jos turto įsigijimų istorijoje ir biografijoje nešvarių dalykų, todėl geriau pritarti tiems okupantams ir koloboruoti su jais (Okupantai yra dabartinis Lietuvos valdžios elitas su europarlamentarais ir LR prezidentę priešaky). Gabrielius Landsbergis yra senelio Vytauto protekcija ir toje vietoje viskas aišku. Niekada toje partijoje niekas nesikeis. Išreiškia palaikymą ir Andrius Kubilius, bei pati Irena Degutienė žada pasirinkti pirmuoju pavaduotoju Gabrieliu. Neduok dieve kokie jie dviveidžiai visi ir veidmainiai. Vardan postų, pinigų įtakos atsisako savo teisingų žodžių, pasirenka melo ir apgaulės kelią ir koloboruoja su Lietuvos sovietinio KGB-istinio valdymo sistema. Šiukšlės ir tiek. Jie aukoja Lietuvos Valstybę,istorinį teisingumą,ekonominę valstybės gerovę, demokratines vertybes vardan konservatorių partijos gyvavimo ir savo gerbūvio. Norėčiau jų visų paklausti: Kas iš to Lietuvos Tautai ir Piliečiais jeigu jie ir toliau gyvens be teisingumo , be darbo, ateities, pasmerkti amžinam skurdui, kai tuo pačiu konservatorių partijos valdžios elitas klestės koloboravęs su sovietiniais okupantais?

romačius2015-04-01 13:21

Nu tai kad teisybė, valstybė nebemutuoja į Lukašenkinį režimą.Ji pakeitusi kryptį mutavo į režimą, pagrįstą "amerikietiškomis demokratinėmis vertybėmis".

KOKIA2015-04-01 12:57

baisi - kaip karas Ukrainoje - VISOM PRASMĖM...

vilte2015-04-01 12:36

Antraste kelia siauba , ekspertu komentaras labai tikslus , kaip galima pasitiketi tokiu seimu , jei ten visi meluoja , sedi vagys , veidmainiai , isverstaskuriai ,ne zmones , o zombiai , biomases , kurioms svetimas sazines jausmas , atjautos , meiles artimam jausmas , tik ziuri i juos ir galvoji - ar mes dar (Tauta)kada nors pajegsime ismesti sita visa siukslyna - kirmelyna , ar jau taip ir nuskesime visam su jais kartu...

Senis2015-04-01 12:27

dėl bendro politinio išprusimo .e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.E5A090CB23FB

Senis2015-04-01 12:18

matosi su ponia Irena neblogai padirbėta politiniam švietime ir ugdime,gerai praplautos smegenys,dabar jos laivas teisingam kurse(galės kovoti dėl konservų fabriko pirmininko posto),visalaik stebėdavausi,kaip ji išlaviruodavo iš nepatogių jai situacijų,juk ją konservai mesdavo ant ambrazūrų,bet ji vis likdavo politikoje,atsimenat,kas pasirašė dėl" Mažeikių naftos" pardavimo „Williams International Company“ ? teisingai,tai Irena ir toks politinis veikėjas S. Kaktys,Kakčiui visa tai baigėsi labai liūdnai,o Irena nuėjo aukštyn,kitas atvejis tai skandalas su Snoru,na ir ką? atgulėjo po medžiu šešėlyje ir vėl pirmyn į didelę politiką.

DG2015-04-01 10:33

su balandžio 1 :)

paprastai2015-04-01 05:50

Konfiskuoti Kubiliaus ir Degučių turtą ir užsibaigs valstybės grobstymas.

Darijus2015-04-01 05:46

Moterys meluoja geriau.

Vajetau2015-04-01 05:30

O veidelkis tai pilnas siaubingois baimės ir vergiško siaubo, bei nevykusio artistizmo.

Čia beprotnamis?2015-04-01 05:26

KOKIAI ĮSPŪDINGAI PAŽANGAI,KAI BADU DVESIAME KAIP ŠUNYS IR ŽUDOMĖS,O KAS SUGEBA BĖGA IŠ ČIA.GYDYKITĖS PAGALIAU KLIEDĖTOJAI,SULINDĘ PRIE LOVIO.ČIA JUMS NE ŠPYGAS PRO SEIMO LANGUS RODYTI...

vo tep2015-04-01 04:56

Per tą trumpa atsakymą sumelavo 4 kartus. Pagavau pagal akių judesius. ( trumpi, sekundės dalelytę nukreipiami žvilgsniai į dešine, truputi žemyn) Tai įrodyta moksliniais tyrimais. ----- Politikai meluoja beveik visi ir beveik visada.

Dzūkija2015-04-01 04:17

Visus konservatorius suartino niekšybės...Vieną pajudinsi- skęs visi...Todėl ir toliau darys niekšybes ir gins vienas kitą iki paskutinio tautos kraujo lašo...

ŠLYKŠTU IR TIEK.2015-04-01 03:47

Visuomenė šiandien hipnotizuojama žongliravimu: Degutienė ar Gabrielius. Negi jau pamiršote kaip seilinai bučiavo Degutienei ranką aferistas Meidžoras už pavogtą iš Lietuvos ir konservatorių padovanotą amerikosų aferistų gaujai Mažeikių naftą. Ta šlykšti nuotrauka puikiai iliustruoja konservatorių NUSIKALTIMĄ ITIN STAMBIU MĄSTU. Bent kiek padorumo turinčioje valstybėje turėjo cypėje iki šiol tupėti ir Degutienė, ir Gabrieliaus senelis, ir VISA KONSERVATORIŲ VIRŠŪNĖS ŠUTVĖ. O už kubilinių gaujos įvykdytą AB banko SNORAS užgrobimo ir tyčinio sužlugdymo aferą, KONSERVATORIŲ PARTIJOS VIRŠŪNĖS APLAMAI TURĖTŲ KALĖTI IKI GYVOS GALVOS ir daugiau gyvenime saulės šviesos nematyti. Apie kokias KRIKŠČIONIŠKAS VERTYBES galima kalbėti, kai šnekama apie PATENTUOTUS VAGIS, KURIE NET NESUGEBA ATGAILAUTI, o temoka vien išsisukinėti, meluoti ir vaidinti šventesnius už patį popiežių. ŠLYKŠTU IR TIEK.

Sveikinu tą daktarytę Degutienę2015-04-01 03:25

Kad spėjo sūnelis pinigėlius iš SNORO nusiimti. Sekasi gi jiems vogti ,ką tu pasakysi...

todėl peršasi2015-04-01 03:09

išvada, kad karas kai kuriems politikams padeda praregėti ir dar kartą patvirtina, kad tai yra geras biznis

šita2015-04-01 03:09

višta įkalė paskutines vinis į konservų grabą.

KODĖL?2015-04-01 03:07

Kodėl Irenos Degutienės sūnus nesėdi? Prokuratūros išvadose yra įrodymas, kad Irenos Degutienės sūnus pavogė pinigus iš Snoro banko. Socialdemokratas Aloyzas Sakalas tvirtina, kad pinigai buvo paimti neteisėtos operacijos metu. Bet juk vagystė ir yra neteisėta operacija, kurios metu paimami pinigai ar kitos vertybės. Įdomiausia, kad Irenos Degutienės sūnus nesėdi. Tai yra dar didesnis skandalas, negu pati vagystė. Kubilinių vagių partija pridengė savo partietės tuometės Seimo pirmininkės Irenos Degutienės sūnų, vadindama šią vagystę komunistų prasimanymu ir Irenos Degutienės sūnaus juodinimu. Nejaugi tik tiek naivių žodelių užtenka Lietuvoje, kad negaliotų įstatymai? Daugiau apie tai - guglinant žodžius: mokslas-studijos-ekonomika.

Phill Collins2015-04-01 02:52

Dedikuokit šiai vagilkai dainušką Selling England by A Pound. Gal net visą albumą.

putinas2015-04-01 02:21

mano kolege puikiai tvarkosi ltsr'e :), tak derzat magnolia.

JAU2015-04-01 02:14

tada buvo aišku, kad Ji išverstaskūrė, kaip gėrė šampaną su amerikonais , atiduodant Mažeikių naftą.

ome2015-04-01 02:10

Tokiems išverstaskūriams vieta tik pragare.

va ir va kaip2015-04-01 02:09

Išsigynė kaip Petras. Užgiedojo gaidys... Puikus ekspertų komentaras, tik kas jo klausys?..

SUBINĖ2015-04-01 02:03

Norėjo Grybauskaitė sunaikinti Rusiją, bet pasirodė, kad subinė per maža, tai moteriškė sunaikino Snorą. Bestija YRA bestija.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi