Gegužės 25 d. kongresmenas Krisas Smitas (Chris Smith), JAV Atstovų Rūmų Tomo Lantos Žmogaus Teisių komiteto vice-pirmininkas ir Užsienio Reikalų komiteto vyresnysis narys padarė pareiškimą dėl Lietuvoje prasidėjusio buvusios teisėjos ir parlamentarės Neringos Venckienės teismo proceso.

Naudodamiesi proga, ekspertai.eu kreipėsi į kongresmeną K. Smitą dėl Deimantės Kedytės, kuriai Jungtinės Tautos yra paskelbusios tarptautinę paiešką byloje Nr. UA569/2019.

ekspertai.eu ragina visus platinti žinią apie pradingusį vaiką kuo plačiau.

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
Elena2020-06-06 18:12

mūsų valstybę valdo pedofilai. Tai jau daugiau nei aišku. Jeigu net aukščiausi valstybės vadovai tyli ir apsimeta, kad nieko nemato ir negirdi, tai išvadayra viena: arba jie patys pedofilai arba bailiai nekenčiantys Lietuvos.

71<82. K2020-05-30 04:20

Savotiškai juokingai apginta Ūso ir Furmanavičiaus reputacija.Būdami gyvi,jie skaitėsi kieti vyrukai,galintys leisti sau nevisiškai standartines pramogas.Po"reputacijos apgynimo" jie tapo... Nevartosiu vaizdingų išsireiškimų,patys galvokite kaip pavadinti teisėją ir seimerį "nesusipratusius"teisiškai apsiginti nuo "šmeižto".

71<812020-05-30 03:33

Labai nesunku patikrinti.Apkaltink bet kokį teisėją tokiais bajeriais (neturint 100procentinių įrodymų). Labai abejoju ,kad tai bus priimta kaip komplimentas,turint tokią jauną meilužę.

K To 79.2020-05-30 03:29

Zimbabvę ir Pakistaną pasilik savo "išminties galios" išraiškai. Pasirink aukštesnį (galimai žemesnį) Lygį. Mes Jums, Gerbiamasai, jau per prasti. Dovanok, Jūsų čia jau per daug... Sorry.

K2020-05-30 03:07

Toliau, galimai buvo teisėjų ir verslininkų komanda, naudojanti socialiai neišrankių motinų vaikus. Toliau... Ar buvo labai Sunku buvo, turint visą medžiagą, neinscenizuojant kolounados, nevedant Bylą iki visiško Absurdo, pakeliui įkinkant MEDIA, kad prireikė JAV Kongreso nario įsikišimo? Tąsė, gąsdino, žudė (galimai) ir dėl Ko? Dėl kelių teisėjų ir verslininkų Reputacijos? Ar ne per didelė kaina Valstybei ir jos Autoritetui? Ar supratote, ką padarėte?

Ot, čia dar klausimas2020-05-30 02:19

Buvo, ar nebuvo tas a. a. teisėjas su polinkiais į vaikučius? Lyg ir yra turėjęs nemalonumų, buvo užsiminta spaudoje, bet akcentai tapo sudėti kitur. Pagal Kedžius, tai buvo....

V. Ladas - 64 Trigrašis2020-05-30 02:10

Ir dar viena keistenybė, kad paieška paskelbta jau seniai, o rezultatų nėra. Lietuvos valstybė skersą deda ant paieškos, ant kasmėnesinio tautos susibūrimo Kutuzovo aikštėje, ant gerbiamos Sesers Nijolės garsaus paklausimo. O tam tikriausiai yra priežastis. Kita vertus, JT neturi išreikalavimo mechanizmo, sankcijų, ar ko panašaus, tuo naudojamasi, bet kodėl?

Romas > 78. K2020-05-30 01:27

Rusijos ar Zimbabves, o gal Pakistano? Lietuvoje visada ieskomi isores priesai, nors viduje ju daugiau kelis kartus, nei visu isoriniu. Dar karta paklausiu, nes anksciau neatsakete - gal nusviesite, kokia sio straipsniuko Tema?

K2020-05-30 01:13

Kongresmenas Chris Smith tik suabejojo Lietuvoje vykdomu Teisingumu. Pažiūrėk į komentarus. Netoli šimtas, bet jie ne apie Ką. Gal čia Rusijos Propaganda ir jos troliai? Dar kartą primenu, gal gryžtame į Temą, o ne galynėjames, kieno erudicija storesnė?

aAlgirdas -yel"l"ow submarin(75)2020-05-29 19:36

tai, kad "Romas buvo šalinamas absoliutus faktas, bet dar blogiau (tai tikrai nedaro garbės , ekspertamas) šalinami nepaliekant pėdsakų, t.y. šalinto komentaro Nr suteikiamas kitam. Kad visi patikėtų tuo, pateikiu pašalintus šios publikacijos komentarų kelis Nr ..57,55,53,48,..34. Tiesa dabar dar net nežinau kiek laiko išliks komentaras Nr 70. Taigi, kaip sakoma tokios tokelės ir belieka laukti ekspertų admin. reakcijos

712020-05-29 18:19

Buvau atsakęs 74tam,bet kokia prasmė diskutuoti jeigu komentarai šalinami?

yel“l“ow submarine to 67. aAlgirdas -administratoriui2020-05-29 17:57

na, aš tokio fakto nesu pastebėjęs :) - todėl negaliu tvirtinti kad taip buvo arba ne :) - todėl negaliu klausti admino , kodėl “taip“, o ne “anaip“ ... , - aš aplamai prieš komentarų šalinimą ! - būtų idealu, jei komentatorius ir skaitytojai , probleminiu atveju šalia komentaro gautų progą matyti redakcijos įspėjimą, kokios tinklapio taisyklės ir kokiu būdu pažeistos, su palinkėjimu nekartoti tokių klaidų ir nekorektiškumų :)) - o akivaizdžiai kriminalinių komentarų atveju, adminas galėtų šalia įkelti ryškią notą/priminimą, jog redakcija už konkretaus individo žodžius neatsako, o jo elektroniniai duomenys gali būti/bus perduoti prokuratūrai :) - idealiu atveju dar galėtų būti prierašas, kuris LR BK straipsnis galimai pažeistas konkrečiame komentare :))) - ir jokių šalinimų ! - išimtinai pedagogika virtualaus bizūnoprincipu :)

to 732020-05-29 17:17

Aš - realybės pusėje. :)Beje, pradžioje niekas nieko likviduoti ir nesiruošė. Prokurorai tempė gumą dėl to, kad vienas iš personažų - teisėjas. Jeigu oficialiai pasitvirtų, kad jis - pedofilas, paskaičiuok, kiek bylų tektų nagrinėti iš naujo, nes kiekvienas nuteistasis pakeltų skandalą dėl savo nuosprendžio. Nekalbant jau apie moralinę pusę. Todėl visi ir tempė gumą, tikėjo, kad kažkaip viskas užges. Kadangi neužgeso, viskas rutuliojosi taip, kaip rutuliojosi. Tolimesnė eiga buvo pati kvailiausia, kokią tik imanoma įsivaizduoti. Jau rašiau, kad su išankstiniu scenarijumi ir ryžtingais bei protingais prokurorais bylą buvo galima išspręsti greitai ir efektyviai - pasodinant abi stankes ir Ūsą bei tyliai atstatydinant teisėją, o vaiką paliekant gyventi su tėvu. Deja.

71<722020-05-29 16:56

Nesupratau kurioje barikados pusėje stovite.Ar "violetinių"(išgalvotų),ar ĮTEISINTŲ? Aišku,kad jis negalėjo žinoti,kad viskas bus apversta aukštyn kojom,nes be pagrindinių personažų likvidavimo (tame tarpe ir Deimantės),nebūtų buvę įmanoma išrasti "violetinių pedofilų".Jam paprasčiausiai atiteko garbė tapti PIRMĄJA šio absurdo spektaklio auka.

to 712020-05-29 16:09

Akivaizdu, kad jūs - ne iš teisininkų bendruomenės. Žmogus paprasčiausiai išsigando, kad jo "polinkis", seniai žinomas kolegoms, taps žinomas plačiajai visuomenei. Todėl ir nesigynė, iš elementarios baimės. O gintis jam būtinai reikėjo, ir ne dėl pinigų, o dėl reputacijos. Su tokia "sušlapinta" reputacija rimtose pareigose nesėdėsi. Gintis reikia, o apsiginti neimanoma. Patys tikriausi spąstai. Man jo negaila, bet padėtis jo buvo tikrai nepavydėtina, tada. Jis gi nežinojo, kad staiga byla bus apversta nuo kojų ant galvos.

Jau užknisote2020-05-29 15:53

Ginčijatės tarsi vaivorykštinai delfio troliai.Jeigu yra tikinčių Cinino pasakėle apie "violetinius pedofilus",tai pastariesiems siūlau atsakyti į vieną klausimą.Kaip čia nutiko,kad Furmanavičius,dirbdamas teisėju,nerado laiko teisiškai apsiginti nuo išgalvotų kaltinimų pedofilija? Ne paslaptis,kad garbė ir orumas ne šio pasaulio dimensijos,bet juk galėjo galėjo už šmeižtą užsividuriuoti mulijardus pinigų.

Romas > 68. Romas pamuilių pilstytojas2020-05-29 15:23

Labai prasmingas ir issamus komentaras. Itariu buvau pamalonintas pacio Didziojo magistro cenzoriaus. Minties galiunas, lietuviskos demokratijos tevas. Kokia gili mintis, net tris taskiukus sugebeta issteneti. Ka tai galetu reiksti? Kiek pamenu Morze, tai raide "S". Net nezinau, sugebesiu isspresti si rebusa ar ne. Visgi su landsberginiais idomiau, anie nors paloja pasilinksminimui. Ikelsiu si komentara i rekordu knyga - issamiausias. Isanksto atsakysiu i galima klausima - taip, mano komentaras ne i tema, bet kaip galima rimtai reaguoti i tokius isskirtinius "sedevrus". :)))

aAlgirdas - (68)2020-05-29 14:11

save gerbiantis asmuo parašęs bet kokią chaakteristiką prisistato - tai elementari taisyklė

Romas pamuilių pilstytojas2020-05-29 12:55

...

aAlgirdas -administratoriui2020-05-29 12:45

gerbiami administratoriai, kiek suprantu Jūsų vienas iš prioritetų yra viešumas ir todėl leidžiu sau paklausti KODĖL naikinami komentatoriaus "Romas" komentarai? Pagarbiai

K2020-05-29 10:18

Ant "eurokolūkio" ruporų negali pykti. Jie skelbė tai, ką jiems liepė, o ne ką žurnalistai ištyrė. Beje, vietoj to kad Pilnai ištirti šios istorijos pradžią, bukai rodyklė nukreipiama į mergaitės tetą. Įsivaizduokite, mergaitės giminėje nebūtų teisininkų? Kur ši byla būtų?

yel“l“ow submarine to 63;642020-05-29 04:40

viskas taip, tik, kaip minėjau, reikia labai preciziškai atskirti grynus faktus nuo to, kąs paprastai vadinama “visi žino/žinojo, visems aišku“, arba “tas ar kitas pats taip pasakė“ :) - taigi, jei atsirinkus tik faktus (na, t. y. tiesą su 99 proc. tikimybe), tai paaiškėja, kad pasitikėti kol kas negalima niekuo ... , - tik suprantama, simpatijos ir palaikymas, kas labai natūralu ir žmoniška, yra silpnesniojo, t. y. venckienės pusėje ... , - o valdžiagyvių pusėje - nesibaigianti idiotizmo fiesta ir ciniškiausias piktnaudžiavimas administraciniais/represiniais/pseudoteisiniais svertais ir turbūt pačia debiliškiausia eurokolūkyje propagandosine mašina - lrt-delfide...

Trigrašis >63.yei"l"ow2020-05-29 01:38

Sakysim,nieko nebuvo,viskas išgalvota. Tada,kodėl iš to išsirituliavo tokia byla-žudikė. Kaip jau minėjau ,kodėl Kedžiui nebuvo iškelta byla už šmeištą? Kodėl keliama versija,kad Drąsius mirė sava mirtimi,nors aiškiai matosi,kad jis nužudytas? Jei Naruševičienę ir Furmonavičių nušovė Kedys,kodėl ne pagrindinius kaltininkus;Laimą ir Usą,jie tada dar nebuvo saugomi? Radus Drąsių negyvą,nuo ko toliau buvo saugoma Stankūnaitė? Kodėl Venskienei pateikiamas beprotiškas nusikaltimų skaičius,nors po JAV peržiūros iš 39 liko tik 4. Paviešinus paskutinį video įrašą ir tų nebelieka,o teisti reikėtų visai kitus. Ir paskutinis klausimas;nuo ko, pagrobus Deimantę,ji su mama taip slepiami,kad net JTO paskelbė mergaitės paiešką. Jei pačiam tai neatrodo daugiau nei keista,ir turi į šiuos klausimus atsakymus,tada ..........

to 63yel“l“ow submarine - Martynas2020-05-29 01:28

Kai patys teisininkai pasakoja bylos detales, man sunku patikėti, kad dar kažkas neaišku. :)Seniai viskas aišku, tik neaišku, kodėl byla buvo užgesinta. Kiek aš suprantu, tiesiog iš kvailumo. Kaip matosi, pradžia - pedofilas teisėjas, reikėjo gelbėti mundurą (nors apie jo "polinkius" visi žinojo gal 20 metų). Va būtent tas gesinimas ir buvo neprofesionalus. Profai būtų sumėtę ant narų abi stankes ir ūsą, teisėją palikę šone (tyliai paprašę iš pareigų), vaiką palikę su tėvu ir viskas seniai būtų pasimiršę. Bet norėjo, kaip geriau, o išėjo, kaip visada. :)

yel“l“ow submarine to 57. Trigrašis > a.Algirdui 452020-05-29 01:09

dar ne tookios košės buvo ir bus užmaišomos ant svieto dėl visokiausių kvailų ambicijų ... , - tik šiuo atveju - dėl pseudo ar realios pedofilijos, tikėjimas yra prasčiausias patarėjas ... , - kartais lieki be žado, matydamas ką gali iškrėsti artimi žmonės, o čia mes nežinome praktiškai nieko - tik tiek, kiek mums leista žinoti - t. y. separuotus, kastruotus faktus ir pusfakčius... , išskyrus video medžiagą... , - vienintelis faktas, kuris akivaizdus ir neginčytinas, tai visiškas litchūanijos teisėsaugos ir teisėtvarkos fiasko ... , - be šių pagrindinių kaltininkų “indėlio“, jokio skandalo nebūtų buvę... , - taigi pagrindinis klausimas : kokia tikroji tokio nusikalstamo teisėtvarkos idiotizmo priežastis - totali korupcija, dangstant galimą pedofiliją, ar totali nekompetencija ir tolimesnis jos dangstymas, savo ruožtu vėl gimdantis korupciją ...... , - suprantu, kad labai norisi patikėti viena ar kita labiau patinkančia versija, ir tuo būdu suteikti dūšiai tam tikrą ramybę ar komfortą ... , - deja, visuomenė kol kas žino gerokai per mažai, kad skirstytis į geriečius ir blogiečius ... , - todėl visada didelį įtarimą ar nepasitikėjimą kelia žmonės, tvirtinantys jog jiems viskas aišku :) - tie žmonės tiek iš violetinės, tiek iš valdžiagyvių pusės ...

to 60 aAlgirdui2020-05-29 00:50

Kas jums sakė, kad bylos "niekas netyrė"? Byla seniausiai ištirta, pedofilija nustatyta, įrodymai surinkti ir viskas įkišta į prokurorų stalčių. :)Kiekvienas teisininkas, nors kokiu šonu su ta byla susidūręs, prie butelio jums papasakos šitą istoriją, bet viešai viską paneigs. Pats juokingumas (bent man), kad visi Lietuvos teisininkai puikiai žino, kad Venckienė nieko neprikūrė, nieko neprifantazavo, bet tie patys teisininkai dalyvauja procesuose prieš Venckienę. Štai tokia Lietuvos valstybė ir jos teisėsauga. Patinka? :)

aAlgirdas -Romui2020-05-29 00:46

tiesiog nori nenori tenka prisiminti posakį - Dievas myli trejybę. Tai aš apie šiandienos bendravima su pačiu --- pradžioje (pirmas kartas) nesupratau paties supratimo apie Drąsiaus drąsa, po to - staiga paties komentaras pradingsta (antras kartas) - dabar jau buvau nutaręs užklausti "ekspertų" kodėl šalina paties komentarus ir staiga(trečias kartas) pats vėl atsirandi. Tiesiog stebuklai panašiai kaip ir aptariamoje situacijoje. Jei nepyksite leisiu sau paaiškinti komentatoriui "K", kaip aš suprantu TEMĄ ...... žmonių psichologijos atsiskleidimas informacijos (nesvarbu kokios) pateikim įtakoje. Pagarbiai P. S. Tikiuosi "ekspertai apsiramino ir jau nešalins paties komentarų, nes jie yra tikrai idomūs ir reikšmingi

aAlgirdas - trigrašiui(57)2020-05-29 00:33

idomiausia tai, kad aš visiškai neprašau Jūsų pateikti faktus, nes nei JŪs nei aš nei daugumas iš vis neturi jokių faktų. Visi faktai --- parašyti, kaip sakoma, ant vandens. Ir teisus Romas rašydamas "nieks netyre sios bylos, nors panaudoti milziniski administraciniai resursai". Todėl ,bent aš, negaliu net su minimalia (gal 50 nuošimčiu) tikimybe teigti buvo pedofilija ar ne. Visa kas jau tiek metų vyksta tėra to pradinio scenarijaus tąsa ir suprantama kiekvienas mąstantis žmogus dėlioja šią tragediją iš savo varpinės.

K2020-05-28 21:34

Matome, kaip diskusijoje (aAlgirdo ir Romo dėka, tikrai nemanau, kad jie, galimai, Nekonstruktyvūs) galima "nužudyti" Temą.

Trigrašis > a.Algirdui 452020-05-28 21:29

Kaip supratau iš komentaro,Jūs netikite,kad pedofilija buvo.O aš įsitikinęs 200 procentų,kad jinai buvo.Nerandu nei vienos priežasties,kodėl Drąsiui ir Neringai reikėjo užvirti tą košę.Galvoju,jei komentuojate po tokiu straipsniu,tai bent kažkiek domitės ta istorija,todėl įrodinėti,kartoti jau minėtus faktus,- aš nenusiteikęs.

aAlgirdas -Romui(57)2020-05-28 18:29

nesiginčysiu, bet turint galvoje paties " Is jo kalbu galima buvo suprasti - dideliu protu ir issilavinimu neblizga" Venskienei paskirti tik dešimtą vietą kažkaip nesolidu.

Vatnykas > 57. Romas2020-05-28 18:25

Elementaru, daktare Vatsonai. Bet, toli gražu, ne visiems... :)

Vatnykas > aAlgirdas2020-05-28 18:20

Karalius nemato, kad jis nuogas? Nieko naujo. Iš šono kur kas geriau matosi. Be jokių analizavimų. Kas liečia tamstos minimą suteršimą, tai tuo kitus dažniausiai kaltina ne pačios švariausios biografijos žmonės. Ir nesvarbu, kur jie buvo ir kokią veiklą vykdė. Prie „chebros", ar valstybės tarnyboje. O tamsta šiuo metu, kaip matau, mėgėjas demagogiją „stumdyti". Ką gi - pirmyn. Įtariu, kad daugiau veikti jau nebėra ką... :))

aAlgirdas -Romui(55)2020-05-28 17:28

tokiu atveju netęsdamas diskusijos užduosiu tik vieną klausimą - ar galima iš vis susidaryti nuomonę apie gal net buvusius įvykius visiškai neišsiaiškinus apie veikiančius asmenis? Klausimą keliu tik todėl, kad oponuoju paties nuomonei, kad "Istiesu, nebutu jokio triuksmo Kedytes atzvilgiu, jeigu Drasius nebutu pasielges kaip tikras vyras." Įsitikinęs, kad pagrindinis triukšmo sukėlėjas -- ponia Venskienė, o brolis tik vykdytojas.

aAlgirdas -Romui(53)2020-05-28 16:11

neatkreipėte dėmesio į vieną niuansą ...... kai komentaras trinamas administracija palieka Nr ir nurodo, kad komentaras ištrintas (priežasties gal gal ir nenurodyti). Šį kartą ekspertai apsižioplino, nes padarė esminę klaidą ,,,suklastojo bent penkių komentarų numeraciją. Bet tai ne taip svarbu, man svarbiau vis tik Jūsų nuomonė apie tikrą vyrą (konkrečiai Drąsių), nes būtent pašalintame komentare jis Jūsų nuomone tikras vyras.

aAlgirdas -Vatnykui(50)2020-05-28 14:51

atsiprašau, neterškite visai neblogo žodžio vatnikai, nes būtent vatuvkės gelbėjo žmones nuo šalčio ir karo metu ir po karo ir Sibire ir dar daug kur. O kad tai nebuvo sabalų kailiai, tai jau laikmečio problema. Kas gi dėl žodžio keliaklupsčiauti gerokai pasianalizuokite jo prasmę ir tikiuosi tokio veiksmo nerasite mano komentaruose. Kas gi dėl kategorijos žmonių nenorinčių dirbti valdiško darbo --- kiekvienas privalome turėti savo nuomonę -- tik bendra nuomonė turėtų būti --- tokie negali pretenduoti į valstybės biudžetą ir valstybės tarnybą

aAlgirdas -Romui(48)2020-05-28 14:40

džiugu vėl skaityti paties mintis, nes kažkaip pasimečiau -- kodėl paties komentaras Rutai (34) dingo iš puslapio. Dbar gi jau tapo idomu --- gal kartais numanote kuo gi komentaras neįtiko administratoriui, nes, mano galva, jame, išskyrus paties minimalią biografiją, na nieko kaip ir neleistino ar įžeidžiančio kaip ir nėra. Kaip Jūs manote?

Vatnykas >46. aAlgirdas -Romui2020-05-28 14:20

Ir gal nustokit keliaklupsčiauti prieš tą Romą. Šlykštu. Dividendų neužsidirbsit. Kaip teko skaityti viename jo „komentare", Lietuvoje gyvenantys jam tik idiotai ir biomasė. Kuri pozicija tamstą tenkintų??? :)))

Vatnykas > 45. aAlgirdas - trigrašiui(41)2020-05-28 14:13

Reiktų suprasti, kad tamsta VISKĄ žinote, jei jau leidžiate sau nuošimčiais vertinti. Kodėl abejoju? :)) Dabar dėl Drasiaus. O ką, jis pasielgė ne kaip tikras vyras ir tėvas? Ir nors būdamas, kaip tamsta teigiate „krūtas" Kauno berniukas, vis dėlto bandė brautis teisiniu keliu. Gal sesers paakintas? O jeigu, tamstos žodžiais, pasidarė pinigėlio, reiškia buvo normalus „bachūras". Nenorintys dirbti, kaip sakoma, „valdiško darbo" terbaklyniai nevykėliai, tampa arba mentais, arba „šestiorina" prie chebros iki vienokios, ar kitokios pabaigos...

Vatnykas > Vatnykas >2020-05-28 14:12

Reiktų suprasti, kad tamsta VISKĄ žinote, jei jau leidžiate sau nuošimčiais vertinti. Kodėl abejoju? :)) Dabar dėl Drasiaus. O ką, jis pasielgė ne kaip tikras vyras ir tėvas? Ir nors būdamas, kaip tamsta teigiate „krūtas" Kauno berniukas, vis dėlto bandė brautis teisiniu keliu. Gal sesers paakintas? O jeigu, tamstos žodžiais, pasidarė pinigėlio, reiškia buvo normalus „bachūras". Nenorintys dirbti, kaip sakoma, „valdiško darbo" terbaklyniai nevykėliai, tampa arba mentais, arba „šestiorina" prie chebros iki vienokios, ar kitokios pabaigos...

aAlgirdas -Romui2020-05-28 12:12

gerbiamas Romai, šį kartą paties komentarai tikrai mane stebina ----- dėl drąsaus vyro parašiau, bet ding paties komentaras. Taigi ir tegaliu paklausti ar tai Jūs jį pašalinote ( tiesa, mano galva, noras atsiskleisti "Rūtai" šiek tiek atrišo Jums liežuvį). Pagarbiai

aAlgirdas - trigrašiui(41)2020-05-28 12:06

Jūs būtumėte teisus visu šimtu nuošimčiu, jei visa šį istorija turėtų bent penkiasdešimt nuošimčių TIESOS. Pirmiausia , bent man klausimas --- ar buvo abortas lieka neaiškus. Tai išsiaiškinus jau galima žengti toliau. Žengime kartu, nes moralizuoti pasiėmus vieną faktą gali kiekvienas, o štai pasakyti TEISYBĘ, bijau, kad retas.

S2020-05-28 08:32

O zinot....valstybe tai valstybe, bet va musu BAZNYCIA , tik vienas kitas kunigas stengesi....o kad Lietuvos Baznycia butu pareikalavus is Seimunu parodyti visa irasa...ateini i Seima ir Pateiki visiems toki Dievo zodi ....gal butu ir pateike ta irasa, juk geda baznyciai atsakyti....bet TYLA ....., AS jau apie nauj - seda, Prezidenta nekalbu...kur jo Akys ziuri ???

S2020-05-28 08:19

://youtu.be/EHhHMhtHgho. tai va tau baznycia....

Aciu2020-05-28 05:31

Dekui uz pastangas pramusti dugna. Gedinga byla. Neslove valstybei. Apie twisinguma tiesa nera ka kalbeti. Slykstuma.

Trigrašis >6. a.Algirdas-Romui2020-05-28 02:34

Algirdai,Tamstos mintys,kaip eilinės "žėrtvos".Tavo žodžiai;Drąsius buvo eilinis Kauno berniukas,kuris vaidino "krūtą".Man nesvarbu,kuo jis buvo,tai visai nesusiiję su tuo,kad kažkokie išgamos prievartavo jo dukrą.Tu ,Algirdai,tikriausiai apsidžiaugtum,jei tavo vaiką kas išnaudotų?Galėtum,kaip Stankūnaitė ,į raudoną piniginę įsidėti tūkstantuką kitą.

mele paskende2020-05-28 01:43

Jie negali pateikti neginčijamu irodymu,kad pagrobtoji Mergaitė gyva,tačiau jos vardu gali reikalauja pinigų!

?2020-05-28 01:41

Asmeniui JTO paskelbė tarptautine D.Kedytės paieška,pagalvokit tarptautine organizacija pasaulyje ir paieškomas asmuo prašo 50 000 EUR kompensacijos

Nelaime2020-05-28 00:51

Jau netoli!

JAV PROTEKTORATAS2020-05-28 00:26

NUSIKALTĖLIŲ VALDOMA VALSTYBĖ

aAlgirdas -Romui(34)2020-05-28 00:21

nustebinote, tiesiog netekau žado po paties minties "nebutu jokio triuksmo Kedytes atzvilgiu, jeigu Drasius nebutu pasielges kaip tikras vyras". Nejaugi Jūs manote, kad Drąsius tikras vyras? Juk tai eilinis Kauno berniukas, pasidaręs pinigėlių ir vaidinantis kaip kauniečiai sako "krūtą". Gal ne taip? Atkurkite šio vyruko tikrą biografiją ir istorija prasidės iš naujo. Pabandykite.

S2020-05-27 23:54

Aciu Ekspertams ir Kongresmenui .... O tie, kas bijo judinti, bijo kazkam kazka pakenkti....tai nera nieko blogiau uz negyva vaika.....

S2020-05-27 23:49

Labai ACIU.....

RUTA2020-05-27 22:38

Ar cia tas Romas, kur keliauja? Vaikyste praleides Europoje, jaunyste Rusijoje, dabar neseniai grizes is Afrikos, kur prabuves 7 menesius? Tikrai, matyt didelis globalus demokratas ir liberalus patriotas. Is kur dar turite laiko dometis ir analizuoti bei daryti isvadas Kedytes byloje.?Tai daro jums garbe ir rodo jusu prigimti esant tauria ir linkusia i genialuma.

K To 28. ir 32.2020-05-27 22:22

Ką ir kaip nuspręs Europos teismai, organizacijos - mums (Lietuvai) vienodai. Dešimtmečius tobulinta, puoselėta sistema pasakys: jus, mums ne Nurodymas, mūsų bosas kitas. Dar Ukrainą pakonsultuosime, kaip veikti ES organizacijose ir Teismuose. Nušalinome Prezidentą- gerai, pradanginome vaiką- gerai, pakeiteme Prokurorus su Teisėjais- gerai. Kas negerai? Tai pas juos kraujyje!

!2020-05-27 20:50

O kodel Venckai ir Kedziai nieko nedaro del Mergaites? Man tai irgi nesuprantama.

V. Ladas2020-05-27 20:36

Pritariu Romui. Deimantės klausimu nieko nevyksta, išskyrus tai, kad ji įrašyta į paieškomųjų sąrašą. Lietuvos atitinkamos tarnybos atsirašė Jungtinėms Tautoms, kad Mergaitė yra surasta, ir dabar yra saugoma valstybės, ir JT apsiramino. Laiko, kad atliko pareigą. Juk Mergaitė "paieškoje" yra jau virš metų. O juk formaliai, iš tikro abi su Laima jos saugomos pagal Liudytojų apsaugos įstatymą, teisėtai ar ne, čia kitas klausimas. Antra klausimo pusė yra, kad S. Tomas, ar K. Juraitis yra įgalinti susisiekti su Deimante, bet jokių žygių tuo reikalu kaip ir nedaroma. Deimantė dabar vykstančiame Neringos teisme Laimos ir Černiausko rankomis reiškia 50 000 eurų ieškinį, yra nukentėjusi, tai gal teisme pasirodys bent nuotoliniu būdu?

Vatnykas > 26. Dainius2020-05-27 20:32

„Kontoriniams", Jūsų žiniai, nepatinka viešas demaskavimas. Čia tiesa. O šiuo atveju jokio demaskavimo nėra. Iš tikro, tai labiau panašu į piarą. Na, dar galima būtų tai vertinti, kaip žinių pateikimą komentavimo fanams. Kol kas tiek ir ne daugiau. Deja.

aAlgirdas -Romui2020-05-27 20:19

gerbiamas Romai tikrai nesuprantu Jūsų, nejaugi Jums idomu susirašinėti su neiškiais "komentatoriais ir dar tokiu, tikrai save gerbiančiam žmogui nereikšmingu klausimu. Kas gi dėl ekspertų?.Vis tik ,man galva, gerai ,kad jie yra ir galima atleisti jei kartais jie 'užsikabina" dėl temos reikšmingumo ar ne.

Romui2020-05-27 20:12

kai rasysi ne per proksius niekseli, tada galesi vel cia pasirodyt bukuti, stai tavo beretini adresas – „(77.111.246.7) France Lorraine Véry“. paprasyk kad tave vadovybe pamokytu ko nors gudresnio seni salti stasi dabar pasivadines romu

Dainius2020-05-27 19:50

O aš manau kad labai gerai ekspertai daro viešindami kiekvieną žingsnį. Tikrai tie “kontoriniai“ to negali pakęsti, ne vieną kartą jau tai pastebėjau. Pagarba ekspertams.

ek romka, eik geriau ikalk savo gerimo vodzes su kuzia2020-05-27 19:47

romas eilinis kontorinis kvailys, jie cia vis keiciasi vienas po kito. ant ju negalima pykti, ju misija kalbeti nesamones ir jaukti protus. bet nepataike i auditorija, ekspertu publika kitokia. viena ka pastebejau, konbtoriniai ypac ima sirsti kai kas nors viesinama ir pataikoma i desimtuka, tada jie kaip zveriukas narve ima blaskytis

Romas > 22. Agne2020-05-27 19:46

Gal bent pabandysite paklausti ko nors konkreciai? :)))

Romas > 21.2020-05-27 19:41

Jau rasiau anksciau - neissilavinusiu nevykeliu nuomone manes nedomina. :)))) Tiesa, itariu - jus esate banalus provokatorius. Kaip visada - komentare neisreiksta nei vienos minties, su kuo konkreciai nesutinkante ir kodel. Tam kad paloti, smegenys nereikalingos. O gal vadovybe nerekomenduoja leistis i polemika? :)))

Agne2020-05-27 19:31

As manau ekspertu tikslas ir yra viska viesinti, o tokiu Romu darbas nukreipineti demesi rasant ilgas paklodes apie nieka, nieko naujo, kontora budi ir dirba. Tik tokie asiliukai uzsiciaupia, kai ju ko nors konkreciai paklausia, neria tada drasuoliai i krumus... Siukles yra siuksles.

>20. Romas2020-05-27 19:29

koks tu idiotas, darbininke:))))) darbuokis toliau, beretuk, tik kad prastai tau sekas, landsbergieti demagoge:)))))) ale is kur jus visi ten susirenkat tojs tevynes sajungoj tokie besmegeniaia:))))))) talentas jusu vadas:))))))) tu gal busi atsinaujines senis saltis ar koks nors stasys?:)))))))))) pralinksminai, provokatoriau:))))))))))

Romas > 17. > 15. Romas2020-05-27 19:11

Jus klistate. Siuo atveju, tas "viesinimas" nera man juokingas, jis man yra slykstus ir veidmainiskas. Tai nera vienas is kovos budu, tai vienas is piaro budu. Tyleti nereikia jokiu budu, o svarbiausia - dirbti. Paviesinai nusikaltimo akta, isreiskiai savo poziuri ir dirbk tyliai ir ramiai, jeigu nutarei kovoti su nusikaltimu. Sekanti karta galima informuoti visuomene tada, kai yra pasiektas koks nors zenklus rezultatas. Siuo atveju nera jokio rezultato, isskyrus bereikalinga tusciazodziavima. Jus gan naivus, jeigu galvojate, kad organizuotas nusikalstamas pasaulis ko nors bijo. Vat jiems, tai yra juokinga istikruju, ziurint i Nako ir S. Tomo kliedesius. Maziau skaitykite ir ziurekite detektyvu, tik ten nusikalstamas pasaulis "dreba", o teisybe isigalioja. Gyvenime viskas yra zymiai sudetingiau. Kaip ten bebutu, tu "riksmu" Deimantes atzvilgiu buvo begale. Visi jie tusti ir bereiksmiai, iskaitant ir JTZTK sarasa. Turetumet teisini issilavinima, zinotumet - tai info apie nieka. Eilinis biurokratas itrauke pavarde i sarasa, kur ji gali "kabeti" desimtmecius. Manau pamenat praeitu metu "kovos soki" - "As laimejau Deimantes byla!" Kas tai buvo jusu nuomone? Asmeniskai man - idioto susireiksminimas, ne daugiau.

Romas > 11. juokas ima2020-05-27 18:25

Nematau logikos jusu mintyse, gal patikslinsite ju krypti? Visu pirma - ka jus vadinate "normalia" spauda? Asmeniskai mano nuomone, spaudos, pilna to zodzio prasme, Lieuvoje nera. Yra "pletku" rinkineliai ir partiniai sienlaikrasciai. Antra - atsizvelgiant i jusu neribotas fantazijas, padarysim prielaida - Deimantes seneliai yra pedofilai, bet tada butu neblogai isgirsti - kokiu pagrindu tai teigiate? Sakyciau, neimanoma buvo tai slepti iki tokio amziaus. Nieks nieko nezinojo ir net neitare. Kam "naudoti" savo anuke, ji visgi "savas kraujas", kai pilna kitu vaiku? Trecia - jeigu matete ir girdejote Deimantes pasakojimus, ji niekaip nepaminejo savo seneliu. Seneliu versija "gime" zymiai veliau ir visiskai neaisku kokiu pagrindu. Be jokiu irodymu, tik ikiteisminiu tyreju pareiskimu. Jums tai neatrodo keista? Gal papasakosite - is kur zinote kad mama su dukrele gyvena laimingai, ir ar "gyvena" is vis? Jums teko su jomis bendrauti? Labai neaisku - kokiu galu cia vel tas "Kremlius"? Galite neabejoti - Kremliu visiskai nedomina sis ivykis, nes ten nieko apie ji nezino. Net jeigu ir zinotu, Kremliaus lygyje, tai tik eilinis ivykis, kokiu vien tik Anglijoje virs 3000, o ir Lietuvoje tai ne pirmas atvejis. Pabaigai pasakysiu - Lietuvai, kad tapti teisine valstybe, pradziai reikia tapti Valstybe.

VALIUSĖ2020-05-27 18:22

Nr 11 ,matyt,yra Kuznecovaitės ir Trainio rašliavos aktyvus gerbėjas ir komentarų rašytojas. Kadangi šie ,,žurnalistai''kažkodėl nutilo, gal susigėdo, gal sąžinės graužtukas graužia, nr 11 norėtų jų ugnelę įpūsti.Nepavyks-malkos bjauriai šlapios.

> 15. Romas2020-05-27 18:21

Jums juokingas viesinimas ? Taigi tai ir yra vienas is kovos budu. Jeigu tyleti, viskas apaugs kemsais. Ir burent del do reikia priminti, isgasdinti pedofilu atstovus ir pacius,- skubedami, bijodami pridarys dar daugiau bedu ir bus galimybe viska istraukti i dienos sviesa.

winstonas2020-05-27 18:19

ekspertai-eu kaip tik veikia teisiskai, pasiekimas jungtinese tautose -tai ju komandos darbas. taciau beretiniams tai labiausiai ir nepatinka. bet, kaip sakoma, niekas neklausia beretiniu noru, jau ir nebeklaus. o visiems gudruoliams patariu ne tusciai cia rasineti, o veikti kaip ekspertai-eu, nuoseklumas ju jega, sistemai tai labai nepatinka

Romas2020-05-27 18:03

Mano nuomone - kreipimasis yra visiskai idiotiskas, bet nestebinantis. Siaip, tam kad vykdyti realius darbus, piarintis visiskai nereikalinga. Pats ivykis yra visiska "migla", nes nebuvo jokio realaus tyrimo. Kas, kaip ir kodel taip ivyko, zinoma tik vienetams. Kaltinti Venckiene ir senukus Kedzius yra nesamone - tame nera jokios logikos, net jeigu padaryti fantastiska prielaida - Venckiene ir Kedziai yra "nusikalteliai". Butu visiskai kitas scenarijus. Tai kad siame ivykyje, "iki ausu" ilinde valdanciuju atstovai, nera abejoniu. Kas, tarp kitko, tik patvirtina Venckienes ir Kedziu nekaltuma siuo atveju. Viskas kas vyksta aplink Deimante, nenesa jokios prasmes ir niekaip nepriartina prie pagrindinio klausimo - kas atsitiko su mergaite? Man idomu - nejaugi tarp ltvnews. online nera ne vieno zmogaus turincio teisininko issilavinima, tam kad pamatyti visiska absurda ltvnews. online ir taip vadinamo advokato veiksmuose - tik idiotas bando statyti nama, pradedamas nuo stogo. Perspeju - savo pasipiktinimus galite nereiksti, jie manes nedomina ne per nago juodyma. Galite toliau kvailinti liaudi savo "aktualiais" skambuciais. Tai daug lengviau nei uzsiimti tikru darbu.

nika2020-05-27 17:37

negi dar atsiranda lengvatikiu ,tikinciu teismais,matomai nesusidurete,todel geriau ir nenorekit,jei turi gera uznugari,tada bus palanku,jei ne liksi pliku uzpakaliu ir su baudziama byla.

rasa2020-05-27 17:34

cia 11 labai noreciau suzinoti apie kokia teisinga spauda jis raso ,kad skaite jog pedofilijos nebuvo matomai pats kazkam dare paslaua juokdarys

> 11. juokas ima is ekspertu ir to kongresmeno2020-05-27 17:02

o juokas neima kai naratyvus ozys bando skaityti ekspertu lankytokams tvartelio katekizma ?

juokas ima is ekspertu ir to kongresmeno2020-05-27 16:48

kiek esu skaites normalioj spaudoj, jokio pedofilijos nebuvo. teismas pedofilija apkaltino tik mergaites senelius, tai namie gal ir buvo. o tas kongresmenas neturi jokios teises. kaip ir ekspertai. tai triuksmas del nieko ir tiek. mama su dukrele seniai gyvena atskirai ir laimingai, jei dometumetes seniai viska butumete perskaite ir nereiketu loti kremliaus naratyvu. nes tik maskvai naudingas toks skandalas. normalus zmones jau atsipeikejo seniai, kai buvo ivykdytas teismo sprendimas. esame teisine valstybe, o ne samokslo teoriju kureju irstva.

> 4. romas2020-05-27 16:11

Jus rimtai ar s boduna ?

Nu jo...2020-05-27 16:06

Bandau tik įsivaizduoti, kaip visi prie šitos bylos ranką pridėję, dabar viltingai dairosi stogavimo ir jankių demokratų paramos. Epšteinui nuėjus nuo reikalų ir sumenkus jankių demokratų įtakai, darosi vis sunkiau paslėpti galus net pačioje įvykdyto nusikaltimo irštvoje, Lietuvoje.

Kazys2020-05-27 15:23

Tai va apie kokį teismą šaukė Vicinas "Kaukazo belaisvėje: tegyvuoja pats teisingumo teisingiausias lietuviškas teismas, kurčiaiausia ir akliausias pasaulyje!

to 5 Andriui2020-05-27 15:17

Tik visiškas asilas gali galvoti, kad pedofiliją sukūrė Venckienė. :)Mąstantis žmogus pirmiausia užduotų sau klausimą, kam Venckienei to galėjo reikėti. Galiu ir atsakyti. Kadangi Venckienė - teisininkė, protingas žmogus, tai jai to ir nereikėjo. Aš daug maž įsivaizduoju, kaip tas burbulas iki tiek išsipūtė, bet jau tikrai Venckienė čia - niekuo dėta. Jos vienintelė "kaltė", kad ji naiviai mąstė, jog Lietuvoje galioja įstatymai. Beje, taip būna visada. Kai žmogus - sąžiningas ir teisingas, jis mano, kad ir kiti - tokie pat, o nusikaltėlius persekioja įstatymas. Deja.

to 2 Daliui2020-05-27 15:12

O tas ypatingasis prokuroras iš dangaus nusileis ar bus iš tų pačių - kursiokų, grupiokų, bendradarbių, sugėrovų ir pan.? Tai kas pasikeis? Prisiekusieji - išvis atgyvena. Iš tų laikų, kai teisė "garbingi" visuomenės atstovai. Prisiekusiųjų vaidmuo paremtas emocijomis, o ne teise. Jokių pokyčių nebus tol, kol nesikeis sistema. Lietuvius reikia ganyti. Jeigu juos be rimto piemens paleidi, jie momentaliai tampa švogerių valstybe. Ir jokie "prisiekusieji" čia nepadės, nes toks lietuvių charakteris ir papročiai, dar nuo baudžiavos laikų, o gal ir nuo seniau.

Andrius.A.2020-05-27 15:08

Šis "pedofilijos" skandaliukas ir jo ekspertai.eu palaikymas ir eskalavimas tikrai nepošia nei Lietuvos nei ekspertai.eu. Kas liečia tą kongresmeną tai ne tik Lietuvoj kvailių yra.

romas2020-05-27 14:39

nemanau kad gerai ekspertai daro keldami triuksma. jau nieko nepakeisi, geriau patyleti, nes kitaip galima tik pakenkti. o jei kas nepatinka, galima kreiptis i apygardos teisma, tam teismas ir yra kad isaiskintu tiesa.

skorpionas2020-05-27 14:36

Pritariu ekspertai.eu pareikstai padekai JAV Atstovų Rūmų Tomo Lantos Žmogaus Teisių komiteto vice-pirmininkui ir Užsienio Reikalų komiteto vyresnyiajam nariui.

Dalius. Kojinių uostytojas.2020-05-27 14:33

Kol nebus tarėjų, prisiekusiųjų teismo ir ypatingojo prokuroro pareigybės,tol jokio teisingumo NEBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vatnykas2020-05-27 14:32

Vienas,(iš 535), kongresmenas Krisas Smitas (Chris Smith) padarė pareiškimą. Gražu, žmogiška, pagirtina. O kokią realią naudą reikalo eigai gali turėti 1(!!! ) kongresmeno reakcija? JOKIOS! Tai gali būti traktuojama, kaip jo asmeninė nuomonė ir požiūris. Ne daugiau. Toliau. Jungtinės Tautos yra paskelbusios tarptautinę paiešką byloje Nr. UA569/2019. Klausimas. Kokie realūs veiksmai seka po šito pareiškimo ir kokios institucijos imasi juos vykdyti? Po ltvnews. online raginimo visus platinti žinią apie pradingusį vaiką kuo plačiau, kyla įtarimas, kad tai tik dar vienas popierėlis JTO stalčiuje... :(

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi