Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas ketvirtadienį lankėsi Kaune ir studentams papasakojo apie Lietuvos saugumo situaciją Rusijos agresijos fone. „Jos nusiteikimas nerimti ir išsiveržti kaip agresorei į kaimynes egzistavo seniai, bet dabar beveik priėjo liepto galą“, – pastarųjų metų Rusijos veiksmus komentavo ministras.

Paskaitos metu J. Olekas kalbėjo ir apie didžiosios kaimynės keliamą grėsmę regionui, ir apie mūsų šalyje dedamas pastangas užsitikrinti saugumą. Rusijos veiksmus ministras vadino nuosekliais, primindamas, kad agresiją ši šalis demonstruoja jau seniai.

„Lygiai taip pat, kaip V. Putinas prispaudė V. Janukovyčių pasirašyti susitarimą dėl Rusijos bazių Kryme, taip ir Juozas Urbšys 1939 metais buvo priverstas pasirašyti susitarimą su rusais, kad į Lietuvą įeitų sovietų kariuomenė ir atsirastų sovietinės bazės“, – istorines paraleles priminė politikas, palyginęs Rusiją su nuolat nerimstančiu ugnikalniu.

Studentai buvo supažindinti ir su Rusijai keliamų grėsmių sąrašu, kurį viešai 2011 m. pristatė Rusijos gynybos štabo viršininkas generolas Nikolajus Makarovas. Vienas esminių jo punktų – Vakarų siekis užsitikrinti energetinį saugumą. „Todėl ir suskystintų gamtinių dujų saugykla „Independence“ Rusijai yra grėsmė, nes ji negali laikyti mūsų už pavadėlio, arba versti keliaklupsčiauti, kad pas mus būtų šilčiau“, – paaiškino J. Olekas.

Svečias pabrėžė, kad šiandien Rusija vertinama visai kitaip, nei 2008-ųjų pabaigoje, kai buvo pasirašyta taikos sutartis po invazijos į Gruziją ir NATO gynybos ministrai manė, jog su didžiąja Rytų kaimyne galima gyventi kaip įprasta. Prisimintos ir kalbos Rusijoje, esą Lietuva ir Vokietija turi pretenzijų dėl Kaliningrado srities. Pasak J. Oleko, neatmetama galimybė, kad kilus lokaliems karams gali būti panaudotas ir branduolinis ginklas.

Kalbėdamas apie Lietuvos padėtį, krašto apsaugos ministras išreiškė nuomonę, kad stojimas į NATO buvo pats teisingiausias valstybės sprendimas, priimtas per pastaruosius 25-erius metus, neskaitant nepriklausomybės paskelbimo. Žlugus Sovietų Sąjungai, Baltijos šalys buvo panašioje padėtyje, kaip ir Moldova, Ukraina ir Gruzija – tačiau jos greitai susivokė, kad neutralitetas nieko negarantuoja, ir nusprendė stoti į NATO.

„Šiandien Lietuva yra demokratinė nepriklausoma valstybė, išlaikiusi visą savo teritoriją, o tos šalys, kurios dar abejojo, ar stoti, visos neteko bent dalies savo teritorijos“, – pažymėjo ministras.

Paskaitoje politikas papasakojo ir apie dabartinės Lietuvos kariuomenės padėtį. Aptariant biudžetą, pažymėta, jog jis tik dabar sugrįžo į 2008 m. lygį, kurio pakanka norint išlaikyti kariuomenę ir ginkluotės modernizaciją. Išsikeltas uždavinys, kad Lietuvos karys galėtų atrodyti lygiavertis vakarų atstovams – dedamos pastangos, kad šalis turėtų modernų karį, turintį šiuolaikiškas apsaugos, ryšio, matymo priemones.

„Mūsų gynybos doktrina yra ne pasiųsti kuo daugiau karių, o siekti, kad kiekvienas karys pasaugotų save ir draugą šalia. Visada sulaukiame pagyrimų iš kitų kariuomenių vadų, kad lietuviai drąsūs, sumanūs, motyvuoti.

Per 20 metų gynybos operacijų turėjome tik dvi netektis“, – pasidžiaugė ministras. Svečias taip pat prisiminė epizodą, kai lietuvių kariai Irake susitiko amerikiečius, ir šie panoro nusifotografuoti su lietuvių turėtu ypatingu automatu, Vokietijoje gaminamu G36, kadangi patys turėjo tik M14.

Kitas svarbus paskaitos akcentas – kolektyvinė NATO gynyba, kurią užtikrina Aljanso susitarimo 5-asis straipsnis. Juozas Olekas priminė, kad jau dešimt metų šalyje yra dislokuotos ir sąjungininkų pajėgos, todėl galimybė rusams per dvi dienas užimti Lietuvą, kol amerikiečiai neatvyko, yra mitas.

Lietuvoje yra ne tik NATO bei kitų valstybių naikintuvai, sustiprinta oro policija, bet ir Baltijos jūra atplaukiantys sąjungininkų laivai, sausumos pajėgos.

Praėjusį gruodį NATO šalių vadovų susitikime Velse nutarta, kad bus įkurtos NATO itin greito reagavimo pajėgos, kurios galėtų atvykti į bet kurią vietą per 48 valandas. Tarp narių sienų bus įkurti tarptautiniai štabai, bus dislokuotos pajėgos, atvežama technika. Ministro teigimu, tam turės ruoštis ir Lietuva.

Susitikime su studentais taip aptartas ir informacinis karas, aktyviai platinama propaganda iš Rusijos. J. Olekas paragino jaunimą vienytis ir skatinti teisingos informacijos sklaidą, išlikti pilietiškais, ypač artėjant gegužės 9-ajai, kai Rusija minės pergalę Antrajame pasauliniame kare.

„Antakalnio kapinėse Vilniuje ir daugelyje kitų vietų bus žmonių, kurie ryšės Georgijaus juosteles ir solidarizuosis ne su žuvusiais, o su V. Putino režimu. Ar mes galime parodyti, kad mūsų yra daugiau, kad gerbiame žmones, kurie paaukojo savo gyvybes Sausio 13-ąją, kad gyvename pagal jų idealus? Manau, kad galime“, – paskaitos pabaigoje sakė J. Olekas.

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
yel“l“ow submarine to 62. Darau tai,ka man liepia! (2015-02-18 17:24:09) (188.100.218.31) Parašė: Juokingas man tas ministrelis!2015-02-18 19:32

būtų juokinga, jei tokių klounų “juokeliai“ nebūtų susiję su realiu žmonių žudymu bei realiu “lietuvos“ žudymu - ekonomiškai, morališkai , dvasiškai ir netgi fiziškai - turiu omeny emigraciją ir nesiliaujantį skendimą į skolų pelkę - kiekvieną mielą parą kiekvienas “lt“ pilietis - nuo kūdikio iki pensininko “padidina savo skolą kažkam, po ~1,5 eur - bendra suma šiandienai - 6003 eurai per head

Darau tai,ka man liepia!2015-02-18 19:24

Juokingas man tas ministrelis!

Zanavykas2015-02-18 18:24

Na ir durnius! O Lietuva net pamiršo, kad ta Mažoji Lietuva okupuota ,bet tebeturi KARALIAUČIAUS bei TILŽĖS ir ne tik lietuviškus miestų pavadinimus, o ne tuos Stalino ir Sniečkaus sugalvotus...

to 592015-02-18 17:02

nereikia kreipti dėmesio į tai, ką sako/rašo oficiali melasklaida arba politikieriai. Ypač politikieriai, kurie puikiai supranta, kad Ukrainoje chuntos dienos suskaičiuotos (jų buvę "draugai" jankiai banaliausiu būdų "nuleis" visokius turcinovus ir pan.) Taip pat yra didžiulė paralyžuojanti baimė, kad tas pats laukia ir jankių draugų pabaltijy. Iš čia visa landsbergių ir Co isterija.

Žyniukas2015-02-18 16:02

Jūs čia protingai diskutuojate,tad paaiškinkite man posakio,"Putinas priėjo liepto galą",esmę.Ar tai tas liepto galas yra tai,kad rusai jau labai greit bus ir Lietuvoje,ar tai,kad labai greitai Putinui bus "kapiec"?Nes šiaip man Oleko kalba labiau atrodo kaip pasiteisinimas ir pilstymas iš tuščio į kiaurą.

Paprastas> 57 "politologui"2015-02-18 15:38

Visa problema ir yra „Kaip būtent - čia jau kita kalba“... O jog būtent kaip ...ir yra pagrindas. Nenorit diskutuoti – jūsų teise. Pabaigoje noriu atkreipti jūsų dėmesį: kieno pinigais(iš kur) buvo suorganizuotas „Atgimimas“? Priminsiu, kad 1989 m. gegužės 25 d. Vilniuje įkurtas Baltarusijos Liaudies Frontas „Adradzennie“. O kas jį finansavo?... Ir Ukrainai 5 mlrd. ... Dėkoju už komentarus, linkiu sėkmės dirbant rezervato naudai.

politologas>54 Paprastam2015-02-18 14:11

Su Jūsų dėstomais faktais iš esmės sutinku. Ir čia rašau tik dėlei faktų, o ne dėlei diskusijų. Faktai buvo tokie, kad abipusiu sutarimu iškart po Lietuvos diplomatinio pripažinimo buvo pasirinktas kursas Lietuvos stojimo į NATO, kadangi, sutinkamai su nuo to laiko priimta oficialia doktrina, Rusija anksčiau ar vėliau būtinai tapsianti vėl imperialistine ir agresyvia, nes tokia esanti iš prigimties. Aš su tokia traktuote nesutinku, reiškia mano interpretacija kertasi su oficialiąja. Faktiškai buvo taip, kad būtent dėl NATO visai nepagrįsto plėtimosi link Rusijos sienų, Putinas buvo pamažu, maždaug nuo 2002 m. (o ne po Maidano) priverstas vienaip ar kitaip reaguoti. (Kaip būtent - čia jau kita kalba). Lietuvos stojimas į NATO nebuvo priverstinis, to norėjo abi pusės, nes Landsbergis, konservatoriai, kurie tą inicijavo, yra akli rusofobai. Niekas jų nevertė, jokių sąlygų jiems nekėlė, jie patys apie tai savajojo. O jeigu turite galvoje, kad nebuvo surengtas referendumas tuo klausimu, tuomet taip raštingai ir rašykite. Daugiau čia pasakyti neturiu ką.

O2015-02-18 13:34

O kiek Lietuva turi nuostolių durneli Olekai, ir kiek dar turės ir liks Lietuva kaip pasileidusi merga, išmesta Amerikos kaip bus nereikalinga, nes Amerikai Lietuva reikalinga tol kol reikalinga - kam ubagų, nustekenta Lietuva reikalinga - tik tam - kad išdulkintų ją Amerika

Paprastas> 47 "aAlgirdui"2015-02-18 13:19

Gerb. „aAlgirdai“, negalvojau, kad tiesa turi gražiai skambėti. Lietuvos nėra(Jūsų – „Niekas“), tai kaip pavadinsi „Nieko“ studentus? Na, gal vergovės studentai. Jog valdžios studentai visi užsienyje... O kas liečia NATO ir Rusijos konfliktą, tai Jūs 100% teisus. Nesunku numatyti kas atsitiktu Rusijai, jeigu ne Rusijos kapitalas. Jog jis privertė Jelciną pasitraukti. Rusijai, partneriai iš NATO ir ES paruošė Slovakijos „patobulinta“ variantą – daug „nepriklausomų valstybių“, kurie su savo resursais „nori“ į NATO ir ES. Jog ne viena federacija nebuvo priimta į NATO ir ES(nuo 1993 m. lapkričio 1 d. ). Partneriai suprato kad jų planai neišsipildys, kada Putinas užspaudė opozicijos finansavimą iš Amerikos. Visos „dirbtines“ nevalstybinės organizacijos pradėjo byrėti, kartu su opozicija – nėra kas gali paimti vairą(„branduolinį lagaminėlį“) iš Putino ranku. Tada ir buvo nuspręstas Ukrainos, (o vėliau ir Baltarusijos) variantas.

Paprastas> 41 "politologui"2015-02-18 12:23

Gera diskusija. Ir taip jūs rašote: „mano komentaras iš principo kertasi su oficialia doktrina.“ Kame tas „principas“? „O mano paminėjimas Oleko per kablelį su Landsbergiu ir reiškia "kairieji ir dešinieji", ko čia kabinėtis prie žodžio.“ , tiek to, nors ne tik "kairieji ir dešinieji", o visos partijos(patikslinimas). Taigi „neva teisingai buvo pasielgta stojus į NATO, nes matote dabar (... )Tokia pseudoargumentacija vadinama "pati save išpildanti prognozė(... ). Būtent dėl to, kad NATO plėtėsi į Rytus, ir pasikeitė pagaliau Putino elgesys.“ Ir vėl šitame komentare: „Lietuva pelnė diplomatinį pripažinimą dar 1991 metų rudenį, tad vėlesnis stojimas į NATO visai nebuvo to sąlyga,(... )“. Tai koks čia „kertasi“? Jog Jūs principingai palaikote „laisvą“ Lietuvos apsisprendimą dėl NATO. Keistai (kaip politologui) atrodo Jūsų argumentas „pelnė diplomatinį pripažinimą dar 1991 metų rudenį“... bet už ką? Už pasižadėjimą. Jog „stojimas“ į NATO, ar į ES užima tam tikra laikotarpį, t. y. „Namų darbai“ – kada NATO karininkai „padeda“(kontroliuoja procesą). Bet grįžkim prie faktu: 1991 m. liepos 29 d. pasirašyta sutartis tarp Lietuvos Respublikos ir Rusijos Tarybų Federacinės Socialistinės Respublikos „Dėl tarpvalstybinių santykių pagrindų“. 1991 m. rugpjūčio 27 d. Europos Bendrija (Europos Sąjungos pirmtakė) pripažino Lietuvos nepriklausomybę. ir ... 1991 m. gruodžio mėn. Lietuva PRISIJUNGĖ prie Šiaurės Atlanto bendradarbiavimo tarybos(!! ),esant „okupacijai“- TSRS kariuomenės buvimo Lietuvoje. Taigi nepriklausomybė(„diplomatinis pripažinimas“) ir buvo suteikta tam, kad vėliau Lietuva priverstinai įstotu į NATO. 1992 m. birželio 14 d. vykdytas referendumas „Dėl buvusios TSRS kariuomenės, dabar priklausančios Rusijos Federacijai, besąlygiško ir neatidėliotino išvedimo. NATO plėtimasis vyko pastoviai... ir Rusija tylėjo, net bendradarbiavo su parneriais iš NATO... Bet kada NATO pasirinko agresijos metodą(kruvinas perversmas Ukrainoje, nieko sau – „pamažu išprovokavo Rusijos agresyvumą“), ar tai gali būti "pati save išpildanti prognozė“(?? ) ir nusprendė išvaryti Rusijos karinės bazės iš Krymo(nors Rusija sumokėjo už jos Ukrainai „į priekį“), tada viskas ir prasidėjo... Pagarbiai

monstra islaiko eiliniai lietuviai,ne ,,elitas,,2015-02-18 12:21

Ko rusams bijoti independenso,jei is ten brangiausias dujas vyriausybe turi prievarta ir bauginimais iskysineti.

politologas>aAlgirdui2015-02-18 12:08

Jūs iš esmės teisus, tik leiskit pasikartoti. NATO plėtimasis į rytus visiškai nėra susijęs su Putinu ar su Rusijos atsistatymu. Rengtis stojimui į NATO buvo Lietuvai pusiau oficialiai pasiūlyta NATO sesijoje Madride 1991 metų rudenį. Kuri pusė buvo iniciatorė - nevisai aišku. Paraiška paduota 1994 m. Pagal Jus išeina, kas vis tiktai Putinas galiausiai yra to stojimo priežastis. Tačiau, Putinas tapo ministru pirmininku tik 1999 metais, kai santykiai tarp JAV ir Rusijos dar buvo pusėtini. Taigi, taip nėra. (Tai nereiškia, kad dabartinė jo politika taipjau pateisintina).

steps2015-02-18 12:06

lietuvelej arba visuotinis pamisimas ,arba kazkoks kazkokiu ateiviu apsedimas ,, bet kokia realybe uzpildyta fantastiskai meluojanciu , besididzuojanciu , demagogu , ciniku , hamu . prisitaikeliu , veidmainiu , kraujo istroskusiu ir hipnotinej busenoj atsidurusiu bei kitus meginanciu islaikyt panasiu butybiu itakoj ,, , patys netikedami , ale uz valdzia , itaka ir pinigus , velnui dusia pardave ,suoktu bile ka ,, kas tik islikimui palankia dainele kas pakistu , po simts , uzsivilkit formas ir valiai ,,su dziaugsmu , lauktume cinkuotuose karstuose arba suluosintu ,, gal protas suveiktu isproteje karo propoguotojai , tipiski veidmainiai , patikunai , peteliskuoti , lovi apsizerge , pagurkliu nebepabesantys , i save panasius zombius veisiantys ,, TAIKA propoguokit , nieksai ,, musu vaiku samone karo propoganda tersdami ir patranku mesai ruosiamu patapt saskata ,, pragara zemej megindami kurstyt , kitaip kaipo dar mastanciu prakeikimo nesmusipelnydami ,

Oleko "žygdarbiai"2015-02-18 12:00

Užmušė dukart viršydamas greitį du karius savanorius magistralėje Kaunas-Klaipėda-baudžiamąją bylą dėl žmonių mirties "kažkas" pavogė ir sunaikino su visomis ekspertizėmis.Nenusisekęs gydytojas su idiotiška peteliške kartu su Medicinos instituto vyriausia Komjaunuole Nr1 Rasele Juknevičiene sunaikino Lietuvos šauktinių kariuomenę-nes dėl korupcijos niekas joje netarnavo-nors pavyzdžiui Izraelyje vyras netarnavęs armijoje negali dirbti jokioje valstybės tarnyboje be jokių išimčių.

Teisingai2015-02-18 11:48

Imperijos visada prieiną galą, čia neišvengiamas procesas tik spalvos skirtingos.

nuomonė2015-02-18 11:40

Patarlė: nelinkėk kitam nelaimės,nes laukdamas,kol kitam atsitiks bėda , savo laimę pražiopsosi.Ar šaukiant 25m. "rusai puola" ir skelbiant "prognozes" ,kad " ryt-poryt Rusijai ateis galas" ,Lietuvos tauta netapo pati skurdžiausia eurozonoje su mažiausiais ubagiškais atlyginimais,pensijomis,didžiausia korupcija,socatskirtimi pirmaujanti pasaulyje sąvižudybėmis ?

aAlgirdas-paprastam2015-02-18 09:58

kažkaip negražiai skamba " Lietuvos rezervato studentams ", nejaugi jau netikite ne tik rinkimais, bet ir jaunimu. Kas liečia NATO, tai mano nuomonė labai paprasta - kai tik Rusijoje po Jelcino atsirado Putinas, Vakarai suprato -Rusija atsistato ir nebeleis JAV vienai "daryti" pasaulyje tvarką. Ir "staiga" marionetinės vyriausybės ( atkreipiu dėmesį valdžia o ne LIAUDIS ) "prašosi" į NATO. Vakarai gi čia NE PRIE KO.

yel“l“ow submarine2015-02-18 06:28

“Juozas Olekas: Rusija beveik priėjo liepto galą“ - tipo reikia suprasti, kad rusija priėjo (beveik) liepto galą, kurį nupaišė liguista, suvaikėjusi, prostitucinė daktarėlio fantazija ?

yel“l“ow submarine to 43. Remeikas12015-02-18 04:43

gražiai parašei :) - tik pamiršai sukonkretinti - kurį fašizmą turi omeny, vadindamas remeiku - grybošenkinį ar porošenkinį ? :), - nes juk visi įmanomi beretozoidai varvins į kelnes iš laimės, galvodami, jog kalbi apie putino “fašizmą“ :)) - man negaila,aišku, - tegul varvina, bet šiaip - grynai iš principo :))

Darijus2015-02-18 03:42

Įdomiausia, kad tie jauni žmonės visai nesipriešina mulkinimui.

Remeikas12015-02-18 03:37

Kai žiūriu ideologizuotus dokumentinius ar vaidybinius filmus apie WW2, kuriuose - iš tribunų, būtinai "lojančiam" fiurerui pritaria gimnastiškai rankas kilnojanti minia, vis bandau suprasti-kokie tai buvo žmonės? Kvaili? Ne. Jie pirmieji 1942 paleido raketą V-2 į kosmosą. Idiotai, virš miegamojo lovos pasikabinę Adolfo portretą? Na gal jau ne…Jie kūrė filmus su Marlene Dietrich ir dar rašė knygas. Kiek vokiečių tikėjo tuometiene propaganda? Visi? Beveik visi? Tuometinė ir dabartinė propagandos rodo ir sako, kad visi. Iki vieno. Netikiu. Gal jų buvo kiek daugiau, nei tilpdavo į Leni Riefenstahl objektyvą. Bet tikrai ne visi. Jie viską matė ir suprato. o gal inteligentiškai-ironiškai žiūrėjo į fiurerio kliedesius. Ir bijojo. Tylėjo ir bijojo. Už save, savo vaikus. Bijojo nelikti. Tai buvo fašizmas. Istorija mėgsta remeikus.

...2015-02-18 03:14

Zino kur eiti paskaitas pravesti.Manau,kad studentai patys zino ir atsirenka teisinga informacija.Po tokiu paskaitu,galimai tikimasi savanoriu.

politologas>37 Paprastam2015-02-18 00:47

Jeigu ponas skaitytumėt atidžiau (o ir atmintį geresnę turėtumėte), tai pastebėtumėt, jog mano komentaras iš principo kertasi su oficialia doktrina. Lietuva pelnė diplomatinį pripažinimą dar 1991 metų rudenį, tad vėlesnis stojimas į NATO visai nebuvo to sąlyga, kaip kad rašote. Oficialią doktriną kartoja kasdien, ir ne tik Olekas, kad reikėjo stoti į NATO (niekas nevertė), kadangi neva Rusija ateityje visvien taps agresyvi. O iš tikro pats tas NATO plėtimasis į Rytus pamažu išprovokavo Rusijos agresyvumą. O mano paminėjimas Oleko per kablelį su Landsbergiu ir reiškia "kairieji ir dešinieji", ko čia kabinėtis prie žodžio.

po velniu2015-02-18 00:44

meluodamas ir sukeisdamas prasmes bei savokas liberalizmas suvalgys pats save. Ta ir matom. Laikinas sotumo jausmas praeis greit. Tada jie labai nustebs, kad esti jau nebera ko. Tik savo smegenis.

Vadakste2015-02-18 00:09

Koks dziaugsmas ane.Anksciau LT dirbo vieniems , tai dabar dirba kitiems . Nieko cia naujo nera.Stop karams ir ginklavimuisi.

Aleliuja..2015-02-17 23:49

labai jau panasu i nusidainuojancios baznycios ar kitos sektos NLProgramuotuoja ar stebuklingu dulkiu siurbliu pardaveja... O tai studentai ne 1 no klausimo neuzdave sektantui?

Paprastas> 28 "politologui"2015-02-17 23:48

Kodėl politologams reikia „keistai“ mąstyti? Manau dėl pinigu ir pripažinimo(reikia kad jų kurinius spausdintu, kviestu į studijos ir t. t. – „kastingas“) ir tai yra suprantama... taip buvo visais laikas. Bet negaliu suvokti kodėl čia, ir dar „inkognito“ reikia tęsti šitą veiklą? Nesuprantu... Jog dauguma šitame portale sako savo teisybę, atvirai, o neatkartoja „Oficialią“ programą. Kaip pavyzdį pateiksiu: O jeigu tvirtinti, kad Lietuvą privertė „įstoti“ į NATO? (Jog tai buvo kaip garantija Lietuvos nepriklausomybės pripažinimui, panašiai kaip su „demokratija“ – jeigu pripažįsti Tarptautinės Teisės viršenybę, tai tu „demokratinė“ valstybė). Tai tamstos komentaras nelabai teisingas, ar ne? Be tuo ne „Olekas, taip pat kaip Landsbergis“, O : 1994 m. sausio 4 d. LR prezidentas Algirdas Brazauskas nusiuntė NATO Generaliniam sekretoriui M. Verneriui laišką, išreiškiantį Lietuvos pageidavimą tapti NATO nare. Laiške išdėstyta pozicija, PAGRĮSTA VISŲ PARLAMENTINIŲ PARTIJŲ ATSTOVŲ pasirašytu SUSITARIMU dėl Lietuvos siekio tapti NATO nare. Pagalvokit kada norit ką nors RIMTAI parašyti. Pagarbiai

valdas2015-02-17 23:46

Geriausiu atveju, visas mūsų politinis elitas yra absoliutūs debilai, dirbantys "namų darbus" silpnapročių prieglaudoje.

Kazys2015-02-17 23:46

Kodel meluoja olekas? 1. ,,Siandie Lietuva yra demokratine valstybe..." Ar demokratineje valstybeje galima globali cenzura, pilieciu persekiojimas ir susidorojimas? Ar demokratineje valstybeje dangstomos, nutraukiamos, zlugdomos stambaus masto ekonomines, net karo nusikaltimu bylos? Ar demokratineje valstybeje teisesauga persekioja taikius piliecius, o teisejai sau didinasi atlyginimus ir papildomas pensijas? Ar demokratineje valstybeje nebesiskaitoma su visuomene, tauta, grubiausiai pazeidinejama konstitucija...? 2. Kodel olekas slepia apie Lietuvos sauktiniu kariuomenes bei SKAT sunaikinima? Kodel slepiamos armijos islaidos beverciams ir labai brangiems daiktams, o ne ginklams pirkti? Kodel Lietuvos kariuomeneje prikurta daugybe generolu, auksto rango karininkijos etatu, kai tuo tarpu kariu beliko maziau nei karininkijos...? 3. Kodel olekas ciniskai mulkina jaunima sakydamas, kad 10 metu Siauliuose budeje 4(keturi) NATO pajegu naikintuvai butu pajegus atremti siuolaikines rusu armijos puolima...? Ar prakeiksmas, ar korone Lietuvai, kad liko tik toks tautos ,,elitas"...?

vladas lukosevicius2015-02-17 23:28

O KUR KREIPIMASIS Į LIAUDĮ , DĖL MOBILIZACIJOS ? ИДЁТ ВОЙНА НАРОДНАЯ , СВЯЩЕННАЯ ВОЙНА ,,,,,,, toliau jau nepamenu. PAGERINTA VALSTYBĖS GYNIMO TARYBA. Žmagžudys Olekas iš viso turi tylėti . Tai jis priėjo liepto galą . Išsuko jį Kliunka už dviejų savanorių nužudymą .

valdas2015-02-17 23:18

Putinas šiandien oficialiai susidraugavo su Orbanu. Dabar Grybauskaitė turi paskelbti Vengriją teroristinės valstybės sąjungininke.

bolekas2015-02-17 23:04

pats pirmas bristu per upeli,arba isvrestu kailiuka ir putina pasitiktu su gelem....

Na2015-02-17 23:03

Tai kas ten Bražuolės tiltą susprogdint davė įsakymą? Jeigu jau sakom tiesą ir stabdom melą!

ar2015-02-17 23:03

cia nesantaikos kurstymas? Kai sitaip varo, gali buti atvirkstinis procesas

Olekas2015-02-17 23:01

Pats priejo liepto gala su tuo ginklu tiekimu Ukrainos zydams genocido vykdymui pries rusakalbius Donbaso regione

politologas2015-02-17 22:56

Olekas, taip pat kaip Landsbergis, trimituoja, neva teisingai buvo pasielgta stojus į NATO, nes matote dabar, kaip mes puikiai numatėme dabartinį Putino elgesį. Tokia pseudoargumentacija vadinama "pati save išpildanti prognozė". Būtent dėl to, kad NATO plėtėsi į Rytus, ir pasikeitė pagaliau Putino elgesys. Putino elgesį buvo labai lengva nuspėti, tyčia pradėjus jį provokuoti. Landsbergininkų (ir visų kitų) buvo ne išmintinga prognozė ar numatymas, bet paprasčiausias Rusijos provokavimas, kuomet ji dar buvo visai draugiška Vakarams. Kad ji dabar ĖMĖ elgtis ne itin gražiai - tą sunku nuginčyti, tačiau to galėjo ir nebūti.

Rusijos agonija2015-02-17 22:54

Lietuvai pavojinga. Plėšrūnas net stipdamas gali įkąsti.

jau ir i Kauna atsivilko2015-02-17 22:51

pudrint smegenu studentams,Vilniaus neuztenka:/

Pilietė2015-02-17 21:43

Moralinės degradacijos rodiklis: kuo didesnę valdžią įgyja, tuo šlykščiau spjaudo ant kitaip manančių. Gegužės 9-ą pažymi didelė dalis pasaulio. Šiame kare žuvo dešimtys milijonų įvairių tautybių žmonių. Dar ir šiandien gyvi žuvusiųjų artimieji, gyvos kraujuojančios žaizdos, gyvi prisiminimai ir kančios. Tai kodėl reikia kiršinti žmones, ypač jaunimą, kuriam nežinomi praėjusio karo baisumai, prieš žmones, saugančius žuvusiųjų atminimą. Olekas - niekingas menkysta. Ar jis mano, kad fašizmas geriau nei komunizmas? Ar jis mano, kad nugalėjus fašizmui jo tėvai būtų buvę priskirti arijams ir palikti gyventi ir veislei? Pagal jo marmūzės bruožus ariškų bruožų nelabai matyti...

Paprastas2015-02-17 21:26

Komentatoriai, Kuo čia draskotės? Gera kalba, galima vertinti 10 bal. Jūs kaip visada nesusigaudote... jog ministras kalbėjo ne Jums(mąstantiems), o Lietuvos rezervato studentams, kurie „praėjo“ pradinę testinio dresiravimo programą mokyklose. Kitko ir kitaip, jie suprasti negali(čia kaip gyvūnai-tik komandos raktiniai žodžiai) ir bendraujant būtinai greitai ir daug kalbėti, kad „oponentas“ irgi galėtu reaguoti tik į atskrus „raktinius“ žodžius . Netikėt? O pabandykit su jais bendrauti, man tai labai patinka... Ypač, kaip sustabdei „tempą“ ir pradedi pastoviai grįžti į temą, tada pasirodo kad jie nieko negali suvogti. Kodėl Rusijos propaganda kelia grėsmę, todėl kad ten daug logikos bei apmastymo ir argumentu. O tai jau ne kiekvienas gali suprasti. ... Ypač patiko kaip ministras gražiai surišo: „(... )bus žmonių, kurie ryšės Georgijaus juosteles ir solidarizuosis ne su žuvusiais, o su V. Putino režimu. Ar mes galime parodyti, kad mūsų yra daugiau, kad gerbiame žmones, kurie paaukojo savo gyvybes Sausio 13-ąją, kad gyvename pagal jų idealus? Manau, kad galime“, Jog Georgijaus juosteles ir solidarizuosis ne tik su žuvusiais bet ir su pergale prieš fašizmą Europoje. O tada Putino režimo nebuvo. Lygiai tas pats ir su „gerbiame žmones, kurie paaukojo savo gyvybes Sausio 13-ąją“... Kas dabar pasakys „kad gyvename pagal jų idealus?“ , tai yra rezervato vergovėje. Bravo ministre, tikras melo virtuozas. Šlove Kauno studentams ir akademijai.....

yel“l“ow submarine2015-02-17 21:18

klounų klounas :))) - net pritku kažką daugiau rašyti apie tokį glušpetrį ...

mama iš kaimo2015-02-17 21:00

Gal nesupratau? Ar tikrai ministras agituoja tuos, kurie bus be juostelių , duoti atkirtį /t.y., mušti/ tuos, kurie jas segės? Ar nereikėtų susirūpinti Saugumo komitetui, kad skatinamas chuliganizmas ir kurstoma neapykanta?

Putinas perėjo lieptą ir priėjo galą,2015-02-17 21:00

o Olekas ties viduriu įlūžo.Išvada-olekos nuodėmės sunkesnės.

Visiškas dugnas2015-02-17 20:58

“Rusai puola” ir toliau "puls" iki pat savivaldos rinkimų, o tada konservatoriai garsiai sušuks Kauno turginiams ir beretninkams - “balsuokite už mus ir mes jus išgelbėsime”. Juokiuosi balsu…

mano2015-02-17 20:57

svogerio zasinas irgi neteko snapo,kai ilindo i suns buda ir pradejo gasdint suni.taigi suniokas nedelsdamas nukando puse snapo.jeigu gasdins ,,meska,,tai puse ukrainos nukas,o kita dali paims lenkija...

nujo2015-02-17 20:52

pamates neuzmirstuole atlape ,suprantu,kad pries mane svolocius ir masonu chalujus.

ispumpes2015-02-17 20:41

o dar daktaras ,plauna smegenis jaunimeliui.Matai is gero gyvenimo socdemokrato neliko nei kvapo..amerikos pakalujus...

aAlgirdas2015-02-17 20:31

ponas ministre ne pagal išsilavinimą bet pagal prisitaikymą ..... teiginys:"Šiandien Lietuva yra demokratinė nepriklausoma valstybė" nebeturi NIEKO BENDRO su TIESA. Nepriklausomoje valstybėje iš esmės negali būti svetimos šalies kareivių.Pasamprotauti apie Urbšį gali geriasiu atveju SĄŽININGAS žmogusm ko apie JŪS pasakyti (prisiminus avariją) tiesiog NEĮMANOMA.

trumpai2015-02-17 20:04

Na kas priejo liepto gala,o gal prieis dar sunku suprasti,bet kas man nepatinka tai kad rusijoje visos raketines bazes koviniame rėzime bus visa menesi,ir nei niekas nezino ka jis ten dar sugalvojes dar,tad velneva tik prasideda,ir jau nelabai idomu ka olekas šneka.

žinant, kad2015-02-17 19:53

"nepriklausomoje" Lietuvoje viskas aukštyn kojom, mintis tokia: jankiai ir jų xxxlaižiai ES priėjo liepto galą. Kuo beje, labai džiaugiuosi.

Ceslovas2015-02-17 19:46

Kad Lietuvos idiotai-valdziagyviai priejo liepto gala tai tikiu.Ir dar, tik studentams gali plauti smegenis tokie teslagalviai oratoriai kaip oleka, rasele,kurdupelis-lansbergis apsikabines koloborante.

Vokietija2015-02-17 19:39

O tai ka, ar Lietuva yra tokia baili vastybe,kad nesugeba siu koloradiniu vatniku deportuoti i ju, taip mylima ir labai didziule sali?

O?2015-02-17 19:27

Aš gal kažko nebe suprantu...Ar socdemų partija tokia dar yra Lietuvoje? Kažkaip panašesnis pavadinimas būtų KONSDEMAI, ar kaip panašiai. Visada balsuodavau už socdemus, bet kad jų nebėra, tai teks pasirinkti kitus.

Дж.Карлин2015-02-17 19:15

"Война - это способ богатых людей защитить свои интересы, посылая детей среднего и бедного классов на смерть"

Klemas2015-02-17 19:11

Universaliam ministrui laikas pabadauti su petriuku. Ir matosi, ir girdisi.

apie kukardą2015-02-17 18:59

Krašto apsaugos ministras su kukarda po kaklu...Ar ne labiau kukarda tiktų fokusininkui ar kitam cirko personažiui ?

Komentaras2015-02-17 18:50

Tai ir vadovauja.

che2015-02-17 18:39

Ir čia mūsų krašto apsaugos ministras ??? toks idiotas galėtu kuo puikiausiai vadovauti kokiai Lansberhondijos armijai kurios vadas Liombergis tiesiog gaila musų krašto vyrų ,kad jiems tokie Db. vadovauja

komentaras i antraste2015-02-17 17:56

man visada truputi nejauku, kad kartais bukaprociai taip dziaugiasi kitu bedomis- siuo atveju Rusijos. ''Rusija priejo liepto gala,'' o ant kito galo to liepto stovi Lietuva, kuri yra pats tiesiausias kelias i Kaliningrada, kur sukauptas milziniskas Rusijos ginkluotes arsenalas. Nepaisant, kad pas mus maziausiai gyvena rus tautybes zmoniu, rusu agresijos atveju, ne Estija ir Latvija, o Lietuva butu geidziamiausias Rusijos kasnis. Padetis labai rimta ir dziugauti apskritai nera del ko, deja. Na Olekas gali demonstruoti savo kvailuma, nes agresijos atveju jis ir kiti nusipeneje valdziazmogiai pirmieji pasipustytu padus. Suskiai.

to 22015-02-17 16:52

neistojom mes i jokia es net ir ,,prockeliu'',ir daugiadieniu pagalba.i es skyle buvom igrusti taip pat kaip i nato.

socdemus2015-02-17 16:47

kovo 1 ju rinkejai ivertis rinkimuose.Ivertins uz Oleko ir Linkeviciaus kalbas.Balsuodami kojomis ir uz juos kazkada balsave neidami i rinkimus.Suose rinkimuose cocdemai patirs didziausia visu laiku fesko ZINOT UZ KA? Uz lanzdbergo lygio kalbas

Lietuvis2015-02-17 16:47

Na, į ES mes įstojome, kad ir pročkelių pagalba, bet įstojome. O į NATO mus įgrūdo, mūsų neatsiklausę. O dėl Moldovos ar Gruzijos, tai nejuokinkit svieto. Jie prarado dalį savo teritorijos, kai pakusino meškiną. O mes tai neturim nė dalelytės nepriklausomos teritorijos. Visa mūsų šalis yra JAV gubernija.

Dzūkija2015-02-17 16:47

Remtis 2011 m. argumentais,kai už lango 2015m.,manau,labai nesolidu...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi