Tokių žmonių, kurie yra patriotai ir mąsto vakarietiškai, Ukrainoje yra labai nedaug. Bet jie kovoja ir prieš rusus, ir prieš Kijevo valdžią, o reguliarioji ukrainiečių kariuomenė ir Kijevas laukia, kad tie patriotai žūtų. Nes niekuo nepadeda. Netgi atvirkščiai, susidaro įspūdis, kad patriotiškai nusiteikę savanoriai specialiai siunčiami į žūtį.

Tokius savo įspūdžius „Žinių radijuje“ atvirai papasakojo karo korespondentas, 15min.lt žurnalistas Dovydas Pancerovas, grįžęs iš Rytų Ukrainos.

„Neatmesčiau tos galimybės, kuria yra įtikėję visi šitie savanoriai, kad juos sąmoningai tenai siunčia, laiko, neremia vien tam, kad jie visi žūtų. Nes jų pagrindinė idėja yra kovoti su korupcija šalyje <...> Jų visų savanorių viena iš idėjų yra tai, kad „mes susitvarkom dabar su rusais ir grįžtam susitvarkom Kijeve su visais šitais vagim“, – sakė žurnalistas.

Lietuvos piliečiams būtų daug ramiau gyventi, jei Lietuvos valdžia atsakytų į klausimą, kokia yra mūsų valstybės oficiali pozicija?

Todėl ekspertai.eu užduodą tokį klausimą taip vadinamiems „trims pirmiesiems“ mūsų valstybės asmenims: Lietuva palaiko Kijevo valdžią ar prieš Kijevą ir rusus kariaujančius ukrainiečių patriotus?

Visą spalio 27 d. „Žinių radijo“ laidą galite klausyti čia.

Naujausi

Komentarai (83)

Rikiuoti
–> 81. LRT televizija (88.223.42.240)2015-01-30 16:55

Plačiau apie tai: obozrevatel.com/crime/65470-legendarnyij-kombat-semen-semenchenko-eto-brend-mvd--ne-luchshe-yanukovicha.htm

–> 79. Kvailesnio klausymo (78.63.22.245)2015-01-30 15:31

Tamsta, ne ekspertai.eu agituoja šturmuoti Kijevą, o abi Ukrainoje tarpusavyje kariaujančios pusės! Pažiūrėkite teletiltą tarp jų iki galo: youtube.com/watch?x-yt-ts=1422503916&v=52xlwIQcmDg&x-yt-cl=85027636

LRT televizija2015-01-30 15:20

dažnai rodo batalioną „Donbass“ ir jo vadą Семен Семенченко (laimėjo rinkimus, dabar „sėdi“ Ukrainos Radoje“, kaip pavyzdinį kovotoją su teroristais. O štai, ką pasakoja buvę to bataliono kariai: youtube.com/watch?v=LjiTMw5ZJi0

Dovydas rašyti2015-01-30 13:26

apie palestiniečių naikinimą negali. Tai visoje žydkrikščionybėje uždrausta tema. Negalima rašyti apie "holokaustą", apie iškrypėlius pedikus, apie išsigimėlius homikus ir apie žydukus. Už tai Dovydas gali labai nukentėti kaip tai atsitiko Cundeliui ir daugeliui kitų rašytojų, kurie įrodė žydus meluojant apie "holokaustą". Keisčiausia yra tai, kad žydukams tyliai pritaria JAV, Europa. Jie palaiko melą ir uoliai naikina savo piliečius, suradusius tiesą apie žydų suktybes.

Kvailesnio klausymo2015-01-30 13:19

nesu girdėjęs. Tai gal ltvnews. online agituoja Ukrainos patriotams eiti užimti Kijevą ir tik po to vaduoti rytų kraštą? Nesitikėjau to iš "espertų", bet kadangi jie turi tokį "išminčių" kaip Borovskis, tai stebėtis nėra prasmės. Taip, Ukraina turi daug bėdų. Viena iš jų ta, kad Porošenka yra Valcmanas. Žydelis pasikeitęs pavardę maskolių pavyzdžiu. Gal tai irgi turi reikšmės. Juk Porošenka iš Maidano buvo palydėtas šūkiais - Žydams čia ne vieta. Ateitis parodis kam dirba "Porošenkos" "Jaceniukai" ir visi maskoliai kariuomenėje, įstaigose ir Radoje. Norisi tikėti, kad dirba ne prieš Ukrainos tautą.

arthur2015-01-22 23:44

Naujoje Chazarijoje "ukrainietiški" patriotai nereikalingi.....

kodel Dovydas neraso2015-01-22 23:21

kaip zydai zudo Palestinieciu vaikus ?

pirmiausia,2015-01-20 18:17

diskredituodama tiesą, padorumą, moralę, garbę, skatindama nusivylimą Tėvyne ir netikėjimą ateitimi - palaiko tuos, kas nori kuo greitesnio Lietuvos išnykimo. Deja, gana neblogai sekasi.

Kijevo patriotai2015-01-20 17:19

youtube.com/watch?v=b1LaWbg_NOs#t=20

Rokfeleris su Rošildu (sėdime už vieno kompiuterio)2015-01-20 17:02

Tai gi žydas Porošenko supranta kad: 1. Tai yra efektyviausias būdas išnaikinti gojus. 2. Tai yra efektyviausias būdas vesti link naujosios pasaulio tvarkos, kuriai didesnis kiekis žmonių (jam mes esame tik tarnai, nes tam ir sukurta Demokratija, kurią taip JAV platina po mūsų žemyną) nei "tas auksinis milijardas" - nerekialningi.

Rokfeleris su Rošildu2015-01-20 17:01

Kaip neįtikės UA savanoriai žydo Parašenkos vykdymu aukštesniųjų ž-dų nurodymų. Išnaikins UA jaunimą, sumažins planetos žmonių skaičių, priartins "1 auksinio milijardo vergų" ribą; ir pirmyn, į THE NEW WORLD ORDER with one government. O karas su Rusija pageidautinas dalykas, nes čia labai sumažės žmonių skaičius.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-12-11 23:18

Pono Pacerovo svaiciojimais NIEKADA nepasitikejau ir nepasitikiu. Siuo konkreciu atveju jo nuomone yra tokia, kad suskaldyti Ukrainos vienybes kovoje pries agresoriu. Taigi pancerovas yra nuoseklus putino trolis.

Manau2014-12-11 18:31

Pilietinis karas Ukrainoje - tai kerstas visu pirma vakaru ukrainieciams-banderovcams uz talkinima Hitleriui naikinant zydus. Todel Ukraina valdantys "dievo isrinktos tautos" oligarchai kovos su Rusija iki paskutinio gyvo ukrainiecio.

Julius Puras2014-12-10 21:54

"rusus kariaujančius " niekas prieš rusus kad jis dėl to kad jis rusas nekariauje. Manau su tokiais pavadinimais "ekspertai" su tokiais straipsniu pavadinimais kursto neapykanta tarp tautų.

Algika2014-12-09 12:27

O kaip su jo pasakytais žodžiais .“ Jie kovos prieš skalūnų dujų žvalgybą, prieš dvigubą W, prieš gėjų partnerystės įteisinimą, prieš teisėsaugos sprendimus. Juos matysime visur, kur prasiverš tamsa.“ ... bet ir išverstaskuris, tas Pancerovas.

Grybauskaitės draugas Porošenka2014-12-09 05:23

labai apsidžiaugė,kai teroristai užpuolė Čečėniją ir planavo padaryti naują Beslaną.Jis pasveikino žmones,kurie žudo ir sprogdina ir sakė daugiau tokių.Suprantu jis kitaip kalbėti negali,nes pats su savo samdiniais nuosekliai žudo Rytų Ukrainos vaikus, senelius.Aš nepritariu jo politikai.

Gyvenimas2014-12-09 04:17

Žmonės eina ir krinta į smėlį- Medžiai ir žolės- į saulę... Kas nuramins netekties gėlą, Sušildys smėlio saują Užbertą tyliai ant tėvo karsto Krintant gėlėms ir rasai, Nunešė šviesą už šimto varstų- Kaip ją pavysi , surasi? Žmonės eina ir krinta - į smėlį- Saulę pasiekti norėjo... Jiems pasodinam visi po gėlę- Tai mažos saulės jų vėlei.

Dzūkija to 62. aga2014-12-09 01:54

Nebėk...Kad žinotum TIESĄ,reikia žinoti kas yra melas...Arba,kad galėtum kovoti,privalai pažinti priešą...Įdomiausia,kad Pancerovas per durnumą pasakė tiesą - Kijevui nereikalingi romantikai,įtikėję į šviesią Ukrainos ateitį ir nepriklausomybę...

Ar ne šitas Pancerovas2014-12-08 22:48

sovietinius disidentus Nijolę Sadūnaitę ir Robertą Grigą išvadino nedamuštais stribais?

yel“l“ow submarine to 62. aga (2014-12-08 16:14:24) (78.58.36.89) Parašė: Pancerovas "ekspertuose"???...Tada sis portalas man nebeegzistuoja.2014-12-08 18:31

na jo..., čia tikrai rimta dilema :) - tas kliedesių generatorius nusipelno nebent XXX skilties ekspertuose, - kaip , beje ir visi kiti 100 proc. užkalnio ir labaiporno ir labaigreito algelio pašnekovų :))

Darijus2014-12-08 18:19

Žodis "žurnalistas" šiame straipsnyje - nevartotinas.

aga2014-12-08 18:14

Pancerovas "ekspertuose"???...Tada sis portalas man nebeegzistuoja.

V.Ladas- 562014-12-08 16:03

Visiškai pritariu Dzūkijai. JAV, kuri nepakenčia, kai jos panosėje kas nors paverčia šalį savo įtakos zona (Cuba), prilindo prie pat Rusijos sienos su savo dolerine įtaka. Su tikslu pamažu sunaikinti Rusijos karinę galią. Ir JAV satelitai, visa ES, ypač, Lietuvos nedalia priversti pritarti. Nešventasis Putinas tik "ogryzajetsia", bando atsiginti, grąžinti Ukrainą savo įtakon, ir iki šiol darė tai efektyviai, kaip toliau bus, kas laimės, matysim. Kartoju- JAV išprovokavo Ukrainos įvykius, kaip, kiek anksčiau, Gruzijos, dar anksčiau Baltarusijos (joje- fiasko, nes Lietuva meškiukus praleido, o dolerius sau pasiėmė, ar su gudų KGB pasidalijo)...

Ukrainos zmoniu kantrybe baigesi2014-12-08 15:44

youtube.com/watch?v=xroI5YqEN_0#t=17

ITAS2014-12-08 15:10

Ekspertai issijuose dirba kaip tame anekdote :,,Edame geriame , o paskui vemiame , vemiame ." Tai sitoks ispudis susidaro perskaicius jusu laikrasti .

Naujas anekdotas2014-12-08 14:30

Pancerovas karo korespondentas?Gal galite išvardyti kokiose karo zonose jis realiai dalyvavo,kad iš ragatkės šaudė tikiu.Prisimenu jo kalbas apie Venckienę,susidarė nuomonė,kad jis net blaiviai mąstyti negali.

nevisai2014-12-08 00:51

Kas kiek supranta ukrainiečių kalbą, ir klausosi Rados deputatų pasisakymu, aiškiai supras, jog Pancerovas arba nesusigaudo, arba meluoja..

Dzūkija2014-12-07 20:45

Ant Ukrainos slenksčio trečias Maidanas...JAV valo teritorijas teroristų arba pilietinio karo pagalba...Kur tik atsiranda JAV ir NATO su savo "demokratija" ten chaosas ir kraujas...Irakas,Afganistanas,Libija,Sirija,Ukraina...Atsibuskit...

Nu2014-12-07 20:12

baikit gi ekspertai tyčiotis iš Valatkos ir jo berniuko Pancerovo, vis kam gi yra ribos...

LL2014-12-05 16:04

,Palaikantis nusikaltėlį, tampa nusikaltimo bendrininku'su Sary video kaip fasistines gaujos pamazgos ,,kovoja''ww.youtube.com/watch?v=3yZN60ZW2Q4&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw dalinames..

???2014-11-25 01:00

Blondinė dabar stengiasi sutepti Lietuvą nekaltų žmonių krauju, kurį Porošenka lieja Donbase. Nes ji kurstė tą perversmą.

Julius Puras2014-11-24 09:58

" Lietuva palaiko Kijevo valdžią ar prieš Kijevą ir rusus kariaujančius ukrainiečių patriotus?" jusu "ekspertai" klausimas nekorektiškas. Nes jus kritika iš patrijotu pusės Kijovo valdžiai sumaišėti su karu."Ekspertai" jus iškreipėte lietuviu kalba.

gintas2014-11-10 01:36

Grybauskaitė ir jos kohorta jau taip prisiklijavo prie ukronacių, kad atsiklijuoti nebegali net norėdama. Tad turi kurstyti ir kurstyti rusofobiją.

bronius > 48. senis2014-11-09 23:54

Seniai-besmegeniai nesuvokia, kad po Kijevo, Xuilo imsis Vilniaus. O gal to siekia.

Apie mažą piktą durną šunį2014-11-09 22:17

Gyveno kartą amerikonas. Ir labai pykosi su maskolium. Kadangi abu geri svolačiai buvo, tai vienas kito daržan akmenis mėtė. Maskolius kvailas ir tiesus buvo. Jau kai kirsdavo, tai iš paties. Tai kraniuką kam užsuks, tai kaimynui į dūdą duos. Bet viską pats, savomis rankomis. Amerikonas gi protingesnis buvo. Todėl ir pasaulio akimis švaresnis buvo. Prijaukino už kaulą durną šunį vardu musmyrė. Tas prie ruso pašonės gyvendamas, kad lojo tai lojo. Rusas kelis kartus įspėjo, kad dantis iždaužys, bet ar tai padės? Taip ir gyveno visi. Blogas maskolius, gudrus amerikonas ir durnas šuo.

senis2014-11-09 20:42

kuo greiciau t. v. separatistai paims Kijeva, tuo greiciau baigsis tas bardakas. Po maidano ir ivairiu rinkimu Kijevo ir gosdepo Ukrainos valdzioje liko iskirtinai vieni zydai. Kodel jie rekia, kad kurs tautine valstybe, neaisku. Tautine zydu ar tautine ukrainieciu? Kadangi zydai ne visada sako tiesa, gojams meluoti jiems ne nuodeme. Greiciausiai jie nekurs nieko, ka sugebes, pavogs, o ukrainiecius parduos i ES, kitaip Ketvirta Reicha i baudziava. Cia porosenkai butu geras biznis, turbut gautu uz viena darbininka daugiau negu gavo lansbergis, parduodamas Lietuva. Prisijungti Ukraina visada buvo vokieciu svajone. Prisijunges Ukraina, Ketvirtas Reichas dar keleta metu gaivaliotusi, nebankrutuotu.

Rusu desantinikas :)2014-11-09 19:37

youtube.com/watch?v=RGIvGvAJpac#t=47

Paprastas> 422014-11-09 09:34

Kietas „mąstymas“: Sugalvojai, parašiau ir taškas! Taip ir garvežį galima „garuojančių“ arklių vadinti... Bet toks mąstymas, trukdo tau, o ne mums. Pagalvok...

yel“l“ow submarine to 42. T0mas J. -> 40.2014-11-09 02:10

oi klounada :) nežinau ar dar kas nors tau galės ką nors aiškiau paaiškinti, nes 43 ir “paprastas“ viską paaiškino daugiau nei aiškiai, tik būtų įdomu išgirsti tamstos nuomonę kur yra riba ir kur tie kriterijai - kada dar imperija, o kada jau ne ? :)))) - nes pgal tamsos supratimą, tai, kaip ir išeitų, kad imperijų neliktų tik tada, kai išsibarstytume iki kaimų ar bendrijų lygio :)))) o šiaip - pagal to “baisaus“ žodžio etimologiją, visos valstybės yra imperijos, - t. y. be vieningos, privalomos (imperatyvios) teisinės sistemos - valstybė negali egzistuoti be įstatymo prievartos(gal net kraugeriškos :))) ), nes niekada nebus taip, kad 99,99 proc. piliečių būtų patenkinti įstatymais, tvarka, vadovais ir t. t. o tai, kiek tautų ir tautelių, bendruomenių ir šiaip etninių grupių gyvena vienoje ar kitoje valstybėje, tai aplamai niekieno reikalas - juo labiau TomoJ. :))) - gal tau priminti kiek tautų ir tautelių gyvena indijoj ? :) - ar dar neatėjo laikas , kada javynas susirūpins, “teisėtai“ ar “neteisėtai“ jos ten sudėtos į vieną krūvą ? :))))

apie Ukrainos valdzia2014-11-09 01:42

sarmatas.lt/11/nato-finansuoja-ukrainos-premjero-arsenijaus-jaceniuko-privatu-fonda/

>42.2014-11-09 00:22

Viskas šioje žemėje žlunga. Viskas neamžina. Tame tarpe tautinės valstybės. Kraugeriškos būna ne tik imperijos, bet ir tautiniu pagrindu kuriamos valstybės. Kaip dabar - buvusioje Ukrainoje.

T0mas J. -> 40.2014-11-08 23:50

Imperija yra teritorinis darinys, stiprus kariniu požiūriu, sudarytas kraugerių agresorių neteisėtai užgrobus svetimas įvairių tautų žemes. Vienas svarbiausių imperijos požymių - prievarta, o ji TSRS tikrai buvo - pats gyvenau ir žinau. Imperijų buvo daug, liko nedaug, jos visos visada žlunga. TSRS buvo imperija, Didžioji Britanija, Prancūzija, Rusija, JAV - taip pat.

gintas2014-11-08 22:37

O Donbaso žmonėms mūsų valdžia irgi padės? Jie gi nukentėjo ir kenčia bene daugiausia. Ar jie jau nelaikomi žmonėmis?

Paprastas> 372014-11-08 21:17

„Jei būtum protingesnis, suprastum skirtumą - kas yra valstybė, ir kas - imperija.“ Na ir „protingas“ tu, net labai! Imperija (lotinų „imperium“) – reiškia valdžia, valstybė. Taigi lotyniškai yra tas pats: imperija =valstybė. Tai gali būti didelė valstybė (pvz. Didžioji Britanija) gali būti ir maža Valstybė(pvz. Prancūzija), kuri valdė imperatorius(Napoleonas I, Napoleonas II). Tai mažiau skaityk „Vikipediją“, ten gi rašo interpretacijos(kaip koks asilas supranta). O TSRS niekaip negalėjo būti imperija, kadangi tai buvo konstitucinė(TSRS Konstitucija) sąjunga(kaip ES). Šiuolaikinis imperijos pavyzdys yra Didžioji Britanija(Anglija, Škotija, ir t. t. ). Konstitucijos nėra, parlamentinė monarchija .

Benderis > Makalas2014-11-08 21:11

Apsičiupinėk, gal kokius penkis kartus iyš medžio ant galvos nukritai. Jei 8 milijonai ukrainiečių Donecke kovotų, jokių koloradų ten nebebūtų, o žmonių kaip šeštadienį Gariūnuose

Adomas2014-11-08 17:56

Tai va visi supranta, kad Ukraina sudėtingas reikalas ir pirmučiausiai turėtų patys išsiaiškinti, panašu, kad tik Prezidentūrai ir Užsienio ministerijai tik dar nedaeina! Lenkai ,panašu, irgi praregėjo! Nenustebsiu, kad partiniai politikieriai viedrais pasiūlys dujas Ukrainai tiekti!

T0mas J. -> geltonam subinmariniui2014-11-08 17:45

Jei būtum protingesnis, suprastum skirtumą - kas yra valstybė, ir kas - imperija. TSRS buvo imperija, o kad imperija yra gėris to niekada nesakiau.

dar seklai2014-11-08 17:13

tai tekstas ir klausia, ką remti? kuriuos ukrainiečius? patys suvokiat, kas su kuo ir uz ką?

yel“l“ow submarine2014-11-08 17:01

“litcenzūrai“ tai ne kas kita kaip lit_ga_ndo_nai - kažkodėl lugandonai praėjo, o lit_ga_nd_onai ne :))

yel“l“ow submarine to 33. T0mas J.2014-11-08 16:55

kaip suprantu, tamsta klounas (dabar jau tikrai įsitikinau) , nebūtum pasipiktinęs ar turėjęs kokių pretenzijų , jei lietuvius ir lietuvą 1991 - ais tsrs-ai būtų įvardinę “litgandonais“ ir močilinę valstybės “ardytojus“ , be jokių kompleksų ir sąžinės graužimo ?? ar tik ne po prostituto sermėga kyšo iš po švarkelio ? :))))

T0mas J.2014-11-08 16:01

Valstybė yra gėris, ir toks didelis, kad valstybę suplėšyti, sunaikinti besistengiančius žmones (lugandonus) verta netgi žudyti, jei kitaip nepavyksta jų nukenksminti.

otk2014-11-08 14:51

Aš asmeniškai palaikau Donbaso sukilėlius. O Lietuvos valdžia palaiko tuos, ką liepia palaikyti Vašingtonas. Taip buvo Gruzijoje, taip yra Ukrainoje, taip bus ir ateityje.

Makalas2014-11-08 14:24

Musu valdzia - vyresnioji Kijevo chuntos sesuo. Ukrainoje po maidano vietoj lauktos beoligarcjines valdzios iskope ne kas kitas,o sukciausi ir turtingiausi ukrainos vagys! Kad nuraminti ir "peraukleti" minia,jie pradejo skelbti atvirai fsistinius sukius,atstume ir isvijo 8 milijonus Ukrainos pilieciu kovoti su jais i pietrycius.Musu valdzia remiatokia Ukraina nes verciama dedes Semo,taip pat ir visa ES.

Gėda2014-11-08 11:34

Iš šalies pažvelgus į Lietuvos politikų veikas Ukrainos atžvelgiu, akivaizdu kad jie nei už Ukrainos liaudį nei taika Ukrainoje, tačiau ir prieš Rusiją. Kitaip sakant tuščiaia kelia bangas ir eskaluoja konfliktą. Matomai kažkam naudinga tokia situacija.

gintas2014-11-07 23:56

Mūsų vasališka valdžia palaiko tuos, kuriuos jai liepta palaikyti - Kijevo oligarchiatą (chuntą).

To 27. sekla2014-11-07 22:28

Iš savos kišenės remk...ko kitiems siūlai? Gali važiuoti pakariauti, jei turi noro...

sekla2014-11-07 21:27

Kokia ta valdzia yra,tokia reikia palaikyti,nes kitos nera.Nera taip lengva kovoti su korupcija,patys matom is savo gyvenimo.Salyje neturi isiviespatauti anarchija,nes to tik Maskva ir laukia.Karas visiems labai sunki nasta, o laisves kaina neismatuojama.Remkim ukrainiecius kuo tik galim ir kas kaip gali...

Donda >18. Sara2014-11-07 20:33

Yra sričių,kuriose net akademikai prisipažįsta esą analfabetais.O "aukštieji" intelekto žmogui neprideda,jei jis pats jo nelavina,tik suteikia atitinkamos srities žinių bagažą,kurį ne visi sugeba pritaikyti-vėlgi dėl to paties intelekto stokos.

Paprastas2014-11-07 20:24

Dar vienas niuansas – Korupcija atkeliavo iš Vakaru. Tai yra valdžios ir verslo simbiozė. O rezultatas „rūgimas“ visuomenėje.

Paprastas2014-11-07 20:23

Paistalai.

rezultai2014-11-07 17:33

ką davė Maidanas: minus Krymas, minus Donbasas, tūkstantinės aukos,valdžioje ne ukrainiečiai - sakė Lukašenka.

apsispreskit su kuo susitvarkot2014-11-07 17:21

„mes susitvarkom dabar su rusais ir grįžtam susitvarkom Kijeve su visais šitais vagim“ abieju variantu nebus.

ppp2014-11-07 16:43

pastebėta tiksliai

mare2014-11-07 16:24

Manau čia Kijevo ir Maskvos korupcionierių tikslai sutampa... rusijos visuomenės dėmesys nukreipiamas į ale fašistus, ukrainiečių į užkariautojus.... Čia labai panašu į susitarimą - nei karas, nei taika...

Dzūkija2014-11-07 16:05

Beje,manau,kad Lietuvos valdžia Ukrainoje palaiko tuos,kuriuos liepia palaikyti JAV...

Sara 11-am2014-11-07 16:05

Pats tu analfabetas (žr. žodyną), pas mane 2 aukštieji

Dzūkija2014-11-07 16:02

Abu - ir Užkalnis ir Pancerovas - įeis į istoriją...Jau vien mintis,kad"jausmas kažkur pilve"rodo kelią į ateitį...verta Nobelio premijos...Interviu reiktų parodyti visam pasauliui...

rythj2014-11-07 15:35

a, naujas senas ekspertai.ru bendradarbis, pancerovas. ;)) , kacapinis autoritetas !

14komentarui2014-11-07 14:45

Cha cha cha nu ir prajuokinot ...is raisos karves balerina ...nu tiksliau neapibudinsi ta alia zurnalista.

Iš pancerovo žurnalistas,2014-11-07 14:32

kaip iš raišos karvės balerina.Man jis atrodo šiek tiek neadekvatus.

Palaikyti Kijevo valdžią-2014-11-07 14:27

-reiškia palaikyti vaikžudžius.

malonu2014-11-07 14:02

Čia parašė tas Pancerovas,kuris painioja Arną Klevečką su Aidu Venckumi. Taui dabar šis žurnalistikos studentas,Delfio šūdmalis, patapo karo korespondentu iš 15 min. Vadinasi dabar savo fantazijų paskleis kaip tikras specialistas. O kaip ten su kocholais Ukrainoje? Jie kariauja prieš Kijevą, ar už Poltavą?

sarai2014-11-07 14:02

gal pasiskaitykit tarptautinių žodžių žodyną - kas yra proteguoti? ir šiaip jau pradėkit mąstyt...

>92014-11-07 13:17

yel“l“ow submarine kaip visada taikliai!

yel“l“ow submarine2014-11-07 13:14

“lietuva“ palaiko nei tą, nei aną, nei trečią :))) - “lietuva“ visada elgiasi griežtai pagal formuliarą iš vašingtono, nes sutenerio žodis yra įstatymas - ir todėl ekspertų “kabinėjimasis“ ne į temą :) ... , - o visos užkalnio laidos politinėmis temomis yra liūdni anekdotai ... , - “patiko“ tik pancerovo mintis, kad protingi žmonės ten dabar eina kariauti ir greičiausiai visi žus :)))))) klausimas tik - su kuo , už ką, dėl ko ir kur ???!!!! jie gi protingi - turėtų žinoti :)

ome2014-11-07 13:05

šitas asaba už nesantaikos kurstymą ir karo propagandą turėtu sėdėt kalėjime

–> 4. Dalius (37.221.161.235)2014-11-07 12:55

O po rumunišku IP kodėl pasikavojai? Kad Martinavičių pareklamuoti ar pats ir esi Martinavičius? Bet kokiu atveju fūūū!!!

sas2014-11-07 12:20

Revoliucijas daro idealistai, o jų vaisiais pasinaudoja niekšai ir savanaudžiai.

visi ten patriotai2014-11-07 12:13

tokie kai kad pancerov Ju pagrindinis vaidmuo siame kare kirsinti zmones.O I FRONTA VARU VAROMI SAUKTINIAI Visi patriotai kai Jarosas sliapiasi uz sauktiniu nugaru ir moko juos meiles ukrainai arba siauteja pries beginklius belaisvius it tt O KARE ZYUSTA SAKTINIAI VARU ISVARYTI I KARA

Dalius2014-11-07 12:08

Atsiprašau, vadinamieji "ekspertai". Ką čia rašinėjate? Man čia trūksta tik SIGITO MARTINAVIČIAUS pozicijos šiuo klausimu, nes šį žmogų tikrai gerbiu. Kaip suprantu, jis ir Ukrainoje yra nemažai buvęs, ir šiaip su žmona daug keliauja (neseniai visą Paryžių išnaršė) ir turi susikūręs pasaulėvaizdį, tokį, kokio jūs niekada neturėsit, ekspertai. Ponas Sigitai, kaip vertinate tokį Pancerovo išsišokimą?

Kestutis2014-11-07 11:59

Jei Kijevo valdzia siuncia tuos savanorius i zuti, manau daro tai apgalvotai, tai geras budas atsikratyti zmoniu, kurie nesupranta Ukrainos esmes. Pritariu Kijevo valdziai, o ne kazkokiems lakstantiems su granotsvaidziais. Ukraina turi savo rinkta prezidenta Porosenka ir jis tikrai zino kaip elgtis kad salis isisvaduotu is priespaudos ir butu iveikti oligarchai.

sara2014-11-07 11:52

eilinį kartą Ekspertai proteguoja kažkokį Pancerovą iš Dešiniojo sektoriaus, kurie savaip supranta patriotizmą - kariauti prieš visus ir viską, o Maidanas jiems - toli užpakaly... Gėda.

Ergo2014-11-07 11:40

Manau, kad visa oligarchinė neoliberalė ar Ukrainos, ar Rusijos, ar Lietuvos valdžia, kaip ir jų šeimininkai, pasaulinė šešėlinė vyriausybė, patriotus naudoja tiktai savo egoistiniams tikslams, paskui jų gali ir nelikti. Taip atsitiko ir Kijeve, kur vyko žmonių protestai prieš korumpuotą valdžią, kurią nuvertus įsitvirtino kita korumpuota valdžia.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi